Voetbalzone

Update: ‘Arsenal schuift eerste bod Man United op Van Persie van tafel’

Vrijdag, 20 juli 2012 om 12:57

Drie topclubs willen Robin van Persie overnemen van Arsenal, zo meldt de BBC. Het gaat om Manchester City, Manchester United en Juventus. Arsenal zou aanbiedingen binnen hebben gekregen van minimaal achttien miljoen euro. De Engelse club wil echter meer ontvangen voor de aanvoerder.

/

Arsenal wil naar verluidt 25 tot dertig miljoen euro voor Van Persie, die na het EK bekendmaakte dat hij zijn contract in Londen, dat medio 2013 afloopt, niet meer wil verlengen. De topscorer van de Premier League is het onder meer oneens met het zuinige beleid op transfergebied van de clubleiding.

Arsenal reist zaterdag naar Azië voor een oefentrip. Van Persie ontbreekt in de selectie. Arsenal werkt in Azië drie vriendschappelijke wedstrijden af, waarvan een tegen een pikante tegenstander: het in Van Persie geïnteresseerde Manchester City.

Update 20 juli 12:57 uur - ‘Arsenal schuift eerste bod Man United op Van Persie van tafel’
Arsenal heeft het eerste officiële bod van Manchester United afgewezen, zo meldt the Guardian. Naar verluidt hebben the Red Devils circa achttien miljoen euro geboden op de aanvaller, terwijl Arsenal tenminste 25 miljoen euro wil hebben. Naast Manchester United zijn ook Juventus en Mancheser City geïnteresseerd in de Oranje-international.

Poll

Voor welke club moet Robin van Persie sowieso niet tekenen?

20 juli 2012 om 11:56

Het is sowieso beter voor United om Van Persie niet te teken , ze zullen hier heel erg veel spijt van krijgen

20 juli 2012 om 11:58

Mooie one-liner, maar waarom gaan ze er spijt van krijgen?

Van Persie rendeert goed in de PL en wordt ook nog eens steeds sterker. Kan een assist geven en scoren, kan als spits en op de 10 fungeren. Dus leg eens uit?

20 juli 2012 om 12:06

Misschien geen spijt maar ik vind dat Man United genoeg spitsen heeft en ze zijn vrij jong nog, Ze kunnen beter naar een goede middenvelder kijken.

20 juli 2012 om 12:23

Nou omdat bij Arsenal het spel op hem was afgesteld en daarom ook heel erg goed speelde , bij united zal dat niet gebeuren om dat ze daar veel meer toppers hebben dan Arsenal , ook heeft United al genoeg spelers op de nummer 10 plek : Kagawa , Rooney en eventueel nog Powell , en in de spits hebben ze ookal gewoon Welbeck en Hernandez , en ook daar kan Rooney spelen en ookal is Van Persie al 28 Jaar en heeft nog maar een 1 Jarig contract en om daar 15 á 20.000.000 aan uit te geven lijkt mij heel erg onverantwoord , en dit past ook niet in het nieuwe beleid van United , ook zal hij als hij een basisplaats krijgt de ontwikkeling van zowel Welbeck als Hernandez in de weg staan , en daarom kunnen ze dat geld beter uitgeven aan een goede middevelder

20 juli 2012 om 12:29

Wat maakt het voor United nou uit dat hij nog maar een contract voor een jaar heeft, denk niet dat hij naar United gaat als zijn contract is afgelopen. Hij is wel even 3 klasses beter dan Hernandez en Welbeck.

20 juli 2012 om 12:38

Hij is bij united zeker geen 3 klasses beter dan Hernandez en Welbeck

20 juli 2012 om 13:00

sorry moussa, maar het is helemaal niet zeker als het spel niet afgestemd is op van persie dat hij dan niet rendeert. Van Persie bij United is juist erg goed voor de ontwikkeling van jonge spelers omdat van persie veel begeleiding geeft aan jonge spelers en van persie is degene die je het kampioenschap weer terug kan geven.

Van Persie is gewoon een van de beste spitsen van de wereld en de beste die nederland sowieso heeft. Zou geen onverstandige zet zijn van Sir Alex.

20 juli 2012 om 13:20

Die goede middenvelder is al gehaald Kagawa.. Van Persie zal de concurrentie aan moeten gaan met Hernandez en Welbeck, wat die makkelijk gaat winnen, die jongens zijn voor de toekomst als Rooney over 3 jaar minder wordt en Van Persie het zelfde verhaal.

15 miljoen is het risico wel waard, je hebt jaren lang kunnen zien dat Van Persie makkelijk het hoogste niveau aan kan in Engeland daar ligt het risico niet. Enige wat fout kan gaan, dat het team en Van Persie elkaar niet kunnen vinden in het spel maar dat heb je met elke aankoop dus Snap je redenering niet.

ON: Hoop dat die naar United gaat, heeft die verdiend en bijvoorbeeld niet naar City een club (weer) in wording en daar lopen al zoveel toppers van zijn niveau rond die het al bewezen hebben. United zal ideaal voor hem zijn!

20 juli 2012 om 14:13

Sorry hoor, maar naast de gehaalde Kagawa en Nick Powell wilt Ferguson nog een spits, middenvelder en een linksback.
Nou, met de gewenste spits zijn ze nu bezig. Persoonlijk zie ik hem liever niet komen, want dat gaat ten koste van Welbeck dat dus minder zal gaan spelen terwijl hij steeds beter aan het doen is. Hij kruipt werkelijk uit zijn schelp en was de laatste tijd erg scherp.

Scholes en Giggs zijn op leeftijd. Vandaar dat Fergie vast nog een middenvelder wil en de speler waar zij mee bezig zijn heet Lucas Moura van Sao Paulo. Alleen vraagt de voorzitter van die club waarschijnlijk ong. 30 Mil of meer ...

Voor de linksback wordt het nog een lastige verhaal. Baines wordt vaak aan United gelinkt, maar Everton wilt hem niet kwijt. Of er al verder is gekeken, weet ik niet, maar vind wel dat Fabio een eerlijke kans verdient mits hij slechte seizoen bij QPR zal draaien...

20 juli 2012 om 14:41

Tuurlijk wel, kijk maar bij Oranje, daar draait het niet alleen om v.persie en gelijk kan ie geen pepernoot meer raken.
On: Dit is een reactie op marionn

20 juli 2012 om 18:35

Kagawa is een Aanvallende Middevelder , waar het echt nodig is , is op de CM plek , daar zoekt United nog een topper naast carrick

20 juli 2012 om 12:19

Raar dat je zoveel duimpjes omlaag krijgt, immers heb je wel gelijk maar formuleer je het verkeerd hierdoor komt het over alsof Van Persie zal falen bij United.

Hij zal niet falen dat zeker maar ik hoef hem ook niet te zien hij kost namelijk veel geld, zowel salaris als transfersom en loopt Hernandez en Welbeck in de weg. Hij zal mocht die komen waarschijnlijk de plek van Welbeck innemen met Rooney daarachter dit gaat dan ten koste van Kagawa tenzij SAF met een cm speelt ( Carrick ) maar dan wordt je middenveld overlopen dus dat zie ik niet gebeuren.

Dat het een buitenkans is lijkt me duidelijk maar tegen welke prijs?

De gea
Rafael
Vidic
Jones
Evra
Carrick
Valencia
Kagawa
Young
Vpersie
Rooney
20 juli 2012 om 12:29

Ik ben het overal mee eens , maar ik zou dan wel met Welbeck spelen i.p.v van Van Persie , presies hij kost heel erg veel , ik vindt eigenlijk 15.000.000 al heel erg veel ,

20 juli 2012 om 13:44

hoezo fan van welbeck......... in elke reactie hemel je hem op en zeg je dat Van Persie geen 3 klasses beter is, ik weet niet of je e premier league een beetje gevold hebt dit seizoen maar Van Persie stak met kop en schouders boven bijna iedereen uit, scoorde de meeste doelpunten en heeft heel Arsenal staande gehouden!

ON: Van Persie bij Man United zou heel mooi zijn, dan krijg je 3 echte titelkandidaten met Chelsea dat goede aankopen heeft gedaan, Man City die een heel erg sterk team hebben en Man United met Rooney en Van Persie in de spits en daarachter Kagawa.. pfff wat een wereld competitie!!!

20 juli 2012 om 14:44

Omdat Arsenal v.persie behandelde als een god, Hij was aanvoerder, Alles draaide om hem, als ie eventjes niet de belangrijkste is rendeneert ie totaal niet.

20 juli 2012 om 13:21

Ik denk het ook daarom is Juve ook aan het twijfelen voor RVP zoveel voor te betalen hij is 29 en heeft mischien wel zijn beste jaar vorig jaar gehad het kan zijn dat hij nu veel minder gaat presteren omdat velen verwachten dat hij heel goed zal gaan spelen en veel gaat scoren en voor een 29 jarige betaal je gewoon geen 25 miljoen vind ik dat doe je alleen maar als het om een keeper gaat.

20 juli 2012 om 14:33

Ben ik met jou eens, hij is 28 jaar en is erg stom als je 20+ miljoen gaat betalen als hij over een jaartje transfer vrij is.

20 juli 2012 om 11:56

Oef, veel geld voor een speler met een jaarcontract. Niet realistisch in mijn ogen gezien zijn leeftijd.

Edit: tikfout.

20 juli 2012 om 11:57

Kijk eens waar Nasri voor wegging met een jaarcontract!

20 juli 2012 om 12:01

Nasri had daarentegen een veel jongere leeftijd. De kans dat ze Nasri nog met winst kunnen doorverkopen is aanzienlijk groter dan bij Van Persie.

20 juli 2012 om 12:33

Dat weet ik niet, Van Persie is van grotere waarde dan Nasri en kan ook nog wat jaartjes mee. Dus die kun je ook nog met winst verkopen en kan ook nog veel prijzen voor je pakken.
Maar voor een speler met een eenjarig contract is het zeker veel geld. Maar ja, wat is geld tegenwoordig nog waard in de voetballerij.

20 juli 2012 om 12:14

Ja klopt hij is toch geen 25 miljoen waard met nog maar een contract voor 1 jaar, 15 miljoen vind ik al veel.

20 juli 2012 om 12:14

Mwa, je kan nou eenmaal veel vragen voor de beste speler slash topscorer van de PL.

20 juli 2012 om 13:13

Maja, voor de kopende club moet je gewoon kijken welke spitsen je kan kopen voor welk geld.
Als de keuze heb tussen een speler voor 25 miljoen die nog 1 jaar contract heeft, en iets mindere speler voor 25 miljoen die nog 4 jaar contract heeft, moet je gewoon voor de beste gaan.

Als Arsenal slim is moet het gewoon 30 miljoen vragen voor een transfer binnen Engeland, en iets van 25 erbuiten.

20 juli 2012 om 11:57

Ik hoop dat ie kiest voor Manchester United. City is wel een hele mooiere club om voor te spelen natuurlijk, maar bij United ben je echt wel zeker van een basisplaats en bij City zou dat nog wel eens lastig kunnen worden.

20 juli 2012 om 11:57

Als ze 25 á 30 miljoen kunnen vangen voor een 1 jarige contract is gewoon de hoofdprijs beetje aan de hoge kant.

20 juli 2012 om 11:58

Dan hoop ik Manchester United.
Bij City moet hij echt niet gaan spelen, bij Manchester United wel, ik vind hem daar meer horen.
Ik zie hem nog graag in de PL, want in een andere competitie vind ik hem niet echt thuis horen.

edit: De prijs van 18 miljoen vind ik nog best laag, zeker minimaal 25 miljoen.

20 juli 2012 om 11:58

Van Persie moet blijven! Na de OS komt Ganso naar Arsenal. Dan moeten ze nog M'vila halen samen met Afellay. Met deze versterkingen kunnen ze een heel eind komen.

20 juli 2012 om 11:58

Voor een speler die nog 1 jaar contract heeft en "al" 28 jaar is ga je geen 30 miljoen voor krijgen ik denk 24 max.ik zou van persie bij man united zien willen spelen italiaanse voetbal ligt hem denk ik niet omdat je daar vaak sterk moet zijn en van persie is technische voetballer. Maar we zullen het te weten komen af wachten dus

20 juli 2012 om 11:59

Rooney & vpersie als aanval........... Op papier een droomaanval.
Denk alleen niet dat het bij elkaar past. Spelers lijken teveel op elkaar. Geen pure spitsen!

20 juli 2012 om 12:50

Daarom ook Welbeck samen met v. Persie in de spits en Rooney op 10! Ik zou Welbeck altijd in de spits zetten iig..

20 juli 2012 om 12:01

Verkopen die handel , als hij niet wilt verlengen gaat hij zoiezo niet z'n best doen voor de club het aankomende seizoen , nu verkopen buit binnen en speleres zoals Giroud en poldi laten schitteren!

20 juli 2012 om 22:13

Inderdaad, zeker als ze er nog zo veel geld kunnen uithalen en natuurlijk een heel jaarsalaris die niet besteed moet worden. Het grootste risico is nu falen bij een andere ploeg, maar dat risico moet je nemen op prijzen te winnen.

20 juli 2012 om 12:02

Hij kan kiezen uit een paar hele luxe posities. Allemaal clubs waar hij kampioen kan worden. Denk dat de kans het grootst is op een prijs bij Juventus aangezien Inter en AC Milan heel verzwakt zijn de afgelopen jaren, waaronder AC Milan nu zonder Silva en Ibra. Verder zou MC wel een mooie stap voor hem zijn qua potentie, geen één club heeft meer geld, maar aan de andere kant is de kans kleiner dat hij daar veel wedstrijden kan gaan spelen. Wanneer hij een paar weken een mindere vorm heeft dan stellen ze nog eerder andere spelers op, of kopen ze betere spitsen. Manchester United zou voor hem fantastisch zijn qua de spelopvattingen van MU en de betrouwbaarheid van de coach en spelers. Spelen al jarenlang solide in dezelfde samenstelling, maar daarentegen heb je wel het hele volk van de Gunners tegen je. Een soort verraad word het dan...

20 juli 2012 om 12:04

Het mooiste zou zijn als hij naar Juventus zou gaan, met Pirlo achter hem. Dat is echt een geweldige as en ik zie Van Persie dan veel meer scoren dan die andere spitsen. Zij zouden elkaar ook veel beter begrijpen.

20 juli 2012 om 12:09

Als ik Arsenal was zou ik hem sowieso niet aan een Engelse club verkopen...

Dan maar naar Juve. Arsenal heeft in mijn ogen al te vee spelers de ruimte gegeven om zich te ontwikkelen en dan naar een concurrent zien te vertrekken. Dat lijkt me toch knap frustrerend. Vooral als je jezelf toch ook als topclub ziet die om de titel wil spelen.

20 juli 2012 om 12:12

als wenger zo door gaat zijn man utd en man city toch geen concurrenten.
Arsenal moet zorgen dat ze 3e of 4e worden zodat ze CL halen.
Voor t kampioenschap doen ze helaas toch niet mee.

20 juli 2012 om 12:10

Manchester United zou ik een mooie club voor Van Persie vinden.
Als die met 2 spitsen gaan spelen met één er kort achter kunnen ze rouleren.

Zowel Van Persie, Rooney als Wellbeck heeft eerder kort achter de spits gestaan (10).
De 2 engelsen hebben dit op het EK nog gedaan en een ieder weet dat Van Persie dit ook kan.

De Gea
Rafael
Evans
Vidic
Evra
Carrick
Valencia
Wellbeck
Nani
Van Persie
Rooney
20 juli 2012 om 13:00

Man Utd gaat echt niet 20+ miljoen uittrekken voor een speler waarvoor er drie anderen in de spits kunnen.

20 juli 2012 om 14:24

Waarom niet Van Persie is veel beter dan Hernandez en Welbeck bij elkaar...

20 juli 2012 om 12:14

Blijft jammer dat die echt weggaat! Ze kunnen Cavani of Falcao halen denk dat deze binnen 2 jaar wel op de top van de PL meekomen!

20 juli 2012 om 12:15

Arsenal bewandelt de weg naar beneden, terwijl Tottenham de weg omhoog bewandelt..

Tottenham Arsenal.

20 juli 2012 om 12:20

Ja want Modric verkopen is echt een vooruitgang. Bovendien moeten wij een behoorlijke vrije val maken willen we ooit op jullie miezerige niveau komen.

20 juli 2012 om 13:01

Er is heel wat veranderd sinds vorig jaar. Een manager die een voorsprong van 13 punten in 8 speelrondes verspeelt is weg. Met Vertonghen is er eindelijk een verdediger die de opbouw vanuit achteruit kan verzorgen. Siggurdson is als versterking gekomen.
En met nog een paar gerichte aankopen gaan ze zeker weten boven Arsenal eindigen.

Modric mag van mij ook weg, iedereen wilt voor de titels spelen en het enige waar hij voor wilt spelen is Real Madrid. Maarja ook als hij blijft vind ik het prima.
Perez heeft gister gezegd dat hij niet meer dan 35 miljoen wilt betalen en past de barcelona praktijken toe, door te zeggen dat hij niet naar de Amerika-tour moet gaan.
Maar AVB heeft ookal laten weten dat er 45 miljoen op tafel moet komen en anders blijft hij gewoon.
Zonder RVP zou Arsenal gewoon 6e of 7e zijn geworden. Modric is minder belangrijk dan Rvp.

Miezerige niveau hahaha, De volledige selectie van Arsenal zou bij Tottenham niet eens in de basis te komen staan. Gio dos santos, Pienaar, Kranjcar (verleden), Siggurdson zouden bij jullie sterspelers zijn haha.
Grappenmaker.

20 juli 2012 om 13:11

Tja, die middelste 2 zouden bij jullie ook basis moeten staan. Wij zouden Dos Santos kunnen laten uitgroeien tot een topper, dat is wat anders dan dat de Dos Santos van nu bij ons erin zou staan.

Modric was de hele tactiek van Tottenham man. Of denk je dat de vrije val van Tottenham niet grotendeels te maken heeft met de vermoeidheid van Modric (even de opeenstapeling van tactische blunders van Redknapp daargelaten)?

Nee jullie hebben nu een manager die zich al bewezen heeft in Engeland... begrijp me niet verkeerd, ik denk dat de combinatie VB en Tottenham goed uitpakt, maar dat kan je niet op voorhand als feit brengen.

Betere selectie of niet, wij eindigden gewoon boven jullie en sloopten jullie in het Emirates. En Siggurdson mag je houden, gehypte speler. Podolski en Giroud zijn ook gekomen, een 100-voudige Duits international en de topscorer van Ligue 1. En jij loopt te pronken met Siggurdson en een matige verdediger?

20 juli 2012 om 13:16

Haha, you made my day! Wat een quote dit, van een fan nota bene:

''modric is minder belangrijk dan Rvp.''

20 juli 2012 om 13:18

Ar5en2l heeft nog altijd betere spelers dan Tottenham. Je mag het ontkennen maar Koscielny zou bij jullie in de basis staan. Het middenveld Rosicky , Arteta en Song verkrachtte het middenveld Parker-modric. Rosicky op zijn leeftijd gaf Modric een les in "playmaking".

20 juli 2012 om 13:30

Niet overdrijven, Modric is 2x zo goed als Rosicky.

20 juli 2012 om 13:34

Klopt, maar in die wedstrijd niet (is ook makkelijk 3 tegen 2), bovendien was Rosicky wel een nog groter talent destijds. Die man was echt zo goed vroeger.

20 juli 2012 om 14:23

Ik overdrijf niet. Rosicky was de betere en ik vond Modric tegenvallen tegen Arsenal. Ik heb niet gezegt dat Rosicky op dit moment beter is. Wat ik wel durf te zeggen is dat Rosicky van een paar seizoenen terug beter was dan Modric nu is.

20 juli 2012 om 12:43

Haha, dat hoor ik al jaren. Tot nu toe is Tottenham nog niet boven ons geëindigd de laatste jaren. Gezien de selectie van vorig seizoen had dat best gemogen.

20 juli 2012 om 13:00

Vorig seizoen waren jullie ook oppermachtig he? 5-3 Mind the gap. seizoen is geeneens begonnen dus je kunt niks zeggen en zonder Modric zal het moeilijk worden!

20 juli 2012 om 13:07

5pur2
1 goaltje verschil hehe

20 juli 2012 om 13:07

Dit zeggen jullie elk jaar al en toch weet Arsene tottenham af te drogen.

20 juli 2012 om 12:26

Jammer .. Ik had graag AC Milan in dit rijtje gezien ..

20 juli 2012 om 12:46

Dat komt nog wel. Juve blijkt al geen interesse meer te hebben en waarschijnlijk mag hij niet naar een Engelse ploeg. AC Milan zou best wel eens concreet kunnen worden. Hoewel ik denk dat die speelstijl en competitie niet bij RVP past en hem ook niet zo aanstaat.

20 juli 2012 om 12:27

krijgt feyenoord nog vergoeding bij een verkoop?

20 juli 2012 om 12:36

Excelsior sowieso wel voor de genoten opleiding, bij Feyenoord zal dat liggen aan de verkoopclausule denk ik..

20 juli 2012 om 13:42

vpersie heeft maar 2 jaar bij Excelsior gezeten.
Volgens mij gaat er 5% weg als opleidingsvergoeding. Daarvan is volgens mij maar 5% voor Excelsior, wat inhoudt dat ze (bij een transfer van 25milj) 62.500 euro krijgen.

20 juli 2012 om 14:28

Volgens mij is 5% van 25.000.000 nog altijd 1.250.000

20 juli 2012 om 12:37

Arsenal heeft al met RVP besloten om hem niet aan een engelse club te verkopen

20 juli 2012 om 12:56

Dat bod van Man United zou ik niet al te serieus nemen; dit doen ze gewoon om Man City te stangen. Denk je nu werkelijk dat Fergie 20 miljoen voor een 29 jarige speler gaat betalen terwijl hij Welbeck,rooney,hernandez nog heeft? Ik denk dat Man United juist eerder het middenveld zal versterken.
Als ik Arsenal was zou ik Robin nu gewoon verkopen aan Juventus; 20 miljoen en je mag hem hebben. Dan ben je meteen van die transfersoap af en kun je direct weer vooruit kijken.
Santi Cazorla zou in het vizier zijn en Llorente zou de persoon zijn om RvP te vervangen. Ik denk niet dat die laatste echt een optie is, tenzij poldi echt voor de flank is gehaald en Giroud toch meer als back up. Of chamakh, bendtner,park worden allen nog van de hand gedaan.

20 juli 2012 om 12:59

SAF is volgens mij doodserieus als het gaat om Robin. Hij wil hem maar al te graag halen, ze hebben eerder nog 30 miljoen geboden voor Lucas moura maar dat is afgewezen.

20 juli 2012 om 13:02

Waarom zou MU van Persie halen als hij een zelfde soort speler is als Rooney, beiden halve spitsen en halve spelmakers. Ik denk dat ze elkaar dan in de weg gaan lopen.

20 juli 2012 om 13:03

Nah, denk het niet. Bovendien heeft Robin ook geen voorkeur voor Man United. Het wordt Juventus als het aan Arsenal ligt; of Man City als het aan Robin ligt. 1 van die 2
http://www.youtube.com/watch?v=zrmr-bgxaia&feature =related
Rond 1:08

20 juli 2012 om 13:09

Waarom zouden ze anders bieden? United is wel degelijk serieus maar in hoeverre...

Er is een grens wat betreft geld neerleggen en SAF wil Vpersie natuurlijk zo goedkoop mogelijk halen, een buitenkans die je niet meer zo snel krijgt zal hij denken.

City gaat niemand halen mits er eentje vertrekt.

20 juli 2012 om 13:19

We zullen zien; ik acht de kans groter en realistischer dat Robin naar Juve of City vertrekt.

20 juli 2012 om 13:12

Podolski is toch ook gewoon voor de flanken gehaald? Arshavin mag weg.

Giroud moet zich nog bewijzen, dat weet Wenger ook. Bendtner gaan we sowieso niet meer terugzien, Chamakh is al een hele tijd een onbegonnen zaak en Park is een soort stageloper.

Kan me niet voorstellen dat RvP niet wordt opgevangen in ieder geval.

Verder zie ik veel liever nog echte play-maker komen, daar ligt een veel groter probleem.

20 juli 2012 om 13:18

Die play-maker wordt denk ik Santi Cazorla... Vooral omdat Malaga hem ook wel wilt verkopen is het een kwestie van een goed bod ( zeg rond de 15 miljoen ) neerleggen voor hem. En ja Poldi is in 1e instantie voor de flanken gehaald, maar misschien heeft Arsene zich bedacht, omdat hij op Robin rekende? Het is wat koffiedik kijken hoor; nu is helemaal niets duidelijk wat betreft Arsenal. Beter lossen we het gewoon binnen nu en één week maximaal op, want ik begin nu wel erg geirriteerd te raken.

20 juli 2012 om 13:38

Inderdaad, het scenario van 2011 moet ten alle tijden voorkomen worden.

Zijn het betrouwbare bronnen over Cazorla? Verwacht je dat hij gaat brengen wat we nodig hebben? Ben er een beetje huiverig voor.

Dit zijn de momenten dat het extra kut is dat Arsenal zich altijd zo stil houdt rond transfers. Gezien het verleden word je er in ieder geval niet geruster op.

20 juli 2012 om 12:58

update:
Ik hoop toch voor Manchester United, ondanks de weigering.
Manchester City vind ik geen club voor hem, en ik zie hem het liefst in de Premier League blijven.

20 juli 2012 om 13:17

Arsenal wil 25-30 miljoen euro.. en dat voor een speler met een contract van 1 jaar.....

Natuurlijk wijzen ze nu af.. maar als het rond 18-20 miljoen blijft is hij aan het eind van het seizoen voor dat bedrag ook weg.... 18 miljoen is wel een reeel bedrag gezien de omstandigheden..

Maargoed je hebt ook nog Man City die in de race zit en van hun kan men wel een belachelijk bedrag verwachten.. Die zullen als ze hem echt willen ook 35 mil op tafel leggen..

Ik ben benieuwd wie of wat het wordt..

20 juli 2012 om 13:18

Mocht Robin vertrekken, wat ik het liefst niet zie gebeuren.
( Het lijkt erop dat hij wel gaat )

Ik zie Robin het liefst in Turijn voetballen; Daar hebben ze hem het meest nodig.
Een voetballende spits die ook nog eens makkelijk scoort.

United heeft met alle respect genoeg spelers voor in de spits.

20 juli 2012 om 13:18

Ik hoop ook Manchester United, daar past hij wel, Misschien kan sneijder dan ook nog komen dan hebben ze een topteam.

20 juli 2012 om 13:22

Jij wil Van Persie en Sneijder opnieuw samen in één team steken? Lijkt me niet dat dat gaat werken.

20 juli 2012 om 13:25

Ja goed idee, dan zou ik gelijk Rooney verkopen en Huntelaar halen.

20 juli 2012 om 13:18

tegen welke pikante club moeten ze eigenlijk spelen in Azië

20 juli 2012 om 13:22

tegen het nationaal elftal van Maleisie.

20 juli 2012 om 13:21

Ik mag toch hopen dat dit niet Fergie's prioriteit is. Een middenvelder is momenteel toch veel meer nodig dan een spits, ook al is het dan Van Persie. Tenzij hij het duo Anderson-cleverley nog eens een kans wil gunnen of zo. Of terug naar een 4-5-1/4-3-3 met Carrick er nog bij centraal. Maar dan zit je met Chicharito/berbatov/welbeck allemaal op de bank, dus dat zal ook wel niet gebeuren. Al helemaal niet aangezien hij er dus blijkbaar nog een spits bij wil halen. En dan heb je nog Kagawa ook die voor zover ik het heb begrepen het best net achter een spits speelt?

Ben enorm benieuwd naar volgend seizoen.

20 juli 2012 om 13:23

kagawa is een echte nummer 10 ja. Jouw beredenatie is overigens ook mijn beredenatie, kan me niet voorstellen dat dit Man Uniteds prioriteit is.

20 juli 2012 om 13:28

Die mening deel ik uiteraard ook.

Ik ben toch serieus benieuwd welk plan SAF in gedachten heeft en wie hij daarvoor wil of gaat offeren mocht Robin daadwerkelijk komen.

Ik ben bang dat het ten koste gaat van Kagawa / Welbeck, de een is een aankoop die broodnodig was en de ander loopt over van talent en potentie.

Kagawa speelt het best op 10 ( plek van Rooney dus ) SAF zei ook dat hij hem ( Kagawa ) daar wil neerzetten.

20 juli 2012 om 13:28

Ik snap Fergie hierin ook niet eerlijk gezegd. Bij United zal er flink tegen de principes ingegaan worden, mochten ze echt werk gaan maken van de komst van Van Persie. De club wil namelijk spelers ouder dan 26 jaar niet kopen voor extreem hoge transfervergoedingen en daarvoor niet het hele salarishuis door elkaar moeten hutsen. Iets wat bij Van Persie het geval zou zijn. Berbatov was de laatste en eigenlijk is hij redelijk ongelukkig geweest bij de club met eerst Tevez, Rooney, Ronaldo en vervolgens systemen die niet op hem werd afgestemd.

Daarnaast is Rooney op papier misschien de enige wereldaanvaller, maar de club gunt anderen kansen en voldoende speeltijd. Kijk naar Welbeck die vorig seizoen na verloop van tijd alles mocht spelen. Verder is met Kagawa een speler gehaald die wellicht op Rooney zijn huidige positie zal spelen, spelend vanaf de flanken of als centrale middenvelder. Dat zal al ten koste gaan van een hoop mensen. Al helemaal mocht Van Persie nog komen.

Bovendien gaf Ferguson aan, dat er nog een of misschien twee aankopen zouden volgen. De linksbackpositie geniet de grootste voorkeur en vervolgens het centrale middenveld. Lijkt me zeer sterk dat Van Persie een ''hot target'' zou zijn.

20 juli 2012 om 13:33

Daarom denk ik dat het gewoon een spel is van Fergie om City te stangen; even kijken wat hun reactie is. Want Fergie weet zelf ook wel dat Arsene hem nooit zijn captain zal verkopen..

20 juli 2012 om 13:23

Van Persie gaat waarschijnlijk niet mee op tour naar Azie en ik las zojuist dit (al weet ik niet of dit klopt);

According to the BBC on Friday, all three have offered around the same amount, but Arsenal are looking for a minimum of £25m which is roughly €32m.

Manchester City, United en Juventus hun bod zouden min of meer van dezelfde orde zijn, rond de 18-20 miljoen euro. Eigenlijk vind ik dat wel een goed bod, al denk ik dat Arsenal bij een bod van 22 miljoen uiteindelijk toch zal gaan plooien. Ik ben ook benieuwd hoe Arsenal denkt in dit hele gebeuren.

Zouden ze bv van Juventus eerder 22 miljoen accepteren dan bv 24 miljoen van City omdat ze dan niet een rechtstreekse concurrent versterken of zouden ze alleen puur naar het geld kijken? Ik ben benieuwd, hoe dan ook, het lijkt me duidelijk dat Van Persie volgend seizoen bij een andere club speelt.

20 juli 2012 om 13:32

Nee, ik kan je verzekeren dat Arsene niet aan City en zeker niet aan United zal verkopen. Als Juve 20 miljoen bied en Robin wilt echt weg, dan is het toedelodoki Robin en mag Juve hem komen ophalen. 100x liever naar het buitenland dan naar een andere engelse club en dat zal ook Arsene vinden.

20 juli 2012 om 13:37

Ik vraag me af of Juve het salaris van RvP kan ophoesten. Het schijnt dat hij om en nabij de 250.000 per week wil verdienen.

20 juli 2012 om 13:40

haha 250000 per week gaat niemand ophoesten voor hem . Ik denk rond de 160000 hem wel zal kunnen paaien

20 juli 2012 om 13:41

Wat ik me dan wel afvraag, wil RvP uberhaupt wel naar de Serie A als het er echt op aankomt?

Natuurlijk moet Arsenal hier lak aan hebben en hem gewoon aan hen verkopen, matoch.

20 juli 2012 om 13:36

Ik betwijfel of Juventus er uberhaupt uit zal kunnen komen met Rvp. Het schijnt dat hij rond de 250.000 euro per week wil verdienen. Ik vraag me af of Juventus dit op tafel kan leggen. In dat opzicht is het waarschijnlijker dat hij naar City gaat en in mindere mate United.

Persoonlijk hoop ik op United, naar mijn inziens toch wel de mooiste van de 2 in Manchester. Maar goed, wie weet heeft RvP zin in een nieuwe uitdaging in het een andere competitie. Stel dat Italië die competitie is, waarom hengelt AC Milan dan niet naar zijn diensten?

20 juli 2012 om 13:48

Omdat Zlatan en Thiago Silva moest verkopen met oog op hun salarishuis en omdat ze in orde willen geraken toekomst gericht met oa de financial fairplay. Juventus heeft de afgelopen jaren al enorm veel gesneden in salarissen en geraakt dit jaar wederom van spelers af die in totaal 17 miljoen per jaar verdiende. Juventus zal Van Persie zeker geen jaarsalaris van rond de 9-10 miljoen geven, maar dat zie ik United ook niet doen. Alleen Manchester City, maar wie weet draait het bij hem niet alleen om het geld (wat mij deels wel zou verbazen)

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Arsenal

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
3.Chelsea7536
4.Arsenal7335
Voor de complete stand: Premiership
SpelersPositieW
Santi CazorlaMiddenvelder3812
Aaron RamseyMiddenvelder361
Per MertesackerVerdediger343
Mikel ArtetaMiddenvelder346
Olivier GiroudAanvaller3411
Lukas PodolskiAanvaller3311
Theo WalcottAanvaller3214
Voor de complete selectie: Clubpagina Arsenal.

1088 fans
Aanvaller, 29 jaar
SeizoenClubW
2012/2013 Manchester United 38 26 6 0
2012/2013 Arsenal 0 0 0 0
2011/2012 Arsenal 38 30 8 0
2010/2011 Arsenal 25 18 4 0
2009/2010 Arsenal 16 9 3 0
Laatste voetbalnieuws

Naam Van Persie op liefst kwart van verkochte Premier League-shirts

Manchester United trok Robin van Persie vorig jaar zomer vanwege zijn voetballende kwaliteiten aan, maar ook in commercieel opzicht is de aanvaller een voltreffer gebleken. De naam van de man van...Lees verder

In de wandelgangen

Donderdag 20 juni
Er staat geen maat meer op Manchester City. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.375 seconden.