Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Als je in de CL meekan, moeten we zeker van Utrecht kunnen winnen'

Laatste update:

Feyenoord hoopt aankomend weekend de zure smaak van het missen van Champions League-voetbal te kunnen wegspoelen. De ploeg van Ronald Koeman speelt aankomende zondag de eerste competitiewedstrijd van het seizoen tegen FC Utrecht en Ruben Schaken heeft vertrouwen in een goede afloop. "Met alle respect, maar als je in de Champions League een beetje meekan, moeten we zeker van die club kunnen winnen", stelt de vleugelaanvaller.

/

Schaken kreeg dinsdag tegen Dynamo Kiev nog een goede kans om te scoren, maar zijn kopbal ging recht op de uitblinkende Maksym Koval af. Ook Sekou Cissé en Lex Immers scoorden niet, waardoor Feyenoord werd uitgeschakeld. "Gelukkig hebben we nog een troostprijs; we mogen de play-offs om een plaats in de Europa League gaan spelen. Als we daar doorheen komen, hebben we het als Feyenoord zijnde gewoon heel goed gedaan", zegt Schaken tegen NUsport.

" Donderdag zijn we vrij, dan zullen die kansen nog wel even door mijn hoofd blijven malen", vervolgt Schaken. "Maar vrijdag moet de knop om, want zondag volgt voor ons alweer de competitieopener tegen FC Utrecht. Dit mag geen vervelende nasleep krijgen. Daar ben ik niet bang voor. We hebben twee topwedstrijden gespeeld, dat nemen we mee als bagage. Ik denk dat veel mensen onderschatten hoeveel stappen je maakt als je op het hoogste niveau speelt. Dat zul je gaan merken in de uitwedstrijd tegen Utrecht."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het spel was gisteren ook gewoon wel goed hoor.
Prima kansen gecreerd. Wedstrijd gedomineerd. alleen je komt gewoon tot de harde conclusie dat je een matige spits hebt. Maar er is nog tijd.

8 augustus 2012 om 19:58

CL en Competitie zijn 2 verschillende dingen. Een club kan in de CL van een top club winnen en het weekend erna tegen de nr18 onderuit gaan.

Ze hebben gisteren goed gespeeld maar elke wedstrijd is een nieuwe wedstrijd.

8 augustus 2012 om 20:24

Ja, dat is zo, maar een club die in de CL meekan (en dat kan je als je wat ongelukkig van Kiev verliest) zal over het algemeen gaan winnen in de Eredivisie.

8 augustus 2012 om 21:43

Frdaniel respect voor Feyenoord dat zich kranig geweerd heeft hoor, maar meekunnen in de cl omdat je ongelukkig verliest van Kiev is natuurlijk onzin. Denk dat Kiev de cl ook niet gaat halen, zeker niet als ze zo spelen als gister. Wat vielen die tegen zeg.

Ik wil hier helemaal niet de prestatie van Feyenoord neerhalen, maar die lui waren gister ook wel bar slecht, naast het feit dat Feyenoord gewoon goed in elkaar stak gister.

8 augustus 2012 om 21:49

in de CL leuk meespelen tegen het overschatte kiev (had ze zelf ook hoger ingeschat) zegt natuurlijk helemaal niks Kiev is natuurlijk ook helemaal geen CL niveau dit Kiev is gewoon een ploeg dat zou moeten strijden om de 3e plaats te behalen in de groepsfase CL en dat zie ik ze nieteens heel snel worden. PSG City United Dortmund Bayern Galatasaray Arsenal Athletico Barca Real Milan Juve Chelsea Porto Benfica dat zijn graadmeters.

8 augustus 2012 om 22:21

Hahaha geweldig, toen Feyenoord Kiev lootte was Kiev de beste club van Oost-europa met topvoetballers. En nu Feyenoord qua veldbezetting 150 minuten de betere was (nee, qua efficiëntie niet), heeft Kiev opeens ook niks in de CL te zoeken. De meeste mensen roepen hier maar wat, zolang het hun cluppie er indirect beter van doet lijken.

9 augustus 2012 om 11:33

Klopt helemaal wat je zegt.. Ik denk dat Feyenoord nog wel gaat verassen dit seizoen! Moet natuurlijk nog wel een spits bij, de hoop is weer op Guidetti gevestigd !

Ik hoop het maar, Utrecht uit is geen wedstrijd die je even op je sloffen wint

8 augustus 2012 om 20:00

Inderdaad, laten we nou alsjeblieft niet denken dat we nu in de Eredivisie 'zomaar' wedstrijden kunnen winnen. Elke wedstrijd zal gewoon met 100% inzet aan moeten worden gegaan.

Probleem is dat ze niet in de CL mee kunnen.

8 augustus 2012 om 20:01

Dan heb je de wedstrijd niet gezien. Praat anders geen onzin.

8 augustus 2012 om 20:03

Wat denk je nou, dat je met dat spel de topclubs het lastig gaat maken? Ik geef 010 tegen clubs uit pot 4 zoals dortmund geen eens kans. Lekker in EL blijven ballen

8 augustus 2012 om 20:05

dit is nog geen CL maar voorrondes,in de CL tegen de echte deelnemers zoals Arsenal,chelsea,juventus en die soort clubs kunnen ze echt niet mee,dat kan geen 1 club uit NL.

8 augustus 2012 om 20:10

Met dat spel kan je idd veel clubs lastig maken. Bovendien heeft hij het over meekunnen. Of wil je hier gewoon feyenoordbashen? Bovendien zouden we ook gewoon in pot 4 komen. Dus dan is dortmund uitgesloten.

8 augustus 2012 om 20:15

Als je niet van Dinamo Kiev kan winnen kan je inderdaad niet mee. Die gasten zullen echt niet veel punten halen namelijk. Dit is niet lullig bedoeld, maar Rolfo heeft gewoon gelijk.

8 augustus 2012 om 20:19

Ja Dortmund is dan uitgesloten, maar je krijgt alleen maar betere clubs.

On: Het gebeurd vaak genoeg dat topclubs het weer laten liggen in zo'n wedstrijd omdat ze zich niet goed op kunnen laden. Daar komt bij dat het voor Utrecht ook de eerste wedstrijd van het seizoen is dus die willen ook wel wat laten zien. Desondanks hoort feyenoord dit gewoon te winnen, maar 'gewoon winnen' bestaat nauwelijks meer in de eredivisie

8 augustus 2012 om 20:37

Feyenoord heeft verloren van dinamo Kiev dat waarschijnlijk de CL niet eens zal bereiken maar in de play off ronde eruit zal vliegen.
Als Kiev de CL dan bereikt worden ze waarschijnlijk 1ste ronde al kansloos uitgeschakeld met een laatste plaats. Dus nee Feyenoord is niet CL waardig en kan niet mee in de CL want daar zijn de tegenstanders beter dan Kiev.

Daarnaast staat competitie en Europees van elkaar loss.

8 augustus 2012 om 20:26

@rolfo16, heb je de gehele tekst gelezen of alleen de titel? Want de titel geeft aan dat Schaken zegt dat ze meekunnen in de CL, maar in de tekst staat, een beetje meekan in de CL en daar heeft hij volkomen gelijk in! Kijk naar clubs die nu al doorgang uit onbekende landen. Daar kan Feyenoord ws wel van winnen en tegen Kiev waren ze ook echt niet de mindere. Dus als je daar wellicht met zulke ploegen kan meten, kun je een beetje mee met de CL. Niet helemaal, maar dat suggereert alleen de titel.

Laten ze Utrecht maar lekker onderschatten, komen ze nog van een koude kermis thuis denk ik. De Galgenwaard blijft altijd een moeilijk obstakel. Omdat je nu 2 x van Kiev met 1 doelpunt verschil hebt verloren, goed, gisteren hadden ze moeten winnen, maar in Kiev had het ook zo 4 of 5-1 kunnen wezen. Denk dat Schaken het nu al een beetje te hoog in zijn bol heeft, al is het best wel een aardige voetballer.

9 augustus 2012 om 05:58

Laat ze dan toch lekker proberen om maar ' even' de horde FC Utrecht te nemen. Ik denk dat ze het op zijn minst moeilijk gaan krijgen. Moeilijker dan ze willen Iig.

Correctie, voorronde Champions League en verloren. Maar ik begrijp de insteek.

Eindelijk iemand die uit durft te spreken waar het op staat! Feyenoord speelde gewoon heel goed tegen Kiev en dat is zeker een team die hier makkelijk kampioen kan worden. Ajax en PSV zijn ook niet beter! Dus dan moet een club als Utrecht makkelijk te doen zijn. Natuurlijk moet je die wedstrijd nog wel even spelen, maar als ze daar geen goed resultaat kunnen halen moeten ze zich dus diep schamen. Ze weten nu waar ze aan toe zijn en wat er van hun verwacht word. Ook al zijn er wat belangrijke spelers vertrokken, er is goed ingekocht en in de wedstrijden tegen Kiev hebben ze goede dingen laten zien. De verwqachtingen zijn gewoon zo dat Feyenoord moet kunnen strijden om de bovenste plekken!

8 augustus 2012 om 20:02

We hebben t altijd moeilijk tegen utrecht. Ik denk niet dat we zomaar winnen daar hoor.

dat weet je dus niet of je in de CL mee kan want daar speel je niet in

Wat een achterlijke opmerking zeg, anders verlies je de eerste twee wedstrijden die je speelt in de voorrondes van de CL om vervolgens op basis daarvan te gaan lopen opscheppen. Zie eerst maar dat je je Europees plaatst voor iets of überhaupt een wedstrijd wint voordat je over Utrecht heen denkt te lopen.

En dit is dus het probleem. Onderschatting.

Tsja, als je niet kan scoren is 0-0 het maximale tegen Utrecht

8 augustus 2012 om 20:08

Idd, geef ze weinig kans, utrecht zal zeker de eerste wedstrijd voor eigen publiek alles willen geven en voor een goed resultaat willen gaan om de competitie goed te starten

8 augustus 2012 om 20:15

Ik zeg niet dat Utrecht zo goed is, want dat is absoluut niet het geval. Het probleem van Feyenoord is en blijft dat scoringsprobleem. Ook in de voorbereiding zag je al dat de spitsen veel te veel kansen nodig hebben om er 1 te maken (zag je ook tegen kiev). Zulke grote kansen krijg je (normaal gesproken) niet, ook tegen Utrecht zullen de kansen niet overlopen, dus moeten ze veel koelbloediger voor de goal zijn.

Misschien kan Feyenoord Demouge ophalen, dat is in ieder geval iemand die weet waar de goal staat

8 augustus 2012 om 23:52

@westend

Eén vraagje: Hoe moet Feyenoord Demouge ophalen terwijl hij net vertrokken is bij FC Utrecht en naar Bournemouth (goed?) is gegaan.

9 augustus 2012 om 08:13

Type Demouge dan. Kuyt, Bulikin was ook een optie. Je hoeft voorin geen balkunstenaar te hebben, gewoon een simpele afmaker.

8 augustus 2012 om 20:12

Feyenoord kan prima scoren. Gisterenw was het 2x domme pech, en inderdaad 2 keer slecht afgemaakt. Maar dit gaat echt niet nog een wedstrijd gebeuren als je zulke kansen krijgt ;

8 augustus 2012 om 20:17

Dat zag je in de voorbereiding ook steeds. Ze zeggen wel eens 'geluk dwing je af,' maar zo is het ook met ongeluk. Het oogt allemaal wat ongelukkig voor de goal, maar het gebeurd steeds weer. Ik heb toevallig 3 wedstrijden (misschien wat weinig om er een waardeoordeel over te vellen) gezien, en steeds zag ik Fernandez en Cisse 'ongelukkig' omgaan met de bal voor de goal. Te ver voor zich uit, struikelen, bal in een lastige positie (onder de speler) of gewoon naast in een kansrijke positie.

Dat kan niet

8 augustus 2012 om 20:15

Heel goed schaken , hoogmoed komt voor de val! CL is geen competitie! In 95 en 96 heeft Ajax alle top clubs in het buitenland zoek gespeeld maar utrecht uit is altijd een probleem! Feyenoord heeft een prima team , maar als ze nu gaan zweven krijgt Feyenoord het heel zwaar ! Ik denk zelf dat Feyenoord veel minder gaat presteren deze competitie! Ze zijn niet sterker geworden! Immers mag de schoenveters van Bakkal niet eens vast maken !

Met alle respect voor de FC, maar als Feyenoord nu gewoon zijn kansen die ze krijgen wel afmaken dan wordt het gewoon de volle winst. Heeft niks te maken met onderschatten, want FC Utrecht is altijd een geduchte tegenstander, daar weet Feyenoord alles van. Nu maar eens starten met Vormer in de basis.... en Immers een keer op de bank. Ikzelf verwacht wel een 1 - 3 overwinning op FC Utrecht.

Jammer dat Feyenoord te veel over cl praat, dit gaat het fout. Te veel ja... Ik begrijp er niks van...

8 augustus 2012 om 20:54

Hoe bedoel je teveel? Die wedstrijd was gisteren...

8 augustus 2012 om 20:58

Eric Gudde, Martin van Geel, Ronald Koeman, nog nog wat paar spelers... Het begon al twee weken geleden... Ze maken erg 'groot' van over Cl...

8 augustus 2012 om 21:16

Dat lijkt zo, omdat er steeds een artikel verschijnt op VZ. Als 6 spelers dezelfde vraag wordt gesteld over een champions league wedstrijd, heb je zo 6 artikelen om te bediscussieren.

Daarnaast is het toch logisch dat je in de aanloop van een champions league wedstrijd (toch iets bijzonders) veel over wordt gepraat. Het zijn geen gevoelloze robots daar, die spelers weten dondersgoed dat het iets bijzonders is.

En nu, nog geen dag na de gemiste kans, wordt er logischerwijs weer naar gevraagd en krijg je antwoord. Van die ingestudeerde 'we richten ons nu op Utrecht, Kiev is uit het systeem', dat is ongeloofwaardig...

Je speelde niet in de CL, maar de voorronde. Dus daar kunnen jullie niet in mee... Er is ook een behoorlijk verschil tussen clubs in de voorronde en de clubs in het eindtoernooi.

Verder is Utrecht een ploeg die je niet kan onderschatten, thuis al helemaal niet.

Ik heb er wel vertrouwen in. Onderschatting heeft Feyenoord echt geen last van. Daar zorgt Koeman voor, anders word je per direct gewisseld

9 augustus 2012 om 12:40

Ik hoop het. Vorig jaar hebben we juist tegen de kleinere ploegen de punten laten liggen. VVV uit bijvoorbeeld.

Ten eerste lekker deze onderschatting. Ten tweede CL niveau waar haal je dat nou weer vandaag? Ze zijn toch in de eerste ronde uitgeschakeld dit betekent dus dat ze niet goed genoeg zijn voor de CL. Ze speelden niet slecht dat moet ik toegeven maar de kansen die ze krijgen moeten ze ook afmaken.

Feyenoord speelde gister gewoon uitstekend voetbal en ik denk ook dat ze Utrecht wel oprollen als ze kansen benutten

Weer mooie woorden van Ruben, hij spreekt de laatste tijd veel met de media. Waarom is hij eigenlijk niet de huidige aanvoerder tot Mathijssen komt, in plaats van De Vrij?

In de voorrondes uitgeschakeld zijn is het feit dat op tafel ligt.
Dat je niet kunt scoren terwijl je hier en daar wat leuks laat zien op het veld zegt juist dat je totaal niet meekunt in de CL ook niet een beetje. Het zijn notabene nog voorrondes, wat een grootspraak alsof hij al gewonnen heeft bij Utrecht.

Sorry, maar Feyenoord kan dus totaal niet mee in de CL zoals je gezien heb. Je bent een keer 60 min de baas en 1x 88 min. Maar als je twee keer verliest dan moet je gewoon kunnen toegeven dat je Cl-onwaardig bent als Feyenoord zijnde. En al ga je door. Dan krijg je veel grotere clubs dan Dynamo Kiev. Ajax had ook 3 of 4 jaar lang moeten toegeven dat je een Cl-onwaardig team heb.
Dus het is gewoon onzin dat je in de CL mee kan, anders was je allang door geweest!

Het leuke is dat ze helemaal niet in de CL mee kunnen, Schaken overschat zichzelf en Feyenoord. Leuk dat ze eraan mochten ruiken en het is ze van harte gegund, maar laten we nou niet overdrijven.

Natuurlijk kunnen ze van Utrecht winnen, dat is je reinste middelmaat. Die moeten dit jaar wederom vechten voor het rechter rijtje en met een uithangbord als Wouters, wordt dat helemaal niks.

8 augustus 2012 om 20:39

Dan heb je het mis. Utreg kan zeker dit komende jaar best wel een verrassing worden weet niet precies hoe de andere clubs het gedaan hebben in de voorbereiding. Qua samenspel etc. Je ziet duidelijk dat Utreg echt een team geworden is. Daarnaast zei iedereen niet vorig jaar RKC gaat degraderen? Zegt allemaal niks.

Utreg heeft zeker geen slechte spelers. 1 jaar slecht is gelijk helemaal niks, 1 jaar geweldig is gelijk CL niveau....

Heerlijk zulke uitspraken gewoon ophangen in de kleedkamer van utrecht en je hoef als trainer het elftal niet meer op scherp te zetten dat doet ruben voor ons. Ruben namens utrecht fans bedankt dat je ons elftal lekker scherp maakt.

Een beetje zelfoverschatting van Ruben. Feyenoord is inderdaad een stuk beter dan Utrecht, maar Feyenoord kan zeker niet mee in de CL. Ze speelden nog maar in de 2e voorronde, dat is nog geen niveau wat te vergelijken is met de echte CL. Ajax kon vorig jaar een beetje mee in de CL en het jaar daarvoor Twente echt een heel ietsiepietsie. Feyenoord heeft met deze selectie ook niks te zoeken in de CL en moet lekker EL spelen en hopen dat ze overwinteren. Ik vind het team van Feyenoord nog niet zo denderend, zeker niet zo zonder spits.

helemaal mee eens jellevanwijk,ik vraag me af waar schaken zijn uitspraken op baseerd.een tweede plaats in de eredivisie zegt nog niets over goed mee kunnen draaien in de

Natuurlijk leer je veel als je op het allerhoogste niveau speelt, echter dat heeft feyenoord niet gedaan!

Ik kan mij nog een aantal seizoenen geleden ene Martin Jol herinneren. Die zei na een lastige uitwedstrijd dat ze de moeilijkste uitwedstrijden hadden gespeeld, de week daarop moesten ze naar Utreg, toen zijn ze opgerold in de Galgenwaard.....

Dit lijkt eenzelfde scenario te worden, heerlijk.

Utrecht is dit seizoen zeker niet slechter geworden zoals velen denken, het team is ingespeeld, Mulenga is terug(vorig seizoen geblesseerd) , Robin Ruiter is een zekerheidje.........nee....laat iedereen Utreg maar onderschatten......heerlijk...komen de punten vanzelf

8 augustus 2012 om 22:17

hoe was de voorbereiding van Utrecht? Ben net terug na 3 weken vakantie dus ik heb het allemaal niet zo gevolgd. Utrecht uit is voor niemand makkelijk en las je moeilijk scoort begrijp ik deze uitspraak van Schaken al helemaal niet.

Onderschatting en dat al op de eerste wedstrijddag.....

8 augustus 2012 om 23:36

De voorbereiding is goed geweest. Ten opzichte van vorig seizoen hebben ze met een compleet elftal kunnen trainen en oefenen, aangevuld met talenten.

Echt opvallend vind ik Gerndt, die gozer is echt scherp, hij is ook weer geselecteerd voor het zweedse elftal. Utrecht gaat 4-4-2 spelen tegen Feyenoord met een ruit in het midden als ik het goed gezien heb. Mulenga en Gerndt, een heel seizoen samen en ik denk dat een hoop clubs verrast zullen zijn.

Ik heb er vertrouwen in voor dit seizoen

Quedetti heeft zeker vorig jaar alle goals zelf gemaakt? Als Fernandez in de Eredivisie alle duels weet te spelen dan denk ik zoals die laatst zelf aangaf wel rond de 15 doelpunten kan maken, dus dat scheelt maar 5 goals. Ook al heeft John niet alle duels gespeeld vorig jaar, hij heeft er ook genoeg gemaakt met pingels en af en toe met geluk..

Tegen topploegen heb je idd liever Quedetti, omdat niet alleen goals maken zijn kracht is, maar denk toch dat als het ze niet lukt, dat het in de Eredivisie niet zoveel zou schelen..

8 augustus 2012 om 22:02

hoe bedoel je naamsverbastering....

9 augustus 2012 om 08:04

Mag niks goeds zeggen over geen 1 club zeker? Iedereen is zo negatief, maar dat komt alleen maar omdat Feyenoord niet zoveel geld pompt als de rest. Feyenoord is absoluut geen totelkandidaat, geen ervaring, te jong, selectie niet breed genoeg. Op 1 komt Psv, dan Ajax en Twente en dan Feyenoord en AZ. Ik ben gwn real en ga niet mee met de kudde als het gaat om Quedetti. Hij heeft ook echt veel pingels gescoord en veel met geluk. Maarja als je een keer positief bent over een club en niet net zoals de kudde meegaat en zegt dat die niet meekan en die niet en dat Feyenoord blij moet zijn als ze in de top-5 eindigen, dan ben ik gelijk niet meer neutraal?

Ik ben real, ik was onder de indruk vorig jaar van Feyenoord en na Kiev opnieuw. Dat jij Feyenoord haat, moet je zelf weten, maar Ga tenminste de discussie aan ipv te reageren op een manier dat nergens op slaat..

9 augustus 2012 om 08:12

Ik heb het over Quedetti. Ik snap dat het soms lastig is, maar dit is wel heel erg. Klinkt een beetje als een Canadees.

Ik hoop dat Feyenoord Immers niet opstelt en voor hem Vormer erin doet en anders Singh. Immers komt echt tekort. Hij werd er totaal uitgelopen tegen Kiev, veel te traag. Vind hem ook niet agressief genoeg in duels.

Meekunnen in de Championsleague? Niks ten nadele van Feyenoord maar dat is echt onzin. Ook geen idee waar Schaken dit op baseert? Je verliest net twee keer van Dinamo Kiev in een voorronde. Het toernooi zelf heb je dus nog niet eens bereikt, sterker nog, na Kiev volgt nog een voorronde. Kiev heeft een sterke ploeg maar er zijn wel een hele zooi clubs die een stuk hoger ingeschat worden dan Kiev. Nederlandse clubs doen al jaren niet echt meer mee. Als ik het goed heb is PSV de laatste die echt potten heeft kunnen breken, dat is jaren geleden. Schaken zorgt hier wel weer voor wat motivatie bij Utrecht en de supporters. Die willen wel winnen van die Championsleague-ploeg hoor...

Laten ze Utrecht maar lekker onderschatten, komen ze nog van een koude kermis thuis denk ik. De Galgenwaard blijft altijd een moeilijk obstakel. Omdat je nu 2 x van Kiev met 1 doelpunt verschil hebt verloren, goed, gisteren hadden ze moeten winnen, maar in Kiev had het ook zo 4 of 5-1 kunnen wezen. Denk dat Schaken het nu al een beetje te hoog in zijn bol heeft, al is het best wel een aardige voetballer.

Voor alle mensen die zeggen dat Feyenoord uitstekend heeft gespeeld gisteren ... wat was er zo uitstekend? Veel balverlies, geen creativiteit op het middenveld. Ze kwamen er af en toe aardig door op de flanken maar die liepen zich ook te vaak vast.

Ik vind dat Feyenoord creativiteit op het middenveld mist. Immers , Vormer, Singh en ook Clasie hebben niet de klasse om meer dan 10 assists te maken.

Ik zie het zondag gewoon 1-1 worden. Utrecht uit altijd lastig.

Wat een waanzin deze opmerking, allereerst is het een totaal andere wedstrijd en ten tweede win je niet makkelijk in Utrecht, iets wat voor alle nederlandse clubs telt.

Sorry meneer schaken, als je mee kan op CL niveau dan hadden jullie wel de groepsfase gehaald-.-

Ontopic Utrecht uit is altijd lastig, die win je niet zomaar op je sloffen !

Utrecht wil altijd de eerste wedstrijd van het seizoen thuis goed spelen. Al is het tegen een laag geklasseerde ploeg ze proberen er altijd vol voor te gaan. En Schaken moet ons niet onderschatten;

Hij bedoelt zeker Voorronde CL !!!!! want feyenoord heeft nog niet bewezen in de cl mee te kunnen

@forza: Er staat nergens geschreven dat Schaken roept dat Feyenoord ff Utrecht opzij zet..... en ten tweede.... FC Utrecht wil altijd de eerste wedstrijd van het seizoen goed spelen!!! Vorig jaar gingen ze tegen... jawel, Feyenoord in de eerste wedstrijd flink onderuit! En dat had niets te maken met het "goed willen spelen".

9 augustus 2012 om 11:55

Vorig jaar speelden we de eerste wedstijd gelijk met 0-0 tegen Vvv-venlo dus je bedoelde 2 jaar geleden en dat was uit en ik bedoel de eerste wedstrijd thuis van het seizoen . Maarja de wedstrijd daarna eindigde in een 2-2 gelijkspel tegen de Graafschap omdat ze geen goede wedstrijd instelling hadden.

Haha, met deze beredenatie zou betekenen dat als Feyenoord zondag verliest, Utrecht dus op championsleage niveau zou kunnen ballen....

Bedankt voor deze gratis extra motivatie Ruben, en niet teveel huilen zondag rond kwart over 2 he.

Dit vind iik atlijd nie zulke slimme uitspraken. Als je met 2 spelers alleen op een keeper af komt en dan niet weet te scoren zal het ook tegen Utrecht heel moeilijk worden. Voglesn mij won Ajax vorig jaar van Man U, en spelen ze gelijk tegen bijv. Excelsior. Dit zegt allemaal helemaal niets.

2x verloren in de voorronde CL en dan beweren dat je een beetje meekan wil niet meteen zeggen dat je van Utrecht kan winnen. Beide selecties zijn niet sterker geworden dan vorig jaar.
Het zal er om spannen hoe de puntenverdeling zondag zal zijn.

Utrecht heeft natuurlijk wel het thuisvoordeel maar Feyenoord het ritme van de belangrijke wedstrijden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren