Voetbalzone

Reactie Real: 'Pepe is een speler die zich altijd aan de regels houdt'

Donderdag, 18 oktober 2012 om 16:10

Radio Catalunya heeft in Spanje voor de nodige opschudding gezorgd. De Catalaanse radiozender bracht woensdag het bericht dat Barcelona in 2011 vier wedstrijden op rij het spel van Real Madrid-verdediger Pepe zou hebben gefilmd, om zo aan te kunnen tonen dat de Portugees zich veelvuldig zou misdragen. Iker Casillas sprak al zijn verbazing uit over dit nieuws en ook Reals technisch directeur Miguel Pardeza zet zijn vraagtekens bij de berichtgeving.

/

Tussen 16 april en 3 mei 2011 troffen Barcelona en Real elkaar liefst vier keer in korte tijd: eerst voor de competitie, vervolgens voor de finale van de Copa del Rey en daarna ook nog tweemaal voor de halve finale in de Champions League. In het radioprogramma El club de la mitjanit werd geclaimd dat Barcelona opdracht gaf om Pepe in alle wedstrijden goed te filmen om hem op onsportief gedrag te betrappen. Een woordvoerder van Barcelona heeft dit inmiddels ontkend, al zei hij dat hij nog wel met technisch directeur Andoni Zubizarreta moest praten over het nieuws.

Bij Real wacht men een officiële mededeling van Barcelona af. "Wij hebben in ieder geval nog nooit zoiets gedaan", zei Pardeza. "Pepe is een fantastische voetballer, die erg belangrijk is voor ons. Hij is een speler die alles geeft voor de club, een sterke verdediger die zich altijd aan de regels houdt en het niet verdient om zo behandeld te worden." Real Madrid neemt het aankomende zaterdag in de competitie op tegen Celta de Vigo; Pepe zal in de basis staan.

Poll

Ik geloof niet dat Barcelona Pepe vier wedstrijden op rij gevolgd heeft met een camera

18 oktober 2012 om 16:14

Een goede verdediger maar houd zich niet altijd aan de regels hoor .

18 oktober 2012 om 16:20

Daarom, bij Pepe heb je na 1 clasico genoeg bewijsmateriaal xd.
Nee, maar hard spel hoort bij sommige goede verdedigers, waaronder, Pepe, maar hij verward hard spel af en toe met smerig spel, en flipt soms even compleet. Jammer

18 oktober 2012 om 17:41

je kan wel altijd zeuren maar op het EK had hij na 4 wedstrijden pas zijn eerste overtreding als ik het goed heb en je moet nu eenmaal hard zijn en het scheelt dat de barcelona mensen soms nogal snel gaan liggen

18 oktober 2012 om 17:49

Net als spelers van Getafe die in het gezicht worden geslagen.
Waarom wijst iedereen meteen naar Barca? Jaloezie ofzo, geen argumentatie die Pepe vrijplijt van dit gedrag? Dit is een topic over Pepe en Real, niet over Barca. Die was gisteren met Jordi Alba.

18 oktober 2012 om 18:51

Pepe heeft ook de pech dat iedereen hem zal herinneren aan dat ene incident waar die totaal door het lint ging en z'n tegenstander nog een paar keer natrapte nadat die al op de grond lag. Dat beeld zullen vele Pepe haters zich altijd voor zich halen zodra deze man in beeld komt. Hij is nog steeds een spijkerharde verdediger met zijn geniepigheden maar zo zijn er wel meer. De Pepe van het afgelopen jaar is niet iemand die dit verdient. Dan kan je dit wel bij meer spelers gaan doen want elke speler doet wel iets lelijks tijdens de wedstrijd. Als je daar een compilatie van maakt kan je elke speler kapot maken.

18 oktober 2012 om 19:08

Het is een verdediger, die vroeger iets te gemeen was tegen die speler van Getafe, maar hij heeft nog nooit iemand dusdanig geblesseerd dat hij dit verdient. Ik bedoel maar een Alex Witzsel wordt door iedereen geprezen om zijn voetballende kwaliteiten en niemand heeft het over die 2 gemene overtredingen waarbij 2 mensen hun benen braken (waarvan er 1tje geen profvoetbal meer kon spelen naar mijn weten). De media kan je maken of breken.

18 oktober 2012 om 16:34

Pepe is sowieso 1 van de meest constante spelers van de wereld. Hij speelt elke week weer goed, is een bikkelharde maar prima verdediger. Alleen hij moet zich nog weten te beheersen.

Leert hij zich goed beheersen en niet te agressief etc. worden, dan is het in mijn ogen een betere verdediger als we hebben rondlopen bij Barca. Pepe is, als hij zich kan beheersen, de beste zo niet 1 van de beste verdedigers van de hele wereld.

18 oktober 2012 om 17:00

ik vind real madrid nu de club met de meeste humor, of was dat geen grap?

18 oktober 2012 om 17:46

Ja idd, waar komt dit vandaan zeg !! Is idd wel een wereldklas verdediger maar het is gewoon een losgeslagen beest op het veld. En dat kan je bijna elke wedstrijd terug zien. Niet dat er elke wedstrijd een incident gebeurt, maar in sommige situaties zie je gewoon dat die voor even losgeslagen is en dat die gewoon gekke dingen doet. Jammer voor zo een klas bak verdediger, heeft hij helemaal niet nodig.

18 oktober 2012 om 20:24

Jij hebt het afgelopen jaar weinig Real Madrid gekeken zo te merken. Want Pepe heeft afgelopen seizoen maar verdomd weinig rare dingen gedaan. Alleen tijdens El Classico was hij iets minder rustig maar ook nog volledig binnen de perken. Waarom denk je dat Barcelona nog niets met de beelden gedaan heeft? Er staat niet genoeg op om Pepe te beschuldigen in de media.

Ook op het Ek heeft Pepe voortreffelijk gespeeld. De eerste 2 wedstrijden speelde hij volledig zonder een overtreding te maken. In de 3e wedstrijd maakte hij pas een overtreding.

18 oktober 2012 om 18:13

Mooie gesproken.

Goede verdedigers weten soms dat ze geel gaan krijgen voor een bepaalde overtreding, meestal wanneer een speler doorbreekt of ze een speler niet kunnen bijhouden.

18 oktober 2012 om 16:14

Ik verdedig Real altijd wat betreft de hetze van Barca tegen Pepe en consorten van Madrid want het zijn nou eenmaal jankerds in Barcelona.

Het "pepe houdt zich altijd aan de regels" is wel een mooi voorbeeld van jammer...
Iedereen weet dat dat onzin is.

Net zoals dat ze bij Barca zich niet spontaan zouden laten vallen als iemand te hard naar ze knippert... onzin!

18 oktober 2012 om 16:18

gelukkig speel deze lompe stier wel bij real madrid , bikkelharde verdediger die idd helaas wel is een foutje maak , maar de laatste jaren gewoon voorbeeldig speelt.

18 oktober 2012 om 16:40

Voorbeeldig? Hij stond laatst nog expres op Messi zin hand , Tegen Getafe was zeker normaal? Overtreding op de enkel van Messi was ook te gek. Hij stond ook nog een keertje expres op Messi zijn lichaam.

18 oktober 2012 om 16:18

Ben je jaloers jongetje? Pepe is een betere verdediger dan Pique en Mascherano samen.

18 oktober 2012 om 16:54

Mascherano is ook geen verdediger.. grapjurk haha! en Pique is iemand die het niveau van Engeland al niet aan kan iets wat pepe misschien wel kan maar ik snap je punt hier niet?

18 oktober 2012 om 16:21

Alves is ook zo een eentje als hij dreigt te verliezen dat hij een lompe stier word die iedereen trapt maar scheidsen willen maar nooit ene rode kaart trekken...

18 oktober 2012 om 16:21

Pepe pakt veel kaarten. Dat is een feit.

Kaarten pakken is een teken van onmacht. Dat is een feit.

Pepe is dus (vaak) onmachtig tegen aanvallers. Dit is een (mijn) conclusie.

Overigens natuurlijk belachelijk dat Real nu gaat zeggen dat Pepe zich altijd aan de regels houdt.

18 oktober 2012 om 16:23

Maso maakt vaak rode kaarten achtige overtredingen daar word niks over gezegd de man Maso spoort totaal niet...

18 oktober 2012 om 16:47

je verwart feiten met beperkte kennis, dit is ook een feit

18 oktober 2012 om 16:52

Ik denk dat jij nog even moet leren wat het woord 'feit' precies inhoudt.

18 oktober 2012 om 20:27

Kopstoot van Zidane en karatetrap van de Jong waren dus ook pure onmacht?

19 oktober 2012 om 06:12

Ja Shadows, bij Zidane was het echter mentale onmacht.

18 oktober 2012 om 16:15

Ik geloof wel dat Barcelona "scouting verslagen" van Pepe heeft laten maken maar om per se hem te betrappen op onsportief gedrag gaat denk ik een beetje te ver. Als ploeg analyseer je je tegenstander en wil je weten waar hun zwakke punten liggen om ze uit te buiten.

18 oktober 2012 om 16:16

Raar gedrag vertoont hij afentoe zeker, maar om dan te filmen ter "bewijsmateriaal" ? Dat lijkt me wel erg laag. Denk niet dat een professionele club als Barcelona zoiets heeft gedaan. Pepe doet het gewoon geweldig als CB, samen met Ramos de beste duo op dit moment in de verdediging.

18 oktober 2012 om 16:16

Nu moet ik vooropstellen dat ik het nut van dit filmpje van Barca niet zie en het kinderachtig vind (ook al geloof ik niet dat Barca zulke filmpjes maakt), maar deze man praat wel onzin. Hij zegt dat Real Madrid zulke filmpjes nooit heeft gemaakt, maar ik weet me nog te herinneren dat ze twee jaar geleden op de officiële website een filmpje hebben gezet van Barca spelers met schwalbes, dat lijkt me net zo kinderachtig. Bovendien lijkt het erop alsof deze man de regels niet kent, want Pepe houdt zich helemaal niet aan de regels. Vroeger ging hij echt te ver met zijn overtredingen. Daar is hij inmiddels mee gestopt, maar tegenwoordig rolt hij altijd door en dit is niet echt netjes.

18 oktober 2012 om 17:39

Het zou best kunnen dat deze filmpjes gemaakt zijn voor technisch gebruik, constateren op welke momenten die zulke overtredingen maakt, hoe je ze kunt ontwijken etc.

18 oktober 2012 om 17:54

Dat zou kunnen, zojuist is er een nieuw bericht in de Spaanse media naar voren gekomen waarin staat dat Guardiola dit filmpje wel heeft gemaakt, maar daarin stonden ook beelden van Arbeloa, Ramos, Khedira, Carvalho en Marcelo. Dit filmpje is alleen gebruikt om de spelers van Barca te motiveren voor de wedstrijd tegen Real Madrid. Dus dat kan ook een reden zijn om hier een filmpje van te maken.

18 oktober 2012 om 18:03

Laten we die maar onder mijn (etc.) doen. Bijna elke club maakt dit soort opnames voor technisch gebruik. Niks raars aan dus, maarja je weet hoe de spaanse media is.

18 oktober 2012 om 16:17

Waar staat in de regels dan dat je spelers in het gezicht mag stompen? Ellebogen mag uitdelen? Doodschoppen mag uitdelen? Op de hand van een speler stampen?

18 oktober 2012 om 16:19

Busquets trapt spelers neer word niet over gesproken om maar over zijn schwalbes en acteren maar te zwijgen...

18 oktober 2012 om 16:25

Meteen wijzen naar anderen. Sneu.
Busquets is een goede verdedigende middenvelder, die niet zomaar spelers doodschoppen uitdeelt, hij heeft eerder overdreven schwalbes gemaakt, maar dat wordt ook minder, in tegenstelling tot Pepe.

18 oktober 2012 om 16:28

Maar hij zaagt ze wel door midden dat is geen doodschop, juist...

18 oktober 2012 om 16:33

Welke wedstrijd heb jij het over dan? Volgens mij verzin je maar wat.
Pepe doodschop tegen Alves, El Clasico, tegen Messi, tegen Getafe speler in elkaar geslagen, tegen Rayo Vallecano, moet ik doorgaan?
Zoals ik al zei: goede verdediger, slechte acties soms.

18 oktober 2012 om 16:45

Je kan zeggen wat je wilt maar ik zie Pepe alleen zulke schwalbes maken tegen barcelona. Tegen andere clubs komt het bijna niet voor

18 oktober 2012 om 16:59

we hebben het hier niet over busquets, helaas...

On: daarvoor hoeven ze geen filmpjes te maken, er staat al genoeg op youtube! Overigens is pepe een hele goede verdediger die zichzelf af en toe verliest. Hij heeft ook zijn goede en zachte kanten, maar lijkt niet altijd goed tegen druk te kunnen

18 oktober 2012 om 17:08

@ Pedrobarca

Zoek de overtreding van Busquets tegen Cicinho van Sevilla maar op, waarmee hij makkelijk zijn enkel kon breken, die overtreding alleen al is erger dan alle overtredingen die gepleegd zijn in de classico wat een vieze tackle.

18 oktober 2012 om 17:15

Ik heb op Youtube gezocht op 'busquets tackle cicinho' kon niks vinden..
Voor het gemak ook maar even op Pepe gezocht. Bij Pepe stonden er al aardig wat suggesties, maa vooral Pepe vs Getafe, Pepe vs Messi en Pepe Tackle waren erg in trek.

18 oktober 2012 om 17:18

@milo15

dat was inderdaad een overtreding van Busq, maar zo'n overtreding deed ook Pepe bij Messi.
Daar weet je nu niks van natuurlijk??
Elke speler maakt eens een overtreding, ook Marcelo deed dat bij Fabregas, maar Pepe overdrijft daar in.
Pepe gaat bijna nooit 100 naar de bal, hij moet altijd de speler ook raken.
In de CL tegen Lyon ging hij een kopduel aan, en probeerde die speler van Lyon een trap te geven in die kopduel, al goed kon hij hem niet vol raken.
Dan praat ik niet over de overtredingen die hij maakte tegen Getafe, waarbij hij een speler die op de grond lag, gewoon bleef schoppen, hoe ziek is dat niet.
Messi heeft hij al verschillende keren proberen te blesseren, en niet alleen hij maar verschillende Real spelers delen schoppen uit aan Messi.
Ramos heeft ook vaak vieze overtredingen, al is dat nu wel geminderd, omdat Ramos zich niet meer laat gek maken door Mourinho.
Bij die 5-0 tegen Barca, probeerde hij echt Messi te blesseren, al goed stond Diarra in de weg, anders was Messi zijn been gebroken.

18 oktober 2012 om 17:36

Mwua die van Busquets vind ik toch wel zwaarder dan de overtredingen van Marcelo, Pepe, Ramos, die niet goed te praten zijn maar die van Busquets is echt smerig puur gericht op de enkel bovendien heeft Eduardo op precies dezelfde belachelijke manier zijn scheenbeen gebroken.

18 oktober 2012 om 17:39

Ja Milo15 kijk jij even filmpje op youtube 'pepe animal' en dan praten we verder, raar toch dat dat filmpje van busquets nergens te vinden is, maar die doodschoppen van Pepe wel, zegt waarschijnlijk genoeg over de ernst van de overtding van Busquets

18 oktober 2012 om 17:47

@pedrobarca

Weet jij wat een doodschop is? Hij raakte alleen Alves voet, waarbij het twijfelachtig is of hij niet gewoon te laat was. En tegen Messi? Welke doodschop tegen Messi dan? Doodschoppen tegen Messi heb ik niet gezien.

En Busquets is gewoon een voorbeeld van een speler die hetzelfde doet, maar wel bij de club zit die gaat janken dat een ander het doet. Dat is pas sneu. Messi mag zomaar een bal in het publiek rossen, maar als Pepe daar dan iets van zegt, dan zit Pepe fout. Die conclusie kon je op vz na dat incident wel trekken. De mensen met een Pepe-fobie moeten maar een leven gaan zoeken, want hij gedraagt zich meestal normaal.

18 oktober 2012 om 17:51

@ Pedrobarca

Dat zegt eigenlijk genoeg hoe groot de vooroordelen zijn aan de adres van Pepe, ik durft te wedden dat als Pepe hetzelfde soort overtreding zou plegen als Busquets had gedaan dat we over 10 jaar het nog zouden horen. Ik zal trouwens die overteding vinden voor je.

18 oktober 2012 om 17:53

Tuurlijk, even een tackletje op de enkel van Messi, niks mis mee, tegen Lyon bij elk kopduel een speler een trap geven, tegen Getafe als een bezetene inbeuken op een speler. Dat is geen normaal gedrag. Als Pepe zich normaal gedraagd is het een topverdediger, maar soms, vaker dan andere spelers, verliest hij zijn hoofd en begint hij zomaar gerichtetrappen op spelers, zelfs teamgenoten uit te delen. Beetje vreemd, en jammer.

18 oktober 2012 om 17:56

Milo15, kun je me berichtje sturen met de link? Anders kan ik moeilijk oordelen, en trek ik scheve conclusies over een overtreding die ik niet gezien heb.

18 oktober 2012 om 16:18

Pepe is ene keurige faire speler..
Kan ik anders niet zeggen van Barcelona waar men vals speelt en rode kaarten aan naait zoals Fabregas dat doet..

Messi die om gele kaart zeurt en team makkers de huid vol scheld en schwalbes maakt wanneer hij de bal kwijt is..

18 oktober 2012 om 16:24

Ben jij nou werkelijk volledig verblind door clubliefde? Pepe is een goede verdediger, maar niet keurig en fair, google even op Pepe Getafe, en je ziet Pepe een speler neerslaan en schoppen. Pepe is een goede verdediger, maar soms slaan bij hem de stoppen compleet door.

18 oktober 2012 om 16:30

maak dit de paus wijs haha
Pepe is een goede verdediger maar zeker geen faire speler, heeft heel wat steekjes los deze man.
En ga niet zeuren over kaarten naaien want dat doet barca en real beide! De grootste mafkees wat ik ooit over het veld heb zien rollen ( geloof de 1na laatste el clasico) net of die 4 kogels in z'n lijf had was meneer pepe zelf wel dus dat is van 2 kanten.

Hoe kom je er bij dat messi zijn teamgenoten de huid vol scheld?
En vragen om geel ben ik met je eens, hoort er niet bij maar na alle schoppen wat die krijgt.... kan het een beetje begrijpen dat die dat een keer zat is.

18 oktober 2012 om 16:52

Voor de losers onder ons die nog maar 2 dagen naar voetbal kijken en uit hun nek lullen, ja onder andere jij Mourinho.m http://www.youtube.com/watch?v=jkt4ibxd5oo
dit bericht zal wel verwijderd worden door de mods maar kijk eerst maar naar de video en ga dan je mond spoelen.

18 oktober 2012 om 17:50

@messi8

Ga jij dan ff kijken naar Messi die Pepe neertrapt omdat hij hem niet voorbij komt, terwijl hij 1-0 voorstaat, Messi die een bal in het publiek schopt, Busquets die weer eens een doodschop uitdeelt, Puyol die in de wk finale Robben bij zijn ballen pakt en daarna bijna zijn benen d'r af hakt. Maar nee, dat mag maar gewoon. Maar Pepe niet hoor, want het is wel Pepe!
Op het incident met Getaffe na is er niets echt heel ergs gebeurd. Als je dat wel vind, stel je je aan.

18 oktober 2012 om 18:07

Die shop van Messi op Pepe was een soort van wraak actie, je bedoelt toch die actie waarbij Pepe als een klein kind door zijn vingers kijkt om te zien of hij aandacht krijgt?

Je moet de boel niet omdraaien.

18 oktober 2012 om 18:23

Haha, wat maak jij je belachelijk tom12.

Wanneer heeft Messi Pepe neergetrapt? Bedoel je die situatie aan de zijlijn toen Pepe ging janken na een zachte tik van Messi?
En je noemt nu wel een paar momenten dat spelers van Barcelona overtredingen maken (waarbij je behoorlijk overdrijft), maar in vergelijking met Pepe is dat niks. Pepe deelde karate trappen uit tegen Lyon, hij had die wedstrijd 3 rode kaarten kunnen krijgen maar hij mocht blijven staan. Pepe gaat op de hand van Messi staan, ook daar wordt niks tegen gedaan. Zijn smerige actie tegen Getafe kennen we allemaal wel en zo kan ik nog door blijven gaan. Ongelooflijk dat jij hier doet alsof Pepe een faire speler is.
Het feit dat een paar spelers van Barcelona ook wel eens overtredingen maken, betekent niet dat daarom de smerige acties van Pepe gerechtvaardigd zijn.

19 oktober 2012 om 15:51

@tom12, jij bent ook niet helemaal lekker Messi heeft Pepe neergehaald omdat Pepe de week ervoor op zijn hand was gaan staan, dus die lijn kan je schrappen en 'op getafe na is er niets ergs gebeurd mag je dus ook gewoon weg doen behalve als ik met voetbalschoenen op je hand mag gaan staan? Busquets doodschop? wanneer? Zitten Robben zijn ballen rond zijn navel misschien want die hangen bij mij wel wat lager, hopelijk bij jou ook.. En zijn benen eraf hakt? Robben valt niet eens en aangezien Arjen ook tegen niet veel kan zal dat dus wel meevallen had je nog wat ?

18 oktober 2012 om 16:57

Haha Messi loopt juist Vaak verder als hij geschopt wordt!

18 oktober 2012 om 16:18

Klopt, iemand tot paar maal toe in ze rug trappen terwijl die op de grond ligt is inderdaad een nieuwe regel. Stom dat sommige arbiters daar nog niet van op de hoogte zijn. Overigens moet dat ook wel eens vergeven worden maar vergeten niet.

Pepe is overigens buiten het veld een prima kerel maar daarbinnen veranderd die soms echt in een klojo.

18 oktober 2012 om 16:20

Busquets trapt ook vaak na als iemand op de grond ligt hoor ik niemand over

18 oktober 2012 om 16:22

wat heeft hij hier mee te maken, gaat nu toch over Pepe?

18 oktober 2012 om 16:23

Nu inderdaad niet, en laten we dat vooral zo houden. Busquets kan dat inderdaad ook doen, maar dit topic gaat toch echt over Pepe. Ga dan niet meteen weer die eeuwigdurende Barca-real discussie houden.

18 oktober 2012 om 16:28

Mourinho.m

jeeeejtje man, wat een frustratie.
Werd je ooit mishandeld of zo

18 oktober 2012 om 17:52

@inkopper

Wat een zwak excuus zeg, hij geeft toch een voorbeeld?
Ga anders eerst naar de basisschool, leren wat een discussie is en hoe je die voort, en kom dan terug.

ON: Pepe gaat soms over de schreef, maar op het Getaffe-incident na heeft hij nooit iets echt ergs gedaan. Maar een aantal aanstellers onder ons vind het al erg als hij iemand in de rug duwt.

18 oktober 2012 om 17:52

@inkopper

Wat een zwak excuus zeg, hij geeft toch een voorbeeld?
Ga anders eerst naar de basisschool, leren wat een discussie is en hoe je die voort, en kom dan terug.

ON: Pepe gaat soms over de schreef, maar op het Getaffe-incident na heeft hij nooit iets echt ergs gedaan. Maar een aantal aanstellers onder ons vind het al erg als hij iemand in de rug duwt.

18 oktober 2012 om 18:44

@tom12

Ten eerste is Mourinho.m gewoon aan het liegen. Hij is de enige die waargenomen heeft dat Busquets iemand heeft getrapt toen hij op de grond lag.

Ten tweede, jij weet dondergoed dat Pepe een smerige speler is. Dat andere spelers ook soms over de scheef gaan heeft hier niks mee te maken. Andere mensen stelen maar dat betekent niet dat jij dat ook mag doen.

Op het Getafe-incident na heeft hij nooit iets ergs gedaan? Wat een onzin! Jij bent duidelijk een fan van Pepe en totaal niet objectief. Ik kan niet anders concluderen.
Zoek zijn trap tegen de enkels van een speler van Rayo op, donkerrood had dat moeten zijn.
Zoek zijn smerige overtredingen tegen Lyon op.
Dit is slechts een greep uit de honderden overtredingen die Pepe heeft gemaakt.

18 oktober 2012 om 16:19

Barca en Real sorry hoor maar mensen die hun fantastisch vinden snap ik niet.
Voetbal draait niet om politiek maar bij hun wel dat vind ik zo erg. Bij Ac Milan tegen Inter milan
hoor je niemand zoveel zeuren als bij hun hetzelfde voor andere klassiekers. Laat de politiek over aan de regering en stop met die kinderachtige acties...

Maar om on topic te blijven, Pepe heeft wel veel lage acties dat kan niemand ontkennen maar dat de Barca spelers daar een toneelstuk van moeten maken vind ik net zo achterhaald.

18 oktober 2012 om 16:21

Bij Real blijven ze maar ontkennen dat hij over de schreef gaat, zelfs als de beelden voor zich spreken. Ik snap best dat je je eigen spelers niet wilt afvallen, maar je kan ook een keer het goede voorbeeld stellen richting de jeugd en je eigen aanhang.

Je zag dat hij vorig seizoen Bewust op de hand van messi ging staan , en na de wedstrijd claimt pepe en real dat het per ongeluk ging. Tja...............

18 oktober 2012 om 16:21

Dit meen je toch niet? Pardeza maakt zich zelf belachelijk met deze uitspraak. Dit zijn net zulke domme uitspraken als dat Iniesta en Alba deden, dat Barcelona spelers geen schwalbes maakten.

18 oktober 2012 om 16:22

" die zich altijd aan de regels houdt en het niet verdient om zo behandeld te worden."
Hier ben ik het niet mee eens, want hij is weleens losgebarsten, maar als ze de laatste tijd bedoelden dan ben ik absoluut met ze eens. Want de laatste tijd heeft pepe zich voorbeeldig gedragen en volgens de regels verdedigd. Pepe kan wat mij betreft geschaard worden bij de top 5 beste verdedigers van deze wereld.

18 oktober 2012 om 16:25

Barcelona het blijft een schijnheilige team met naaiers...
Maso maakt zich ook vaak schuldig aan schandalig overtredingen die wat erger zijn dan die van Pepe...

18 oktober 2012 om 16:27

Barcelona heeft wel nog de Wereldmacht

18 oktober 2012 om 17:22

Kun jij 1 moment opnoemen dat een Barca speler, Ronaldo probeerde te blesseren, door op zijn enkel te gaan staan, of langs achter hem te schoppen, zoals veel Real spelers, met als leider Pepe dat bij Messi doen??

Dat gebeurt gewoon bijna nooit, Ronaldo is de ster van Real, en het grootste gevaar tegen Barca, maar ze proberen hem altijd zo fair mogelijk te stoppen.
Er is bijna nooit een zware overtreding op hem geweest van een Barca speler, terwijl Messi altijd gezocht wordt.

18 oktober 2012 om 17:56

@tipi09

Die Messi mogen ze helemaal de grond in stampen. Die scheinhijlige kerel die nog niet groter is dan een tuinkabouter loopt altijd maar weer te janken als hij getrapt wordt, maar zelf doet hij vrolijk mee. En als hij dan een keer niet wint gaat hij maar ballen in het publiek rossen. Voorbeeldig gedrag als hij het doet, als Pepe shirtje trekt is het een schande. Er wordt gewoon met drie maten gemeten door sommigen hier; Barça, Real, Pepe.

18 oktober 2012 om 16:28

Inderdaad. Geen enkele speler houdt zich altijd aan de regels. Maar zeker bij een speler die in het verleden een bijzonder zware schorsing heeft gehad, en ook nu nog veel kaarten pakt en harde overtredingen maakt, maak je jezelf belachelijk met dit soort opmerkingen.

Ik vind het overigens onbegrijpelijk dat twee clubs van dit formaat zich telkens weer laten verlagen tot dit soort kleuterstreken.

18 oktober 2012 om 16:24

"pepe is een fantastische voetballer, die erg belangrijk is voor ons. Hij is een speler die alles geeft voor de club, een sterke verdediger die zich altijd aan de regels houdt en het niet verdient om zo behandeld te worden."

Sinds wanneer krijgt een speler 10 wedstrijden schorsing wanneer hij aan de regels houdt. De wereld draait door hahaha

18 oktober 2012 om 16:26

Iemand een keer uit frustratie een natrap geven, dat kan ik me nog enigszins voorstellen. Echter iemand (tot 3x toe) letterlijk de grond in trappen, dat is natuurlijk te gek voor woorden, om de rest van zijn charges naar achterwege te laten. Dan roepen dat het een faire speler is, tja dan ben je echt op je achterhoofd gevallen.

18 oktober 2012 om 16:29

Pepe en aan de regels houden? Nee niet bepaald. Pepe gaat gewoon te vaak te ver, je hoeft zijn naam maar in te typen en je krijgt allerlei filmpjes met grove overtredingen van hem te zien. Neemt niet weg dat ik Pepe een goede verdediger vindt. Maar goed Pepe mag zich wel iets beter gaan beheersen.

18 oktober 2012 om 16:29

Alle spelers maken wel eens een overtreding sommige spelers maken wel eens wat hardere overtredingen, daarvan is Pepe er één.

boeie

18 oktober 2012 om 17:13

harde overtreding maken overkomt ieder verdediger of ander speler.
maar een speler mishandelen en dood schoppen is niet boeie

19 oktober 2012 om 09:53

Dat natrappen is inderdaad walgelijk en daar had hij van mij een jaar voor geschorst mogen worden, maar alles wat hij doet ligt wel nogal onder een vergrootglas. Zeker bij Barca - Real. Die doodschop was belachelijk maar dat is gebeurt, hij is gestraft, get over it

18 oktober 2012 om 16:30

Ze moeten echt stoppen zichzelf belachelijk te maken. Pepe altijd aan de regels?? Hahaha en daarom verliest hij regelmatig zijn hoofd en schopt hij erop los met als ergste geval tegen Getafe waar hij zo'n 10 wedstrijden aan z'n broek kreeg?

18 oktober 2012 om 16:32

Yeah sure...xd

Dus wat Pepe deed tegen die speler van Getafe een paar seizoenen geleden, hoort zeker bij de regels?

18 oktober 2012 om 16:37

Hahahahahahahahahahaha
Brullen deze reactie van Real.
Ik zeg niets over de actie van Barcelona, als het waar is, is het natuurlijk slecht.
Maar de reactie van Real is bijna zielig en zeker zeer hilarisch
......verdediger die zich altijd aan de regels houdt en....
Beelden genoeg te reproduceren waar hij zich misdraagt

18 oktober 2012 om 16:48

Wat wil deze vent nou bereiken met zo'n uitspraak? Dat hij wordt uitgelachen? Vindt hij dat zo leuk?

18 oktober 2012 om 16:52

Pepe? Puur verdediger die net zo goed bij handbal kan spelen... Qua voetballend wel zeer matig, kan in een kleine ruimte niet simpel oplossen. Schiet de bal gewoon blind weg.... Beetje ruimte neemt hij beetje risico verder niet...

18 oktober 2012 om 17:14

je hebt een verkeerde nicknaam gekozen, pepe heeft volgens mij training gekregen van xabi alonso, want pepe die geeft wel eens een crosspas. Daar kan jij alleen van dromen.

18 oktober 2012 om 16:59

Ik erger me groen en geel aan mensen die Pepe beoordelen op basis van de gespeelde classico's.
Pepe is gewoon een uitstekende verdediger die alleen zijn hoofd er niet bij kan houden tegen Barcelona, overigens geldt het zelfde voor Marcelo.
Dus aub voor de meeste mensen, ga meer wedstrijden dan alleen classico's en ik wil dan wel zien of je de zelfde mening hebt.

18 oktober 2012 om 17:03

Zegt Getafe je iets? Meer voorbeelden hoef ik niet eens te gebruiken!

18 oktober 2012 om 18:33

Je hebt het over Casquero over?

Wie heeft Pepe geblesseerd? Aan de andere kant, er is een spelers van Barcelona die wel iemand heeft geblesseerd...

18 oktober 2012 om 18:54

Ken jij nog iemand dan die zo de grond is ingetrapt?

18 oktober 2012 om 21:09

JA zeker.. Maradona en Lobo Carasco (als spelers van Barcelona) in de copa del rey finale van 84/85 tegen Bilbao. Maradona en Lobo Carasco hadden iemands neus gebroken.

Stoichkov, ook een Barcelona speler heeft zoiets geflikt.

Wil je deze discussie echt met me voeren?

18 oktober 2012 om 21:24

Heb je dat zelf waargenomen of heb je het moeten opzoeken? Ik was destijds namelijk pas 1 jaar dus zou niet weten hoe het was gegaan. Heb je er beelden van die dit kunnen bevestigen?

Bovendien haal je er iets bij dat al tig jaren is geleden. Je mag best iets opzoeken wat iets recenter is zodat iedereen daarover kan mee discussiëren. De meeste leden hier waren nog niet eens in de maak dus lekker makkelijk om het daar op te gooien. Daar kunnen wij dus niet over oordelen.

Ik kan anders ook dingen erbij halen die niet relevant zijn voor nu en het gooien op Franco's inbreng destijds. Ga ik niet doen omdat het hele andere discussies met zich meebrengt en we het dan weer over zaken hebben die we niet kunnen bevestigen omdat we simpelweg nog niet geboren waren. Tenzij jij iemand van 60 jaar bent?

18 oktober 2012 om 22:10

Je komt hier aan met Getafe van een paar jaar geleden, dat is gebeurd mensen leren van fouten en Pepe heeft zijn straf gehad. Oke hij heeft zich ook misdragen tegenover Messi en Rayo maar je mag hem ook wel eens een compliment geven want de laatste tijd gedraagt hij zich voorbeeldig!

18 oktober 2012 om 22:11

Vchre: Zegt Getafe je iets? Meer voorbeelden hoef ik niet eens te gebruiken!

Blink182: Je hebt het over Casquero?

Wie heeft Pepe geblesseerd? Aan de andere kant, er is een spelers van Barcelona die wel iemand heeft geblesseerd...

Vchre: Ken jij nog iemand dan die zo de grond is ingetrapt?

Blink182: JA zeker.. Maradona en Lobo Carasco (als spelers van Barcelona) in de copa del rey finale van 84/85 tegen Bilbao. Maradona en Lobo Carasco hadden iemands neus gebroken.

Stoichkov, ook een Barcelona speler heeft zoiets geflikt.

Wil je deze discussie echt met me voeren?

En om even op jou reactie te reageren....
Nee, het maakt geen moer uit toch? Het maakt niet uit wnnr het is gebeurd. Jij vroeg voor feiten en ik gaf je die. Zo simpel. Je vroeg niet om recente beelden. En nu dat ik je heb bewezen, dat jou club ook zulke spelers heeft gehad, kom je dus "interessant' spelen en zeggen dat het heel lang geleden is gebeurd..
Waarom moet ik ineens recente beelden uitzoeken lol. Elke team heeft wel zulke spelers (gehad) en jij heletijd met je Pepe dit Pepe dat...

Zoek - youtube/google - het maar zelf op. Barcelona vs Bilbao Copa del Rey finale 84/85. Er zijn genoeg beelden. Het was een vechtpartij na de wedstrijd.. Lobo Carasco en Maradona hebben die gestart. En die twee hebben iemand neus gebroken iets wat Pepe nooit heeft gedaan!

En Stoichkov in de jaren 90/eind jaren 80. Hij en Guardiola hebben de record van de meest gepakte rode kaarten bij Barcelona. Alleen was deze Stoichkov een onbeschofte speler. Ach, googlen maar.

18 oktober 2012 om 22:37

@ Fatihultraslan:

Als je meerder berichten van me had gevolgd had je kunnen weten dat ik Pepe prijs om zijn verdedigende kwaliteiten. Bovendien heb ik ook al meerdere keren aangegeven dat Pepe zich de laatste tijd heeft verbeterd. Ben heus niet beroerd om Pepe een compliment te geven.

@ Blink:

Had al verwacht dat je met zoiets zou komen. Je hebt dus geen flauw idee waar je het over hebt aangezien je het niet hebt kunnen waarnemen.
Nogmaals, ik zie Pepe iedere week spelen en kan dus oordelen over hetgeen hij op het veld uitspookt. Dat kan ik niet doen met spelers die pakweg 20/30 jaar geleden op het veld stonden. Je kan daar dus niet over oordelen.

Feit is dat Pepe de laatste jaren gewoon een dolle stier is en veel spelers bont en blauw heeft getrapt, geslagen en weet ik veel wat nog meer allemaal. Heel de wereld heeft dat gezien en jij wilt dat gewoon doen lijken alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

Dacht dat ik met iemand te maken had die enigszins kon begrijpen waar ik op doelde. Vooralsnog heb ik nog geen voorbeelden gezien van je van iemand die recent zulke aanslagen heeft gepleegd. Het is lastig, ik weet het, die zijn bijna niet te vinden.

18 oktober 2012 om 22:44

Hoezo kan ik het niet over oordelen? Ik heb die wedstrijd gezien! Wat krijgen we nou weer...hoever kan iemand gaan om een discussie te winnen lol.

Feit is dat Pepe de laatste jaren zich niet zo netjes gedroeg ja dat klopt.. Maar nogmaals.. jij vroeg me voor beelden en ik gaf je die.. punt uit. Meer hoef ik niet te weten.

18 oktober 2012 om 17:03

@fatihultraslan

Goed gezegd! De meeste mensen volgen geen real en gaan van de clasico's van vorig jaar hun "meninkje" vormen. Maar de afgelopen 3 clasico's heeft hij zich voorbeeldig gedragen en in de competite gedraagt hij zich al een tijd lang voorbeeldig.

Hij krijgt soms weleens gele kaarten, maar de meeste daarvan krijgt hij omdat hij zijn status tegen heeft.

18 oktober 2012 om 17:07

Inderdaad, die speler van Getafe liep gewoon 3x tegen zijn vuist op, en rolde tegen de schoenen van Pepe aan, net als die speler van Rayo Vallecano, en Messi aaide gewoon even de noppen van Pepe.

18 oktober 2012 om 17:10

Die dagen heeft pepe zich misdragen dat ontken ik niet. Ik geef toe dat pepe afschuwelijk heeft gedragen tegen getafe en vorig jaar tegen een "messi".
Maar pepe heeft zich de laatste tijd goed gedragen, maarja de meeste barca-supporters willen dat niet onder ogen zien door al hun haat jegens pepe.

18 oktober 2012 om 17:16

mensen volgen niet alleen clasico's maar ook real vs getafe.

hoe kan jij dat vergeten man kom met iets nutigs.

Trouwens het lijkt niet bij Pepe zo maar het hoort volgens mij ook bij het Real beleid

Denk aan Bayern tegen Real heel lang geleden

18 oktober 2012 om 17:16

ik ben een barca fan (heb al eerder met je gepraat).

pepe speelde op het ek, net zoals ramos, anders dan bij real, maar wel beter dan bij real.

Tegen barca zijn het gewoon andere wedstrijden en soms heeft pepe kortsluiting. maar de laatste tijd hoor je minder erover.

18 oktober 2012 om 17:20

Hissy

Dan moet je tegen meneer Miguel Pardeza moeten zeggen dat hij zijn uitspraken verandert. Want bovenste reacties gaan over wat in de tekst staat. en er staat letterlijk gewoon dat Pepe " Altijd aan de regels houdt" ik heb hem paar keer tegen Barca en Getafe niet aan de regels zien houden hoor.

Ik weet dat jij het heel graag goed wilt praten maar 1 tegen 100 is lastig.

18 oktober 2012 om 17:38

@isisis_is

Kijk naar mijn eerdere reactie in de topic, waar ik zeg dat ik niet eens ben met de volgende stelling;" Altijd aan de regels houdt". Natuurlijk heeft pepe zich in de verleden misdragen dat zeg ik ook. Tegen getafe heeft hij walgelijke acties uitgevoerd.

Maar wat ik probeer te zeggen is dat hij zich de laatste tijd uitmuntend heeft gedragen.

18 oktober 2012 om 17:40

@ Freddy 4

Ik uit me ook niet tegen jou, want ik weet dat jij anders tegen zulke onderwerpen aankijkt.

18 oktober 2012 om 17:00

Pepe is een verdediger die we nodig hebben bij Real.gewoon een felle,sterke,goede verdedigende speler. Hij brengt ook ervaring in de ploeg. Het kan mij in ieder geval geen zak schelen wat de Catalaantjes van hem vinden.

18 oktober 2012 om 17:01

Pepe houdt zich zeker aan de regels, maar dan wel zijn eigen regels. Het geen wat ik niet begrijp van Pepe is dat hij inpricipe een goede verdediger is die al dat theater niet nodig heeft en toch laat hij regelmatig zien dat hij skerige overtredingen maakt. Wellicht kan hij het niet verkroppen dat er spelers zijn die hem kapot dollen zie Messi of hij kan niet tegen zijn verlies. Opvallend is ook dat Real met de conclusie komt dat hij zich altijd aan de regels houdt. Als ik mij niet vergis uitte Real onlangs ook zijn ongenoegen wat betreft het gedrag van meneertje Pepe

18 oktober 2012 om 17:04

Aan een filmpje heb ik genoeg bewijsmateriaal, waar die een duikelende aanvaller van Osasuna(meen ik) zo ongenadig hard trapt zonder bal in de buurt en vervolgens geeft ie ook nog een schop tegen z'n hoofd.

Deze man spoort niet, als hij enigszins zou sporen, was hij de allerbeste verdediger van de wereld.

18 oktober 2012 om 17:11

Wat zijn de regeks bij Real dan

18 oktober 2012 om 17:24

Pepe: regels..? nooit van gehoord.

18 oktober 2012 om 17:25

En het moddergooien cointinues, het zijn echt een stel kleuters. Maar vind het ook wel weer vermakelijk, dit soort uitspraken zorgen toch weer voor een glimlach op je gezicht. Pepe die altijd volgens de regels speelt, Barca spelers die niet aanstellen en vallen, het is toch niet te geloven haha.

Barcelona wil doen geloven dat Pepe schandalig gedrag vertoond en de eigen spelers totaal niet, en Real Madrid het exact omgekeerde. Ik denk dat iedereen wel weet dat de waarheid ergens in het midden ligt. Pepe heeft vaak genoeg onsportief gedrag vertoond en de Barcelona spelers vallen snel en proberen iedereen kaarten aan te naaien met Busquets, Mascherano en de binnenkomer van de week Cesc Fabrégas in de hoofdrollen.

Wat een poppenkast is het geworden.

18 oktober 2012 om 17:42

Niemand houdt zich altijd aan de regels. Als je dan zegt dat Pepe dat wel doet, dan kom je wel erg ongeloofwaardig over.

18 oktober 2012 om 17:49

Lekker geloofwaardig bericht ! Hoe durf je zoiets in het openbaar te zeggen ! Een mening is een mening maar deze mening is verblind door weinig inzicht en kennis over je eigen spelers !

18 oktober 2012 om 17:53

Als dit echt waar is wat Barcelona heeft gedaan.. Dan noem ik ze gewoon een bende kinderachtige kleuters. Die niks te doen hebben en een opdracht geven om Pepe 4 classico's te filmen.

Laten wij dan meedoen zou ik zeggen en is paar video's maken over Barcelona hoe zij " toneelvoetbal" spelen..

18 oktober 2012 om 18:10

Ik ben het niet helemaal eens met deze verklaring.
Ik vind dat Pepe altijd de grenzen opzoekt en af en toe gaat hij er overheen, dat valt niet te ontkennen.

Pepe is een absolute topverdediger, beter vind je ze bijna niet. Opbouwend houdt het niet altijd over, maar af en toe komt hij ook met geweldige crosspasses.
Walgelijk dat mensen hun mening over Pepe enkel baseren op enkele stupiditeiten (vooral dankzij de smerige omroep Nos). Kijk hoe hij zich de laatste Clasico's gedraagt. Hij maakt veel minder overtredingen en verliest zichzelf niet. Niet geheel toevallig dat Real de laatste wedstrijden ook constant beter is dan Barca (op de eerste Supercopa wedstrijd na dan). Als hij geen onnodige overtredingen maakt, heeft het team daar uiteraard ook alleen maar voordeel van.

18 oktober 2012 om 18:16

Iniesta heeft net in een persconferentie aangegeven dat ze nooit iets gezien of gehoord hebben van de beelden..br

18 oktober 2012 om 18:16

Real had niet eens moeten reageren. Laat het maar gewoon.
Dit is trouwens wel heel triest van Barca. Gewoon opnemen en dan proberen te maten naaien. Maar ja, Barca staat zoiezo niet bekend als het sportiefste team ter wereld.
Pepe is trouwens een van de beste centrale verdedigers ter wereld, maar hij houdt zich niet altijd aan de regels.

18 oktober 2012 om 18:19

Hoe naïef kan je zijn om alles maar als waarheid aan te nemen...

18 oktober 2012 om 18:26

Hahahah stelletje grappenmakers bij Real...

18 oktober 2012 om 18:42

En zo gaat het infantiele gedrag van beide clubs maar verder , en dan krijg je weer zo'n reactie waarvan iedereen spontaan in de lach schiet . Hoe serieus kun je beide clubs nog nemen? Wees dan eerlijk maar hou op met dit soort berichten waarmee je je zelf alleen maar belachelijk maakt.

18 oktober 2012 om 18:56

Pepe is voor elk team een enorme aanwinst. Een ouderwetse verdediger die de aanvallers angst inboezemd. En hij is in het verleden zeker over de grens gegaan met als dieptepunt tegen getafe. In de clasico's heeft hij zich ook wel misdragen maar hij is in mijn optiek positief veranderd. Een echte steunpilaar voor Madrid die alleen nog wel eens overdreven duikelt en ligt te schreeuwen maar bovenal een top verdediger. Echt meer over de schreef gaan heeft die al een tijd niet meer gedaan. Probleem wat Pepe heeft is hetzelfde als dat een Busquets en Suarez hebben. Eens een duikelaar altijd een duikelaar en bij pepe eerst een beest (negatieve zin) altijd een beest.

Daarnaast is het natuurlijk diep en diep triest dat beide clubs hier continue mee naar buiten moeten komen.

18 oktober 2012 om 19:00

Haha die is goed : pepe die zich altijd aan de regels houd.....
Die man die op 5 december naar ons land komt bestaat dan ook echt zeker?

Zeg dan niks.
Ik snap sowieso niks van deze onderlinge hetze.
Clubs met zulke status behoren daar boven te staan.
Waarschijnlijk zullen vele berichten ook wel opgeklopt zijn door de pers al daar.
De kranten moeten immers vol.

18 oktober 2012 om 19:11

Aan de regels van het kickboxen zeker...

18 oktober 2012 om 19:14

Pepe is gewoon een beest van een verdediger die alleen zou moeten werken aan het beheersen van zijn emoties. en een beetje vieze overtreding hoort ook wel af en toe bij een verdediger die het randje opzoekt.
daarmee wil ik een aantal overtredingen niet goed praten maar iemand (als het waar is) vier wedstrijden te volgen om hem te betrappen vind ik ook wel iets van maten naaierij. Ik denk dat je veel spelers die je vier wedstrijden volgt wel eens op iets "" onsportiefs" kunt betrappen.
ben zelf overigens meer gecharmeerd van Barca, maar neemt niet weg dat ik de spelers van Barca wel snel vind liggen af en toe.

18 oktober 2012 om 19:53

Ja man! 27 overtredingen in 10 seconden.

18 oktober 2012 om 20:45

Reactie Real: 'pepe is een speler die zich altijd aan de regels houdt'

Dit is precies hetzelfde als die reactie van Alba dat ze bij Barca geen schwalbes maken...

Het verschil was alleen dat er nu iedereen over eens is dat die reactie over Pepe onzin is.. Logisch ook.. Maar dat van Alba.. daar waren serieus mensen bij die dat aan het verdedigen waren...

Hoe dan ook natuurlijk houdt Pepe zich niet altijd aan de regels.. Veel mensen halen Getafe nu weer aan waar hij idd een schandalige actie had.. Maar hebben we hem ooit nog eens een keer zo ver zien gaan? Nee.. Hij heeft toen zijn straf gekregen en zat een x aantal duels aan de kant.. daar heeft hij zijn les van geleerd..

Wat er toen in hem voor ging weet niemand.. Maar hij is zeker niet de eerst speler waar opeens alle zekeringen door branden..

18 oktober 2012 om 20:46

Hij heeft zijn reputatie tegen en vroeger spoorde hij echt niet maar eerlijk is eerlijk : het is ondertussen toch al even geleden dat hij zich liet kennen.

Het laatste dat ik mij herinner is Pepe die op de hand van Messi ging staan, dit was in januari van dit jaar. Daarna is het beter geworden.

Dat Real zijn spelers verdedigt, niet meer dan logisch maar het zinnetje dat hij zich altijd aan de regels houdt, dat hadden ze beter achterwege gelaten, iedereen weet dat Pepe, vooral vroeger dus, de regels meer dan eens op een hele foute manier overtrad.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Real Madrid

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
1.Barcelona9470
5.Valencia6213
Voor de complete stand: Primera Division
SpelersPositieW
Cristiano RonaldoAanvaller3434
Luka ModricMiddenvelder313
Ángel di MaríaMiddenvelder307
Mesut ÖzilMiddenvelder309
Karim BenzemaAanvaller2910
PepeVerdediger281
José CallejonMiddenvelder281
Voor de complete selectie: Clubpagina Real Madrid.

131 fans
Verdediger, 30 jaar

In de wandelgangen

Zondag 19 mei
Real Madrid moet en zal komende zomer een nieuwe spits aantrekken, of liefst eigenlijk twee, en de kans wordt alsmaar groter dat Jackson Martínez een van de nieuwe namen is. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Wat beoogde Advocaat nu werkelijk met zijn terugkeer bij PSV?

Al in december baalde Dick Advocaat van het dagelijkse pendelen naar zijn werk. Tijdens zo’n geestdodende rit tussen Den Haag en Eindhoven (en weer terug) betastte hij zijn pols en vroeg zich nuchter af of hij niet beter kon gaan vissen op de pier van Scheveningen. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling
  •  
    Door ( reacties)

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.2810059 seconden.