Voetbalzone

‘Als Chelsea de CL kan winnen, kunnen wij het ook’

Dinsdag, 2 oktober 2012 om 09:47

Arsenal kan bogen op een mooi palmares. De Londenaren wonnen sinds het seizoen 1930/31 in totaal dertien landstitels en hebben daarnaast ook tien FA Cups en twaalf Community Shields veroverd. Behalve de voormalige Europacup II werd buiten Engeland echter maar weinig eremetaal veroverd. Carl Jenkinson gelooft dat daar echter zomaar verandering in kan komen.

/

De twintigjarige verdediger, bezig aan zijn tweede seizoen voor the Gunners, neemt het woensdag met Arsenal op tegen Olympiacos Piraeus. Na de 1-2 overwinning bij Montpellier een nieuwe kans op drie punten in de Champions League. Jenkinson denkt dat Arsenal zich niet louter hoeft te richten op de kwart- of halve finale, maar ook all the way kan gaan.

“Als Chelsea ertoe in staat is, kunnen wij de Champions League ook winnen”, zegt Jenkinson ambitieus aan Arsenal Player. “Er is niets of niemand die ons kan stoppen tot het einde door te gaan. Wij hoeven er alleen voor te zorgen dat we presteren zoals het moet in die competitie. Als we daarin geloven, zullen we verder komen. Je moet het in de Champions League wedstrijd voor wedstrijd aanpakken.”

Poll

Arsenal wint dit seizoen de Champions League

2 oktober 2012 om 09:52

ja...het kan idd.
De cl wordt lang niet altijd gewonnen door de beste ploeg, aangezien je in de knockout fase ook wat geluk nodig hebt.
Maar dat ploegen als real, barca, bayern, man utd, man city beter zijn dan arsenal lijkt me duidelijk.

2 oktober 2012 om 10:41

Met de filosofie van Arsene win je geen CL, alhoewel ik liever naar Arsenal kijk dan naar Chelsea (toen). Chelsea heeft lelijk voetbal gespeeld, weinig mensen zullen die finale herinneren, wat een anti-voetbal van Chelsea's kant, maar ze hebben m gewonnen.

Arsenal zal met dit voetbal en deze spelers de CL niet winnen, het moet allemaal een tempo hoger, maar wie ben ik.

Good Luck gunners

2 oktober 2012 om 11:10

Uhu dat City beter is hebben we inderdaad gezien...

2 oktober 2012 om 11:19

Als je naar de selecties kijkt is City wel degelijk beter. Maar als je dan de wedstrijd van vorige week kijkt werd city weggespeeld. Maar dat is wel vaker bij Arsenal City. En toch weet city dan weer te winnen of een punt te pakken.

2 oktober 2012 om 11:46

Vind je het gek dat City slechter speelt. Met zo een coach kan je 11 Messi's opstellen en nog op eigen helft blijven verdedigen.

2 oktober 2012 om 12:22

Qua selectie ja, maar qua team amper of niet. Wenger haalt al jaren meer uit het team dan erin zit. En onderlinge wedstrijden laat Arsenal toch echt zien dat 't er niet voor onder doet, of wel dan?

En ja, Mancini is een waardeloze coach maar dat hoort ook bij 't team.

2 oktober 2012 om 09:52

Dan zouden ze het ook op de manier moeten doen zoals Chelsea het heeft gedaan. Anders zie ik het Arsenal niet lukken! Daarvoor zijn ze nog iets te 'licht'. Tegen zwaar gewichten als Barca redden ze het niet...

2 oktober 2012 om 10:46

Zo goed was de verdediging van Chelsea nou ook niet. Tegen Napoli kregen ze er ook 3 goals tegen. In de thuiswedstrijd had Chelsea het nodige geluk. Tegen Barcelona speelde ze wel heel erg defensief en dat deden ze zeer goed. Maar als Messi niet de penalty mistte was het misschien heel anders gelopen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over Arjen Robben!

Dit geeft alleen maar aan dat niet altijd het beste team wint. Maar je ook geluk moet hebben. Met een gunstige loting is alles mogelijk. Zelfs tegen Barcelona of Real.

2 oktober 2012 om 11:43

Dat is wel waar inderdaad. Maar tegen Napoli dacht Chelsea nog beter te zijn en zelfs voetballend sterker te zijn. Dat was niet waar, daar hebben ze van geleerd en naarmate de CL vorderde gingen ze steeds verdedigender spelen. Op die manier zie ik Arsenal niet de CL winnen. Arsenal wil altijd aanvallen en daar zijn ze nog niet zo goed in als andere teams..

Maar inderdaad, op verschillende manieren met geluk kan je de CL winnen. Aanvallend, verdedigend, gunstige loting, maakt allemaal niet uit..

2 oktober 2012 om 13:57

Het was niet eens een terechte penalty, dus dat die miste was alleen maar gerechtigheid. En geen excuus voor de uitschakeling.

2 oktober 2012 om 16:40

@ El Chicharito

Het gaat mij er eigenlijk niet om of de penalty terecht was of niet. Ik wilde alleen maar aangeven het bij toernooi voetbal ook op een gedeelte geluk aankomt. In deen competitie kan je wat van deze momenten permitteren, omdat je toch 34 wedstrijden hebt om dit weer recht te zetten.

2 oktober 2012 om 11:50

Ten eerste heeft Arsenal niet de spelersgroep daarvoor, wat Chelsea vorig seizoen had. Je moet me niet verkeerd begrijpen, want ik vond dat andere clubs meer verdienden om de CL te winnen aangezien het spel. Maar winnen is winnen, of je dat nu doet zoals Barca, met 70procent balbezit en 90procent op de helft van de tegenstander spelen. Of als Chelsea met 11 man achter de bal tot aan je eigen strafschopgebied verdedigen en hopen op 1-2 hooguit 3 goede counters.

Maar een Arsenal met deze spelersgroep komt niet eens in de buurt van het winnen van de CL. Dat is bijna een feit. Het lijken allemaal wel kleine jongetjes die heel veel talant hebben die spelen tegen de grote jongens. Dat zie je ook wel aan de reactie van deze jonge jongen.

2 oktober 2012 om 09:53

Ja misschien wel als jullie verdediging net zo goed is als die van Chelsea vorig seizoen, want de verdediging van Arsenal lijkt bij vlagen echt helemaal nergens op. Te veel persoonlijke fouten. Plus het nodige geluk dat Chelsea natuurlijk had...

2 oktober 2012 om 10:07

Verdediging lijkt nergens op? Hebben we het over Arsenal? Die verdediging staat juist als een huis

2 oktober 2012 om 10:15

Nou koscielny was afgelopen weekend echt zwak maar normaal staat het wel als een huis ja. Vooral deze Jenkinson vind ik echt een groot talent. Denk dat hij echt een grote gaat worden. Sowieso lijkt Engeland van het talent te barsten in de leeftijd 18-21. Als je ziet wie er bij Liverpool ,man utd , Arsenal aan zitten te komen in die leeftijdsgroep kan het zomaar zijn dat de magere jaren van het Engelse elftal binnenkort over zijn.

Wat betreft het winnen vd CL league. Arsenal zou die in principe kunnen winnen ( hele kleine kans) maar het "probleem" van Arsenal is is dat ze altijd willen voetballen en het spel maken. Een muur opwerpen is niet hun stijl en kunnen ze daarom waarschijnlijk ook minder goed. Dat gaat ze de kop kosten tegen de wereldtop.

2 oktober 2012 om 20:05

Koscielny gezien tegen Chelsea?
Of Sczesny tegen Southampton
Of die Mannone die rare dingen uithaalt.

2 oktober 2012 om 20:21

De derde keeper van Chelsea is ook niet echt goed denk ik zo, en daarbij, sinds wanneer gaan we spelers op basis van een wedstrijd beoordelen als ze een heel seizoen hebben bewezen beter te kunnen spelen

2 oktober 2012 om 10:12

Huh? De verdediging van Arsenal is juist ijzersterk? De aanval komt vaak te kort, maar de verdediging juist niet. Met Koescielny, Vermaelen hebben ze 2 ijzersterke Cv's waar mening club jaloers op is? Jenkinson is dit seizoen ook erg sterk en met een fitte Sagna heb je 2 rechtsbacks, hoeveel clubs kunnen dat zeggen?

2 oktober 2012 om 11:47

Nou wij....feyenoord heeft ook 2 rechtsbacks!

2 oktober 2012 om 11:49

Je snapt wat ik bedoel.. 2 top rechtsbacks. Real Madrid heeft er niet eens 1!

2 oktober 2012 om 12:15

Komt bij dat Gibbs dit seizoen ook ijzersterk is begonnen.

2 oktober 2012 om 18:13

Yo ben je nog een beetje in up-dated? De verdediging van Arsenal is inmiddels een van de beste , zij hebben geen top spitsen dat is het probleem.

2 oktober 2012 om 20:04

Koscielny gezien tegen jouw cluppie?

3 oktober 2012 om 08:56

Oh op basis van die eigen doelpunt heeft Arsenal dus een slechte verdediging wil jij zeggen??? Verdediging van arsenal staat als een huis.

2 oktober 2012 om 09:53

Die jongen begrijpt er blijkbaar niet veel van, de manier hoe Arsenal speelt kunnen ze never nooit winnen van teams zoals Barcelona of Real Madrid.

2 oktober 2012 om 10:19

Liggen slapen 2 jaar geleden? Arsenal had Barcelona gewoon verslagen met een normale scheidsrechter? Arsenal mist gewoon dat beetje geluk dat Chelsea wel had..

2 oktober 2012 om 09:55

Dat denk ik niet, Chelsea behaalde de titel vorig seizoen door met zijn alle
Voor de goal te hangen en te wachten op een counter, ze hadden niet genoeg creativiteit om te voetballen. Arsenaal daarentegen heeft creativiteit genoeg dit seizoen. Ik denk dat ze niet met zijn alle voor de goal hangen omdat Arsenal dat gewoonweg niet kan. Ze hebben daar de spelers niet voor. Ik denk ook dat ze voetballend niet kunnen winnen van ploegen als Madrid, Barcelona, Juventus etc.

Daarom denk ik dat Arsenal strand in de kwart of halve finale

2 oktober 2012 om 10:03

Maar met een beetje geluk in de loting kan je die teams gewoon ontlopen en kan je misschien een weg bewandelen die voor Arsenal gunstig kan zijn.
Alleen dat als en vergelijken moeten ze niet doen.
Speel gewoon je wedstrijden en kijk waar het strand want Arsenal legt het op papier af tegen heel veel teams er zijn echt heel veel betere teams.

2 oktober 2012 om 09:56

Ik zou het prachtig vinden als Arsenal de CL wint. Zou een mooie lange neus zijn naar alle met oliegeld smijtende clubs. Dat die prijs nog ontbreekt in hun museum kan eigenlijk niet voor zo'n club. Als ze Real of Barca treffen zie ik ze echter niet snel winnen. Maar niets is onmogelijk.

2 oktober 2012 om 10:00

De vergelijking met Chelsea vind ik niet echt treffend. Zij hadden namelijk bizar veel geluk, dat zal Arsenal ten eerste al nooit krijgen.

Ten tweede hing Chelsea 6 wedstrijden lang met 10 man voor de goal. Dat kan Arsenal niet opbrengen. Zelfs al zouden ze het kunnen opbrengen, dan zijn ze er niet goed genoeg in.

Misschien is Arsenal wel in staat hem te winnen, ik weet het niet. Waar ik wel van overtuigd ben is dat we met een goede loting gemakkelijk tot bijvoorbeeld de halve finale kunnen komen.

2 oktober 2012 om 10:27

Chelsea speelde gewoon volwassen vorig jaar. Weinig domme dingen, direct spelen, weten waar je kwaliteiten en je zwakke punten liggen. Dat jij dan ''10 man voor de goal hangen'' noemt, wat alleen uit bij Barcelona gebeurde, geeft de jaloezie wel duidelijk weer.

2 oktober 2012 om 10:42

Geloof me, de laatste club waar ik jaloers op ben is Chelsea

Bovendien hebben ze tegen Benfica, Napoli en Bayern ook met 10 man voor de goal gehangen.

Tegen Barca hadden ze juist minder geluk, daarin hadden ze het echt onder controle. Die andere wedstrijden, daar hadden ze geluk.

2 oktober 2012 om 10:46

Dat is wel knap dan, om 4-1 te winnen met 10 man voor je eigen goal. Zet jezelf niet zo voor paal man..

2 oktober 2012 om 11:03

Haha inderdaad, tegen Napoli voor de goal gehangen? Uit bij Benfica werd er gewoon verdiend gewonnen, Benfica was waardeloos. Thuis lieten ze het bijna uit de vingers glippen door wat laksheid. En tegen Barcelona juist wel onder controle? Al die kansen op Stamford Bridge, de penalty van Messi in Camp Nou, lekkere controle. Alleen aan het eind van de wedstrijd in Camp Nou misschien omdat ze er gewoon echt niet meer doorheen kwamen.

En in de finale tegen Bayern werd er in de eerste helft verdedigend gespeeld maar na rust en zeker in de verlenging had Chelsea minimaal evenveel balbezit.

2 oktober 2012 om 11:27

Het heeft heel de wereld rondgegaan de manier hoe schandalig Chelsea speelde vanaf de kwartfinales.
Kom nu niet zeggen dat heel de wereld geen verstand van voebal heeft.

2 oktober 2012 om 11:40

@freaksoccer
Nou nee de Barcelona-adepten (en daar zijn er tegenwoordig héél veel van) waren gewoon enorm teleurgesteld, maar dat betekent niet dat het spel minderwaardig is en al helemaal niet dat het voor het hele toernooi heeft gegolden.

2 oktober 2012 om 12:45

Ik heb het niet over de thuiswedstrijd tegen Napoli?

Jullie zijn koningen in 'woorden in andermans mond leggen'. Ga terug naar de basisschool en leer lezen.

2 oktober 2012 om 10:45

Geluk viel wel mee. Ze zakten gewoon in, lieten de tegenstander komen en waren dodelijk genoeg op de counter. Gewoon een bepaalde tactiek, maar echt geluk vond ik niet dat ze hadden. Een goede keeper dat wel, maar Arsenal kan niet op die manier spelen, dus ik zie ze de CL ook niet winnen met de manier waarop ze spelen, daar zijn ze niet goed genoeg voor. Maar goed, alles kan natuurlijk.

2 oktober 2012 om 10:01

Nee Jenkinson het zal niet gebeuren, hou jezelf niet voor de gek!
Wij missen gewoon echt een topspits, iets wat elke andere topclub wel heeft. Ik zie ons niet verder komen dan de halve finale. Clubs zoals Chelsea City United Bayern Milan Juventus enzo kunnen we wel hebben, het probleem is dat er 2 clubs zijn waarbij Arsenal erg weinig kans heeft en als Cazorla eruit ligt hebben we niemand die zijn taak over kan nemen.

2 oktober 2012 om 10:46

Er winnen wel vaker teams waaraan flink wat schort grote toernooien.

2 oktober 2012 om 11:25

Klopt, natuurlijk maakt Arsenal kans op de CL maar de kans acht ik zeer klein. Chelsea won vorig jaar de CL met veel geluk maar ook vooral met veel ervaring, Arsenal zal dat geluk nooit krijgen. Maarja zoals je zegt, er winnen wel vaker teams die niet favoriet zijn, het blijft immers een toernooi met weinig wedstrijden. Ik hoop het natuurlijk wel!

2 oktober 2012 om 11:29

Ik acht de kans ook niet heel groot hoor. Maar na zoveel jaren van kwartfinales, enkele halve finales en een finale, zie ik het best gebeuren. Dit team is beter dan vorige jaren denk ik, en denk ook dat ze ver kunnen komen.

De finale winnen hangt echter van zoveel factoren af, dat de kans zeker heel klein is.

2 oktober 2012 om 10:22

Mensen proberen nu Chelsea wel heel slecht af te schilderen, wat echt totaal nergens op slaat. Tegen Barcelona uit ga je bij een voorsprong uit de vorige wedstrijd inderdaad niet aanvallen en probeer je een resultaat te halen. Simpelweg omdat Barcelona (vooral thuis) gewoon erg goed is en je met die aanvallers de boel goed dicht moet houden om een resultaat te kunnen boeken. Verder werd er wel degelijk gevoetbald.

Dat het niet voldoet aan de Barcelona-standaard van sommige mensen is een ander verhaal, maar gelukkig blijkt er ook met een flinke dosis inzet en direct voetbal resultaat te halen. Stel je voor dat we elke wedstrijd zouden moeten zitten kijken naar een team dat 60x de bal rondspeelt voor ze een opening vinden naar voren. Dan ga je veel slaap inhalen op de Cl-avonden kan ik je vertellen...

2 oktober 2012 om 10:37

Wat een domme uitspraken, er zijn zes á zeven clubs beter dan Arsenal dus waarom ze nu met deze grootspraak aan gaan komen? Lijkt me niet heel verstandig, je legt jezelf alleen maar onnodig druk op en wordt waarschijnlijk nog uitgelachen ook.

Arsenal moet zijn plek kennen en weten dat het de komende jaren niet om de prijzen mee gaat spelen. Enerzijds omdat zij geen financieel onverantwoorde uitgaven doen en de jeugd vaak de kans geven. Anderzijds is dat ook weer hun manco in mijn ogen. Doordat ze vaak voor de goedkoopste oplossing kiezen wil goedkoop nog wel eens duurkoop zijn. Bovendien kun je niet altijd je beste speler maar weer verkopen aan grotere clubs. Al jaren op rij vertrekt de beste Arsenal-speler naar een 'echte' topclub omdat hij prijzen wil winnen.

Pas op de plaats maken en hopen dat er binnenkort iets wordt gedaan met de financial fairplay.

2 oktober 2012 om 11:38

Er waren vorig jaar alleen al 5 clubs in Engeland die beter waren dan Chelsea.

2 oktober 2012 om 12:02

Maar ze stonden uiteindelijk wel met de cup met de grote oren.. Hoe je het ook wend of keert, een fenomenale prestatie.

2 oktober 2012 om 10:39

Heel leuk allemaal maar dat lijkt me toch niet. Arsenal heeft geen mensen als Drogba, Lampard en Terry die enorm veel ervaring hadden en je er doorheen slepen qua organisatie in zo´n wedstrijd. Dat zijn spelers die boven zichzelf uit kunnen stijgen als de gelegenheid daar is. Daarnaast kan Chelsea vanuit een gesloten organisatie spelen en dat kan Arsenal ook niet. Niet zo goed als Chelsea in ieder geval. En Chelsea had natuurlijk een aangename dosis geluk hier en daar, maar dat heb je ook nodig om de Champions League te winnen.

Maar bij Chelsea zit er dan nog een verhaal aan vast. De oude garde die nog één uiterste poging waagt met de ultieme wraak op Barcelona van enkele jaren terug. Op basis van wat zou Arsenal zo´n sprookje aan kunnen gaan? Het éérste jaar dat ze al hun vedettes kwijt zijn? De opleving van Jenkinson en Mertesacker?

Ik vind dat Arsenal best goed bezig is, beter dan ik had verwacht, en natuurlijk kan alles in theorie, maar nee.

2 oktober 2012 om 10:49

Arteta, Sagna, Podolski, Mertesacker, Vermaelen, Cazorla.

Allemaal mannen met bakken ervaring en een gigantisch aantal interlands onder hen.

Voor de rest ben ik het wel met je eens, het is onwaarschijnlijk dat ze hem gaan pakken. Aan de andere kant zal het niet de eerste keer zijn dat er iets geks gebeurd. Denk echter wel dat met de filosofie van Arsenal je jezelf niet een gunst doet met betrekking tot "geluk" wat je soms nodig hebt.

2 oktober 2012 om 10:59

Ik doel bij die namen niet puur op de ervaring zelf, maar meer op wat voor leiders het zijn. Bovendien hebben die spelers die jij noemt een hoop interlands op hun naam, maar hoe veel ervaring hebben zij in de Champions League? Allemaal vrijwel niks op Sagna na, en die is altijd geblesseerd. Ik bedoel dat ze geen karakter hebben die het onmogelijke mogelijk maakt, zoals Gerrard deed bij Liverpool tegen AC Milan. Zo'n talisman moet je wel hebben wil je als Arsenal zijnde de Champions League winnen, ik zie die niet.

2 oktober 2012 om 11:28

Als je het zo stelt kan ik me daar wel deels in vinden. Weet echter niet of CL ervaring nog cruciaal is als je zoveel interland ervaring hebt.

Verder heb ik ook het gevoel dat Arteta die rol steeds meer in gaat vullen. Het blijft echter maar de vraag in hoeverre hij dat ook kan in de CL, in de PL in ieder geval wel in mijn ogen.

2 oktober 2012 om 10:52

Zucht, ja met een enorme dosis geluk kan het inderdaad. Maar dat geldt niet alleen voor Arsenal, maar ook voor een hele zwik andere clubs die in de CL uitkomen. Je hebt het dan wel over een bijzonder kleine kans.

Overigens grappig dat die jongen het heeft over het winnen van de Champions League, en dan later zegt "je moet het wedstrijd voor wedstrijd bekijken". Hij zou zich daar eerst zelf eens aan moeten houden.

2 oktober 2012 om 11:53

Hoe terecht die uitspraak kan zijn, het blijft onhandig zo lang Arsenal net-niet presteert.. Ik had niks gezegd in zijn schoenen.

2 oktober 2012 om 12:49

Waarschijnlijk is aan hem gevraagd of ze geloven in winst van de Champions League. Moet hij dan zeggen: Nee ik denk dat wij tekort komen? Kan natuurlijk niet.

3 oktober 2012 om 10:52

Wellicht.. Maar ikzelf betrek nooit een wel-succesvolle ploeg erbij.. das een zwaktebod.

Begrijp me wel goed: Voetballend gezien (zowel in schoonheid, als in spelopvatting) zou je denken dat het wel goed moet komen. Maar de realiteit is dat berekenend tactisch voetbal eerder loont. Life is a bitch they say.. :-)

3 oktober 2012 om 11:14

Je kan het ook omdraaien. Arsenal is vorig seizoen 3 (!!) plaatsen boven Chelsea geeindigd. Is het dan eigenlijk niet logisch om te zeggen dat als een ploeg die lager eindigt dan jijzelf, dat jij het dan ook zou moeten kunnen? Hij geeft alleen aan dat de mogelijkheid er is.

2 oktober 2012 om 12:57

hoevaak heeft chelsea de halfe finale gehaald laatste jaren en geen geluk gehad,,denk aan chelsea-barca laatste minuut iniesta ,chelsea was veel beter die wedstrijd en toch verloren..het moest gewoon keertje gebeuren.

2 oktober 2012 om 13:18

Is ook zo. Chelsea heeft de jaren ervoor eigenlijk consequent pech gehad.

2 oktober 2012 om 14:40

Arsenal wint nooit en Chelsea wint dit seizoen ook niet ik gok op Man United Man City Real of Barcelona Arsenal kan misschien over 3 of 4 jaar alsd ze geld hebben en spelers kopen en kans

2 oktober 2012 om 14:57

De meeste mensen hebben toch wel een zwak voor arsenal, gezien oa wenger stug volhoud aan het beleid dat ze al jaren voeren. Maar laten we wel eerlijk wezen dat Chelsea oa door flink te investeren een klein stapje verder is dan Arsenal. Verder mocht je het niveau Chelsea halen win je daar dit jaar de champions league 'helaas' niet mee.

2 oktober 2012 om 15:30

Jenkinson instelling is nodig bij Arsenal,ze kunnen natuurlijk CL winnen zolang het team erin gelooft.
Vooral nu Wilshere terug is en Sagna en Rosciky ook al mee trainen,het team krijgt een enorme boost hiermee.ik zie ze alleen maar sterker en hechter worden als team,morgen kunnen ze alvast laten zien dat het verlies tegen Chelsea alweer verleden tijd is.

2 oktober 2012 om 16:42

wat een lachertje, als Arsenal de CL kan winnen dan kunnen Dortmund en Malaga dat ook, slaat nergens op!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Arsenal

Selectie
Actuele wedstrijden
SpelersPositieW
Santi CazorlaMiddenvelder3812
Aaron RamseyMiddenvelder361
Per MertesackerVerdediger343
Mikel ArtetaMiddenvelder346
Olivier GiroudAanvaller3411
Lukas PodolskiAanvaller3311
Theo WalcottAanvaller3214
Voor de complete selectie: Clubpagina Arsenal.
Programma 
Uitslagen
Voor de alle wedstrijden: Clubpagina Arsenal.

5 fans
Verdediger, 21 jaar

In de wandelgangen

Woensdag 22 mei
Guus Hiddink laat nog niets los over zijn toekomst. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Wat beoogde Advocaat nu werkelijk met zijn terugkeer bij PSV?

Al in december baalde Dick Advocaat van het dagelijkse pendelen naar zijn werk. Tijdens zo’n geestdodende rit tussen Den Haag en Eindhoven (en weer terug) betastte hij zijn pols en vroeg zich nuchter af of hij niet beter kon gaan vissen op de pier van Scheveningen. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.3886719 seconden.