Voetbalzone

'Cazorla doorstaat medische keuring en vliegt met Arsenal naar Duitsland'

Maandag, 6 augustus 2012 om 22:00

Het is enkel nog wachten op de officiële mededelingen, maar Santi Cazorla vertrekt naar Arsenal. De Spanjaard heeft maandag de medische keuring doorlopen en is direct naar Duitsland gevlogen om zich bij het trainingskamp te voegen. The Gunners betalen volgens de BBC ruim achttien miljoen euro voor de middenvelder: een record uit de geschiedenis van de club.

/

Málaga is genoodzaakt om de 27-jarige Cazorla te verkopen. De Andalusiërs gaan de club ‘herstructureren’ om aan de eisen van de Financial Fair Play te kunnen voldoen en Sheikh Abdullah Bin Nasser Al-Thani, die sinds de zomer van 2010 de eigenaar is van de club, verkocht Salomón Rondón (Rubin Kazan), Apoño (Real Zaragoza) en Xavi Torres (Levante) al. Cazorla lijkt de volgende speler die vertrekt te worden.

De transfer van de 45-voudig Spaans international wordt waarschijnlijk dinsdag aangekondigd door Málaga en Arsenal. Met het genoemde transferbedrag wordt Cazorla de duurste aankoop aller tijden van The Gunners. Arsenal is ook nog altijd bezig met de komst van Nuri Sahin: de voormalig Feyenoorder mag van trainer José Mourinho vertrekken bij Real Madrid, maar bij voorkeur alleen op huurbasis.

Poll

Santi Cazorla gaat slagen bij Arsenal

6 augustus 2012 om 22:09

Hele goede aankoop ,als Sahin nog komt en Van Persie blijft dan is het een hele goede zomer voor Arsenal op de transfermarkt en kunnen ze nog wel eens gaan verassen in de Pl

6 augustus 2012 om 22:16

Als...

Wenger/kroenke/gazides kennende... weinig kans. Van Persie die gaat nog wel weg.

6 augustus 2012 om 22:10

He dat is jammer, Cazorla was echt een van de betere spelers bij Malaga, vooral door zijn vrije trappen... (real uit) Maar wel een uitstekende aankoop voor Arsenal nadat ze Podolski al hadden gehaald....

6 augustus 2012 om 22:12

En je vergeet Giroud nog, dat gaat nog wat worden.. Prima spits is dat!

6 augustus 2012 om 22:15

Een prima spits ja, geen topspeler.

Giroud heeft ook 1 (top) seizoen gehad. Vergeet niet dat deze jongen al 25 jaar is. Ben bang dat dit een gevalletje Chamackh gaat worden.

6 augustus 2012 om 22:18

Het kan ook een laatbloeier zijn.. Vorig jaar heeft hij toch echt laten zien dat hij goed kan voetballen. We zullen zien wat het gaat worden. Zeker als Van Persie vertrekt zie ik het wel wat worden met hem.

6 augustus 2012 om 22:44

een groot verschil met chamakh is dat die in zijn laatste seizoen in frankrijk er 10 maakte in 38 wedstrijden.

giroud afgelopen seizoen 21 in 37 wedstrijden,is toh wel een heel stuk beter gemiddelde,

arsenal heeft dan ook nog een betere vleugelspelers, die hem meer en beter kunnen bedienen naar alle waarschijnlijkheid.
dus alles wijst erop dat hij het sowieso beter gaat doen dan chamakh (niet heel moeilijk=p)

6 augustus 2012 om 23:16

Wat niet is kan nog komen. Giroud heeft vorig jaar bij Montepellier een heel goed seizoen gespeeld en laten zien dat hij heel allround is, hij scoorde met omhalen,vrijtrappen,intikkers,kopballen noem maar op daarbij is hij midden 20 en op 28 jaar zijn de meeste op hun top dus kan hij zich nog ontwikkelen tot top spits. En daarbij is hij met het niveau dat hij nu heeft zeker verder dan Chamack en Park.

6 augustus 2012 om 23:21

Giroud heeft in ieder seizoen sinds 2007(21 jaar oud) meer dan 12 goals gemaakt, dat is meer dan Chamack in " zijn" topseizoen bij Bordoux.

6 augustus 2012 om 22:16

@ Lapulga_10

Ik denk dat Giroud idd een grote verrassing gaat worden!

6 augustus 2012 om 22:11

Fantastische speler en een grote aanwinst voor Arsenal!
Nu hopen dat een speler met deze kwaliteiten Robin van Persie kan overtuigen te blijven

6 augustus 2012 om 22:11

18 Miljoen euro..

Ik kan ernaast zitten, want ik heb hem niet wekelijks zien spelen, maar ik blijf bij m'n mening dat hij iets te kort komt. Hoe dan ook is hij van harte welkom, vooral om m'n ongelijk te bewijzen!

6 augustus 2012 om 22:15

Te kort qua lengte, of ?

Nee, maar wees blij met deze speler. Vorig jaar haalden jullie Benayoun en nu Cazorla. Ik zie vooruitgang .

6 augustus 2012 om 22:19

Haha een vooruitgang is het zeker, hoewel de inzet van Benayoun ook heerlijk om te zien was af en toe, jammer dat hij op alle andere vlakken niet veel in zich had .

Ik weet ook niet waarom, Cazorla is zeker geen slechte speler, maar op 1 of andere manier denk ik dat het niet zo goed uit gaat pakken als de meeste mensen zeggen. Hoop dat ik ernaast zit!

6 augustus 2012 om 22:52

Cazorla is naar mijn idee een Geweldige buitenspeler!
In ieder geval al een verbetering ten opzichte van gervinho en als walcott daadwerkelijk vertrekt de ideale vervanger!

Als je bedenkt dat de aanval volgens seizoen dan hieruit bestaat:
Van Persie en giroud in de spits
Chamberlain, gervinho, podolski en Cazorla aan de buitenkanten

Heb je echt een topteam!

Het liefst zie ik Arsenal volgend seizoen nog zo spelen:

Szeszny
Sagna
Koscielny
Vermealen
Gibbs/aankoo
Song
Wilshere
Cazorla
Van Persie
Podolski
Giroud
6 augustus 2012 om 23:16

Psst.. Cazorla komt op 10!

7 augustus 2012 om 11:42

@zinedane haal song er maar uit voor Arteta, Arteta was constant en doorslagevend, hij was de rust in het elftal.

6 augustus 2012 om 22:37

Je zit er behoorlijk naast idd. Laten we het daarop houden.

6 augustus 2012 om 22:55

Dat kan je nog niet zeggen, het seizoen is nog niet eens begonnen. Maar zoals ik al zei ik hoop het!

6 augustus 2012 om 23:17

Je zit er sowieso naast, twijfelen aan de voetbalkwaliteiten van Cazorla.. dan heb je hem waarschijnlijk onvoldoende aan het werk gezien.

Overigens vrees ik wel voor Malaga.

6 augustus 2012 om 23:26

Ik heb hem ook onvoldoende aan het werk gezien, dat zei ik eerder al.

6 augustus 2012 om 22:57

Op de BBC staat beneden15 miljoen pond als prijs. Dat betekent dus beneden 18 miljoen euro. Ik vind het trouwens een geweldige speler, die niets tekort komt. Dat zeg ik op basis van de vele wedstrijden die ik van hem heb gezien en de statistieken van zijn prestaties.

6 augustus 2012 om 23:03

Mooi zo! Krijg wel steeds meer zin in het nieuwe seizoen, nog 12 dagen!

6 augustus 2012 om 23:28

Cazorla is een geweldige voetballer.. bulkt van het talent en heeft een fantastisch traptechniek. Arsenal heeft een geweldige aankoop gedaan. Naar mijn mening kan hij geen miskoop worden.. tenzij ernstige blessures.

6 augustus 2012 om 22:12

18miljoen is wel erg veel geld!
Goede speler overigens, maar dat arsenal zijn transferrecord breekt voor een 27jarige speler? Ik hoop dat ze 10-12mln betaald hebben.
Malaga had toch maar 18mln nodig dacht ik?

6 augustus 2012 om 22:12

18 miljoen voor hem is weinig prachtig dat arsenal zo een speler binnen haalt
hij kan op de flanken en op 10

6 augustus 2012 om 22:13

Goeie aankoop voor Arsenal ze wilden hem vorig jaar al hebben hopelijk gaat hij het daar fantastisch doen.

6 augustus 2012 om 22:13

Goeie transfer, goeie speler! Als Arsenal Sahin nog binnen kan halen ben ik overtuigd dat van Persie blijft en dan hoop ik dat Arsenal nog mooie dingen kan doen in de Premier League en dan zie ik ze ook zeker meedraaien als Wilshere en Sagna fit worden. Gibbs wordt ook al steeds beter.

6 augustus 2012 om 22:14

Hele goede aankoop van Arsenal en het lijkt erop dat Van Persie ook nog zal blijven. Mochten ze Sahin ook nog eens aantrekken ( huurbasis ) dan hebben ze goede zaken gedaan deze transferperiode.

Waardevolle spelers als Wilshere e.d komen later ook nog terug en mits de blessures uitblijven spelen ze zeker om de prijzen mee.

6 augustus 2012 om 22:18

Ik vraag me wel af hoe van Persie zich hier uit gaat praten als hij uiteindelijk toch blijft. Maar misschien zijn de fans wel zo blij dat hij toch blijft dat ze het hem misschien vergeven. Hij heeft in ieder geval wel zijn standbeeld verspeeld.

Als ze naast Cazorla ook nog eens Sahin erbij krijgen heeft Arsenal echt wel een kampioensploeg. Ze zijn individueel misschien niet zo goed als City maar Arsenal heeft Wenger, die laat zijn team altijd 110 procent renderen.

6 augustus 2012 om 22:21

Vraag me af waarom mensen blijven zeggen dat hij een standbeeld zal krijgen. De enigste die een standbeeld heeft is Henry en dat zal wel zo blijven.

Als Van Persie blijft en weer een prima jaar draait zullen ze zijn acties al vergeten zijn, zo gaat dat in de voetballerij de ene dag ben je een held de volgende dag ben je de schlemiel.

United is individueel ook niet zo goed als City maar als collectief zijn ze zeer sterk. Datzelfde kan ook met Arsenal gebeuren mits de blessures uitblijven en ze niet weer 12 verschillende backs moeten opstellen.


6 augustus 2012 om 22:26

Naast Henry hebben ook Herbert Chapman en Tony Adams een standbeeld voor het Emirates. Overigens zal Wenger er ook wel een krijgen, al verdient die man er eigenlijk drie.

6 augustus 2012 om 22:30

Oh, dat heb ik nooit geweten. Zo leer je nog wat. ;

Maar dat zijn dan ook echte Arsenal legendes. Van Persie is nog ver verwijderd van een standbeeld.

Voor Wenger mogen ze een trainingsveld ombouwen en 30 standbeelden neerzetten.

6 augustus 2012 om 22:46

Van Persie heb nooit een standbeld verdiend volgens de Arsenal fans in Engeland, sprak toen ik dezr vakantie Spanje was een man die al 30 jaar een seizoenkaart van Arsenal had en hij zei ook dat Van Persie het helemaal niet zo goed heb gedaan zo als mensen voor doen alleen de afgelopen 2 seizoenen deed hij het goed zei hij de andere jaren was hij alleen ''focking injured''. Hij zei wel de beste speler die ooit voor Arsenal gespeeld heeft Dennis Bergkamp was.

6 augustus 2012 om 22:15

Nu Sahin nog binnenhalen en dan weet ik echt niet meer wie ze op gaan stellen.

Als Van Persie blijft heb je Van Persie, Giroud en Podolski die in de punt kunnen spelen. Voor op de flanken heb je Podolski, Cazorla, Walcott, AOC en Gervinho, en dan kan Cazorla ook nog op het middenveld spelen. Waar je dus Arteta, Song, Wilshere, Sahin en Cazorla hebt. Achterin blijft het mager, maar de basis is gewoon sterk, met Sagna, Vermaelen en Koscielny.

Nou noem ik een paar namen dubbel, maar dat is omdat ik niet precies weet wat Wenger daar mee van plan is, maar er is voor het eerst een goede bank, en dat is fijn.

6 augustus 2012 om 22:16

Zozo, Wenger heeft volgens mij zijn transferrecord bij Arsenal verbroken met 18 miljoen. Maar echt, ik ben blij dat hij binnen is, een speler als Cazorla was gewoon hard nodig, hij kan als AM, LW en RW spelen, is tweebenig en gewoon goed. Bij iedere andere nationale ploeg als Spanje zou hij ook gewoon in de basis staan.

6 augustus 2012 om 22:18

Volgens mij heeft ie voor Walcott en Oxlade Chamberlaine ook iets van 18 miljoen voor elk betaald..

6 augustus 2012 om 22:21

the ox zoizo 13 mil. pond dacht ik

6 augustus 2012 om 22:24

Voor beiden 12 miljoen pond, dus ongeveer 15 miljoen euro

6 augustus 2012 om 22:23

Voor AOC vijftien miljoen pond uiteindelijk idd, Walcott geen idee meer. The Ox is dat bedrag wel echt waard, het is dat we van Wenger niet kunnen verwachten dat talenten gelijk hele seizoenen spelen, maar ik zou hem graag in de basis zien staan.

6 augustus 2012 om 22:47

Volgens mij heb je gelijk want dat staat gewoon in de tekst ;

The Gunners betalen volgens de BBC ruim achttien miljoen euro voor de middenvelder: een record uit de geschiedenis van de club.

6 augustus 2012 om 22:16

Goede speler. We hadden wel creativiteit nodig op het middenveld en ook handig dat hij op de flanken kan. Nu proberen Sahin nog te halen en we zijn sterk terug gekomen uit deze transferzomer.

6 augustus 2012 om 22:17

Voor Arsenal begrippen is 18 miljoen veel, en ik snap dan ook dat mensen vinden dat dit wat veel is.
Maar als je kijkt naar de markt is 18 miljoen niks voor een speler als Cazorla.
Hij kan op meerdere posities uitstekend uit de voeten en is 27 jaar dus zal nu ongeveer op zijn top komen.

6 augustus 2012 om 22:19

Hele goede aankoop van Arsenal.

Nu begint Arsenal wel steeds betere aankopen te doen. Eerst Lukas Podolski en Oliver Giroud, zo goed als zeker Santi Cazorla en ze zijn ook nog is bezig met de komst van Nuri Sahin.

Het zijn geen aankopen waarmee je de Champions League zal winnen, maar het zijn wel veel betere aankopen dan Arsenal in de jaren hiervoor deed.

Ik heb er vertrouwen in dat Cazorla het gaat maken bij Arsenal, want Cazorla is echt 'n geweldige speler. Ik had hem eigenlijk al eerder bij 'n club als Arsenal willen zien, want in mijn ogen was hij vorig jaar al klaar voor 'n stap naar Arsenal.

Maar het verbaasde mij enorm dat hij toen naar Malaga ging. Veel succes bij Arsenal Cazorla!

Zie opstelling: ook al gaan er geruchten dat Robin Van Persie misschien blijft, dan nog ga ik er niet vanuit en daarom staat hij ook niet in mijn opstelling.

Szczesny
Sagna
Koscielny
Vermaelen
Gibbs
Song
Sahin/Wilshe
AOC/Walcott
Cazorla/Arte
Podolski
Giroud
6 augustus 2012 om 22:19

18 miljoen en een transferecord? Die geven echt nooit veel geld uit he ; Zelfs Ajax heeft al 16,5 miljoen uitgegeven :P Maar Cazorla is het wel waard hoor, die 18 mil. Ook al is hij 'al' 27 jaar en verkoop je hem niet mer met winst. Arsenal wordt nu denk ik minimaal 4de. Tottenham heeft een veel minder team, vooral in de breedte. Waarschijnlijk gaat Modric ook nog weg..
1.city
2. Man. U/chelsea
3. Chelsea/man. U
4. Arsenal
5. Tottenham
6. Newcastle

6 augustus 2012 om 22:28

Ajax heeft dan wel die 16,5 miljoen uitgegeven aan een spits die in 4-4-2 goed rendeerde, en vervolgens gaan ze hem aan de buitenkant in 4-3-3 opstellen... Belachelijk was dat. Sulejmani vind ik nou niet echt ene topper bij Ajax. Dus een duur grapje is dat dan ;

6 augustus 2012 om 22:20

Echt weer een Wenger aankoop, zonder soap voor een acceptabel bedrag een topspeler binnen gehaald. Wat nou haal Gotze of Hazard. In Wenger we trust

6 augustus 2012 om 22:28

Ik denk dat je achterloopt.
Hazard is enkele weken/een maand geleden vertrokken naar Chelsea.

Maar verder is Cazorla een prima aankoop. Denk dat Arsenal het goed gaat doen dit jaar.

6 augustus 2012 om 22:39

Hij bedoelt dat Wenger voor minder geld dan dat Hazard & Gotze moeten/moesten kosten een kwalitatief minstens zo goede speler nu heeft gehaald. Hij is alleen wat ouder. Maar bij dit jeugdige Arsenal komt ervaring wel goed van pas!

6 augustus 2012 om 23:34

Toch gaat die vlieger niet op.. Wenger heeft vele kansen gemist. Witsel vorig jaar 8.5 miljoen naar Benfica.. dat Wenger daar geen werk van heeft gemaakt.. belachelijk. Ozil voor nog geen 15 miljoen naar Real evenals Sahin en Kagawa.. Dit is een geweldige transfer.. chapeau maar om wenger voor zijn transferbeleid van het afgelopen jaarschouderklopjes te geven en te hem daarin te vertrouwen.. hell no. Alhowel... het is niet alleen zijn schuld dat niet de juiste spelers worden aangetrokken (maar komop Benayoun.. dit doe je gewoon niet als je Witsel voor het oprapen hebt om maar over Gervinho en Chamack te zwijgen).

6 augustus 2012 om 23:43

Ozil zou zijn gekomen als hij niet zo'n goed WK had gespeeld. Sahin is hij al jaren fan van maar genoot op dat moment geen prioriteit en op Kagawa is geboden.

Ben het met je eens over Witsel, die nog Arsenal fan is ook. Maar je moet niet vergeten dat wij moeten verkopen om te kunnen kopen. Dan moet je prioriteiten stellen.

7 augustus 2012 om 00:56

Dit is precies wat ik bedoel.. Zowel Ozil als Witsel als Sahin werden al heel lang door Arsenal gevolgd, maar was Arsenal op het moment supreme niet slagvaardig genoeg om op het juiste moment die speler aan te trekken. Ik hoop echt dat Sahin ook komt en heb het gevoel vanaf dag 1 dat van Persie met zijn actie alleen de club onder druk wilde zetten om niet verder achterop te geraken op de bovenste 2. Met Wilshire erbij dan heeft Arsenal ten opzichte van vorig jaar echt geweldige zaken gedaan en geven ze de Arsenal fans toch wel ook hoop op een rooskleurigere toekomst met prijzen in het zicht. Met dergelijke voetballers en een echte voetbalfilosoof dan is Arsenal volgend jaar een gevaarlijke outsider voor de titel.

7 augustus 2012 om 01:22

Dat gevoel had ik inderdaad ook, hoewel ik op het laatst wel ging twijfelen. Inmiddels ben ik er weer van overtuigd dat hij bijtekent.

Mocht Sahin komen dan zou ik het liefst nog Song inruilen voor een echte balafpakker. Op Wilshere moeten we dit jaar niet rekenen, die heeft er een jaar uitgelegen (hoe onze medische staff dat voor elkaar heeft gekregen, is mij een raadsel).

Ik denk ook dat we outsider zijn. City zal meer weerstand krijgen en waarschijnlijk met een uitgedunde selectie spelen (mancini had bijv. alle spitsen nodig vorig jaar) en Chelsea mist nog steeds een aanspeelpunt voorin. Utd is Utd die presteren wel, en als ze het lastig krijgen dan krijgen ze een zetje in de rug dus daar valt niks zinnigs over te zeggen. Al met al kan Arsenal met die spelers zeker bij de eerste 3 eindigen, en als het een beetje meezit misschien wel hoger.

6 augustus 2012 om 22:21

Prachtige aankoop van Arsenal. Goede aanwinst. Zijn vrije trappen zijn echt geweldig om naar te kijken.br Merengues moeten toch beter weten....xdbr Maar ook de Basken en de Andalusiers.br Hij scoorde vorig seizoen ook nog een gruwelijke goal vanaf ongeveer 50 meter tegen Getafe. Het is een aanrader om het op te zoeken op Youtube.

Hopelijk kunnen we dit seizoen weer van hem genieten.

6 augustus 2012 om 22:23

Goede aankoop, maar als ik hem vergelijk met Fabregas is hij minder. Daarnaast niet de leeftijd om door te groeien tot absolute top. Goede aankoop dus in de strijd om plek 3, maar niet een waarmee je een groot voordeel hebt op de top concurrenten. Dan maar hopen dat er weer een hecht collectief staat dat op die manier kan winnen van City en Chelsea. Belangrijkste is dit seizoen om weinig te laten liggen tegen de ''kleinere'' clubs, tegen de toppers zit het wel goed. Nou net dat verspelen tegen de kleintjes is hetgeen waar ik ook dit jaar weer bang voor ben, gezien het gebrek aan absolute topspelers die iedere wedstrijd wat geniaals doen en de relatief smalle selectie qua spelers van hoog niveau. Hopelijk klopt mijn visie niet!

6 augustus 2012 om 23:06

Dat is natuurlijk altijd al zo geweest, alsof wij met een grote naam op de proppen zouden komen om daarmee te imponeren? Stuk voor stuk zijn de toppers bij ons ontstaan door jarenlang vertrouwen te geven en deze te laten ontwikkelen. Het 1e stukje slaat dus nergens op.

Wenger is een meester om het maximale uit spelers te halen en menig voetbalfan zal nog verrassen wat deze Cazorla in wezen kan. Cazorla is namelijk meer een topspeler dan menig persoon denkt, puur omdat hij niet speelt bij een topclub zien mensen dit soort gasten over het hoofd.

Het is dus wel een topaankoop, maar zonder die hype waardoor je het dubbele teveel betaalt.
Deze Cazorla is beter dan Mata en heeft het in zich om te tonen dicht bij Silva te komen.

7 augustus 2012 om 09:16

Sorry, hoezo slaat het nergens op? Ik geef toch ook niet aan dat Arsenal absolute toppers moet halen? Ik geef enkel aan dat dit geen speler is die ons de titel bezorgt, en ik er dus geen hosanna stemming van krijg. Daarnaast dat het gezien de selectie cruciaal is om weer ee ndergelijke teamspirit te ontwikkelen dat we de toppers op basis daarvan kunnen winnen.

Daarnaast benoem ik zijn leeftijd (27) omdat die relatief hoog is en het hele ontwikkelingstraject van Wenger daardoor een stuk minder zal zijn en van kortere duur.

6 augustus 2012 om 23:12

Cesc was ook wel absolute wereldtop in zijn laatste 2 seizoenen bij Arsenal. Altijd aanspeelbaar, altijd een oplossing en kwam ook altijd op de juiste momenten in de 16. Daarbij was hij fel in de duels en verdedigde hij zeker mee. Nu is hij helaas geen schim meer van zichzelf en valt hij me eerlijk gezegd nogal tegen.

En geniale spelers lopen er echt wel rond. deze Cazorla kan dat namelijk echt wel. Daarnaast is er van Persie en ook nog Wilshere. Manchester United heeft sinds het vertrek van Ronaldo een team gehad waar nooit iemand iets geniaals deed en dat heeft ze ook geen windeieren gelegd, en Arsenal heeft wel een hele degelijke selectie

6 augustus 2012 om 23:15

Vorig jaar waren we op het middenveld 9/10 x heer en meester met Arteta, maar misten we een capabel persoon die met de key-pass kon strooien, uit noodzaak moest Song dit opknappen.

Cazorla is daarvoor perfect, zeker het bedrag daarbij voelt gewoon fantastisch.

6 augustus 2012 om 22:25

Goede aankoop, die Gervinho kan natuurlijk niet langer.....

Zie opstelling.

Bank: Fabianski, Mertesacker, André Santos, Arteta, Coquelin, Oxlade-chamberlain, Giroud.

Szczesny
Sagna
Koscielny
Vermaelen
Gibbs
Song
Wilshere
Sahin
Cazorla
Podolski
van Persie
6 augustus 2012 om 22:41

Geen verkeerde opstelling, maar ik kan me niet voorstellen dat Wenger alle aankopen van vorig jaar nu passeert. Over het algemeen houdt hij lang vast aan zijn visie (en bijbehorende aankopen), dus ik kan me niet voorstellen dat hij Gervinho, Aoc, Santos en Arteta niet gebruikt als basis. Al mag Gervinho wat mij betreft met het eerste vliegtuig terug naar Frankrijk, wat een slechte aankoop was dat.

6 augustus 2012 om 23:10

Gervinho slecht? Naah, onze gevaarlijkste winger hoor, of vind je het normaal om een speler na 1 jaar al te beoordelen en terug te gooien?

Tuurlijk kan hij zich verbeteren, maar in de voorbereiding maakte hij een briljante assist, hij heeft het lef en de kwaliteiten om iets te forceren. Zoals een winger hoort te zijn.

Geeft hem de tijd en met de concurrentie van dit jaar moet dat helemaal goed komen!

7 augustus 2012 om 09:08

Gervinho haalde in zijn wedstrijden vorig jaar zo'n laag niveau, deed zoveel fout en had zoveel mislukte acties en passes dat het voor mij een wonder mag heten als hij dit jaar ineens een topspeler is! Daar verandert 1 geslaagde actie in de voorbereiding niks aan. Leuk dat jij het nog in hem ziet zitten maar ik kan mij niet voorstellen dat er een topper of zelfs redelijke winger zoals Walcott in hem schuilt.

6 augustus 2012 om 22:26

Podolski, Giroud, Cazorla, v Persie, Walcott, Chamberlain, Gervinho en eventueel nog Chamakh. Niet een beetje te veel van het goede?

6 augustus 2012 om 22:30

van Persie wilt toch weg. Cazorla wordt denk ik ook gehaald voor de 10 positie. Podolski voor de linker flank. Giroud als spits (eventueel reserve spits als vpersie blijft) Chamakh mag vertrekken eventueel en Gervinho moet het nog laten zien...

Walcott speelt redelijk maar dan heb je meer roulatie en Chamberlain moet je niet te snel brengen. Heeft afgelopen jaar al veel gespeeld!

6 augustus 2012 om 22:33

Podolski is meer een flankspeler, Giroud zal back-up worden mocht RVP blijven, Walcott zie ik liever ook als back-up of invaller (aoc in zijn plaats) en Gervinho, tja.. wat moet je daar nou over zeggen. Is echt niet allemaal basis materiaal en zulke plekken zijn fijn om dubbel bezet te hebben.

6 augustus 2012 om 22:41

Kies uit dat rijtje 5 willekeurige spelers en ik garandeer je dat ze alle 5 tegelijk geblesseerd zijn op een zeker moment in het seizoen.

Maar zonder gekheid. Chamakh vertrekt, Cazorla is voor de 10 positie gehaald. Dan heb je dus voor de 3 aanvallende posities voorin Podolski, Giroud, Van Persie, Walcott, Gervinho en Chamberlain. Elke positie dubbel bezet. Dat is normaal tegenwoordig toch?

6 augustus 2012 om 23:08

Al helemaal bij Arsenal natuurlijk, komt nog eens bij dat Gervinho & Walcott niet kunnen presteren zonder fatsoenlijke concurrentie, het wordt dan zelfs tegen het pijnlijke aan.

6 augustus 2012 om 22:33

Mooi, eindelijk hebben we onszelf versterkt. Nu zorgen dat Van Persie blijft en we kunnen voor de prijzen meestrijden. Er mogen nog wel een aantal spelers vertrekken. Zoals Chamakh, Bendtner, Djourou, Arshavin en

6 augustus 2012 om 23:21

Zet op dat lijstje Diaby, Squilaci en Park er maar bij, en haal Djourou eraf, die is best nuttig als bank/tribuneklant.

6 augustus 2012 om 23:48

Djourou niet verkopen en Diaby wel? Die snap ik niet

Indien Diaby dit seizoen fit blijft gaat hij heel veel mensen verbazen en weer in het Franse elftal geraken, let maar op! Die man vind ik echt zo ontzettend goed (indien fit helaas)

Squillaci, Park, Bendtner mogen sowieso vertrekken. Chamakh alleen als vpersie blijft en Arshavin weet ik niet. Hij lijkt over zijn top maar hij is wel tenminste een flankspeler die in tegenstelling tot Walcott of Gervinho wel een fatsoenlijke steekpass en balbehandeling heeft

6 augustus 2012 om 23:52

ik bedoelde Denilson ipv Diaby. Arshavin, tsja, hij komt op mij altijd nogal lui over.

7 augustus 2012 om 06:17

Is hij ook, maar Wenger houdt van de mens Arshavin en hij kan wel van de middenlijn naar de 16 dribbelen door 5 man te passeren

6 augustus 2012 om 22:34

selectie van Arsenal is toch behoorlijk als je het zo neer zit. Moet toch mee kunnen draaien in de top.

En dan nog een bank/reserves met Giroud/arteta/rosicky/ramsey/gervinho.

Szczeny
Sagna
Vermaelen
Koscielny
Gibbs
Song/Sahin
Wilshere
Walcott/ox
Cazorla/ox
Podolski/Ox
Van Persie
6 augustus 2012 om 22:35

Super aankoop. Gaat Arsenal veel plezier aan beleven! Mis nog wel een grote verdediger die wat uitstraalt. Mis je toch met Koscielny en Gibbs.

6 augustus 2012 om 22:36

''met het genoemde transferbedrag wordt Cazorla de duurste aankoop aller tijden van The Gunners''.

18 miljoen euro is dus (nu) het hoogste bedrag dat voor een speler is betaald door Arsenal?
Dat is echt indrukwekkend, zelfs Ajax komt (met Sulejmani: 16.1 miljoen) in de buurt van de duurste aankoop aller tijden van Arsenal.

Arsenal weet wel hoe het goed en verantwoord beleid moet voeren door niet net als andere clubs met (veel) geld te smijten en spelers voor te veel geld halen.

6 augustus 2012 om 22:40

Haha en het mooiste komt nog verdient 70 ,000 pond per week ,een spanje international voor dat salarisje goede deal lijkt mij.

6 augustus 2012 om 22:37

Mooie aankoop voor Arsenal, benieuwd hou hij het gaat doen in de Engelse competitie. Creatiefe speler met een mooie traptechniek en met Podolski en Giroud al 2 goede spelers gehaald en als Sahin daar nog bijkomt kan Arsenal nog wel eens voor een verassing zorgen, ze moeten dan nog wel een goede verdediger aankopen want dat vind ik niet de sterkste linie van Arsenal.

Als Cazorla de duurste aankoop allertijden word van Arsenal vind ik dat wel opvallend voor dit kaliber speler, had ik liever paar miljoen bij opgedaan voor een echte topper.

6 augustus 2012 om 22:43

Volgens mij was Reyes wel duurder maar goed. Achttien miljoen euro is een koopje. Net zo duur als Downing om maar een voorbeeld te noemen, 1 assist of doelpunt moet toch wel lukken komend seizoen.

6 augustus 2012 om 22:45

Cazorla trapt normaal gesproken al een vrije trap of 4, 5 binnen op jaarbasis

6 augustus 2012 om 22:48

Iemand die zo perfect 2-benig is kan alleen maar een hoger rendement halen in een meer opportunistische competitie als de PL. Ik kijk uit naar de oefenwedstrijd tegen Koln.

6 augustus 2012 om 23:02

Ja ben ook heel erg benieuwd naar die match. Verwacht dit seizoen ook veel van Gervinho. Speelde in die laatste oefenpot in Azië echt geweldig en was in zijn eerste jaar tot de Africa Cup ook aardig op dreef. Ben sowieso meer gecharmeerd van Gervinho dan van Walcott. Die laatste is weliswaar een betere finisher, maar Gervinho passeert zeer gemakkelijk zijn mannetje en gaat ook veel vaker de combinatie aan. Die vent zou in staat moeten zijn 10 goals en evenzoveel assists te produceren.

6 augustus 2012 om 23:08

Klopt, ik denk dat Gervinho gaat renderen met een goed middenveld achter zich. Zolang hij niet de creatieveling hoeft uit te hangen is het een hele nuttige speler. Staat gek genoeg altijd op de juiste plek en passeert zoals je zegt makkelijk door zijn vreemde motoriek.

6 augustus 2012 om 23:12

Denk jij dat een middenveld Cazorla - Wilshere - Sahin zou kunnen renderen? De balafpakker waar je altijd over rept ontbreekt dan, maar je bent in balbezit wel behoorlijk goed. Song zou als goede balafpakker kunnen fungeren, maar die gozer moet eerst een schop onder z'n reet krijgen van Wenger.

6 augustus 2012 om 23:59

Ik denk dat dat wel gaat Zoeen.

Wilshere is ook een hele goede tackler die defensief enorm sterk is.

Maar ik denk dat Song wel speelt hoor. Heeft afgelopen seizoen (noodgedwongen) met assists liggen strooien die nu bestemd zijn voor deze Cazorla! Indien je een creatieveling erbij hebt (cazorla nu) dan kan Song zich op 1 ding richten, en dat is ballen afpakken. Want daar is hij serieus één van de beste in op deze aardbol!

7 augustus 2012 om 00:11

Ik denk dat ze Sahin helemaal niet nodig hebben. Ook zou ik steevast met Song beginnen, om te voorkomen dat je middenveld wordt overlopen. Song/arteta/cazorla is een prima middenveld. Dan heb je Wilshere nog achter de hand. De defensie blijft toch een zorgenkindje, aangezien veel verdedigers vaak last hebben van blessures.

6 augustus 2012 om 23:13

18 miljoen is toch kaal? Wat kan oplopen tot 23 miljoen.

Blijft lachwekkend maar oneerlijk om telkens met het aankoopbeleid van Liverpool te komen

6 augustus 2012 om 22:44

Ben echt blij met deze speler! Arsenal begint een fijn team bij elkaar te worden. Heb zin in het nieuwe seizoen!!

6 augustus 2012 om 22:51

Nog 12 dagen!

6 augustus 2012 om 22:57

Een fijn team en ook nog zeer goedkoop.. top..

6 augustus 2012 om 22:48

Een recordbedrag? Had wel verwacht dat Arsenal ooit meerdere spelers voor meer geld zouden kopen.

6 augustus 2012 om 23:59

Neen, Arsenal maakt van jonge spelers toppers en door de waardestijging van de spelers lijkt het allemaal zo duur.

6 augustus 2012 om 22:49

Wegner gaat eindelijk zijn team versterken dit jaar. Met Giroud, Podolski en nu Santi Cazorla erbij hebben ze zich wel versterkt. Er zal nog een middenvelder bij moeten komen en er wordt gesproken over M'villa en/of Sahin. Het zou een doorbraak zijn voor Wenger, nu alleen van Persie nog behouden en je kunt spelen om de prijzen. (+je krijgt Wilshere er ook nog bij wanneer hij weer fit is)

Szczesny
Sagna
Koscielny
Vermealen
Gibbs
Song/M''vill
Sahin
AOX/Walcott
Cazorla/
Podolski
Persie
6 augustus 2012 om 22:50

Vraagje? Ik volg Arsenal niet zo heel erg veel,maar kijk wel soms wedstrijden en dan denk ik dat er ook iets aan de verdediging mag gebeuren

6 augustus 2012 om 22:53

Vind Sagna, Koscielny en Vermaelen prima zo, alleen Gibbs laat soms nog wat steekjes vallen. Maar die heeft ons CL voetbal bezorgd afgelopen seizoen dus meer zeg ik er niet over.

6 augustus 2012 om 22:54

Maar is het niet dunnetjes,want als Sagna of Vermaelen geblesseerd raken wie gaat er dan invallen?

6 augustus 2012 om 23:01

Als Sagna geblesseerd raakt mag Jenkinson van mij invallen. Is zeker niet top maar zit genoeg potentie in. Centraal is Mertesacker niet de ideale vervanging nee, Bartley zie ik dan liever.

Dunnetjes is het misschien wel, maar welke speler zou je moeten aantrekken die sowieso op de bank gaat zitten, maar wel goed genoeg is om probleemloos Koscielny of Vermaelen te vervangen?

6 augustus 2012 om 23:06

Niemand, Mertesacker en Santos maar die zijn allebij drama. Ik vind verdediging van Arsenal ook matig hoor vind Vermealen en Sagna prima verdedigers maar vind Koscielny en Gibbs matige verdedigers, ze zijn allebij wel jong dus misschien komen ze dit seizoen beter tot hun recht.

6 augustus 2012 om 23:09

Maak jezelf niet zo belachelijk gast. Koscielny behoort tot de beste Cb's ter wereld.

6 augustus 2012 om 23:14

Als je Koscielny matig vind, kijk je met alle respect heel weinig Arsenal, speelt beter dan Vermaelen.

7 augustus 2012 om 00:02

Koscielny en Mertesacker matig vinden zegt genoeg over jou.

Koscielny is een van de beste cb's op deze wereld.

Mertesacker is een hele goede game reader en het is jammer dat hij zo enorm lang is. Daardoor is zijn moteriek inderdaad wat verstoord en lijkt hij slecht. Maar de beste man heeft niet voor niets enorm veel interlands voor een gerenomeerd land als Duitsland gespeeld en zit nog steeds bij de selectie's!

Het is alleen opvallend dat hij aanvallend met zijn lengte enorm weinig brengt helaas.

Vermaelen en Koscielny scoren trouwens ook nog genoeg!

Als back-up voor RB: Jenkinson & Coquelin CB: Bartley, Mertesacker, Djourou LB: Santos/gibbs (ligt eraan wie speelt) en eventueel nog Vermaelen!

6 augustus 2012 om 22:55

Lekkker, de volgende aankoop is binnen.
Nu Sahin nog.

6 augustus 2012 om 23:00

Nu begint Arsenal toch weer een heel Sterk team te krijgen ! ik denk wel dat Van persie nu wel overtuigt is..
ik zou zo spelen als ik wenger was !
- Zie opstelling.

Szczesny
Sagna
Koscielny
Vermaelen
Gibbs
Song
Arteta
Wilshere
OAC
Giroud
V.Persie
6 augustus 2012 om 23:23

Waar is Carzola in jou opstelling?

7 augustus 2012 om 00:06

Rechtsmidden Song, en je zegt dat Arsenal een sterk team krijgt en vervolgens zet je de nieuwe aankoop er naast! Tel erbij op dat Wilshere ook nog uitgeschakeld is en dat Sahin waarschijnlijk nog komt en dat Arsenal bijna altijd 4-2-3-1 speelt. Dan weet je genoeg en is joun reactie onzin!

6 augustus 2012 om 23:11

het begint er serieus op te lijken daar. Sahin vind ik een must, dan ben je goed bezig.. cazorla is natuurlijk top en ik vind podolski ook echt subtop in europa. deed het fantastisch in Koln afgelopen jaar bij een strubbelend elftal, hij gaat het echt laten zien in londen.. Van persie moet je er even uit gaan denken want die gaat nog echt wel weg.. Giroud zal het moeten bewijzen, het dubbeltje kan met hem echt twee kanten uitvallen, daar ken ik hem niet goed genoeg voor.

Verdediging is goed, ook weer een seizoen gegroeid. Middenveld eigeijk te vol met goede spelers, want je hebt ramsey, diaby en wilshere ook nog. Wilshere zou bij mij als hij fit is op de plaats van walcott komen. walcott blijft toch echt een invaller, is te weinig veelzijdig om te kunnen starten in mijn mening.

Szczesny
Sagna
Koscielny
Vermaelen
Gibbs
Sahin
Song
Cazorla
Walcott
Giroud
Pololski
6 augustus 2012 om 23:17

Cazorla en waarschijnlijk Sahin worden aangetrokken door Wenger, omdat hij de jeugd minder hoog heeft zitten dan vorig seizoen. Spelers als Frimpong en Coquelin hebben niet de stappen gemaakt die Wenger verwachtte. Bijna in elk voorgaande seizoen zou hij een jeugdspeler officieel bij de selectie bijvoegen, maar nu doet hij dat met een aankoop.

Cazorla echt onderschat, al denk ik wel dat Arsenal wel minder kon betalen, omdat Malaga in de problemen zit en er geen andere kapers op de kust lagen.

7 augustus 2012 om 00:07

Geloof mij maar dat Coquelin genoeg kansen krijgt! Die is echt wel gegroeid hoor.
Technisch echt goed, kan goed voetballen, inzet, goede balafpakker en multi inzetbaar.

Kan als RB, eventueel als LB, als centrale middenvelder en misschien met zijn acties nog als buitenspeler (al denk ik dat niet zo)

7 augustus 2012 om 00:50

Hij heeft zeker progressie geboekt, maar zeker niet wat Wenger had verwacht anders wou hij het talent van Coquelin zeker niet verspillen.

6 augustus 2012 om 23:18

Eindelijk een speler met voldoende vernuft, flair en inzicht. Precies wat we nodig hebben!

6 augustus 2012 om 23:21

Het blijft raar dat 18 miljoen het recordtransfer is van arsenal! dat van ajax is 16 miljoen ter vergelijkenis.. logisch dat ze niet meer kampioen zullen worden daar.

6 augustus 2012 om 23:22

Als ik arsenal was zou ik ook sowieso nog een rechtsback erbij halen, want met alleen sagna red je het niet, aangezien die ook steeds ouder wordt, kan niet heel lang meer mee, en jenkinson komt momenteel nog tekort,
misschien kan hij wel de opvolger zijn, maar lijkt met beter als hij eerst nog een jaartje verhuurd wordt aan een middenmoter.

eigenlijk hoop ik dan op Van der wiel, hij heef toch laten zien het wel in zich te hebben een goede speler te worden, dat kan niet ineens verdwenen zijn

6 augustus 2012 om 23:26

Sagna is dacht ik 28, die kan nog wel een jaar of 3/4 mee hoor, zonder problemen.

6 augustus 2012 om 23:30

Alsjeblieft niet van der Wiel! Tenzij je hem voor een miljoentje kan overnemen en hem gelijk in z'n contract laat zetten dat hij ten alle tijden z'n concentratie moet behouden. Helaas is dat laatste niet mogelijk.

7 augustus 2012 om 00:37

Waarom niet? Als Back-up van Sagna vind ik hem erg geschikt, Jenkinson overtuigd mij allerminst. Sommige mensen zien er potentie in, maar ik totaal niet. In een van de vorige oefenwedstrijden (weet niet uit m'n hoofd welke) hefte hij elke keer maar weer buitenspel op. Verschrikkelijk amateuristisch. Gregory kan het niet veel slechter doen.....

6 augustus 2012 om 23:25

En daar haalt Wenger weer een subtop speler die Arsenal zeker niet vooruit helpt. En na dit seizoen heb je Wenger weer diet jankt dat de grote clubs teveel geld uitgeven aan spelers terwijl hij ook gewoon genoeg te besteden heeft, maar gewoon dat niet goed doet.

7 augustus 2012 om 00:42

Lol, Cazorla helpt Arsenal niet vooruit?
Ik weet niet of je het doorhebt, maar Arsenal kan nou eenmaal niet meedoen met de Big Spenders. Gelukkig hebben wij Wenger, die steeds maar weer net onder de top spelers haalt, en ervoor zorgt dat ze absolute top worden. (voorbeelden zijn Henry, Koscielny, Van Persie etc.). Cazorla is precies zo'n aankoop. En slechter dan een Mata bijvoorbeeld is Santi echt niet.

6 augustus 2012 om 23:47

Cazorla is gewoon een prima speler die Arsenal naar een hoger niveau tilt. Hij is sowieso beter dan de meeste spelers die nu bij Arsenal rondlopen, prima aankoop en dat voor maar 18 miljoen. Ik zie Arsenal met Sahin erbij en misschien nog een verdediger voor in de breedte wel meestrijden voor de titel mits ze niet zoveel blessureleed hebben als voorgaande jaren. En van Persie moet uiteraard nog wel bijtekenen. Nu heb je voor de bank nog Fabiansky, Jenkinson, Yennaris, Bartley, Metesacker, Santos, Song, Cocquelin, Arteta, Rosicky, Ramsey, Oxlade-chamberlain, Gervinho en Griroud. Mooie brede selectie als je het mij vraagt alleen zoals ik al zei de verdediging komt in de breedte tekort

Szczesny
Sagna
Koscielny
Vermaelen
Gibbs
Wilshere
Sahin
Walcott
Cazorla
Podolski
van Persie
7 augustus 2012 om 00:06

Waarom Song op de bank?

Czszesny
Sagna
Koscielny
Vermaelen
Cissokho
Song
Cazorla
Sahin
Podolski
van Persie
Giroud
7 augustus 2012 om 00:10

Denk dat Arsenal zo niet gaat spelen. Ten eerste ligt Wilshere er nog uit. Ten tweede gaat Walcott het nog zwaar krijgen hoor. Zeker met technische spelers als Arteta, Cazorla, eventueel Sahin en Song die een pass kan geven, kan Gervinho heel goed gaan renderen.
Evenals Aoc, maar die wordt langzaam gebracht.

Voor de rest zijn de 2 ''cvms'' in joun opstelling linksbenig en zie ik Wenger dat niet zo snel doen eerlijk gezegd. Denk dat Song wel wat krediet heeft opgebouwd het afgelopen seizoen!

7 augustus 2012 om 00:31

Song kan geweldige assists leveren en is verdedigend ook ijzersterk, maar ik vind hem vaak slordig. Zeker als Sahin er bij komt denk ik dat er geen plaats zal zijn voor Song in de basis, maar je weet maar nooit hoe het loopt. Wilshere en Sahin zou ik zelf het liefste zien maar ik denk dat Wenger voor Arteta of Song zal kiezen. Wilshere is toch nog lang niet fit dus dat scheelt weer concurrentie. Wat betreft Gervinho heb ik er 0,0 vertrouwen in dat het nog wat wordt met hem, vind hem nog slechter dan Walcott. En het zou me niet verbazen als AOC dit jaar echt gaat doorbreken en Theo uit de basis speelt!

7 augustus 2012 om 00:41

Gervinho komt in tegen stelling tot Walcott zijn mannetje wel vaak voorbij en scoort ook nog regelmatig. Staat vaak op de goede plaats en zijn motoriek ziet er misschien raar uit, maar hij passeert wel veel. Is enorm snel, altijd dreigend, en gaat vaker dan Walcott de combinatie aan (De combinatie die nuttig is, geen tikkie breed combinatie's van Walcott)

Zeker met spelers als Cazorla, Song, Wilshere, Sahin en Arteta achter zich (niet allemaal, maar je snapt het wel dan!)

AOC gaat dit jaar wel meer spelen denk ik ja. Maar gaat rustig gebracht worden. Wenger is hier een ultieme baas in, jonge spelers op tijd brengen!

7 augustus 2012 om 01:18

Als Gervinho bij Arsenal kan doen wat hij bij Lille deed, zie ik hem graag in de basis staan. Maar aan de andere kant is Walcott ook zo nu en dan een plaag voor de tegenstander. Als Walcott constanter zou zijn was het een hele goede speler, maar helaas laat hij het maar eens in de 4 wedstrijden zien

7 augustus 2012 om 02:33

Walcott mist ook bepaalde basistechnieken. Hij ziet er echt zeer klungelig uit aan de bal. Alsof hij alleen maar kan rennen en precies kan schieten. Meer niet. Geen graantje techniek lijkt het op. Daarom ben ik ook zo blij met Chamberlain, wat een genot! Sterk, Inzicht & Overzicht, hij heeft echt alles. Snelheid

6 augustus 2012 om 23:51

Welke opties heeft Arsenal nog achterin? Met name de rechtsback positie lijkt mij zorgelijk slecht bezet, helemaal gezien de fitheid van Sagna. Hoe zal de achterste linie eruit zien tijdens de seizoensopener, en wie staan er gereed om eventuele blessures op te vangen? Squillaci? Djourou?

6 augustus 2012 om 23:56

Achterin zijn er, naar positie: RB: Sagna, Jenkinson, Yennaris. CB: Vermaelen, Koscielny, Mertesacker, Djourou, Bartley, Squillaci, Miquel, LB: Gibbs, André Santos, Coquelin. En dan kan Song eventueel op CB, Vermaelen op LB, Koscielny en Djourou op RB, Coquelin op LB en op RB, en ik denk dat eventueel, als t echt moet, Diaby ook centraal gezet kan worden.

7 augustus 2012 om 00:12

Coquelin krijgt echt wel de voorkeur boven Yennaris als rechtsback hoor! Die heeft echt wel indruk gemaakt op Wenger en ook zeker op mij!

6 augustus 2012 om 23:57

Centraal achterin beschikken ze over Koscielny en Vermaelen als basiskrachten, Mertesacker is de eerste stand-in en daarna komen Djourou en Squillaci. Linksachterin Gibbs en Santos en rechts komen na Sagna, Cocquelin, Jenkinson enyennaris. Die 3 zijn allemaal zeer onervaren en misschien moet Wenger nog wel een andere stand-in kopen of huren

edit: Sagna mist trouwens de competiestart

6 augustus 2012 om 23:54

Wat ik hoor en lees is cazorla echt wat arsenal nodig heeft.
Wat ik vond van arsenal de afgelopen jaren :
mooi voetbal , soms de wil om na een achterstand toch terug te komen maar er was geen ondergrens.
Vooral in de uitwedstrijd tegen ac milan zag je dat. Ik lees veel dat je met cazorla echt zon speler heeft die dan op zijn best is. Als je team het nodig heeft... nou jah ik moet het maar eens zien.
Nu nog een centrale verdediger. Als ik wenger was had ik nu alderweireld proberen te halen.
Goede back up voor het centrale duo en kan desnoods op rechtsback. Zeurt niet en is een redelijke verdediger. (ik hoop dt dit niet gebeurt maar toch)

6 augustus 2012 om 23:57

Alderweireld komt denk ik nog tekort. Kunnen ze beter Dann van Blackburn halen, of nog liever Lascelles van Nottingham, die is nog heel jong, maar echt goed en dat gaat een hele grote worden denk ik.

7 augustus 2012 om 00:14

ik heb tog wel mijn twijfels bij de versterkingen van arsenal.
ik vind podoski en cazorla wel goede spelers. maar ik vrees dat dit niet de spelers zijn die je naar en hoger niveau gaan tillen.

een echte topspeler mist arsenal.... zeker nudat van persie wss vertrekt

7 augustus 2012 om 01:57

Topper binnen gehaald die zowel op de vleugels als centraal kan spelen. Met Sahin er nog bij zijn ze misschien ook titelkandidaat.

7 augustus 2012 om 02:41

Off Topic: Ik weet dat hiet hier om de aankoop Cazorla gaat, maar ik kan me echt niet voorstellen dat Wenger, Arteta uit de basis gaat halen. Behalve de opstelling van, hoe ironisch, Chelsea-9 staat Arteta in geen enkele basis opstelling. Arteta was dit seizoen geniaal, natuurlijk waren de goals van Ratvp van enorme waarde voor dit team. Statistieken wijzen uit dat Arsenal geen enkele wedstrijd zonder Arteta heeft gewonnen. 3x verloren (swansea, Man utd, Wigan) 2x gelijk (chelsea & Stoke). Op het moment dat Arteta weg viel, was het middenveld los zand en kwam Song nauwelijks voor in de aanvalsdrift van de Gunners. Arteta zorgde ervoor dat Songdinho zijn aanvallende kwaliteiten kon laten zien. Ik weet dat statistieken niet alles zeggen, maar van de 29 gespeelde (premier league) wedstrijden heeft hij er 25 vol gemaakt. Van de overige vier wedstrijden waarin hij (3x gewisseld werd en 1x geblesseerd uitviel) won Arsenal er 1, verloor 2 keer en speelde 1 keer gelijk.

On Topic: Ik denk dat Cazorla weer een nieuwe dimensie geeft aan de aanval. Het is een compleet andere speler dan bijv. Gervinho en Walcott, waardoor Arsenal veel meer aanvallende opties krijgt.

Wojiech
Sagna
Koscielny
Vermaelen
Gibbs
Arteta
Song
Wilshere
Cazorla
Giroud
Podolski
7 augustus 2012 om 02:43

Nananananana Santi Cazorla! Nananana! Santi Cazorla! Wat een schitterende aankoop van Arsenal! Dat prijsje is natuurlijk helemaal geweldig! Als van Persie blijft en Sahin komt ook nog... maak je borst maar nat Manchester!


edit: typfout verbetert! (met dank aan de altijd even scherpe Koekoek!)

7 augustus 2012 om 02:58

Topspeler die Arsenal zeker kan gebruiken. Nu nog Sahin en Afellay erbij en misschien verlengt RVP wel.

7 augustus 2012 om 04:50

Beste Vz-leden,

Er wordt in sommige topics een vergelijking gemaakt tussen Santi Cesc en Silva. De verschillen zijn niet groot tussen de drie maar zeg aub niet dat Cazorla net zo goed is als Cesc en Silva. Daarvoor is hij iets te beperkt.

7 augustus 2012 om 04:55

Lieve edjahh17,

Allereerst gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst van Arsenal. het is in ieder geval veelbelovend. Verder wilde ik alleen melden dat je zijn naam verkeerd typte. Het is Cazorla en jij schreef ''carzola''. Tot slot wil ik alle Arsenal supporters feliciteren met deze aanwinst en ik ben waarschijnlijk niet de enige die het vermoeden heeft dat Santi Cazorla al gauw een publiekslieveling is.

7 augustus 2012 om 08:38

Lieve Koekoek,

Mijn excuses, het was al laat en ik was nogal euforisch, Wenger die een speler van dit formaat naar Arsenal brengt komt zelden voor. ;

7 augustus 2012 om 09:43

Arsenal zou ook is zo kunnen spelen.

Szczesny
Sagna
Koscielny
Vermaelen
Gibbs
Arteta
Cazorla
Wilshere
Walcott
Giroud/VP
Podolski
7 augustus 2012 om 10:44

Mooie aankoop,

Heel goede speler en kan op beide posities voorin op de zijkanten en kan op op de aanvallende middenvelder positie staan ik zou zo spelen.

Wissels Fabianski, Mertesacker, Santos, Arteta, Diaby, Walcott, the Ox

Sczesny
Sagna
Vermealen
Koscielny
Gibbs
Song/Diaby
Wilsh/Arteta
Cazorla
Van Persie
Podolski
Giroud
7 augustus 2012 om 10:48

Dit is een Koopje, Hij heeft zowat elke ploeg waar hij in heeft gespeeld eigenhandig naar de champions league Geleid, kijk maar naar villareal en Malaga, en Genie in zijn vak, je komt tegenwoordig niet meer zo makkelijk in dat geniale spaanse elftal, Dan moet je erg goed zijn.

7 augustus 2012 om 11:22

arsenal gaat meedoen om te de titel.
of ze hem winnen geef ik een kleinere kans niet op kwaliteit maar op de breedte van de selectie

1 ding arsenal pakt dit seizoen sowieso 1 prijs al is het de carling cup ze gaan er 1 pakken.
i 'm proud to be a gooner

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Arsenal

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
3.Chelsea7536
4.Arsenal7335
Voor de complete stand: Premiership
SpelersPositieW
Santi CazorlaMiddenvelder3812
Aaron RamseyMiddenvelder361
Per MertesackerVerdediger343
Mikel ArtetaMiddenvelder346
Olivier GiroudAanvaller3411
Lukas PodolskiAanvaller3311
Theo WalcottAanvaller3214
Voor de complete selectie: Clubpagina Arsenal.

146 fans
Middenvelder, 28 jaar

In de wandelgangen

Dinsdag 18 juni
Dat Víctor Valdés heeft besloten zijn contract uit te dienen bij Barcelona, is slecht nieuws voor Vicente Guaita. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.421875 seconden.