Voetbalzone

Armenteros wil weg bij Heracles: 'Ik verleng mijn contract niet'

Woensdag, 10 oktober 2012 om 14:35

Ajax toonde in de zomer belangstelling voor Samuel Armenteros, maar vond de vraagprijs van Heracles Almelo te gortig en besloot om andere aanvallers te halen. Mogelijk komt Armenteros in januari weer in beeld bij de regerend landskampioen, aangezien de geboren Zweed een aflopend contract heeft. Hij benadrukt dat hij niet van plan is om deze verbintenis te gaan verlengen.

Bekijk de voorpagina voor het laatste nieuws.

Poll

Samuel Armenteros is toe aan een stap hogerop

10 oktober 2012 om 14:38

Ik denk dat Heracles nog spijt gaat krijgen dat ze hem niet aan Ajax hebben verkocht. Nu Ajax Hoesen heeft gekocht zullen ze hem ook niet meer op gaan pikken. Ik zie hem wel bij Feijenoord of AZ voetballen volgend seizoen.

10 oktober 2012 om 14:41

Hij zou wel eens als vervanger van Suljemani gehaald kunnen worden anders. Suljemani is immers ook tranfervrij en heeft ook aangegeven weg te willen.

10 oktober 2012 om 14:56

En daar is Miralem weer net zo hard op teruggekomen. Hij wil namelijk wel verlengen.

10 oktober 2012 om 15:16

pfff alsjeblieft geen Sulejmani meer. Ga maar naar een of andere gare Russische club ofzo.

10 oktober 2012 om 15:28

Sulejmani wilm inmiddels maar al te graag verlengen! mijn vraag is echte of ajax dit ook nog wel wilt.

Ik zou hemgraag als spits naar Feyenoord zien gaan! na dit seizoen keert Pelle waarschijnlijk toch weer terug naar Sampdoria en Feyenoord heeft dus nog een goeie spits nodig! en Armenteros kan koppen, een actie maken en scoren ik denk dat hij zo maar de spits kan zijn die Feyenoord nog nodig heeft!

10 oktober 2012 om 15:28

serieus? is er al een concreet voorstel ofzo? Dit heb ik helemaal niet mee gekregen

10 oktober 2012 om 16:05

Tuurlijk, en dan met Babel, Sigthorsson, Hoesen en Armenteros het volgend seizoen in gaan?...lijkt me te veel van het goede allemaal en slaat nergens op.

10 oktober 2012 om 16:11

Volgens mij is het niet de bedoeling dat Babel blijft. Die hoopt zich dit seizoen in de kijker te spelen!

10 oktober 2012 om 16:44

Babel heeft nog maar een 1-jarig contract en ook Sulejmani loopt uit zijn contract. Bovendien is Sigthorsson meer geblesseerd dan hij speelt. Met Armenteros haal je dan wel iemand die op links en in het centrum kan spelen. AZ zou ook een optie zijn zeker als Martens en/of Boymans vertrekt.

10 oktober 2012 om 14:38

Ik vind dat deze speler zo onderhand wel een stapje hoger verdient. Zeer goeie speler geweest afgelopen jaren voor Heracles, en hij is ook nog maar 22! Armenteros kan goed tot zijn recht komen bij een suptopper in de Eredivisie.

10 oktober 2012 om 14:50

Die stap is te klein, onze buren zijn zo onderhand ook wel een subtopper aan het worden, iets in de richting van Feyenoord of AZ zou perfect zijn voor deze jongen.

10 oktober 2012 om 14:58

Klopt, blijft de vraag: Zijn Feyenoord en AZ nou toppers of subtoppers? Ik neig toch meer naar subtop, aangezien zeker 3, misschien 4 ( Vitesse ) clubs een paar stapjes voor liggen

10 oktober 2012 om 15:30

Ben ik het inmiddels mee eens Twente, Ajax en PSV zijn de echte topclubs en de komende jaren zullen we zien of AZ, Feyenoord en Vitesse (weer) aan kunnen sluiten. dat dacht ik een paar jaar geleden ook van Heerenveen en Groningen maar je kan zien dat na een paar verkopen ze dit niet altijd makkelijk kunnen opvangen.

ik zou als ik Armenteros was Feyenoord een perfecte club vinden. hebben gewoon een team wat in principe bij de eerste 5/6 moet meedraaien maar missen nog een echt sterke spits! bij AZ zou hij eerder aan de buitenkant terecht komen aangezien Altidore nog wel een betere spits is.

10 oktober 2012 om 16:25

Vind je Armenteros dan een sterke spits? 4 doelpunten in 33 wedstrijden.

10 oktober 2012 om 17:27

Een spits hoeft niet alleen goals te maken, voor het spel van Heracles is hij zeer belangrijk. Hij scoort niet zo heel makkelijk, heeft best veel kansen nodig. Maar hij is balvast, technisch sterk en fysiek is hij ook sterk. Je krijgt hem niet makkelijk van de bal af.

10 oktober 2012 om 15:18

Voor Feyenoord een prima speler! Pelle zal na dit seizoen wel niet meer bij Feyenoord spelen, dus is de weg vrij voor Armenteros.

10 oktober 2012 om 16:23

Denk je dat iemand met 4 doelpunten in 33 wedstrijden geschikt is voor Feyenoord?

10 oktober 2012 om 16:42

scheelt dat pelle en Immers er zoveel scoren.

Vind het helemaal geen verkeerde keus als feyenoord hem zou halen, ondanks dat Armenteros teweinig scoort is het een goede balvaste spits met voetbal inzicht en de nodige techniek!

10 oktober 2012 om 16:55

Ik ben ook geen voorstander van Pelle en Immers, maar ik zie in Armenteros sowieso geen vooruitgang t.o.v Pelle in de spits. Pelle kan in ieder geval nog als aanspeelpunt fungeren. Feyenoord heeft trouwens als een type Armenteros rondlopen in de vorm van Achabar.

Zoals ik al aangaf, het is een leuke pleintjesvoetballers voor een middenmoter. Dus niet het niveau wat Feyenoord zou willen/moeten nastreven.

10 oktober 2012 om 17:22

Pelle scoort ook niet meer dan 4 doelpunten in een seizoen. Daarbij is Pelle ouder.
Armenteros speelt bij een club die kwalitatief veel minder is dan Feyenoord, hij zal dus meer kansen krijgen, dan hij nu krijgt bij heracles.

10 oktober 2012 om 17:28

Armenteros kan ook als aanspeelpunt fungeren. Pelle is balvast, maar verder kan hij weinig. Armenteros heeft een individuele actie waarmee hij overtalsituatie kan creëren, ik schat Armenteros toch iets hoger in dan Pelle.

10 oktober 2012 om 17:37

@malafronte

Pelle heeft er dit seizoen (al) 2 (3) inliggen. Dus ik denk dat hij dat aantal nog wel voorbij gaat.

10 oktober 2012 om 17:40

@dd28

Ik vind het te verschillende types. Feyenoord heeft al een type Armenteros rondlopen in de vorm van Achabar. Dus zou voor mij de komst van Samuel louter overbodig zijn. Het zou daarnaast ook een klap in het gezicht van de jeugdopleiding zijn om er nog een middelmatige spits bij te halen.

10 oktober 2012 om 18:54

Pelle heeft er inderdaad al 2 inliggen (geen 3, was eigen doelpunt).
Natuurlijk gaat Pelle over de 4 doelpunten heen dit seizoen, maar meer om iets aan te geven . Armenteros (die 4 doelpunten waren in 'slechts' 22 games) zou in dit Feyenoord meer doelpunten maken dan pelle in dit Feyenoord.

En over de middelmatigheid van Armenteros: Feyenoord kan geen toppers meer halen.

10 oktober 2012 om 20:56

@malafronte

Klopt. Maar alsnog vind ik Armenteros niet dermate beter dan Achabar dat het echt een must is dat hij moet komen. Kost alleen maar geld.

11 oktober 2012 om 10:39

Maar om je in de toekomst (volgend seizoen) vol te richten op een 18 (?) jarige jongen in de spits, lijkt me niet echt handig...

10 oktober 2012 om 14:38

Ik vind dit een typische speler voor AZ. Genoeg potentie, jong, leuke aanvaller, goedkoop te halen. Ik verwacht dan ook dat Verbeek hem deze winter of zomer op probeert te halen. Voor Ajax vind ik hem (nu) niet genoeg in huis hebben.

10 oktober 2012 om 14:38

ze hebben de opvolger in ieder geval al in huis. Gouriye !!

10 oktober 2012 om 14:38

Het is leuk om naar zijn spel te kijken, het ontbreekt alleen aan rendement. Hij heeft teveel kansen nodig om tot een doelpunt te komen. Lijkt me eigenlijk dat hij ook prima op zijn plaats is bij Heracles.

10 oktober 2012 om 14:44

Dat is inderdaad het grote probleem bij hem, geen rendement. Hij kan geweldig voetballen maar laat eigenlijk gewoon te weinig zien. Ook bij AZ zou ik niet weten waar hij moet spelen want voor de spitspositie zie ik te weinig scorend vermogen. Op de zijkant weet ik niet of hij wel zo goed rendeert, maar misschien kan hij als valse linksbuiten leuk meekomen. Zal wel Martens/maher moeten vertrekken. Maar nogmaals, vind hem te flegmatiek en gewoon niet het optimale uit zijn kunnen halen.

10 oktober 2012 om 14:39

Ik denk dat hij wel klaar is voor een volgende stap, hij zou bij veel eredivisieclubs wel iets toevoegen.

10 oktober 2012 om 14:40

Is hij pas 22 ? ik ben zeer benieuwd waar hij naar toe zal gaan.

10 oktober 2012 om 14:47

Ik heb grote vraagtekens bij Armenteros. Hij kan absoluut heel goed voetballen, maar voor een spits is hij wel heel erg zwak in het afronden. Ik vind hem absoluut niet doelgericht; zie hem vaak ballen missen die een spits toch echt binnen hoort te knallen.

Edit: Even zijn cijfers erbij gepakt en die geven me gelijk (bron: wikipedia)

Seizoenclub Wedstrijden Goals
2007/08 SC Heerenveen0 0
2008/09 SC Heerenveen0 0
2009/10 Heracles Almelo14 3
2010/11 Heracles Almelo32 8
2011/12 Heracles Almelo33 4
Totaal 79 14

10 oktober 2012 om 14:49

Leuke voetballer, ook nog jong. Moet wel de stap naar subtop eredivisie kunnen zetten. Hij moet echter niet vergeten dat hij bij Heracles nu rendeert omdat hij in een goed ingespeeld elftal staat.

10 oktober 2012 om 14:50

Goede speler maar komt voor Ajax mischien net even te kort. Al vind ik wat Ajax nu voorin heeft lopen niet beter.

Ik vind het een goede speler om te groeien bij Az. Die kunnen voorin ook wel wat nieuwe ingevingen gebruiken, zie hem daar wel doorgroeien tot een topper.

En inderdaad Heracles heeft met Gouriye, en Castillion al opvolgers.

10 oktober 2012 om 18:52

Echt zo!

10 oktober 2012 om 14:51

Armenterros is een speler met een goede techniek maar geen pure goalgetter, Ik denk dat hij bij Feyenoord prima kan spelen achter een type Pelle. Armenteros is een zwervende speler en Pelle toch meer de statische targetman. Met Verhoek, Schaken en Cisse op de vleugels kan dat een mooie opstelling zijn.

10 oktober 2012 om 14:55

Smaakmaker bij Heracles samen met Overtoom en Everton. Ik dicht Armenteros van die drie de meest veelbelovende toekomst toe, maar ergens vind ik het jammer dat spelers niet veel geduld meer hebben. Dat vind ik juist mooi aan Everton die al jaren bij Heracles presteert.

Spelers als Armenteros hebben nog een lange tijd te gaan en kunnen ook genieten van de rol die ze nu bij hun club hebben. Je kan inderdaad naar een topclub gaan, maar dan ben ben je één van de velen. Nu ben je dé man. Geniet daarvan, heb niet zoveel haast om weg te komen.

Ik vind het ook leuk als de talenten verdeeld zijn over de clubs, in plaats van dat PSV Narsingh en Wijnaldum koopt om vervolgens op de bank te zetten tot ze meer rente vangen en kunnen verkopen met winst

10 oktober 2012 om 14:58

Misschien eerst naar een heerenveen of zo?
naja zo'n club in ieder geval want bij een az, ajax, psv en twente zal hij niet al te veel toevoegen.
eventueel feyenoord zou ook nog kunnen maar hij komt nog te kort voor de top.

goede voetballer, zeer zwakke afmaker.

10 oktober 2012 om 15:03

Ik vind hem eigelijk ook nog niet van het niveau wat Feyenoord na wil/moet streven.

10 oktober 2012 om 20:07

klopt maar ik weet niet of dat niveau wat ze na willen/moeten streven al meteen te realiseren is volgend seizoen...
zo niet dan zou een speler als armenteros op zich een goede tussenstap zijn tot het jaar waar er weer echt geïnvesteerd kan worden. (en dus niet tonnen maar weer een paar miljoen)

10 oktober 2012 om 15:06

In de winterstop verkopen. Niet verkocht dan op de tribune. Kijken hoe hij dan piept. Zo bijzonder doet hij het momenteel niet.

10 oktober 2012 om 15:13

Eerlijk gezegd vind ik het een net niet speler, het ziet er soms best aardig uit maar ik zie niet echt een topspits in hem schuilen. Ik denk dat hij prima op zijn plaats bij een club als Groninge, Utrecht of Nec.

10 oktober 2012 om 15:14

Leuke speler voor Heracles,maar alles erboven is een stap te hoog voor hem. Ik zie hem niet uitblinken bij bv Groningen ofzo.

10 oktober 2012 om 15:16

komt tekort voor de weg naar de top die ajax ingezet heeft. Wellicht interessant voor feijenoord of AZ, zeker als die gratis is.

10 oktober 2012 om 16:02

Aan die top zijn ze nog lang niet dus de eerst komende twee jaar kan hij makkelijk mee met het niveau van ajax.
Alleen hadden ze volgens mij in amsterdam interesse in Armenteros toen Babel er nog niet was, lijkt me sterk dat ajax met Sigthorsson, Babel en Armenteros het volgend seizoen in wil, dat zijn drie centrumspitsen, dat staat haaks op de nieuwe filosofie met veel jeugd.

10 oktober 2012 om 15:17

Als Martens vertrekt bij AZ dan zou dit helemaal geen verkeerde vervanger zijn voor op links , je hebt dan wel een rechtspoot op links maar op rechts heb je Beerens die een voorzet kan geven en ook naar binnen kan snijden.

Voor Feyenoord vind ik het geen meerwaarde , we hebben Manu al uitgeleend en voor de spits hebben we Achabar , zal dan alleen eigen talent in de weg lopen want ik denk niet dat hij nog verder kan groeien naar een nog hoger niveau dan Feyenoord.

10 oktober 2012 om 15:18

De enige spits die in de Eredivisie loopt die interessant voor Ajax is en niet al bij een topclub speelt is Bony. Maar die is onbetaalbaar. Armenteiros zal dan misschien nog wel komen maar alleen om gaten op te vullen met geld dat voor handen is.

10 oktober 2012 om 15:20

Leuke speler voor AZ, vooral als Altidore vertrekt

10 oktober 2012 om 15:25

Is Armenteros geen Feyenoord spits? De belangsteling van mijn club uit Eindhoven is nooit concreet geweest en nu met Locadia en wellicht Waris (bij verkoop Matavz) zal die belangstelling er ook niet meer van komen.

10 oktober 2012 om 15:35

Kom naar Az Jongen en bewijs je bij ons! Want als Altidore niet zijn wedstrijd speelt is hij vrij onzichtbaar altijd!

10 oktober 2012 om 15:58

Vind van Heracles naar met alle respect AZ niet echt een vooruitgang, de tijd dat AZ bij de bovenste vier a vijf plaatsen meedoet is volgens mij voorlopig voorbij.

10 oktober 2012 om 16:19

Leuke Grap...
AZ is nooit lager geëindigd dan Heracles. Staat elk jaar steevast top 5 en haalt Europees voetbal. De laatste jaren ook veel betere resultaten dan jouw Feyenoord. Heracles is een rechterrijtje-club met eens een uitschieter naar boven. Bovendien is Almaar een oude, mooie culture stad met een goede sfeer waar je leuk kan wonen. Toch wel ff een ander verhaal dan die lelijke havenstad in het zuiden van Holland.

10 oktober 2012 om 16:32

Vriend, wat zeg jij nou weer ???????????????????????

Ik geef niet eens argumenten waarom het wel een vooruitgang is.

Ik weet niet wat jij hier nu zegt maar volgens mij volg jij het voetbal niet? Az speelt nog steeds erg goed voetbal.

10 oktober 2012 om 16:32

@lodefabregas:

Sorry hoor als ik je beledig, ik heb gewoon het idee (nogmaals met alle respect!) dat AZ de komende jaren niet meer bij de eerste vijf structureel zit, en als je logisch nadenk ga je als je Armenteros ben niet maar AZ dat een plek of 3 hoger speelt (ergens tussen plek 6 en 9), dan ga je naar een top 5 club, van daaruit als alles meezit naar een leuke club buiten Nederland.

En ach, die cultuurstad waar je het over hebt, denk niet dat Armenteros met zijn vriendinnetje naar Alkmaar gaat om de Kaasmarkt, de Hofjes of om het Beatles Museum, dat kan ook als je in Enschede of Rotterdam voetbal.

Je kan trouwens van alles over Rotterdam zeggen hoor, maar lelijk is Rotterdam niet, alles verandert hier nu eenmaal snel met veel mooie architectuur enz, als je ergens in een dorp woon, wat ook heel mooi is, kun je je dat niet voorstellen, voor je het weet staat er weer een schitterende toren vol architectonische hoogstandjes

En wel lief van jedat je Feyenoord erbij haal hoor, begrijp alleen niet waarom dat is..

10 oktober 2012 om 16:36

@az4eva:

Ik heb jarenlang vol bewondering naar AZ gekeken, heb altijd veel respect voor die club met zijn pure voetbal gehad, en dat respect is er nog steeds.
Maar ben gewoon bang dat AZ de laatste jaren veel te veel uitgehold is, de enige twee die nog met de top in Nederland meekunnen zijn Altidore en Maher, en heel misschien Viergever.

En dan vind ik het vreemd als je veel ambitie heb om dan van Heracles dat gemiddeld tiende speelt naar AZ gaat die niet elk jaar meer verzekerd zin ven Europees voetbal.

AZ speelt verder altijd leuk, maar een voetballer als Armenteros gaat dalijk voor de bovenste plekken spelen, die gaat niet naar een club (wederom met alle respect) als AZ, twee jaar geleden had dat veel logischer geweest.

10 oktober 2012 om 15:48

wat zou ik die jongen graag zien vertrekken. Die man maakt er van de 20 kansen in 1 wedstrijd 1 af als je geluk hebt Ninos is nu al beter dan hij vind ik!

10 oktober 2012 om 15:54

Afmaken is toch trainbaar... ik denk dat als hij bij Feijenoord meer toevoer krijgt van Verhoek/clasie bijvoorbeeld, hij er wel degelijk een aantal gaat maken. Lekker trainen met Makaay... als je het dan niet leert....dan kun je de top niet aan

11 oktober 2012 om 11:58

aan de toevoer ligt het echt niet. Die man krijgt in 1 wedstrijd gemiddeld 4 100% kansen. Het is gewoon geen spits dat is duidelijk.

10 oktober 2012 om 15:55

Van mij mag hij zo naar Feyenoord komen, vind hem ook een goede spits die hard werkt en ook technisch is, zijn kopkracht komt ook van pas in de Kuip.

10 oktober 2012 om 17:17

Hij scoort 4x in 33 wedstrijden. Dat is niet het soort spits dat Feyenoord zou moeten willen nastreven.

10 oktober 2012 om 17:31

Ga je werkelijk op elke reactie zeggen dat hij 4x scoort in 33 wedstrijden? Immers scoort makkelijk bij Feyenoord wou je zeggen? Om over Pelle nog maar te zwijgen...

10 oktober 2012 om 17:35

Ja dat is wel mijn intentie.

Dat Immers en Pelle nu bij Feyenoord spelen wil niet zeggen dat ik als Feyenoordsupporter blij ben met die spelers. Het is immers niet het niveau wat Feyenoord na zou moeten streven. Feyenoord moet, wanneer het financieel gezond is, weer stappen naar boven maken. Ik denk niet dat Armenteros bij dat proces past.

10 oktober 2012 om 18:05

Ik weet ook wel dat zijn gemiddelde niet is om naar huis te schrijven, maar zoals inmiddels al tig keer gemeld is heeft Feyenoord geen geld om een spits te kopen die er gemiddeld 20 a 25 inlegt.
En het zegt ook niet alles dat hij niet gweldig veel gescoort heeft, er zijn zat spitsen geweest in Nederland of Europa die na hun 22e begonnen met scoren.

10 oktober 2012 om 16:45

Jammer dat Heerenveen hem liet vertrekken. Hij kan goed voetballen, maar scoort niet zo vaak voor een spits.

10 oktober 2012 om 16:52

Voor Heracles een goede speler. Sterk, balvast, technisch en goed in de combinatie. Erg jammer dat hij al bijna een jaar geen veel te weinig kansen afmaakt. Zijn rendement is gewoon veel te laag, maar we hebben op dit moment geen betere speler voor de spitspositie...

11 oktober 2012 om 12:00

Ninos is 3x zo goed als armenteros in het maken van kansen. Dan heb je toch een betere spits uin de selectie of ligt dat aan mij? Ik ben er in ieder geval niet rouwig om. Hij gaat alleen naar een club waar het is toegestaan om veel te twitteren. Dan blijven er maar weinig over gok ik!

10 oktober 2012 om 17:00

Perfect voor AZ. Want reken maar dat Altidore vertrekt als hij er 25 inschiet. Ik ben erg gecharmeerd van hem. Hij kan ook op links. We hebben daar wel al Martens, Gudmundsson en Berghuis, maar de eerste en laatste uit dat rijtje zijn meer geschikt voor het middenveld. En Martens zie ik wel vertrekken na dit seizoen.

10 oktober 2012 om 17:37

Armenteros naar Ajax! Sigthórsson is altijd gebleseerd, dus dan hou je alleen; Hoesen en Siem de Jong over voor volgend seizoen.

Of misschien ruilen tegen Ebecilio?

10 oktober 2012 om 18:39

Tja als een speler niet meer wil dan houdt het op. Hopen dat we hem in de winterstop weg kunnen doen. Als hij denkt het ergens anders beter te krijgen moet hij vooral gaan. Clubliefde heb ik al lang niet meer gezien. Denk alleen niet dat er veel clubs op hem zitten te wachten met zijn niveau de laatste tijd!

10 oktober 2012 om 18:51

Armenteros is totaal niet gemotiveerd, laat elke bal die niet bij meneer in de voet is maar lopen en jaagt het niet op. br Als centrum spits 4 keer scoren in 33 wedstrijden is gewoon veel te weinig bij team als Heracles met goed positiespel. br Heracles heeft zijn vervanger al binnen (ninos gouriye)

10 oktober 2012 om 21:33

Kom maar naar Enschede jongen! Als we ergens behoefte aan hebben dan is het wel een balvaste spits!

Off: wat is dat toch voor schijt irritante reclame hier?

10 oktober 2012 om 22:15

Kom maar terug naar het oude nest Samuel! En deze keer ga je slagen!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Heracles Almelo

Stand
Selectie
 TeamPnt+/-
10.AZ392
11.PEC Zwolle39-13
13.NAC Breda38-16
Voor de complete stand: Eredivisie
SpelersPositieW
Remko PasveerKeeper330
EvertonAanvaller3310
Ben RienstraVerdediger320
Kwame QuansahMiddenvelder321
Lerin DuarteMiddenvelder306
Thomas BrunsMiddenvelder276
Voor de complete selectie: Clubpagina Heracles Almelo.

14 fans
Aanvaller, 22 jaar

In de wandelgangen

Zaterdag 18 mei
Galatasaray is op zoek naar een vervanger van Felipe Melo en komt uit in Spanje. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Wat beoogde Advocaat nu werkelijk met zijn terugkeer bij PSV?

Al in december baalde Dick Advocaat van het dagelijkse pendelen naar zijn werk. Tijdens zo’n geestdodende rit tussen Den Haag en Eindhoven (en weer terug) betastte hij zijn pols en vroeg zich nuchter af of hij niet beter kon gaan vissen op de pier van Scheveningen. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling
  •  
    Door ( reacties)

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Pagina gegenereerd in 0.234375 seconden.