Voetbalzone

'Arsenal wendt deel van Van Persie-geld aan voor komst van Argentijn'

Donderdag, 16 augustus 2012 om 20:29

Volgens het Engelse Sky Sports heeft Arsène Wenger zich voorgenomen Lucas Biglia deze maand nog naar Londen te halen. Woensdag maakte Arsenal bekend een akkoord te hebben gesloten met Manchester United inzake de verkoop van Robin van Persie. De Nederlander brengt tussen de 25,5 en 30 miljoen euro op en een deel van het geld lijkt te worden benut voor de komst van Biglia.

/

De 26-jarige Biglia is net begonnen aan zijn zevende seizoen bij Anderlecht. Paars-Wit nam de Argentijn in de zomer van 2006 over van Independiente en sindsdien ontwikkelde Biglia zich sterk. De middenvelder beschikt inmiddels over de nodige ervaring en werd het laatste jaar al gelinkt aan tal van topclubs, uiteenlopend van Internazionale tot Real Madrid. Ook Arsenal werd echter veelvuldig genoemd als club met belangstelling.

The Gunners verkopen waarschijnlijk Alex Song aan Barcelona en willen Biglia in zijn plaats halen. Diens contract in Brussel loopt nog drie jaar door en dus zal er een afkoopsom op tafel moeten komen om hem naar het Emirates Stadium te krijgen. Arsenal versterkte zich deze zomer al met Lukas Podolski, Olivier Giroud en Santi Cazorla. Sky Sports weet dat behalve Biglia ook Nuri Sahin nog een doelwit blijft van Arsenal.

16 augustus 2012 om 20:32

en dit is weer de nieuwe subtopper. Hier word je toch geen kampioen mee.

16 augustus 2012 om 20:37

Weer de nieuwe subtopper?

16 augustus 2012 om 23:12

ik ken hem niet maar Het lijkt me geen Wereldspeler maar ik heb goed nieuws voor de Arsenal supporters

Het laatste seizoen van Arsenal dat zonder Robin Van Persie speelde werd Arsenal ongeslagen Kampioen (2004)

17 augustus 2012 om 00:55

Serieus. Volg je geen voetbal? Hoe kan je deze speler nou niet kennen?

16 augustus 2012 om 20:37

Spijtig, maar waar. Met het vertrek van RVP heeft Arsenal een klapper nodig om de gemoederen enigzins tot bedaren te brengen onder de supporters en om dan te komen met een Biglia.. tsja.

16 augustus 2012 om 20:48

en om prijzen te winnen, wat volgens iedere ex-gunner de reden is dat ze arsenal verlaten hebben

16 augustus 2012 om 21:07

Dat is nou eenmaal het beleid van Wenger / Arsenal, al jaren doen ze het zo en toch weten ze altijd boven verwachting te presteren. Als je het vergelijkt met andere EPL teams en hun uitgaven doen ze het prima, kampioen zal je er echter niet mee worden.

Maar Wenger deed het altijd al zo, vpersie was ook een "no-one" toen hij naar Arsenal kwam. Wat had jij dan verwacht? Dat ze opeens een wereldster zouden halen?

16 augustus 2012 om 21:14

Nadeel is, niemand ken RVP overtreffen.. Kun je maar beter 1 nemen waar ze geen verwachtingen bij hebben. Kan het alleen maar meevallen ;

16 augustus 2012 om 21:17

Wat een onzin Don Joe. Ben je soms vergeten hoe duur Reyes was? Arsenal had een tijdje minder te besteden dankzij de bouw van het nieuwe stadion. Je doet nu net alsof Cazorla, Podolski en Giroud nobodies zijn.

16 augustus 2012 om 21:20

Ik weet nie hoe duur Reyes was, maar Reyes heb ik nooit onder de echte topspelers geschaard. Toendertijd waren Henry, Pires, Viera, Cole, Ljunberg etc allemaal beter dan hem.

Die 3 spelers zijn geen nobody's maar zeker Poldolski en Giroud zijn geen topspelers.

Fabregas, Nasri en RVP weg, Arteta, Podolski, Gervinho etc ervoor terug, tel uit je winst.

Na al die verkopen kunnen ze toch minstens 1 of 2 echte topspelers halen waarmee je kans maakt om mee te doen om het kampioenschap

16 augustus 2012 om 21:29

Het leek er even op alsof je bedoelde dat het beleid van Arsenal is dat ze alleen maar goedkope spelers halen vandaar Reyes aangezien hij allesbehalve goedkoop was.

Overigens werden de 3 die ik opnoemde gehaald voordat RVP werd verkocht dus om dan aan te komen met een Biglia is een beleding voor de supporters. Zelfs Piers Morgan spreekt er schande van.

16 augustus 2012 om 21:34

Ik vind niet dat ze slechte spelers halen maar wel mindere spelers dan de spelers die vertrekken, geen echte topspelers zoals Vpersie, Fabregas en Nasri dat wel waren. dat vind ik jammer omdat ik Arsenal ook mee wil zien strijden om de titel, aangezien ze aanvallend verzorgd voetbalen spelen, laat staan de Arsenal supporters.

Andere kant begrijp ik Wengers beleid wel en ik respecteer het ook. Ook maakt hij spelers beter, wat hem een goede coach maakt.

Ben het met je eens dat Biglia een belediging is, om mee aan te komen nadat je allerbeste speler vertrekt.

16 augustus 2012 om 21:58

@joe, Bergkamp!!!

16 augustus 2012 om 20:49

Arsenal maakt van subtoppers tot wereldspelers. Dat vind ik ook zo prachtig aan mijn club, als je zag hoe Song was toen ie net aankwam en nu speeld zie je een behoorlijke verschil.

16 augustus 2012 om 20:52

ja helaas is hij al 26 en geen jonkie meer.

16 augustus 2012 om 20:54

Er zit nog wel rek aan als je 26 bent kun je altijd nog beter worden. Kijk maar naar Xavi die pas op zijn 28ste begon te pieken.

16 augustus 2012 om 20:55

speeld, behoorlijke?

16 augustus 2012 om 21:10

Absoluut waar, Wenger heeft zeker spelers beter gemaakt in zijn tijd. Ik ken deze Biglia niet echt dus kan er niet over oordelen. Kan me wel herinneren dat hij ook speelde tegen Ajax maar toen leek hij mij gewoon een normale speler van Anderlecht niveau.

Hoe zit het trouwens met Diaby? Die was technisch zo goed, zag ik als dé opvolger van Viera, met potentie om beter te worden

16 augustus 2012 om 21:19

@ Somagunner

Ach, laat je niet verblinden door paar mooie passes van Song op Rvp, daar tegenover staat zoveel meer mindere punten van Song. Hij vergeet te verdedigen (omschakeling), ondanks dat Song dus die assists heeft gegeven zijn er talloze passes mislukt, klungelig balverlies. Dus ik snap werkelijk niet hoe men Song op basis v/h afgelopen seizoen zo de hemel in prijst, weet eigenlijk nog steeds niet waar die echt goed in is. Song kun je als Arsenalfan beter kwijt dan rijk zijn.

16 augustus 2012 om 21:55

Doet mijn clubbie united ook, zelfs verder dan wereldspelers. Maar we weten tenminste wel wanneer het tijd is om te kopem wanneer Nodig.

16 augustus 2012 om 23:36

Ja maar Song zijn we kwijt.

16 augustus 2012 om 21:01

Ben het echt niet met jullie eens! Biglia is een geweldige verd. middenvelder die makkelijk op topniveau meekan. Sta er al jaren van te kijken dat de uitblinkende Biglia niet eerder naar een topclub gehaald is.
Arsenal haalt met Biglia en Carloza twee toppers van morgen binnen, let op mijn woorden. Je hoeft niet perse 45 miloen uit te geven aan een Braziliaans talent dat over 3 jaar alleen nog maar uitgaat of een uitgerangeerde vedette van real Madrid. Je kan ook gewoon goed souten en dat heeft Arsenal hier gedaan.

16 augustus 2012 om 21:56

inderdaad met 1 speler wordt je geen kampioen.. maar met 1 team wel!

Topspelers ontstaan niet zomaar, die worden gemaakt waar ze spelen.. en Arsenal maakt van de meeste spelers (als die gemotiveerd zijn) topspelers.. daarbij is er weinig klasse verschil met 2004.. dus prijzen pakken kan dit Arsenal wel degelijk, er is een reden voor waarom jij geen scout ben bij een club.. of het tot dusver nog niet ver heb geschopt in de prof wereld.. en hier beeld jij de grootste voorbeeld uit... wat denk jij? je heb het of je heb het niet.. je kan jezelf nooit verbeteren? hoe vaak ik het afgelopen seizoen met verbazing naar dit soort reacties kijk.. BOE BOE Arsenal moet topspelers kopen en ophouden met talentjes.. next topic-- Wauw AOC moet in de basis!! (ja goed man, die pas ingekochte talentje...) probeer je standpunt vol te houden en niet per maand van standpunt te wisselen... misschien niet direct jij... maar vele wel!

16 augustus 2012 om 22:06

Weinig klasseverschil? Haha!

Cole, Pires, Ljungberg, Henry, Bergkamp, Viera, Clichy, Campbell, Toure, wakker worden knul!

Van standpunt wisselen is er bij mij geen sprake, als Arsenal nou eens RVP gewoon vorig jaar had aangepakt in plaats van zo'n lullig contract van 80.000 per week voor je beste man. Bij het vertrek van Cesc hadden ze op moeten letten. Met RVP was dit team klaar voor een prijs, zonder moet ik het nog zien gebeuren.

Gelukkig liggen alle spelers nu voor minstens 3 jaar vast (op Walcott na, maar die verlengt hopelijk snel voor 4 jaar). Ik ben een enorm fan van Cazorla en Podolski, Giroud ken ik dan weer wat minder maar ik vertrouw op de scouting van Arsenal. Hopen op Biglia / M'villa of Sahin. Song vind ik zijn rol goed uitvoeren, maar 20 miljoen (als dat waar is) is een uitstekende prijs voor hem.

Afwachten, alweer..



16 augustus 2012 om 22:16

Lullig contractje.. 80.000,- euro per week.. Je mag blij zijn met 500,- per week verwende nesten.

17 augustus 2012 om 17:47

JA weinig klasse verschil!

Podolski, Cazorla, Giroud, Song, Rosicky, Vermaelen, Kocielny, Szczesny, Sagna, Wilshire, Walcott, Gervinho, AOC jij moet wakker worden het gaat hier om internationals... sommige nog jong, die kunnen allen nog groeien..

In mindere mate, maar nog steeds prima spelers..: Gibbs, Arteta, Chamakh, Santos, Mertesacker etc. etc.

weinig klasseverschil.. de 3 nieuwelingen kunnen we nog niet echt beoordelen, maar ik denk en vind dat een Podolski van dezelfde waarde als Bergkamp kan zijn (qua statistieken dan.. Bergkamp zijn techniek was fenominaal.. maar de schoten van Podolski!! heerlijk) Giroud andere type spits, maar waarom zou hij niet de nieuwe topspits van Arsenal kunnen zijn of worden.. Cazorla - Pires.. schat ze allebij even goed.. Pires presteerde goed in het team van Arsenal.. wederom waarom zou Cazorla dat ook niet kunnen doen.. Song en Viera.. ok Song heeft een goed seizoen gedraait.. Viera was een echte verdedigende middenvelder.. Cambell en Toure vs Vermaelen en Kocielny, echt geen groot verschil ofzo.. Vermaelen is zoieso beter dan zowel Cambell als Toure.. Ljungberg vs Walcott.. Walcott doet het prima hoor en zeker niet slechter dan Ljungberg.. en Gervinho kan alleen maar beter worden (deed het toch voortreffelijk toen bij Lille, hopen dat het er uit komt) dan heb je ook nog Aoc.. ontwikkeld zich snel.. international enzo..

dus ja, nogmaals, ik vind de verschillen klein en mogelijk alleen te vinden in het feit Henry vs Giroud (waarin Giroud naar die waarde kan groeien) en Viera vs Song (hierin.. tjaa bestaat er uberhaubt wel een tweede Viera).. het allergrootste verschil zit hem meer in het team opzich... Arsenal moet weer opnieuw beginnen met een nieuw team.. dat gaat niet in 1x presteren.. de spelers die jij opnoemt speelde al een tijdje samen en dat heeft als uitwerking het ongeslagen kampioen worden... Mancester City heeft nu al een tijdje al het geld van de wereld.. maar werden toch echt "pas" vorig seizoen kampioen.. Psg.. hetzelfde vorig seizoen niet kampioen (wel bijna, maar dat is niet helemaal) Chelsea is de enige olieclub die wel in 1x instaat was om te presteren volgens mij behalve dan europees gezien ook dat duurde even.

17 augustus 2012 om 03:58

Haha, dat wil ik je over een paar maanden nog eens horen zeggen. Hij is al jaren de beste speler van België. Hij wordt een wereldtopper.

16 augustus 2012 om 20:33

biglia.. zijn grootste droom is spanje.. maar arsenal zal hij zeker niet afslaan...

maar hij dit niveau aankan?

16 augustus 2012 om 20:33

Hahahahahahahhahahahahaha nee hier maak je Arsenal fans gelukkig mee! Kom op Wenger! Toon ballen en haal een echte topper voor dat geld!

16 augustus 2012 om 20:59

welke topper wil er dan naar arsenal noem er eens 3?

16 augustus 2012 om 22:08

Alsof wij iedere speler kennen, je hoort alleen van spelers die Arsenal interessant vind of ze willen of niet. Maar ik geef je er al vast 2, Cazorla en Podolski. En een topper als Vermaelen, die via Kompany eenvoudig bij City binnen kon stromen, verlengt zijn contract binnen 3 tellen. Een Gunner noemen we dat.

16 augustus 2012 om 23:03

ik hou van arsenal weet je dat, en ik bedoel allen te zeggen dat een david silva of een vidic noem maar wat niet naar arsenal willen omdat ze al bij top clubs spelen ...

17 augustus 2012 om 04:33

Higuain, Götze, M'vila om zomaar 3 voetballers te noemen. Als je begint met de eerste topper halen, dan volgt de rest meestal.

16 augustus 2012 om 20:34

Wie is Biglia?
Ik ken hem niet, kennen jullie hem?

16 augustus 2012 om 20:41

Not sure if serious..

Biglia is een dragende kracht bij Anderlecht en was een paar keer opgeroepen bij Argentinie, maar daar is ook alles mee gezegd. Hij heeft er nu al 6 seizoenen opzitten in Belgie en dat een Arsenal nu pas komt kijken lijkt mij een beetje een paniekaankoop.

16 augustus 2012 om 22:54

Arsenal wordt al maanden aan hem gelinkt. Hij lijkt me niet goed genoeg maar wie ben ik...

16 augustus 2012 om 23:13

Bedankt voor de info, ik weet al wat meer over hem.

16 augustus 2012 om 20:52

Schijnbaar speelt ie ergens in Frankrijk;

On:
Ik weet niet wat ik van deze transfer mag verwachten. Hier wordt Arsenal niet sterker van.

16 augustus 2012 om 23:17

Haha Wenger heeft iets met franse voetballers daar heb je gelijk in.

Maar als jij denkt dat Anderlecht een Franse club is, dan weet ik het ook niet meer

16 augustus 2012 om 20:34

Haal gewoon M'villa dan, dit is weer een aankoop als Gervinho, leuke voetballer hoor, maar gaat je geen kampioen maken. Ze hebben genoeg geld, doe er dan ook iets mee...

16 augustus 2012 om 21:28

Wat denk je nou dat een M'vila je wel kampioen maakt. Iemand die bij Stade Rennes heeft gevoetbald, en nog nooit op het allerhoogste niveau, dus met m'vila heb je ook geen garantie.

16 augustus 2012 om 21:46

M'vila is gewoon een uitstekende voetballer, beter dan deze Biglia.
Daarnaast is M'vila stuk jonger en in potentie een wereldtopper.

16 augustus 2012 om 21:53

Dus jij wilt zeggen dat jij elke wedstrijd van Stade Rennes hebt bekeken en daar uit de conclusie hebt getrokken dat M'vila in potentie een wereldtopper is? Het blijft dus een gok wat je neemt met dit soort spelers die zich op het allerhoogste niveau niet hebben kunnen bewijzen, en zeker met deze gozer die schijnt het afgelopen ek een onruststoker zijn geweest bij het Franse elftal. Biglia heeft wat dat betrefd wel meer ervaring dan deze M'vila. Weliicht, dat M'vila uit gaat groeien tot een wereldspeler maar om hem op jonge leeftijd meteen onder druk te zetten dat hij de 'verlosser' is gaat te ver, en zal ook niet goed zijn voor deze jonge speler.

17 augustus 2012 om 01:03

.. milo... mvilla staat heel hoog aangeschreven door de franse pers... is in het team van het jaar gekomen van 2010-2011 .. heeft al 22 interlands gespeeld.. lijkt mij duidelijk wie er meer ervaring heeft

17 augustus 2012 om 02:29

Dat die door de pers is verkozen voor het elftal van jaar zegt mij eigenlijk niets. Tegen welke tegenstanders mocht hij meedoen met het Franse elftal? Itt Biglia heeft hij wel op het allerhoogste niveau gespeeld met Anderlecht. Maar nogmaals het kan zijn dat M'vila in potentie een wereldspeler gaat worden, maar je kan niet verwachten dat hij meteen(!) doorslagevend gaan zijn of ze kampioen gaan worden of niet, wat ook niet zal gebeuren.

16 augustus 2012 om 20:34

Is hij nou echt goed? Arsenal kan dat geld toch beter investeren in anderen spelers...

16 augustus 2012 om 20:34

koop dan gaston ramirez ofzo

16 augustus 2012 om 20:37

Biglia is een lastig geval eigenlijk. Een verdedigende middenvelder die elke transferperiode wel gelinkt wordt aan een buitenlandse club, maar ondertussen reeds zo'n 6 jaar in België speelt. 1 of 2 keer opgeroepen voor Argentinië. Goede speler hoor, maar Arsenal-niveau? Ik weet het niet. Hij heeft goede periodes gehad bij Anderlecht, maar nadat hij vorig jaar geblesseerd raakte, had hij een vreselijk half seizoen achter de rug. Daarvoor misschien wel de beste middenvelder in België.

16 augustus 2012 om 20:37

Dat is goed nieuws voor Moisander neem ik aan want dan zal Anderlecht wel weer een belletje richting Alkmaar plegen?

On
Biglia is een leuke voetballer, maar om hem nu echt een directe versterking voor het middenveld te noemen? Of zouden ze er vanuit gaan dat Song inderdaad weggaat?

16 augustus 2012 om 21:37

Wat heeft moisander met Biglia te maken? Aangezien Moisander een centrale verdediger is en Biglia een middenvelder.

17 augustus 2012 om 08:32

Klopt, maar ik zat te denken aan het geld dat Anderlecht zal ontvangen voor Bilgia. Aangezien Anderlecht het geld dat met de verkoop van Suarez binnen zou komen (deels) had willen besteden aan Moisander, was mijn gedachte dat nu er wellicht wel geld binnenkomt voor Biglia, ze zich weer in Alkmaar zullen melden. Ik zie Moisander dus niet als vervanger van Biglia ;

16 augustus 2012 om 20:38

Ik dacht aan Messi toen ik de titel las. Weer een droom armer..... ;

16 augustus 2012 om 20:38

Biglia is in belgië een uitstekende speler. Zou eventueel à la Arteta gewoon een goede selectiespeler kunnen worden, maar ik verwacht van het geld van Dhr. Geweldenaar van Persie een Higuaín, Leandro Dimiao of als je dan toch moet shoppen bij Anderlecht neem dan Mathias Suárez.

Biglia is een goede voetballer, maar het word op voorhand geen Fabregàs/nasri/van Persie.

Ik denk dat de arsenal fans hier toch wel enigzins gefrustreerd van raken.

Al hou ik erg van het beleid van Wenger.

Ik ga er trouwens vanuit nu Anderlecht hier weer miljoenen aan over houd dat de transfer van Moisander er ook wel komt.

16 augustus 2012 om 20:38

En dan kan Moisander toch naar Anderlecht, en dan zal AZ weer een speler moeten halen.. misschien Martina van Rkc? Vind Biglia wel een goede voetballer maar niveau Arsenal denk ik helaas niet.. Maar wie weet verrast hij vriend en vijand.

16 augustus 2012 om 20:47

???

Biglia is een middenvelder, en Anderlecht moet dan Moisander halen, wie een verdediger is.
En dan moet AZ Martina halen, wie een buitenspeler is?!
Wat een geniale reactie!

OT:
Argentijn van Anderlecht, en dan neem je Biglia ipv Suarez?
Come on Wenger!

16 augustus 2012 om 20:58

Gest00rd,

Hhaha, ook ik kan miszitten maar ik zou toch zeggen dat Cuco Martina een verdediger is!!

Bananenspin,

Zeker goed gedacht! En Martina past uitstekend binnen het alkmaarse beleid! Buiten dat een uitstekende verdediger!

Gorter/wijnaldum - Viergever - Martina - Marcellis/johansson

Een achterhoede met mogelijkheden!

16 augustus 2012 om 21:04

ooo, whahaha.

Ik had de verkeerde Martina voor me denk ik dan.

Speelde er vroeger eentje bij Rbc, en dat was een buitenspeler.

Ik haalde die 2 door elkaar, haha.

16 augustus 2012 om 21:20

Gest00rd,

Denk toch dat je Cuco Martina, de verdediger bedoeld or; Die heeft voor zijn RKC tijd bij RBC gespeeld!

16 augustus 2012 om 23:05

Hmm, dan gebruik ik de verkeerde bronnen op basis van posities.

Maar dan alsnog, Biglia speelt nooit in het hart van de defensie, dus dan klopt het alsnog niet.

16 augustus 2012 om 20:38

messi? pastore? ohhh. wacht.... nee, tis biglia.

16 augustus 2012 om 20:39

Biglia is pure middelmaat, Song is 5 keer beter.

16 augustus 2012 om 21:38

analist van niveau... waarschijnlijk hoorde jij ook bij de groep die Song 1 jaar geleden ook niets vond.. dit jaar stond hij er wel erg goed.. dus dan zijn jullie overtuigt..

wat inhoud dat als ze Biglia halen.. en hij heel goed speelt.. jij je spontaan aansluit bij die groep die altijd al had geweten dat Biglia een aanwinst is..

16 augustus 2012 om 20:41

Deze jongen is mij helemaal niet opgevallen, ik ken hem eerlijk gezegd ook niet. Kan hij het niveau van de Premier League aan?

16 augustus 2012 om 20:41

Tsja...wat moeten we hiervan denken. Ik kijk nooit naar Anderlecht, heb ze hooguit een paar keer tegen Ajax zien spelen. En daar viel Biglia nou niet bepaald op ofzo. Ik vraag me af of hij goed genoeg is voor Arsenal.

Zijn er misschien trouwe Anderlecht-volgers hier op VZ die hem beter kennen?

16 augustus 2012 om 20:44

Is toch wel 1 van de beste verdedigende middenvelders in de Belgische competitie. Ik zie hem wel iets kunnen klaarmaken bij Arsenal. Je wordt toch niet opgeroepen voor het Argentijns elftal als je er niets van kent.

16 augustus 2012 om 20:47

nu idd niet meer,maar in de tijd van Maradonna wel.

16 augustus 2012 om 20:53

Ja, dat lijkt me logisch. Maar ik betwijfel of hij gelijkwaardig is aan Song...ik denk het niet namelijk. Volgens mij is dit een soort Fernando Gago...

16 augustus 2012 om 20:42

Waarom haalt Arsenal niet een spits al Hulk of Falcao????????

16 augustus 2012 om 20:44

Geef jij het geld aan Wenger? Dat zijn totaal geen realistische aankopen.

16 augustus 2012 om 20:47

Van het geld van van Persie + het geld dat is uitegegeven aan net-niet-spelers zoals Podolski en Giroud, heeft ie echt wel zo'n speler kunnen en moeten kopen.

16 augustus 2012 om 20:51

Falcao is al voor veertig miljoen naar Madrid gegaan vorig seizoen, dus daar zouden ze heel veel voor moeten bieden. Hulk kost ook al zeker 40/50 miljoen. Wat heb je aan een speler? Je kan niet verwachten van Arsenal dat ze alles op een speler in zetten.

16 augustus 2012 om 20:51

Ja, ze hebben het geld maar in het echt is het anders dan in Fifa of Football Manager. Zoals we Wenger kennen zou hij nooit aankopen boven de vijfentwintig miljoen doen.

16 augustus 2012 om 21:33

net niet spelers? wauw jij hebt echt veel verstand van voetbal... als jij ooit een scoutnetwerk zou moeten opzetten, dan heeft de club die jou onder contract heeft staan heel heel heel veel pech.

16 augustus 2012 om 21:35

en terecht.. Wenger en zijn staf hebben het zelden mis... schijnbaar hebben vele dat niet echt door... ook hebben vele het idee dat alleen de eerste 11 spelers belangrijk zijn... vele zien het belang van een breed elftal ook niet..

16 augustus 2012 om 21:44

Als er spelers blijven vertrekken kan je niet spreken over een brede kern. Met de komst van Biglia heb je weer iemand die op de plek van Song kan spelen, als Song dan besluit om te vertrekken kan je weer overnieuw beginnen.

17 augustus 2012 om 00:25

Wat een grappenmaker!

17 augustus 2012 om 00:37

@ titinr14

Ik wil spelers als Giroud en Podolski hier niet afkraken, maar als je kijkt naar de aankopen en geruchten van bijvoorbeeld clubs als Chelsea, PSG en Real Madrid, deze clubs hebben weliswaar meer budget, maar Arsenal zit ook niet krap nu na de verkoop van Rvp.
Ik denk ook dat de reden is dat Arsenal maar geen kampioen wordt is, dat steeds de beste spelers gaan (rvp, Fabregas, Nasri etc..) en er worden middelmatige spelers voor in de plaats gehaald (giroud, Podolski, Arteta).

16 augustus 2012 om 20:46

Falcao zit bij Atletico precies goed. Als er een betere club komt dan zie ik hem wel vertrekken. Arsenal is zeker niet beter dan Atletico op dot moment. Gewoon een seizoen afwachten en dan naar de absolute top.

16 augustus 2012 om 20:48

jij denkt dus dat atletico beter is als arsenal?

16 augustus 2012 om 20:56

Beter DAN of gelijkwaardig. Het is in elk geval geen echte stap vooruit.

16 augustus 2012 om 21:02

geen school geloof ik

16 augustus 2012 om 23:10

Haha laat me niet lachen. Arsenal is beter dan iedere club in Spanje behalve de grote 2.

16 augustus 2012 om 23:59

Het valt me nog mee dat je inziet dat Real ook beter is.

Langzaam maar zeker begin je realiteit onder ogen te zien, nog even en dan zijn we het over alles eens.....

16 augustus 2012 om 20:46

Spitsen als Hulk of Falcao? Als wenger een spits van dat niveau haalt is het een wonder.

16 augustus 2012 om 20:48

Inderdaad, Wenger haalt alleen maar middelmatige spelers..
Komop man! Doe eens niet zo zuinig en haal een grote naam binnen!

16 augustus 2012 om 20:43

En een middenvelder als Moutinho????

16 augustus 2012 om 20:45

echt zo een typische arsenal- aankoop. belachelijk zeg. haal m'vila als je toch een cdm wilt, helaas is sahin weg naar liverpool maar biglia??? wat bezielt het arsenal bestuur? ik ben echt gefrustreerd op het manier van handelen van arsenal

16 augustus 2012 om 20:47

hou dan song en koop gewoon isco en m'villa want biglia is gewoon van het niveau sunderland...

16 augustus 2012 om 20:47

Dit is geen speculatie de speler heeft al aangegeven dat we al contact met hem opzochten. Maar niet getreurd dit is waarschijnlijk een back up aankoop voor als er iets misgaat met Arteta, Diaby of een Wilshere. Als vierde keus een Argentijns international te hebben die in de belangstelling stond van Inter en Madrid is niet slecht.

Ik denk dat Sahin eerste keus is voordat ze naar die Argentijn kijken. Van Persie mag wel weg zijn, maar ik denk dat we wel een kans maken op de titel.

16 augustus 2012 om 20:49

Volgens mij is Sahin al op weg naar Liverpool. Rodgers is een goeie vriend en voormalig club-collega en dat is een van de redenen dat Mourinho wilt dat Sahin aan Liverpool wordt verhuurt.

16 augustus 2012 om 20:51

Ach ja als Sahin liever naar Liverpool gaat vind ik het niet zo super erg. Arsenal blijft een club die graag werkt met jonge spelers en roeit met de riemen die ze hebben.

Het zou de ontwikkeling van Ramsey en Wilshere tegenhouden met de komst van Sahin wat ik dan jammer zal vinden.

16 augustus 2012 om 20:54

@isomr mourinho wil hem naar liverpool hebben maar hij wil zelf naar arsenal omdat hij daar cl speeld

16 augustus 2012 om 20:55

Ramsey heeft wel potentie maar ik denk dat Arsenal beter nu naar kwaliteit gaat kijken. Ik heb maar een klein idee hoe Arsenal volgend jaar speelt en wie meestal de basis spelers zijn. Kan jij misschien een opstelling hier maken en dan aangeven welke spelers er komen of welke posities er moeten versterkt worden?

16 augustus 2012 om 21:02

Denk dat Wenger op deze manier gaat spelen als Song weggaat anders speeld ie wel op de plek van Diaby. Denk eerlijk gezegd dat er geen transfers bij komen misschien nog een extra middenvelder als Song weggaat en dat Sahin misschien bij gaat komen.

Szczesny
Sagna
Koscielny
Vermaelen
Gibbs
Arteta
Cazorla
Diaby
Walcott
Giroud
Podolski
16 augustus 2012 om 20:51

Is gewoon een goede middenvelder, doet me veel denken aan die andere Lucas van Liverpool. Is niet echt een aanwinst, maar wel bruikbaar.

16 augustus 2012 om 20:50

Hij wordt gehaald om Song te vervangen.. Biglia is wel een leuke speler voor een club als Newcastle maar hij komt gewoon te kort voor een club als Arsenal. Maar hij heeft wel potentie maar daar moet Arsenal nu niet naar kijken.

16 augustus 2012 om 20:53

gaat song weg?

16 augustus 2012 om 20:54

@gunner_pro

Song staat in belangstelling van Barca, de kans dat hij daar heengaat is groot.

16 augustus 2012 om 20:56

nee hoor maak je niet druk zo gek zijn daar in het bestuur ook weer niet om hem ook nog te laten gaan

16 augustus 2012 om 20:56

Waarschijnlijk wel. Gisteren kwam een delegatie van Barca in Londen aan om gesprekken te voeren over Song.

16 augustus 2012 om 20:59

@daanjeeee

Het bestuur van Arsenal is tot alles instaat. Sta niet verbaasd te kijken als Song ook nog vertrekt.

Als ik me niet vergis, zijn Arsenal en Barca in gesprek over de transfer. Ik dacht dat ik dat gelezen had. Correct me I'f im wrong.

16 augustus 2012 om 20:59

Als we de media moeten geloven heeft Arsenal een bod van vijftien miljoen pond geaccepteerd en nu moet Song eruit komen met Barcelona. Natuurlijk zou je zeggen dat we de media niet altijd moeten geloven maar zoals ik de laatste tijd Arsenal zo zie en een paar andere artikelen, denk ik wel dat dit waar is.

16 augustus 2012 om 23:07

@hageneesje hij zij zelf ook dat hij gelukkig is en niet perse weg wil maarja dat bestuur klopt wat je zegt is tot alles in staat...

16 augustus 2012 om 23:34

Song is 100% weg. @hageneesje @daanjeeee

16 augustus 2012 om 20:55

Biglia is natuurlijk geen slechte speler, maar is niet geschikt voor de (absolute) top.
Arsenal kan beter M'villa halen, dat is in mijn ogen een vooruitgang t.o.v Song.

16 augustus 2012 om 20:58

Zou die transfer van Biglia dan eindelijk komen? Hier wacht hij al jaren op en hier word ook al jaren over gespeculeerd, zal niet te veel kosten, 6-8 miljoen ofzo. Leuke speler voor het team die zomaar eens heel erg goed kan uitpakken denk ik.

De laatste jaren speelt hij niet echt indrukwekkend, stille werker dat zeker maar niet meer speciaal als een paar jaar geleden.

16 augustus 2012 om 20:59

Ik ben supporter van Anderlecht & ben eerlijk over Biglia. Dit is niet het niveau wat Arsenal nastreeft.
Veel te weinig aanvallende impulsen/scorend vermogen & uitvoeringssnelheid om het te kunnen maken aan de top!

16 augustus 2012 om 21:01

Als Arsenal Alexandre Song en Theo Walcott nog laten gaan en deze Lucas Biglia binnenhalen, kan je als supporter van deze geweldige club gewoonweg niet gelukkig worden. Arsenal streeft geen topniveau meer na, zoveel is duidelijk.

16 augustus 2012 om 21:02

Jammer dat Alex Song weg gaat maar dit van Biglia is hopelijk niet waar. Arsenal vervangt Song heus wel met een betere speler.. Hoop ik..

16 augustus 2012 om 21:30

Een topspeler is een speler die instaat is om een heel seizoen te schitteren.. meerdere seizoenen lang.. van Persie draait 1 echt goed seizoen.. voor de rest wordt er vaak over hem gezegt dat hij alleen bij Arsenal zo goed kan spelen.. (het team om hem heen gebouwt blabla) en is RVP zo onbetrouwbaar als wat.. door blessures..

dus wanneer ik mensen hoor zeggen dat Arsenal een klapper nodig heeft omdat hun "topspeler" weg is.. nee niet echt.. Giroud topscoorder Frankrijk, prima speler.. maar topscoorder.. nee dat zegt niet veel want van Persie was niet topscorder van de eredivisie toen hij naar Arsenal ging.. dat betekend echter wel dat je in die rol kan groeien.. podolski ook zeker goed.. Chamakh.. waarom niet? prima spelers... ook denken mensen schijnbaar dat Arsenal over een sjeik beschikt, nee dit is niet zo.. dat betekend voor normale voetbalclubs dat ze moeten nadenken hoeveel ze spenderen en dus niet aan kunnen kloppen: hoeveel wil je? 30 mil! helemaal goed, we storten het morgen.

Dat die rat van een van Persie vroeg om topspelers, vervolgens 3 topspelers ziet komen en alsnog vertrekt zegt genoeg.. net als dat hij zei niet te vertrekken.. netals dat hij zei.. alleen prijzen met arsenal te willen winnen...

Ja het zijn 3 topspelers, alle 3 internationals en niet voor de minste landen ook.... Giroud in mindere mate misschien.. maar die is zoals eerder gezegt topscoorder van de ligue 1 geworden. Cazorla geen vaste waarde in de basis van het Spaanse elftal... ja niet meer dan logisch gezien hun middenveld.. neemt niet weg dat Cazorla goed is.. Podolski altijd goed bezig.. scoort goed.. gezien het feit hij ook nog wel eens links wordt ingezet.. 100 interlands..

Biglia zou als vervanger voor Song prima zijn.. maar ik hoop dat Song gewoon blijft (kan Biglia als nog komen, nog sterker in de breedte..) zodat je blessuregolven voor een keer kan overleven.. vaak de doodsteek voor Arsenal..

Maar dit Arsenal zou al mee kunnen doen voor de prijzen.. er is genoeg kwaliteit.. omdat de kwaliteit van een speler nog steeds niet wordt bepaald door het prijskaartje.. en Wenger en zijn staff zitten er zelden naast...

GO Arsenal Go.. jullie hebben van Persie helemaal niet nodig..

PS: hoe gaat RVP het doen dit jaar? ik gok op minstens 3 maanden blessureleed. zijn grootste kwaliteit.

PS: stel dat Arsenal mee zou doen met de gekkigheid van Chelsea en City en voornamelijk jullie ideeen... klinkt leuk en aardig.. beetje jammer dat ze dan binnen 5 jaar zullen lijden aan het Glasgow Rangers syndroom en de fans naar Southern Football League Premier Division wedstrijden mogen kijken ofzo.. als ze zelfs niet nog lager zouden kunnen komen. want dat betekend minstens 30 miljoen voor 1 speler.. mogelijk zelfs een talentje uit Brazilië waar de competitie van zo hoog niveau is, dat je automatisch met plezier 33 mil uitgeeft voor 1 speler.. het zou niet de eerste Braziliaan zijn die faalt in Europa..

16 augustus 2012 om 21:31

Arsenal kan liever M'vila en Nuri Sahin halen. De opvolger van Van Persie is al binnen: Olivier Giroud!
Met in het achterhoofd dat Jack Wilshere nog terugkomt van zijn blessure, moet het wel goedkomen.

Alleen hoor ik berichten dat Mourinho, Nuri Sahin naar Liverpool wilt sturen omdat zijn ex-assistent Brendan Rodgers daar trainer is en Mourinho het niet zo heeft op Wenger. Maar ben van mening dat Nuri Sahin de perfecte man is die ze zoeken na het vertrek van Cesc Fabregas. Ben overigens niet overtuigd van Biglia.

Ook mooi om te horen; Scouts van Arsenal hebben een seizoenskaart van Galatasaray gekocht, om Selçuk Inan in de gaten te houden. De beste man was de beste speler van afgelopen seizoen (gekozen door de Uefa) en speelt aankomend seizoen Champions League met Galatasaray! Een speler die perfecte lange en diepe ballen kan geven. Met een koelbloedige afmaker maakt hij zo minimaal 15-20 assists per seizoen.

16 augustus 2012 om 21:36

Daar kun je toch helemaal gek van worden als Arsenal fan. Natuurlijk, financieel gezien een erg verantwoorde club en als ze daarmee prijzen zouden pakken, zouden ze een nog dikkere respect van mij krijgen. Maar waar draait het allemaal om bij topclubs (en ja, daar schaar ik Arsenal ook tussen)? Strijden voor de prijzen.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand bij Arsenal, wie dan ook, of het nou de fans of het bestuur is die echt denken dat Arsenal wat zal winnen dit jaar. Het geld is er, genoeg geld zelfs maar geld is er om uitgegeven te worden. Niet alles natuurlijk, maar sowieso wel een deel om weer te kunnen strijden met de andere grootmachten.

17 augustus 2012 om 18:07

Feyenoord Uefa Cup 2002, Porto met zijn europese Uefa/cl successen... Cyprische CL overwinningen.. NL finale Wk2010. PSV halve finale CL 2005.. alles is mogelijk zolang het team maar goed op elkaar is ingespeeld.. met spelers voor 30/40/50 mil kopen win je niets.. als het team niet draait.

17 augustus 2012 om 19:30

Tuurlijk is alles mogelijk, dat is de grote cliché van het leven. Feit blijft echter dat het 90%, en dan ben ik nog erg mild, aan kwaliteit ligt. Je mag dan wel een erg goed in elkaar gespeeld elftal zijn, met rotzooi spelers kom je er niet. Wil niet zeggen dat Arsenal rotzooi spelers heeft, maar op maximaal 2 of zoiets na echt geen topspelers. En van zoveel voetbaljaren die geweest zijn, kom je met maar 4 teams (oranje uitgezonderd want die hadden en hebben gewoon een erg goede selectie, op een relatief matige verdediging na) die wat gewonnen hebben. Zegt veel vind ik.

17 augustus 2012 om 21:20

leugens... op de jonge talenten na (zelfs sommige van hun al!!) zijn internationals! en sommige hebben in het verleden laten zien, wel degelijk te kunnen voetballen.. misschien is de PL te moelijk of komen ze niet lekker terug van een blessure (rosicky aantal seizoen terug, nu Wilshire).. misschien presteren ze dit seizoen beter..

Prijzen win je nog altijd met een team en niet 1 speler.. een team kopen werkt op termijn! Chelsea begon goed (maar niet eerste) in de PL 2/3 jaar voordat ze pijzen wonnen .... City deed er een paar seizoenen over (4 jaar over FA Cup en 5 over PL) PSG nog geen prijs... (er is in feiten maar 1 speler die in zijn eentje prijzen kan winnen voor een team.. en dat is Ibrahimovic.)

Dat probleem gaat Arsenal (iig in het begin) weer krijgen.. nieuw team.. moet weer zoeken, nieuwe aanvoerder, ook nog eens een lastig begin.. september gelijk 3 toppers (city, Chelsea en Liverpool als het goed is.) maar over het algemeen een prima team (als die nieuwe spelers het PL niveau maar aankunnen en Gervinho laat zien wat hij bij Lille liet zien, AOC zich verder ontwikkeld, Walcott weer wat beter presteert, Rosicky lekker in vorm is, Song blijft, Wilshire goed terug komt, Vermaelen en Kocielny een goed duo blijven, Sagna weer kan spelen, en Gibbs leuke dingen laat zien + Szczesny en de rest ook nog een steentje kan bijdrage, al is het als reserve speler)

Szce/Fabi/Ma
Sagna/Jenkin
Kocie/Mer/Sq
Verma/Djo/Sq
Gibbs/Santos
Cazo/Arte/Ro
Song/Frim/Co
Wilsh/Ram/Ro
Walc/Gerv/Ar
Giro/Cham/Pa
Podol/AOC/Ar
16 augustus 2012 om 21:42

Sinds wanneer heeft sergio ramos een argentijnse tweelingbroer pff 2 druppels water

16 augustus 2012 om 21:49

Biliga is geen schijn beter dan Frimpong als cdm... Dit is puure geld verspilling als Arsenal hem wilt. Deze jongen is gewoon een sub-topper en Anderlecht is zijn top

16 augustus 2012 om 21:50

Ik ken de speler niet, maar daarom oordeel ik ook nog niet. Ik denk dat de velen die hier al meteen roepen dat Wenger een subtopper heeft binnen gehaald zijn vergeten dat wenger een oog heeft voor getalenteerde spelers. Was koscielny ook al een topper toen die werd binnengehaald? Bijna alle spelers die Arsenal heeft gehad waren subtop aankopen die later top werden. Zelfs RVP kwam van Feyenoord, voordat hij bij Arsenal kwam was hij bij de meeste ook onbekend en Subtop.
Wacht maar eens af die wenger is wat moois aan het maken.

16 augustus 2012 om 22:00

een van de betere spelers bij de belgie
maar vraag me af of dit nodig was wenger?

is een leuk speler voor de breedte geef dan maar gewoon de jeugd de kans.
zou je nog beetje geld besparen

16 augustus 2012 om 22:02

Ik oordeel ook niet meer, de Belgische competitie interesseert me nog minder als de Nl'se Jupiler League. Ik zie het allemaal wel, hou vertrouwen in Wenger dus mocht dit doorgaan, zal het wel een goede keuze zijn.

16 augustus 2012 om 23:12

Mensen Mensen,

Jullie zeggen elke transferperiode, 'ja Wenger haal nou eens een topper'. En elke keer doet deze man het niet. Elke keer zogenaamde net-niet spelers, maar deze jongen moet nu 2/3x minder kosten dan een M'vila en is niet eens minder dan hij. Verbaast mij trouwens dat hij er nog steeds zolang speelt. Als hij weggaat is dit een goed alternatief aangezien hij ook erg goed meevoetballen en tenminste aan zijn verdedigende taken houdt. Ik heb veel liever een linksback erbij

17 augustus 2012 om 18:02

jij snapt het xD

voor Song een vervanger halen EN nog wat meer in de breedte (lb) kopen voor de verdediging..

16 augustus 2012 om 23:15

Een maand geleden speelde Anderlecht nog een oefenmatch tegen Arsenal. Beiden wel niet met hun sterkste teams maar Biglia deed wel mee en hij deed het toen uitstekend op het middenveld!
En dat toch tegen Ramsey en Cocquelin (correct me if i'm wrong..), concurrenten voor het middenveld. Is natuurlijk geen wereldspeler momenteel maar is veel te goed voor de belgische competitie en valt ook europees met Anderlecht nooit door de mand.
Die 6 selecties voor Argentinië, waarbij zelfs één als interim-kapitein, zullen ook niet voor niets geweest zijn zeker?
Deze Biglia kan zeker iets toevoegen aan de huidige kern van Arsenal. Wenger zijn visie zal niet veranderen. Hij haalt geen wereldtoppers, hij maakt wereldtoppers.

16 augustus 2012 om 23:31

Ik denk dat Arsenal beter Song kan behouden want hij is natuurlijk een betere middenvelder dan Lucas Biglia. Ik had deze Argentijn wel bij Ajax willen zien en het kan de opvolger van Anita worden maar helaas zal Anderlecht veel te veel vragen.

16 augustus 2012 om 23:33

Ken Lucas Biglie niet echt maar misschien dat hij Song kan vervangen.

Song is ook weg bij Arsenal.

17 augustus 2012 om 00:19

Biglia is niet slecht ofz maar Arsenal kan tog beter M'vila halen als Song weg is..

17 augustus 2012 om 00:35

Arsenal had veel beter Berbatov kunnen halen lekker goedkoop veel ervaring , en goede technische speler die bij Arsenal zou passen

17 augustus 2012 om 01:28

Arsenal volgt Biglia al erg lang. Biglia speelt al 6 jaar voor Anderlecht, da's echt te lang en ik riep 2 jaar geleden het is nu of nooit voor Biglia wil hij ooit het Argentijnse nationaal elftal halen en bij een mooie club terechtkomen. Ik denk dat z'n niveau te laag ligt voor Arsenal.

17 augustus 2012 om 02:06

De perfecte opvolgers van Song zijn M'villa, Nzonzi, Capoue, Tiote. Maar nee, meneer Wenger wil met Biglia kampioen spelen...

17 augustus 2012 om 02:13

Voor Song ???? doe gewoon Vermaelen/koschielny/wilshere/sagna/szczesny er ook maar bij en dan mag je lekker voor plaats 10 tot 15 spelen.

Als Song echt vertrekt meteen Sahin of Lass halen.

17 augustus 2012 om 08:25

Wat een verrader is die Biglia!!!

7 jaar lang de kans gekregen van zijn club en nu er een grotere club aan de deur klopt gaat hij weg. Ik heb zijn shirt verbrand!!

.....komt me bekend voor dit maar kom er maar niet op..

17 augustus 2012 om 17:58

hij heeft ook 7 jaar die kans benut.. dus die vergelijking die je maakt slaat nergens op.. al is het alleen maar om het feit dat Anderlecht en Arsenal niet in dezelfde competitie spelen... Biglia niet aanvoerder van Anderlecht is.. Biglia geen jeugdfotos heeft waarbij zijn kamer geheel paars-wit is ingericht.. als supporter van Anderlecht.. en bovenal.. Arsenal en Anderlecht ook geen concurrenten ven elkaar zijn...

dus tjaa.. leuk geprobeerd... maar nee

Biglia heeft ook nog eens meegedaan met zijn club om de prijzen en gewonnen.. en Arsenal (zeker als RVP gewoon gebleven was) kan gewoon meedoen om de prijzen... maarja jij zal wel heel goed zijn in voorspellen en geeft Arsenal nergens een kans voor... jij zag vooraf Feyenoord zeker de Uefa cup winnen? was meer dan logisch vooraf gezien natuurlijk.. clubs als Inter en Dortmund en Rangers..

18 augustus 2012 om 09:25

Ik hoop dat dit niet waar is. Biglia is een goede speler maar is niet van hetzelfde niveau als Song. Wenger kan beter Sahin halen of een andere talentvolle speler.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Arsenal

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
3.Chelsea7536
4.Arsenal7335
Voor de complete stand: Premiership
SpelersPositieW
Santi CazorlaMiddenvelder3812
Aaron RamseyMiddenvelder361
Per MertesackerVerdediger343
Mikel ArtetaMiddenvelder346
Olivier GiroudAanvaller3411
Lukas PodolskiAanvaller3311
Theo WalcottAanvaller3214
Voor de complete selectie: Clubpagina Arsenal.
Programma 
Uitslagen
Voor de alle wedstrijden: Clubpagina Arsenal.

3 fans
Middenvelder, 27 jaar

In de wandelgangen

Maandag 20 mei
Juventus is bereid Claudio Marchisio aan het al langer geïnteresseerde Manchester United te verkopen. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Wat beoogde Advocaat nu werkelijk met zijn terugkeer bij PSV?

Al in december baalde Dick Advocaat van het dagelijkse pendelen naar zijn werk. Tijdens zo’n geestdodende rit tussen Den Haag en Eindhoven (en weer terug) betastte hij zijn pols en vroeg zich nuchter af of hij niet beter kon gaan vissen op de pier van Scheveningen. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.4375 seconden.