Voetbalzone

FC Twente huurt ondanks aanblijven Douglas toch Rode Duivel

Zaterdag, 1 september 2012 om 00:03

FC Twente had Dedryck Boyata op het oog als opvolger voor Douglas, maar hoewel de Braziliaanse verdediger gewoon lijkt te blijven in Enschede, heeft de club Boyata toch vastgelegd. Mandekker Andreas Bjelland staat namelijk lang buitenspel vanwege een voetblessure. Boyata wordt voor één seizoen gehuurd van Manchester City, zo maken de Tukkers bekend via hun digitale thuis.

Bekijk de voorpagina voor het laatste nieuws.

1 september 2012 om 00:05

Goed gedaan. Groot talent die Boyata.

1 september 2012 om 00:08

Helemaal mee eens. Twente doet het goed om hem te halen ondanks dat Douglas is gebleven. Twente heeft nu een heel uitgebreid selectie. En ze strijden ook op 3 fronten, dat hebben ze ook hard nodig. Door een uitgebreid selectie blijven ze hopelijk ook de laaste wedstrijden om de titel strijden, dat was vorig jaar niet het geval.

1 september 2012 om 00:24

Het valt best mee heb hem een paar wedstrijden zien speler en hij kan nog minder dan de gemiddelde verdediger uit de jeugd van Ajax. Hij is wel beter dan die koekenbakker van een Wisgerhof maar dat is een random verdediger van PEC zwolle ook wel.

1 september 2012 om 00:33

Ja Wisgerhof, die zal ook niet al te blij zijn met deze aankoop.. Hij wou eigenlijk al weg en nu is er nog een extra concurrent bijgekomen.. Zal wel balen dat hij niet bij Groningen heeft getekend.
Maar zo slecht als jij zegt dat Wisgerhof is is natuurlijk ook weer overdreven, maar dat zijn al jou reacties in dit topic wel. Maar goed je mag je eigen mening hebben.

1 september 2012 om 01:00

ajacied7777
Daarom heeft het beloften elftal jullie ook overklast , zijn kampieon geworden en hebben de supercup met zeer hoogstaand voetbal gespeelt , waar ik even bij wil vermelden dat in de wedstrijd om de supercup Eriksen helemaal dol werd gespeeld door onze nieuwe diamant Guterez , en de rest van jullie verdedeging werd keer op keer als een mes door boter heen geslepen door jong Twente . Dusw hou die grootspraak over de verdedigers uit de jeugd maar voor je en doe wat bescheidener , en zie verder mijn post onder , ik denk dat jij totaal geen kijk op voetbal hebt en er alleen maar iets pro Ajax neer zet en verder gewoon niet nadenkt wat je zegt en hoe dom je over komt.

1 september 2012 om 08:19

ja daarom voetballen volgend jaar allemaal bij city ....... man wordt wakker maar ja je zult wel bouwjaar 2000 hebben gaaaaaap

1 september 2012 om 00:06

wat er niet bij staat gemeld is dat Manchester City hem naar een half jaar weer kan terug nemen als ze teweinig mensen hebben in de verdediging ofzowiets.. voor de rest een goeie cv erbij!

1 september 2012 om 01:00

Ze kunnen hem ook terughalen bijvoorbeeld als hij nauwelijks speelt omdat City daar ook niet bij gebaat is dus wel slim van ze zo'n regeling.

1 september 2012 om 01:06

klopt! we zullen zien hoe het dit seizoen gaat.

1 september 2012 om 00:07

Uitstekende versterking. Kan Bjelland vervangen tot zijn terugkeer en wordt op termijn wellicht de opvolger van Douglas. Twente heeft prima zaken gedaan op de laatste transferdag.

1 september 2012 om 00:07

Douglas blijft, Braafheid komt en toch verhuurt City Boyata aan Twente? Waarom? Hoe idioot kun je zijn als City zijnde. Twente heeft met Boyata er een sterke verdediger bij, maar die gaat toch niet meteen basis spelen.

1 september 2012 om 00:09

Die Bjelland is toch geblesseerd en met Wisgerhof kom je niet vooruit...dat kan echt niet meer en die voelt zich te groot voor Groningen ?

1 september 2012 om 00:10

Tuurlijk wel, braafheid is een linksback en bjelland geblesseerd, het zal wel heel dramatisch zijn als hij wisgerhof er niet kan uitspelen.

1 september 2012 om 00:23

Zal Boyata er dan meteen instaan? Dan is het wel een leuke kans voor Boyata om een vaste waarde te worden bij Twente. Hij heeft echt nood aan speelminuten.

1 september 2012 om 00:33

Als je wisgerhof niet uit de basis kan spelen, zal hij straks nooit hoger eindigen dan pak weg een heracles, laten we daar maar niet van uit gaan.

1 september 2012 om 10:34

Braafheid komt voor de linksback positie.
Bjelland is gebleseerd en Wisgerhof in mijn optiek niet goed genoeg.

1 september 2012 om 00:07

Twente kon beter hem meteen kopen want Douglas is volgend jaar toch weg en mocht deze Boyata het goed gaan doen zal hij volgend seizoen te duur worden om overgenomen te worden. Het is in ieder geval een goeie verdediger die erg ster is en kan met Douglas het verdedigende duo gaan vormen.

1 september 2012 om 00:11

Zijn contract loopt door tot 2013 dus twente kan hem transfervrij overnemen

1 september 2012 om 10:28

Dan hoop ik wel dat ze een optie hebben. Als die gast basiswaardig gaat worden zullen er wel meer (grotere) clubs in de rij staan.

1 september 2012 om 00:07

Hebben ze tot twee keer toe Castaignos gekocht Vz?br Lijkt me goede versterking dit.

1 september 2012 om 00:07

Twente heeft wel goed ingekocht deze zomer,ze worden beter en beter. Maar van Cabral word je niet beter Daar weten Feyenoorders alles van. Ik hoop dat dit laatste speler die is vertrokken naar Twente van Feyenoord ,maar als het om een ruildeal tussen Cisse en Tadic zullen wij geen nee zeggen.

1 september 2012 om 00:13

Nou wees maar niet bang dat Tadic bij Feijenoord zal komen die kan nu al niemand meer betalen in de eredivisie.
Ik weet wel dat we nu een onwijs sterk team hebben.

1 september 2012 om 00:15

Tadic is niet meer waard dan 6 miljoen hoor. Ik schat Babel en Boerrigter hoger in aangezien zij een betere een individuele actie in huis hebben dan Tadic die af en toe een leuk passje geeft maar meer ook niet.

1 september 2012 om 00:17

Altijd lachen met jou!

We zullen het zien dit seizoen, ik heb er in elk geval zin in!

1 september 2012 om 00:18

Nou Tadic is denk ik momenteel al zeker boven de 10 miljoen gestegen in waarde.
Of je wilt het niet zien of je hebt geen verstand van voetbal.

1 september 2012 om 00:19

Jij bent zeker de leukste thuis?

1 september 2012 om 00:19

Ik ook maar geloof mij Boerrigter en Babel zullen beiden individueel meer assists en goals hebben aan het eind van dit seizoen dan die overhypte tadic die alleen op de grond ligt te huilen.

1 september 2012 om 00:19

uhmm @ajacied7777 niet meer waard dan 6miljoen hijs is denk ik nu ongeveer 8 miljoen waard, en hij is wel meer waard dan Boerrigter en sws babel

1 september 2012 om 00:19

Zelfs als Ajacied vind ik dit een leuke reactie!

1 september 2012 om 00:23

Op de grond ligt te huilen?
Heb je niet gezien hoevaak dat Tadic al geschopt is dat is niet meer normaal.
Tadic is voor elke club in Nederland een aanwinst en Twente heeft hem gekocht.

1 september 2012 om 00:24

Babel en Boerrigter beter dan Tadic? Juist ja.... Andere types natuurlijk, en een fitte boerrigter is met z'n snelheid een absolute aanwinst.. Maar beter dan Tadic? Over Babel begin ik maar niet, dat is gewoon lachwekkend!

1 september 2012 om 00:25

Hahahaha Ajacied7777

Babel,boerrigter,lukoki en Sulejmani samen zijn niet eens waard wat Tadic waard is. Jij draait nu echt door met je gekleurde bril..

1 september 2012 om 00:27

Valt ook wel mee 80% van de 'overtredingen' die op hem worden gemaakt zijn schwalbes van Tadic en hij gaat bij elk licht duel zeer gewillig naar de grond. Dus het valt best mee alleen lijkt het erg omdat jij voor Twente bent,

1 september 2012 om 00:27

hahahahahahhahahaahahahahhahahhha 6 miljoen? Tadic is maximaal 3 miljoen waard . Maar we zullen zien @ajacied7777, Tadic zal voor minimaal 15 + uit Enschede vertrekken. #tukkersstyle

1 september 2012 om 00:29

lol, tadic niet meer dan 6 miljoen haha,
dan is eriksen ook maar 5 miljoen waard.

Twente heeft zich goed versterkt, zou er alleen ook nog een last minute deal voor Wisgerhof zijn gekomen? want die wou ook weg..

1 september 2012 om 00:34

Lol Tadic overschat noemen om vervolgens Babel een betere speler te noemen. Dat noemen ze niet objectief kunnen kijken naar voetbal. Tadic is in mijn ogen de beste speler van de Eredivisie.

1 september 2012 om 00:37

ajaccied7777
nu vraag ik me af of je wel voetbal kijkt?
Tadic is al net zo onhaalbaar voor elke Nlclub als Eriksen. Hem vergelijken met Boerighter en Babel, zet dan die ajaxbril is af als je hier een discussie wilt voeren, of heb je toch een beetje last van Jalouzie.

1 september 2012 om 00:45

Ik geef je 1 tip, reageer gewoon niet meer op dit soort mensen. Ik heb de hoop ook opgegeven. Of ze hebben zo'n hekel aan Twente of ze hebben er echt geen kijk op, wat het nog steeds onmogelijk maakt om Babel beter te vinden dan Tadic. Dit soort mensen genieten er gewoon van om veel reacties te krijgen...

1 september 2012 om 00:47

ajacied7777

Kerel wat ben jij een zielig figuur zeg Babel en Boerichter mogen de veters van Tadic niet eens strikken, ik heb wel door dat jij totaal geen verstand van voetbal heb , echt geen greintje.

1 september 2012 om 00:50

Nee klopt Tadic heeft totaal geen individuele actie.. Eergisteren zag ik hem nog even 4 man voorbij pingelen maar oké. Als je Tadic graag bij Ajax had willen zien kan je dat ook wel gewoon zeggen hoor!

On: prachtige selectie heeft Twente nu. Met deze selectie eindigen we sowieso in de top 3. Dat kan gewoon niet anders! Dit lijkt me de sterkst mogelijke opstelling:

Mihaylov
Rosales
Douglas
Bjelland
Braafheid
Fer (C)
Gutierrez
Schilder
Tadic
Castaignos
Chadli
1 september 2012 om 09:55

Ajacied7777,

Wat een rare reactie. We hebben kunnen zien dat Tadic gewoon een geweldige speler is voor Twente. Waarom dan meteen de vergelijking trekken met (vooral) Babel?

Ajax, PSV en Twente hebben deze transferperiode alle drie geweldige zaken gedaan en steken -in mijn optiek- met kop en schouders boven de rest van de ploegen uit. Dat hebben we in de eerste wedstrijden dit seizoen al wel kunnen zien. Erg knap van Twente dat ze, na een tegenvallend vorig seizoen, zo laten zien welke ambities ze hebben..

1 september 2012 om 10:36

Als je realistisch bent en niet door een bril heen kijkt weet iedereen dat Tadic een stuk beter is dan babel en misschien ook dan boerrigter die non-stop gebleseerd uis ( waar hij overigens niks aan kan doen)

1 september 2012 om 13:34

Nog even ajacied7777 en dan neemt echt niemand jou meer serieus. Ik ben ermee gestopt.
Vooral Babel dat wordt nog een mooie babel voor in de toekomst. En Boerrichter heeft hij al minuten gemaakt dit jaar. Dat wordt een mooie financieele klapper :

1 september 2012 om 00:22

Nou, van Verhoek word je beter zeker? Dat is een Hagenees met heimwee, die functioneert niet buiten Den Haag. Daarnaast is Cabral nog jong en heeft Feyenoord door omstandigheden niet alles er uit gehaald wat er in Cabral zit, mede door problemen van Cabral met Ronald Koeman. Begin vorig seizoen heeft Cabral het uitstekend gedaan bij Feyenoord, Twente kan goed omgaan met dit soort "lastige" jongens, kijk maar naar o.a Elia en Arnautovic.

1 september 2012 om 00:27

Nee van een tribune klant wordt je beter ? Ik weet niet of je het snapt maar Verhoek is weer terug in de Randstad en hij speelt samen met zijn vrienden Janmaat en Immers. Cabral is zo wisselvallig, maar ik moet zeggen dat jullie wel Ola John keigoed hebben verkocht want zelfs Cabral had meer bereikt dan hij.

1 september 2012 om 00:48

Cabral is ook niet meteen voor de basis gehaald. Hij mag laten zien of hij beter kan worden in het eerste jaar dat hij hier speelt en kan de concurrentie aangaan met Gyasi die erg veel op hem lijkt qua speelstijl.

Er zijn ook genoeg voorbeelden dat spelers bij de ene club niet presteren en bij de ander wel. Tiendalli presteerde ook eerst slecht bij Feyenoord om daarna een goed jaar te hebben bij Twente toen ze kampioen werden.

1 september 2012 om 00:08

Sterk hoor Twente. Bij een geval van schorsing die Douglas ongetwijfeld gaat pakken dit seizoen zul jehem nodig hebben.

1 september 2012 om 00:08

Bjelland, Gutierrez,, Schilder en Braafheid zijn versterkingen... Tadic is van buiten categorie... Conclussie: Goed ingekocht door Twente

1 september 2012 om 00:49

Guiterrez is ook van de absolute buiten categorie net als Tadic

1 september 2012 om 10:12

En dan ook nog Fer die nu eigenlijk pas echt geweldig begint te worden, Douglas die weer op zijn oude niveau komt en Chadli die het niveau van 2010/2011 weer heeft. Twente heeft in elke linie de beste speler van de Eredivisie:
-beste verdediger: Douglas
-beste Middenvelder: Fer
-beste Aanvaller: Tadic

Heerlijk.

1 september 2012 om 12:25

Beste keeper

1 september 2012 om 00:08

Jezus wat een aankopen allemaal zeg, ik maakte me al zorgen over salaris kosten toen braafheid kwam, komt boyota ook nog.. Ze hebben nu wel een geweldig team hoor, als brama ook nog weg kan, en schilder cvm, zou het weer een beetje in balans zijn. Met deze selectie hoor je gewoon top 2 te halen. Maar ik ben blij met deze speler, ma net verval van bjelland, kan je niet meer aankakken met wisgerhof.

Mychailof
Rosales
Boyota
Douglas
Braafheid
Fer
Guiterrez
Schilder
Tadic
Xastaignios
Chadli
1 september 2012 om 00:18

Ik zie net dat jij hetzelfde opstelling als ik heb! Met deze opstelling kunnen we tot de laatste snik mee doen om de titel.

1 september 2012 om 02:02

Ja oké maar 1 ding: Fer speelt beter als hij wat meer naar voren staat, voor Schilder zie ik een Theo-rol weggelegd (dus een beetje op linkshalf/10 spelend), dan moet je wel een verdedigende speler daar hebben staan. Verdedigend maakt Fer nog wel eens een foutje dus Brama is toch wel nodig. Ik zou het middenveld Brama/fer/gutiérrez of Brama/fer/schilder maken. Fer zet je er moeilijk naast in de vorm dat hij nu is namelijk.

1 september 2012 om 00:18

Echt een goede selectie alleen rosales is een beetje minder verder uitstekend.
Twente en Ajax hebben in mijn ogen gewoon goed in gekocht en ik denk dat de strijd tussen deze twee gaan.
PSV zit er ook dicht op alleen die verzuimen weer de defensie te versterken.


1 september 2012 om 00:20

Met deze opstelling gok ik dat we al ruim voor het eind kampioen zijn van de eredivisie.
En komen we ook nog eens erg ver in de El.
Ben zeer tevreden met het team wat Twente heeft op dit moment.

1 september 2012 om 00:23

Je hoort met deze selectie inderdaat kampioen te worden, maat in de eredivisie weet je het nooit, en de aanval, middenveld en keeper van psv is op papier ook geweldig, en ajax lijkt een goed gebalanceerde selectie te hebben, voordel voor de twee andere clubs is dat ze wel een goeie coach hebben.

1 september 2012 om 10:14

@gfourty
Inderdaad, met deze selectie moet het verschil minimaal 5 punten zijn, want Twente steekt echt met kop en schouders boven de rest uit.

@fctwe
Ik vind Mcclaren een geweldige trainer, heerlijk, die rust die die uitstraalt, hij maakt spelers beter. Alleen heeft hij er af en toe een hele rare aankoop tussen zitten.

1 september 2012 om 00:11

Ik zeg geweldig nu staat onze verdedeging weer als een huis
Braafheid als linksback.
Douglas en Boyata samen centraal en Rosales rechtsback...heerlijk toch.
Een middenveld met Schilder Guiterez en Fer.
De aanval met Chadli Luc en Tadic.
Las dat geen kampioens team is dan weet ik ut niet meer.

1 september 2012 om 00:16

Kampioen word je niet alleen met een goeie eerste 11, maar met de hele selectie. Ajax won het vorig jaar ondanks de vele blessures. Dus een breed team is noodzaak.

1 september 2012 om 00:26

De breedte is ook geweldig, voor een eredivisie club. Je hebt normaal gesproken bjelland achter dougi en boyota en daar achter wisgerhof, op het middenveld brama en landzaat, en talent promes, in de aanval heb bulykin als breek ijzer, en een cabral die best wel slecht is.. O ja ik vergeet willem jansen en breukers als back up van rosales.

1 september 2012 om 00:16

Twente of PSV zou qua selectie de meeste kans gaan maken lijkt me, Ajax is na het verlies van Vertonghen en Anita toch wel kwalitatief minder geworden.

1 september 2012 om 00:13

Op dit moment is Boyata echt wel geen Rode Duivel. Ben benieuwd wat hij bij Twente gaat kunnen en of hij echt veel kansen gaat krijgen in Enschede.

1 september 2012 om 00:14

Tot de winderstop zal hij veel aan spelen toekomen. Hij is hoe dan ook beter dan Wisgerhof. Douglas zal dan als LCV spelen en Boyata als Rcv.

1 september 2012 om 00:13

Ruim zitten in verdedigers is toch een goede zaak lijkt me. Kijk naar Feyenoord, de Vrij geblesseerd en Mathijsen geschorst. Nu moest er meteen omgeschakeld worden door Martins Indi centraal te zetten en Nelom linksback en een jeugdspeler moest in het centrum opgesteld worden.

Nu heeft Twente naast Douglas en Boyata nog Wisgerhof op de bank en eventueel Braafheid kan nog centraal.

1 september 2012 om 00:14

Zelfde als PSV vorig seizoen?

Al ben ik van mening dat ze beter ingekocht hebben zullen ze toch moeten wennen met zoveel nieuwe spelers.

selectie bekijkende moeten ze een titelkandidaat zijn nu.succes!!!

1 september 2012 om 00:16

Nee twente koopt van haar eigen geld en investeert het niet in louter en alleen aanvallers, i.t.t. Psv.

1 september 2012 om 00:26

Eerst lezen dan reageren. Zeg toch dat ze beter ingekocht hebben.

1 september 2012 om 00:28

Excuus, had het niet gezien, je hebt helemaal gelijk!

1 september 2012 om 00:31

je zegt toch zelfde als psv vorig seizoen? vind het logisch om dan zo te reageren..
Ik vind zelf de selectie van Twente beter dan die van psv. zie ze dit jaar kampioen worden.

1 september 2012 om 00:16

Ik denk dat we nu een ijzersterke verdediging hebben. Een goeie 10 - Gutierrez -, prachtige buitenspelers en een sterke spits. Fer moet natuurlijk zsm de aanvoerder worden van dit elftal! Brama en Wisgerhof zsm op de bank. Vond Brama gisteren terwijl iedereen excelleerde toch weinig toevoegen aan het geheel!

Mihaylov
Rosales
Boyata
Douglas
Braafheid
fer
Gutierrez
schilder
Tadic
Castaignos
Chadli
1 september 2012 om 00:18

Hem rode duivel noemen is wel misleidend, maar toch een fijne aanwinst voor Twente.

1 september 2012 om 00:20

Twente heeft echt de sterkste selectie ooit uit haar bestaan.

Als basisteam hebben ze als iedereen fit is en niet geblesseerd dit team:

Michaylov
Rosales - Douglas - Bjelland - Braafheid
Gutierrez - Fer - Schilder/brama
Tadic - Cataignos - Chadli

Dan hebben ze nog deze spelers achter de hand + Bengtson, Fernandes en een paar jeugdspelers, welk team kan nou met zo'n reserveteam aankomen?

Boschker
Breukers-wisgerhof-boyata-kuiper
Landzaat-brama/schilder-janssen
Gyasi-bulykin-cabral

Het is goed dat ze hem gehuurd hebben want volgend jaar is hij transfervrij. Het is echt een beer van een vent maar ik ben benieuwd wat zijn voetballende kwaliteiten zijn want het kan ook een gevalletje Onyewu zijn. maar een beer van een vent kan altijd in de Eredivisie.

1 september 2012 om 00:21

@enschede11
(geen idee waarom mijn reactie niet onder die van hem verschijnt.)

De rechtsbackpositie is met Rosales een beetje aan de zwakke kant, maar voor de rest hebben jullie inderdaad echt een heerlijk elftal.
Kun je mij trouwens vertellen of de bank ook sterk genoeg is?
Niet eens zozeer op papier, maar of ze zich ook in de werkelijkheid makkelijk aanpassen wanneer er een blessure bij een basisspeler is.

Bij PSV heb ik het gevoel dat dit veel minder het geval is, PSV mag dan wel sterke spelers als Matavz en Narsingh achter de hand hebben, maar als ze vrijwel niks presteren heb je er natuurlijk weinig aan.

1 september 2012 om 00:32

@ajaxaddicted

Ik zou zeggen zie reactie van Lazaros. Alleen is Bjelland tot de winterstop geblesseerd, - vond hem overigens ontzettend traag in de uitwedstrijd tegen Bursaspor - daarbij heeft Bjelland zichzelf nog voor mij niet voldoende bewezen. Qua reserves lijken we goed te zitten een Willem Janssen die met zijn loop vermogen wat extra's brengt, een Landzaat die je er voor de controle altijd kunt inbrengen en Bulykin die veel power met zich meebrengt voor de laatste 20 minuten om iets te forceren.

@lazaros

Vind je het een betere team dan destijds met Janssen, Ruiz en Stoch?

1 september 2012 om 00:35

Achteraf gezien is het team van ruiz beter, maar vooraf het seizoen had niemand verwacht dat ze kampioen werden, ze hadden destijds tiote op de bank!!!

1 september 2012 om 01:03

Qua selectie wel natuurlijk want toen waren alleen de eerste 13 van goed materiaal.

Ik denk dat je over het team pas kunt oordelen als het jaar afgelopen is. Ik vind het eigenlijk wel moeilijk vergelijken als je ze echt beoordeelt. Ik vind Chadli beter dan Stoch en Castaignos kun je natuurlijk nog niet vergelijken met Kufo want die was toen al op zijn retour. Castaignos is nu ook nog niet helemaal fit dus dat moeten we achteraf pas bekijken. Tadic is natuurlijk een geweldenaar maar ik vind hem nog niet zo goed als Ruiz. Dat kunnen we natuurlijk ook nog niet echt zeggen want we hebben nog maar 10 wedstrijden van hem gezien. Ruiz moest ook eerst op gang komen voordat hij zo beslissend werd.

Het middenveld is ook wel een tikkeltje anders dan toen. Brama is er nog steeds en is gewoon hetzelfde gebleven maar Fer en Gutierrez zijn veel jonger dan Jansen en Perez destijds. Fer is ook een ander soort speler dan Jansen toen was terwijl Gutierrez wel op Perez lijkt. Fer vind ik wel beter dan Janssen in dat jaar. Gutierrez is in potentie beter dan Perez alleen hij moet nog veel leren maar je kunt nu al zien dat hij een geweldige speler is. We zullen aan het eind moeten hoe hij er dan voorstaat maar van mij mag hij nu al in de basis.

De verdediging is wat aanvallender geworden dan toen. We kregen toen ook maar heel weinig goals tegen maar nu staat er tegenover dat we heel aanvallende backs hebben waardoor we meer kansen creëren. De backs kunnen we dus niet echt vergelijken. De verdediging met Bjelland erbij vind ik ook wel van ongeveer hetzelfde niveau, alleen moeten we dus weer kijken hoe Bjelland terug gaat komen van zijn blessure en hoe hij verder speelt. Mihaylov vind ik toch wel wat beter dan Boschker want hij staat er altijd op de grote momenten als we hem nodig hebben.

We kunnen het nu nog dus niet echt vergelijken want ik denk dat dit elftal nog beter kan worden als Gutierrez in de basis speelt en als Chadli weer terug is in de basis. In potentie hebben ze in ieder geval een beter elftal dan toen. Toen hadden we ook meer geluk met minder blessures en we hadden Bryan die ze er altijd in schoot op belangrijke momenten, ik vind de twee elftallen niet veel voor elkaar onder doen.

1 september 2012 om 00:31

Ja die hebben ze natuurlijk gehaald vanwege de blessure van Bjelland. Schijnt een groot talent te zijn, heeft al voor België gespeeld, dan moet je wel wat kunnen aangezien die behoorlijk veel keuze hebben op die positie.

1 september 2012 om 00:59

Tiss al laat weet het.. maar heb twee vragen aan echte Twente supporters.. Voor Tadic naar jullie kwam waren er heel veel sceptici in jullie supportersschare die het niet in Tadic zagen zitten( als je een beetje voetbalverstand hebt wordt je al gek), en dezelfde sceptici, ja heb opgelet zeggen nu dat ze niet zonder Tadic kunnen.. Is dit niet het hele probleem dat er heel veel mensen in de supportersschare zitten die een korte termijn gedachte hebben (gloryhunters) dus!, Wij hebben ze ook hoor.. laat ik daar niet over liegen, maar ik als echte supporter erger mij daar geel en blauw aan.. hoe is dat bij jullie? Tweede vraag jullie hebben zeer goed ingekocht zeg ik eerlijk, ook al krijg ik het haast niet over mijn lippen.. Maar hoe zit het met jullie begroting, jullie hebben zoveel spelers gehaald komen jullie niet in de shit qua Salariskosten en tekengelden, ik bedoel wordt hier niet een te grote risico genomen om jullie weer in de top te laten meedraaien zodat als het mislukt (wat ik hoop, zeg ik eerlijk) jullie in de financiele shit komen? Gewoon een paar vragen als echte supporter van een bepaalde club.. ook al ben ik een varken in jullie ogen..

1 september 2012 om 01:13

misschien kan ik je een stukje op weg helpen ten eerste, ik zag tadic wel zitten met een heleboel mede supporters ook want je zag dat hij bij Grunn qua niveau d'r boven uit stak en dat ontwikkeld zich gelukkig goed door al vind ik zelf dat hij af en toe iets teveel wil dat hij net verkeerd naar binnen draait, maar dat los van het feit dat het6 gewoon een hele goeie speler is. voor de rest over de Gloryhunters die heb je bij elke club wel! hier kan ik ook verder weinig over kwijt omdat iedereen dit anders inziet. en qua financien zit het bij Twente top omdat de staff heel slim kijkt van wie gaat er weg en wie kunnen we daarvoor halen en als het verkeerd uitpakt zodat je niet opeens in het rood staat! daar wordt opgelet ook qua salarissen en al.

1 september 2012 om 01:17

Voor mij ben je geen varken, al heb ik het laatst wel gezongen. Wij zijn hier altijd al kritisch geweest. En dat zal altijd zo blijven. Tadic is een aanwinst in mijn ogen, met dit elftal zal hij beter tot zijn recht komen dan in zijn laatste jaar bij groningen. En tuurlijk maak ik me zorgen om ons salarishuis en de transfergelden. Kijk naar jouw clubje wat heeft die verdient heeft met de inkomsten, maar zijn ze doorgegroeid naar de subtop van de eredivisie, nee. Kun je wel stellen. Twente heeft dat wel gedaan. En durven te investeren, spelers als fer leveren nu al hun geld op. Tadic met zijn assists en goals zal ook meer waard worden. En om straks weer met schaal op het bordes te staan, dat zou toch mooi zijn. En een gloryhunter ben ik niet, ga al sinds de jaren tachtig naar twente toe en heb altijd een seizoenkaart gehad. En met succes komen de supporters en de echte blijven uiteindelijk over.

1 september 2012 om 02:17

Zeg toch ook niet dat jij een gloryhunter bent, maar in de tijd van de opening van de Euroborg dat we bijna alle wedstrijden wonnen en toen Twente nog echt een clubje was (wat zeg nou zelf jij noemt mijn club een clubje dit zijn de eerste tekenen van arrogantie, terwijl je 020 uitkotst wat klopt hier niet?) .. Hadden we ook veel supoorters en vooral gezinnen in het stadion die ineens fan waren, en als het wat slechter gaat zijn die het eerste die je niet meer ziet.. ik erger me daar geel en blauw aan .. jullie dus niet? dat was mijn vraag.. maar lees het al.. jullie zijn behoorlijk aan het veranderen door alle commentaren die ik krijg op mijn post lees het zelf, waardoor jullie je eigen indentiteit zullen verliezen en dan ben ik blij dat wij die stap niet hebben gemaakt.. bah.

1 september 2012 om 09:49

Ben geen Twente supporter maar het huidige succes is toe te schrijven aan veel technische zaken maar zeker een groot gedeelte geluk en opportunisme. Toen de top 3 het enigszins liet afweten enkele jaren geleden heeft Twente de spelers en het geluk gehad kampioen te worden. Juist op dat moment is de uitbreiding van het stadion gestart welke supporters met een hoog verwachtingspatroon kon herbergen. Voordeel is dat twentenaren zich enigszins tot elkaar aangetrokken voelt en denkt een eigen identiteit te hebben waardoor er een groepsgevoel ontstaat.

Kunst is nu deze supporters vast te houden en elk seizoen met hoge verwachting en Europees voetbal naar het stadionverbod lokken. Wat Twente onderscheidt van andere subtoppers is de aanwezigheid van een zeer doortastend bestuur in de persoon van Munsterman. Dit zou m.i. net zo goed in Groningen als in Heereveen kunnen gebeuren; deze clubs hebben dezelfde structuren en achterban. Wat nog ontbreekt is een goed (opportunistisch) bestuur en en een dosis geluk.

1 september 2012 om 12:02

@fcgrunn10
ik denk dat je gloryhunters ook wel nodig hebt, zie het maar als een bonus, van je goeie prestaties, goeie prestaties betekend meer tv kijkers en meer seizoens kaarten. maar heb best is natuurlijk dat de gloryhunters hun club ook blijven steunen in slechte tijden, dus geen glory hunters eigenlijk.

1 september 2012 om 18:41

Arrogantie heb ik niet en wij twente supporters ook niet. Enkelen daargelaten dan. Maar goed die heeft elke club, ook grunn. En met jouw clubje, doe ik je niks tekort. Mijn clubje doet het gewoon goed en heeft na een faillissement de weg omhoog gezet. Als ik had gezegd, topclub fc twente tegen provincie club groningen. Dat is pas arrogantie.

1 september 2012 om 11:56

nee, ik had als twente supporter ook liever een goeie rechtbuiten gezien dan tadic, omdat ik tadic alleen kende van zijn goeie voorzetten op links, maar chadli hoort op links. maar wat blijk achteraf, tadic kan geweldig op recht en op 10, zonder tadic zijn we niks meer.

ik maak me ook een beetje om de salaris kosten, de zijn wel een paar spelers weg, verhuurt, maar dit waren vooral spelers die geen hoog salaris hadden, behalve de jong en ola john. we hebben wel winst gemaakt met transfers, dus van die winst kan je de huur van braafheid en boyota betalen. die na dit seizoen weer van de salaris pot afgaan.

1 september 2012 om 01:07

Twente heeft goed ingekocht dit seizoen en zijn kandidaat voor de landstitel. De breedte is veel sterker geworden en met de europa league is dat alleen maar goed. We zullen alle spelers hard nodig hebben dit jaar. Wisgerhof mag weer bangen voor zijn plek in de basiself en dat is maar goed. Twente wilde niet voor niks van hem af.

1 september 2012 om 01:10

Tja Bjelland is geblesseerd en Wisgerhof is over de top, dus iemand naast Douglas was wel gewenst om de titelaspiraties echt serieus kracht bij te zetten. Vindt onze vrienden uit Enschede echt n sterk elftal hebben dit jaar. Zo is Leroy Fer natuurlijk echt n topspeler in de Eredivisie geworden, heerst echt op t middenveld. Daarbij is Tadic n heerlijke speler, Douglas, Mihaylov, Castaignos en Chadli zijn ook allemaal spelers die wat extra's brengen in de Eredivisie. Ook zijn Brama, Verhoek, Schilder en Braafheid allemaal cker gemiddelde Eredivisie-spelers.
Denk dat Psv, Twente en Ajax t heel spannend gaan maken voor die 1e plek. Zou niet weten op wie ik mn geld moet zetten. Feyenoord is n gevaarlijke outsider, maar denk dat ze voorin uiteindelijk iets minder zijn dan de andere drie kandidaten.
Heb zin in dit Seizoen.

1 september 2012 om 01:28

haha fc Grunn 10. je bent geen varken in onze ogen. die periode zijn wij gepaseert. wij zien Groningen niet als concurent. En Tadic was toen ook al " the special one". dus die moesten we hebben. Fctwente is een van de gezondste clubs in europa. Onze Joop doet zijn huiswerk heel goed hij zal nooit iets uitgeven als dat er niet is. Dus als wij kampioen worden C.l. spelen worden we alleen maar groter. anders niets aan de hand. iedereen succes !!!!

1 september 2012 om 02:01

Twente is geslaagd, proficiat. De beste twee voorhoede spelers zijn weg, maar er staat nu een zeer brede selectie. Even had ik nog mijn twijfels, maar ik zie Twente als een serieuze titelkandidaat. Ajax, Psv en Twente hebben het fantastisch gedaan op de transfermarkt. Gelukkig spelen zij nog Europees, en allen kunnen de strijd aan om de titel. Vitesse zie ik als best of the rest. Ook wij hebben het op het eind goed gedaan en hebben een kwalitatief zeer sterke selectie. Laat Feyenoord en AZ maar komen.

Nog even kort op deze transfer: het is goed voor Boyata om een jaartje naar Twente te gaan, het is op die leeftijd alleen maar belangrijk om zo veel mogelijk te spelen. Vanwege de blessure van Bjelland en de ouderdomsslijtage van Wisgerhof komt hij denk ik aan aardig wat speelminuten. Douglas lijkt te blijven, maar hij kan nog naar Frankrijk en Rusland. Hopelijk blijft hij, want ondanks zijn foutjes kan hij heel belangrijk worden in de strijd om de titel en de Europa League. Twente is er klaar voor, dat lijkt me duidelijk.

1 september 2012 om 05:59

Boyata is gewoon een keurige centrale verdediger. Hij is in ieder geval een klasse beter dan Wisgerhof. Ik weet eerlijk gezegd niet voor wie Mclaren zal kiezen. Word het Rosales - Douglas - Boyata - Schilder Of Rosales - Wisgerhof - Douglas - Braafheid. Of Rosales - Boyata - Douglas - Braafheid

1 september 2012 om 08:39

Wat heb je eraan om een speler te huren, als Boyata volgend seizoen toch weer terug gaat?! En als Douglas dan wél vertrekt dan zit je alsnog met een probleem. Dit is ongeveer hetzelfde als Feyenoord had met Guidetti, supporters die zich sterk gaan hechten aan een gehuurde speler...en uiteindelijk alleen maar teleurgesteld zullen worden als hij niet terugkomt.

1 september 2012 om 10:21

Hij is aan het eind van het seizoen transfervrij net zoals Braafheid, dus dan kun je beide gewoon transfervrij ophalen ;

1 september 2012 om 12:07

hij is de tijdelijke vervanger van bjelland die 4 tot 5 maanden geblesseerd is. en hij komt waarschijnlijk volgend jaar definitief als opvolger van douglas. braafheid is een ander verhaal, eigenlijk overbodig, omdat schilder het prima doet op de linksback, maar het is wel een versterking denk ik, want nu kan schilder naar het middenveld.

1 september 2012 om 11:40

Veel aanwinsten , zelfs twee Luc Castaignossen zie ik staan.. Ik denk dat Twente zomaar weer mee gaat doen omdat het voorin echt super goed staat met Tadic Boelykin Castaignos nu Cabral Het middenveld wordt echt gedragen door Fer , wat een speler zeg ! En die Douglas begint nu weer op te krabbelen zag hem donderdag goed spelen en nu Braafheid er weer is heb je toch een redelijke back..

1 september 2012 om 14:42

Kan zomaar even de beste verdediger in de Eredivisie worden. Zeker in het begin maakte hij veel indruk bij City, als 19 jarige. Maar maakt soms nog nonchalante fouten. Bij Bolton werd hij vooral gebruikt als RB. Heeft een beetje de stijl van Kompany trwns.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

FC Twente

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
4.Vitesse6426
6.FC Twente6227
Voor de complete stand: Eredivisie
SpelersPositieW
Luc CastaignosAanvaller3613
Dusan TadicAanvaller3512
Willem JanssenMiddenvelder323
DouglasVerdediger313
Roberto RosalesVerdediger290
Leroy FerMiddenvelder285
Robbert SchilderMiddenvelder282
Voor de complete selectie: Clubpagina FC Twente.
Programma 
Uitslagen
Voor de alle wedstrijden: Clubpagina FC Twente.

België
5 fans
Verdediger, 22 jaar

In de wandelgangen

Woensdag 22 mei
Chelsea hoopt op korte termijn zaken te kunnen doen met Bayern München. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.515625 seconden.