Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Criticaster Hulk en Witsel betuigt spijt en keert terug bij Zenit

Laatste update:

Igor Denisov kan zich niet vinden in de keuzes van Zenit Sint-Petersburg. Zondag werd duidelijk dat de middenvelder naar de beloften was teruggezet vanwege kritiek op de clubleiding. Die weigerde tegemoet te komen aan zijn salariseisen. Denisov, die meer salaris wilde omdat nieuwkomers Hulk en Axel Witsel ook meer verdienen, begrijpt de club niet.

/

“Waarom zouden buitenlanders drie keer zo veel moeten verdienen als de beste spelers in het team? Dát is de reden dat ik om loonsverhoging vroeg. Maar in plaats daarvan zette de coach me er direct naast”, doet Denisov zijn beklag in Sport-Express. “Als Hulk en Witsel nou van het niveau Messi en Ronaldo waren, snapte ik het nog. Maar dat zijn ze niet. Dus waarom dan die scheve balans in salarissen?”

“Het gaat niet om geld”, verzekert Denisov, “maar om respect. Ik sliep er een paar nachten op rij slecht van, wachtende op wat de club zou beslissen.” De Russische sterspeler van Zenit spreekt overigens tegen dat zijn medespelers en hij het de nieuwkomers bewust moeilijk maken in Sint-Petersburg. “Waarom zegt men dat we Hulk te weinig aanspelen? Dat doen we wel genoeg. Gaven we hem geen warm welkom? Jawel, hoor. Maar het is wel lastig communiceren met vertalers eromheen. Ze moeten proberen ons zelf aan te spreken.”

Update 1 november 11.50 uur - Criticaster Hulk en Witsel betuigt spijt en keert terug bij Zenit
Igor Denisov krijgt de kans om zijn rentree te maken in de hoofdmacht van Zenit Sint-Petersburg. De Russische middenvelder werd teruggezet naar de beloften, nadat hij kritiek uitte op de clubleiding en op de salarissen die de nieuwkomers Hulk en Axel Witsel verdienen bij Zenit. Denisov heeft echter spijt betuigt en mag terugkeren bij de eerste selectie. “Mijn gedrag was niet goed en ik was te emotioneel”, heeft de 28-jarige Russisch international in een officiële verklaring laten weten.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Weet iemand wat Hulk en Witsel verdienen?

24 september 2012 om 13:18

Wistel ruim 3 en Hulk bijna 7 Miljoen per jaar.
Althans dat heb ik vaker voorbij horen komen.. exclusief bonussen trouwens

24 september 2012 om 13:25

Dan kloppen jouw bronnen niet. Hulk verdient zesenhalf miljoen euro per jaar en Axel Witsel strijkt drie miljoen euro per jaar op.

24 september 2012 om 14:24

Serieus zo weinig? Moesten ze daarvoor nou naar Rusland? Ik weet zeker dat City die salarissen zo had kunnen verdubbelen, zeker voor Witsel.

24 september 2012 om 14:41

als er geen vraag is naar een speler kan hij moeilijk naar een andere team gaan. Witsel gaf al aan dat het zenit of blijven werd zelfde geld voor hulk. Al was er wel interesse voor hulk van uit Chelsea maar 50 mil is zelfs voor Chelsea overdreven veel. Kan je beter voor Falcao gaan (in het geval van Chelsea) .

24 september 2012 om 17:21

Klopt idd Md93 en komt daarbij nog dat 3 miljoen in Rusland meer is dan 3 miljoen is Engeland of Spanje (belastingverschil)

1 november 2012 om 11:54

hij zeg toch bijna het zelfde alleen zeg jij zesenhalf miljoen en hij zeg Bijna 7 miljoen hij zeg ruim 3 miljoen en jij zeg gewoon 3 miljoen wat voor verschil zit er tussen dan.

1 november 2012 om 12:05

Inderdaad, als dat klopt is het wel weinig zeg.. Ze hadden toch beiden makkelijk bij een topclub kunnen belanden, voor minstens hetzelfde salaris..

1 november 2012 om 12:44

Nou, je moet wel naar de aanpaste tijd kijken he Dordt078

1 november 2012 om 13:17

@ Ruiz_fct

nou er zijn dagen dat ik het niet heb hoor hahaha..

Enneh, City? what makes you say that? heb jij enig idee wat jongens als Barry verdienen? en wat De Jonge pakte per jaar?

24 september 2012 om 13:21

ik dacht datr witsel 3.5m per jaar ging verdienen

24 september 2012 om 13:28

@googlelt

Onjuist, dacht dat hulk zo'n 7 miljoen zou gaan verdienen en witsel zo'n 3,5 mil

Denisov strijkt zelf 3 miljon euro per jaar op. De aansteller

24 september 2012 om 15:10

Ooh ik dacht Witsel 11,09842719 cent per seconde en Hulk het dubbele.

24 september 2012 om 15:17

@artmannio

Probeer je nou grappig te zijn? Als je niks inhoudelijks hebt te melden, reageer dan niet.

24 september 2012 om 17:06

het klopt wel haha

24 september 2012 om 18:45

Dat weet ik, zijn reactie voegt alsnog niks toe.

1 november 2012 om 12:59

Jouw ractie op zijn reactie voegt nog minder toe...

Maar in elk geval, wat voor kneus ben je als je slecht slaapt omdat je medespelers meer verdienen? Was je daarvoor niet tevreden met je salaris of is dat opeens gekomen...

Sterke reactie van de club. Niet tevreden? Hup, terug naar het tweede...

Ja dat krijg je dan, jaloersie en terecht, want ja waarom verdiend hij dat niet de club geeft toch ook zonder te schromen ook 90 mil aan Hulk en Witsel uit alsof het niks is. Blijf het jammer vinden dat Hulk daar heen is gegaan, hij kon makkelijk bij een echte topclub aan de slag!

24 september 2012 om 13:44

Ik kan me haast niet voorstellen dan Denisov veel minder verdiend dan Witsel (3,5 miljoen per jaar) Misschien dat hij zich het hoofd op hol heeft laten brengen door bedragen ( een veelvoud hiervan) die ook in de media zijn verschenen en daardoor dacht dat Witsel een pakweg 10 miljoen per jaar op zou strijken. Als je als Zenith een van je beste spelers en Russisch international een salaris van een miljoen geeft weet je zeker dat hij vertrekt.

DE sfeer zit er lekker in daar in St. Petersburg. Mooi voorbeeld van het feit dat je succes niet altijd kunt kopen. Wat een gezeur.

24 september 2012 om 13:46

Het is een mooi voorbeeld dat je een goede sfeer niet kunt kopen. Succes hebben ze wel gehad sinds ze geld als water hebben. 3 kampioenschappen en een uefa cup en nog een paar supercups.

Van jezelf zeggen dat je een van de beste spelers van het team bent is al verschrikkelijk egoïstisch. Je verdiend bakken met geld en dan nog lopen janken, kleutergedrag pur sang.

Alleen al om zulke uitspraken zou ik als club al weigeren om meer loon uit te keren.

24 september 2012 om 19:39

Dat is misschien egoistisch, maar het klopt wel.

24 september 2012 om 19:48

Nee, met zulk gedrag draag je nergens aan bij.

24 september 2012 om 20:21

Ga dan eens Zenit volgen en let eens op Denisov. Kom daarna pas weer meepraten.

24 september 2012 om 22:37

Nee, ik vind het verschrikkelijk saai voetbal om te kijken. Ik kijk hier en daar wel eens Zenit in Europees verband maar laten we niet overdrijven. Witsel bezit veel meer klasse dan Denisov.

Daarnaast is hij met dit gezeik alles behalve goed voor het team, hij verpest alleen de sfeer in het team. Daarin is hij waarschijnlijk wel de beste.

24 september 2012 om 22:49

Rare vergelijking hoor. Denisov en Witsel zijn totaal andere spelers. Denisov is een balafpakker die de bal vooruit speelt en Witsel meer een spelverdeler. Dat gezeik zou ook nooit gekomen als het bestuur eerlijk naar hem was geweest,en ik heb het vermoeden dat ze niet zijn geweest. Met Malafeev zijn ze er ook al niet uitgekomen, dus ergens heeft hij wel recht van spreken.

Heeft wel een punt vind ik, een vooral Witsel, wat sommige in hem zien , begrijp ik nog steeds niet... vind hem totaal niet speciaal

24 september 2012 om 13:30

1 van 's werelds meest complete en polyvalente middenvelders

24 september 2012 om 13:36

Edwinho's vertaalhulp: polyvalent = veelzijdig.

Waarvan akte.

24 september 2012 om 14:01

een woord wat je niet zo vaak hoort: polyvalente

24 september 2012 om 14:15

zie dat je een Belg bent, en waarschijnlijk u gekwetst heb, Witsel is een goeie middenvelder maar totaal geen topper. Hij heeft zijn beste jaren in het mickey mouse competitie gehad in Belgie

24 september 2012 om 14:23

een belg, nederlander, duitser of whatever.. het gaat om de kwaliteiten van
een speler niet?

en trouwens.. gehad? hij begint juist zijn carriere.. je doet precies of hij
is al 35jaar..

je zal (misschien) wel wat kennis hebben over bepaalde spelers.. maar
blijkbaar alvast niet over witsel...

24 september 2012 om 14:56

"het" Mickey Mouse competitie..
Je zet ons voor schut...

Witsel is een geweldige voetballer. aan zijn spel heeft hij ook zijn tranfers te danken. Hij waren zat andere grote clubs met interesse. Helaas koos hij voor een "onzichtbare" competitie in Rusland. zonde...

24 september 2012 om 16:32

Hij koos net voor Rusland omdat er geen enkele topploeg serieus werd voor hem. Ik vind Witsel zeker geen slechte voetballer maar toch net geen topper.
Hij had beter nog een jaar bij benfica kunnen blijven. Ik begrijp niet waarom hij zo een haast had om van club te wisselen.

24 september 2012 om 13:35

Dan vrees ik dat je, ofwel niet veel van voetbal kent, ofwel niet veel wedstrijden gezien hebt van Witsel...
Ik hoop op het laatste

24 september 2012 om 13:39

Dat heeft hij nog niet bewezen in een grote competitie of op een groot toernooi. Met alle respect voor de Belgische en Portugeze competitie.

24 september 2012 om 13:44

Nee dat klopt, deels...
Als je zag hoe moeilijk het grote Manu het had met de matige Portugese ploegen op europees niveau.
Ik zeg weker niet dat Witsel een superster is, maar is wel meer dan een
middelmatige speler. Het kunnen niet allemaal Ronaldo's en Messi's zijn.
Die twee hebben nu eenmaal een uitzonderlijk niveau.
Maar om te zeggen niet speciaal... sorry als je zo'n opmerking maakt dan vind ik het inzicht nogal beperkt...
no offence uiteraard

24 september 2012 om 13:45

@azalkmaar2

Rare reactie
Toen Ronaldo slechts bij PSV speelde was het dus ook een "totaal niet speciale" speler
Witsel is nog maar 23 en zonder die 40 miljoen op zijn hoofd had Mourinho hem allang naar Real hebben gehaald

24 september 2012 om 14:14

ik zie dat je een Belg bent, en waarschijnlijk u gekwetst heb, Witsel is een goeie middenvelder maar totaal geen topper. Hij heeft zijn beste jaren in het mickey mouse competitie gehad in Belgie

24 september 2012 om 14:25

Aj, ik heb het er nog moeilijk mee
" hij heeft zijn beste jaren in het mickey mouse competitie gehad in Belgie"
Daaruit aleen al kan ik concluderen dat je heel pover op de hoogte bent
Trek het je niet aan

24 september 2012 om 14:46

@ Bous7: Een zeer gefundeerde reactie mijnheer,
Onze excuses voor onze onbezonnen comments.

24 september 2012 om 16:20

Nja, misschien ben je wel even vergeten dat Witsel vorig jaar er bijna op zijn eentje heeft voor gezorgd dat Benfica in de CL ging spelen ten koste van Twente (2 goals)? Toch niet slecht voor een prutser die een topclub van de o zo moeilijke eredivisie eruit knikkert?

En Man of the match vorig jaar in de CL op Old Trafford... Ik vergeet waarschijnlijk nog een paar voorbeelden, maar zo respectloos spreken over Witsel, tjonge..
(gefrustreerd dat er zo niemand rondloopt in de Nederlandse ploeg?)

Russische spelers zullen in die competitie ook niet helemaal serieus genomen worden. Het aanzien wordt bepaald door spelers uit het buitenland. Er zit veel geld in het russisch voetbal, maar al dat geld kan een competitie ook kapot maken. Talenten zullen sneller vertrekken. En spelers als Denisov krijgen geen waardering. Het is maar waar je als voetbalbond blij mee moet zijn.

24 september 2012 om 19:41

Misschien dat ze door jou niet serieus genomen worden, maar reken er maar op dat de meesten al rekening houden met Rusland hoor. Denisov stond zelfs nog in de belangstelling van Real Madrid.

Begrijpt meneer Denisov niet dat geld het enige is wat die club aantrekkelijk maakt?

Geen geschiedenis, geen noemenswaardige kwaliteitsspelers, geen prachtige steden waar je lekker kunt shoppen of stranden waar je lekker heen kunt tijdens je vrije dagen.
Je komt in een grijs land waar eigenlijk niets van top niveau is.

Geld maakt alles anders, het doet ons relativeren op manieren waarop we nooit van onszelf zouden verwachten dat we het zouden relativeren. Ach wat maakt die 3-4 jaar van mijn leven uit? Na die jaren ben ik wel financieel onafhankelijk (lees: hoef nooit meer zorgen te hebben om geld).

Voor de prijzen zijn deze jongens daar niet heen gegaan, en als ze dat zeggen dan liegen ze.

24 september 2012 om 13:25

Geen prachtige steden? D'r zijn maar weinig steden die aan st. Petersburg kunnen tippen hoor pik

24 september 2012 om 13:45

Denk dat bijna elke Spaanse en Italiaanse stad zonder veel moeite aan deze stad kan tippen. Denk alleen al aan het gebrek aan relatief warme winters en de overvloed aan stranden.

24 september 2012 om 13:51

Denk daarna maar eens aan de grootsheid en algehele tofheid. Fantastische clubs, historie, cultuur, in een mix met die rare sovjet-historie. Niet te vergeten italiaanse mannetjes vs. russische vrouwen

24 september 2012 om 13:53

@laurens3 Zo had ik er nog niet aan gedacht, meteen komt de film Tjernobil Diaries in me naarboven.

24 september 2012 om 13:38

Geen geschiedenis? Club bestaat meer dan 80 jaar. 4 Russische titels, 3 bekers, 1 Supercup, 1 Uefa cup en 1 Uefa Supercup.

Deze prijzen zijn absoluut behaald met behulp van Gazprom, Maar dit is echt niet het enige dat de club aantrekkelijk maakt.

Geen noemenswaardige kwaliteitsspelers? Dan vind ik dat je Denisov, Kerzhakov, Danny, Bruno Alves , Shirokov en Malafeev veel te kort doet.

Geen prachtige stad? St. Petersburg is een fantastische stad, je zou er eens heen moeten gaan! En nee, er is geen strand in de buurt. Maar dat lijkt me eerder regel dan uitzondering bij topclubs. In 2 jaar staat er een high-tech stadion waar 69.000 mensen in kunnen.

Ik snap ergens je punt wel, maar je slaagt er niet in om het fatsoenlijk naar voren te brengen. Natuurlijk zijn de bedragen die gemoeid zijn met Hulk en Witsel ongehoord.

24 september 2012 om 13:48

Er zijn trouwens wel stranden! maar die zijn zo vies en lelijk en ver-sovjet (als in, het zijn betonnen stranden) dat je er maar beter uit de buurt kan blijven!

24 september 2012 om 13:49

Wat je hier zegt over de geschiedenis onderstreept mijn punt. Het gaat mij er namelijk vooral om hoeveel geld er is uitgegeven aan deze spelers. Normaal gesproken geven alleen clubs met een bijzonder rijke geschiedenis zoveel geld uit aan spelers.
Hetzelfde wat hier plaatsheeft is ook bij City en PSG gebeurd, alleen heeft PSG dan het voordeel een redelijk grote club binnen Frankrijk te zijn. Maar net als City heet Zenit een geschiedenis waar de meeste Europese topclubs toch echt om giechelen.

Zonder de monsterbedragen die zij aan salaris krijgen (relatief t.o.v. andere vergelijkbare clubs) hadden deze spelers hier nooit heen gegaan. Daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken. Je zult namelijk nooit eens horen: kwaliteitsspeler X gaat naar Zenit voor 3 miljoen euro per jaar.

De enige speler die misschien bij een topclub thuishoort is Bruno Alves, de rest is middelmaat en die zullen dit als eindstation hebben.

Hoe groot het stadion ook is, hoeveel mensen er ook zitten, zonder extra inkomsten (lees: oliegeld) zou deze club absoluut deze spelers niet hebben kunnen aankopen.

24 september 2012 om 19:44

De prijzen in de Sovjet-unie zijn echt niet gehaald doordat Gazprom een grote invloed had. Toen Gazprom kwam waren ze ook begonnen als Manchester City. Eerst de spelers van de concurrentie wegkapen en daarna kwamen spelers zoals Bruno Alves en daarna pas de potentiele toppers als Hulk en Witsel. Het is dus niet zo dat ze zoals PSG ineens geld uitgeven aan toppers.

24 september 2012 om 13:41

ishet niet monkeyboy?

tuurlijk speelt geld een rol... voor Elke voetballer.. niets nieuws wat je hier zegt

snt petersburg is prachtig.. vriendelijke en hartverwarmde mentaliteit.. en het is mss geen
topclub maar het scheelt niet veel.. trouwens, hulk gaat naar daar omdat porto het meeste
kon ontvangen voor hem.. betreft witsel.. die komt nog wel zeker en vast bij een
absolute topclub.. en waarom niet op avontuur gaan in rusland.. heb je er al zelf
een slechte ervaring opgedaan in zenit?

24 september 2012 om 13:52

Denk dat jij best kan lezen, dus het is gewoon Monkehboy. Of was dit een zeer zwakke poging tot een sneer?

Gelukkig is smaak persoonlijk, ik ben in zowel St. Petersburg als Moskou geweest en ik vind er geen zak aan in vergelijking met Rome, Milaan, Barcelona of Parijs.
Zoals ik hierboven al heb geantwoord: zonder oliegeld zou deze club niet eens in aanmerking komen voor deze spelers.

24 september 2012 om 14:06

monkeyboy.. smaak is inderdaad persoonlijk.. dat is waar

dit is nu eenmaal de gang van zaken.. wat psg doet is nog een pak
surrealistischer.. niet?

24 september 2012 om 13:47

Sint-petersburg geen prachtige stad? Moskou geen fantastische stad? Boek een ticket, blijf er een weekje, en ga shoppen en stappen dan piep je wel anders. Rusland grijs en grauw en niks van topniveau? Kom op zeg.

ON: Tuurlijk gaan die jongens voor het geld. Al spelen ze daar wel gewoon Champions League en voor het Russische kampioenschap. Zo slecht is het dus ook weer niet (het is geen Anzhi..). Ik snap aan de andere kant Denisov ook wel. Het zal wel een aardig salarisgat zijn en als ze daar zo makkelijk doen over geld dan zou ik er ook het maximale uit proberen te halen!

Omdat die Russen helemaal gek zijn geworden, geen enkele echt topper gaat naar de Russiche competitie, alleen de net niet toppers gaan er hun zakken vullen. Dat soort landen hebben er voor gezorgd dat er in Nederland geen enkele goede speler meer speelt, met dat zieke koop gedrag..

begrijp er helemaal niks van als witsel zo veel geld krijgt zou messi of ronaldo 100 miljoen per jaar moeten verdienen haha!

24 september 2012 om 13:44

witsel is echt goed hoor.. dus 3.5milj (wat ik lees) is niet teveel...

ofwel ontbreekt het je aan voetbalkennis.. ofwel is het zoals je zegt.. je begrijpt er inderdaad
niets van..

en wees maar zeker dat witsel in de toekomst nog een pak meer zal verdienen ga je dat
aankunnen? of is het dan kortsluiting bij jou daar vanboven in je kopje?

Ene kant begrijpelijk, maar aan de andere kant kan je op deze manier Witsel en Hulk wel halen vanuit het buitenland. Voor minder geld zullen ze sneller geneigd zijn niet te komen en dus moet je met hogere salarissen komen.

Denisov heeft zelf geaccepteerd met wat hij nu verdiend, ik weet niet hoelang zijn contract nog is, maar de club kan hem nog zolang voor dit salaris laten voetballen, daarna kan hij eisen stellen, voorlopig moet hij het maar doen met wat hij nu verdiend en ik kan me niet voorstellen dat dat weinig is met zo'n eigenaar.

24 september 2012 om 14:20

Hij zal het blijkbaar niet leuk vinden dat hij minder verdiend en vindt zichzelf
nog zelf ook heel goed. Jezus waar gaat in de voetballerij "ooh hij verdient
8 miljoen en ik 7 miljoen" wat wil je bereiken met een paar miljoen meer op
je bankrekening je hebt er al genoeg om van te leven dus wees er blij mee
een normale Nederlander verdient 2000 euro in de maand en gaan ook niet
steeds klagen van ja die andere verdient meer ik wil ook zo veel. Ik snap er
geen bal meer van zulke spelers zijn gewoon zo gehecht aan geraakt dat ze
zoveel verdienen dat ze blind worden en niks meer zien dan alleen geld.

Er moet wat veranderen want zulke salarissen zijn niet meer normaal. Altijd
maar weer dat gedoe over salarissen enzo. Je moet aanzien krijgen op het veld
door je spel. En je moet geen aanzien krijgen door je salaris!!


24 september 2012 om 20:23

Dat hij het bedrag wat hij verdiend geaccepteerd heeft betekent niet dat hij met hetzelfde bedrag verder moet gaan wanneer hij een nieuw contract aangeboden krijgt. Dat kan gewoon niet als je zoveel geld hebt als Zenit.

Muah met de vertalers snap ik nog russisch is verdomd lastig natuurlijk.
Dat van het salaris snap ik zeker ,dat gaat aan je vreten heb ik zelf ook.

Voor het moraal ook zeer dodend dit.

Ach, die hele russische competitie wordt kapot gemaakt met al die miljoenen die ze erin pompen.
Dan krijg je dit, spelers die zeiken dat de ander meer verdiend.. Hierdoor wordt de russische competitie echt niet serieus genomen

Ik begrijp dat dit waarschijnlijk een kortzichtige simpele voetballer is maar er kan toch vast wel één iemand om hem heen uitleggen dat Hulk en Witsel niet voor zakgeld voor Porto en Benfica speelde, en dat ze niet zomaar naar Rusland komen. Dit komt dus neer op vraag en aanbod.

Verder geeft Denisov eigenlijk toe dat hij de nieuwkomers niet mag en dat hij zichzelf bij de beste van het team vindt horen. Zenith doet hier goed aan, dan weten volgens van Denisov ook direct wat de gevolgen zullen zijn.

24 september 2012 om 19:28

Denisov geeft juist aan dat hij vindt dat het oneerlijke concurrentie is dat Hulk en Witsel nu al 3 keer meer verdienen dan sterkhouders als Kerzhakov en Shirokov. Ondanks dat ik Hulk en Witsel geweldige voetballers vind, heeft hij hier wel een punt. Denisov is zomaar een kortzichtige simpele voetballer, maar een jongen van de club die altijd 200% geeft en meer als 100 wedstrijden speelde voor Zenit en hij droeg ook bij aan de Uefa cup winst in 2008. Zo'n speler moet je gewoon duidelijk maken dat we het geld eerst aan topspelers willen uitgeven(heeft Denisov ook voor gepleit trouwens) en jij pas daarna aan bod komt. Er is totaal niet gecommuniceerd door het bestuur(gaf Denisov zelf ook al aan) en nu heeft hij het gevoel dat hij in de maling genomen wordt. En in plaats van met hem om de tafel te zitten, word hij nu neergezet als een geldgraaier. Onzin, want met Malafeev kwam Zenit er ook al niet uit.

Nee ze zijn geen Messi en Ronaldo. Maar de Belg en de Braziliaan zijn gewoon beter dan de rest. Ook is het heel normaal dat buitenlanders meer verdienen, want ik bedoel, ze gaan naar een heel ander land etc etc.. Het is altijd zo geweest. Maargoed.

Mijnsinziens, de fout ligt bij Hulk en Witsel. Wat doen ze in Godsnaam in Rusland?
Ze hadden beter naar een echte (top)club/competitie kunnen gaan.

24 september 2012 om 13:34

@blink182

Dus het is allemaal de schuld van hulk en witsel? Wat een onzin, deze competitie wordt helemaal verwoest door alle miljoenen die erin worden gepompt. Je kan het hulk en witsel toch niet verwijten dat ze megabedragen gaan verdienen?

24 september 2012 om 13:41

Ik weet niet maar volgensmij moet je zo'n zin niet "letterlijk" opvatten.

Ik bedoelde meer zoiets van; "ik had ze liever in een grotere competitie zien spelen".

En die zin was min of meer een antwoord op de vraag van Denisov: "waarom verdienen zij meer dan ons?"


iig, Mijn excuses.

24 september 2012 om 13:51

Schult 'schrijv' je met D en niet met T

De jaloerzie spat ervan af, als ik hem was zou maar voetballen i.p.v met randzaken bezighouden.

24 september 2012 om 13:57

@yusuf13
Haha, schrok er even van toen ik het teruglas na je reactie!

En voor jou, het is 'jaloezie' niet 'jaloerzie'

24 september 2012 om 19:29

Hulk kan wel kloppen, maar Witsel schat ik echt niet hoger in als Shirokov.

Edit: Over Hulk begin ik nu toch wel mijn twijfels te krijgen hoor. Hier en daar doet hij wel leuke dingen, maar hij heeft ook dagen dat hij ontzettend egoistisch kan zijn en geen knikker raakt.

Lijkt wel dat Zenit sinds deze 2 topaankopen slechter zit te presteren. Maarja heb het pas over 3-4 wedstijrden komt goed denk ik.

Logisch dat Zenit veel salaris moet bieden aan Hulk en Witsel anders komen ze echt niet naar Rusland. Dus daarom verdienen ze veel meer dan pakweg Denisov. Mijns inziens moeten de belangrijkste spelers het meest verdienen. Ik denk toch dat Hulk en Witsel dat binnenkort zijn. Ik snap de frustratie van Denisov wel maar hij moet inzien dat je onevenredige salarissen krijgt als een ploeg met veel geld grote spelers wil aantrekken.

“het gaat niet om geld”, verzekert Denisov, “maar om respect.
Het gaat om het soort respect dat je met geld kunt kopen, ja.

24 september 2012 om 13:43

Hij heeft gewoon gelijk, Witsel en Hulk zijn geen absolute top (daarmee bedoel ik het niveau Zlatan, Ronaldo, Messi, Aguero, Tevez, Xavi, Iniesta, David Silva, Yaya Toure etc.). Dus waarom die gasten dan een veelvoud moeten verdienen van de rest van de selectie is niet uit te leggen.

24 september 2012 om 14:04

Cengiiz heeft een eindje verderop het punt van mijn kritiek goed weergegeven.

Ben het namelijk me je eens dat er sprake is van geld over de balk smijten bij de club. Maar om dat op te lossen door na een punt maken, de club te bewegen ook voor jou opeens meer dan het afgesproken beloning te moeten geven, loopt krom in de beredenering dat het alleen om respect gaat.

Waarom dat hulk en Witsel nu uiteindelijk voor Zenit hebben gekozen blijft mij toch een raadsel.van alle Europese clubs in s'werelds best competities kiezen ze Zenit....

24 september 2012 om 13:45

Ja precies. Zo zie je maar wat geld kan doen. Een andere reden kan ik natuurlijk niet bedenken.
Want als ze zeggen dat de Russische competitie aantrekkelijk is, dan neem ik ze nooit meer serieus.

24 september 2012 om 14:05

Misschien omdat de topclubs al bezet zijn?

24 september 2012 om 17:03

Het is heel simpel dat hun naar een club als Zenit gaan.
Deze jongens tekenen bij een club die gelijk elke speler een clausule boven de 30 miljoen erin zet.
Een belachelijk bedrag dus! Vroeger haalde je toppers als Sneijder en Robben voor minder binnen die een stuk beter waren als Witsel. Real gaat echt geen 40 miljoen voor een speler als Witsel betalen terwijl hij nog niet eens rijp is voor de basis. Hulk had volgesmij een eenjarig contract nog wil porto gewoon die clausule hebben anders laten ze hem gewoon bij Porto. Als jonge speler is Portugal een mooi land om je te ontwikkelen maar ze laten je alleen voor veel geld gaan. Labyad had ook beter bij PSV kunnen blijven die gaan nooit een bedrag hoger dan 30 miljoen eisen.

24 september 2012 om 19:59

Omdat Zenit hun clubs Benfica en Porto vet betaalde, en andere clubs dat niet wilden. Atlético Madrid betaalde afgelopen zomer toch ook 47 miljoen voor Falcao terwijl Atlético niet eens CL speelt.

Komt omdat de echte topclubs het dubbele van de hoofdprijs niet willen betalen en op zoek gaan naar alternatieven.

Tja,hij mag toch zijn mening uiten?ik vind de reactie hierop wel beetje raar. Opzich vind ik het ook wel vreemd,russische clubs moeten een bepaald aantal Russische spelers hebben ter bescherming van de Russische jeugdspelers. Russen zijn dus belangrijk voor Zenit dus om dan 2 nieuwe spelers meer salaris te geven dan spelers die er ook al langer spelen is ook weer een beetje raar.
Ik geef wel toe dat dit ook weer zo'n jaloerse reactie is,wees blij dat deze gasten voor Zenit willen spelen.

Dat klopt ook Denisov, maar Cristiano en Messi zouden ook nooit naar Zenit gaan.

Je hebt Messi op nummer 1. Daarna Ronaldo op nummer 2. Op nummer 3 mag je zelf invullen, xavi, iniesta, ozil, van persie..

Er is wel een groot verschil tussen de nummer 1 en 2 en tussen de nummer 2 en 3. Niemand komt in de buurt van Messi en als we messi niet meetellen, niemand komt in de buurt van Ronaldo. Hulk en Witsel zullen ook noooit zo goed worden als die twee.

Ik snap het probleem niet. Je tekent een contract en gaat ermee akkoord dat je per jaar een x-bedrag krijgt. Oké, dan komen er spelers zoals Hulk en Witsel en wil je zeggen dat jij ook meer wil verdienen.

''“het gaat niet om geld”, verzekert Denisov, “maar om respect. ''

Respect krijg je niet, dat moet je verdienen. En met zo'n houding ga je geen respect maar kritiek krijgen. Hij zegt letterlijk gewoon dat hij slecht slaapt doordat er spelers zijn die meer dan hem verdienen. Wat een leven hebben die voetballers, echt waar. Wat verdient een gemiddelde mens, die 5 dagen per week als een ezel werkt? Klaagt een man die voor brood op de plank thuis zorgt, ook omdat hij eventjes €2000 per maand verdient en vervolgens bijna zelf niets overhoudt?

Als ik voorzitter van Zenit was, wist ik het wel. Wegsturen die handel, dat macho-gedrag is nooit goed.
Volgens mij weet deze Denisov niet dat Zenit hem makkelijk kan vervangen.. Doet alsof hij een onvervangbare speler is!

Beetje kinderachtig om meer geld te vragen omdat je team genoten meer geld verdienen.. als de club vind dat je meer hoort te krijgen dan geven ze dat wel aan. Hulk is trouwens een geweldenaar die kan een dikke salaris vragen als hij wil.

Het lijkt wel een hollander joh .. Wat kan hem het nou schelen wat anderen verdienen? Als je zelf een salaris krijgt dat je schappelijk vind voor je prestaties moet je toch gewoon blij zijn? Maakt toch niet uit wat iemand anders verdient ..

Ach die Hulk en Witsel komen daar om geld op te strijken, ik had het niet gedaan, maar ik begrijp dondersgoed waarom anderen het wel doen, geld is geld namelijk. Vandaar dat ik Denisov wel begrijp en eigenlijk ook gelijk geef, maar de manier hoe hij het omschrijft, is wat lomp, al zijn dit natuurlijk niet exacte woorden en ben ik natuurlijk niet bij het gesprek tussen Denisov en Zenit geweest. Denisov is een verdomd goede voetballer, uitstekend zelfs, 1 van de steunpilaren van Zenit, Hulk kan ik nog begrijpen dat hij veel gaat verdienen, toch een goede speler. Maar in gevalletje Witsel, als hij meer zou verdienen als Denisov is het echt omgekeerde wereld ja.

elke speler word gelinkt of vergeleken met de kwaliteiten van messi en ronaldo.
''aguero kan net zo goed worden als Messi''.
''ribery is beter dan Ronaldo'' ect ect.
Zelfs van la parra werd in een vergelijking met ronaldo gegooid

Maar goed dat gebeurt als je beide de beste van de wereld bent.
Hulk en Witsel verdienen niet zo veel 3,5 miljoen verdiend witsel dacht ik dat is hetzelfde wat bijvoorbeeld Pedro verdiend bij barca en Di Maria na zijn contractverlenging.

Als je Hulk en Witsel met Ronaldo en Messi vergelijkt dan moet je de bedragen ook samen goed vergelijken want Messi en Ronaldo zijn boven de 10 miljoen netto dus snap ik de vergelijking niet.
Eto'o is ook niet even goed als messi maar verdiend wel meer dan hem.

Ik geef Denisov helemaal gelijk, vooral in het aanspreken van..., het is inderdaad moeilijk communiceren met tolken als tussen station.
Ik denk ook dat als je zoveel wilt en dus gaat verdienen je ook maar eens de taal machtig mag worden voor die centen.
Hetzelfde geldt overigens voor alle competities, beetje respect tonen naar het land waar je in speelt.

24 september 2012 om 14:14

Jij praat alsof ze bewust voor Rusland gekozen hebben.
Rusland wilde veel geld betalen en natuurlijk zijn Hulk en Witsel niet gek, dus zeggen ze ja.
Dat betekent echter niet dat ze als hersenloze droids Russisch moeten gaan leren.
Voor hetzelfde geldt spelen ze volgend jaar weer in Europa.
Ronduit belachelijk vind ik het als iemand verwacht dat je wel even in een paar weken een compleet nieuwe taal leert.

24 september 2012 om 14:26

@tinus45

Dus met andere woorden, hulk en witsel hebben geen respect voor rusland?
Wie verwacht dat ze binnen een paar weken de taal vloeiend spreken?
Uit jaloezie uit denisov alleen maar kritiek, en ik kan me het niet anders voorstellen dat hulk en witsel de taal gewoon leren.

24 september 2012 om 14:28

Hoe kan je Denisov gelijk geven waar slaat het in godsnaam op (sorry voor de
grove taal maar ik kan me woede niet anders kwijt)

Denisov moet gewoon niet zeiken. Hij moet zich bezig houden met het team en
zichzelf op voetbalgebied. Gelukkig bepaalt de club zijn salaris. Ik walg van zulke
spelers die altijd altijd een wedstrijdje spelen van wie verdient er meer. Ik vind
het goed van het bestuur dat Denisov op zijn plaats wordt gezet door zijn bestuur en wordt verbannen naar het 2de maar wel dom om ook Kherzakov er ook heen
te laten gaan!

Ik snap het wel, hij wil gewoon meer respect voor Russische spelers en wil niet dat er alleen maar buitenlanders voor grote bedragen worden gehaald.

Hoewel het wel een beetje zelfingenomen is dat hij zich zelf even goed of misschien wel beter vindt dan Hulk en Witsel. Hij moet gewoon laten zien dat hij van dat niveau is en respect afdwingen, niet via geld dus.

24 september 2012 om 19:46

Heeft hij dat de afgelopen 8-9 jaar dat hij bij Zenit speelde niet genoeg respect afgedwongen volgens jou?

24 september 2012 om 21:00

Jawel hij is een van de smaakmakers van Zenit! Ik zou hem gelijk loonsverhoging geven, hij is ontzettend belangrijk voor Zenit.

Spreken die Russen dan Engels? Zou me verbazen? Niet dat Hulk echt Engels kan.. in Porto kon hij ook gewoon z'n moedertaal spreken, en Witsel is een Waal dus je weet nooit of die wel Engels kan.

Aangezien de komst van Hulk en Witsel daar een conflict veroorzaakt in Rusland, meteen doorverkopen aan Chelsea dus. Witsel bij een club van z'n eigen niveau en Chelsea heeft 2 versterkingen bij. Abramovich is blij omdat hij 2 sterspelers bij Zenit weghaalt.

24 september 2012 om 20:29

Er zijn wel spelers die Engels kunnen hoor. Malafeev bijvoorbeeld kan dat wel en met Bruno Alves en Danny hoeft Hulk zich niet eenzaam te voelen. Witsel heeft met Lombaerts een ploegmaat die bij maandelijks met hem bij Belgie trainde.

Hulk en Witsel zijn niet zozeer het probleem hoor. Het gaat om de communicatie tussen het bestuur en de Russische spelers. Wanneer Zenit Denisov een contract aanbieding geeft met hetzelfde salaris en daarna 80 miljoen uitgeeft voor 2 spelers is het logisch dat Denisov zich in de maling genomen voelt en verhaal gaat halen.

Beetje jammer dit. Blijf dan bij je punt.

1 november 2012 om 11:57

En dan het hele seizoen niet meer voetballen? Daar schiet hij uiteindelijk ook niets mee op.

1 november 2012 om 12:06

Dat kun je je ook bedenken voordat je de stoere jongen uit gaat lopen hangen.

Nu maak je jezelf wel heel belachelijk.

1 november 2012 om 13:51

Ik denk dat hij iets wilde bereiken met deze actie. Dat is niet gelukt. Dan kun je stoer blijven volhouden en niet blijven trainen en spelen, maar je kunt ook even door het stof heen gaan om uiteindelijk weer aan voetballen toe te komen.

Goed nieuws voor Zenit, ze hebben Denisov nodig.

Ik begrijp die jongens heel goed; voor die Russische jongens is geld een gevoelig onderwerp (zie jeugd, en historie Rusland). Als je dan spelers met zo veel tam tam en bombarie binnen haalt, dan verwacht ik wel dat ze gouden eieren leggen (of kunnen leggen, op den duur?).

Nee, deze Hulk weet ook wel dat hij dat geld nergens anders gekregen zou hebben. Witzel had dit geld evt. in Engeland ook wel kunnen krijgen. Goede spelers, maar geen wereldtop (wat sommigen mij verweten hebben dat ik dat geroepen heb). Hahaha die stumperds die Hulk en Witsel wereltop noemen en Messi + Cronaldo 'buitencategorie' zijn gewoon inconsequent en meten met maten die hen het beste uitkomt.

Goed van Denisov dat hij dit doet, ook al heb ik het idee dat hij dit eigenlijk niet meent. Zenit mistte een stofzuiger die de gaten dichtloopt die de spelmakers achterlaten. Zo'n speler is Denisov. Nu hij terugkeert in het eerste verwacht ik dat hij ook na de winter gewoon voor Zenit speelt.

Hij meent er waarschijnlijk niks van maar het was een slimme zet. Nu kan hij weer spelen voor Zenit.

Hij meent hier dus totaal niks van maar wat kwalijker is dat die niet gewoon bij zijn mening blijft. Dan ben je eigenlijk gewoon een zielig mannetje hij heeft ook gewoon gelijk. Dit zal misschien nog wel meer wrijving op leveren tussen de spelers en natuurlijk is dit de enige manier om dit soort spelers te halen. Al snap ik niet als club zijnde hoe je het in je hoofd haalt om die Witsel binnen te halen. Maar lekker is dat jij verdiend bij wijze van 10 000 en die vent naast je verdiend 1 miljoen voor het zelfde. En ja er zullen wel altijd verschillen blijven en dat is bij elke club zo denk alleen dat het hier wel erg extreem zal zijn

1 november 2012 om 16:39

Als hij bij zijn mening blijft komt hij dus nooit in actie. Hij heeft een maand gehad om na te denken en blijkbaar is hij tot de conclusie gekomen dat hij zijn mening moet aanpassen, wil hij nog in actie komen.

Als jij ruzie hebt met je beste vriend of je ouders dan ga jij ze toch ook niet voor altijd een klootzak vinden?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren