Voetbalzone

'Geen enkele spits die te huur of transfervrij is, is onbesproken gebleven'

Woensdag, 22 augustus 2012 om 17:05
/

De namen van heel wat spitsen zijn dinsdagmiddag de revue gepasseerd in een vergadering bij Feyenoord. De Rotterdamse club heeft een sterke selectie, maar mist een echte spits voorin die als aanspeelpunt kan dienen en iets uitstraalt. Feyenoord moet echter met een niet zo gevulde portemonnee winkelen en dat is niet makkelijk. Twee jaar geleden had men Luc Castaignos nog, maar vorig jaar loste men de situatie op met de komst van John Guidetti.

Bekijk de voorpagina voor het laatste nieuws.

Poll

Feyenoord móét een spits zien te vinden voor dit seizoen

22 augustus 2012 om 17:09

Weet niet of dit een juiste keuze is. Feyenoord heeft iemand nodig in de spits!
Is er dan echt helemaal niemand? Vreemd..

22 augustus 2012 om 17:16

Hij moet ook financieel haalbaar zijn he...en daar ligt het probleem. Wat van Geel zegt, er zijn ontzettend veel spitsen beschikbaar, maar degene die financieel haalbaar zijn voegen kennelijk niks toe. Goed beleid, geen paniekaankopen.

22 augustus 2012 om 17:24

Misschien moet feyenoord bij psv informeren of ze matavz kunnen huren zonder optie tot koop, dan kan matavz ook z'n minuten maken en heeft feyenoord er een goede afmaker bij.

22 augustus 2012 om 17:38

Een concurrent versterken zal PSV niet doen denk ik, en ja, Bakkal was een uitzondering, omdat op dat moment niemand Feyenoord als concurrent zag.

22 augustus 2012 om 17:42

Ik neem aan dat je dit niet serieus bedoeld. Ze mogen hem huren voor 10 mil per jaar ja zonder optie tot koop.

22 augustus 2012 om 18:17

als je een man met uitstraling neemt zou ik geen 'matavz' nemen...

22 augustus 2012 om 18:24

En denk je dat Feyenoord voor Psv spelers gaat opleiden, zodat Psv er handel van kan maken, Daar laat Feyenoord zich ook neit voor lenen, en net wat Brisingr zegt, PSV gaat geen concurenten versterken, dus dit is gewoon geen oplossing.

22 augustus 2012 om 17:10

Als Feyenoord 'slim' was geweest waren ze vorig seizoen al naar Mads Junker gegaan, een prima spits voor Feyenoord.

22 augustus 2012 om 17:16

Ja hoor.....junker...wat moeten we daarmee? Dan liever nog Fernandez de kans geven. Gewoon Schaken in de spits als we niemand kunnen kopen.

22 augustus 2012 om 17:18

Junker is wel een spits die zijn doelpunten maakt er eigenlijk ieder seizoen in staat kan zijn om 20 doelpunten te maken.

22 augustus 2012 om 17:21

Junker is te oud en is enorm slecht in kleine ruimtes. Fernandez was bij Excelsior ook rete goed, maar nu heb je elke keer een man in je rug staan. Ook dan kan Junker niets.

22 augustus 2012 om 17:21

Junker is een prima spits hoor, Scoort elk seizoen gewoon genoeg doelpunten en vooral bij een betere ploeg denk ik dat dat alleen maar beter zou worden, maar ik begrijp je Junker is niet het kaliber spits dat eigenlijk bij Feyenoord in de punt hoort te lopen maar slechter dan wat er nu rondloopt kan haast niet, Ik vind de miljoen die is besteed aan immers ook weggegooit geld daar konden ze beter Vilhena neerzetten of eventueel Achachbar waarin ik toch meer een schaduwspits zie dan een echte spits (heerlijke speler trouwens)

Om een lang verhaal kort te maken vind ik dat Feyenoord echt geld heeft weggegooit door het aantrekken van Immers, voor 1 miljoen had je echt wel een aardige spits gehad die ook nog een restwaarde heeft.

Edit: Havenaar van Vitesse is daar volgens mij op het 2e plan geraakt kunnen ze hem niet huren?

22 augustus 2012 om 17:40

@kx22 En dan contracteert Feyenoord Mathijsen. Die is niet te oud en te langzaam.

22 augustus 2012 om 17:10

Tsja moest je die miljoen van Immers, maar niet zo makkelijk door de plee spoelen...

22 augustus 2012 om 17:57

Ach, die Immers wordt wel erg makkelijk afgeschreven. Hij zit er net. Ja, hij heeft het duidelijk moeilijk, maar als die jongen gaat draaien wordt het een goede speler. Kwestie van vertrouwen geven (trainer, club en fans) en grote kans dat het goed komt.

22 augustus 2012 om 17:11

hadden gewoon Poepon voor 3 ton op moeten halen...

22 augustus 2012 om 17:14

Precies. Waarom niet? Niet zo'n topper a la Guidetti, maar hij legt er in een team als Feyenoord denk ik toch zo'n 15-20 in. Er zijn vast nog wel meer dergelijk spelers te bedenken.

22 augustus 2012 om 17:23

Precies! Daar dacht ik toendertijd al aan, maar werd ik voor gek verklaard. Toch altijd een spits die bij degradatieploegen 10 doelpuntjes per jaar maakt. Laat staan bij een club die voor de top 5 speelt!

22 augustus 2012 om 19:13

Geen Poepon man, dat is een erg matige spits, doe me dan maar Fernandez!

23 augustus 2012 om 18:29

Poepon is wel een afmaker. Dat vind ik van Fernandez tegenvallen. Daarnaast zitten we erg dun in de spitsen. Van te Vrede moeten we het ook niet hebben.

22 augustus 2012 om 17:11

Ik denk dat Jelle Vossen wel wat was voor Feyenoord, vraag me af of ze die optie hebben bekeken. Enkel heeft hij nu zijn contract verlengd met bijbehoren salaris. Transferprijs is nu vastgelegd op zo'n 3.5 miljoen.

Jonge speler, efficiënt, kan scoren, Europees ervaring etc.

22 augustus 2012 om 17:17

3,5 miljoen? Waar gaan ze dat vandaan toveren? Ze hebben amper wat te besteden!

22 augustus 2012 om 17:22

Als je even goed leest wat ik zeg, dan staat er duidelijk "was". Als in "voordat hij zijn nieuwe contract had getekend en dus ook goedkoper was geweest voor Feyenoord."

Ik weet goed genoeg dat Feyenoord geen 3.5 mill heeft maar ze hadden hem weg kunnen halen voor veel minder.

22 augustus 2012 om 17:44

Wanneer was? Ook voordat hij zn contract had verlengd hij hij namelijk nog een contract voor een jaar! Waren genoeg clubs die heb toen wouden overnemen, zoals Pescara wat 4 miljoen bood. zoek maar eens op hier.

22 augustus 2012 om 17:11

Malki is vast niet zo duur? Dat vind ik echt een prima spits en hij is Roda ontgroeid. (of ontgroeit? ;p)

22 augustus 2012 om 17:20

Hij is 29 en moet geld kosten? Dan moesten we hem maar half jaar geleden gratis ophalen.
Dan heb ik nog liever Nemeth opgehaald.

22 augustus 2012 om 17:21

Everton. Doet het al jaren goed bij Heracles. Zal ook geen miljoenen kosten.

22 augustus 2012 om 17:22

Nee! Dan liever Armenteros. Die kost 1,5 miljoen en is voetballend geweldig. Helaas is hij een spits en zoeken wij iemand die makkelijk scoort.

22 augustus 2012 om 17:23

Dat is een Linksbuiten.

22 augustus 2012 om 17:33

Speelt vanaf links inderdaad, maar is geen klassieke linksbuiten. Heeft ook wel in de spits gespeeld. Pakt altijd zijn goaltjes mee. Ik vind het niet zo'n heel raar idee hoor.

Maar goed, we hebben het nu over Everton. Ik bedoel eigenlijk meer de categorie waarin Feyenoord zou kunnen kijken.

22 augustus 2012 om 19:40

Armenteros, die man heeft zoveel kansen nodig om te scoren, daarin zal Feyenoord geïnteresseerd zijn.

22 augustus 2012 om 19:41

Everton lijkt me inderdaad een leuke spits voor Feyenoord, hopen dat er volgend jaar weer geld is en ze die spits van Groningen kunnen kopen. Texeira.

22 augustus 2012 om 17:24

Malki zal best wat kosten. Een speler die er zoveel inlegt in een seizoen bij Roda gaat niet voor een prikkie weg. Zeker niet nu de competitie begonnen is!

22 augustus 2012 om 17:12

Logisch. Je kan het geld maar één keer uitgeven en als je dan Immers haalt dan heb je een (verkeerde) keuze gemaakt. Dan moet er achteraf niet verscholen worden achter een gebrek aan geld, ze hadden ook een fatsoenlijke spits kunnen halen van dat geld.

22 augustus 2012 om 17:12

Ik weet niet hoe het staat met de portemonnee van Feyenoord, maar er zal toch in Scandinavie, Belgie of Oost-europa toch wel een betaalbare spits rondlopen die ze er in kan schoppen? Is het enige wat er nog mist bij Feyenoord, want vind ze voor de rest heel aardig spelen!

22 augustus 2012 om 17:13

Dit wordt dus echt helemaal niets dus dit seizoen, zullen de seizoenskaarthouders ook blij mee zijn. Met dit elftal zonder spits ga je voor een plek in de play offs.

22 augustus 2012 om 17:13

Guidetti was een gelukstreffer zo iets gebeurt een keer, daar moeten ze zich niet blind op sparen als ze nu een spits transfervrij binnen halen haalt hij waarschijnlijk niet eens 70% van het niveau van guidetti

22 augustus 2012 om 17:13

Als er niemand bijkomt in de spits gaan we het heel moeilijk krijgen om bij de top 5 te eindigen.
Droevig dat na zoveel verkopen,bezuinigingen en een financiele injectie van 30 miljoen er nog steeds niets mogelijk is.
Wordt steeds moeilijker om daar geduldig op te wachten,maar de keerzijde is dat dit beleid ons wel brengt naar een situatie dat onze club volledig financieel gezond is.

22 augustus 2012 om 17:18

Iemand aan Malki van Roda gedacht? Heeft een geweldig seizoen bij Roda er op zitten met heel veel doelpunten en hij is ook niet al te oud. Hij zal ook niet meer als 1 miljoen gaan kosten, een goede oplossing zolang Guidetti geblesseerd is.

22 augustus 2012 om 17:20

Liever Helenius dan hype train Malki.

22 augustus 2012 om 17:25

Ja dat begrijp ik maar die kans is heel klein met het uiterst kleine uitgaven patroon wat Feyenoord heb.

22 augustus 2012 om 17:26

Malki zal wel wat geld kosten ben ik bang. Een speler die er zoveel inlegt in een seizoen voor Roda, laat Roda niet makkelijk gaan! Daarnaast is de competitie begonnen en zijn ze niet happig om te verkopen.

En dat alles buiten het feit dat er geen geld is en dus iemand transfervrij moet komen!

22 augustus 2012 om 17:19

Achja , dan moeten we het maar doen Achabar of Manu in de spits. Ongeloofelijk dat die Fernandez nog steeds krediet heeft om eerste spits te zijn bij onze club.

22 augustus 2012 om 17:19

Dan maar hopen op een wonder, want met alleen Fernades en Te Vrede wordt het toch lastig...

22 augustus 2012 om 17:20

Ik snap hier echt niets van.. als je kijkt dat een RKC een spits als Chevalier gratis kan halen ( tenminste dat dacht ik ) , je kunt me niet wijs maken dat zo'n speler niet zou kunnen scoren en mee draaien mit dit al redelijk tot goed spelende Feyenoord? Echt ongelooflijk dat ze geen spits halen... waag dan maar een gok en laat anders maar iemand floppen. We hebben gewoon écht iemand nodig. Met het halen van Guidetti heb je ook helemaal geen garanties.. wordt hij nog fit en zo ja.. wie zegt dat hij weer 20+ doelpunten maakt dit seizoen?

23 augustus 2012 om 06:33

Garanties heb je nergens, ook al haal je ronaldo.
Een speler wie er afgelopen seizoen 20+ in heeft geschoten, haal je niet voor het budget wat Feyenoord te bieden heeft. dus moeten ze kijken na spitsen wie uit de gratie zijn bij hun club, of er een huren bij een grotere club wie bij Feyenoord ervaring op kan doen. Een jong talentje opscharrelen is geen optie, want jullie hebben achabar al, en voor jongens als Poepon, Bulykin, Demouge en Junker zijn jullie gewoon te laat.

Ik snap Mvgeel dan niet helemaal. Ze weten dat het elftal zonder goede spits niet in balans is. Vorige week riep hij nog dat ze voor Devrij 10 miljoen+ wouden beuren. terwijl hij toch 3 spelers heeft wie centraal in de basis kunnen spelen. Die jongen heeft een contract tot 2014 volgens de Viseizoensgids. (ik weet niet hoe het zit met opties). Maar dan zou ik zeggen dat ze die jongen juist in de etalage moeten zetten, onder het mom van je moet het ijzer smeden als het heet is, want die jongen levert dan wel zo veel op dat ze wel een spits kunnen aantrekken, en misschien ook nog wel een aardig verdedigend talentje.

Het lijkt me namelijk belangrijker dat er een goede spits komt, dan dat je een overbetaalde veteraan op de bank zet, of een jongen uit de eigen jeugd niet op een positie laat spelen wie het beste tot zijn recht komt.

22 augustus 2012 om 17:20

Als ik v.geel was had ik bij Vitesse aangeklopt voor Marcus Pedersen. Dat mannetje heeft een neusje voor de goal maar komt helaas niet meer in de plannen van Vitesse voor.

22 augustus 2012 om 17:27

Dat vind ik nog geen eens zo'n slecht idee! Vraag is wel hoeveel Vitesse voor hem wilt hebben in de vorm van huur.

22 augustus 2012 om 17:47

Idd ze moeten voor Marcus gaan kost niet veel, denk 1 mil maar het kan ook minder zijn of ze huren hem met optie tot koop. hij kom toch niet in het 1e ze zijn hem liever kwijt dan dat hij blijf.

22 augustus 2012 om 19:01

Kijk, dat vind ik nou eens een goede suggestie. Volgens mij is dat inderdaad een uitstekende spits, maar heeft mede door blessures niet echt zijn kans gehad. En ja... Bony speel je er ook niet zomaar even uit.

22 augustus 2012 om 19:43

Wat een top idee, kun je dat even mailen naar van Geel?

22 augustus 2012 om 17:21

Maakt de 9 ton die voor Immers door de plee is gespoeld steeds vreemder.

22 augustus 2012 om 17:22

En die el abdelloaui dan of hoe je dat ook mag schrijven

22 augustus 2012 om 17:22

Macheda? hij zal zeker wel verhuurd worden door Sir AF, heeft geen dik salaris en heeft veel potentie..
Alleen kweet niet of Hij buiten engeland verhuurd zal worden.

22 augustus 2012 om 17:28

Waarom gaan ze nu pas bij elkaar zitten en niet aan het begin van de transferperiode? Ze brengt toch alles in kaart voordat de transferperiode begint? Je moet nu al bezig zijn met de winterstop of volgend jaar zomer. Net zoals ze 6 maanden gelden al spitsen moesten benaderen. Dit wist je namelijk al een jaar.

Als doelpuntenmaker is Fernandez nog wel aardig, maar geen echte goalgetter. Voetballend komt hij te kort voor een team als Feyenoord. Dat worden nog een hoop frustrerende wedstrijden...

22 augustus 2012 om 17:29

Lekker dan!

Geen spits voor dit seizoen? Wat een slechte zaak zeg.. Weet je wat, laten we Immers oppikken. Die kost wel een miljoen euro, maar dan hebben we wel een middelmatige speler die op het middenveld en in de aanval kan spelen. Geldverspilling!

Uiteindelijk hadden we voor die dikbetaalde miljoen euro voor onze Hagenees dus makkelijk een spits kunnen kopen!

22 augustus 2012 om 17:35

Miss is Jack tuyp wat voor Feyenoord. Is een prima speler jij Volendam en schiet er altijd wel 20 in.

22 augustus 2012 om 17:54

Speelt op 1 seizoen na al zijn hele leven voor Volendam. Jaartje Groningen was niet was, maar goed... dat is al lang geleden. Er zal wel een reden zijn waarom hij daarna nooit door een eredivisie is opgepikt. Maar goed, is wel eentje die het net weet te vinden.

Begint een beetje het grote help-feyenoord-aan-een-spits topic te worden

22 augustus 2012 om 18:31

Toen was hij ik geloof 20 jaar oud. Het is nu 8 jaar verder. Hij is volwassener geworden en zo heel slecht nog niet.
Ik zie het wel als aanwinst voor Feyenoord.

22 augustus 2012 om 17:37

Onzin. Wanneer het laatste beetje van het salarisbudget niet op was gegaan aan een volledig overbodige 32 jarige verdediger die al lang op zijn retour is dan had je wel degelijk iets kunnen doen. Voor Mathijsen is ook nog een kleine vergoedingssom betaald. Die vergoedingssom (3 ton) + de salaris ruimte na het vertrek van Vlaar (ca 9 ton) was meer dan voldoende geweest. Van Geel heeft een maatje uit goede oude Tilburgse tijden gematst maar in het belang van Feyenoord was dat niet want de behoefte aan een spits is vele malen groter dan aan een centrale verdediger. Nu mag straks een speler met statiegeld (de Vrij, Martins Indi of Nelom) plaatsmaken voor een speler die over the hill is en afgelopen zondag al bewezen heeft het allemaal niet meer te kunnen belopen.

22 augustus 2012 om 17:58

Of had Schaken aan die Turkse club verkocht voor die paar miljoen, dan hadden we nu budget voor een spits zoals Helenius of Kim Ojo. Maar goed.. so be it. We gaan sportief een enorme pas op de plaats maken (met alle financiele gevolgen van dien). Eigenlijk waanzin dat we voor elke positie versterkingen gehaald hebben en dat de positie waarvan we al 2 jaar lang wisten dat het problemen zou opleveren de enige positie is die kwalitatief dik ondebezet is. Ik heb van Geel hoog zitten maar dit is toch een staaltje wanbeleid..

22 augustus 2012 om 17:45

Koevermans terug halen uit Canada is momenteel geblesseerd maar Guidetti die ze willen hebben ook dus why not ?

22 augustus 2012 om 17:52

Zowel Blokland als Van Geel hebben beide gezegd dat er gesaneerd moet worden maar dat dat niet ten koste mag gaan van het sportieve gedeelte. Oftewel indien er spelers zijn verkocht zal er een substantieel deel geherinvesteerd worden. Nu heeft Blokland 30 miljoen binnen gehaald en Van Geel 21 miljoen aan spelers verkocht (tel er nog eens bij op dat de salarispost zowat gehalveerd is). En dan nog is het maximale wat er is uitgegeven 1 miljoen aan Immers. Dit strookt dus absoluut niet met de (loze) beloftes die gedaan zijn. Tel erbij op dat er niet zo lang geleden 4 miljoen beschikbaar was voor Dost en nu helemaal niets, nada, noppes. Onbegrijpelijk dat niemand hier vragen over stelt.

Als er niemand komt hoop ik dat Achahbar een serieuze kans gaat krijgen of dat Te Vrede gaat verrassen.. Guyon is een perfecte invaller maar niet meer dan dat. Op een top 3 notering hoeven we in elk geval niet meer te rekenen. Wat een gemiste kans dit.

22 augustus 2012 om 17:59

Pfff, wat is dit nou Martin? We moeten een spits hebben, dat zie je zelf toch ook wel?

22 augustus 2012 om 18:14

Ik zeg maar één ding: Huur Locadia van Psv. Top talent die er met gemak 20 inlegt volgend seizoen.

22 augustus 2012 om 18:17

Dan kun je net zo goed Achahbar of Manu de kans geven.. 2 zelf opgeleide toptalenten van tenminste hetzelfde kaliber.

22 augustus 2012 om 18:27

Ik weet het niet hoor. Ben er heilig van overtuigd dat Locadia de absolute top gaat halen!

22 augustus 2012 om 21:39

Maar is dat echt zo, of puur omdat je je PSV bril ophebt? Ben het met hem eens dat hij dan gewoon het beste een eigen jeugdspeler kan opstellen.

22 augustus 2012 om 18:22

kom op jogens, we kennen MvG inmiddels toch wel. Tuurlijk komt Feyenoord voor 1 september nog met een spits. Denk dat er binnen huidige selectie ook nog wel spelers verkocht gaan worden (cabral, leerdam).

22 augustus 2012 om 18:32

Een miljoen voor immers dat is toch een fout geweest van Mvg, hij had in een spits als Helenius moeten investeren. Op het middenveld verschilt het niet zo of je nou met Goossens of Immers speelt of evt nog iemand anders. Maar ja het is helaas niet meer terug te draaien.

22 augustus 2012 om 18:38

Misschien Marcus Pedersen van Vitesse ? Heeft geen zicht op speel minuten bij ons, maar het is geen onaardige spits.

22 augustus 2012 om 18:40

Toch zeer jammer als er geen spits komt. Want als we een spits hadden die 20 doelpunten kan scoren deed Feyenoord echt mee om de titel. Want verder zonder te overdrijven doen wij niks onder voor de rest. Wij hebben de beste achterhoede van de Eredivisie. Het middenveld is gewoon goed voor de Eredivisie. En op de flanken voorin heeft Feyenoord gewoon goed spelers. Alleen een spits missen we. Jammer dit was echt een kans om voor het eerst sinds 1999 weer met die schaal op de coolsingel te staan. Ik heb het al 3x mogen meemaken het kampioenschap. Maar ik wacht nu wel heel lang op deze prijs.

22 augustus 2012 om 18:45

Miss eens proberen by klasnic, is al 32 jaar, maar speelde vorig seizoen niet onverdienstelijk bij bolton wanderers. Die zijn gedegradeerd,dus is hy transfervry op te halen,zal miss wel hoge salariseisen hebben, maar nie geschoten is altyd mis. In mijn ogen een betere optie dan de hierboven genoemde opties. Ook heeft feyenoord ten tijde van de verkoop van kuyt al intresse in klasnic getoond,maar toen kreeg hy die nierziekte waardoor ie een tyd lang uit de roulatie was.

22 augustus 2012 om 19:06

Ik denk dat er nog genoeg spitsen met kwaliteit te vinden zijn die voor een volle Kuip willen spelen. Misschien iets van Rangers, als dat al niet ergens anders is opgepikt? Of spelers als Berg, Gudjohnsen of Rasmus Jonsson.

22 augustus 2012 om 19:17

Van geel gaat echt geen namen roepen of zeggen dat ze perse een spits willen. Dan verschijnt er plotseling achter het loon- huur- of transfersom een extra nulletje.
Van geel en consorten hebben allang wat ijzers in het vuur en wachten geduldig af. Veel van de namen waarmee gespeculeerd wordt zijn geen echte versterkingen. Bijvoorbeeld poepon, junker, armenteros ed die hierboven genoemd worden zijn echt niet (veel) beter dan fernandez.

Er gaan nog wel een paar spelers buiten de boot vallen. Let maar op van geel komt nog wel een keer voor de 31e naar buiten;

nb: de optie pedersen vind ik wel een interessante. Speelt hij nog bij vitesse en waarom horen we niets meer van hem? Dat ze voor bony kiezen dat is begrijpelijk maar toch. Vitesse supporters?....

22 augustus 2012 om 19:51

Ze hebben echt wel wat op het oog, en anders gewoon met Achahbar beginnen. Kan me ook nog het eerste jaar van Castaignos herinneren, waar hij altijd mocht invallen en er niets van bakte. Het jaar daarop kreeg hij het vertrouwen en schopte er toch zo'n 16 goals in, dat alles in een dramatisch seizoen. Ook kan deze man aardig overweg in de kleine ruimte, iets waar het Fernandez volledig aan schort.

22 augustus 2012 om 20:04

Eens ik kan die bokser niet meer aanzien. Heeft in 3 wedstrijden ook pas 1 schot op goal gelost volgens mij.

22 augustus 2012 om 22:29

uchebo niet wat? is groot, sterk en jong

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Feyenoord

Stand
Selectie
 TeamPnt+/-
1.Ajax7652
2.PSV6960
3.Feyenoord6926
4.Vitesse6426
Voor de complete stand: Eredivisie
SpelersPositieW
Daryl JanmaatVerdediger333
Jordy ClasieMiddenvelder332
Bruno Martins IndiVerdediger321
Lex ImmersMiddenvelder3212
Ruben SchakenAanvaller314
Joris MathijsenVerdediger290
Graziano PellèAanvaller2927
Voor de complete selectie: Clubpagina Feyenoord.

Technisch directeur
17 fans
52 jaar
Laatste voetbalnieuws

Feyenoord staat sterk: 'Alleen kijken naar zeer grote transfersommen'

Stefan de Vrij en Jordy Clasie verlengden afgelopen week hun contract met Feyenoord. De club uit Rotterdam staat er financieel weer goed voor en is zelfs niet meer genoodzaakt om een...Lees verder

In de wandelgangen

Donderdag 23 mei
Bram Nuytinck kende een uitstekend debuutjaar bij Anderlecht. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.90625 seconden.