Voetbalzone

‘Als we Feyenoord niet verslaan, hebben we niets te zoeken in de CL’

Zaterdag, 21 juli 2012 om 15:15

De eerste horde in de aanloop naar de groepsfase van de Champions League voor Feyenoord is een pittige. De Rotterdammers werden in de derde kwalificatieronde gekoppeld aan Dynamo Kiev. Trainer Ronald Koeman sprak al van een ‘pittige draw’ en de Oekraïeners zijn de torenhoge favoriet voor het bereiken van de play-offs.

Daar is voorzitter Igor Surkis het volledig mee eens. “Als we Feyenoord niet verslaan, hebben wij niets te zoeken in de Champions League”, zegt de zakenman, die vijftigste staat op de lijst van rijkste Oekraïense mannen. “We hadden het slechter kunnen treffen. Het hoeft niet per se een nadeel voor Feyenoord te zijn dat zij de competitie nog niet zijn begonnen, alhoewel je wel wat wedstrijdritme in de benen moet hebben. Ik hoop dat Dynamo op 31 juli in vorm is.”

Zo optimistisch als Surkis is, zijn verdediger Evgeny Khacheridi en assistent-trainer Boris Ignatiev absoluut niet. “Met Feyenoord hebben we de sterkst mogelijke tegenstander geloot”, vertelt de mandekker, die ook FC Vaslui, Motherwell en Club Brugge had kunnen treffen. “De Eredivisie is erg sterk. De coach, Koeman, is een geweldige voetballer geweest. We verwachten zware wedstrijden.” Hij krijgt bijval van Ignatiev: “Feyenoord is een representant van de Hollandse school, uit het land waar ze weten hoe je moet voetballen. Feyenoord is de meest ongunstige loting.”

21 juli 2012 om 15:23

volgens mij klopt het niet dat kiev ook FC Kopenhagen, Panathinaikos en Fenerbahçe had kunnen loten.

21 juli 2012 om 15:26

nee idd
ze konden Club Brugge,motherwell en nog een club loten
die ik ff niet meer weer

21 juli 2012 om 15:34

Vaslui.

21 juli 2012 om 15:27

Klopt ze hadden Motherwell, Club Brugge en FC Vaslui nog kunnen loten.
De ploegen die jij noemt had Feyenoord verder nog kunnen loten.

21 juli 2012 om 15:27

Volgens mij heb je gelijk. Ik dacht dat die elkaar juist niet konden loten. Maar ik kan het mishebben.

21 juli 2012 om 15:29

Precies Lekke bal! En dan klinkt het toch niet zo gek dat Khacheridi Feyenoord de sterkst mogelijke tegenstander noemt.

21 juli 2012 om 15:23

kijk dat zijn mooie woorden over Feyenoord zal wel goed voelen indien je warme gevoelens voor die club hebt. Feyenoord heeft nog altijd een grote naam goed om dat te zien

21 juli 2012 om 16:15

Zou wel heel triest zijn als Feyenoord niet hoger zou worden ingeschat dan clubs als Vaslui en Motherwell. Dat die jongens denken dat Feyenoord volgens de Hollandse school speelt geeft trouwens wel aan dat ze geen idee hebben.

En uit die uitspraak van de voorzitter spreekt niet bepaald enig ontzag voor Feyenoord, vind je wel?

21 juli 2012 om 16:28

Als Feyenoord 1,3 miljoen investeert en Kiev 25 dan is het logisch dat een voorzitter er zo over denkt. Bovendien geldt het omgekeerd net zo hard. Als Feyenoord niet van Kiev kan winnen heeft het ook niets in de Champions League te zoeken.

21 juli 2012 om 19:56

Zeker, maar kom op. Motherwell, FC Vaslui, dat is toch ook geen vergelijk? Dat zijn pas clubs die niets in de CL te zoeken hebben.

21 juli 2012 om 15:25

Och, ik denk dat Feyenoord ongeveer op hetzelfde niveau zit als FC Kopenhagen en Panathinaikos. Alleen Fenerbahce steekt er net iets bovenuit. Wat dat betreft ben ik het niet eens met Evgeny Khacheridi en assistent-trainer Boris Ignatiev dat ze met Feyenoord de zwaarste tegenstander hebben geloot. Het is een formaliteit dat je je tegenstander de hemel in prijst, ongeacht hun niveau.

edit: *oeps* Ik wist niet dat het de verkeerde clubs waren, vergeef mij deze blunder ;-)

21 juli 2012 om 15:32

Dat rijtje van Kopenhagen Panathinaikos en Fenerbache klopt helemaal niet. Dat zijn de teams die Feyenoord kon treffen.

Dinamo Kiev kon een team uit het rijtje Vaslui Motherwell Club Brugge en Feyenoord loten.

21 juli 2012 om 15:36

Tussen brugge, vaslui en motherwel is feyenoord wel de sterkste inderdaad.
Mooie woorden voor feyenoord en het nederlandse voetbal'' het land waar ze weten hoe je moeten voetballen''

Kiev had het beter kunnen treffen maar ook feyenoord moeten ze kunnen hebben zo niet dan hebben ze nix te zoeken in de CL. De ploegen in de CL groepsfase zijn over het algemeen 1 tot 2 klasse beter dan feyenoord.

21 juli 2012 om 15:25

Feyenoord heeft aan het begin van het seizoen altijd wat startproblemen hoop nu van niet

21 juli 2012 om 16:29

Feyenoord speelt vaak goed in de eerste seizoenshelft en zakt vervolgens weg in de tweede. Dat het vorig jaar niet zo was resulteerde direct in een tweede plaats. Wat dat betreft weten die spelers nu wel dat ze er meteen moeten staan. Van onderschatting of laksheid zal nu zeker geen sprake zijn.

21 juli 2012 om 15:28

“met Feyenoord hebben we de sterkst mogelijke tegenstander geloot”. Hilarisch die Boris "wodka" Ignatiev. Misschien heeft hij wel een bijbaan in de oekraïense gall&gall. Anders heb ik geen idee hoe deze assistent trainer zich zulke uitspraken laat ontvallen!

21 juli 2012 om 15:34

Als je kijkt naar wie Kiev kon loten is Feyenoord ook gewoon de sterkste tegenstander. Brugge komt misschien nog wel in de buurt, maar Motherwell en Vaslui niet!

21 juli 2012 om 15:29

als Dynamo wint heeft Feyenoord ook niks te zoeken in de CL, de beste gaat door en de verliezer heeft niks te zoeken in de CL.

21 juli 2012 om 15:30

Ach het is toch een mooie wedstrijd. Altijd mooi tegen een grote naam spelen. Je moet hopen op een gelijk spel of kleine nederlaag. Waarbij 2-1 verliezen in kiev natuurlijk ideaal is. Nou dan zit een week later die kuip vol. En als die achter die ploeg gaan staan. Is dat onze grote sterspeler het publiek. En kunnen magisch dingen gebeuren in de kuip. Ik heb een aantal van die wedstrijden mogen beleven waaronder inter, Juventus, Borussia München gladbach, en VVV en afgelopen jaar Ajax. (vvv was na dat drama tegen Psv, VVV was beter die wedstrijd maar kon die wedstrijd nooit winnen omdat ze niet meer durfden te voetballen omdat het publiek zo heftig te keer ging) Dat zijn die wedstrijden dat je voelt het gaat gebeuren vandaag. Dat kan alleen in Rotterdam in Nederland.

21 juli 2012 om 15:30

Ik vind dat Feyenoord wel wat meer respect verdiend van die zakenman. In mijn ogen is Feyenoord toch echt wel de sterkste uit het rijtje Vaslui Motherwell en Club Brugge. Hij doet Feyenoord een beetje te niet dat ze het slechter konden treffen. Die andere lui praten tenminste wel met respect.

Overigens klopt het niet dat ze Kopenhagen Panathinaikos en Fenerbache konden treffen.

21 juli 2012 om 16:33

Hij kijkt toch gewoon naar de cijfers? Jarenlang matig gepresteerd, geen geld, 4 steunpilaren vallen weg en voor 1,2 miljoen 7 spelers gehaald. Die cijfers imponeren niet voor een voorzitter. Kan hij weten dat de eigen jeugd erg sterk is en er een paar gunstige transfervrije jongens binnengehaald zijn? Hij is waarschijnlijk alleen maar voorzitter vanwege de kans om geld wit te wassen via het voetbal. Dat doen al die voorzitters in het oosten.

21 juli 2012 om 15:31

Kansloze missie voor Feijenoord,wordt aub weer eens wakker.feijenoord is een heel middelmatig ploegje die per ongeluk 2de zijn geworden omdat Psv en Twente het op het einde van de competitie hebben laten liggen,daarbij zijn ze de 2 beste spelers kwijtgeraakt El Hamadi en Guidetti dus dat gaat hem echt niet worden misschien dat ze met heel veel geluk 4de worden maar zelfs dat geloof ik niet.en voordat iedereen gaat gillen,ik vind Feijenoord een hele mooie club maar we moeten wel realistisch blijven.

21 juli 2012 om 15:36

Ja man, omdat PSV en Twente het op het eind hebben laten liggen. We hebben Twente 2x verslagen. PSV thuis verslagen. In alle topwedstrijden heeft Feyenoord gewoon goed gepresteerd! Dus wat je hier zegt is onzin!!!

21 juli 2012 om 15:37

Ze hebben ook per ongeluk van Twente (2x) AZ Ajax PSV en Heerenveen gewonnen?

Ga toch weg man, na Az was Feyenoord het team dat het beste voetbal speelde alleen het zat op sommige momenten niet mee omdat er niet genoeg drive was. Bij PSV en Twente was het bij de wedstrijden die ze verloren terecht aangezien de tegenstander de betere partij was. Bij Feyenoord was het domme pech, want er was bijna geen enkel team beter in de wedstrijden waar ze punten verloren.

21 juli 2012 om 15:38

El Ahmadi werd zwaar overschat. Toen hij er wel in stond, maar Clasie niet was het hele middenveld niks. Toen Clasie erin stond met Mokotjo of Leerdam ernaast was het alsnog goed. Vormer is naar mijn idee beter dan El Ahmadi. Daarnaast word je altijd tweede omdat een andere ploeg punten laat liggen. Laten wij nou toevallig ook de onderlinge duels gewonnen hebben, zegt dat ook niet iets?
En dat je Feijenoord (is dat sinds eind jaren '70 niet met een Y geschreven?) een mooie club vind hoef je heus niet over te liegen hier hoor, het ligt er meters dik bovenop dat je Feyenoord helemaal geen mooie club vindt. Maakt verder ook niet uit, maar wees gewoon eerlijk.

21 juli 2012 om 15:40

Ja tuurlijk joh. Feyenoord is volkomen verdiend tweede geworden. Vaak kreeg de ploeg te weinig en ik kan geen wedstrijd opnoemen waar ze teveel hadden gekregen. Feyenoord was ook de beste ploeg in de topwedstrijden. Dus niks per ongeluk tweede, volkomen verdiend.

21 juli 2012 om 15:48

daar ben ik het niet mee eens want feyenoord heeft beter gespeeld dan psv en twente alleen ajax is beter dan feyenoord in nl dus je kunt zegge wat je wilt maar als feyenoord niets te zoeken heeft in de cl dan pisvee en die duitsers ook niet

21 juli 2012 om 15:32

Feyenoord heeft materiaal van Europa League, maar inderdaad CL, we ze daar doen is nog eerder de vraag, Met de Vormer's en Immertjes van deze wereld. Ik verwacht een oorwassing.

21 juli 2012 om 15:32

Die voorzitter praat nuttige taal, daarna komt enkel onzin met teksten ala ongunstigste loting, dat hadden ze bij iedereen gezegd. Lekker indekken.

Feyenoord is kansloos als Kiev normaal niveau haalt.

21 juli 2012 om 15:35

Feyenoord is kansloos, Kiev heeft 25 miljoen geinvesteerd in de groep maar dat zegt niks. Kan me herinneren dat Ajax net van ze won. Het scheelde niet veel en toen hadden we nog Suarez en Co.

21 juli 2012 om 15:37

volgens mij verloor Ajax er toch van in de vooronde CL?

21 juli 2012 om 15:40

PSV heeft ook 25 miljoen geïnvesteerd. Vergeet niet dat veel van die gasten van Feyenoord, net als bij Ajax overigens maar dat terzijde, al van kleins af aan met elkaar samenspelen, dat is ook wat waard. Als er veel geld geïnvesteerd wordt hoeft dat niet per se te betekenen dat het voetbal ook beter wordt, dat is het mooie aan dat spelletje.
Edit: Op de korte termijn dan he, op de lange termijn zullen die investeringen hun geld wel opbrengen. Hoop ik voor ze, in ieder geval.

21 juli 2012 om 15:45

Volgens mij tikte El Hamdaoui de 2-1 binnen in de eigen Arena. uit hadden we dankzij een goal van Vertonghen gelijk gespeeld geloof ik.

21 juli 2012 om 15:48

klopt, je hebt gelijk, 2010/2011 was het, ;

21 juli 2012 om 16:12

Uit gelijk gespeeld en door een briljante goal van Suarez thuis gewonnen.

21 juli 2012 om 18:08

ja want als je suarez en co niet hebt ben je kansloos tegen kiev wat een onzin zeg. Elke wedstrijd is anders en wat gebeurt er nou als kiev niet in vorm is? juist. Dit is koffiedik kijken

21 juli 2012 om 15:38

Ajax is normaal ook kansloos tegen Man Utd, ware het niet dat Ajax heel goed speelde en Man Utd niks voorstelde! Ajax speelde ook goed tegen Real.. in Madrid! Wat ik wil zeggen dat niks onmogelijk is. Denk dat Ajax toch een zeer recent voorbeeld is toch

21 juli 2012 om 15:42

Vaslui Motherwell Club Brugge en Feyenoord kon Kiev loten, dus ik kan het wel begrijpen dat die voorzitter liever een andere ploeg had gezien. Hoe speelt Kiev? Wat zijn hun beste spelers? Waar moet Feyenoord voor oppassen? Ik kan uit je reactie concluderen dat je de Kiev volgt, dus ik ben wel benieuwd.

21 juli 2012 om 15:55

Elke Nederlandse ploeg is kansloos voor en in de CL als de tegenstander het niveau haalt dat zij moeten kunnen halen. Enkel blijft de bal rond en kan het raar rollen. Je zal maar net hebben dat Fernandez doorgebroken is en neer wordt gehaald en je 80 min tegen 10 man speelt of iets dergelijks. Het blijft voetbal en als het zo makkelijk was, was ik nu rijk dankzij Unibet..

21 juli 2012 om 15:34

Ik hoop het niet maar ik ben bang dat Feyenoord de eerste wedstrijd uit in Kiev al flink op de broek krijgt met 3 of 4-0......

21 juli 2012 om 15:36

Of tien nul net als in Eindhoven, Kiev is echt veel beter dan Ajax en Psv, met Kranjar en Veloso.

21 juli 2012 om 15:43

Gelukkig hebben we van Ajax en Psv gewonnen

21 juli 2012 om 15:46

Achja, dat soort teksten moetje niet serieus nemen. Net zoals jou tekst dat je van Ajax en PSV hebt gewonnen niet. Je hebt ook van VVV verloren dusja...

21 juli 2012 om 15:47

Met Vlaar,bakkal, Guidetti en El Ahmadi, als Ron vertrekt zijn de vier waterdragers weg. Vormer, Immers, Goossens enz kunnen niet tippen aan dat soort spelers.

21 juli 2012 om 15:52

Ze kunnen misschien niet tippen maar het zijn wel allemaal team spelers en daar moet Feyenoord het juist van hebben. Hetzelfde geldt bijvoorbeeld voor Schaken en Fernandez. Het zijn niet de beste spelers (ex Vvv, ex Excelsior) maar het zijn wel goede team spelers.

21 juli 2012 om 15:58

De rollen van El Ahmadi, en zeker Bakkal, worden zwaar overschat. Toen ze nog bij ons speelden was het allemaal niet zo speciaal, nu scheelt het weinig of ze hadden persoonlijk het verschil gemaakt tussen een kampioenschap of degradatie. Vormer was een jaar geleden nog de beste middenvelder van de Eredivisie volgens dat Gillette-gebeuren van VI, en Immers scoorde in het ADO van dat seizoen (6e plaats?) meer doelpunten dan Bakkal bij Feyenoord dat tweede werd. De enige die je gaat missen is Guidetti, maar tegen dit soort ploegen kan Fernandez misschien wel het één en ander klaarspelen met zijn snelheid.

21 juli 2012 om 16:12

Volgens mij won Ajax een paar jaartjes terug nog van Kiev. Dus ik zal die nutteloze opmerkingen voor je houden

ON: ik schat de kans dat feyenoord doorgaat 30% in , Kiev heeft wel meer kwaliteiten , maar voetbal is en blijft voetbal.

21 juli 2012 om 15:35

Van het rijtje clubs dat Dinamo Kiev had kunnen loten is Feyenoord inderdaad de sterktste.
neemt niet weg dat ik denk dat Kiev gewoon doorgaat al hoop ik dat Feyenoord nog een ronde overleeft.

21 juli 2012 om 15:37

Oo jawel hoor,
Geld zoeken!!

21 juli 2012 om 15:41

Hey rustig aan wijsneus. Feijenoord probeert zonder met miljoenen te smijten de Nederlandse eer hoog te houden. Heb bij p$v nog niet zulke ontwikkelingen bespeurd, hoewel daar natuurlijk ook geen talenten van het kaliber Vilhena-van Rhijn rondhuppelen.

21 juli 2012 om 15:45

Haha zonder met miljoenen te smijten? Hoe zijn ze dan aan meer dan 30 miljoen euro aan schuld gekomen denk je?

Wat er nu is gebeurd bij Feyenoord is puur noodgedwongen.

21 juli 2012 om 16:38

Hoe je het ook wendt of keert Lovefc, het gebeurd nu wel. Ik kan me ook nog een FC Groningen herinneren dat diep in de schulden zat en dankzij slim handelen van Nijland staat waar het nu staat. Dat er ooit schuld opgebouwd is betekent niet dat er nu zonder veel geld gebouwd wordt met goede eigen jeugdspelers. Of dat nou noodgedwongen is of niet doet daar niets van af. PSV had het ook kunnen doen maar ging voor een andere route. Tja, iedereen maakt zijn eigen keuzes.

21 juli 2012 om 15:38

Hoezo zou Feyenoord niet kennen winnen
Een paar jaar geleden gooide NEC ze ook uit de Europa league
En schat Feyenoord toch wel hoger in als het neven toen

21 juli 2012 om 15:48

dat was niet dinamo kiev....

21 juli 2012 om 16:40

Nee Dynamo Moskou meen ik. Maargoed, het waren wel dezelfde verhoudingen. David tegen Goliath op basis van financiële mogelijkheden.

21 juli 2012 om 15:40

NEC van toe sorry ipad haha

21 juli 2012 om 15:52

Zo denk ik ook over feyenoord.
Die hebben niets te zoeken in de cl.

21 juli 2012 om 15:54

Momenteel hebben ze inderdaad niets te zoeken in de CL maar vergeet niet dat Feyenoord van ver is gekomen. Als Feyenoord financieel weer alles op orde heeft dan hebben ze misschien over een paar jaar wel wat te zoeken in de CL.

21 juli 2012 om 15:53

Hebben Feyenoord en Kiev toch iets gemeen met elkaar. Wij balen dat wij hun geloot hebben en zij beloven dat zij ons geloot hebben!

21 juli 2012 om 16:00

Komt ook wel vaker voor dacht ik zo, dat als je in de voorronde verliest dat je dan niks te zoeken hebt in het hoofdtoernooi. Of vergis ik me nu? ;

21 juli 2012 om 16:01

Er zit een verschil tussen verslaan en verliezen ;. Ze kunnen 2x gelijk spelen maar wel op doelsaldo winnen . Maar idd, als je verliest over 2 wedstrijden, dan heb je er niets te zoeken aangezien je je er niet voor hebt geplaatst .

21 juli 2012 om 16:15

Nou ze gaan nu wel automatisch een ronde in de EL door. Nog maar 1 wedstrijd in de EL en daar schat ik de kansen voor Feyenoord een stuk hoger in dan in de CL.

21 juli 2012 om 16:18

Logisch, als ze Feyenoord niet verslaan staan ze ook niet in de Cl

Ik denk dat Feyenoord zeker een kans maakt, het zal wel heel moeilijk worden, maar ze kunnen Dynamo Kiev verslaan.

21 juli 2012 om 16:19

Tot op heden is de tweede plaats in de eredivisie een loze prijs. Het is vrijwel onmogelijk om het hoofdtoernooi via voorrondes te halen. Feyenoord krijgt nu al in de eerste ronde een sterke tegenstander (waarom waren zij eigenlijk niet geplaatst?), maar anders tref je wel een club van formaat in de tweede ronde en ben je alsnog kansloos.
Daarom moeten we ook punten halen, en nog meer punten halen en als het kan nog meer punten halen in Europa zodat we terug kunnen naar de situatie dat we twee clubs mogen afvaardigen in het hoofdtoernooi. In dat kader zijn de teleurstellende prestaties van zowel Twente (kan er zelfs uitvliegen) als Vitesse (zal het thuis wel afmaken) een slecht voorteken.

21 juli 2012 om 16:24

Dynamo Kiev is vele klasse beter dan feyenoord , Dynamo heeft nog een paar aankopen gedaan. Feyenoord moet wel een goede spits hebbben want met Te Vrede ga je de CL niet overleven

21 juli 2012 om 16:28

Waarom zou Feyenoord niet door kunnen gaan dan?
Ja , Dynamo heeft een betere ploeg en meer kwaliteiten maar neem een voorbeeld aan United-ajax ;
Wie dacht van te voren dat Ajax daar zou winnen?, heel weinig mensen maar toch won Ajax.
Ik geef Feyenoord niet veel kans maar er zijn zeker wel mogelijkheden zeker als we thuis spelen.
Met het legioen zie ik feyenoord nog heus wel winnen hoor en dan gewoon uit op een 1-1 of 0-0 spelen en dan zie ik het goed komen.

21 juli 2012 om 16:55

Ik vind dat Feyenoord gewoon een goede kans heeft om de tweede ronde te halen van de Voorronde Champios L.dinamo kiev is ook niet meer wat het geweest is.ze presteren namelijk al jaren niet meer op Europees niveau.nederland staat ook boven de Oekraine ivm Eufa punten lijst.feyenoord is toch wel aan hun stand verplicht om de nummer 2 van de oekrainse competitie te verslaan.

21 juli 2012 om 17:03

laat de jonkies maar even snuffelen hoe het is om op het hoogste niveau te spelen.. dan hoeven ze nog niet eens door te gaan. dit komt altijd ten goede voor de kwaliteit en mentaliteit van de spelers..
hiermee kunnen zij dan weer een volgende keer hun voordeel mee doen.
nu is het zo dat bijna niemand van het huidige feyenoord op dat niveau heeft gespeeld dus is dit een aanwinst voor elke speler..
voorlopig is het eindsignaal nog geen 2 keer gegeven en is er van alles mogelijk.
schrijf bij voorbaat feyenoord niet af.. die kan nog best eens voor verrassingen gaan zorgen.
hoewel alle statistieken tegen zijn is het nog niet vastgesteld.
de statistieken in de competitie hebben we vorig seizoen ook goed om zeep geholpen..
niemand gaf feyenoord een knaak en zeker niet dat ze de 2e plek zouden behalen..
zoals een bekende speler ooit zei:" de bal is rond"

21 juli 2012 om 17:43

Waarom kan Feyenoord niet winnen Kiev is niet bepaald in vorm en hebben net als Feyenoord een aardig nieuw team.

21 juli 2012 om 18:22

Die voorzitter kent volgens mij Feyenoord niet. Alhoewel de selectie (voor Cl-begrippen) uiteraard niet denderend is, blijft het een grote club met een hoop historie. Met andere woorden; alles hebben ze al een keer meegemaakt. Laten we maar hopen dat de selectie van Dinamo net zo naar Feyenoord kijkt als hun voorzitter; onderschatting is namelijk dodelijk.

Uit proberen de 0 te houden, moet ergens wel te doen zijn, en proberen minstens 1 te scoren. In Rotterdam acht ik, met het publiek, Dinamo ergens toch wel kansloos..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Dynamo Kyiv

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
Voor de complete stand: Premier League
SpelersPositieW
Ideye Aide BrownAanvaller2716
Andriy YarmolenkoAanvaller259
Denis GarmashMiddenvelder232
Evgen KhacheridiVerdediger221
Maksym KovalKeeper220
Voor de complete selectie: Clubpagina Dynamo Kyiv.

In de wandelgangen

Zondag 19 mei
Ricardo Quaresma gaat het Midden-Oosten weer verlaten en daar zullen de fans van Besiktas niet blij mee zijn. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Wat beoogde Advocaat nu werkelijk met zijn terugkeer bij PSV?

Al in december baalde Dick Advocaat van het dagelijkse pendelen naar zijn werk. Tijdens zo’n geestdodende rit tussen Den Haag en Eindhoven (en weer terug) betastte hij zijn pols en vroeg zich nuchter af of hij niet beter kon gaan vissen op de pier van Scheveningen. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling
  •  
    Door ( reacties)

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Pagina gegenereerd in 3.078125 seconden.