Voetbalzone

Locadia dringt aan op vertrek bij PSV: 'Ben toe aan een volgende stap'

Dinsdag, 28 augustus 2012 om 08:45
/

PSV wil Jürgen Locadia deze zomer niet meer verhuren, maar de jonge spits dringt echter aan op verhuur. "Vorig seizoen maakte ik 23 doelpunten bij Jong PSV, nu al zes. Ik ben toe aan een volgende stap", claimt de achttienjarige aanvaller, die maandag twee keer tegen Roda JC (4-0) scoorde, in het Algemeen Dagblad.

Bekijk de voorpagina voor het laatste nieuws.

28 augustus 2012 om 09:02

Ja jongen, je hebt een contract getekend. Daar was je zelf bij.

28 augustus 2012 om 09:29

Het is toch logisch dat hij op een hoger niveau wil gaan spelen? Bovendien vertrekt hij niet bij PSV maar wil op huurbasis ergens in de Eredivisie gaan ballen...

28 augustus 2012 om 11:33

Lees nou eens voor je probeert om een firstpost te scoren, man. Hij wil helemaal niet van zijn conctract af, hij wil een jaar verhuur om te rijpen bij een andere club in de eredivisie.

Persoonlijk denk ik dat dat goed voor hem is. Ik ben bang dat hij bij Psv, ook wanneer Matavz vertrekt, niet aan spelen toe gaat komen. Bij een ploeg als RKC zou hij fantastisch kunnen renderen, zodat hij volgend jaar als Matavz weg is de eerste spits kan worden. Het is een groot talent, al moet ik bekennen dat ik het vorig jaar nog niet in hem zag.

28 augustus 2012 om 09:02

hij heeft denk ik een jaar met flink wat invalbeurten nodig, of een verhuurjaar bij een mindere club.
Ik hoop op een verhuur, want in aanvallers zit psv op het moment ruim genoeg..!

28 augustus 2012 om 09:04

Helemaal mee eens, laat Locadia zich gewoon ergens anders ontwikkelen. Ik snap wel dat Psv moet wachten wat er met Matavz gaat gebeuren, want anders heb je alleen Lens voor die positie. Maar het heeft ook geen zin om 3de keus te zijn dit seizoen.

28 augustus 2012 om 11:14

Feyenoord moet hem lenen.

28 augustus 2012 om 17:01

Waarom zou Feyenoord Locadia lenen? Het lenen van een speler is toch alleen nuttig als hij veel beter is dan de spelers die je zelf hebt, anders kun je beter je eigen spelers laten ontwikkelen. Bij oranje onder de 19 krijgen Anass Achabar en Jean-paul Boëtius regelmatig de voorkeur krijgen boven Locadia, dus zoveel slechter dan Locadia zullen Achabar en Boëtius waarschijnlijk niet zijn. Dan kun je dus beter voor je eigen spelers kiezen, daar kun je later misschien nog wat aan verdienen.

28 augustus 2012 om 09:03

snap ik helemaal van Locadia, subtop eredivisie past perfect bij deze sterke spits!

28 augustus 2012 om 10:17

Subtop die stap is vrij groot. Waarom niet bij clubs daaronder als roda, utrecht, nec, nac

28 augustus 2012 om 10:56

Is toch subtop?
Clubs die jaarlijks voor het linker rijtje willen spelen?

Voor VVV lijkt me geschikt, evenals Willem 2 kijkend naar de afstand met Eindhoven

28 augustus 2012 om 11:21

oke ik vind subtop meer clubs als heerenveen, vitesse, az, feyenoord.
die clubs die ik eerder noemde vind ik meer middenmoot.

28 augustus 2012 om 09:04

Wat is dat toch met die jonge jongens bij Psv? Depay die het nu al redelijk hoog lijkt hebben te zitten, Locadia nu dus en iedereen kent het verhaal van Labyad natuurlijk.....

28 augustus 2012 om 09:06

Als je het stukje leest dan zou je begrijpen dat het om een verhuur gaat en de titel redelijk misleidend is. Ik snap hem wel, hij is veruit de beste in de beloftencompetitie en moet gewoon wedstrijden pakken op het hoogste niveau.

28 augustus 2012 om 11:19

Hij is veruit de beste in de beloften competitie? & dat baseer je op die leuke doelpuntjes die hij vorig seizoen heeft gemaakt ofz? Er lopen zat betere spelers rond dan Locadia in de beloften competitie.

28 augustus 2012 om 11:34

Zeer zeker niet op de spitspositie.

28 augustus 2012 om 12:20

Zoals? Als je dat schrijft wil ik ook graag de namen horen van die zogenaamde zat betere spitsen. Deze jongen is echt een geweldenaar!

28 augustus 2012 om 09:10

Ja, ze hebben het allemaal hoog in de bol. Maar eerlijk; Ze zijn ook wel erg goed. Er zit veel talent in die PSV school.

Ik snap wel dat hij een stapje hoger wil, lekker verhuren aan RKC of NEC (of Groningen, Zeefuik moet eerst maar eens wat kilo's kwijt.).

28 augustus 2012 om 09:33

Jaloers ?

Leer eerst begrijpend lezen.

Er staat verhuur.
Depay wilt niet weg en heeft pas een contract getekend ...

Labyad is een verhaal apart.

28 augustus 2012 om 09:08

@mario

je hebt volkomen gelijk die jonge gasten denken dat ze er direct al staan
psv laat locadia toch niet gaan en dat is maar beter ook en zeker niet aan rkc je laat die gasten toch niet sterker worden ze hebben zoet al maar locadia nee niet slim
als matavs weg gaat en dat verwacht ik wel krijgt locadia zijn beurt wel
wel vind ik dat advocaat locadia wel een kans moet geven op speelminuten
zo hou je locadia tevreden

28 augustus 2012 om 10:19

'zeker niet aan rkc je laat die gasten toch niet sterker worden'

Haha, is RKC nu een concurrent van Psv? Begint toch een beetje triest te worden.

Tuurlijk moet PSV Locadia verhuren, hij komt toch nauwelijks aan spelen. PSV heeft al 2 geweldige opties in de spits met Lens en Matavz en anders kan Toivonen er spelen.

28 augustus 2012 om 10:32

RKC heeft vorige jaar de vCL verspeelt voor PSV en uitgerekend Zoet van PSV is de keeper van RKC en daar hebben ze kostbare punten laten liggen en dit jaar weer puntverlies. Misschien komt Feyenoord wel aankloppen voor verhuur van Locadia, die zijn nog steeds op zoek naar een spits. Vorige jaar hebben ze Bakkal al gekregen van Psv, komen ze dit jaar weer aankloppen. Locadia zal gewoon moeten wachten wat er met Matavz gebeurt, daarnaast lopen spelers blessures en schorsingen op en die zal zijn kans wel krijgen.

29 augustus 2012 om 02:29

Flipa, en denk je nou werkelijk dat dat aan RKC lag, of heeft PSV het daar zelf gewoon laten liggen?

28 augustus 2012 om 11:18

RKC zal hem niet meer willen huren, die hebben inmiddels Mart Lieder aangetrokken, en boukhari zal ook een deze dagen aansluiten bij de selectie

28 augustus 2012 om 09:09

Wat een misleidende en misplaatste titel zeg.
De enige quote die in het stuk staat is: "vorig seizoen maakte ik 23 doelpunten bij Jong Psv, nu al zes. Ik ben toe aan een volgende stap"

Verder staat nergens dat hij verkocht of verhuurd wil worden. Een volgende stap kan mi ook zijn dat hij gewoon meer minuten in PSV 1 wil maken.

28 augustus 2012 om 09:37

Citaat uit het Ad:

Locadia wil verhuurd worden
Spits Jürgen Locadia dringt er deze week in een gesprek met Psv-manager Marcel Brands op aan te worden verhuurd door Psv, al heeft de club aangegeven daar tot de winterstop niets voor te voelen.

En ook hierboven "psv wil Jürgen Locadia deze zomer niet meer verhuren, maar de jonge spits dringt echter aan op verhuur" staat duidelijk te lezen dat hij verhuurd wil worden. Weet niet waar jij het misleidende in ziet.

28 augustus 2012 om 10:11

Dat staat in het stuk ja. Maar het is geen quote. Het is dus niet iets wat Locadia zelf gezegd heeft maar het lijkt meer een soort van aanname van Voetbalzone zelf.

28 augustus 2012 om 15:48

Natuurlijk is dat geen quote, ik zal het in andere woorden proberen.
Locadia krijgt deze week nog een gesprek waarin hij aan zal geven dat hij verhuurd wil worden, hij wil zijn kunsten op een hoger platform tentoon stellen.

Dat gesprek moet nog komen.

28 augustus 2012 om 09:09

Wat een misleidende en misplaatste titel zeg.
De enige quote die in het stuk staat is: "vorig seizoen maakte ik 23 doelpunten bij Jong Psv, nu al zes. Ik ben toe aan een volgende stap"

Verder staat nergens dat hij verkocht of verhuurd wil worden. Een volgende stap kan mi ook zijn dat hij gewoon meer minuten in PSV 1 wil maken.

28 augustus 2012 om 09:17

Als je gewoon begrijpend leest zie je toch dat het om verhuur gaat ??
Hij wilt gewoon spelen op het hoogste niveau.

28 augustus 2012 om 09:35

Er staat toch nergens dat Locadia zelf verhuurt wil worden?
Hij is toe aan de volgende stap. Dat kan zijn dat hij verhuurt wil worden, maar hij kan ook aangeven dat hij toe is om de volgende stap te maken naar het 1e van Psv.

De titel slaat dus werkelijk nergens op. Lekker tendentieus van VZ weer...

28 augustus 2012 om 09:40

Stokkie01

Er staat wel degelijk dat Locadia aandringt op verhuur.

"psv wil Jürgen Locadia deze zomer niet meer verhuren, maar de jonge spits dringt echter aan op verhuur"

28 augustus 2012 om 09:50

Ja echt he veel mensen hier lezen maar half of wat ze willen lezen en roepen dan maar meteen dat er niks van klopt.

28 augustus 2012 om 10:13

Patrickstern...

Ik heb weldegelijk gelezen dat Locadia aandringt op een verhuur. Althans dat is wat voetbalzone aanneemt of iets dergelijks. Het is geen quote van Locadia zelf maar iets wat voetbalzone aanneemt. Vandaar dat ik het een tikkeltje misleidend vind. Hij zegt zelf nl. niet dat hij verhuurt wil worden.

28 augustus 2012 om 11:23

oow in de krant stond het er alsof hij het zelf had gezegt, Maar ach ja Striiker zal het wel beter weten.

28 augustus 2012 om 09:09

Ja jongen,je hebt de pech dat dicky advocaat er zit.
Die heeft niks met talenten en speelt bijna uitsluitend met geariveerde of geroutineerde spelers.
Zoweizo is psv niet echt een club om je al stalent te ontwikkelen.

28 augustus 2012 om 09:13

Toch krijgt Depay nu al meer kansen dan onder Rutten, ook Ritzmaier die al minuten pakte. Raar hé. Laten we voor de grap ook maar vergeten dat Willems met zijn 18 jaar al onbetwist basisspeler is. Nee, Dicky heeft niks met talenten.

28 augustus 2012 om 09:21

Willems en Depay zaten toch al bij de selectie en speelden al voordat Dicky er kwam.

28 augustus 2012 om 09:33

Depay dankzij Cocu ja niet dankzij Fred ;; en Willems was uit nood bij Fred , Fredje houd meer van Clowns daarom past hij ook goed bij circus Hollywood

28 augustus 2012 om 09:42

Voeg daar nog even Van Ooijen aan toe die keer op keer bij de wedstrijdselectie zit ten koste van Zanka of Derijck.

28 augustus 2012 om 09:09

Dat is wel iets voor Willemii. Die moeten noodgedwongen Snijders in de spits zetten die van origine toch een buitenspeler is.

28 augustus 2012 om 11:09

Hij komt ook uit de jeugd van Willem II daar is ie door PSV weggehaald, echt een veelbelovend talent die in Tilburg met open armen zal worden ontvangen.

28 augustus 2012 om 09:18

jemig komt net kijken dat mannetje. rijpen bij jong psv en wedtrijdjes meepakken in het eerste, zo kan je doorgroeien.

nu al roepen dat je een volgende stap wil en weg bij psv gaan. beetje hoog in de bol

28 augustus 2012 om 11:50

Hij wil verhuurd worden, dus niet definitief vertrekken bij Psv. Hij speelt al een lange tijd in jong PSV en wil het nu ergens in de eredivisie proberen, omdat hij inziet dat bij PSV de concurrentie te groot is.

28 augustus 2012 om 09:29

Het probleem is dat de jonge talenten in eindhoven geen vertrouwen voelen.
Ik gaf dit min of meer ook al aan in het draadje depay van gisteren.
Deze jonge talenten zien hun jonge collega s bij feye en ajax kansen krijgen en doorbreken, terwijl deze psv talenten niets onderdoen voor de talenten uit rotter en amster.
Verschil is alleen dat zij nauwelijks speelkansen krijgen behalve een wedstrijdje in de europa league die al gelopen is tegen een tegenstander waar ik nog nooit van heb gehoord of tegen bvcb in de knvb beker.
Dit zet geen zoden aan de dijk en zo worden deze jonge gasten tergend langzaam gebracht.
Die gassies zijn natuurlijk ook niet helemaal achterlijk en voelen dit natuurlijk goed aan en beginnen zich nu ongeduldig op te stellen en terrecht vind ik.

28 augustus 2012 om 09:30

Hoop dat hij naar NEC gaat. NEC heeft nog een goed scorende spits nodig.

28 augustus 2012 om 09:30

Het is trouwens wel een erg goede ontwikkeling die er nu gaande is bij PSV met mannen als Depay, Willems en nu deze Locadia, er is dus daar wel degelijk wat getalenteerde jeugd...

28 augustus 2012 om 11:39

Hulde voor deze man. Eindelijk eens iemand met een Ajax-logo die niet verblind is door haat voor alles wat niet uit Amsterdam komt.

Inderdaad loopt er op dit moment wat aardige jeugd rond bij Psv. En daar komen Ritzmaier en van Ooijen nog bij en over een paar jaar Bakkali. PSV is sinds een paar jaar aan het investeren in de jeugdopleiding en nu komen daar de eerste vruchten van los. Natuurlijk gaat het nog vooral oom spelers die op wat latere leeftijd bij de jeugd of het tweede zijn gekomen, maar die zijn dan ook deels gehaald om het niveau wat op te krikken zodat de jongere spelers zich verder kunnen ontwikkelen.

Natuurlijk zullen er bij PSV nooit zoveel talenten doorbreken als bij Ajax of Feyenoord. Het achterland van PSV is veel kleiner, maar als er zo elke 2 jaar een speler doorkomt, dan is dat al pure winst tenopzichte van de situatie van de afgelopen jaren.

28 augustus 2012 om 09:39

@bekkerz

wij hebben altijd gezegd dat de jeugd de laatste jaren beter word en er staat nog meer getalenteerde jongens te trappelen bij psv bakalie is de volgende
maar toch lekker om dit te horen van een ajaxied

28 augustus 2012 om 09:50

Lijkt er idd op dat PSV een goede lichting gaat krijgen. Hopen dat ze er ook iets mee gaan doen, want Advocaat staat daar niet om bekend. Wie weet volgend jaar Cocu als coach, die als een soort van De Boer de jeugd in kan gaan passen!

28 augustus 2012 om 10:13

@nr1ajaxnr

Die vergelijking met de boer gaat niet op de boer heeft noodgedwongen meer jeugdspelers toegepast omdat zijn halve elftal geblesseerd was
bij koeman is geen geld dus die moeten het ook doen met de jeugd
met alle respect wat feyenoord vorig jaar gepresteerd heeft
cocu zal het op zijn manier doen de jeugd zal goed genoeg moeten zijn en met het 1e elftal mee moeten kunnen bij psv word de jeugd niet in het diepe gegooid als je dat doet kun je de carriere alleen maar verpesten voor zo'n speler
maar dat er veel talent rond loopt bij psv is zeker en een aantal gaat het ook wel maken bij psv

28 augustus 2012 om 10:23

Bij Ajax is ook het hele beleid afgestemd op het beter laten presteren van de jeugd en zoveel mogelijk spelers de stap naar het eerste elftal te laten maken. Bij PSV ligt de prioriteit puur op het eerste elftal en iedere jeugdspeler die daar bij speelt is leuk meegenomen.

28 augustus 2012 om 10:26

dat is het nieuwe beleid van ajax
want ook bij ajax werden veel spelers gekocht
neem die man van 16 miljoen die nu dreigt gratis te vertrekken
psv heeft altijd veel gekocht en daaar is nu ook een beleids omslag gaande
en dat werpt nu zijn vruchten af

28 augustus 2012 om 10:39

Ook psv zal vroeg of laat op dit beleid moeten overstappen, Nederlandse clubs kunnen namelijk steeds mindr concureren met andere competities. Je ziet nu al dat spelers van suptoppers meteen naar het buitenland gaan omdat de nederlandse top ze niet kan betalen.

28 augustus 2012 om 10:43

PSV investeert inderdaad in de jeugd. Maar je kunt niet spreken van een beleidsomslag. PSV blijft een koop club. Kijk maar naar de spelers die de afgelopen jaren zijn aangetrokken: Narsingh, Matavz, Mertens, Strootman, Wijnaldum, Toivonen, Hutchinson, Tyton, Willems, Lens, Pieters, Zanka, Marcelo. De enige speler uit de eigen jeugd die goed presteert is op het moment Depay.

Bij Ajax worden ook wel spelers gekocht. Maar daar staan altijd minimaal 5 á 6 spelers in de basis uit de eigen jeugd. Dat is het grote verschil.

28 augustus 2012 om 10:47

@nr1ajaxnr, nee dat komt omdat het gat tussen de subtop en de top in Nederland veel kleiner is geworden. Subtoppers als Heerenveen, AZ en Twente kunnen gewoon mee concurreren met de toppers als Ajax, PSV en Feijenoord. Door het goede beleid daar gaan ook de salarisplafonds langzaam maar zeker steeds een beetje omhoog. Daardoor kan bijv. Twente zijn goede spelers ook langer vasthouden en hoeven ze die spelers niet meer door te verkopen aan Ajax of PSV maar kunnen ze direct aan een grote club verkopen.

28 augustus 2012 om 13:37

@afcavosje

Ajax is net zo'n koopclub als psv
alleen het verschil tussen ajax en psv is dat ajax de jeugd overal
weg koopt terwijl psv meer gelouterde voetballers koopt
dit jar heeft ajax meer gekocht dan psv laat dat duidelijk zijn

28 augustus 2012 om 12:08

Er is natuurlijk veel te weinig doorgedruppeld de laatste jaren, maar het lijkt er nu op dat er een aantal toppers aankomen... Jammer dat Labyad weg is, anders had je zo een paar jeugdspelers in het eerste staan, iets wat ik als Ajacied altijd aanmoedig...

28 augustus 2012 om 09:44

verhuur zal idd het beste zijn, ik denk dat na matavz en lens ook toivonen nog voor hem staat in de spitspositie. misschien iets voor heerenveen?

28 augustus 2012 om 11:11

Matavz en Lens zullen dit seizoen de spitspositie delen, Toivonen zal met Wijnaldum strijden om de plek van aanvallende middenvelder.
Wanneer Matavz vertrekt zal Locadia meer kans krijgen op speeltijd en heeft hij zijn gewenste stapje hoger.

28 augustus 2012 om 11:53

Heerenveen lijkt mij een uitstekende stap voor hem. Aan de andere kant is RKC of NEC ook wel wat. Bij Heerenveen moet ie helemaal alleen in Friesland gaan wonen. Dat heeft zn voor en nadelen. Rkc, NEC en misschien ook wel Willem 2 is lekker in de buurt.

28 augustus 2012 om 09:49

Brands werd na 1 jaar verweten niets met de jeugd te doen, echter als je die weg inslaat kost het gewoon een jaar of 5 voor je daar echt iets van gaat merken. Ik denk dat je de echte gevolgen pas op nog langere termijn gaat merken. Nu staat PSV er toch om bekend liever spelers te kopen en jeugd geen kans te geven. Dit gevoel ook bij de spelers zal moeten verdwijnen.

28 augustus 2012 om 11:43

Precies. Talent bij een jeugdspeler wordt vaak zon rond de 11e, 12e leeftijd echt duidelijk. Als je dan gaat investeren, duurt het minimaal 5 a 6 jaar voordat zo'n gast klaar is voor het eerste. Aangezien PSV pas sinds een jaar of vier echt serieus bezig is met de jeugdopleiding, kun je de eerste echte jeugdproducten pas op zijn vroegst over 2 seizoenen verwachten.

Dat er nu al spelers doorbreken die op iets latere leeftijd bij PSV zijn gekomen, is alleen maar mooi meegenomen. De echte hoos gaat nog wel komen.

28 augustus 2012 om 10:13

Geen optie voor Feyenoord?

28 augustus 2012 om 13:12

Nee zeker geen optie.
Krijg je na een jaar te horen dat ze hem willen overnemen. Zou ik als PSV zijnde niet doen.
Gewoon aan RKC verhuren. Die hebben we al uit gehad.

28 augustus 2012 om 16:13

Maar als PSV laat je hem dan niet vertrekken naar Rotterdam.
Huren kan altijd, maar niet verkopen.

28 augustus 2012 om 17:12

Nou ik weet het zo niet. Als hij gaat schitteren bij Feyenoord, dan gaat Feyenoord hem proberen in te lijven. Je weet het maar nooit.

28 augustus 2012 om 10:40

Vind het maar raar dat hij weg wilt, hij moet gewoon vechten voor het 1ste, hij zal het zeker maken het is een hele goede speler die Psv zeker kan gebruiken.

28 augustus 2012 om 11:02

hij wil alleen verhuurd worden, niet definitief vertrekken

28 augustus 2012 om 11:54

Hij wilt verhuurd worden. Niets mis mee! Je krijgt hem alleen maar sterker en beter terug. Win-win situatie!

28 augustus 2012 om 10:56

Dat die jongen zich meer wilt laten zien kan ik dan wel begrijpen. Wel denk ik dat hij dit toch nog maar eens goed moet overwegen... Alles kan zomaar anders zijn aangezien er in zowel Toivonen en Matavz voldoende interesse is. Houden ze Lens als 'spits' over.... Dan zou dit talentje denk ik toch wel enige minuten kunnen moeten maken in het eerste elftal?

Beschikt PSV verder nog over andere echte spitsen?

28 augustus 2012 om 11:02

Ze hebben nu Matavz, Lens, Toivonen gewoon afwachten of een van deze 3 vertrekt, zo niet dan lekker verhuren zo wel kans geven bij het eerste kan hij mooi z'n invalbeurtjes meepikken, en zich zo ontwikkelen

28 augustus 2012 om 11:10

Ik heb wel begrip voor het standpunt van dit jonge talent.

Hij laat nu al geruime tijd zien dat hij toe is aan een volgende stap. Wanneer hij deze stap niet kan maken binnen PSV (dus volwaardig lid worden van de eerste selectie), is een verhuur de beste optie. Niet alleen voor Locadia zelf, maar ook voor Psv, daar hij dan kan rijpen bij een club op eredivisie-niveau.

Het is voor hem gewoon even afwachten. Wat gaat er deze laatste dagen nog gebeuren op de transfermarkt? Persoonlijk zou ik het helemaal niet erg vinden om Matavz voor een flink bedrag te verkopen en dan Locadia door te schuiven. Win-win-situatie.

28 augustus 2012 om 11:14

"hoe ik dit voor elkaar krijg? Gewoon veel grommen", aldus Dick Advocaat. br En weg is toptalent numero 2. br Die jongen doet het hartstikke goed in de jeugd en verdient een kans. Hopelijk wordt hij verhuurd of blijft hij aan als 3e spits. Zonde om zo een jongen in het 2e te laten spelen.

28 augustus 2012 om 11:18

Ik heb een idee. PSV verhuurt die jongen tot de winterstop aan Feyenoord. Daarna halen ze hem terug. Heeft die jongen wat speeltijd gehad en dan heeft PSV wat meer vertrouwen in hem.

Dan heeft Feyenoord een spits tot aan de winterstop en kunnen ze daarna weer met Guidetti spelen, als ie dan weer fit is.

28 augustus 2012 om 11:25

feyenoord zou wel een ideale ploeg voor locadia zijn, aangezien feyenoord een ploeg is die op de helft van de tegenstander speel en veel kansen creëert zoals psv dat ook doet, zo zal hij ook daadwerkelijk beter worden. Maar zo maak je de concurrentie ook weer sterker en straks krijg je zo'n bakkal scenario, dus denk niet dat het zal gebeuren.

28 augustus 2012 om 13:40

psv gaat zeker locadia in verhuren aan feyenoord
als ze dat doen zijn ze knettergek in eindhoven
zie wat er met bakkal is gebeurd vorig jaar
locadia speelt wekelijk zijn wedstrijden bij de beloften
hij krijgt zijn kans wel bij psv

28 augustus 2012 om 11:23

Misschien een goed idee om hem bij Heerenveen te stallen.
Kan van Basten hem nog genoeg bij brengen. Want wat ik heb begrepen is dit een groot talent!

28 augustus 2012 om 11:48

Vrees het ergste dat we Ebecilio huren of kopen. We krijgen Marco Pappa ook nog in de winterstop.

28 augustus 2012 om 11:39

Kan dit die afmaker zijn waar Feyenoord op zit te wachten, of is hij daar nog niet rijp genoeg voor? Aangezien ik beide clubs een warm hart toedraag, zie ik dat wel als een mooie optie. Aan de andere kant zie ik bij Feyenoord liever een 'vaste spits' in plaats van een huurling...

28 augustus 2012 om 11:51

Hij heeft gewoon gelijk. Die jongen groeit en moet niet belemmerd worden door gebrek aan speeltijd. Lekker verhuren! Je krijgt hem alleen maar beter en sterker terug. Dan wordt hij straks de nieuwe spits!

Overigens hoor ik hier de geluiden wbt Feyenoord en Locadia. Lijkt mij niet slecht! Maar goed, daar zal Dicky wel anders over denken.

28 augustus 2012 om 12:20

als Matavz vertrekt moet je locadia tweede spits maken. Mocht matavz blijven dan zal locadia verhuurd worden. Of dat dan aan rkc of nec is zal weinig uitmaken, heb het idee dat die ploegen elkaar weinig zullen ontlopen dit seizoen. Nec draait op dit moment nog niet maar die hadde vorig jaar ook opstart problemen en hebbe best een redelijke selectie dus die komen er wel bovenop. Rkc speelt al prima. Mag toch hopen dat locadia bij een van deze clubs een basisplaats kan bemachtigen. Als dat niet lukt heb ik er een hard hoofd in of hij het bij psv dan gaat maken. Hij laat iig bij jong psv zien over genoeg kwaliteiten te beschikken en ook in de voorbereiding heeft hij het uitstekend gedaan.

28 augustus 2012 om 13:27

Ik kan niet op een speler komen die verhuurd werd en vervolgens bij zijn terugkeer bij PSV begon te vlammen. Zeefuik...verhuurd. Bij terugkomst niks van geleerd. Nijland verhuurd...bij terugkomst geen potten kunnen breken. Vukovic is verdedigend ook niet vooruit gegaan. Alleen Zoet doet het zeer goed bij Rkc.

Locadia zal wel zijn kansen bij PSV krijgen. Hij moet geduld hebben. Hij is pas 18 jaar.

28 augustus 2012 om 14:07

is toch goed voor psv dat er wat spelers doorkomen, alleen jammer voor psv dat fey en ajax toch de grootste kweekvijvers hebben

zonder schulden waren ze bij fey kamp kandidaat nummer 1 geweest, denk aan fer,wijn en castagnes nog bij fey vul de rest maar in

28 augustus 2012 om 16:12

Kan Feyenoord hem niet huren, is een goede afmaker en hij speelt dan ook behoorlijk niveau?

28 augustus 2012 om 16:45

@peskens -psv

Je moet toch niet willen dat locadia een concurent word van psv om hem bij feyenoord te stallen
je weet wat er met bakkal is gebeurd
ze zullen extra gemotiveerd zijn tegen psv om te laten zien wat ze kunnen
kan je de titel kosten op het eind
je moet ze binnen psv aan speeltijd geven als matavs niet rendeerd zet je locadia en een helft in
maar om hem naar feyenoord te laten gaan is erg riskant

28 augustus 2012 om 17:06

Spelers uitlenen aan RKC kan ook gevaarlijk zijn, bv Zoet die het aardig deed tegen PSV en toen ook won.

Maar Feyenoord is een betere ontwikkeling dan RKC of Nec.
Tenzij PSV hem zelf wil gebruiken.

28 augustus 2012 om 17:47

Maar ik schat feyenoord toch wat hoger in dan rkc

28 augustus 2012 om 17:45

Dat vind ik totaal niet gek mischien naar een club als Vvv? Ik hoorde dat ze nog een spits wilden.

28 augustus 2012 om 19:33

ze kunnen hem het beste uitlenen.
dan kan hij wat ervaring opdoen op het hoogste niveau

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

PSV

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
1.Ajax7652
2.PSV6960
3.Feyenoord6926
4.Vitesse6426
Voor de complete stand: Eredivisie
SpelersPositieW
Atiba HutchinsonMiddenvelder332
Georginio WijnaldumAanvaller3314
MarceloVerdediger321
Kevin StrootmanMiddenvelder325
Jeremain LensAanvaller3015
Boy WatermanKeeper290
Dries MertensAanvaller2916
Voor de complete selectie: Clubpagina PSV.
Programma 
Uitslagen
Voor de alle wedstrijden: Clubpagina PSV.

75 fans
Coach, 65 jaar
SeizoenClub
2012- PSV
2010-2012 Rusland
2009-2010 AZ
2009-2010 België
Laatste voetbalnieuws

PSV klopt amateurs van Gemert in allerlaatste duel Advocaat

PSV heeft het seizoen afgesloten met een vriendschappelijke overwinning op de amateurs van Gemert. Op Sportpark Molenbroek eindigde het duel in een 0-3 zege voor de Eredivisionist, door doelpunten van Jeremain...Lees verder

In de wandelgangen

Donderdag 23 mei
Manchester United heeft Thiago Alcántara op het oog. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.140625 seconden.