Voetbalzone

Update: 'Opnieuw problemen rond transfer Amrabat'

Donderdag, 12 juli 2012 om 17:13

De beoogde overgang van Nordin Amrabat naar Galatasaray leek definitief afgeketst, maar donderdag lijkt de transfer van de Kayserispor-aanvaller alsnog afgerond te zijn. Dit meldt de Turkse topclub op de officiële website. De twee partijen hebben toch overeenstemming bereikt.

Bekijk de voorpagina voor het laatste nieuws.

Poll

Denk je dat Nordin Amrabat het goed gaat doen bij Galatasaray?

12 juli 2012 om 15:12

Hopelijk komt zo'n jongen daar weer toe aan ze oude niveau en kunnen we weer genieten van ' de Amrabat show ' zoals ze tijd bij VVV Venlo !

12 juli 2012 om 15:20

uiteindelijk speelt hij nu voor de kampioen van turkije, gaat die de champions league in. dit is dus het moment om te vlammen voor hem.
altijd al een goede speler geweest

12 juli 2012 om 15:26

oude niveau van vvv? hij heeft het bij kayserispor ook goed gedaan, anders betaald galatasaray geen 8 miljoen voor je.

12 juli 2012 om 22:33

Amrabat is een echte flankspeler. Hij speelt het lieft linksbuiten volgens mij maar in Turkije speelt hij rechtsbuiten als ik het goed heb.
Het punt is dat elk echte flankspeler, en vooral nederlandse flankspelers omdat we in Nederland in de jeugd met echte rechts - en linksbuiten spelen, zal slagen in de Turkse competitie.

Ik durf te wedden dat ze gek zullen worden op Kuyt omdat hij ook een flankspeler is. In Turkije zijn ze niet gewend om tegen spelers te spelen die op de zijlijn spelen. Ook Robben zal over zo´n 5 jaar naar Turkije komen en zal weer opbloeien.

12 juli 2012 om 15:12

Dit vind ik toch wel jammer, 8 miljoen is veels te veel voor Amrabat, we konden net zo goed een betere speler halen.

12 juli 2012 om 15:24

voor 8 miljoen kan je een goeie buitenlandse spits kopen en Baros wegdoen die al over zijn top is , 8miljoen voor Amrabat is echt te veel

12 juli 2012 om 15:31

Zeker weten geen 8 miljoen waard. Ik vind Amrabat maximaal 5 miljoen. Kan je beter Narsingh of Assaidi halen anders voor 5 miljoen.

Zou wel wat zijn mocht Kayserispor met die 8 miljoen voor 5 miljoen Assaidi kopen. Leveren ze geen kwaliteit in maar maken wel winst.

12 juli 2012 om 15:49

Assaidi komt er ook nog bij.

12 juli 2012 om 15:51

Dat zie ik Assaidi echt niet doen hoor, naar Kayserispor gaan. Heeft daar niks te zoeken. Assaidi heeft ambities, het is niet voor niks dat hij meerdere clubs uit het Midden-oosten met hun vele miljoenen heeft geweigerd om in Europa actief te kunnen blijven.

12 juli 2012 om 16:51

jullie volgen de turkse competitie niet.
amrabat deed het goed kayserispor, 8 miljoen is hij wel waard

12 juli 2012 om 15:31

Heb je Amrabat afgelopen seizoen zien spelen? Was gewoon een van de betere spelers van de Turkse competitie. Hij is niet meer de Amrabat zoals hij bij PSV was.

12 juli 2012 om 15:38

Klopt, hij is zeker niet meer de speler die hij bij PSV was. Fysiek heeft hij zich echt ontwikkeld, dit was ook zijn zwakte in de Nederlandse competitie. Hopen dat hij gaat verrassen bij Gs!

12 juli 2012 om 15:38

Met alle respect, Amrabat is zeker een speler die ik graag wou zien bij Galatasaray. Maar meer voor 5 of 6 miljoen, 8 miljoen is hij zeker niet waard, voor dat bedrag hadden wij Keita van Lyon gehaald.

12 juli 2012 om 15:55

Ja, Keita is inderdaad ook een zelfde speler als Amrabat. Goede vergelijking! ;

12 juli 2012 om 16:18

Ja want ze zijn allebei buitenspelers, misschien weet jij niet wie Kader Keita is?

12 juli 2012 om 17:15

@psvfan1994

Echt het toppunt van selectief lezen wat jij doet.

Hij zegt nog Keita van Lyon.

Er bestaan wel meer voetballers die Keita heten.

12 juli 2012 om 19:18

5 goals in 25 wedstrijden vind ik niet spannend klinken of had ie meer dan 10 assists of zo?

jaar daarvoor 1 goal in 14 wedstrijden...

12 juli 2012 om 15:12

Mooie stap voor Amrabat en ook lekker voor PSV dat ze recht hebben op 25% van de transfersom (toch 2 mln). Nu alleen maar hopen dat het geld ook (snel) wordt overgemaakt naar Eindhoven.

12 juli 2012 om 18:26

Haha die Turken denken dat ze het even kunnen regelen zie tekst: 'de Turkse club wil af van het percentage dat naar PSV gaat'.

Wat denken ze wel niet?! Eerst met je volle verstand een contract tekenen en dan doodleuk er onderuit willen komen.

12 juli 2012 om 19:26

Ja, de grapjokers! Alsof PSV daar akkoord mee zal gaan!

12 juli 2012 om 20:24

Ja dat gebeurd wel vaker in dat soort landen, volgens mij weten ze niet wat een contract betekend ofzo.. lijkt me vrij sterk dat ze hier onderuit kunnen komen maar goed..

12 juli 2012 om 20:31

@malafronte9, Dammi... & maste...

Je kunt ook gewoon logisch nadenken...

Kayserispor vroeg/vraagt een bepaald bedrag met als voorwaarde dat Galatasaray ook x-percentage dat naar PSV gaat voor haar rekening neemt. Galatasaray onderhandelt of heeft dit inmiddels al gedaan (weet niet in welk stadium de onderhandelingen zich bevinden) om Kayserispor gewoon een deel van de transfersom af te staan in plaatst van deze nog boven op de transfersom te rekenen. Zoals ik al zei: logisch nadenken en je was hier zelf ook op gekomen.

12 juli 2012 om 20:49

dat staat los van Psv... ook al betaald gala meer of minder.. het lijkt me dat ze nog steeds psv moeten betalen..

12 juli 2012 om 21:40

Het staat sowieso los van Psv. Ik vraag me af hoe jullie er bij komen dat PSV haar deel niet gaat krijgen of dat uberhaubt het doel van Galatasaray is. Galatasaray wil af van de wens van Kayserispor dat Galatasaray het doorverkoop percentage op zich neemt...zodra Kayserispor af stapt van haar wens, dan gaat zij automatisch akkoord met het zelf betalen ervan.

12 juli 2012 om 21:40

Het staat sowieso los van Psv. Ik vraag me af hoe jullie er bij komen dat PSV haar deel niet gaat krijgen of dat uberhaubt het doel van Galatasaray is. Galatasaray wil af van de wens van Kayserispor dat Galatasaray het doorverkoop percentage op zich neemt...zodra Kayserispor af stapt van haar wens, dan gaat zij automatisch akkoord met het zelf betalen ervan.

12 juli 2012 om 22:59

Omdat dat zo aangegeven staat in de tekst.. " En dat is nu net waar Kayserispor problemen mee heeft: de Turkse club wil af van het percentage dat naar PSV gaat " Interpreteerik het misschien verkeerd?

12 juli 2012 om 15:13

ze spreken over een bedrag van 8-8.5miljoen euro ! Dus psv gaat lekker flink cashen dankzij ons...
fatih terim wou amrabat echt hebben en amrabat wou GS ! mino raiola deed moeilijk bij de transfer van assaidi, die die lijkt dan ook afgeketst nu.

hopelijk worden deze spelers snel bekent gemaakt: hamit altintop, burak, melo amrabat

12 juli 2012 om 15:31

Zo! 8-8.5 miljoen. Dat is wel 'n hoog, maar mooie, bedrag. Nordin Amrabat verdiend deze transfer ook, want ik vond hem uitstekend spelen afgelopen seizoen. Het enigste dat hij nog moet verbeteren, is z'n scorend vermogen, vind ik. Maar voor derest vind ik het wel goed bij Amrabat.

Als Hamit Altintop, Burak Yilmaz en Felipe Melo er ook nog is bijkomen, dan pas heeft Galatasaray echt 'n schitterend elftal en misschien wel Champions League waardig.

Muslera
Eboué
Kaya
Ujfalusi
Balta
Altintop
Melo
Colak
Amrabat
Elmander
Burak
12 juli 2012 om 15:40

Schitterende opstelling, alleen je vergeet de ' Pirlo' van Galatasaray. Selcuk Inan.
Hij is 1 van onze steunpilaren, die zeker weten zal gaan spelen naast Melo. Natuurlijk zal er veel gerouleerd worden, maar Selcuk Inan zal 1 van de spelers zijn die de meeste wedstrijden gaat spelen.

12 juli 2012 om 15:46

Vervang Colak maar door Selcuk Inan, beste speler afgelopen seizoen en spelverdeler, goed voor 13 goals en 13 assists waarvan 5 heerlijke vrije trappen! Die staat 100% basis.

12 juli 2012 om 15:13

2 Miljoen voor Psv, dat si toch mooi meegenomen in de tas.

Mooie transfer voor Amrabat, toch een grote club in Turkije.

12 juli 2012 om 19:21

2 miljoen gaat voorlopig niet door, net als die Spaans clubs willen die Turkse clubs ook niet aan hun afspraken herinnerd worden

12 juli 2012 om 15:13

Mooi, kan het een deel van de transfer van Narsingh dekken.

12 juli 2012 om 15:13

Zou dit betekenen dat Assaidi niet meer naar Gala gaat? Want als daar geen geinteresseerde partijen voor zijn, zou zuur zijn voor Heerenveen. Dan heb je twee top buitenspelers met een 1-jarig contract waar geen club meer geïnteresseerd voor is. Tenzij bijv. Fulham zich weer meld, maar daar wil je toch niet heen.

12 juli 2012 om 15:15

denk het ook dat die transfer afgeketst is... allemaal schuld van raiola !

12 juli 2012 om 15:18

Er zullen heus wel meerdere ploegen interesse hebben, maar nog niet concreet. Transfermarkt ligt dan ook nog dik 1,5 maand open!

Fulham zou je niet heen willen? Je speelt in de mooiste competitie van de wereld ( naar mijn mening) en het is een ideale springplank voor een nieuwe stap omhoog. Daarbij is het toch een mooie club hoor, ik zou liever voor Fulham spelen als Heerenveen

12 juli 2012 om 15:23

Als aanvaller niet hoor, Assaidi of Narsingh horen daar toch niet thuis, het is zeker de mooiste competitie maar deze spelers horen niet een hele wedstrijd mee te verdedigen en dan enkel te counteren. Die moeten spelen in aanvallende ploegen die willen winnen. En dan zou ik dus liever nog een jaartje bij Heerenveen spelen en dan naar een betere club in Engeland, Spanje of Duitsland gaan.

Maargoed dat is persoonlijke smaak he. Als verdediger zou je bij een Fulham wel veel kunnen leren.

12 juli 2012 om 15:21

Marseille is Assaidi geinteresseerd. Ze betalen ook beter dan GS, Marseille biedt 5 miljoen. Ik zie hem eigenlijk het liefst in Spanje. Daar komt hij het best tot zijn recht met zijn techniek.

12 juli 2012 om 15:26

Marseille zou ook een mooie clubs voor hem zijn, kun je ook veel leren tegen die beren van verdedigers en die club voetbalt wel lekker naar voren. Heeft die wel zware concurrentie als ik me niet vergis, van spelers als Ayew en Valbuena.

12 juli 2012 om 15:13

Raiola en Assaidi hebben het weer voor mekaar gekregen. Net zoals in de winter met Spartak Moskou bleven ze weer aanvullende eisen terwijl Heerenveen er allang uit was met de club.

12 juli 2012 om 15:14

is weer 2 miljoen extra om bij narsingh te kunnen leggen. of om die 5 miljoen te betalen voor dat kunduzakkord-gebeuren...

12 juli 2012 om 15:16

Ligt aan aan zijn zaakwaarnemer.. Die bepaald waar die naar toe gaat als die ergens meer geld krijg moet die daar naar toe. Laat Narshing maar lekker gaan, we gaan wel in de jeugd kijken.

Brands ging niet verhogen zei die, zullen we wel zien

PSV kende doen ze het niet vast houden voor dat gezeik ze moeten kopen... Klopen misschien wel bij gemeente aan voor die geld. Als PSV slim is halen ze Narshing nog niet en lekker wachten. Ajax gaat ook niet verder, PSV ook niet zeiden ze maar Brands liegt vaak.

Gelukkig hebben we nog jeugdspelers die die plek overkan nemen, Mickey is ook niet verkeerd als die in zijn vorm komt.

narshing alvast veel geluk bij Psv. Met je centjes.

12 juli 2012 om 15:18

PSV kennende gaan ze gewoon voor Narsingh en hebben ze skitta aan dat Kunduz akkoord. Grapje, grapje.

Dat Kunduz gebeuren zal aan het eind van het seizoen afgerekend worden dus voor nu kunnen ze het uitbesteden aan Narsingh.

12 juli 2012 om 15:25

Die twee miljoen kun ze beter een verdediger mee halen.

12 juli 2012 om 19:23

of een scorende spits want als Mataz er naast staat wie gaat die goals dan maken die Mertens en Narsing moeten gaan bedienen?

12 juli 2012 om 15:14

8 mio een beetje veel voor een breedte aankoop.. majah.. er gingen volgens mij ook andere dingen bij spelen op gegeven moment.. de president heeft eerder wel eens gezegd dat ze de banden met andere clubs belangrijk vinden en dat ze soms iets guller kunnen zijn :D Galatasaray is een gulle club wat dat betreft :D

12 juli 2012 om 15:19

Breedte aankoop? Amrabat krijgt gewoon een basisplaats.

12 juli 2012 om 15:25

Denk niet dat hij een basisplaats gaat krijgen. In grote lijnen ben ik het met jou opstelling beneden ergens eens, maar linkshalf zal de plek zijn voor Emre Colak! Fatih Terim is vastbesloten om Emre en Semih klaar te stomen voor de toekomst. Afhankelijk van sommige wedstrijden waarin hij het spel breed wilt houden, zal Amrabat misschien basis krijgen, maar 1ste keus verwacht ik Emre Colak.

12 juli 2012 om 15:45

Ik verwacht het juist precies anders. We hebben gezien dat Amrabat moeilijk 90 minuten kan spelen. Daarom verwacht ik dat Emre meestal rond de 70ste minuut mag invallen en soms ook basis mag beginnen als Amrabat uit vorm is of als we teveel buitenlanders hebben opgesteld in de eerste 11.

12 juli 2012 om 15:52

Tijd zal het laten zien. Over teveel buitenlanders is dan juist weer een voordeel voor Emre. Muslera, Eboue, Ujfalusi, Melo en Elmander zullen de voorrang hebben voor een basisplek als hij een buitenlander moet schrappen. Na jou opmerking sta ik zelfs nog meer achter mijn verwachting

12 juli 2012 om 19:24

ik neem niet aan dat een club 8 miljoen betaalt voor een speler om hem vervolgens op de bank te zetten?

13 juli 2012 om 11:42

Ik begrijp je gedachte, maar trainer Fatih Terim, zal niet letten op het prijskaartje van iemand. Hij zal de spelers beoordelen op hun arbeid en datgene wat ze kunnen toevoegen. Aan de linkerflank heeft afgelopen seizoen Emre Colak gespeeld, die ook Riera op de bank heeft gehouden. Fatih Terim vindt het ook erg belangrijk om eigen talenten door te laten breken. Amrabat is een type speler die er nog niet is in de selectie, waardoor hij hem wilde voor meer mogelijkheden.

12 juli 2012 om 15:16

Faya voor Assaidi, nu zal die alleen maar nog meer een hekel hebben aan Hansma. Dat word contract uitdienen en gratis vertrekken waarschijnlijk.

12 juli 2012 om 15:17

Franse media heeft het erover dat Olympique Marseille 5mil wil gaan bieden voor Assaidi.. Ben benieuwd..

12 juli 2012 om 15:18

Heerenveen had allang een overeenstemming bereikt met Galatasaray hoor. Het lag aan Raiola dat de transfer van Assaidi niet door ging.

12 juli 2012 om 15:19

Tuurlijk joh. Hansma was er allang uit met Galatasaray. De deal is door Assaidi en Raiola stuk gelopen. Hansma en Heerenveen treffen geen blaam in deze.

12 juli 2012 om 15:20

OM is ook niet een misselijke club, zou mooi zijn voor hem.

12 juli 2012 om 22:15

En is dat een ramp dan? Hij kan nog een jaar spelen onder van Basten, wat niet de minste trainer is. Ook zal hij zijn doelpuntjes meepikken en zich nog meer in de kijker spelen. Bovendien, als hij transfervrij is, kan hij bij zijn nieuwe club een hogere salaris plus tekengeld vragen! Dus zo'n ramp is het niet voor Assaidi.

Wel opmerkelijk, want Amrabat kan echt niet tippen aan Assaidi

13 juli 2012 om 13:51

Zeg dat maar tegen Vertonghen die FdB zelfs moest smeken blijkbaar.

12 juli 2012 om 15:17

Dat Kaseri van die 8miljoen dan maar heel snel die 3,5 ton aan opleidingsvergoeding voor Bayram aan Nac storten.

Lullig voor Assaidi,raiola wil alleen het beste voor zichzelf,dat zijn client nu naast een transfer grijpt,zal hem niet veel doen.

12 juli 2012 om 15:17

Ik ben benieuwd of het echt zo ver is.. Ik heb aanstaande zaterdag een interview met 'm en dan zal ik het hem vragen.. Zou mooi zijn voor 'm als hij naar GS is/gaat..

12 juli 2012 om 16:04

Ik had gister al een interview met hem en hij vertelde dat hij niet zo houd van interviews in het weekend, het heeft toch geen meerwaarde om dit te vertellen of wel?

12 juli 2012 om 17:38

Leuk zo'n bijdehande opmerking maar waarom heeft het geen meerwaarde? De geruchten gaan rond dat hij naar GS en daar gaat deze topic over. Een betere bron dan hijzelf heb je niet en toevallig heb ik zaterdag een interview met hem dus kan ik het hem vragen.

Kun je een poging gaan doen om grappig te zijn, maar feit blijft dat het met het artikel te maken heeft. En als het voor jou geen meerwaarde heeft dan snap ik niet waarom je erop reageert.

Waar jij je druk om maakt.

13 juli 2012 om 12:33

Ik bedoelde meer dat je erbij haalde dat jij een interview met hem hebt deze zaterdag, dat heeft geen meerwaarde om te vertellen. Ga in op het onderwerp en hou het daarbij.

Is verder niks persoonlijks hoor, ik heb nooit problemen met je reactie's gehad, altijd wel redelijk goed over nagedacht maar deze is niet nodig, maar dat is mijn mening, hoef je je dus niet over aangevallen te voelen.

12 juli 2012 om 15:17

hahaha @ ubootje
zo'n reacttie was het opwachten van een psv-er , ongelooflijk lekker het geld bij elkaar schapen hoor jongens

12 juli 2012 om 15:17

8 miljoen plus een speler...

Beetje veel geld. Maar ik denk dat Amrabat het geld wel waar gaat maken.

Of: Galatasaray heeft een akkoord met Burak Yilmaz en ook met Juve voor Melo.

We gaan echt schitteren dit jaar. En de mensen die steeds zeurden over het bestuur, ik hoop dat jullie je nu realiseren dat we voortaan geduld moeten hebben.

Ik denk en verwacht zo een opstelling. Dany kan soms ook invallen en ook Engin, Emre en Umut kunnen invallen

Muslera
Eboue
Semih
Ufja
Hakan
Altintop
Selcuk
Melo
Amrabat
Burak Yilmaz
Elmander
12 juli 2012 om 15:19

Welke speler dan ? Ik dacht alleen 8,5 miljoen.

12 juli 2012 om 15:21

Op ligtv stond 8,5 + een speler. Ik hoop ook alleen 8.5. De speler zal wel iemand zijn van de A2, waar ik niet op hoop

12 juli 2012 om 15:27

Of ze verhuren Sercan Yildirim een jaar aan Kayserispor. Goed voor alle partijen lijkt me!

12 juli 2012 om 15:43

Er wordt gesproken over Gokhan Zan, zelf hoop ik niet dat hij weggaat want hem kunnen we niet missen als straks de Afrika cup begint.

12 juli 2012 om 15:52

Ik verwacht dat Sercan een goeie speler gaat worden. Maar iedereen weet dat hij geen kans zal krijgen met spelers als Elmander, Burak, Umut en Necati. Daarom is het inderdaad beter voor hem als die verhuurd gaat worden.

12 juli 2012 om 16:20

Volgens mij is de Afrikacup vanaf nu in de zomer, dus hoeft Galatasaray hun Afrikaanse voetballers niet te missen als de competitie nog bezig is.

12 juli 2012 om 19:51

Ceyhun Gulselam, Yekta Kurtulus of Gokhan Zan. Hoge kans dat het Gulselam wordt.

12 juli 2012 om 15:18

Heerlijke transfer voor galatasaray ! maar dat ze voor 8 miljoen hebben gehaald....

12 juli 2012 om 15:22

Best veel inderdaad, toch een vrij groot risico.

12 juli 2012 om 15:29

Niet echt een risico, Galatasaray moest wel en de zaakwaarnemer van Assaidi deed moeilijk. Gala had een buitenspeler nodig die sterk is aan de bal en die een mannetje kan passeren. Amrabat kent de Turkse competitie nu goed en geen enkele verdediger kon hem tegenhouden afgelopen seizoen, niet op snelheid en niet op kracht dus gewoon een goede transfer. Kayserispor vraagt altijd hoge bedragen wanneer ze een speler aan Gala verkopen dus voor minder lieten ze hem denk ik ook niet gaan.

12 juli 2012 om 15:24

Inderdaad 8 miljoen is echt veel, Assaidi kost veel minder en is volgens mijn ook beter.

12 juli 2012 om 15:18

Hamit, Burak Yilmaz, Melo, Amrabat en nu nog Assaidi en Galatasaray heeft een bom team waar fener fans jaloers op kunnen zijn! hard maar feit geen haat aub

12 juli 2012 om 15:29

@ otcu Hahahaha jaloers op melo , hamit en burak yilmaz? Wat praat jij? Over assaidi en amrabat kan k niks zeggen maar burak mag wel veel gescoord hebben maar alsnog blijft hij een slechte speler hij knalde zijn balle zomaar en hij zag ze erin gaan met geluk de enige wat hij kan is rennen. En dit lukt hem nooit meer. Hamit hahaha waarom jaloers? Als hij naar fener was gekome was hij niet zo goed maar omdat hij naar gs komt is hij een prima speler. De enige voordeel is dat hij op meerdere posities kan spelen. En nu over jullie hond melo. Hij heeft de 1ste 7 wed ofs goed gespeelt en jullie verlieft gemaakt want jullie zijn zo als 1 speler beetje goed speelt is hij de beste voetballer van turkije. Na die 7 wed heeft hij helemaaall niksss gedaan maar jullie ware zo verlieft dat jullie na 1 paas van hem al ginge schreeuwe alsof hij een goal had gemaakt. Trouwens alex gaf hem nog een mooie voetballes maar dat ben je al vergeten dus k hoop dat meloo trugkomtt en dat jullie burak yilmaz ook aantrekken! Hahahahaha

12 juli 2012 om 15:41

Ik ruik jaloezie, Hamit is een uitstekende speler die zo als je zegt op meerdere posities uit de voeten kan. Je kan zeggen wat je wilt maar iemand als Hamit zou bij zowel Fener als Gala een basisplaats hebben, voor mij samen met Arda de beste Turkse speler. En dan over Burak, je kan hem slecht vinden, maar hij doet zijn werk keer op keer en dat is scoren, die man schoot er vorig seizoen 34 in, weliswaar met penalty's maar Alex scoort ook bijvoorbeeld veel penalty's en penalty's zijn ook doelpunten. Ben ook niet echt overtuigd van zijn kwaliteiten maar je vergeet dat Gala en ook Fener volgend seizoen meer dan 50 wedstrijden gaan spelen. Weinig spelers houden dit vol dus ben ik blij met Burak, hij zal er zeker 20 inschieten in de competitie. En over Melo, misschien ben je niet objectief of misschien heb je vorig seizoen de Turkse competitie niet gevolgd? Ik laat het aan jou over, Melo speelde altijd sterk, had af en toe een mindere match maar op basis van heel het seizoen speelde hij zeer goed. Voor een verdedigende middenvelder scoorde hij maar liefst 10 keer! Waarvan 2 strafschoppen maar dat doet er nu niet toe, hij was ook belangrijk op middenveld, zowel verdedigend als aanvallend, vormde een goed blok met Selcuk en was belangrijk bij hoekschoppen van de tegenstanders. Hij scoorde geen onbelangrijke goals, 1tje tegen jou clubje Fener en 3 tegen onze andere rivaal Besiktas.
Mocht Galatasaray deze spelers aantrekken zijn ze voor mij topfavoriet voor de titel!
Galatasaray krijgt een hele brede selectie:
In het doel: Muslera, Ufuk, Eray!
Voor de verdediging is lomperik Servet al vertrokken en hebben we Dany al binnen. Nu hebben we dus Eboué en Sabri voor rechts, Ujfa, semih en dany centraal en Hakan en Caglar op links. Bovendien kan Ujfa en Hamit ook op rechts. Op het middenveld spelen dan Melo en selcuk, op rechts hamit en op links amrabat. Op de bank heb je dan Emre colak, Culio, Ceyhun Engin... die luxe hebben jullie niet.
Voor de spitspositie, hebben we 4 spitsen, Burak, Umut, Elmander en Necati..
Dan noem ik spelers als Baros en Riera niet eens...
Wat ik gewoon wil zeggen is dat mijn club er voorruit op aan het gaan is en zo als het er naar uit ziet zitten we vanaf nu elk jaar in de top 2. Nu de jouwe Fenerbahce:
Spelers die zijn vertrokken: Emre, Ziegler, Dia
Spelers die zijn gekomen: Topal, Kuyt, Hasan Ali
Als je het mij vraagt zijn de spelers die zijn vertrokken 3 klassen beter dan degene die zijn gekomen. Je kan beter naar je eigen club kijken dan lachen met de transfers van je rivaal.

12 juli 2012 om 15:41

Balhaar,

Als je een beetje aandachtig hebt gekeken naar de wedstrijden waar Selcuk en Burak samen hebben gespeeld (turkije, Trabzonspor) moet je gezien hebben dat deze twee spelers samen toch echt wel goed spelen.

Galatasaray en Fener willen beiden al jarenlang Hamit. Als hij niet zo goed was zou die niet hebben gespeeld bij B.munchen en Real Madrid. Een andere voordeel is ook dat hij een Turk is.

Over de speler die jij een hond noemt. Als Melo alleen de 1ste 7 wedstrijden goed heeft gespeeld, dan heeft Melo dus in die 7 wedstrijden 11 doelpunten gemaakt als VM. Raar dat je over Alex begint, omdat Alex hier niks mee te maken heeft. Het is toch ook onzin als ik zeg: Melo heeft Volkan laten zien hoe je moet scoren met je kruis.

12 juli 2012 om 15:50

Rikan

Dany heeft aangegeven dat hij ook op RB en VM kan spelen. Voor de rest ben ik het eens met je reactie! Altijd leuk als ik een reactie lees van jou, Gangster, Boefje en Cengiz.

12 juli 2012 om 15:51

Alex gaf Melo voetballes? Bij die 3-1 hebben we gezien wie wie voetballes gaf. En we hebben ook gezien hoe Melo Baroni heeft uitgeschakeld jullie bonus kafali.

Melo presteert 7 wedstrijden goed? Goede grap man. Jullie hebben geen enkele speler gehad die 3 wedstrijden achter elkaar goed heeft gepresteerd.

En btw ik koop liever spelers als Burak dan dat ik een financier nodig heb om spelers te vergoeden om vervolgens te horen dat je club heeft omgekocht maar door de maffiapraktijken nog in de competitie speelt.

12 juli 2012 om 16:03

Bedankt, geniet er ook van om reacties van mede Gala-fans te lezen. Dany kan daar inderdaad spelen maar ik denk dat hij Semih Kaya af en toe moet vervangen, op het middenveld hebben we genoeg spelers met Culio, Hamit, Ceyhun, ..

12 juli 2012 om 15:19

Dat betekent toch dat het einde verhaal is voor Assaidi? Kan iemand me hierover inlichten? Het is een mooie transfer voor Ambrabat maar ik ben wel benieuwd of PSV dit keer het geld wel gewoon krijgt. Waar die zuid-europese clubs allemaal mee bezig zijn is namelijk absoluut belachelijk. Een gigantische financiële wanorde bij al die clubs. De Fifa moet hier iets aan doen.

12 juli 2012 om 15:24

Iemand heeft hierboven gesteld dat hij nog naar Olympique Marseille kan gaan, dus kan zomaar zo zijn dat de Franse club misschien wel de prioriteit had.

12 juli 2012 om 15:19

Mooie stap voor Amrabat, alleen is 8 miljoen wel een beetje veel.

12 juli 2012 om 15:20

Wie had in z'n tijd bij PSV verwacht dat hij 8 miljoen waard zou gaan worden? Leek toch altijd een vrij oppurtunistische speler zonder rendement. Veel snelheid en explosiviteit maar niet de verfijnde techniek. Nooit gedacht dit, maar leuk voor hem en zeker voor Psv.

12 juli 2012 om 15:22

Amrabat is leuk maar 8 miljoen voor Ambrabat gaat echt te ver! Dan moet Amrabat echt laten zien dat hij werkelijk 8 miljoen waard is! Hopelijk zal hij het waar maken.

Voor 8 miljoen kan je inderdaad een betere speler kopen maargoed Amrabat is 'n aardig speler..

12 juli 2012 om 15:23

Verdiend. Hij wou echt graag naar Galatasaray en is ook een goede speler. Fysiek sterk en heeft ook wat techniek in huis. Hij speelt nu voor een grote club. Wie weet wat er hierna komt...

12 juli 2012 om 15:23

Zozo, heeft Amrabat zich in de tussentijd zo opgewerkt dat de grote in Turkije nu ook interesse hebben? Het kan snel lopen, want in zijn PSV tijdperk (laatste keer dat ik hem heb gezien) was het toch niet zo'n verschrikkelijk grote uitblinker.

Mooi voor de overgang, zit er nog een leuk zakcentje voor PSV in

12 juli 2012 om 15:29

Hij was toen ook nog erg jong. Je hebt ze er tussen zitten, die laatbloeiers. Ambrabat heeft zich fantastisch ontwikkelt in Turkije, en is nu voor de backs een gevreesde buitenspeler. Fysiek is hij sterker geworden, dat hij snel is en techniek heeft wisten we allemaal wel.

12 juli 2012 om 15:24

Nu nog hopen dat Melo komt, echt die gast is de belangrijkste speler samen met Selcuk.

12 juli 2012 om 15:29

Ik hoop ook op Burak

Als Selcuk niet bij ons zou spelen, zou ik Burak niet willen. Maar Selcuk en Burak spelen samen schitterend. Ze hoeven elkaar alleen maar aan te kijken en ze snappen elkaar.

12 juli 2012 om 15:34

Klopt, dat is voor mij misschien nog wel de belangrijkste transfer: Melo. In de media spreken ze over sicak gelismeler ( = positieve berichten). Zou toch wat zijn hoor, als al die transfers die nu worden genoemd doorgaan. Dan hebben we een heel sterk team staan volgend jaar.

Kan iemand mij meer vertellen over Burak naar GS? Gisteravond rond 11 uur zeiden ze op tv dat de transfer voor 99,99% zeker door zal gaan. Burak zou er uit zijn met ons, en Galatasaray heeft de optie in zijn contract ingelicht om hem voor 5 miljoen te halen. Dodelijk koppel, Elmander met Burak. Umut gaat ook een versterking worden, weet zeker dat Fatih Terim het beste bij hem naar boven gaat halen.

Over Ambrabat, ben ik twijfelachtig. Ken hem uit de Nederlandse competitie, waar hij nou niet bepaald de drager van het team was. Als ik hem nu zo zie bij Kayseri, denk ik dat het wel goed komt. Alleen het beeld dat ik van hem heb in zijn tijd bij Psv....

Jammer dat Assaidi hierdoor dus niet zal komen. Met dank aan Raiola, die het voor zijn clienten verpest. Misschien komt hij toch nog wel, kan hij samen met zijn vriend Ambrabat in Istanbul wonen. Wat een leven......

12 juli 2012 om 15:42

Burak komt naar Galatasaray, Trabzon kan namelijk geen roet in het eten gooien aangezien hij een clausule heeft in zijn contract. We hebben namelijk een akkoord met Burak, Albayrak vloog gisteren nog naar Moskou, ik denk dat het binnen een dag of 2 officieel wordt.

12 juli 2012 om 16:01

Dat heb ik ook allemaal gelezen inderdaad. Maar al zo vaak wordt gesuggereerd dat een speler binnen is, maar dan kets het toch vaak af. Assaidi is hier een goed voorbeeld van.

Pas als het op de officiële site komt, kan ik zeggen dat de transfer is bewerkstelligt.

12 juli 2012 om 15:25

20 procent* Maargoed, het blijft een lekker centje. Ook mooi voor amrabat natuurlijk.

12 juli 2012 om 15:26

Heerlijk dit, het was of wel Assaidi of wel Amrabat! De zaakwaarnemer van Assaidi deed moeilijk dus die komt niet meer. 8 miljoen is wel aan de hoge kant maar Amrabat is nu 24/25 jaar dus kan nog lang mee en hij zal zeker niet voor problemen zorgen binnen de selectie. Hoop dat we kunnen vlammen in de CL. Psv krijgt ook rond de 2 miljoen, dus voor iedereen een goede deal!

12 juli 2012 om 15:48

Gozer hoe kan je blij zijn? Ben je serieus blij dat we voor een blaag als Amrabat 8 miljoen plus een speler betalen? Jezus we kunnen voor 3 miljoen Assaidi ophalen en jaarsalaris van 2 miljoen geven en want aan hem zullen we meer hebben. Amrabat heeft geen individuele actie wat we nodig hebben op de flanken. Assaidi is de man tot succes in de CL. Als het vastloopt dan heb je meer aan Assaidi dan aan dikkerde Amrabat.

Wij gaan vlammen in CL? Vlammen gaan we zeker maar of dat positief wordt met de transfers....

12 juli 2012 om 15:58

Je mag er zeker van zijn dat we gaan vlammen. Waarom denk je dat Fatih Terim zo lang heeft gewacht met Assaidi? Hij wou kost wat kost Amrabat en niemand anders. Dit gaat al langer dan een jaar door, maar nooit was het ervan gekomen en eindelijk is hij er dan.
Ik betaal liever 8 miljoen aan iemand die zich bewezen heeft in de Turkse competitie dan iemand die zich nog moet bewijzen in de competitie. Amrabat kent de Turkse competitie goed, is fysiek 3 keer zo sterk als Assaidi en kan de bal beter bijhouden. Ik denk ook niet dat jij het beter weet dan Fatih Terim. De reden dat het zo lang heeft geduurd is dat Fatih Terim geen fouten wilt maken wat we jaren terug telkens hebben gedaan! Wie wil je dan? Namen als Jo? Misimovic? Elano? Dos Santos? Allemaal vedettes die komen cashen, ik heb liever spelers als Hamit, Burak, Amrabat( die kostte wat kost voor Gala wou spelen) dan spelers die hun schoenen weghangen en naar Turkije komen om te cashen. Fatih Terim en Gala weet waar ze mee bezig zijn vriend. We zijn begonnen met iets nieuws.

12 juli 2012 om 16:08

Mooi verwoord, je legt uit dat we met iets nieuws bezig zijn. En dat klopt helemaal! Er wordt niet zomaar met geld gesmeten, we hebben een transferbudget van 48 ( ?) miljoen. Vroeger was dat geld nu allang verdwenen, en waren er dure spelers gekomen die niet voor het voetbal, maar voor het uitgaan leefden.

Nee, geef mij maar gemotiveerde jongens die restwaarde hebben en wat kunnen betekenen voor Galatasaray.

Nu nog Melo, Burak, Hamit en een jonge speler bekendmaken, en wij zijn klaar op de transfermarkt!

12 juli 2012 om 15:27

Heerlijke transfer voor Galatasaray nu gaan we amrabat terug zien in de CL ben benieuwd wat voor speler het nu is!

12 juli 2012 om 15:28

Dat wordt cashen voor PSV. Ik had niet verwacht dat amrabat naar galatasaray zou verkassen. Hij was helemaal mislukt bij PSV. Door raiola gaat assaidi niet naar Galatasaray.

12 juli 2012 om 15:44

Ik denk dat het geen cashen wordt voor Psv, kijk naar Amoah en Bayram van Nac.... kreeg NAC het geld keurig netjes op tijd???

12 juli 2012 om 16:58

En dan heb je inderdaad nog die 2 spelers die eerst nog betaald moeten worden, waardoor ze dan weer geen geld hebben voor Psv. Goed punt mijn beste!

12 juli 2012 om 18:11

Amoah ging niet naar Kayseri.
Bayram is nu naar Kayseri,en nu betalen ze de opleidingsvergoeding niet,dat is dus geen clausule oid,maar een door de Fifa bepaalde regel,en zelfs daar hebben ze schijt aan,dus reken maar dat ook Psv niks krijgt.

12 juli 2012 om 15:32

Ik hoop dat Amrabat zal slagen een mooie stap in zijn carrière.

12 juli 2012 om 15:43

Hij heeft op jonge leeftijd ook nog in de Ajax-jeugd gespeeld, krijgt Ajax dan ook nog een paar stuivers?

12 juli 2012 om 15:43

PSV kan wel fluiten naar 20% van de transfersom. ;

Maar het is een mooie club voor Amrabat die CL speelt. Ik denk dat de topclubs in Turkije individueel betere spelers hebben dan de topclubs in Nederland. Ik denk dat als Galatasaray zulke spelers blijft halen er straks een aardige ploeg staat die in staat is een Benfica of iets dergelijks te verslaan.

12 juli 2012 om 15:46

8 miljoen voor een mislukte speler in de eredivisie.....

Het is belachelijk te noemen dat we spelers kopen van Kayserispor die liever hun kont verkopen aan Fener dan aan GS. Ik kan niet geloven dat Terim zo'n mafkees is dat hij amrabat zo graag wil en daarom GS 8 miljoen laat bieden. Daar kunnen we bijna 3 keer assaidi van halen.

En daarna ook nog komen met 8 miljoen plus een speler, Ben je op je achterhoofd gevallen ofzo.

Lekkere Transfers hoor danny,umut,burak en nu Amrabat..... Dat wordt knallen in de Cl;

12 juli 2012 om 15:55

Ik sluit me volledig bij jou aan. Ik kan nu alleen maar hopen dat we Melo halen, dat zou de beste transfer zijn van allemaal..

12 juli 2012 om 15:52

Wat is hier belachelijk aan?

12 juli 2012 om 15:53

Burak Yilmaz is zojuist ook verklaard bij de beurs!!

Gaat goed met Gala, Turkse Bayern

12 juli 2012 om 15:53

Onderhandelingen met Burak Yilmaz zijn nu ook begonnen.

12 juli 2012 om 15:59

Turkse clubs hebben jaren spelers gekocht op leeftijd of spelers met een 'naam', zogenaamde vedettes. Weinig van die spelers hebben het echt kunnen waarmaken. Terim is eindelijk er echter gekomen dat in de Turkse competitie spelers slagen die fysiek sterk en tegelikertijd technisch of tactisch of snel zijn. Het transferbeleid is daarom goed aangepast.

Onderstaande spelers zijn aankopen/basispslers die fysiek sterk en zijn allen geslaagd afgelopen jaar:
- Elmander
- Melo
- Ufa
- Engin
- Eboue
- Selcuk

Hier komen bij Burak, Amrabat, Hamit dus je hebt straks weer Echt een sterke team staan die strijdt en kan voetballen!!

12 juli 2012 om 16:05

Sluit me volledig aan bij jou, geen één van onze transfers zijn mislukt buiten Riera. Melo, Muslera, Elmander, Eboué, Selcuk allemaal belangrijk geweest voor Gala. Hopen dat dit met Amrabat, Hamit en Burak ook zo zal zijn.

12 juli 2012 om 16:52

@ Rikan

Riera is degelijk wel belangrijk geweest, wellicht niet in veel wedstrijden maar absoluut wel op belangrijke momenten zoals het doorzettingsvermogen tegen samsun waar we de belangrijke aansluitingstreffer vonden maar het belangrijkste is het steekpaasje naar selcuk tegen besiktas waar we de belangrijke last minute goal uit kregen.

al met al zijn vooral de nieuwe transfers enorm belangrijk geweest voor de kampioenschap van Galatasaray.

12 juli 2012 om 16:01

Was persoonlijk dan toch verder gegaan voor Assaidi , was goedkoper dan Amrabat en heeft veel meer potentie , was als Galatasaray gaan praten met Raiola over bepaalde voorwaarden , vind 8 miljoen veel geld en zeker gezien de andere opties die er waren bijna onbegrijpelijk.

Voor Turkse begrippen heeft Galatasaray een fantastisch team maar ik zie het toch op Europees gebied wel wat tekort komen vooral verdedigend met jongens als Uljfalusi en Eboue , Ujfalusi heeft zijn beste tijd wel gehad en ik vond Eboue altijd aanvallend wel goed maar verdedigend kwetsbaar. Hakan Balta is nou ook niet per se een fantastische back en zal het op Europees gebied gewoon vaak moeilijk hebben , de enige die ik in potentie wel echt goed vind ik Semih Kaya.

Zijn allemaal goeie verdedigers voor de Turkse Liga maar ik denk gewoon dat men daar Europees gezien gewoon kwetsbaar is.

12 juli 2012 om 16:11

Apoel, Zenit, Leverkusen, die kwamen toch ook tekort op Europees gebied vorig jaar ? Toch zijn ze de groepsfase doorgekomen. Galatasaray heeft met Muslera, Melo, Elmander, Selcuk, Hamit en Amrabat een aardig team voor in de CL volgend jaar. Zou wel eens de verrassing kunnen worden.

12 juli 2012 om 16:01

Off: Ik lees nu dat Gala Kader Keita wilt voor Kazim, Riera plus 2 mil. Ik hoop niet dat dit waar is omdat we Keita niet nodig hebben. Op zijn positie kan Hamit, Engin en Sabri spelen. Alle 3 zijn Turk en zijn ook nog jonger.

12 juli 2012 om 16:39

Waar haal jij die onzin vandaan als ik het vragen mag, Keita heeft nog een contract tot 1 jaar. Die kost al ongeveer 200.000 ongeveer nu, daarnaast gaat Kazim en Riera never nooit naar Al-sadd.

12 juli 2012 om 16:28

Last minute : ''geen Play Off meer voor het seizoen 2012-2013''

We gaan knallen dit jaar!

12 juli 2012 om 16:31

Haha, het beste nieuws van de dag samen met de transfers. Play off systeem om kampioen te worden, dat neem je niet serieus toch! Blij dat het weg is.

12 juli 2012 om 16:33

Dit jaar wordt het echt weer zoals gewoonlijk een race tussen Galatasaray & Fenerbahce .Ik denk dat wij uiteindelijk wel kampioen gaan worden maar het wordt zeker spannend!

12 juli 2012 om 16:33

is Amrabat dan zoveel gegroeid in de Turkije dat die 8 miljoen waard is ?
Amrabat is een snelle, fysieke voetballer en Assaidi daar tegenover is meer techniek en snelheid.

Ben benieuwd of Assaidi naar gala vertrekt, subtop spanje zou mooi zijn voor Assaidi !

12 juli 2012 om 16:34

Waarschijnlijk gaat de transfer van Assaidi niet meer door, omdat we Amrabat hebben aangeschaft.

12 juli 2012 om 16:39

Hoeveel aanvallers heeft Gs wel niet? Necati Ates, Elmander, Baros, Sercan Yildrim, Mehmet Batdal, Umut Bulut en daar komt nu ook nog Burak Yilmaz bij.

12 juli 2012 om 16:42

Baros & Sercan Yildirim gaan weg.. Mehmet Batdal is al vertrokken.

Dus we houden alleen nog maar Elmander, Umut, Burak, Necati over
en vergeet niet dat Umut is gehuurd.

Necati is al oud en gaat nog max 1/2 jaar mee.
Dan houd je Elmander over en Burak dus opzich valt het reuze mee.

12 juli 2012 om 16:43

batdal en baros gaan hoogstwaarschijnlijk weg en denk dat sercan verhuurt wordt

12 juli 2012 om 16:45

Baros, Batdal worden verkocht en Sercan wordt verhuurt en desnoods verkocht,

Necati, Elmander, Umut, Burak is precies een goed aantal maar volgens de voorzitter zou er nog 1 topspits komen als dat zo is heb je of Umut voor niks gehuurd of je moest het contract van Necati niet verlengen.

5 aanvallers vindt ik teveel voor 2 posities aangezien iemand iedere keer op tribune moet plaats nemen.

12 juli 2012 om 16:39

Umut Bulut (toulouse) (Op Huurbasis)
Burak Yilmaz (trabzonspor)
Felipe Melo (juventus)
Hamit Altintop (real Madrid)
Dany Ninkenou (gaziantepspor)
Nordin Amrabat ( Kayserispor)
Oussama Assaidi ?? (SC Heerenveen)

Who's next?? Ik begin enorm zin te krijgen in die ''aarbei'' van de taart waar de president het over had..

12 juli 2012 om 16:41

Wow ben even een poos niet op internet en meteen 2 transferberichten van mijn kluppie. Cimbom is goed bezig. De liefde voor Amrabat was niet over, dat was wel duidelijk. Hij zal goed passen binnen het team dat Terim voor ogen heeft. Tsja over de hoogte van de transfersom kun je idd twisten maar zoals ik al zei ze wilden Amrabat gewoon hebben. Het leven bestaat nu eenmaal uit keuzes maken en we kunnen niet anders dan hopen dat deze aankoop goed uitpakt voor GS. En dan Burak: vind ik ook een slimme zet. Terim wil een brede selectie, het aantal buitenlandse spelers in TR is nog steeds beperkt door de bond dus heel slim van Terim om een Turkse speler te kopen. Mede dat ze op vele fronten prijzen willen pakken. Cimbombom!

12 juli 2012 om 16:46

Acht miljoen!? Dat is wel erg veel voor Amrabat. Heeft hij het daar zo goed gedaan of is dit gewoon het niveau van binnenlandse transferprijzen in Turkije? Overigens vond ik het wel jammer dat Amrabat niet slaagde bij Psv. Bij VVV was het een snelle, sterke speler met een goed schot. Ik had meer van hem verwacht dan hij in Eindhoven liet zien, hoewel ik niet vind dat men met Jermain Lens (tegen meer geld) een betere speler in huis haalde...

12 juli 2012 om 17:16

Ik hoop echt dat de transfer van Amrabat niet door gaat! Die jonge is niet eens 8 ton waard. Is ook geen speler om naar het stadion te gaan. Ik zou Melo kopen voor 8 miljoen.
Burak Yilmaz vind ik ondanks zijn statistieken geen echte killer. Zie hem ook niet 123 slagen bij Cim Bom Bom.
Lijkt eindelijk financieel 'goed' te gaan en dan komen ze met deze namen, jammer.

12 juli 2012 om 17:39

Tjah namen zeggen niet alles! Kijk maar naar Besiktas, Amrabat is misschien wel de ideale teamspeler die we op dit moment nodig hebben

12 juli 2012 om 17:47

Ja daarom juist.. Voor 8 miljoen wil ik geen teamspeler. Doe mij dan maar 'n ster

12 juli 2012 om 17:18

Pffoe 8 miljoen is een aardige bedrag. Vond hem in Nederland altijd een leuke speler voor net niveau Vitesse/heerenveen/feyenoord. Ik moet zeggen dat ik niet precies weet in hoeverre hij zich bij Kayserispor heeft ontwikkeld. Maar 8 miljoen blijft een stevig bedrag.

Betekend dit nu trouwens dat de transfer van Assaidi van de baan is? Of willen ze hem ook nog steeds?

12 juli 2012 om 17:19

'de Turkse club wil af van het percentage dat naar PSV gaat'
Ja, ze kunnen zoveel willen maar dat ligt contractueel gewoon vast dus daar gaan ze niet aan ontkomen omdat PSV daar geen enkel belang bij heeft.

12 juli 2012 om 17:20

Wat is dit nou weer? Kayserispor kon van te voren toch ook al zeggen dat ze geen percentage aan PSV wouden geven?

Nu is het al de zoveelste keer dat de transfer van Nordin Amrabat niet doorgaat:

12 juli 2012 om 17:23

Dan hadden ze dat maar niet vast moeten leggen. Als PSV er recht op heeft dan moeten ze gewoon niet zeuren bij Keyserispor.

12 juli 2012 om 17:30

Waarschijnlijk heeft Kayserispor zijn knopen geteld en tot de conclusie gekomen dat ze van het bedrag niet veel over houden als zowel PSV als Amrabat een deel opstrijken. Dan kun je natuurlijk altijd proberen er meer uit te slepen met het argument dat niemand iets krijgt als er geen overeenstemming komt.
Waarschijnlijk zal Amrabat als eerste door de knieën gaan en zijn deel opgeven, maar het is nog maar de vraag of PSV bereid is water bij de wijn te doen en genoegen te nemen met een kleiner deel.

12 juli 2012 om 17:55

Even kleine rekensom; 25% is 2 miljoen, aan Amrabat geloof ik 1 miljoen. Blijven er 5 over. Min 1 miljoen aankoop is 4 miljoen winst. Als de verkoop niet doorgaat loopt psv dus 2 miljoen mis (maar doet dat ook als het afziet vh percentage). Kayserispor loopt echter 4 miljoen mis en zit dan ook nog eens met een ongemotiveerde amrabat (waarschijnlijk tot einde contract). En we weten allemaal hoe fanatiek Amrabat op het laatst bij psv was...

12 juli 2012 om 17:31

ik word helemaal van gek van die spaanse en turkse clubs, moet je maar niet zo'n clausule in het contract zetten. nooit meer spelers verkopen aan dat soort landen

12 juli 2012 om 17:57

Als PSV zelf slim was bij de deal met Betis, dan zouden ze bankgarantie aanvragen. Zo voorkom je een hoop onzin, maar het beleid is zoiezo niet al te goed in Eindhoven. ( dit heeft niks te maken met deze zaak, Kayserispor is gewoon dom bezig )

12 juli 2012 om 18:58

Dat klopt wel,maar komop,je gaat er toch niet van uit dat je zo genaaid wordt door "collega's". Maar inderdaad,ik zou voortaan gewoon om bankgaranties vragen. En al helemaal bij Spanjaarden en Turken

12 juli 2012 om 17:34

Recht = Recht klaar, je moet gewoon gaan dokken

12 juli 2012 om 17:34

Ik vind Kayserispor maar een zeer vervelende club, net zoals Real Betis en Sevilla die ook niets aan PSV willen betalen. Zo heb je al bijna 6 miljoen euro te goed van die Zuid-europese clubs die weigeren te betalen. Het is werkelijk van de zotte! Wanneer grijpen Uefa en de Fifa eens een keer in? Ze beschermen clubs niet eens! Natuurlijk moet PSV niet genoegen nemen met een kleiner deel. Die Turkse club moet gewoon die 20% afdragen want dat is zo contractueel vastgesteld.

12 juli 2012 om 17:39

Echter, als PSV geen genoegen neemt met een kleiner deel, gaat de transfer helemaal niet door en zal PSV helemaal niks ontvangen. Weliswaar rechtens niet juist, maar mocht PSV nog geld willen vangen....

12 juli 2012 om 17:50

Voor Kayserispor zal de schade echter groter zijn. Zij zitten dan tot einde contract met Amrabat (speler die weg wil, en helemaal geen inkomsten uit verkoop)

12 juli 2012 om 17:55

Klopt, dat is de redenatie die PSV ook dient aan te houden mochten ze inderdaad in een bemiddelingspositie terecht komen. Alleen is het vanuit het oogpunt van Kayserispor simpel te begrijpen dat ze deze weg in zijn geslagen en doet het er weinig toe wat er in het contract is vastgelegd, zolang er nog geen transfer tot stand is gekomen.

Dit wordt gewoon ouderwets onderhandelen tussen de clubs, een interessante kwestie. Wie het eerst bezwijkt....

12 juli 2012 om 18:20

Dan gaat de transfer maar niet door en heeft Kayserispor gewoon lekker pech. PSV heeft het volste recht om bij die 20 tot 25% te blijven want dat is zo vastgesteld. Kayserispor heeft ook nog altijd niet 400.000 euro aan NAC Breda betaald voor Bayram. Ik vind dergelijke clubs een schande voor het voetbal en dienen heel hard aangepakt te worden.

12 juli 2012 om 18:55

Klopt, en wat schiet PSV er mee op als Amrabat niet getransfereerd wordt? Beter nu genoegen nemen met een kleiner percentage van die 8 miljoen, dan uiteindelijk helemaal niks krijgen.

12 juli 2012 om 17:34

Altijd gezeik met die Turkse clubs. Of er is gezeur om het salaris, de club wil een speler niet vrijgeven of dit soort zaken. Snap niet dat er nog gasten zin hebben om in dat soort landen te spelen.

12 juli 2012 om 17:36

Dit is de eerste keer dat ik blij ben dat er gezeik is, nu hoeven wij die gozer niet te halen. Mooie dag vandaag.

12 juli 2012 om 17:35

YES YES YES en nog eens Yes! Alsjeblieft ik hoop dat de probleem nooit wordt opgelost zodat we hem niet hoeven te halen. Godzijdank dit is fantastisch nieuws.

12 juli 2012 om 17:41

Lang leve 't gemierenneuk van Kayserispor

12 juli 2012 om 17:40

Wat een onzin zeg. Ik schaam me soms als Turk zijnde voor Turkse clubs zoals Kayserispor. Als het is afgesproken in het contract, dan kan je er toch niet onderuit komen? Je koopt de speler van PSV en je maakt daar afspraken mee. Dan moet je hem ook nakomen.

Ik hoop dat de deal doorgaat, want het is natuurlijk een belachelijke aankoop van GS. Ik, als Fenerbahce-fan, zie hem graag naar Galatasaray gaan.

12 juli 2012 om 17:41

Ben ik even lekker naar de Gsstore geweest, hadden ze verdomme geen parçali-tenue meer, dus dan maar de gele met de handtekeningen van de spelers erop gehaald, klassieke #10 tenue van Metin Oktay (shirt) en een paar t-shirts met onder andere de Kadiköy Hatirasi! En o, een heel mooie trainingspak. 400 Turkse lira's maar het is het waard.

Kom ik thuis, even het nieuws checken, dacht ik: Wtf? Burak, Amrabat? Waar is de kers op de taart ?

Hehe, nee maar serieus. Gisteren wist ik al dat Abdurrahim Albayrak naar Moskou was gevlogen voor Burak dus dit is geen verrassing. Maar Amrabat, 8,5 miljoen + een speler? Nou, hoor gelukkig dat een sponsor de helft gaat betalen dus alsnog betalen we niet te veel, minder dan 5 miljoen. Helaas gaat er een speler weg, ik denk dat dit Ceyhun Gülselam gaat worden, jammer. Had veel potentie, zie liever Sercan vertrekken. Nog mooier is dat er geen play-offs zijn!

Galatasaray gaat dit seizoen vlammen! Selçuk en Burak gaan dit seizoen boven alles en iedereen uitsteken. Als wij geen Selçuk hadden, hadden we niets aan Burak, maar ik denk dat Burak er minimaal (!) 12 erin knalt dit seizoen en samen met Elmander moet hij een droomkoppel gaan vormen. Ik hoop dat Riera vertrekt en de weg vrij houdt voor talenten.

Wat me opvalt is dat we dit seizoen gerichte aankopen doen. Alleen de kers op de taart, een linksback en een centrale verdediger en we zijn er klaar voor. Ik hoop dan ook dat we zo gaan spelen aankomend seizoen;

Muslera
Eboué
Dany
Semih
Hakan
Hamit
Selçuk
Melo
Culio
Elmander
Burak
12 juli 2012 om 17:47

Ik zie dat jij Hamit Altintop (neem ik aan) in de opstelling hebt gezet. Weet jij als GS fan of de deal al bijna rond is. Vraag het me namelijk af, van dan is er weer een plekje vrij in Madrid.

12 juli 2012 om 17:54

Galatasaray heeft aangegeven dat het in gesprek is met Real Madrid en Altintop. Ik verwacht wel dat Galatasaray binnen een week de transfer afrond. En waarom moet er een plek vrij komen in Madrid? Als Perez het wil, komt er zo een nieuwe speler. ;

12 juli 2012 om 17:59

Ja, hij gaat vanavond deelnemen aan de kampselectie in Oostenrijk, alleen wil het bestuur alle transfers in 1 keer bekend maken, dus vandaar dat ze eventjes wachten met de officiele verklaringen. Hamit is zowiezo rond.

12 juli 2012 om 18:18

Cengiiz

Met Juan Emanuel Culio ga je op CL niveau problemen krijgen en ook in de Turkse competitie want het is gewoon een net niet speler die sowieso tekort komt voor de top van Turkije. Het zou beter zijn als ze toch Assaidi halen voor een bedrag van 4 miljoen euro en je hebt een goeie linker aanvaller die weinig kost. Burak is ook een zo een twijfel speler die het niet heeft gered zowel bij Besiktas als Fenerbache en ik denk dat hij het niet waar gaat maken helaas.

12 juli 2012 om 17:41

Wat een gezeur weer met Kayseri. Het is ook iedere keer hetzelfde verhaal met hun. Elke keer zo veel problemen bij transfers van Kayseri.

12 juli 2012 om 17:44

Er zijn inderdaad meer van deze clubs die overal ja op zeggen om een speler binnen te krijgen en als het dan om het betalen gaat of verkoop van zo'n speler dan gaan ze zeuren en zeiken over alles wat ze maar kunnen bedenken.

De Uefa moet in dit soort zaken gewoon strengere regels maken met hogere straffen ipv van elk keer weer een dossier te bestuderen waarvan ze er zeker genoeg op het bureau hebben liggen die nog bekeken moeten worden, moeten ze gewoon een regel opstellen als de club in kwestie 2 of 3 keer zo'n aanklacht krijgt ingedient door een andere club die nog geld van ze krijgt moet er een diep onderzoek komen met minimale straffen van 1 jaar uitsluiting Europees voetbal bij een volgende klacht transfer verbod is zien of ze dan nog durven om betalingen te laat over te maken of de regels zelf te willen bepalen!

Zowiezo moeten de regels helemaal aangescherpt worden. Sjeiken die alles uit eigen zak betalen, mensen die frauderen, clubs die zich niet aan de regels houden. keihard optreden en laten zien dat er maar 1 baas is.

12 juli 2012 om 17:45

Afgesproken is afgesproken als het zwart-wit staat met handtekening, dan is er niet onderuit te komen in mijn inziens. Gewoon het percentage betalen aan PSV en zelf met wat minder genoegen nemen.

Valt wel op dat er vaak wat aan de hand is bij Kayserispor.

12 juli 2012 om 17:48

Hallo,! zijn ze daar volledig gek geworden? Dat staan beschreven in zijn contract. Gewoon keiharde letters! Ik ging al feesten voor psv, maar nee or! Losers die ''kayserisporen''

8.000.000/100 = 80.000 x 20 = 1.600.000 voor Psv
8.000.000/100 = 80.000 x 10 = 800.000 voor Amrabat

Kayserispor houd dan over 8.000.000 - (1.600.000 800.000) = 2.400.000 = 5.600.000,-

Hij is destijds voor 1.100.000 overgekomen dus K'spor moet gewoon hun winst pakken, want dat blijft er dus weldegelijk over. Kan je nagaan Amrabat verkopen Dan zou je Narsingh/assaidi kunnen halen, wat ik niet weet of zij dat doen, maar qua bedrag zou het goed kunnen!

Dus: Psv heeft gewoon keihard rechtop die 1.600.000 euro en die hebben het hard nodig in de strijd om o.a Luciano Narsingh.

12 juli 2012 om 17:53

Staat het contract dan ergens online ofzo? Waar kan je dat zien?

Wat er in de media wordt gezegd is niet altijd waar...

12 juli 2012 om 17:59

Als er een transfer tot stand gekomen is, heeft PSV inderdaad recht op dat deel. Zolang er echter nog geen overeenkomst is over de transfersom, staat Kayserispor volledig in haar recht PSV tot een lager percentage te duwen. Een soort legale chantage. Of een kleiner percentage, of de transfer gaat niet door en niemand krijgt geld.

12 juli 2012 om 18:03

Hoezo de strijd o.a Narsingh? Psv gaat die toch wel winnen...aangezien Ajax niet meer op tafel gaat leggen, dan het nu al heeft gedaan. Mocht Narsingh naar Ajax komen, dan is dat op gevoel en niet op het financiële gedeelte. Maar goed ik als Ajax fan ben blij dat mijn club niet hoger gaat dan dit, we blijven niet bezig zoals andere clubs aangezien wij graag financieel gezond willen blijven.

12 juli 2012 om 18:20

Zuid - Europese clubs komen nooit hun afspraken na, dat is juist het probleem.

12 juli 2012 om 17:53

Voetbalzone bron?
Ik zie het nergens staan op een Turkse site, ook niet bij Kayserispor, hoe komt VZ hierbij? Waarom zegt niemand hier iets van?
Ik denk gewoon dat deze transfer eindelijk door zal gaan, na lange tijd zijn Kayserispor en Galatasaray overeen gekomen en dan komt VZ met zoiets af, geloof hier niks van. Kayserispor is een vervelende club, maar ik denk wel dat ze wisten dat 25 van het bedrag voor Psv was.
Ze maken het Turkse voetbal weer zwart, wat begin ik een hekel te krijgen aan die club.
Afgesproken is afgesproken, gewoon dokken.

12 juli 2012 om 17:57

De Telegraaf maakt er melding van.

12 juli 2012 om 18:03

Dat kan best zijn, maar wat wilt Kayserispor hiermee bereiken? De enige club uit Turkije die ik niet snap. Het staat duidelijk in het contract, je kan hier niet aan ontkomen, ze hadden hem van Psv voor 1.100.000 overgehaald. Wel slim gehandeld van Psv, het was bijna zeker dat hij voor meer dan 1.100.000 doorverkocht zou worden. Dat ze bij Kayserispor een beleid hebben dat nergens op trekt is al een tijdje duidelijk. Alles is duidelijk, Amrabat wilt alleen voor Galatasaray spelen. Geen één club gaat 8 miljoen betalen voor Amrabat, Kayserispor vraagt meestal hoge bedragen voor haar spelers als Galatasaray interesse heeft. Het zal waarschijnlijk gewoon doorgaan, anders verdienen ze niks aan hem, Amrabat gaf zelfs aan een jaar te stoppen met voetbal mocht dit niet doorgaan en dan kan hij transfervrij naar Gala komen.

12 juli 2012 om 18:04

En die zijn natuurlijk wél altijd te vertrouwen...;

12 juli 2012 om 18:30

Heb ik het mis of is Kayserispor echt een asociale ***^# club? Eerst NAC niet betalen(die het geld gewoon verdienen en keihard nodig hebben) en nu PSV biet willen betalen. Gadver,echt kotsmisselijk kan ik daarvan worden

12 juli 2012 om 17:53

Hoe dan ook het ziet e gunstig uit voor amrabat!

12 juli 2012 om 17:56

Kaseri houd dus gewoon die 8miljoen,en Psv kan achter Nac aansluiten in de rij van clubs die nog geld krijgen van die oplichtersclub Kaseri.

12 juli 2012 om 18:06

Denk niet dat PSV bij de pakken blijft zitten hoor, ze hebben het geld hard nodig en ik hoop voor Kayserispor dat de Uefa/fifa niet zal ingrijpen.

12 juli 2012 om 18:15

Dit gaat over een clausule.
Bij Bayram gaat het over de opleidingsvergoeding die de Uefa/fifa zelf hebben ingevoerd,en die ze dus gewoon weigeren te betalen.
Die regel is bedacht om clubs als Nac juist te beschermen tegen de ondergang,en zelfs daar ondernemen ze geen actie tegen,terwijl dat geld nu echt nodig is in Breda.
Dus waarom zouden ze daar bij de Fifa/uefa zich dan wel druk maken om een clausule...

12 juli 2012 om 18:04

Hoor net dat de kers op de taart, of Fred gaat worden, of Nene van Paris Saint Germain. Morgen gaan ze waarschijnlijk Melo aan de beurs melden.

Persoonlijk hoop ik eigenlijk op Quaresma, dan kan ik bijna garanderen dat we ongeslagen kampioen gaan worden.

12 juli 2012 om 18:20

Haha, wat een arrogantie. Alsof Quaresma jullie kampioen gaat maken, hij bakte er niks van bij Besiktas. Dan zou ik liever voor Nene gaan..

Kampioen worden jullie zoiezo niet. Dat is maar voor 1 club bestemd dit seizoen en dat is Fenerbahce.

12 juli 2012 om 18:31

Hoe bedoel je arrogantie? Destijds werd hij bestempeld als een betere speler dan Ronaldo, kijk maar naar zijn tijden bij Porto.

Alleen heeft hij geen discipline, vandaar dat hij de ene wedstrijd heel goed speelt en de andere bagger. Mourinho zei het zelf, Quaresma kan een wereldspeler worden, alleen is hij heel erg dom.

Met de agressie van Fatih Terim moet het wel goedkomen. Op elke positie hebben we bijna de beste spelers van de Turkse competitie, ik kan niet wachten totdat het nieuwe seizoen start.

12 juli 2012 om 18:38

Haha voor Fenerbahce bestemd? Op basis van wat? Ik zal je kort uitleggen waarom het kampioenschap voor ons bestemd is!
Vorige seizoen:
Gs 3-1 Fb(compleet weggespeeld)
Fb 2-2 Gs(60lbezit, laatste minuut bal op de lat)
Fb 0-0 Gs
Gs 1-2 Fb(ik zal hier maar niet over beginnen)
Spelers die zijn gekomen bij Gala: Dany, Umut Bulut, Hamit, Burak, Amrabat
Vertrokken bij Gs: Servet?
Vertrokken bij Fb: Emre, ziegler, Dia en waarschijnlijk Yobo
Aangetrokken door Fener: Topal(emre veel betere speler), hasan ali(ziegler veel beter en meer ervaring en begin niet met Hasan ali is een talent, die jonge speelde tegen Finland met paniek man) en kuyt
Kocaman gaf ook aan dat Alex minder en minder zal spelen, iedereen weet ondertussen al dat Fener zonder Alex niks is. De transferperiode is nog niet afgelopen, Gala en Fener zullen heus nog wel nieuwe spelers aantrekken maar als het ongeveer zo blijft dan ben ik er zeker van dat Gala kampioen wordt 5 weken voor het einde van het seizoen. Had eerlijk gezegd meer verwacht van Fener, met deze selectie vliegen ze er zo uit in de voorronde.
Oh, nog is slecht nieuws voor jullie, geen play-offs meer volgend seizoen, wat zal jullie dit keer redden?

12 juli 2012 om 18:39

Mourinho kan een wereldspeler worden? Ik neem aan dat je Q7 bedoelt.

Verder werd hij alleen in zijn tijd bij Sporting een betere voetballer dan Ronaldo genoemd, hij verdiende destijds ook een transfer naar Barcelona maar je kan toch nu zien dat hij er niets meer van bakt. Een egoistische speler, veel acties mislukken en het lijkt alsof niks hem meer boeit. Zal denk ik ook regelmatig met Terim in aanraking komen.

Als Galatasaray slim zou zijn, zouden ze Sercan Saerer halen.

12 juli 2012 om 18:46

Sercan Saerer? Is natuurlijk een groot talent maar we hebben ook nog Emre Colak en Engin die ongetwijfeld kansen zullen krijgen. Doe mij maar Amrabat, het is toch al bijna rond. En over Quaresma, je kan zeggen wat je wilt maar puur technisch overklast Quaresma Ronaldo. En als er iemand van Quaresma een wereldvoetballer kan maken is het Terim wel.

12 juli 2012 om 18:48

@ Rikan

Ik had je persoonlijk nog wel hoog zitten maar je kraamt letterlijk onzin uit. Had ik niet van jou verwacht.

Wat voor meerwaarde heeft het om alle derby's van vorige seizoen op te noemen? Iedereen begint weer op 0 en Fenerbahce heeft een hele nieuwe elftal gekregen.

Verder noem je voor het gemak de kampioenswedstrijd niet op waar Fenerbahce wel domineerde en Galatasaray alleen maar verdedigde. Wat maakt het uit dat er op de laatste minuut een bal op de lat kwam? Alsof Fenerbahce die wedstrijd geen andere kansen had? 60% procent balbezit, wauw.. Wat een prachtige statistiek, jullie zijn nu zeker de Barcelona van Turkije.

Verder is Topal zeker weten een goeie aankoop, een basisspeler van Valencia. Kuyt is ook een topper die alleen de laatste seizoen wat minder was, maar de niveau van de TSL kan hij makkelijk aan.

We zijn bezig met het bouwen van een nieuwe systeem die ook zonder Alex zal werken, dus maak je maar geen zorgen. Ook zonder Alex zullen we volgend seizoen goed spelen.

Ik weet niet eens waarom ik hierop reageer, maar de play-offs was al vanaf de begin bekend. Alsof de TFF in de toekomst kon kijken en zo Fenerbahce een extra kans gunde? Wat als Fenerbahce kampioen zou worden vorige jaar en er play-offs waren? Wat zou je dan zeggen, hypocriet?

12 juli 2012 om 18:54

De meerwaarde van de derby's die ik opsom? Heel simpel toch, ik ben persoonlijk van mening dat de transfers die Fener heeft gedaan niet veel beter zijn dan de spelers die zijn vertrokken. In onderlinge wedstrijden was Gala telkens sterker. Dat ga je toch niet ontkennen? Jij kraamt toch ook onzin uit? Je zegt dat het kampioenschap voor Fener bestemd is? Op basis van wat? Leg dat eens uit in plaats van zomaar te reageren. En waarom ik het over de play-offs heb? Zonder de play-offs hadden we 9 punten meer en waren we al snel kampioen maar kampioen worden in het stadion van je rivaal is natuurlijk mooier. Weet je ook welke straf Fener zal krijgen(laatste wedstrijd seizoen)?we zien wel wie er kampioen wordt volgend seizoen.

12 juli 2012 om 19:13

Dan moet je mening wel beter formuleren.

Je haalt nu de derby's naar voren en doet alsof dat alles zeggend is. Terwijl wij de afgelopen 10 jaar bijna alle derby's hebben gewonnen, maar dat zegt niks over de komende seizoen. Iedereen begint weer opnieuw.

Verder was Dia vorige seizoen helemaal niets, maar je wil beweren dat Kuyt zonder 1 wedstrijd te spelen al slechter is? Ziegler was een zeer matige verdediger, we hadden alleen geen betere linksback aangezien Santos opeens vertrok naar Arsenal. Yobo gaat niet weg en alleen Emre is een gemis, maar ik vertrouw erop dat Topal dat gat kan dichten.

Verder hebben we een betere verdediging met Egemen en Yobo, hoeven we geen centrale middenvelder als Topuz meer op de rechtsbuiten te zetten en hebben we genoeg balans met Topal en Cristian, die ook diepgang heeft.

Sow die wat meer gewend is aan Istanbul en vanaf het begin kan vlammen, in plaats van in het midden van het seizoen binnenkomen zonder de team de kennen etc.

Genoeg redenen toch? Je begrijpt natuurlijk wel dat een beetje speculeren is, natuurlijk weet ik niet zeker dat Fenerbahce kampioen gaat worden, dat kan niemand weten. Maar ik reageerde op de zeer arrogante reactie van Cengiiz, die al bij voorbaat zou weten dat Galatasaray ongeslagen kampioen gaat worden terwijl ze vorige jaar op het nippertje kampioen zijn geworden? Is er dan geen sprake van hoogmoed?

Tuurlijk is de play-offs een bullshit regel, maar daar kon Fenerbahce ook niks aan doen. Ik wil zeggen dus dat Galatasaray pech had, maar net zo goed Fenerbahce pech zou kunnen hebben als zei als 1ste zouden eindigen.

12 juli 2012 om 19:18

Ok, bedankt voor de info, zou wat zijn als Fener nu met ruime voorsprong kampioen wordt dan toch beter play-offs? Nee, serieus, we mogen blij zijn dat we van die play-offs af zijn.

12 juli 2012 om 19:28

Haha, ik geniet van de Bjkers die slijmen bij Fenerbahce. Weet je wat, anders kopen we Avni Aker wel voor jullie op zodat jullie ene stadion hebben om in te spelen!

12 juli 2012 om 19:34

Inderdaad, ik vond het zelfs bijna erg dat we kampioen zouden worden. Jullie waren terecht vorige seizoen kampioen, maar ik kan niet wachten op volgend seizoen. Hopelijk word het een betere seizoen voor de Turkse voetbal in Europa en een spannende strijd in de Tsl.

12 juli 2012 om 18:19

Amrabat heeft gereageerd, wat hij allemaal van deze situatie vindt !

http://www.youtube.com/watch?v=s5llzaynx9e

12 juli 2012 om 18:25

Nourdin heeft zojuist voor 4 jaar getekend.

Hij, Burak Yilmaz, Altintop en Felipe Melo worden waarschijnlijk tegelijk officieel bekend gemaakt. Daarnaast zijnw eook bezig met de Spaanse/duitse/turkse buitenspeler Sercan Sararer.

Galatasaray.org loopt momenteel over van de transfernieuwtjes haha, maak Unal Aysal niet boos ;

Nu is het de beurt aan Fener, zoals Volkan Demirel zei is Aziz Yildirim hun grootste transfer, kijkenw ie er nu weer word omgekocht!

Belangirjkste is dat we niet te hoog van de toren blazen. Daar zijn we goed in. Gewoon blijven bikkelen en onszelf niet tot kampioen kronen. Normaal winnen we de kampioenschappen met de Galatasaray-ruh en niet met klasse.

Fenerbahce volgende maand verslaan en we beginnen het seizoen al met 1-0 voor.

12 juli 2012 om 18:26

Komt over alsof Kayserispor ook betalingsproblemen heeft. Ze zullen dan waarschijnlijk niet veel meer overhouden , daarom zo een onrechtvaardige zet waarmee die Turken toch weer mee wegkomen. PSV moet gewoon haar deel krijgen. Of Amrabat stopt een jaar met voetballen ; kan hij daarna transfervrij weggaan.

12 juli 2012 om 18:26

Tja, Kayserispor was toch ook al die club die NAC weigert te betalen? Zo verschrikkelijk asociaal en onethisch bijna. Je komt gewoon gedane afspraken na,zeker m.b.t. geld. Wel Bayram overnemen en die 8 miljoen in ontvangst nemen,maar weigeren te betalen. Asociale ***club zeg dat Kayserispor

12 juli 2012 om 18:27

Amrabat gaat 3 Miljoen zelf betalen, Galatasaray betaald 5 Miljoen aan Kayserispor.

12 juli 2012 om 18:27

@ dnipro

Ik ben van mening dat Culio heel erg wordt onderschat.
Assaidi is trouwens ook geen garantie hoor, van Heerenveen naar Galatasaray is een flinke stap hoor!

Over Burak: Bij Fenerbahçe en Besiktas speelde hij als vleugelspeler, nu als diepe spits. Selçuk Inan Burak Yilmaz als diepe spits is een garantie voor doelpunten. Zonder Selçuk heb je niet veel aan Burak maar met Selçuk is het ander verhaal. Daarom ben ik blij dat hij komt, omdat deze 2 zullen samenspelen.

12 juli 2012 om 18:30

Trouwens Assaidi kunnen we vergeten, Zaakwaarnemer Mino Raiola vraagt teveel geld voor zijn eigen belangen..

12 juli 2012 om 18:30

Dit wordt dan de opstelling waarmee we de vuur aan de schenen moeten leggen van de teams in de Cl... geen slecht team!

Muslera
Eboue
Ujfalusi
Semih
Balta
Altintop
Melo
Selcuk
Amrabat
Elmander
Burak
12 juli 2012 om 18:59

Dit is echt de ideale opstelling.

Ik zal i.p.v. Ujfa voor Dany gaan hij is veel sneller en sterker.
De 2 spitsen naast elkaar is goed maar we krijgen nog een spits van wereldklasse dus ben benieuwd hoe de opstelling er dan gaat uitzien.

12 juli 2012 om 18:59

Dit is echt de ideale opstelling.

Ik zal i.p.v. Ujfa voor Dany gaan hij is veel sneller en sterker.
De 2 spitsen naast elkaar is goed maar we krijgen nog een spits van wereldklasse dus ben benieuwd hoe de opstelling er dan gaat uitzien.

12 juli 2012 om 18:32

Goh, what a surprise.

Morgen weer een transferbericht dat alles goed is gekomen, maar dan deze keer Assaidi? Of zullen ze toch alsnog Kaka hebben aangekocht..

12 juli 2012 om 18:37

Amrabat heeft zijn salaris omlaaggetrokken van 1.75 naar 1 miljoen en betaalt verder 3 miljoen uit eigen zak om de transfer door te laten gaan... Hij wil echt komen!

12 juli 2012 om 18:39

Dat clubs nog aan zo''n jongen gaan beginnen terwijl er elke keer wel problemen zijn bij transfers van hem.

12 juli 2012 om 18:46

Maar dit is eerder de schuld van die aso's bij Kayserispor dan van Amrabat. Daar kan je die jongen niet op aankijken.

Maar wat hoop ik dat mijn club nooit zaken gaat doen met Kayserispor. Of gewoon een bankgarantie vragen,zou ik eigenlijk bij meer (alle)clubs uit Zuid- Europa doen. Komt daar wel heel vaak voor( PSV al 2x in Spanje, NAC nu al 2x in Turkije). Niet dat alle Zuid- Europese clubs zulke schoften zijn,maar gewoon voor de zekerheid

12 juli 2012 om 18:50

Reageer niet voordat je iets niet weet, als er één iemand hier irritant doet is het Kayserispor zelf. Die kochten Amrabat rond de 1 miljoen en nu kunnen ze dikke winst maken maar nee ze willen het niet betalen aan Psv terwijl dit contractueel is vastgelegd. Amrabat wil zelf heel graag voor Gala spelen, hij zei zelfs dat hij zou stoppen met voetbal als hij niet naar Galatasaray zou komen. Ook nu zie je dat hij er alles aan doet om naar Gs te komen, hij krijgt in plaats van 1,75 miljoen 1 miljoen en betaalt 3 miljoen uit eigen zak(!) om ervoor te zorgen dat de transfer rond komt.

12 juli 2012 om 18:45

Wil van het percentage van PSV af? Wie denken ze wel niet dat ze zijn, staan hun boven de wet ofzo? Als het contractueel is vastgelegd heb je er gewoon mee ingestemd, wat een irritant gedrag dit zeg.

12 juli 2012 om 18:48

PSV heeft de laatste weken enorm veel pech met die transferrechten zeg.

Geen zaken meer doen met die corrupte ploegen in Zuid-europa.

PSV krijgt gewoon een percentage ,zoals contractueel vastgelegd.

12 juli 2012 om 18:51

Dus beste mensen van kayserispor, dit gaat niet gebeuren hea. Maargoed, wij staan als het goed is in ons recht dus beetje hopeloos dit zeg.

12 juli 2012 om 19:02

Weet iemand toevallig hoeveel miljoen Kayseri had betaald aan PSV voor Amrabat???

12 juli 2012 om 19:10

1.100.000 als ik het niet mis heb.

12 juli 2012 om 19:27

Suleyman Hurma heeft ons zojuist gefeliciteerd met de transfer, het is dus rond.

Hamit en Burak nog, dan nog mr Strawberry en eventueel Sercan.

En dan nog de mensen lozen die teveel zijn zoals Riera enzo, hoewel ik Riera erg mag al is het alleen maar om zijn twitterfoto.

12 juli 2012 om 19:28

zal leuk zijn als assaidi ook naar galatasaray gaat, amrabat rechtsbuiten en assaidi linksbuiten, goed duo. denk dat ze het ook wel goed met elkaar kunnen vinden. ben heel benieuwd hoe galatasaray het in de CL gaat doen, kijk er al naar uit om ze te zien spelen!!!

12 juli 2012 om 19:40

Kayespor gaat dit verliezen.
En Kayespor houd dan wel erg weinig over van die 8 miljoen.
Ze houden maar 65% voor hun zelf toch?
25% voor psv en 10% voor Amrabat

12 juli 2012 om 20:08

Ik hoop dat Burak en Amrabat komen. Amrabat zal acht miljoen kosten, maar Terim wilt hem erg graag hebben. Terim weet hoeveel potentie hij daadwerkelijk heeft. Hopen dat Mamur ingrijpt en deze transfer verwezenlijkt, want het transfergebeuren rondom Amrabat is veranderd in een soap.

De volgende stappen:

- Binnen enkele dagen de transfers van Hamit en Melo bekendmaken

- Vervolgens Burak en Amrabat afhandelen

- Vol voor Nene gaan

- Sercan Saraer of Gokhan Tore aantrekken (het liefst allebei)

- Ismail Berk Unsal laten doorstromen en een getalenteerde Turkse centrale verdediger aantrekken. Tevens moet Terim Culio behouden, als Tore en Sararer niet te transfereren zijn.

12 juli 2012 om 22:42

Nene komt niet voor in de plannen van Galatasaray. Dit verklaarde Unal Aysal gisteren via officiéle bronnen.

Galatasaray.org dus.

13 juli 2012 om 01:05

Het klopt dat Aysal een verklaring heeft gedaan, maar daarin stond dat Galatasaray geen overeenkomst heeft gesloten met Nene en dat zulke dingen onwaar zijn. Echter heeft hij de interesse in Nene niet ontkracht.

12 juli 2012 om 20:25

De reden dat Süleyman Hurma (voorzitter Kayserispor) problemen maakt, is eigenlijk omdat het bod van Galatasaray minder is dan het 1e bod, dat was rond de 7,5 miljoen. Nu is het bod ongeveer 5 miljoen, en de rest is wat Amrabat nog zou krijgen van Kayserispor, het resterende bedrag.

Kort maar krachtig, 20% van 5 miljoen = 1 miljoen. 5 min 1 is 4 miljoen.

Als die slimmerik het eerste bod had geaccepteerd, wat 7,5 miljoen bedroeg, zou hij meer winst maken.
7,5 delen door 5 = 1,5 miljoen. 7,5 min 1,5 is 6 miljoen.

Als hij het eerste bod had geaccepteerd, zou hij 2 miljoen meer (!) winst maken, nu maakt hij letterlijk 2 miljoen minder winst, dankzij die clausule.

Tjah, wie brandt, moet op de blaren zitten. Lekker voor je, meneer Hurma. Je betaalt de prijs voor deze transfersoap. Overigens gaat Amrabat héél véél minder verdienen + wordt de helft betaald door een sponsor. Dit is dan erg slim gespeeld door het bestuur van Galatasaray, het zogeheten ''kayseri-pazarligi''

12 juli 2012 om 20:30

@cengiiz

Hij maakt nu toch juist meer winst? Die 3 miljoen die Amrabat bijlegt, daar gaat namelijk geen 20% voor PSV overheen toch? Dus 4 miljoen + 3 miljoen van Amrabat ipv 6 miljoen.

12 juli 2012 om 20:41

Nee, want 4 miljoen gaat naar Kayserispor en 1 miljoen naar Psv.
Als hij het eerste bod had geaccepteerd, dat 7,5 miljoen bedroeg, zou hij 6 miljoen zelf overhouden, en 1,5 miljoen overmaken naar Psv. Een verschil van 2 miljoen.

Amrabat laat zijn resterende salaris gewoon liggen. Daar gaat geen enkel centje van naar Psv, daar zit het 'm juist in, want in zo'n situatie wordt er niets betaald, maar wordt het wel opgenomen in de transfersom. Rare beredenering, maar ik hoop dat je me begrijpt

In feite is de transfersom gewoon 5 miljoen, maar omdat Amrabat zijn resterende salaris ook laat liggen, wordt het gezien als een transfersom van 8,5 miljoen. Let op, het wordt gezien als een transfersom van 8,5 miljoen maar dat is niet zo, het is gewoon 5 miljoen

12 juli 2012 om 20:53

Je zegt dat Amrabat heel veel minder gaat verdienen. Hoeveel gaat hij precies verdienen bij Gs en hoeveel verdiende hij bij Kayseri?

12 juli 2012 om 20:57

Ja, dus jij begrijpt het niet. Als ze het bod van 7,5 miljoen geaccepteerd hadden, waren ze 25% daarvan kwijt, nu zijn ze 25% van 5 miljoen kwijt (wat minder is) en die 3 miljoen hoeven ze niet te betalen dus zijn ze voordeliger uit: ze hoeven immers over die 3 miljoen geen 25% naar PSV over te maken. Het bod van 5 miljoen + Amrabat's bijdrag is dus voordeliger voor Kayserispor dan het bod van 7,5 miljoen.

12 juli 2012 om 20:59

Immers, als ze het bod van 7,5 miljoen hadden geaccepteerd hadden ze Amrabat nog moeten afbetalen (7,5 - 25% - Amrabat's deel). Terwijl ze dat nu niet hoeven te doen (5 - 25% maar Amrabat's deel wordt kwijt gescholden). Ik hoop dat je het nu begrijpt.

12 juli 2012 om 20:41

@cemgiiz

Bovendien heeft PSV recht op 25.
Dus:
7,5 miljoen - 25 = 5,625 miljoen
5 miljoen - 25 = 3,75 3 van Amrabat = 6,75 miljoen.

Omdat Amrabat''s deel eigenlijk geen geld is dat binnenkomt is (stel 3 miljoen):
7,5 - 25 - 3 miljoen = 2,625 miljoen
5 - 25 = 3,75 miljoen

12 juli 2012 om 23:43

Amrabat is nu ook zo goed als zeker van galatasaray. 8m. wat Galatasaray aan Kayserispor moet betalen wordt in 3 jaar betaald, en in 3 jaar gaat Amrabat het percentage kosten zelf betalen.

13 juli 2012 om 05:24

Wat als Kayserispor Amrabat op huurbasis uitleent aan Galatasaray en zijn laatste jaartje contract daarna ontbonden word zo komt Kayseri van die percentage af en dat Galatasaray achteraf die 8miljoen overmaakt op rekening van Kayserispor?? Desnoods kopen ze na een jaartje een onnodig speler van Kayserispor voor 8miljoen. met andere woorden betalen ze Amrabat gewoon uit.

Als clubs in Turkije wedstrijden kunnen omkopen dan kunnen ze vast ook spelers onder tafel handelen

13 juli 2012 om 11:29

Kayserispor staat er bekend om, destijds heeft Nalbantoglu zelfde meegemaakt. Ik vind het trouwens een enorm bedrag voor een speler als Amrabat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Galatasaray

Stand
Selectie
 TeamPnt+/-
3.Besiktas5814
4.Bursaspor5511
Voor de complete stand: Spor Toto Süper Lig
SpelersPositieW
Selçuk InanMiddenvelder316
Nordin AmrabatAanvaller301
Burak YilmazAanvaller3024
Hamit AltintopMiddenvelder290
Emmanuel EbouéVerdediger280
Umut BulutAanvaller2712
Voor de complete selectie: Clubpagina Galatasaray.

58 fans
Aanvaller, 26 jaar

In de wandelgangen

Woensdag 22 mei
Gonzalo Higuaín kan nu al een record op zijn naam schrijven bij Arsenal. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.59375 seconden.