Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Brands: 'Hij gaat regelmatig meetrainen met het eerste elftal van PSV'

Laatste update:
/

Zakaria Bakkali zou in de voorbereiding aansluiten bij de A-selectie van PSV, maar dat is tot op heden niet gebeurd. Volgens technisch manager Marcel Brands gaat dat deze week echter alsnog gebeuren. "Bakkali gaat als stagiair regelmatig meetrainen met het eerste elftal", verzekert Brands aan De Telegraaf.

"Omdat hij eind vorig seizoen met een liesblessure kampte als gevolg van overbelasting en pas op 1 juli vakantie kreeg, is dat er nu nog niet van gekomen", geeft Brands als reden op. Bakkali komt dit seizoen uit voor PSV A1, dat als derde eindigde tijdens de door Barcelona A1 gewonnen Otten Cup.

Bakkali is een van de grootste talenten van PSV. De Belgische aanvaller van Marokkaanse afkomst, die in januari zijn zestiende verjaardag vierde, verlengde eerder dit jaar zijn contract met drie jaar. Hij genoot belangstelling van Manchester City, maar koos desondanks voor een nieuw contract met PSV.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

ik heb beelden gezien van hem op youtube. Hij heeft echt bizar, werkelijk bizar veel talent.

5 augustus 2012 om 23:11

@ Markzor,

Ja, zo lopen er wel meer spelers met zoveel talent als Zakaria Bakkali rond, maar tot op heden doet PSV er bijna niks mee. Want als ze op het punt staan om door te breken, dan haalt PSV weer andere spelers waardoor deze jonge spelers geen kans krijgen.

5 augustus 2012 om 23:23

@rochester

O mijn god wat een ontzettend irritante reactie. Als een speler echt heel veel talent heeft breekt hij echt wel door hoor, kom op. Dat PSV het over het algemeen voorheen wat minder snel aandurft met de jeugd als bijvoorbeeld Ajax en Feyenoord betekend niet dat een wereldtalent als Bakkali bij voorbaat geen speeltijd gaan geven. Als je goed genoeg bent breek je echt wel door.

5 augustus 2012 om 23:31

PSV lijkt de lat wat hoger te leggen wil je doorbreken. Ibi, Labyad, Depay, en Zoet ook straks. Alleen de echte top krijgt de kans. Aissaiti en Marcellis zijn bv ondanks jeugdinternationalstatus toch verpatst.

Blind of Ebecilio zou in ehv allang verpatst of verhuurd zijn. Bij Ajax breekt veel door, maar zit wel een hele hoop middelmaat tussen.

5 augustus 2012 om 23:33

@ T0mt0m18,

Ja, jij kan het best 'n irritante reactie vinden. Maar als er dan weer 'n jeugdspeler doorbreekt bij Psv, dan komen ze weer met contract dingen enzo.

Kijk maar naar Zakaria Labyad en 'n paar jaar geleden bijna met Memphis Depay.

5 augustus 2012 om 23:35

maar met diezefde middelmaat wel 2x kampioen.

5 augustus 2012 om 23:37

Ohh daar is die reactie van een jaloerse Ajax fan die het verlies vanavond blijkbaar nog hoog heeft zitten, en maar eens de gebruikelijke sneer aan PSV uit deelt. Want bij Ajax zijn ze zo geweldig met hun jeugd, en PSV bakt er niks van. Ik weet niet of je het door hebt, maar Depay, Locadia, Zakaria Labyad zijn echt wel talenten die ver gaan komen. Bij ajax lopen er ook maar 2 of 3 rond die echt ver gaan komen hoor.. Vaak is een heel jeugdteam om die 2 of 3 talenten gebouwd. Maar jullie ajacieden prijzen jullie hele jeugd de hemel in. Typische arrogantie..

5 augustus 2012 om 23:37

Ja, bij PSV kan de lat inderdaad wat hoger zijn, maar dan nog zijn er echt super weinig jeugdspelers die doorbreken bij Psv. Misschien moeten de verwachtingen niet zo hoog zijn bij Psv.

Bij Ajax breken er inderdaad veel door en ook inderdaad 'n hoop middelmaat, zoals Lorenzo Ebecilio en Daley Blind, maar Ajax blijft ze wel het vertrouwen geven.

Als Ajax geen vertrouwen in ze had, dan zouden ze nu weg zijn.

5 augustus 2012 om 23:40

@ Ifloppy,

Waarvoor moet ik jaloers zijn? PSV heeft de Johan Cruijff schaal gewonnen, ik ben enorm jaloers. Ik baal er stevig van dat Ajax 2x op rij landskampioen is geworden, ik had liever de Johan Cruijff schaal.

Ik schrijf niet dat Ajax 'n geweldige jeugd heeft en ik schrijf ook niet dat PSV er niks van bakt. Er breken inderdaad wel is aardige talenten door bij Psv, maar ik weet zeker dat er ook de jaren daarvoor nog talenten rondliepen bij PSV en daar hebben ze in mijn ogen niks meegedaan.

5 augustus 2012 om 23:45

@reneetje
Klopt. Omdat de rest het liet afweten en nóg minder was. Niet op basis van topklasse. Heb niet bepaald genoten van ajax de laatste twee jaar.

Ja van Vertonghen als enige, die stak er bovenuit. Qua spel dan, want als persoon bloedirritant. En die gaan jullie nog veel meer missen dan jullie nu denken. Die deed zo ontzettend veel repareren en corrigeren alsmede toevoegen in balbezit, dat wordt pas een hard gelag.

5 augustus 2012 om 23:47

@rochester

Noem mij eens 5 toptalenten van die afgelopen jaren waar Psv niks mee gedaan heeft om je stelling te onderbouwen.

5 augustus 2012 om 23:58

Laten we alsjeblieft niet gaan praten over genieten en mooi voetbal want, in Eindhoven gaat resultaat boven alles en mogen de supporters in hun handen knijpen als ze leuk voetbal te zien krijgen. Maar, even ontopic blijven. Wat een bizar groot talent is dit! Alleen valt het mij op dat hij zijn goals 9 van de 10x alleen viert en dat hij wel heel erg voor eigen succes gaat. Maar, aan de andere kant, als je zo ontzettend veel beter bent dan je meespelers en tegenstanders, dan kan ik ergens begrijpen dat je het zelf liever oplost

6 augustus 2012 om 00:10

@ Audilambo,

Spelers die echt volledig doorgebroken zijn als toptalent, zijn in mijn ogen alleen Ibrahim Afellay en Zakaria Labyad.

Waarschijnlijk vergeet ik nog spelers, maar deze twee namen komen als eerste in mij op als toptalenten.

6 augustus 2012 om 00:28

Daarom snap ik nog steeds niet dat PSV miljoenen heeft betaald voor Tyton, als ze Zoet al hebben en die weer gaan verhuren. Geef een talent het vertrouwen...

Net als Depay. Die verdient een basisplek, maar die krijgt die niet omdat die te jong is, ongelofelijk.

6 augustus 2012 om 00:34

@ Roytjeeeee,

Ja, ik wil de jeugd van PSV niet afkraken ofzo, maar ik bedoel meer dat PSV de laatste jaren echt enorm weinig aan de jeugd heeft besteedt.

Als ze dat hadden gedaan, dan was het geen puinhoop met Zakaria Labyad en als PSV geen koopwoede had, dan zouden spelers als Memphis Depay en Jeroen Zoet nu waarschijnlijk echte kansen krijgen om zich te bewijzen.

Jij begrijpt mij wel;.

6 augustus 2012 om 01:05

@ rochester

ik heb tegen deze jongen gevoetbald en hij was gewoon onnavolgbaar.
in heel nederland, duitsland en belgie van zijn leeftijd is er niemand die ook maar in de buurt komt van zijn kwalliteiten.
dus het zal heus wel mee vallen dat er zoveel talenten zijn die evenveel talent hebben

6 augustus 2012 om 01:29

Labyad is al verdwenen voordat hij ook maar bewezen heeft het label ''toptalent'' terecht opgespelt heeft gekregen, Locadia & Depay zijn alle 2 geen jeugdproducten van Psv, Je kan roepen dat wij veel middelmaat hebben dat hebben we idd ook spelers als Ebecilio & Blind horen zeker niet thuis bij Ajax maar ik word toch liever 2 keer kampioen met middelmatige jeugdspelers als 4 jaar geen kampioen met miljoenen investeringen.

just sayin.

6 augustus 2012 om 01:57

Oke, dit is veruit, maar dan ook veruit de belachelijkste, domste, meest schandalige reactie die ik sinds lange tijd op VZ heb gelezen!
Iemand die sinds zijn 12de in de jeugd speelt en nu 18 is, is volgens jou geen jeugdproduct? Even serieus? Als je dit serieus meent kan ik je totaal maar dan ook totaal niet serieus nemen!!!

Maar Vertonghen, Alderweireld, Eriksen, Fischer allemaal spelers die op hun 16de of zelfs pas 17de naar de jeugdopleiding zijn gekomen, zijn wel eigen jeugd? Hou op, alsjeblieft!!

Zo'n slechte/domme reactie heb ik nog nooit meegemaakt!!

6 augustus 2012 om 02:12

Dankjewel Themessishow, nou hoef ik teminste niet meer zon heel comment te typen want je helemaal gelijk. Zie heel veel ajax-supporters veel zeggen van Depay, Locadia, Ritzmaier zijn geen eigen producten door hun leeftijd op moment van aantrekken.
Als je dan echter de leeftijden van de namen die jij noemt(bijv) op moment van aantrekken verteld dan krijg je of geen reactie, of de discussie slaat ineens nergens op. Gewoon eerst nadenken voordat je iets begint te vertellen..

6 augustus 2012 om 02:25

@afca_1995

Locadia is inderdaad een jaar of twee geleden bij Willem II weggehaald. Maar Depay speelt al vele jaren bij Psv.

6 augustus 2012 om 02:42

@ rochester.. je hoeft niet jaloers te zijn op de JC schaal maar ik zou me schamen voor het pakkie dat jullie in eigen huis hebben gekregen tegen het zo ''onsamenhangede'' PSV en idd ajax doet het goed om middelmatig talent vertrouwen te blijven geven

6 augustus 2012 om 04:45

Rochester, ga ergens anders lopen provoceren, zielig kind.. Psv gaat een andere weg slaan met de jeugdopleiding.. Dat kan je niet 1,2,3 doen. Dat heeft tijd nodig.

Je ziet al dat er een hoop spelers bij de 1e selectie worden gehaalt, Depay Ritzmaier, van Ooijen, en Locadia. Een paar jaar geleden werden er amper spelers bij de selectie gehaald, dus er is zeker wel een wezelijk verschil.

6 augustus 2012 om 04:53

@ afca_1995

Ik wordt zo ziek van elke keer dat gezeur over wel of geen jeugd product. what the Fuck maakt dat nou uit. Die jongens hebben in de jeugd gespeeld, stromen door naar het 1e, dus dan is het gewoon jeugd. Wie bepaald hoelang een speler bij een club in de jeugd moet spelen om de stempel jeugd te krijgen? Volgens mij niemand, dus dat is zo'n relatief begrip.

Elke keer die defenitie van 'eigen jeugd' uitleggen heeft geen zin, want daar is geen defenitie van. Het feit is gewoon dat deze jongens bij PSV in de jeugd hebben gespeeld en dus PSV jeugd zijn. Net als Erikssen jeugd is van Ajax.

Elke keer al die Ajacieden elke keer over de jeugd van PSV beginnen te zeuren, omdat ze verder niks anders te vertellen hebben. Je ziet dat PSV een andere weg aan het inslaan is. Het is een hoop kopen kopen kopen geweest. maar er worden nu wel een hoop jeugd spelers bij de selectie gehaald. Het is nu aan hun om te laten zien of ze het niveau aan kunnen. Als ze echt goed genoeg zijn komen ze wel aan spelen toe..

6 augustus 2012 om 06:19

je bent ook triest om dat te zeggen, het is gewoon feitelijk waar dat psv het niet snel aandurft, welke spelers zijn er nou echt doorgebroken bij psv? dan kan je er misschien 5 noemen... het neemt niet weg dat grote talenten niet de kans krijgen want labyad depay willems krijgen ook de kans..

6 augustus 2012 om 09:15

jij bent echt kortzichtig... psvers gaan toch ook niet beginnen dat voor die 2x
psv in 10 jaar tijd 7 x kampioen geworden is en ajax niet?

Voorheen werd er bij psv weinig in de jeugd gedaan... maar dat is de afgelopen seizoenen echt wel veranderd.
Het kost tijd om het op te bouwen dus verwacht niet dat er in een jaar tijd 5 nieuwe top talenten klaar staan.

PSV is goed bezig met hun talenten.. beetje bij beetje komt dat helemaal goed.

6 augustus 2012 om 12:40

@ Panerai,

Ik probeer hier niet eens te provoceren. Dit is toch waar. PSV doet nu best veel met de jeugdopleidingen, maar deden ze dat de jaren daarvoor ook? In mijn ogen niet.

En ik schrijf toch ook niet dat het meteen goed moet zijn, want bij Ajax is het ook niet echt geweldig. Het enigste wat ik duidelijk probeerde te maken, was dat ik hoop dat PSV dit nu vasthoudt met deze jeugdspelers.

En dan kan je nu wel gaan schrijven dat ik 'n zielig persoon ben of dat ik dit niet meen, maar ik weet het zelf wel beter.

6 augustus 2012 om 14:00

Elke club heeft wel eens gehad dat er een talent rondloopt die niet doorbreekt hoor.. Ik word er gewoon moe van dat alle Ajacieden meteen de makkelijke en meest gebruikte sneer uitdelen over de jeugd van Psv. Ajax is ook pas sinds kort echt weer bezig met hun filosofie over jeugd talenten een kans geven. Dus kom voortaan met iets origineels, in plaats van elke keer weer de jeugd van PSV af te zeiken oke? Merci bien.

6 augustus 2012 om 14:27

Ik deel geen sneer uit naar Psv, het enigste wat ik jammer vind, is dat ze veel kopen en bijna niks doen met de jeugd. Het enigste wat ik probeerde te zeggen, was dat PSV deze lijn met jeugdspelers door moet zetten.

Ajax is inderdaad ook sinds kort weer bezig met hun filosofie en Ajax heeft net zoiets als PSV gehad. Kijk maar naar de periode Martin Jol, daar was toen hetzelfde als bij Psv.

Ik zeik de jeugd van PSV niet af, dat kan ik je verzekeren. Oké, m'n reactie klonk dan provocerend, maar zo was het niet bedoeld en dat kan ik je garanderen.

6 augustus 2012 om 17:08

@rochester

Krijgen we dit gemekker weer... Talenten krijgen zeker wel een kans, je kan echter niet verwachten dat een topclub met doelstellingen zomaar altijd talenten voorrang geeft.

Ben nu wel een beetje klaar met dat gezeur over jeugd.

Lange termijn succes = spelers kopen en deels mengen met een paar talenten.

Zowel Feyenoord en ajax (gisteren) zetten zoveel jeugd uit noodzaak in het elftal.

Kijk gewoon even naar de wereldtop. Daar zie je ook niet alleen maar talenten.
Die brengen ze gewoon rustig.

Ik vind dat dat gefocus op het aantal talenten in een basisselectie echt pure nonsens is.

Op het moment dat het talent er klaar voor is, komt ie heust wel in de basis.

6 augustus 2012 om 17:11

Ja, maar ik schrijf ook nergens dat ze er meteen moeten staan. Bij Ajax en Feyenoord staan de talenten er ook niet meteen.

Ik bedoel ook dat talenten rustig gebracht moeten worden en ik hoop ook dat PSV deze lijn doortrekt met jeugdspelers.

5 augustus 2012 om 23:13

Dit is als ik de woorden van veel psv supporters mag geloven écht een super-talent, niet alleen de PSV supporters roepen dit maar ik meen me te herrineren dat Platini ook had gezegt tegen Zakaria Bakkali dat hij als hij zo doorgaat een geweldige toekomst voor zich had, Jammer dat hij niet mee is gegaan op trainingskamp enz maar hij is nog maar 16 jaar.

6 augustus 2012 om 00:10

@ afca_1995

Hij is ongelooflijk snel voor zn lengte/leeftijd.
Nog nooit iemand zo snel gezien op die leeftijd denk ik,niet eens negers (no offence,juist compliment).
Hij heeft een heerlijk schot als ie ongeveer op de lijn van de 16 staat,maar ook best voorspelbaar op zich, in de filmpjes gaat ie telkens naar binnen om hem dan in de verre hoek te plaatsten.
Maar ik volg hem niet persoonlijk ik zag hem alleen via youtube dus veel meer kan ik er niet over zeggen.
Behalve dat ie ook zéér technisch is,hij heeft niet veel trucjes nodig ofzo om een mannetje te passeren,het is ff rond draaien of uitkappen ofzo,en een schaartje tussendoor.

5 augustus 2012 om 23:25

Hij is wel pas 16. Dus dat Psv daar nog niets mee heeft gedaan is niet heel vreemd. Ajax laat jongens tegenwoordig ook niet meer op hun 16e of 17e debuteren. Verder is het altijd afwachten wat zo'n jongen werkelijk gaat doen. Kijk naar Aissati, die geloof ik op zijn 16e (kan 17e zijn) geweldig speelde tegen AC Milan in de CL. Vervolgens weten we hoe het met hem is gegaan. Zelfde geldt trouwens voor Affelay.

Zeer groot talent, gaan we nog veel van horen. Vond hem overigens niet de beste Psver dit toernooi.
Menno Koch speelde uitstekend na mijn mening.

5 augustus 2012 om 23:15

Dat mag ook best wel, Zakaria bakkali is net 16 en rijd pas een paar weken op zijn brommertje (bij wijs van spreke) terwijl Menno Koch toch al 18 jaar is, Hoe dan ook ik verwacht veel van hem in de toekomst.

5 augustus 2012 om 23:19

Maar ik ben er bang voor dat als zijn contract afloopt dat hij gratis de deur uitloopt. Dus rond zijn 18e. Hoeveel kapsones die jongen nu al heeft is niet normaal. PSV heeft met zeer veel moeite hem een contract laten tekenen. Ben er bang voor dat we hem niet zo lang op de Nederlandse velden kunnen bewonderen.

5 augustus 2012 om 23:24

Hij was 15 toen, als een club als Man City dan op de deur klopt dan sla je wel even op hol. Over 2 jaar is hij mentaal een stuk verder.

5 augustus 2012 om 23:28

Ja dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de lengte van zijn contract zag, Maar volgens mij mag een 16 jarige jongen geen contract tekenen dat langer dan 3 jaar loopt? Naar mijn mening moet hij gewoon bij PSV blijven totdat hij gewoon uitgeleert is & als dan blijkt dat hij zijn potentie waar maakt kan hij alsnog de stap naar de absolute top maken. Maar zoals je zelf al zegt zulk soort jongens worden gewoon veelste vroeg al de hemel ingeprezen waardoor ze naast hun schoenen gaan lopen, Als deze jongen ook maar de helft van de potentie waarmaakt wat in hem schuilt kan hij een goudmijntje voor PSV zijn over 5/6 jaar als je hem verkoopt maar dan moet zijn contract zo snel als mogelijk is worden verlengd.

laten we van het beste uit gaan.

Een erg talentvolle jongen, afgelopen weekend ook vrij goed gespeeld tijden de Ottencup. Verwacht veel van hem in de toekomst!

Eindelijk een verstandige jeugdspeler!

5 augustus 2012 om 23:15

Zeg maar niet te vroeg ...

5 augustus 2012 om 23:17

Hopelijk wel, want het is natuurlijk nog mogelijk dat hij op zijn 18de alsnog vertrekt.

5 augustus 2012 om 23:28

Het is in ieder geval een goed teken dat hij niet voor Manchester City kiest maar gewoon zijn contract verlengd

5 augustus 2012 om 23:39

Ik neem aan dat op zo'n leeftijd zijn ouders meer in te brengen hebben over dit soort keuzes dan hij zelf....

Zou wel zo verstandig zijn!

6 augustus 2012 om 01:13

Aks hij ervoor zou kiezen om naar City te gaan is het zijn goed recht.

5 augustus 2012 om 23:27

Niet te vroeg juichen voor hetzelfde geld staat Man utd of chelsea morgen op de stoep en is hij weg.

5 augustus 2012 om 23:46

Die moeten toch een paar miljoen betalen voor hem dan!

5 augustus 2012 om 23:49

Dat bedrag zal niet hoog liggen aangezien hij 16 is

6 augustus 2012 om 00:25

Manchester City stond op de stoep maar die heeft hij gelukkig wijs genoeg afgewezen ;-)

6 augustus 2012 om 09:37

Ja, maar dat betekend niet dat de volgende keer als er een club komt die ook afwijst

6 augustus 2012 om 01:06

Nou, dat zien we nog wel. Kijk naar onze grote vriend Luc Castaignos. Was weliswaar geen jeugd-speler meer maar vertrok toch al veel en veel te vroeg naar een grote club.

6 augustus 2012 om 03:36

Daarom vind ik Castaignos ook geen verstandige speler..

Mooi dat hij laatst een contract bij PSV getekend heeft ondanks interesse van grote clubs.

Deze jongen is echt een grote talent bezorgden veel dreiging de afgelopen weekend in de Ottencup. Hij zal alleen maar beter gaan worden als hij met de eerste gaat trainen met zulke goede voetballer wordt je alleen maar beter. Ze moeten hem wel rustig aan brengen hij speelt op dezelfde plek als Mertens deze weekend en daar heb je nu Depay als stand in en hij zal ook ze kans kunnen krijgen.

PSV heeft echt een gouden aanval qua talent de komende jaren met Depay, Locadia, Ritzmaier en Bakkali.

5 augustus 2012 om 23:25

Ritzmaier is geen aanvaller.

5 augustus 2012 om 23:26

Speelt behoorlijk sterk als linksbuiten (en was het ook toen hij naar PSV kwam), maar hij zal idd wel als back/middenvelder gebruikt gaan worden.

Volgens velen de beste jeugdspeler van de wereld, in hoeverre je dat geldig kunt meten natuurlijk. Ik hou m'n hart vast dat hij niet ergens onderweg wordt weggepikt door een grote club, tot nu toe verloopt het gelukkig volgens plan.

Als hij zich goed ontwikkeld gaat hij zeer ver komen in de toekomst. Een van de grootste talenten van Europa. Maar eerst moet hij wat sterker worden want anders word het moeilijk voor hem om zich staande te houden in het eerste elftal.

Bakkali is een enorm talent. Hij wordt gezien als één van de grootste talenten van Europa in zijn leeftijdscategorie. De jeugdopleiding van Psv heeft de afgelopen jaren een flinke boost gekregen en daar kunnen ze ondertussen de vruchten van plukken. Na Labyad heeft het lang geduurd voor er weer een groot talent doorbrak maar na vorig seizoen Depay en Ritzmaier zitten ook dit seizoen weer een aantal talenten op de deur te kloppen. Bertrams, Koch, Van Ooijen, Locadia hebben in principe de overstap gemaakt. En bij de Otten Cup waren er een aantal spelers te bewonderen die of dit seizoen of komend seizoen de stap maken.

5 augustus 2012 om 23:35

We zullen zien.......

@yamiown, maak het eerst maar waar. Debuut maken en basis speler worden. PSV is geen ster als het gaat om jeugd. Een seizoen als dat van Maher zie je niet snel. En anders mist hij 15m. Geld geen probleem in eindhoven.

5 augustus 2012 om 23:58

Labyad had een vergelijkbaar seizoen, alleen is hij helaas niet een echte Psv'er gebleken!

6 augustus 2012 om 11:28

Labyad speelde niet 34 wedstrijden top, 16 Europese wedstrijden etc.
Ik kan me letterlijk geen slechte wedstrijd herinneren, of het moet Heerenveen-uit geweest zijn, maar toen was heel AZ ruk door het ontbreken van Rasmus Elm en Pontus Wernbloom.

Ik ben benieuwd of PSV het aandurft deze jongen en de andere (grote) talenten echt mee te laten doen, niet alleen maar de laatste 10 minuutjes af en toe. Stel dat PSV het dit jaar weer niet redt en geen kampioen wort, gaan ze dan nog meer kopen en zo de jeugd (nog) minder de kans geven?

Voor het NL voetbal hoop ik dat PSV ook het eens andurft zijn eigen jeugd op te stellen, het NL elftal zit wer in een wisselfase, dus hoe meer jeugd er echte speeltijd krijgt hoe beter.

De voetbalinstelling van PSV is een stuk devensiever en verdedigender dan Ajax of Feyenoord, daarom heb ik het gevoel dat ze vanuit die cultuur minder geneigd zijn een gokje te wagen of een risicootje te nemen met jeugd spelers

;heeft ie broertjes? Zo ja, vastleggen die hap, anders gaat het net als met Labyad

5 augustus 2012 om 23:37

Denk je echt dat het daaraan lag bij Labyad?
Zijn broertje werd weggestuurd toen Labyad al weg was....

5 augustus 2012 om 23:42

Dat stond in een interview:

Vanuit Portugal is de stap naar een absolute topclub maken namelijk veel makkelijker", stelt Labyad. "ik focus me nu op de Olympische Spelen en daarna ga ik naar Portugal. Het enige dat ik nog over PSV wil zeggen, is dat ze mijn broertje niet hadden moeten wegsturen. Dat had denk ik met mijn situatie te maken. Vervelend, want hij was een van de betere jeugdspelers."

5 augustus 2012 om 23:51

Ja, ik denk dat jij het stukje verkeerd begrijpt..
Wat Labyad zegt is: Ze hebben mijn broertje weggestuurd, omdat ik ook weg ben gegaan..

Dat is natuurlijk niet waar, want zijn broertje was helemaal geen groot talent en zat juist door zijn broer bij Psv..

5 augustus 2012 om 23:52

Dat zegt Labyad zelf he!
Het is logisch van PSV vind ik er zal zeer waarschijnlijk hetzelfde gebeuren als met Zakaria.

Geweldig talent!
In mijn ogen grootste talent van de Eredivisie en 1 van de grootste ter wereld. Werd ook vorig jaar verkozen tot beste jeugdspeler ter wereld.
Deze jongen KAN een speler van wereldklasse worden.
Hij moet wel bij PSV blijven de komende 4/5 jaar.
Hij is wel een speler die echt, maar dan ook echt vaak voor eigen succes gaat, dat moet hij afleren..
Hij heeft een geweldige individuele actie en fantastisch schot, maar moet leren wanneer hij voor de actie en wanneer hij voor de pass moet gaan.

PSV heeft echt geweldige talenten, maar ze moeten dan wel blijven..
Bazoer, ongelooflijk groot verdedigend talent, heeft een aflopend contract en lijkt niet bij te gaan tekenen.. Hij is nog zelfs 15 (of net 16) en clubs als Manchester United zitten achter hem aan...

Gelukkig zijn er ook verstandige talenten zoals Menno Koch (binnenkort verlengd hij zijn contract), Jorrit Hendrix, Memphis Depay (echt een baas, niet eens basisspeler, maar al zo ongelooflijk geliefd door de fans! Gelukkig ligt hij nog vast tot 2017), verder nog Locadia, Ritzmaier,rai Vloet, Gerraldo en zo heb je er nog wel een paar..
Er komen nog mooie tijden aan voor PSV qua jeugdspelers.

Zakaria en Psv + een contract die wel/niet rechtgeldig is........ Zou het dan weer gebeuren ??

Hij is 16 en heeft een contract voor 3 jaar getekent, dat betekent dus dat als hij op zijn 18e debuteert en 1 jaar goed speelt hij op het einde van het seizoen geen cent kost.
Lekker slim Brands !.

5 augustus 2012 om 23:40

''lekker slim Brands''

Waar heb je het over?
Dankzij goed werk van Brands is Zakaria niet naar Manchester City gegaan...-.-
Wat kan Brands eraan doen dat spelers onder de 18 geen contract mogen tekenen met een looptijd van langer dan 3 jaar?
Brands kun je niets kwalijk nemen, mocht hij transfervrij vertrekken..

5 augustus 2012 om 23:41

Ja het zal vast nog eens gaan gebeuren, want als het eens in de bijna 100jarige historie van de club gebeurd is het een garantie dat een jeugdspeler zijn contract aan gaat vechten...

5 augustus 2012 om 23:47

Wat zeur je? Brands heeft deze jongen uit de handen van Manchester City gehouden. Daarbij mag je minderjarige spelers geen langer contract aanbieden dan 3 jaar.

Dus de enige die hier "lekker slim(dom)" bezig is ben jij.

5 augustus 2012 om 23:50

Ik denk dat Brands hem na afloop van dit seizoen weer een 3 jarig contract aanbied. Op zijn 18e zal hij hem meteen een 5 jarig contract aanbieden daar ben ik van overtuigd.

5 augustus 2012 om 23:52

Elke club heeft te maken met die regel en daar moeten zij zich aan houden. Brands is heus niet dom en zal hem een nieuwe contract geven wanneer hij 18 oud wordt. Deze jongen moet wel gaan trainen met de eerste om te kijken hoe ver hij is en dan wordt dit jaar bepaald in welke jeugdteam hij gaat spelen ik denk de reserve.

Tijdens één van de meest prestigieuze jeugdtoernooien van de wereld, de Nike Premier Cup in Manchester in 2011, werd Bakkali gekozen tot speler van het toernooi. Het is gewoon een supertalent die Man City wou overnemen, maar ze ouders wilden dat niet voor hij moest blijven bij PSV en Brands heeft ervoor gezorgd dat hij een contract anders kon hij gratis weggaan.

Beter te stoppen met topics over 16 jarigen. Laat dat maar aan andere pochende clubs over. Deze jongen is extreem gevoelig voor zelfoverschatting en heeft de neiging tot verkeerde karaktertrekken, ondanks dat ie heel erg goed is. Potentieel geval Labyad qua mentaliteit. Dus graag eerst lekker in de luwte laten en Cocu laten fijnkneden, want ook al is ie europees talent van het jaar, dat gehype doet zo'n jongen helemaal niet goed.

5 augustus 2012 om 23:46

Het is een immens groot talent, maar zoals jij al zegt hij heeft van die rare trekjes..
Opzich niet gek als je de status: "beste jeugdspeler ter wereld'' hebt..
Wat ik heb opgemerkt tijdens de Ottencup is dat hij in de schijnwerpers wilt staan en bijvoorbeeld iemand anders scoorde hij er een beetje ongeïnteresseerd bij liep en amper mee juichte..
Hopelijk kan Cocu hem dit afleren..

6 augustus 2012 om 06:15

Ik zeg, juis wel topics maken over onze vriend. Zo kan hij het verschil tussen zich zelf en jongens/heren zoals jij zien.

Die Brands is een leugenaar. eerst zien dan geloven. ze hebben hem e.e.a. belooft en nu mag hij in de A1 spelen.

5 augustus 2012 om 23:47

Lees de tekst dan?
Brands heeft nooit gezegd dat Bakkali definitief naar de A-selectie word gehaald, wat logisch is met zijn 16 jaar.. Hij zou zo af en toe mee trainen, maar door blessure en een latere vakantie, dingen die hierboven in de tekst worden genoemd, kon hij niet meteen aansluiten..

5 augustus 2012 om 23:52

Als het goed is staat in de tekst dat hij geblesseerd was geraakt en ook later met vakantie is gegaan. Desondanks mag hij deze week al aansluiten bij het 1e.

Waarom zo gefrustreerd ??

6 augustus 2012 om 02:22

Er is hem nooit een belofte gedaan dat hij in het eerste zou komen, hij zou alleen mee mogen trainen, maar door een blessure is, gewoon in overleg met Bakkali zelf, afgesproken dat hij na de Otten Cup (laatste dag was vandaag) stagiair zou worden bij het eerste, dat zal dus komende week zijn en daarmee is er niets gelogen door Brands.

Zakaria Bakkali is pas 16 hopelijk mag die een paar wedstrijdjes invallen, net zoals toendertijd Labyad op zelfde leeftijd dacht ik.

Mooi Aissati, Afellay, El Ahmadi, El Ham, Amrabat, Bakkal, Labyad zijn uitgeschreven.

de nieuwe talenten stromen er weer in Maher, Bakkali, Achahbar, Assaidi, Ziyech, Tannane, Bel Hassani etc etc.

5 augustus 2012 om 23:55

Is El Sharaawy van Ac Milaan ook niet een Marrokaan? Is ook een heel groot talent, verder ben ik bang voor jou dat Bakkali voor België zal gaan kiezen, omdat dat toch zijn eerste nationaliteit is.
Verder is het mett Labyad heel snel gegaan, begon met paar wedstrijdjes maar in hetzelfde seizoen werd hij al basisspeler, omdat Lens het liet afweten, bij Depay zou dit ook zomaar kunnen gebeuren, maar bij Bakkali minder snel denk ik, omdat hij Toivonen en Wijnaldum voor zich heeft.

5 augustus 2012 om 23:57

El Shaarawy heeft een Egyptische vader en Italiaanse moeder. Dus hij is half Egyptische daarom die achternaam.

6 augustus 2012 om 00:07

El Sharaawy is egyptenaar wat yamiown zegt.

een van de grootste talent van Ac Milan is Mashtour een 14 jarige Marokkaan. imo nog beter dan Bakkali.

5 augustus 2012 om 23:56

Ik moet toegeven dat er super veel talenten van Marokkaan kom af doorstroomt bij verschillende clubs en die namen die jij noemt zijn zeker niet de minste. Kwa potentie zijn de marokkanen altijd al goed geweest in dit spelletje alleen de mentaliteit moet veel beter. Met alleen talent kom je er nog niet.

6 augustus 2012 om 06:12

Open deuren aan het opentrappen, maat ? Haha

Over een jaar of 5 zal marokko top 5 eindigen op een wk, met argentienie, nederland, belgie en brazilie.

Natuurlijk zullen er nu ook dames en/of heren zijn die zeggen en/of denken, had je dat voor de Ek, africa cup en de olympische spelen ook voorspeld, ja. Onze jeugd is fantastisch.

6 augustus 2012 om 21:11

Vooral Jaadi niet vergeten. Speelt bij Anderlecht en is 15 dacht ik. Zeer groot talent. Net als de Tarfi-tweeling. Maar de Tarfi's lijken me voor Belgie te kiezen. Karim (uitgeleend aan de Graafschap) is zelfs kapitein bij de -19 dacht ik.

6 augustus 2012 om 22:28

Over 5 jaar is Marokko nogsteeds nergens, want Marokkanen kunnen alleen maar heel goed en mooi aanvallen, maar verdedigen kunnen ze niet en dat zie ik ze in 5 jaar ook niet leren.

Hoi Brazzer,
Volgens mij loopt er nog een Marokkaanse talent rond bij PSV A1 n.l. Rayhi

ik heb gehoord dat hij van ze vader niet weg mocht. Gelukkig maar. Ook hoorde ik dat hij naar Sporting Lissabon wil, van een maatje van me die hem kent. Weet niet of hij nou lulde of niet haha. Geweldig talent iig.

6 augustus 2012 om 06:36

Als zijn vader dat gezegd heeft heb ik egt respect voor die man.. Wij kunnen achter ons computertje wel roepen "geldwolf" (labyad) etc.. maar wie van ons zou hier niet zn baan opzeggen als hij bij een andere werkgever 500eu netto pmaand meer verdient? en ja ik ben een PSV supporter en nee ik mag labyad om zn actie niet.. maar begrijpen doe ik het zeker wel

Het was Boskamp die zei dat hij naar Sporting ging. Maar hij bedoelde wrs Labyad, Boskamp kennende met zijn kennis van namen ;

Tijdens het zien van de beelden op Youtube moest ik kwijlen, deze jongen heeft de potentie om een goudenbal te winnen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren