Voetbalzone

'Ronaldo stond perplex na antwoord van Pérez'

Dinsdag, 4 september 2012 om 09:09

Het blijft onduidelijk of Cristiano Ronaldo bij Real Madrid wil vertrekken. De aanvaller had zaterdag een onderhoud met voorzitter Florentino Pérez en zou in de kantoren van het Santiago Bernabéu hebben laten weten dat hij elders aan de slag wil. Het gerucht gaat echter dat dit slechts een truuk was om in de nabije toekomst meer salaris te toucheren. Dat werkte eerder bij Manchester United.

/

Ronaldo kreeg in Manchester liefst vijf keer een salarisverhoging en schuwde in zijn jaren op Old Trafford niet om de directie onder druk te zetten. Volgens diverse Spaanse media kreeg Ronaldo zaterdag echter niet het gewenste antwoord van Pérez. "Waarom zeg je dat nu pas, als de transfermarkt in vrijwel alle landen gesloten is en wij geen vervanger meer kunnen halen", zou de hoogste sportbestuurder van Real Madrid hebben gezegd. Ronaldo verliet geheel verrast en gedesillusioneerd het kantoor.

De reactie van Pérez heeft een logische verklaring. Indien Ronaldo een verbeterde verbintenis ondertekent, gaat Real Madrid vanwege een nieuwe wetgeving liefst 52 procent belasting betalen. Voor bestaande contracten is dat nu 23 procent. Real Madrid is nu 15,5 miljoen euro per jaar kwijt en zou bij een nieuw contract 31 miljoen euro per jaar moeten betalen, exclusief loonsverhoging.

In het huidige contract van Ronaldo staat een transferclausule van liefst één miljard euro. Spaanse media claimen dat de Portugees op de transferlijst zou zijn gezet als hij bijvoorbeeld één week eerder op de deur van Pérez had aangeklopt. In dat geval was Ronaldo, die 94 miljoen euro heeft gekost, voor een bedrag van 150 miljoen euro af te halen. Neymar (Santos), Sergio Agüero (Manchester City) en Radamel Falcao (Atlético Madrid) zouden in beeld zijn geweest als vervanger.

Ronaldo krijgt jaarlijks 10,5 miljoen euro netto en weet dat veel andere topspelers elders meer verdienen. Samuel Eto'o (20,5), Zlatan Ibrahimovic (14,5) en Wayne Rooney (13,8) vormen de top drie. Maar ook Yaya Touré (13), Sergio Agüero (12,5), Didier Drogba (12), Fernando Torres (10,8), Dario Conca (10,6) en Lionel Messi (10,6) verdienen meer.

Poll

Cristiano Ronaldo speelt ooit voor een andere topclub in Europa

4 september 2012 om 09:15

Nou. Die is komende winter dus weg. Wat is het toch ook een vreselijke ondankbare hond die CR. Kan dan misschien luek voetballen, maar als mens verrast hij mij steeds weer negatief.

En nu de vraag: Waar gaat hij heen? Manchester City?

4 september 2012 om 09:17

Denk dat er 4 clubs zijn die hem kunnen betalen, City, Chelsea, PSG en Anzi.

4 september 2012 om 09:20

Je kan van mij aannemen, als Berlusconi Ronaldo écht wilt. En dat wilt hij ook. Dan haalt Milan hem. Ronalo heeft al eens aangegeven dat Milan een prachtige club is etc. En de Berlusconi's zijn grote fans van Ronaldo. Ik zie een kans van 0.1%.. Maar in de voetballerij weet je het maar nooit.

4 september 2012 om 09:27

Ben benieuwd of Berlusconi, 150 miljoen wil gaan neerleggen, mocht dit hele verhaal al waar zijn.. Het geld heeft hij natuurlijk wel, want die gast is dik miljardair geloof ik, maar ik moet het nog zien. Als ze Thiago Silva en Ibra al de deur uit doen omdat ze 150 miljoen mee konden besparen, dan lijkt het me niet verstandig en financiel verantwoord om Ronaldo binnen te halen..

4 september 2012 om 09:28

Grote onzin wat je nou zegt. Ze moesten Thiago en Zlatan wegdoen omdat ze geld zo bespaarden, maar dan denk je dat ze wel 150 miljoen voor Ronaldo neertellen waardoor ze alsnog bijna 90 miljoen kwijt zijn? Gewoon niet hoor

4 september 2012 om 09:28

Als Berlusconi wil haalt hij eender welke speler.

4 september 2012 om 09:28

@forzamilan het is hier geen kwestie van willen, maar een kwestie van wie de dikste portomenee heeft.

4 september 2012 om 09:34

Milan had het geld niet direct nodig. Berlusconi heeft alleen besloten dat Milan zo snel mogelijk moet gaan voldoen aan de regels van de financial fairplay. Milan heeft altijd al aan de lange termijn gedacht en doen dat ook nu weer. Ze willen direct na de invoering van financial fairplay de grote ploeg zijn die daaraan voldoet. Dat is de reden dat Silva en Zlatan weg mochten.

Natuurlijk is het zo dat Berlusconi elke speler die hij maar wil kan halen, maar daar helpt hij Milan niet mee vooruit. Hij wil namelijk dat Milan ook na zijn vertrek een grote club blijft en dat zal niet lukken als het financieel niet op orde is.

4 september 2012 om 09:40

Ze kunnen Ronaldo niet met een lege portemonnee kopen of vergis ik me?

4 september 2012 om 09:42

Owww kunnen we dat van jou, Forzamilan96, de meest betrouwbare bron binnen de voetbalwereld, aannemen?

Ik geloof je meteen hoor!

4 september 2012 om 09:54

Wishfull thinking... Milan gaat dat echt niet op tafel leggen. Zoals je zelf al zegt, 0,1 % kans, en dat is al te hoog.

Het zou wat zijn als Anzhi hem kocht...

Maar eigenlijk zit Ronaldo toch ook gevangen bij Real Madrid? Als Real gewoon voet bij stuk blijft houden kan hij toch niet weg. Denk niet dat hij naar een club in Rusland gaat. EN City Chelsea en Psg zitten al vol qua spitsen in mijn optiek,.. Al weet je het nooit met die eigenaren..

4 september 2012 om 09:55

Staat een afkoopsom buiten het transfergeld van 10 miljoen per jaar,tel dat bij een transfersom en we komen boven de 100 miljoen!wie gaat dat betalen?ik denk geen één club! Als ie het voor het geld doet wat nog niet vast staat heeft Ronaldo er bij mli gelegen,maar de ware toedracht weten we nog niet,dus afwachten maar!

4 september 2012 om 10:01

Ronaldo was toch ook al vaker op een feestje van Berlusconi aanwezig?
Het zou goed kunnen maar ik vind dat Ronaldo wel dom is geweest om dit nu pas aan te geven dat hij weg wilt.
Had hij beter 1 of 2 weken eerder kunnen doen.

4 september 2012 om 10:10

@ Panerai
En Zenit? Of is dat geld op na Hulk 40 miljoen en Witsel 40 miljoen??

4 september 2012 om 10:21

@Enak wat wil je nou precies zeggen ?

4 september 2012 om 10:23

Stond ook nog in de wandelgangen dat ze joao moutinho ook nog wouden halen...
Nou nou dat zou ook weer 30 miljoen moeten kosten... gewoon even op een avondje 120 miljoen besteden.

4 september 2012 om 10:35

@showhan1969

Aangezien Zenit nu plots veel geld te besteden heeft, zie ik ze idd ook nog Cr07 halen. Dat was ook mijn eerste idee.

4 september 2012 om 10:46

City heeft al eens 180 miljoen geboden, dus ben daar nog maar niet zo zeker van enak

4 september 2012 om 12:34

Ik kan het van jou aannemen maar het is nogal een onzin wat je zegt. Thiago Silva en Ibrahimovic zijn niet zomaar verkocht. Die zijn verkocht omdat ze hard aantikken op de salarispost en aangezien Paris gewoon veel geld voor ze betaalde zijn ze weg. Ook zijn er goeie oude veteranen helaas weg bij Milan vanwege die salarispost. Dan denk je toch zeker niet dat Milan een poging doet om Ronaldo te halen of wel? Hij zal ten eerste zon 100miljoen moeten kosten. En dan komen de salaris nog is bij.

4 september 2012 om 12:39

hij heeft al een contract getekend bij een club waar de geldschieter hem betaalt, ik heb inside informatie.... en het is niet van een olieboer of gas miljardair

4 september 2012 om 13:29

Doe niet zo stoer man! Als je cluppie geld te makken had dan waren Zlatan en zeker Thiago Silva niet weggeweest nu, zonder vervangers van enigszins dezelfde kwaliteit ervoor terug te halen.

4 september 2012 om 13:50

Voeg daar zenit toe en je hebt gelijk .

Wat een immense bedragen komen hier toch langs op vpetbalzone...als ik dat zo lees begin ik me echt klein te voelen ..daar word je toch jaloers van ! Eigelijk zou het verboden moeten worden en moet ik gewoon tevreden zijn met mijn stoomcabine en jaccuzi ...

4 september 2012 om 10:21

Waarom zijn spelers eerst altijd fantastisch en geweldige personen...en als ze vertrekken opeens geldwolven, eikels, en ondankbare honden?(ik vind ze geen geldwolven)
Zie: Van persie, Nasri... en nu Ronaldo...
Kom op man, als iemand wilt vertrekken wilt hij vertrekken klaar.
En als je meer kan verdienen dan heb je toch groot gelijk?

Of het ook gepast is kan je over twisten, want hij heeft al een vorstelijk
salaris.



(aangepast ter verduidelijking,)

4 september 2012 om 12:38

Nasri en van Persie geldwolven? Het is het totaal plaatje. Natuurlijk verdienen van Persie en Nasri stukken meer in Manchester maar er zit ook zeker een stukje ambitie bij. Topspelers als Nasri en van Persie behoren gewoon voor de prijzen te spelen. En aangezien Arsenal zich niet wil aanpassen ging dat gewoon niet gebeuren. Ze halen nu nog is een keer wat goeie spelers nadat wereld toppers als Fabregas , van Persie , Song en Nasri zijn vertrokken. Tja dan vraag je er ook gewoon om na mijn mening. Als Arsenal eerder had geïnvesteerd en hun toppers bleven dan had Arsenal een wereld elftal.

5 september 2012 om 07:12

Ik vind ze geen geldwolven, dat vinden andere personen.
Ik snap namelijk de stap wel! je speelt mee om de prijzen, elk jaar Cl...hoe raar het ook klinkt zelfs bij Arsenal is dat geen zekerheidje!

4 september 2012 om 12:06

Perez zal wel gezegd hebben: Jongen als jij denkt dat je niet genoeg verdient dan ga je maar ". Net goed, over het paard getild kind is t, en maar huilen.

4 september 2012 om 13:00

Ik vind dit gewoon een fenomenale opmerking van Pérez. Als je echt zoveel meer wil, dan maar bij een andere club.

4 september 2012 om 13:20

Ik vind jou ook een hond dat jij dit maar gelijkt aan neemt.... Er is nog steeds niets naar buiten gekomen het kan indrdaad dat zijn maar ook niet, dus wacht op wat ne wel waar is voordat je gelijk keer gaat.... Ik lees nog steeds gerucht.

4 september 2012 om 16:47

Dit is helemaaaaaaaaaaaaaaal niet waar weet jij dat..? hij vroeg of hij vrij mocht hebben op de dag dat zijn vader 7 jaar overleden was dat was Real - Granada maar Perez zij nee en toen voelde Ronaldo zich niet gesteund door Real madrid en verdrietig hij heeft nooit gezegd dat hij weg wilt dat maakt de media er natuurlijk weer van hij wilt gewoon zijn carriere afsluiten bij madrid alleen is hij nu dus verdrietig.

4 september 2012 om 09:16

Wel apart, maar het zou zo maar eens waar kunnen zijn. Ronaldo doet het ook uitstekend maar je kan duidelijk zien dat Real Madrid met zulke gasten weet om te gaan, in italie of engeland had hij meteen een forseloonverhoging aangeboden gekregen, en in Madrid zeggen ze, 'had je dat niet eerder kunnen zeggen'' haha ik vind het mooi als het waar is, in your face Cristiano. Ik ben een fan van hem, maar hier zou ik wel om kunnen lachen.

4 september 2012 om 09:31

key word: 'als'

4 september 2012 om 13:06

@mikami +1

We hebben er niet bij gezeten ofzo, dus dit verhaal komt op mij over als een enorm broodje aap-verhaal. Er is geen enkele bronvermelding. Het is, ook zakelijk, helemaal niet handig om zo te reageren en om dat naar buiten te laten komen. Ik geloof er dus helemaal niks van.

4 september 2012 om 10:31

Zenit wordt echt wel een sterk team hoor...

4 september 2012 om 12:30

@ taartmeester, heb ik het ergens over Zenith dan?

4 september 2012 om 16:48

Nee het is niet waar hij kreeg geen vrij want zijn vader was op die dag 7 jaar overleden dus vierde hij zijn doelpunten niet logisch tog? en nu is hij verdrietig en voelt hij zich misschien niet gesteund dat kan wel.

4 september 2012 om 09:16

Het is vast niet precies zo gegaan, maar ik vind het wel een aardig verhaal. Ronaldo die vraagt of hij weg mag, in de veronderstelling dat hij dan loonsverhoging krijgt. Vervolgens zegt de voorzitter iets als 'was dan eerder gekomen, dan hadden we je op de transferlijst gezet'. Geniaal, mocht het waar zijn. Ondanks dat Ronaldo een geweldenaar is, mag hij van mij best vertrekken bij Real Madrid. Het zal nooit echt een team worden zolang hij in het elftal staat, hij eist net iets teveel op.

4 september 2012 om 09:16

Hij krijgt pas zijn zin als Kaka weggaat want dan is er pas meer geld vrij ! Ik hoop snel dat dit onzin voorbij is en dat CR7 gewoon weer mee gaat doen ! #halamadrid

4 september 2012 om 11:28

Typisch antwoord van een real madrid fan, een speler eist meer geld, dus verkopen we die andere veel te dure aankoop maar eens met 50 miljoen verlies zodat we zijn ongekend hoge salaris kunnen betalen.

Ronaldo gaat er netto denk ik maar 1 of 2 miljoen op vooruit, terwijl Real dus 15 miljoen per jaar extra moet neertellen dat naar de fiscus gaat. Dus Real gaat zich nog verder in de schulden werken zodat meneer Ronado zich niet achtergesteld voelt bij de andere grote voetballers.

Jezus man het lijkt wel een klein kind, wat anderen hebben wil ik ook. Ik vindt het prima, maar dan mag hij net als Eto'o ook lekker in Dagestan gaan voetballen voor 5000 man.

4 september 2012 om 12:26

Laat ik eens beginnen dat ik je ontzettend kinderachtig vind om gelijk op zo;n manier over Real te praten terwijl hij een punt heeft. Kaka drukt zwaar op de begroting zonder er iets voor terug te geven.

Zeker gaat Ronaldo er weinig op uit, maar hij word benadeeld door de Spaanse overheid. En het is wel logisch dat als je ineens een kwart minder van je salaris wil dat je daarvoor gecompenseerd wil worden. Dat zou jij ook willen, hoewel het jouwe waarschijnlijk 9 euro bruto is bij de plaatselijke buurtsuper.

4 september 2012 om 12:42

@stretfordend,

Ik ga er vanuit dat Ronaldo niet de enige is die meer belasting moet betalen in spanje. Dat moet iedereen, alleen hoor je Ronaldo als enige meteen klagen over zijn geld...
Als er in nederland meer belasting betaalt moet worden voor iedereen, dan gaat mijn baas echt niet mijn salaris fors verhogen dat ik erniet echt op achteruit ga.

4 september 2012 om 13:00

@stetfordend

Tuurlijk klopt het dat Kaka op de begroting drukt, maar Real stond er toch zelf bij toen hij zijn contract tekende? Ik vind alleen dat spelers bij Real nogal makkelijk met grote verliezen verkocht worden om er maar ff vanaf te zijn om weer niewe veel te dure spelers te halen. Kijk naar het verlies dat ze gemaakt hebben op Robben, Sneijder, Huntelaar en ga zo maar door. Dat is niet kinderachtig dat klopt gewoon.

En het feit dat ronaldo er van salaris op achteruit gaat is gewoon een logisch gevolg als je in een land woont die op de rand van het faissement staat door veel te grote schulden (net als de voetbalclubs). Dan moet je de geldstroom even wat strakker aangetrokken worden en dan hoort men in Spanje maar te accepteren (ook Barcelona zal minder moeten gaan uitgeven).

Maar de enige die je nu hoort klagen is Ronaldo, omdat hij toch in zijn ogen de beste speler van de wereld is en meer hoort te verdienen dan Imbrahimovic, Aguero en Torres, nou dan is het misschien maar beter als hij zou vertrekken.

4 september 2012 om 13:20

lol Stretford, alsof jouw laatste zin zo enorm volwassen is...

In het artikel staat overigens dat Real Madrid de hogere belasting betaalt. De voetballers krijgen vaak een netto salaris. Dus even een vereenvoudigd rekenvoorbeeld. Ronaldo verdient 10 miljoen netto, is de afspraak. Madrid betaalt belasting over zijn bruto salaris, dat is nu 23%. Het salaris van Ronaldo kost Madrid nu dus ruim 12,9 miljoen euro. Als dat belastingtarief stijgt naar 52%, en Ronaldo wil 11 miljoen netto gaan verdienen, dan gaat de kostenpost voor Real omhoog naar 22,9 miljoen. Real is dus 10 miljoen kwijt, om Ronaldo 1 miljoen meer te laten verdienen. Het lijkt me duidelijk dat dat geen aantrekkelijk vooruitzicht is voor Real.

4 september 2012 om 13:46

Grappig dat uitgerekend een ''barcelona-fan'' het heeft over Real Madrid dat zich nog meer in de schulden gaat werken. Terwijl Barcelona een veel grotere schuld heeft

4 september 2012 om 11:29

Wat heeft Kaka er mee te makn , heeft hij iets tegen hem of zo?

4 september 2012 om 09:17

Vaag verhaal. Denk niet dat er hele grote dingen staan te gebeuren. Al geloof ik wel dat hij kan geprobeerd hebben om salarisverhoging te krijgen.

4 september 2012 om 09:17

Gadver, die jongen doet het alleen om meer salaris te krijgen. Gelukkig trapt Perez daar niet in

4 september 2012 om 09:43

Dit zijn allemaal fabel verhalen op niets gebasseerd. Het zou wel kunnen, maar het kan net zo goed andere oorzaken hebben. Misschien is het wel een stunt om de media een oor aan te naaien.

4 september 2012 om 09:18

Perez is een gehaaide zakenman en die zal zich niet onder druk laten zetten.

Overigens lijkt het me commercieel gezien geen slecht moment om CR te verkopen ; je kan er een leuk bedrag mee toucheren, de beste jaren zullen ver gepasseerd zijn en dus zal zijn waarde nu naar beneden gaan.

Sportief durf ik trouwens te betwijfelen of Real zonder CR zo veel slechter af zou zijn ; hij maakt natuurlijk 40 doelpunten maar ik denk dat anderen dat wel zouden kunnen compenseren omdat het elftal nu volledig afgestemd is op Cr.

Goed, we zullen wel zien want de transfermarkt is gesloten en CR nu al verkassen naar Rusland (als hi jer überhaupt ooit heen gaat), ik zie het niet gebeuren.

4 september 2012 om 09:24

Als ze Ronaldo voor 150 miljoen aan City verkopen en daarvoor Aguero en Neymar terughalen dan gaan ze er absoluut op vooruit (ook als 1 van de 2 komt). En dan nog een coach aantrekken die er iets mee kan uiteraard.

4 september 2012 om 09:32

Precies maar het lijkt me niet meer aan de orde ; de transfermarkt is gesloten.

Ik vind het wel een mooi signaal : niemand is groter dan de club, zelfs CR dus niet.

4 september 2012 om 11:39

Ronaldo niet, maar Mourinho wel blijkbaar. Laat me overigens niet uit over hem. Ik wil eerst een bevestiging. Hopelijk gaat het namelijk over zijn vader ipv salaris.

4 september 2012 om 12:02

@pg

ben niet ontzettend van van Ronaldo, maar je wil toch niet beweren dat Neymar nu al beter is??!

4 september 2012 om 12:07

Het gaat om professionele redenen dus dat over zijn vader is dus echt niet mogelijk.

4 september 2012 om 14:27

Aguero kan niet gehaald worden, staat in clausule van zijn contract dat hij nooit voor real madrid mag spelen toen hij verkocht werd bij Atl Madrid.
Neymar zou logische keuze zijn.

4 september 2012 om 09:44

Beste jaren zullen ver gepasseerd zijn? Hij is nog altijd niet aan het aftakelen, hij is nog beter dan toen hij vertrok bij Manu. Ronaldo blijft nog een tijdje aan de top hoor.

En financieel gezien moet hij niet klagen met zijn 10.5 miljoen netto, ook al verdient iemand zoals Yaya Touré 12 miljoen, wat dan nog? Daar stopt het dan ook voor Touré terwijl Ronaldo nog eens meer dan 10 miljoen aan sponsordeals binnenhaalt. Zelfs Rooney haalt zoveel niet binnen, op het einde van de dag is Ronaldo de winnaar.

4 september 2012 om 09:50

Wel dan zal Real dezelfde fout maken als Barcelona toen met Ronaldinho ; die was ook over de top maar men dacht van niet en bij Barca hebben ze toen ook geld misgelopen.

Het is gewoon mijn mening dat Perez rond CR een grote strik hangt wanneer er een club is met een bod van meer dan 100 mio euro.

4 september 2012 om 10:36

Ik zou Ronaldo ook verkopen hoorn enkel zijn de clubs zeer beperkt. Naar Rusland wilt hij niet (niet zijn klimaat), man city wilt hij niet uit respect voor manu, chelsea kan niet want zij hebben hazard en dan heb je nog Psg.... Hopelijk niet want die competitie is saai.

4 september 2012 om 11:09

Heel verschil tussen Ronaldinho en Ronaldo waarvan de èen een mentaliteit van niks had en de tweede zich opoffert voor voetbal.

Zijn beste jaren zijn voorbij? beetje voorbarig vind je niet. Hij speelt nochtans prima.

4 september 2012 om 11:41

Het verschil tussen Ronaldinho en Ronaldo is dat Ronaldo een echte trainingsbeest is en Ronaldinho dacht het puur op talent te kunnen doen (wat ook 2/3 jaar is gelukt)

4 september 2012 om 12:09

Hoe hard Ronaldo ook traint.. Hij zal nooit zo goed als Ronaldinho worden.. Ronaldinho was vanaf 2002 (gewonnen Wk) tot en met 2007 top.. dus geen 2/3 jaar ;;. Het is gewoon dat je 2/3jaar lang wist wie Ronaldinho was.. ik kon Ronaldinho langer dan dat.

Maargoed even serieus.. Ronaldo vroeg 5x in 6seizoenen voor een salaris verhoging bij Mutd..en kreeg het ook.. Ik ben benieuwd wat Perez zal doen.. Perez is een slimme zakenman.. Luis Figo, Ronaldo en Beckham waren toendertijd ook "verdrietig".

Edit: Ik zou wel overwegen om Ronaldo een salarisverhoging te geven.. tussen de 1,5m en 2m euro ofzo. Hij heeft zoveel voor ons betekent (vorig seizoen bijvoorbeeld) en dit is de eerste keer dat hij voor een verbeterde contract vraagt in 3 jaar tijd..

4 september 2012 om 14:19

Haha lachwekkend hoe sommige mensen praten over Ronaldinho. Qua techniek komen: Messi, Iniesta, Ozil C.ronaldo etc allemaal niet eens in de buurt van Dinho. In de tijd dat Dinho voetbalde was de breedte van gruwelijke voetballers ook veel groter. Dinho heeft alles gewonnen wat er te winnen valt e was 9 van de 10 x een belangrijke schakel in dat team. Messi en C.ronaldo zijn geen wereldkampioen en geloof me maar als ik zeg dat er in 2002 landen waren, die op papier veel beter waren als het Brazilie van toen.

On: Neymar zou C.ronaldo wel kunnen opvolgen bij Real want in potentie kan hij net zo goed (of zelfs beter) worden. Qua techniek vind ik Neymar nu al beter als C.ronaldo alleen fysiek moet hij echt meer stappen gaan maken. Tevens hoop ik dat Neymar naar Barca komt en als ik het goed heb heeft hij al een voorcontract getekend. Aguero en Falcao zouden onnodige zijn als je Benzema en Higuaín al hebt. Ik zou Di Mariá dan verhuizen naar de linkerflank en Ozil naar rechts. Daarbij zou ik de nummer 10 positie laten vervallen en Benzema als schaduw spits opstellen rondom Higuaín. Modric en Alonso de 2 centrale spillen en je hebt een wereldteam. Jesé en Callejon als back-ups van Di Mariá en Ozil en waarschijnlijk een opvolger van C.ronaldo. Misschien Gotze?

Iker (C)
Carvajal
Pepe
Sergio Ramos
Marcelo
Ozil
Alonso
Modric
Di Mariá
Benzema
Higuaín
4 september 2012 om 18:34

Ronaldo is sinds het seizoen 06-07 een wereldster, ondertussen is het 12-13. Terl even uit hoe lang hij al top is. Dat is al minstens 6 jaar dat hij bij de beste spelers van de wereld hoor.

Ronaldinho blijft een geweldige speler maar je moet niet zeggen dat Ronaldo maar 2-3 jaar top is geweest.

4 september 2012 om 14:27

Het team is niet volledig afgestemd op Ronaldo dat is juist het leuke alleen is Ronaldo gewoon 2x scherper dan Higuain en Benzema.
Je zag het ook aan de topscorers lijst afgelopen seizoen
Ronaldo 47 goals
Higuain 23
Benzema 20

Hij scoort wat zei scoren bij elkaar.

4 september 2012 om 09:19

Ik snap dit soort dingen echt niet. Je verdiend zo veel geld voor het beoefenen van een 'hobby', maar wilt alsnog meer? Wat is er mis met deze mensen?

4 september 2012 om 10:15

Dat voetballers verhoudingsgewijs absurde bedragen verdienen ben ik met je eens.
Om het simpelweg een "hobby" te noemen vind ik wel erg kortzichtig.
Je zou eens moeten weten wat die gasten ervoor moeten opofferen, het vergt veel meer dan de gemiddelde "hobby".

4 september 2012 om 12:09

Ik zet het niet voor niets tussen aanhalingstekens. Iets wat ooit begon als een hobby, word een baan. Dat is toch fantastisch of niet? En dan nog zeuren? Onbegrijpelijk.

4 september 2012 om 13:31

@mezara

Per ongeluk rood duimpje geklikt. Ben het met je eens. Ik heb het ooit nog erger gezien, bij tennis. Yevgeni Kafelnikov klaagde serieus dat tennissers te weinig verdienen, want golfers verdienen meer. Echt onvoorstelbaar.

Ronaldo verdient meer geld dan hij ooit op kan maken. Sommige spelers die echt verhoudingsgewijs een grote klapper kunnen maken, die snap ik nog wel. Maar de verschillen waar het hier over gaat zijn niet relevant. Teken er wel bij aan dat dit volgens mij een broodje aap verhaal is, we weten helemaal niet of dit uberhaupt gebeurd is.

4 september 2012 om 09:20

"hoppa" gefeliciteerd je hebt een van de meest achterlijk ononderbouwde mening gegeven. De rest die dit gelooft denk goed na! Er wordt hier een simulatie beschreven van wat er zou kunnen gebeurd zijn. Ik bedoel kom op

4 september 2012 om 10:02

Jij bent zeker 'fan' van Ronaldo en kunt je niet voorstellen dat hij om een transfer heeft gevraagd om meer salaris te krijgen? Want als je echt zo naïef bent, dan moet je toch even terugkijken naar zijn tijd bij Manchester. Toen heeft hij dat ook al geflikt.

Ronaldo is een verschrikkelijk verwend type, een onvervalst rupsje nooitgenoeg. Daarbij is hij in het veld misschien geniaal en de op één na beste voetballer. Maar ook een ongelooflijke lul van een kerel. Tja, nu kom je vast met een 'hij heeft ooit geld aan weeskindjes gegeven' verhaal. Maar ook dat doet hij alleen maar ter meerdere eer en glorie van zichzelf. Het is een zelfingenomen kwast.

4 september 2012 om 10:30

Wie is naïef? Wie neemt alle verhalen uit de media voor waar aan en veroordeeld de speler en maakt hem uit voor arrogant enz... Je scheld hem gewoon uit ?

Wie ben jij?

4 september 2012 om 10:57

Ik neem niets voor waar aan. Maar dat hij dit bij Man United al heeft gedaan staat als een paal boven water. En verder gaat het je geen zak aan wie ik ben.

4 september 2012 om 12:15

@stua: Hoppa! heeft gewoon gelijk, als je dit tegenspreekt dan volg je óf het voetbal niet en roept maar iets om te roepen óf je snapt het gewoon echt niet.

4 september 2012 om 12:20

Eens.

Ben benieuwd hoeveel mensen hier straks nog "hala Madrid" roepen als Ronaldo weg is. Klaarblijkelijk is het overduidelijk dat dit hetzelfde trucje is als voorheen bij Manu. Maar het blijven speculaties.

Ben benieuwd of Ronaldo zelf ooit met het verhaal naar buiten zal komen. Zou een hoop ellendigheid voor hem schelen.

4 september 2012 om 09:21

Haha het zal wat zijn als Silvio's grote droom nu uitkomt. Milan die Ronaldo gaat halen. De kans on onwaarschijnlijk klein maar als Berlusconi hem wilt Niemand houdt die man dan tegen

4 september 2012 om 12:10

Maak je maar geen illusies, gaat niet gebeuren. Dat transferbeleid is daar verleden tijd.

4 september 2012 om 09:22

Dit kan ik wel waarderen van Perez. Ben als voetballer meer fan van CR7 (geen onnodige discussie strarten hier aub) maar als dit waar is blijkt maar weer dat in ieder geval op sommige plekken van de wereld de baas ook echt de baas is en de spelers gewoon in dienst zijn van de club ipv andersom. Ben benieuwd wat er van de zomer of winter gaat gebeuren. Een 4-3-3 met cr7 van persie en young/nani/valencia klinkt wel leuk natuurlijk

4 september 2012 om 09:23

Nou Ronaldo oprotten uit Madrid zeg ik dus. Opflikkeren met zulke types in de voetbal wereld lekker naar Amerika gaan. Dit doet me wel wat man. Heb Ronaldo al gevolgd sinds zijn eerste wedstrijd tegen Bolton in zijn debuut wedstrijd. Eerste klas geldwolf is het.

Snap alleen niet dat Kaka zei dat alles spelers achter hem stonden...

4 september 2012 om 09:58

@raffaello

Natuurlijk snap je het het niet, zoals je over het algemeen weinig van snapt.
Geen flauw idee wat er is gebeurd of besproken maar onze pseudo supporter heeft zijn mening al klaar. Woorden als ' oprotten' en ' geldwolf' zullen worden vervangen door ' hij is de beste' en 'bedankt ronaldo' als deze man weer een beslissend doelpunt maakt en een prijs binnenhaald. Zo een figuur ben jij. Grappig dat juist jij iemand bekritiseerd.. Je veroordeelt iemand puur op speculatie vanuit de riooljournlistiek (oa vz en diverse spaanse media) dat getuigd juist van weinig karakter en intellect

4 september 2012 om 10:26

@raffaello

Zou dit waar zijn dan geef ik je natuurlijk helemaal gelijk. Maar dit is gewoon wat de media denkt dat er gebeurd is tijdens het onderhoudt. Ik ben van mening mits dit waar is hem in Januari te verkopen (gaat toch niet gebeuren). Maar waarom wil die salarisverhoging? Hij leert er maar mee leven dat er 23& van zijn salaris wordt ingetrokken. En als die een nieuw contract tekent stijgt die naar 52% wat dus inhoudt dat hij een salarisverhoging moet krijgen van +- 5 miljoen wil het weer allemaal zo zijn voor die wetgeving in werking ging.

4 september 2012 om 10:45

Ja ik weet ook niet hoe het allemaal zit 19messi33 en misschien mag ik niet zomaar van iets uitgaan, maar het doet me wel pijn om zoiets te lezen. Ik weet dat Ronaldo kwa persoon niet echt de heilige is...waarom zegt mijn verstand dan dat hij dit aangekaart heeft bij Perze. De enige waarvoor ik voetbal kijk is natuurlijk Ronaldo en Messi daar kijk ik sowieso speciaal naar. Zo het waar zijn dan is het een ongeloofelijke geldwolf.

Maar zoals je zegt het is iets wat de media denkt misschien moet ik me er niet om druk maken.

4 september 2012 om 11:00

Ho,ho

Dit zijn alleen maar verhalen vanuit de media. Vooralsnog weten jij en ik niets maar dan ook niets van de situatie af.

4 september 2012 om 12:23

Je mist wel een hoop als je alleen voetbal voor Ronaldo en Messi kijkt..

Naar mijn mening, kijk je dan niet eens "voetbal".

4 september 2012 om 17:27

@memories

Je kunt toch lezen wat ik zeg of begrijp je niet wat ik allemaal heb geschreven. Mits?? dit waar zou zijn. En vandaar uit uit ik mijn mening op de hele situatie (je snapt toch ook wel dat het allemaal speculeren is wat we doen?).

4 september 2012 om 09:24

15,5 miljoen per jaar verdienen en dan nog om salarisverhoging vragen?? Waar gaat dit toch heen, ik vind het echt schandalig!

4 september 2012 om 09:26

Ja, ik zou me doodschamen als ik dat zou vragen. Ik vraag me echt af waar ie dat geld laat. Misschien eet ie het op ofzo?

De kapitaalkrachtige clubs moeten nu gewoon een statement maken en qua salaris allemaal minder bieden dan hij nu krijgt bij Real. Kijken wat ie dan gaat doen.

4 september 2012 om 09:29

Haha misschien kan hij zijn hypotheek niet meer betalen of komt hij nog een paar ferrari's tekort

4 september 2012 om 09:48

Hoezo zou je je doodschamen, doe niet zo belachelijk? Als jij een topvoetballer zou zijn, zou je exact hetzelfde doen. Teveel mensen hier mixen het voetballen met hun simpele echte leven "wow Van der Wiel verdient 300k per maand echt veel wowowo". Voetbal is entertainment, daar gaat heel veel geld in om.

Ronaldo heeft hier recht op en dat weet iedereen goed genoeg. Natuurlijk is het een immens bedrag voor Real om te betalen maar het geld is er, enkel wil je het (logisch) niet betalen.

4 september 2012 om 09:56

ik vind het gênant om je druk te maken om het salaris van een ander. Kom je tekort of zo?
Het klinkt alsof jullie beide aan het grote gezinnencomplex leiden. Die jongen heeft toch kwaliteiten die niemand anders heeft? Wie zijn jullie dan om te bepalen wat veel of weinig is.

dat jullie je boos maken over het Spaanse belastingstelsel kan ik goed inkomen, maar deze naïeve onzin altijd...
Waarom mag Ronaldo niet betaald worden naar zijn prestaties? Beide extreem toch? Dan is het toch in verhouding.

Dat Perez in dat geval kiest voor een ander pleit voor hem en voor Real Madrid, dat is prima (en noodzaak) maar een ander verhaal. Over kapitaalkrachtige clubs die een pact sluiten om met z'n alle Ronaldo niet te kopen... hoe kom je erop? Wat heeft een club er aan om Real madrid te hulp te schieten? Het begrip 'concurrentie' ken je wel?

4 september 2012 om 10:05

Het is toch belachelijk dat jij dit nu al normaal vindt? Er zijn mensen in Afrika die iedere dag tien kilometer moeten lopen lopen om aan water te komen en Ronaldo moet zo nodig nóg een hoger salaris. En dan kan je zeggen dat ik dat er niet bij moet halen, maar waarom niet? Misschien hebben die Afrikaanse kinderen ook wel 'kwaliteiten die niemand anders heeft'.

En trouwens, ik zei niet dat die andere clubs Ronaldo niet moeten kopen. Dat moeten ze lekker zelf weten. Ze kunnen lekker tegen elkaar opbieden. Ik zei alleen dat ze geen hoger salaris dan Real moeten bieden. Het zou toch belachelijk zijn als een speler zelf bepaalt wat ie verdient en dat een club daar maar aan voldoet omdat het een goeie speler is?!
Clubs moeten terug aan de macht. Dat leek me onderhand wel duidelijk.

4 september 2012 om 10:09

@medellin: Het moet niet gekker worden. Nu doe je net alsof het normaal is! 'voetbal is entertainment, daar gaat veel geld in om'. Dat het zo is, betekent niet dat het zo zou moeten zijn! Maar omdat we al zo lang in zo'n wereld leven, ben jij het blijkbaar normaal gaan vinden.

En dan zeg je ook nog 'ronaldo heeft hier recht op'...

4 september 2012 om 10:46

Kom op man iedereen die is zo erg tegen het feit dat voetballers zoveel verdienen en zelf kopen ze dan een telefoon van 600 euro waar die fabrikant dan nog meer aan verdient?

Deze beste man kan voetballen zoals maar weinig dat kunnen en daardoor is hij erg schaars en dus kost hij erg veel geld. Vraag en aanbod noemt men dit ; iets waar heel dit economische stelsel op gebaseerd is.

En ga nou niet zielig lopen doen over kindjes in Afrika want als jij een keer wat extra geld hebt boeien ze jou ook niet en gaat het op aan wat anders ; en de broeken en schoenen die jij draagt die maken kinderen in India die heel de dag in chemische baden staan en je blijft die broeken toch dragen. Dus haal zo een voorbeeld niet aan aub ;

On: als het waar is dan is het echt lelijk van Ronaldo en mooi van Perez. Ik hoop uiteraard dat het weer een onzin verhaal is en dat Ronaldo gewoon lekker blijft!

4 september 2012 om 11:02

Maar het feit dat het zo is dat is belachelijk. Voor zo'n simpel vak. Heel de wereld zit in crisis en dit wordt gewoon in stand gehouden. Weet je dat ik het een ambalce chauffeur en een agent het meer gun dan iemand die vind dat hij in 10 jaar financieel onafhankelijk moet worden :S Be-la-che-lijk

4 september 2012 om 11:37

Ik zou zo'n voorbeeld niet aanhalen als ik zelf niet op m'n kleding en m'n uitgavenpatroon zou letten.

Er zijn meer mensen die goed kunnen voetballen. Maar ze hoeven toch niet zo'n megasalaris te verdienen?

4 september 2012 om 09:31

Hij verdient geen 15.5 mljn per jaar, dat is het bedrag dat Madrid betaalt. Hij verdient daar ongeveer 10.5 denk ik. Maar dan nog is het belachelijk als je dan een salarisverhoging vraagt, wie verdient zoveel geld in godsnaam?

4 september 2012 om 09:36

Ja dat is bruto. Dat stukje over nettosalarissen van spelers was pas na mijn reactie geplaatst. Dan nog is 10,5 mln netto ontzettend veel!

4 september 2012 om 09:37

Van Persie zat toch op een kleine 3 ton per week. Dan kom je op een slordige 15 mln per jaar...

4 september 2012 om 09:42

Ik dacht dat van persie 9 mln netto verdient bij Man.united

4 september 2012 om 09:57

En dit is nog alleen maar salaris, komt nog ongeveer net zoveel bij aan sponsorcontracten etc.

4 september 2012 om 09:24

Even serieus. We weten niet of dit allemaal waar is voordat je iemand een ondankbare hond noemt! Maar mocht het zo zijn dan heb je gelijk. Stel je bent voetballer en je verdient 2 miljoen per jaar. Dan heb je toch nooit het recht om salaris verhoging te vragen? 90 minuten en soms 180 minuten voetballen per week en 5x trainen. Daarnaast zullen ze wel iets van verplichtingen hebben met opendagen enz maar goed. Als je al zoveel geld krijgt voor top sport dan mag je je nooit zo opstellen naar je club.

Maar ik denk dat dit hier niet het geval is. Volgens mij is Ronaldo best dankbaar en is hij als mens en als voetballer behoorlijk gegroeid sinds hij bij Madrid speelt. Ik denk dat dit best een financieel accefietje kan zijn maar dan heeft Madrid bepaalde afspraken niet nagekomen en dat Ronaldo daar boos over is.

4 september 2012 om 09:25

Ik weet niet of het wara is wat hier staat maar wat krijg ik hier een ongelooflijke smaak van min mijn mond. Nooit een Ronaldo basher/hater geweest oid (ik zie zulke kreten hier over en weer voorbij komen, vooral hater vind ik een balchelijk woord overigens) maar dit gaat (indien waar dus) wel erg ver. Wat voor een blok voor je kop heb je als je dit in deze tijden durft uit te halen. Prachtig gerageerd van Perez overigens. Hij is nu ini ede rgeval even op zijn plaats gezet. Als hij weg wilt ben ik benieuwd wie er voor hem gaat betalen. Ik hoop in ieder geval niet Chelsea. Wat een onsympathiek gedrocht dit zeg hahahaha.

4 september 2012 om 13:54

Jaja en als ie daadwerkelijk komt dan kan jij drie dagen niet slapen van de vreugde! Het voetbal is ook zo betrekkelijk.

Ik kan me best wat erbij voorstellen dat hij om loonsverhoging eist. Als je ziet wat ze in dit rijtje allemaal verdienen dan hoort hij bij de top 3 te zitten. Dat er dan een nieuwe wet in Spanje is kan hij niets aan doen.

4 september 2012 om 09:26

Ik vraag me af wat je op gegeven moment nog met meer salaris wil? Ik zou volgens mij op gegeven moment niet meer weten waaraan ik het moest uitgeven.

Het lastige aan dit soort verhalen is wel dat het lastig blijft om te beoordelen of het verhaal echt waar is. We waren er allemaal niet bij. Het blijft een geweldige voetballer in ieder geval.

4 september 2012 om 09:28

Het lijkt me natuurlijk allemaal heel logisch dat zo een gesprek lekt... Niet dus! Het was een privégesprek en dus weet niemand buiten beide heren wat er gezegd geweest is.
Pure speculatie en dus wandelgangen aub.

Kom op VZ, laat je niet gaan tot het niveau van The Sun of dergelijke, iedereen weet dat alles wat er gezegd of geschreven wordt over dit gesprek pure lulkoek is. Als 1 van beide heren een persconferentie inlast en daarin vertelt wat er gezegd is, dan is dat nieuws. Nu is het gewoon bezigheidstherapie.

Ik zie trouwens maar 2 redenen waarom hij ongelukkig is, namelijk dat hij de dood van zijn vader niet mocht gaan herdenken, hoewel het maar een match tegen Granada was, ofwel omdat hij zich niet genoeg gesteund voelt door de club na zijn verlies tegen Iniesta.

4 september 2012 om 09:32

Zou het kunnen? Ik bedoel waarom zou Kaka zeggen dat de spelers achter hem staan. Dat kan toch dan niet om meer geld gaan? Dat lijkt het me eerder zoals je al zegt om zijn vader of om onderhandelingen achter zijn rug?

Ik ben echt al fan sinds zijn komst naar Manchester, maar als het werkelijk om meer geld gaat mag hij weg gaan uit Madrid. Niemand is groter dan Real Madrid.

4 september 2012 om 09:30

Jammer dat die, omdat er 1 of andere klaasjan dit verhaal heeft gemaakt, iedereen gelijk denkt dat het waar is. Wacht nou maar eerst of het waar is voordat je hem helemaal afmaakt.

4 september 2012 om 09:34

Ben echt benieuwd hoeveel deze man gaat kosten en wie zo gek is om er dat voor neer te leggen.

4 september 2012 om 09:35

En zoals verwacht, begint bijna iedereen weer negatief over hem te praten. Ik ben geen echte fan van hem, maar dit verhaal is nog niet eens bevestigd, dus het is niet zeker of het waar is!

4 september 2012 om 09:49

Silvio Berlusconi (milaan (milaan), 29 september 1936) is een Italiaanse ondernemer en politicus. Hij was driemaal premier van Italië: van 27 april 1994 tot 17 januari 1995, van 11 juni 2001 tot 17 mei 2006 en van 8 mei 2008 tot 16 november 2011. Hij is de leider van de politieke partij Volk van de Vrijheid, oprichter van het Italiaans media-imperium Mediaset en een van de eigenaren van de Italiaanse voetbalclub AC Milan. Hij is met een geschat bezit van 6,5 miljard de op een na rijkste persoon van Italië, na Michele Ferrero.

als ik dit zo lees op wikipedia denk ik niet dat mensen zich zorgen moeten maken of berlusconi ronaldo kan halen, maar eerder of hij het wil.

4 september 2012 om 09:51

Wat een egoistische idioot, hij lijkt Christiano Ronaldo wel, oh wacht dat is het ook.

Nou, alle vooroordelen worden weer eens bevestigt, ik had niet anders verwacht.
Nu loop je wel lekker voor lul als je net een Christiano Ronaldo shirt hebt gekocht.

4 september 2012 om 10:03

Er is nog helemaal niets bevestigd, ook dit is weer een gerucht.

4 september 2012 om 12:20

Hij treiterd zijn eigen club voor de lol zeker, als je te aso bent of je te goed voelt om voor je eigen club te juichen zit er gewoon een steekje bij je los, om welke reden dan ook.

4 september 2012 om 09:52

"waarom zeg je dat nu pas, als de transfermarkt in vrijwel alle landen gesloten is en wij geen vervanger meer kunnen halen"

Perez = Baas!

4 september 2012 om 09:54

Wie is een hemelsnaam Dario Conca? nog nooit van gehoord maar hij verdient wel 10,6! Mil per jaar, zal wel in het Midden-oosten voetballen zeker?

4 september 2012 om 10:00

Conca is een van de eerste die Europa overslaat in een zoektocht naar centen. Maar Google zoekt het internet voor je af, als je een zoekopdracht geeft. Nieuw is het niet, maar wel erg handig. Try it ;

4 september 2012 om 11:50

Je moet ff bij Clubexperts kijken. Staat een erg leuke CE over hem bij. Schijnt een Zuid-amerikaanse speler te zijn met de style van Aimar van Benfica.

4 september 2012 om 14:04

Conca ging vanaf Zuid-amerika linea recta door naar China om te cashen. Een vreemde naam inderdaad als je hem niet kent, maar wel ziet hoeveel hij verdiend.

4 september 2012 om 09:57

is een argentijnse voetballer die speelt bij guanghzou in china

4 september 2012 om 09:57

Ik denk persoonlijk dat als er een Amerikaanse club opstaat, dat hij dan daarheen gaat. Dat zie ik oprecht gebeuren. Hij is ook excentriek en de VS kunnen na Beckham nog wel een enorme naam gebruiken. Maar goed, eerst maar is zien wat CR7 doet.

4 september 2012 om 10:04

Ondanks dat ik het een enorme voetbalfan ben, vind ik het een uitermate begrijpelijk actie van de Spaanse regering om de belasting omhoog te gooien voor mensen met salarissen zoals Ronaldo ze verdient!

Maar weet iemand mij uit te leggen of dit alleen voor een bepaalde salaris groep is (boven een miljoen bijvoorbeeld) of voetballers opzich.. Dit heeft namelijk wel tot gevolg dat spelers uiteindelijk in spanje een behoorlijk stuk minder verdienen! En daardoor minder sterke spelers kunnen aantrekken!

4 september 2012 om 10:07

Ik zag Dario Conca ook in het rijtje staan, ga ik hem opzoeken, blijkt het een mislukte speler uit de Argentijnse competitie te zijn die naar Guangzhou is gegaan. Dan doe je het goed, haha!

On:

Als dit verhaal waar is, is mijn vermoeden (en trouwens van vele anderen) juist, het is een ongelofelijke kwal.

4 september 2012 om 10:09

Bovenop dit salaris komt nog eens 15 miljoen bij aan reclames en contracten met sponsors. Zo slecht heeft die t dus niet. Pff

4 september 2012 om 10:33

Maar zet het in vergelijking met de andere voetballers die allemaal stukken minder als hem zijn dan kan ik het nog enigszins begrijpen.

4 september 2012 om 12:50

enigszins begrijpen????

Hoeveel artikelen lees je over Messi??? die man is verreweg de beste voetballer die er nu rondloopt op aarde. Moet die man dan ook meer dan 20 miljoen eissen omdat Eto'o dat ook verdiend??

CR7 is gewoon een arrogante geldwolf!!!!

4 september 2012 om 19:29

Tsja dan moet die schijnbaar ook naar rusland vertrekken. Daar zijn ze nog zo gek om belachelijke salarissen te betalen die alle records verbreken. Te verzot voor woorden als je t mij vraagt..

4 september 2012 om 10:10

Mocht dit waar zijn dan is dit wel echt ongelofelijk. Hij verdiend zo'n 30 miljoen per jaar inclusief sponsor inkomsten. En dan wil je je club om nog zo'n 3 miljoen een poot uitdraaien? Als hij ook maar een klein beetje om de club geeft flikt hij dat niet. Maar nee bij Cristiano Ronaldo draait het alleen maar om Cristiano Ronaldo.

Niemand is groter dan de club, ook ene Ronaldo niet.

4 september 2012 om 10:15

Is natuurlijk ook een belachelijk salaris, 10,5 miljoen? die arme jongen moet ook z'n hypotheek betalen en iedere dag boodschappen doen, dan moet hij ook nog belasting betalen, gas en licht... Dan houd die jonge bijna helemaal niks over om ook nog eens af en toe iets leuks te kunnen doen...

Ik stel voor dat we een actie starten...help Cristiano Ronaldo de winter door!
Storten kan op Giro: 666

4 september 2012 om 10:17

Mag ik vragen wie Dario Conca is?

On: Wat een belachelijke bedragen zeg, valt me op dat de twee "beste" spelers van deze planeet. minder verdienen dan mensen die in prestaties een treetje lager staan.

4 september 2012 om 14:06

Conca is een aanvallende middenvelder die linea recta naar China is gegaan. Heeft nooit in Europa gespeeld. Erg opmerkelijke overstap!

4 september 2012 om 14:47

Ja zeg dat wel, heeft hij het toch goed bekeken.

4 september 2012 om 10:19

Dario Conca heeft het prima voor elkaar. Beetje in China tegen een balletje trappen en de hele dag heerlijke nasi goreng naar binnen werken voor bijna 11 miljoen euro per jaar. Prima deal!

4 september 2012 om 10:21

huhh? verdiend hij maar 10 miljoen netto?? ik had echt ergens gelezen dat ie 28 miljoen verdiend per jaar

4 september 2012 om 10:25

salaris en sponsorinkomsten en dergelijke zal het samen op zoiets komen. 10 salaris + 18 andere inkomsten

4 september 2012 om 10:23

Perez _o_. Zo school je dat soort omhooggevallen figuren. Ik begrijp de huidige voetballers niet. Wanneer is genoeg geld nu genoeg geld? Als je een paar miljoen heb ga je je toch niet druk maken om nog meer miljoenen te verdienen? Ik hoop echt, dat Cristiana Ronalda er echt mee zit, dat velen kritiek op hem hebben. Hij heeft er zelf om gevraagd met zijn super irritante gedrag. En hij moet accepteren, dat hij niet de beste is en nooit zal zijn. Zelfs al zou hij de duurstbetaalde speler worden dan betekent dat nog niet dat je de beste bent. En dat vind ik dan weer erg leuk. Het geknaag dat je niet de beste bent en ook nooit genoeg gewaardeerd zult worden.

4 september 2012 om 10:47

Een beetje mensenkenner weet dat de mens het nooit genoeg vindt qua geld, dat staat los van de voetballerij. Geldzucht vindt je overal...

4 september 2012 om 10:25

Ik vind het naar dat Ronaldo zo doet tegenover Real Madrid als het echt om salaris gaat dan snap ik het niet hij heeft altijd gezegd dat presteren belangerijk is, ik hoop natuurlijk wel dat hij weg gaat dan is onze concurrent toch iets verzwakt, geen haat jegens madrid bedoelt.

4 september 2012 om 10:30

Vind Peréz wel echt een eindbaas als hij gewoon zo droog gereageerd heeft. Ik denk echter dat het helemaal niet zo is, hier is gewoon een situatie geschetst waardoor Ronaldo er weer negatief uit komt. Wanneer Ronaldo echt steggelt over zijn salaris zou hij niet naar buiten hebben gebracht verdrietig te zijn etc, want hoe dan ook het komt boven tafel drijven en dat moet hij toch ook wel door hebben.

Ik hoop dat alles snel weer terug naar het oude kan, Madrid is op dit moment namelijk gewoon de beste en leukste ploeg imo om naar te kijken.

4 september 2012 om 10:41

Ronaldo meot niet zeuren als die waar zou zijn. Maar dit zijn allemaal verhalen die de media in zijn geholpen ik ben benieuwd wat er nu precies van waar is. En ben ook heel benieuwd wat er nu precies aan de hand is, dus dat is even afwachten en tot die tijd krijgen we ook nog eens dat leuke interland voetbal (wel heel belangrijk voor het Wk2014) maar heb er nu totaal geen zin in.

4 september 2012 om 10:43

Tijd voor europese regelgeving om dit soort omhooggevallen zonnekoninkjes 50 tot 60 % belasting te laten betalen.een jeugdwerkloosheid van 40% in spanje en binnenkort valt elk vangnet sociaal weg om gezinnen zonder werk financieel iets tegemoet te komen en deze mafketel wil salarisverhoging en weigert te juchen omdat meneetje zijn zinnetje niet krijgt.
Snap nu waarom 250 jaar geleden dit soort gasten in parijs onder de guillotine gingen.

4 september 2012 om 11:24

Het is toch juist goed als hij meer gaat verdienen? Levert meer belasting op dus meer geld voor de staat, reageer met je hoofd in plaats van je hart.

4 september 2012 om 19:59

Dat geld word betaald via de spaanse bank waar wij voor bloeden.

4 september 2012 om 10:46

Volgens mij vergelijkt VZ hier Ronaldo's netto salaris met de bruto salarissen van enkele andere spelers. Nogal vewarrend.

4 september 2012 om 10:50

CR7 heeft zeker op Engels les in Manchester het gezegde 'you can't teach an OLD dog NEW tricks" herinnerd en ter harte genomen. Hij dacht zeker als het in Engeland geldt, geldt het in Spanje ook!

4 september 2012 om 10:51

Wat een onzin allemaal. Hij was depressief omdat het, ik dacht, 8 jaar geleden was dat zijn vader was overleden. Is door diverse spelers bevestigd. Klinkklare onzin dus.

4 september 2012 om 11:03

Waarom is hij dan kwaad op Real ? Omdat ze zijn vader niet terug tot leven kunnen wekken ? Het is logischer dat hij zeurt om meer geld. Ik zou het hem ook niet geven. Van 15 miljoen naar 35 miljoen ? We zijn toch niet gek zeker.

4 september 2012 om 11:40

Hij is ook niet kwaad op Real Madrid, dat word er allemaal bij verzonnen of uit de context getrokken.

4 september 2012 om 12:17

Vanwaar dan alle artikels ? Allemaal verzonnen ? Zelfs Mendes zegt dat er iets aan de hand is. Zijn vader was vorig jaar 6 jaar overleden en het jaar daarvoor 5. Toen waren er geen problemen. Nu bij 7 plots wel. Waarom ? Is dat een magisch getal of zo ? Lijkt me niet erg plausibel. Het financiele daarentegen lijkt me wel plausibel. En zeker aangezien de belastingen in Spanje zwaar gestegen zijn recent.

4 september 2012 om 15:06

Ja ik denk dat de belastingen het voor Ronaldo doen ja. Of het contract, dat hij te weinig verdient, dat ie meer wil verdienen ja, het zal voornamelijk in dat gebied liggen ja.

Het schijnt dat 7 ook een magisch getal is. Hij heeft natuurlijk rugnummer 7, en 1 van de grootste iconen van Real Madrid, Raul, speelde ook met rugnummer 7. Ook Beckham speelde bij Man. United met rugnummer 7 en Leerdam speelt bij Feyenoord ook met 7. Dus een goede kans dat het met het getal te maken heeft.

4 september 2012 om 15:45

Lol. Ja aan die 7 zal het liggen .

Kijk ... hij wil gewoon meer verdienen. En er zijn er die contractverbetering hebben gekregen en hij heeft dat niet gehad. En dan wil hij natuurlijk netto meer verdienen, niet bruto. Dat zou dus uitkomen op een monsterbedrag van 35 miljoen euro. Nu is Ronaldo wel belangrijk, maar 35 miljoen euro per jaar is nu echt wel iets teveel van het goede. Dat komt overeen met een transferbedrag van een topspeler. Als dat zijn eis is, dan zou ik hem ook gewoon verkopen aan City. Als zij zo zot zijn om dat bedrag voor hem te betalen, dan zou ik daar gebruik van maken.

Toen gisteren bekend werd gemaakt dat Ronaldo triestig was, toen reageerde een Spaanse twitteraar als volgt: "ronaldo is triestig omdat wetenschappers hebben ontdekt dat de wereld niet rond Ronaldo draait.". Vond ik een mooie uitspraak en klopt perfect met dit artikel. Florentino Perez heeft hem met zijn reactie duidelijk gemaakt dat hij niet het epicentrum van Real Madrid is en dat hij bereid is om hem te verkopen als hij gaat blijven zeuren om meer geld.

4 september 2012 om 14:11

Ronaldo heeft zelf gezegd tegen de media dat het ging om professionele redenen en niet om prive zaken. De dood van zijn vader is een prive zaak. Het lijkt mij dan ook erg sterk dat hij het over zijn vader heeft.

4 september 2012 om 10:51

hahahaha ac milan fans Dream On!!! zelfs al zouden ac inter en juve hun budget bij elkaar doen kunnen ze em niey halen.

4 september 2012 om 10:53

Je kunt natuurlijk niet weten of dit waar is, maar 15miljoen of 31miljoen is wel een groot verschil voor Real dat ze moeten betalen.
Ik kan mij wel voorstellen, dat ze niet ineens ja gaan zeggen op de aanvraag van Ronaldo om meer te verdienen.

4 september 2012 om 12:47

Wat ik mij ook afvraag: Barca zal straks denk ik hetzelfde probleem krijgen bij Messi als zijn contract dan bijna afloopt. Als je ook kijkt hoe hij presteert en hoe belangrijk hij is, zal ook hij waarschijnlijk in ieder geval niet naar beneden willen in salaris. Barca zal dus straks hetzelfde probleem gaan krijgen denk ik dan? Dit kan een groot probleem gaan worden voor de Spaanse clubs.

4 september 2012 om 14:12

Al zou Barca hem niets meer geven, hij blijft toch wel. Barca is zijn leven en Barca heeft hem vroeger gered.

4 september 2012 om 10:58

Oh man, wat een geniaal antwoord van Perez. Heeft hij meneer Ronaldo keihard op zijn plek gezet. Zo hoort dat ook.

4 september 2012 om 11:22

Hahahahaha Ronaldoooo is helemaal gek!!
Hahaha wat een verhaal weer.. Meneertje wil weer meer meer meer..
Bij Madrid zie ik hem sowieso al vanaf het begin lang niet zoveel plezier hebben als bij United.
Deze jongen is zwaar verpest door geld en roem. En ik heb eigenlijk wel medelijden met hem, want ondanks al zijn geld is hij volgens mij niet gelukkig.
Toch is het echt een geweldige voetballer!! Pffff echt een kanjer!!

4 september 2012 om 11:48

Als je Ronaldo zijn salaris vergelijkt met de spelers die hier boven worden vermeld, begrijp ik best dat Ronaldo graag in dat rijtje thuis wil horen. Alleen Real kan dat zich niet permitteren. Tuurlijk begrijp ik Ronaldo. Hij wilt graag wat verdienen en dan kijkt hij puur naar hoe hij zich manifesteert in Madrid en hoe hij presteert. Dat heb ik zelf ook. Als ik van mezelf weet dat ik hard werk en ik creëer een verantwoordelijkheid binnen het bedrijf, zou ik ook graag een verhoging willen van mijn salaris. Maar neem van mij aan dat Ronaldo, en ik zou het extreem zonde vinden, naar Rusland of iets in die richting vertrekt. Want geen enkele Europese topclub betaalt 150 miljoen voor een speler. Alleen Zenit of Anzhi zouden dan nog een kans kunnen maken en anders zie ik hem ook nog wel vertrekken naar Saudi-arabië, waar hij totaal niks te zoeken heeft. Zonde, ik vind Ronaldo één van de beste voetballers ter wereld en ik mag die jongen graag, maar wat hij nu doet is onjuist.

4 september 2012 om 11:50

tja die komt dus bedrogen uit de bus.. als hij denk ergens anders beter te kunnen moet ie gewoon gaan.. als hij inderdaad zo type is dat ie alleen nog maar voor het geld wilt spelen moet ie zijn maatjes in rusland bellen..maar ik denk niet dat dat de reden is.. ik kan me echter niet voorstellen dat zo iemand die alles al heeft ,royaal kan leven en een prachtige vrouw, dat ie dan nog meer geld wilt.. als dit wel zo is dan vergis ik me echt in hem en kan ik helemaal niet meer positief over hem zijn.. we zullen even afwachten hoe deze soap zich gaat ontwikkelen..

4 september 2012 om 11:51

Wauuw. Ik heb precies hetzelfde gister en eergister gezegd.. Natuurlijk weten we niet of dit waar is ofniet.. Maar ik denk dat dit de reden is waarom hij verdrietig is. Maargoed we zullen zien..
Florentino Perez is slimmer geworden. Dus wat het ook is, hij zal het goed afhandelen.


4 september 2012 om 11:55

Waar gaat dit over? Het wordt meer een wedstrijd wie het meest verdient. Die salarisen tegenwoordig zijn te ziek voor woorden terwijl heel europa in een crisis zit.

4 september 2012 om 12:00

Zelfs ene 'dario Conca' verdient meer dan hij.

4 september 2012 om 12:01

Kompany verdient trouwens ook meer: 13.260.000 euro per jaar.

4 september 2012 om 12:08

Aan de ene kant snap ik Florentino Perez volledig, als je echt weg wilt waarom dat dan nu pas vertellen wanneer we niemand meer kunnen halen?!. Maar aan de andere kant hij is wel de man van de goals in de moeilijke wedstrijden zoals vorig jaar is gebleken...barcelona, Valencia, Sevilla, Atlético Madrid.

Dus ik laat me gewoon verassen blijft Ronaldo dan ben ik hartstikke blij, maar vertrekt hij tjah...dan krijgen we het wel weer erg moeilijk denk ik. Want een kostenpost van 31 miljoen per jaar aan één speler is wel héél erg veel.

Gelukkig mag Perez dit uitzoeken, want ik zou het niet weten als ik heel eerlijk ben wat te doen.

4 september 2012 om 12:11

Ik begrijp deze hele hype niet.. met basketbal in amerika zijn de bedragen die nu genoemd worden bijna wel het minimum loon..

Ronaldo hoort meer te krijgen als toure en kompany en weet ik veel allemaal.. hij bezorgt real het kampioenschap, die nieuwe wet geving verpest alles daar..

Wie is dario conca

4 september 2012 om 12:21

Wat een gigantische onzin..

Enig idee waar die nieuwe wetgeving voor nodig is?

4 september 2012 om 12:45

Niks meegekregen van de gigantische crisis en dito percentages werkloosheid in Spanje?

4 september 2012 om 12:12

Lees net dario conca argebtijn die in china voetbalt team genoot van anelka en drogba..

4 september 2012 om 12:26

Het kan niet anders dat deze man dood ongelukkig is, nooit de aller beste zijn, nooit het meeste verdienen, nooit datgene krijgen waar hij voor zijn eigen gevoel recht op heeft en altijd maar met zijn uiterlijk bezig. Daarnaast vindt een groot gedeelte van de wereld bevolking hem een irritant mannetje, maar zal zelf waarschijnlijk niet weten waarom.

4 september 2012 om 12:43

Dus jij kent hem zo goed dat je weet dat hij doodongelukkig is? Deze man verdient om en nabij de 20 miljoen per jaar, speelt in de beste competitie ter wereld bij de beste club ter wereld en scoort aan de lopende band, loopt beter dan 1:1. Tevens heeft hij alle vrouwen aan zijn voeten liggen. Hij is iemand die daadwerkelijk kan zeggen: 'the world is mine'. Vele anderen kunnen daar alleen maar van dromen, dus bij voorbaat stellen dat hij wel heel ongelukkig moet zijn lijkt me een beetje onlogisch. Tevens zijn tegenwoordig meer voetballers wél met hun uiterlijk bezig dan niet, dus echt gek is dat niet. Ook omdat ze tegenwoordig steeds meer in de spotlight staan. In de eredivisie is dat al zo, in het buitenland des te meer. Dat jij blijkbaar zo een simpele kijk op het leven hebt, is denk ik eerder jouw probleem en niet dat van Ronaldo..

4 september 2012 om 12:52

Jij hebt je mening en ik heb mijn mening, daar is niets mis mee. Dat je vervolgens persoonlijk wordt, dat vind ik dan wel weer jammer.
Reden te meer om niet verder met jou in discussie te gaan.

4 september 2012 om 12:48

Zou wel een goede zaak zijn voor de Spaanse regering als hij een nieuw contract tekent.

4 september 2012 om 12:48

Ik denk dat dit wel goed gaat komen, perez zal nooit zijn supergalactico laten gaan. Ronaldo zal denk binnekort een nieuw en verbeterd contract tekenen.

4 september 2012 om 12:57

Het is toch wel een klein beetje zielig.. Je speelt in een geweldig goed team. Iedereen hangt aan je lippen, elke wedstrijd spelen.. Man man.. Dan speelt ook nog nagenoeg iedereen in dienst van deze ondankbare speler. Ga je schamen.

4 september 2012 om 13:01

Ergens geloof ik dit verhaal direct. Zeer, zeer opmerkelijk dat hij 5 keer (!) een salarisverhoging heeft gehad in zijn tijd bij Man Utd. Ook mooi als Perez dat écht gezegd zou hebben, en ook gewoon logisch. Wanneer een speler niet bij de club wilt blijven ben ik van mening dat je hier gewoon aan moet meewerken, iets wat Ronaldo dan blijkbaar niet verwachte en verwachte dat hij wel zijn salarisverhoging zou krijgen. Maar met die nieuwe wet is dat totaal niet interessant meer voor Real. Hoeveel belasting betalen ze in Engeland?

4 september 2012 om 13:19

Lekker ventje die Ronaldo. Om meer dan een verdubbeling van je salaris vragen en vervolgens perplex staan als dat geweigerd wordt! Alle gevoel voor de realititeit is verdwenen bij dit soort mannetjes.

4 september 2012 om 13:19

De man verdient 10 miljoen per jaar met zijn hobby. En dan zeuren over een salarisverhoging. Man wees blij dat je gezegend bent met zoveel talent en dat je daar zoveel geld mee verdient. Maar kennelijk is het nooit genoeg bij sommigen, bah over het paard getild arrogant verwend jongentje. Ik ben blij dat Perez hier niet intrapt en kennelijk heeft laten weten dat Real ook heel goed zonder Ronaldo kan en dat zal onze ster niet leuk gevonden hebben.

4 september 2012 om 13:25

ik snap ook wel dat hij niet gelukkig is. Wordt niet erkend als beste voetballer, wordt niet het beste betaald, voetbalt niet bij de beste club, voetbalt niet in het beste team in club verband, voetbalt niet succesvol met zijn land op toernooien, wordt alleen maar bekend en erkend om zijn looks en uitgejoeld in stadions door heel spanje. Snap uberhaupt niet dat hij nog uit bed komt.

4 september 2012 om 13:26

vergelijking met andere voetballers slaat nergens op.
dat clubs nou zo absurd veel betalen (eto'o, zlatan etc.) en dat die spelers nou bij een club zitten waar het een gewoonte is dat er zoveel uitgegeven wordt aan transfers en salaris, ja leuk maar daar heb je als ronaldo zijnde natuurlijk geen donder mee te maken.
messi verdient ook "maar" 10,6 terwijl hij de beste van de wereld is... ik hoor hem niet zeuren...
dat zegt gewoon genoeg, de 1 is bezig met prestaties en het genieten van voetbal, de ander vind zichzelf belangrijker, voert 1 grote show op en gedraagt zich kinderachtig wat salaris betreft.

want ja, 10,5 miljoen netto is natuurlijk niks... (om nog maar niet te spreken over de vele miljoenen dankzij sponsors etc.)

4 september 2012 om 13:32

Blijkbaar zou Ronaldo gevraagd hebben aan Perez om voor de match tegen Granada een minuut stilte te houden voor zijn overleden vader.. Omdat Perez dit verzoek zou geweigerd hebben, is daardoor de onvrede bij Ronaldo ontstaan. En wss omdat het juist 7 jaar geleden is, en het voor hem een 'magisch' getal is, wou hij dit aanvragen.

4 september 2012 om 13:35

Ik geloof er maar weinig van. Ik zie alleen maar een opeenstapeling van aannames en geruchten en onjuiste feiten. Zoals dat 5x salarisverhoging bij Man Utd. Ik kan me niet herrinneren dat hij toendertijd 5x z'n contract heeft verlengd.

4 september 2012 om 13:45

Bwa, pas op. Ik kan mij nog herinneren dat er vaak aan tafel werd gezeten, maar dat was dan meer van Alex Ferguson's kant, omdat hij zijn 'goudhaantje' niet kwijt wou geraken. Ondermeer aan Real Madrid.

4 september 2012 om 13:52

Ach, iederen heeft zijn woordje weer klaar, maar niemand weet wat er is gezegd. Ronaldo is nu hot, dus moet de krant gevuld worden!

Zou het daadwerkelijk zo zijn dat het daadwerkelijk om loonsverhoging gaat, dan snap ik hem volkomen! Hij is een van de beste voetballers ter wereld en scoort erop los. Staat 1 op 1 qua doelpunten. Als je ziet dat je achterblijft met de rest van de topvoetballers uit het rijtje hierboven dan moet er een compensatie komen. Ik kan me iets voorstellen dat hij erom vraagt. Real haalt ook veel sponsorgeld uit zijn naam.

4 september 2012 om 13:59

Als dit de rede is dat hij zijn doelpunten niet met zijn fans en team wilde vieren dan ben je in mijn ogen de grootste jankbaby die in de voetballerij rondloopt.

4 september 2012 om 14:00

Als hij zo ongelukkig is en hij mag verkocht worden is hij voor rond de €100,- miljoen zo weg, ben alleen benieuwd of deze man zichzelf dan nog terug kan verdienen. Ik zie hem wel naar Parijs vertrekken.

4 september 2012 om 14:02

Als het waar is dat hij ongelukkig is omdat hij meer salaris eist vind ik hem een verschrikkelijk persoon. Wat denkt Cristiano Ronaldo wel niet? Dat hij een soort van god is? Ik vind dat hij zich compleet belachelijk maakt. Van mij kreeg hij een flinke draai om de oren en een forse boete!

4 september 2012 om 14:06

Ik denk dat het verstandig is om eerst af te wachten totdat Real Madrid of Ronaldo zelf met een verklaring komt. Op die manier hoeven mensen ook niet boos op elkaar te worden over wie er gelijk heeft want uiteindelijk is er nog niks bevestigd.
Misschien wil hij wel extra geld.
Mischien wil hij wel weg.
Mischien is er wel niks aan de hand en zat z'n haar tijdens de wedstrijd niet goed.
Alles is nog mogelijk dus laten we het A.u.b. vriendelijk houden ;

4 september 2012 om 14:13

Ronaldo, ga alsjeblieft niet weg bij Real! Je bent de held daar bij Real Madrid!! Als je nou maar niet naar het koude, grauwe Rusland vertrekt.. helemaal niks aan daar.

4 september 2012 om 14:18

Ik ben het beu dat spelers zoals Ronaldo nooit tevreden zijn met wat ze krijgen. Ze willen altijd meer en meer. Veel mensen dromen van dit geld er lopen duizenden spelers die de kans niet krijgen om topper te worden. Als ik nu 1 miljoen nettoloon had dan ging ik het helemaal anders benutten.

4 september 2012 om 14:49

Ronaldo is gewoon onderbetaald in de voetballerij. Enkel Messi is beter als hem, en er zijn tientallen beter betaald dan hem. Ik geef hem groot gelijk. Zal binnekort naar PSG of City verhuizen.

4 september 2012 om 15:21

Zo lang Perez of Ronaldo niets toegeeft vind ik het raar dat mensen al een mening hebben klaarstaan. Iedereen hier gaat op verhalen af. Als iets gebeurt in het echte leven dan wacht je toch of controleer je of het waar is in plaats van het direct te geloven..

Mocht dit wel waar zijn; ik snap Perez wel. Als Ronaldo zegt dat hij graag wilt vertrekken, dan word hij verkocht. Hij laat zich niet zo makkelijk voor de gek houden. Ronaldo heeft nog een contract voor 3 jaar dus ik snap alle ophef niet daar over.

4 september 2012 om 15:51

Dit is tog afschuwlijk!
die vent verdiend meer dan 10 miljoen per jaar en is niet tevreden. gast, er zijn mensen die leven soms maar met 200 euro per maand ofzo, wat heb ik een hekel aan deze gast

5 september 2012 om 10:01

Dario Conca, leuke speler...
Je kan altijd meer krijgen maar zal wel naar City, Psg, Rusland of China moeten.
Denk dat hij in Manchester geen leven meer heeft als hij bij City zou tekenen en kom je dus bij de subtop uit. Laat het lekker gaan voor die 150 miljoen, daar koop je kwaliteit voor terug.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Real Madrid

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
1.Barcelona9470
5.Valencia6213
Voor de complete stand: Primera Division
SpelersPositieW
Cristiano RonaldoAanvaller3434
Luka ModricMiddenvelder313
Ángel di MaríaMiddenvelder307
Mesut ÖzilMiddenvelder309
Karim BenzemaAanvaller2910
PepeVerdediger281
Xabi AlonsoMiddenvelder280
Voor de complete selectie: Clubpagina Real Madrid.

1578 fans
Aanvaller, 28 jaar
SeizoenClubW
2012/2013 Real Madrid 34 34 9 0
2011/2012 Real Madrid 38 46 4 0
2010/2011 Real Madrid 34 40 2 0
2009/2010 Real Madrid 29 26 4 2
2008/2009 Manchester United 33 18 6 1
Laatste voetbalnieuws

Atlético klopt Real na 14 jaar weer en pakt Copa del Rey

Real en Atlético komen tot 1-1 in de reguliere speeltijd en hebben een verlenging nodig: daarin kopt João Miranda de underdog naar de bekerwinst. Zowel José Mourinho als Cristiano Ronaldo wordt weggestuurd door de scheidsrechter in een tumultueuze finale. Lees verder

In de wandelgangen

Donderdag 23 mei
Voor wat hoort wat, zo lijkt Paris Saint-Germain te denken. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.34375 seconden.