Voetbalzone

'Real Madrid stuurt wederom talent voor miljoenen naar Bundesliga'

Zondag, 5 augustus 2012 om 16:23
/

TSG Hoffenheim staat op het punt om zich te versterken met Joselu. Volgens diverse Spaanse media zal de Bundesliga-club spoedig de komst van de 22-jarige aanvaller van Real Madrid wereldkundig maken. Met de overgang van de aanvaller, die Luis Sanmartín Mato heet, is een bedrag van zes miljoen euro gemoeid.

Joselu reist zondag naar verluidt naar Duitsland voor een medische keuring. Real Madrid heeft zich in de onderhandelingen verzekerd van een terugkoopclausule. In de komende twee seizoenen kan de aanvaller voor een vast bedrag worden teruggekocht: tot 30 juni 2013 voor 7,5 miljoen euro. Dat bedrag ligt tussen 1 juli 2013 en 30 juni 2014 een half miljoen euro hoger.

Joselu maakte de afgelopen twee seizoenen 33 doelpunten voor Real Madrid Castilla, het tweede elftal van de Spaanse topclub. Generatiegenoot Dani Carvajal werd enkele weken geleden voor vijf á zes miljoen euro naar Bayer Leverkusen getransfereerd. De rechtsback, twintig jaar, kan binnen drie jaar worden teruggekocht voor een reeds van tevoren bepaald bedrag.

5 augustus 2012 om 16:27

Real Madrid waarom zo een talent wegdoen.
Jammer hoor.

5 augustus 2012 om 16:36

Als hij zich goed ontwikkelt kunnen ze hem makkelijk terugkopen met twee miljoen verlies. Als ze hem nu verhuren hebben ze helemaal geen geld. En als die het dan niet maakt krijgen ze er al geen 6 miljoen meer voor omdat een 24 of 25-jarige speler niet meer zo veel progressie kan boeken als een 22-jarige.

Goede deal lijkt me.

5 augustus 2012 om 16:48

Dit is juist sllim want in madrid zal hij niet veel minuten maken. Als hij het bij hoffenheim niet waar kan maken dan is hij ook niets voor real. Doet hij het daar wel goed dan kunnen ze hem terughalen zonder veel verlies te maken....slimme deal deus volgens mij?

5 augustus 2012 om 16:55

Ik vind het juist slim wat Real doet, dit is in feite niet meer of minder dan het uitlenen van een speler. Ze kunnen hem 2 jaar in de gaten houden, hoeven zijn salaris 2 jaar lang (of eventueel korter) niet te betalen. Als hij zich goed ontwikkeld kopen ze hem terug. Ontwikkeld hij zich niet zoals gewenst hebben ze toch een aardige som gekregen voor een jeugdspeler.

5 augustus 2012 om 17:04

Het is juist slim van Madrid. Real Madrid houdt zijn ontwikkeling niet tegen! Als deze jongen zich ontwikkeld tot een pontentiele wereld speler , dan halen wij hem toch terug?

Het is eigenlijk beter dan bijvoorbeeld een talent op de bank houden;

5 augustus 2012 om 16:27

Goed gedaan van Real door die terugkoopclausule erin te doen. Ik hoop dat hij veel minuten maakt beter word en weer terug komt naar Real.

5 augustus 2012 om 16:27

Real Madrid krijgt veel geld binnen door die talenten.
Onder andere nu door Joselu. Hij is een goede aanvaller maar hij speelde bij Real Madrid Castilla waar hij wel respectievelijke 33 doelpunten heeft gescoord.

5 augustus 2012 om 16:28

nou dit is zelfs nog ongunstiger dan de speler huren. Als je maar een half miljoen kan verdienen na 1 jaar en een miljoen na 2 jaar. Dat is toch ook ongeveer zijn salaris lijkt me. Redelijk onhandige constructie lijkt me dus (niet voor Real, maar goed)

5 augustus 2012 om 16:32

1,5 miljoen na een jaar en 2 miljoen na 2 jaar.

5 augustus 2012 om 16:44

Idd, dit is veel slimmer dan verhuren...minder geld kwijt aan salaris en de scouts houden hem gewoon in de gaten.

5 augustus 2012 om 16:29

Doet Real slim, komt alleen maar geld binnen zo.

5 augustus 2012 om 16:30

Joselu kreeg nooit een kans, terwijl hij het altijd goed deed in de jeugd..
Hij is alweer 22, jammer voor zo'n talent.
Hopelijk laat hij Real zien dat ze fout zaten door hem geen kans te geven.
Ik denk dat als Real Morata ook geen kansen geven, hij ook zal vertrekken, net zoals Jesé overigens.
Zoveel talent, maar gebruiken? ho maar..

5 augustus 2012 om 16:35

Morata en Jesè zitten wel bij het eerste maar of ze speelminuten gaan krijgen ik zou het niet weten. Ronaldo wordt nooit gewisseld en dat geldt eigenlijk voor Di maria ook, ik zie Jesè wel wat minuten maken in de beker of in de laatste 10 à 15 minuten maar het zal sporadisch zijn want callèjon loopt ook nog rond.

Voor Morata geldt eigenlijk hetzelfde. Maar goed ik hoop dat ze veel speel minuten gaan maken, vind beide zeer goed en Real domineert toch 90 procent van de wedstrijden in La liga dus speeltijd kan geen kwaad.

5 augustus 2012 om 16:40

Ik weet in ieder geval wel dat Mourinho heeft vertelt om niet te veel aankopen te doen om zodoende een kleine selectie te creëren van ongeveer 21 á 22 man, en zodoende is er veel plaats vrij voor jeugdspelers.

Hoop dat dit in de praktijk ook zo is.

5 augustus 2012 om 16:48

Het zou mooi zijn als Mou daad bij woord voegt en beide ook daadwerkelijk minuten gaat geven.

In de wedstrijden dat hij begint met 2 spitsen kan hij makkelijk na een uur Higuain vervangen door Morata en dan speelt Benzema gewoon op links zoals altijd. Jesè moet ook spelen, die jongen laat het al een tijdje zien in de jeugd en op het EK alleen heeft hij hevige concurrentie van Callèjon en Di Maria.

5 augustus 2012 om 17:34

Hij kan ook op de kant van Ronaldo, maar denk niet dat de concurrentie op links minder is dan op rechts tegen Di Maria en Callejon

5 augustus 2012 om 17:42

Op links ben je simpelweg kansloos, op rechts is er geen vaste speler. Eigenlijk Di Maria maar die heeft nog wel eens een blessure. Voor Callejon hoeft Jese echt niet bang te worden hoor. Ik zie veel liever Jese spelen persoonlijk.

5 augustus 2012 om 23:14

Is Jesé nu ook definitief gepromoveerd? Toch een smaakmakertje van U19 Spanje. Leuk voor hem. @memoires, is is trouwens met een é, zelfde geldt voor Calléjon. è Komt niet voor in het Spaans, wel in het Catalaans (fàbregas).

5 augustus 2012 om 16:32

Wegdoen? Dit is gwn bijna hetzelfde als verhuren alleen betaal je nu geen salaris maar een bedrag aan het einde van de periode als je hem terug wil. Kijk naar callejon etc. ik vind dit juist slim van real want als het talent er niet uitkomt heb je geld en als hij erg verbeterd heb bijna geen verlies.

5 augustus 2012 om 16:33

Real doet het slim. Als je hem houd dan speelt hij niet omdat de concurrentie te groot is. Ze "verkopen" hem maar ze kunnen hem altijd weer terug kopen met minimale verlies.

Die jongen is echt goed en Hoffenheim is een goede club voor hem, kan zich goed ontwikkelen daar.

5 augustus 2012 om 16:37

Real krijgt wel veel geld binnen zo aan alleen maar 'jeugdspelers' en wie weet kopen doen ze nog wel heel goed, en keren ze zodoende terug. Wat ik in ieder geval wel hoop en verwacht van Dani Carvajal, hoop echt dat hij nog terugkeert na een goed seizoen bij Bayer bijv. Verder denk ik dat het beter is voor Joselu om deze stap te maken, 22 jaar, topscorer van de Segunda B en is met zijn 22 jaar toch al een van de oudere talenten in de Cantera, hij verdiend het gewoon om veel speelminuten te maken.

Hoop dat Real Madrid Castilla een goede opvolger heeft/rkijgt want aankomend seizoen zonder Morata én Joselu gaat nog moeilijk worden misschien. En hij maakt nu veel meer minuten

En eigenlijk is dit ongeveer hetzelfde als verhuren alleen slimmer want zijn salaris betaalt Hoffenheim nu, inplaats van Real. En om hem terug te kopen kost het ''maar'' 1,5 miljoen euro.

5 augustus 2012 om 16:53

Misschien dat er nog wat te redden valt voor hem. Hij is 22 al en heeft niets anders gedaan dan voor Real Madrid Castilla gespeeld.. Beetje raar dat ze geld moeten betalen voor hun jeugdspelers als ze hen terugwillen. Ze leiden zelf spelers op, verkopen hen dan en halen ze dan weer terug voor een hoge prijs. Goeie zaak wel dat ze hun jeugdspelers nu eindelijk de kans geven om zich te ontwikkelen. Het verstand komt met de jaren.

5 augustus 2012 om 18:24

Deden ze al in het verleden hoor. Bijvoorbeeld Granero, Callejon en Negredo hebben ze zo teruggehaald. Die laatste was dan wel enkel teruggehaald om aan een vele hogere prijs terug te verkopen, maarja... Ik denk dat ook spelers als Soldado en dergelijke zo'n clausule hadden maar dat die nooit werd gebruikt. Het hangt op zo'n moment natuurlijk af van de noden binnen het team en volgens de coach.

5 augustus 2012 om 16:54

Toch algemeen bekend dat Mourinho talenten geen kansen geeft. Real moet Castilla gewoon opheffen. Komt toch niks door.

5 augustus 2012 om 16:56

Echt Jammer dat Real zo'n talent laat vertrekken!

5 augustus 2012 om 16:57

Zeer gunstige deal voor Madrid, ze gebruiken die terugkoopclausules echt zeer goed. Goed beleid als ze jeugd verkopen. Blijkt het nu een slechte keuze geweest te zijn, betalen ze een relatief zachte prijs en halen ze een goeie speler in huis en anders hebben ze gewoon 6 miljoen verdiend aan een jeugdspeler. Zeer, zeer slim!

5 augustus 2012 om 17:01

Goed voor real, maar het is een slechte deal voor tsg natuurlijk. Je betaald een bak geld voor een speler en verdiend er niks aan als hij weg gaat ( precies de reden waarom narsingh nu niet bij ajax speelt)
Verkoop m dan voor 3 milj, dat is het voor clubs ook nog interessant.

5 augustus 2012 om 17:37

Alleen Real Madrid verdiend er niet 'niks' aan, want 6 miljoen is toch een leuk bedrag voor pas een jeugdspeler. En verder wat Real wel doet en Ajax niet heeft gedaan bij Narsingh is een terugkoopcapsule inbouwen. Voor een relatief laag bedrag heeft Real Madrid de komende jaren gewoon de eerste optie, tegenover bijv. Bayern en Dortmund even als voorbeeld mochten zij Joselu ooit willen kopen.

5 augustus 2012 om 17:10

Wel grappig de leden van voetbalzone. Wanneer een speler in NL pas op zijn 22e 'doorbreekt' is het laat maar wanneer een speler van Real of Barca 'laat' doorbreken hoor ik hier niets over.

5 augustus 2012 om 17:23

zo denk ik, hoe oud is eriksen? hoe oud was vd vaart?

bij barca hebben ze jeugd verkocht omdat ze 22 waren en niet goed genoeg zijn. Op je 22e moet je je eigenlijk al genoeg ontwikkeld hebben, anders ben je niet goed genoeg. Maar das mijn mening.

5 augustus 2012 om 17:40

Eens, je 22e is gewoon een top jaar voor een 'talent' om het te laten zien. Veel voetballers die als 'talent' worden bestempeld moeten het gewoon rond hen 22e á 23e laten zien, anders ben je niet hét talent voor de top. Neemt niet weg, dat je misschien wel een goede speler kan zijn voor sub(toppers).

5 augustus 2012 om 18:38

Klopt niet. 22 jaar is voor de meesten een leeftijd om goed genoeg te zijn. Sommigen komen echter pas heel laat tot bloei. Ik gebruik bij dit soort discussies dan graag de namen Ribéry en Drogba ;-)

Ik zeg: niet teveel focussen op leeftijd. Sommigen zijn op hun 18e al goed genoeg voor een grote club uit eigen land maar raken misschien nooit op een veel hoger niveau voetballen (defour misschien?). Sommigen moeten uit noodzaak zelfs naar een tweedeklasser gaan en uiteindelijk op hun 26e eindelijk te schitteren in eerste klasse (De Ceulaer)

Of nog een mogelijkheid om een reden uit te leggen. Vele mensen/voetballers zijn nog kind op hun 18e en spelen gewoon omdat ze het graag en goed doen. Misschien worden ze op hun 22e volwassen en zien ze dat ze veel meer moeten investeren in hun kwaliteiten/carrière en dat ze dan een zeer hoog niveau kunnen bereiken. Dat duurt dan mss ook weer jaren vooraleer ze hun top bereiken. Anderen (zoals Defour denk ik) investeren al heel lang heel veel in voetbal en zijn zelfs al op hun 19e (ofzoiets) kapitein van hun ploeg. Maar uiteindelijk is hij nog te weinig gegroeid tegenover zijn niveau van zo'n 3 jaar geleden waardoor hij de verwachtingen (nog) niet kon waarmaken.

En nog eentje: soms maken blessures het in de jeugdjaren moeilijk om top te worden. En worden ze later met minder blessures toch top.

5 augustus 2012 om 17:16

Cazorla 4-jaar contract bij Arsenal getekend!

5 augustus 2012 om 17:22

en dan komt over enkele dagen het bericht waarschijnlijk dat ze voor die positie waar die jongen zou kunnen spelen iemand hebben aangetrokken voor 30 miljoen...

of hebben ze daar genoeg spelers voor.

5 augustus 2012 om 17:42

Hij heeft nog 2 andere jeugdspelers voor hem lopen en Ronaldo en Di Maria zijn wel zeker van hun plek. Wanneer 1 van de 2 niet fit is, kan altijd Callejon nog ingebracht worden en indien nodig Kaka op de 10 en Ozil op rechts of wat ook nog mogelijk is, Higuain op de vleugel.

Met andere woorden: Het is niet zo dat Real nu perse een nieuwe speler moet kopen ;, maar die kans bestaat er natuurlijk altijd.

5 augustus 2012 om 20:58

ja, ik begrijp uit je reacties dat je madrid fan bent? vindt jij dat ze jeugd meer kan moeten geven of weer moeten kopen?

ik zie bijna altijd fans zeggen die is goed en die moet je kopen, het wordt eigenlijk al aangenomen dat real koopt. terwijl ik hoor er jeugdspelers zijn die makkelijk mee zouden kunnen.

5 augustus 2012 om 21:12

Zolang de uitgaven niet overdreven zijn en ze winst blijven maken moeten ze gaan voor wat het beste is. Voetballen voor Real Madrid is moeilijk, zelfs voor topvoetballers die legendes zijn bij andere clubs (zie bijvoorbeled Beckham en Kaka).

Dat ze de voorkeur geven voor een aankoop, heeft ongetwijfeld te maken met druk en kwaliteiten. Tuurlijk kan je op bepaalde posities jeugd door laten stromen, maar een Ozil, Di Maria, Ronaldo, Benzema heb je niet zomaar in de jeugd rondlopen.

Ook is het moeilijk inschatten of iemand er al klaar voor is. Ik denk dat de stap van Castilla naar Real Madrid 1 te groot is en het eigenlijk niet anders kan. Carvajal is een speler waarvan iedereen had verwacht klaar te zijn voor Real Madrid 1, maar zelfs hij is verkocht, dan wel met terugkoop clausule, feit is dat Mourinho hem niet goed genoeg acht.

5 augustus 2012 om 17:30

Toch slim gedaan van Real Madrid. Zo'n terugkoopclausule is natuurlijk een must wanneer je een goede talent verkoopt, zo krijg je er geen spijt van later. Alsnog is het jammer dat die spelers geen echte kansen nog hebben gekregen om te spelen bij Real Madrid. Er zijn genoeg wedstrijden waar ze speeltijd hadden kunnen krijgen, want Real Madrid wint de meesten wedstrijden tegen een La Liga ploeg toch wel. Alsnog is het wel slim om ze te verkopen aangezien ze toch geen speeltijd krijgen en Real Madrid ze later terug kan kopen voor een relatief klein bedrag.

Verder wil ik wel zien hoe het afloopt met Real Madrid Castilla, nu er een aantal spelers weg zijn. Ik volg de jeugd van Real Madrid niet zo heel goed dus weet niet of ze de weggehaalde spelers kunnen vervangen.

5 augustus 2012 om 17:45

Maar je moet je wel bedenken, dat je 22e dé tijd is om speelminuten te maken...op je 18e, 19e kan je best nog wel eens buiten de selectie gehouden worden. Maar op je 22e moét je gewoon voor je eigen ontwikkeling om beter te worden speelminuten maken. Daarom is het in deze zaak gewoon beter voor Joselu zelf om stappen te gaan maken, en misschien maakt hij wel zulke goede stappen dat we hem nog terug zien in het wit.

Verder hoop ik dat Real Madrid Castilla het gaat redden in hen eerste jaar in de Segunda. Want meteen zonder Morata en Joselu kan nog wel eens lastig gaan worden. Maar toch ik heb vertrouwen in het talent wat er rond loopt in de Cantera, en werd trouwens ook al geroepen in Marca dat Real misschien nog een spits zou halen voor het 2e wat nu totaal niet overbodig is. Laatst werd hier ook al in de wandelgangen geroepen Samuele Longo van Inter Milan, zou ook een optie zijn...maar toch zie ik het liefst dan een Spanjaard komen, lekker jong en klaar voor een uitdaging.

5 augustus 2012 om 17:46

slim gehandeld door Real, hij kan daar de minuten maken en ervaring doen terwijl hij dit in het eerste elftal niet kan. tegen een laag bedrag weer terugkopen als hij is uitgegroeid tot een goede voetballer

5 augustus 2012 om 17:47

Ik volg het tweede elftal niet zo van Real, maar ik weet wel dat ze in Fifa verschrikkelijk goed zijn haha! Wel zonde dat Real zijn talenten steeds wegdoet. Als je het vergelijkt met Barcelona breekt er bij Real maar vrij weinig jeugd door in het eerste elftal. Callejon als grote uitzondering dan, maar zet daar al die spelers bij Barça eens tegenover. Toch wel zonde want ik denk dat Real heel veel talent heeft rondlopen en daar zouden ze toch eigenlijk beter mee om moeten springen.

5 augustus 2012 om 18:01

Jammer dat het tweede elftal van Real niet in Fifa zit.. in Fifa 13 zitten ze er wel bij.

Canales moest het volgende grote talent zijn dat doorbrak maar had pech met een blessure. Real wil spelers elders laten rijpen en ze niet voor de leeuwen gooien. Zo ook bij Carvajal. Ik hoop dat hij zich goed blijft ontwikkelen en terugkomt naar Real Madrid als hij er klaar voor is. Ik denk trouwens wel dat Jese en Morata hun minuten gaan maken aankomend seizoen, ook twee heerlijke talentjes.

6 augustus 2012 om 09:15

Maar als je kijkt naar de concurrentie die Morata heeft is het dan niet vrij onwaarschijnlijk dat die op korte termijn en zelfs op lange termijn een basisplaats zal veroveren? Aangezien Benzema ook nog niet zo oud is en gewoon een spits is van wereldklasse?

Ik bedoelde trouwens de spelers Carvajal en Joselu dat die goed in fifa zijn, want die zitten er namelijk wel in! Canales is trouwens ook een goede voetballer, maar zoals jij al zegt veel pech met blessures. Toch vind ik het wel opvallend dat er bij Real veel spelers niet in het eerste doorbreken, terwijl je bij Barcelona veel meer jeugd ziet optreden in sommige wedstrijden, dat zie ik bij Real een stuk minder.

5 augustus 2012 om 19:03

6 miljoen voor een aanvaller die maar 16 basisplaatsen heeft gehad in het tweede elftal van Real Madrid? Daarbij wist deze aanvaller maar 4 maal te scoren?

Ik vraag mij af waarom wij hier maar constant aan het discusieren zijn over vraagprijzen van Vertonghen en Narsingh, terwijl de grootste discussie daar in Spanje ligt.

5 augustus 2012 om 20:22

Ik weet niet waar jij die cijfers vandaan haalt?!, maar die zijn niet correct. Joselu speelde afgelopen seizoen 36 wedstrijden waarin hij maar liefst 26 doelpunten wist te maken, waardoor hij een 'beetje' bijdroeg aan de promotie van Real Madrid Castilla naar de Segunda Division.

5 augustus 2012 om 22:54

De gegevens had ik van transfermarkt, maar blijkbaar zijn ze niet correct. Maar dan nog vind ik 6 miljoen voor een speler uit een reserveteam wel erg overdreven.

Ik zag ook dat de Duitse taal niet zo vreemd moet zijn voor deze speler, want hij is n.l. in Stuttgart geboren.

5 augustus 2012 om 19:50

goed gedaan van real

ze krijgen 6 miljoen ervoor mocht hij zich goed ontwikkelen betalen ze bijna niks voor hem.
beter voor hem met di maria callejon ronaldo heeft hij weinig kans

5 augustus 2012 om 21:07

Heel slim van Real om hem weg te doen aangezien hij toch niet zoveel bij real zou spelen. Nu krijgt hij meer ervaring kan real hem over een paar jaar goedkoop terugkopen en wellicht de nieuwe Raul worden
Mooi gemiddelde trouwens.... Gaat een grote worden.

5 augustus 2012 om 21:09

Die hebben we al, Alvaro Morata 19 jaar en sinds dit seizoen vast bij eerste selectie. Maar twee Raul's zijn ook niet verkeerd hoor

5 augustus 2012 om 21:17

Haha twee Rauls zou zeker niet verkeerd zijn.
Ik was Morata helemaal vergeten. Ik zag hem vorig seizoen een paar keer invallen en had bij mij wel een goed indruk achtergelaten. Ik hoop dat Mou Morata en Jese vaak zal laten spelen bij cupwedstrijden of wanneer Real 3 of 4-0 voorstaat.

5 augustus 2012 om 21:24

Mourinho heeft wel gezegd een kleine selectie samen te stellen van ongeveer 21 á 22 spelers voor aankomend seizoen, zodat er nog genoeg plaats is om de jeugd te selecteren. Want spelers als Jesé, Morata, Nacho en Alex Fernandez en denk ook nog wel een goede keeper in de vorm van Mejías moet je die jeugd echt gebruiken en de kans geven.

Hoop dat Mou ook in de praktijk laat zien, dat hij met jeugd kan werken.

5 augustus 2012 om 22:28

Al die spelers die je nu noemt hebben niks te zoeken in het eerste. Alex is afgelopen jaar amper beter geworden en staat stil in z'n ontwikkeling en hetzelfde geldt voor Morata. Jesé speelde een erg sterke EK onder 19 en heeft de meeste potentie van allemaal, maar ook niet rijp nog. Nacho vind ik maar een matige speler.

Enige twee die klaar waren voor het eerste waren Joselu en Carvajal, maar die worden dan weer verkocht.

5 augustus 2012 om 22:10

Dit zijn natuurlijk slimme deals. Mocht hij het daar niet redden, houdt Real er winst aan over. Doet hij het wel goed kunnen ze hem terug kopen met misschien "maar" 2 miljoen euro verlies. Zo heeft Barca dit ook slim met Bojan gedaan. Roma betaalde 12 miljoen voor Bojan, Barca kan hem voor 13 miljoen terug halen. Enig detail in deze deal is dat AS Roma de deal kan blokkeren op het moment dat Barcelona Bojan terug wil halen daar dient Roma dan wel nog eens 28 miljoen euro voor te betalen aan Barcelona. Ook een erg slimme deal natuurlijk.

Benieuwd wat Joselu bij Hoffenheim kan gaan doen. Voor hem misschien ook een goede stap, hij kan zich daar beter ontwikkelen. Als hij bij Hoffenheim veel speelt stagneert zijn ontwikkeling ook niet.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Real Madrid

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
1.Barcelona9169
5.Valencia6213
Voor de complete stand: Primera Division
SpelersPositieW
Cristiano RonaldoAanvaller3434
Luka ModricMiddenvelder313
Ángel di MaríaMiddenvelder307
Mesut ÖzilMiddenvelder309
Karim BenzemaAanvaller2910
PepeVerdediger281
José CallejonMiddenvelder281
Voor de complete selectie: Clubpagina Real Madrid.

9 fans
Verdediger, 21 jaar

In de wandelgangen

Zondag 19 mei
Massimo Ambrosini beschikt over een aflopend contract en staat in de belangstelling van West Ham United. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Wat beoogde Advocaat nu werkelijk met zijn terugkeer bij PSV?

Al in december baalde Dick Advocaat van het dagelijkse pendelen naar zijn werk. Tijdens zo’n geestdodende rit tussen Den Haag en Eindhoven (en weer terug) betastte hij zijn pols en vroeg zich nuchter af of hij niet beter kon gaan vissen op de pier van Scheveningen. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling
  •  
    Door ( reacties)

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Pagina gegenereerd in 0.34375 seconden.