Voetbalzone

Kuyt bewijst opnieuw waarde met curieus doelpunt voor Fenerbahçe

Zaterdag, 18 augustus 2012 om 22:42

Fenerbahçe is het seizoen matig begonnen. Het was dankzij een doelpunt van Dirk Kuyt te danken dat de onttroonde landskampioen van Turkije niet kopje onder ging tegen het Elazigspor van ex-Ajacied Marvin Zeegelaar: 1-1. Voor de club uit Istanbul is dit de tweede domper in korte tijd, want vorige week moest men de Süper Kupa laten aan aartsrivaal Galatasaray.

Kuyt liet in de beginfase direct van zich spreken: de blonde aanvaller hielp op aangeven van ex-Tukker Miroslav Stoch een grote kans om zeep. Op slag van rust redde doelman Vanja Ivesa formidabel op een poging van spelmaker Alex. Fener hanteerde echter een laag tempo op de slechte grasmat in Izmir. Vijf minuten na rust sloeg de promovendus uit Anatolië genadeloos toe: Julien Faubert bediende Hervé Tum, die met een geweldige volley reservedoelman Mert Günok passeerde: 1-0.

Even later was Tum, die vorig seizoen aan de lopende band scoorde voor Gençlerbirligi, opnieuw dichtbij, maar hij schoot naast. De Kameroener stond overigens buitenspel. Na dik een uur kwam Fener langszij. Een speler van de promovendus lag met een hoofdblessure op de grond, maar de bezoekers speelden door waarna Kuyt de bal in de kruising volleerde: 1-1. Sedat Bayrak kreeg vanwege aanmerkingen op de leiding zijn tweede gele kaart, maar het ondertal van Elazigspor sleepte het punt er wél uit. De Gele Kanaries gaan dinsdag voor de Champions League-voorrondewedstrijd op bezoek bij Spartak Moskou.

18 augustus 2012 om 22:45

pff rare titel hoor dus waneer iets over fb gaat staat dirk kuyt in de titel

18 augustus 2012 om 22:46

Ja, problemen mee?

18 augustus 2012 om 22:47

jha die team heet niet dirk kuyt maar fenerbahce jha?

18 augustus 2012 om 22:52

"Die" team Fenerbahçe staat toch ook gewoon in de titel? En Kuyt scoorde. K zie het probleem niet zo

18 augustus 2012 om 22:54

nou het probleem is bij elke fb titel staat dirk kuyt

18 augustus 2012 om 22:58

We zitten op een nederlandse voetbalsite, dus het is nu eenmaal zo dat de titel zoals hij nu is meer lezers trekt dan wanneer er alleen Fenerbahce in de titel staat.

On:
Dirkie laat zich wel nadrukkelijk gelden tot nu toe voor Fener, hopen dat ie zo doorgaat.

18 augustus 2012 om 23:13

Omdat het een Nederlandse profvoetballer is.
Of er Dirk Kuyt staat of Fenerbahce. Ze bedoelen er het zelfde mee en wees blij dat ze wat over Fenerbahce zetten. Dus snap die onnodige discussies weer niet.

On;

Dirk Kuyt is lekker begonnen en hopelijk kan hij de lijn doortrekken en in de voetsporen van Pi-air treden.

19 augustus 2012 om 00:29

Omdat Kuyt de absolute topvedette is van Fener en ze allah op blote knieëen mogen bedanken zo'n ster te mogen verwelkomen.

19 augustus 2012 om 02:51

Of je heb nieuwspost over Dirk Kuyt en dus ook gelijk fenerbache, of helemaal geen nieuwspost over turks voetbal want niemand interesseerd zich daar in als er geen nederlanders in spelen .. dan is dit toch de beste oplossing volgens mij

19 augustus 2012 om 08:40

Jonge je volgt Fenerbahce niet eens, Alex de Souza is al 5jaar de absolute topvedette en sterspeler, 1 jaar van Roberto Carlos uitgezonderd.

en kom hier niet provoceren aub

18 augustus 2012 om 22:46

wen daar maar aan, weer een onterechte goal... en tegen elazig moet je winnen als je kampioen wilt worden tenzij kuyt en fb hun doelstellingen hebben veranderd..

18 augustus 2012 om 22:47

Je kan zoiets wel zeggen maar hij is op dit moment ook de enige die kan voetballen bij Fenerbahce. Hij strijdt heel de wedstrijd door terwijl spelers als Sow niet eens moeite doen om te lopen.

18 augustus 2012 om 22:48

Het is dan ook voetbalzone punt nl. Niet zo raar dus. Ik zou Kuyt maar koesteren in plaats van te klagen. Toch een puntje verdiend en weer wat internationale exposure ;-)

18 augustus 2012 om 22:49

Omdat hij misschien gescoord heeft? Alsof Arda niet in de Turkse kranten staat als hij de gelijkmaker maakt. Rare reactie weer van jou..

18 augustus 2012 om 22:55

hahah maar een krant en voetbalsite is een groot verschil

18 augustus 2012 om 23:15

@murat13

Eigenlijk niet. Het zijn beide middelen waarbij nieuws gedeeld wordt door de Media. Het enige verschil is dat een voetbalsite over voetbal gaat en een krant over meer zaken dan alleen voetbal. Een klein verschil dus.

19 augustus 2012 om 06:16

Misschien is het je nog niet opgevallen maar we zijn hier in Nederland. En in Nederland zijn we geïnteresseerd in Dick Kuyt en of die bij Fenerbache, Galatasaray of Besiktas speelt zal ons een zorg zijn. Wanneer je het over het Turkse voetbal wil hebben kun je beter naar de Turkse versie van Voetbalzone gaat als die bestaat. Wees blij dat er hier op VZ zoveel aandacht is voor het Turkse voetbal i.p.v. spijkers op laag water te zoeken.

18 augustus 2012 om 22:45

Haha, die Dirk toch. Wat zit er voor speciaals in dat Turkse eten zeg?

19 augustus 2012 om 21:09

Goed prakken is het geheim van Dirk.

18 augustus 2012 om 22:45

Haha, alweer een doelpunt van Kuyt dat voor opschudding zorgt. Gaat lekker zo.

18 augustus 2012 om 22:59

Jep. Bij zijn vorig doelpunt was er sprake van overduidelijk (voordeel uit) hands en nu speelde Fenerbahce heel onsportief (want dat is het natuurlijk) door na en langs een geblesseerde speler. De woede bij haar tegenstanders, twee keer op rij, is dus volledig te begrijpen. Zonde hoe zo een club in de afgelopen twee jaren is afgegleden. Omkoping, onsportiviteit...topclub onwaardig.

18 augustus 2012 om 23:21

Haha, zo een reactie had ik verwacht en had ik op gehoopt want heb al meerdere malen hier gelezen "waar zijn de bewijzen dan?"
.
Wij zijn hier niet om Fenerbahce supporters de oogkleppen af te doen. Rechtbank in Turkije heeft voldoende bewezen geacht dat er in Vİjf (!) wedstrijden omgekocht is. İk verzoek je vriendelijk daar inzage in bewijzen te verkrijgen. Rechtbank acht het bewezen dat er is omgekocht, spelers van jullie tegenstanders zijn geschorst vanwege omkoping in wedstrijden tegen Fenerbahce en ook bestuurders van Fenerbahce zijn schuldig bevonden van omkoping tijdens de wedstrijden waar ook de spelers van tegenstanders voor geschorst zijn. 1+1=2. Oogkleppen af en er gaat een wereld van, helaas pijnlijke, waarheid open.

18 augustus 2012 om 23:45

Lostwords

Bij zijn vorige doelpunt was er sprake van overduidelijk voordeel vanuit een handsbal..
Dirk heeft gedaan wat hij hoort te doen, een spits hoort te scoren en dat heeft hij tot nu toe in ieder wedstrijd gedaan! en ook nog belangrijke doelpunten.
Kuyt liet bij het doelpunt wat na een hansbal kwam tegen galatasaray zijn spitsen Instinct spreken. Hij stond goed gepositioneerd, reageerde alert en maakte een doelpunt. De scheidsrechter heeft die wedstrijd beslissingen genomen waarbij beide clubs voordeel van hadden of nadeel. Jullie 2e goal na een overtreding op kuyt ben je wel erg snel vergeten?
En wat nou onsportief? Een scheidsrechter kan een wedstrijd onderbreken als hij vind dat een speler echt een blessure heeft, zo niet gaat het spel door !

In deze nieuwsbericht gaat het trouwens nergens over omkoping, dat jij het onderwerp langzaam die richting op wil brengen is jou probleem.

Wat een waardeloze reactie van je, puur gebaseerd om te provoceren.

18 augustus 2012 om 23:54

Haha, zo is het lastig discussieren natuurlijk. Vragen naar bewijzen van de Turkse rechtbank bij een doodgewone voetballiefhebber en volger uit Nederland. Ik ga daar ook uiteraard verder niet op in. De media heeft het nu weer gedaan. O.a. gerespecteerde media als BBC hebben foutieve informatie?

http://www.bbc.co.uk/news/world-europe-18681119br...
Ik kan je verder van alle Turkse media, Espn, Eurosport, Pakistantoday, Corriedellosport, Marca, AS en dergelijke media links geven.

Headsup: al deze media hebben niet uit hun duim gezogen dat een uitspraak is gedaan door de Turkse rechtbank. Dat wij het van de media hebben (waar anders van? 1e rij in de rechtbank?) maakt het nog niet dat het verzonnen is.

De oogkleppen die je op hebt...stuitend. Beweren dat een rechtspraak niet plaatsgevonden heeft en dat media die melding maken van de rechtspraak 'je gek probeert te maken'. Damn...wat erg.

18 augustus 2012 om 23:57

@king.
Wat Kuijt wel of niet doet is irrelevant in hetgeen ik zeg tegen ajaxwatcher. Ajaxwatcher concludeert terecht dat er wederom controversie is bij een doelpunt van Kuijt en ik reageer, geheel toepasselijk, op de controverse die geconstateerd is en licht dit toe. Vervolgens geef ik mijn mening in het algemeen over o.a. de onsportiviteit en reageert Gfc. op het woordje omkoping waardoor we daar over discussieren. Doodnormale discussie.

Dat het onderwerp jou niet bevalt, maakt het geen provocatie.

19 augustus 2012 om 00:00

Kingsefa

Lostwords praat met feiten. Er is gewoonweg vastgesteld dat mensen onder de naam Fenerbahce in vijf wedstrijden hebben gefraudeerd.

Het is weldegelijk relevant, want een gehele club die omkoopt, zal alles ervoor over hebben om te 'presteren'. Dus ook op een onsportieve wijze doelpunten maken en net dat duwtje van de scheidsrechter mee krijgen;.

19 augustus 2012 om 00:29

Natuurlijk is het relevant wat je over kuyt tegen ajaxwacther zegt, zijn reactie gaat over kuyt zoals je kan lezen.
Je kan natuurlijk kiezen hoe het je uitkomt of dingen relevant zijn of niet
En dat je vervolgens over omkoping beging heeft niks met dit nieuwsbericht of uitslag te maken. Over de onsportiviteit is er een duidelijke regel. Dat jij alleen negatieve dingen wil aankaarten zegt meer over joun haat jegens fener ;;

19 augustus 2012 om 00:29

Natuurlijk is het relevant wat je over kuyt tegen ajaxwacther zegt, zijn reactie gaat over kuyt zoals je kan lezen. En dat je vervolgens over omkoping beging heeft niks met dit nieuwsbericht of uitslag te maken. Over de onsportiviteit is er een duidelijke regel. Dat jij alleen negatieve dingen wil aankaarten zegt meer over joun haat jegens fener ;

19 augustus 2012 om 03:32

Waarom houden jullie GS fans jullie bekken niet dicht. Ik en velen worden strontziek van jullie geouwehoer over de dingen die wel of niet zijn gebeurd. Geniet van het nieuw begonnen seizoen.

18 augustus 2012 om 22:46

Weer een rode kaart na de doelpunt van de tegenstander. Toeval toch.

Er ligt een speler op de grond, Topuz heeft de bal en iedereen geeft aan dat hij de bal uit moet trappen maar meneer Topuz gaat verder en na 30 seconden viel de doelpunt en de scheidsrechter die de wedstrijd gewoon dood normaal door laat gaan. Triest.

18 augustus 2012 om 22:47

+ het was hands

19 augustus 2012 om 08:45

Als je de wedstrijd zelf had bekeken had je heel duidelijk kunnen zien dat het de spelers hoofd raakt en niet zijn arm/hand.

18 augustus 2012 om 22:46

Die kuyt is lekker bezig daar zeg!

18 augustus 2012 om 22:50

Kuyt zal wel één van deze dagen zelf een interview geven en hij zal dan ook wel zeggen welke competitie sterker is. Zo makkelijk gaat het niet, hij is gewoon een echte strijder, zoals je dat weet, loopt 90 minuten lang en is sterk aan de bal, ja zo scoor je in Turkije. Bij Liverpool scoorde hij ook aan de lopende band in zijn goede seizoenen of is dat ook van Jupiler League niveau?

18 augustus 2012 om 22:58

Dat komt omdat kuyt bij fenerbahce als spits speelt de meeste wedstrijden en niet telkens rechtsvoor.

18 augustus 2012 om 22:46

Ook al hebben we hier puntenverlies geleden, de laatste 10 minuten hoe Fenerbahce speelde was top. Alleen Bekir vervanger door Yobo en Orhan door Gokhan en we kunnen gaan!

Wedstrijd zelf vond ik dit onverdiend tegenover Fenerbahce, meer kansen maar zo is het nou eenmaal, gewoon vooruitkijken tegen Spartak.

18 augustus 2012 om 22:50

Haha, ben je nou echt blij met het spel van de laatste tien minuten tegen een promovendus die met tien man speelt? Doelstelling is wel erg laag bij Fener zie ik.

18 augustus 2012 om 22:59

Het is idd geval beter dan die wanvertoning van vorige week tegen Galatasaray en tegen Valsui, geef het de tijd zou ik zeggen Galatasaray begon vorig jaar ook niet met een overwinning en toch werden ze kampioen.

18 augustus 2012 om 23:03

Klopt, veel kampioenen zijn slecht begonnen in de competitie. Daar heb je wel weer gelijk in.

Maar toch zie ik het somber in voor Fener.

18 augustus 2012 om 22:47

Sinds wanneer heet Fenerbahçe SK Kuyt SK? Rare titel weer ..

ont:

Fener mag blij zijn dat Faubert gewisseld werd, wat een mooie assist op Tum. Dat Elazigspor een ex-madridista heeft gehaald is waarschijnlijk de grootste verrassing van de Tsl. Verder was het een leuke wedstrijd met een mindere eerste helft en een leukere tweede helft. Kocaman deed wederom domme keuzes door Krasic en Yobo voor dinsdag te sparen, ze moeten ingespeeld raken.

18 augustus 2012 om 22:55

Ja het is een nederlandse site misschien... Als kuyt er niet bij zou zitten zou voetbalzone ook niet van elke wedstrijd een verslag maken. Hetzelfde gebeurd er nu met Dost en Wolfsburg. Volkomen logisch

18 augustus 2012 om 22:50

Fairplay en Fenerbahce gaan niet samen! Dat bewijst het recente omkoopschandaal en de manier waarop er afgelopen Super Cup werd gescoord door Kuyt en vandaag weer...surprise, surprise...

18 augustus 2012 om 22:50

en nu maar hopen dat gs wel wint van een team dat pas van 1 lig komt

18 augustus 2012 om 22:51

nou als men de goal ziet.... Fair play kennen ze bij fenerbahce blijkbaar niet ! mehmet topuz schiet de bal recht in het gezicht van de tegenstander, waardoor die neervalt op de grond. Topuz doet gwn verder waarna de goal uit valt.

Waar is de scheids mee bezig? blessure's aan het gezicht, normaal wordt spel meteen stil gelegd.

over de match: Aykut kocaman wat ben je een slechte trainer amai... erg voor die kwalitatief goeie spelers. kheb medelijden met moussa sow die alleen maar hoge ballen krijgt van die ketel verdedigers egemen en bekir.
Laatste 20 min: toen stoch, alex, kuyt, krasic, sow op het veld stonden begon fenerbahce beter te tikken tegen 10. Maar ik denk moest fenerbahce met die spelers begonnen zijn, dat ze nu met de 3 punten naar huis zouden gaan. Al bij al... goed nieuws GS, vijand laat al meteen punten liggen

18 augustus 2012 om 22:54

haha dit begint inderdaad triest te worden
Met zoveel goede spelers niet winnen van een promovendus, door een niet-toegestane doelpunt winnen ... triest voor de fans, triest van het enorme geld dat is gespendeerd. Maar ja, karma is a bitch. Wat zij wel niet deden toen wij dramatische resultaten boekten ..

18 augustus 2012 om 22:54

Fenerbahce is een ramp. Ze laten geen enkel moment zien dat ze dit willen. Succes hebben is willen. Bij Fener zien we slechts een poging tot willen. Ze tonen pas lef en voetbal als de tegenstander een man minder heeft. Net als mijn ' wil ' verhaal, zien we ook dat er geen filosofie is, maar een poging tot een filosofie. Aykut wat doe je ? Ze zetten de druk dat je moet starten met Sow-kuyt en je geeft toe ? Je zet Kuyt op rechts ? 4-3-3 met Kuyt op rechts ? Vaslui, Galatasaray ? Wedstrijden gekeken ? Wees dan een man en speel 4-4-2, maar haal geen Kuyt op rechts geintjes uit.

Ik ben benieuwd naar Besiktas, anders gaat het een eenzijdige en saaie competitie worden(althans voor de top) met als kampioen.......precies ik hoef het niet meer te zeggen. Jullie hebben het allemaal in jullie gedachten al beantwoord.

18 augustus 2012 om 22:54

Selcuk en Bekir echt totaal niks te zoeken bij fener

Aykut heb ik na deze wedstrijd wel gelijk gegeven wat betreft Sow. Die man leek echt hopeloos uit vorm. Dan moet je hem steeds meer minuten geven maar niet meteen laten starten vind ik. Begin dan gewoon met kuyt in de spits en stoch en topuz op de flanken.

Maar een middenvelder a la emre blijft, zoals ik en 100 andere allang hebben aangegeven, vereist

Maandag Kasimpasa thuis moet lukken

18 augustus 2012 om 22:56

Wat is Fener toch een trieste club. Doorgaan terwijl je tegenstander op de grond ligt. Ik vond het ook raar dat de scheids er niet voor gefloten heeft. Paar minuten later gebeurde hetzelfde bij Stoch en toen floot de scheids meteen.

Fener hoorde deze wedstrijd gewoon te domineren. Gelijk spelen tegen een club dat nog vorig seizoen in de tweede devisie speelde en ook nog een met 10 man speelt. Jammer... ik verwachte dat Fener met al die aankopen goed zou spelen. Alex, Sow, Kuyt, Krasic, Baroni etc. en nog 1-1 spelen.

Leuk voor Kuyt dat hij weer scoort maar eerlijk gezegd denk ik dat Fener niet eens in de top 3 zal gaan eindigen als ze zo door blijven gaan.

Majah.. Op naar Moskou... Ik hoop dat FB naar de Cl gaat.

19 augustus 2012 om 03:38

Mooi toch?

Hoeven we dat gejank van vorig seizoen niet meer te horen dat ze verzwakt zijn omdat ze spelers hadden verkocht,

18 augustus 2012 om 22:58

Ik heb de wedstrijd gezien, Fenerbahce speelde 80 minuten lang als een kip zonder kop door het veld.
pas na de laatste 10 minuten draaide de knop om de 3 punten te halen. met zo een houding zou ik me zorgen maken als ik een fener supporter was.

18 augustus 2012 om 23:03

Dat Aykut nog steeds zoekende is, heeft hij vandaag bewezen met zijn verbazingwekkende basis 11.. maar de 2 dompers en de ongelukkige spelers zaten gewoon in de basis en dat waren Bekir en Orhan..

Tjah met de komst van Gokhan Gonul en Yobo zullen deze 2 wel plaatsmaken, maar wat vind ik deze keuze van de trainer weer hopeloos..waarom?

Komende dinsdag zal h.w Yobo basis starten, maar is dat wel zo wijs? voor het eerst zullen dan Yobo en Egemen centraal achterin samen spelen.. waarom kijk je dan niet alvast in deze wedstrijd hoe die samenwerking zal verlopen?
Gewoon geen verstand van voetbal of zijn liefde voor Bekir.. owjah vandaag deed zijn prinsje Selcuk ook mee in de basis.... de spelers waar de supporters gek van worden is in de ogen van Aykut wereldspelers..

Maarjah over de wedstrijd valt er weinig te zeggen, weer een waardeloze fout achterin... Spits van Elazig stond ongedekt in het strafschopgebied waar Egemen en Bekir aan het slapen waren en Orhan totaal fout stond en zo kon de spits vrij makkelijk inschieten...

Middenveld liep voor geen meter, vandaag probeerde hij Selcuk en Topal. maar dat was ook geen succes, wat doet die jongeling Salih Ucan dan?? waarom probeer je hem niet? een jongeling een kans geven? waarom gaan voor Selcuk?? niet dat Selcuk slecht was, maar ik heb het meer over kans geven aan jonkies, maar dit was zijn kans, want hij is zoekende.. tjah over de laatste 25 minuten zal ik het nieteens hebben, een verdedigende Elazig en veel missende Fener, niet echt grote 100% kansen, maar magere kansjes meer te noemen, en doelpunt van Fener is misschien wel onfair te noemen, maar tjah als je op dat moment zo speelt tegen een Elazig die het spel elke keer vertraagd en maar steeds tijdrekt, dan vind ik het normaal dat de spelers dan doorspelen, die speler die op de grond lag, stapte gewoon weer alsof er niks was gebeurd het veld in en speelde verder..

achjaa veel te zeggen, maar heeft toch geen zin... als die Aykut met zijn gedachtes zo blijft hameren op zijn Bekir, en geen waardevolle opvolger vind voor Emre dan zal het dit seizoen helaas een drama worden..

18 augustus 2012 om 23:14

Ik als Gala-fan hoop dat Fenerbahce door zal gaan en dat we zo 2 Turkse clubs in de CL hebben, we hebben beide iets in te halen van vorig jaar. Over Aykut heb je gelijk, hij is een man met een goede persoonlijkheid maar als je als coach van een topclub tegen een ploeg uit de 2de klasse met 10 man niet kunt winnen dan heb je voor vele supporters afgedaan denk ik zo.
Ik vond Alex ook erg zwak spelen vandaag, Fener moet gewoon 4-4-2 spelen met Sow en Kuyt in de spits en Alex als invaller. Hij heeft voor Fener veel betekent maar de coach moet lef hebben en hem op de bank laten beginnen. Geen één speler is toch groter dan een club? Zie As Roma, die zetten hun legende Totti ook vaak op de bank en Fener maar met iemand die voor geen meter loopt in de basis beginnen?

Ben het ook met je eens dat ze Salih Ucan een kans moeten geven, het voetbal ontwikkelt zich in Turkije, je ziet dat jonge spelers technisch veel beter en sneller zijn. Ik snap niet dat een talent als hem de basis niet kan halen als je ziet dat ze op het middenveld met Selcuk spelen. Zie Gala, Semih en Emre, 2 talenten, heel het jaar door basis, beide Turks, en al 2 prijzen. Het vraagt soms tijd maar je moet hen wel eerst de kans geven en niet alleen in de voorbereiding.

Succes tegen Spartak woensdag, het zal lastig worden, Spartak heeft dit weekend van Rubin Kazan gewonnen. Doet Gokhan mee?

19 augustus 2012 om 01:15

Aykut Kocaman verpest serieus de carrieres van onze turkse talenten, erg jammer. Als speler moet je toch weten dat deze coach bijna nooit een jonge speler in de basis opstelt. Als je geluk hebt speel je de laatste 10 minuten maar dat is ook alleen als je ploeg achter staat en dan moet je de held gaan worden en als je niet scoort dan is het ook gelijk over.

18 augustus 2012 om 23:28

Begint lekker met Kuyt, hij is misschien tog niet zo slecht als iedereen beweerde..

18 augustus 2012 om 23:34

Als vleugelspeler is hij nog steeds slecht hoor, daarom speelt hij nu als spits

19 augustus 2012 om 01:20

Dan heeft Liverpool hem jarenlang misbruikt.

18 augustus 2012 om 23:33

Elazigspor 1-1 Fenerbahce

Wat een zielige man ben je Aykut, absoluut waar. Speelt je tegenstander op een ander veld? Dit is voetbal 'klein mannetje', geen ballet. Fenerbahce is gewoon zwaar gewond, maar ze hebben het zelf niet door. Ik ben zeer benieuwd naar Fenerbahce tegen Moskou. Of zal het daar te koud zijn, 'klein mannetje'? Glasje Vodka? Dit klein mannetje heeft nog steeds geen beslissing kunnen maken of hij met of zonder Alex zal spelen. Vergeet nooit:' Besluiteloosheid is erger als een slecht besluit.' Echt een angsthaas, ben jij.

Wat betreft de wedstrijd, Kuyt is met Alex het enige lichtpuntje van deze waardeloze Fenerbahce. Elazigspor heeft gedaan wat het kon en heeft slim gespeeld door op de counter te spelen. Vooral de goal van Tum en assist van Faubert was bezienswaardig. De goal aan de andere kant viel door een schandalige vertoning van de spelers van Fener. Heel erg onsportief om door te spelen, terwijl een speler van de tegenpartij op de grond ligt. Schaam je diep als speler van Fenerbahce.

Zo win je een punt, maar lijd je nog meer gezichtsverlies (als er nog wat was overgebleven). Gaat het 'spelletje' gewoon door? Weer een rode kaart? Weer door klagen? Wat trekken de scheidsrechters eenvoudig een rode kaart voor de tegenpartij van Fenerbahce zeg. Doe het eens andersom;;. Bij de actie van Stoch floot de scheidsrechter direct, blijven jullie met twee staven meten? Vooralsnog kan een 'adelse' team met 11 man niet winnen van een 10 manse Elazig, hahahah;;.

Gefeliciteerd met deze punt, want er zullen tijden komen dat deze ene punt moeilijk te behalen zal zijn..

Last-minute Aykut Kocaman: ' De wind en het veld heeft ons speel beinvloedt'

18 augustus 2012 om 23:36

Aykut Kocaman is iemand met altijd goeie bedoelingen toen Fenerbahçe vorig jaar het moeilijk had was hij trainer. Maar goeie bedoelingen hebben betekent niet altijd dat je het goed uitvoert. Hij is nog altijd op zoek hoe dat hij gaat laten spelen terwijl bij Galatasaray alles bepaald is hoe dat ze gaan spelen. We hebben amper systeem, geen vervanger voor Emre en dat Alex basisspeler gaat blijven of niet. Wij als Fener fans zijn het beu om te zien hoe Fener slecht speelt. Fenerbahçe heeft geen slechte ploeg tegenover Galatasaray. Maar Aykut Kocaman kan zijn spelers niet genoeg benutten zoals Fatih Terim. Echt respect voor hem hoe dat hij zijn spelers motiveert en laat spelen. Kuyt is op een korte termijn grote waarden geworden bij Fenerbahçe hij speelt zoals hij al jaren voor Fenerbahçe speelt. Die loopt 90 minuten lang hij geeft mooie steek pasjes, gaat z'n man voorbij en scoort mooie goals.

18 augustus 2012 om 23:48

Die Dirkie is wel veranderd vind ik, of lijkt dat zo voormij.. Wij Turken onder elkaar zeggen daar wel tegen 'götü kalkmış'.
Want zover ik Dirk Kuyt weet, zijn wedstrijden die ik in het verleden zag, zeurt hij nu teveel en zijn acties wat die doet.

Misschien ligt het wel aan de club zelf 'fenerbahce'.


19 augustus 2012 om 03:10

ja dat, en iemand moet hem duidelijk maken dat hij daar in Turkije speelt, en iemand moet dat snel gaan doen, want de eerst volgende die hem pakt zal hem absoluut een pak rammel geven nou hij al bij zijn eerste wedstrijden aan het provoceren was jegens de GS aanhang..

dwaas dat hij is, verward turkije met england ofzo

18 augustus 2012 om 23:49

prachtig dat kuyt blijft scoren maar had ook niet anders verwacht.

kuyt kon namelijk nog naar andere club die op dit moment beter zijn dan fener en alsnog zou hij daar basis spelen.

denk dat kuyt speler van de maand wordt want tot nu toe is hij heel belangrijk geweest voor fener en dat zal de komende tijden ook zijn

18 augustus 2012 om 23:52

Fenerbahce heeft zijn eigen graf gegraven... sta niet versteld wanneer er een Fenerbahce speler op de grond ligt en de bal niet door de tegenstander wordt uitgespeeld.

19 augustus 2012 om 00:37

@real_madrid

idd, kuyt had lekker bij feyenoord kunnen spelen.. maar heeft nu zn eigen ruiten ingegooit bij Feyenoord maar daar zat hij zeker beter op zn plaats

19 augustus 2012 om 00:49

Helaas moet ik een kleine comeback op VZ maken, omdat onze grote vrienden uit Kadikoy zich nog steeds niet kunnen gedragen als een stel volwassen mannen.

Omkoping wordt nog steeds ontkend, terwijl zoals Lostwords heel duidelijk heeft aangegeven wie en wat allemaal geschorst is voor omkoping in Fenerbahce wedstrijden. Fener heeft geluk dat ze bij de TFF het achterste van Aziz likken en niet durven Fenerbahce als club te straffen. Dan maar personen individueel straffen om het een klein beetje goed te maken. Treurigste bond ooit

Nu weer deze onfair play actie. Ik snap gewoon niet waarom een zogenaamd grote club als Fb niet een keer eerlijk kan spelen.

Gelukkig heeft de beste club van allemaal, Galatasaray, nota bene met 10 man, Fener even duidelijk gemaakt hoe de verhoudingen zijn in het huidige Turkse voetbal.

Aan de scheidsrechterlijke dwalingen te zien, weer in het voordeel van Fener, wordt de achterste van Aziz nog steeds schoon gemaakt door de TFF en weet ik het allemaal.

Hierbovenop nog de trieste supporters die elke keer weer het veld oprennen, schandalig gewoon.

Schaam jullie!!

19 augustus 2012 om 01:08

ben het helemaal met je eens.

19 augustus 2012 om 00:50

vorige week tegen Galatasaray werd er ook een rode kaart gegeven naar fenerbahce had gescoord.
helemaal niet toevalig hoor.

19 augustus 2012 om 09:39

Respect voor Elazigspor dat ze met 10 mannen tegen slappe Fenerbahce gelijk speelde.anders had Elazig zeker dit slappe Fener verslagen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Fenerbahçe

Stand
Selectie
 TeamPnt+/-
3.Besiktas5814
4.Bursaspor5511
Voor de complete stand: Spor Toto Süper Lig
SpelersPositieW
Cristian Mark Junio...Middenvelder315
Moussa SowAanvaller3115
Dirk KuytAanvaller318
Caner ErkinMiddenvelder300
Gökhan GönülVerdediger273
Mehmet TopalMiddenvelder273
Voor de complete selectie: Clubpagina Fenerbahçe.

102 fans
Aanvaller, 32 jaar

In de wandelgangen

Zaterdag 25 mei
De New York City Football Club heeft grootse plannen. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.828125 seconden.