‘Ik was nooit hét talent in de teams waarin ik speelde bij Feyenoord’

Vrijdag, 26 oktober 2012 om 00:00

Daryl Janmaat zit op 23-jarige leeftijd waarschijnlijk precies op de plek waar hij had gehoopt te zitten. De rechtsback verliet sc Heerenveen na vorig seizoen en tekende een driejarig contract bij Feyenoord, de club die hij als jeugdspeler al diende. Bovendien debuteerde hij tegen Turkije in Oranje en stond hij tegen Andorra opnieuw in de basis. Toch gold hij vroeger niet als groot talent.

Bekijk de voorpagina voor het laatste nieuws.

Poll

Daryl Janmaat is één van drie beste rechtsbacks in de Eredivisie

26 oktober 2012 om 00:04

Ik zag ergens een quote: hard work beats talent, when talent doesn't work hard.
Dat past wel bij Janmaat.

26 oktober 2012 om 00:46

De Nederlandse versie daarvan is dan weer toevallig op de Herdgang te vinden

26 oktober 2012 om 00:06

Echt een goede rechtsback, begon echt supergoed.babel gaat een zware middag krijgen, die panna zal er zeker niet komen.

26 oktober 2012 om 00:23

Vind Jamaat niet zo heel goed als jij doet vermoeden.
Puur onafhankelijk moet je toch concluderen dat van Rhijn toch beter is.
Niet alleen op de wedstrijd van gister gebaseerd maar ook in Oranje waar ze beide op het zelfde podium spelen speelt van Rhijn de betere wedstrijden.
Janmaat zal zich aan de verdedigde taak moeten houden om Babel uit de wedstrijd te spelen.. anders word Ajax heel gevaarlijk

26 oktober 2012 om 00:32

Vreemd om als Ajacied het word onafhankelijk hier te gebruiken, Janmaat is dit seizoen veel beslissender voor Feyenoord geweest dan V Rhijn voor Ajax, aanvallend en verdedigend een verademing tegen over wat er voorgaande jaren aan backs stond in Feyenoord, verdedigend en aanvallend zeker niet zwakker dan Van Rhijn en Janmaat is beslissender, gister heb ik de CL wedstrijd gezien ( en V Rhijn zijn assist ), Van Rhijn was gisteren simpelweg geweldig, daar kan ook ik als Feyenoorder in en in van genieten, zou een jong toptalent, maar op dit moment vind ik Janmaat verder.

26 oktober 2012 om 00:37

Wat is dan beslissender?
Een back wint normaliter geen wedstrijd voor je

26 oktober 2012 om 01:29

janmaat verder? haha janmaat heb lekker van die afzwaaiers. janmaat komt zeker te kort voor de top! dat zie je al bij het nederlands elftal! op dit moment is onze beste rechtsback gewoon nog vanderwiel en daarnaast v Rhijn.

26 oktober 2012 om 01:33

Janmaat is wat mij betreft, hoe jammer is het ook vind, onze gevaarlijkste speler, geeft goede voorzetten en kan scoren, daar ontbreekt het bij Feyenoord ontzettend aan, de laatste wedstrijden dan gelukkig wat minder, Janmaat zorgt er voor dat bijvoorbeeld een Pelle of Verhoek beter speelt, nu doet V Rhijn dat ook hoor, maar Janmaat meer, hij heeft naar mij idee ook meer drive, nou is het voor mij duidelijk dat V Rhijn een veel groter talent is trouwens hoor, al was V D Wiel dat ook.

26 oktober 2012 om 01:38

@vvga Janmaat heeft 2 assists gegeven ( V Rhijn 0 ) en een keer gescoord ( V Rhijn 0 ) in de eredivisie. Kom bovendien is met argumenten waarom Janmaat zoveel minder is dat V Rhijn.

26 oktober 2012 om 06:13

Toen ik voor het laatst voetbal keek was een back er om te verdedigen en niet hoeveel assist + goals ie heeft.

26 oktober 2012 om 07:17

Ben het met je eens hoor Vafca.

Verdedigend is Van Rhijn beter dan Janmaat, dat kun je wel concluderen. Aanvallend is Janmaat misschien beter, maar dat is niet de eerste prioriteit van een back.
Janmaat is verdedigend wel beter aan het worden, wat slimmer vooral, verdedigen heeft vooral te maken met goed positioneren, je kunt bij Van Rhijn zien dat hij veelvuldig centraal heeft gespeeld. Janmaat en Van Rhijn zijn dan allebei rechtsback maar niet te vergelijken, spelen een ander spelletje.

Dat Janmaat doorgroeit is goed te zien, Van Rhijn idem dito, zo slecht is het niet gesteld met de rechtsbacks in Nederland.

26 oktober 2012 om 08:46

Ik kan wel andere backs opnoemen die beter zijn dan Van Rhijn......wat is nou precies je punt, wat heeft Van Rhijn met dit topic temaken?

Het gaat erom dat Janmaat zegt vroeger nooit bij de beste te horen maar door hard werken er toch is gekomen, en dat is gewoon knap, het geeft aan dat talent alleen je niet zal helpen......

Janmaat zal een zware middag krijgen tegen Babel ben ik bang, maar als hij het goed speelt zal Babel een nog zwaardere dag krijgen

26 oktober 2012 om 08:53

@liveanddiein01: Kijk bedankt! Het gaat over Janmaat hier en hoe je het ook went of keert hij doet het gewoon geweldig!

Persoonlijk vind ik een Alves of een Ramos ook beter ja! pfff.. Moet altijd een Ajacied erbij gehaald worden.

Waarom zie ik nu nooit in een topic iemand van PSV roepen joh ik vind die en die van PSV beter? Maar wel altijd iemand van Ajax?

Ik persoonlijk ben zeer blij met Janmaat! verdedigend doet hij het goed (niet geweldig). en aanvallend is hij altijd aanwezig.

Als de Vrij er ook weer is hebben we een heerlijke verdediging staan! en 3 jongens uit de eigen jeugd wat toch een fijn gevoel is.

Blijft jammer van Schenkeveld, anders was heel de verdediging jeugd!

26 oktober 2012 om 09:03

Eerlijk010

Ja ik irriteer me daar ook mateloos aan dat hier veel ajax supporters zijn die er altijd maar weer een aajx topic van proberen te maken en zijn van kijk wij zijjn beter.....er is geen enkele reden om hier over VAn Rhijn te beginnen en ziet het ook gewoon als provoceren....

Verder is het goed om te zien dat de hele achterhoede uit eigen jeugd bestaat, ik zie nl liever De Vrij/indi achterin als Indi op rechts.....

26 oktober 2012 om 09:16

@vafca:

en dat zegt iemandvan Ajax? Met DE aanvals mentaileit van Ajax?

Toen vd Wiel niet kon vederdigenw as hij aanvallend geweldig end aarom een Nederlandse back. en nu is er een Feyenoorder die het kan en moet je verdedigen?!?! Wauww

26 oktober 2012 om 09:23

Eerlijk010,

Volgens mij hoort in het spel van Ajax dat de backs juist veelvuldig meedoen in het aanvalsspel, behalve als ze Feyenoorders kunnen beledigen.

26 oktober 2012 om 09:31

@liveanddiein01: Ja klopt, is het aard van het beestje denk ik dan maar!

Ik zelf vind dat er te negatief over Mathijsen wordt gedaan. Die man is voor de Eredivisie gewoon nog zeer goed. Het is vooral belangrijk dat de Vrij terug is. Een opbouwende verdediger. Joris en Indi zijn vooral spelers die hun man moeten uitschakelen.

Nelom is zeer goed vooral tegen de kleinere teams. Maar verder is is Janmaat - de Vrij - Mathijsen - Indi geweldig.

26 oktober 2012 om 09:57

Is ook wat voor te zeggen hoor, en denk ook dat beide opties goed zijn voor mij is het meer een gevoel dan dat ik een duidelijk mening erover kan geven hahaha

26 oktober 2012 om 11:35

Ik heb mijn twijfels of Janmaat aanvallend wel beter is.. dat van Rhijn of (helaas) zelfs van der Wiel de eerste rechtsback van oranje gaat worden en de andere de tweede lijkt me wel duidelijk. Janmaat komt enorm tekort voor het niveau Nederlands elftal al is hij in de Nederlandse eredivisie gewoon een goede back.

26 oktober 2012 om 21:39

Wat heeft van Rhijn hier mee te maken? Ga ergens anders provoceren klein kleuter! Ze zijn ook niet te vergelijken omdat van Rhijn meer een vetdediger is en niet vaak opkomt en Janmaat steeds er over heen gaat! Nogmaals ga ergens anders provoceren.

26 oktober 2012 om 22:00

Grappig, toen Boulahruz van der Wiel verving zeiden de Ajax supporters dat Boulah alleen kon verdedigen en verder niks toevoegd omdat hij niet mee opkomt en van der Wiel was de echte Ajax back maar nu er een Feyenoord speler aanvallend beter is dan een Ajax speler is verdedigen beter!

Wat kan je over dit soort supporters zeggen? Best triest!

26 oktober 2012 om 00:07

Het is algemeen bekend dat je ook met minder talent kunt doorbreken. Alleen moet je daar wel wat tegenover zetten. Je moet twee keer zo hard knokken als een speler die wel meer talent heeft. Wat ook belangrijk is is je mentaliteit. Er zijn zat gasten die zoveel talent hebben maar door de slechte mentaliteit nu in de coffeshops zijn belandt.

Mooie van Janaat is dat hij gewoon ook uit de Feyenoord jeugd komt. Dus onze hele achterhpede inclusief de doelman ( Janmaat,de Vrij,indi en Nelom) bestaat gewoon uit de eigen jeugd en dat is toch knap. Met Mathijssen erbij heb je meer ervaring. Niks mis mee 'onze verdediging'

26 oktober 2012 om 11:29

Precies hetzelfde geld voor Ajax:
verdediging: Van Rhijn, Alderweireld, Blind en Moisander( Via FC Zwolle en Az). dus ik heb goede verwachtingen voor de komende jaren voor Oranje

26 oktober 2012 om 00:07

Dat zie je weleens vaker. Wat te denken van Clasie? Destijds wilde Henk van Stee, die waardeloze hoofd jeugdopleidingen, Clasie wegsturen uit de jeugd van Feyenoord omdat die hem te klein vond. Gelukkig ging Van Stee toen snel weg en zijn opvolger Stanley Brard zag het wel in Clasie zitten en kijk eens wat een ontwikkeling die nu doormaakt.

Het kan soms raar lopen.

26 oktober 2012 om 00:08

Hetzelfde geldt ook voor de Vrij en Clasie (en volgens mij ook voor martins indi).

26 oktober 2012 om 00:11

de Vrij werd altijd al gezien als talent, in Clasie werd ook als talent bestempeld alleen vroeger ze zich af of hij het fysiek zou reden.

Martins Indi overigens wel, maar minder dan Janmaat.

26 oktober 2012 om 00:19

Maar de vrij stond altijd wel achter schenkeveld. En ik weet dat ze tegen Clasie ooit voorgesteld hebben om bij een club dichter bij huis te gaan voetballen, dat getuigt niet echt van vertrouwen.

26 oktober 2012 om 00:26

Klopt, maar Schenkeveld was een supertalent, en de Vrij een groot talent.

Dat verhaal van Clasie heb ik nooit gehoord. Ik weet namelijk wel dat van Hanegem altijd binnen de club gezegd heeft dat Clasie gehouden moest worden.

26 oktober 2012 om 04:05

Het grootste talent uit die lichting was geloof ik Shabir Isoufi en die gaat ook niet zo lekker geloof ik. Zo zie je maar dat talent is meegenomen maar mentaliteit brengt je verder.

26 oktober 2012 om 07:19

We hebben het nu over de verdediging hè. De Vrij hobbelde er altijd een beetje achteraan, maar door hard werken en goede mentaliteit heeft hij de stap naar het eerste heel 'makkelijk' kunnen maken. Schenkeveld daarintegen weer niet.

Er liepen wel meer hele 'grote' talenten rond in de jeugd, Pedro bijvoorbeeld.

26 oktober 2012 om 08:47

@harmjan, Zal het ook niet met Schenkeveld zijn blesures te maken hebben gehad?

Ik baal er nog steeds van hoor, was een geweldenaar in de jeugd! En zie hem er over 2 jaar blesure vrij ook wel komen. Had hem liever er bij gehad inplaats van Ramsteijn.

de Vrij kreeg vooral de kans door het vroege vertrek van Bruma! dus ergens mogen we Bruma nog bedanken!

26 oktober 2012 om 00:09

Hij doet het goed bij Feyenoord.
Bij het Nederlands team komt hij te kort.
En heeft hij jammer genoeg voor hem van rhijn voor zich.

26 oktober 2012 om 00:13

Is juist goed voor hem toch? Beter worden dan je concurrent, heb je altijd een streefdoel die je misschien een keertje bereikt.

26 oktober 2012 om 00:15

Dat is waar.

26 oktober 2012 om 00:18

Persoonlijk vind ik dat dat vaak alleen opgaat als je concurrent afbouwt en jij opbouwt om het zo maar te zeggen. Zoals met bijvoorbeeld met Van Bommel en Strootman in het Nederlands elftal. Van Rhijn is jonger en heeft veel minder eredivisie ervaring. Dat terwijl ik hem eigenlijk beter vind maar dat is persoonlijk en hij is nog een jaar jonger. Ik denk niet dat Janmaat ooit beter wordt dan van Rhijn, maar gezonde concurrentie maakt ze wel allebei beter.

Bovendien heeft van Rhijn al tegen Nani, Ronaldo en Aguero gespeeld. Dat neem je toch mee qua ervaring naar het Nederlands elftal.

26 oktober 2012 om 00:23

Als je beide ontwikkeld en je streeft ernaar om beter te worden dan de ander, dan wordt je dus steeds beter. En dan zul je zien dat wanneer van Rhijn niet speelt bij een topclub en Janmaat bijvoorbeeld nog wel bij Feyenoord wekelijks speelt, dat Janmaat dus gaat spelen. Dat is dus weer een motivatie voor van Rhijn om toch beter zijn best te gaan doen bij zijn club.

Maargoed, het is allemaal toekomst je weet niet wat er gaat gebeuren. Wie weet breekt eentje een been en kan hij voorlopig helemaal niet meer voetballen.

26 oktober 2012 om 00:27

Ik weet niet wanneer aldeweireld vertrekt maar je hebt een zeer grote kans dat van rhijn centraal gaat spelen als hij vertrekt waar hij eigenlijk beter in is vind ik.
En dan is nog maar de vraag of van gaal hem rechtsback zet of als stand in voor een centrale verdediger.

26 oktober 2012 om 00:32

Tja dat zou ook een goede optie kunnen zijn, maargoed Ajax heeft nog een aantal spelers voor CB.

26 oktober 2012 om 00:37

We gaan het zien als aldeweireld een keer geblesseerd of geschorst is.
Wat ik niet hoop als ajacied.
Want dat is zo een geweldige verdediger aan het worden.

26 oktober 2012 om 00:18

hoe bedoel je van rhijn voor zich. van rhijn komt ook nog gewoon te kort voor het Nederlands eftal.
en ik zie liever janmaat bij het Nederlands eftal dan van rhijn want janmaat komt mee naar voren iets wat van rhijn niet doet

26 oktober 2012 om 00:23

Na gisteren is het mij toch wel vrij duidelijk dat van rhijn gewoon beter is dan Janmaat.
En dat heeft van rhijn ook in het nederlandselftal al laten zien.
Ik begrijp best dat het moeilijk te accepteren is omdat hij bij de grote rivaal speelt maar het is gewoon hartstikke duidelijk dat van rhijn een betere rechtsback is dan Janmaat.
Hij is voetballend beter en verdedigend.

26 oktober 2012 om 00:29

Maar van Rhijn is verdedigend veel sterker.

26 oktober 2012 om 00:35

Ik ben wel benieuwd welke debiel dat ooit geroepen heeft hier op voetbalzone want mensen zijn hem compleet gaan napraten. Van Rhijn is veel verder dan Janmaat en is erg vaak te vinden op de helft van de tegenstander. Gister het ultieme voorbeeld bij de 1-1. Verder komt hij sowieso veel op. Nee wat jij zegt is een fabeltje.

26 oktober 2012 om 09:27

het gaat er hier om dat hij nooit 1 van de betere was en dat hij door hard werken er toch is gekomen.....van Rhijn heeft hier niets mee te maken, ik kan wel 10 andere backs opnoemen die beter zjin als Van Rhijn Janmaar samen.

Verder schelen deze 2 niet veel, ook Van Rhijn heb ik aardige foutjes zien maken, ook eergisteren.

Maar goed de topic gaat ergens anders over en niet over of de back van Ajax beter is als de back van Feyenoord

26 oktober 2012 om 09:36

Wat is dit voor onzin jij begint er over.
En dat hij bij Feyenoord onomstreden is is normaal.
Bij het Nederlandselftal word hij opgeroepen dus dan gaat dit ook over het nederlandselftal.
En aangezien het backs zijn van Feyenoord en Ajax zijn gaat ook daar over.

Welke foutjes dan?
Bij die goal was het Poulsen die al de fout had gemaakt door zijn man te laten lopen en aldeweireld uit moet stappen en van rhijn naar binnen moet knijpen.

26 oktober 2012 om 10:05

Het is altijd het zelfde, zodra er iets over feyenoord is moet een topic altijd doorgetrokken worden naar een vergelijk van ajax....

ook nu weer, hij komt te kort voor het NL elftal en heeft van Rhijn voor hem...

Het topic gaat over hoe zijn cariere verlopen is en hoe hij ervoor heeft moeten knokken omdat hij het talent niet had wat andere wel hadden....en ook vandaag nog leert hij en knokt hij om beter te worden.....

Daar gaat de topic toch over en niet wie er beter is en of hij het goed doet in het Nederlands elftal.
Hij speelde 1 wisselvallige wedstrijd en van Rhijn heeft zijn kans gepakt en dan word het moeilijk om hem eruit te spelen want onderling verschillen ze neit zoveel, iedereen doet of Van Rhijn zo'n geweldenaar is en ziet de foutjes niet die hij maakt.

En nee ik ga geen voorbeelden noemen omdat het dan weer een ajax topic gaat worden, kijk maar eens goed naar hem als hij een wat zwaardere tegenstander krijgt en vaak onderdruk staat dan zie je het zelf ook

26 oktober 2012 om 00:16

Het is een goeie back voor Feyenoord, maar ik denk niet meer dan dat. Al zou ik hem wel opstellen in oefeninterlands ofzoiets.

Maar je ziet spelers die we een paar jaar geleden niet kende nu zo snel groeien, kijk maar naar v.rhijn, clasie, de Vrij, Indi en zo zijn er meer.

26 oktober 2012 om 00:20

Nee, natuurlijk was ij dat nooit. Echte talenten komen met wat werk namelijk gewoon in een topcompetitie terecht en als Janmaat in een topcompetitie wil spelen moet hij bij de nummer laatst ergens gaan spelen. Leuke speler voor de Eredivisie die er met hard werken is gekomen, maar ik denk niet dat hij veel verder kan komen.

26 oktober 2012 om 00:28

Nou en? Uitstekende back voor Feyenoord en wat mij betreft blijft hij nog 6 jaar de rechtsback in de Kuip. Een Chelsea of een United zal hij inderdaad niet gaan halen, maar who cares? Dat niveau haalt 85% van de voetballers niet.
Vergeet daarbij niet dat hij nog altijd maar 23 is en dus nog relatief jong. Over 4 jaar bij een club als Aston Villa of Everton rechtsbackje spelen? Waarom niet?

26 oktober 2012 om 00:26

Matige back , zoiets moet je ook zelf kunnen opleiden.
Als Ajax het lukt , moet het Feyenoord ook zeker lukken.

26 oktober 2012 om 00:29

Grappig dan dat hij ook zelf door Feyenoord is opgeleid. Goodmorning!

26 oktober 2012 om 00:31

Mensen doen af en toe net omdat Feyenoord drie keer de beste jeugdopleiding hebben gehad dat ze mijlen ver voor staan op Ajax.
Dat is natuurlijk niet waar het is niet zo dat je maar even een rechtsback opleid tot een basisspeler.
Je moet geluk hebben dat er net een tussen zit.
En als dat niet zo is moet je kijken wat je mogelijkheden zijn om het goed op te vangen.
En ik vind dit een hele goede keuze van Feyenoord.

26 oktober 2012 om 00:29

Ben benieuwd wie de nee-stemmers van de poll in de top 3 van beste rechtsbacks van de Eredivisie hebben staan..

26 oktober 2012 om 01:08

Vind hem nog steeds 1 van de 11. Valt niet op en niet bijzonder goed..

26 oktober 2012 om 01:32

Waarom krijgt Afellay eigenlijk geen speel minuten meer bij het nederlandse elftal ik vind hem juist zo uitstekend spelen bij schalke.

On: Ik zelf vind janmaat niet zo een hele goede rb ik zou liever van der wie op de rb zien spelen dan janmaat

26 oktober 2012 om 01:38

Tja wanneer zie het ook dat een back ''het grote talent'' is. Backs zijn toch over het algemeen spelers die of verdedigend niet goed genoeg zijn om centraal te spelen of afgekeurde buitenspelers. Verder wat me opvalt is dat het tegenwoordig al heel wat schijnt te zijn als een profvoetballer voor zijn sport leeft. Goed hoor dat Janmaat voor zijn sport leeft, maar kom op.

Ik zie een Zeefuik al jaren met 15 kilo overgewicht rondlopen. Ik zie een Ebecilio die al te zwaar terug kwam van vakantie dan is Amsterdam lekker drankjes drinken en hamburgers naar binnen werken. Toch zonde.

Verder hoort Janmaat wel bij de drie beste backs van de Eredivise. Persoonlijk vind ik van Rhijn, zeker in potentie, de beste. Daarna komen voor mij Janmaat en Kalas.

26 oktober 2012 om 02:48

Is nu ook maar 1 van de elf spelers als je het mij vraagt is verdedigend niet zo sterk, komt vaak op maar de rendement is ver te zoeken.

Voor zijn 23 vind ik hem nogal kinderlijk overkomen op het veld heeft veel enthousiasme en veel energie in zijn spel maar maakt toch wat teveel foutjes in balbezit en zonder.
Voor Feyenoord is het een nuttige speler dat hij het Nl elftal heeft gehaald vind ik voor hem mooi maar hij zal heel wat moeten verbeteren wil hij er definitief bij.

26 oktober 2012 om 06:42

Op deze Janmaat is één mooie zin van toepassing:

Het leven is net Lucile Werner, het kan raar lopen.

26 oktober 2012 om 08:32

Leuk spelertje Janmaat, maar ik moet nog maar zien of hij echt het niveau heeft. Hij moet eerst constant gaan spelen en dat hij bij het Nederlands Elftal in beeld was gekomen heeft puur te maken met het gebrek aan kwaliteit op die positie. Normaal gesproken komt hij op dit moment nog niet in beeld, wellicht over een aantal jaren.

26 oktober 2012 om 09:45

Heeft zich moeiteloos aangepast binnen het team van Feyenoord. Echt een verademing ten opzichte van Leerdam. Moet verdedigend nog net wat slimmer worden af en toe maar voegt zoveel dynamiek toe aan het spel van Feyenoord. Met een back als Janmaat kun je in ieder geval proberen dominant te voetballen. Die wil er nog weleens overheen gaan en daarmee een man meer situatie creëren. Die jongen komt er wel, daar zit een goede kop op.

De meesten hier zijn negatief door weifelend optreden in Oranje volgens mij. Bij Feyenoord presteert hij uitstekend en was in de Europese duels soms zelfs uitblinker.

26 oktober 2012 om 12:11

Ik snap niet precies waar alle euforie vandaan komt. Janmaat doet maar wat aanvallend, je ziet aan alles dat er geen idee achter zit. Hij maakt een actie en ziet wel waar het schip strand. Het enige wat ik begrijp is dat supporters het enorm waarderen als verdedigers opkomen en af en toe een goede aanvallende actie maken en de enorme hoeveelheid energie die Janmaat in zijn wedstrijden stopt. Dat wordt dan dynamisch genoemd en al snel als goed ervaren, maar je kan je ook afvragen hoe goed de linksback van de tegenstander is en waarom de linksbuiten niet meeverdedigd.

Ik vind Janmaat een modale voetballer, nuttig voor de club Feyenoord, maar dat is zijn maximale niveau. Hij hoort niet bij de Oranje selectie te zitten, laat staan opgesteld te worden. Ik snap dat deze post niet veel voorstanders zal hebben in deze draad, maar daar kan ik mee leven.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Feyenoord

Stand
Selectie
 TeamPnt+/-
1.Ajax7652
2.PSV6960
3.Feyenoord6926
4.Vitesse6426
Voor de complete stand: Eredivisie
SpelersPositieW
Daryl JanmaatVerdediger333
Jordy ClasieMiddenvelder332
Bruno Martins IndiVerdediger321
Lex ImmersMiddenvelder3212
Ruben SchakenAanvaller314
Joris MathijsenVerdediger290
Graziano PellèAanvaller2927
Voor de complete selectie: Clubpagina Feyenoord.

79 fans
Verdediger, 23 jaar

In de wandelgangen

Vrijdag 24 mei
Zlatan Ibrahimovic sluit een vertrek bij Paris Saint-Germain niet uit. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.5625 seconden.