Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

In de wandelgangen (5/10): Ajax haalt alsnog aanvaller van Heerenveen

Laatste update:
/
Henri Lansbury gaat speelminuten verzamelen bij Arsenal. De 21-jarige middenvelder werd afgelopen seizoen nog verhuurd aan West Ham United, maar wil komend voetbaljaar bij the Gunners blijven. In de voorbereiding mocht hij al proeven aan het eerste elftal. “Het is lekker om het Arsenal-shirt aan te trekken. Hopelijk gaat dat dit jaar nog vaak gebeuren’, klinkt het. (Diverse Engelse media)
/
Swansea City haalde tot dusver twee spelers binnen voor het nieuwe seizoen, onder wie Jonathan de Guzmán. Daarmee heeft trainer Michael Laudrup de selectie echter nog niet rond. “Als ik namen noem, stijgt daarmee alleen de prijs. Daarom kan ik niet veel zeggen, maar we zijn met enkele opties bezig. We moeten ons geld goed besteden”, aldus de coach. Onder anderen Marvin Emnes van Middlesbrough is in beeld. (South Wales Evening Post)
/
Ajax greep naast Luciano Narsingh, maar versterkt zich mogelijk alsnog met een vleugelaanvaller van sc Heerenveen. Dat wordt tenminste beweerd in de Turkse pers. Ajax zou de aandacht verleggen naar Oussama Assaidi, die lange tijd op weg leek naar Galatasaray. De Turken bereikten een akkoord met Heerenveen, maar werden het niet eens met Mino Raiola, de zaakwaarnemer van Assaidi, en haalden Nordin Amrabat. (Hurriyet)
/
Nu Zlatan Ibrahimovic vertrekt bij AC Milan, heeft die club wat nieuw aanvalsbloed nodig. Mattia Destro is nadrukkelijk in beeld bij i Rossoneri, maar daar wil Genoa-voorzitter Enrico Preziosi weinig over zeggen. “Of Adriano Galliani heeft geïnformeerd naar Destro? Ik zeg niets. Laten we maar wachten op het moment dat Milan haar geld krijgt van Paris Saint-Germain”, doelt hij op de transfers van Ibrahimovic en Thiago Silva. (Sky Italia)
/
Lazio hoeft niet te rekenen op de komst van Federico Balzaretti. De Italiaanse EK-ganger en linksback vertrekt naar Paris Saint-Germain of blijft bij Palermo. “Dat zijn de enige opties. Hij overweegt alleen PSG, maar zij hebben nog niet naar hem gevraagd. Ik ben ervan overtuigd dat we hem kunnen behouden en met voorzitter Maurizio Zamparini heeft hij zelfs al gesproken over contractverlenging”, zegt vicevoorzitter Guglielmo Micciche. (Radio Kiss Kiss)
/
Karl-Heinz Rummenigge, een van de vele bobo’s bij Bayern München, betwijfelt de komst van Javi Martínez. “Ik ben er niet optimistisch over, daar ben ik heel eerlijk in”, zegt de voorzitter. “De voorzitter van Athletic Bilbao heeft immers nadrukkelijk gezegd dat hij hem niet wil verkopen. Ook niet voor de prijs van de transferclausule: veertig miljoen euro. Niemand in Europa is bereid om die prijs te betalen”, denkt de sportbestuurder. (TZ)
/
Nieuws uit Brazilië: Óscar gaat niet naar Chelsea. De Londenaren zagen een bod van ruim 25 miljoen euro worden afgeslagen door Internacional de Porto Alegre en zien nu af van verdere onderhandelingen. Dat zegt de zaakwaarnemer van de twintigjarige middenvelder, Carlos Meinberg Neto, tenminste. “Het is lastig voor Chelsea om nog een tegenbod te doen. We zijn ook niet meer in gesprek met Chelsea”, zegt hij. (Sky Sports)
/
Craig Bellamy vindt Feyenoord een droomclub, maar de kans is minimaal dat hij ooit nog in De Kuip speelt. Ook de supporters van Queens Park Rangers gaan de Welshman waarschijnlijk niet zien komen. Trainer Mark Hughes is namelijk niet van plan om werk te maken van zijn landgenoot, die nu nog bij Liverpool speelt. “Ik kan alleen zeggen dat QPR een mooie toekomst heeft en dat we het beter gaan doen dan vorig seizoen”, aldus Hughes. (Sky Sports)
Heeft Ajax Oussama Assaidi nodig?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat zou helemaal mooi zijn.
Voorlopig reken ik nog nergens op want het zijn natuurlijk de wandelgangen.

18 juli 2012 om 13:34

Assaidi is toch een linkspoot, op die positie hebben we Boerrigter al lopen. Oke die is nog niet fit, maar de verwachtingen rond zijn herstel waren volgens mij goed. Mocht dit inderdaad zo zijn zie ik niet in waarom we hem nodig hebben.

18 juli 2012 om 13:35

nee hij is rechts maar speelt (vaak) op links

18 juli 2012 om 13:35

Assaidi is een rechtspoot.

18 juli 2012 om 13:43

@ Shogun en appie11

Assaidi is niet gewend om op rechts te spelen, aan de zijlijn te blijven, de achterlijn te halen en een voorzet te geven.

Ook is hij vaak te veel bezig met zijn eigen actie.

Het is een hele goede speler waar altijd heel veel dreiging van uitgaat, maar past niet bij Ajax op dit moment.

18 juli 2012 om 13:49

Ik denk juist wel dat Assaidi van toegevoegde waarde kan zijn. De beste man heeft geweldige acties in huis. Dat hij teveel bezig is met zijn eigen acties klopt maar bij Ajax zal hij hoe dan ook in dienst van het team spelen.

In de kleine ruimtes is hij heel behendig mede door het straatvoetbal. Narsingh moet het hebben van snelheid en is te statisch in de kleine ruimtes. Ik zie Assaidi graag komen /

18 juli 2012 om 13:57

Waarom zou hij bij Ajax in dienst van het elftal spelen en bij Heerenveen niet? Dat zit in een speler of niet.

Daarbij is het juist ook zijn kracht om soms egoïstisch te zijn. Als hij twee geweldige acties gemaakt heeft verwacht geen enkele speler dat hij er nog een derde en vierde actie uitgooit, maar daarmee verrast hij wel zijn tegenstanders.

Ook zal hij geen linksbuiten worden bij Ajax, maar rechtsbuiten. Dit zorgt ook weer voor onzekerheid, want niemand weet in hoeverre hij op die positie uit de verf gaat komen.

Het past niet bij het nieuwe beleid om deze speler te halen, want Heerenveen zal weer (te) hoog gaan zitten met hun vraagprijs en dan kom je weer Raiola tegen met de contractbesprekingen. Waarom evenveel of meer betalen voor een linksbuiten dan voor een echte rechtsbuiten die je eerste keus was?

18 juli 2012 om 14:31

Bij Heerenveen heeft hij meer een vrije rol. Hij mag lekker zijn acties maken en men weet wat zijn kwaliteiten zijn. Bij Ajax zul je meer in dienst van het team moeten spelen. Zou Frank het accepteren als hij 9 van de 10 x voor eigen succes gaat? Die staat meteen te steigeren langs de lijn.

Assaidi kan zowel op links als rechts uit de voeten, erg handig dus voor een rechtspoot. We wachten af hoe het zich verder ontwikkelt. Als Heerenveen weer een te hoge transfersom vraagt dan zal het direct worden afgekapt. Er zijn nog genoeg opties over, zoals Overmars onlangs nog aangaf.

18 juli 2012 om 14:48

waarom krijgt appie11 duimpjes naar beneden Xd

hij zegt alleen dat assaidi rechtspoor is xd

18 juli 2012 om 14:48

Dan leef je weer over dingen heen die ik zeg. Zulk gedrag zit in een speler en kan je er niet uit krijgen door hem tactische instructies mee te geven.

Robben en Ronaldo gaan ook 9/10 voor eigen succes en ondanks dat dit (vooral bij Robben) geregeld tot veel kritiek leid en ze soms duidelijk een wedstrijd ingaan met het plan minder egoïstisch te zijn werkt het niet zo makkelijk.

Het is routine. Zulke spelers zien ruimte en springen daarin, wanneer er een tegenstander in die zelfde ruimte komt makken ze automatisch een actie. Vanaf dat moment leven zulke spelers in hun eigen wereld en gaan ze voor eigen succes.

Narsingh is een speler die zo'n ruimte kan weerstaan en het veld breed houd. Hierdoor creëert hij ruimte voor anders spelers. Dit is positiespel en vergt veel discipline van spelers.

Assaidi is juist zo goed, omdat hij vanuit een vrije rol fantastische acties kan maken. Hij hoefde zich nergens zorgen om te maken en had geen tactische instructies waar hij rekening mee hoefde te houden.

Bij Ajax gaat dat niet werken. Wij moeten een echte rechtsbuiten halen.

18 juli 2012 om 14:52

Ik heb ook al 15 duimpjes naar beneden gescoord, volgens mij zeg ik ook niet echt heel veel verkeerd hahaha, ach ja het zal wel.

Als Ajax maar weer Kamioen word, dan mogen ze mij 100000000 duimpjes naar beneden geven :-)

18 juli 2012 om 13:40

Als je het over Assaidi heb ben ik het totaal niet met je eens. Weer een linksbuiten? Met Boerrigter hebben we een hele goede linksbuiten en Sulejmani word al op rechts gebruikt. Het zou veel logischer zijn, ook qua tactiek die we willen gebruiken dus een klassieke links- en rechtsbuiten met een voorzet, veel beter zijn om een echte rechtsbuiten te halen.

Daarbij krijgt Ajax weer te maken met dezelfde spelletjes van Raiola en een (te) hoge vraagprijs van Heerenveen. Assadi zullen ze namelijk niet voor minder de deur uit doen dan Narsingh.

Ajax heeft Narsingh naar PSV zien gaan door het nieuwe beleid en daar is niks mis mee, maar die positie kunnen we nu beter in laten vullen door eigen jeugd. Ajax moet zich nu gaan concentreren op de linker centrale verdedigers positie waar er dringender iemand nodig is.

18 juli 2012 om 16:20

Assaidi is niet nodig, we hebben Boerrigter, Fischer en Ebecilio al voor die positie, we hebben meer een rechtsbuiten nodig, aangezien Sulejmani veel te wisselvallig is en Ozbiliz ook weinig heeft gepresteerd vorig seizoen

18 juli 2012 om 19:01

Juist, dat vind ik ook. Ozbiliz echter, als ie fit blijft, zie ik wel aardige speler worden. Ebecilio daarentegen niet. Sulejmani zie ik het liefst vertrekken, maar goed. Ik vind dat Ajax gewoon Narsingh had moeten kopen. Na Vertonghen's transfer had dat gewoon gekund. Ze hebben gegokt en verloren. Psv heeft nu een hele goeie ploeg, twente dadelijk ook. Met Narsingh erbij zou Ajax echt een verschil hebben kunnen maken. En Assaidi vind ik een hele goeie speler, maar wat flegmatiek en bovenal een linkspoot en daar hebben we er zat van, voorin. Lukoki kan weleens een verrassing worden op rechts, dat dan weer wel! Het is te hopen dat Ajax, naast jonge talenten, ook wat begin twintigers aantrekt van voldoende niveau. Want ik wil een competitie op het scherpst van de snede, met ajax psv twente en feyenoord voor de titel.

18 juli 2012 om 23:06

Ozbiliz vond ik ook altijd wel een goede speler, maar vorig seizoen was het gewoon niet goed genoeg, wat wel duidelijk is, is dat hij beter is dan Ebecilio, die is wat voorspelbaarder en heeft een matige voorzet, met Lukoki heb je in ieder geval genoeg snelheid voorin hij kan idd wel verrassen vooralsnog denk ik Sulejmani wel als eertse rechtsbuiten. Als Anita blijft hebben we goede kans op de 3e titel op rij,

Vermeer/cillessen
van der Wiel/vanrhijn - Alderweireld - aankoop - Boilesen
Eriksen - Anita - De Jong
Sulejmani - Sigthorsson - Boerrigter

Vermeer

Zoals ik een tijdje terug al zei vind ik Assaidi een betere buitenspeler dan Narsingh voor Ajax. Narsingh heeft veel snelheid en een goede voorzet maar is in de kleine ruimte beperkt. De techniek van Assaidi is veel beter en hij kan zijn man passeren.

Echter heb ik in mijn circuit nog niks gehoord over interesse en denk dan ook dathet niet klopt. Sowieso is Assaide echt voor de linksbuiten en daar hebben we Boerrigter al.

18 juli 2012 om 13:39

Het zou wel heel vreemd dat je geen Narsingh voor 4 miljoen wil halen maar wel Aissadi, dan wijk je toch af van je beleid.

18 juli 2012 om 14:11

Flipa, het ging bij Narsingh niet alleen om het transferbedrag, maar ook om andere voorwaarden.

18 juli 2012 om 13:44

leg uit.

ajax heeft baat bij een buitenspeler die breed houdt, gas geeft, desnoods een man passeert, en een bal voor de goal parkeert. eigenlijk is dat niet eens zo moeilijk, alleen houden veel spelers zich niet aan die opdracht. het grootste probleem vinden ze nog wel dat breed houden want ze willen zelf zo graag een doelpunt maken. maar neem nou aissati, die luisterde wel. stond niet bepaald op zijn eigen plek maar fungeerde prima als linksbuiten, zuiver omdat hij breed hield waardoor de hele as beter toekwam aan waar ze goed in waren.

assaidi voegt in mijn ogen weinig toe ten opzichte van bijvoorbeeld sulejmani. narsingh zou dat wel kunnen doen.

18 juli 2012 om 13:51

Hier sluit ik me graag bij aan. Ajax moet buitenspelers hebben die klassieke rechts- en linksbuitens zijn (breed houden, diepte in hun spel hebben, snelheid en een voorzet en een man uit kunnen spelen zou mooi meegenomen zijn) en Assaidi in een linksbuiten die naar binnen trekt. Hij is geen rechtsbuiten meer en zal het ook moeilijk vinden om daar te spelen, want hij is echt gewend geraakt om zijn actie te maken en naar binnen te trekken. Hij is een speler die veel op instinct voetbalt en ik ben bang dat hij, wanneer hij naar Ajax komt, dat niet kan loslaten. Hierdoor zal hij ook het veld niet goed breed houden.

De dingen die ik nu noem zijn geen minpunten van Assaidi, maar minpunten voor een eventuele samenwerking tussen Assaidi en Ajax. Het is een hele goede speler met veel kwaliteiten, maar past niet bij Ajax qua speelstijl.

18 juli 2012 om 13:51

Uhmzzz heb ik het zojuist niet uitgelegd?? Narsingh heeft zijn snelheid. Maar wanneer je net zoals Ajax in de Eredivisie 70procent op de helft van de tegenstander speelt dan heb je niet veel aan die snelheid. Dan heb je juist een speler nodig die technisch is in de kleine ruimte en zijn man voorbij kan op techniek. En dat kan Assaidi en Narsingh veel minder. Die gaat er voorbij op snelheid en heeft daar 30-40 meter voor nodig maar dat krijgt hij niet omdat hij bij Ajax vaak maar op 20 meter vanaf de achterlijn zal staan. Dat zie je wel aan Sulliej die zijn snelheid vrijwel nooit in kan zetten omdat daar te weinig ruimte voor is en wanneer hij zijn man wel voorbij komt dat vrijwel altijd op techniek is.

Het veld breed houden dat is een speler makkelijk aan te leren en dus ook Aissadi (overigens vindt ik dat hij dat bij Heerenveen ook prima deed). Daarnaast kan hij ook gewoon een voorzet geven maar ook voetballend naar binnen komen wat een voordeel is met een Sigthor die sterk is in de combinatie.

18 juli 2012 om 13:55

@ Toekomst

En dat is juist wat ik hierboven beschrijf. Die man uit kunnen spelen dat heb ik Narsingh vrijwel nooit bij Heerenveen zien doen. Hij ging er altijd voorbij op snelheid en hierboven geef ik al aan waarom (alleen) een snelle buitenspeler bij Ajax niet meer fungeert....althans niet in de eredivisie.

18 juli 2012 om 14:03

Boerrigter is ook niet bepaald iemand die een man uitspeelt in de kleine ruimtes, maar (als) hij speelt wel goed en is vaak belangrijk voor Ajax.

Een man uitspelen in de kleine ruimte heb je niet nodig als je de bal snel rond laat gaan en dat is toch de manier waarop de Boer wil gaan spelen. De Boer wil spelers die in teambelang spelen en zich aan zijn tactiek houden.

Assaidi past niet in het plaatje van Ajax. Financieel niet, tactisch niet en qua karakter (verlegen) zie ik hem ook geen bravoure aan Ajax toevoegen.

18 juli 2012 om 14:07

humzzz ( ? ) het is toch een denkfout om er vanuit te gaan dat ajax permanent op de helft van de tegenstander bivakkeert, laat staan zo strak tegen de achterlijn. ik denk dat je de 70% op de helft van de tegenstander verward met de 70% balbezit die gangbaar is. ajax speelt aanvallend, klopt, frank de boer wil voetballen en dat omhelst opbouwen van achteruit. klopt. maar snelheid (narsingh) komt echt niet alleen van pas als je 40 meter voor je hebt, daar ga je de mist in. hoe zie jij dat voor je dat zo een speler alleen nuttig is als je die bal de diepte in jast en er a la rommedahl achteraan stiert? doe mij een pleizer en ga 1. beelden van narsingh opzoeken en 2. beelden van hoe ajax opbouwt.

mocht het al zo zijn, dat buitenspelers bij ajax op hooguit 20 meter van de achterlijn staan, dan nog heb je baat bij een speler die die ruimte weet te benutten door hem te maken of te zoeken (= breed houden) en juist niet door een man op te zoeken.

hoe verklaar jij het succes van boerrighter bij ajax.

18 juli 2012 om 15:42

Ajacied777 heeft gewoon gelijk. Narsingh is door zijn snelheid levensgevaarlijk als er ruimte achter een verdediging ligt. Bij Heerenveen ben je minder dominant in balbezit en wordt je zelf als ploeg ook veel vaker terug gedrongen waardoor er gewoon meer ruimte is voor een speler als Narsingh. Als hij die ruimte niet heeft en hij komt in een kleine ruimte te spelen zodat hij een actie moet maken om zichzelf vrij te spelen blijkt hij enorm beperkt wat dat betreft. Het is gewoon een feit dat er bij een tegenstander van Ajax minder ruimte achter de verdediging ligt dan bij bijvoorbeeld Heerenveen. Simpelweg omdat de tegenstander tegen Ajax 1. teruggedrongen wordt 2. uit zichzelf inzakt om de ruimtes klein te maken en de schade te beperken. En punt 2 is nou net wat een speler als Narsingh niet ligt. Boerrigter heeft gewoon een passeerbeweging in huis.

18 juli 2012 om 17:44

Boerrigter heeft dezelfde passeerbeweging als Narsingh in huis en allebei komen ze erlangs op snelheid. Assaidi doet ook hetzelfde als passeer actie.

Boerrigter is echt niet heel goed in de kleine ruimte hoor. Het enige waarom jij zegt van wel is omdat hij bij Ajax nooit problemen heeft gehad hiermee. Dit komt weer omdat het nooit het doel van Ajax is om mannetjes uit te spelen.

Ajax wil als team goed presteren in een systeem en niet afhankelijk zijn van één of twee spelers die soms hun mannetje voorbij kunnen spelen of leuk kunnen dollen.

Boerrigter presteert goed, omdat iedereen weet wat hij gaat doen bij Ajax. Looplijnen zijn duidelijk en zo raak je goed ingespeeld als team. Met een speler als Assaidi kan je zulke dingen vergeten. Niemand zal ooit weten waar hij heen wil als hij aan een actie begint en dit zorgt juist niet voor automatisme en zekerheid.

ik hoop het dat assaidi komt..

Lekker dan als Van Basten zijnde, denk je bij de attractiefste ploeg uit de Eredivisie aan de slag te gaan, is je hele voorhoede weg!

18 juli 2012 om 13:36

Dat had hij allang verwacht, net zoals iedereen

18 juli 2012 om 13:36

Dat wist hij al voordat hij kwam...

18 juli 2012 om 13:37

Dat had Van Basten allang aan zien komen hoor.. Hij moet straks nog opassen dat Djuricic niet vertrekt, want dan het word hellemaal niks met Heerenveen tenzij ze goeie spelers halen nu ze de miljoenen hebben.

18 juli 2012 om 14:07

Heerenveen heeft al aangegeven dat ze, net als Utrecht een jaar geleden, niet veel kunnen herinvesteren. Op rechtsbuiten schuift La Parra een plaatsje op in de hiërarchie, spits positie word ingevuld door Amoah en een jonge Duitser en linksbuiten is (zover ik weet) nog open.

De aanval van Heerenveen gaat er dus erg op achteruit, maar Heerenveen heeft een geweldig verleden qua aanvallers en een goede scouting dus misschien verrassen ze vriend en vijand volgend seizoen weer.

18 juli 2012 om 16:12

Ze investeren juist wel, dat hebben ze ook aangegeven.
Wildschut is volgens mij al zo goed als rond en dan hebben we nog ruim 7 mil om te investeren, volgens mij moet dat prima kunnen. Daarbij als Assaidi verkocht wordt, is dat geld ook meteen beschikbaar voor transfers.

18 juli 2012 om 13:38

De ploeg met een van de beste aanvalslinies. Om ze meteen de attactiefste ploeg te noemen vind ik een beetje overdreven.

En dacht je niet dat van Basten dat allang aan zag komen? Ik alle interviews over zijn nieuwe baan bij Heerenveen gaf hij aan dat hij het risico kende dat ze weg zouden gaan.

18 juli 2012 om 13:42

Hij wist ook dat ze een hele slechte verdedigen hebben, gezien van Basten ze verleden laat hij team liever verdedigend spelen dan echt aanvallend voetbal.

Assaidi vergooit zijn carriere bij Ajax. Het beste kan hij naar een Spaanse ploeg, zoals Sevilla. Maar anders nog Marseille als die echt geinteresseerd zijn. Anders gewoon nog een jaar bij Heerenveen en dan transfervrij vertrekken.

18 juli 2012 om 13:40

Ik vind Assaidi een goede aanvaller, maar ik weet niet of hij bij een club als Sevilla of Marseille een basisspeler zal worden. Ajax zou een uitstekende stap kunnen zijn voor zijn ontwikkeling. Spelen om de landstitel en spelen in de CL.

18 juli 2012 om 13:42

Met zijn techniek moet hij wel meekunnen bij Sevilla. Marseille is wel lastiger aangezien ze daar een paar hele goeie hebben zoals Ayew. Maar hij wil denk ik zelf niet naar Ajax.

18 juli 2012 om 13:45

ik hoop van wel
vind het een geweldige speler die ik eerlijk gezegd een betere keuze vind dan narsingh. Ik denk dat hij ook prima op rechts kan spelen, en ook een optie geeft wanneer boerrigter weer geblesseerd raakt

18 juli 2012 om 13:44

We hebben allemaal kunnen zien hoe ze bij Ajax zijn omgegaan met jongens Als El Hamdouai en Aissati, hij zou nooit die stap naar Ajax moeten maken. Marseille is een goeie club voor die jongen.

18 juli 2012 om 14:06

Zucht. Weer iemand die roept wat de anderen ook roepen. Als je het zijne er niet van weet hou dan aub je mond. El Hamdaoui heeft het zelf verpest. Die heeft dingen gezegd in de kleedkamer waarbij jij en ik ontslagen worden. Aissati was al een twijfelgeval. Men wist niet of ze het contract moesten verlengen en het is op een manier naar buiten gebracht alsof het plotseling was. Dat is onzin en zelfs Aissati wist hoe het zat. Hoe ik dat weet? Ik heb tot vorige maand bij Ajax gewerkt ;-).

ik hoop dat hij komt iig , beter dan sulejmani en als boerrigter blijft kwakkelen met zn rug kan hij ook op links

Van mij hoeft het niet. Moeten we weer met Raiola om de tafel. Ploegen als Ajax en Barca moeten gewoon aangeven niet meer met deze zaakwaarnemer om de tafel te gaan. Hopelijk kiezen spelers dan minder vaak voor hem. Met name de uitlatingen richting Guardiola zijn mij het verkeerde keelgat ingeschoten.

Als Ajax geen 3 miljoen uit wilt geven voor Narsingh gaan ze dat opknipt doen voor Assaidi lijkt mij.. En die is volgens mij ook duurder?

Nee Assaidi niet naar Ajax gaan, Marokkanen en Ajax gaan niet samen, iedereen spreekt nu vol lof over jou en later gaan ze je behandelen als oud vuil.

18 juli 2012 om 13:39

Ja, en dat ligt alleen maar aan Ajax.. Wordt wakker.

18 juli 2012 om 13:54

Bij El Hamdaoui begon het toen hij via internet moest horen dat hij op de bank begon. Daarna kreeg hij te horen van de Boer dat een eigen goal van Blind zijn schuld was. Dat slaat gewoon nergens op. De Boer wilde hem gewoon er al vanaf het begin niet bij. Aissati werd vanaf zijn komst bij Ajax bij het 2e gezet. Hij kreeg niet eens een kans. Terwijl hij goed had gespeeld bij Vitesse.

18 juli 2012 om 13:58

aisatti werd in de 2de gezet omdat de boer zijn selectie al klaar had, aisatti moest door priveredenen weg en miste daardoor helaas toen zijn kans. Maar hij heeft zich netjes teruggevochten en de boer was alleen maar positief over hem

18 juli 2012 om 14:00

Waarom zou Ajax in hemelsnaam een Marokkaan willen als Frank de Boer iets tegen Marokkanen heeft? Zodat hij Assaidi ernaast kan zetten? Hoe bedoel je kapitaalvernietiging..

En was het bij Aissati niet zo dat hij te laat terug kwam van vakantie oid en daarom in het tweede werd gezet. Hij kreeg later een kans toen hij nodig was. Al had FdB iets tegen Marokkanen gehad, had hij Aissati lekker in het 2e laten zitten.

18 juli 2012 om 14:23

Ken je feiten voordat je wat roept. Het klopt dat de boer nog geen kans had gehad Mounir te vertellen dat hij niet speelde die wedstrijd.....dat de opstelling dan weer uitlekt kan hij vrij weinig aan doen. Het kinderachtige gedrag van mounir om dan zijn club en supporters in de steek te laten en weken thuis te gaan zitten getuigd van een gebrek aan mentaliteit. De boer was net 24 uur aangesteld en mounir had ook als een volwassen kerel kunnen zeggen; ik ben het er niet mee eens maar ik ga knokken voor mijn kansen zoals iedere speler. Het incident met de goal werd mounir aangesproken op het niet nakomen van afspraken in het veld.....hij heeft toen dingen gezegd waarvoor iedereen op staande voet ontslagen zou worden.

Aissati is een heel ander verhaal.....toen hij terug kwam bij ajax was zijn transfer naar vitesse bijna rond. Daarom zat hij bij het tweede. Dat ketste op het laatste moment af maar toen was de selectie rond en zat men ver in de voorbereiding. Aissati is als een kerel blijven knokken voor zijn kansen en heeft die ook afgedwongen niets dan respect daarvoor.

Je doet net alsof alle marokkanen hetzelfde zijn en afwijkend diva gedrag vertonen als mounir. Nee ik ken zat hardwerkende jongens met een uitstekende mentaliteit die niet zo nodig anders behandelt hoeven worden dan mensen uit andere culturen.

18 juli 2012 om 13:46

Hallo Calimero! Het is allemaal de schuld van het grote boze Ajax dat Marokkanen niet slagen bij Ajax hé? Boehoeee zielig! Altijd maar weer in de slachtoffer rol kruipen, zo zul je als volk nooit respect krijgen.

Tja waarom zou Ajax niet willen betalen voor Narsingh en wel voor Assaidi.. en als Galatasaray het al niet kan eens worden....

Aissaidi is voor 3,5 miljoen wel op te halen denk ik.

Deze was ook door die psv moderator verwijderd.

Aissaidi is gesignaleerd bij de Arena.

Volgens bronnen binnen ajax heeft ajax een bod van 4 miljoen bij Heerenveen neergelegd om Aissaidi over te nemen.

Ik zie hem graag komen, Aissaidi blijft een multifunctionele speler

Reactie was verwijderd door een gefrustreerde psv moderator.

--------------------------------------------------... Geloof het of niet, Aissaidi heeft een nieuwe zaakwaarnemer.en een neef van die zaakwaarnemer is een collega en die vertelde dat ajax een bod van 4 miljoen uitgebracht heeft op Aissaidi.

De transfer van Aissaidi naar Galatasaray ging niet door, ik had dat verhaal 2 a 3 dagen voordat dat bekend werd al op voetbalzone geplaatst en iedereen verklaarde me ook voor gek maar het was wel de waarheid.

Ik kom nog wel even me gelijk halen als het zover is.

Fijne dag nog.

Xxxxxxxxxxxxx

Heerenveen en Ajax zijn inmiddels akkoord over de transfersom.ajax is ook met Aissaidi bijne rond op een paar details na.verwacht dat het binnen nu en 3 dagen definitief is.geweldige aankoop van ajax.


Het is nog niet helemaal rond maar ik krijg zeker gelijk.

Assaidi is veel geschikter dan Narsingh voor het voetbal dat Ajax speelt, in de Eredivisie gaan de meeste clubs, vooral in de Arena, vooral verdedigen en tegenhouden tegen Ajax waardoor de ruimtes klein zijn en je dan veel meer aan Assaidi hebt. Daarnaast is Assaidi ook niet de langzaamste, dus daar zou je eventueel in de CL ook mee kunnen counteren. Als Boerrighter op links staat zou Assaidi prima op rechts uit de voeten kunnen, hij kan zowel met rechts als links een goede voorzet geven en kan altijd simpel een mannetje voorbij spelen. Daarnaast is Ajax dicht bij huis voor Assaidi en doet hij het niet alleen voor het geld aangezien hij meerdere aanbiedingen uit het Midden-oosten heeft afgeslagen, dus ik zie hem die stap naar Ajax wel maken

18 juli 2012 om 13:44

Heb je ook een bron? Ik ben normaal gesproken vrij goed ingelicht als het om Ajax gaat, maar wat jij daar nu zegt is voor mij totaal onbekend.

18 juli 2012 om 14:14

Voor mij ook onbekend, neem het met een korrel zout a.u.b

18 juli 2012 om 17:57

de bron zegt hij: aissaidi heeft een nieuwe zwaakwaarnemer en een neef van die zwaakwaarnemer is een collega en die vertelde dat ajax een bod van 4 miljoen heeft gedaan

18 juli 2012 om 13:45

Wat bezielt jou, dingen verzinnen je tof voelen. Ik denk dat je nodig hulp nodig hebt. Ajax koopt helemaal niks meer en helemaal niet Assaidi. Daar hebben we geen geld meer voor over. Waarom zouden we ineens afhaken bij Narsingh voor 1 miljoen en vervolgens Assaidi wel ophalen.

Je praat poep.

18 juli 2012 om 14:29

Het grappige is, is dat hij hetzelfde een paar dagen geleden verkondigde. Toen dacht ik ook dat ie onzin aan het verkondigen was, maar toen kwam ineens dat gerucht. Wel toevallig, maargoed, ik denk nog steeds dat de kans klein is dat ie komt.

Alleen al vanwege het feit dat ie 2 miljoen salaris vroeg bij Gala, dan lijkt het mij al helemaal sterk dat Ajax dat hem wilt betalen.

18 juli 2012 om 15:32

@ Kralingen!

Dit bericht stond een paar dagen geleden ook al op andere site's. Hij was de eerste hier op voetbalzone die het wist te melden en alhoewel dat ook knap is betekend het niet dat hij hier 100% eerlijk is.

http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=tr&u...
Het bericht is hier van 2 dagen geleden...

18 juli 2012 om 17:06

@ Kralingen!

Dat salaris vraagt hij natuurlijk omdat hij naar het buitenland gaat. Je gaat natuurlijk geen eredivisie salaris eisen in het buitenland. Daar worden hele andere bedragen betaald.

18 juli 2012 om 13:46

haha ik weet nog dat jij dat gisteren of eergisteren zei, en nu kom je inderdaad je gelijk halen

18 juli 2012 om 15:33

Als je op de site van de bron kijkt zie je dat het bericht over Assaidi en Ajax op 16 juli geplaatst is; 2 dagen geleden dus.

Heel knap dat hij het over kan nemen en er zijn eigen verhaal van kan maken..

18 juli 2012 om 13:53

een paar dagen geleden zei je al dat die zaakwaarnemer bij de arena was dus ik hoop dat je weer gelijk hebt

18 juli 2012 om 14:35

Heerenveen en Ajax zijn inmiddels akkoord over de transfersom.ajax is ook met Aissaidi bijne rond op een paar details na.verwacht dat het binnen nu en 3 dagen definitief is.geweldige aankoop van ajax.

Maar als dit daadwerkelijk zo zou zijn dan is dit fantastisch nieuws maar aangezien jij vermeld dat Ajax en Aissaidi bijna rond zijn begin ik aan je te twijfelen.

Aissaidi is toch met het Marrokaanse elftal in Engeland ?

18 juli 2012 om 15:31

nee volgens mij is assaidi niet naar de OS weet het niet zeker hoor

18 juli 2012 om 15:33

Nee ze zijn in Heerenveen conditie aan het opbouwen. Assaidi is niet mee omdat hij net terug kwam, de rest zit in Terschelling.

zou assaidi niet verkeerd vinden, gezien het moeizame herstel van boerrigter. wel is er een risico daar hij net als mounir een lastig karakter kan hebben, misschien heeft frankie geleerd van het vorige voorval. max. 4 mln voor assaidi lijkt me toch????

18 juli 2012 om 14:26

Waar blijkt dat uit dan? Ken geen concrete verhalen over lastig gedrag. Ik hoop dat spelers ervan geleerd hebben...diva gedrag en de trainer verrot schelden wordt niet geaccepteerd en zo hoort het.

Van mij mag Assaidi komen als hij maar op rechts wil spelen, want het mag niet ten koste gaat van Boerrigter.

Turkse media, moet je dat serieus nemen. Assaidi komt echt niet dat weet ik zeker. Waarom zullen we nu ineens wel in zee gaan met 4.5 miljoen.

Dat zou een hele goede aankoop van Ajax zijn.
In mijn optiek een betere/completere speler dan Narsingh.

Ajax speelt vaak op de helft van de opponent; met de techniek en korte dribbel van Assadi kan men het spel vaak openbreken, de iedeale speler als de ruimte beperkt is.

Bovendien passeert hij z'n man makkelijker dan Narsingh, laatstgenoemde doet alles op snelheid.
Narsingh rendeert beter tijdens een counter of wanneer het veld lang is.

Assaidi speelt op een sierlijke en intelligente wijze; op 10 zou hij overigens ook nog eens kunnen renderen.
Dit is handig wanneer Ajax tijdens de match aan positie wisselingen doet.

18 juli 2012 om 14:08

Assaidi is in de kleine ruimte absoluut sterker dan Narsingh, maar z'n rendement is vrij laag. Assaidi is een pure rechtspoot, met z'n linker heb ik hem heel weinig voorzetten zien geven, als hij uberhaupt voor een voorzet ging. In mijn ogen een prachtige, sierlijke pingelaar, maar geen man van de achterlijn halen en voorgeven.

18 juli 2012 om 14:21

Iedere speler heeft een andere kwaliteit; de achterlijn hoeft Assaidi niet te halen, gezien z'n kwaliteiten gebaseerd zijn op; een man passeren en schieten op doel of een voorzet geven.

Voorzetten geeft hij wel degelijk, alleen minder dan Narsingh.
Maar Narsingh kan weer geen man passeren, althans; alleen op snelheid.

Hij had een tijd lang last van z'n rug, vandaar dat hij een mindere periode had.
Maar daarna ging het weer lekker, herinner me nog toen hij Twente zowat in z'n eentje fileerde.

In vorm is Assaidi 1 van de beste speler van de Eredivisie.

assaidi is type suljemani, speler die aan de verkeerde kant staat van het veld en daarom altijd naar binnentrekt, beetje type dries mertens. Juist dit soort spelers moet ajax niet halen, want daar hen renderen anderen niet zoals je ook bij psv ziet. Doordat dries nooit een voorzet geeft scoort matavz niet. Niet halen deze gozer aub.

18 juli 2012 om 13:56

we hebben ook boerrigter die voorzetten kan geven en sigthorsson is ook beter in de combinatie dan matavz, die is ook minder afhankelijk van voorzetten dan matavz

Assaidi naar ajax is de groots mogelijke onzin. in turkije smijten ze soms met salarissen (kuyt gaat er ook niet op achteruit laat ik het zo zeggen) en bij ajax willen ze juist de topsalarissen mijden.

broodje aap verhaal dus

Assaidi lijkt me geen optie voor de rechterflank bij Ajax en op links staat Boerrigter al, misschien dat de scan van Boerrigter dan toch negatief was? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat De Boer Assaidi op rechts gaat zetten, dan krijg je inderdaad een type Sulejmani.

Mij lijkt Van Persie trouwens de ideale opvolger van Ibrahimovic bij AC Milan!

Ik geloof hier ook niet veel van. Ik denk dat Heerenveen voor hem meer zal vragen dan voor Narsingh. En Ajax gaat dan niet ineens hier wel vele miljoenen neertellen.

Klopt vast niet, zelfde prijsklasse als Narsingh en meneer Raiola wil een nieuwe bolide.

Haha leuk voordat Narsingh naar psv kwam was het Narsingh naar ajax dit dat geweldige speler. Toen ging die naar psv en was het een beperkte speler die niet goed in de kleine ruimtes kon voetballen en simpel weg alleen snelheid had. Nu een roddel dat Assaidi naar ajax komt en meteen is dat een betere aankoop dan Narsingh komt hij dalijk niet naar ajax is het ook maar een beperkte voetballer.

Of sommige hebben geen menig of ze kijken door een ajax bril en alles wat daar gebeurt is goed, haha ik weet dat ik veel duimpjes naar beneden krijg aangezien 60 ajax supporters is op voetbalzone

Ik snap Ajax wel dat ze interesse hebben in Assaidi. Boerrigter heeft door zijn blessures eigenlijk nog niets laten zien. Boerrigter is ook een speler die te zwak is voor Ajax denk ik, die kan beter in de subtop gaan spelen.

18 juli 2012 om 15:08

Iemand die aardig wat blessureleed heeft gehad heeft inderdaad weinig moment om zich te laten zien bij Ajax, maar om dan meteen te zeggen dat hij te zwak zou zijn voor Ajax?

De wedstrijden die hij gespeeld heeft was hij goed. Hij zorgt voor altijd voor dreiging met zijn snelheid, heeft een goede voorzet en schot en is een echte linksbuiten zoals wij die graag zien.

Jij concentreer je waarschijnlijk enkel op Psv, want anders had jij dat zelf ook wel meegekregen.

18 juli 2012 om 16:40

Ik concentreer me ook op andere clubs. Die paar keer dat hij gespeeld heeft, heeft hij me niet overtuigd.

18 juli 2012 om 17:33

Eredivisie alleen al 7 doelpunten in 17 wedstrijden is gewoon niet slecht en 17 keer die paar keer noemen.. Tsja, Tyton heeft mij niet kunnen overtuigen in die paar wedstrijdjes die hij een beetje mee keepte.

Kan me een vertellen, aissaidi ging was toch al weg of is dat afgeketst

Assaidi zal niet veel goedkoper, dus ik verwacht er niks van. Anders had Ajax net zo goed kunnen gaan voor Narsingh.

18 juli 2012 om 14:16

We spelen 4-3-3 Assaidi is geen 4-3-3 speler, maar iemand die solo gaat. Waarom zal Ajax ineens wel Assaidi halen en Narsingh laten liggen.

Valek, boerrichter te slap voor ajax, man lul niet, jullie hadden hem graag gehad. Ondanks die blesure is hij belangrijk geweest en nog belangrijk voor ons ajax.

18 juli 2012 om 14:12

Nee, wij hebben Mertens, waarom dan Boerichter tevens hebben we ook nog Depay uit eigen jeugd..

18 juli 2012 om 15:13

Mertens? De linksbuiten die geen echte linksbuiten is? Die een van de redenen is dat Matavz zo weinig scoorde afgelopen seizoen?

Als buitenspeler is Boerrigter de beste van de 3 genoemde spelers. Mertens is meer een nummer 10 dan buitenspeler.

18 juli 2012 om 16:25

Mertens speelt al sinds Utrecht linksbuiten en als je als linksbuiten 21 doelpunten in de competitie ben je een goede linksbuiten ..
En matavz heeft dit seizoen 11 doelpunten gemaakt waarvan 6 assist van Mertens, dus ik vind je reactie nergens op slaan.

Boerrigter is een goede linksbuiten maar je moet niet zeggen dat wij hem graag wilden.. Boerrigter heeft het goed gedaan maar nog niet in grote wedstrijden laten zien hij heeft 7 doelpunten gemaakt tegen clubs als de Graafschap en Roda JC maja hopelijk raakt hij niet meer geblesseerd en gaat hij dit seizoen zn eigen bewijzen.

18 juli 2012 om 17:36

Boerrigter is een linksbuiten. Mertens speelt op linksbuiten. Dat is het verschil dat ik duidelijk wilde maken.

Daarbij ben ik niet degene die zegt dat jullie hem graag willen of wilden hebben.

Boerrigter speelde ook sterk tegen Real Madrid en eigenlijk alle wedstrijden in de Champions League. Hij was gewoon een goede speler afgelopen seizoen en als hij dit seizoen minder geblesseerd raakt/meer speelt zal het voor iedereen duidelijker worden hoe belangrijk hij wel of niet is voor Ajax.

18 juli 2012 om 15:10

Klopt helemaal.

Boerrigter heeft het goed gedaan het afgelopen jaar en het enige minpunt op hem is zijn blessureleed/blessure gevoeligheid. Tegen Real Madrid in de Champions League hoorde hij ook gewoon bij de beste, dus hij kan Ajax nog zeker veel moois bezorgen komend seizoen.

Waarom haalt Ajax niet Simão Sabrosa binnen? Een ervaren speler wiens contract onlangs verbroken heeft en de broodnodige senioriteit en ervaring meeneemt...

18 juli 2012 om 15:14

Omdat Ajax slechte ervaringen heeft met overrijpe vedettes die enkel naar Ajax willen komen in ruil voor een miljoenen contract...

Assaidi zal niet in het systeem van Ajax gaan passen ben ik bang voor. De linker kant is goed bezet met Boerrigter, Ebecilio en eventueel Fischer of Sulejmani op links. De rechterkant moet gevuld worden met een rechtsbenige rechtsbuiten. Daarom hadden ze 100% voor Narsingh moeten gaan.

Assaidi komt echt niet naar Ajax hoor. Geloof er geen ene pepernoot van.

Goed dat ik nog even keek voordat ik ging posten want ik zat mij net ook af te vragen of en zo jaar waarom ze hem als linksbuiten zouden halen. Het wordt daar wel heel erg druk als Boerrigter weer fit is.

Edit:
Deze had onder de poste van fidelinho moeten hangen maar dat maakt voor het verhaal niet uit

18 juli 2012 om 14:24

Tja, waar zal ie moeten spelen dan. Op de plek van Sulejmani maar hij is toch links. Het is een beetje een Suarez die dan in een 4-3-3 systeem gaat spelen. Ik weet niet of Assaidi toevallig op rechts kan. Maar het lijkt me een beetje slap gerucht vind je niet.

Hij is wel rechtsbenig dat is wel een voordeel.

18 juli 2012 om 15:24

Rechtsbenig is handig, maar daarnaast zijn er nog meer redenen om niet voor Assaidi te kiezen.

Heerenveen en Raiola zullen alweer geld ruiken. Assaidi is altijd neergezet als de meest talentvolle van de twee en ze zullen dus ook meer geld voor Assaidi willen ontvangen in vergelijking met Narsingh.

Assaidi presteerde bij Heerenveen als linksbuiten en in een vrije rol. We weten niet wat hij op rechtsbuiten kan presteren. Is heel veel bezig met zijn eigen acties en in het systeem dat we willen spelen past zo'n speler niet.

Assaidi halen zou ook financieel ontzettend dom zijn als je Narsingh voor een beetje meer had kunnen halen. Narsingh was toch wel de droomkandidaat in mijn ogen. Nu Narsingh niet komt heb ik liever niemand meer en gewoon de eigen jeugd een kans geven. Assaidi of een jeugdspeler van Barcelona huren... Om verschillende redenen zie ik dat allebei liever niet doorgaan.

Ebecillio maakt op mij een hele gemotiveerde indruk, Fischer word er meer bij betrokken, Sulejmani is er nog en Serero is weer terug van een lange blessure. Deze spelers kunnen het vast ook goed genoeg invullen tot er weer een talent opstaat ergens in de eredivisie of jeugd elftallen die dat gat perfect kan invullen.

Assaidi Gaat niet naar Ajax Komen hoor geloof er geen zak van..
en anders! ajax heeft het al flink aardig wat spelers op die plek!
Boerichter En sulejmani zijn echter nog wel gebleseert maar daarnaast is Fischer en Ebecilio daar nog te gebruiken!
Er moet een Rechtsbuiten komen! Ik hoop dat Cuenca Van Barcalona naar ajax komt! (rechtsbuiten)
teminste als ik de verhalen op twitter moet geloven

Prima speler!
jong en flinke potentie!
Ben meer gecharmeerd van Assaidi dan van Narsingh eerlijk gezegd dus heb liever hem bij ajax dan narsingh!

Zou het geweldig vinden als Assaidi de stap zal maken naar Ajax. Hij is zeker een kwaliteitsinjectie voor de team. Misschien is het dan wel beter dat Sulejmani ergens anders zijn heil gaat zoeken, heeft het toch nooit waar kunnen maken.

Denk niet dat het gaat gebeuren van Assaidi en hoop het eigenlijk ook niet.
Ajax heeft geen behoefte aan een speler als Assaidi maar aan een speler die de achterlijn haalt en een voorzet kan geven.

Ik denk dat Eriksen en Aissaidi samen met het spel overzicht van Janssen een gevaarlijk trio zou vormen.

Aissaidi is een speler die onder Frank De Boer alleen maar beter zal worden. 4 Miljoen en bonus dan komt ie wel.

@damesvoetbal

Die berichten van jou over Assaidi is dat serieus te nemen of meer gebaseerd op hoop.
Is het echt bijna rond? Die bron van jouw echt betrouwbaar?

Niet doen, Ajax moet Raiola buiten de deur houden en gewoon wachten.

Straks gaat SC Heerenveen wel leuren met deze jongen (ze willen voorkomen dat hij gratis de deur uitloopt) ook SC Heerenveen had wat meer lange termijn moeten denken ipv 2 ton meer voor Narsingh.

Met van Basten als coach en een goede transfer van Narsingh had SC Heerenveen zeker 2 spelers kunnen huren en ook nog wat kunnen kopen bij Ajax maar deze deur nu even dichtlaten.

Als Ajax inderdaad voor Assaidi gaat zal dat waarschijnlijk betekenen dat ze over Boerrigter heel slecht nieuws hebben gehad want anders zouden ze nooit een linksbuiten aantrekken , dat zal dus betekenen dat bij Ajax het bericht is binnengekomen dat het nog maar de vraag is of Boerrigter nog wel op topniveau voetbal kan spelen met zijn rugklachten.

Als dit niet het geval zou zijn dan zal Ajax nooit een linksbuiten voor veel geld halen , Assaidi kan ook op rechts maar moet het niet van zijn voorzet hebben maar meer van zijn actie naar binnen of buitenom.
Zal zeer zuur zijn voor Boerrigter maar gezondheid gaat toch boven alles lijkt me.

In mijn ogen een goeie aankoop en een voetballer waar je van kan genieten. goed in kleine ruimtes.
maar het tegenovergestelde van narshing, wel apart. en als boerrigter nog lang gebleseerd blijft kan je proberen sulejmani op rechts en aissaidi op links.

Haha dat zou de giller van het jaar worden .narsingh op drie ton laten afketsen en een speler voor 4 -5 miljoen wel halen terwijl je voor die positie er al drie hebt rondlopen.
Ik ben absoluut geen insider maar als dit doorgaat is het kopen om het kopen , maar vooralsnog gooi ik het op een broodje aap verhaal.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren