Voetbalzone

‘Nu hoort Georginio het ook een keer van een hele grote voetballer’

Donderdag, 25 oktober 2012 om 08:50

Dick Advocaat is blij dat Willem van Hanegem zich in zijn column voor het Algemeen Dagblad deze week uitliet over Georginio Wijnaldum. De oud-voetballer zei dat hij ziet dat er bijna niets meer van Wijnaldum uitgaat en dat dat erg jammer is. “Hij was onweerstaanbaar vrolijk, aan alles zag je dat hij deed wat hij leuk vond. Moet je hem nu zien”, somberde De Kromme.

Bekijk de voorpagina voor het laatste nieuws.

25 oktober 2012 om 08:53

Hij had gewoon nooit naar PSV moeten gaan. Dooie, suffe club dat het is. Hij paste tien keer beter bij Feyenoord en ik weet ook zeker dat hij 100 procent spijt heeft van zijn keuze. Ook omdat PSV nu helemaal niet beter blijkt te zijn.

25 oktober 2012 om 08:57

Niet beter? Dat was één seizoen, omdat jullie een spits van city konden huren. Momenteel is PSV beter: Hij speelt europa league, hij staat in de top 3 en kan nu (weliswaar door omstandigheden) eindelijk in de basis beginnen. Ik denk , en hoop, dat dit voor hem een nieuwe start is!

25 oktober 2012 om 09:12

Maar het betekent niet dat als je bij een betere club voetbalt het voor jezelf ook beter is! Soms is een iets slechter elftal waar je wel speelt beter voor een voetballer dan trainen met betere spelers.

25 oktober 2012 om 09:41

In jou optiek had hij beter bij Barcelona of Manchester Citi kunnen spelen. Spelen CL, staan hoog genoteerd.

Het gaat natuurlijk om speeltijd voor die jongen. Staat stil in zijn ontwikkeling als hij niet vaker speelt.

25 oktober 2012 om 09:55

Vorig jaar speelde hij alle wedstrijden, het is pas sinds dit jaar dat dat niet zo is. Nu toivonen geblesseerd is en dick hem vertrouwen geeft gaan we hem zien, mark my words.

25 oktober 2012 om 10:16

ja maar dan is feyenoord nog geen betere club.

25 oktober 2012 om 13:33

Maar voor hem persoonlijk toch wel? Bij Feyenoord had hij een vaste waarde geweest, kon hij zich doorontwikkelen nu de club de weg naar boven weer ingezet heeft en had hij ook de stap nog kunnen maken na een of twee jaar. Is het nou echt zo moeilijk begrijpen.. God damn -.-

25 oktober 2012 om 18:35

"ook omdat PSV nu helemaal niet beter blijkt te zijn"

Hier reageren de meeste op, is het nou echt zo moeilijk om te begrijpen. God damn....

On;

Vind dat Wijnaldum het niet zo goed heeft aangepakt door publiekelijk z'n teleurstelling uit te spreken. Had het gewoon binnenkamers moeten houden en ze voeten laten spreken.

25 oktober 2012 om 08:58

PSV heeft wel degelijk een beter team dan Feyenoord. Het verschil is alleen sinds het vertrek van Wijnaldum en co een stuk kleiner geworden. Destijds was het sportief gezien een logische stap voor Wijnaldum. Achteraf bezien heeft het niet uitgepakt zoals hij had gehoopt.

25 oktober 2012 om 09:07

Ja, maar op het moment dat hij ging kun je het gewoonweg geen domme keuze noemen. In niets leek het erop dat Feyenoord vorig seizoen zo goed zou draaien. Daarbij, Wijnaldum had totaal geen klik met Been, werd als rechtsbuiten gebruikt en was daar niet op zijn plek.

Dat de keuze uiteindelijk ongelukkig uitvalt, dat is natuurlijk van te voren nooit in te schatten.

25 oktober 2012 om 08:59

Op dat het moment dat Gini ging was PSV al duidelijk een stap vooruit t.o.v Feyenoord. Bovendien werd Feyenoord niet zo lang geleden nog kansloos 3-0 naar huis gestuurd.

25 oktober 2012 om 09:33

Dus als je een keer 3-0 wint ben je gelijk beter? Die hele wedstrijd ging zowat gelijk op, totdat PSV scoorde en toen ging het makkelijk. Zulke wedstrijden zie je wel vaker, betekent niet dat PSV gelijk beter is. Misschien dat de selectie van PSV wat breder is, maar beter vind ik ze niet.
Kampioenschappen zeggen me ook niks. Het blijft gewoon een stomme keuze van Wijnaldum. Daarnaast snap ik ook nooit dat die jongen perse op nummer 10 wil terwijl hij met zijn actie en snelheid een prima rechtsbuiten zou kunnen zijn.

25 oktober 2012 om 09:46

Het is wat je kansloos noemt. Psv had toen geluk dat alles goed viel. Mocht de penalty wel gegeven zijn na die overtreding van strootman dan was de wedstrijd denk ik heel anders gelopen.

Ik moet er wel bij vermelden dat PSV aanvallend een stuk beter is dan feyenoord alleen de verdeging van PSV is van eerste divisie nivo.

25 oktober 2012 om 09:55

@doelmannetje, en toch heeft die eerste divisie verdediging van PSV nog steeds 3 goals minder tegen dan Feyenoord. Er wordt altijd wel heel denigrerend gedaan over de verdediging van Psv, en eerlijk is eerlijk, hij is ook niet top, maar de laatste weken staat die erg goed en houden we vaak de nul, toch knap voor zo'n eerste divisie verdediging, niet?

25 oktober 2012 om 10:18

haha echt he. ze praten iedereen na maar de laatste tijd gaat het op willem|| na gewoon goed. als pieters straks terug is en hij centraal gaat spelen hebben ze denk ik een aardige verdediging

25 oktober 2012 om 11:14

en 2 jaar geleden nog iets van 10-0 ofso,

25 oktober 2012 om 13:37

Nu staat hij inderdaad goed, maar voor hoelang? Het team draait nu naar behoren en dan speel je automatisch met wat meer vertrouwen en gaat het een stuk beter. Als PSV ineens weer een dip krijgt, dan zal je zien dat de verdediging weer wegzakt naar het normale niveau. Bij Feyenoord is het op dit moment precies andersom. Het loopt nog niet lekker, het voetballen gaat moeizaam en dat zelfde geldt voor het scoren. De automatismen met de Vrij en Mulder zijn achterin weggevallen en Lamprou is er gewoon nog niet klaar voor. Ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar Feyenoord mist Mulder op dit moment enorm. Als de Vrij eenmaal terug is met Mulder en je dus een defensie met Janmaat - de Vrij - Mathijsen en Indi kan opstellen, zal je zien dat het bij Feyenoord ook een stuk stabieler staat.

25 oktober 2012 om 18:02

Thijsje, Thijsje, Thijsje toch. Hartstikke mooi dat je zo'n fan bent van feyenoord maar je verliest de realiteit nu duidelijk!

25 oktober 2012 om 09:02

Volgens mij werd Feyenoord vorige maand kansloos met 3-0 weggestuurd hoor. Het feit dat Wijnaldum bij Feyenoord altijd basisspeler was en nu bij PSV alleen maar op de bank zit geeft juist meer aan hoe goed bezet het middenveld van PSV is..

25 oktober 2012 om 09:02

die dooie suffe club is wel vaker kampioen geworden dan feyenoord

25 oktober 2012 om 09:13

Alsof dat iets met het karakter en de uitstraling van de club te maken heeft. Dat soort statistieken trekken juist die dooie supporters aan waar PSV mee te maken heeft. De zogenaamde voetballiefhebbers die weglopen als PSV drie jaar achter elkaar buiten de top 3 eindigen. Dezelfde soort supporters waardoor de Arena de eerste jaren een dooie bende was.

25 oktober 2012 om 09:40

Ja tuurlijk.. want daar bloeien middenvelders als Immers helemaal op...

25 oktober 2012 om 10:07

ohjah dooie suffe club
omdat wij Supporters ons niet als randdebielen gedragen zoals bij feyenoord?
die bij elke uitwedstrijd het nodig vinden om alles af te breken wat ze zien
die zondag waarschijnlijk weer constant hamas hamas alle joden aan het gas aan het zingen zijn 80% van die feyenoord supporters heeft het iq van een walnoot
nee dan doe mij maar die dooie suffe club waar de supporters zich wel als normale mensen gedragen

25 oktober 2012 om 10:10

Oh, je bedoelt die supporters die de hele wedstrijd stil zijn, tot er gescoord wordt? En dat in een topwedstrijd tegen Feyenoord? Of is dat om energie te sparen om weer een hoop drukte te maken wanneer de Feyenoordsupporters de trein in gaan?

25 oktober 2012 om 10:17

jah idd.
het probleem bij de meeste feyenoord supporters is dat hun haat voor ajax groter is dan de liefde voor feyenoord
en btw feyenoord zien wij niet meer als een topwedstrijd na die 10-0

25 oktober 2012 om 10:22

Wat is dat toch voor belachelijk iets altijd? Zie jij elke twee weken Feyenoordsupporters in het uitvak in de Arena staan ofzo, in plaats van bij hun eigen club in het uitvak wanneer ze uit spelen? Ik niet hoor, ik reis Feyenoord achterna. Ook als ze tegen PSV moeten gaan er 'gewoon' 1600 supporters mee.

Haha, geen topwedstrijd? Stonden 'jullie' afgelopen zaterdag dan ook de uitsupporters op te wachten om een hoop drukte te maken, of is Psv-feyenoord stiekum toch wel een topwedstrijd?

25 oktober 2012 om 10:32

uhm... nee geen topwedstrijd meer.
een club die ondertussen al 15 jaar in de subtop voetbalt met sporadisch een uitschieter is voor mij geen top. Twente en ajax daarintegen wel. jah sorry ik kan dr niks anders van maken kerel. dit is nou eenmaal hoe de situatie is. voor ons is feyenoord net als een wedstrijd utrecht of groningen en als je de ranglijsten van de afgelopen jaren ziet is dat nog niet eens zo gek gedacht

25 oktober 2012 om 10:55

ik doel met name op de uefacup wedstrijden verleden jaren

25 oktober 2012 om 11:06

@ Fr

Sorry hoor maar veldje040 legt de vinger wel op de zere plek. 90 minuten lang de spelers uitschelden met allerlei scheldwoorden en fluiten noem ik geen supporten. Supporten noem ik het wanneer je je eigen spelers aanmoedigd en dat is bij Feyenoord altijd ver te zoeken. Daarnaast is het gewoon in en in triest dat erbij 90procent van de wedstrijden van Feyenoord meerdere malen iets over Ajax gezongen word terwijl ze nieteens tegen Ajax spelen. Hoe ver ben je dan afgezakt als clubje?

25 oktober 2012 om 11:16

@ Fr_erik

Je kan veel zeggen, maar veldje040 heeft met zijn opmerking over Feyenoord de laatste 15 jaar en het feit dat veel Feyenoorders hun liefde voor Feyenoord voeden met haat voor Ajax, enorm gelijk.
Enneh, ik ben een Ajacied dien regio R'dam heeft gewerkt. So don't try to deny it.

25 oktober 2012 om 12:25

Twente heeft beter gepresteerd de afgelopen 15 jaar? De laatste 6-8 jaar misschien, maar over 15 jaar weer ik zo net nog niet welke ploeg er een hoger gemiddelde heeft gehaald. Maar goed, het is duidelijk wat je bedoelt. Maar dan vraag ik me weer af, wat doen al die supporters van jullie dan als wij de trein in stappen als die wedstrijd jullie toch weinig doet? Doen jullie dat ook als Utrecht op bezoek komt? Lijkt me niet toch?

90 minuten lang spelers uitschelden.. Ik weet het niet.. Dat soort supporters zal je bij Ajax en PSV ook wel hebben. Jullie praten net alsof bij Feyenoord iedereen (of 80%?) hetzelfde is. Het verschil is alleen dat je het PSV publiek amper op TV ziet, waar je bij Feyenoord altijd die fanatieke gasten vlak op het veld vol in beeld ziet. Als je dat tenminste bedoelt. Bij Ajax is het helemaal dramatisch wat dat betreft, met de F-side op 25 meter van het doel en de rest ergens weggewerkt bovenin een hoekje.

@ catch
Liefde voor Feyenoord voeden met haat voor Ajax is toch totaal niet hetzelfde als 'meer ajax haten dan van Feyenoord houden'? Natuurlijk gaat het houden van Feyenoord samen met afkeer naar Ajax, maar dat is toch logisch? Andersom zal dat ongetwijfeld veel minder zijn, als ik de meeste Ajacieden mag geloven. Waarom zoveel Ajacieden dat zo graag willen benadrukken begrijp ik nooit, maar goed. Kijk eens naar de feiten. Meeste uitsupporters, al jaren achtereen. Zelfs het jaar dat we 10e werden hadden we (met Ajax als hele goeie tweede) het grootste aantal uitsupporters. Naar Vvv, Psv, Groningen, Heerenveen, Alkmaar, Enschede, noem maar op. Die komen echt niet in zo'n uitvak staan omdat ze een hekel hebben aan Ajax hoor. Wij komen daar naartoe om we onze club, Feyenoord, te steunen.

25 oktober 2012 om 13:17

Ach er is echt niemand die het fijne er vanaf weet. Puur qua aantallen supporters doet Feyenoord het (nog altijd) goed maar wat is de rede erachter....
Als er een onderzoek naar gedaan zou worden zou er misschien wel iets verrassends uit komen. Misschien is het wel de identificatie met de situatie waarin Feyenoord zich bevindt/bevond. En mi is het ook zo dat gemiddeld gezien supporters van andere clubs de meeste afkeer van Ajax hebben. Als je ook dat zou onderzoeken zal daar ook wel een logische verklaring uit komen. En ik vermoed dat het dan vooral door de successen van de Ajax komt.

Feit is dat er over het algemeen bij Feyenoord trouw gesupporterd wordt en er een goede voetbalsfeer in de kuip is. Daar mogen de supporters van Feyenoord best de kredits voor krijgen. En dat zegt ook wel iets over de grote vd club maar is natuurlijk nooit de enige maatstaf. Zoals Feyenoord01 en Harmjan1983 hierboven al aangeven...toen Wijnaldum de overstap maakte was dat best te begrijpen.

Wie beter gepresteerd heeft de afgelopen 15 jaar...laat ik er dit over zeggen: Feyenoord en Twente zijn in dat opzicht zeker niet nr 1....in dat geval zal het gaan tussen Ajax en Psv....maar dan beperk je de periode waar je naar kijkt. Als je naar periodes gaat kijken is het tijdstip wel altijd discutabel. Want hoe zou de verhouding zijn als we maar 2 jaar pakken. Of misschien moeten we 30 of 100 jaar pakken!!!

Feit is dat Ajax het op korte termijn en op lange termijn het beste heeft gedaan. Op middelange termijn hangt het sterk af van welke periode er genomen wordt.

25 oktober 2012 om 10:15

waarom is psv een dooie suffe club? en psv won een paar weken geleden volkomen verdiend van feyenoord . En psv staat gewoon boven feyenoord en is op bijna alle posities beter

25 oktober 2012 om 14:32

Die suffe dooie club heeft niks met de overwinning te maken. Het uitbundig vieren van goals het toezingen van je spelers of desnoods club liederen? Dat gebeurd allemaal niet jullie ziitten het liefste met dat grassprietje in je plaat met je kaken stijf op elkaar

25 oktober 2012 om 15:03

dat gaat over de supporters, niet over de club

25 oktober 2012 om 10:44

Hoppa daar is weer zon zielige feyenoorder die zich weer met een andere club gaat bemoeien terwijl hij gewoon zijn reactie een keer voor zich moet
Houden. Mischien past hij niet bij psv en dat is ook zo ik had ook liever iemand als djuricic gezien maar helaas is wijnaldum gekomen voor veel teveel geld.

25 oktober 2012 om 11:02

Verschil is ook dat hij bij PSV niet wekelijks speelt...daardoor geen vertrouwen voelt waardoor goed te verklaren is waarom hij minder goed voetbalt. Daarnaast Willem van Hanegum tjah....heeft hij ooit een positieve column geschreven (die niet over Feyenoord ging)?

25 oktober 2012 om 11:25

Nee, die club Uit rotjknor is zo geweldig. Volgens mij hebben we nog geen maand geleden nog van jullie gewonnen, blijkbaar vergeten. Ook vergeten dat PSV al jarenlang in Europa zichzelf niet voor schut zet in tegenstelling tot Feyenoord. Of ben je gewoon dom?

25 oktober 2012 om 12:08

Die dooie suffe club gaf Feyenoord twee jaar geleden wel een mooie 10-0 om de oren, hé. PSV is een mooie club, in de laatste tien jaar hebben ze ontzettend veel bereikt. Dat je er zo over praat is wel heel laag, dat doe je toch niet.

25 oktober 2012 om 08:53

Ja, misschien komt het wel door jou Dick en de hele omgeving van Psv. Die jongen is gewoon niet gemaakt voor het voetbal dat PSV speelt! Had lekker nog een paar jaar bij Feyenoord moeten blijven of naar Twente moeten gaan. Bij Ajax zou hij ook wel passen, maar daar zou geen goede match zijn. Als hij geen plezier in het voetbal heeft, moet je als trainer toch ingrijpen?! Slecht van Advocaat.

25 oktober 2012 om 09:00

Slecht? Als hij Toivonen beter acht, is dat niet slecht. dan is dat zijn mening en heb je die te respecteren. Mijn insziens is er weinig verschil tussen de twee.

25 oktober 2012 om 11:03

Bij Twente had hij zeker basis gestaan. Op 10,zijn favoriete positie. Twente wilde heel graag Fer en Wijnaldum.
Deal was nagenoeg rond,tot PSV met een enorm bedrag op de proppen kwam,waardoor Feyenoord niet meer wilde verkopen.
Jammer van zo'n speler. Dat hij niet meer lacht,is logisch.had alles in zich om een grote te worden. Eigenlijk nog meer dan Fer...maar dat is nu wel anders.

25 oktober 2012 om 09:02

Wijnaldum moet eens wat minder zeuren en minder eisen stellen en gewoon eens zijn stinkende best doen om zich in het elftal te vechten. Achter hem staan een honderden jeugdspelers die graag in zijn schoenen zouden staan. Maar hij is nog heel jong en heeft nog een lange tijd te gaan. Ik verwacht nog wel dat het goed komt met hem. Of dat bij PSV zal gebeuren is alleen de vraag.

25 oktober 2012 om 10:27

Huh? Waar zie jij Wijnaldum zeuren?

25 oktober 2012 om 10:50

De vraag zou eerder moeten zijn, waar zie je hem niet zeuren?

25 oktober 2012 om 11:02

Als dat waar is, dan zou je mijn vraag heel makkelijk kunnen beantwoorden door duidelijke voorbeelden te geven en links te geven... Maar dat doe je niet, omdat ze er niet zijn... Vooralsnog zie ik jou zeuren over zijn vermeende gezeur...

25 oktober 2012 om 09:14

Ik had Wijnaldum graag op 10 gezien in dit Feyenoord. Baal er nog steeds van dat hij en Fer Feyenoord gewoon verlaten voor een andere Nederlandse club. Ik hoop dat dit echt nooit meer gaat gebeuren.
Fer, Clasie en Wijnaldum had je een zeer sterk middenveld, wat nu de zwakste linie is van Feyenoord...

25 oktober 2012 om 09:20

Vooral Fer hadden we nu goed kunnen gebruiken, om de positie van Vormer/leerdam op te pakken. Ik had stiekum op Vilhena gehoopt eerlijk gezegd, hopelijk gaat die gozer snel laten zien dat die in de basis moet.

25 oktober 2012 om 09:49

Ik pleit ook al weken, zo niet maanden voor Vilhena in plaats van Leerdam of Immers. Ik vind die beide zo erg te kort komen, dus Fer en Wijnaldum had je ook goed kunnen gebruiken.
Vilhena is echt zo'n groot talent, ik lees soms dat hij niet speelt, omdat hij slecht schijnt te spelen, dat is dan wel onvoorstelbaar dat zo'n jongen schijnbaar niet goed traint.

25 oktober 2012 om 10:11

Vilhena moet zich inderdaad eens normaal gaan gedragen en een basisplaats afdwingen op basis van inzet ipv talent. Mathijsen haalde dat ook weer aan in de VI van gisteren.

25 oktober 2012 om 09:27

De keuze van Wijnaldem was toen der tijd absoluut niet dom.het pakt alleen verschrikkelijk slecht uit.
Mede door hem zelf en mede door advocaat.

Misschien had advocaat hem in deze moeten bijvallen en verdedigen ipv te zeggen dat van Hanegem gelijk heeft.

25 oktober 2012 om 09:43

Wijnaldum speelde vorig jaar toch echt zelf drama, vaak op zijn favoriete positie. Begon uitstekend bij Psv, maar na een wedstrijd of 5,6 leek het wel of hij er niks meer van kon.

25 oktober 2012 om 09:54

Waarom is die Advocaat in de media zo openlijk negatief (negatief misschien een groot woord, maar in ieder geval niet positief ) over zijn wisselspelers. Ik hoor hem eigenlijk nooit in de media over zijn spelers over wie hij tevreden is, het is eigenlijk altijd negatief zijn of zijn gelijk halen over spelers die minder presteren.

25 oktober 2012 om 09:59

Deels waar, Advocaat is inderdaad niet de trainer die elke week wel weer over een speler de loftrompet gaat steken, maar aan de andere kant pakt de media er ook wel bewust de 'negatieve' berichten uit. Alhoewel het ook wel een beetje bij Advocaat als trainer hoort. Hij is gewoon een harde, realistische coach en geen echte people-manager, zoals bijv. Rutten dan wel was.

25 oktober 2012 om 10:09

@peerk: Ik vind dat overigens ook niet per se slecht ofzo, valt me gewoon op. En een soort van je gelijk halen omdat Willem het ook vind, tja dat vind ik dan wel weer een beetje matig

25 oktober 2012 om 10:13

Klopt, maar zal ook zijn omdat Wijnaldum ook niet al te positief is over Advocaat in de media, maar dan nog zou Advocaat daar boven moeten staan en dit niet moeten zeggen inderdaad.

25 oktober 2012 om 10:12

Advocaat doet alles met een reden. Hij is veel slimmer dan hij doet voorkomen. Het om niks uitfoeteren van de scheids bij een 2-0 achterstand van de week resulteerde mede daarom in vuur bij de spelers en publiek en toverde zo de stand om tot 3-2.

Dickert is een geweldig slimme trainer (alleen in zijn omgang met de pers wel is de mist ingegaan) die met deze aktie Wijnaldum onder zijn balletjes probeert te kietelen en hopen dat hij stopt met janken over zijn ontevredenheid.

Werken moet je, niet zaniken!

25 oktober 2012 om 10:20

"hij was onweerstaanbaar vrolijk, aan alles zag je dat hij deed wat hij leuk vond. Moet je hem nu zien”, somberde De Kromme."

Gelukkig is van Hanegem wel de onweerstaanbaar vrolijke knuffelbeer die alles leuk vindt en geen ouwe zeikpiloot ....

25 oktober 2012 om 10:52

Wordt zo moe van al die vergelijkingen tussen de PSV en Feyenoord, ALS situaties en de of de keuze wel van Wijnaldum wel of niet goed is geweest. Feit is dat hij de keuze gemaakt heeft en deze voor Feyenoord niet slecht is uitgevallen.

Wijnaldum moet nu naar zichzelf kijken, de kans op speeltijd gaat hij nu krijgen en hij mag het nu gaan laten zien. Er staat een prima team in Eindhoven met een geweldige technische staf waarvan Wijnaldum ook gebruik kan maken.

25 oktober 2012 om 10:55

Hij had gewoon moeten blijven bij de mooiste club van Nederland: Feyenoord!

Daar speelde hij goed en hij had plezier! Nu is dat allemaal weg! zonde!

25 oktober 2012 om 13:44

Waarom moet er toch bij elk bericht over Wijnaldum weer van de standaard reacties komen van Feyenoord supporters, dat hij in Rotterdam moest blijven? Wijnaldum wilde een stap hogerop en hoe je het ook went of keert, PSV is een stap hogerop. De afgelopen 10 jaar is PSV met Ajax en gedeeltelijk Twente gewoon de beste club van de Eredivisie. Dat zie je ook doordat Wijnaldum niet eens in de basis staat als er geen blessures zijn en bij Feyenoord een vaste waarde is.

Aan de Feyenoord supporters, zet die gedachte dat jullie een topclub zijn nog even uit jullie hoofd. Met de huidige financiele situatie bij jullie moeten jullie blij zijn met Europa league i.p.v. Champions League. Misschien dat het over een jaar of 3 weer een topclub wordt, maar aankomend jaar zie ik het met deze selectie niet gebeuren.

25 oktober 2012 om 14:07

Omdat de column van Van Hanegem aangehaald wordt, waarin hij min of meer zei dat Wijnaldum beter in R'dam had kunnen blijven.

Daarnaast, wat is een stap hogerop als je daar op de bank zit als jonge speler? Castaignos, die maakte pas een stap hogerop toen hij naar Inter ging. Dacht hij.

25 oktober 2012 om 14:05

Ik denk dat hij bij Feyenoord ook op de bank had gezetten, op dit moment. Maar de vorm komt wel weer terug en binnen 2 jaar voetbalt hij in Spanje of Engeland. Fer was vorig seizoen toch ook niet top maar speelde dit seizoen (tot aan zijn blessure) heel goed.
Aan de top komen is lastig maar er blijven is nog veel lastiger en het is niet meer dan normaal dat je af een toe een terugslag hebt.

25 oktober 2012 om 19:22

Wijnaldum moet gewoon aan zijn vorm werken. Nu zit hij even in een dipje, en er is maar een manier om daaruit te komen en dat is keihard werken. Als hij uit die dip komt komen de minuten ook weer vanzelf, vervolgens krijgt hij dus ook meer kans zichzelf te bewijzen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

PSV

Stand
Selectie
 TeamPnt+/-
1.Ajax7652
2.PSV6960
3.Feyenoord6926
4.Vitesse6426
Voor de complete stand: Eredivisie
SpelersPositieW
Atiba HutchinsonMiddenvelder332
Georginio WijnaldumAanvaller3314
MarceloVerdediger321
Kevin StrootmanMiddenvelder325
Jeremain LensAanvaller3015
Boy WatermanKeeper290
Dries MertensAanvaller2916
Voor de complete selectie: Clubpagina PSV.

75 fans
65 jaar
SeizoenClubW
2012- PSV 0
2010-2012 Rusland 0
2009-2010 AZ 0
2009-2010 België 0
2006-2009 Zenit Sint-Petersburg 0
Laatste voetbalnieuws

PSV klopt amateurs van Gemert in allerlaatste duel Advocaat

PSV heeft het seizoen afgesloten met een vriendschappelijke overwinning op de amateurs van Gemert. Op Sportpark Molenbroek eindigde het duel in een 0-3 zege voor de Eredivisionist, door doelpunten van Jeremain...Lees verder

In de wandelgangen

Zondag 19 mei
Het ziet ernaar uit dat José Mourinho inderdaad manager van Chelsea wordt en de Portugees heeft weinig trek om zijn terugkeer op Stamford Bridge ongemerkt voorbij te laten gaan. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Wat beoogde Advocaat nu werkelijk met zijn terugkeer bij PSV?

Al in december baalde Dick Advocaat van het dagelijkse pendelen naar zijn werk. Tijdens zo’n geestdodende rit tussen Den Haag en Eindhoven (en weer terug) betastte hij zijn pols en vroeg zich nuchter af of hij niet beter kon gaan vissen op de pier van Scheveningen. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling
  •  
    Door ( reacties)

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Pagina gegenereerd in 0.125 seconden.