Voetbalzone

'Op een dag wordt duidelijk dat dit niet om geld gaat'

Dinsdag, 4 september 2012 om 20:40

Cristiano Ronaldo heeft de sportjournalisten in Spanje overwerk bezorgd. De aanvaller zei na de wedstrijd tegen Granada dat hij zijn doelpunten niet wilde vieren omdat hij verdrietig was, maar wilde niet vertellen waarom. In de Spaanse media wordt sindsdien druk gespeculeerd over de reden van Ronaldo's teleurstelling en de dribbelaar heeft besloten om een statement naar buiten te brengen.

/

Op zijn Facebook-pagina probeert hij de supporters van Real Madrid gerust te stellen: "Mijn gevoelens hebben een hoop ophef veroorzaakt", schrijft Ronaldo. "Ik word ervan beschuldigd dat ik meer geld zou willen hebben, maar op een dag zal duidelijk worden dat dit niet het geval is. Op dit moment wil ik de fans van Real alleen garanderen dat mijn motivatie en wil om prijzen te winnen niet verdwenen is. Ik heb teveel respect voor mezelf en voor de club en zal altijd het uiterste geven op het veld."

Real won zondagavond mede dankzij twee treffers van Ronaldo met 3-0 van Granada, maar pakte na de woorden van de sterspeler geschrokken de telefoon, om zaakwaarnemer Jorge Mendes om meer duidelijkheid te vragen. De belangenbehartiger stelde echter dat hij 'geen idee had waar dit over ging'. Ronaldo is bezig aan zijn vierde seizoen bij Real en maakte tot dusver 150 doelpunten in 149 officiële wedstrijden voor de club.

4 september 2012 om 20:53

Hij kan beter gewoon zeggen wat er wél is, dan is hij van het gezeik en alle speculaties af. Ik kan zelf ook niet ontkennen dat ik erg benieuwd ben, en dat vacuum aan informatie probeer op te vullen met speculaties.

4 september 2012 om 20:55

Of!

je klikt dit soort berichtjes aan, en haalt het binnen 3 seconde weg.

Probleem opgelost :D

4 september 2012 om 23:21

Hmm, ik vraag me af hoe je dit bericht aan kan klikken, het kan lezen, en erop kan reageren binnen 3 seconden. Of heb ik t niet goed begrepen?

4 september 2012 om 21:10

Hij zegt dat express niet want hij wil gewoon aandacht dat is wat hem levend houdt. Ik denk dat dit inderdaad om geld gaat , maar niet alleen om geld. Hij verdient 10 miljoen euro per jaar terwijl hij de beste speler op de wereld is samen met Messi. Een of andere Dudca waarvan ik de naam nooit heb gehoord verdient zelfs meer dan hij dan zou ik inderdaad ook wel meer vragen ja.

4 september 2012 om 22:40

Die dudca speelt in china (wist het zelf eerst ook niet) al gaat cr7 naar china dan verdiend hij meer maar ik vind het rond uit belachelijk dat er voetballers zijn die meer verdienen dan messi het zegt gelukkig ook heel erg veel over messi

4 september 2012 om 22:50

@arceviiouse

dat zegt helemaal niks over Messi, de reden dat Messi zon beschaafd bedrag verdiend is omdat Barcelona 150 miljoen moest lenen bij de bank om überhaupt salarissen te betalen van spelers.
Messi kan wel meer gaan verdienen maar dat heeft Barca gewoon niet.

ON: Ronaldo zal na de interland week zelf of anders Florentino Perez zullen ze samen bekend maken waar dit over gaat.
Di Maria had vorig jaar ook een gedoe gemaakt over zijn contractverlenging. 10 maanden later Di Maria zijn contract is verlengd afgelopen (juli) dus dit komt allemaal wel goed.

4 september 2012 om 23:06

Of hij zoekt geen aandacht. Omdat zijn vader op de wedstrijd van zondag tegen Granda precies 7 jaar geleden is overleden en hij een dag vrij vroeg en hem dat werd geweigerd.

Ik snap wat hij voelt ik heb ook mijn vader verloren op zo'n dag ben je eigenlijk met 1 ding bezig en niet gefocussed op de rest dus ik vind het heel begrijpelijk.

En ik vind het heel jammer dat mensen heel snel al een vooroordeel trekken over Cristiano.

4 september 2012 om 23:35

Messi is de beste, daarna Ronaldo. Zonder deze discussie op te willen starten zie gouden bal laatste 3 jaar

6 september 2012 om 22:59

Wat heeft dit nu met de topic te maken stop met zulke racties of gooi je zelf weg man voor niks nu weer een discussie beginnen over iets wat niet eens ermee te maken heeft wat jij zegt.

4 september 2012 om 21:12

Hij houd juist van de speculaties en de aandacht om zijn persoon.. Gewoon geen aandacht aan besteden ;

4 september 2012 om 21:30

Ronaldos vader was 7 jaar terug overleden op de dag dat Real tegen granada moest spelen en hij vroeg een day-off en dat weigerde perez daarom voelt hij zich verdrietig en ongewaardeerd hij heeft nooit gezegd dat hij wegwilt dat maken de kranten ervan

4 september 2012 om 23:00

@madrista12

Maar dat zijn na mijn mening persoonlijke redenen. Toch niet professioneel? Althans zo zie ik dat. En daarnaast vind ik dat hij teveel betaald krijgt om een belangrijke wedstrijd te missen in La Liga. Hij zal vast smorgens tijd genoeg hebben gehad om zijn vader te herdenken. Daarnaast zit hij nu in Portugal en heeft hij waarschijnlijk de mogelijkheid om zijn vader te herdenken.

5 september 2012 om 00:40

haha hij kan zn vader toch ervoor of erna ff herdenken? Hij krijgt teveel betaald? Jij hebt nog een hoop te leren in het leven jongen....

5 september 2012 om 15:16

Vorig jaar haalde hij wel 40 miljoen binnen in een jaar met reclame erbij dus hij verdient wel te veel.

4 september 2012 om 22:34

Zal wel gewoon wat oneigheid zijn in het team, no big deal!
ik zie ronaldo nog wel even bij Real Madrid spelen

4 september 2012 om 20:53

Dit stond op zijn Facebookpagina. Ik heb ook nog steeds alle vertrouwen in hem dat hij dit seizoen de hele club weer op sleeptouw zal nemen. Hopelijk is alles snel opgelost en blijft hij de komende jaren voor Real Madrid spelen en prijzen winnen.

4 september 2012 om 20:53

Hmm geen geldzaak, maar wel op professioneel gebied... Ik ben zeer benieuwd wat het is

4 september 2012 om 20:54

and the soap goes on.....

4 september 2012 om 20:54

nu heb ik helemaal geen idee waar het over gaat..

4 september 2012 om 22:06

volgens mij komt het echt omdat Kaka slecht behandeld wordt.. dan ben ik het met Ronaldo eens

5 september 2012 om 00:50

Er zou geen andere reden kunnen zijn, want aan spelen komt Ronaldo genoeg en het gaat niet om geld zegt ie..

4 september 2012 om 20:54

nou mooi is deze soap ook weer afgelopen

4 september 2012 om 20:54

Ronaldo doet het zeker niet voor het geld weet ik 100% zeker! De jongen werkt zo goed om de beste te worden en dat doet ie zeker niet voor het geld! Een geweldenaar

4 september 2012 om 21:23

Tja als ik 10 miljoen per jaar verdien aan alleen salaris al dan zou ik het ook niet meer voor het geld doen.

4 september 2012 om 20:54

Waar gaat dit nou over? Niet over geld en niet persoonlijk?? dat zijn de 2 zaken die Ronaldo uitsluit..
Kijk Messi en Ronaldo zijn op dit moment de meest besproken en beste spelers van de wereld dus elke scheet is nieuws begrijp ik...maar waar gaat dit over...

4 september 2012 om 21:17

Duidelijk toch dat Ronaldo gewoon ontzettend mediageil is... Bij deze is dat nogmaals duidelijk geworden.

4 september 2012 om 21:28

Natuurlijk, want jij kent hem persoonlijk uiteraard? Roep niet van die slappe onzin voordat je weet wat de precieze situatie is man....
Zo kan ik ook 'concluderen' dat jij heel mediageil bent, aangezien je de grote menigte aan het napraten bent met je populistische gebabbel.

4 september 2012 om 22:04

Die man grijpt elke mogelijkheid om in de spotlights te komen met beide handen vast, of ga je beweren dat Ronaldo het hier niet zelf heeft gezocht maar dat het de schuld van de media is?
Hij had beter zijn mond gehouden, dan was er niet zoveel onzin over gezegd, tenzij hij dat zelf wil natuurlijk, waar ik overigens absoluut geen probleem mee heb.

Ik probeer ook zoveel mogelijk op te vallen hier op voetbalzone, draagt bij aan mijn imago voor later!

4 september 2012 om 23:49

@ levski1

Ja het is de schuld van de media. Ronaldo's doel is de wedstrijd winnen. Om te winnen moet het team doelpunten maken. Zogenaamde subdoelstellingen. Stel dat jij in een supermarkt werkt als vakkenvuller. Sta jij dan op je werk te juichen bij elke kar die je hebt gevuld? (lees: subdoelstelling bereikt). Ik denk het niet. Dat Ronaldo en veel voetballers dat eigenlijk altijd wel doen bij een doelpunt (subdoelstelling), wil toch niet zeggen dat hij moet juichen? Daarnaast lees ik hier in reacties dat zijn vader 7 jaar geleden op de dag van deze wedstrijd is overleden en dus snap ik dat je dan niet blij bent op zo'n dag en dus ook niet wil juichen.

De media zouden alles m.b.t. voetbal eens een week met rust moeten laten. Dan zul je zien hoe weinig er over Ronaldo bekend wordt. In plaats van dat je elk detail hier op voetbalzone kan lezen zul je ineens niets lezen. Of denk je dat Ronaldo dan zelf voetbalzone zal informeren om te laten weten dat hij zijn sleutelbos heeft laten vallen?

5 september 2012 om 08:54

@levski: Een journalist vraagt waarom hij niet vierde en hij zegt dat het is omdat hij triestig is. Dat is alles wat hij heeft gedaan. Dat er op voetbalzone en duizenden andere voetbalsites/kranten daar 20 artikels aan worden besteed, wat kan hij daaraan doen.

"je kunt toch wel verwachten dat dit gaat gebeuren?"
Niet per se, en zeker niet als je echt verdrietig bent. Dan denk je niet na en wil je gewoon zo vlug mogelijk die verdomde vragen van journalisten beantwoorden en naar huis gaan, kan ik me voorstellen.

Wat betreft de reden. Ik heb er niet over gespeculeerd en zal het ook niet doen. Het zal wel uitkomen op zijn tijd. En waarschijnlijk is het wel iets waar bijna niemand iets over zei.

5 september 2012 om 10:58

Slaat nergends op

4 september 2012 om 21:28

Misschien om het feit dat zijn maatje Kaka' geen speeltijd krijgt/heeft gekregen? Ik heb echt geen idee, het blijft bij speculeren als hij geen duidelijkheid geeft..

4 september 2012 om 21:33

Heb ergens gelezen dat het misschien over de volgende dingen kan gaan:

1) Ronaldo denkt dat hij niet genoeg geld verdient en wilt meer.

2) Hij is niet blij dat Andrés Iniesta werd uitgeroepen tot Uefa speler van het jaar.

3) Hij voelt zich ondergewaardeerd bij Real Madrid, door de club en zijn teamgenoten.

Bron: Guardian

4 september 2012 om 23:22

Hoezo open deuren intrappen... Niemand behalve Ronaldo en misschien een select gezelschap weten het. Kan je net als alle kranten wel geruchten op noemen, maar voor hetelfde geld heeft hij te horen gekregen dat hij nog maar 30 wedstrijden per jaar kan spelen vanwege een slechte enkel.

4 september 2012 om 20:55

Draai niet zo om de hete brij heen en gooi gewoon naar buiten wat er is. Hoeven wij ook niet steeds van die onzin berichten te lezen .

4 september 2012 om 20:58

Als je de onzinberichten zat bent kun je de media beter wijken.
Dit is hun grondstof, daar kun je Ronaldo niet op aankijken.

4 september 2012 om 21:01

jonge wat kom je nu onzin praten. Ronaldo had alle geruchten uit de wereld kunnen helpen door een bericht naar buiten te brengen wat er zich echt af speelt.. Dan krijgen wij ook niet steeds van die achterlijke berichten van die journalistjes die maar wat speculaties de wereld in helpen. Want er kan bijna geen uur voorbij gaan of er komt weer zon onzinbericht naar buiten.

4 september 2012 om 21:10

Als Ronaldo niet met de hele wereld wilt delen waarom hij een beetje verdrietig is, lijkt me dat zijn goed recht.

Of gaan we Ronaldo nu aan de galg hangen omdat hij zoiets niet wilt delen?
Lijkt me het belangrijkst dat hij zoiets met de leiding van Real Madrid bespreekt, en aangezien dat al gedaan doet Ronaldo niks fout.

Dat jij ieder uur een onzin bericht zit te lezen ligt dan misschien aan je eigen inzicht om in te schatten of 't het lezen waard is.

Buiten dat zeg ik louter logische dingen.

4 september 2012 om 21:14

Inderdaad. Als ik Real zou zijn zou ik hem zo snel mogelijk verkopen zo belangrijk is hij ook weer niet Callejon is bijna even goed als Ronaldo uitsetekende vervanger van Ronaldo. Als ze Callejon in zijn plaats zetten scoort hij er vast 60 per jaar.



En nu even kijken hoeveel duimpjes omlaag :P

4 september 2012 om 21:17

Ik hang ronaldo helemaal niet aan de galg . Ben zelf een groot fan van hem.
Maar dan kan ik even goed nog wel moe worden van deze Bullshit allemaal ieder uur weer hetzelfde liedje. Word gewoon een beetje ziek van die zielige journalisten met hun speculaties dit zeg ik nu al voor de 2e x tegen je maar begrijpend lezen is erg moeilijk voor je volgens mij.
het zou slim zijn van ronaldo of Real om naar buiten te treden met een echt statement zodat die journalistjes de mond gesnoerd worden.

4 september 2012 om 21:19

Gozer, denk je nou echt dat Ronaldo niet weet waar hij mee bezig is?zijn eerste fout ligt al bij niet 'niet juichen', vervolgens zijn wazige reactie, waar niemand een touw aan kan vastknopen. Maar dit valt te overzien vind ik. Je kan, en vooral in zijn positie, jezelf goed verstaanbaar maken.

Maar als meneer Ronaldo vervolgens een Facebookberichtje plaatst, waar niemand nog iets wijzer van wordt, dan ben je toch echt verkeerd bezig. Blijf er niet wazig over doen, en vertel wat er is, en dat hoeft ook niet eens direct, maar ik denk dat sommige zich nog steeds druk zullen maken over een mogelijk vertrek van Ronaldo, ondanks zijn opmerking over zijn instelling voor de Madrid-supporters.

Waar rook is, is vuur.

4 september 2012 om 21:27

@ ajaxdeclub

En ik heb jou ook al eerder gezegd dat je de media dan beter kunt wijken, als je er zo moe van wordt. Dus niet proberen mij te wijzen op begrijpend lezen als je er zelf niet op ingaat.

Stel je nou eens voor dat je Ronaldo bent. Zou het je echt interesseren wat een of andere journalist over je schrijft? Hij is verdrietig dus zal wel andere prioriteiten hebben. Zoals zijn facebookpagina aangeeft vind hij het natuurlijk wel sneu voor de fans dat die zo'n ophef van de media moeten verwerken.

@ Manuel

Ronaldo is simpelweg Ronaldo. Jij hebt het al over fouten terwijl hij gewoon zichzelf is en eerlijk antwoord geeft en zich gedraagt zoals hij zich voelt. Dat dat in jouw ogen fout is heeft meer te maken met wat jij wilt zien dan wat Ronaldo zou moeten doen.

Wat betreft de Facebookpagina kan het Ronaldo waarschijnlijk niet interesseren wat mensen over hem schrijven maar waar hij wel om geeft zijn zijn fans, die uiteraard zich afvragen of alles wel goed gaat.

Ik vind niet dat Ronaldo iets hoeft te vertellen als hij dat niet wilt. Alsof Ronaldo bezit is van het volk, is ook een mens die mag doen en laten wat hij wil zolang dat binnen de grenzen van de wet valt.

4 september 2012 om 21:44

Hou jij het maar bij Galatasaray, jij weet echt niks van voetbal vriend.

@gssk040

4 september 2012 om 21:51

@ Stetto
Ik ga er zeker op in dat jij geilt op alle berichten die over ronaldo naar buiten komen wil niet zeggen dat ik dat ook doe en daarvoor hoef ik al helemaal niet de media te gaan wijken.
Het zou gewoon netjes van Real en Ronaldo zijn om de waarheid naar buiten te brengen zodat dit gezeik op houd en zodat de supporters van Real met een gerust hart kunnen gaan slapen. Dus nogmaals leer lezen ik praat niet alleen over Ronaldo maar ook over Real ! Je hoort als club en speler je supporters de waarheid te vertellen en niet een of ander raadsel de wereld in te helpen.

4 september 2012 om 21:59

@ Ajaxdeclub

Ik geil totaal niet op berichten, ook niet op Ronaldo.
Waar ik trouwens wel op geil is Bar Rafaeli, maar dat terzijde.

De ongerustheid van de supporters is begrijpelijk, zeker in Spanje, maar het lijkt me niet dat Ronaldo iets binnenskamers houdt als dat niet had gehoeven.

Bovendien lijkt het me niet dat Ronaldo een dergelijke situatie prefereert, waardoor hij klaarblijkelijk de situatie momenteel zelf niet kan veranderen.

Real bestond voor Ronaldo en zal na Ronaldo nog steeds bestaan.

Tenslotte vraag ik om een moment stilte voor jou en alle andere mensen die moeten lijden onder de stroom van berichten omtrent Ronaldo en Real. Het zal je toch maar overkomen, arme stakkers.

4 september 2012 om 22:11

jonge doe niet zo achterlijk. (dit betreft je moment stilte)
Het is toch gewoon normaal dat een club als Real met waarheden naar buiten komt ik verwijd ronaldo niks want het kan van alles zijn.
Maar ik zou het fijn vinden als supporter dat mijn club met waarheden naar buiten treed in plaats van alles journalisten maar laten gissen en onwaarheden de wereld in te laten helpen. Als het een prive probleem is dan kan ik het begrijpen dat ze niet met nieuws naar buiten treden, Maar dit zijn professionele problemen en Real als profclub hoort dit te delen met hun supporters.

hahah maar even dit nog. het geen wat betreft Bar Rafaeli kan ik je niet meer dan gelijk geven ahahha

4 september 2012 om 20:55

Wat een gezeik zeg.
Komt hij aandacht te kort ofzo?
Hij vraagt alle aandacht en dan krijgt hij die en dan zegt hij niks.
Hou dan gewoon je mond en ga voetballen.

4 september 2012 om 20:57

Haha, hij vraagt aandacht? Kom op man, het is de pers die het zo groot maakt. Hij zegt alleen dat hij verdrietig was om professionele reden. Ineens gaat de hele Spaanse pers los en gaat erop speculeren. Hij kan daar toch niks aan doen?

4 september 2012 om 20:59

Net daarom... Hij weet goed genoeg dat die vragen gaan komen van de pers als hij niet juicht.

4 september 2012 om 21:01

Kom nou, CR weet heel erg goed dat elke uitspraak van hem uitvergroot wordt en als je dan met zo een verdrietverhaal afkomt, dan weet je gewoon dat dit massaal de aandacht zal trekken.

Dit bericht is niet van dien aard om de speculaties te stoppen. Het gaat niet over geld maar dan kan nog zoveel, de speculaties blijven gewoon.

4 september 2012 om 21:12

Dat weet je toch als je Ronaldo bent?
Dan weet je als je iets doet dat het onder een vergrootglas komt?
En dat veroorzaakt hij zelf door niet te juichen en daarna nog iets te zeggen.
als hij zo professioneel is had hij het binnenskamers gehouden.

4 september 2012 om 21:16

4 september 2012 om 21:17

Misschien moest hij zijn hart luchten maar had hij afgesproken met Real Madrid om het binnenkamers te houden. Ronaldo is ook maar een mens hoor.

4 september 2012 om 21:19

Dus omdat je weet dat je Ronaldo bent en weet dat de hele wereld op je let moet je alle emoties en gedachten maar uitschakelen en als een robot door de wereld gaan alsof niets je raakt en je de gelukkigste mens van de wereld bent omdat je bij Real Madrid speelt, veel geld hebt en genoeg wijven interesse hebben?

Ik vind het eerder te prijzen dat hij überhaupt verteld dat hij verdrietig is, in plaats van een lulverhaal op te hangen over hoe gelukkig hij wel niet is.
Dat iedereen vervolgens over zijn uitspraken valt is niet zijn probleem.

4 september 2012 om 21:23

een echte man zegt niet dat die verdrietig is en vooral niet aan de pers ..

Als het om Privé reden gaat zou ik het nooit aan de Media vertellen en ik denk hij ook niet.

Het gaat dus gwn om geld en hij wilt vertrekken naar Qatar of Rusland.

4 september 2012 om 21:27

Haha, wat is dat nou weer? Een echte man zegt niet dat hij verdrietig is? Een man mag ook gewoon zijn emotie tonen hoor. Je gevoelens op kroppen is al helemaal niet goed. Emoties tonen is menselijk.

4 september 2012 om 21:29

@ Fenerim70

Gelukkig zijn er nog echte mannen als jij, of niet dan Fenerim70.
Wat een held ben je ook!

Knap dat jij precies weet wat er aan de hand is, zonder dat iemand openheid van zaken heeft gegeven.

4 september 2012 om 21:01

Jaa hij heeft aandacht te kort, hij wilt dat alle kranten over hem schrijven en iedereen over hem praat want niemand kent hem want wie is Cristiano Ronaldo ?

Maak je niet belachelijk, het is iets tussen Real en Ronaldo daar hoeft ene Wve niets van te weten. Mensen die zeggen dat hij aandacht wil willen juist het meest weten van deze soap

4 september 2012 om 21:09

Nou als het iets tussen hem en real is dan is hij gewoon niet professioneel bezig.
En moet hij dat lekker binnenskamers houden.

En niet zielig staan doen op het veld.

4 september 2012 om 22:02

@wve Hij komt geen aandacht te kort hoor, als de journalist hem niks vroeg over waarom hij niet zijn doelpunt had gevierd, dan hadden wij dit niet geweten, en hij gaat echt niet '''nep juichen'''' ofzo.

4 september 2012 om 22:04

Dan is hij niet professioneel.

4 september 2012 om 22:06

@wve Een voetballer is ook een mens, dus heeft ook gevoelens die hij wilt uiten.

5 september 2012 om 07:09

Dat moet je binnen de muren van de club doen.
Ik vind het niet collegiaal.

4 september 2012 om 20:56

Het lijkt er bijna op alsof Real Madrid iets beloofd heeft aan Ronaldo en dat de club zich niet aan deze belofte heeft gehouden, maar het is gewoon onmogelijk om te bedenken wat ze hebben beloofd. Ronaldo moest nooit voor de media verkondigen dat hij verdrietig is, dit moest intern besproken worden. Het is prima van Ronaldo dat hij duidelijk maakt dat het niet om geld gaat, maar misschien is het nu handiger dat hij gewoon aangeeft wat er aan de hand is, aangezien de Spaanse media nieuwe theorieën blijft bedenken..

4 september 2012 om 20:56

Elk mogelijk probleem is een probleem tussen Ronaldo en Real Madrid.
Beetje vaag dat iedereen direct op de man probeert te spelen.
Hij heeft zijn imago ook niet bepaald mee, helaas.
Geweldige voetballer, maar ondergewaardeerd als mens.
Alsof hij één van de gelukkigste moet zijn vanwege zijn positie/status of wat dan ook.

4 september 2012 om 20:57

Ik wist dat het niet om geld ging.waarom zou hij meer willen verdienen terwijl heel Spanje kapot is. Hij heeft genoeg geld ook door sponsor, maar het is wel goed dat hij een reactie heeft gegeven dat het niet om geld gaat.

Nu moet hij wel zeggen Waar het over gaat..

4 september 2012 om 21:26

To be continued tomorrow ....

4 september 2012 om 20:57

Als een vrouw zegt ik heb privé-foto's maar ik kan ze echt niet sturen, dan zegt ze eigenlijk geef mij aandacht, zeur aan mijn hoofd en ik stuur ze op. Ronaldo doet het zelfde. Waarom doe je zo geheimzinnig ? Zeg hoe het is of breng het voortaan nooit meer ter sprake. Zo lijkt het een gevalletje ik-wil-media aandacht.

4 september 2012 om 21:00

Dat hij iets zegt waar de media opgewonden van raken is niet zijn schuld, zij stellen de vragen, zij willen antwoord.
Hij kan enkel antwoorden, en Ronaldo heeft wat metroseksuele trekjes vergelijkbaar met Beckham maar dat maakt hem nog geen vrouw die aandacht zoekt.

4 september 2012 om 21:02

Ik denk dat het meer is dat hij wel een reden moest geven. Als de journalist vraagt waarom hij niet heeft gejuicht en hij zegt: ' Geen reactie.' Dan komen er ook speculaties. Dat hij alles binnenshuis wilt houden vind ik juist alleen maar goed.

4 september 2012 om 21:06

Denk je echt dat de impact het zelfde was geweest als hij geen reactie gaf ? Dan zou het open staan voor interpretatie. Hij heeft gezegd dat hij ongelukkig is. Als hij niets zou zeggen, zou ik, iemand die nooit naar Real kijkt, geen weet hebben van deze kwestie. Nu moet ik weer alles lezen, omdat om de vijf topics hij ter sprake komt.

4 september 2012 om 21:09

Dat denk ik wel ja. Dan komen er weer allemaal spelers die zogenaamd wel weten waarom hij geen reactie gaf. Je moet trouwens niets lezen, je klikt er gewoon vrijwillig op.

4 september 2012 om 21:22

@ Benzidane:

Helemaal waar. Ik begrijp niet waarom mensen zich storen aan de artikels die ze zelf besluiten te lezen. Mensen verwachten de waarheid te krijgen zonder zelf kritisch na te hoeven denken, zo werkt het alleen in geschiedenisboeken, en zelfs dan nog niet.

4 september 2012 om 23:29

Alles wat Ronaldo doet, ligt onder een enorm vergrootglas. Stel gewoon even dat deze man echt ergens ontevreden over is en dat hij op dit moment geen plezier in zijn werk heeft. Moet hij dan gewoon juichen als een boer met kiespijn? Misschien zit het nu wel te diep dat dat ook niet kan. Als hij niets antwoordt op de vraag waarom hij dan niet juichte, wordt er toch gespeculeerd. Bovendien zou het beter kunnen zijn dat de reden niet naar buiten komt voor de betrokkenen.
Aan de andere kant heeft Ronaldo zijn verleden in zo'n zaak tegen (manu). Eigenlijk is het dus gewoon het best om er geen aandacht aan te besteden. Zo komen er geen complottheorien en zo krijgt Ronaldo niet de aandacht die hij misschien wil.

4 september 2012 om 20:58

Tuurlijk gaat het niet om geld... Messi staat meer dan hem in de belangstelling. Maar op deze manier trekt hij natuurlijk de aandacht weer naar hem. "slim"...

5 september 2012 om 21:43

Het heeft Niks, helemaal Niks met Messi te maken hoor..

4 september 2012 om 20:58

Hij is verdrietig, omdat hij niet naar Feyenoord mocht!

4 september 2012 om 20:58

Wanneer is die dag dan, want hij heeft nu onrust voor zichzelf en voor de team gezorgd. Hou dan gewoon je mond dicht en hou je prive zaken bij je.. En je hoeft echt geen medelijden met hem te hebben, hij verdient miljoenen euro's. Daar kunnen wij alleen maar over dromen..

4 september 2012 om 20:58

That I am feeling sad and have expressed this sadness has created a huge stir. I am accused of wanting more money, but one day it will be shown that this is not the case. At this point, I just want to guarantee to the Real Madrid fans that my motivation, dedication, commitment and desire to win all competitions will not be affected. I have too much respect for myself and for Real Madrid to ever give less to the club than all I am capable of. Abrazos to all madridistas #ronaldo's tweet !

4 september 2012 om 20:59

Er zijn meerdere opties volgens de media. Zo zal Ronaldo niet blij zijn met het feit dat Kaka' afgelopen transferperiode de deur uitgewerkt werd (poging tot) door Mourinho. Aangezien Kaka' een goede vriend van Ronaldo is vond hij niet leuk. Een ander verhaal is dat hij ruzie zou hebben gehad met Marcelo, wat erg ongeloofwaardig is aangezien ook die jongens het goed met elkaar kunnen vinden. Mij lijkt het meest waarschijnlijk dat hij terug wilt naar Engeland, de sfeer, competitiviteit, en beleving zijn daar mooier en groter dan waar ook ter wereld. City is de enige club die hem kan en wil betalen, zou me niet verrassen als hij daar na dit seizoen heen trekt aangezien hij nog wel graag de CL met Real wilt winnen.

4 september 2012 om 21:12

Denk je nou echt dat hij naar City zou gaan?

Ik zie hem dat Man U en de fans echt niet aan doen.. Hij is bij Man U groot geworden en is in mijn ogen zelfs een held van die club.. Heeft Ferguson echt hoog zitten zei vorig jaar ergens ook nog eens dat hij hem de beste trainer van de wereld vond.. En dat terwijl Mourinho aan het roer stond bij Real.. Ik zie hem zoals ik al zei abosluut niet kieze voor City..

Maar ik verwacht dan ook niet dat hij Real zo snel zal verlaten ik denk dat hij volgend jaar ergens gaat verlengen..

4 september 2012 om 21:28

United heeft nooit het geld om hem te halen, en Ferguson gaat nooit 50+ betalen voor een speler, zelfs niet voor Ronaldo. City, PSG en een paar Russische clubs zijn de enige die hem kunnen en eventueel willen halen. PSG gaat hij niet doen, net als Rusland. Eigenlijk is het heel simpel, stel hij wilt vertrekken, City bied 100+ en een vorstelijk salaris, dan is hij weg. Door de nieuwe belastingregels in Spanje zal Madrid hem 30+ bruto moeten aanbieden, om hem tevreden te stellen. Totaal niet realistisch, daarom is het des te realistischer dat City op die situatie in gaat spelen en een weerzinwekkend bod gaat neerleggen en hij terug naar Engeland trekt.

4 september 2012 om 21:43

@ El Gran Capitan..

Dat Man U hem niet kan betalen snap ik ook wel.. Maar ik zie hem dan eerder naar PSG of Rusland gaan dan naar City.. Zoals ik al zei.. In mijn ogen heeft die man te veel liefde en respect voor Man U.. Ik denk dat City hem ook niet met geld kan lokken want daar heeft die man toch al genoeg van..

Hij is nu 27? jaar oud.. heeft nog een contract voor 3 jaar dat hij (ik gok erop) gaat verlengen.. En als Real dat toe zou staan zie ik hem zelfs zijn loopbaan bij die club beeindigen..

Maar als hij weg zou gaan (in de 30+) dan is zijn volgende stap Usa.. en ik gok op L.a. Galaxy.. Die man hoort daar ook gewoon thuis is dat "glitter and glamour" leven van die Hollywoord en noem ze maar op sterren..

4 september 2012 om 20:59

Als het niet om geld gaat en ook niet om priveredenen, blijven er maar weinig opties over. Of er is toch onenigheid tussen het portugese en het Spaanse kamp, of hij is het niet eens met de behandeling van bepaalde spelers en het selectiebeleid.

4 september 2012 om 20:59

Hoezo op een dag zal het duidelijk worden...wacht hij op 1 april 2013?

4 september 2012 om 21:00

Voor kinderen die geen verstand hebben van voetbal etc. Ronaldo zoekt geeen aandacht , dat doet de Media , Ronaldo zei alleeen maar dat hij verdrietig is en de media zegt gelijk dat CR7 weg gaat !

4 september 2012 om 21:12

Voor kinderen? Geen verstand van voetbal? Ten eerste heeft dit niets met wel of geen verstand van voetbal te maken, dit heeft weer te maken dat CR aandacht zoekt om zijn zin te krijgen. Dit heeft totaal niets met de media te maken. Besef jij wel dat hij niet juicht voor de club die hem schatrijk heeft gemaakt, voor het publiek die in deze zware tijden zijn salaris betaald. Dan vraag je om aandacht, dan vraag je de media om je een vraag te stellen.

Als jij zoveel verstand hebt van voetbal, dan met name dit wereldje, dan weet je hoe het werkt. Zijn fans willen weten waarom hij niet juicht en komt ie met zijn vage verklaring, dat doe hij en alleen hijzelf.

4 september 2012 om 21:01

Het is heel simpel.
Hij is ongelukkig in Madrid bij Real en wilt naar een andere club.

4 september 2012 om 23:59

Haha ik ben dus niet de enige die dat daadwerkelijk denkt. Maar goed, als ik dat zeg zal ik wel bestempeld worden als Real-hater/misgunner of iets in die richting haha. Ik denk dat deze uitspraak op een dag ook wel weer aan het licht komt en ik heb zo een gevoel dat dit de dag is waarop hij niet meer voor Real Madrid uitkomt. Hoe dan ook Real Madrid blijft altijd groot of dit nou met of zonder Ronaldo is. En zeg nou zelf: Een Higuaín en Benzema samen in de basis leveren toch net zoveel doelpunten op? Natuurlijk C.ronaldo zijn doelpuntenproductie is van een absurd niveau, maar ik denk dat het spel van Real alleen maar beter wordt zonder hem.

5 september 2012 om 18:00

Klopt.
Ronaldo komt altijd over dat hij alleen Real Madrid kampioen heeft gemaakt.
Dat is niet zo. Blijft een teamprestatie. Hij heeft wel het grootste aandeel gehad.

4 september 2012 om 21:03

Het is iets prive. Niet iedereen is altijd even gelukkig in het leven, ook al heb je zoveel geld en kun je bijna alles doen(zoals Ronaldo).

Misschien is er iets met zijn vrouw of moeder? Snap niet waarom mensen gelijk zeggen dat het om geld gaat. Deze man verdient al zakken vol met geld en daarnaast; al die sponsors steken zoveel geld in hem... deze man wordt echt niet verdrietig om meer geld te krijgen... Come on.

4 september 2012 om 21:10

Hij geeft aan verdrietig te zijn maar dat het niet op persoonlijk vlak is maar op proffesioneel vlak.
Dus heeft niets met zijn familie oid te maken.

Als geld hem niets doet dan is ie ook niet bezig met zijn contract die nog 3 jaar doorloopt. Hij laat een heel stadion zien dat er iets met hem is door niet te juichen voor de club die hem betaald, voor het publiek die hem betaald en dan vervolgens zeggen dat je verdrietig bent?? Dit metro mannetje laat zich weer eens van zijn verkeerde kant zien en dat is spijtig aangezien hij een van de beste voetballers ter wereld is. Zeg wat er is of zeg niets maar ga niet half half aandacht trekken om vervolgens je mond te houden.

4 september 2012 om 21:03

Verwacht dat er gewoon iets is tussen Real en Ronaldo. De een die zegt dat hij vindt dat Kaka beter behandeld moet worden, de ander zegt dat CR7 het jammer vindt dat Granero weg is. Wij zullen het pas op die ene dag weten en om hier nou 52 berichten per dag aan te besteden vind ik iets te veel van het goede persoonljk.

4 september 2012 om 21:04

Ah.. persoonlijk boeit het mij niet eens waar het over gaat of zou kunnen gaan.. Iedereen kan nu de meest gekke dingen roepen en de grootste onzin verzinnen.. Sommigen zijn daar nu ook 2 dagen vollop mee bezig..

Maar men weet het absoluut niet en wellicht zal men er ook nooit achter komen.. Maar zoals ik zei doet dat er niet aantoe..

1 ding is wel zeker.. Die man gaat sowieso gewoon weer vlammen voor Real en dat is voor mij voldoende..

4 september 2012 om 21:06

Ik denk dat Madrid nog steeds geen miljoenensalaris aan zijn zoontje wil betalen

4 september 2012 om 21:06

Lol die hypocrieten wisten het zo goed. Het moest wel om geld gaan! 'geldwolf', 'ondankbare hond' en weet ik veel wat nog meer. Zelfs Real 'supporters' deden eraan mee.

Nu dat niet zo blijkt te zijn, blijven ze veilig in hun hol. Wees een man en geef je ongelijk toe!

4 september 2012 om 21:36

Inderdaad, wat een kansloze reacties heb ik gelezen en blijf ik lezen. Ze denken allemaal dat ze het weten en benaderen echt werkelijkwaar alles supernegatief wat hij ook zegt of doet. Te triest voor woorden maar ja, het zegt genoeg over de mensen die dat posten.

Ooit zal het duidelijk worden wat er aan de hand is en dan kan iedereen weer met een gerust hart gaan slapen ;

4 september 2012 om 21:08

Help even jongens. Het is dus een kwestie van tijd dat het duidelijk wordt. Wat is in het verleden op dezelfde manier gegaan? Dus wat moet er gebeurd zijn dat het even duurt voordat het aan het licht komt?
En nee ik troll niet en zeg ook niet dat Alle problemen na een tijdje aan het licht komt, want dat weet ik zelf ook wel.

En als niemand helpt, nou dan pech

4 september 2012 om 21:26

Genegeerd

4 september 2012 om 21:57

In het verleden is Rooney naar het bestuur van Man Utd. geweest, met hetzelfde praatje, alleen vertelde hij dat hij ging vertrekken bij Man Utd. Dit is inmiddels twee jaar geleden. Daar gaf het bestuur wel toe, en gaven ze hem salaris verhoging en verlengde hij zijn contract. In de situatie waar Ronaldo nu in verkeerd is dat niet mogelijk, omdat het geld dat Real betaald voor Ronaldo's salaris verdubbeld zou gaan worden door de veranderende btw-bedragen etc. Perez is gewoon duidelijk en schijnt te hebben aangegeven dat dat niet kan gaan gebeuren en dat hij zich moet houden aan de afspraken, oftewel; zijn contract met de huidige salarissen uitzitten.

4 september 2012 om 21:08

Oud-portugees international Paulo Futre weet wat er aan de hand is met Cristiano Ronaldo. “Ze zeggen dat hij niet blij is met zijn contract, dat hij meer geld wil verdienen. Maar dat is het helemaal niet. Hij voelt niet het volste vertrouwen van de clubleiding van Real Madrid, daarom wil hij vertrekken”, zegt de 46-jarige oud-vleugelspeler van onder meer FC Porto en Atlético Madrid. (AS

4 september 2012 om 21:08

moest ik directeur zijn van Madrid zou ik hem een chantage deal doen. . Als je de landstitel en CL kunt bezorgen dan ga ik u contract verbeteren. denk dat Ronaldo dan als een beest ga spelen

4 september 2012 om 21:11

Misschien heeft hij ruzie met iemand ofzo, verder weet ik niet waarom hij professionele problemen heeft die niks met zijn salaris te maken heeft. Als het wel met salarisverhoging te maken heeft is hij wel erg kinderachtig.

Desalniettemin boeit het me niet. Als hij maar doorgaat met de goals, assists, shows en dergelijke ben ik tevreden Hala Madrid!

4 september 2012 om 21:12

In een tijdperk waarin iedereen alles gepast en ongepast deelt via social whatever is het best leuk om te zien dat iedereen gek lijkt te worden als iets niet gedeeld wordt. Laat ze maar lekker gokken Crissie!

4 september 2012 om 21:13

Ik snap het niet. Spelers willen ook altijd duidelijkheid van hun club of trainer, maar ze doen net hetzelfde. Wat is dit toch allemaal laatste tijd.'?

4 september 2012 om 21:14

Ik ben bang dat dit "drama" nog wel ff gaat duren.
Ik heb eigenlijk nu al zoiets van " who cares"
Ik heb nog nooit een speler gezien die er zo n geheimzinnig drama van maakt dat hij weg wil.
Maar aan de andere kant past zijn gedrag ook wel een beetje bij een echte dramaqueen.
De op 1 na grootste speler van de wereld , man zeg toch gewoon wat je op je lever hebt en jank niet zo.
Werd het maar eens een keer een echte vent.

4 september 2012 om 21:30

Lol als het jou niks kan schelen waarom lees je dit topic dan?

En dramaqueen? Ben jij niet net zo erg dan? Stampvoetend als een kleuter 'mama hij wil de waarheid niet zeggen'

wees een echte vent en negeer alles over Ronaldo.

4 september 2012 om 23:24

oeps ...op de pielemans getrapt?

4 september 2012 om 21:30

Jij zegt het. Werd het maar eens een echte vent. Dat is juist het probleem met deze zuiderling.
Hij valt op mannen, en dat is in zijn cultuur niet uit te leggen.

4 september 2012 om 21:41

El ave, de vrouwen waarmee hij naar bed is gegaan trek jij je s avonds op .......tenzij je zelf op mannen valt. Wellicht dat jou cultuur het wel accepteerd.

Ik vraag mij af wat nu het probleem van de meeste is. Zijn geheimzinnigheid of jullie nieuwsgierigheid.

4 september 2012 om 21:50

Het probleem is...... zijn probleem.

4 september 2012 om 21:16

Grappen hierover maken is niet meer leuk

Beseft hij niet dat hij zichzelf en Real zwart maakt. Misschien is het beter om in het vervolg alles of niets te zeggen. Hij weet toch dat de Spaanse journalisten veel fantasie hebben.

4 september 2012 om 21:19

Het gaat om het gebrek aan investeringen tijdens de transferperiode. Hij vond dat Real zich moest versterken op meerdere positie's zodat ze de Champions League kunnen winnen. Maar meneer Ronaldo heeft niet door dat er op dit moment een Europese Crisis heerst waar zelfs Real Madrid last van heeft.

4 september 2012 om 21:27

ojaa Real heeft er zon last van dat ze modric nog even konden kopen.
Real heeft al een team waarmee ze de CL kunnen winnen dus praat geen onzin.

4 september 2012 om 21:20

Misschien is ie jaloers omdat Iniesta even in het nieuws kwam omdat ie die prijs had gewonnen. Nu heeft iedereen in Spanje het al weer dagen over Ronaldo. Beetje jammer.

4 september 2012 om 21:21

Ik denk dat het echt om die Gouden bal gaat...

4 september 2012 om 21:23

Je vraagt er ook om als je het niet duidelijk zegt wat je dwarszit. De gevolgen moet hij dan ook accepteren

4 september 2012 om 21:26

Off als je op internet kijkt op wikipedia kan je zien dat zijn vader op de dag vam de wedstrijd 7 jaar geleden is overleden, dat was waarschijnlijk de rede dat die niet juichte, ik ben wel geen fan van ronaldo maar deze man heeft ook gevoelens!

4 september 2012 om 21:26

Ajohh... gun Christiano toch het hoogste salaris van alle voetballers... maar wel met de afspraak dat alles tot tot op 1euro hoger dan dat van de nummer 2 word gestort op de rekening van enkele goede doelen, die in onderling overleg worden gekozen. Ookal verdienen alle topvoetballers veels te veel; Christiano Ronaldo is een modelprof, en als iemand van de toppers het verdiend, is hij het wel.

4 september 2012 om 21:27

Zal ik jullie allemaal uit de droom helpen? Ik weet wat het is met Crissie. Hij durft niet uit te komen voor zijn sexuele geaardheid. Tis simpel.......hij valt voor mannen. Ben waarschijnlijk de enige met deze reactie, maar wel de juiste.

4 september 2012 om 21:31

Ja he,
en waarschijnlijk is die op een teamspeler gevallen.
Hoop dat die weggaat en dan zo spelen

Cassilas
Arbeloa
Ramos
Pepe
Marcelo
Ozil
Kaka
Modric
Di maria
Benzema
Higuain?
4 september 2012 om 21:32

Wat knap dat je deze reactie kan plaatsen zonder enige vorm van onderbouwing.
Jij moet vast heel trots zijn.

4 september 2012 om 21:58

Onderbouwing is moeilijk met homosexualiteit. Je weet het nooit zeker, maar ik zou z'n trekjes maar eens in de gaten houden. En nee ik ben niet trots. Ik constateer.

4 september 2012 om 22:01

Wellicht kun je dan onderbouwen waarom Ronaldo verdrietig is?
Omdat zijn geaardheid niet geaccepteerd zou worden bij Real?
En op welke trekjes doel je?

4 september 2012 om 22:18

trekjes zoals kapsel veranderen.
beetje viese shirt gelijk in de pauze verandere.
en zo kan ik wel doorgaan.

4 september 2012 om 22:26

@ Messineymar#

Waarde hechten aan je uiterlijk en verzorging betekent automatisch dat je homo bent?

4 september 2012 om 22:44

@el ave

Nee hoor.. Je bent niet de enige of de eerste, net zoals jij zijn er al wat pubers die twijvelen aan hun sexuele geaardheid en daarmee in de knoop zitten die al iets dergelijks hebben gepost. Misschien moet je het hebben over zijn potje gel... Nog zo een primeur

4 september 2012 om 21:28

Dit word van zelf wel duidelijk wat er is gewoon ff wachten. En die mensen zeggen dat die aandachtsgeil is en aandacht zoekt hij moet toch zelf weten wat die op zijn facebook zet. Dat andere mensen er gelijk conclusie aan gaan verbinden en dat het gelijk op 500 paginas komt en weet ik veel wat is niet zijn probleem toch. En het enige wat ie gezegd heeft is dat het niet om geld gaat meer heeft die niet gezegd. Nou dan zullen we hem maar gewoon geloven en afwachten wat er dan aan de hand is en hem dan pas veroordelen. Niet nu nu we helemaal niks weten nog

4 september 2012 om 21:31

Ronaldo is wel een meester in het trollen van de voetbalwereld. Leert die goed van Mourinho!

4 september 2012 om 22:54

Haha leuke opmerking maar volgens mij is het de media die de wereld aan het trollen is xD

4 september 2012 om 21:31

Oei, oei, jaaaa het is heel erg.

Ronaldo schijnt kaal te worden. Hij kan zijn kapsel straks in de rust niet meer veranderen en ook gel kan hij niet meer gebruiken.

We leven in wereld waarin nog steeds ontelbaar veel mensen sterven van de honger, waar oorlogen duizenden slachtoffers maken en waarin kinderen geen eerlijke kans krijgen op een goede toekomst, maar we blijven lezen dat een overbetaalde snotaap niet gelukkig is.

4 september 2012 om 21:33

Rarara aan wie ligt dat, aan meneer Murdoch of aan meneer Ronaldo?

4 september 2012 om 22:50

@ Setto

Dat is toch niet de vraag die hier beantwoord dient te worden. Het gaat er hier om dat Ronaldo even wat minder gelukkig is en dat dit zo erg wordt benadrukt dat het misselijkmakend is.

4 september 2012 om 22:55

De benadrukking is toch echt iets wat de media doen.

En als ze Ronaldo niet hebben om tijd mee te vullen zoeken ze wel een ander om het volk mee te 'vermaken'.

4 september 2012 om 23:20

@ Setto

O ja, natuurlijk ook de media zijn schuldig aan deze aanstellerij. Maar het is wel Ronaldo die heel kinderachtig treurend gaat kijken als hij scoort en bewust in de media zegt ongelukkig te zijn. Dat vind ik heel erg zielig gedrag voor iemand die door zijn talent enorm bevoorrecht is in het leven.

4 september 2012 om 21:33

Zeg het dan toch, mediageile aandachtshoepel. Iniesta was hem te snel af, hij moest nog een paar minuten op het podium blijven staan, Messi was wel tevreden en dat kon hem niet af. Zou me niet verbazen dat dat het hem is. Hij is belachelijk gemaakt en wil nu terug aandacht krijgen.

4 september 2012 om 21:41

Want de speler die jij als naam hebt heeft ook geen soap gemaakt van zijn transfer hè? ;;

Hij zal hem echt wel graag gewonnen hebben want hij is op en top prof. Hij wil het maximale eruit halen. Het zal wel aan het licht komen op een gegeven moment.

Maar als je bij elk topic van die haatreacties gaat zetten mag je voor mijn part net zo goed wegblijven. Sommige mensen hier roepen allemaal dat het ze niet interesseert en dat ze het een irritante soap vinden maar ze klikken toch elke keer weer op het artikel.

4 september 2012 om 22:10

Ja, hij maakte er wel een zooitje van. Ik vond het niet storend, was net leuk, maar ik begrijp echt wel dat 99.9% van de andere mensen dat hatelijk vonden. Dat was niet meer serieus wat hij deed.

4 september 2012 om 21:34

'ik heb teveel respect voor mezelf en voor de club'

Hahaha eerst voor zichzelf. Verrassend.

4 september 2012 om 21:37

Kom op Voetbalzone, nu is het wel genoeg met het verdrietige kindje Cristiano Ronaldo. De berichten over de huilie-huilie- van Ronaldo is nu al niet meer op 2 handen te tellen. Zo lang niet duidelijk is waarom hij zich zo gedroeg, hoeft daar verder ook geen aandacht aan geschonken te worden, tenzij het in de wandelgangen is, want daar zijn de meeste van deze berichten voor bestemd.

4 september 2012 om 21:47

Als deze berichten jou niks boeien moet je het niet lezen, ik vind het interessant.

4 september 2012 om 23:02

Ik kán bijna alleen nog maar berichten zoals deze lezen...

Maar even zonder gekheid, VZ geeft de mogelijkheid om te reageren op artikels, en daarbij staat niet dat je alleen mag reageren als je het met het artikel eens bent of interessant vindt.
Je mag ook een kritische noot plaatsen, anders is reageren totaal zinloos.

4 september 2012 om 21:37

Zeg dan gewoon wat er speelt Ronaldo!!! Word gek van je;
Denk zelf dat er spelers zijn waaronder Kaka die niet goed behandelt worden binnen de club of er is een bod geweest van een club waar Real zo onder de indruk was dat ze overwogen hebben om dat te doen.

5 september 2012 om 01:21

Volgens Marca zou het zijn, omdat hij vindt dat hij (bijna) geen support/hulp van Real heeft gekregen in zijn strijd om tot de beste speler van Europa ''award'' te winnen.

Ook vind Ronaldo (volgens Marca) dat Real hem anders behandelt dan andere clubs, omdat de sterspelers daar anders (beter) worden behandeld (wel gaant het kennelijk om kleine details).

Als andere (eventuele) reden geeft Marca aan dat Ronaldo het niet eens is met het systeem dat Real hanteert om iemand captain te maken en dus daar ontevreden/teleurgesteld over is.

Citaat van de site van Marca:
''he is disappointed with Real Madrid because of its lack of support as a club in his quest for the Uefa Best Player in Europe Award and also because of other small details that other clubs do for their star players which he does not have. He also feels frustrated with Real's system of selecting a captain, which is based on the time the players spend at the club.''

''the saddened star is also worried that his teammates do not see him as a leader on the pitch and in the changing room. He thinks they do not appreciate the sacrifices he has made for the team.''

''in regard to the Santiago Bernabéu faithful, he still lays the blame on the fans for not unanimously defending him on the day he was booed and for not worshipping him every time he scores a goal.''

4 september 2012 om 21:41

Ik denk gewoon dat hij teleurgesteld is omdat hij niet die prijs heeft gewonnen en iniesta wel(wat ik wel raar vind) en dat hij nu denkt dat hij de gouden schoen ook niet meer gaat winnen. Maar ik weet haast zeker dat hij hem wel haat winnen en kan het zlef nog steeds niet geloven dat. Iniesta die andere heeft gewonnen en cristiano niet

4 september 2012 om 21:47

Als je toch al weet dat het op een dag uitlekt, waarom dan niet nu vertellen?
Aandachttrekker..

4 september 2012 om 21:51

Wie weet was hij de dag ervoor bij Perez op bezoek om te vragen of ze voor de wedstrijd een minuut stilte wilde houden ter nagedachtenis van zijn vader, en werd dit geweigerd?
Dat verklaart dan ook waarom hij een tijd gehuild heeft na de wedstrijd.

4 september 2012 om 21:56

Geen geldzaak, maar wel iets op professioneel vlak..een aandringen tot een aankoop/verkoop van een speler?wilde Ronaldo weer herenigd worden met Rooney?

4 september 2012 om 22:01

Hij vroeg gewoon 2 plaatsen in de kleedkamer. Eentje voor hem en eentje voor zijn ego.

4 september 2012 om 22:05

Goed zo, ben blij dat hij het hier bij houd, als je voor hem bent dan geloof je hem en heb je met deze reactie vrede, en zo niet en je haat hem zo als de meeste heb je pech en kan je lekker gaan janken dat hij het hier bij laat.

En kom maar op met de rode duimpjes ben ik gek op....

4 september 2012 om 22:07

Er schijnt een gerucht te zijn dat het gaat om het feit dat hij voor de wedstrijd een minuut stilte wilde hebben voor het overleden van zijn vader zeven jaar geleden. Dat was ook de reden dat hij in de dug-out aan het huilen was.

Het blijft bij geruchten totdat het duidelijk wordt, maar ik ben zeer benieuwd wat er nou daadwerkelijk aan de hand is. Hij heeft zelf toegegeven dat het een probleem is waar een oplossing voor is. We zullen het vanzelf zien..

4 september 2012 om 22:10

ja, dat lijkt me wel het meest logische, omdat ik echt niet denk dat Ronaldo zich druk gaat maken over zijn salaris. Daar is hij te professioneel voor.

4 september 2012 om 22:11

Dan denk ik niet dat dat zo is. Want de datum van zijn overleden vader is dan ook al verstreken toch? En dus niet oplosbaar. IK denk dat hij wilt dat Kaka meer speelt of dat hij een nieuwe uitdaging wilt!

4 september 2012 om 22:08

Ronaldo waarom maak je iedereen nog nieuwsgieriger dan ze al zijn? Zeg gewoon wat er is want die wordt alleen nog maar opgelost tenzij je verteld wat er aan de hand is. Zolang dat niet gebeurd blijft toch iedereen speculeren over bepaalde professioneele zaken. Geld is het niet zegt hij. Dan ben ik ook beneiuwd wat het wel is. Mocht het toch geld zijn dan is het een geldwolf. Maar ik geloof in de eerlijkheid van Ronaldo

4 september 2012 om 22:10

Ik denk dat er 3 mogelijkheden zijn.

1. Hij wilt toch meer geld en liegt dus nu (wat ik niet waarschijnlijk acht, maar je weet het nooit in de voetballerij)
2. Hij is ongelukkig omdat Kaká (zijn maatje) als een stuk stront en een amateur wordt behandeld terwijl hij één van de beste spelers is van de Madrid selectie en hij eigenlijk altijd samen met hem en Ozil moet spelen! Dan draait het team ook nog beter ook!
3. Hij wilt een nieuwe uitdaging en wilt naar een andere club.

Ik zelf denk eerst het 2e maar misschien ook het 3e. Hij zit nu al tijd lang bij Real en hij heeft nog altijd niet heel erg veel gewonnen. Zoals de CL niet..

4 september 2012 om 22:17

Wat een drama queen is die gast. Naast z'n nare maniertjes op het veld blijkt nu weer eens dat hij erbuiten ook niet helemaal spoort.

4 september 2012 om 22:21

Dat was bij mij al algemeen bekend dat hij in het veld niet ze allemaal op een rijtje heeft. Maar ook daar buiten doet hij soms rare uitspraken. (maargoed zo is hij nu eenmaal) zullen we maar moeten accepteren aangezien er anders weer fanboys zijn die gaan roepen dat je jaloers bent op wat hij heeft enz....

4 september 2012 om 22:29

Welke uitspraken doel je op?

4 september 2012 om 22:30

poep gegeten ofwa? of high geworden vam messi's holletje? ik gok het laatste

debiel

4 september 2012 om 23:07

Doe een beetje normaal.

Ik zeg wat ik ervan vind en niet op zo'n achterlijke manier zoals jij doet.

Dat hij de beste is en dat mensen jaloers op hem zijn vanwege dat hij er goed uitziet. en veel geldt heeft daar doel ik op. Of dat hij nu weer alle aandacht op zich verstigt. Maar ik accepteer dat maar blijkbaar zijn er een stel mensen die mijn woroden niet waarderen. Zal voortaan rekening met jullie houden

5 september 2012 om 00:52

Ik waarder je uitspraken wel degelijk hoor. Dat er z'n iemand als Centaurus7 ineens onnozel gaat doen kan ik niks aan doen.

Verder is dat de enige rare uitspraak van hem die ik heb gehoord. Ook was hij toen gewoon geïrriteerd over dat de supporters van de tegenstander hem uit floot. Als je geïrriteerd bent kan je soms rare dingen zeggen.

4 september 2012 om 22:22

Wat zijn mensen toch nieuwsgierig he, haha..

Ik vind Messi en Ronaldo samen de beste voetballers van de wereld, alleen heb een kleine voorkeur aan Messi, omdat Ronaldo echt alles heeft getraind(ook hartstikke netjes), maar bij Messi het gaat om puur talent. Daarnaast was Ronaldo zo ontzettend arrogant paar jaar geleden en dat heeft nou nog ervoor gezorgd dat mensen hem niet zo mogen. Nu is die meer mediagetraind en oogt die absoluut niet meer zo arrogant als dat die vroeger deed, maar veel mensen hebben nou wel een idee hoe hij over bepaalde dingen denkt, door uitspraken van hem, ikzelf dus ook.. Neemt niet weg dat ik hem nog altijd een geweldige voetballer vind.

Maar daar gaat het niet om, zeg het alleen maar omdat ik hem nu juist een keer ga verdedigen, ipv net als vroeger, aan te vallen..

Laat hem nou gewoon lekker jongens, hij heeft tijdens een wedstrijd niet gejuicht, woehoe.. Hij is op en top proffesional, zoals die afgelopen jaar vaker heeft bewezen, met veel volwassenere reacties als vroeger, dus hij zal zich waarschijnlijk niet zo gedragen, omdat die meer geld wilt, of omdat die ondergewaardeerd word, of omdat Iniesta is gekozen tot beste speler. Misschien is het wel toch dat het is omdat Iniesta is gekozen en dat hij nu denkt, wat moet ik nog meer doen om die prijs te winnen, maar ik denk het niet, want hij is echt een prof geworden, ook in de media. Ik denk zelf dat Ronaldo geen toestemming heeft gekregen om vrij te krijgen, vanwege zijn vader. Hij mag dan alles hebben en stoer doen, maar hij lijkt mij toch echt wel een emotionele man, aangezien die het heel moeilijk heeft gehad met de dingen die gezegd werden over zijn moeder of toen mensen om Messi gingen roepen als hun club tegen Real speelde..

Maarja, waar het mij om gaat, laat hem lekker gaan als die het niet wilt zeggen, is toch zijn eigen keuze. Is jullie hondje niet, dat die gelijk alles gaat zeggen op comando, moet die ook trucjes doen op commando en zitten midden op het veld als het volk erom vraagt, ach kom op.. Misschien heeft die wel alweer spijt dat die het laten zien dat die 'verdrietig' was. De media is echt erg in het verzinnen van verhaaltjes, ze grijpen echt alle kansen die ze maar kunnen pakken om over de grootste onzin te schrijven. Nou nou, dat is een knappe baan zeg, informatie ergens uit je neus zuigen en dan dat op je blad neerleggen.. Op die manier proberen ze dan erachter te komen waar het om gaat, ze persen het er toch wel uit straks.. Nu weten ze dat het niet om loonsverhoging gaat, dan komen er weer andere geruchten, als dat weer is uitgesloten, komt weer wat anders, als Ronaldo volhoud dat die niets wilt zeggen.

4 september 2012 om 22:30

Ik hoor niks van Mourinho omtrent Ronaldo... Ge-wel-dig dit allemaal!

4 september 2012 om 22:32

Ik begrijp niet dat iemand zich druk maakt om het verdriet van Ronaldo. Lekker belangrijk.

4 september 2012 om 22:35

Dit soort dingen zijn juist uiterst belangrijk.
Stel je toch eens voor dat de massa zich zou richten op de dingen die echt fout zijn.

4 september 2012 om 22:43

Jezus 150 doelpunten in 149 officiele wedstrijden, dat wist ik nog niet. Ongekend deze man!

4 september 2012 om 22:57

en de grote show wordt nog eens extra opgevoerd.
al dit alles is echt te gek voor woorden en waar maakt men zich druk om? om ronaldo die maar vaag blijft doen en niet wil zeggen wat er aan de hand is maar juist daardoor nog meer aandacht krijgt.
pffff, wat een prioriteit zeg.

4 september 2012 om 23:05

echt mensen hier barsten echt van jaloezie tegenover Cr.. jezus christus wat een haat tegenover hem?!?! hij kan buitenaards voetballen.. maar is gewoon een mens met emoties.. die worden weleens verdrietig.. je kent het zelf waarschijnlijk ook.

CR is dan misschien af en toe arrogant zoals ik hierboven lees.. maar ik lees ook dat hij dit talent zo goed als zelf aangetraint heeft (uiteraard ook met begeleiding en dergelijke).. mag het.. er zijn (waarschijnlijk ook hier..) mannen met een normale baan (misschien zelf een bijbaantje bij de AH ofzo) die ook arrogant zijn.. mannen met zelfvertrouwen zijn over het algemeen voor de buitenwereld arrogant.. Het verschil is dat CR beroemd is en da is dat schijnbaar raar dat je arrogant bent, juist ja :s

150 doelpunten in 149 wedstrijden.. dan heb je het volle recht om jezelf belangrijk voor het team te vinden en ook om arrogant te zijn (vervelend liever niet.. maar arrogantie mag)

dan heb je ook nog het gezeik over hoeveel hij verdient.. dit is niet zijn schuld.. dit financiele spel wordt al sinds de tijd van cruijff steeds verder uitgerekt (iig al heel lang..) clubs willen spelers behouden, dus meer geld.. clubs willen spelers kopen.. huidige club wil het niet.. dus meer geld.. het klinkt logisch, maar inderdaad loopt het de spuigaten uit.. maar toch als je het kleinschalliger bekijkt en je werkt bij de AH (het gaat om het principe) jij bent 16 je collega ook.. in feiten is iedereen het erover eens dat jij de medewerker van het jaar ben ofzo.. maar om een of andere reden verdient je collega toch meer dan jij.. uiteraard pik je dit niet, lijkt mij dan.. dus salarisverhoging..
geld maakt niet gelukkig het bied alleen meer mogelijkheden.. maar in feiten als je de "arme" bevolking moet geloven is het zo dat als je heel veel geld heb, dan heb je geen recht meer om je rot te voelen.. je mag vrij weinig eigenlijk, want (het moet jaloezie zijn kan bijna niet anders) jij bent rijk en mensen in Afrika (voornamelijk omdat hun overheid het zo goed doen Uche Uche) zijn arm.. in vergelijking met hun is de gemiddelde Nederlander ook rijk.. dus tjaa voortaan altijd lachen, nooit meer trieste emoties.. want mensen in Afrika sterven bij gebrek aan (schoon) water

4 september 2012 om 23:14

De kijkcijfers van de Ronaldo soap zijn ondertussen hoger dan die van goede tijden, slechte tijden..

OT: ik denk dat Ronaldo de waarheid spreekt, die gozer verdient al meer dan genoeg, waarom zou hij nog meer willen..

Hij is iemand die puur door training op dit niveau is gekomen, dan komt de klap van de gouden bal(ook maar een prijs die door journalisten wordt uitgedeeld) wel hard aan.

Morgen weer 10 nieuwe berichten in deze soap..

CR blijft geweldig!

4 september 2012 om 23:23

zeg gewoon wat er aan de hand is ik word er moe van zoveel nieuws omdat deze meneer verdrietig is.

als een club 100 mil wil betalen dan doei ronaldo
kunnen ozil en modric dan samen spelen

4 september 2012 om 23:31

Alsof hij al geen genoeg aandacht krijgt, probeert ie nu nóg meer aandacht te krijgen. wat een zielepiet!
Gewoon lekker voetballen, man!

4 september 2012 om 23:42

Grappig om te zien hoeveel slimme mensen er zijn op deze planeet en zeggen dat Ronaldo aandacht zoekt, Ronaldo zegt iets vervolgens speculeert de media rond, VZ komt met 10topics per dag is het dan Ronaldo die aandacht zoekt? of de media die zomaar schrijft Denk NA.

5 september 2012 om 00:35

Dat hij dit naar buiten brengt betekent ofwel dat hij iets wil forceren binnen de club wat er niet middels normale communicatie van is gekomen, ofwel dat hij goed heeft gekeken naar hoe Mourinho al jaren lang heel de media op zich weet te richten en bezig weet te houden (ten faveure van het team?) en de twee Portugezen onderling hebben besloten dat Ronaldo voor de verrassing eens met de voor onrust zorgende uitspraken mag komen.

Als hij daadwerkelijk verdrietig is om iets wat zich afspeelt in iets waar wij als buitenstaanders in geen enkel opzicht iets mee te maken hebben dan vind ik het uiterst vreemd dat hij het naar buiten brengt. Ik vermoed dat er iets achter zit maar kan niet meer dan speculeren.

Ach alles is hier eigenlijk al over gezegd. Laat het nu gewoon uitkomen of per direct in de doofpot verdwijnen.

5 september 2012 om 01:03

Gaat het dus niet over geld, jammer er zijn nu vast een hoop gefrustreerde Ronaldo haters, want volgens hun was het gewoon duidelijk dat het een geldwolf was.

Ik ben ervan overtuigd dat Real zich niet aan een belofte heeft gehouden of Ronaldo onredelijk/oneerlijk hebben behandeld (of gaat het toch over de slechte behandeling van Kaka door Real).

5 september 2012 om 01:19

Kan zijn dat het met de uitreiking te maken heeft van Iniesta, dat de onderlingen verhoudingen van de Portugeze kamp versus de Spaanse kamp binnen Real nog meer op scherp heeft gezet. Waarschijnlijk vonden bepaalde (spaanse) spelers binnen Real dat Iniesta de prijs terecht had gewonnen en dat dat bij CR in het verkeerde keelgat is geschoten... naja het blijft allemaal speculeren natuurlijk!

5 september 2012 om 05:43

Al zegt hij dat het niet gaat om de prijs "Europees voetballer van het jaar" weet ik zeker dat dit wel de reden is. Kijk het moment van uitreiken terug en let op Ronaldo's gezicht. Hij wist vast zeker dat hij het zou winnen dankzij een goed seizoen. En hij is vast "verdrietig" dat hij niet verkozen is. Maar dat gaat hij natuurlijk niet op tv zeggen (misschien vanwege trots).. Het kan toch geen toeval zijn dat hij precies daarna opeens geen doelpunten meer viert? Dit is echt de enige professionele reden die mogelijk is.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Real Madrid

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
1.Barcelona10075
5.Valencia6513
Voor de complete stand: Primera Division
SpelersPositieW
Cristiano RonaldoAanvaller3434
Luka ModricMiddenvelder333
Ángel di MaríaMiddenvelder327
Mesut ÖzilMiddenvelder329
José CallejonMiddenvelder303
Karim BenzemaAanvaller3011
PepeVerdediger281
Voor de complete selectie: Clubpagina Real Madrid.

1662 fans
Aanvaller, 28 jaar
SeizoenClubW
2012/2013 Real Madrid 34 34 9 0
2011/2012 Real Madrid 38 46 4 0
2010/2011 Real Madrid 34 40 2 0
2009/2010 Real Madrid 29 26 4 2
2008/2009 Manchester United 33 18 6 1
Laatste voetbalnieuws

Fàbregas: 'Real is gek als het honderd miljoen euro betaalt voor Bale'

Real Madrid haalde vorig jaar al Luka Modric voor 45 miljoen euro binnen en wil in de aankomende transferperiode opnieuw de clubkas van Tottenham Hotspur spekken. De Spanjaarden zijn al geruime...Lees verder

In de wandelgangen

Woensdag 19 juni
Guus Hiddink krijgt mogelijk de beschikking over een nieuwe keeper bij Anzhi Makhachkala. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.421875 seconden.