Voetbalzone

Mancini krijgt nog zijn zin met miljoenenaankoop op middenveld

Zaterdag, 1 september 2012 om 00:55

Roberto Mancini beklaagde zich de laatste twee weken hardop over het uitblijven van versterkingen voor Manchester City. De Italiaanse trainer heeft echter op de valreep nog zijn zin gekregen, want in de nacht van vrijdag op zaterdag maakt de club bekend dat het Javi García over heeft genomen van Benfica. Met de komst van de middenvelder zou circa twintig miljoen euro zijn gemoeid.

/

De 25-jarige Spanjaard, die in mei dit jaar zijn eerste en vooralsnog enige interland speelde, was net begonnen aan zijn vierde seizoen in Portugal. Hij werd opgeleid bij Real Madrid, maar slaagde daar niet. Na een seizoen als huurling bij Osasuna keerde hij terug in de hoofdstad en speelde hij nog vijftien duels, alvorens hij overstapte naar Benfica.

Bij de Portugezen ontwikkelde Javi García zich tot een waardevolle pion; in zijn debuutjaar pakte hij de titel en daarna werd hij tweemaal tweede met de club uit Lissabon. Nu mag hij zijn geluk gaan beproeven bij de kampioen van Engeland. De Spanjaard krijgt nummer 14 en is na Jack Rodwell (Everton), Scott Sinclair (Swansea City), Maicon (Internazionale) en Matija Nastasic (Fiorentina) de vijfde en laatste aankoop.

1 september 2012 om 00:57

Aardige speler, maar goed genoeg voor de basis van City?

1 september 2012 om 00:59

Maicon naar city had ik dan nog ff gemist.. 20 miljoen alsof het niks is..br Veel geld voor een redelijke middenvelder

1 september 2012 om 01:07

Ja, Maicon inderdaad naar City. Verder betaald City zelfs 30(!) miljoen voor Javi Garcia!

1 september 2012 om 10:08

Staat duidelijk in de tekst 20 miljoen en op de Manchester City site staat 16 miljoen Pond, dus ga geen onzin verkopen met 30 miljoen.

1 september 2012 om 10:28

Hij heeft het fout gezien. Het gaat om het bedrag, en of dat nou 30 of 20 miljoen is maakt niets uit, het is allebei veel te veel.

1 september 2012 om 10:56

-dubbelpost-

1 september 2012 om 10:58

FC geluk:
Er stond gisteravond duidelijk 30 miljoen in de tekst. Ik lees het altijd na! Dat ze het later veranderen kan ik niets aan doen. Misschien is een Edit-knop voor de redactie een idee?

Pimpelman:
Bedankt voor de normale reactie. En inderdaad, 20 of 30 miljoen, het is allebei teveel!

1 september 2012 om 00:59

Javi garcia heeft zich ontwikkeld tot een prima speler, maar hij was echt belabberd bij Real. Mocht in het seizoen voordat hij vertrok af en toe meedoen. Dat was alleen maar balverlies. Viel ook nog in tegen Barca dat leek echt nergens op weet ik nog. Was toen wel pas 21-22.

Bij Benfica heel solide. Vooral hele sterke middenvelder met geweldige intercepties. Erg sterk in de lucht en een ware bikkel. Heeft ook een goed schot. Javi Garcia- Toure is al een stuk beter dan Barry of De Jong.

22 miljoen is wel veel te veel voor Javi, vraag me af of Real iets van een opleidingsvergoeding krijgt.

1 september 2012 om 01:02

Real krijgt 50% van de doorverkoop, dus Real ontvang 11miljoen dankzij City.

1 september 2012 om 01:05

Weet je het zeker? Dat zou heerlijk zijn zeg haha. Voor een speler waarvan niemand dat ooit had verwacht. Zou de transferinkomsten opschroeven van 44 miljoen naar 55.

1 september 2012 om 01:11

Staat in zijn contract dus ik ga ervan uit. Er waren ook al topics rondom Real dat Real hier erg blij mee was, hoe meer City betaalde hoe meer Real zou vangen.

1 september 2012 om 01:25

Uhu, ik heb het ook gevonden. Heerlijk, 50% inderdaad. Benfica 11.2 miljoen en Real 11.2 miljoen. Geweldig gedaan door die oude Calderon.

1 september 2012 om 01:39

Ik weet niet waar jullie je bronnen halen, maar Real Madrid krijgt niets. Misschien verwarren jullie het met Garay? Daar krijgt Real wel 50 % als hij wordt verkocht.

1 september 2012 om 02:33

In dat geval had Benfica hem vast niet verkocht schat ik in. Dan verkoop je je beste verdedigende middenvelder voor 11 miljoen, terwijl je geen waardige vervanger hebt....

1 september 2012 om 00:59

Vindt dit een geweldige speler, absoluut een versterking voor City. Even off topic: Chris David gaat niet naar Fulham, zou niet door de medische keuring zijn gekomen.

1 september 2012 om 00:59

vervanger voor nigel de jong. Het geld maakt ze toch niet uit, is toch maar 20 miljoen euro..pfff niet normaal dit!

1 september 2012 om 01:00

Wat een walgelijke club is het ook.. Ik hoop dat die sjeik daar snel weggaat, want dit gaat werkelijk nergens meer over.. Dat City verpest in z'n eentje de hele PL, want er is geen club meer die hier straks tegen op kan boksen. bah.

1 september 2012 om 01:10

Het is inderdaad gewoon zijn speeltje. Paar 10tallen miljoenen meer of minder maakt hem niets uit. Hoop niet dat het de richting op gaat van Spanje waar 2 clubs de competitie domineren en de rest altijd op plek 3 speelt.

1 september 2012 om 01:13

Chelsea kan er denk ik wel tegen op boksen net als man utd

1 september 2012 om 04:03

Maar Chelsea betaalt veel anders. Wij kopen spelers voor veel geld voor posities waar weinig andere spelers van zijn. Dit is al de 5de cm voor City ofzo die overal in de basis meekan.
En Chelsea koopt ook altijd mooie namen en koopt niet om te kopen

1 september 2012 om 06:51

Chelsea is net zo ziek!! Heeft meer uitgegeven deze periode en als je met 11 verdedigers speelt heb je niet eens een hazard nodig toch? Ik heb een hekel aan de manier hoe City doet maar Chelsea en Real Madrid fans die er wat over zeggen is echt ongepast imo, zijn net zo ziek.

1 september 2012 om 22:39

de 11 s[e;ers waarmee city van united won aan het einde van vorig seizoen kostten bij elkaar minder dan de 11 spelers die united op dat moment in het veld had staan.
inclusief de bank en spelers op de tribune zal city ongetwijfeld meer uit gegeven hebben, maar uiteindelijk zijn alle clubs in de top van de pl koopclubs die enorm veel geld uit geven.

1 september 2012 om 01:01

Vind hem zeker goed. Deze jongen is een topper. Ben al een tijdje fan van hem.

Ik hoop dat hij genoeg de kans krijgt, ga ik wel vanuit.

Hij heeft alles, ik denk samen met Cazorla, een van de uitblinkers gaat worden!

1 september 2012 om 01:02

Mancini moet niet zo verschrikkelijk klagen over zijn selectie. Hij heeft de best bezette selectie van Engeland, nu al helemaal. Javi Garcia. is een goede speler, maar ik dacht dat ze voor die positie ook Rodwell al hadden gekocht. Al is het natuurlijk na het vertrek van de jong wel handig om hem erbij te hebben.

1 september 2012 om 01:03

Financial Fair Play Waar Blijf Je?!?!

1 september 2012 om 01:34

City is de gezondste club in Europa hoor, dus FFP is niet van toepassing voor City. Die kunnen alles en iedereen betalen dankzij die olie monsters.

1 september 2012 om 08:16

ddat is het juist...bij fair play moeten de de opbrengsten van de club zelf de kosten ddekken,en niet de gelden van rijke geldschieters.....dus gaat city serieus problemen kkrijgen....

1 september 2012 om 08:18

dus het geld dat in kas komt (zonder injecties v olie stinkers),mag niet lager meer zijn dan uitgaven....

1 september 2012 om 08:58

Daar hebben ze al wat op gevonden - Geldschieters betalen geloof bijna 100mljn voor de shirt reclame en naam stadion (per jaar).

1 september 2012 om 09:53

Die hele FFP is onzin, de Fifa en Uefa werken er zelf heel goed aan mee door smartengeld te ontvangen door toewijzingen van een WK of een EK en denken dat clubs zich echt zullen houden aan de Ffp. Het enige wat een club hoef te doen om deze regel te ontwijken is jaarlijkse een stille vennoot of investeerders een bijdrage laten storten van 100 miljoen of meer en draai je ook Break-even.

1 september 2012 om 01:03

Voor mancini's tactieken heb je inderdaad 4 defensieve middenvelders nodig.

1 september 2012 om 01:53

Valt wel mee, De Jong en Hargreaves zijn 'gewoon' vervangen door Rodwell en Javi Garcia. Al bewtijfel ik of er veel speelminuten voor hun zal inzitten. Nigel en Owen speelden amper vorig seizoen.

1 september 2012 om 02:43

Daarom, dus ze hebben nu Toure (goed, meer box2box), Barry, Rodwell en Garcia. Allemaal 20+ miljoen.

1 september 2012 om 10:10

Barry en Rodwell en Garcia heb je op die positie, maar je speelt in 4 competities mee dus heb je veel topspelers nodig, en als hij het naar behoren doet valt 16 miljoen pond mee.

1 september 2012 om 13:03

als je om de prijzen wil spelen heb je meestal een brede selectie nodig. Onbekend fenomeen voor sommige clubs uit london; brede selectie en/ of om de prijzen spelen. Geef niet zo af op city en kijk naar je eigen subtop club zeg.

1 september 2012 om 01:04

"roberto Mancini beklaagde zich de laatste twee weken hardop over het uitblijven van versterkingen voor Manchester City."

Als je zo'n dingen leest.. Dan denk je toch ook van het kan toch niet waar zijn..

Maargoed.. City zit natuurlijk ook zwaar in de crisis wat spelers betreft...........

1 september 2012 om 01:04

Gewoon de Champions League en landskampioenschap voor de hoogste bieder, dan is het opgelost. En een land zoals Spanje gewoon de bekers geven, dat scheelt ons veel geld, dan hoeven we het niet uit te lenen (lees: weggeven).

1 september 2012 om 01:06

30 miljoen voor een middelmatige middenvelder? How maar... Slaat op niets meer

1 september 2012 om 01:11

Sinds wanneer slaan de aankopen van Mancini op wel iets?die man koopt om te kunnen kopen.totaal geen balans

1 september 2012 om 10:11

20 miljoen euro, 16 miljoen Pond, lees goed en ken de echte feiten.

1 september 2012 om 01:07

Pff, City dacht: oh hee, het is 31 augustus. Mancini, moeten we nog spelers? Ja doe die en die en die maar, oke 4 spelers ff gehaald in 1 dag...

Goede aankoop, maar ben benieuwd of hij wel een kans gaat krijgen, met een middenveld van Yaya Touré Milner en David Silva heb je het toch niet makkelijk als mindere god.

1 september 2012 om 01:08

Javi Garcia voor 30(!) miljoen naar City? Volgens mij brengt de voorzitter van Benfica hem zelf met de fiets! Ongelofelijk zeg..

1 september 2012 om 10:12

Jij herhaalt het ook echt 2 keer, het is 20 miljoen en 16 miljoen pond.

1 september 2012 om 10:54

Luister, gisteravond toen ik mijn reactie gaf, stond er duidelijk 30 miljoen in de tekst! Ik ga dat toch niet voor niets verkondigen?

Nu is het inmiddels veranderd. Kan ik er wat aan doen?

1 september 2012 om 12:06

Dat kan, mijn excuses, Vz verandert wel vaker kleine details in een verslag, maar moet je mij ook begrijpen dat ik zij 20 miljoen want er zit toch een miljoen of 10 tussen, dus het valt nog mee.

1 september 2012 om 01:08

En zoals verwacht kon Vieira het niet laten om iets te verpesten. En zoals gewoon, weer onder de clausule, terwijl hij dan toch keer op keer zweert dat niet te doen (was te verwachten dus voor 20 miljoen). En kers op de taart, op de laatste dag.

Niet alleen verlies je hier een basisspeler... maar je hebt geen vervanger. Wel heb je 6 vleugelspelers en 6 aanvallers. Één ervan kostte 9 miljoen (bijna de helft van Javi) en is niet eens bankzitter. Geweldig beleid.

Benfica begint het seizoen zonder linksback en zonder verdedigende middenvelder... Maar wacht! Gerucht is dat Lima, een spits, voor 4 miljoen overkomt! Ge-wel-dig nieuws! Net wat Benfica nodig heeft!

Vieira moet dringend vertrekken... Maar waarschijnlijk wordt hij in oktober weer met 90 % verkozen...

1 september 2012 om 01:47

Matic dan? Witsel kan ook als verdedigende middenvelder spelen ter noodoplossing. Porto zit met 4 sterke centrale middenvelders, zou leuk geweest zijn mocht Benfica Defour kunnen lenen.

Is die transferperiode in Portugal nu nog open of niet? Anders kun je Bruno Soriano van Villarreal halen. Enorm onderschatte Cvm. Of Nainggolan van Cagliari, ben ik groot fan van.

1 september 2012 om 01:58

Matic is een aangepaste verdedigende middenvelder. Hetzelfde geldt voor Witsel. Als je vooral hem daar opstelt, merk je nauwelijks iets van zijn kwaliteit. Benfica heeft geen echte middenvelder dus. En dat voor een ploeg die straks Champions League moet spelen.

Defour? Ahaha. Op het moment dat Benfica en Porto zaken gaan doen, stort de wereld in. En transferperiode is dicht. Lukt niets meer.

Het grappige is dat Benfica twee verdedigende middenvelders heeft, die perfect in de Portugese competitie kunnen meedoen. Maar ze zijn allebei uitgeleend. Benfica wordt al jarenlang bestuurd door een bende amateurs.

1 september 2012 om 02:01

Zat enkel te dromen, Porto heeft nu Lucho, Fernando, Moutinho en Defour voor centraal. Zo geraakt Defour nooit aan speelminuten. Zonde van z'n talent.

Wat gaat er dan allemaal verkeerd met de aankopen enzo? Wat kan er beter?

1 september 2012 om 02:16

Alles kan beter. Moet beter. Qua aankopen en keuzes met wie moet spelen.

Maxi Pereira speelt al sinds 2009 zonder reservespeler. Bij blessure of schorsing moeten we altijd iemand aanpassen.

Nog altijd geen vervanger van Coentrão. Emerson was een megaflop, terwijl je Capdevilla op de bank had, die altijd goed speelde bij zijn weinige kansen.

Geen reservespeler voor Javi Garia en nu zelfs geen Javi Garcia.

Het feit dat we elk jaar, 3/4/5 nieuwe vleugelspelers/ aanvallers kopen. Na een seizoen zijn sommige niet goed, worden uitgeleent en moeten er dus nieuwe komen.

Het feit dat sommige spelers, ondanks dat ze slechter zijn dan andere en punten verliezen ten koste van hen, altijd de voorkeur krijgen en meer kansen krijgen dan andere. Voorbeelden zijn Jardel - Miguel Vitor. Bruno Cesar- Nolito. Ik heb het vooral te doen met Urreta. Elke voorbereiding is hij één van de beste spelers, maar wordt dan telkens uitgeleend, omdat de nieuwe aankopen moeten spelen. Ofwel moet Jesus je, ofwel niet.

Zucht, ik heb al te veel geschreven. Ik kan hier nog tot morgenvroeg doorgaan over wat er allemaal mis is. Ik heb aan het begin van dit seizoen nog gezegd proberen me niet te veel aantrekken, aangezien ik toch weet hoe dit seizoen gaat eindigen.

1 september 2012 om 02:28

Dan zouden ze nu op z'n minst toch een back moeten gekocht hebben die op beide vleugels uit de voeten kan. Van Urreta heb ik veel goeds gehoord. Cesar vind ik echt geen topper in wording, beperkte speler.

1 september 2012 om 02:38

Gerucht was dat Atletico Silvio ging verhuren, maar zelfs dat kunnen ze niet. Een simpele huur. Natuurlijk wachten ze op de laatste dag. Tiago, van Atletico, zei daarnet nog, 'ik denk dat hij blijft, er is te weinig tijd'.

Urreta moet snel spelen, anders mist hij een goeie carrière. Ook nooit geluk gehad. Uitgeleend naar Penarol, speelde hij goed, uitgeleend bij Deportivo, was naar schijnt één van de beste, maar moest midden seizoen weg. Had ruzie met andere spelers. Werd vorig seizoen uitgeleend aan Guimareas... meer dan 6 maanden geblesseerd. En nu? Geen idee. Geen nieuws over hem. Waarschijnlijk geen club gevonden en blijft dus een seizoen zonder speler. Hopelijk kan ik hem in actie zien bij de B-ploeg.

Cesar is een hele rare speler. Heeft hele goeie wedstrijden gespeeld, maar ook hele slecht. Het ding is, het lijkt dat hij geen vaste positie heeft. Speelt slecht als vleugelspeler, speelt slecht als aanvallende middenvelder, is geen spits. Heel raar.

1 september 2012 om 02:04

@slbbenfica

Idd, was ook mijn 1e gedachte, Benfica is offensief / defensief in onbalans, zoals te zien was tegen Chelsea vorig jaar, en dat wordt steeds erger. Het beleid focust teveel op wegwerken van schulden (hoeveel eigenlijk ?), talenten halen voor de verhuur en later verkoop met vette winst, en te weinig op het nu, het sportieve, prijzen pakken, clubambitie, de supporters.

1 september 2012 om 02:29

Schulden? Als je schulden hebt, waarom koop je dan Ola John voor 9 miljoen, terwijl je al 1654 vleugelspelers onder contract hebt. Waarom koop je dan jaarlijks spelers als Michel, Luisinho, Eder Luis, Kardec, Carole, Léo Kanu, Nuno Coelho, Felipe Menezes, Yannick Djalo, Djaniny, Mora, Hugo Vieira en ik kan zo doorgaan.

Kosten al die spelers dan geen geld? Aan transfer? Aan salaris? Als je al deze spelers (en ik heb nog geen 1/10 van de spelers opgenoemd sinds dat Viera bij Benfica zit) als ze dan nooit een kans krijgen of gewoon na 6 maanden worden uitgeleend? Zou je, als je al die spelers niet had gekocht, Javi Garica dan nog moeten verkopen? Coentrão? David Luiz?

Als je schulden hebt, waarom 9 miljoen in een vleugelspeler, die al 2 wedstrijden op de bank zit, terwijl je, na één jaar, nog altijd geen vervanger hebt voor Coentrão? Had je niet beter daar die 9 miljoen ingestoken?

Waarom krijgt de jeugd nooit een kans? Miguel Vitor? Miguel Rosa? Yartei? David Simão? Om maar op te noemen.

Al die onnodige spelers... allemaal commissie... die dirigenten denken eerst aan hunzelf, dan pas aan Benfica...

Dit seizoen wordt gewoon meer van hetzelfde. 0 titels en dan huilen dat het enkel en allemaal maar de schuld is van de scheidsrechter. En zonder Javi gaat Jesus nu pas echt focussen op een systeem met twee middenvelders, die altijd vol met gaten zit. Bereid je maar al voor op een vernedering in da Luz met Barcelona. Zonder linksback en zonder verdedigende middenvelder.

Maar goed, Vieira bracht Salvio terug! Zijn grote troef! De fans zijn blij! Nu verliest hij nooit de verkiezingen.

1 september 2012 om 01:09

4 nieuwe aankopen in één dag?haha en dan klagen mensen wanneer Real aankoopt.het word tijd dat Uefa eens van zijn lui gat afgaat.

1 september 2012 om 02:46

En Chelsea dan? Die zijn nog zieker bezig!! Niemand zegt daar iets over. Waarom zijn die mensen zo Anti-City??! Beetje jaloers denk ik. ;-)

1 september 2012 om 10:16

Reactie op realzidane22

Garcia vervanger van De jong, Sinclair vervanger van Adam Johnson, Nastasic vervanger voor Savic en hij wordt de opvolger van Lescott of gaat rouleren, en Maicon voor de Breedte van selectie. valt allemaal mee.

1 september 2012 om 01:10

Hij geeft geld uit om het geld uitgeven. Hij krijgt een kick als hij ziet hoeveel miljoenen hij over de toonbank gooit denk ik, anders kan ik al deze aankopen echt niet verklaren. Wat een onzin weer, wat moeten ze nou weer met deze gozer? 30 miljoen voor pure middelmaat. Gekkenwerk.

1 september 2012 om 03:38

Je slaat de plank mis, zoals velen hier.

Ten eerste: 20 miljoen. Plus evt 3 miljoen aan bepaalde sportieve gebeurtenissen én 50% van de winst bij een doorverkoop.

Ten tweede is het makkelijk te verklaren, nigel de jong en hargreaves vertrekken, daar zijn 2 vervangers voor teruggehaald. Het is wel leuk en aardig dat gemop op city, maar ze spelen gewoon met een selectie van max 20 man die het niveau aankan. Tuurlijk zijn er een hoop verhuurd, maar dat is tegenwoordig bij elke topclub normaal. Er hoeft maar 1 goede speler tussen te zitten en die levert je zoveel op dat je daarvoor 30 verhuurspelers onder contract kunt hebben staan.

Niet zo overdrijven dus ;

PS - en middelmaat is Javi Garcia zeker niet, je kent hem niet eens.

1 september 2012 om 01:19

Sommige mensen kunnen niet met geld omgaan bijv. mario ballotelli of neymar. maar bij manc zelf ook niet echt. Ach laten we vandaag maar is 4 profvoetballers kopen toch geld zatbr

1 september 2012 om 01:25

Lachwekkend hoe de koopzieke clubjes handelen vlak voor het sluiten van de transfermarkt. Neemt niet weg dat ze het voetbal verzieken, dus hoog tijd voor de Uefa om op te treden tegen deze clubjes met de Financial Fair Play.

1 september 2012 om 01:34

Mancini was aan het huilen, hij krijgt alsnog zijn zin. Nu heeft hij de back-up van de back-up binnen..

1 september 2012 om 01:45

20 miljoen voor Javi Garcia? Pff zo goed was die nu ook weer niet. Wederom een jeugdproduct van Real Madrid dat ergens anders gaat schitteren. Hebben die dat nu echt niet door?

1 september 2012 om 01:56

Jij zegt het toch zelf.. "zo goed was die nou ook weer niet"..

En wat moeten zij door hebben? Wil je bij Real slagen dan moet je als jong tallent ook mentaal sterk zijn.. De druk is daar enrom.. men wil prestaties zien en als dat niet het geval is wordt je ook door alles en iedereen met de grond gelijk gemaakt..

Het is niet gek dat het voor bepaalde spelers wellicht makkelijker is om zich bij een mindere club te ontwikkelen en beter te presteren als ze geen druk op hun schouders hebben..

Het is nu makkelijk om Real te bashen omdat weer eens een jonge uit de Real jeugd ergens anders aan het schitteren is.. maar dat wil toch niet zeggen dat hij bij Real ook zou schitteren.. Als hij goed was zou Real hem ook echt niet zomaar verkopen..

1 september 2012 om 02:03

Real moet hun talenten langer vasthouden, uitlenen aan een andere club in de PD en wanneer ze goed genoeg zijn hebben ze er een gratis topspeler bij. Doen ze nu wel met Joselu en Carvajal, die lenen ze uit aan Hoffenheim en Leverkusen.

1 september 2012 om 06:16

Uhm fout. Carvajal en Joselu zijn echt verkocht.
Alleen Real Madrid neemt zoals bijna altijd een terugkoopclausule op in hun contracten. Doen ze het goed, worden ze teruggehaald zoals Granero en Callejon.
Tot nu toe lijkt alleen Callejon een succes.

Granero haalde een redelijk niveau maar niet top voor de basis.
Altijd geklaag over de jeugd van Real Madrid maar niet iedereen is en wordt een ster. Misschien zegt de naam Portillo iemand iets. Die zou een van de grootste talenten uit de jeugd zijn. Die speler is al jaren verdwenen van de radar.

Javi Garcia was dacht ik van die generatie Borja Valero (ging naar Villareal dacht ik) en Codina die in de reserves speelde bij Real Madrid. Talentvol maar niet goed genoeg.

In Madrid weten ze wel heel goed dat jeugdspelers heel erg geliefd zijn. Dat weet Mourinho ook als geen ander. Nacho, Jesus, Morata en ook Jese dacht ik zijn gepromoveerd tot de A selectie. Waar Morata al tegen Getafe weer eens minuten maakte.

1 september 2012 om 01:59

Heeft City nog geld over na zoveel aankopen in de spits,verdediging, middenveld enz. Ze hebben op elke positie 3-4 spelers denk ik of zijn er nog plaatsen waar dat ze geen spelers hebben.

1 september 2012 om 03:15

Ik vind hem eigenlijk niet goed genoeg voor City, Benfica moet zich nu rot aan het lachen zijn. Hij is heel erg traag en maakt veel overtredingen. Een soort Albiol op het middenveld..

1 september 2012 om 04:59

Javi Garcia is een prima speler, maar heus niet beter dan Nigel de Jong. Ik denk dat het vooral met koopdrang te maken heeft en het optimisme dat komt kijken bij een nieuwe aanwinst, maar eigenlijk heeft Man City vandaag gewoon slechte zaken gedaan.

Oh en Maicon? Doodzonde, Micah Richards wordt verpest.

1 september 2012 om 10:20

Geen slechte aankoop maar had liever gezien dat de Fellaini hadden gekocht.

1 september 2012 om 10:31

Man City moet een keer gaan ophouden met kopen, ze maken alleen maar verlies door ze een jaar later voor niets bijna te verkopen. Ik denk dat het verstandig is voor City om daar een andere coach neer te zetten, die echt een team wil opbouwen en niet alle spelers van de wereld willen aantrekken.

1 september 2012 om 10:43

Wie nu durft te zeggen dat Mancini een goede coach is, die heeft hem niet helemaal op een rijtje, ik denk dat zelfs Aad de Mos niet kan falen als hij zoveel toppers kan halen.

Garcia zal wel heel veel gaan verdienen, want hij weet toch ook wel dat de concurrentie moordend is?

1 september 2012 om 10:54

Inderdaad. Als je zoveel hebt mogen uitgeven en je dan nog gaat beweren dat je niet genoeg spelers hebt om een resultaat te halen, dan klopt er iets niet. Hij zou met zijn uitgave patroon nooit bij een andere club kunnen werken. City geeft zoveel geld uit aan spelers, misschien eens de portemonnee trekken voor een goede coach, want ik blijf erbij dat een betere coach meer resultaten had gehaald met een kwart van het geld.

1 september 2012 om 11:36

Ik vraag me ook af wat de intentie van de eigenaren is? Kampioen worden? Door zo achterlijk veel geld uit te geven? Waar is de uitdaging? Het is net hetzelfde als gamen met cheats (tenzij je het voor de fun doet), je zoekt toch een uitdaging?

Ze maken miljoenen verlies, ook al is het een 'speeltje' van de sjeiks, je geeft toch ook geen geld weg aan wildvreemde?

Manchester City is toch één grote faal van het hedendaagse voetbal!

Mancini is een eersteklas dwabber die geen landstitel verdient!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Manchester City

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
3.Chelsea7536
4.Arsenal7335
Voor de complete stand: Premiership
SpelersPositieW
Joe HartKeeper380
Carlos TévezAanvaller3411
David SilvaMiddenvelder324
Yaya TouréMiddenvelder326
Edin DzekoAanvaller3214
Gareth BarryMiddenvelder311
Pablo ZabaletaVerdediger302
Voor de complete selectie: Clubpagina Manchester City.

4 fans
Middenvelder, 26 jaar

In de wandelgangen

Donderdag 23 mei
Bram Nuytinck kende een uitstekend debuutjaar bij Anderlecht. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.453125 seconden.