Voetbalzone

Matavz lijkt ‘slachtoffer’ van Advocaat en meldt zich bij Jong PSV

Dinsdag, 10 juli 2012 om 13:12

PSV-trainer Dick Advocaat liet zich de afgelopen dagen al herhaaldelijk ontvallen aan het feit dat niet al zijn spelers afgetraind aan de start van de voorbereiding op het nieuwe seizoen verschenen. De ervaren oefenmeester noemde hierbij geen namen, maar Tim Matavz lijkt een van de ‘slachtoffers’.

Bekijk de voorpagina voor het laatste nieuws.

Poll

Denk je dat Tim Matavz dit seizoen veel aan spelen toe zal komen bij PSV?

10 juli 2012 om 13:15

Advocaat opteerde bij mijn AZ al met Lens in de spits, dus het was wel enigszins te verwachten dat hij redenen ging zoeken om dat ook nu weer te doen...... Lens wilde liever zelf toch ook geen rechtsbuiten spelen?

On:
Als het waar is, dan is het wel drama als hij je een briefje met oefeningen had meegegeven en je doet er niets mee of weinig mee. Dan ben je ook geen echte sporter, vakantie of geen vakantie, neem aan dat het wel om een paar kilo's te veel gaat en niet een 1kg.

10 juli 2012 om 13:17

Advocaat gaat nu niet expres Matavz naar de beloften sturen om met Lens in de spits te kunnen spelen..
Ik ben de afgelopen dagen op trainingen geweest van PSV en Matavz liep constant met loopoefeningen achteraan en kon het bijna niet belopen dus het is geen fabeltje wat Advocaat hier vertelt, heel terecht vind ik het als je je niet aan gemaakte afspraken houdt dat er dan consequenties gaan volgen.

10 juli 2012 om 13:38

Haha, nee dat zou Advocaat nooooit doen! Als Matavz niet helemaal fit is hoef je hem toch niet meteen naar de beloften te sturen? Wat is dat nou voor onzin.

Als mensen iets in gedachten hebben, maken ze er heel vaak en self-fulfilling prophecy van, dat is gewoon psychologie.

10 juli 2012 om 13:49

Hoezo niet? Direct de boel op scherp zetten als nieuwe trainer van een groep kan echt geen kwaad.

10 juli 2012 om 13:51

Hij wordt toch niet naar de beloften gestuurd. Hij traint gewoon mee met het eerste, alleen speelt deze oefenwedstrijd mee met de beloften om zo wedstrijdritme op te doen. Waarschijnlijk omdat hij overmorgen bij de oefenwedstrijd van het eerste geen basisplaats heeft en dus minder minuten zal maken.

10 juli 2012 om 14:08

Wedstrijdritme zorgt voor een snellere opbouw, maar pas op de Raymond Verheijen zich niet beroert nu Advocaat Matavz extra wedstrijden laat spelen.

10 juli 2012 om 18:02

Jawel laat hem daar maar hard werken. Hij neemt zijn werk niet serieus.

Maarre.. Self fulfulling prophecy: Dus Matavz gaat achteraan lopen omdat mensen zeggen dat hij slechte conditie heeft en zich daarom zo gaat gedragen?

Leg even uit aub

10 juli 2012 om 13:19

Ik denk niet dat Advocaat daarom Matavz bij de jeugd zet, concurrentie is alleen maar goed

10 juli 2012 om 13:22

Inderdaad, Advocaat zet hiermaa Brands iets meer onder druk om Narsingh toch maar aan te trekken.

10 juli 2012 om 14:52

Juist niet, als Matavz niet bij de eerste '11 zit Narsingh vrijwel waardeloos, aangezien Lens niet een spits is die optimaal zou renderen met een Narsingh, dan zou je beter een Assaidi kunnen halen, ook al speelt die natuurlijk niet op rechts.

Matavz is een spits, net als Sigthorsson overigens, die optimaal kunnen renderen met goede buitenspelers met een voorzet naast zich, alleen heeft hij dat afgelopen seizoen totaal niet gehad, met Mertens en Lens/labyad/wijnaldu.

10 juli 2012 om 13:16

Advocaat is goed bezig. Spelers weten niet wat hun overkomt na de periode Rutten haha.

10 juli 2012 om 22:12

Ik heb er een goed gevoel over, dick advocaat en psv!

10 juli 2012 om 13:16

Mooi om te horen dat de concurrentie nog lang niet fit is haha!

10 juli 2012 om 13:17

Wat dacht je van Sulejmani

10 juli 2012 om 13:41

En Janssen heeft de afgelopen week ook geen eten laten staan.

10 juli 2012 om 14:10

Fctenschede..
Ow, nu Janssen bij Ajax speelt ligt het opeens wel aan het eten? Toen hij nog bij Twente speelde lag het aan zijn trage spijsvertering o.i.d. Het is apart hoe selectief mensen worden als een speler bij 'hun' club weg is eigenlijk...

On; Advocaat heeft hier gewoon gelijk. Als een speler, zonder goede reden, niet op conditie is, moet hij maar ergens anders gaan spelen tot dit wel het geval is. En ook al duurt dat 2 maanden, niet terug bij de eerste selectie voordat hij tot in de puntjes op conditie is..

10 juli 2012 om 14:27

Grappig hoe jij alle supporters van een club over één kam scheert.

10 juli 2012 om 15:23

Haha sulejmani is op de weg terug, hoop ik..
Qua gewicht is hij weer op niveau toch?

10 juli 2012 om 13:19

het is maar 1 speler? we hebben echt wel een vervanger daar voor hoor?

10 juli 2012 om 13:20

@gerjanb

Bij Ajax zijn Janssen en Sulejmani toch ook allebei nog niet fit?
Daarnaast is Matavz waarschijnlijk 2e spits, maakt dus niet zoveel uit voor de prestatie. Je niet aan je trainingsschema houden is natuurlijk wel een schande. Alleen jammer dat Locadia nu waarschijnlijk niet speelt.

10 juli 2012 om 13:23

Janssen had een goede reden hij kon niet trainen omdat die net aan z'n neus was geopereerd.

10 juli 2012 om 13:27

Sulejmani is nog steeds geblesseerd en herstellende, weet waar je over praat zeg. Janssen is geopereerd geweest en heeft daarbij ook nog eens aanlag om ontzettend snel aan te komen.

10 juli 2012 om 13:36

die aanleg heet bier heb ik persoonlijk ook last van

10 juli 2012 om 13:43

En Boerrigter , Sigi en Boilessen dus bij Ajax zijn er ook genoeg niet fit , misschien wel meer zelfs.

10 juli 2012 om 16:06

Locadia speelt morgenavond wel weer met het eerste. Samen met Depay toch zeer goed bezig deze voorbereiding. We kunnen inmiddels toch een aardig elftal neerzetten die bestaat uit eigen jeugd of spelers die op jonge leeftijd gekocht zijn. Brands is op de goede weg, hopelijk zet hij deze lijn de komende jaren door.

Zoet
Brenet
Koch
Pieters
Willems
Ritzmaier
Strootman
Wijnaldum
Mertens
Locadia
Depay
10 juli 2012 om 16:24

@ V-watcher

Boilesen is nog steeds geblesseerd. Dat is heel wat anders als niet fit.

Sigthorson werd rustig gebracht om hem niet gelijk te forceren wat een grote kans op blessure op zou kunnen leveren. Deze word rustig teruggebracht en traint op eigen verzoek met extra oefeningen. Zodat hij sterker word.

Boerrigter is ook gewoon volledig fit. Deze deed uit voorzorg niet mee in de partij vormen omdat zijn rug nog niet sterk genoeg was en het dan opnieuw zou kunnen breken. Eigen oefeningen doen tijdens de partijvorm maar voor de rest volledig meegetraind. Heeft trouwens deze week gewoon volledig mee getraind in de partijvorm.

Maar het geval Matavz is heel anders dan bovenstaande drie. Deze waren namelijk allemaal geblesseerd en waardoor daardoor niet fit. Matavz was niet fit omdat hij in zijn vakantie niets heeft gedaan. Hij heeft zich niet aan zijn trainingschema gehouden, woog te zwaar en had een conditie van niks.

Als je dat vergelijkt met Schöne die 5 weken langer doortraint en één week eerder begint met trainen. En een Ebecillio die 4 weken extra gaat hardlopen om conditioneel topfit te zijn.

10 juli 2012 om 13:40

Whaha hoor is even Gerjanb, bij Ajax wordt niks maar dan ook niks verteld wat negatief is omdat het een beursgenoteerd bedrijf is en daarom alles onder een vergrootglas wordt gestopt en het meteen om groot geld gaat. Bij Ajax lopen er ook genoeg rond met dit probleem na een periode van rust dus hou dat bekkie van je even voor je.

10 juli 2012 om 15:25

Er is de laatste jaren genoeg over Ajax naar buiten 'gelekt' vriend.

10 juli 2012 om 13:17

Gaat lekker in eindhoven

10 juli 2012 om 13:18

niks aan de hand toch? speler op conditie laten komen bij de beloften?

10 juli 2012 om 13:19

gaat lekker, in positieve zin dan he

10 juli 2012 om 13:32

ah, las het even alsof je bedoelde dat het een grote rotte boel is hier Maar dat valt heel erg mee! Advocaat is gewoon een man van dicipline, en dat laat ie hier zien! Als de speler vervolgens normaal mee doet en hard traint dan ie is in no time weer terug.

10 juli 2012 om 13:41

Alleen maar goed lijkt me. Wist niet dat Matavz niet in vorm was.

10 juli 2012 om 14:16

Matavz is een heel jaar niet in vorm geweest, misschien komt het door de manier van spelen, maar hij heeft mij verre van overtuigd dit seizoen.

10 juli 2012 om 16:26

Matavz heeft aanvoer nodig vanaf de vleugels, dan is hij dodelijk. Dat heeft hij bij Groningen wel laten zien namelijk. Maar wanneer je met 2 buitenspelers speelt die naar binnen komen en/of voor eigen succes gaan maak je je eigen spits onschadelijk.

Bij Groningen kreeg Matavz per wedstrijd 1 a 2 ballen van Tadic op zijn hoofd/voet waardoor hij ook automatisch 1 a 2x per week scoorde. Alleen bij PSV krijgt hij die ballen niet en scoort hij dus niet. Want een meevoetballende spits is het niet. Het is net een (stuk slechtere) vorm van Filipo Inzaghi. Altijd op de goede plek staan.

10 juli 2012 om 13:17

Als dat zo is is dat een kwalijke zaak, als spits moet je meer kunnen doen als voorzetten afwachten, hij heeft een redelijk slecht seizoen gedraaid en juist daarom moet je zelfkritiek hebben om volgend seizoen zo fit mogelijk te beginnen.

10 juli 2012 om 13:17

hoelaat begint die wedstrijd jong psv tegen willem 2?

10 juli 2012 om 13:17

hij wordt niet voor niets de kleine generaal genoemt..

10 juli 2012 om 14:11

klopt daar is inderdaad een reden voor..nl omdat hij de assistent was van de grote generaal!!

10 juli 2012 om 14:22

als belg moet ik even raden? cruyf of van gaal?

10 juli 2012 om 14:30

Rinus Michels

On: ongelooflijk die Matavz. Na zo''n wisselvallig seizoen zou je verwachten dat een professional er alles aan doet om dit seizoen top(fit) te zijn.

10 juli 2012 om 14:34

@asr80

Rinus Michels

On:
Dick heeft er goed de wind onder. Geeft niets, laat ze maar eens werken. Duur of goedkoop maakt niet uit, niet fit is niet spelen.

10 juli 2012 om 13:17

Jammer, Matavz is een goeie spits, maar heeft het nooit kunnen waarmaken bij Psv. Misschien is de stap naar PSV te hoog voor hem geweest. Als hij zou willen fungeren als pinch-hitter dan zou ik hem houden voor de club.

Als Matavz zou mogen vertrekken dan moet hij gewoon weer lekker teruggaan naar FC Groningen. De club die hem als spits heeft gemaakt. Lekker elke week voetballen en zijn goaltjes meepikken. Ik denk dat een terugkeer naar De Euroborg helemaal niet zo gek is.

10 juli 2012 om 13:19

en wij Zeefuik weer terughalen uit de Euroborg ;

10 juli 2012 om 13:28

Hesantie

Lijkt me beter als die naar FCT gaat als vervanger van de Jong. Met zn maatje Tadic en Verhoek aan de andere kant

10 juli 2012 om 13:18

Nou, op naartwente ipv De Jong. Weer lekker samenspelen met Tadic...

10 juli 2012 om 13:30

Hij zou hier denk ik wel meer tot zijn recht komen inderdaad. Mertens als voorbeeld is een speler die teveel naar binnen trekt. Bij Twente sta je met Tadic op links en Chadli of Verhoek op rechts. Ik ben benieuwd hoe Mcclaren precies gaat spelen of hij Chadli op 10 zet of de nieuwe Gutierez met Chadli op rechts.
Ik zie Matavz best graag komen als de Jong vertrekt eerlijk gezegt. Heeft afgelopen seizoen inderdaad niets gepresteerd maar dat kwam puur door hoe PSV zelf voetbalde.

10 juli 2012 om 13:18

Top dat Advocaat zulke maatregelen neemt!
Voetballers bij Psv verdienen zoveel geld dat het minste wat je mag verwachten toch wel is dat ze zich fit en afgetraind op de training melden.

10 juli 2012 om 13:42

het is hun werk dus ze moeten in de vakantie ook gewoon iedere dag 1 uurtje gaan rennen ofzo net of dat zo vervelend is ,, ik vind dat iedere speler zich daaraan moet houden , ik vind lens een goede spits dit word de opsteling als de selectie zo blijft .

tyton
jeugt speler
marcello
zanka
pieters
van bommel
wijnaldum/de
mertens
strootman
lens
matavz
10 juli 2012 om 14:23

ALs de selectie zo blijft, Manolev is niet verkocht, en ook Toivonen nog niet, dus denk dat deze dan allebei wel spelen hoor.

Strootman op linkshalf?
Mertens op 10?

Ik denk niet dat dit hem gaat worden.

10 juli 2012 om 19:42

Strootman op links half is helemaal niet zo slecht bedacht want zo wil Advocaat gaan spelen als Toivonen verkocht word.
Mertens op 10 kan ook heeft de afgelopen 2 oefenwedstrijden daar ook gespeeld maar ik zou Mertens gewoon op rechts zetten en Depay op links.
Ik zou een Talentvolle rechtsbuiten kopen als vervanger voor Mertens of Depay.
Rechts back natuurlijk maar ik zou niet weten wie.
En Locadia naar het 1ste zetten als 2e /3e spits.

Tyton
Hutch/aankoo
Zanka
Marcelo
Willems
Wijnaldum
Van Bommel
Strootman
Mertens
Lens
Depay
10 juli 2012 om 20:05

Ik zou Wijnaldum en van Bommel opdraaien, dat Wijnaldum toch meer op 10 speelt..

10 juli 2012 om 13:18

Goed dat Advocaat hier gelijk een grens trekt. Bij Rutten was er waarschijnlijk niks aan gedaan en was er naar excuses gezocht. Misschien is dit een makkelijke of populistische maatregel die Advocaat doorvoert, maar ik vind het wel goed dat er nu meer van de spelers geeisd wordt.

10 juli 2012 om 13:19

Als de spelers afgetraind en in conditie zijn mogen ze gewoon weer terug naar de selectie. Dit is gewoon om de boel op scherp te zetten. Met Advocaat valt niet te spotten, die neemt geen halve maatregelen. Hij wil laten zien dat hij de baas is en dat iedereen keihard zijn best moet doen.

10 juli 2012 om 13:19

Goedzo Dickie! Met de zweep erover heen! Laat ze maar zien dat er dit jaar gestreden moet worden!

10 juli 2012 om 13:19

Matavz vind ik echt een matige spits, sorry dat ik het zeg. Maar ben hier niet zo van onder de indruk. Vond hem erg slome en labiel spelen bij Psv. Het kan wel aan de voorzetten zitten enzovoort, maar hij liep er wel bij of hij 2 wedstrijden in de week had gespeeld.

10 juli 2012 om 13:23

Je hoeft geen sorry te zeggen het is gewoon een feit dat matavz niets van gebakken heeft bij Psv. Ik was echt een voorstander van zijn komst maar wat heeft hij slecht gepeeld. Wel jammer had veel van hem verwacht. Maar goed als hij niet waar kan maken dan is het wel zonde van de investering die PSV in hem heeft gedaan. Hij heeft best veel geld gekost maar ja.

10 juli 2012 om 13:24

Het is dus te zien, dat Matavz geen gevoel heeft bij een club als Psv. Een grote transfer gemaakt en veel salaris. Maar weigeren om in de vakantie een rondje te lopen om ze conditie op peil te houden. Lekker in het 2e laten spelen en aan het einde van de zomer terug halen.

10 juli 2012 om 13:40

Ik schrijf hem niet af door 1 seizoen. Naar mijn mening ligt het inderdaad aan de aanvoer. Hij speelt naast Mertens, Toivonen, Wijnaldum om maar even 3 namen te noemen, natuurlijk niet de minste spelers maar dit zijn wel spelers die voor hun eigen kans gaan en vaak naar binnen kruipen. Matavz krijgt de bal te weinig in de 16 naar mijn mening.
Ik zou hem wel bij een club in een elftal willen zien waar hij wel bedient wordt en dan zou ik hem zelfs bij Twente willen zien ;

10 juli 2012 om 13:44

Nou Twente mag hem hebben hoor mits Twente de juiste bedrag voor betaald he ;. PSV heeft hem voor als ik het goed weet rond 7 miljoen overgenomen. Ik weet niet of Twente wel 7 miljoen voor hem wil gaan betalen;. Denk niet dat PSV hem voor paar miljoen minder gaat verkopen dat is dan kapitaalsvernietiging.

10 juli 2012 om 14:31

Het was kapitaal vernietiging om 7 miljoen voor Matavz te betalen, is toch een vrij matige spits, moet het van de aanvoer hebben kan zelf nauwelijks tot niks creeeren.

10 juli 2012 om 14:57

Het is helemaal geen matige spits, maar hij speelt bij PSV in een systeem waar die totaal niet tot zijn recht komt en geen enkele aanvoer heeft van de zijkanten. Dat heeft niks met zijn kwaliteiten te maken maar met het systeem.

10 juli 2012 om 15:05

Geen paniek jongens, kezman had ook een slecht eerste jaar.
En we weten allemaal hoe hij voor de rest heeft gedaan.

10 juli 2012 om 13:20

Advocaat krijgt ze wel aan het voetballen haha mooi om te zien, als er even veel power inzit als bij de russen(de eerste twee wedstrijden) komt het helemaal goed.

10 juli 2012 om 13:31

Tweede wedstrijd was al matig eigenlijk van de Russen met zo'n fitheid maar zo'n afwezigheid in de scherpte kom je nog nergens. Als ze het spelbeeld van de eerste wedstrijd kunnen spelen dit seizoen worden heel waarschijnlijk kampioen ja dat wel.

10 juli 2012 om 13:20

En dat een beetje sporten in de vakantie ook nog zo´n straf is maakt het helemaal ergelijk met zijn salaris.

10 juli 2012 om 13:20

Matavz heeft in mijn ogen ook geen sportmentaliteit. Ik beschuldig hem nergens van maar zie hem vaak grote hoeveelheden alcohol inkopen en het zal me niets verbazen als hij die ook achterover slaat. Dan sta ik er niet versteld van dat meneer mee moet doen met Jong PSV

10 juli 2012 om 13:23

Je beschuldigt hem nergens van, maar je ziet hem wel grote hoeveelheden drank inkopen. Dan vraag ik mij af, waar zie jij hem dan inkopen. Misschien leuk om een foto te maken en aan Dick te geven.

10 juli 2012 om 21:53

Nightshop in Eindhoven, zelfs nadat ik terugkom vanuit Amsterdam na een verloren wedstrijd met 2-0 van Ajax hem doodleuk met Manolev in de winkel zie rondlopen om zijn aavond gezelliger te maken met drank. Ik bedoel met beschuldigen dat ik de oorzaak van zijn terugzetting niet met dit gedoe bedoel. Oh en trouwens de PSV supporters die op de supportersfeest waren zagen ook dat Matavz na vele biertjes pas naar huis ging.

10 juli 2012 om 14:45

En in toevoeging op hetgeen @ahjacied zegt wil ik ook nog aanstippen dat jij, @geldrop0402, zegt dat het jou niet zal verbazen als Matavz de ingekochte drank ook achterover slaat. Ik weet niet hoor, maar dat klinkt mij toch echt als een beschuldiging in de oren...

10 juli 2012 om 21:54

Ik bedoel met beschuldigen dat ik de oorzaak van zijn terugzetting niet met dit gedoe bedoel. Beetje scheef van mij.

10 juli 2012 om 13:22

Spelers weten niet wat ze meemaken daar, na Rutten is dit de hele andere kant op.
Zie Matavz wel vertrekken bij Psv, Lens in de spits en Depay samen met Narsingh of een andere aankop strijden op rechtsbuiten.

10 juli 2012 om 13:22

Hoplaa de trainer die dit elftal nodig heeft! Geen softie als Rutten. Ben echt blij dat ze deze man aan hebben genomen, een jaartje flink aan de mentaliteit werken van deze mannen!

10 juli 2012 om 13:24

Advocaat geeft direct een hard klinkend signaal af.

Niet alleen in de media zeggen dat hij verbolgen was over de conditie van sommigen, maar gelijk de daad bij het woord voegen.

'geen woorden, maar daden'.... waar heb ik dat toch eerder gehoord?

10 juli 2012 om 13:54

Bij Oranje hihihi

10 juli 2012 om 13:24

Apart dat als je zo'n prut seizoen heb gehad vorig jaar dat je niet alles eraan doet om de trainer te overtuigen dat jij moet spelen. Tuurlijk was het niet optimaal dat ze nietbmet echte buitenspelers speelde, maar dan is het nu zn kans om te bewijzen dat ze dat wel moeten.

Ben blij dat wij sigthorrson hebben. Die geeft altijd 100% alleen jammer dat hij zo blessure gevoelig is.

10 juli 2012 om 13:24

Goedzo Advocaat, hard aanpakken die spelers. Hij laat gelijk zien wie de baas in PSV, wat een goede zaak is.

10 juli 2012 om 13:26

Welkom El hamdoui #2

10 juli 2012 om 13:27

Matavz was ook elk seizoen bij FC Groningen in de voorbereiding niet fit, maar schoot er toch voldoende in. Nu is hij ook bij PSV niet fit, dus kun je concluderen dat het niks nieuws is. PSV had het kunnen weten bij de transfer van Matavz, met of zonder navraag bij FC Groningen. Natuurlijk is het niet goed wat Matvz doet en is Advocaat te begrijpen met zijn beslissing. Maar het zit in het beest aard.

10 juli 2012 om 13:28

Heeft Joop Munsterman zich al in Eindhoven gemeld?.... lijkt mij kandidaat nr. 1, afhankelijk van de vraagprijs van PSV natuurlijk. Maar als ik de kenners hier hoor is Matavz niet zo heel veel waard.

10 juli 2012 om 14:01

Denk je echt dat PSV Matazv na één seizoen de deur uit laat lopen? Dit is gewoon een signaal van Advocaat dat hij dit soort gedrag niet accepteert; niets meer niets minder.

10 juli 2012 om 16:12

misschien dat we kunen ruilen de jong naar psv en matavs naat twenthe
met gesloten beurs natuurlijk he

10 juli 2012 om 13:29

Als Matavz zo doorgaat staat Lens dit seizoen gewoon basis bij Psv in de spits alleen denk ik dat ze nog wel een middenvelder moeten halen bij Psv dan kunnen ze gewoon kampioen worden.

Tyton
Manolev?
Jorgensen
Pieters
Willems
Hutchinson
Strootman
Wijnaldum
Narsingh
Lens
Mertens
10 juli 2012 om 13:33

Waar is Van Bommel haha?

10 juli 2012 om 13:34

gezien de ontwikkelingen rond ajax en narsingh zou ik de naam narsingh voorlopig maar even niet in de opstellingen zetten voor psv...
verder zou een verdediger prioriteit 1 zijn lijkt me...

en idd, van bommel is foetsie al moet ik het nog zien of hij echt iets toevoegt, voor het ek zei ik van wel maar ik ben me echt rot geschrokken bij het ek

10 juli 2012 om 13:36

Van Bommel lijkt me wel een aardige middenvelder voor PSV of niet?

On: Als Matavz er over een paar weken maar weer staat dan vind ik het best. Wat harder aanpakken kan voor al die jongens geen kwaad overigens.

10 juli 2012 om 13:36

Geen Van Bommel? Heb je die expres gepasseerd of gewoon vergeten? Ben er wel benieuwd naar.

10 juli 2012 om 13:48

Blunder van de week helaas was hem vergeten vond al dat ze zo weinig middenvelder hadden
Van Bommel moet op de plek Hutchinson.

10 juli 2012 om 18:28

je moet hutchinson rechts-back zetten hij is een beest

10 juli 2012 om 13:40

Vraag me af wat je met een spits als Lens met Narsingh moet???
Lens die moet het niet hebben van voorzetten maar meer van zijn eigen loopvermogen enzo, Narsignh moet het meerendeels hebben van zijn aissists en die zullen niet tot nouwelijks afgewerkt worden, persoonlijk denk ik dat Sulejmani een type speler voor PSV is.

10 juli 2012 om 13:32

Was bij Groningen ook al zo. Niet zozeer slechte conditie, maar gewoon weinig motivatie. Zijn kwaliteiten kwamen er alleen laatste anderhalf jaar echt uit. De twee en half jaar ervoor presteerde hij beneden zijn kunnen.

10 juli 2012 om 13:36

Het is de vraag of Matavz wel bij dit PSV past. In het eerste jaar wist hij nog niet te overtuigen, maar dat is hem te vergeven. Sommige spelers hebben wat langer de tijd nodig om zich aan een nieuwe omgeving en een hoger niveau aan te passen. Wat ik moeilijker vind om te accepteren is de instelling van Matavz. Hoe kun je nu na zo'n voor hem persoonlijk teleurstellend jaar niet fit terugkomen. Buitengewoon onprofessioneel, dus terecht dat Advocaat hier consequenties aan verbindt. Lens en Locadia mogen hun kans grijpen!

10 juli 2012 om 13:38

dit vind ik belachelijk je weet dat matavz altijt een goal kan maken en om nou terug te zetten naar jong psv vind ik echt te ver gaan

10 juli 2012 om 13:38

Er wordt hier wel erg overdreven gereageerd hoor, hij hoeft alleen maar een wedstrijdje mee te spelen met de beloften, het is niet zo dat hij uit het 1e is gezet...

10 juli 2012 om 13:39

Groningen gaar waarschijnlijk met één spits spelen en heeft daar Texeira, Zeefuik en Suk voor. Denk niet dat er ruimte is voor Matavz. Even een vraagje aan de Psv'ers, woont Matavz zijn moeder ook in Eindhoven? De eerste jaren bij Groningen kenmerkten zich ook door een weinig proffesionele instelling. Hij was bv te vaak op stap met zijn maatjes Sankoh en Lovre. Pas toen zijn moeder definitief naar Groningen kwam, kwam de focus op voetbal te liggen. Matavz is een vreemde vogel die goede begeleiding nodig heeft, dan kan hij namelijk goals scoren als geen ander. Maar ik vind hem vqnaf het begin wat verdrietig erbij lopen bij Psv. Een blik die ik herken van zijn beginperiode bij Grunn.

10 juli 2012 om 13:46

Matavz zou het samen met Tadic en Verhoek helemaal gaan maken.
Matavz is een spits die van de flanken moet wprden bediend of 1 tegen 1 in de diepte best tot zijn recht komt.
Bij Psv zie je Mertens naar binnen komen , Lens naar binnen komen , Toivonen loopt in de 16 , Net zoals Wijnaldum. Dus dan heb je precies hetgeen waar Matavz niet op zit te wachten. Die heeft ruimte nodig en die word zo wel heel beperkt... Zo word speler als Matavz niet gebruikt op zijn capaciteiten.
Hetzelfde gold toen ook voor Berg... Goeie sits maar werd ook verkeerd gebruikt.

Dus .... jammer Tim... je bent beste spits en jij kan er ook niks aan doen dat je bij clup zit die jou verkeerd gebruikt

10 juli 2012 om 13:49

Daarom is PSV ook geïnteresseerd in Narsingh.

10 juli 2012 om 13:51

Inderdaad, bij de seizoenen van Groningen had ie nog meer gescoord.

10 juli 2012 om 13:46

Ach binnenkort mag PSV wel weer bij ons komen shoppen, we willen jullie nog wel weer een of meer spelers verkopen voor de hoofdprijs. Alsnog mijn dank voor de donaties voor Hoogstrate, Nijland en Matavz.

10 juli 2012 om 13:56

hahaha aan wie moet narsingh ook al weer aanvoer geven ?? deze jongen komt er niet ook niet met narsingh, kan het niveau gewoon niet aan. het eerste seizoen is finest geweest voor deze jongen

10 juli 2012 om 14:05

Dat kleine driftkikkertje houdt al weer aardig thuis in het gemoedelijke Eindhoven. Ondanks zijn hoge leeftijd heeft Advocaat er maar heel weinig bijgeleerd: het is en blijft een heel voorspelbaar mannetje door er meteen een ( willekeurige) speler na het tweede te verbannen.

10 juli 2012 om 14:15

Ik had hier al 'n paar keer geschreven dat Tim Matavz waarschijnlijk 'n ' Mounir El Hamdaoui scenario' zou krijgen, maar toen werd ik hier uitgelachen. Nu begint het toch wel 'n beetje op het ' El Hamdaoui scenario' te lijken.

Ik had dit wel verwacht, want Tim Matavz liep afgelopen seizoen elke wedstrijd er ongeïnspireerd bij en toen kreeg ik zo'n gevoel dat hij op 'n gegeven moment 'n ' El Hamdaoui scenario ' kreeg, dat is nu ongeveer gebeurt.

Hopelijk wordt Matavz weer de Matavz van FC Groningen, want toen vond ik hem echt goed. Maar Matavz fungeert ook niet, omdat hij geen type Dusan Tadic om zich heen heeft. Want op rechtsbuiten komt Jeremain Lens altijd naar binnen en dan gaat hij voor z'n eigen actie en Dries Mertens doet precies hetzelfde.

Misschien is iemand als Luciano Narsingh dan toch 'n goede aangever voor Tim Matavz. Ik zeg dit nu omdat Narsingh waarschijnlijk toch niet meer naar Ajax komt.

10 juli 2012 om 14:17

Nou Locadia, pak je kans!

Het valt mij op dat de jongelingen van PSV zich nadrukkelijk in de kijker spelen in de voorbereiding. Depay is de gevaarlijkste man tijdens oefenwedstrijden en Locadia schiet de ene na de andere bal erin op de training en ook tijdens de oefenpotjes tot nu toe. Het zal niet lang meer duren totdat Advocaat niet meer om deze jongens heen kan.

Een nieuwe nr 10 aantrekken als Toivonen verkocht wordt heeft voor mij geen prioriteit. Je kunt daar namelijk ook Mertens neerzetten en Depay op links als beloning voor zijn stormachtige ontwikkeling en inzet.

10 juli 2012 om 14:20

lekker hoor. wat kostte matavz ook alweer? goede investering!

10 juli 2012 om 19:53

Volgens mij rond de 5 miljoen wat kan oplopen met Bonussen.
Ik zie hier mensen zeggen dat we 7-7.5 hebben betaald maar dat is zeker niet zo!

10 juli 2012 om 14:30

Het schijnt dat de bedrukking voor z'n shirt in Enschede al bijna klaar is. Wellicht is PSV wel 'in' om Matavz na een teleurstellend seizoen te verkopen om zo het geld voor Narsingh vrij te maken. Daarnaast heeft Advocaat één van zijn Russische vriendjes op de korrel voor Psv.

Matavz is een spits die prima zou kunnen fungeren bij Twente. Naar mijn bescheiden mening één van de weinig geschikte én betaalbare spitsen in de Eredivisie.

Weet iemand of dit tekenend is voor Matavz? Was hij bij Groningen ook altijd slecht aan het begin vd voorbereiding of speelt hier gewoon meer (lees: PSV wil van hem af).

10 juli 2012 om 14:36

Zie mijn schrijven iets boven je. Wil ik aan toevoegen dat Matavz een prima spits is voor Twente, zeker in de combi met zijn maatje Tadic. Zorg wel echter voor goede begeleiding. Heb Matavz ook afgelopen seizoen veel te vaak gespot in de binnenstad van Groningen en at was altijd diep in de nacht, als de kroegen in Enschede al lang dicht zijn. Matavz heeft zijn moedrr nodig en een maatje waar hij zich positief aan kan optrekken. Net Lovre en Sankoh bij Grunn, niet Manolev bij Psv, maar Tadicis dasr wel geschikt voor omdat de Servier een uitstekend prof is. En dat heeft Matavz nodig, een maatje in het veld die hem kent en bem de goede kant op stuurt.

10 juli 2012 om 15:00

Prima zet. Advocaat is duidelijk en er valt niet met hem te dollen. Rutten probeerde iedereen te vriend te houden en kan of wil geen keuzes maken. Tekenen van een slechte manager.
Al vraag ik mijzelf af of dit te maken heeft met het niet aan je schema houden of het feit dat Matavz echt wedstrijdritme nodig heeft.
Hoe staat het eigenlijk met de contacten van Advocaat en Hiddink in Rusland. Kunnen zij geen goede spelers naar PSV krijgen. Die lopen er in Rusland voldoende rond.

10 juli 2012 om 15:09

vind het nu al een verdeming om te weten dat de spelers flink moeten werken voor hun geld. Elke training volle bak en in de wedstrijden ook anders speel je niet onder advocaat. In mijn ogen zou dit wel eens de beste aankoop kunnen worden dit seizoen.
Matavz heeft zich niet aan de regels gehouden dus lekker ballen in het tweede...had zoiezo al het gevoel dat lens in de spits zou spelen komend seizoen en dat word nu alleen maar versterkt

10 juli 2012 om 15:34

Hoe duur zou Matavz zijn? En hoelang loopt zijn contract nog? Misschien iets voor Feyenoord? Hahaha..

10 juli 2012 om 15:49

Matavz Ruilen tegen Leerdam en er nog een ton bijleggen dan hebben hun hun Rechtsback en wij onze spits.

10 juli 2012 om 15:39

matvz heeft het vorig jaar niet slecht gedaan woor, hij had volgesn mij ook 10 goals, dusja psv met hem houden hij gaat het gewoon maken, eerste jaar is altijd zwaar , geloof me hij legt er 20 in aankomend

10 juli 2012 om 16:28

Hij had 11 goals in 28 wedstrijden, dat is te weinig voor een spits van Psv. Dat in combinatie met zijn gebrekkige meevoetballen geeft mij het idee dat PSV beter met Lens in de spits kan spelen.

10 juli 2012 om 15:48

Ik hoop voor PSV dat het hier niet bij blijft. Ik hoop dat Advocaat hetzelfde ziet als ik, en dat is dat Matavz niet de spits is die PSV doelpunten gaat bezorgen. Ik roep al sinds Lens in Eindhoven is dat hij de spits moet worden. Matavz is leuk vor een invalbeurtje, maar nog veel waardevoller om te gebruiken als wisselgeld om Narsingh te halen.

10 juli 2012 om 17:25

Dit is wat PSV heeft een trainer die een echte baas is en als ze niet luisteren worden ze gestraft en terecht!

10 juli 2012 om 18:07

kom maar back jonge..
hier krijg je tenminste normale Voorzetten!
Mertens die altijd faalt in zijn actie's..
Labyad die nooit over speelde...
nee hij moest het doen met de voorzetten van Manolev... -___-
Dus geen eer voor Tim te halen.
overigens wel kwalijke zaak dat die niet fit is, maarja je weet het je bent altijd welkom in het hoge noorden.

10 juli 2012 om 18:10

Wel of geen conditie,

Matavz komt gewoon ietstekort voor Psv. Leuk voor Groningen en consorten, maar PSV is andere koek en dat is vorig seizoen ook gebleken.

Lens in de spits en Wijnaldum of Narsingh (als hij komt) rechtsbuiten) !

11 juli 2012 om 00:06

Niks met conditie te maken. Gewoon politiek. Matavz zegt toch niks terug, dus is een makkelijk slachtoffer om te laten zien wat voor stoere trainer je bent, of hij moet gewoon weg. Pffff Toptrainer!!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

PSV

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
1.Ajax7652
2.PSV6960
3.Feyenoord6926
4.Vitesse6426
Voor de complete stand: Eredivisie
SpelersPositieW
Atiba HutchinsonMiddenvelder332
Georginio WijnaldumAanvaller3314
MarceloVerdediger321
Kevin StrootmanMiddenvelder325
Jeremain LensAanvaller3015
Boy WatermanKeeper290
Dries MertensAanvaller2916
Voor de complete selectie: Clubpagina PSV.
Programma 
Uitslagen
Voor de alle wedstrijden: Clubpagina PSV.

34 fans
Aanvaller, 24 jaar

In de wandelgangen

Dinsdag 21 mei
José Mourinho mag dan op het punt staan om een contract te tekenen bij Chelsea, dat wil absoluut niet zeggen dat Cristiano Ronaldo hetzelfde gaat doen. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Wat beoogde Advocaat nu werkelijk met zijn terugkeer bij PSV?

Al in december baalde Dick Advocaat van het dagelijkse pendelen naar zijn werk. Tijdens zo’n geestdodende rit tussen Den Haag en Eindhoven (en weer terug) betastte hij zijn pols en vroeg zich nuchter af of hij niet beter kon gaan vissen op de pier van Scheveningen. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.3125 seconden.