Voetbalzone

Huntelaar: 'Voor mij staat er nu een dikke punt achter'

Zaterdag, 28 juli 2012 om 00:00

Klaas-Jan Huntelaar heeft de beslommeringen van Oranje tijdens het EK 2012 definitief achter zich gelaten. De 28-jarige spits kreeg in de voorbereiding één kans als basisspeler, maar viel daarna twee keer in. Tijdens het toernooi moest hij tot zijn frustratie voorrang verlenen aan Robin van Persie en zei hij publiekelijk meer te willen dan een plek op de bank. Na het EK werden er nare dingen over the Hunter geroepen in de media.

Bekijk de voorpagina voor het laatste nieuws.

Poll

Hoop jij dat Klaas-Jan Huntelaar basisspits wordt onder Louis van Gaal?

28 juli 2012 om 00:02

Ik werd bijna blij.. ik dacht dat hij een punt zette achter zijn carriere in Oranje.

28 juli 2012 om 00:04

Hoezo? Het is de topscoorder van de Bundesliga. Als hij eindelijk zijn kans krijgt word hij zeker de all time topscoorder van Oranje.

28 juli 2012 om 00:08

Het was nu al niet zo best.. over 2 jaar zal het niet beter worden. Hij zat in de vorm van zijn leven en kon geen potten breken, laat staan als hij over zijn top zit??

28 juli 2012 om 00:21

Sorry maar dit is echt onzin wat je zegt. Al was Huntelaar top, hij zou echt niet het verschil kunnen maken in het Oranje van het afgelopen EK dat los zand was. Het team bestond uit twee eilanden, totaal geen middenveld of enige lijn in het spel en geen één fatsoenlijke voorzet. Dan is het logisch dat hij geen potten kon breken. Toevallig leek Oranje op het afgelopen EK precies op Argentinië op het WK 2010 tegen Duitsland. Argentinie had geen middenveld omdat de middenvelders of voorin bleven hangen of te ver achteruit liepen waardoor er twee eilanden ontstonden en ze totaal werden weggespeeld door de Duitsers. Toen kon ene Messi ook niet het verschil maken. Niemand kan dat als het team niet goed in elkaar zit.

28 juli 2012 om 00:56

het werd weer eens tijd dat hij een goed niveau bereikt je doet alsof hij al jaren zo uitblinkt echt geloof me hij is door jullie teveel overschat. we zullen wel zien of hij dit jaar nog een keer goed presteerd maar ik denk van niet ( ik weet het wel zeker)

28 juli 2012 om 01:22

Maar volgens mij geld precies hetzelfde voor van Persie. Een van de weinige seizoenen dat hij alles speelt en de eerste keer dat hij überhaupt meer dan 20 keer scoort in een seizoen. Ik wil eerst zien wat van Gaal van plan is voordat ik mijn conclusies trek.

28 juli 2012 om 01:23

Zet RVP de komende 20 intrerlands in de spits en hij is ook topscorer aller tijden voor oranje....zei ik nou 20?? 10 is genoeg denk ik met al die bananenrepublieken

28 juli 2012 om 07:49

Eigenlijk is het onzin om hierop in te gaan, Nederland is nu eenmaal verdeelt in een pro- en anti-huntelaarkamp. Ieder heeft daarvoor zijn reden. Enige dat ik wil zeggen is dat Huntelaar niet voor niks bij Milan gehaald is: past qua stijl zo in het rijtje inzaghi, shevechenko . Het type dat het niet bepaald van snelheid en explosiviteit moet hebben maar van leepheid en geslepenheid. Daarom kunnen ze ook langer mee dan de gemiddelde. Huntelaar zit nog niet aan zijn top. Zijn cijfers overall zijn niet te evenaren: ondanks periodes vol invalbeurtjes. Zo'n spits moet het hebben van kansjes, en moet dus altijd spelen. Ik vertrouw erop dat van Gaal hier verstandiger mee omgaat.

28 juli 2012 om 07:56

Stond hij van de laatste 20 wedstrijden niet altijd al bijna standaard in de spits? En toch scoorde Huntelaar er meer dan RVP ook al waren het tegen kleinere tegenstanders. Dus nee ik denk niet dat RVP dat zo makkelijk gaat halen hoor.

Ik zeg nu afwachten wat van Gaal wilt en hoe hij gaat spelen en we gaan het wel zien. Voorspellingen doen is toch zo nutteloos dus waarom doen zeg ik?

28 juli 2012 om 12:25

Stokkel, jij kijkt wss weinig voetbal, want van de afgelopen 20 interlands heeft RVP er schat ik 4 in de spits gespeeld (en daarin 3x gescord)....alleen tegen slowakije, ierland, denemarken en duitsland. Maar goed het geeft niet als jegeen kennis van zaken hebt, maar praat dan gewoon lekker niet mee

28 juli 2012 om 13:29

Ac_milan22

Volgens mij praat je nu over van Persie, dit topic gaat over huntelaar hoor!

28 juli 2012 om 14:47

Mensen hier zeggen dat een spits als hij 30 is over zijn top zit? Een spits als Huntelaar niet hoor. Of zijn mensen van Nistelrooy, Vieri of Batistuta op hun 30e vergeten?

28 juli 2012 om 00:08

Pfff Milan, valt me een beetje tegen deze reactie. Of je het nou wil zien of niet, maar dit is momenteel 1 van de beste spitsen van Nederland hoor ; En hoop dat Louis hem gewoon in de basis zet.

28 juli 2012 om 00:15

Vorig jaar deed hij het inderdaad zeer goed bij Schalke, maar dat is zijn eerste goede seizoen sinds hij is vertrokken uit Nederland hé..

Waarom is hij overal in de absolute top wissel geweest? Omdat Van Marwijk dom is? Omdat de coaches van Real en Milan ook dom zijn?

Ik ben niet de enige die het niet ziet hoor... over 2 jaar verwacht ik nog veel minder... want vorig jaar was overduidelijk een uitschieter.

28 juli 2012 om 00:19

Iedereen ziet toch ook dat Huntelaar geen ballen krijgt van de zijkant? En laat het nou net een spits zijn die dat nodig heeft. Zet je bijvoorbeeld Dost er neer dan krijg je net zo weinig goals. Zodra je weet hoe je een Huntelaar moet bedienen krijg je gegarandeerd goals, zie Schalke;

28 juli 2012 om 00:29

Bij Real Madrid en volgens mij ook bij AC Milan (waar hij regelmatig als rechtsbuiten opgesteld stond) was hij volgens mij de speler die de minste minuten nodig had per doelpunt.

Het probleem van Huntelaar is dat hij niet de uitstraling heeft van een vedette. Maar weinig Madrilenen hadden interesse in een Real-shirt met de naam Huntelaar er op. En ook de aankoop van Milan heb ik niet echt begrepen als je ziet wat voor talent ze destijds hadden voor op de vleugels.

Huntelaar heeft bij elke club bewezen makkelijk te kunnen scoren, maar hij heeft bij de absolute top geen basis gestaan omdat hij een nuchtere Hollander is en waarschijnlijk ook te bescheiden was om eisen te stellen.

Robin van Persie heeft zich nu voor het eerst in zijn carriére topscorer gekroond. Bij het Nederlands Elftal zijn zijn cijfers minder imposant en moet hij zijn meerdere erkennen in Huntelaar. Tevens heeft het er alle schijn van dat Huntelaar Kluivert van de troon zal stoten als topscorer aller tijden als hij zo blijft doorgaan.

Niet om Van Persie in diskrediet te brengen, ik draag ten slotte zijn avatar, maar Huntelaar heeft als spits al meer dan genoeg bewezen om aanspraak te maken op een basisplaats. Van Persie moet daar maar naast, achter of omheen spelen.

Ik denk dat Huntelaar over twee jaar net zo goed is als nu. 30 jaar is niet bijzonder oud, en hij heeft het nooit echt van zijn snelheid moeten hebben. Het is een van de beste koppers ter wereld en gewoon een zeer slimme en trefzekere spits. Je ziet hem zelden kansen verprutsen terwijl Van Persie bij Arsenal altijd vier kansen nodig had voor er één raak was.

28 juli 2012 om 00:32

Ik moet Milan toch wel gelijk geven. een spits moet ook niet afhankelijk zijn van ééén tactiek, wat je net aangeeft, want dan functioneer je al niet als "top". Je ggeeft dus min of meer zelf aan dat het geen top spits is. Laat het nou net zo zijn dat van Persie dat wel is (ik krijg wss hier veel minpunten voor, maar boeit niet), dus ik snap niet waarom iedereen om Huntelaar schreeuwde en Persie zo onnodig onder druk zetten

28 juli 2012 om 00:35

Ohh dus als een spits niet met druk om kan gaan en slecht gaat presteren is het alsnog een topspits? Dan is ook een beetje schreef he; Zoals Phrantic hierboven aangeeft heeft Huntelaar overal bewezen dat hij kan scoren.

28 juli 2012 om 00:39

Tegen Andorra? en verder moet ik je toch ongelijk geven... V. Persie heeft overigens wel gescoord (tegen Duitsland notabene) en Huntelaar?

28 juli 2012 om 01:12

Een kort argument voor mrkos

"iedereen ziet toch ook dat Huntelaar geen ballen krijgt van de zijkant?"

Dat is ook al jaren aan de gang met van Persie, maar dat willen mensen niet inzien. Niet dat Robin goed was, maar hij bracht voetballend meer dan Huntelaar, niets meer, niets minder.

28 juli 2012 om 01:43

vpersie heeft veel meer gespeeld dan huntelaar, ook met buitenspelers die wél de bal gaven aan vpersie, waar hunter alleen een kans kreeg met sneijder op links en robben op rechts. Vpersie heeft op het EK en WK gefaald, Hunter had op het EK al de kans moeten krijgen maar vmarwijk bleef maar koppig doen.

28 juli 2012 om 01:47

@ Mrkos; Je hebt het wel over de onrust stoker, die al door vele internationals uitgekotst word om datzelfde gedrag... Topscorer of niet

28 juli 2012 om 03:14

Huntelaar een van de beste koppers ter wereld? Ik weet niet over welke huntelaar jij het hebt maar de huntelaar die ik de laatste jaren heb zien spelen is echt niet een van de beste koppers ter wereld, Falcao Klose dat zijn top-koppers.

28 juli 2012 om 10:28

@nolegend

Van Persie heeft inderdaad gescoord tegen Duitsland, maar dat was een schot uit de tweede lijn en daarom moet Huntelaar in de spits met Van Persie eromheen.

28 juli 2012 om 10:58

@toixxx

En hoe weet jij of hij uitgekost wordt door vele internationals? Waar heb je die informatie dan vandaan? Weet je ook welke spelers hem uitkosten dan?

Na het EK debacle heb ik niets meer dan gespeculeer gehoord van de heren analytici. Geen enkele speler noch de begeleiding heeft tot op heden uit de school geklapt.

Het enige wat inmiddels wel duidelijk is dat de selectie uit meerdere kampen bestond en sommige van die kampen (b.v. van Sneijder, van der Vaart, Huntelaar) hoor je helemaal niets. Het enige wat ik hem gehoord is dat Deriksen ingelicht zou zijn door kamp PSV (lees van Bommel) maar zelf dat is speculatie daar hij het zelf niet bevestigd.

28 juli 2012 om 00:11

Hoe kun je daar blij van worden? Dus ik neem aan dat jij voor van persie bent voor in de spits die helemaal niks heeft gepresteerd in het nederlands elftal, afgelopen EK niet, en het WK ook niet. Hij heeft zijn kans gehad voor in de spits en niet waargemaakt. Ik vind dat van Gaal de voorhoede moet aanpassen aan Huntelaar, dus robben op links en dan narsingh ofzo op rechts zodat de voorzetten komen. Van persie dan samen met sneijder en de jong op het middenveld en van persie dan in een vrije rol. Sneijder iets terug getrokken om de passes te geven.

ON: ik hoop dat Huntelaar gaat vlammen onder van gaal!

28 juli 2012 om 00:17

Ik ben om eerlijk te zijn ook niet echt voor V.persie in de spits.. ik vind dat ze beiden te weinig hebben laten zien.

V.persie laat het al jaren afweten en Huntelaar tegen de groten, dus daar heb je ook niets aaan.

Ik hoop voor Nederland dat er iemand opstaat, want je wilt deze 2 jongens niet in de spits in Oranje.

28 juli 2012 om 13:59

Misschien dat v. Wolfswinkel de toekomstige spits kan worden?

28 juli 2012 om 00:22

Ik hoef Huntelaar er ook niet bij te hebben en over 2 jaar is het helemaal drama met die jongen dan is hij 30 en er lopen genoeg vervangers rond. Hij heeft genoeg kansen gehad, maar is niet de absolute topspits van Oranje het is meer een pinchhitter. Heeft het nooit bij een topclub waar kunnen maken ook genoeg kans gehad en verloor de strijd in de spits aan Marco Borriello bij Ac-milan met alle respect dat hij toch moeten winnen. Afgelopen EK heeft hij alleen maar ellende bezorgt zo een onruststoker heb je toch niet nodig bij Oranje vind dat de jonkies meer kans verdienen.

28 juli 2012 om 01:24

vpersie faalt constant in oranje.. ook al was hij topscorer PL, dan moet je een ander de kans gunnen. Hunter kreeg geen kans. Hunter is het best met voorzetten vanaf de zijkant en er is geen ek of WK wedstrijd geweest waarin hij mocht spelen en waarin er voorzetten vanaf de zijkant kwamen.
buiten dat had hij bij Milan en bij Real wel de beste gemiddeldes goals/per minutes maar door omstandigheden moest hij gewoon weg.

28 juli 2012 om 09:16

als je de minuten gaat tellen heeft huntelaar langer in de spits gespeeld op het ek dan v.persie,die jongen is leuk tegen de kleintjes maar tegen toppers nutteloos.in duitsland topscoorder door doelpunten tegen de kleintjes,tegen de top 5 geen 1 keer gescoord,zegt genoeg.

28 juli 2012 om 01:18

Hahaha kijk al die mensen kansloos haten op Huntelaar dan!
Wat had Huntelaar nog meer kunnen doen om te bewijzen dat hij dé spits was voor Oranje? Huntelaar was topscorer van de Bundesliga, heeft een zeer goed moyenne in Oranje en bij zijn oude clubs (milan madrid) had hij weinig speeltijd maar toch doelpunten wat ook weer zorgde voor een goed moyenne.
Desondanks bleef vmarwijk het maar proberen met vpersie in de spits. vpersie was weliswaar koning van de Premier League, maar faalde Ultra hard in oranje. Tijdens het wk EN laatste EK. toen er teveel druk kwam van de media en Huntelaar zelf om huntelaar erin te zetten, kreeg the hunter eindelijk een"kans". Maar geen eerlijke "kans". Hij moest invallen in een slecht team en toen hij vanaf de basis mocht beginnen speelde hij net als de andere EK wedstrijden met Sneijder op links en Robben op rechts. Huntelaar is een spits die het moet hebben van voorzetten vanaf de zijkant. Die voorzetten kreeg hij niet in deze opstelling en dus was het moeilijk voor hem om te scoren. Dus om te zeggen dat Huntelaar een eerlijke kans heeft gekregen? Nee. Vpersie wel, die heeft in alle mogelijke opstellingen gespeeld en is keer op keer gefaald.
conclusie: Vpersie heeft zijn kansen gehad. Nu is het tijd voor Huntelaar met een systeem waarin hij wel voorzetten krijgt vanaf de zijkant en wél wordt aangespeeld (dit kan ook met een systeem met vpersie op het middenveld)
Huntelaar moet de voorkeur krijgen van vgaal.
Dank voor het lezen.

28 juli 2012 om 08:48

Om vervolgens weer met vpersie verder te gaan? Want die deed het zo goed de laatste twee toernooien?

28 juli 2012 om 12:50

Pffff grapjas,

31 goals in 56 wedstrijden in Oranje, need i say more?

28 juli 2012 om 16:09

@ AC Milan22 je maakt jezelf nu belachelijk

Dus jij bent blij als de topscoorder van Duitsland stopt.?

28 juli 2012 om 00:03

Goed zo Klaas. Jou kans komt nog wel. Hopelijk zet Van Gaal zou in de spits en Van Persie erachter. En gaan we eindelijk met echte vleugels spelen. Speelt Sneijder naast een verdedigende middenvelder. Blijft Van Bommel thuis. Word Wilfred Bouma nooit meer geselecteerd en gaan we dat WK in 2014 winnen

28 juli 2012 om 00:03

Kom op Klaas laat maar zien dat je de beste spits van Nederland bent!! Van persie moeten ze nooit meer oproepen voor oranje...

28 juli 2012 om 00:05

Nee hij is zeker voor de lol beste speler van de PL geworden..

28 juli 2012 om 00:10

Onzin. Waarom Van Persie erbij halen. Ik heb de afgelopen 2 kampioenschappen een jongen op de bank zien verpieteren. Waar is Van Persie als je hem nodig hebt. Waar is hij als hij die kans erin moet schieten tegen Denemarken. Dan zit meneer met zijn vrouw te bellen. Zijn prestaties bij Arsenal spreken voor hem, maar dat geeft hem geen voorrecht in Oranje. Hij heeft de afgelopen 2 kampioenschappen teleurgesteld. En Huntelaar? Die jongen heeft keihard gewerkt en nooit de kans gekregen. Zou hij die bal er wel in hebben geschoten? Wie weet? Ik denk van wel. Maar van Marwijk heeft hem nooit de kan gegeven.

28 juli 2012 om 00:14

Huntelaar had die ballen misschien net zo hard keihard overgeschoten of niet eens geraakt. Huntelaar deed het goed in kwalificaties, maar dat wil niet zeggen dat hij het wel op een eindtoernooi kan...

28 juli 2012 om 00:34

Van Persie heeft het goed gedaan bij Arsenal, maar faalt bij het nederlands elftal. Verder weet jij helemaal niet of hij die ballen er wel of niet had ingeschoten. Bert heeft hem helaas nooit de kans gegeven

28 juli 2012 om 01:21

helemaal eens met Ga_vissen. Huntelaar heeft geen eerlijke kans gekregen, vpersie wel tijdens het EK en het WK. Huntelaar was topscorer van de bundesliga, heeft nooit gezeurd verder over dat hij niet speelde in Oranje en had goede gemiddeldes in oranje en zijn oude clubs terwijl vpersie maar bleef falen in Oranje. toen hunter eindelijk mocht spelen, speelde hij met een ploeg die geen voorzetten gaf vanaf de zijkant(sneijder links&robben rechts) niet echt eerlijk om dan te gaan haten op hunter he.

28 juli 2012 om 00:05

Nee hij is zeker voor de lol beste speler van de PL geworden..

28 juli 2012 om 00:05

Het zou dom zijn willen wij van Persie nooit meer oproepen. Hij is een echte leider en scoort veel doelpunten. Ik vind dat mensen ook serieus is na moeten denken hoeveel druk je op die jongen zijn schouders legt. Sommige spelers kunnen die druk aan en sommige niet. Ik zou het zelf ook niet fijn vinden als ik weet dat heel Nederland me uitkotst als ik niet scoor.

28 juli 2012 om 00:03

Goed dat hij opnieuw begint. Ik hoop dat van gaal een systeem vind om van Persie en Huntelaar samen goed te laten spelen.

28 juli 2012 om 00:03

Ben benieuwd wie van Gaal als spits gaat kiezen, misschien dat hij wel een systeem gaat verzinnen voor beide spelers. Zou toch wel het beste zijn voor beide.

28 juli 2012 om 01:26

van persie en huntelaar samen.....zou ik ook doen sneijder erachter komt het helemaal goed! 3 spitsen zoals we in nederland gewend zijn?? als "we" ze hebben prima maar lekker met deze gaan bbeginnen !!

28 juli 2012 om 12:19

3 spitsen zijn we niet gewend. 1 spits 2 buitenspelers zijn we gewend met daarachter een middenveld van 3.

28 juli 2012 om 00:04

Het was gewoon Bert zijn schuld want hij had met Huntelaar en van Persie moeten spelen in plaats van je spelers ongelukkig maken waardoor er een nare sfeer ontstaat rond de spelers groep. Ik hoop dat dit een les is geweest en dat ze de volgende keer het beter zullen aanpakken op zo een groot toernooi. En laten we dit lekker vergeten net als Huntelaar.

28 juli 2012 om 00:11

Jammer dat hij geen punt achter zijn carriere gezet heeft. Ik hoef hem niet meer terug

28 juli 2012 om 01:27

Hunter is beter in oranje dan vpersie die al met het ek en het wk gefaald heeft. de keren dat hunter mocht spelen was met autisten die de bal niet naar hunter speelden en geen voorzet gaven. hunter verdient gewoon een kans in oranje.
Kortom: kansloze reactie,jammer dat jij niet een punt gezet heb achter reageren op vz, niemand hoeft je hier meer terug.

28 juli 2012 om 22:45

Je moet je niet gelijk aangevallen voelen wolk. Hunter is gewoon slecht voor het team. Heeft geen bal goed geraakt of zelfs moeite voor gedaan. Van Persie is veel beweegelijker. is een echte team-speler en dat is Hunter echt niet. Hij is er vaak op de goede moment maar meer ook niet. Bij een echt topteam heeft hij nooit gepresteerd. dus tja dat zijn niet alleen feiten maar pure realiteit

28 juli 2012 om 00:21

Klaas for president!!
Ow nee ik bedoel spits.
Hij is gewoon de beste optie in de spits.
Van Persie kan ook op andere plek uit de voeten heeft ie ook laten zien.
En dat ie de beste speler van de PL is geworden heeft er echt niet alleen maar mee te maken dat hij zon (super) spits is...gewoon een hele goede voetballer( een van de beste van Nl).
Maar niet de beste spits van Nl.

28 juli 2012 om 00:22

Voor mij is het leed al geleden Huntelaar. Naar het schijnt was jij één van van de verpesters van de sfeer. Juist van iemand van wie ik het niet had verwacht. Je stelde je altijd zo goed op. Zonde, dat je de arrogantie hebt weten te vinden, waardoordoor jij één van de verantwoordelijke was waardoor het EK is mislukt.

28 juli 2012 om 01:53

Jij gelooft zeker ook nog in de kerstman? Geloof niet alles wat je hoort, je was er niet bij. Als jij zegt dat je zo'n vertrouwen had in Huntelaar dan vind ik dat wel meevallen als dat kennelijk allemaal verdwijnt na het horen van een gerucht..

28 juli 2012 om 00:28

Ja Klaas-jan, voor jou staat er misschien een punt achter. Maar met jouw egoistische gedrag heb jij er wel voor gezorgd dat een grote kans op Ek-winst verspeeld is gegaan en dat kun jij nooit meer recht zetten. Het is dat je verder moet met je carriere, maar ook jij zal erover hebben nagedacht: "wat als ik mijn mond nou gewoon gehouden had".. Echt spijt lijk je niet te hebben. Dat siert je op zich wel.

28 juli 2012 om 12:57

Egoistisch? Die man was een eerlijke kans belooft door V Marwijk en die heeft ie nooit gehad.
Als je het toch over Egoistisch willen hebben moeten we Robben er even bijhalen, wat was dat een galbak zeg. Pfffff, te beroerd om mee te verdedigen en dan ook nog een grote bek hebben richting de bank. Begrijjp me niet verkeerd, ik ben Grunn fan en daarom heeft robben een streepje voor bij mij maar als hij zich zo had uitgelaten als ik coach was geweest had ie niet meer hoeven komen opdagen. Het hele team was los zand, hopen dat dat beter wordt met V Gaal, duidelijkheid en de harde hand erover heen, niet luisteren? oprotten naar huis!!!

28 juli 2012 om 00:29

Ik zie Van Gaal wel voor Huntelaar kiezen, hij is de ideale spits in een 4-3-3 systeem met buitenspelers. Hij speelt graag met zo'n systeem, waarbij het ook als 4-2-3-1 uitgelegd kan worden indien er met de punt naar voren wordt gespeeld op het middenveld.

Een andere kwestie is of Van Gaal nog van Ajax houdt na die hele bestuurssoap van vorig jaar, want zo niet dan kan het er wéér vervelend uitzien voor de (ex-)ajacieden die door de Feyenoorder Van Marwijk en zijn Psv-staf benadeeld werden. Ga maar na: naast Huntelaar werd Van der Vaart vaak gepasseerd, Heitinga verloor zijn basisplek, Siem en Anita vielen af in de voorselectie en Emanuelson werd al helemaal niets gegund.... Daarentegen werd Van Persie, de oude pupil van Bertje, onvoorwaardelijk de hand boven het hoofd gehouden en gingen de Psv-ers Bouma, Willems (die minder dan een half jaar eredivisie had gespeeld) en Strootman (na een slecht seizoen) wel mee naar Polen en Oekraïne.

28 juli 2012 om 00:53

Met alle respect voor siem de jong maar hij had echt niet geselecteerd mogen worden het is heel simpel hij zal nooit het niveau van oranje halen. Anita had er op zich wel bij gemogen hij is multifunctioneel maar ik vind dat hij niet beter is als Strootman of Als Willems op Lb.
Dat bouma meeging was een fout dat moet ik toegeven. Dat Heitinga eruit werd gehaald voor Vlaar had hij aan zich zelf te danken hij verdedigde als een wijf.
Ook vind ik Van Persie beter dan Huntelaar ik denk meer mensen maar huntelaar had misschien wel beter in het systeem gepast. Wat wij dit ek miste was het loopvermogen en het voetballend vermogen op de cvm's de jong is meer een afpakker en Van Bommel is gewoon te oud om de gaten van Sneijder en Robben dicht te lopen. Ik hoop dat we een beetje zoals Spanje gaan spelen met 2 voetballende controleurs. Als je nou op het Wk Strootman en Clasie op de verdedigende middenvelders zet heb je voetallend vermogen en ze kunnen lopen en verdedigen. Ik denk dat het vrij weinig oplost wil je Sneijder op verdedigende middenvelder zetten hij vind het zelf niet leuk en hij is niet iemand die verdedigende taken op zich neemt.

28 juli 2012 om 12:58

ja want bert en van persie gingen vroeger heel vriendelijk met elkaar om... hou toch op met het anti ajax complot

28 juli 2012 om 00:36

Wat is dat toch met al die (ex-)ajacieden die denken dat ze een basisstek via een lullig media offensiefje kunnen claimen bij van Gaal??
Eerst Emanuelson, daarna van der Wiel en nu weer Huntelaar....

Binnen een dag of zo zal zich wel de volgende ajax-fail aandienen die wanhopig probeert de aandacht te krijgen van de bondscoach......

28 juli 2012 om 01:36

Ook een kansloze reactie. Dit kun je bij elk interview van elke international zeggen.
Het enige wat Huntelaar zegt is dat hij vooruit kijkt en zich richt op het volgende seizoen. Verder wordt er vermeld dat ze met frisse moed weer gaan proberen om zich te kwalificeren. Hoezo denkt Klaas-jan een basisstek te kunnen claimen dan? Waar zegt van der Wiel dat hij een basisstek claimt dan?
Emanuelson zegt alleen dat er 'misschien nieuwe kansen komen en dat het afwachten wordt hoe vgaal de selectie in zal vullen'. Niks verkeerds aan. Hij wordt er naar gevraagd in een interview.
Probeer die ajaxhaat een beetje te relativeren aub, nergens voor nodig.

28 juli 2012 om 02:28

Misschien moet je eens in de proberen het in perspectief te zetten , dan begrijp je het wel. Huntelaar is een geweldige spits die amper een eerlijke kans in Oranje heeft gehad. Zeker gezien de matige prestaties van Van Persie in Oranje zou hij die op z'n minst verdiend hebben. Dan heb je nog Emanuelson , de beste optie voor linksback op het EK die niet eens mee mag naar het EK , op basis van allerlei onterechte redenen. Beide heren zitten in een fase van hun carrière dat ze nou eenmaal in Oranje willen en zoeken wanhoopig naar een eerlijke kans. Van der Wiel hoopt op zijn beurt met zijn sneer naar Robben toe dat er oog komt voor het falen van de Bayern vedette in Oranje. Natuurlijk heeft hij keihard gefaalt , maar dit is wel enigzins versterkt door het verdedigend verzaken van Robben.

Misschien moet je er nog even aan wennen , maar bij de nieuwe bondscoach beginnen de spelers weer op 0 en betekend bij PSV gespeeld hebben met de schoonzoon van de bondscoach niet automatisch dat je onschendbaar bent. Wie weet ziet deze bondscoach het wel meer zitten in spelers met een andere club achtergrond ;-)

28 juli 2012 om 10:45

Laat me raden: Jij bent een of andere gefrustreerde club-pubertje dat zn haat tegen Ajax altijd op een andere manier in een topic tot uiting moet laten komen?

Zwaar leven moet je hebben.....

Als jij hier een media-offensief in ziet, ben je niet iemand die het van zn verstand moet hebben, vriend....

28 juli 2012 om 18:10

oleguapa, vertaal het eens van krom naar goed Nederlands. Dan begrijpen we je tenminste meneer de "ik gebruik onnodig veel puntjes en verander mijn berichten de helft van de tijd".

28 juli 2012 om 00:51

Van Gaal moet Nederland gewoon met dezelfde aanval spelen als Marco van Basten deed. alleen dan Huntelaar erin voor Van Nistelrooy

Stekelenburg
Van der Wiel
Heitinga
Bruma
Willems
De Jong
Vd Vaart
Van Persie
Sneijder
Robben
Huntelaar
28 juli 2012 om 00:55

Gemakshalve is Huntelaar geen ex-psv, anders klopt je verhaaltje niet.

28 juli 2012 om 01:10

Huntelaar heeft gewoon geen eerlijke kans gekregen bij Oranje.
V.persie blijft hopeloos falen Wk2010 EK 2012 maar nee Bert is stronteigenwijs.
Huntelaar is gewoon zijn vertrouwen kwijt geraakt door Bert hij scoort overal ook bij Real en Ac milan hebben ze hem toch wel snel afgeschreven terwijl ie toch veel scoorde ondanks kort verblijf bij die clubs.
In ieder geval zou Nederland het beter doen zonder R.v.p en Affelay. Die 2 zorgen alleen maar voor onrust en presteren niets in Oranje.
Ik zou zo gaan spelen .
Vorm
Wiel
Bruma
Vlaar
Buttner
Narsing
N.de jong
V.de Vaar
Sneyder
Boerichter
Huntelaar (31 Goals in 56 interlands) is niet zomaar iets hoor.

Vorm
Wiel
Bruma
Vlaar
Buttner
Narsing
N.de Jong
Boerichter
Rafael
Sneyder
Huntelaar
28 juli 2012 om 01:16

met jou opstelling gaan we 5-0 ten onder tegen Noord Korea

28 juli 2012 om 01:28

Kaka Het zou zomaar kunnen Noord korea heeft de beschikking over een gouden generatie die gaan echt vlammen Wk 2014.ik zie van Gaal het echt niet veel anders doen als mijn opstelling wat ie gisteren tegen me zei gaat het er ongeveer zo uit zien hoor.

28 juli 2012 om 01:34

wat zei die gisteren tegen jou dan

pas me anders zijn tel

28 juli 2012 om 01:54

Hij zei verder dat , ie er nog niet helemaal uit is voor de wedstrijd tegen Belgie
Dat spelers zich bij hem niet zo hoeven te gedragen als tijdens het Ek.
Zijn telefoon nummer wil Loui toch geheim houden.
Zo is Louie altijd al geweest ,vooral vanwege confrontaites met journalisten en zijn slechte relatie met de media.

28 juli 2012 om 01:28

@sswaa je bent niet goed met je opstelling.... of ga je ervan uit dat alle tegenstanders niet verdedigen?? :-)

28 juli 2012 om 01:48

Rotterdam 78 Die 433 klopte niet , het was eigenlijk een 4-2-4 opstelling met 1 controleur i.p.v 2 en gewoon 4 verdedigers, 2 vleugelspelers die ook mee verdedigen. 1 nummer 10 en een schaduwspits en een diepe spits.

28 juli 2012 om 02:02

dan nog loop je in "" het mes"" leuke gedachte maar onze verdedigers spelen op een te laag nivo om dit te gaan spelen... we hebben nog steeds 4 vedettes die kunnen aanvallen maar de rest is gewoon van te laag nivo. met uitzondering van maarten stekelenburg die wel een slecht seizoen heeft gedraaid.... of denk je dat we het wel gelijk gaan redden met de willems en de buttners ? :-)

28 juli 2012 om 02:44

Daar heb je wel gelijk in, maar dan moeten we ook niet raar staan te kijken als Nederland weer counter voetbal gaat spelen.
Dan had V.marwijk net zo goed kunnen blijven.van Gaal zal denk toch iets uit de hoge hoed gaan toveren wat toch wel aanvallend zal zijn.
Tijdens de Wk kwalificatie kun je wel aanvallend spelen alleen op het Wk straks niet meer.
Toch zou het systeem niet het belangerijkste moeten zijn, de instelling karakter van de spelers daar ben je toch wel voor een groot gedeelte van afh voor elkaar door het vuur gaan het vuile werk opknappen voor een ander.
Maar met Vlaar en Bruma centraal maak je veel meer indruk dat zijn 2 beren achterin i.p.v Mathijssen en Heitinga die toch een stuk minder lengte fysiek minder sterk zijn.

28 juli 2012 om 22:41

met van gaal word het toch het positie spel zoals we kennen van onder andere bayern. daar zullen andere spelers voor nodig zijn. met een vlaar, die nu in PL gaat spelen heb je straks wel een grote sterke speler staan inderdaad die ook op nivo speelt. bruma is nog jong zou ook kunnen om die er langzaam bij te halen. misschien een douglas er nog bij? v gaal gaat toch spelers zoeken die gewoon in het teambelang spelen en niet gaan morren als ze op de bank belanden(ieder geval niet naar de pers toe). snelle beweeglijke spelers voornamelijk. strootman, clasie, anita, dit soort jongens zullen wel een kans krijgen... we shall see!

28 juli 2012 om 09:39

Dit is wel echt de slechtste opstelling die ik in tijden heb gezien. Je zet snelle spelers op de half posities en langzame spelers op de flanken. Huntelaar vanag links xD. Vlaar die de draaicircel heeft van een vrachtwagen en Bruma die net een 5 tal wedstrijden heeft gespeeld op hoog niveau.

Ik zou het eerder zo doen. (met oog op het wk over 6 jaar)

Krul
Van Rhijn
De Vrij
Douglas
Emanuelson
Fer
Clasie
Narsingh
Wijnaldum
Boerrighter
De Jong
28 juli 2012 om 05:23

Voor mij staat er nog geen dikke punt achter. Wat hij daar geflikt heeft, dat vergeet ik voorlopig niet. Zit je twee jaar als ploeg te zwoegen voor een ek, en als supporter mee te leven en ernaaruit te kijken, gaat meneer de stoorzender uithangen omdat ie niet speelt. Kwiebus.

28 juli 2012 om 05:44

Lullen mensen nog steeds over het EK? *zucht* kom op mensen we moeten verder. Ik geef Huntelaar groot gelijk het heeft geen enkel zin om nog verder hierover te discussieren het EK was een teleurstelling punt. Nu moeten we als land verder en de spelers moeten zich voorbereiden op het WK. Wat houden wij ervan om nog lang te zeiken zeg...

28 juli 2012 om 06:39

Ik ben een beetje klaar met Huntelaar die denkt dat hij echt zo vreselijk goed is.
Feit is dat hij meer tijd in de spits heeft doorgebracht dan v Persie dit EK, en daarbij amper een kans heeft gecreeerd.
En die ene die hij dan creeerde mist hij ook gewoon.

BTW heb ik liever een speler die kansen mist, dan er helemaal geen krijgt!

28 juli 2012 om 07:51

Ik ben ook klaar met Huntelaar. Wat hij allemaal heeft geflikt heeft ons hele land op stelten gezet. Nee, het is niet alleen Huntelaar geweest maar ik ben sowieso klaar met het Nederlands Elftal van het EK. Er zijn natuurlijk ook spelers die zich wel hebben gedragen maar de rest hoef ik niet meer te zien. Al zijn het nog zulke goede spelers, ik heb liever spelers die met hun hart spelen en voor hun vaderland. Op het EK hebben een paar kleine kinderen het verpest voor het hele land omdat ze zonodig in de basis wilde spelen. Nee, liever 10 jaar zonder prestaties met nieuwe jonge spelers dan verdergaan met kleuters als een Huntelaar. Ik ben een rasechte liefhebber en jullie mogen best weten dat ik na de verloren Wk-finale een traantje heb weggepinkt maar de uitschakeling op het EK deed me helemaal niets. Dit was niet het Nederlands Elftal dat wij kennen. Als ze op zon manier er uit vliegen dan hebben ze dat helemaal verdiend. We konden tot het EK trots zijn en de buitenwereld bekeek ons ook met ontzag maar nu is dit helemaal verpest door de spelers die denken dat ze alles zijn.

28 juli 2012 om 10:21

Ik ben allang blij dat het niet zo uit de hand gelopen is als met het Franse elftal destijds. Laten we verder kijken en hopen op mooie dingen over 2 jaar.

28 juli 2012 om 10:42

Ow Huntelaar, voor jou is het mss wel voorbij, maar voor mij is het nog steeds een open wond.

Sowieso is het makkelijk voor hem, want na het EK ging hij naar zn miljoenenvilla's met zn dure auto's, lekkere wijven en miljoenensalaris.

Ik daarentegen ben weer een illusie armer en moet nu weer 2 jaar wachten om op zn minst hoop te hebben op een prijs.

Onbegrijpelijk hoe die klote-van Marwijk zn vriendjes de voorkeur bleef geven boven het landsbelang. Ik zou Bert graag eens de vraag willen stellen of Huntelaar uberhaupt een kans had gemaakt op een basisplek of had hij net zo goed al vanaf het WK geen reet hoeven uitvoeren?

MEt zn gelul over vertrouwen en loyaliteit richting de spelers, ik heb echt gewoon een diepe hekel gekregen aan die man....

28 juli 2012 om 11:38

Hoezo doen mensen zoals jij alsof Huntelaar geen kans heeft gekregen..??
Laat ik voorop stellen dat ik het liefst beide had zien spelen en al helemaal tegen Denenmarken!
Maar Huntelaar kreeg 20 minuten tegen de Denen(beste kans van de wedstrijd) en een helft tegen de Duitsers en een hele pot tegen Portugal! hoe durf je nog te spreken van geen kans?
Voetballend was Van Persie klasse beter alleen ook had hij helaas zijn visier niet op 100%.
De aanvoer was drama alleen doen mensen altijd alsof dat alleen ten nadele van Huntelaar is (hypocriet!).
Huntelaar was gewoon onzichtbaar tegen zowel Duitsland als Portugal en heeft in mijn ogen weinig recht van spreken..tegen Denenmarken snap ik de frustratie maar hij had iedereen de mond kunnen snoeren door te scoren! daarna heeft hij genoeg gespeeld en keihard gefaald!

28 juli 2012 om 11:49

Voetballend was van Persie beter?? In welk opzicht? Zn beste momenten kwamen toen hij achter Huntelaar een vrije rol kreeg. In die 20 minuten liet hij meer zien dat in de afgelopen 2/3 jaar in de spits.

Als van Marwijk niet aan vriendjespolitiek had gedaan en gewoon als een vent met ballen consequent had gehandeld, had hij Huntelaar in de punt gezet. Dat steekt mij en zal dat ook altijd blijven doen. Ik hou niet van die ''als''- verhaaltjes, maar met Huntelaar in de spits tegen Denemarken hadden we alvast 3 punten binnen gehad, daar hoeft geen discussie over te bestaan dacht ik zo.....

Hoe kreeg Huntelaar zijn kans? Door diep te gaan, door Sneijder zn kwaliteiten eens te benutten ipv inzakken en eisen dat Sneijder over hem heen gaat, terwijl Sneijder daar gewoon een hekel aan heeft.

Overgens heb ik nergens gezegd dat ik Huntelaar goed vond het afgelopen EK. En idd, als hij kans tegen Denemarken er in had gekregen, was het wel heel moeilijk geworden voor die rotcoach om alsnog aan zijn 11 schatjes vast te houden. Alhoewel: de beste prestatie uit historie van Oranje in de kwalificatie neerzetten als spits bleek niet genoeg, dus zelfs dan had hij geen enkele garantie ........

28 juli 2012 om 11:05

hoop dat van Gaal ook inziet dan Van Persie gewoon beter in dan Hunter. Vond het gewoon zeer zwak van Huntelaar dat hij zo reageerde zoals hij deed. Alleen denkend in eigen belang en niet voor het team. Ik ben altijd een Huntelaar liefhebber geweest maar door zijn (vermeende) gedrag op het EK is hij voor mij wel gedaald in aanzien

28 juli 2012 om 11:48

Huntelaar kent zijn plaats niet. Madrid en Milaan waren echt te hoog gegrepen, hij speelt nu in de sub top in Duitsland. Tegen de bovenste clubs maakt hij ook daar niet veel. Een probleem is dat dienende spelers zich zelf een ster gaan vinden. Na 1988 liep het op de WK in Italie oa daardoor ook helemaal mis. Van Persie is 1 van onze beste voetballers (nergens mislukt), daar hoort de rest (ook hij ) in dienst van te spelen. Of gewoon een back up voor te zijn.

28 juli 2012 om 12:15

nergens mislukt is ook niet zo moeilijk wanneer je tot op heden voor 2 clubs op het hoogste niveau bent uitgekomen in het geval van Van Persie.

Misschien moeten we in Nederland bewust worden dat het niet altijd verstandig is de beste voetballers opstellen. De beste voetballer hoeft nog niet de meest geschikte spits voor Oranje te zijn. Maar blijkbaar moet eerst een voetbalanalist dit uitspreken voordat het erkent zal worden.

28 juli 2012 om 12:34

Hallo Adzevedo,
Waarom maar 2 clubs? Omdat Van Persie niet mislukt! Ze willen hem niet kwijt, Arsenal moet er niet aan denken. Dacht je dat Huntelaar dit soort gevoelens ooit heeft opgewekt in Madrid of Milaan.
Het NL elftal moet 100% in dienst van Van Persie en Sneider gaan spelen. Ook Robben moet zich aanpassen aan die 2, hij is te wisselvallig / bekende acties inmiddels. Daarnaast heeft hij van der Wiel tijdens dit EK wel laten vallen.

28 juli 2012 om 13:23

Nee, omdat Van Persie met Arsenal direct de juiste keuze had gemaakt. Mislukken hangt echt niet alleen van de speler af , ook van de club waar je naar toe gaat en of je een echte kans krijgt te slagen. In het geval van Huntelaar bij Real is dat niet gebeurd. In zijn half jaar bij Real deed hij het na een stroeve start prima. Hij is slachtoffer geworden van het aankoopbeleid van Perez. Bij Milan is hij inderdaad niet geslaagd.

Ik vind het onzin een speler af te rekenen op eerdere mislukkingen in zijn carriere. Dan hadden we Edwin van der Sar ook moeten afwimpelen in Oranje omdat hij bij Juventus niet wist te slagen. Het gaat er gewoon om wat je kan toevoegen aan het team , en dat kan Huntelaar mits we nou eens eindelijk met fatsoenlijke buitenspelers gaan spelen en middenvelders met genoeg drang naar voren.

28 juli 2012 om 12:33

Ach joh ik heb et al gehad met zowel Huntelaar als van Persie, allebei uit de basisopstelling!
Huntelaar kan alleen goed spelen tegen de kleine landen evenals van Persie. van Persie heeft nou 2 toernooien op rij de kans gehad en beide heeft ie gewoon verpest. Op het WK 2010 had ie nog een goede reden, hij krijg namelijk te weinig steun.
Ook dit EK krijg ie niet al teveel steun, maar Sneijder gaf hem in de 1e helft rond de 10 passes in de 16 meter! (ek-record volgens mij) En toch wist hij niks af te maken, van de 30 kansen ong. schoot ie maar 1 raak dat ook gewoon een lucky shot was.
En Huntelaar overschat zichzelf, mislukt bij Real & AC Milan (geen excuses voor mogelijk, hij werd bij beide praktisch weggestuurd) en voelt ook nu zich weer te groot voor Schalke (heeft al aangegeven een vertrek naar een 'topclub' te overwegen).
Ook zijn beide al rond de 29-30 en na dit WK zullen ze wellicht stoppen als international.

Daarom zou ik vanaf nu Luuk de Jong inzetten, groot talent en ging al mee op het EK waar die wel de nodige ervaring zal hebben gehad. Pas 21 en heeft echt veel kwaliteit en potentie om uit te groeien tot een wereldspits.
En je kan me opstelling met een korreltje zout nemen, tis meer een indicatie hoe et ook zou kunnen.

Stekelenburg
van der Wiel
Heitinga
Douglas
Willems
de Jong
Sneijder
Narsingh
vd Vaart
Robben
L. de Jong
28 juli 2012 om 12:40

Hallo Akshay01
Fris die reactie, hopelijk doet van Gaal er iets mee.

28 juli 2012 om 15:25

Goede opstelling zeker voor de toekomst alleen jammer dat Sneijder en Robben al 28 zijn dus ik hoop dat ze op het WK 2014 nog een keer kunnen laten zien dat ze beste kunnen zijn op hun positie.luuk de Jong als toekomst spits voor Oranje is mooi en hopelijk kan hij een ster worden.

28 juli 2012 om 13:02

Dit lijkt mij een goede opstelling, ouderwetse buitenspelers en een middenveld met 1 controleur en 2 creatieve middenvelders, Afellay zou dit prima moeten kunnen invullen met (in tegenstelling tot Vd Vaart) voldoende loopvermogen!

Spijtig maar ik zou afscheid nemen van Van Persie, je moet een keuze maken en Van Persie lijkt mij helaas een gevalletje super clubspeler matige international a la Seedorf...

Krul
Vd Wiel
Heitinga
Douglas
Emanuelson
Afellay
De Jong
Sneijder
Narsingh
Huntelaar
Robben
28 juli 2012 om 14:29

Fc kip Daar heb je heb je gelijk in ik zei, het al na het Wk 2010 had je al afscheid moeten nemen van V.persie ,maar nee hoor V.persie mag hopeloos blijven falen in Oranje altijd weer die eeuwige excuses voor V.persie die genoeg kansen op het Wk 2010 heeft gehad als hij ze dan elke keer niet afmaakt en ook slecht meevoetbalt in Oranje.ek 2012 precies hetzelfde
en dan gedrag ook nog in 2008 ruzie met Sneyder over Vrije trap nemen,2010 moeilijk lopen doen tegen de bondscoach vanwege wissel terwijl meneer weer als een krant speeltde.
2012 na een schaamteloze 1-0 tegen Denemarken waarin Robbin minimaal een hatrick had moeten/kunnen scoren met zoveel kansen gaat meneer met zijn Mob op het veld staan bellen net na de wedstrijd.
Bert is gewoon precies zoals ie eruit ziet : een angsthaas als lef had had ie V.persie nooit meer geselecteerd. Het is gewoon een clubvoetbaler ala Seedorf ,makaay.ook over deze 2 werden eeuwige excusses gezocht voor hun falen in Oranje. Niet alle toppers spelen goed in het nationale elftal : Zie Messi,cr7 een paar goeie leuke wedstrijden telt niet.

28 juli 2012 om 14:19

KHJ en RVP kunnen er wel tig inschieten bij hun club, maar als ze dat niet voor Nederland doen, dan heb je helemaal niks aan ze. En ze doen het al heel lang niet voor oranje. ik zeg, vervangen voor Bas Dost en Luuk de Jong

28 juli 2012 om 14:41

KJH kan je eigenlijk niet over oordelen.. die kwam op het afgelopen EK pas in actie toen het schip al op zinken stond! En de wedstrijden daarvoor heeft hij het gewoon prima gedaan! Ik zou Robert Schilder ook in de gaten houden als die zich goed kan ontwikkelen bij Twente. Dit zou ik als bank meenemen. Siem en luuk de jong, Maher, Viergever, Schilder, Narsingh, Vlaar, Anita, Van der Wiel, Boerrigter, Pieters ,

Stekelenburg
Van Rhijn
Heitinga
Douglas
Emanuelson
VDV
De Jong
Sneijder
Van Persie
Huntelaar
Robben
28 juli 2012 om 14:55

Douglas zou ik niet doen die maakt bij Twente teveel fouten ,laat staan in Oranje het zou denk
ik beter voor Douglas zijn om een naar Duitsland ,engeland te gaan mischien dat ie dan weer opleeft.
Van jouw bank mis ik Clasie .
S.de jong/schilder/ zijn niet Oranje waardig.

28 juli 2012 om 15:30

Ja maar heeft in zijn eerste jaren ook veel goede dingen laten zien! Iedereen rekent hem nu af op zijn mindere periode.. en waarom Siem de jong oranje onwaardig terwijl Strootman er wel bij zit? Siem de jong heeft denk ik meer ervaring als je het vergelijkt met Strootman en Clasie..+ het feit dat hij multifunctioneel is .. hij zou bijvoorbeeld in de voorhoede kunnen gaan spelen in het geval van een blessure als er geen wissel mogelijkheden meer zijn. En waarom wel Willems en geen Schilder? Schilder heeft zich via Ajax en een omweg toch wel weer redelijk omhoog gewerkt en ik zeg ook niet dat hij basis moet of er meteen bij moet maar het is wel een speler met pit die zich bij Twente nog weer verder kan ontwikkelen.

28 juli 2012 om 15:47

Al met al met veel van deze spelers win je de oorlog niet Schilder is wel een goeie speler dat wel maar net als Willems eigenlijk niet Oranje waardig.
Willems is pas 18 maar als het zo'n supertalent was dan had ie toch wel meer laten zien waaran je ziet dat ie zo goed is.
De enige 2 die ik persoonlijk Oranje waardig vind op dit moment zijn Pieters
en Buttner als linksback .Ok Buttner heeft nog 0 interlnands ,maar zou het niveau wel aankunnen denk ik.
Douglas was inderdaadt een super talent had alles,maar loopt de laatste 2 jaar zo veel fouten te maken hele domme fouten op een Ek/wk is dat meestal fataal in de eredvisie kun je dat nog rechtzetten.
S.de jong is geen slechte speler,maar het zegt toch genoeg dat er ondanks dat ie al 23 is geen interesse is voor S.de jong .hij zou misschien leuk meekomen bij een Spa/eng/dui middenmotor meer ook niet.
Ook in Ruslandoekraine/portugal zie hem niet in de top slagen.
Clasie kan nog wel uitgroeien tot een Internationale topper ,lijkt me echt een speler die ook zijn verstand gebruikt.strootman kan het ook verschoppen
United had zelfs al wat interesse.

28 juli 2012 om 19:56

@bassiebob maak je een geintje Schilder o.O dan zou ik eerder V Ginkel meenemen als wissel kan aardig op de flanken en goed op 10" of als schaduwspits hij scoort veel voor een middenvelder en is pas 20 jaar ik zou als van Gaal zijnde zo spelen en dan dit als bank meenemen: Krul/stekel, V Rhijn, Viergever, Pieters/buttner, Maher, Anita, V Ginkel, Luuk de Jong, John
,

Krul/Stekel
Vd Wiel
Vlaar
Douglas
Pieters
De Jong
vd Vaart
Narsingh
Sneijder
Robben
Huntelaar
28 juli 2012 om 14:49

Ik zeg geen V.persie en Affelay meer, Hunt in de spits.ik snap echt niet dat mensen roepen dat Huntelaar de stoorzender is. Met Van der Wiel zat het ook niet goed, Affelay ook niet zelfde geldt voor
Van der Vaart Robben die zijn Coach uitscheld.toch mag mogen de schuld bij Eigenwijze Bert neerleggen.van der Vaart was in van de weinige spelers die goed speelde tegen Portugal en bijna zijn 2e binnenschoot.rafael had een goed seizoen achter de rug bij de Spurs maar nee hoor.
Huntelaar scoort aan de lopende band tijdens de Ek Kwalificatie .De ene hatrick na de andere ,maar nee hoor. I.p.v Huntelaar en V.persie beiden te laten spelen vanaf het begin ,maar nee hoor.
Geen een Coach in de wereld zou zoiets hebben gedaan. Je had gewoon met Robben op links
N.de jong VM , Kuyt als Rechtsbuiten Sneyder op 10 achter de Hunt/v.persie .
Ook van Narsing is totaal geen gebruik gemaakt ,speler met de meeste assist die had echt voor een verassing kunnen zorgen juist omdat niemand hem kent staat er geen druk op hem.
We kunnen zeggen wat we willen ,v.marwijk heeft gewoon hopeloos gefaald nog steeds ben ik blij dat ie weg is zeg,ok er waren niet veel aternatieven maar elke andere Coach is een verademing .
Maar ja helaas kunnen we niet meer terugdraaien.
Eventjes een andere variant uitgeprobeert.
Toch is het niets nieuws bij Oranje zie Wk 1990,wk1994 Gullit die niet meer mee wilde als speler.1996 met de kabelgeneratie.

Vorm
Wiel
Vlaar
Buttner
Strootman
N.de Jong
Narsing
Sneyder
Boerichter
Rafeal
Huntelaar
28 juli 2012 om 14:56

Wat een verschrikkelijk mannetje zeg. Of hij nou kan ballen of niet, ben hem liever kwijt dan rijk.
Kan hij zich niet naturaliseren als Belg, of Deen ofzo. Kan hij daar de sfeer verzieken.

28 juli 2012 om 14:58

gelukkig heeft huntelaar met zijn goals ons eerst naar het EK gebracht.

Als BvM gewoon tegen huntelaar had gezegd, als van persie fit is dan speelt hij. Jij bent 2e keus. dan was er veel minder aan de hand dan dat hij nu gewoon heeft gelogen van je krijgt een eerlijke kans. Die heeft huntelaar namelijk nooit gehad. Nu laat hij huntelaar gewoon het vuile werk opknappen en wordt fijn bedankt voor de bewezen diensten. BvM had gewoon eerlijk moeten zijn.

Als mijn chef mij op deze manier zou behandelen dan zou ik hem hier ook op aanspreken. En ik zou hier ook niet blij mee zijn.

Ze hadden gewoon alle 2 moeten spelen. Huntelaar moet ook gewoon weer meedoen bij oranje en wens hem voor de rest een goed seizoen bij Schalke

28 juli 2012 om 15:25

Inderdaad ik zou ook gek worden als je zo'n arrogante V.persie voor hebt die nog geen deuk in een pakje boter schopt in Oranje.
2010/2012 V.persie hopeloos gefaald,klaaruit hij had kansen genoeg tegen Denemarken ook tegen Portugal en Duitsland had ie kansen om te scoren.maar nee hoor Bange Van Marwijjk laat hem toch weer staan.gelukkig is ie weg zeg anders weer 2 jaar lang zulk inspiratieloos voetbal ,
weer met 2 controleurs weer van Persie laten staan.

28 juli 2012 om 20:14

Ik bedoel eigenlijk meer dat ik BvM degene vindt die hier alle blaam treft. Van Persie kan niets aan de opstelling doen. Hij had er misschien een paar in kunnen schieten, dat is het enige wat je hem kan kwalijk nemen. Maar ook Huntelaar. In deze is Bert van Marwijk gewoon ruim te kort geschoten. Hij is gewoon niet eerlijk geweest en daarom is deze hele rel ontstaan.

Overigens zie ik persoonlijk het liefst Huntelaar in de Hij is veel meer killing voor de goal als van Persie dat is al lang bewezen. Maar het kan gewoon niet het geval zijn dat van Persie op de bank zit, of indien anders besloten Huntelaar. Daarvoor hebben beiden te veel kwaliteit.

28 juli 2012 om 15:21

Ben benieuwd hoe hij het volgend jaar gaat doen bij Shalke.ik betwijfel het dat hij het even goed gaat doen als vorig jaar zoals ik het betwijfel dat RVP het volgend jaar ook terug heel goed gaat doen.want ze zijn allebei niet zo jong meer en ze kunnen hun beste jaar wel eens gehad hebben.

28 juli 2012 om 15:32

Bij hun clubs zijn ze onomstreden Huntelaar vindt makkelijk het netje bij Schalke ook bij Oranje zie zo'n eigenwijze Van Marwijk dat maar duidelijk te maken.
Van Persie zal ook weer scoren aan de lopende band mits ie niet weer een blessure oploopt.

28 juli 2012 om 22:52

Geef mij maar Krul als keeper en geen van de Vaart meer en geen Van persie. Van der wiel ook niet. Gewoon lekker opnieuw beginnen zonder al die ervaren spelers. Enige die er wel bij mag zijn is sneijder.
De rest ach zijn oud en ook wel zakkenvullers genoemd.

28 juli 2012 om 23:24

Dat hij de gevaarlijkste man inde 16 is, is ook niks nieuws meer, hij laat h ook gewoon zien maar had gewoon pech dat van martijn destijds anders wilde spelen. Aan zijn kwaliteiten ligt het in ieder geval niet. Al kan het voetballend allemaal iets beter maar dat is bijna niet meer te doen en dat heeft Klaas-jan niet eens echt nodig

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Nederland

Selectie
Actuele wedstrijden
SpelersPositieW
Jeremain LensAanvaller54
Robin van PersieAanvaller55
Ron VlaarVerdediger40
Daryl JanmaatVerdediger40
John HeitingaVerdediger30
Arjen RobbenMiddenvelder30
Wesley SneijderMiddenvelder30
Voor de complete selectie: Clubpagina Nederland.

306 fans
Aanvaller, 29 jaar

In de wandelgangen

Woensdag 19 juni
Thiago Alcántara gaat vertrekken bij Barcelona. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.25 seconden.