Voetbalzone

‘Weet bijna zeker dat Luis de penalty van Man United niet gekregen had’

Dinsdag, 25 september 2012 om 09:32

De spelers van Liverpool balen ervan dat hun ploeggenoot Luis Suárez de reputatie van een diver heeft, die er vaak op uit is om een strafschop te versieren. Een dergelijke poging, in de ogen van de arbiter althans, leverde de aanvaller onlangs tegen Sunderland al een gele kaart op voor een schwalbe, terwijl de Uruguayaan zondag evenmin een penalty kreeg na een vermeende overtreding.

/

Tijdens de wedstrijd tegen Manchester United leek verdediger Jonny Evans in de fout te gaan tegen Suárez, maar tot ergenrnis van Liverpool-aanvoerder Steven Gerrard wees de scheidsrechter niet naar de stip. “Ik denk dat Luis momenteel geen strafschop krijgt, zelfs als er een overduidelijke overtreding op hem wordt gemaakt”, uit de middenvelder zijn frustratie in gesprek met Sky Sports.

“Arbiters moeten hem gewoon beoordelen op basis van wat ze waarnemen; als het geen penalty is geef je geen penalty, is dat wel het geval dan doe je dat wel. Dat is niet meer dan eerlijk.” Verdediger Glen Johnson is het met zijn captain eens, nadat the Reds verloren door een strafschop, die werd verdiend door Antonio Valencia en benut door Robin van Persie (1-2). “Die staat niet bekend als diver, daarom kreeg hij de penalty. Ik weet bijna zeker dat als Luis in precies dezelfde situatie had gezeten, er geen strafschop was gegeven.”

Poll

Denk je dat Steven Gerrard en Glen Johnson gelijk hebben?

25 september 2012 om 09:36

Tsja hij is ook s'werelds bekendste duikelaar, dan gaat het op momenten dat het misschien wel een overtreding is tegenzitten. Iets met karma enzo

Overigens was die penalty van United wel heel makkelijk gegeven, ik vond het te licht.

25 september 2012 om 09:44

Iemand die chronisch last heeft van valverschijnselen kun je gewoon niet serieus nemen, ook als hij wel een keer vol wordt geraakt.
Hij heeft dit zichzelf en zijn medespelers aangedaan, en zal als hij niet inziet dat hij fout bezig is, ook nooit serieus genomen worden door aribiters.

25 september 2012 om 10:05

Dus als iets 100% een penalty is, dan mag je als scheidsrechter zeggen dat je geen penalty geeft omdat Suarez een slechte naam heeft?

Beetje bekrompen gedachte toch? Of niet?

Scheidsrechters moeten zich aan de regels houden.
Buitenspel is buitenspel, vrije trap is vrije trap, rood is rood en penalty is penalty.

25 september 2012 om 10:24

Ik zeg niet dat het mag, ik zeg alleen dat het gebeurt.
Een scheids weet nooit zeker of iets wel of niet een penalty is, hij neemt een beslissing op basis van zijn waarnemingen.
Onderdeel van die waarneming is de persoon Suarez, die last heeft van chroniche valverschijnselen.
Ik weet wel wat een scheidsrechter dan waarneemt hoor...
Zeg ook niet dat het goed is, het is een feit en daar heb je het mee te doen.
Daar kun je een oplossing voor zoeken of gewoon dom door blijven gaan.

25 september 2012 om 12:29

nee,maar vanwege zijn imago die hij zelf gemaakt heeft denken scheidsrechters vlug dat het een duik is aangezien meneer al valt als er thuis iemand tegen de tv stoot.kunnen ze nu wel klagen maar dat heeft hij echt aan zichzelf te danken.

25 september 2012 om 11:50

Luis heeft het er zelf naar gemaakt, maar we kunnen niet ontkennen dat Stevie hier een punt heeft.
You win some you loss some. Maar wel extra zuur omdat er in deze wedstrijd bij 2 momenten (als het er niet meer zijn) met verschillende maten wordt gemeten.

25 september 2012 om 12:42

De bekendste duikelaars spelen alsnog bij Barcelona. Alleen wordt dat gedoogd omdat het Barcelona is.. maar man o man, die kunnen duiken zeg!

25 september 2012 om 09:37

Volkomen gelijk, die charge op Suarez was 10x meer een penalty dat dit. Hij raakte hem niet eens!

25 september 2012 om 09:40

Die van Valencia was zeker een duik, maar zeggen dat hij hem niet eens raakte is ook niet waar. Hij kreeg wel degelijk een duw in de rug.

Verder was die van Suarez natuurlijk ook gewoon randje schwalbe. Had hij daar eens niet zo opzichtelijk naar beneden gegaan, had hij hem misschien zelfs gekregen. Maar nee, hij moet de bal ver wegschoppen naar de zijkant (waardoor het voor de scheids leek alsof Evans de bal had) en ging dan ook nog eens als een stervende zwaan neer. Dan maak je het de scheids heel erg makkelijk om te laten doorspelen.

Dit is het resultaat van twee jaar bedrog. De scheidsrechters lachen daar natuurlijk ook niet mee. Suarez zal het gewoon heel moeilijk krijgen om nog veel beslissingen mee te krijgen. En laten we eerlijk zijn, zo goed als alles waarvoor hij klaagt blijkt achteraf nog steeds een schwalbe te zijn.

25 september 2012 om 15:52

Die van Suarez was inderdaad 10x meer een penalty dan die van Evans.
Helaas heeft Suarez ook het etiket van een duikelaar. Ik begrijp ook daarom dat de scheids hem niet gaf.

25 september 2012 om 09:38

Begrijpelijke reactie van Gerrard.

Maar scheidsrechters houden nou eenmaal rekening met de aard van het beestje.

Als ze weten dat Suarez vaak valt dan houden ze daar rekening mee..
Dan zou de overtreding zo overduidelijk moeten zijn, want anders denken ze sneller dat hij zich laat vallen..

Scheidsrechters zijn ook mensen :-)

25 september 2012 om 09:40

lekker voor hem, jammer voor Liverpool en Gerrard.

Maarja je weet wat voor iemand je binnen haalt met Suarez

25 september 2012 om 09:45

Een top voetballer ja. Zijn voetbalcultuur is emotie. Zuid-amerika is gewoon van het velen duiken, kaarten vragen en heel emotioneel reageren. Dat haal je niet zomaar uit een speler. Hij kan geweldig voetballen. Liverpool is juist heel blij met 'm. Dus ze wisten inderdaad wie ze binnen haalde. In NL heeft Suarez ook een tijd gehad dat hij veel schwalbes maakten. Dat ging er in zijn laatste jaren ook uit.

25 september 2012 om 09:46

Dit eeuwige gezeik altijd elke club word genaaid van tijd tot tijd wen er verdomme eens aan zelfs barcelona krijgt weleens veel tegen.

25 september 2012 om 10:01

In de jaren 50 voor het laatst zeker?

25 september 2012 om 10:42

Dit seizoen al minstens 5 penaltys niet gefloten en je gaat je hoofd breken als je wilt berekenen hoevaak een Barça spits al onterecht is teruggefloten voor buitenspel.

25 september 2012 om 10:45

Doe geen moeite 4barca4, PG is niet zo'n fan van de feitelijke werkelijkheid

25 september 2012 om 10:57

Een wedstrijd hier en daar zal je er altijd wel tussen hebben, maar ik denk dat het veilig is om te beweren dat Real en Barca in Spanje zwaar voorgetrokken worden op de rest. Misschien Barca sinds vorig jaar wat minder, maar dat heeft Rossel aan zichzelf te wijten.

25 september 2012 om 16:34

Ja, ik denk laat ik die onzin nu alvast rectificeren voordat mensen hem gaan napraten. Zulke loze kreten worden wel vaker herhaald hier op Vz en voordat je het weet ziet iedereen het als vaststaand feit.

25 september 2012 om 09:52

het klopt zeker dat het geen penalty was, maar het was ook geen duik. de rechtervoet van Valencia gleed simpelweg uit, en door het lichte contact, gaf de scheids de penalty. Valencia als echte winnaar, en realist neemt dan uiteraard genoegen met de situatie! klopt dat united erg veel geluk had, en dat liverpool de punten had moeten meenemen, maar je kan united niet schuldig stellen de situatie te appreciëren

25 september 2012 om 09:58

Beste Gerrard, geen enkele andere speler van een andere club had hiervoor een penalty gekregen, dat heeft niet zoveel met Suarez te maken. Wel is het zo dat Suarez de komende tijd absoluut niet op sympathie moet rekenen, van fans niet, van spelers niet en van de scheidsrechters niet.

25 september 2012 om 10:01

Als Luis geen penalty meer krijgt ligt dat in de eerste plaats aan Luis zelf.
Nu ook weer, ja er was contact maar Suarez ging neer alsof hij door een aankomende trein was geveld.
En dat gezaag over "scheidsrechters moeten gewoon beoordelen op wat ze zien." , laat spelers dan ook maar eens reageren op wat ze voelen in plaats van te duiken, 14x doorrollen en dan terug recht te springen als ze geen penalty krijgen.

25 september 2012 om 10:12

Suarez is inderdaad het andere uiterste maar verdedigers spelen ook enorm vals dus soms begrijp ik wel dat aanvallers gaan liggen, enkel om de scheidsrechter duidelijk te maken dat er een overtreding op hen gemaakt wordt.

Maar een scheids zou zo objectief mogelijk moeten handelen.

25 september 2012 om 10:08

Dit vind ik zooooo mooi,
Hoevaak heeft suarez wel niet een penalty versiert met zijn vieze schwalbes?
Hij moet het gewoon afleren en als hij het nog steeds niet begrijpt, is de volgende stap gewoon geel trekken voor elke valpartij in het strafschopgebied ook al wordt hij wel degelijk geraakt. Nog een stap verder is bij elke doodschop, Suarez gewoon negeren, laat hem maar echt rollen van de pijn.

Suarez is met afstand de meest gehate speller ter wereld. Van Zuid Amerika to Afrika , Van Nederland tot Engeland. Bijten, hands maken, racisme, schwalbes, na/doortrappen,sneaky overtredingen, kaarten aannaaien. Daar staat hij om bekend.jammer terwijl hij best wel aardig kan voetballen

Suarez is net zo gek als Zlatan, maakt grove overtredingen als van bommel, naait kaarten aan als toivonen, is een racist als di canio, kan schwalbes maken als busquets, bijt mensen als sansoni, en kan provoceren als materrazzi. Met andere woorden Suarez is gewoon de belichaming van de negative kant van voetbal. Elk voetballiefhebber zou zo iemand liever Nooit meer op het veld willen zien.

25 september 2012 om 10:57

Dit is toch wel zwaar overdreven. En sinds wanneer telt hands maken of sneaky overtredingen als ernstig misdrijf?
Suarez is een hele emotionele speler, en ik zal zeker niet ontkennen dat hij soms de gekste dingen doet om het spelletje te winnen. Maar hij is zeker niet de meest gehate speler ter wereld, daar geloof ik niks van. Ik denk dat dat nog altijd Balotelli is, die zijn gekke streken zowel op het veld als naast het veld nooit verleerd. Dat racisme geval van Suarez weet je ook helemaal niet zeker, blijft een vaag verhaal. Zeker met die Evra in de hoofdrol, wat zelf ook een misselijke kwal is.

En de mooiste vind ik nog wel; een racist als di canio? Haha laat me niet lachen zeg. Di Canio was bijna Hitler, Suarez heeft Evra een keer negro genoemd wat geen negatief woord is in zijn taal.

25 september 2012 om 11:13

Is gewoon een misselijk ventje snap niet dat mensen hem blijven verdedigen. Discrmineren nou in dit geval het voordeel van de twijfel ook al hoort het niet in mijn ogen maar als het daar normaal is ok.

Maar keeper spelen wat ik trouwens echt zo super triest vond als je zo door moet gaan ik zou me kapot schamen als sneijder dat deed, maar goed het was gelijk weer een held?! Rare wereld, en dan nog eens mensen bijten en duiken wanneer je kan.

Nee dat hij kan voetballen dat weten we allemaal maar dit is gewoon wat hem een nare speler maakt en nu weten ze het en dan kan je duiken wat je wilt maar nu houdt het op en krijg je de rekening voor die stomme grapjes

25 september 2012 om 11:36

@ Fron010

Dat vond je super triest? Ik vind het triest dat mensen niet begrijpen waarom hij dat deed. Had hij dat niet gedaan lag Uruguay eruit, nou hij doet dat gewoon uit reflex. Regels zijn regels en het is dan een penalty, dat is zuur. Dan moeten ze de regels maar veranderen.
En ik weet wel zeker dat jij zou juichen als Nederland zo door zou gaan, maakt niet uit wie de handsbal maakt. Je maakt mij echt niet wijs dat jij dan met het feesten in een eventuele halve finale of finale lekker chagrijnig thuis op de bank gaat zitten!

25 september 2012 om 12:10

Als je geeneens met voetbal doorkomt maar met handbal nee sorry vond het zo triest.

25 september 2012 om 11:48

Lol, meest gehate speler ter wereld? Dat lijkt me enigszins overdreven.

Want wat een held is die man.

25 september 2012 om 10:10

ik vraag me af hoelang hij nog bij Liverpool zal blijven.. De echte top in Engeland zal hij niet gaan halen denk ik. Lijkt me dat hij eerder richting Spanje vertrekt.

25 september 2012 om 10:11

Young en Wellbeck duikelen ook constant, maar zijn toevallig Engelsman dus dan weet je al hoe laat het is. Uiteraard heeft Suarez het er zelf wel deels naar gemaakt, maar andere spelers gaan nou ook elke keer debiel reageren als ze hem wel raken in de 16 en tegen hem lopen blèren om zo ook de scheids te beïnvloeden. Valt dat niet onder spelbederf en bedrog dan?

Ach de scheids nu paar keer tegen gehad dit seizoen, dus laat de meevallertjes nu maar komen

25 september 2012 om 10:17

Maar dat was al zo met Owen, Gerrard en Rooney. De Engelse media is mistens zo gebiased als Engelse scheidsrechters. Toen Pires een schwalbe maakte werd het zonder overdrijven 6 maanden later nog aangehaald, toen Eduardo een schwalbe maakte ging het er weken over. Maar de bijna wekelijkse schwalbes van Britten hoor je niemand over.

Moet zeggen dat Suarez wel de overtreffende tap is van de spelers die jij opnoemt.

25 september 2012 om 10:32

'constant'. Young heeft er zo een stuk of vijf in een jaar tijd, Welbeck misschien een stuk of twee. Niet dat ik het goed praat, maar de vergelijking loopt mank natuurlijk.

Altijd grappig om mensen Suarez te zien verdedigen met een 'ja maar, hij doet het ook' argument. Misschien is het je nog niet opgevallen, maar er is niemand op deze aardbol die zo systematisch bedriegt en valsspeelt als Suarez. Andere spelers komen zelfs niet in de buurt. Als je dat ontkent ben je gewoon verblind door wat dan ook. Letterlijk in elke wedstrijd kan ik 3 of 4 van die schwalbe-momenten halen. En dan overdrijf ik niet.

25 september 2012 om 10:38

Jij kent Busquets niet?

25 september 2012 om 10:39

Jazeker, en ook die zit wat mij betreft nog niet in de Suarez-categorie. Al lijkt hij inderdaad wel een gelijkaardig karakter te hebben. Is ook al betrapt op racistische praat zeker?

25 september 2012 om 10:45

Jazeker. Uiteraard niet bestraft, zo kennen we de Spaanse bond ook weer. Hoewel het in Spanje redelijk gecultiveerd is om donkere mensen racistisch te bejegenen als de emoties oplopen.

25 september 2012 om 11:05

@king Eric

Waar denk je waar Mono Mono van komt?
Uiteraard is dat niet bestraft door de Uefa. Als ik me niet vergis was dat in een CL wedstrijd tegen Marcelo. Sanchez van Barcelona is ook een hele goede duikelaar. Je hebt ze overal wel bij een ploeg zitten.

25 september 2012 om 16:58

Ohja die Sanchez, die was zelfs tijdens een vriendschappelijke wedstrijd ter voorbereiding van het seizoen aan het duikelen... dan vraag je je toch af waar die mee bezig is?

25 september 2012 om 10:12

Ik vind het gewoon zijn eigen schuld, als hij nou niet altijd maar zou vallen zou die juist vaker een penalty krijgen.

25 september 2012 om 10:12

Zoals anderen hier al aangeven, het is gewoon Suarez zijn schuld zelf dat hij deze reputatie heeft opgebouwd. Het is gemakkelijk om te zeggen dat een scheids moet oordelen op basis van wat hij ziet, maar ook een scheids twijfelt soms aan wat hij werkelijk gezien heeft, ze zijn tenslotte ook maar mensen, en zal al sneller een penalty toekennen aan iemand die geen slechte reputatie heeft.

Dat gezegd zijnde vind ik dat ze bij United ook wel regelmatig is te gemakkelijk neerliggen, wat ik ook afkeur ook al heb ik sympathie voor de ploeg.

25 september 2012 om 10:22

Heb tot nu toe bijna alle wedstrijden van United gezien dit seizoen, scheidsrechters marchanderen daar nog veel erger als hier in Nederland.
Bijna elke wedstrijd wel één of meerdere discutabele momenten in het voordeel van United, al was het deze week wel erg opvallend.

Ik heb het nu niet alleen over de niet gegeven penalty, maar tegenstanders van United krijgen een gele kaart voor en actie waar een United speler niet eens een vrije trap tegen krijgt.
Treurig om te zien, om nu direct over omkoping te beginnen gaat misschien ver, maar als scheidsrechters week in, week uit dezelfde belachelijke fouten maken wordt ik achterdochtig.

25 september 2012 om 10:38

Je ziet natuurlijk wat je wil zien. Als je een wedstrijd gaat bekijken met de achterliggende gedachte dat je de scheids weer eens gaat zien partijdig fluiten, zul je dat ook zien. Daar zijn psychologische onderzoeken genoeg over gedaan over dat soort fenomenen.

Dat van die kleine beslissingen is absoluut onzin. Ik merk net dat scheidsrechters veel strenger zijn op dat vlak omdat ze een bepaalde reputatie van 'pro-united' van zich willen afschudden door minder bepalende fouten te maken in het voordeel van United's tegenstander.

Maar goed, zoals ik dus al zei: je ziet wat je wil zien. Heel erg toevallig dat zowat iedereen die hier over de scheids en Man Utd klaagt een Arsenal-supporter is (of Liverpool-supporter uiteraard). Demagoog PG zal er wel voor niks tussen zitten zeker

25 september 2012 om 10:48

Ik ben blij dat jij, als Man. Utd supporter wel objectief naar deze zaak kunt kijken. En ik als volger van het Engelse voetbal, zonder voorkeur voor United of Liverpool, vooringenomen ben..

Ik keek niet met de gedachte; eens kijken of die man met fluit weer en United shirtje aan heeft'. Het valt me gewoon op dat veel beslissingen in het voordeel van United uitpakken. Zo maakt Van Persie en overtreding die net zo erg is als die van Shelvey, en krijgt geel ipv rood.

25 september 2012 om 10:53

Van Persie gaat met 1 been naar de bal en heeft enkel de bal mee. Dat is nog iets anders dan Shelvey die compleet ongecontroleerd invliegt een halve meter boven de grond en zijn studs recht op Evans' been inplant.

Maar goed, ik zal dat dan wel verkeerd gezien hebben met mijn Man Utd bril.

25 september 2012 om 12:39

kijk alleen maar naar die wedstrijd tegen Galatasaray,3 pingels niet geven en united wel meteen 1 voor een duik.

25 september 2012 om 10:54

Ik vond het eerlijk gezegd wel een penalty voor Suarez en niet voor Valencia die al viel voor dat hij dat hele kleine duwtje kreeg. Het is gebeurd. Je krijgt ze mee of tegen. Kan me herinneren dat Barcelona af en toe onterecht is terug gefloten uit buitenspel positie en dat Messi nog een tackle kreeg in de wedstrijd tegen Osasuna wat gewoon een pingel was en net als Real Madrid tegen Sevilla Ronaldo die duidelijk word vastgehouden in het strafschopgebied n gisteren weer in het duel met Rayo ook twee keer onterecht afgevlagd wegens buitenspel. Kuipers had wel de pingels gegeven

25 september 2012 om 11:24

Het was geen penalty, maar wat betreft Suarez... Die heeft het er zelf naar gemaakt.

Als je telkens bij het minste of geringste naar de grond duikt dan moet je niet gek opkijken als de scheidsrechters achterdochtig zijn bij iedere valpartij van Suarez. Het is nu overigens wel een stuk minder geworden met Suarez.

25 september 2012 om 11:51

Denk niet dat de grootste valsspeler ooit er nog op hoeft te rekenen dat hij een penalty krijgt. Heel de wereld kotst die gozer uit, en volledig terecht natuurlijk. Wat die jongen in korte tijd bij liverpool voor elkaar heeft gekregen, is niet te geloven. De eigenaren zitten daar ook behoorlijk mee in hun maag, de naam liverpool heeft een behoorlijke deuk opgelopen.

25 september 2012 om 12:57

Mijn mening is dat Man U meer de scheidsrechter aan zijn zeide vindt. Zo vond ik de rode kaart van Shelvey ook zeer bedenkelijk. Ik denk zelfs eerder dat Evans de rode had kunnen krijgen voor 2 benen vooruit op Shelvey.

25 september 2012 om 13:57

Wat?! Dit is ronduit belachelijk. Zelfs op de Britse velden horen zulke tackles niet thuis. Dit was donkerrood en Shelvey verdient zeker een paar wedstrijden schorsing. Ben blij dat Evans er geen ernstige blessure aan heeft over gehouden, want dit sloeg helemaal nergens op. Het breekt Liverpool uiteindelijk ook op. Maar je moet de sliding wel heel anders interpreteren als je vindt dat Evans rood zou moeten krijgen..

25 september 2012 om 14:59

Hoe Shelvey inkomt is uiteraard erg hard, weliswaar geen gestrekt been, maar uiterst hard en grof.. Ben daarnaast wel van mening dat zijn sliding op Evans een (onbedoelde!!!!) verdediging is op de twee benen vooruit van Evans. Dan had Shelvey beide benen kunnen breken wanneer hij de sliding niet had ingezet.

25 september 2012 om 17:36

Het grote verschil is Fraaco, dat Shelvey echt gewoon recht op de man (en bal) inspringt als een ongecontroleerde gek terwijl Evans helemaal geen intentie had om met zijn benen richting Shelvey te gaan. Meer zelfs, hij ging in eerste instantie gewoon met één been en dan nog de binnenkant van zijn voet, het duel in. Intentie is bij dit soort situaties belangrijk.

25 september 2012 om 22:21

Wanneer je de beelden nog eens goed terug kijkt is wel degelijk te zien dat Shelvey even goed voor de bal gaat. Het gaat weliswaar met een aanzienlijke snelheid en pakt daarom zwaar ongelukkig voor hem uit. De bal nee na de sliding van Shelvey ook een richting aan die in de lijn ligt van de sliding.

25 september 2012 om 13:14

Het is dat hij suarez is en dat united de ploeg is die het meeste goed is aangeschreven bij de engelse scheidsrechters. Men moet als scheidsrechter onpartijdig zijn, maar dat is lastig denk ik zo.
Ze moeten het spel beoordelen en niet op de persoon ook al heet hij luiz suarez en die wordt nu wel erg benadeeld. Kan zo zijn dat hij dat afroept maar dan nog.

25 september 2012 om 17:00

Het was ook geen penalty voor Suarez maar een andere speler met een betere reputatie had de penalty waarschijnlijk gekregen. Een speler als Valencia die tot 2 week geleden een smetteloze reputatie op het gebied van diven had zou de penalty hebben gekregen en kreeg zelfs een penalty voor een vergelijkbaar of misschien wel lichtere actie op hem.

Suarez ging bij een kopduel met Ferdinand ook weer een verschrikkelijk stukje theater opvoeren, hij moest ook wel want Ferdinand had hem compleet in zijn zak. Suarez kan beter dan gemiddeld voetballen (al is het geen absolute wereldtop in mijn ogen) maar is misschien wel de smerigste speler in Europa... zelfs erger dan Busquets want die heb ik bijvoorbeeld nog nooit iemand zien bijten.

25 september 2012 om 23:13

Het is een goede voetballer maar zijn reputatie is hem voorbij gesneld. Duikelen bij het minste geringste en als meerdere scheidsrechters vinden dat ook zij genaaid zijn dan gaan ze het daar toch over hebben. Zo krijg je natuurlijk dat bij de minste twijfel er niet gefloten wordt. Nogmaals hij heeft het gewoon aan zichzelf te danken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Liverpool

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
6.Everton6316
7.Liverpool5827
Voor de complete stand: Premiership
SpelersPositieW
Steven GerrardMiddenvelder3610
Daniel AggerVerdediger353
Glen JohnsonVerdediger351
Luis SuárezAanvaller3323
José ReinaKeeper300
Jordan HendersonMiddenvelder295
José EnriqueVerdediger282
Voor de complete selectie: Clubpagina Liverpool.
Programma 
Uitslagen
Voor de alle wedstrijden: Clubpagina Liverpool.

422 fans
Aanvaller, 26 jaar
SeizoenClubW
2012/2013 Liverpool 33 23 10 0
2011/2012 Liverpool 31 11 5 0
2010/2011 Liverpool 13 4 2 0
2010/2011 Ajax 13 7 3 0
2009/2010 Ajax 33 35 5 0
Laatste voetbalnieuws

FA komt tot besluit: vijf tot tien wedstrijden schorsing bij racisme

Voetballers die zich in Engeland schuldig maken aan racisme jegens een tegenstander krijgen een schorsing van zeker vijf wedstrijden opgelegd. De Engelse voetbalbond FA heeft dit besloten, zo maakt men vrijdagmorgen...Lees verder

In de wandelgangen

Zondag 19 mei
Het is AS Monaco echt menens, dat wordt alsmaar duidelijker. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Wat beoogde Advocaat nu werkelijk met zijn terugkeer bij PSV?

Al in december baalde Dick Advocaat van het dagelijkse pendelen naar zijn werk. Tijdens zo’n geestdodende rit tussen Den Haag en Eindhoven (en weer terug) betastte hij zijn pols en vroeg zich nuchter af of hij niet beter kon gaan vissen op de pier van Scheveningen. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling
  •  
    Door ( reacties)

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Pagina gegenereerd in 0.265625 seconden.