Arbeloa: 'CR verraste ons, maar hij hoeft niet 365 dagen gelukkig te zijn'

Dinsdag, 4 september 2012 om 13:50

Álvaro Arbeloa tast in het duister over de oorzaken van Cristiano Ronaldo's sombere gemoedstoestand. Zondag scoorde de Portugese superster tweemaal tegen Granada, maar hij vierde zijn doelpunten niet. Na afloop legde Ronaldo uit dat hij zich om 'professionele redenen' niet gelukkig voelt. Arbeloa kan in gesprek met AS geen verklaring vinden.

/

“Ik weet niet wat er met Cristiano is”, zegt de verdediger, die in 2009 terugkeerde in Madrid, dinsdag. “Wat hij zondag zei, was voor ons net zo'n verrassing als voor jullie. Maar we zijn één grote familie bij Real en steunen elkaar waar nodig. Is er iets, dan hoef je het maar te zeggen. Dat geldt niet alleen voor hem, maar ook voor een Mesut Özil of Michael Essien.”

Arbeloa zegt niet te geloven dat hij binnen een aantal maanden plots afscheid zal moeten nemen van Ronaldo, met wie hij er nu al drie jaar op heeft zitten. “Hij weet dat hij bij 's werelds beste club zit, en dat hoort ook zo voor de beste speler die er is. Ik denk dat hij ons uithangbord is en dat hij nog lang in Madrid zal blijven spelen. En weet je, Cristiano hoeft ook niet 365 dagen per jaar gelukkig te zijn. Dat kan niemand. En geld? Dat heeft hij als het goed is genoeg, geld maakt niet gelukkig.”

4 september 2012 om 13:53

geld maakt zeker wel gelukkig, je kan alles hebben wat je wilt.

4 september 2012 om 13:57

Ronaldo kan met zijn huidige salaris ook al kopen wat hij maar wilt.

4 september 2012 om 15:17

Ik denk niet dat Ronaldo het doet omdat hij geld tekort heeft.
Als Ronaldo dan toch een loonsverhoging wilt, dan is dat omdat hij de beste betaalde voetballer wilt zijn. Het zit in zijn bloed om de beste te willen zijn. Waarvoor ik hem juist heel veel respecteer. Sommige voetballers hebben geen ambitie meer!

Edit dammie:
Eerste regel vewijderd; dit is provocerend

4 september 2012 om 15:30

Ja ik vind dat ook een goede eigenschap van hem. Ronaldo is sowieso beter dan Eto'o, Zlatan, Rooney, Yaya Toure, Aguero, Drogba, Torres en Conca, dus ik snap wel dat hij dan ook meer wil verdienen dan zij.

4 september 2012 om 16:52

Dat laat je zien met je voeten, niet met je bankrekening!

4 september 2012 om 14:04

Zijn vader is 7 jaar geleden op die dag doodgegaan ik vind persoonlijk dat hij daar toch best niet om mag juigen

4 september 2012 om 14:17

Dan kan ik zeker begrijpen dat je niet gaat juichen, maar het punt is juist dat hij zelf heeft aangegeven dat de oorzaak niet persoonlijk was, maar professioneel. Dat maakt de zaak wat mysterieuzer.

4 september 2012 om 15:22

Ja misschien wilde hij niet spelen vanwege die gebeurtenis 7 jaar geleden, maar moest hij van de club spelen? Miss daarom? Het is allemaal gissen totdat Ronaldo zegt wat er aan de hand was.

4 september 2012 om 14:00

Geld maakt niet gelukkig, maar helpt wel. Je kan zoveel geld hebben als je wilt, maar niet alles hangt af van geld. Denk bijvoorbeeld aan gezondheid, liefde en beterschap etc.

4 september 2012 om 14:02

Geld maakt het leven makkelijker, maar je kan ook ongelukkig zijn als je rijk bent. Met geld kun je niet alles krijgen.

Edit: El Buho was me net voor.

4 september 2012 om 14:14

Ik hoop dat je mij niet verkeerd begrijpt maar als je bijvoorbeeld de k*** krijgt, piep je anders.

Het aller belangrijkste is je gezondheid.

4 september 2012 om 16:59

blijkbaar alleen geen geluk.

of zit ik nu verkeerd.

4 september 2012 om 14:03

Of misschien voelt Ronaldo zich ook gewoon een keer ongelukkig net zoals ieder normaal mens in de wereld dat doet...

4 september 2012 om 14:04

Ronaldo heeft niks meer gezegd sinds zondag, het zijn de media die blijven raden en raden!

jij bent vermoeiend. je hoeft geen ronaldo topic te lezen maar toch doe je het en nog gaan zeuren ook nog.......

Edit Dammie:
Eerste woord verwijderd vanwege verwijzing naar een gedelete post

4 september 2012 om 14:11

Jaa klopt hij wilt aandacht omdat hij geen grote voetballer is die nooit aandacht krijgt ?
Ik word meer moe van Noldus...wat heeft Ronaldo nou gezegd na zondag?

4 september 2012 om 15:00

Nee Noldus heeft helemaal gelijk.......vermoeiend!!
Nog vermoeiender is die Ronaldo lovers die het maar blijven opnemen voor het meest zielige ventje in de voetbalwereld. Iedereen die rationeel nadenkt weet dat het een geld kwestie is... Maar dat jullie nou de kop in het zand steken uit angst dat hij mischien de club wel wil verlaten, moeten julliezelf weten.
En kom niet met domme opmerkingen als: je hoeft de topic niet te lezen..etc etc? Het betreft nou eenmaal de grootste (koop) club van de wereld, en de beste voetballer van portugal, dus heeft het nieuwswaarde

4 september 2012 om 14:11

Zijn vader is 7 jaar geleden overleden weet niet of jij dat ooit hebt meegemaakt maar dat je niet op die dag gaat juichen is toch niet gek

Edit Dammie
Spelfouten eruitgehaald

4 september 2012 om 16:55

Het ging om professionele redenen, als je het overlijden van je vader professioneel ziet zou het betekenen dat die ook geen gevoel heeft.
Hier geloof ik niet in bij Ronaldo dus dat gaat niet op.
Onzinnige reactie dus!

4 september 2012 om 17:06

hij wou niet spelen maar moest dit wel en daarom was hij teleurgesteld misschien wou hij die dag liever naar zijn moeder afreizen

4 september 2012 om 14:12

ik ben nu toch wel zeer benieuwd wat er met Crisje aan de hand is.. het zou het beste zijn als hij gewoon deze week zelf voor de camera komt en het vermeld! dan is het duidelijk en snel voorbij..

Edit dammie:
Eerste alinea verwijderd vanwege verwijzing naar verwijderde post

4 september 2012 om 13:56

''en geld? Dat heeft hij als het goed is genoeg, geld maakt niet gelukkig.”

Ja, of niet! Het is even afwachten, maar iets zegt me dat het dus echt wel met geld te maken heeft (ergens ook niet zo raar, daar waar hij samen met Messi gewoon bovenaan zit maar minder verdient dan een Zlatan of Toure), en dat alles omdat de voetbalwereld niet meer beseft waar het geld vandaan moet komen en er maar mee strooit.

4 september 2012 om 13:57

Daar heeft Alvaro Arbeloa ook gelijk in, niemand kan 365 dagen per jaar gelukkig zijn ookal heb je alles wat je hartje begeert. Echter is het vreemde dat Ronaldo het de wereld inslingerde via een interview na een wedstrijd in plaats van een persconferentie. We kennen dit toneelstukje van Cristiano Ronaldo toch al wel, hij deed namelijk precies hetzelfde bij Manchester United en heeft daarmee maar liefst vijf maal een salarisverhoging gekregen! Hij probeert nu hetzelfde uit te halen bij Florentino Pérez, maar volgens mij is de Portugees vergeten dat Pérez één van de meest gehaaide zakenmannen van Spanje is. Mede daarom vond ik zijn opmerking van gisteren des te mooier, laat de Portugezen maar lekker een show opvoeren maar aan hun eisen zal hij nooit voldoen. Met de wijzigingen in het belastingsysteem in Spanje meegenomen moet Real Madrid 35 miljoen euro betalen om aan de eisen van Ronaldo te voldoen, er gaat namelijk een veel groter deel naar de Belastingdienst in Spanje. Ik verwacht dus eigenlijk dat Ronaldo binnen een paar weken 'gewoon' een nieuw dik contract tekent bij de Madrilenen.

Mocht er een diepere oorzaak zitten aan het feit dat hij ongelukkig is, moeten we daar niet steeds over gaan speculeren. Als het zoals hij zelf aangeeft om een professionele reden gaat, zal hij dat ook binnen de club duidelijk maken. We zullen er dan snel genoeg achterkomen hoe de vork precies in de steel zit.

4 september 2012 om 14:02

Je hebt een groot stuk geschreven maar je hebt alleen open deuren ingetrapt
Ik vind dat bullshit dat Ronaldo meer salaris wilt, waarom zegt hij dat nu pas ? Hij kon dat ook na het kampioenschap zeggen, ik geloof daar niet in, hij is niet zo.

4 september 2012 om 14:05

Ach ja, meer kunnen we eigenlijk allemaal niet doen over het onderwerp Ronaldo. Wat zou je dan willen zien? Een complottheorie over Belchinesen die gaan gokken op de hoogte van het nieuwe salaris van Cristiano Ronaldo en daarmee de ideale weddenschap op tafel hebben gelegd? Ik baseer mijn uitspraken alleen op feiten uit het verleden en trek daaruit mijn conclusies. Meer kan niemand eigenlijk doen totdat er meer duidelijkheid is.

4 september 2012 om 14:08

Misschien omdat hij net de supercup won?

Ik weet het niet, maar tot nu toe is dit het meest waarschijnlijke: Hij wilt een loonsverhoging.

4 september 2012 om 14:09

Klopt, Ronaldo moet nu wat duidelijkheid verschaffen want nu gaat een stuk van zijn imago naar de kloten. Veel mensen denken dat hij meer salaris wil, als dat zo is is het een grote geldwolf, ga dan maar naar Rusland of Psg.

4 september 2012 om 14:11

Ik vind dat hij überhaupt dit soort uitspraken niet had moeten doen in de media, maar gewoon intern had moeten bespreken in Madrid. Zo krijgt zijn imago een flinke knauw, ik hoop dan ook dat hij snel duidelijkheid verschaft over zijn uitspraken.

4 september 2012 om 14:06

Dat van 5x salarisverhoging klopt niet. Hij heeft nooit 5x z'n contract verlengd in Manchester!

4 september 2012 om 14:09

Je moet niet 5 maal je contract verlengen voor 5 maal een loonsverhoging. Een verbeterde contract kan ook wel.

4 september 2012 om 14:09

Dat is wel een feit dat ik klakkeloos uit de media heb overgenomen, ik heb dat niet gecheckt. Hoevaak heeft Ronaldo volgens jou dan een contractverlenging/salarisverhoging gekregen van Manchester United?

4 september 2012 om 13:57

Het heeft te maken dat Ronaldo een minuut stilte wou voor zijn vader die in 2005 is overleden. Perez weigerde dit en Ronaldo was teleurgesteld in Perez. Ronaldo wilt echt geen meer salaris, hij heeft zelfs een groot deel van zijn salaris aan Somalie gedoneerd...

4 september 2012 om 14:02

Als dat zo is, vind ik dat Perez groot gelijk heeft om daar niet aan toe geven. Hoe groot het persoonlijk leed ook is, met alle respect, maar als je hier aan toe gaat geven kun je voor elke wedstrijd wel een minuut stilte houden. Volgende keer vraagt Cassilas 'respect' voor zijn pas overleden hond.

Edit: die vergelijking maak ik omdat het zeven jaar geleden is dat de vader van Ronaldo overleden is, voordat ik iedereen over me heen krijg.

4 september 2012 om 14:07

Dat is ook zo maar waarschijnlijk heeft Perez het op een botte manier geweigerd. Ronaldo is ook best emotioneel, maar ik vind dat Ronaldo dat ook niet kan eisen, dan wilt volgende week Di Maria een minuut stilte en dan weer volgende maand Benzema...

4 september 2012 om 14:24

Van de ene kant begrijp ik het wel dat die het wil omdat, Ronaldo is nummer 7 altijd en overal en zijn vader is 7 jaar geleden overleden misschien heeft dat wel een extra betekenis! Ik zeg maar wat!

4 september 2012 om 13:57

Ongelooflijk hoeveel commotie èèn uitspraak kan veroorzaken. Ik begin er steeds meer in te geloven dat het puur met financiële eisen m.b.t een verbeterd contract heeft te maken.

Als dat het geval is vind ik Ronaldo echt afdoen, dus hopen dat het niet zo is.

4 september 2012 om 14:54

Inderdaad. Mocht dat de oorzaak zijn van het niet juichen dan maakt hij zichzelf wel belachelijk. Dan is dat verwend gedrag omdat hij zijn zin niet krijgt. Daarbij 'verdiend' hij dusdanig veel dat je daar -in mijn optiek- nooit(!) over mag klagen.
Maar goed, al met al weten we nog steeds niet wat er nu exact aan de hand is dus blijft het koffie-dik kijken allemaal..

4 september 2012 om 14:00

Haha, mooie woorden van arbeloa. Soap Ronaldo duurt nog voort. Ps: ik vind arbeloa best goed spelen dit seizoen, hij is verdedigend top, alleen aanvallend is hij soms wisselvallig. Maar ik denk niet dat er een vervanger moet komen voor arbeloa.

4 september 2012 om 14:00

Schuldencrisis? Eurocrisis? Opstand in Syrie? Opwarming van de aarde?
Allemaal niet relevant: CR7 zit niet lekker in zijn vel. Logisch dat dit de gemoederen in Europa bezig houdt. Zouden de Maya's toch gelijk krijgen, en is dit het begin van het einde?

4 september 2012 om 14:04

Met alle respect maar dat Syrie duurt al een jaar lang en er is geen verandering in gekomen. Maar die punten die jij zegt horen niet op Voetbalzone maar bij het NOS Journaal daar hoor je toch ook niet over de Ronaldo soap...

4 september 2012 om 14:08

Zulke reacties zouden wat mij betreft een groen randje moeten krijgen, je hebt namelijk ook helemaal gelijk! Meer dan een kwart van de bevolking in Spanje is werkloos, het land staat financieel aan de rand van de afgrond en er worden dagelijks onschuldige Syriërs vermoord omdat ze hun mening niet mogen geven. Maar wat maakt het ook allemaal uit, Cristiano Ronaldo is niet gelukkig met zijn gigantische salaris. Het lijkt me dan ook meer dan logisch dat we ons allemaal druk gaan maken over hem in plaats van de echte problemen in de wereld.

4 september 2012 om 14:17

Alleen de voetbalwereld geeft om Ronaldo, logisch want het is een voetballer. De rest van de wereld zal het echt geen moer uitmaken of Ronaldo zich niet gelukkig voelt.

4 september 2012 om 14:19

Nou, ik kan je zeggen dat er dan wel een heel select groepje is die er werkelijk om geeft of Ronaldo wel gelukkig is. Zeker in deze economisch zware tijden hebben we wel andere zaken aan ons hoofd.

4 september 2012 om 14:20

@memoires
Ik moet zeggen dat het mij ook geen moer uitmaakt of Ronaldo al dan niet gelukkig is. Wanneer je zo'n leven hebt, en je bent niet gelukkig, zal ik snel naar een psychiater gaan of voor de eerste beste intercity.......
Wanneer je in zo'n situatie nog niet gelukkig bent, gaat het wss nooit meer lukken wel?

4 september 2012 om 14:21

Gast, het is een voetbalsite he. Daar staan geen andere nieuwsdingen op. Als je het niet wil lezen. Open het topic dan überhaupt gewoon niet. Of ga naar Nos.nl.

4 september 2012 om 14:23

Joostvans: klopt dat er belangrijkere dingen zijn in de wereld. Maar de media geeft er aandacht aan en wij lezen alles gewoon braaf. Als iedereen gewoon CR negeert dan is er toch niks vermoeiends aan?

4 september 2012 om 14:25

Het is juist dat rijke mensen zich sneller ongelukkig voelen. Als je eens kijkt naar de verhalen van vele sterren, ongeacht welk beroep ze uitoefenen zal je schrikken hoeveel er daadwerkelijk hebben geleden. Dus alles bezitten waar wij als normale personen alleen maar over kunnen dromen is niet per definitie gelukkig zijn voor de rest van je leven.

Daarmee denk ik niet dat Ronaldo ongelukkig is over zijn eigen leven, echter zal er wel iets binnen de club gebeurd zijn wat hem niet kan bekoren. Wat dat is blijft gissen.

@joostvans

Dat selecte groepje heet de media, wie anders. En de mensen die bij Madrid werkzaam zijn. Maar omdat het Ronaldo betreft wordt het uitvergroot hè.

4 september 2012 om 14:27

Tuurlijk is dit een voetbalsite, maar ik vind wel dat deze hele situatie best even in perspectief geplaatst mag worden. Cristiano Ronaldo is dan wel één van de beste spelers ter wereld, maar er zijn veel belangrijkere zaken in de wereld waar onze aandacht ook best naartoe mag gaan.

4 september 2012 om 14:33

Dan moet je aandacht daarnaartoe uitgaan, in plaats daarvan zit je op VZ te klagen dat er te weinig aandacht uitgaat naar andere zaken..

Gevalletje pot verwijt de ketel. Wat verwacht je anders van een site genaamd www.voetbalzone.nl ?

4 september 2012 om 14:38

Ik vestig mijn aandacht wel op de zaken die er echt toe doen, het gaat me niet om het feit dat het op deze site gepost wordt; daar is voetbalzone immers voor bedoeld. Het gaat me wel erom dat deze hele situatie even in perspectief geplaatst moet worden.

4 september 2012 om 14:40

Ik begrijp je wel hoor, ik vind ook dat er wat veel topics over zijn gemaakt. Echter is klagen over zaken die niet op een voetbalsite behoren dan niet het juiste in mijn ogen. ;

Dan moet je bij de redactie zijn hehe.

4 september 2012 om 14:57

Ga je dan ook zo reageren op het feit dat de Knvb de schorsingsregels niet aan gaat passen voor van Bommel of dat die Russen 40 miljoen betalen voor Hulk? Je bent gewoon aan het bitchen op Ronaldo.

4 september 2012 om 15:06

Zijn er dan voor alleen dat onderwerp al meer dan acht topics aangemaakt binnen twee dagen tijd? Dacht 't niet.

4 september 2012 om 15:12

Joostvans: vz weet dat deze topics populair zijn. Dus zullen ze het blijven posten voor meer kliks. Zolang wij met z'n allen blijven lezen en reageren zal daar geen verandering in komen.

4 september 2012 om 16:56

@mafkee: Je kijk is echt compleet verkeerd. Mensen met een loon van 1000 euro per maand zijn ook ongelukkig. Mensen die werken voor eten en om te overleven zouden net hetzelfde kunnen zeggen als jij.

Iedereen heeft problemen. Of je nou rijk bent, arm, getrouwd, alleenstaand, Nederlander, Senegalees,... Het is echt van de gekke als je denkt dat iemand altijd gelukkig zou moeten zijn omdat hij profvoetballer is, rijk is, ...

4 september 2012 om 17:46

Spiny volgens mij zie jij de reactie van mafkee verkeerd: hij zegt niet dat CR altijd gelukkig hoeft te zijn, hij vindt het alleen onzin dat Voetbalzone en iedereen hier zich daar druk om maakt en dat het de gemoederen zo bezig houdt om te achterhalen wát er aan de hand met die jongen is. Terwijl dat wel een van de minst belangrijke zaken in de wereld is/zou moeten zijn.

4 september 2012 om 14:12

Kijk even in je adresbalk, daar staat dat je op voetbalzone bent. Dat zal, gezien de naam, een website zijn waar het om voetbal gaat. Dus schuldencrisis, opstand in syrie of global warming zijn daar dus inderdaad niet relevant.

4 september 2012 om 14:17

@stretfordend en Fabregas
Dat begrijp ik ook wel...ik wil alleen maar de 'zwaarte' van het bericht weergeven. Dit vind ik namelijk nogal schromelijk overdreven, maar dat kan aan mij liggen.
Als er over iedere voetballer die zich niet 'gelukkig' voelt, in dezelfde mate berichten zouden verschijnen, zie je door de bomen het bos niet meer.
Anyway, hoop dat jullie mijn insteek begrijpen. zoniet: jammer.

4 september 2012 om 14:22

Ja natuurlijk is het overdreven en natuurlijk is het onzin om er 100 berichten aan te wijden en ik ben er nu ook moe van. Maar ik denk dat je voor het andere nieuws op een serieuze, professionele nieuwssite moet zijn. Ik snap wel wat je bedoelt hoor.

4 september 2012 om 17:42

Ik ben al maanden niet meer op voetbalzone geweest omdat ik mezelf omlaag aan het halen was door op dit niveau te discussiëren. Ik wil alleen op Mafkee en Joostvans reageren omdat dit gewoon ronduit bullshit is wat jullie nu vermelden.

Iedereen weet dat het in de wereld niet goed gaat maar wat heeft dat te maken met voetbal? Helemaal niks.

Mensen als jullie 2 zijn wat mis is met de wereld als jullie dit daadwerkelijk menen en dat is ook de reden dat landen zoals Syrië niet worden geholpen. De mensen die alles zo mooi weten op te noemen maar dat doen vanachter hun PC van 2000 euro die ze naar Afrika hadden op kunnen sturen in plaats van een PC te kopen

Geloof me ik vind alles wat nu aan de gang is in de wereld heel erg maar je gaat die landen niet kunnen helpen en dat is maar beter ook want door het arm houden van de 3rde wereld hebben wij in de 1ste wereld het voorrecht zo bevoorrecht te kunnen leven.

Oh en oh wat erg schuldencrisis, Syrië etc. wat op het nieuws vermeld wordt. Toch raar dat de media nog altijd niet 24 uur lang op tv beelden uit Afrika uitzend want daar gaan dagelijks nog altijd veel meer mensen dood aan burgeroorlogen, religieuze moorden e.d. Het verschil is dat Afrika oud nieuws is en dat komt omdat Afrika allang goed gekoloniseerd is. Dit is nu aan de gang met Midden-oosten. De enige reden waarom grotendeels Amerika met de hulp van Europese staten in landen het Midden-oosten zit is voor geen andere reden dan olie en andere aardstoffen.

Jullie zijn zeker ook mensen die nog steeds geloven dat 9-11 echt door de Taliban is gedaan?

Iets wat jij op tv ziet dus niet met je eigen ogen hebt gezien kan nooit 100 waarheid voor je zijn. Als jullie op deze manier denken zal god ook kunnen bestaan volgens jullie redenering als jullie dat op het nieuws horen en dat is een foute beredenering.

Het gaat slecht met de wereld omdat de wereld slecht is. Daar is niks aan te veranderen en vooral zulke non-comments plaatsen op een voetbalsite gaat daar niks aan veranderen.

Open je ogen want jullie weten echt te weinig over de wereld.

5 september 2012 om 10:44

Knap! Dat je in post van ongekende grote niet een keer hebt benoemd wat nu eigenljk de strekking van mijn verhaal was. Nog knapper dat je aan een post kunt lezen wat iemand wel of niet van de wereld weet. Diep en diep respect!

4 september 2012 om 14:01

Er zijn grote problemen in de team van Real tussen Spanjaarden en Portugezen.
Al die Spanjaarden, o.a. Casillas en Ramos zijn Mourinho zat en willen niet naar hem luisteren en die Portugezen staan achter Mourinho...

Hoe er wordt gehandeld met Kaka heeft Ronaldo ook geraakt.

Het heeft niks te maken met zijn contract maar hoe de sfeer in de kleedkamer is en de handelingswijze van Real met bepaalde spelers.

4 september 2012 om 14:04

Florentino Perez heeft zich nu wat op zijn nek gehaald. De Portugese clan is ondertussen al zo groot bij Real Madrid, dat hij bijna geen weg meer uitkan. Mourinho gaat 100 % zeker de kant van Ronaldo kiezen in dit verhaal. Hij gaat zijn sterspeler niet kwijt willen. En dan beginnen de poppen aan het dansen. Dan nog Coentrao en Pepe die moeilijk beginnen doen. Met nog wat meer pech beginnen Marcelo en Kaka ook nog moeilijk te doen. En dan heb je echt een Madrilineense soep in het Bernabeu.

4 september 2012 om 14:06

Jezus wat een soap, waar gaat dit over zeg.

4 september 2012 om 14:14

Het enige wat me verbaasd aan dit soap is dat iedereen ineens verbaasd is over de acties van Ronaldo.

4 september 2012 om 14:15

Wat een soap. Elke krant heeft een andere theorie en elk gerucht is nergens op gebaseerd aangezien Ronaldo nooit heeft gezegd waarom hij verdrietig is. Men denkt nu dat hij alleen maar een hoger salaris wil, wat niet ten goede komt van zijn imago. Eigenlijk was het enorm dom om voor de media te verkondigen dat hij verdrietig is, maar nu hij dat heeft gedaan moet hij gewoon aangeven waarom hij verdrietig is, want dit komt zijn imago niet ten goede. Men denkt nu namelijk dat hij een geldwolf is, zeker als je kijkt naar de slechte tijden in Spanje, terwijl hij misschien wel om een hele andere reden verdrietig is. Ronaldo moet voor duidelijkheid zorgen.

4 september 2012 om 14:24

Hahaha grappig

Gaat wel moeilijk juichen als je vader 7jaar geleden overleden is he ? Maar mooie verhaal..

4 september 2012 om 14:28

Het is zeer triest wat er met zijn vader is gebeurd, maar Ronaldo heeft zelf aangegeven dat het niet om privé zaken gaat, maar dat hij om professionele reden verdrietig is..

4 september 2012 om 14:36

Nog triester is dat mensen hem uitkotsen wat ik niet echt snap alleen omdat hij er goed uitziet dan een gemiddelde mens....

de kudde dieren lopen elkaar achter met een verstand van een ezel...

4 september 2012 om 14:50

@ek hell

Los van het feit of ik het eens ben, kijk de volgende keer naar je spelling aub. Want dit is echt storend!
Omdat hij er 'beter' uitziet als een gemiddeld(!) mens

het verstand ipv een verstand

4 september 2012 om 14:19

Ronaldo komt er wel bovenop niks om je zorgen over te maken, hij is een bikkel mentaal ijzersterk; ondanks dat de hele wereld hem uitkotst zou iemand anders allang zelfmoord hebben gedaan, is hij zo sterk dat hij van niemand wat aantrekt en ze de monden van al die vervelende mensen snoert...

4 september 2012 om 14:53

soap soap soap en een bar slechte. Meneer Ronaldo is ongelukkig en iedereen zal het weten ook. Lijkt mij wel......toen ik 3 was

4 september 2012 om 14:58

Uhm Ronaldo heeft maar 1x een vraag beantwoord.

De media maakt er een hele circus van en jij voedt de media door nieuws over Ronaldo te lezen! Zolang jij leest zal de media doorgaan!

4 september 2012 om 14:59

Komt wel goed met hem;

4 september 2012 om 15:31

Het gaat om zijn gedrag.. Niet juichen dan een doelpunt, zodat iedereen kan zien hoe ongelukkig hij is. Dan wil je toch aandacht?? Hij doet gewoon zielig, begrijp me niet verkeerd, ik vind het verder een goede voetballen maar ook een jankertje soms

4 september 2012 om 16:44

Waarom Moet je de schijn ophouden? Als je niet blij bent ondanks je doelpunt, waarom Moet je doen als alsof je blij bent?
Ronaldo is altijd rechuit, dat kunnen de meeste mensen niet hebben. Liever iemand die doet wat hoort volgens de publieke opinie.

En dat gezaag altijd over hoe men een doelpunt viert of niet viert (gisteren ook weer in Extra Time op Belgische televisie). Of je teammaats meekomen of niet. Ik heb tijdens dezelfde match die op 2-2 eindigde een keer gejuicht en gelopen naar de speler die scoorde, bij de tweede goal niet, gewoon terug naar eigen helft, ondanks dat ik de maker van dat doelpunt niet minder graag heb.

4 september 2012 om 16:50

een doelpunt maken maak je niet voor alleen voor jezelf maar ook voor je team. Wees dan bij voor je collega's. Maar Ronaldo wil nadrukkelijk laten zien dat hij niet happy is en dat stoort mij.hij is toch geen klein kind. Of zeg wat er is zodat iedereen je begrijpt of zeg niks en gedraag je als een prof. Diva gedrag moet hij maar aan anderen overlaten

4 september 2012 om 17:02

- Hij geeft zijn ploegmaats toch ook gewoon een 'knuffel' als ze langskomen? Ik zie hier echt niet het probleem.

- En doelpunt maak je ook voor je team, daarom doe je de inspanning. De inspanning is voor jezelf en voor het team. Moet je uitbundig doen voor je team? Dat versta ik helemaal niet. In de lagere klassen scoor je, lach je eventueel eens en loop je terug naar je eigen helft. Het is ook niet tegen Man Utd ofzo, het is tegen Granada. Superblij moet je dan zeker wel zijn.

4 september 2012 om 14:53

Het frustrerende van deze hele zaak voor de supporters is dat niemand weet wat eraan de hand is, wat er gaat gebeuren, wanneer er goed/slecht nieuws naar buiten komt. We kunnen alleen maar hopen dat we zo´n klasbak niet kwijtraken. Ik hoop dat we binnenkort duidelijkheid krijgen en het liefst voor de wedstrijd Sevilla - Real Madrid. Hoop dat hij gewoon even in een slechte periode zit, en dat hij er uiteindelijk sterker uitkomt.

Off; Ik heb echt een enorme sympathie voor Arbeloa, hij is dan misschien niet dé back van Real maar het komt wel op mij over alsof hij goed is voor de sfeer in de groep; ook belangrijk.

4 september 2012 om 15:08

Je kan ook niet 365 dagen per jaar gelukkig zijn. Dit is echt het beste antwoord wat je er op kan geven. Gewoon geen aandacht aan schenken, dan houd hij er wel mee op.

4 september 2012 om 15:48

Ik hoop dat hij blijft bij Real en verwacht het ook. Het zou voor la liga goed zijn als zo'n voetballer blijft. Neemt niet weg dat het een verwende blaag is die om aandacht vraagt dat blijkt wel..

4 september 2012 om 16:00

Ik denk dat Christiano gewoon zelfmedelijden heeft omdat Messi overal beter in is.
Dat is dan ook meteen de rede dat hij het "professionele redenen" noemt.

4 september 2012 om 23:44

Geld maakt niet gelukkig zegt iemand die niet smorgens vanaf 6 uur tot savonds moet beulen voor 1500 euries per maand.

5 september 2012 om 18:53

Arbeloa heeft gelijk. Je kan moeilijk 365 dagen gelukkig zijn. Ik zie het helemaal goed komen met Cristiano Ronaldo. Elke speler heeft wel ups en downs en dat betekent niet direct dat ie vertrekt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Real Madrid

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
1.Barcelona9470
5.Valencia6213
Voor de complete stand: Primera Division
SpelersPositieW
Cristiano RonaldoAanvaller3434
Luka ModricMiddenvelder313
Ángel di MaríaMiddenvelder307
Mesut ÖzilMiddenvelder309
Karim BenzemaAanvaller2910
PepeVerdediger281
Xabi AlonsoMiddenvelder280
Voor de complete selectie: Clubpagina Real Madrid.

20 fans
Verdediger, 30 jaar

In de wandelgangen

Vrijdag 24 mei
Mesut Özil gaat zijn contract bij Real Madrid verlengen. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.796875 seconden.