Voetbalzone

Wenger verwacht pechvogel niet voor oktober terug op het veld

Zondag, 29 juli 2012 om 12:07
/

Jack Wilshere zal in ieder geval niet voor oktober zijn terugkeer op het voetbalveld maken. De twintigjarige middenvelder, die wegens enkelproblemen het gehele vorige seizoen moest missen, heeft in mei een operatie aan zijn knie ondergaan. Arsenal-manager Arsène Wenger hoopt het talent over enkele maanden weer terug te hebben.

“Hopelijk krijgen we in oktober weer de beschikking over Wilshere”, vertelt Wenger tegen de BBC. “Met Abou Diaby er dan ook nog bij, lijkt het alsof we twee nieuwe spelers hebben aangetrokken. Het elftal zal sterk en competitief zijn.”

Vijfvoudig international Wilshere hoopt in augustus te beginnen aan lichte trainingen. Door zijn blessureleed mist hij in ieder geval de WK-kwalificatiewedstrijden van de nationale ploeg van Engeland tegen Moldavië en Oekraïne.

29 juli 2012 om 12:11

Jammer voor hem dat hij niet met Engeland mee kan spelen , ook jammer voor Engeland

29 juli 2012 om 12:13

Sinds vorig jaar zomer al.

29 juli 2012 om 12:13

“met Abou Diaby er dan ook nog bij, lijkt het alsof we twee nieuwe spelers hebben aangetrokken."

*zucht*

Hier word ik nou zo moe van, die excuses steeds, dit zinnentje is echt de standaardzin van Wenger als hij weer eens weigert om broodnodige aankopen te doen. En Diaby staat nu te spelen in een oefenwedstrijd: dramatisch. Als 'having Diaby back, feels just like a new signing' is, dan is het wel een hele slechte aankoop geweest.

Wilshere zal dan hopelijk in Oktober terugkomen. Is er vervolgens anderhalfjaar uitgeweest. En ik betwijfel of hij dan meteen weer op niveau is, denk dat die het hele jaar nog nodig gaat hebben om weer in z'n ritme te komen.

Koop maar eens een topper Wenger... want die heb je niet meer als RVP weggaat.

29 juli 2012 om 12:32

noem jij je een arsenalfan?
je bent nergens van op de hoogte: podolski,giroud,cazorla voor 90%
daarbij je zou je club eens moeten steunen in voor en tegenspoed.
wat intereseert het arsenal kan gewoon hoge ogen gooien dit jaar hoor
montpelier wordt ook uit het niets kampioen,dortmund verslaat 2 keer op rij ook de recordmeister
en dortmund heeft die spelers ook al langere tijd in de selectie
4 jaar terug kon je kawaga nog niet eens en lewwandowski en blaszykowski
en nu ze opvallen en goed zijn zijn het goede spelers?

als ramsey ditjaar doorbreekt en die oxlade eel minuten maakt heb je gewoon een gevaarlijk arsenal wat dit jaar zeker mee doet om een prijs

29 juli 2012 om 12:51

Ramsey doorbreken? Heb jij hem niet zien spelen dit jaar, hij heeft het niveau gewoon niet. Podolski, Giroud, Cazorla zijn goede spelers, maar geen wereldklasse spelers. Van Persie is de enige die ze nog hebben, als die weggaat loopt er geen 'echte' topper meer rond bij Arsenal. Wilshere misschien in de toekomst, maar nu ook nog niet.

Om welke prijs doen ze dit jaar dan mee? De League Cup? Of de FA Cup? Of heel misschien nog de EL als ze 3e worden in de eerste ronde van de CL. Iets anders zie ik ze namelijk niet winnen. Pl-titel en de CL winnen is gewoon niet haalbaar voor dit Arsenal. Top 4 halen in de PL zal al een hele prestatie zijn voor dit Arsenal.

Ik ben overigens geen Arsenal fan, niet meer tenmiste, ben overgestapt naar de rivaal.

29 juli 2012 om 12:52

Dat zal dan de League-cup worden. Iets anders zie ik in de nabije toekomst niet gebeuren.

29 juli 2012 om 13:05

Een Arsenal fan die overstapt naar de rivaal? Of je bent er nooit een geweest of je bent gewoon een verschrikkelijke gloryhunter! Schaam je zeg....

29 juli 2012 om 13:20

van persie heeft ook pas afeglpen 1.5 jaar bewezen wereld speler te zijn daarvoor ook niet hoor

29 juli 2012 om 13:25

Was altijd wel fan van Arsenal, met spelers als Bergkamp en Henry altijd mijn favoriete club in Engeland geweest, en later ook met Fabregas en van Persie. Maar nu die er allemaal niet meer zijn... Ik vond Arsenal vorig jaar ook vaak niet om aan te zien. Vaak was het nog een brilliant moment van van Persie die hen redde, maar hij gaat nu ook weg... Er is gewoon niet veel meer over wat het voor mij nog interessant maakt om Arsenal te kijken. Vermaelen daar ben ik dan nog wel fan van, maar voor de rest? Een hersenloze Walcott die maar wat rent maar geen idee heeft wat hij met de bal moet doen (gervinho is precies hetzelfde). Song die denkt dat hij de nieuwe Fabregas is, maar compleet vergeet dat hij ook nog moet verdedigen. Prutsers als Djourou, Chamakh, Park, Denilson, Ramsey, Squillaci, enz. Nee, daar word ik niet vrolijk van. Een gloryhunter ben ik zeker niet, dan moet je ook geen supporter van Arsenal worden, want die hebben nu al ongeveer 8 jaar geen prijs meer gewonnen. Maar tot voor kort was er nog wel altijd mooi (combinatie) voetbal te zien. Dat wordt nu echter ook steeds minder.

Vind Tottenham gewoon beter en mooier spelen. Ben in de eerste plaats een Ajacied, dus heb ik ook veel sympathie voor jongens als VDV en Vertonghen. Maar ook met spelers als Bale erbij vind ik Tottenham gewoon een mooi team om naar te kijken.

29 juli 2012 om 13:25

Koscielny, Vermaelen, Sagna zijn wereldtoppers hoor. Daarnaast lopen er een hoop talenten rond die in potentie de wereldtop gaan halen.

Van Persie is echt niet de enige die daar rondloopt. Je wint trouwens geen prijzen met 11 wereldtoppers, Cazorla en Podolski zijn goede spelers die wat toevoegen aan Arsenal, Giroud kan ik niet over oordelen want ik heb hem alleen op het EK aan het werk gezien.

De bekertoernooien zijn inderdaad de prijzen waar Arsenal dit jaar voor kan strijden, voor de CL en de PL komen ze nog tekort in de breedte want kijkend naar de basiself ziet het er gewoon prima uit.

29 juli 2012 om 13:30

Eens met Kopite, als je geen Arsenal fan meer bent oké, maar dan in 1 stap overstappen naar de concurrent.. dan ben je nooit Arsenal fan geweest. Ook mag je je account wel verwijderen, Vermaelen hoort namelijk nog wel bij Arsenal.

29 juli 2012 om 13:31

Als je bent overgestapt naar de rivaal verander je naam dan aub effe snel in J-vertonghen.
Jou visie op VZ met die naam der bij zijn mij een doorn in het oog!
Je staat voor je club of niet !

29 juli 2012 om 13:33

Inderdaad, dat lijkt mij nog het hoogsthaalbare. PL en CL hebben ze geen enkele kans op. EL wordt ook erg moeilijk, dan moeten ze derde worden in de poule (terwijl ze denk ik als het meezit met de loting wel op z'n minst tweede worden, en het is maar de vraag hoe serieus Wenger de Europa League gaat nemen, top vier is belangrijker). Fa-cup wordt toch altijd redelijk serieus genomen, ook door de topploegen, dus uiteindelijk zal Arsenal hier ook wel worden uitgeschakeld in de kwart of halve finales door een team als City of United.

29 juli 2012 om 13:36

Vermaelen is ook Ajacied geweest, mocht je dat vergeten zijn.

29 juli 2012 om 13:43

En hoe zat dat met Tottenham ook alweer??
Oja.. die hebben geen Champions league voetbal gered, en sloegen een flater in de Europa league !
Arsenal heeft nog een hele CL waardige wedstrijd gespeeld tegen AC milan thuis, waarbij iedereen op het puntje van zijn stoel zat en waarbij iedereen Arsenal al had afgeschreven!

Dit is tevens geen aanval naar de Tottenham fans!!!, maar meer het wakkerschudden hier van een zekere T-vermaelen.

29 juli 2012 om 13:50

Vermaelen is Ajacied geweest, maar jij bent hier pas in 2011 aangemeld met deze naam , dus mensen zouden haast gaan denken dat je voor Arsenal bent

29 juli 2012 om 13:51

Dus we moeten maar slaafs achter Wenger aanlopen en alles pikken wat Gazides, Kroenke en Hill-wood voor onzin uitkramen? Ik ben het gewoon niet eens met de richting die de club is ingeslagen, van Persie die z'n contract niet wil verlengen was voor mij de laatste druppel.

29 juli 2012 om 13:52

Dat klopt, maar ook al ben ik niet meer voor Arsenal, Vermaelen blijf ik een geweldige speler vinden.

29 juli 2012 om 13:55

Alsof Arsenal de EL wel serieus had genomen... kijk maar naar City en United.

Tegen Milan thuis speelde ze goed, de eerste helft. De tweede helft waren de wissels Chamakh en Park en de derde wissel werd niet eens gebruikt omdat er niks op de bank zat... de eerste elf van Arsenal is nog heel behoorlijk, maar wat daar achter komt is dramatisch.

Dat Tottenham geen CL heeft gered blijft nog altijd een onwaarschijnlijk scenario met Chelsea die dan opeens tegen alle verwachtingen in de CL winnen. En die laatste wedstrijd van Arsenal, met die keeper... ik blijf het verdacht vinden.

29 juli 2012 om 14:16

In de tijd dat Vermaelen bij Ajax speelde, stond hij te boeken als een degelijke verdediger niks meer niks minder ,vertonghen was meer de man!
Toen Wenger Vermaelen binnen haalde zat iederen met vraagtekens waarom hij in godsnaam bij Arsenal werd gehaald!
Daarna (in de tijd van Arsenal) kwam pas uit dat Vermaelen een ruwe diamand was die door Wenger goed geslepen kon worden.

Ik doel hierbij op de opmerking die je hebt gegeven over Vermaelen dat ik niet moest vergeten dat hij bij Ajax heeft gespeeld.
Maar in die tijd was hij een grijze muis, slechts een van de 11 op het veld .
Dus niet de speler die hij nu is geworden bij Arsenal, de speler die jij bewondert!

29 juli 2012 om 14:19

Nee klopt, daar heb je gelijk in. Maar het is niet zo dat omdat hij nu bij Arsenal speelt ik hem niet als m'n naam kan gebruiken, ook al kan dat verwarrend werken. Maar ik zal er wel eens over denken om een andere naam te kiezen.

29 juli 2012 om 12:43

Geen topper als RVP weggaat? Als Gunner moet ik toeggeven dat er inderdaad veel net niet spelers lopen bij Arsenal, maar met Koscielny, Vermaelen en Sagna heeft Arsenal nog steeds wel 3 echte toppers. En Diaby en Wilshere kan je inderdaad beschouwen als 2 aankopen, en het zijn beiden echt goede voetballers, met Wilshere als een van de grootste talenten van Arsenal. Als Arsenal nog Cazorla haalt, heb je heel veel keus op het middenveld. Voor de 2 Cvm-posities heb je dan Song, Wilshere, Diaby en evt nog Frimpong, Ramsey en Arteta. Voor de Cam-positie heb je Wilshere, Arteta, Ramsey en evt nog Cazorla. En als wingers heb je Gervinho, Walcott, Aoc, Podolski en evt nog Ryo en Cazorla. Ik denk dat Arsenal zeker wel bij de eerste 3 gaat eindigen met deze selectie.

29 juli 2012 om 13:01

In ieder geval geen echte wereldster. Niet iemand die ik nou bij de 20 beste spelers ter wereld zou zetten bijvoorbeeld (terwijl Arsenal wel een van de 20 beste clubs ter wereld zou moeten zijn).

En je zou Diaby en Wilshere als twee nieuwe aankopen kunnen beschouwen (alhoewel ik vooral bij Diaby mijn twijfels heb of die nou echt zo goed is, zeker na al z'n blessures). Maar het feit is dat Wenger dit als excuus gebruikt om geen nieuwe spelers aan te trekken, terwijl het vaak wel nodig is. Vorig jaar ook toen we die linksback-crisis hadden. Toen zei die ook dat hij zeker een nieuwe linksback zou halen, maar uiteindelijk kwam hij er weer op terug met z'n gebruikelijke excuus van having Gibbs/santos back is just like a new signing...

Eerste drie? Lijkt me moeilijk, heel moeilijk. Chelsea zal een stuk sterker zijn dan vorig jaar en ook meer z'n prioriteit weer gaan leggen op de competitie (vorig jaar gaven ze daar op het eind niet veel meer om ivm de competitie). Spurs verliest waarschijnlijk Modric, maar op andere heel veel andere posities worden ze beter. Liverpool zal waarschijnlijk ook nog wel wat aankopen doen. En zelfs met Newcastle moet rekening worden gehouden, als die hun team bij elkaar kunnen houden tenmiste.

Van Persie die weggaat is echt een groot verlies. Moet nog maar zien hoe Arsenal het ervan afbrengt als hij weg is.

29 juli 2012 om 13:22

er bestaan geen wereld voetballers messi is een wereldvoetballer
moet arsenal die kopen? beetje te weinig geld of niet?

hazard is ook geen wereld voetballer maar is bij lile uitgegroeid en we moeten maar eenz zien of hij een ala xavi wordt

29 juli 2012 om 13:23

dat zijde we ook toen henry wegging maar toen hebben we eigenijk beter positie spel gespeeld dan met henry want toen was alles naar voren naar henry geef de bal henry hie doet de rest

29 juli 2012 om 13:25

maarja jij hebt het over wereld spelers maar al de spelers zijn eerst groot geworden bij een kleine club dus als zo'n frimpong en wilshere nu gewoon groot worden bij arsenal heb je wereld spelers

ibrahimovic was vroeger bij ajax niet zo goed als nu
maar hij heeft wel eerst bij ajax moeten spelen om zo te worden
maarja jij gaat naar de concurentie omdat je een gloriehunter bent jij kijkt aleen naar de prijzen ik wil ook prijzen winnen met een beetje redelijk voetbal en niet met gekocht of anti voetbal zoals moruinho deed met inter

29 juli 2012 om 13:29

Het is niet dat ik naar Chelsea ben overgestapt ofzo... gloryhunter... alsof Tottenham nou zoveel prijzen wint. Tottenham wil net zoals Arsenal prijzen winnen met redelijk voetbal en niet met gekocht of anti-voetbal. Niks mis mee toch?

En 'als' zo'n spelers groot worden bij Arsenal, tja, als dat telt niet. Het gaat erom dat er nu gewoon geen wereldspelers in staan.

29 juli 2012 om 13:33

noem jij eens op hoe je een wereld speler aan trekt dan en wie jij aan zou trekken als wereld speler ver tel me dat in een duidelijke tekst

29 juli 2012 om 13:45

Arsenal had bijvoorbeeld een jaar geleden iemand als Aguero aan kunnen trekken, of Falcao

Hoe je een wereldster aantrekt? Die portemonnee is opentrekken. En kom niet aan met die onzin van Arsenal heeft geen geld. Want dat hebben ze wel. Vorig jaar lieten ze Fabregas en Nasri gaan. In plaats van twee toppers ervoor terug te halen. Hebben ze ervoor gekozen om meerdere spelers te halen van een iets minder niveau. Dat is opzich prima beleid, maar ze hadden het dus ook anders kunnen doen.

Lonen zullen ook omhoog moeten. De lonen voor de toppers wel te verstaan. Middelmatige spelers verdienen veel te veel bij Arsenal, terwijl de toppers maar iets meer verdienen. Je schrikt je waarschijnlijk kappot als je ziet wat een Djourou elke week verdient.

29 juli 2012 om 13:46

En over wereldvoetballers, ja de definitie zal daarover verschillen tussen mensen. Maar laten we zeggen de beste 20 voetballers ter wereld. Na van Persie heeft Arsenal niet zo'n soort speler. Terwijl Arsenal wel tot een van de 20 beste clubs zou moeten behoren naar mijn mening.

29 juli 2012 om 14:02

Je zou moeten kijken naar de categorie verdedigers. Dan komen die 3 er wel in voor, natuurlijk horen ze niet bij de beste 20 spelers dat hoort Thiago silva immers ook niet als ik eerst ga beginnen met alle middenvelders en spitsen, dan zit ik al aan de 30.

Arsenal hoort ook tot een van de beste 20 clubs hoor. Elke sterke competitie, 4 in totaal heb je 3 à 4 topploegen dus Arsenal komt wel in de top 15 voor.

Hoeveel verdient Djourou? best wel benieuwd

29 juli 2012 om 14:16

Djourou verdient net zoals Denilson ongeveer £50,000 per week. Bendtner, Diaby en Squillaci verdienen iets van £55.000 per week.

Daar gaat het fout bij Arsenal. Matige spelers krijgen een relatief hoog salaris (om ze lange contracten te laten tekenen), terwijl de topspelers vergeleken met de mindere goden, slechts een iets hoger salaris krijgen, omdat Wenger niet over z'n salarisplafond heen wil gaan.

Bij andere clubs worden de toppers overbetaald met gekke salarissen, maar daar hebben de mindere spelers ook maar een laag salaris. Terwijl het bij Arsenal dus veel dichter bij elkaar zit. Arsenal heeft volgens mij ook een van de hoogste salaris posten in Engeland, terwijl ze met hun salarisplafond dat eigenlijk helemaal niet zouden moeten hebben, maar dat komt dus omdat mindere spelers veel te veel salaris verdienen.

29 juli 2012 om 14:21

Squillaci, maakt die ooit speelminuten.
Denilson is al vertrokken toch?
Diaby is altijd geblesseerd, op dit moment na dan.
Bendtner tja..raar man, die mensen moeten ze zo snel mogelijk lozen, op Diaby na dan.

Dan doe je iets niet goed als je een salarisplafond hebt maar toch een club bent die veel uitgeeft aan salaris.

29 juli 2012 om 20:43

ja maar je portemonee trekken trek je nog geen speler mee want alle xavi's,messi's,iniesta,s toure's spelen al bij een topclub dus dan kan al niet.
of denk je dat er ook maar een speler van real,barca,ac milan,manchester, overstapt naar arsenal?
waarom zouden ze alse bij een topclub voetballen.
je kunt aleen van suptoppers talenten weghalen en dat doet arsenal nu toch:giroud heeft zich bewezen is aangetrokken,
noem eens een wereldniveau middenvelder wat arsenal dan kan kopen?

29 juli 2012 om 12:18

Dit is echt bijzonder jammer voor Arsenal, maar ook zeker voor het voetbal. Wilshere is op zo'n jonge leeftijd al zo ongelofelijk goed dat ik het gevoel had dat hij in de toekomst de onbetwiste leider van het Engelse national efltal zou gaan worden en dat hij Engeland eindelijk weer eens aan een prijs zou kunnen gaan helpen. Na zo'n blessure is het altijd maar eens afwachten hoe het gaat natuurlijk. Zo'n blessure gun je geen enkele topvoetballer.

29 juli 2012 om 12:18

Eindelijk iemand die niet koopt en koopt nog niet goedbr En waarom zou hij kopen als je genoeg spelers hebt?

29 juli 2012 om 12:25

Omdat je betere spelers nodigt hebt om op niveau te blijven? Niets ten nadele van Wenger hoor, maar ik neem aan dat je vraag voor elke club geld...

29 juli 2012 om 12:39

Het niveau is toch niet zo laag met ramsey en wilshere heb je goed middenveld ze moeten alleen Rvp houden heb je toch goeie selectie.

29 juli 2012 om 12:23

Zonde dat hij zo blessuregevoelig blijkt de laatste tijd , een van de grootste talenten ter wereld op zijn positie samen met Thiago Alcantara , is toch wel een speler die Engeland samen met spelers als Rodwell en Cleverly op het middenveld heel ver kan brengen.

29 juli 2012 om 12:27

Vind Wilshere echt geen talent meer hoor Die is dat allang voorbij. Het is een topspeler en zou bij iedere andere club (op topniveau van wat ie heeft laten zien) in de basis staan.

29 juli 2012 om 12:32

De jongen heeft nog niet 40 wedstrijden in het 1e van Arsenal gespeeld dus ik vind niet dat hij al van zijn stempel toptalent af is en een topspeler is , daar moet je toch wat langer dan een seizoen top voor presteren en hij is al langdurig geblesseerd dus het is maar te zien of hij terugkeert op zijn oude niveau.

29 juli 2012 om 16:24

Als je zag hoe hij de show stal tegen Barca, is hij duidelijk een topspeler.

29 juli 2012 om 12:25

Pas in Okterber. Die heeft er echt lang uitgelegen. Hoop in ieder geval dat hij dan een tijdje blessurevrij is want in vorm is hij gewoon een van de beste op zijn positie.

29 juli 2012 om 12:26

Oh zucht, dit gaat nog wel even duren. Ik reken het hele seizoen nog niet op Wilshere. Wellicht dat hij wel zijn minuten gaat maken, maar op topniveau terugkeren zal lastig worden. Wenger zegt nu dat hij in oktober terug kan keren, maar eerder zou dat met de kerst en februari zijn van afgelopen seizoen. Laten we het rustig afwachten, met Cazorla erbij en Arteta al in de gelederen hebben we al kwalitatief enorm sterke spelers.

29 juli 2012 om 12:37

Dan moet Wenger echt nog een extra middenvelder halen. We kunnen niet weer gokken op spelers die van blessures terug kunnen komen, de selectie moet breder zijn qua topniveau. Gewoon M'villa erbij halen zodat we meer kunnen rouleren zonder in te leveren op kwaliteit. Cazorla er ook nog bij en er ligt geen druk op de terugkeer van een van deze spelers. Hoop wel dat Wilshere snel terug komt en zijn niveau weer haalt, hij ligt er veel te lang uit en we hebben hem nodig.

29 juli 2012 om 12:42

Je hebt genoeg middenvelders als er 1 weg valt heb je nog genoeg je hoeft toch niet voor elke positie minimaal 3 spelers ofzo?
En als het weer zo uitkomt heb je toch nog jeugd die je eventueel er kan neer zetten.

29 juli 2012 om 12:45

M'vila hoeft eerlijk gezegd van mij helemaal niet te komen, want voor de 2 Cvm-posities heb je al Song, Arteta, Wilshere, Frimpong en Diaby; meer dan genoeg dus en van niveau.

29 juli 2012 om 13:47

Op dit moment zijn de enige fitte middevelders die op top niveau (kunnen, niet altijd) spelen Arteta, Song en Rosicky. Wilshere en Diaby zijn geblesseerd en Diaby is ook geen topper, Wilshere natuurlijk wel, maar die ligt er al meer dan een jaar uit dus het is alles behalve zeker dat hij op top niveau terugkeert, en al helemaal niet op korte termijn.

Frimpong moet het allemaal nog maar bewijzen, daar kan je niet van verwachten dat hij dit seizoen tegen grote clubs zijn mannetje staat. Ramsey is ontzettend wisselvallig en lijkt ook een net niet speler te blijven. De selectie is qua spelers van hoog niveau gewoon veel te smal als je het vergelijkt met de clubs uit Manchester en Chelsea. Ik moet er niet aan denken dat Song of Arteta geblesseerd raakt in het begin van het seizoen, want dan liggen we waarschijnlijk al meteen uit de titelrace doordat we dat, zonder een fitte Wilshere, niet op kunnen vangen!

Je moet goed begrijpen dat onze concurrenten een zéér brede selectie van hoog niveau hebben. De kans is dus groot dat zij net als vorig jaar zéér weinig punten laten liggen. Met de smalle selectie van Arsenal waardige spelers wordt een kampioenschap daardoor een zeer moeilijk verhaal. Daarom moeten er goede spelers bijkomen zodat meer gerouleerd kan worden zonder drastisch in kwaliteit in te moeten leveren.

29 juli 2012 om 16:10

Je hebt Rosicky, Arteta, en Song die nu fit zijn.

Wilshere is ook een topper en komt er hopelijk dus aan.
Diaby is indien hij een seizoen fit kan blijven één van betere spelers denk ik. Die gast is zo ontzettend sterk en talentvol, echt absurd!

Cazorla er voor 90% zeker bij en Mvilla en je hebt een mooie middenlinie.
Ook hebben ze nog Frimpong & Coquelin.

Coquelin is technisch verfijnd, multi inzetbaar en kan als cvm enorm goed voetballen en heeft rust.

Frimpong is nog erg onrustig en onbesuisd.

Ook heb je nog Ramsey. Veel mensen vergeten dat afgelopen seizoen pas Ramseys 1e volledige seizoen was bij Arsenal in de Premier League.
Hij is er ontzettend lang uit geweest met zijn beenbreuk.
Ik denk dat hij komend seizoen sterker word hoor.

29 juli 2012 om 12:37

de wedstrijd tegen barca (cl) was die jongen echt verschrikkelijk goed jammer dat hij al lang geblesseerd is kan een hele grote worden

29 juli 2012 om 12:38

Zeer begaafde speler..is een must voor Arsenal

29 juli 2012 om 12:41

Ben ik nu een van de weinige die echt helemaal gek wordt van de mensen die zeggen dat Arsenal toppers moet kopen?

Arsenal wordt gerunt zo als een club geleid moet worden. Moeten ze dan als chelsea 40 miljoen betalen dan weer 30 miljoen. Waar gaat deze wereld heen Doet een club zo als Arsenal hoe het hoort krijgen ze daar alleen maar commentaar op ipv complimenten. Het opleiden van jonge spelers waar iedereen van kan genieten goed finacieel beleid,mooi voetbal en steeds mee draaien om de top plaatsen.

Maar ja niet alleen bij het bestuur van de meeste clubs maar ook hier is de voetbal wereld blijbaar anders dan hoe ht in de rest van de wereld gaat.,

On: Diaby is gewoon een prima speler, en Wilshere een wereld speler, die maken Arsenal zeker beter. en hopelijk een prijs winnen dit seizoen, en weer genieten van het spel van een Echte topclub. Want in mijn ogen zijn clubs al Citey geen topclub, omdat zij een prijs winnen en topspelers halen, maar doen zij dit met hun eigen inkomsten?

29 juli 2012 om 13:39

@wmm5
Sterker nog; Arsenal haalt toppers, maar omdat het spelers zijn die voor minder dan 20 miljoen zijn worden ze niet als toppers beschouwt. En dat terwijl het hele gewaardeerde spelers zijn die gewoon heel goed presteren.
Zo vind ik dat Cazorla een tig keer beter jaar heeft gehad als Götze, maar toch is Cazorla 'net-niet' en Götze wereldtop, omdat Borussia rond de 70 miljoen wil voor hem.
Ook vind ik dat Podolski gewoon een wereldtopper is, een speler dat linksbuiten speelt bij Duitsland maar toch 1 op 2 staat (45 goals in ong. 80 interlands), maar omdat ie mislukt was bij Bayern München 6 jaar geleden vindt iedereen hem een matige speler (terwijl ie toendertijd niet eens 20 was)
En Giroud is topscorer van de Franse competitie en maakte Montepellier eigenhandig kampioen, maar wordt toch als net-niet ervaren, dat terwijl Hulk zijn stats véél minder zijn en de Franse competitie gewoon hoger is als de Portugese, maar omdat Hulk '100 miljoen kost volgens de bestuurder van Porto' is dat opeens een wereldspeler en Giroud maar matig.

Kom op, alsof het betaalde bedrag een speler labelt voor goed of net-niet.
Sommige mensen op deze site zijn echt te achterlijk.

On: Slecht nieuws, maar met Arteta en Song kan dat prima opgelost worden.

29 juli 2012 om 21:37

Podolski was toen 21 en zit aan 44 goals in 100 interlands.

Giroud maakte Montpellier eigenhandig kampioen? ;

Over het algemeen ben ik het met je eens.

29 juli 2012 om 22:35

@edenhazard
Ja een beetje overdrijven hoort ook bij het vak ; Maar Giroud was duidelijk de beste speler aan de kant van Montpellier, samen met Belhanda.
En tja dat van Podolski, een beetje overdreven. Maar nog steeds vind ik dat er te snel negatief geoordeeld wordt over hem.

29 juli 2012 om 13:50

Arsenal hoeft geen aankopen van meer dan 20 miljoen te doen, maar moet wel de spelers die het verwachte niveau niet gehaald hebben z.s.m. lozen en een bredere selectie hebben. Ieder jaar verliezen we teveel punten door te weinig kunnen rouleren en te veel last van blessures. Zo extreem als het vorig jaar op de backpositie's was is natuurlijk pech waar je niet op kan anticiperen, maar qua middenveld mag er wat mij betreft zeker wat bij. Die twee dingen zijn cruciaal om meer kans te maken

29 juli 2012 om 12:57

Jammer dat het zo lang moet duren met deze jongen. In potentie een wereldtopper. Deed super goed mee toen Fabregas er was en toch vaak de beste van het middenveld bij Arsenal.

Ik weet zeker, de dag wanneer Willshire weer helemaal fit is komt dat aan als een aanwinst voor Arsenal. Met deze man op je middenveld heb je alles en het belankrijkste voor Arsenal, discipline.

29 juli 2012 om 13:17

Ongelooflijk, die jongen is pas 20 en heeft al zoveel moeten missen door blessures. Heeft/had echt een gouden toekomst voor zich, ben benieuwd of het er allemaal nog uit gaat komen.

29 juli 2012 om 13:33

Jammer dat hij een heel seizoen niet kon spelen want die jongen is op zo'n jonge leeftijd reeds tot geweldige dingen in staat.

29 juli 2012 om 13:37

Wilshere is/was verslaafd aan drugs werd gezegt door de engelse media.br Sinds dat uit is gekomen in de media heeft hij ook zijn twitter account gesloten, misschien dat hij daarom zo lang uit de roulatie is en wenger elke keer weer iets anders zegt over wanneer hij weer kan spelen

29 juli 2012 om 13:49

Je weet niet zeker of die geruchten wel echt waar zijn.
Arsenal heeft het zelf ontkent en de bron was volgesmij twitter dat zegt voor mij al genoeg.

29 juli 2012 om 14:02

Wilshere en eventueel Cazorla erbij en Arsenal kan weer eens een gooi naar de titel doen. Met Giroud hebben ze er in mijn ogen een goede spits bij, die onder Wenger zeker een topspeler kan worden.

29 juli 2012 om 14:43

Hoop dat hij zijn contract snel verlengd. Het is nu toch alweer 1.5 jaar en hij heeft geen bal geraakt. Straks naait hij ons net als Van Persie.

29 juli 2012 om 16:12

Wilshere is wel iets heel anders dan vpersie hoor.

van Persie werd opgeleid in de jeugd bij Excelsior & Feyenoord en toen wel nog door Arsenal op jonge leeftijd gehaald.

Wilshere heeft zo wat de hele jeugdopleiding gevolgd van Arsenal en is echt een man van de club.

Eerlijk gezegd zie ik Wilshere niet zo snel vertrekken!

29 juli 2012 om 19:38

Dat dacht ik ook van Van Persie. Hij was immers een club-icoon. Maar ik geef je gelijk hoor, Wilshere lijkt me een wat royalere speler.

30 juli 2012 om 13:16

Klopt. Ook heeft hij volgens mij nog wel stuk meer binding met de club dan Robin v Persie, doordat hij zowat de hele jeugdopleiding heeft doorlopen en hij door deze club is gevormd.

Als Wilshere ooit vertrekt, is het met een dik contract naar het buitenland. Zie hem niet vertrekken in het binnenland

29 juli 2012 om 17:55

Erg jammer voor Wilshere natuurlijk, nu maar hopen dat zijn carriere er niet door verpest word.

29 juli 2012 om 18:46

Jammer dit is toch wel een van de toekomstige sterspelers van de nationale ploeg.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Arsenal

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
3.Chelsea7536
4.Arsenal7335
Voor de complete stand: Premiership
SpelersPositieW
Santi CazorlaMiddenvelder3812
Aaron RamseyMiddenvelder361
Per MertesackerVerdediger343
Mikel ArtetaMiddenvelder346
Olivier GiroudAanvaller3411
Lukas PodolskiAanvaller3311
Theo WalcottAanvaller3214
Voor de complete selectie: Clubpagina Arsenal.
Programma 
Uitslagen
Voor de alle wedstrijden: Clubpagina Arsenal.

183 fans
Middenvelder, 21 jaar
SeizoenClubW
2012/2013 Arsenal 25 0 4 1
2011/2012 Arsenal 0 0 0 0
2010/2011 Arsenal 35 1 7 1
2009/2010 Bolton Wanderers 14 1 3 0
2009/2010 Arsenal 1 0 0 0
Laatste voetbalnieuws

‘Hopelijk breekt Wilshere mijn record, hij is een geweldige speler’

David O’Leary droeg in liefst 722 wedstrijden het shirt van Arsenal om zijn schouders en dat is een clubrecord. De oud-verdediger verwacht niet dat hij dat record ooit nog uit handen...Lees verder

In de wandelgangen

Woensdag 22 mei
Guus Hiddink laat nog niets los over zijn toekomst. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Wat beoogde Advocaat nu werkelijk met zijn terugkeer bij PSV?

Al in december baalde Dick Advocaat van het dagelijkse pendelen naar zijn werk. Tijdens zo’n geestdodende rit tussen Den Haag en Eindhoven (en weer terug) betastte hij zijn pols en vroeg zich nuchter af of hij niet beter kon gaan vissen op de pier van Scheveningen. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.140625 seconden.