Voetbalzone

'Giroud en Podolski zijn wereldklasse spelers en geweldige aanwinsten'

Maandag, 16 juli 2012 om 15:10

Carl Jenkinson speelde afgelopen seizoen maar een bescheiden rol bij Arsenal, maar hoopt dat daar na de zomer verandering in komt. De Fins-Engelse verdediger is namelijk heel blij dat zijn club zich versterkt heeft met Lukas Podolski en Olivier Giroud. De aanvallers kwamen over van 1. FC Köln en Montpellier en voegen in de ogen van Jenkinson heel veel toe aan het spel van the Gunners.

/

Jenkinson, die vorig jaar zomer werd overgenomen van Charlton Athletic, speelde vorig seizoen negen Premier League-wedstrijden. Hij heeft nog drie jaar voor de boeg om door te breken in de defensie en deed mee in de eerste oefenduels met Anderlecht en Southampton, die elk 45 minuten duurden. Hij gaf een beslissende pass op Henri Lansbury tegen de Belgen en dat voelde goed, zegt hij op de clubwebsite.

“We domineerden niet, maar ik vond wel dat we de boel onder controle hadden en die belangrijke treffer maakten”, aldus Jenkinson. Vooruitkijkend naar het seizoen 2012/13 zegt de verdediger dat hij goede hoop heeft op succes, nu Giroud en Podolski erbij gekomen zijn. “Het zijn twee wereldklasse spelers, geweldige aanwinsten en schitterende aanvullingen voor deze club. Ik zie er echt naar uit met hen te spelen, iedereen bij Arsenal is blij met spelers van dit kaliber.”

16 juli 2012 om 15:21

Leuk en aardig Giroud en Podolski, maar die spelers zijn 1, misschien wel 2 klassen minder als Van Persie. Van Persie is wereldtop, Podolski en Giroud goede spelers.

Arsenal gaat t nog moeilijk krijgen.

16 juli 2012 om 15:48

Het zijn spelers die veel wedstrijden kunnen spelen, makkelijk kunnen scoren en zeker in het geval van Giroud goed kunnen combineren. In veel wedstrijden heb je daar net zoveel aan als een Van Persie.

16 juli 2012 om 19:52

Dat deden ze op een ander niveau. Arsenal is niets meer dan een subtopper nu en ik denk dat ze voortaan genoegen moeten nemen met de Europa League.

16 juli 2012 om 19:56

Ja, het zijn inderdaad dezelfde type spelers, maar v.persie is toch echt wel van een veel hoger kaliber dan die twee.

16 juli 2012 om 20:44

Volgens mij heb je het over een andere club, want Arsenal is toch echt derde geëindigd in de zwaarste competitie ter wereld en doet volgend jaar weer lekker mee in de Champions League.

16 juli 2012 om 21:12

ik vind dat arsenal onderschat word het is een goed team en ze worden niet zomaar derde in de PL.

16 juli 2012 om 15:23

Ik ben bang dat Arsenal voorbij gestreefd gaat worden door Spurs als ze geen waardige vervanger voor RvP halen. Giroud en Podolski zijn toch wel een klasse minder als Rvp, waar Podolski ook meer van de flank komt.

16 juli 2012 om 15:38

Vergeet Newcastle niet. Spurs heeft een nieuwe trainer en gaat Modric verliezen en we moeten nog afwachten hoe Vertonghen het gaat doen in zijn 1e seizoen daar. Newcastle is dus vooralsnog beter op elkaar ingespeeld en kan de lijn van vorig seizoen doortrekken.

16 juli 2012 om 16:37

Newcastle én Tottenham doen het momenteel beter dan Arsenal. Newcastle heeft inderdaad een heel goed ingespeeld team en Tottenham heeft toch nog spelers als Modric, Bale en Van der Vaart. Zulke goede spelers heeft Arsenal niet meer.

19 juli 2012 om 12:30

Maar vorig jaar waren we toch ook beter dan Arsenal met hetzelfde materiaal? Wat een onzin comment.

16 juli 2012 om 15:40

Zolang Wenger daar zit zal Arsenal gewoon mee blijven strijden om de plekken 3 t/m 5.

16 juli 2012 om 15:54

Gewoon 3 of 4. We verloren vorig jaar 2 toppers en eindigden dit jaar hoger, ondanks de waardeloze start en de winterperiode waarin we 12 verschillende backs moesten proberen.

16 juli 2012 om 16:05

Inderdaad, ik denk dat mensen Wenger nog wel eens onderschatten.

Je spelersmateriaal kan zo goed zijn als je wilt, als je geen goede trainer hebt die er een geheel van maakt heb je er niks aan. ;

16 juli 2012 om 16:20

jij praat wel makkelijk en alles komt maar uit je mond he. eerste zeg je Zolang Wenger daar zit zal Arsenal gewoon mee blijven strijden om de plekken 3 t/m 5
daarna geef je reactie op persiangooner Inderdaad, ik denk dat mensen Wenger nog wel eens onderschatten.

Je spelersmateriaal kan zo goed zijn als je wilt, als je geen goede trainer hebt die er een geheel van maakt heb je er niks aan

denk is na wat je zegt

16 juli 2012 om 16:26

Denk jij eens na wat je zegt.

Zolang Wenger daar zit maakt Arsenal meer kans op de plekken 3,4 dan elke andere trainer die je daar had neergezet. Of wilde je graag Wenger ruilen voor Redknapp?

Je spelersmateriaal kan zo goed zijn als je wilt, als je geen goede trainer hebt die er een geheel van maakt heb je er niks aan

Ja wat is hier mis mee?

16 juli 2012 om 16:31

en waarom is er dan geen kans om 1 of 2 te zijn als wenger daar zit ?
wenger is een top trainer en een van de beste. bij voetbal weetje nooit vorige seizoen zeiden iedereen ook al dat arsenal niet eens in de top 6 komt en waar zijn ze geindigd 3e dus zegt niet dat dit jaar zelfde is met dit matrial

16 juli 2012 om 16:36

Plekken 1 en 2 zijn momenteel ver weg dat weet jij ook. Als je mijn reacties nou eens goed doorlas zou je zien dat ik positief ben over Arsenal en niet negatief zoal velen dat zijn.

Als Arsenal dit jaar weer 3rde of 4de eindigt doen ze dat gewoon uitstekend, ze presteren immers met matige middelen zo kan je dat gerust zeggen dat is geen schande want dat is nou eenmaal de situatie waarin Arsenal zich bevind.

Er zal nog het een en ander moeten gebeuren voordat Arsenal weer om de plekken 1 en 2 zal strijden maar ik sluit niet uit dat ze voor de League cup en de Fa cup kunnen strijden, Liverpool en Chelsea kunnen dat namelijk ook.

16 juli 2012 om 16:42

nou ik weet ook goed dat het niet makkelijk is maar het kan wel, met voetbal weetje nooit. city heeft miljoenen aan spelers maar arsenal won wel thuis van ze en chelsea selfde. het heeft gewoon met mentalieteit als ik het zo zie en dat somige spelers gewoon hun kop laten hangen

en zo als veel mensen zeggen van persie is een wereld top beter dan giroud en podolski nou wat die vorige seizoen heeft laten zien heeft iedereen gelijk ma nou zitten we in een niuewe seizoen dus iedereen op 0 en dus kunnen we niet zeggen dat van persie wel beter gaat doen we moeten het eerste zien, en als hij weg gaat dan is het zo dan moet hij maar is daar laten zien

elke seizoen wat voor aankoop ook bij arsenal komt kijk ik met alle plezier en steun ik me ploeg en dit jaar zelfde met of zonder van persie

16 juli 2012 om 16:49

Tuurlijk het kan wel maar realistisch is het niet, zelfde als dat jij zegt we kunnen met Ajax / Feyenoord de CL winnen, kan wel maar realistisch is het niet;

Ik ben er in ieder geval wel van overtuigd dat Arsenal voor de plekken bovenin zal meespelen. Welke plekken dat zijn is ieders mening, ik hou het op 3 t/m 5.

16 juli 2012 om 16:52

Arsenal mist elk seizoen wel vele basis krachten
Zo had Arsenal dit seizoen backs problemen.
Vorig jaar Keepers en spits probleem.

16 juli 2012 om 17:03

Emiratesstadion, hij bedoelt het helemaal niet zo vijandig als jij het opvat. Jij weet net als ik dat de plekken 1 en 2 erg ver weg zijn voor Arsenal. Niet onbereikbaar natuurlijk, maar wel ver weg. Maar met dit spelersmateriaal zou vrijwel elke club slechts meedoen in de subtop, en niet meer. Geloof me, er is geen andere coach dan Wenger die onder deze omstandigheden zo buitengewoon goed zou kunnen presteren.
Eind jaren 90 en begin 2000 is er bij Arsenal voor de lange termijn gekozen. Een nieuw stadion, de hele jeugdopleiding die helemaal opnieuw werd opgezet in 98, etc. Men wist dat de komende tien/vijftien jaar moeilijk zouden worden en er een heel beperkt budget zou zijn. En zoals we nu weten is er maar een man op aarde die er in zou slagen om ondanks alle beperkingen toch nog elke jaar CL voetbal binnen te halen, wat enorm belangrijk is voor de financiering van alle projecten.

Helaas kennen vrij weinig mensen wat er eigenlijk aan de hand is, zodat het gros van de mensen Wenger als een gierige stijfkop die alleen maar Franse pubers koopt. Zelfs enkele Arsenal supporters schijnen het idee te hebben dat Arsenal geld kan toveren om absolute toppers te halen, terwijl wij een beperkt budget hebben. Het meeste geld dat binnenkomt door transfers wordt ook gebruikt om o.a. het stadion af te betalen. Om nu ook nog tientallen miljoenen in nieuwe spelers te stoppen zou financieel erg onverantwoord zijn.

16 juli 2012 om 17:03

-dubbelpost-

16 juli 2012 om 17:03

-dubbelpost-

19 juli 2012 om 12:31

Ja precies. Na 2014 komt Arsenal hopelijk weer opgang nadat het stadion is afbetaald en we eindelijk kunnen investeren.

16 juli 2012 om 15:27

Zolang je het zelf maar gelooft Jenkinson... wereldklasse... Jullie hadden nog een wereldklasse speler over in dat team van jullie, en die wil z'n contract niet verlengen.

Giroud heeft een goed seizoen gehad in de Franse competitie. Maar dat maakt je zeker geen wereldklasse speler. Ik denk dat Jenkinson zelfs nog nooit van Giroud gehoord had tot op het moment dat hij aan Arsenal werd gelinkt.

Podolski was vroeger een groot talent. Heeft het nooit echt waargemaakt. Gefaald by Bayern, speelt nu bij een team dat uit de Bundesliga degradeerd... Het is een goede speler, dat zeker, maar wereldklasse... Nee. Vond hem ook de zwakste speler aan de kant van de Duitsers op het EK.

16 juli 2012 om 15:44

Het is maar hoe je het bekijkt. Adebayor zat op de bank bij Monaco. Dado Prso kreeg destijds de voorkeur. Uiteindelijk lukte het hem wel om 20+ goals te scoren in de Pl.

16 juli 2012 om 15:53

Toch zijn het op het moment zeker geen wereldklasse aankopen. Zou heel knap zijn als Jenkinson dat nu al kan zien, dan zou die een betere scout zijn als voetballer.

16 juli 2012 om 15:28

De man van het weergaloze eigen doelpunt , deze man is duidelijk niet van het niveau wat Arsenal moet nastreven , Arsenal heeft in mijn ogen te veel spelers die net niet zijn zoals Gibbs , Djourou , Squillaci , Park , Fabianski , Mannone en Chamakh.

Zijn allemaal redelijke spelers maar komen voor de top toch echt duidelijk tekort en Arsenal is top dus horen dit soort spelers niet het Arsenal shirt te dragen.

16 juli 2012 om 15:46

Arsenal is geen top, daar vergis je je in. In het tijdperk met Henry waren ze top. Nu mogen ze blij zijn als ze een Cl-ticket halen.

Ik begrijp Arsenal volkomen. Als spelers te duur zijn, haal je anderen. Maar in deze tijd kiezen spelers voor het geld, dus moet Arsenal ook niet klagen dat (wat volkomen logisch is) ze naar andere clubs gaan. Wat je dan nog kan kopen zijn talentjes, of net niet spelers. Opsich geen probleem, maar in deze tijd speel je niet meer met de top mee als niet veel geld uitgeeft. Dus moeten ze oiphouden om zich een topclub te noemen.

16 juli 2012 om 15:51

Gibbs is chronisch geblesseerd. Anders was hij nu al vaste linksback van Engeland. Die jonge heeft zo ontzettend veel potentie, maar zijn fysieke gesteldheid zit hem dwars.

Rest heb je gelijk over, al was ik vroeger fan van Djourou, maar dat is het ook niet.

Chamakh was ik ook fan van, maar die deed het 2e jaar amper wat!
Overigens zijn er spelers die ik nog wel een kans zou geven: Denilson & Vela bijvoorbeeld. Maar die 1e lijkt definitief weg te gaan na zijn 2e verhuur naar Brazilie!

16 juli 2012 om 15:30

Wordt er niet warm van. Giroud scoort dit jaar voor het eerst meer dan 20 doelpunten, waarvan ook nog eens de helft penalty's. Podolski is een gewaardeerde speler maar niet iemand die de Premier League even op z'n kop komt zetten met z'n flitsende acties. Aanwinsten van het kaliber Gervinho en Chamakh dit. Al lijken het me wel twee verstandige en stabiele personen, dat dan weer wel. Misschien kunnen ze iets meer volwassenheid geven aan Arsenal, maar meer ook niet denk ik.

16 juli 2012 om 15:43

Inderdaad, ik zie in deze spelers meer om de breedte te versterken dan ze daadwerkelijk Arsenal naar een hoger niveau gaan tillen.

Mits ze Van Persie kunnen behouden ( kleine kans weliswaar ) maken ze een goede kans om in ieder geval om een of twee prijzen te strijden, een wereldspeler als Robin is wel andere koek dan een Giroud en ze hebben dan in ieder geval spelers die Robin kunnen vervangen op de momenten dat het er niet toe doet.

16 juli 2012 om 15:52

Giroud had 21 goals waarvan maar twee penalty's dus niet overdrijven met de helft.

Beide zijn een klasse beter dan Gervinho en Chamakh. Podolski is 100-voudig Duits international waar hij 44 goals heeft gemaakt. Dat is gewoon knap op zijn leeftijd. Kan op drie posities en heeft misschien wel het beste schot met links in heel de PL. Is geen absolute top maar zeker een goede speler. Giroud zou als back up spits ideaal zijn. Is groot en sterk en heel goed in de lucht. Kan je dus brengen of kan je eerste spits in sommiuge wedstrijden afwisselen. Heeft bewezen te kunnen scoren in een fysieke competitie. Ik vind het wel goede aankopen, niet geweldig maar goed.

16 juli 2012 om 16:54

@10mt0m18

Check je feiten voordat je ze hier plaats Aub
Je verwart hem waarschijnlijk met Eden Hazard van wie inderdaad de helft van de doelpunten pentalies waren en de helft van de assist uit vrije trappen

Giroud zijn dolepunten compilatie staat op youtube. Kijk die maar eens eerst. Hij maakte montepelier dat zich pas heeft gepromoveerd kampioen van Frankrijk. Dat is nog een knappere prestatie dan die van Benzema toen hij Lyon dat jaar in jaar uit kampioen was nog eens kampioen maakte met minder doelpunten en assists dan Giroud

16 juli 2012 om 15:37

Ik heb het gevoel dat Giroud dezelfde richting ingaat als Chamakh. Beide spelers komen gewoon te kort voor de top van de Premier League. Podolski wordt denk ik wel een hit in London. Gevaarlijke speler met dreiging en scorend vermogen.

Van Persie moeten ze verkopen nu het nog kan. Veel geld voor een speler die waarschijnlijk nooit meer een seizoen als afgelopen jaar zal draaien.

16 juli 2012 om 15:37

Ik snap het eigenlijk nog wel dat Jenkinson deze spelers ziet als wereldklasse voetballers. Als je namelijk zo slecht bent als Jenkinson zelf, dan zijn spelers als Giroud en Podolski in vergelijking met hem natuurlijk al snel van een geweldig niveau.

16 juli 2012 om 17:25

Een 20-jarig talent afkraken die voor Arsenal 14 wedstrijden heeft gespeeld, waarvan de meerderheid als invaller. En dan ook nog durven Jenkinson's mening over deze spelers af te kraken... Jij zult er wel verstand van hebben.

16 juli 2012 om 19:28

20-jarig talent?
Alsjeblieft zeg; het enige goede aan Jenkinson vind ik zijn stamina en zijn voorzet. Voor de rest is hij nog slechter dan henk vos.
nee Nathianel Clyne, dat is een talentvolle rechtsback. Jenkinson is gewoon een fanboy die denk ik uit medelijden gecontracteerd is door Arsenal.

16 juli 2012 om 22:03

Een speler heeft veel meer nodig dan talent. Ik zie in Jenkinson een talent omdat hij met ervaring en training nog veel te leren heeft. Ik vind dat supporters, maar vooral ook clubs, snel hun jonge spelers afkeuren. Zie Ajax momenteel: Blind en Ebecilio werden eerst gezien als enorm slechte spelers, maar vorig seizoen hebben ze toch weer wat vertrouwen terug gewonnen. In het verleden heeft Ajax hier veel fouten in gemaakt, er zijn enorm veel jeugdspelers vertrokken terwijl ze het niveau wel aankonden. Zolang je vertrouwen geeft aan dit soort spelers, zul je hier in de toekomst van profiteren. Neem als voorbeeld ook Feyenoord.

Raar dat je zo'n speler al afschrijft voor hij zich kan bewijzen. En het enige waar je dat op baseert zijn de wedstrijden waar hij noodgedwongen in de basis moest starten, omdat Sagna geblesseerd raakte. In die wedstrijden stond hij ook nog eens vaak naast Djourou, omdat ook Vermaelen en Koscielny een aantal week geblesseerd waren. Dan vraag je toch wel heel veel van een talent als je het mij vraagt.

17 juli 2012 om 00:15

Ik zie het talent alleen niet, dat is het probleem.

17 juli 2012 om 00:18

Ebecilio heeft welgeteld 1 helft goed gespeeld, dat is die ene waarin die de hattrick maakte. Voor de rest was het gewoon drama. Nu ook weer, heb je hem al op 't trainingsveld of in oefenwedstrijden zien rondlopen? Wat een padje, totaal geen topsportmentaliteit dat je zo veel overgewicht kunt hebben. En dat notabene als een buitenspeler, die moeten het juist hebben van hun snelheid. Nee die Ebicilio heeft kansen zat gehad, dat gaat niks worden met die jongen.

17 juli 2012 om 09:47

Deze Jenkinson had pas 10 wedstrijden gespeeld ofzo voor charlton athletic.
Vervolgens laat hij zien dat hij over geen degelijk voetbal verstand beschikt; geen goede paas in huis heeft en verdedigend omver wordt geblazen. Het is gewoon veel te matig voor een 20-jarige speler. Als je kijkt Coquelin is 21 en die is zoveel beter dan Jenkinson. Ik zou zelfs nog eerder Eastmond op rb doen dan Jenkinson. Ik oordeel gewoon op de wedstrijden die hij heeft gespeeld en ik zie werkelijk waar totaal geen potentie in hem. Clyne daarentegen laat het wel zien.

16 juli 2012 om 15:44

dat Carl Jenkinson nog niet om echte versterkingen vraagt joh na zoón gweldig jaar voor hem; Ik persoonlijk denk dat Jenkinson blij mag zijn dat arsenal niet met echte verdedigende versterkingen komt want dat speelde hij 0,0 wedstrijden.

16 juli 2012 om 15:46

Btw wat vind ik het jammer dat het echte leven niet is zoals de Titels van VZ.

16 juli 2012 om 16:03

Beide maken Arsenal niet sterker. Giroud is de mindere versie van Chamakh en Podolski id niet sterker dan Aoc. Beide spelers zijn niet van het niceau dat je als titelkandidaat dient na te streven. Ik snap niet waarom Arsenal geen goede spelers aantrekt. Er zijn toch wel betere alternatieven? Van Persie moet gewoon blijven, anders hoop ik dat hij niet naar United komt maar naar City gaat ofzo.

16 juli 2012 om 16:31

Giroud een mindere versie van Chamakh?! Chamakh is nooit boven de 15 doelpunten in de ligue 1 gekomen, Giroud wel. Verder heeft Giroud ook nog 9 assits (dacht ik) en is hij met zijn extreem sterke en grote lichaam een goed aanspeelpunt.

16 juli 2012 om 17:14

Giroud is dus de betere versie van Chamakh, verder is het natuurlijk afwachten en Podolski is 3x beter dan Gervinho & Walcott. Prime versterkingen en de rede van dit soort aankopen is de prijs/kwaliteit verhouding gewoon erg gunstig is.

Iedereen weet dat Arsenal niet de 35+ bedragen uitgeeft aan 1 speler, nooit niet.

16 juli 2012 om 19:26

Dit vind ik ook van Javier Hernandez, Johnny Evans, Anderson, Fletcher ( al jaren ), Kzcuzak, Ferdinand ( matig vooral de laatste 2 seizoenen ).
Je kunt geen 8 wereldsterren hebben; die heeft Man United ook nooit gehad.
Poldi en Giroud zijn zeker bruikbare spelers, maar niet die klasse die nodig is om rvp te vervangen. Daar heb je wel gelijk in.

16 juli 2012 om 22:18

Fletcher is gewoon een wereldspeler hoor. De beste mancunian na Vidic en Rooney. Ferdinand is nu wat minder maar was ook een wereldspeler. Natuurlijk moet je niet 11 wereldspelers hebben maar Giroud en Podolski komen natuurlijk niet in de buurt van die jongens die jij opnoemt. Daarnaast zijn deze namen bij Arsenal gehaald voor de basis terwijl jou namen op de bank zitten.

United geeft ook niet 35 aan een speler normaal gesproken. Kijk eens naar Kagawa, die had Arsenal ook kunnen hebben... Of Lewandofski ofzo..

17 juli 2012 om 09:43

Giroud voor de basis? poldi wel ja, maar Giroud is in 1e instantie gewoon als back up voor RvP gehaald.
en mag ik even heel hartelijk lachen om het feit dat je fletcher een wereldspeler vind hahahaha

En kagawa waren we ook mee bezig, maar hij koos voor Man United ( logisch ). Lewandowski wordt niet verkocht door dortmund, omdat hij een contract tot 2014 heeft.

16 juli 2012 om 16:06

Nah, Carl, sorry. Dit zijn geen absolute toppers. Het zijn absoluut geen slechte spelers. Maar eentje is een one season wonder en de ander heeft clubvoetbalwise nog niks gepresteerd. Maar ze waren niet duur en daar draait het om he.

16 juli 2012 om 16:12

ja die Carl Jenkinson heeft gelijk met Lukas Podolski en Olivier Giroud haal je wel weer twee geweldige spelers der bij.voor arsenal is het des te beter meer concurrentie bijvoorbeeld walcot,gervinho.chambarlain moeten proberen de concurrentie strijd aan te gaan met Podolski en Olivier Giroud ook al speelde gervinho niet heel veel wedstrijden.

16 juli 2012 om 16:27

Carl heeft gelijk Het zijn twee topspelers en 2 goede aanwinsten. Ze hebben allebei scoringsvermogen (giroud - 21 goals, 35 wedstrijden - topscorer ligue 1 en Podolski - 18 goals, 29 wedstrijden - 5de van de topscorerslijst Bundesliga) + Giroud is groot en sterk (in de lucht) en Podolski is snel en heeft goede en harde afstandsschoten. Het zijn echt twee goede spelers, ze gaan het nog maken in Londen (arsenal)

16 juli 2012 om 16:42

Je zegt het al de 5e topscorder van de Bundesliga... Waarom haalt Arsenal niet 1 tm 4?

16 juli 2012 om 17:07

Gedeeld 4de met Pizzaro en Reus. Arsenal was op zoek naar een winger en dan kom je uit bij Reus of Podolski. Reus was al aangetrokken door Dortmund dus ging men voor Podolski.

16 juli 2012 om 16:33

zo'n slechte selectie hebben we nou ook weer niet. Om te beginnen heb je centraal achterin een top duo die zeker niet minder zijn dan mancity/chelsea/united. Ook is onze rechtsback van wereldklasse die hoger in de pikorde staat dan evra in het franse elftal. Song is een beest ala tiote/felaini. En niet te vergeten de beste box to box speler van de premierleaugeu is back guys Wilshere!! ook is arteta een belangrijke schakel dit zag je toen hij vorig jaar gebleseerd raakte. Tot slot hebben we met aoc een toptalent in huis.

scezny/fabia
sagna/jeniki
kos/merte
vermael
gibbs/santos
arteta/rosic
song/frimpon
wilshere
wallcott/aoc
giroud/chamk
podol/gerv
16 juli 2012 om 17:16

Sagna is een aardige rechtsback, probleem is alleen dat hij constant geblesseerd is. Ze hebben 2 goeie Cv's dat zeker, en Song is ook een topper op zen positie, maar je kan deze selectie toch niet vergelijken met dat van een Chelsea/city/united?

16 juli 2012 om 17:50

Sagna is haast nooit geblesseerd. Hij heeft alleen dit seizoen de pech dat hij 2 keer een wedstrijd is uitgetrapt.

16 juli 2012 om 19:17

'giroud en Podolski zijn wereldklasse spelers en geweldige aanwinsten'

Zegt Jenkinson. Zucht. Podolski en Giroud wereldklasse. * kuch kuch *

16 juli 2012 om 19:23

Jenkinson nam ik al vanaf het begin niet serieus. Wat een onzin lult die vent zeg;
het is geen wereld niveau. het zijn bruikbare spelers, maar zeker niet die kwaliteitsinjectie die je hebt als RvP vertrekt. Dan heb je nog minimaal 1 uitmuntende speler voor nodig.

16 juli 2012 om 21:45

Kom op man! Hij bekijkt het vanuit eigen perspectief; dus vergeleken met hem zijn ze wereldtop
;

17 juli 2012 om 09:44

haha ja oke , vanuit zijn perspectief wel ja Maar daarmee is ook alles gezegd

16 juli 2012 om 23:16

Wat hou ik tog van de club Arsenal , prachtige geschiedenis.
Hebben het geld , laten jeugdige spelers spelen , en het is niet zo ' n club met 10 Linksbuitens..

17 juli 2012 om 00:13

Ik als gunner ben Robin van Persie dankbaar voor zijn laatste anderhalf jaar... maar is het niet zo dat hij de 6 1/2 jaar daarvoor steeds moeizame seizoenen doormaakte, veelal dankzij blessures... ik vind de titel Wereldklasse spits dan toch wel een beetje overdreven.. laten we eerst maar kijken of hij het zou kunnen herhalen/volhouden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Arsenal

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
3.Chelsea7235
4.Arsenal7034
Voor de complete stand: Premiership
SpelersPositieW
Santi CazorlaMiddenvelder3712
Aaron RamseyMiddenvelder351
Per MertesackerVerdediger333
Mikel ArtetaMiddenvelder336
Olivier GiroudAanvaller3311
Lukas PodolskiAanvaller3211
Theo WalcottAanvaller3114
Voor de complete selectie: Clubpagina Arsenal.
Programma 
Uitslagen
Voor de alle wedstrijden: Clubpagina Arsenal.

5 fans
Verdediger, 21 jaar

In de wandelgangen

Zondag 19 mei
Massimo Ambrosini beschikt over een aflopend contract en staat in de belangstelling van West Ham United. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Wat beoogde Advocaat nu werkelijk met zijn terugkeer bij PSV?

Al in december baalde Dick Advocaat van het dagelijkse pendelen naar zijn werk. Tijdens zo’n geestdodende rit tussen Den Haag en Eindhoven (en weer terug) betastte hij zijn pols en vroeg zich nuchter af of hij niet beter kon gaan vissen op de pier van Scheveningen. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling
  •  
    Door ( reacties)

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Pagina gegenereerd in 0.359375 seconden.