Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Modric en Real Madrid akkoord, clubs praten nog'

Laatste update:

Het heeft er alle schijn van dat Luka Modric binnen afzienbare tijd aan de slag gaat bij Real Madrid. Het Kroatische 24Sata brengt vrijdagavond naar buiten dat de middenvelder persoonlijk rond is met de Spaanse grootmacht. Tottenham Hotspur en Real Madrid gebruiken de komende dagen om er ook uit te komen, al is het verschil tussen vraag en aanbod nog wel vrij fors.

/

Het Kroatische medium baseert zich op bronnen rond Modric, die vertellen: “Alles is doorgesproken, Luka en Real zijn het overal over eens. Er is nog wat onenigheid over het standpunt van Tottenham, maar alles zal binnen afzienbare tijd worden opgelost.” Mocht de transfer doorgaan, dan krijgt de 26-jarige Modric na veel jaren wachten eindelijk de transfer waarop hij aast. De Speler van het Seizoen 2010/11 bij Tottenham was in het verleden al dicht bij een overstap naar Chelsea.

Vorig jaar zomer probeerden the Blues de spelmaker weg te halen bij hun stadsgenoot, maar men slaagde niet. Een bod van 27,7 miljoen euro werd afgeslagen en ook een flink verbeterde som van 34 miljoen euro bleek niet genoeg voor Tottenham. Op de allerlaatste dag van de transfermarkt zette Chelsea nog eens alles op alles met een bod van bijna vijftig miljoen euro, maar weer zei voorzitter Daniel Levy 'nee'.

/

Harry Redknapp zei Modric vervolgens dat hij zich over de teleurstelling heen moest zetten en zich moest richten op de competitie. Dat deed de Kroaat ook, maar opnieuw Champions League-voetbal halen lukte zijn club niet. Het seizoen werd beëindigd op een punt achterstand op Arsenal. Modric, die in totaal 127 competitieduels voor Tottenham speelde en dertien keer scoorde, zou na het seizoen weer hebben aangedrongen op een transfer.

Redknapps opvolger André Villas-Boas zou daarmee akkoord zijn gegaan. In de persoon van Gylfi Sigurdsson is reeds een vervanger aan boord gekomen en met het transfergeld dat binnen kan komen voor Modric kan Villas-Boas ook het een en ander. Tottenham houdt vast aan vijftig miljoen euro voor de middenvelder; Real Madrid wil zover nog niet gaan, maar denkt de Engelsen wel tevreden te kunnen stellen.

Luka Modric zou een topaanwinst zijn voor Real Madrid

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou een geweldige aankoop zijn.. we hebben eigenlijk al genoeg spelers op die positie. Maar ik zie Modric eigenlijk de vervanger van Alonso in de toekomst worden. Of ze willen hem halen omdat Kaka weg gaat.

6 juli 2012 om 18:51

opvolger van alonso?? hoe oud is alonso dan ik dacht nog niet zo heel oud??

6 juli 2012 om 18:54

Alonso is al over de 30..

6 juli 2012 om 19:00

Alonso is 31/32 jaar inmiddels en zoveel jaren zal hij niet meer op topniveau zijn
Ook Madrid moet daarom dus kijken naar een opvolger.

6 juli 2012 om 19:03

Zijn opvolger hebben we al gehaald, dat was namelijk Sahin.

6 juli 2012 om 19:23

25 november 1981, die kan nog wel 2jr mee.. Waarom dan Modric nu al halen als het zijn opvolger moet zijn? Beter 2jr wachten.

6 juli 2012 om 19:41

Hij kan gaan, not willig to wear the shirt. Hoop dat Pepe op de training zijn benen breekt. Ondankbaar en ego.

Just go!!! cooontt!!

6 juli 2012 om 23:00

30 is hij kan nog wel een paar jaar door hoor kijk naar pirlo en alonso is toch wel een klasse beter ik den dat mourinho met alonso modric en ozil gaat spelen op het middenveld

7 juli 2012 om 09:04

Ahneu en Khedira dan, die net in een goede flow zit. En Sahin dan, zo'n geweldig talent en Granero die het leuk doet?

Hopelijk gaat Kaka dan weg, want ik zou het jammer vinden als hij steeds op de bbank moet plaats nemen.

6 juli 2012 om 21:15

Ze willen hem vooral naast Alonso laten spelen en af en toe in de plaats van Alonso om hem zijn rust te laten pakken want hij word natuurlijk al ouder. Word wel een geweldig middenveld daar zeg zo ey!

6 juli 2012 om 23:00

Modric is een spelmaker, Alonso een pottestamper. Modric komt het best tot z'n recht achter de spitsen. Maar daar zal Özil spelen. Ziet hij dan niet dat hij een jaartje bankzitten gaat doen daar.

Ten koste van wie stel ik mij dan de vraag? Modric zet je niet op de bank. Maar datzelfde geldt ook voor Ozil, Kaka en Alonso.

6 juli 2012 om 18:50

Het zou kunnen dat hij Kaka komt vervangen of hij word de opvolger van Alonso.

6 juli 2012 om 18:52

Komt hij Kaka inlossen op de bank?

En dan heb ik het nog niet over Sahin...

6 juli 2012 om 18:55

Wil je dat Kaka weg gaat en alleen met Ozil spelen op 10? En als hij vermoeid is? Als hij geblesseerd raakt en dan?

6 juli 2012 om 19:06

Je weet net zo goed dat Kaka veel te weinig speelt met zijn kwaliteiten, dan haal je maar iemand anders om Ozil die paar keer te vervangen. Kaka verdient beter.

Wat mij betreft moet Modric niet komen, zie liever dat er gebruik wordt gemaakt van de huidige spelers. Real Madrid betaalt zich elk jaar blauw aan die transfers, het houdt maar niet op.

6 juli 2012 om 21:19

Het is natuurlijk om sommige spelers te rouleren maar als het goed is vertrekken spelers als Diarra en Kaka deze zomer.

Ook zijn er veel geruchten dat we Modric voor geld + speler (sahin) willen verkopen. Madrid zou het el willen maar Sahin wil blijven (geen idee waarom).

6 juli 2012 om 18:52

Kaka' zit al zo vaak op de bank dus hoe kan je dat nou stellen..

6 juli 2012 om 18:55

Gozer als je wat wilt komen provoceren ga het dan doen op een ander! Wij janken toch ook niet wanner Barca spelers binnen haalt

6 juli 2012 om 19:06

Ik weet anders nog goed genoeg toen Cesc in verband werd gebracht met Barca dat men zoveel kritiek had om het feit dat Xavi en Iniesta al speelden. Maar waar gaat dit over? Is dit provocatie? Als jij dit al als provocatie ziet , dan raad ik je aan jezelf eens te controleren ofzo...

Ik mag het toch een onnodige aankoop vinden? Ik vind hem zeker beter dan Khedira en minstens gelijkwaardig aan Alonso. Sommige aspecten beheerst hij zelfs beter dan Alonso. Het zou een versterking zijn voor Real zonder meer. Ik stel mij alleen terecht de vraag voor wie?

6 juli 2012 om 19:47

@ Grandepulga2

Met andere woorden je hebt er geen verstand van. Want anders zul je wel geweten hebben dat Modric een cm is ala Scholes, dus als Modric komt zal hij naast Alonso of er net voor spelen en Khedira zal dus gaan banken. Overigens zou Modric natuurlijk ook op de amc positie kunnen spelen.

6 juli 2012 om 20:08

@ Grandepulga2

Altintop is weg
Las Diarra staat op de transferlijst
Xabi Alonso word 32.

Maar ik vind Modric ook niet nodig, wel een hele goeie voetballer door hem komt er meer voetbal inplaats van counters.

edit: Real zal echt geen 50 mil betalen voor modric ik zie liever Lucas Moura komen.

6 juli 2012 om 18:55

Modric gaat waarschijnlijk naast Xabi spelen op het middenveld. Dus Khedira is het slachtoffer. Maar eerst maar eens zien of Mourinho durft te spelen met Xabi-modric als we tegen moeilijkere tegenstanders moeten.

6 juli 2012 om 18:57

We kennen hem wel beter dan dat. Misschien doet hij het wel, maar dan in een 5-4-1 opstelling.

6 juli 2012 om 19:01

Haha, misschien is Alonso-modric te aanvallend voor Mourinho ja. Denk dat dan in de grotere wedstrijden het Alonso-khedira wordt en mindere wedstrijden Alsono-modric. Wil dan ook wel eens Modric en Khedira samen zien spelen. Naja, we zullen het volgend seizoen wel zien.

6 juli 2012 om 19:40

Mwua vergeet niet dat buiten het feit Modric natuurlijk aanvallend superieur is, doet hij verdedigend ook gewoon zijn taak, heeft een ongelofelijke loopvermogen. Het zou echt een verademing zijn mocht Khedira eruit gaan ipv Modric, zo til je het niveau nog verder op.

6 juli 2012 om 18:56

Khedira misschien? Modric speelde meestal echt als cm, niet zozeer in een hele aanvallende rol bij Spurs. Hij zal dan ook niet gehaald worden voor de #10 positie. Ik weet niet of die al weg mocht, maar Sahin's rol lijkt me nu wel uitgespeeld bij Real.

Ik gun Modric deze stap wel. Hij speelde na al die transferperikelen pas na maanden weer wat beter, maar een speler die zo'n stap wil maken hou je niet nog een keer binnenboort, dan heb je er niets meer aan.

6 juli 2012 om 19:16

@ Grandepulga2
Kaká gaat misschien weg, en je kan altijd nog Khedira eruit halen want ik vind hem persoonlijk niet Real waardig ondanks hij wel de winnende scoorde tegen Barca..
Alonso kan dit niveua misschien 1a 2.5 jaar vol houden daarna zakt het niveua waarschijnlijk weg..
Ik vind het trouwens onbegrijpelijk waarom Nuri Sahin niet speelt, ik vind hem zo'n fantastische voetballer !!!
En vers bloed in je selectie is altijd goed dat houd je selectie scherp en fris..
Real kan ook compact gaan spelen en Di maria eruit laten, afgelopen seizoen was hij veel te wisselvallig en haalde nooit echt een hoog niveau..

6 juli 2012 om 21:16

Kaka zetten ze wel degelijk op de bank als hij al niet verkocht is.

Vraag me af waar ze hem dan gaan zetten. Ze hebben namelijk al Özil en Kaka die op die positie kunnen spelen en het zou zonde zijn om één van deze spelers op de bank te zetten.

6 juli 2012 om 18:53

Modric speel niet echt als een 10, meer als een deep-lying playmaker, dus op de positie van Xabi Alonso. Hij heeft ook een heel matig schot, en scoort erg weinig, dus als 10 is die niet zo handig.

6 juli 2012 om 19:10

Oke, maar waar komt Xabi Alonso dan terecht?

6 juli 2012 om 19:39

Haha, ja dat vraag ik me dus ook af... en dan hebben ze ook nog Diarra, Khedira, Granero en Sahin die daar allemaal kunnen spelen. Overbodige aankoop als je het mij vraagt. Maar Xabi is wel al 30, dus misschien gaat die binnen een of twee jaar al weg, als ze daar nog geld voor willen vangen moeten ze niet te lang meer wachten met hem te verkopen.

8 juli 2012 om 02:01

@t-vermaelen

Modric een matig schot ?
Dan moet je zijn goal tegen Liverpool maar nog eens bekijken.

8 juli 2012 om 14:57

Ja, hij zal vast wel eens een mooie goal maken, maar over het algemeen schiet die veel te weinig en wanneer die dat doet is het meestal echt niet goed. Hij scoort ook relatief weinig voor een speler op zijn positie.

Zo dan. Toch wel verrassend nieuws voor mij. Ben benieuwd wie Modric uit de basis moet spelen bij Real. Kaka kan dan in ieder geval helemaal beter eieren voor zijn geld kiezen.

6 juli 2012 om 18:50

Heeft milan het geld om kaka terug te kopen dat zou echt geweldig zijn

Voor wie gaat ie spelen dan? alonso of khedira?

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee! verdomme, ik wordt er gek van. Nuri Sahin vertrek alsjeblieft, Real is je niet waard. Hetzelfde geldt voor Khedira, prima speler en toch moeten ze Modric halen. Wat een koopclub, bah! Ik hoop dat Nuri naar Arsenal of Tottenham gaat. Real gaat em niet worden. Nuri is gewoon net zo goed als Modric, Nuri kan bovendien nog is betere lange passes geven dan Modric. Kaka en Diarra jullie verdienen beter, Mourinho blijft drama Di Maria opstellen in plaats van Kaka en Nuri heeft nooit een kans gekregen, terwijl die in de wedstrijden die hij speelde gewoon een van de uitblinkers was.

6 juli 2012 om 18:53

Nuri gaat kansen krijgen in de voorbereiding.. Kaka gaat weg denk ik en Diarra ook. Het is gewoon slim om 4 spelers voor 2 positie's te hebben. Je kan dan blessures opvangen en rouleren als dat nodig is. Met Alonso, Modric, Sahin en Khedira..

6 juli 2012 om 19:03

Als Modric komt heb je 4 spelers voor 1 positie indien Diarra vertrekt. Alonso is sowieso verzekert van een basisplaats dus blijft er nog maar 1 positie over. Granero, Sahin, Modric en Khedira zijn dan de overige opties voor 1 positie! Sahin is gewoon net zo goed als Modric. Khedira is de perfecte man om naast Alonso te spelen, ruimt al het vuile werk op en wordt aanvallend ook steeds beter en dan heb je nog Granero. Het is dus totaal overbodig, Real is een koopclub, bah! Echt, geweldige spelers als Kaka, Sahin en Diarra worden gewoon kapot gemaakt. Ik hoop echt dat Sahin naar Arsenal vertrekt, hoewel het me logisch lijkt dat Tottenham graag Sahin of Diarra in de deal zou willen betrekken.

6 juli 2012 om 19:16

Alonso is ook al op leeftijd en zal geen 3 wedstrijden in de week meer kunnen spelen. Bovendien kan je met Modric ipv Khedira tegen clubs als gijon meer druk naar voren zetten en speel je meer op de helft van de tegenstander. Je kan gewoon lekker rouleren en dat zal wel moeten met 60 a 70 wedstrijden per jaar.

6 juli 2012 om 18:59

Jij bent supporter van Manchester City en jij komt hier wat wenen over Real Madrid zogezegd koop club.laat me niet lachen man

6 juli 2012 om 19:06

Wat verzin jij allemaal. Ik ben helemaal niet voor Manchester City. Dat verzin jij. Zelfs al zou ik voor Manchester City, het betekent niet dat ik Real een koopclub mag noemen. Kom met betere argumenten Realzidane.

6 juli 2012 om 19:58

@ Alleskidz

Gast, als je de wedstrijden van Real Madrid gezien zou hebben waar Sahin in speelde zou je weten dat Sahin gewoon te kort komt. Het is telkens een balletje breed, geen risico of geniale ballen vooruit. Modric is zoveel beter dan Sahin.

6 juli 2012 om 19:00

Sahin naar arsenal zou idd geweldig zijn & eigenlijk gewoon een soort droom, Hopen dat Arsenal het gaar proberen bij Nuri.

6 juli 2012 om 21:32

je bent gek sahin evengoed als modric haha ik ben het met je eeens teveel aankopen voor de posities maar lassana diarra en granero heeft madrid niet nodig.. dan heb je sahin en modric en khedira kan je rouleren ik ben groot fan van kaka zowieso bij ac een van de beste middenvelders ooit en by real weinig aan de bak met zijn kwaliteiten... maar dimaria is kapot goed een van de meeste assists van europa en perfecte dribbles man komt vaker man voorbij dan de beste speler op aarde ronaldo

Modric zal meschien de positie van Kherdira vervangen. andere optie zie ik niet ookal is het aanvallende middenvelder

Dan lijkt me de weg open liggen voor Sahin. Wellicht Arsenal, mocht men van M'vila afzien.
Een aderlating voor Spurs, dat middenveld ligt open volgend seizoen.

Overbodige aankoop dit zeg. Erg jammer.

begrijp hier toch helemaal niks van , hebben ze al een middenveld met Ozil Kaka Khedira Alonso Sahin Granero en Lass dan zal Altintop wel vertrekken maar nog steeds veels te veel spelers. Wat moet modric daar nu tussen doen :S

Wow dat zou een geweldige aankoop zijn van Real Madrid mocht dit doorgaan! Ik denk dat hij dan in plaats van Khedira gaat spelen want dat is denk ik toch wel de minste speler op het middenveld bij Real Madrid.

6 juli 2012 om 19:18

Khedira is veel beter dan Alonso en Alonso is al in de 30.

6 juli 2012 om 19:25

Alonso loopt idd op zijn laatste benen..... EK gemist?
Daarbij is hij net 30, op zijn positie kan hij nog makkelijk 2jr presteren.

6 juli 2012 om 19:35

Waaruit maak je op dat Alonso beter is dan Khedira? Khedira heeft ook een goed EK gespeelt

7 juli 2012 om 00:33

Hoe kan je zeggen dat Khedira veel beter is dan Alonso... Xabk Alonso is een van de beste verdedigende middenvelders op de hele wereld. Hij heeft altijd rust in zijn spel en heeft een prachtige lange pass. Daarnaast is hij ook nog goed in zijn verdedigende taken.

7 juli 2012 om 01:11

Hoe kan je zeggen dat Alonso een van de beste verdedigende midddenvelders van de wereld is als Khedira beter is. Khedira heeft alles wat een middenvelder moet hebben. Passing, balcontrole, overzicht etc.

Modric naar Real Madrid echt een top aankoop. Hij gaat zeker wel in de basis staan want hij wordt gezien als een van de beste middenvelders ter wereld dus het zou een beetje raar staan als hij op de bank zou zitten maar dat gaat zeker niet gebeuren. Ik denk dat hij voor Khedira gaat spelen.

Voetbal gaat er op deze manier aan. Er zijn 5 clubs die alles opkopen terwijl ze steeds dieper in de schulden staan. De overige clubs worden steeds minder. Als er geen competitie meer is wat heb je dan aan al die grote spelers?

6 juli 2012 om 18:57

Real Madrid komt niet steeds dieper in de schulden. Ze maken al drie jaar op rij winst. De schuld bedraagt momenteel nog 140 miljoen. Wel ben ik van mening dat dit een overbodige aankoop is en eigenlijk helemaal niet nodig is.

6 juli 2012 om 19:00

Steeds dieper in de schulden komen ze dus niet. Maar volgens mij doen ze er vrijwel niets aan om uit de schulden te komen.

6 juli 2012 om 19:01

Juist wel, Florentino Perez is alle schulden aan het wegwerken. Praat geen onzin man..

6 juli 2012 om 19:04

Zoals Benzidane ook zegt doet Real Madrid er juist wel veel aan om uit de schulden te komen. Ze maken al drie jaar op rij winst. Daarbij is Real Madrid 30 procent van de schulden last kwijt geraakt in één boek jaar (2010 ten opzichte van 2011). Het gaat wel goed komen met Real Madrid hoor.

6 juli 2012 om 19:01

Ik las juist een week geleden dat Real Madrid een record aantal inkomsten had van tegen de 500 miljoen.en hun schulden word elk jaar maar minder en minder.dus kom niet janken gast

Khadira & Sahin, kom er maar in!

6 juli 2012 om 19:17

Sahin moet gewoon naar Arsenal gaan. Wat wil hij nog in Madrid. Hij zal 1000000000% geen basisplaats krijge, dus hij moet gewoon naar Arsenal en daar lekker spelen en het voetbalgevoel weer terug winnen!

Totaal onnodige aankoop. De balans met Kheidira en Alonso was juist perfect. Ozil gaat hij niet de basis uitspelen, volgend jaar of dit jaar komt Lucas ook nog naar Madrid die dan op rechts gaat spelen. Snap echt niets van deze aankoop.

Wat te denken van Granero, Sahin, Lass..

6 juli 2012 om 18:57

Maar goed, met een elftal met zowel Modric, Lucas Moura, Ozil, Ronaldo, Benzema en Alonso heb je simpelweg de komende jaren geen vriendin meer nodig. Holy Christ!

6 juli 2012 om 20:05

@ Benzidane

Modric is juist de missinglink op het middenveld, hij brengt namelijk zoveel meer dan khedira.

7 juli 2012 om 10:14

Helemaal niet overbodig, de beste aankoop die ze konden doen. Wat was het probleem de afgelopen jaren in de grote wedstrijden? Juist, Khedira en Alonso konden zich niet onder de druk vandaan voetballen. Modric kan dat als de beste.

In de meeste wedstrijden Alonso-modric-ozil. In de grote wedstrijden Khedira-modric-ozil. Met Modric kan je de voorste 4 nog sneller bereiken.

Waarom?

Dit Real mag toch wel in het rijtje Manchester City geplaatst worden, spelers halen terwijl je die niet nodig hebt, ik vraag me af.. Waarom veranderen ze een winnend team, vorig jaar ging het prima met Sahin/khedira/lass. Ik begrijp dit echt niet.

6 juli 2012 om 19:00

Sahin en Lass hebben bijna niet gespeeld. Goede aankoop Modric. Kunnen ze zeker gebruiken als controlerende mid.

6 juli 2012 om 19:06

Uh nee, Manchester City doet het met een suikeroom. Real Madrid genereert gewoon veel geld mede door sponsors, stadion inkomsten etc. Daarbij heeft Manchester City dit jaar een ongelofelijk verlies geleden en Real Madrid heeft in het boekjaar van 2011 een winst van 30 miljoen genoteerd.

6 juli 2012 om 19:07

Dat kan maar alsnog is het een ziekelijke koopclub.

6 juli 2012 om 19:11

Tsjah, ik wil het liever ook anders zien. Alleen met Perez en Mourinho aan het roer is het kopen en nog eens kopen. Ook zal de jeugd amper tot geen kans krijgen. Zegt al genoeg dat het grootste talent aan Leverkussen wordt verkocht voor 8 miljoen.

6 juli 2012 om 19:17

In tijden van crisis in Spanje....

Real Madrid doet het met het geld van de rest van Europa. Tenminste komt Man City niet aan ''ons'' geld. Ik heb meer respect voor Man City.

Real Madrid is natuurlijk niet de enige!

6 juli 2012 om 19:22

Ik ben het met je eens jamesmark. De supporters moeten ervoor dokken dat die voetballers zo veel verdienen. Zegt al genoeg dat complete set van Real Madrid (shirt, broekje, sokken en verzendkosten) z'n €30 duurder is dan vorig jaar. Het is nu gewoon €183,19 voor de complete set. Echt belachelijk.

De mening dat je meer respect hebt voor City deel ik niet.

6 juli 2012 om 19:31

@chimaera

Het was een verwijzing naar de miljarden lening die de EU aan Spanje gaf.

Was te verwachten. Al vanaf 2 juli was er een akkoord tussen Real Madrid en Modric. Alleen de clubs moeten er nog uitkomen. Waarschijnlijk wordt het een bedrag rond de 35 miljoen euro. Eigenlijk een overbodige aankoop aangezien je met Khedira, Sahin en Granero al genoeg mensen hebt die naast Xabi kunnen spelen. Ook kan eventueel Coentrão er nog spelen en het is nog niet zeker als Lass weg gaat.

Beleid slaat nergens op. Lekker je grootste talent van de jeugdopleiding verkopen en koop je een overbodige (maar toch zeer goede speler) als Modric. Nu wil Mourinho nog een nieuwe rechtsback, hij had een goede optie in de jeugd maar die had hij zogenaamd niet nodig.

Iker
Arbeloa(bah)
Pepe
Ramos
Marcelo
Modric
Alonso
Di Maria
Özil
Ronaldo
Benzema
6 juli 2012 om 18:56

Ik hoop dat Real ook gelijk Walker haalt om Arbeloa te vervangen.. en anders Maicon tot Carvajal zich ontwikkelt..

6 juli 2012 om 18:59

Tsjah, Mourinho wil Maicon ook hebben. Dat is prioriteit nummer één voor hem voor de rechtsback positie. Alleen Maicon is eigenlijk zo goed als zeker al naar Chelsea.

Namen genoemd in de media, Poolse Piszczek, Servische Ivanovic en de Braziliaanse Fernándes. Ook namen zoals Iraola, Walker en Bosingwa zijn genoemd.
Ivanovic natuurlijk de beste optie maar Chelsea wil hem niet kwijt en hij wil zelf ook bij Chelsea blijven. Jammer maar helaas.

Die Mourinho toch, heb je DE optie in de eigen jeugd rond lopen en heb je hem zogenaamd niet nodig. Gewoon lachwekkend, nu moet er sowieso weer 10 miljoen voor een nieuwe rechtsback komen.

6 juli 2012 om 19:10

Welk groots talent vertrekt er uit de jeugdopleiding dan?

De rechtsback positie is in mijn ogen prioriteit nummer 1 om versterkt te worden en geen overbodige Modric. Met Alonso, Granero, Khedira en Sahin die een nieuwe start mag maken hebben we voldoende middenvelders.

6 juli 2012 om 19:14

Carvajal. Hij vertrekt naar Leverkussen en het is eigenlijk al rond. Leverkussen en Carvajal zijn al rond. Alleen Real Madrid en Leverkussen moeten nog tot een overeenkomst komen. Leverkussen heeft 8 miljoen geboden en Real Madrid en lijkt daar mee akkoord te gaan.

Er wordt wel een terug koop clausule inbegrepen. Na het eerste jaar kunnen we ham voor 9,5 miljoen terughalen. Na het tweede jaar kunnen we hem voor 10 miljoen terug halen. Het is nog niet bekend hoeveel Leverkussen moet betalen als ze hem definitief in willen inlijven.

Het beleid slaat echt nergens op. Rechtsback is je zwakste positie en dan laat je jouw grootste talent die nota bene rechtsback speelt vertrekken. Mourinho heeft gezegd;'ik heb hem niet nodig. Haha, nog maar weer eens een voorbeeld dat die Mourinho geen verstand heeft van jeugd.

6 juli 2012 om 19:27

No way!
Heb ik niks van meegekregen.
Ik snap niet waarom ze hem niet gewoon bij Castilla houden zodat hij vaak bij de A selectie kan zijn. En anders zou een verhuur optie nog beter zijn dan een verkoop.
hhm... Dat wordt dan weer voor 9,5 miljoen terug kopen.

Prachtig dit! Modric als box to box player naast Xabi Alonso. Nu nog een goede rechtsback a la Ivanovic, Lahm of Sagna en Lucas Moura die waarschijnlijk naar Real zou komen met Kaka die terug naar Sao Paolo gaat.

Tja misschien betrekt Real Madrid er wel een speler bij, ze hebben in de persoon van Kaka' en Sahin twee spelers die eigenlijk overbodig zijn. Daarnaast zou Higuain wellicht betrokken kunnen worden in een deal.

Ik hoop dat Tottenham snel een akkoord bereikt met real en dat de Spurs dan Lucas van volgens mij sao Paulo en Luik de jong halen en als het nog kan een goede keeper Lloris bijvoorbeeld.

Ik denk dat modric bij real zeker wel in de basis kan staan. Alleen moet dan khedira denk ik eruit dan hebben ze een nog beter team. Nu nog een rechtsback en real is er helemaal klaar voor.

Niet nodig, miskoop, die man kan beter naar Man U, te weinig creativiteit daar

Edit: Toelichting: Ozil,kaka en Granero evt

Onze Madrid word kampioen en C.L winnaar en Barcelona kan niet tippen aan ons...
Met Ronaldo als held en god...

Modric word onze motor niemand zal hem daar af gaan stoppen...

6 juli 2012 om 19:09

Mmm, barça heeft natuurlijk ook nog steeds een geweldig team. En met alba en een cv denk ik dat het weer een leuke strijd gaat worden. Barca-real, messi-ronaldo. Mourinho-rest van de wereld. Ja kan leuk worden. Ikzelf gok op barca en messi. Maar real wordt ook steeds beter.

Haal dan maar neymar voor iets meer want modric is overbodig je hebt al alonso, diarra, khedira, sahin voor die positie. Geen slechte speler maar rond 50 miljoen kom op zeg , diarra vind ik beter.

6 juli 2012 om 19:01

Op de plaats van de overschatte Kheidira..

6 juli 2012 om 21:12

Khedira is helemal niet zo overschat heeft een goede ek gespeeld.

Dan heb je een kampioensploeg met een recordaantal doelpunten in de competitie, haal je de halve finale Champions League en zie je je genoodzaakt zo'n miljoenenaankoop te doen.

Kaka en Sahin verpieteren op de bank, het is doodzonde. En voor geen enkele andere basisspeler zou ik Modric inzetten. Alonso kan nog zeker 2 jaar mee dus het is te vroeg om al over een vervanger te reppen, zeker als je Sahin achter de hand hebt.

6 juli 2012 om 19:00

Inderdaad, het beleid is echt weer om van te janken. Totaal onnodige aankoop. Als Alonso stopt kan Sahin zijn plek overnemen, Kheidira zorgt voor de goede balans op het middenveld. Met Modric en Xabi (wat Mourinho waarschijnlijk niet eens durft) is de balans er niet meer.

Maarja ze hebben het al flink verkl... in mijn ogen door hun rechtsback uit de jeugd te laten gaan, het grootste talent van Castilla.

6 juli 2012 om 19:03

Ja met Kheidra winnen we de C.l niet daar kwam hij voetballend te kort voor zie tegen Bayeren...

6 juli 2012 om 19:05

Alsof dat lag aan Kheidira.. dat kwam puur omdat Mourinho na de twee goals achterover ging leunen en een beetje counteren, dat heeft ons de kop gekost. Trouwens, met een beetje meer geluk bij de penalty's hadden we gewoon in de finale gestaan.

6 juli 2012 om 19:16

Is het al zeker dat Carvajal naar Leverkussen vertrekt? Ik kan het me niet voorstellen?

6 juli 2012 om 19:17

Was Real dan echt zo sterk in de openingsfase? Die indruk had ik niet echt eerlijk gezegd. Dat counteren deden ze vanaf de eerste minuut al min of meer en scoren daar ook 2x uit. Bayern kreeg een ongelukkige penalty en een buitenspeldoelpunt tegen. Met wat meer geluk had Real inderdaad de finale kunnen halen van de CL. Maar langs de andere kant zou je ook kunnen zeggen dat met een degelijke wedstrijdleiding over de 2 wedstrijden , Real niet eens de mogelijkheid had gehad om verlengingen eruit te slepen.

Ik ben het wel met je eens dat Real een fout heeft begaan met Carvajal.

6 juli 2012 om 19:18

Het is niet officieel maar het heeft er alle schijn van dat het eraan zit te komen. Het is echt ongelofelijk dom in mijn ogen om hem te laten gaan.

Opzich wel logisch. Tottenham is financieel helemaal niet zo rijk, zeker niet nu ze bezig zijn met de bouw van een stadion waar 55.000 man in kan. Ze hebben wel een paar goede sponsordeals gesloten, maar het mislopen van de CL was toch wel een klap voor die club. Ze moeten Modric haast wel verkopen willen ze ook nieuwe aankopen kunnen doen, zoals Vertonghen, Siggordsson, een nieuwe keeper, en een of twee nieuwe spitsen (adebayor eventueel). Verder moet je ook niet te lang meer wachten met het verkopen van Modric, want die wordt ook ouder en z'n contract loopt ook over een paar jaar af, dus wil je er echt nog veel geld voor vangen, dan is nu de tijd om te verkopen. Je kunt je ook nog afvragen of het wel zin heeft een speler te houden die weg wilt, zo'n speler geeft toch meestal nooit de volle 100% als het even tegenzit. Ten slotte is dit misschien ook wel een logische verkoop, aangezien er twijfels zijn of Modric in het systeem van AVB past. Die speelt 4-3-3, volgens mij met twee aanvallende middenvelders, net zoals bij Ajax, dan is het maar de vraag of Modric wel past in zo'n systeem, want dat is een creative CM, terwijl er in het systeem met een DM en twee AM wordt gespeeld.

6 juli 2012 om 23:58

In het systeem van Villas-boas zou hij prima passen. Hij speelt met twee aanvallende middenvelders. Eén zwerft over het hele veld van de tegenstander en verschijnt voor het strafschopgebied (type Iniesta en Ramires bij Chelsea). De ander is een veelzijdige middenvelder die meehelpt zowel met aanvallen als verdedigen en meer centraal opereert (a la Moutinho bij Porto en Meireles bij Chelsea). Modric kan beide rollen vervullen maar komt vooral in de laatstgenoemde rol goed uit de verf.

Het kan overigens best zijn dat Villas-boas af gaat wijken van zijn systeem. Van der Vaart kan bijvoorbeeld nergens traditioneel uit de voeten. Hij is verdedigend en fysiek niet sterk genoeg voor de veelzijdige CM rol en hij heeft absoluut het loopvermogen niet om de vrije CM rol op te vullen. En ik zie hem niet zo snel op de vleugel spelen zoals hij met Hulk en Sturridge heeft geprobeerd.

Als Modric wordt verkocht gaat het systeem mogelijk op de schop, omdat de spelersgroep er niet naar is. Als Modric blijft vraag ik me af wat er met Van der Vaart gebeurt. Ik denk dat Villas-boas dan liever een type Huddlestone daar heeft staan. -edit- Lees net dat Sigurdsson heeft getekend, dus die speelt dan op die positie.

7 juli 2012 om 12:35

Ja, wordt lastig voor van der Vaart. Die stond nu in een 4-4-1-1 net achter de spits op z'n ideale positie, maar dat zal dus gaan veranderen.

ik zou niet precies weten wat de bedoeling is hiervan maar vind modric een mooie speler!
zou uiteindelijk real willen zien met kaka(sahin als kaka niet zijn niveau kan halen of weg gaat) en modric dan spelen. (aangezien xabi op leeftijd begint te raken). maar vind ik alsnog dat er sowieso een rechtsback moet komen of een goeie centrale verdediger! maar uiteindelijk is het gewoon afwachten tot de transferperiode voorbij is en alles vaststaat en het seizoen kan beginnen!!

Dan hadden ze misschien beter Canales kunnen houdehn, of is die verhuurd. nu moeten ze weer miljoenen neertellen voor een positie waar ze al 4 man ofzo voor hebben. kan je beter een jonge speler inpassen, maar ja.

6 juli 2012 om 19:07

Canales wil waarschijnlijk niet meer terug naar Real Madrid. En terecht, het beleid is om te janken. Je krijgt als jonge speler amper tot geen kans.

6 juli 2012 om 19:14

Als er een beter alternatief is en je hebt het geld, waarom zou je het dan niet doen Chimaera? Bijkomend feit is ook nog eens dat Canales ervaring zou opdoen maar geblesseerd raakte.

Canales is (voorlopig) niet goed genoeg, dus logisch dat ze verder kijken. Overigens vind ik Modric wel overbodig als je Sahin en Granero nog achter de hand hebt.

6 juli 2012 om 19:19

Ik heb het nu niet specifiek over Canales maar over Daniel Carvajal Ramos. Carvajal is eigenlijk 100 procent zeker vertrokken naar Leverkussen, weliswaar met terugkoop clausule. Maar die jongen is gewoon nu al beter dan Arbeloa. Heeft hij überhaupt de kans gekregen om zich op het hoogste niveau te laten zien? Nee!

6 juli 2012 om 19:56

Carvajal is nog jong, te jong. Ik kan men iet voorstellen dat hij er al klaar voor is. Dat hij minstens gelijkwaardig is aan Arbeloa geloof ik graag, maar we moeten een betere, veel betere hebben om op elke positie goed te zijn. Carvajal komt er wel, hij heeft de tijd nodig.

6 juli 2012 om 21:56

Het is gewoon erg jammer dat Canales zich niet helemaal heeft kunnen ontwikkelen de voorbije 2 jaar. Eerst een jaar op de bank bij Real en bij Valencia de ene blessure na de andere. Hij had voor een tussenstap moeten kiezen. 6 miljoen was destijds een koopje voor hem, waarom hebben Atlético Madrid enzo niet gereageerd. Als 19-jarige naar Real trekken voor 6 miljoen kun je geen sterke carrièreplanning noemen.

Modríc ken ik al sinds zijn debuut bij dinamo zagreb, zijn kwaliteit is om altijd het overzicht te bewaren en rust in de ploeg te bewaken, maar deze jongen heeft denk ik niet genoeg flair om bij de absolute top te kunnen horen..... goede speler maar net niet goed genoeg voor real, arsenal zou een betere club voor hem zijn

Zou een geweldige aankoop zijn. Misschien wel de beste speler op het moment in de Premier League. Onbegrijpelijk dat er eigenlijk tijdens het hele EK niet echt over deze man gesproken werd. Echt een verademing om deze man te zien. Wat ik vooral klasse van hem vindt is dat van alle beslissingen die hij in het veld neemt 100% goed zijn. Iets waar zelfs Xavi en Iniesta niet aan tippen, die ook nog wel eens een bal inleveren of klungelig verspelen doet deze man dat niet of zelde.

Met Casillas op de goal. Met een een goede nieuwe rechtsback. Pepe en Ramos waren misschien wel de twee beste centrale verdedigers op het EK. Marcelo en Coentrao zijn twee linksbacks van wereldklasse. Xabi Alonso en Khedira behoren ook tot de absolute wereldtop. Als je daarvoor dan nog creatieve spelers hebt als Özil, Ronaldo, Modric, de Maria en Kaka met nog afmakers als Benzema en Higuain in de punt moet je concluderen dat zei het Barca dit seizoen weer erg lastig kunnen maken.

Misschien moet Real Madrid met een 3-1-2-3-1 systeen spelen. Opstelling:

Casillas op doel

Ramos----pepe-----coentrao/marcelo/arbeloa

-----------xabi Alonso---------br ----khedira-------------modric------

Di Maria------özil-----------ronaldo

------------benzema/higuain--------

6 juli 2012 om 19:20

Eigenlijk zouden ze dat tegen de kleintjes wel kunnen of moeten doen , maar ik denk dat Mourinho dat niet doet omdat hij dat niet durft.

I Levy i trust.

Ik kan garanderen dat Luka niet voor weinig weg gaat, er was zelfs nieuws dat Levy per se Nuri Sahin wilde hebben of Higuain. Alleen heeft Sahin al gezegd dat hij bij Madrid wilt blijven en ik zie Higuain ook niet zomaar komen. Ik gun het Luka wel, hij dicteerde het spel, waar ik zo verliefd op werd.
Maar nu is hij er niet meer

Hoop dat Banega ofso zijn vervanger wordt, zijn dezelfde soort spelers.
Jammer dat het zo moet, maar aan spelers die het shirt niet willen dragen heb je nix.

Come On You Spurs!!!

6 juli 2012 om 19:11

Higuain blijft sowieso bij Madrid, dat hebben hij en zijn zaakwaarnemer bevestigd.

6 juli 2012 om 19:14

Hmm ja ik volg real niet echt, maar ik wist wel al dat hij wilde blijven.
50 miljoen dan maar.

word het zoiets dan ?? jammer voor kaka en khedira in ieder geval, united zou het besten voor hem zijn denk ik

casillas
aankoop
ramos
pepe
coentrao
modric/khedi
xabi alonso
di maria
ozil
c ronaldo
benzema
6 juli 2012 om 19:20

Marcelo voor Coentrão en je opstelling is goed.

6 juli 2012 om 19:35

piscek of zoiets op rechtsback??

6 juli 2012 om 19:44

Ja misschien. Mourinho is wel in hem geïntresseerd, de Poolse Piszczek van Borissa Dortmund. Al lijkt Maicon van Inter prioriteit nummer één voor Mourinho.

6 juli 2012 om 23:06

maicon is te oud en helemaal niet zo sterk en snel meer hij is dan wel beter dan arbeloa maar niet meer het niveau real madrid waardig

Heel leuk, maar wanneer horen we wie de nieuwe rechtsback komt, of gaan we nog een jaar van Arbeloa genieten? Heel de wereld is het eens dat Arbeloa de zwakste schakel is, maar het lijkt alsnog Real het wel goed vind?

6 juli 2012 om 19:23

Eens heb veel liever een goede rechtsback dan Modric. En trouwens (weet niet of je het weet) het contract van Arbeloa is verlengd had ik ergens gehoord. En ik hoop zo dat Modric niét naar Madrid komt, we hebben al te veel creativiteit wat we zelfs op de bank moeten zetten. Mij kan je echt alleen overtuigen van deze transfer als er echt veel middenvelders vertrekken onder andere Sahin, Khedira, Kaka, Granero maar denk niet dat die allemaal vertrekken. Het beleid is weer teleurstellend; tot nu toe. Het enige goede is dat de jeugd erbij gaat komen, waar van Morata vast.

Had hem zelf liever bij Chelsea gezien eerlijk gezegd. Vind Modric gewoon niet passen bij een spaanse club op één of andere manier.

Modric naar real is geen versterking daar loopt al genoeg rond, granero ozil kaka kediera alonso diara. Bij chelsea zou hij met zijn creativiteit en kwaliteit goed van pas komen en daar heeft hij ook meer kans op een basisplaats.

Waar hij het allerbeste kan spelen is manchester united. Naast carrick dan als opvolger van paul scholes.

Modric, Alonso en Özil op 1 middenveld zou echt te gruwelijk zijn. Ronaldo, Callejon/dimaria en Benzema/hig daarvoor en we hebben garantie voor vuurwerk.

6 juli 2012 om 20:25

Met het huidige aantal goals is er geloof ik ook al flink vuurwerk geweest hoor, ik zou zeggen niks aan veranderen

Lijkt mee goeie aankoop. Jammer dat Mourinho zo verdedigend speelt anders zou dit een brute opstelling zijn!

Casillas
Sergio Ramos
?
Pepe
F. Contrao
Ozil
Xavi Alonso
Modic
C. Ronaldo
Higuain
Benzema
6 juli 2012 om 19:39

dit zal t zon beetje worden

casillas
piszcek
ramos
pepe
marcelo/coen
khedira
modric/alons
di maria
ozil
ronaldo
benzema
6 juli 2012 om 22:57

Ja dat denk ik ook, ben ik ook bang voor. wel jammer wanneer real aanvallend voetbal zou spelen zouden ze echt niet te stoppen zijn.

Hoofdpijn voor Mourinho dus:
Alonso, Sahin, Khedira, Modric, Kaka, Ozil, Di Maria.. Wie moet je opstellen..
Mourinho houdt van luxe problemen. Dat heeft hij vaak genoeg aangegeven dus ja, als Modric komt, dan moeten we wel zeker een speler verkopen. Ik stem op Granero.

In een 4-2-3-1 formatie, zal Modric naast Alonso spelen. Dan wordt Khedira de slachtoffer. Opzich is dit een leuke transfer, zeker als Mourinho af en toe in een 4-3-3 wil gaan spelen. Dan heb je imo een ijzersterke middenrif nodig.

Mijn persoonlijke mening. Ik vind Modric goed, maar een beetje overschat. Ik zou Modric gewoon op de bank zetten (als het moet). Hij is geen Iniesta of Xavi ofzo. Maargoed.

6 juli 2012 om 20:13

Ik stem eerder op Altintop, Granero is echt een publiekslieveling hoor. Dat zag je ook bij de huldiging toen hij werd aangekondigd. Ik vind hem ook overschat ja. Kheidira zorgt voor een goede balans op het middenveld en heeft zojuist een geweldig EK gespeeld.

Wauw!

Dan heeft Real Madrid echt 'n geweldige blok voor de verdediging. In 'n 4-2-3-1 formatie, met de twee middenvelders Xabi Alonso en Luka Modric voor de verdediging.

Misschien dat Real Madrid Kaka in de deal betrokken kan worden, zodat de vraagprijs omlaag gaat en Kaka kan Modric wel opvolgen.

Casillas
Ramos
Varane
Pepe
Marcelo/Coen
Alonso
Modric
Di Maria
Ozil
Ronaldo
Benzema/Higu

Goede aankoop maar wel zonde voor Kaka, Sahin, Granero, Diarra, Khedira denk dat er hooguit twee mogen vertrekken van dat rijtje.

Casillias
Arbeloa
Ramos
Pepe
Marcelo/Coen
Modric
Alonso
C. Ronaldo
Ozil
Di Maria
Benzema

Nuri Sahin snel weg daar. Ik heb geen zin om de beste speler van het Turkse elftal nog een jaar op de tribune te zien, ik hoop dat hij naar Arsenal gaat samen met Wilshere op het middenveld spelen.

Wat een onnodige aankoop zou dit zijn. Ik zie liever Lucas Moura komen. heb je ook meer aan als aan.modric

wat een onzin transfer. alsof real niet genoeg spelers in hun bezit heeft voor deze positie, gewoon kapitaalvernietiging. zo zonde hoe real met spelers omgaat, kaka zou alang weer een van de beste voetballers kunnen zijn, maar word op de bank verkwanseld

Modric is helemaal niet nodig bij Real. Snap ook niet waarom ze hem zo graag willen hebben. Het is zeker een wereld voetballer, maar op die positie hebben ze al genoeg goede spelers. Als hij daadwerkelijk gehaald wordt, zou ik tegen de kleinere ploegen met 3 verdedigers spelen. Zo dus ongeveer.

---casillas---

Ramos-pepe-coentrao/marcelo

Alonso-khedira-modric

Di Maria-özil-ronaldo

-----benzema-------

real heeft modric echt niet nodig hoor,beter naar chelsea of man.u gaan

Ze hadden al Kaka, Ozil, Xabi Alonso, Sahin, Khedira, Granero & Lassana Diarra voor twee a drie posities en nu waarschijnlijk Modric er ook nog eens bij. Pas op, begrijp me niet verkeerd, het is een topspeler en ik kan best begrijpen dat zo'n club hem wilt hebben. Maar ik zou dan toch eerst Lassana Diarra, Sahin en Kaka laten vertrekken en dan pas Modric aantrekken.

6 juli 2012 om 20:14

Sahin en Kaka' gaan niet vertrekken hoor. Lass misschien wel, maar dat moet ik ook nog zien. Ben het wel met je eens dat ze een totaal onnodige aankoop doen als deze deal door gaat.

6 juli 2012 om 20:33

@ Sa2juve,

Modric zal worden gehaald voor de cm posititie, dus hebben Ozil en Kaka er sowieso niets mee te maken. Sahin kan het niveau gewoon niet aan, Diarra is te wisselvallig, Khedira brengt voetballend niets extra's en Granero is een goede bankzitter. Met andere woorden Modric is superieur aan Khedira, Granero, Sahin, en Diarra, als is Diarra een ander type en één van s'werelds beste balafpakker.

6 juli 2012 om 22:09

Loop je ook altijd zo te zeuren als Van Persie aan Juventus gelinkt worden terwijl die club ook nog Borriello, Matri, Quagliarella, Iaquinta en weet ik veel wie nog meer onder contract heeft staan?

Als hij gaat komen vind ik overbodig maar hij is wel goeie speler opzich.
Wie dus dan wegmoeten : Diarra-sahin-kaka-granero-carvalho

Zou een topaankoop zijn.

Ik hoop nog steeds dat Man Utd achter hem aangaat, maar dat lijkt niet het geval te zijn. Kaka zal Real Madrid wel gaan lozen verwacht ik. Verder zullen er ook wat spelers vertrekken uit het rijtje Granero, Diarra en Sahin.

Hoewel Modric niet echt nodig is bij Real Madrid, kun je met hem erbij wel meer Barcelona-voetbal spelen. Maicon zullen ze misschien nog halen, want rechtsachter is de zwakste positie bij Real.

Casillias
Maicon
Pepe
Ramos
Marcel/Coent
X. Alonso
Modric
C. Ronaldo
Ozil
Di Maria
Benzema

waarom wil die sahin eigenlijk zo graag bij real blijven?? hij gaat daar echt nooit spelen en staat onderaan in de hierargie vooral als modric ook nog komt, real wilde hem betrekken in de deal maar dat wil hij niet. terwijl tottenham zijn niveau is en ook nog een prachtige club

Nuri Sahin moet echt vertrekken. Er zijn genoeg topclub die hem met open armen ontvangen. Op deze leeftijd moet ie veel aan spelen toe komen en bij Real Madrid zal hij geen kans meer krijgen nadat Modric is gehaald.

Totaal overbodig lijkt me aangezien je ook al Ozil , Kaka en jose callejon(ofzoiets) voor deze positie hebt.

modric weet niet wat voetbal is en jullie ook nioe
dus stil gewoon

Ik heb ergens gelezen, tijdje terug, dat Khedira graag terug naar Duitsland zou willen (bayern?) om meer bij zijn vriendin te kunnen zijn. Er was zelfs sprake van een ruil Bastian-khedira + geld.

Lass gaat vermoedelijk ook wel weg een van de komende weken.

Dan heb je verder centraal op het middenveld Alonso, Sahin en Granero.

Granero is sowieso niet goed genoeg voor een basisplaats, leuk om af en toe in te vallen, meer niet. Hij vind het blijkbaar ook niet zo erg om vaak op te bank te moeten plaatsnemen.

Sahin zal zijn kans heus wel krijgen, al vond ik hem vorig seizoen absoluut niet overtuigend, toen hij af en toe de kans wel kreeg.

Modric is een dure aankoop, maar als Lass en Khedira effectief weg gaan, een aankoop die zeker welkom is!

DOM altijd weer dom, om zulke dingen wil je gewoon overstappen van real madrid fan naar barca fan..
Di Maria is gewoon slecht, Xabi Alonso wordt oud, Sahin mag nooit spelen, Khedira is redelijk goed.
Waarom dan in godsnaam Kaká verkopen, voor mij de beste daar na Ronaldo en misschien nog Özil.
Gewoon deze opstelling maar ja je kent de domheid van Mourinho wel weer.

Casillas
Kopen
Ramos
Pepe
Marcelo
Khedira
Alonso
Özil
Kaká
Ronaldo
Benzema

Alonso-modric is gewoon een heerlijke middenveld. Zowel Khedira als Sahin zijn niet even goed als Modric, laat staan dat ze beter zouden zijn!

Vooral Sahin is een grote teleurstelling. Komt fysiek zwaar maar zwaar tekort voor de absolute top. Ongelooflijk traag.

Als het klopt is het netjes gedaan van Levy, hij is bereid om hem te verkopen voor het juiste bedrag maar onder geen enkele voorwaarde aan een EPL club en daar houd hij zich dus ook altijd gewoon aan. Ik vind dat hij het erg goed doet voor de club.

Nu een opvolger vinden misschien Gourcuff, Moutinho (zou zo weer met AVB willen werkenheeft hij aangegeven), tijdelijk Aimar misschien wel of de ruildeal waar veel over gesproken word (25 mil + Sahin).

Modric naar Real Madrid... m'n op één na favoriete speler naar de rijkste club ter wereld... Ik weet het niet. Waar moet ie spelen? Wordt Kaka dan verkocht aan Milan? Ik hoop van wel, want een Modric zet je niet zomaar op de bank. Een Khedira ook niet. Real heeft Modric helemaal niet nodig, tenzij Kaka weggaat of Khedira morgen z'n been breekt.

6 juli 2012 om 22:49

Zelfde probleem, ben echt weg van Modric...maar waar moet hij spelen?! Özil zijn plaats gaat hij niet (hopelijk) niet overnemen. alleen als Kaka, Sahin, Lass misschien zouden vertrekken kan ik dit begrijpen. Ook als hij vaak als invaller van Alonso gaat spelen, kan ik het begrijpen 30 jaar en dan meer dan 50 a 60 wedstrijden per seizoen is niet makkelijk. Maar als hij alleen maar komt om de bank te vullen, dan wordt ik echt gek! zo'n talentvolle speler moét gewoon niet op de bank terecht komen, laat hem dan maar naar Man Utd gaan bijvoorbeeld. Dan kan ik ook gewoon van hem genieten.

7 juli 2012 om 01:04

Klopt ik wil Modric helemaal ook niet op de bank. Ik denk dat hij de nieuwe Sahin gaat worden bij Real.. Modric is geen grote vedette die van een topclub komt, maar komt van een (europese) subtopper. Dortmund en Spurs kun je vergelijken, zijn beide niet dé top van Europa. Ik denk dat ze Modric zullen misbruiken en hem gewoon op de bank zullen zetten, om hem af en toe laten in te vallen. Zou zonde zijn van een speler die geweldig goed kan voetballen.

cassias ramos pepe contrao alonso khedira kaka modric ozil ronaldo benzema 361

als hij daadwerkelijk naar real madrid verkast verkloot hij zijn carriére want veel spelen daar zal hij niet gaan doen lijkt me een overbodige aankoop hij is niet beter dan degenen die al bij real zitten

Het zou fantastisch zijn als hij naar Real komt,
en dan nog Boateng erbij.....

Casillas
Arbeloa
Pepe
Ramos
Marcelo
X.Alanso
Modric
Özil
Boateng
Ronaldo
Benzema
7 juli 2012 om 09:01

Nee! gewoon Özil op 10 en Boateng lekker in Milaan laten, en dan Di Maria en Callejón met back-up van Jesé Rodriguez (één van de grootste talenten uit de Real Madrid Cantera)

snap wwerkelijk niet waarom sommigen hier zo moeilijk doen, mocht dit echt doorgaan. Komt hij gewoon naast Alonso te staan op het middenveld.
Dit heeft Mourinho zelf ook al eens aangegeven mocht het zo ver komen!

Het word dan gewoon zo :

Casilias
Aankoop..
Ramos
Pepe
Marcelo
Alonso
Modric
Di Maria
Ozil
Ronaldo
Benz/Pipita

Vind het echt een totaal overbodige speler (vind hem overigens een prachtige speler hoor), maar kost 40/50 miljoen terwijl je een waslijst aan keuzes hebt op het middenveld. Kijk eerst eens naar die zwakke schakels zoals Arbeloa die totaal niks in het spel heeft in te brengen..

Ik vind Di Maria te wisselvallig dus daarom deze opstelling
En ik hoop een Walker of Danilo voor RB positie
Misschien komt Lucas en ik hoop ook dat Ibrahimovic komt en Higuain weg gaat voor een goed bod van PSG ofzo . Ibra gaat dan alles op alles zetten om van Barca te winnen want van zijn slechte relatie met de club

Ca
Walker/Danil
Pepe
Ramos
Marcelo
Alonso/Khedi
Modric/Sahin
Lucas
Ozil
Ronaldo
Benzema/Ibra

Laat dit asjeblieft niet waar zijn zeg.. Ik zeg het nu al een ruime tijd, Modric is de ideale speler voor Chelsea..! Hij zou ons middenveld zo enorm veel sterker maken en ervoor kunnen zorgen dat wij wedstrijden kunnen controleren. Bij Madrid hebben ze al geweldige spelers als Alonso, Khedira, Sahin. Laat die jongens het lekker uitvechten en laat Modric toch gewoon met rust. Natuurlijk is dit gerucht al een tijdje gaande en lijkt het zeer zeker, maar ik hoop echt dat Roman snel wakker wordt en gaat handelen, zodat hij alsnog naar Stamford Bridge verhuist

Leuk mijn lievelingsspeler. Vind dit een prachtige voetballer hij kan nog eens heel erg gaan uitblinken. Ik vind dat die man een prachtig inzicht heeft hoop echt dat hij naar Madrid gaat. Hij zou daar nog wel eens heel veel en heel belangrijke assists kunnen geven.

Jammer hoor, totaal overbodig toch? Sahin die 2 seizoenen geleden nog verkozen werd tot de beste speler van de Bundesliga moet een speler als Granero voor zich dulden en met Modric erbij kan hij het helemaal vergeten ... Hoop dat hij naar Arsenal of Tottenham zal gaan of eventueel nog Milan.

Misschien Kaka in een ruildeal betrekken? ; Dan is Kaka weg uit Madrid en kan hij nog een paar jaar bij Tottenham gaan voetballen. Ik zie het niet gebeuren, maar je weet maar nooit.

Modric is voor Real zeker een versterking, maar hij is eigenlijk ook overbodig. Als hij naast Xabi Alonso moet spelen vervang je hem dus door Khedira, en dat is ook niet de minste. Ik snap wel dat er gerouleerd moet worden, maar je hebt ook nog eventueel Sahin en Granero (en Diarra, als hij blijft) die daar wat kunnen laten zien. Hun kansen worden dan dus nog kleiner.

Het voordeel van Modric is wel dat hij ook aanvallender op het middenveld goed uit de voeten kan. Hij kan dus ook Özil vervangen als dat nodig mocht zijn. Ik ben wel benieuwd wat er met Kaka gaat gebeuren...

exit Kaka, Sahin, Diarra, Granero bij Real? Denk dat er wel degelijk clubs zijn die een of meer van de 4 goed zouden kunnen gebruiken. Modric blijft een heerlijke voetballer en zal ook een flinke aderlating zijn voor de Spurs.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren