Voetbalzone

Goed nieuws voor Wenger: 'Ik wil een legende voor Arsenal worden'

Maandag, 24 september 2012 om 20:10

Het lijkt erop dat Theo Walcott ook na dit seizoen voor Arsenal zal spelen. De onderhandelingen over een verlenging van het aflopende contract verlopen zeer moeizaam en een verkoop van de Engels international was zeker een optie voor Arsène Wenger. Walcott heeft maandag echter laten weten dat hij de intentie heeft om te blijven en hij tot een legende van the Gunners wil uitgroeien.

/

Een verkoop in januari ligt niet meer voor de hand, zo mag na de uitlatingen van de 23-jarige Walcott voorzichtig worden geconcludeerd. "Hopelijk komen we er snel uit", verzekert Walcott. "Ik wil namelijk bij Arsenal blijven. Ik wil proberen om prijzen met Arsenal te winnen." Walcott kwam in januari 2006 over van Southampton en won sindsdien geen enkele prijs met de Londenaren.

Walcott startte slechts in één van de zes wedstrijden van Arsenal dit seizoen. "Een frustererend begin van het seizoen", erkent de aanvaller, die zelf liever als spits dan als vleugelaanvaller gebruikt wil worden. "Er is veel over mijn persoon gespeculeerd. Er zijn valse beweringen gedaan, vooral op financieel gebied. Het gaat mij helemaal niet om het geld, ik kijk vooral naar de voetballende aspecten."

"Als ik had gewild en ik op geld belust was, dan was ik afgelopen zomer al bij Arsenal vertrokken. Maar dat is nooit het geval geweest. Ik zou graag meer centraal voorin willen spelen, meer niet. De gesprekken zullen niet binnen enkele dagen zijn afgerond. Om mijn laatste contract te bewerkstelligen hebben we een half jaar om de tafel gezeten. We zijn pas net bezig. De club was vooral bezig met Robin van Persie, Alex Song en de inkomende spelers. Ik herinner mij Thierry Henry, die was 22 toen hij hier kwam. Ik wil net als hij een legende voor Arsenal worden."

24 september 2012 om 20:15

Eerst zien dan geloven

24 september 2012 om 20:17

Inderdaad! Dit zie Vermaelen ook eens over Ajax.. om vervolgens een half jaar later naar Arsenal te vertrekken. Ik moet het altijd maar eerst even zien wanneer spelers dit soort opmerkingen maken.

24 september 2012 om 21:24

Alsof er ook maar een mooiere plek bestaat voor Theo, die man zal het sportief gezien nergens beter krijgen en dat weet hij donders goed. Arsenal is perfect voor hem al heb ik andersom mijn twijfels.

Het is natuurlijk nooit verkeerd om een Engelsman binnenboort te houden, Theo heeft daarbij ook nog eens een speciale gave waardoor hij altijd bruikbaar zal zijn. Al met al houden de fans natuurlijk wel van Theo Walcott. Ik vind het dus positief nieuws.

Toch moet hij echt stappen gaan maken, maar hier til ik een stuk minder zwaar aan door de aankoop van Podolski en een AOC die eraan komt. Aan Theo om zich te bewijzen en ons te doen verrassen.

In principe heeft hij centraal gewoon de mogelijkheid om door te breken, mits hij ook daadwerkelijk laat zien dat hij het kan. Giroud is natuurlijk niet onomstreden.

24 september 2012 om 20:16

lijkt me moeilijk als je niet eens in de basis staat of bijna nooit maarja hij was wel een heel groot talent
miss gaat hij het nu heel goed doen weet je niet maar hij kan wel beter spelen

24 september 2012 om 20:16

Hij als spits? Hij moet het volgens mij echt hebben van zijn snelheid.
En de wedstrijden die ik heb gezien van Arsenal is die ook niet erg technisch, Dus wat wilt hij daar in de spits gaan doen?

24 september 2012 om 20:21

Juist als iemand minder technisch is... is het togh bete om hem naar het centrum te verplaatsen?
Kijk maar naar Defoe. Is ook klein net als walcott en is ook niet echt technisch zoals walcott.
En ze zijn beiden razendsnel, voornamelijk Walcott.
En walcott was trouwens bij Southampton gewoon als Spits geregisterd, maar werd op de vleugels geplaats wegens zijn snelheid.

24 september 2012 om 20:35

Defoe heeft wel voetbalintelligentie. Hij is sowieso wel technischer dan Walcott hoor, Defoe's basistechniek is prima... als hij 20 cm groter was, was die een topspits.

24 september 2012 om 21:00

Walcott moet eerst maar eens fatsoenlijk leren schieten...

24 september 2012 om 22:57

Dat is juist een van de weinige dingen die hij wél goed kan, een bal perfect in de hoek plaatsen..

25 september 2012 om 00:09

Inderdaad, vaak als hij centraler speelt is hij toch wel gevaarlijker. Ook 1 op 1 met de keeper vind ik hem zeer goed, en een balletje in de hoek plaatsen zou ik zeker bij zijn kwaliteiten neerzetten. Ik zeg geef hem een kans!

25 september 2012 om 01:09

Ik kan deze vraag aan jouw stellen omdat jij echte arsenal supporter bent.

Walcott zal toch nooit een legende worden hooguit een nuttige speler toch?
omdat ik vind dat hij daarvoor te wisselvallig is?

is dit grof gezegt?

25 september 2012 om 14:58

Je moet niet vergeten dat Walcott nog altijd maar 23 is, hij gaat zich nog wel verder ontwikkelen.

Hij is inderdaad veels te wisselvallig maar hij speelt al voor Arsenal sinds zijn 16e. Ik denk dat die het beter had gedaan als die eerst nog 2 jaar in de jeugd had gezeten maar ik heb vertrouwen in hem. Hij wordt echt onderschat, ondanks dat die geen winger is heeft die altijd een van de meeste assists bij Arsenal.

Ik zie in hem gewoon een spits, in zijn tijd bij Southampton stond die ook als spits geregistreerd alleen door zijn snelheid werd die gebruikt als winger. Wenger zei ook al hem te zien in Walcott, ik heb vertrouwen in hem dat die het beste uit hem gaat halen als spits. Zie maar Henry, eerst winger en door Wenger omgetoverd tot spits. Ik zeg nu niet dat Walcott dezelfde kwaliteiten heeft als Henry maar ik heb het over de kwaliteiten van Wenger.

24 september 2012 om 21:02

Als spits is snelheid totaal niet van het grootste belang het gaat puur om goede loopacties maken en timing. Toch dingen die Walcot nog niet beheerst denk ik. Hij heeft gelukkig wel een trainer die spitsen tot wereldtoppers maakt dus wie weet.

25 september 2012 om 15:01

Walcott heeft wel een goede loopactie, moet je eens vaker op hem letten. Zijn timing is ook niet slecht, kan die nog wel verbeteren maar als die zijn techniek verbetert dan zie ik in hem echt een topspits.

24 september 2012 om 20:17

Theooooooo!!!!!

Wenger heeft het ook al vaak gezegd, Theo zal ooit centrumspits zijn bij Arsenal. Gelukkig geeft hij nu aan dat zelf ook te willen. Dit gaat goed komen. Gervinho speelde gister ook als 'spits' en ik denk dat Theo Walcott daar nog beter in in, Walcott is net wat verfijnder en veel rustiger voor de goal.

Als hij echt een Arsenal Legend wordt.....dan is hij echt een baas in deze tijd van het voetbal. Feit is in ieder geval wel dat hij Manchester City en Liverpool afgewezen heeft deze zomer. Boss!

25 september 2012 om 15:09

Hij wees ze ook nog eens af op de laatste dag van de transfermarkt terwijl die ook veel meer kon verdienen, dat toont hem wel terwijl sommige hem meteen afbrandden omdat die zogenaamd alleen maar geld wilt.

Ik zie in Walcott gewoon een rol weggelegd bij Arsenal, als die lang bij Arsenal blijft wordt die zeker wel een legende. Dat heeft niks met zijn kwaliteiten te maken zoals velen het zien (overigens heeft hij wel die kwaliteiten). Ik hoop dat die de volgende wedstrijd als spits gaat beginnen dan kan hij zich echt bewijzen. Als hij zijn techniek vebetert en ook zijn timing dan wordt die echt een gevaarlijke spits.

24 september 2012 om 20:18

Walcott een legende? hmm.. zie het niet zo 1, 2, 3 gebeuren maar als hij goals begint te maken zal het vast wel
Met zijn snelheid zou ik hem ook als spits proberen, gewoon mooie steekpasses of de lange bal op hem en dan is het gewoon Usain Bolt style

24 september 2012 om 22:52

hhahah ik ben ook erg benieuwd! maar het toont wel karakter vind ik, het geeft aan hoeveel de club voor hem betekent en dat hij wil vechten voor zn plek in het team..

Off: ik dacht dat de titel over Jack Wilshere ging! :P Maar die wordt ook zeker een legende bij de mooiste club van de wereld

24 september 2012 om 23:21

1-op-1 kansen afmaken is volgens mij wel iets wat hij aardig kan dus waarom niet. Lange ballen zou ik niet op hem spelen, want dat is gegarandeerd balverlies, maar stuur hem diep en er is geen kans dat er iemand is die hem bij houdt.

25 september 2012 om 15:03

Klopt, hij heeft ook goede loopacties. Als die dan zijn techniek verbetert dan is die echt gevaarlijk als spits.

24 september 2012 om 20:18

Zijn er wel meer die dat soort woorden spreken en het niet waarmaken. Als die walcott niet teveel salaris vraagt moet het toch wel te doen zijn. Hij is dan dit seizoen niet zo in vorm, maar in vorm is het toch een gevaarlijke (niet altijd even goed) winger

24 september 2012 om 20:20

Walcott een legende? Zou triest zijn voor Arsenal wanneer een zeer beperkte speler als Walcott als legende wordt aangemerkt.

24 september 2012 om 20:33

Maar inderdaad, Walcott komt echt te kort om in de punt te spelen. Hij is gewoon onmogelijk aan te spelen met een man in de rug, heeft niet de balans om een schouderduw te overleven en mist kalmte en techniek voor de goal. Hij kan eigenlijk niks.

24 september 2012 om 21:01

Hij kan hard rennen! Walcott en Lennon zijn eigenlijk precies dezelfde spelers, hard rennen en verder ontbreekt alles. Ik vind Chamberlain nu al veel beter.

24 september 2012 om 21:26

We laten ons verrassen

24 september 2012 om 21:41

@ Thereddevil

Lennon kan dan ook nog snel heen en weer bewegen met de bal. Die heeft meer techniek dan Walcott. Komt alleen weinig rendement vanaf en is ook minder sterk.

25 september 2012 om 00:13

Je kan natuurlijk ook een 2-spitsen systeem uitproberen. Heb je precies goede spelers voor met Podolski, Giroud, Gervinho, Walcott. En dan een middenveld met Arteta, Diaby, Cazorla, Ramsey. Heb je nog een bank met Wilshere, Rosicky, Ox, Coquelin, Frimpong.

24 september 2012 om 20:22

Hij wil inderdaad blijven, maar dan wel op voorwaarde dat hij een salaris krijgt dat niet in verhouding staat tot z'n kwaliteiten.

24 september 2012 om 20:40

miss niet in verhouding tot zijn kwaliteiten, maar zeker in verhouding met zijn commerciele waarde

24 september 2012 om 20:47

Commerciele waarde? Hij is van Jamaicaanse afkomst, niet Aziatisch. De naam Theo Walcott is wel erg bekend dat wel.

24 september 2012 om 20:52

Meer in de zin van: Hij is een Brit, dus vertegenwoordigt een grote waarde. Ik hoop dat hij zijn contract verlengd, dan kan Wenger altijd nog besluiten hem te verkopen, en als hij verlengd krijgt Arsenal meer

24 september 2012 om 21:08

Nee, ik bedoel dat hij een grote naamsbekendheid heeft zoals edenhazard zegt. Voor arsenal heeft dat allemaal financieel gunstige bijkomstigheden.

24 september 2012 om 21:27

Fans houden ook gewoon van hem.

25 september 2012 om 15:25

Dat zou Arsenal nooit doen en daar ben ik blij mee want het zou echt een vieze actie zijn.

Overigens heeft Henry toen hij naar Barca ging zijn contract verlengd zodat Arsenal nog wat aan hem zou verdienen, echte een actie dat getuigt van clubliefde

24 september 2012 om 20:22

Als Walcott zijn dag heeft is die geweldig, ik vind hem echter enorm wisselvallig terwijl die zolangzamerhand op een leeftijd is waarop die het team toch wel op sleeptouw moet gaan nemen.

25 september 2012 om 10:48

Maar als hij nou gewoon een echte spits blijkt te zijn, spitsen moeten ook hun momenten kiezen tijdens een wedstrijd. Die laten toch ook niet constant zien dat ze geweldig zijn, kan ook bijna niet aangezien je de bal niet zo vaak/lang hebt. En Walcott is nog maar 23 jaar hè, dus het team op sleeptouw nemen daar heeft hij nog genoeg tijd voor.

25 september 2012 om 11:34

Ja hij is pas 23 jaar maar ondertussen doet die al zo een 5 jaar mee geloof ik dus dat vnd ik geen excuus meer

25 september 2012 om 14:20

Oké, wat dat betreft heb je wel gelijk natuurlijk, Walcott is geen wereldklasse speler als Fabregas dat was, die op zijn 24e al dé man was bij Arsenal. Maar goed, ik hoop dat Walcott een aantal kansen krijgt in de spits, en hoop dat hij het daar goed gaat doen, wat ik eerlijk gezegd wel verwacht.

24 september 2012 om 20:23

Ik denk dat de supporters liever andere spelers legendes zien worden. Ik vraag me ook af hoe hij een legende wil worden als hij geeneens een fatsoenlijke basisplaats heeft. Ik denk ook niet dat hij het in zich heeft om een echte spits te zijn, anders had hij nu al wel meer gescoord. Henry moest het ook van zijn snelheid hebben maar die kon toch wel wat meer dan alleen hard rennen.

24 september 2012 om 20:25

Ben er wel blij mee. Hoewel Walcott niet een hele goede speler is, is het toch wel een speler die Arsenal nodig heeft. Al is het alleen maar voor de breedte. En wellicht dat hij ooit, net zoals Thierry Henry, een centrumspits wordt bij Arsenal. Hij heeft nu de kans, aangezien het nog niet wil vlotten met Giroud.

We zien wel, ben in ieder geval blij mee dit nieuws. Op de flanken hebben ze nu Walcott, Podolski, AOC & Gervinho. Dat is heel ruim bezet, misschien nog ruimer dan bij City (de flanken, niet de centrumspitsen) en gezien de blessuregevoeligheid is dat dan ook heel handig.

24 september 2012 om 20:33

als hij in vorm is, is hij echt heel goed. Dus laat hem een seizoen of 3 in vorm zijn, dan is hij zeker een legende.

Ik snap alleen niet zo goed waarom hij in het centrum wil spelen, met zijn snelheid is hij echt perfect op rechts-buiten. Waarschijnlijk denkt hij meer te kunnen scoren in het centrum.

24 september 2012 om 20:37

zijn voorzetten en overzicht zijn gewoon te slecht voor de flanken.

25 september 2012 om 15:12

Nee hij was ook gewoon een spits in de jeugd maar werd door zijn snelheid gebruikt als winger bij Southampton. Dus van origine is hij gewoon een spits. Ik denk dat Wenger hem om dezelfde reden op de flanken heeft gezet (buiten de concurrentie in de spitspositie) maar ook om hem bepaalde vaardigheden daar aan te leren waardoor die gevaarlijker is in de spits.

24 september 2012 om 20:35

Als Arsenal op voorsprong staat en de tegenstander laat gaten vallen, is Walcott perfect voor de counter. Ik hoop dat hij blijft

24 september 2012 om 20:36

walcott in de spits is denk ik gewoon goed. Hij kan goed afmaken en loopt altijd bij de verdedigers weg. Hij kan bijvoorbeeld hetzelfde als wat gervinho gister deed maar hij zou het denk ik beter hebben gedaan.

24 september 2012 om 21:07

Goed afmaken?

Ik moet zeggen dat je hem hier wel aan het ophemelen bent hoor. Een zeer beperkte speler die alleen maar snel is.

24 september 2012 om 21:14

nee ik ben absoluut geen walcott fan, maar ik zie hem vaak wel goed afmaken. Hij loopt ook vaak randje buitenspel, ik zie in hem wel een redelijk spts. Maar niet arsenalwaardige rechtsbuiten

24 september 2012 om 21:28

Zelfs Walcott had die ballen van gister beter aangenomen, maar dat geldt voor elke winger.

24 september 2012 om 21:10

Maar zie je Walcott al met Kompany in z'n rug spelen? Dan kun je de bal voorin niet kwijt, tenzij je op de counter speelt, en dat doen we juist niet met dit middenveld.

24 september 2012 om 21:16

nee daar heb je gelijk in. Maar walcott is dan ook niet een balvaste spits die dan kaatst maar meer een valse nummer 9, zoals gervinho gisteren. Die deed het ook best goed door uit de dekking weg te lopen, er ging veel dreiging van hem af. Dat zijn aannames en schoten minder was dan wel jammer

24 september 2012 om 21:23

Ik zie Walcott niet zo snel in de punt spelen.. Vergeleken met alle centrum verdedigers in de Premier League is het zelf maar een sprietje en heeft niet het vermogen om nog enigszins een schouderduw van zo'n kerel te overleven. Het enige pluspunt aan Walcott in de spits is zijn snelheid en zijn scherpte.
Met de juiste training kan hij geweldige loopacties maken en buitenspelval ontlopen door zijn snelheid.
Maargoed, dan mist hij alsnog het echte killerinstinct..

Uiteindelijk is het een poging waard, Giroud brengt voorlopig ook niet veel..

24 september 2012 om 22:04

Dit is echt de Daley Blind van Arsenal. Door de eigen supporters seizoen na seizoen verrot gescholden en nu hij eindelijk iets goeds doet wil hij uitgroeien tot legende. 2 jaar geleden zei iedereen nog dat dit de langzamere versie was van Lennon...

Begrijp me niet verkeerd ik ben blij dat hij het goed doet en gun het hem zeker, ik denk alleen niet dat hij de kwaliteit heeft uit te groeien tot legende. Daarbij wil ik de Arsenal supporters ook niet betichten van hypocrisie want ik weet hoe het in de voetbalwereld gaat. Ik mocht Van Persie 7 wedstrijden geleden nog niet en nu is het een topper!

24 september 2012 om 22:32

bij mij is het juist andersom met van persie

24 september 2012 om 22:59

Volgens mij is hij wel een stuk sneller dan Lennon hoor Bovendien uiteindelijk wel efficiënter.

Maar voor de rest heb je wel gelijk, hij moet blij zijn met een mooi plekje op de bank en af en toe een basisplaats. Hij is niet goed genoeg voor topclubs.

25 september 2012 om 15:16

Hij doet het de laatste tijden niet echt iets goed aangezien hij op de bank zit dus dat die om die reden tot een legende wil uitgroeien klopt niet. During the transfermarkt was er ook nog interesse in hem van oa Manchester City en Liverpool die hij afgewezen heeft terwijl die daar veel meer kon verdienen.

Ik zie dat die door de fans in Nederland wel behoorlijk onderschat wordt en dat die al blij moet zijn dat hij bij Arsenal speelt. Echt een onzin zeg.

24 september 2012 om 22:15

Voor Walcott zelf gaat het alleen maar lastiger worden om nu als spits te fungeren, gezien de toegenomen concurrentie. Ik vond Gervinho het helemaal niet zo slecht doen laatst op die plek, dus die zal nog wel de voorkeur krijgen van Wenger. En dan heb je ook nog Podolski en Giroud die ook prima spelers zijn die daar (kunnen) spelen.

24 september 2012 om 22:45

ga weg bij arsenal, arsenal gaat geen prijzen winnen en als je nog wat in je prijzen kast wilt hebben neem even een voorbeeld van van persie maar ga later niet zeuren of bij jezelf denken oh wat ben ik toch dom geweest om niet mijn aanbiedingen te accepteren.

24 september 2012 om 22:46

Hij moet toch echt eerst wat beter worden voordat hij een legende genoemd mag worden

25 september 2012 om 00:26

Oké, ik denk dat hij dat 'beter worden' inderdaad nog niet geprobeerd heeft...

Hij zegt niet dat hij het verdient een legende te zijn, maar dat hij het graag wil worden. Daarnaast groeide hij aanzienlijk de laatste jaren en is hij nog te jong om af te schrijven. Men vergeet vaak dat hij op zijn 16de al wedstrijden begon te spelen bij Arsenal én zelfs opgeroepen werd voor het Engelse elftal. Dan is het logisch dat je een terugval krijgt en veel druk op je hebt staan.

25 september 2012 om 00:22

Probleem is niet zozeer of hij in de spits kan spelen, maar of het systeem hiervoor geschikt is. Henry kwam ook binnen als echte vleugelaanvaller, hij was erg verbaast toen Wenger hem centraal in de aanval zette. Maar Henry had Bergkamp achter zich, die alle rust bewaarde en fantastische passes kon geven. Nu spelen ze een echte 4-3-3 waardoor de spits meer op een eiland staat. Vraag me toch af of Walcott in dit systeem iets kan maken in de spits. We zullen zien, hij zal vooral op rechts worden gebruikt maar misschien ook eens deze optie uitproberen (wenger heeft het enkele keren uitgeprobeerd in het verleden). Het is een jongen met een Arsenal hart en hij heeft iets speciaals. Helaas laat hij dat lang niet elke wedstrijd zien. Ik zie hem er graag bij gehouden worden, hij groeit wel en is nog jong.

25 september 2012 om 15:22

Bij een 433 staat de spits juist niet op een eiland aangezien de wingers hem assisteren. In dhet systeem dat we nu spelen zie ik hem juist wel slagen, Gervinho die van origine niet eens een spits is (wat Walcott dus wel is) staat daar op het moment en hij doet het niet echt slecht buiten de wedstrijd tegen Manc maar ook toen was die continue dreigend.

25 september 2012 om 16:49

In de 4-4-2 opstelling had Henry direct Bergkamp achter zich. Bergkamp was een schaduwspits die bleef hangen en hem direct kon assisteren. Ljungberg en Pires (en enkele anderen) stonden op de halfposities maar sloten ook snel van voren aan. Hierdoor kon Henry in de hele 16 zijn loopacties maken.

Nu spelen we 4-3-3 waar de spits veel minder bewegingsvrijheid heeft (misschien een betere uitleg dan mijn eerste), De spits moet, zoals RVP deed, zich centraal terug laten zakken en vervolgens zich in de 16 los kunnen werken van tegenstanders. Daar was RVP geschikt voor. Gervinho doet het nu goed, maar ook vooral omdat het lekker loopt. Bij zwaardere wedstrijden (zie City) wordt het moeilijker voor hem om zich in een kansrijke positie te werken. Dit zal ook een probleem kunnen zijn voor Walcott op die positie. Daarom denk ik in dit systeem dat een type Giroud het beter kan doen, een goalgetter.

26 september 2012 om 10:22

Ja ik begrijp wel wat je bedoelt en ik ben ik het ook met je eens (gedeeltelijk)

Ik vind ook dat Giroud de kans mag krijgen maar Gervinho deed het zo slecht nog niet tegen Manc, hij continu dreigend met zijn acties die allemaal lukten. Daardoor creerde hij ook kansen en door zijn loopacties krijg hij ook kansen. Probleem bij hem is dat die totaal niet kan aannemen (dat liet die iig niet zien) daardoor verprutste hij weer de kansen.

Vorige seizoen pleitte ik nog voor een 442 omdat we er de spelers (die ook nog eens snelheid hebben) voor hebben maar de 433/4231 mag van mij wel gewoon blijven staan.

25 september 2012 om 04:58

Kan me herinneren dat Walcott 1 of 2 seizoenen terug veel in de punt van de aanval stond en het niet onaardig deed. Als ze voorin met Walcott en Podolski spelen zie ik wel mooie dingen gebeuren, zeker met een Cazorla, Arteta en Wilshere op het middenveld voor de steekballen, precisie op het middenveld, snelheid voorin. Vlammen maar!

25 september 2012 om 11:17

Dat zegt hij nu Arsenal beter draait. Hij zit nu al Bij Arsenal op de bank, dus een betere club zal hij niet vinden.

25 september 2012 om 15:19

Hij kon wel naar een betere (afgegaan op de prijzen) club namelijk Manchester City en kon daar bovendien veel meer verdienen maar hij wees ze af, en dat was nadat Van Persie was weggegaan en er geen hoop meer was door de anderen. Ook wees die Liverpool af. Dus hij zegt dit niet omdat Arsenal nu beter draait aangezien hij daarvoor al bewust die andere clubs heeft afgewezen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Arsenal

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
3.Chelsea7536
4.Arsenal7335
Voor de complete stand: Premiership
SpelersPositieW
Santi CazorlaMiddenvelder3812
Aaron RamseyMiddenvelder361
Per MertesackerVerdediger343
Mikel ArtetaMiddenvelder346
Olivier GiroudAanvaller3411
Lukas PodolskiAanvaller3311
Theo WalcottAanvaller3214
Voor de complete selectie: Clubpagina Arsenal.
Programma 
Uitslagen
Voor de alle wedstrijden: Clubpagina Arsenal.

175 fans
Coach, 63 jaar
SeizoenClub
1996- Arsenal
1995-1996 Nagoya Grampus
1987-1995 AS Monaco
1984-1987 AS Nancy
Laatste voetbalnieuws

‘Arsenal wil niet afwachten en trekt 11,5 miljoen euro uit voor Elm’

Rasmus Elm verliet de gelederen van AZ vorig jaar zomer voor een meerjarig en lucratief contract bij CSKA Moskou. De Zweedse middenvelder, die een uitstekend laatste seizoen kende in de Eredivisie...Lees verder

In de wandelgangen

Zaterdag 25 mei
Ibrahim Afellay is blijkbaar nimmer uit het schaduwelftal van Juventus verdwenen. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.109375 seconden.