Voetbalzone

Ex-Feyenoorder zit op 25-jarige leeftijd al vijf maanden werkloos thuis

Maandag, 1 oktober 2012 om 14:52
/

Het wil niet vlotten met de profloopbaan van Luigi Bruins. Met zijn 25 lentes lijkt de middenvelder veel te jong om al voor een maatschappelijke carrière te kiezen, maar de realiteit is dat Bruins nog steeds geen onderdak heeft gevonden in de sport. De geboren Rotterdammer, nota bene met vier jaar ervaring bij Feyenoord op zak, wil nog wel graag ergens aan de slag.

Bekijk de voorpagina voor het laatste nieuws.

Poll

Is Luigi Bruins wel goed genoeg voor de Eredivisie?

1 oktober 2012 om 14:55

Onbegrijpelijk, ik denk dat hij bij veel Eredivisieclubs veel zou toevoegen dus doodzonde dat hij geen club heeft.

1 oktober 2012 om 15:30

Dan moet hij dat ook zelf willen,zie bv Babel.
Bruins kon bij meerdere clubs(oa Nac) op Amateurbasis/minimaal salaris komen laten zien dat hij nog een Eredivisie waardige speler was,maar daar voelde hij zich te goed voor,dus dan moet hij nu niet gaan zeuren.

1 oktober 2012 om 15:39

Klopt Nac, Vvv, NEC en zelfs Sparta en Excelsior wilde hem wel. Maar meneer wilde te veel salaris.

Tja dan krijg je deze dingen. pfff erg jammer van deze jongen had toch wel erg veel talent en gun het hem ook wel!

1 oktober 2012 om 21:43

Nee joh, niks meer dan een over het paard getilde dertien-in-een-dozijn voetballer die zichzelf vooral heel goed vindt.

1 oktober 2012 om 16:45

Deze jongen moet gewoon niet dromen van de nationale top(barcelona, Real, City, United) Maar moet begrijpen dat hij gewoon genoegen moet nemen bij een club als Psv, Ajax of Twente

1 oktober 2012 om 17:13

Psv, Ajax of twente?

Hij was te slechts voor Feyenoord....hij moet zich gewoon opnieuw bewijzen in de kelder van de eredivisie en hopen dat hij zich ontwikkelt en een laatbloeier is die laat in zn carriere nog eens te overstap kan maken naar de top van NL.

1 oktober 2012 om 16:50

Bullshit, het is niet onbegrijpelijk.. Bruins is een middelmatige voetballer, echt niks speciaals.. Bijna iedereen die niets met Feyenoord hebben, blijven volhouden dat hij een goeie speler is. Als dat zo was had hij echt wel een club gehad, maar overal waar hij stage heeft gelopen, wordt hij gewoon afgewezen omdat hij het niveau niet aan kan..

1 oktober 2012 om 19:28

Je haalt de woorden uit mijn mond, kan het niet beter verwoorden. Hij kan idd het niveau niet aan nee.

1 oktober 2012 om 19:52

Krijg je ervan als je elke avond zit te pokeren ipv te rusten voor het voetbal.

1 oktober 2012 om 14:56

Een speler met veel talent maar hij oogt altijd zo lui. Maar ik weet zeker als een Van Haren bij VVV kan spelen dan moet Bruins dat heel makkelijk kunnen. Misschien wilt hij veel salaris..

1 oktober 2012 om 15:00

beter salaris dan geen salaris, nu heeft ie niets

1 oktober 2012 om 15:23

Dat realiseert hij zich nu ook maar hiervoor vroeg hij gewoon te veel of vond hij de clubs niet interessant genoeg. Terecht dat clubs niet altijd maar aan de eisen van spelers voldoen. Bruins vindt zichzelf te goed voor de clubs onderin de eredivisie, want er was genoeg interesse maar hij wilde niet of vroeg teveel.

1 oktober 2012 om 15:54

Mols een uitkering is er ook voor voetballers

1 oktober 2012 om 16:13

tuurlijk maar ook een uitkering heeft een max grens en sollicitatie plicht en meneer kan bij een uitkering niet weigeren

dus als cambuur bv hem meer zou bieden dan de uitkering dan moet luigi daar voetballen anders wordt de uitkering zo stopgezet.

1 oktober 2012 om 15:04

Vandaar ook Lui(igi) Bruins he....

1 oktober 2012 om 15:32

Luiigi?

1 oktober 2012 om 16:06

Luigi Bruins he

Zonde hoor kan bij veel Eredivisieclubs nog iets toevoegen.

1 oktober 2012 om 14:56

Zo'n jongen kan makkelijk een club in de eerste divisie vinden maar daar voelt hij zich waarschijnlijk te goed voor. Mischien kan hij wel weer naar Excelsior

1 oktober 2012 om 15:00

Excelsior is toch 1e Divisie?

1 oktober 2012 om 15:33

Daarom juist.

1 oktober 2012 om 14:56

is deze speler niet iets voor roda??? een persoon die het veld breed houd, en dan een voorzet kan leveren zou niet heel erg verkeerd zijn.
Dat hij zich de rol van Junker opneemt, altijd plaats maken voor Malki, zo iemand hebben we nodig denk ik...

1 oktober 2012 om 15:07

Bruins is niet voor op de flank, maar een soort luie nummer 10.
Je moet niet verwachten dat ie meer loopt dan alleen het hoogst noodzakelijke, dus hij zal z'n mannetje vaak laten lopen..

Aan talent ontbreekt het deze knul niet, maar als je 25 bent dan is talent niet meer genoeg en dan schort het toch aan zijn mentaliteit!

1 oktober 2012 om 14:56

Er wordt hier gedaan alsof we heel veel medelijden moeten hebben met die arme jongen. Hij is 25 jaar en zit ff zonder baan. Meneer Bruins is echt niet de enige 25-jarige die zonder werk zit. Hij heeft de laaste jaren genoeg verdiend en zal binnenkort echt wel weer een baantje vinden. De media moet er weer zo'n lading aan geven dat het lijkt alsof Luigi nu elke dag op de markt een brood en een appeltje moet stelen omdat hij anders omkomt van de honger.

Ik gun Luigi Bruins verder het beste. Ik hoop dat hij snel weer aan het werk kan. Tot die tijd misschien in de fabriek frikandellen inpakken?

1 oktober 2012 om 14:59

is niet helemaal te vergeklijken kraantje.. als je als voetballer een halfjaar of langer niet 'op niveau' speelt, is het heel erg moeilijk om terug te komen. Je krijgt dan bijna geen kans meer in het profcircuit, en dat is jammer voor een vaste waarde van jong oranje en ex-feyenoorder..

1 oktober 2012 om 14:57

Aangezien er voldoende clubs zullen zijn waar hij een meerwaarde voor is, gok ik er maar op dat het continue op zijn salaris stukloopt. Hij is een prima voetballer die overal voor een habbekrats aan de slag kan lijkt mij....

1 oktober 2012 om 14:57

Dit is echt een schande..ik heb hem niet van dichtbij meegemaakt en weet dat de man erg lui en langzaam oogt, maar hij kan gewoon ballen! Als middenvelder zou hij gewoon kwaliteit toevoegen aan alle clubs onder de top 8.

Misschien zit er mentaal iets mis, maar help deze man dan aan een mental coach en laat m dan lekker voetballen, want het is een mooie voetballer...

1 oktober 2012 om 15:01

FC Groningen kan wel wat gebruiken, die hebben amper materiaal lopen of een Nac? Of Willem II of Zwolle?

1 oktober 2012 om 15:05

Dat bedoel ik mols, als je ziet hoeveel ploegen echt gewoon voetbal kwaliteit tekort komen, dan moet zo'n jongen toch een laatste kans krijgen?
Geloof ook niet in het salaris verhaal, want Luigi weet ook wel dat ie nu alles moet aannemen!
En voor faalangst bestaat een mental coach toch?

1 oktober 2012 om 15:06

Alstublieft niet. We hebben misschien niet al te goed materiaal, maar op die positie hebben we nou net spelers als De Leeuw en Van Moorsel. Daar hebben we Bruins niet nodig. Zie liever Lindgren komen.

1 oktober 2012 om 15:17

Maar nu noem je ook clubs waar iedereen keihard moet werken in het veld, en dat is net nu waar hij niet om bekent staat.

1 oktober 2012 om 15:37

Alle clubs die mols1970 noemt hebben volgens mij contact gehad met Bruins,maar die gast wilde niet voor een paar centen komen laten zien wat hij nog allemaal kon.

1 oktober 2012 om 23:18

Link hoor Mols, hij is nou net niet het type dat effe een elftal op sleeptouw neemt. Dus ik den dat hij juist daar opnieuw onderuit gaat.....

2 oktober 2012 om 03:16

een goed elftal moet een mix zijn tussen werkers en technische spelers, nu hij is dan de technische speler, een team met alleen werkers heb je ook niets aan

1 oktober 2012 om 14:57

Ik herinner me z'n vroege jaren nog. Talent droop ervan af. Ik had dit echt niet verwacht.
Maar deze situatie zou hem wel wakker moeten schudden. Als een welwillende club als RKC of Groningen hem oppikt, dan zie ik het nog wel goed komen.

1 oktober 2012 om 14:58

Ja ik vind dit geen vreemd verhaal, heb zelden een voetballer gezien die zo slecht met zijn kwaliteiten omgesprongen is, hij is niet bereid tot het gaatje te gaan.
Zelf zegt ie dat het er uitziet alsof hij ongeinteresseert is en dat dat niet zo is, geloof er niks van.

Toen hij van Excelsior kwam naar de Kuip lag de wereld aan zijn voeten, overal werd hij de hemel ingeprezen met oa interesse van Feyenoord en Az.

Vorig jaar kon hij naar Vvv, Ton Lokhof, zijn oude trainer van Excelsior, wilde weer met hem aan de slag, Luigi vond het geld en perspectief niet goed bij VVV en pakte zijn koffers in naar Salzburg, een paar maanden later was zijn contract alweer ontbonden, denk dat hij zichzelf een beetje overschat en vergeet weer helemaal naar de basis te gaan.
Hij moet binnen een half jaar wat moet gaan doen anders speelt ie dalijk bij de amateurs van Feyenoord.

1 oktober 2012 om 15:34

Niks aan toe te voegen. Vorig jaar een interview met hem gelezen in de VI. Hij speelde toen bij Vvv, maar wilde toen al 'respect' zien in de aanbieding die hem zou worden gedaan. Meneer heeft niet in de gaten dat hij langer dan twee wedstrijden per jaar goed moet voetballen.

Hij moet nu een klein contractje tekenen bij een leuke club en gewoon anderhalf jaar laten zien dat Bruins wel degelijk kan voetballen. Dan komt dat 'respect' vanzelf...

1 oktober 2012 om 16:28

Inderdaad, gewoon weer van voor af aan beginnen en niet zeuren om de centen of 'respect', ook al speelt ie bij Helmond Sport, dan nog heb je het beter als bij de gemiddelde havenarbeider.

2 oktober 2012 om 03:18

aangezien die al tijden thuis zit, zal ie toch wel inzien dat hij blij mag zijn ergens te voetballen, hij is toch ook niet achterlijk?

1 oktober 2012 om 14:59

Schuld van z'n zaakwaarnemer hoorde ik onlangs. Die wil flink cashen daarom gooit iedere club de deur dicht. Aan z'n kwaliteit ligt het niet, aan z'n inzet wel. Ziet er altijd zo sloom uit. FC Utrecht kom op, laat zo'n speler niet lopen !

1 oktober 2012 om 23:20

Nee bedankt, wij moeten nou net geen jongens hebben die geen zin hebben om hun mouwen op te stropen.....

1 oktober 2012 om 14:59

Kan geen enkele club hem dan gebruiken? Zelfs niet voor in de breedte? Is het een lastige jongen dan?

Oogt lui maar kan echt wel een aardig balletje trappen.

1 oktober 2012 om 15:04

Denk dat hij bij Willem II, VVV of Zwolle best iets kan betekenen, maar dan moet hij wel willen.

1 oktober 2012 om 14:59

Houdt hij momenteel wel ergens z'n conditie op pijl of zit ie lekker op de bank de hele dag Fifa13 te spelen?

1 oktober 2012 om 15:00

VVV wou hem tot tweemaal toe graag hebben, maar Luigi vond dat hij niet genoeg kreeg en dacht ergens anders aan de bak te kunnen komen. Zo'n jongen had hetzelfde moeten doen als Babel, maar dan op een lager niveau.

1 oktober 2012 om 15:01

Ik denk dat het voornamelijk een salaris kwestie is. Hij heeft natuurlijk een bepaalde standaard opgebouwd na 4 jaar bij Feyenoord en hij zal zich hoogstwaarschijnlijk te goed voelen om in te leveren.

1 oktober 2012 om 15:02

ja maar nu heeft ie toch geen job, dus geen salaris, dus levert ie niets in, ieder salaris is nu toch winst voor hem? En zeker als je daardoor weer kan werken/voetballen met kans om meer in de jaren daarna

1 oktober 2012 om 15:03

Allereerst snap ik niet waarom Excelsior zijn contract niet heeft verlengd vorig seizoen. Ik mag hopen dat het alleen om financiële redenen ging, want ik vind dat Excelsior een ontzettend matig middenveld (elftal ook trouwens) heeft en Bruins kan zeker wel iets toevoegen bij Excelsior.

Ten tweede vind ik het erg jammer hoe zo'n jongen is afgezakt in de voetballerij. Hij kon aardig voetballen toentertijd met o.a. Slory, etc wat hem ook de transfer naar Feyenoord opleverde. Helaas, kon hij het bij Feyenoord slechts 1 seizoen waarmaken en is het daarna bergafwaarts gegaan. Erg jammer, want hij had toen echt de potentie om een goede voetballer te kunnen worden. Ik denk dat hij het zelf een beetje verpest heeft mede door zijn mentaliteit. Ik hoop voor hem dat hij nog ergens aan de bak kan komen, zodat hij in ieder geval zijn brood kan verdienen.

1 oktober 2012 om 15:39

Ik snap dat groene randje totaal niet, want uit je reactie blijkt niet veel kennis van zaken. Natuurlijk had Excelsior Bruins wel willen houden, want hij speelde supergoed eind vorig seizoen. Maar ik weet niet of je het inmiddels hebt doorgekregen: Excelsior is gedegradeerd. Excelsior moest dus bezuinigen en veel spelers lozen. Daarnaast wilde Bruins volgens mij zelf niet bij Excelsior blijven omdat hij de Jupiler League gewoon niet zag zitten. En dat is begrijpelijk voor een speler van zijn niveau. Deze jongen kan makkelijk bij elke subtopper in Nederland mee en als hij wat aan zijn mentaliteit doet kan ook in de echte top mee, want daar heeft hij zeker de kwaliteiten voor.

1 oktober 2012 om 17:23

Ik zei dat het te hopen is dat het alleen om financiële redenen ging. Als je degradeert is het logisch dat spelers zoals Bruins financieel niet meer te betalen zijn hé. En als Bruins zelf niet wil inleveren en geen zin heeft in de Jupiler League, dan zit hij nu in de situatie waar hij nu in zit: geen werk, geen plezier en geen salaris. Het is maar waar je zin in hebt als voetballer. Een normale baan is toch heel wat anders dan een voetbalbaan, waar je lekker je geld kunt verdienen terwijl je je hobby uitoefent. Lijkt me heerlijk!

1 oktober 2012 om 15:04

Kan makkelijk bij clubs als Willem Ii,roda,vvv,ado,pec,utrecht etc.

Licht er natuurlijk aan hoeveel hij wilt verdienen maar in deze tijd moet hij om niks vragen; of hij krijgt een normale salaris bij 1 van die clubs of hij zit nog een maand of 5 zonder club. Tel uit je winst.

1 oktober 2012 om 15:08

//kan makkelijk bij clubs als Willem Ii,roda,vvv,ado,pec,utrecht etc.\\

Tsja, zo kan je alle clubs uit de eredivisie op gaan noemen.
Maar waarom zouden de genoemde clubs eigenlijk behoefte hebben aan een speler als Luigi Bruins?

1 oktober 2012 om 15:17

Misschien dat Willem II alleen behoefte heeft aan zo'n/deze speler..

1 oktober 2012 om 15:30

Deze jongen zorgt toch voor creativiteit en gevaar. Wie heeft Zwolle nou dat beter dan hem is? Niemand. Utrecht is dan nog wel de beste uit die rijtje maar die missen creativiteit, daarom dat ik FC Utrecht er ook bij deed.

1 oktober 2012 om 15:43

//wie heeft Zwolle nou dat beter dan hem is? Niemand.\\

Het zal vast niet niets zijn dat Bruins niet aan de bak komt.

1 oktober 2012 om 16:01

Maar vorig jaar dacht Excelsior hetzelfde, maar wat hebben zij nou aan hem gehad? Hij loopt over het veld met een attitude van 'ik kom van Feyenoord bij dit kleine clubje nu gaat het wel vanzelf met mijn fantastische kwaliteiten' en als je hem eens kritisch bekijkt, brengt hij helemaal niet zoveel. Hij is liever lui dan moe.

1 oktober 2012 om 15:07

Wow wat heb ik me geergerd aan Luigi Bruins toen hij nog voor Feyenoord speelde. Daaarvoor kwam hij gewoon duidelijk te kort. Nooit goed terug gekomen na zijn blessure. Maar clubs als Willem II moeten toch wel iets met deze jongen kunnen lijkt me

1 oktober 2012 om 15:18

Ik hoorde Hans Kraay jr. nog bij VI roepen in 2007 dat Bruins het Nederlandse Elftal zou gaan halen. Nou weet ik wel dat Hansie niet heel serieus te nemen valt maar het zegt wel wat over het verval van Bruins. Echt heel jammer.

1 oktober 2012 om 15:19

Hij tekent vandaag bij een eredivisie club denk ik. Ondanks een gesloten transfermarkt, toch een transfer in de Eredivisie in de maak. Later meer....twitterde een VI verslaggever. Het kan natuurlijk ook over Drenthe gaan, maar ik gok op Luigi Bruins.

1 oktober 2012 om 15:26

Ik snap niet waarom VZ namen van spelers vaak niet in de titel vermeld. De meeste voetbalfans weten heus wel wie Luigi Bruins is en dat hij voor Excelsior en Feyenoord gespeeld heeft.

ON: Qua inzicht en techniek geen verkeerde voetballer, maar je moet maar zo denken, het zal vast een reden hebben dat een jonge voetballer zonder werk zit. Of clubs vinden hem niet goed genoeg, of misschien stelt hij wel te hoge eisen. Slory, met wie hij een goed duo vormde bij Excelsior en die zelfs het Nederlands elftal haalde, is ook gestopt met betaald voetbal. Kan raar lopen.

1 oktober 2012 om 15:31

Dat wekt nieuwsgierigheid dus wordt er meer op geklikt.

1 oktober 2012 om 15:44

Is goed voor de reclame inkomsten, de site moet toch ergens het geld vandaan halen.

1 oktober 2012 om 15:29

Deze gast heeft het zichzelf aangedaan. Voelt zich overal te goed voor en wilt een mega salaris wat de meeste clubs gewoon niet kunnen betalen. Dat je dan geen club hebt ligt dat aan jezelf

1 oktober 2012 om 15:36

Wat een verspilling van talent!!!

Heb Bruins in de Kuip zien voetballen, zijn eerste goede jaar en de jaren erna. Wat een verval. Mede door zijn instelling en daardoor reacties uit het publiek is dat nooit meer goed gekomen. Ik heb iedere wedstrijd gehoopt dat hij door een goal of goede assist het vertrouwen en daardoor het publiek weer zou winnen, want wat kan hij in potentie voetballen. Vorig seizoen nog een ontzettend sterke pot tegen Vitesse, waar het gevoel weer terugwas.

Wijnaldum was het grote talent op 10, maar Bruins bezat voor deze positie eigenlijk de specifiekere kwaliteiten. Alleen die drive ontbreekt, en dat is op dit niveau nog veel belangrijker.

Ik hoop echt dat hij toch nog iemand vindt die de juiste snaar weet te raken. Want ik zou graag op zondag een Bruins in vorm zien voetballen. Maar hij is zelf de enige die daar mee kan starten.

1 oktober 2012 om 15:43

RKC Wilde hem inderdaad ook een herkansing geven, helaas vroeg hij destijds te veel salaris. volgens mij is het daar bij diverse clubs al op afgekapt.

zoals babel inversteert in zijn toekomst zou ook bruins dat moeten doen.

1 oktober 2012 om 15:43

Altijd al een laconiek ogend 'talent' wat het nooit echt heeft gemaakt. Leuke jaren bij Feyenoord maar door zijn karakter en zijn uitstraling heeft mening jupiler en eredivisie club er denk ik geen vraag naar gedaan. Jupiler moet je vooral bikkelen en onderin de eredivisie ook. Mensen die hier Groningen moeten eens kijken naar wat M. de Leeuw in een wedstrijd loopt dan gaat Bruins huilend naar huis na de eerste training. Deze jongen moet zich weer opnieuw laten zien in de Jupiler league of echt de bodem van de eredivisie.

1 oktober 2012 om 15:50

Het woordje"lui" komt hier veel voor,terecht of niet terecht.
Ja,als werkgever betaal ik zelfs geen 1.000 euro per maand aan zulk een werknemer(lees speler).
Kom op zeg.

1 oktober 2012 om 15:53

Hij heeft een goede techniek en alles. Het probleem is dat hij zo traag als een slak is. Ik zou zeggen ga even bij een atletiektrainer aan de slag, kijken of er wat aan die explosiviteit te doen is.
Als dat niet werkt zou ik lekker in de topklasse gaan voetballen, Rijnsburgse Boys of zo, pak je een lekker salaris en kan je ook een normaal sociaal leven behouden.

1 oktober 2012 om 15:56

Jammer dat hij zover gezakt is. Toen hij destijds na een fantastisch seizoen bij Excelsior naar ongeveer alle clubs in de Eredivisie kon, was ik heel blij dat hij voor Feyenoord koos. In zijn eerste seizoen, onder Bert van Marwijk, speelde hij goed als hangende linksbuiten. Vooral de manier waarop hij Makaay aanvoelde, maakte hem zeer nuttig voor Feyenoord.

Juist toen Been daarna trainer werd, iemand die al die tijd al had geroepen dat hij een grote fan van Luigi was, ging het eigenlijk steeds minder. Ik vind het gewoon heel jammer, ik weet zeker dat hij een belangrijke speler voor Feyenoord had kunnen worden.

1 oktober 2012 om 15:58

Wanneer Luigi zijn salaris eisen naar beneden bij schroeft zal hij zo in de kelder van de Eredivisie meekunnen. Hij zal dan de clubs voor het uitzoeken hebben!

1 oktober 2012 om 16:12

Ik vraag me af of hij ooit nog aan spelen toe komt, hij is meermaals doorverwezen door clubs.

1 oktober 2012 om 16:16

nou pec, binnenhalen die man!

1 oktober 2012 om 16:52

Die is 1 van de meeste overschatte spelers die ooit deze aardbodem heeft belopen.. Ik zeg het al jaren, maar deze jongens mist kwaliteit en vooral mentaliteit.. Hij vond zichzelf een beetje de nieuwe Xavi, maar de waarheid is is dat het gewoon een matige speler is, die zelfs nog voor PEC Zwolle te kort komt.. Hij is overal weggestuurd, omdat hij simpelweg het niveau niet aankan. Heeft het nooit gekund overigens, heb hem altijd al een matige speler gevonden.

1 oktober 2012 om 16:57

Dit kan toch eigelijk niet dat een profvoetballer werkloos is. Er zijn genoeg clubs die een speler willen hebben.

1 oktober 2012 om 16:59

laat em maar naar fortuna komen....daar bloeit ie weer op

1 oktober 2012 om 17:22

Sluit je maar aan bij RKC hoor, absoluut geen problemen mee. Vond het destijds altijd een vrij leuke speler, en kan niet begrijpen waar het mis is gegaan met hem, of het moet aan z'n mentaliteit liggen, dat weet ik niet. Maar als die graag weer wil voetballen, kan die zo in Waalwijk terecht, vind ik.

1 oktober 2012 om 17:32

over een paar maanden krijgen we weer hetzelfde kopje maar dan zal het over Drenthe gaan.

Zonde van het talent dat hij had, maarja als je er niet de juiste mentaliteit voor hebt dan houdt het al gauw op..

1 oktober 2012 om 17:50

Clubs als Heerenveen, FC Groningen, FC Utrecht zouden deze speler prima kunnen gebruiken. Kan me niet voorstellen dat hij meer vraagt dan al die lui van de Balkan of Scandinavië

1 oktober 2012 om 17:51

Ik vergeet de kop in VI een tijd terug nooit meer. Die stond boven zijn interview. Daar stond: Ik ben hier niet om slidings te maken.
Die uitspraak vind ik niet passend bij een speler van Feyenoord. Feyenoord heeft altijd een werkersmentaliteit gehad. Met pure werklust pakt Feyenoord ook punten, dat is namelijk hun kwaliteit. Nu iets minder dan toen, maar werklust staat altijd hoog in het vaandel op Zuid. En dan doet zo´n knulletje zo´n uitspraak.
Helaas voor Bruins bestaat er in het hedendaagse voetbal geen luie nummer meer. Dus zal hij moeten veranderen, anders is het einde oefening met het profbestaan.

Ach ja, werk zat. Hij kan Menm´s gaan stempelen, of bij Unox zuurkool uit de war halen.

1 oktober 2012 om 18:25

Ga dan gewoon lekker bij Excelsior voetballen voor 60.000 euro per jaar. Dan heeft hij een prima club waar hij belangrijk kan zijn en verdient hij nog altijd tweemaal zo veel als de gemiddelde Nederlander. Ik weet zeker dat Excelsior hem wel wil hebben voor dat salaris.

1 oktober 2012 om 19:43

Bruins is voor een club as PEC Zwolle,vvv of Willem 2 of Top Jupiler League toch een zeer wekome versterking. echter als je dat soort clubs minacht terwijl je al een tijdje geen club hebt dan heb ik weing medelijden met je.

1 oktober 2012 om 20:08

Luigi moet nog even 3 maandjes wachten. Straks komen de clubs die in paniek zijn geraakt omdat ze te weinig punten hebben, wel vanzelf. En kan hij een "normaal" salaris verdienen en hoeft hij niet ergens voor een reiskostenvergoeding te spelen zoals nu. Nog even geduld hebben kerel. Die 3 maanden kom jij ook wel door.

1 oktober 2012 om 20:37

Kwestie van verkeerde keuzes gemaakt hebben !

Hij zou eens moeten gaan voor een contract bij een club à la Nac, Roda JC, Heracles, Groningen. Luigi is een uiterst bruikbare Eredivisiespeler. Maar voor veel clubs trekt hij zijn neus op en als hij al ergens heen gaat, is het altijd halverwege het seizoen of voor een paar wedstrijdjes.... Tsja dan wordt het nooit wat !

1 oktober 2012 om 23:37

Als je nou naar clubs als Willem 2,zwolle,vvv en Roda kijkt, pijn aan je ogen, armoede troef! Neem deze Bruins veredelde amateurs, die kan nog voor creativiteit zorgen in die nietszeggende middenvelden van deze 4 clubs.

Holla,cherry en Bruins op 1 middenveld lijkt me ook wel wat

2 oktober 2012 om 16:33

Nou de Graafschap ! Kom maar naar beneden en sla je slag ! Zeker nu Tarfi voor de rest van het seizoen uitgeschakerld in met een kruisband blessure !

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

In de wandelgangen

Donderdag 23 mei
Real Madrid heeft al snel de opvolger van Pepe gevonden. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.140625 seconden.