Voetbalzone

Torres: ‘Weer de Champions League winnen, maar op een andere manier’

Donderdag, 16 augustus 2012 om 12:19

Het vertrouwen is weer helemaal terug bij Fernando Torres. De spits twijfelde tijdens het voorbije seizoen of hij wel de juiste keuze had gemaakt door naar Chelsea te gaan, maar door diverse gebeurtenissen ziet de spits de toekomst weer rooskleurig tegemoet. Hij werd gedeeld topscorer op het EK, Didier Drogba vertrok bij Chelsea, trainer Roberto Di Matteo sprak zijn vertrouwen uit in Torres en hij scoorde in de wedstrijd om de Community Shield tegen Manchester City.

Bekijk de voorpagina voor het laatste nieuws.

16 augustus 2012 om 12:22

Nu is de manier veel geld uitgeven. Ik had dan toch meer met de tacktiek verdedigen en hard werken.

16 augustus 2012 om 12:25

Jep, Chelsea is de enigste club die geld uitgeeft

16 augustus 2012 om 12:32

't is ook nooit goed he. Eerst zeuren mensen over het defensieve spel. Dan worden er aanvallende aankopen gedaan, is het weer niet goed!


Dit was een reactie op Sam7689 trouwens!

16 augustus 2012 om 12:34

Laat ze eerst maar eens aanvallender spelen met die aanvallende aankopen, vorig seizoen speelden ze ook vaak zat met Mata, Sturridge, Lampard en Torres, wat in principe nu niet veel anders zal zijn dan met Mata, Hazard, Oscar en Torres.

En VZ die Community Shield was tegen City, niet tegen United.

16 augustus 2012 om 12:35

Je kunt ook beter scouten en zo goede aanvallende impulsen halen. ;; Niet elke goede speler is duur, er worden nog duizenden potentiele toppers over het hoofd gezien. Oscar en Hazard zijn grote talenten, maar ze zullen nóóóóóóit 40 miljoen waard zijn, schandalig bedrag. Dat betekent dat ze nu dus al net zo goed zijn als Zidane? Als Ronaldinho? Never! Hazard heeft nog niks bewezen. Ja, bij Lille in de Franse competitie, maar in de Champions League was het nou ook niet echt je-van-het. Oscar is eigenlijk hetzelfde, alleen die laat meer zien voor Brazilie dan Hazard voor Belgie. Dat jullie Chelsea verdedigen snap ik, maar dit zijn schandalige bedragen. En nee, het is heus niet alleen Chelsea die het doet, maar zij begonnen er wel zo ongeveer mee.

16 augustus 2012 om 12:38

Hazard nog nooit wat bewezen? Die man is 2x Speler van het jaar in Frankrijk geworden. Vorig seizoen 20 doelpunten en 22 assist en het is een middenvelder. En jij durft te zeggen dat hij nog niks bewezen heeft? In Nederland werd voor een speler als Suarez ook 26 miljoen betaald, terwijl de Nederlandse competitie toch echt minder is!

16 augustus 2012 om 12:44

@breedje

Ik denk dat het een wereld van verschil is! Sturridge is (of was er vorig seizoen) zeker nog niet klaar voor, Torres was echt hopeloos uit vorm en kon maar niet wennen aan het spel van Chelsea. Bovendien was het spel nog steeds afgestemd op Drogba. Lampard is een legende maar niet iedereen kan net als Giggs tot zn 38e presteren, zeker niet 90 minuten. En dan had je nog Mata.. 1e seizoen in dienst van Chelsea, dus ik denk dat je dan met 13 assists in de BPL (alleen David Silva had er meer) niet mag klagen.

Nu met Hazard, Mata en Oscar in de aanvallende rollen op het middenveld denk ik dat Chelsea wel eens hoge ogen kan gaan gooien. Het zal afwachten zijn of Hazard en Oscar er meteen staan, net als Silva en Aguero dat deden voor City. Maar áls ze er staan acht ik Chelsea in staat minimaal 2 hoofdprijzen te pakken dit seizoen.

16 augustus 2012 om 12:46

Ik ben wel de laatste die daarover zeurde. Ik was heel de tijd voor Chelsea en kon hun spel wel waarderen.

16 augustus 2012 om 12:51

@sam7689
oh haha dan is het prima ;p

16 augustus 2012 om 13:02

@gekke man
Je kunt de prijs van Hazard niet vergelijken met die van Ronaldinho. Je hebt te maken met inflatie. Ruud Gullit, vroeger een van de beste ter wereld, ging voor 17 miljoen euro (ongeveer 8 miljoen euro) naar Milan. Voor dat geld heb je nu Anita. Spelers worden steeds duurder.

16 augustus 2012 om 13:40

Zo goed als Zidane, Ronaldinho?
Heb jij ooit gehoord van inflatie ?

16 augustus 2012 om 15:35

gforce, begrijp je het begrip inflatie wel? Het is gewoon zo dat spelers zoveel waard zijn als de gek ervoor betaald, en die gekken zijn duidelijk Manchester City, Paris Saint Germain, Real Madrid, Chelsea en in het geval van Ibrahimovic ook Barcelona. Voor gemankeerde spelers als Andy Carroll wordt 40 miljoen euro neergelegd. Hazard was maximaal 30 miljoen waard, en Oscár misschien 15. Er worden gewoon belachelijke hoeveelheden betaald voor spelers.

16 augustus 2012 om 16:02

@joostvans
Maar dan kan je wel zo door blijven gaan. Dan is een van Persie met 1 jaar contract ook geen 25 miljoen waard. een Sanchez is geen 35 miljoen waard. Pastore is geen 50 miljoen waard.

Voor echt iedere speler betaal je in het hedendaagse voetbal al snel 2 keer zo veel als dat je misschien 10 jaar geleden zou betalen (al werd er toen ookal met geld gesmeten) dus daar moet je dan maar mee leven!

17 augustus 2012 om 23:11

Mee eens

16 augustus 2012 om 12:23

Torres lijkt weer te gaan draaien, en hopen dat hij dit seizoen wel zijn 58 miljoen euro waar maakt, lijkt me toch een hele grote druk op je schouders.

16 augustus 2012 om 12:24

mag ook weer op de zelfde manier hoor zolang je maar wint

16 augustus 2012 om 12:24

ik denk dat Torres dit seizoen wel weer volop gaat scoren!

16 augustus 2012 om 12:24

Man, dan strooi je als club met gigantisch talent voor 'meer voetbal in de ploeg', vergeet je dat de perfecte en met deze talenten belachelijk goedkope spits op te halen, Van Persie.

Mét Van Persie zag ik weinig Chelsea nog stoppen, behalve de coach zelf wellicht, nu is het weer wachten op hoe Torres deze rol in gaat vullen, een diepgaande spits waar zijn medespelers vooral de combinatie trachten te zoeken.

16 augustus 2012 om 12:30

V.persie is helemaal niet goedkoop, hoe kom je daarbij? Ik weet niet wat het bedrag precies is maar er word van 25 miljoen tot 30 miljoen aangegeven. Men vergeet dat dat voor een 1-jarig contract is. Men vergeet dat Ozil 10 Miljoen kostte voor een 1-jarig contract. Dan kan je wel zeggen dat V.persie zich heeft bewezen, maar hij is al 29 jaar!! Ik vind het gewoon totaal niet goedkoop, eerder duur. Ozil had zich trouwens ook al bewezen. Zowel op het WK als bij Bremen in mindere mate.

16 augustus 2012 om 12:32

Voor Chelsea begrippen goedkoop natuurlijk. Torres was meer dan 2x zo duur en kan nog steeds geen strakke bal over de grond in 1x meenemen.

16 augustus 2012 om 12:32

Ligt ook aan het team waar je speelt hè. Özil speelde bij Bremen dat niet meer is dan een prima subtopper in de Bundesliga, Van Persie speelt bij Arsenal en had net het beste seizoen in zijn leven. Al vind ik ook dat de prijs wat te hoog is.

zie Kagawa die had ook een contract voor een jaar en kostte rond de 15 miljoen plus bonussen, Shinji speelde bij de kampioen Dortmund.

16 augustus 2012 om 12:35

@persiangooner

We hebben het niet over "chelsea-begrippen" gehad.. en Torres voetbalt gewoon geweldig, het ontbrak hem aan scoren, maar ook dat doet hij tegenwoordig.

@memoires

Natuurlijk ligt het aan veel dingen, ik wil er alleen mee zeggen dat 30 Miljoen absoluut geen koopje is wat sommigen willen beweren.

16 augustus 2012 om 15:16

Arsenal kan je ook bijna geen topclub meer noemen, als de absolute topspelers daar zo graag weg willen geeft dat toch aan dat ze steeds minder een topclub zijn. Het is echt een net niet team, ze spelen wel CL maar zullen die niet winnen.. tenminste de kans is echt minimaal, en de PL doen ze het vaak goed in maar die zullen ze ook niet winnen. Persoonlijk vind ik ook dat hun voetbal steeds minder aantrekkelijk is, vond the Spurs en Man. City vorig jaar leuker voetbal spelen! Vooral City voor de winterstop was echt smullen.

16 augustus 2012 om 12:30

Inderdaad. Chelsea zal Cl-voetbal wel halen door een overvloed aan individuele kwaliteiten maar als team acht ik ze niet in staat om voor plek 1 te gaan.

Spitsenprobleem niet opgelost, nog steeds een defensie die alleen achteruit kan lopen en het team moet om een jonkie draaien die het waarschijnlijk erg moeilijk gaat krijgen.

16 augustus 2012 om 12:33

Op deze manier kan je alles Bagatalliseren.. zo kan je ook over Arsenal,city,united etc. van alles en nog wat verzinnen.

16 augustus 2012 om 12:43

Hij noemt wel de punten op waarin Chelsea het lastig zal krijgen. Geen onzin als je het mij vraagt, alleen Torres en Sturridge is een grote gok.

Hazard zal tijd nodig hebben om zich aan te passen dat geldt trouwens ook voor Òscar.

16 augustus 2012 om 12:50

Ik zie geen spitsenprobleem, Torres doet het nu gewoon goed.. en anders kan je daar Sturridge zetten. Het middenveld is vele malen sterker wat ook veel vaker zal scoren waardoor je dat spitsenprobleem nog kleiner maakt.

De verdediging heeft gewoon goede namen, daar zal Di Matteo iets mee moeten doen, dat zal ook geen probleem zijn.

Het team draait helemaal niet om een jonkie, want met topspelers als Torres,mata,hazard,oscar,luiz,terry etc. etc. etc. hoeft het spel helemaal niet om 1 persoon te draaien.

Ik vind dat Chelsea gewoon te kort word gedaan.

16 augustus 2012 om 12:54

Je verkoopt nu toch wel klinkklare onzin, of je moet willen beweren dat Chelsea vorig seizoen dankzij inviduele kwaliteiten de CL heeft gewonnen. Volgens mij was dat toch echt een teamprestatie waarbij iedereen zich volledig inzette en elkaar ondersteunde in de verdedigende rol.

16 augustus 2012 om 12:55

60 plus wedstrijden in een seizoen met 2 spitsen waarvan èèn nog niet zeker is of hij weer gaat vlammen en de ander nog een jonkie is, is volgens jou geen spitsenprobleem? blessures liggen altijd op de loer hè.

Op ten duur wordt wel verwacht dat Hazard en Òscar de broodnodige creativiteit zullen leveren, er wordt toch met een schuin oog naar die 2 gekeken. Uiteraard is een team niet afhankelijk van een speler maar juist dat beetje extra kan je als team een pak sterker maken, ik zie beide dan nog in een overgangsfase zitten wat tijd gaat kosten.

16 augustus 2012 om 12:55

Dat was geen teamprestatie dat was puur geluk. Bovendien vragen de aankopen om een aanvallender Chelsea, eens kijken hoe snel het dan afgelopen is met die ''teamprestatie''.

16 augustus 2012 om 13:00

Ik noem het inderdaad geen spitsenprobleem.. er zijn zat teams die 2 spelers voor 1 positie hebben in de spits.. dat hoeft echt geen probleem te vormen.

16 augustus 2012 om 13:14

IS het nou echt geluk als Cech een penalty van Robben pakt?
Cech traint al 10 jaar lang op penalties..

quote van Lampard trouwens;

16 augustus 2012 om 13:20

@ PG
Op basis van puur geluk win je geen CL, jij weet dat en ik weet dat en als je dat nog steeds aan het ontkennen bent hou je je alleen jezelf voor de gek Pg.

Tuurlijk we hadden geluk dat Messi, Fabregas en Sanchez hebben gefaald. Alleen Busquets en Iniesta waren trefzeker. Gebaseerd op jou persoonlijke afkeer jegens Terry weet ik dat je dat niet gaat opnoemen maar de beste man was samen met Nesta de beste verdediger die ik heb zien presteren. Tegen Benfica thuis en Barca thuis was deze man van zo veel waarde. Zonder hem en trouwens Cahill die fantastisch presteerde lagen we al in de kwartfinales uit.

Dan ga ik niet eens beginnen over Cech die ik even goed acht als Casillas en zelfs een veel beter seizoen had achter de rug dan de Spaanse doelman.
Frank Lampard waar iedereen op hem neer keek incl. jij zelf, heeft toch de belangrijkste assist in heel de CL gegeven (barca thuis, interceptie bij Messi gezet en mooie lange bal) en niet te vergeten op Ramires de 1-2.
Didier Drogba was een koning in de finale die een wereldspits is pur sang, die pusht Chelsea altijd mee naar de next level. Tel dit bij met wat geluk en je wint de CL. Laat je zelf maar bezig houden met Arsenal want dat is op dit moment niets meer dan een 'selling' club.

Mikel, Meireles, Mata, Bosingwa waren overigens allen bagger, maar deden wat ze konden doen.

16 augustus 2012 om 13:31

Wacht, ik ga even mezelf voor de gek houden.

Jezus, wat had Chelsea een geluk in de Champions League. Sterker nog, als ik in mijn jeugd op een wonderbaarlijke wijze wel een voorkeur voor Chelsea had ontwikkeld, was ik vanaf die dag gaan preken voor de parochie van de heilige geluksgodin. Jezus, wat een mazzel. Vierendertig engeltjes op een paar vierkante meter, hoe krijg je het voor elkaar.

16 augustus 2012 om 13:49

Haha, zo leuk hoe iedereen dit uit pure jaloezie en afgunst op niets dan geluk gooit. Je wint niet met 4-1 van Napoli door te lucken en bovendien heeft Barcelona het compleet zelf lagen liggen, daar kan Chelsea verder weinig aan doen. De vorige keer dat Barcelona en Chelsea tegenover elkaar stonden (voor afgelopen seizoen), heeft Barcelona de hele wedstrijd gezwijnd, hadden ze 3 penalties tegen kunnen hebben en scoren ze in de 94e minuut. Maar dat dat nog veel meer geluk was dan dit jaar, dat wil men dan weer niet zien hè, want Barcelona kan alleen winnen door superieure kwaliteit oid. Lekker hypocriet

16 augustus 2012 om 15:25

Ben het volledig met je eens, Chelsea is in de finale gekomen net als Nederland op het WK. Laten we wel eerlijk wezen met de kwaliteiten die Chelsea heeft hoorden ze eigenlijk niet op dat podium te staan, maar met het nodige geluk, doorzettingsvermogen en teamwork hebben ze het gewoon gehaald. Als Barca in de finale stond omdat ze met geluk hadden gewonnen van Chelsea had iedereen geroepen dat je geluk afdwingt. Daar komt ook nog bij dat ik het Chelsea gewoon gunde omdat ze al een aantal keer pech hadden in de CL, en dan mag je ook eens geluk hebben toch? Daar komt nog eens bij dat ik het zag als de laatste kans voor Drogba.

16 augustus 2012 om 15:50

@ac_milan22: De ploegen die maar over 2 spitsen beschikken voor 1 positie, hebben dan wel twee topspitsen in hun rangen. Sturridge is nog jong en kan op dit moment onmogelijk de ploeg een heel seizoen dragen. Torres is en blijft een groot vraagteken. Als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld Real Madrid waar Benzema en Higuain rondlopen is dat toch net iets verschillend.

Maar ik ga de uitdaging aan, ga eens op zoek naar een topploeg die maar over twee spitsen beschikt die qua niveau vergelijkbaar zijn met Torres en Sturridge, ik ben benieuwd.

17 augustus 2012 om 14:04

volgens mij ben je vergeten dat arsenal vorig seizoen 8-2 verloren heeft van united
als we het over defensie gaan hebben

en nu zonder van persie er bij word het aankomend seizoen zeker 8-0
ik snap je frustratie maar reageer dat niet af op chelsea wil je

16 augustus 2012 om 12:25

Ik zie Chelsea de CL dit jaar niet pakken. Ze hebben een hoop spelers gekocht die allemaal ingepast moeten worden en dat gaat wat tijd kosten, ik zie dit meer als een overgangsjaar. Daarnaast zal Torres echt moeten vlammen wil je de CL pakken want met Sturridge alleen als back-up daarachter ben je wel erg dun bezet in de spoeling voorin.

En dan rest nog de vloek, de vloek van een club die de 2x achter elkaar wint. Zelfs het almachtige Barca dat wordt gezien als de beste ploeg ooit lukte het niet.

17 augustus 2012 om 05:33

Dat een speler ingepast moet worden is geen feit, het kan zijn dat een speler nog moet wennen of het kan zijn dat ze vanaf dag 1 gaan vlammen.

Kijk maar naar Aguero, de eerste wedstrijd begon hij al te scoren.

Verder ben ik het wel met je eens dat 2x achter elkaar de CL winnen wel heel moeilijk wordt, tenzij ze Hulk halen en zelfs dan is het geen garantie.

Misschien wilt Chelsea wel een echte killer spits maar ik zou niet weten wie dat moet zijn dan, er loopt op dit moment niet echt een killer spits rond die gekocht kan worden tenzij je Dzeko ziet als een killer spits.

16 augustus 2012 om 12:26

Hopelijk heeft hij dit jaar een beter seizoen met Hazard en alle andere aanwinsten.

Tijdens het EK oogde hij al ongelooflijk fris en frivool en snel, geweldige speler.

16 augustus 2012 om 12:28

Tja, als ze weer tegen Barca moeten gaan ze lekker hangen voor het doel.

16 augustus 2012 om 12:36

Tegen Barcelona moet je inderdaad vol op de aanval spelen, vooral als je geen creativiteit hebt! Dat deed real ook een keer (5-0). Chelsea heeft toen gewoon gedaan wat bijna iedere club zou moeten doen tegen Barcelona.

16 augustus 2012 om 12:49

als barca net zo scherp was geweest in de afwerking als chelsea, dan hadden er van de 25 pogingn wel 3 ingegaan.

maar ja, als als. daar koop je niets voor. Dus de tactiek van chelsea werkte beter en een beetje geluk dat barca niet scoorde.

16 augustus 2012 om 12:52

Real Madrid heeft onder Mourinho nooit vol op de aanval gespeeld, ook niet bij de 5-0.

16 augustus 2012 om 13:49

Dat 'vol op de aanval' was wat te overdreven van mij ja. Maar iedereen snapt toch wel dat als je tegen barcelona gaat aanvallen dat je dan word weggetikt!

16 augustus 2012 om 12:30

Aan de creativiteit kan het niet liggen. Hij speelt met geweldige spelers achter zich. Met deze opstelling kan chelsea over paar jaar echt meedraaien op het voetbaltechnisch niveau van barca en madrid. Ramires moet dan wel op zijn oorspronkelijke plek spelen als een VM.

Cech
ivanovic
luiz
terry
bertrand
Oscar
Ramires
Hazard
Marin
Torres
Mata
16 augustus 2012 om 12:31

Ramires heeft te veel aanvallende intenties om daar neergezet te worden. Ook is het geen "slimme" controleur.. dus ik vind dat een gevaarlijke stap.

16 augustus 2012 om 12:43

Inderdaad Chelsea zal zeker Essien of Mikel in de basis zetten voor verdedigend werk te laten doen want met zo een aanvallende selectie kan je wel een paar keer de boot in gaan.
Oscar heb ik nog op de bank gelaten om dat ik Lampard er niet wil uitzetten zo een icoon en nog goed moet er nog in staan vind ik.

cech
ivanovic
david luiz
terry
cole
lampard
mikel
hazard
ramires
torres
mata
16 augustus 2012 om 12:46

Oscar gaat er op gegeven moment sowieso in staan, ik denk vanaf begin.. die man is echt goed hoor..

16 augustus 2012 om 12:51

Chelsea moet Curtois terug halen, die jongen word een hele grote.
Meer aankopen zou ik niet doen als ik Roman Abramovich was.

Er is nog steeds een gerucht voor Hulk maar die hebben ze niet nodig.

Curtois
Ivanovic
David Luiz
Terry
Bertrand
Ramires
Lampard
Oscar
Hazard
Mata
Torres
16 augustus 2012 om 12:57

Ik denk ook dat Oscar zich sneller zal aanpassen dan Hazard.

16 augustus 2012 om 12:59

Waar wil jij Cech laten? Mede dankzij hem wonnen we de CL, hij was toch echt weer 1 van de beste keepers ter wereld vorig seizoen. Courtois moet eerst nog maar 1 a 2 jaar verhuurd worden aan een engelse club voor ik hem bij Chelsea in de basis wil zien. Anders krijg je straks hetzelfde verhaaltje als de Gea.

16 augustus 2012 om 13:06

Ik denk het ook.. Oscar kan op meerdere plekken spelen en hij verdedigd ook mee. Iets wat Hazard nog moet leren.. Het klinkt mssn gek, maar Oscar is fysiek sterker dan Hazard.

16 augustus 2012 om 12:31

fout vz manchester city bedoelen ze

16 augustus 2012 om 12:31

Ik hoop voor Torres dat hij het aankomend seizoen gaat schitteren en elke match zijn goal kan meepikken.heb vertrouwen in Torres dat hij terug gaat laten zien wie de beste spits is van de Pl.kan niet wachten om het nieuwe seizoen in de PL te volgen.dat hij de CL nog eens wil winnen lijkt me echt wel moeilijk maar het kan.

16 augustus 2012 om 12:35

torres is een geweldige speler, als hij in vorm is. ik hoop ook dat hij weer in zijn oude vorm bij liverpool komt voor meer spanning in de premier league

16 augustus 2012 om 12:40

'wedstrijd om de Community Shield tegen Manchester United.' Die is niet gespeeld volgens mij? Maar ook het feit dat hij officieel de topscorer van het EK is geworden zal hem een boost hebben gegeven denk ik. Komt weer helemaal goed met Fernando Torres!

16 augustus 2012 om 12:40

''hij werd gedeeld topscorer op het EK, Didier Drogba vertrok bij Chelsea, trainer Roberto Di Matteo sprak zijn vertrouwen uit in Torres en hij scoorde in de wedstrijd om de Community Shield tegen Manchester United''.

Dit moet Manchester City zijn Vz.

Verder heb ik het altijd al geweten dat Torres weer terug zijn vorm ging oppakken. Het zou raar zijn, als hij zomaar uit het niets er niks meer van kan.

16 augustus 2012 om 12:42

" trainer Roberto Di Matteo sprak zijn vertrouwen uit in Torres en hij scoorde in de wedstrijd om de Community Shield tegen Manchester United."

zijn ze weer lekker bezig.. het was man city..

16 augustus 2012 om 13:19

Het is ook niet makkelijk om bij een club binnen te komen waar de grootste concurrent voor jouw positie bovenin de hiërarchie van het team staat.

Cech
Ivanovic
Cahill
Terry
Cole
Mikel
Lampard
Ramires
Hazard
Mata
Torres
16 augustus 2012 om 13:55

Ik heb wel vertrouwen dat Torres veel gaat scoren dit seizoen. Met de aankopen kan hij veel ballen gaan verwachten. Dit zou een mooie opstelling zijn:

Cech
Ivanovic
Luiz/Cahill
Terry
Bertrand
Lampard
Mikel
Oscar
Hazard
Mata
Torres
16 augustus 2012 om 14:56

Ben benieuwd of Chelsea volgend seizoen weer écht om de titel mee kan strijden. Ze hebben natuurlijk wel eindelijk goede creatieve spelers gehaald, die ze al jaren tekort kwamen. Met Mata, Hazard, Oscar komt dat wel goed volgend seizoen.
Toch denk ik dat United en City net wat sterke zijn dan dit Chelsea. Veel zal ook afhangen van de vorm van Torres. Als Torres ineens weer zijn niveau haalt van bij Liverpool, dan kan Chelsea wel eens een helemaal los gaan. Maar als Torres weer vormdipjes krijgt is er geen Drogba meer die het kan opvangen, er ligt dus echt veel druk op Torres volgend seizoen.

16 augustus 2012 om 20:20

Inderdaad.
Sterker nog.....torres Moet dit jaar presteren.....niks geen druk...niks geen flauwekul....niks geen last van het prijskaartje om de nek,maar dit seizoen gewoon kanllen !
En dat zou wel eens niet kunnen meevallen!
Het gemis ( ik hoop dat ik het mis heb) van Drogba zou zich nog wel eens akelig kunnen laten aanvoelen op the Bridge.
Maar om op je eerste regeltje terug te komen, denk ik dat Chelsea in de breedte toch sterker geworden is en er t.o.v. vorig seizoen een hegemoner elftal staat,wat zeker moet kunnen meedoen voor de titel dit jaar.

17 augustus 2012 om 14:14

lik denk dat dit onze doelen zijn voor dit seizoen

1. Supercup tegen Atletico Madrid (winnen)
2.wereldbeker, tegenstander nog onbekend (winnen)
3.championsleague voetbal halen ,1,2,3,eindigen

dan kunnen we volgend seizoen denken aan kampioenschap
want we hebben natuurlijk nog geen geoliede machine

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Chelsea

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
3.Chelsea7536
4.Arsenal7335
Voor de complete stand: Premiership
SpelersPositieW
Petr CechKeeper360
Fernando TorresAanvaller368
RamiresMiddenvelder355
Juan MataAanvaller3511
Branislav IvanovicVerdediger345
Eden HazardMiddenvelder349
OscarMiddenvelder344
Voor de complete selectie: Clubpagina Chelsea.
Programma 
Uitslagen
Voor de alle wedstrijden: Clubpagina Chelsea.

228 fans
Aanvaller, 29 jaar
SeizoenClubW
2012/2013 Chelsea 36 8 5 1
2011/2012 Chelsea 32 6 4 1
2010/2011 Chelsea 14 1 1 0
2010/2011 Liverpool 23 9 6 0
2009/2010 Liverpool 22 18 5 0
Laatste voetbalnieuws

Update: Carroll komt zonder problemen door medische keuring in Londen

Liverpool raakte in januari 2011 Fernando Torres kwijt aan Chelsea, dat liefst zestig miljoen euro betaalde voor de aanvaller. The Reds gaven het ontvangen bedrag direct uit en haalden Luis Suárez...Lees verder

In de wandelgangen

Woensdag 19 juni
Arsenal is van plan om West Bromwich Albion te beroven van een veertienjarig supertalent. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.28125 seconden.