Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Toornstra wil weg: ‘Nederlandse topclub of buitenlandse subtopper’

Laatste update:

Jens Toornstra hoopt na dit seizoen de overstap te maken naar een nieuwe club. Nadat hij bij ADO Den Haag overtuigde als amateur kreeg hij drie jaar geleden een contract aangeboden. Nu nadert hij de grens van honderd Eredivisieduels voor de club en staat hij op acht goals. Toornstra voelt dat de tijd rijp is om een volgende stap te zetten en acht volgend jaar zomer daarvoor het moment.

/

Toornstra’s contract in de Hofstad loopt ten einde en dus is bijtekenen niet zo aantrekkelijk meer. ADO hoeft zich niet al teveel zorgen te maken, want de club kan een optie in Toornstra’s contract lichten en hem zo een jaar langer aan boord houden. “Ik heb begrepen dat ze die willen lichten, waardoor ik tot medio 2014 vastlig”, bevestigt Toornstra in Voetbal International.

“Ze hebben onlangs ook nog geïnformeerd naar de mogelijkheden om voor langere tijd bij te tekenen, maar dat heb ik dus afgewezen. Een transfer komende zomer zou dus gewenst zijn”, maakt de 23-jarige middenvelder duidelijk. Een heel specifieke voorkeur voor binnen- of buitenland heeft Toornstra daarbij niet, zegt hij in het weekblad. “Een topclub in Nederland of een subtopper in het buitenland. Toch besef ik dat het zo makkelijk niet zal gaan. De markt is niet dusdanig dat elke clubs maar spelers kan halen, dus ik ben vooral afhankelijk van wat voorbij komt.”

Jens Toornstra is een aanwinst voor iedere Nederlandse topclub

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ajax sla je slag als eriksen en alderweireld weg gaan.

7 november 2012 om 12:05

Het lijkt mij dat ze dan vervangers voor alderweireld en Eriksen moeten halen. Niet een cm.

Eriksen is natuurlijk ook een middenvelder, maar ik vind een Djuricic daar een geschiktere vervanger voor.

7 november 2012 om 12:13

Ajax heeft als vervanger voor Eriksen in de jeugd Klaassen, Fischer en Andersen rondlopen. Ik hoop dat ajax Toornstra koopt als cvm in de plaats van Poulsen, ik zie Bocarra namelijk niet veel klaarspelen en hoewel Poulsen tegen City een goede wedstrijd speelde vind ik hem over het algemeen maar weinig toevoegen dit seizoen. Toornstra heeft veel loopvermogen en mij valt zijn op dat hij ook een hele goede pass in de benen heeft.

7 november 2012 om 13:21

Wat is er mis met Poulsen? Hij houdt de verdediging bij elkaar en heeft een goede lange pass. Laat zich regelmatig terugzakken om te verbloemen dat Alderweireld en Moisander het eigenlijk niet goed aankunnen. Geen typische Ajaxspeler, maar wat ik van m gezien heb wel een belangrijke pion. Hij wordt mijns inziens ondergewaardeerd. Bovendien is het een brok ervaring die voor verschillende echte topclubs heeft gespeeld en weet wat het team nodig heeft. In tegenstelling tot Babel, die steeds slechter begint te spelen is hij een nuttige toevoeging voor Ajax.
Maar dat is dan ook een beetje een zwakte van Ajax. Als het geen technisch sublieme voetballer is die altijd de voetballende oplossing zoekt is het een 'slechte' speler. Het lijkt me juist goed dat je in je team minstens één speler hebt die de bal kan wegrossen(en vaak met goed gevolg), dan dat gepriegel wat je gister vaak achterin zag.

7 november 2012 om 18:20

djuricic gaat toch niet naar ajax, te duur en salaris plafond dus gaat niet lukken, lijkt me leuk als twente djuricic haalt..

Denk dat ajax zelf ook wel eens een speler uit de jeugd er in mag zetten (een nederlander inplaats van al die scandinaviërs..

Toornstra naar - Feyenoord

8 november 2012 om 00:04

@feye88, als Ajax druk wilt zetten in de eredivisie is Poulsen compleet maar dan ook echt compleet waardeloos, in de CL is hij ontzettend sterk.

Verder heb je gelijk hoor, Alderweireld en Moisander maken fout na fout en ook Babel brengt niet wat er verwacht wordt.

7 november 2012 om 12:05

Wat heeft Alderweireld hiermee te maken?

Ben 't overigens wel met je eens dat Toornstra een goeie opvolger zou zijn voor Eriksen mocht hij weggaan, heeft in mijn inziens wel genoeg voetbalkwaliteiten en ook nog eens de enorme drive om er 90 minuten lang voor te gaan elke wedstrijd!

7 november 2012 om 12:34

Hmmm ik vind Toornstra geen goede opvolger voor Eriksen. Je hebt al een harde werker die alles "een beetje" beheerst in een Siem de Jong. Ik zou hem dus alleen halen als Siem weg zou gaan.

7 november 2012 om 12:05

Ik vind Toornstra niet het niveau dat Ajax moet nastreven. Dit geldt overigens ook voor Twente en Psv.

Toornstra is best een goede speler, maar geen uitzonderlijke speler die een topteam naar een hoger plan tilt. Ik vermoed dat het dan het buitenland wordt voor Jens. Misschien toch Swansea City

7 november 2012 om 13:24

Ja, dat vind ik ook. In zijn eerste seizoen werd hij heel erg gehyped, maar daarnaast is het rustig rond hem geworden. Nu hoeft dat natuurlijk niet negatief te zijn, maar ik zie 'm niet meer wekelijks uitblinken/opvallen in de wedstrijden van ADO (gebasseerd op de samenvattingen die ik kijk).

7 november 2012 om 14:14

Dat dacht ik toch ook . Laat hij eerst naar een Nederlandse subtopper gaan. Kijken of hij daar erboven uit kan steken.

7 november 2012 om 12:06

Ik dacht exact hetzelfde. Goede speler, die denk ik net zoals Strootman in een beter team nog veel verder kan groeien.

7 november 2012 om 12:12

@deentje Waarom Djuricic halen? Goeie speler natuurlijk, maar kijk wat ze in de jeugd hebben lopen. Djuricic kan maar zo meer dan 10 miljoen kosten. Hij kan het waard zijn, maar na Sulejmani zijn zulke bedragen denk ik niet meer zo vanzelfsprekend voor Ajax. Denk dat ze met Lucas Andersen al een groot talent als vervanger hebben, aangezien Fischer liever vanaf links komt heb ik begrepen (?). Corrigeer me als dit niet klopt.

7 november 2012 om 12:20

Djuricic kost geen 10 miljoen na dit seizoen. Zijn contract loopt tot 2014. Zal wel rond dezelfde koers liggen als wat PSV voor Narsingh heeft betaald.

7 november 2012 om 12:24

Ik had er natuurlijk bij moeten zetten dat dit alleen gold indien ze perse een speler wilden halen.

Andersen en Fischer kunnen er uiteraard spelen, echter was ik niet helemaal overtuigd van Andersen toen hij nog in Denemarken speelde. Het leek allemaal iets beter omdat Helenius het gewoon erg goed deed, maar ik laat me graag verrassen.
Fischer zou er wel goed uitpakken, maar misschien is hij te aanvallend voor het middenveld.
Serero is ook een optie!

Djuricic heeft een contract tot 2014, dus komende zomer zal hij niet meer dan 4 à 5 miljoen kosten.

7 november 2012 om 12:24

Jens moet eerst maar weer eens in topvorm komen. Dit jaar valt hij (net als vorig jaar) wat tegen. Ondanks dat blijft hij voor de Nederlandse topclubs wel een goed optie gezien zijn inzicht en loopvermogen. Alvast succes Jens!

7 november 2012 om 20:42

Ik denk dat toornstra beter draaide omdat t veld breed werd gehouden en hij de balle diep kon geven op verhoek en kubik met hun snelheid

7 november 2012 om 12:27

Hij moet vast meer dan 5 ton kosten en dat is veel te duur voor "scrooge" Overmars. Denk overigens niet dat er veel interesse voor hem zal zijn bij de topclubs van Nederland.

7 november 2012 om 14:46

Aub niet zeg. Hij speelde zijn eerste jaar, het jaar dat alles meezat voor Ado, uitstekend maar heeft sindsdien een ongelofelijk terugval gehad.

Ik hoop eerlijk gezegd dat Maher wordt gehaald als vervanger van Eriksen wanneer die vertrekt. Nederlands grootste talent, lijkt me wel wat!

Ik zie hem graag komen voor Djurecic. Maar Heerenveen is geen nederlandse top club.

Zal wel naar Swansea vertrekken, heeft al eerder open sollicitaties gedaan.

7 november 2012 om 12:09

Bestuurslid Jan van Zweden wilde meer Nederlanders halen, vandaar dat hij ook genoemd werd na de 'ado-hype'.

Vind hem niet per se goed genoeg voor de nederlandse top, maar als iemand het moet proberen is hij het zeker.

Zou een goede middenvelder voor feyenoord zijn..mocht de interesse voor Clasie concreet worden en Vilhena niet wil bijtekenen

Drie keer zo goed als Lex Immers, hoop zo erg dat hij naar Vitesse komt. Ben je meteen van dat gezeik af dat ze alleen maar buitenlanders halen. En voor de wijsneuzen: nee, Vitesse is geen topclub, maar gezien de selectie kunnen ze mee met de top. Ik hoop dat Toornstra in Nederland blijft, misschien dat Feyenoord in de zomer nog wat centjes voor hem (over) heeft.

7 november 2012 om 13:07

Sport is zo momentgericht dat je Vitesse best tot de topclubs van Nederland kan rekenen. Zou het een goede zet vinden van hem om daarheen te gaan.

7 november 2012 om 14:55

Mensen hebben nog moeite om Twente een topclub te noemen, en ben het met Brama eens, die zei deze week nog dat je minimaal 10 jaar mee moet draaien in de top om echt een topclub te zijn.

Nou is 10 jaar wel wat lang maar dat betekent gewoon dat je meer dan 1 goede lichting voetballers hebt gehad. Constant hebt kunnen doorselecteren. Vitesse leunt nu nog veels te veel op Bony, en de huursoldaten van Chelsea.
Geef het nog 3/4 jaar en kijken hoe Vitesse het dan doet. De financien zijn er dus ik ben benieuwd.

Als ik hem was zou ik dan goed kijken welke club in dat geval de meest comfortabele reservebank heeft.
Voor nederlandse top en europese subtop komt hij voorlopig gewoon nog tekort.

Ik zou hem graag bij Groningen zien, maar dat gaat helaas niet lukken als je geen geld hebt. Maar Toornstra is wel wat we nodig hebben bij Groningen, een creatieve middenvelder.. Denk dat deze jongen na 1 van de 4 topclubs gaat, maar kan ook zijn dat Djuricic nog wel gaat en dat Heerenveen hem gewoon ophaalt.

Toornstra is gewoon een uitstekende spelers voor de eredivisie. Hij heeft wel de pech dat spelers als Immers, Kum, Dereijck en Verhoek zijn vertrokken naar het 'topjaar' van Ado. Ik vind dat hij zelf momenteel minder tot zijn recht komt, omdat hij simpelweg mindere spelers om zich heen heeft. Verder lijkt de 'hype' Toornstra ook een beetje te gaan liggen.

Ik denk dat hij al met al te kort komt voor een basisplaats in de top van Nederland en het zou zonde zijn om als stand-in te gaan fungeren. Wellicht een leuke speler voor Heerenveen of FC Nürnberg, of misschien heet Swansea City nog steeds interesse.

Nederlandse topclub? Nou sorry, ik vind het een goede voetballer, maar ik zie hem niet bij een topclub in Nederland spelen. Ik denk ook niet dat er een Nederlandse topclub voor hem komt.
Ik zou dan eerder denken aan Heerenveen, als vervanger van Djuricic, al is dat niet een hele grote stap, maar veel hoger niveau zie ik hem niet eindigen in Nederland.

Tsja, vond hem het eerste jaar eigenlijk wel top. maar zakte daarna toch wel redelijk af.
Zou nog wel een stap hoger kunnen. Maar zou hem in eerste instantie graag bij een AZ of Heerenveen zien.

Swansae zou in mijn ogen te hoog voor deze jongen gegrepen zijn.

7 november 2012 om 13:01

AZ lijkt me prima! Al zijn AZ en Heerenveen qua club niets minder als FC Twente, in tegenstelling zelfs. Dus het affiche 'topclub' 'subtop' is een beetje lastig in te schatten. Ik zou zeggen top is Ajax,psv. Subtop: Twente,az en Feyenoord. Heerenveen is echt wel middenmoot maar zou voor hem een goede stap zijn. Eventjes niet naar Teletekst gekeken dan he want dan is Ajax subtop en AZ middenmoot.

7 november 2012 om 13:09

Mwuah, onze meningen zijn verdeeld maar dat mag. Ik persoonlijk, met nadruk op persoonlijk denk dat twente het niveau Az,heerenveen,groningen al wel te boven zit.

Desalniettemin zou ook Toornstra bij Twente helemaal niet slecht zijn!

7 november 2012 om 13:47

Ik denk dat dat qua materiaal wel niet zo veel zal schelen.. AZ heeft met Esteban,beerens,altidore,maher absolute topspelers.. Altidore is beter dan castaignos. Beerens tadic.. twijfelgevalletje, op dit moment is tadic beslissender. Esteban is duidelijk beter dan Michaylov en Maher is het grootste talent van Nederland en een van de grootste in Europa dus... Volgens mij komt je beredenering rechtstreeks van Teletekst. 11e staat AZ ja. Maar ik heb het ook niet over de 6e plaats van twente vorig jaar. En bovendien Az,heerenveen en Groningen zijn niet te vergelijken. Bij Heerenveen en Groningen zit gewoon niet voldoende kwaliteit. AZ draait gewoon slecht. Dat is een ander verhaal.

7 november 2012 om 14:05

Ik zou zeggen kijk alleen al naar de ranglijst.
Twente is toch een stuk hoger niveau dan Az.
Tadic, Beerens twijfelgevalltje? Serieus? Tadic is veel en veel beter, heeft een veel hoger rendement. Esteban is niet veel beter dan Mihaylov en voor het gemak laat je nog een aantal topspelers van Twente weg. Chadli en Fer bijvoorbeeld.
En een Braafheid is geen topper maar wel veel beter dan Gorter.
Bovendien is de selectie van Twente vele malen breder dan die van Az.

En nee ik ben geen Twente fan, in ben PSV fan, maar ik kijk gewoon objectief.

7 november 2012 om 14:13

Ik vind dat je nu wel heel erg door draaft hoor ..
Esteban - Mihaylov = Gelijkwaardig.
Marcellis - Rosales = Twente
Reijnen? - Douglas = Twente
Viergever - Bengtsonn = Qua groei Az
Gorter - Braafheid = Gelijkwaardig.
Elm - Brama = Gelijkwaardig.
Fer - Henriksen? = Twente
Gutierrez - Maher = Az
Beerens - Tadic = Twente
Altidore - Castaignos = Az
Gudmondson - Chadli = Twente

En dan hoef ik je toch echt niet uit te leggen dat de bank met Boschker, Boyata, Breukers, Landzaat, Janssen, Schilder, Gyasi & Bulykin beter is als de bank van AZ. Kijk even zonder bril.

7 november 2012 om 14:21

Jaja, dat geloven we spelers die uit vorm zijn worden altijd meteen als kwalitatief minder gezien. En inderdaad brengt Gorter niet wat je zou verwachten, maar ach.. het komt wel. En dat van die ranglijst heb ik net uitgelegt. Dus lees eerst het hele bericht voor je een nutteloze reactie plaatst. Beerens stond 2 jaar geleden nog in de directe belangstelling van Ajax en PSV .. Tadic wordt meteen weer zo overschat. Ben je vergeten hoe ver AZ vorig seizoen in Europa kwam? Twente heeft heel vaak mazzel, als je dat niet hebt sta je zo 11e!

7 november 2012 om 14:52

Tadic overschat ? joh ga weg .. en thuis van VVV verliezen heeft niks met wel of geen mazzel te maken. Maar puur met kwaliteit, als er 2 jaar geleden wel belangstelling was zul je je moeten afvragen of Beerens toen niet is overschat.

7 november 2012 om 15:12

Twente heeft:
- Een bredere selectie
- Een betere selectie
- Een hogere positie op de ranglijst
- Zich geplaatst voor de poulefase El
- Is de laatste 5 jaar: 2e, 2e, 1e, 2e en 6e geworden AZ: 11e, 1e, 5e, 4e, 4e
- Heeft een groter budget
- Heeft een groter stadion/ grotere achterban
- Staat hoger op de lijst van de Uefa. Dus ondanks vorig jaar die uitschieter van AZ presteert Twente beter in Europa.
- Heeft 2 jaar terug nog de Knvb beker gewonnen
- Is met De Jong en John 2 basisspelers verloren, maar daar tegenover staat veel nieuwe aankopen

AZ heeft:
- Een betere trainer
- Met Maher één van de grootste talenten in Nl
- Is met Elm, Moisander, Holman en Poulsen 4 basisspelers kwijt ( halverwege ook nog Wernbloom) hebben zich nauwelijks versterkt met Rosheuvel en Berghuis die alles nog moeten laten zien evenals de 2 scandinaviers en 2 middelmatige spelers Elm en Gorter
- Zitten nog in de beker

Veel verder kom ik toch echt niet voor jou clubje. Maar als je naar alles kijkt zie je gewoon dat Twente AZ voorbij gestoken is. Geen schande, want ze hebben meer budget en supporters bij Twente. Maar geef het wel gewoon toe kerel.

7 november 2012 om 17:04

@ Jroge...landelijk gezien denk ik niet dat Twente meer aantrekkings kracht heeft als AZ, in tegendeel, landelijk gezien AZ meer aanhang als Twente. In het westen van het land nog nooit iemand gehoord die Twente een warm hart toedraagt.

Overall is Twente verder als AZ, maar nog niet zo'n topclub als Psv, Feyenoord en Ajax. Kwa potentie de enige subtopper die de toekomst kan aansluiten bij de topclubs.

Twente heeft afgelopen niet veel gepresteerd in Europees verband in vergelijking met AZ, AZ staat hoger in de Uefa ranglijst 24 to.v. Twente nummer 27! En heeft afgelopen vijf jaar nooit boven AZ gestaan. AZ heeft afgelopen acht jaar 3 x kwartfinale en halve finale in europe gestaan en jouw clubje??
Toornstra zal goed bij AZ, voordat de stap naar Europese subtop zal maken.

8 november 2012 om 04:42

@azopeen haha beeren en tadic als gelijkwaardig zien is toch echt wel de grootste grap van de dag! een gemiddeld hardlopertje vergelijken met misschien wel de beste speler van de eredivisie!

Zou een goede zijn voor Ajax. Speler met diepgang maar ook met pit en dat kan Ajax wel gebruiken!

Feyenoord moet nu toe gaan slaan. Kan goed op het middenveld spelen ipv Leerdam. Daarbij is Toornstra van jongs af aan fan van Feyenoord.

7 november 2012 om 12:47

Zou het ook wel een mooie vinden voor Feyenoord. Maar dan zullen ze waarschijnlijk rond de € 2,3 miljoen moeten neertellen. En de vraag is of dat wel zo nodig is, aangezien ze Singh, Vilhena en Vormer ook hebben rondlopen.

7 november 2012 om 14:09

2,3 miljoen euro met een 1 jarig contract haha.
Tuurlijk niet als een topspeler als Narsingh maar iets meer dan 4 miljoen kost, kost Toornstra echt geen 2,3 miljoen.
Hoogstens 1 miljoen.

7 november 2012 om 14:36

3 miljoen zal bij nader inzien te veel zijn. Maar ik denk dat Toornstra minimaal 1,5 miljoen gaat opleveren. Dit is een van de betere spelers die ADO heeft gehad in de afgelopen jaren en die zullen ze niet voor niks van de hand doen.

Eerst even tussenstap maken voordat hij naar ned topclub gaat. Denk dat AZ of vittesse een goede tussenstap is. Dan kun je kijken of hij hogerop kan. Is een goede voetballer maar ik moet nog zien f hij het waar kan maken.

Ideale speler voor Ajax. Het is het type speler die Ajax overduidelijk enorm mist. Anita vervulde die belangrijke rol eerst, en Toornstra heeft dezelfde passie en kan ook nog eens goed voetballen. Deze jongen kan zeker een flinke stap hoger dan Ado, kijken of hij in NL kan blijven.

ik zou hem wel bij feyenoord willen zien naast clasie, maarja geen geld. Het zou me niks verbazen als dit weer zo'n speler is die naar twente gaat en uiteindelijk amper aan spelen toekomt.

7 november 2012 om 14:00

Naast Clasie? En dan weer Vilhena eruit halen?

7 november 2012 om 14:32

nee, 3 mans middeveld, immers er gewoon uit en vilhena op zijn positie(hij kan makkelijk op de 10 spelen) en toornstra op de oude posite van leerdam want vormer heeft zich nog niet echt kunnen profileren.

Zo bedoel ik dan ongeveer(mathijsen moet er natuurlijk ook uit)

Mulder
janmaat
de vrij
BMI
nelom
toornstra
vilhena
clasie
schaken
pelle
boëtius/ciss

Kom naar je club jongen. Kom naar feyenoord dan krijgt ado immmers weer terug

7 november 2012 om 12:51

Ik vind Immers beter dan Jens als ik eerlijk ben.

7 november 2012 om 13:27

Zijn toch heel verschillende types? Immers is aanvallender en Toornstra controllerender.

PSV in de zomer Strootman voor 15+ verkopen en dan Toornstra halen als vervanger! Twee jaar geleden werd hij al met ons in verband gebracht en nu vind ik hem rijp voor de overstap. Ben benieuwd of PSV hem haalt!

7 november 2012 om 12:58

Waarom? Toornstra vind ik niet ver bovenuit steken bij Ado. Laat hem eerst zijn voeten spreken dit seizoen dan zullen we wel zien of hij rijp is voor Psv.

7 november 2012 om 14:23

Ik heb hem de laatste maanden niet nadrukkelijk gevolgd, maar daarvoor vond ik het altijd een speler die veel bracht bij Ado. Goede box to box speler, veel diepgang en inzicht. Daarnaast denk ik ook de potentie om zich tot een leider te ontwikkelen qua persoonlijkheid (zoals Strootman doet). Het is voor een speler op zijn positie moeilijk om zich dermate te onderscheiden dat hij continu opvalt, maar hij heeft zeker een pakket aan kwaliteiten wat ervoor zorgt dat hij in aanmerking kan komen als opvolger van Strootman. Daarnaast is hij jong, Nederlands en (lijkt me) niet duurder dan 1 miljoen. Ritzmaier vind ik niet geschikt voor de positie van Strootman.

7 november 2012 om 14:10

Inderdaad ik vind het echt geen topspeler.
Ik denk dat een Ritzmaier net zoveel potentie heeft, als het niet meer is.

Misschien kan PSV nog wel een middenvelder gebruiken, want slechter dan Wijnaldum is Toornstra zeker niet. Toornstra is een complete middenvelder in vergelijking met een Wijnaldum. Verder zou Feyenoord hem wel kunnen gebruiken in plaats van Leerdam.

7 november 2012 om 14:11

Wijnaldum is een nummer 10.
Op de plek van Toornstra speelt Strootman en die is zo ongeveer 10x beter.

Feyenoord lijkt me een goede club voor hem omdat hij Feyenoord supporter is. Lijkt me ook een goede speler voor die club.

Ik denk niet dat hij de juiste speler is voor Ajax. Ik vind het meer een type die past bij Feyenoord. Ik ben alleen niet echt onder de indruk van wat hij presteert dit seizoen, dus ik denk dat die Nederlandse topclub er niet gaat komen voor Jens.

Toornstra is toch niet een creatieve middenvelder zoals Erikssen en Djuricic. Vind het meer een type Strootman die ballen afpakt en vervolgens aan de mensen voor zich geeft die er meestal leuke dingen mee kunnen doen en zo nu en dan is zijn goaltje meepakt, dit doet hij overigens wel goed. Ajax kan hem misschien wel gebruiken, vind hem beter als een Enoh bijvoorbeeld.

Goh Jensje heeft het iets te hoog in zijn bol. Nederlandse top is hij niet goed genoeg voor, laat staan Buitenlandse subtop. Niveau subtop Nederland hoogst haalbare. Kende een leuk seizoen onder Van den Brom maar liet vorig jaar en ook dit seizoen nog niets zien.

Toornstra kan wel iets toevoegen aan FC Groningen.
Ook Heerenveen kan hem goed gebruiken als Djuricic wegzou gaan.

En echte topclub in NL komt nog te vroeg, eerst een tussenstop.

mis een eerst eens bij Utrecht proberen of Groningen/heerenveen? voor je de echte stap wilt maken. Meneer is een goede speler , maar moet niet denken dat die nu al zo ver is.

Ik vind hem bij Ado dit seizoen niet beter geworden vandaar mijn reactie

Ik zou zeggen psv, sla je slag. jullie zoeken een middenvelder voor meer concurentie die zich al ergens heeft bewezen.

Psv zoekt een extra middenvelder dus zou ik als ik psv was hem goedkoop ophalen. Snap niet dat mensen hem met djuricic vergelijken, dat is een echte nummer 10 waar toornstra meer het type strootman is.

ik vind hem een goede speler en ik zie hem heus wel in het shirt van ajax lopen!

Toornstra; voor Ajax geen echte versterking, voor Feyenoord eigenlijk ook niet tenminste als Feyenoord de jeugd de kans wilt geven. Als toornstra weg wil moet die lekker naar Swansea gaan, daar wordt je een grote jongen van kijk maar naar Vorm, die is ook een grote jongen geworden. Toornstra vond ik in het seizoen dat John v/d Brom er trainer was echt geweldig, echter heb ik dat niveau niet meer gezien tot op dit seizoen, je ziet dat hij het weer aan het oppakken is.. ben benieuwd wat er gaat gebeuren met hem.

Geen Toornstra bij ajax.
In de jeugd loopt meer potentiële krachten voor ajax rond waarbij je geen geld hoeft te betalen.
Ik denk dat een stap voorwaarts AZ voor hem kan zijn als vervanger van de eeuwig geblesseerde Martens.

7 november 2012 om 14:23

De huidige jeugdlichting van Ajax is niet zo sterk meer hoor.. er is geen enkel jeugdteam dat oppermachtig is in haar eigen competitie en op dit moment heb ik bij jeugdwedstrijden op de toekomst alleen nog maar spelertjes ala 'mitchell Donald' voorbij zien komen.

7 november 2012 om 14:39

in jong ajax lopen de grootste talenten.
daar loopt echt een geweldige generatie rond.
en ook in andere jeugdteams zitten talenten hoor, de a1 is niet bijzonder op 2-3 spelers na.
(de b elftallen zijn wel vrij aardig kwalitatief gezien volgens mij hoor)

wat ik wel duidelijk wil maken is dat je niet naar prestaties van het team moet kijken hè.
dat is de filosofie niet meer, het gaat nu om het individu.

7 november 2012 om 15:49

Jeugdteams worden niet klaargestoomd om kampioen te worden maar om spelers af te leveren bij het 1e.

Naast ajax zie je dat Feyenoord ook elk jaar 1 a 2 goede spelers KAN voortbrengen.
Toornstra moet je gewoon niet halen als je een Fisscher, Andersen, Klaassens hebt.

Toornstra is een aardige speler maar ik vind het niet meer dan een Rodney Sneijder niveau.

Leerdam ruilen met deze jongen. Lijkt me voor beide clubs en spelers het beste!

Niet goed genoeg voor de Nederlandse top denk ik. 1 goed jaar gehad bij Ado, maar toen ging alles goed bij Ado. Misschien kan hij naar een club als Heerenveenvof AZ, want hij heeft wel potentie. 8 goals is nog wel te weinig vind ik overigens.

Toornstra heeft nog te weinig laten zien bij ADO om naar een topclub te kunnen. Gaat hij wel dan komt hij op de bank. Misschien dat Feyenoord een optie is, dan kan hij meegroeien met die club. In eht buitenland zal het championship worden of als hij erg veel geluk heeft Swansea met hun ADO connecties. Zelfde geldt voor Duitsland, 2e divisie.

7 november 2012 om 14:39

Normaal gesproken zou ik Toornstra graag bij Feyenoord zien maar Feyenoord heeft Vormer al als controleur achter Clasie. Ik denk sowieso dat Feyenoord weinig behoefte heeft aan een nieuwe middenvelder gezien de talenten. Vilhena wordt denk ik een vaste keus op het middenveld en ik hoop nog altijd dat Achahbar vaker als nummer 10 gaat spelen.

7 november 2012 om 15:38

Klopt. Maar met Toornstra heb je wel een speler die Immers en Verhoek goed kan vinden. Die heeft dus weinig inspeeltijd nodig en zal uiteindelijk ook wel geld gaan opleveren. Ik denk trouwens wel dat hij beter is dan Vormer maar het zal inderdaad niet veel schelen.

Misschien als Brama zou vertrekken dat ze een gok wagen bij Twente. Hoewel ik dan de kans groter acht dat ze dan Leerdam gaan strikken (transfervrij).

Ga eerst maar eens je niveau van 2 jaar geleden proberen te halen Jens .... Het is de laatste tijd niet best ...

Az zou wel een goeie club zijn voor hem, voor Ajax/twente/psv komt hij tekort.

Hij moet zeker weg bij Ado! Fantastische speler! Kan zeker wel een hoger niveau aan

Europeese subtop is te hoog voor hem denk ik. Mocht hij naar een nederlandse top club gaan dan krijgt hij het moeilijk

hahaha kijk hoe deze man zich overschat! Eerder buitenlandse middenmoot of Nederlandse subtop

21.12 jaar geleden kon hij naar utrecht maar toen wou hij op het laatste moment niet ! laat hem nu maar blijven waar hij nu is ! in denhaag

ik bedoelde anderhalf jaar geleden

Als ik Feyenoord was geweest had ik eerder hier mijn geld in geïnvesteerd dan in Immers.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren