Voetbalzone

FC Twente blijft stug: ‘Niet noodzakelijk om Luuk te verkopen’

Vrijdag, 6 juli 2012 om 17:20

Er zit nog altijd geen schot in de onderhandelingen tussen FC Twente en Borussia Mönchengladbach inzake Luuk de Jong. “Sportief directeur Max Eberl was onlangs hier in Enschede en heeft twee uur met ons gesproken. Er is echter een groot verschil tussen vraag en aanbod”, zegt commissaris Aldo van der Laan in de Duitse media.

Bekijk de voorpagina voor het laatste nieuws.

6 juli 2012 om 17:26

Het is logisch dat Twente vasthoudt aan haar vraagprijs. Contract tot 2015, een van de meest getalenteerde spitsen van Nederland en zeer belangrijk voor Twente. Vind maar eens een opvolger met de inkomsten die je van een mogelijke transfer.

6 juli 2012 om 17:37

Het is logisch wie gaat Luuk de Jong vervangen die is niet binnen handbereik. Twente komt in de problemen als ze Luuk de Jong weg laten gaan, alleen moeten ze wel beseffen dat die jongen dolgraag in een andere competitie wil gaan voetballen. Volgens mij hebben ze 12 miljoen gekregen van Newcastle en die hebben ze afgewezen, want ze willen perse die 15 miljoen.

6 juli 2012 om 17:47

Nou en? Moeten ze hem verkopen dan. Twente mag vragen wat het wilt want De Jong is gewoon een toekomstige topspits en is eigenlijk veel meer dan 15 miljoen waar en als je ziet wat een Cardozo moet kosten vindt ik Luuk in Potentie veel beter dan hem. Niet zeiken en gewoon accepteren wat Twente voor haar speler wilt ontvangen.

6 juli 2012 om 18:42

Kan VZ alsjeblieft niet eens alle zgn berichten over LdJ weren ?? Niemand is serieus, géén club die door pakt, goedkope quotes, vele berichten hebben nauwelijks een bron, we hebben het al weken (maanden) over de verkoop van luukinho en er gebeurt helemaal niets. Willen de clubs nu wel of niet ?? Ik vind alle berichten over Luuk zwaar over de top raken.

6 juli 2012 om 22:00

Klopt, hoeveel nieuwsberichten over de Jong hebben we nu gehad...

6 juli 2012 om 18:46

vraagprijs is nu al 20miljoen. Maar het dilemma is natuurlijk dat hij bij goed presteren, volgend jaar nog duurder en gewilder zal zijn. Bovendien is dan ook de kans groter dat hij naar een nog grotere club kan gaan.

6 juli 2012 om 19:05

Hoezo vind je dat een dilemma? Omdat je nu misschien 20 kan vangen en volgend jaar 30 dan weet je het als club toch wel? Laat hem lekker nog een jaartje Eredivisie spelen, hij moet gewoon een keertje topscorder worden dat is goed voor hem zelf en de club. Daarnaast kan FC Twente dan nog een jaartje kijken naar een goede vervanger, dit zullen ze vast al gedaan hebben maar dan heb je nog eventjes de tijd.

6 juli 2012 om 21:38

Dilemma voor de huidige clubs die achter hem aan zitten. Wat mij betreft kan hij ook nog beter een jaar blijven. Ik denk dat hij dan ook naar nog betere clubs kan.

6 juli 2012 om 17:26

Eerder las ik nog dat fc Twente rond de 20 miljoen wilde? Wat overigens alsnog exorbitant hoog is.
Lijkt me niet verkeerd als die nog 'n jaar bij Twente blijft voetballen, dan zie ik hem wel naar een Duitse (sub)topper gaan of iets dergelijks.

6 juli 2012 om 17:32

Het is altijd 15 miljoen geweest.

6 juli 2012 om 19:06

Nee, bij 15 miljoen gaat hij niet weg. Dat zei Munsterman gisteren in een interview, en ik geef hem groot gelijk. Nog een jaartje Eredivisie en een stuk of 20 doelpunten erbij op zijn CV en hij is opeens 10 miljoen meer waard.

6 juli 2012 om 20:20

30 miljoen dan? Niemand koopt hem voor 30 miljoen, ook al scoort hij 20+ goals.

6 juli 2012 om 17:37

Ik vind het prachtig om te zien dat Fc Twente zo stug is met onderhandelen. Gewoon 20 miljoen vragen. We mogen wel vaker kijken naar hoe die Portugese clubs handelen, die laten ook niet hun beste spelers gaan voor een habbekrats. Die tijden moeten ook in Nederland voor bij zijn, wil je voor een dubbeltje op de eerste rij zitten kijk je maar verder. Daarnaast is Luuk de Jong gewoon de toekomstige Nederlands elftal basisspeler en in potentie een topper!

6 juli 2012 om 17:41

Of 20 miljoen nou hoog is of niet dat bepaalt ten eerste Twente en niet Laros die zijn zakken graag wil vullen omdat ie geld nodig heeft.
Ten 2e hoeft Luuk niet weg bij Twente denk dat de selectie nu redelijk goed tot uitstekend is.
En ten 3e heeft Luuk nog een contract tot 2015 inclusief de optie van een jaar.
En daar zal naar betaald moeten worden,zoniet blijft ie nog lekker een jaar bij Twente.
Stel hij schopt er aankomend seizoen tussen de 30 en 40 in dan komen er nog meer clubs en is Luuk misschien nog wel meer waard.
Er zijn er veel die even vergeten dat Luuk nog jong is en een zeer goede voetballer is en die nog veel beter kan worden.

6 juli 2012 om 18:34

20 Miljoen is een vraagprijs om af te schrikken.want we willen Luuk niet verkopen. Maar als hij zelf wil,dan alleen als de prijs wordt betaald.
En denk dat hij wel voor zo'n 15/16 miljoen Euro exlusief.. dan zal vertrekken

6 juli 2012 om 19:05

Dat geld heb je dan ook wel nodig om een goede spits aan te trekken. Want Plet is zeker nog niet goed genoeg om een vaste waarde te zijn. Zag hem gister spelen, maar zelfs tegen zo'n club onnodig veel balverlies en veel kansen missen. Wel twee keer gescoord, maar hadden er meer moeten zijn.
Met de Jong kunnen ze mee met de aanval van PSV en Ajax, zonder de Jong verliezen ze teveel kwaliteit. Daarom vind ik ook wel dat ze er een 15 miljoen voor moeten vragen.

6 juli 2012 om 23:54

Heb de ruil Janko/plet nooit begrepen. Zal wel met geld te maken hebben.
Komt echt wel een vervanger,maar hoop wel iemand anders dan Bony.
Dat was volgens mij een optie,enige in Nederland.
En ik vind die te duur voor zijn kwaliteiten. Meer dan 5 miljoen zou ik er niet voor betalen.

6 juli 2012 om 17:29

Laros is natuurlijk maar bij 1 ding gebaad en dat is een mooie transfer zodat hij zijn fee op kan strijken. Maar daar hoeft FC Twente, met een volgens hem gepaste transferbedrag, natuurlijk niet aan bij te dragen. FC Twente heeft maar 1 belang en dat is zijn eigen belang. Het elftal is met Verhoek en Tadic een beetje om hem heen gebouwd, dan zou het wel heel erg zonde zijn om hem nu te verkopen. Of net zo als FC Twente roept, alleen tegen een absurd hoog bedrag. Ik zou ook niet weten wie anders de rol van Luuk over kan nemen. Zoals we gisteren ook weer hebben gezien, komt in elk geval Plet daarvoor niet in aanmerking.

6 juli 2012 om 19:35

Die uitspraken van Laros slaan ook nergens op. Hij was er zelf bij (en waarschijnlijk was het zijn eigen avies) toen de Jong een contract ondertekende. Dan moet je nu niet opeens gaan roepen dat je vind dat twente zich realistisch moet opstellen. Contract is gewoon contract en daar kan twente hem gewoon aan houden. Zelfs al bieden ze 50 miljoen, het zou kunnen.

Daar komt bij dat als het andersom was geweest, bijv. de jong breekt zijn been en kan nooit meer voetballen, hij zijn contract ook wel uitzit en niet zal zeggen: Weet je, ontbind de handel maar. Jullie hebben niks meer aan mij..

Ikke ikke ikke is het bij meneer Laros.

6 juli 2012 om 17:30

Twente vraagt wel belachelijk veel geld voor hem, lijkt me stug dat er een club is die dat wil betalen voor hem. Blijft nog wel even bij Twente voetballen denk ik.

6 juli 2012 om 19:57

En laat dat nu precies de bedoeling zijn. We hebben onze financien op orde en hoeven niet te verkopen.

6 juli 2012 om 17:30

De Jong is een van de beste spitsen, of misschien wel de beste van de Eredivisie. Toekomstig Oranje spits gok ik zo, fluwele techniek, en maakt veel goals. 15 miljoen is veel, maar ik heb het vertrouwe in Luuk dat hij een topspits wordt.

6 juli 2012 om 17:30

Twente heeft groot gelijk dat ze Luuk de Jong niet verkopen voor een bedrag dat ongeveer 5 miljoen lager ligt dan het bedrag dat zij voor Luuk willen hebben. Gewoon blijven volharden dan wordt het bod van Monchengladbach vanzelf wel hoger als ze Luuk graag willen hebben. Als Luuk uiteindelijk niet wordt verkocht is dat natuurlijk ook niet erg voor Twente en dan kunnen ze komend seizoen nog veel plezier aan Luuk de Jong beleven.

6 juli 2012 om 17:32

Ik ben hier echt blij mee. Ik vind het erg zonde dat de wat grotere talenten niet langer in onze eigen competitie doorgroeien maar uitwijken naar subtoppers in betere competities. Zowel Dost, Van Wolfswinkel als John, zouden gewoon goed bij Ajax als PSV passen, maar die hebben nu een buitenlander in de spits staan.

Als Ajax voor Dost was gegaan had het een spits de waarschijnlijk fitter was dan Sigthorsson en gewoon als goede kapstok kan fungeren, zeker als je Boerrigter en Narsing ook zou hebben.

PSV had met van Wolfswinkel in de spits geen aanvoer van de flanken hoeven te zoeken. Mertens was op hem ingespeeld, en dan had wellicht Lens ook op rechts kunnen blijven spelen.

Hopelijk houdt Twente Luuk daarom nog een jaar of twee in huis. John, groeit bij Benfica denk ik ook niet veel harder dan hij nog een jaar of twee drie in Twente zou hebben gedaan.

6 juli 2012 om 17:46

Koffiedik kijken Sigthorson is een uitstekende spits, pech met zon blessure.

6 juli 2012 om 17:34

Ik snap niet wat die zaakwaarnemer nou loopt te klagen. Zij (luuk en hij) tekenen met hun volle verstand een contract bij FC Twente en verwachten dan van de club dat ze hem maar voor een prikkie laten gaan als hij het gezien heeft? Zo werkt het natuurlijk niet he!

Twente moet gewoon de poot stijf houden, laat Luuk voorlopig nog maar lekker in de Eredivisie ballen

6 juli 2012 om 17:43

Jij verdient wel een groene rand!!

Ik ben het zeer zeker met je eens, daarbij komt ook nog is dat er dan ook nog naar een opvolger moet worden gezocht.
Maargoed, poot stijf houden en dan volgend jaar maar voor 12,5 miljoen verkopen, dan is zijn contract een jaar korter dan nu en zal de Jong hopelijk beter zijn!

6 juli 2012 om 17:47

Ach stel Luuk trapt er aan komend seizoen tussen de 30 en 40 in dan is ie volgend zomer die 20 miljoen dubbel en dwars waard.
Dan komen er ook grotere clubs kijken neem dat maar van mij aan.
Twente heeft op dit moment een erg sterke aanval en middenveld.
Ik denk dat Luuk die 30 zeker gaat halen als ie niet verkocht word.

6 juli 2012 om 18:40

Luuk wordt echt niet minder waard. Hou hem maar hier tot van Persie en Huntelaar over een paar jaar te traag worden voor Oranje.
Moet je kijken hoeveel die dan waard is. Alleen kun je zulke spelers niet lang in Nederland houden.
Maar hij is volgend jaar echt niet minder waard. Ligt nog 3 jaar vast!!

6 juli 2012 om 21:27

Ja heb je gelijk in! jullie allebei trouwens.

Maar ik vrees het ergste als Luuk toch vertrekt en Plet daar kotm te staan.
Vind het een misselijk mannetje die leuk was voor Heracles maar nu niet echt bij FCT past.
Tip voor Vak-p om te zingen, Retteketet weg met Plet....

Leuke stand-in maar niet meer dan dat.
We hebben een leuke bank maar een leuke scorende spits zit er niet bij.

7 juli 2012 om 01:28

ja echt iets voor vak-p om te gaan zingen dat een spits weg moet die amper de kans heeft zichzelf te bewijzen, weet jij wel wat van vak-p? altijd achter fc twente ook plet hoort bij fc twente.

7 juli 2012 om 01:50

haha, grappenmaker. Og ik iets weet van vak-p? ja!! genoeg!

was meer een grapje dan dat het heel er serieus is. Dat ik hem niks vind, staat buiten kijf, maar dat zingen is gewoon als grapje bedoeld.
Maargoed, sjaakiee, dat zul je wel niet snappen.

6 juli 2012 om 17:46

Ben het helemaal met je eens. Het probleem is dat die zaakwaarnemer alleen maar aan zijn eigen hachje denkt, hij kan met een transfer vast en zeker zelf ook een graantje meepikken. Het is een goed teken dat Twente hem niet zo makkelijk wil laten gaan, daarnaast is het belangrijk dat zulke spelers niet voor de eerste de beste (duitse) subtopper hun club willen verruilen. Zo behoudt de Eredivisie ook nog enige amusementswaarde.

6 juli 2012 om 17:51

Fc Twente heeft zich niet voorbereidt op het mogelijke vertrek van Luuk. Die zit er aan te komen. Dan spookt bij mij weer het Bryan scinario voor ogen.
Speler weg en geen tijd om een gelijkwaardige speler te kopen.
Aan de andere kant, Luuk is nogmaar vanaf de winterstop de echte nummer 9.
Maar wat goed is komt snel. Deze speler is in de toekomst zeker niet te houden voor FC Twente.
Nu al gelijk verkopen, en goed je huiswerk doen.
Dan komt er wel een gelijkwaardige speler voor terug. Iedereen is vervangbaar, ook Luuk De Jong.
Het komt altijd op een verkeerd moment. Nu gaan verkopen, en cashen.
FC Twente heeft nog tot 31 augustus de tijd om een vervanger te zoeken en te kopen.
Of is die al in huis??

6 juli 2012 om 17:36

En gelijk hebben ze. Deze topspits zal alleen nog maar beter worden (uiteraard kan er een tijdelijk dipje zijn, maar Luuk gaat op de lange termijn alleen nog maar beter worden.

Dan ga je die niet voor een koopje naar een Duitse middenmoter laten gaan.

Dan heb je voor veel geld Tadic gehaald en dan is je topspits weg!!

Voor onder de 15 mio niet doen,

6 juli 2012 om 17:41

Ik vind hem minimaal 15 miljoen waard. Twintig miljoen is ook prima bedrag voor kopende clubs. Nu al zo goed en hij is nog jong. Onder de 20 gewoon niet wegdoen. Heel goed, Twente!

6 juli 2012 om 17:43

Ik snap niet dat Twente 20 miljoen voor deze net niet speler vraagt. Luukje heeft nog niks waargemaakt en het is beter voor hem om nog 2 jaar in Nederland te blijven. Potentie heeft dit ventje zeker, maar eerst nog maar eens even constant presteren op Europa league en eredivisie niveau.

6 juli 2012 om 17:51

Ik denk dat je ook niet snapt dat Twente Luuk helemaal niet kwijt wil, tenzij een club een enorm hoog bedrag betaald.

6 juli 2012 om 20:11

Deze 'net' niet speler heeft zich al bewezen in de champions league en in de Europa league tegen tegenstanders als Rubin Kazan, Zenit, Benfica, Werder Bremen etc. Dit zijn zeker niet de minste ploegen.

Twente moet gewoon vast houden aan de vraagprijs, wat mij betreft word het opgeschroeft naar 25 miljoen. Deze jongen word onze toekomstige spits in Oranje.

6 juli 2012 om 17:45

Ze zijn al rond, maar het hangt af van het vinden van een waardige vervanger.

6 juli 2012 om 18:19

Dan is FC Twente te laat.
Zoals in mijn eerdere post, heeft Fctwente welliswaar tijd tot 31 augustus, maar je moet altijd reageren op situaties die komen gaan en niet anti-ciperen op de situaties op situaties die ontstaan zijn.
Mij doemt het Bryan scinario weer voor ogen.
FC Twente wil geen geld uitgeven en komt dan zichzelf tegen.
Of is de vervanger al in Huis??

6 juli 2012 om 18:33

Volgens mij heb je niet door dat Twente het team al compleet heeft, tenzij iemand wordt verkocht.

6 juli 2012 om 19:08

Toch moet je altijd rekening houden met spelers die vertrekken. En het team compleet? Is Plet dan echt een waardig vervanger mocht de Jong geblesseerd raken? Denk dat je dan heel veel kwaliteit inlevert.
Twente moet veel geld vragen. Hij is een van de belangrijkste spelers en mocht je hem verkopen heb je ook veel geld nodig om een goede vervanger te halen zonder kwaliteit in te leveren.

6 juli 2012 om 17:49

Hulde aan joop en aldo. Grootste spitsen talent die er rond loopt in nederland, met zijn volle verstand contract getekent tot en met 2014 en twente hoeft niet te verkopen. Dus gewoon maximale bedrag vragen of mss welerover heen.

6 juli 2012 om 17:53

Als ik op het verleden afga dan is Luuk de Jong zoals zeker al verkocht. Je krijgt altijd eerst media berichten dat hij voor minimaal zoveel weggaat. Uiteindelijk gaan ze tussen de prijs inzitten (bij Twente willen ze nog wel eens te ver naar beneden zakken in mijn ogen) en dan is hij alsnog verkocht. Zo gaat dat vaak bij Twente. Vaak krijgt Twente wel door clausules later nog geld, maar ze krijgen nooit de minimumprijs ervoor.

Maar hopelijk blijft hij nog een jaartje bij Twente. Hij kan denk ik alleen maar beter worden. Met Verhoek en Tadic op de vleugels dan zitten er minimaal 30 goals in voor een spits zoals de Jong.

6 juli 2012 om 17:56

Als de mensen van voetbalzone gisteren twente gekeken hebben en daarbij het intervieuw met Joop Munsterman dan weten ze dat twente 20 miljoen wil hebben. Dus niet de 15 miljoen die hier aangegeven wordf

6 juli 2012 om 18:09

Munsterman werd gevraagd wanneer hij LdJ zou laten gaan. Hij zei daarop bij een enorm bedrag. Waarop de vraag kwam wat hij een enorm bedrag vond, Joop zei daarop 20 miljoen. Hij zei overigens ook in dit stuk dat 15 miljoen zeker te weinig was. Maar tussen de 15 en 20 zal er dus wel onderhandeld kunnen worden lijkt mij.

6 juli 2012 om 17:59

Denk maar niet dat Luuk voor een kleine prijs weggaat want dit heeft Van Der laan gezegd die over de onderhandeling gaat van Luuk.

Er is een serieuze kandidaat om De Jong over te nemen. "ik kan zeg dat er veel interesse is", zegt Van der Laan. "er waren ook al concrete aanbiedingen. Maar er is bijvoorbeeld een club die ons heel duidelijk heeft gezegd: Het maakt niet uit wat een andere club wil betalen, wij bieden minstens hetzelfde."

De zaakwaarnemer van Luuk de Jong, Louis Laros, heeft al aangegeven dat hij hoopt dat FC Twente zich realistisch opstelt. Van der Laan heeft daar niets mee te maken. "hij heeft het contract met zijn volle verstand getekend. Dan kunnen we ook van hem verwachten dat hij dat respecteert."

6 juli 2012 om 18:06

borussia m. vind ik niet eens een hele grote club, dus ik denk niet dat ze meer geld willen betalen voor luuk de jong.
ik hoop dat hij nog een jaar blijft in nederland, want hij is nog steeds maar 21 jaartjes.

6 juli 2012 om 18:07

Ik persoonlijk ben al jaren fan van Luuk de Jong , buiten het feit dat hij heeft bewezen ook nog doelpunten te kunnen maken , vind ik hem ook een aanspeelpunt die goed de bal vast houdt .
Hij heeft dit jaar ook een goede prestatie geleverd .
Maar 15 tot 20 miljoen is teveel vooralsnog , als je wat kritische punten mag hebben om zo een hoog bedrag te verdedigen . Dan moet ik toch zeggen dat hij voor het eerst boven de 20 doelpunten komt en tegen de topploegen moet het beter..
Ik zie het niet gebeuren in ieder geval ( nog niet )..

6 juli 2012 om 18:50

Hij staat ook nog maar sinds een half jaar in de spits he. Eerst stond hij soms rechtsbuiten toen Kufo er was,later toen Janko er was midmid.

6 juli 2012 om 19:25

Dat is ook zeker zo , daarom is het belangrijk dat hij een constant jaar draait op 1 positie.
Dat komt hem alleen ten goede.. En ook voor Dhr . Munsterman

6 juli 2012 om 18:09

Een zaakwaarnemer behartigt de belangen van een speler, en het is de speler die aangeeft wanneer hij weg wil. Dat hij daar een commissie voor krijgt is niet meer dan normaal, de clubs klagen wel over zaakwaarnemers maar ze doen onderling niks aan. Omdat ze weten dat ze deze heren een keer weer nodig hebben. Wil je een front vormen, dan zul je onderling afspraken moeten maken, wat de heren te betalen aan commissie. Stel een convenant op en laat iedereen in de eredivisie tekenen, hoeveel clubs zullen dat doen. Ik denk heel weinig.

6 juli 2012 om 18:28

De kans is trouwens best wel groot dat Luuk alsnog zal gaan vertrekken. Ik heb vernomen dat FC Twente al geinformeerd heeft bij de zaakwaarnemer van Bony. Het schijnt dat er in zijn contract staat dat deze voor 8 miljoen weg mag. Natuurlijk hoeft het niet zeker te zijn dat Luuk vertrekt, maar op de achtergrond is Fc Twente al wel aan het informeren bij mogelijke opvolgers. Gelukkig wel, want met Plet in de spits ga je het niet redden.

6 juli 2012 om 18:51

Het zou wat zijn dat wanneer de Jong daadwerkelijk vertrekt (wat volgens sommigen hier al zo'n beetje zeker is), Bony bij Twente zou komen spelen. Ik zie het niet 1,2,3 gebeuren, maar zo'n type spits is meer dan een waardige vervanger. In ieder geval heb je met Plet nou niet bepaald de gewenste opvolger. Laten we eerst maar even afwachten wat er met er met de Jong gaat gebeuren, 't is voor mij al positief dat Twente hem niet voor een appel en een ei wil laten gaan. Maar als er straks een bod komt van rond en nabij 20 mil dan heeft ie natuurlijk z'n laatste jaartjes gehad hier in Enschede.

6 juli 2012 om 18:33

Stel je nu eens voor dat Twente met de Jong C.l. voetbal kan afdwingen volgend seizoen en zonder .niet. Ik wil niet zeggen dat Twente dit haalt maar met de Jong lijkt me die kans toch groter. Dan heb je een groot gedeelte van die transfersom al weer verdient

6 juli 2012 om 19:02

stel nou dat De Jong op 1 september zich verstapt tijdens het uitlaten van zijn cavia en een groot deel van het seizoen niet kan spelen. Je hebt dan geen De Jong, geen vervanger, geen champions league en moet hem ook nog eens voor minder gaan (als een andere club al interesse heeft).

Erg hypothetisch allemaal, maar dat is jouw voorstel ook. Je kan simpelweg niet gokken op champions league. Dat is psv de afgelopen seizoenen niet gelukt, dat is ajax een hele tijd niet gelukt en feyenoord heeft nu pas voor het eerst weer de kans ondanks dat ze het graag wilden met makaay, hofland, Gio en al die andere vedettes...ik zie geen enkele reden waarom Twente dat risico zal nemen om een mooi bod te laten liggen omdat ze wel eens cl kunnen spelen

6 juli 2012 om 20:14

@ottofant en Villian.

Jullie hebben beide gelijk maar Twente wil hem niet kwijt vandaar dat er 20 miljoen gevraagd word.
Word ie wel verkocht voor die 20 miljoen dan komt er echt wel een spits die er staat en op een soort van gelijk waardig nivo is.
En stel hij blijft wel en we zouden CL halen dan is dat mooi mee genomen.

6 juli 2012 om 20:29

'ben ik ook helemaal met je eens hoor .
Het is ook een moeilijk geval. Als Twente of de Jong nu niet toehapt kan vlgnd jaar de jong veel meer waard zijn of ook veel minder.dat is de gok die Twente en of de Jong moeten nemen. Ik belichte in mijn commetaar ook slechts een klein facetje van de zaak

6 juli 2012 om 18:45

Wacht wel tot luuk zelf aan het woord komt. Heb nog nergens vernomen dat het zijn woorden zijn om bij twente te vertrekken.

6 juli 2012 om 18:50

Twente moet er minstens 15 miljoen uit halen anders doen ze het slecht. Dit is in mijn ogen de toekomstige spits van het nederlands elftal. Geweldige speler!

6 juli 2012 om 19:06

Twente moet hem gewoon niet verkopen. Punt uit! Ook niet voor 20 miljoen. Heel verleidelijk zo'n groot bedrag maar dat levert hij volgend jaar ook op dankzij z'n langdurige contract. Vervolgens heeft Twente komend seizoen een topspits in huis en een jaar lang de tijd om op zoek te gaan naar een waardige vervanger.

6 juli 2012 om 19:48

Ik vind het een goede zaak dat Twente zich houd aan die 20 milj. en geen cent lager.
Zouden alle ploegen moeten doen.

Maar kan iemand mij het volgende uitleggen:
wanneer FC Twente het doet is het een goede zaak, maar wanneer Ajax het bij Vertonghen doet, is Ajax verkeerd bezig. Ze moeten Vertonghen die transfer gunnen omdat hij zoveel heeft betekend voor Ajax.

6 juli 2012 om 19:48

Ik zag net nog een bericht van Joop Munsterman dat Hij 20 miljoen voor Luuk wilde of anders niet.
Benieuwd of Twente ze poot stijf kan houden. Ik hoop het wel.

6 juli 2012 om 20:05

Kan iemand er niet even voor zorgen dat die Laros, verschrikkelijke slavedrijver, ze mond gaat houd? Luukinho moet lekker blijven en dat is in ons belang (het hele elftal is om hem heen gebouwd) en in t belang van hem. Na een goed seizoen, misschien wel topscorer gaat ie voor 25 miljoen minstens weg naar een topclub die hem echt wel wilt hebben!

6 juli 2012 om 21:11

Je kunt beter naar Luuk gaan en hem vragen, waarom hij weg wil. De slavendrijver doet niks zonder dat Luuk hem daarvoor opdracht voor geeft. Of denk je dat Luuk uit clubliefde bij fc twente zit.

6 juli 2012 om 20:59

Let maar op, FC Twente gaat Luuk de jong verkopen voor 17 mln. De opvolger staat al klaar namelijk Sanharib Malki (kost 1,5 mln).

6 juli 2012 om 21:45

Denk dat Luuk volgend jaar pas echt wil en dan naar een betere club dan de huidige die hem willen. Zijn zaakwaarnemer is gewoon nu al de prijs aan het opdrijven, zodat alleen de grote clubs hem volgend jaar kunnen betalen. Hij gaat immers steeds meer kosten en in de belangstelling staan.

6 juli 2012 om 22:04

Dat het niet noodzakelijk lijkt me logisch gezien hij nog een contract heeft voor 2 jaar.
Of het verstandig is blijft de vraag. Ook al draait luuk de jong wederom zo'n goed seizoen zal hij niet (veel) meer waard worden. Zijn contract is dan nog maar 1 jaar en bijtekenen doet hij niet.
Ofwel Twente moet de keus maken tussen nu +/- 15 miljoen of over een jaar 10 miljoen of minder.
Draait Twente een minder seizoen zal hij eerder minder waard worden dan 10 miljoen.
Echter zal Twente wel terugzakken als ze hem verkopen. Een gelijkwaardige vervanger die er direct staat kan je voor dat geld ook niet halen.

Eigenlijk kan Twente hem niet verkopen. Dan zakt twente te ver terug. Nu de opvolger binnenhalen voor luuk en klaarstomen voor volgend seizoen lijkt mij het beste voor Twente. Twente moet komende jaren in de top blijven draaien om een echte topclub te zijn. Dan maar volgend jaar 5 miljoen minder voor Luuk maar wel in de top mee blijven draaien.

7 juli 2012 om 01:18

Even voor alle Twente fans en ome Joop supporters....

Mooi stukje van Luuk de Jong bij vi en in het ad,

Joop is een huichelaar.....

Weltruste beste tukker vrienden

8 juli 2012 om 11:01

vanacht paddo tjes gegeten?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

FC Twente

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
4.Vitesse6426
6.FC Twente6227
Voor de complete stand: Eredivisie
SpelersPositieW
Luc CastaignosAanvaller3613
Dusan TadicAanvaller3512
Willem JanssenMiddenvelder323
DouglasVerdediger313
Roberto RosalesVerdediger290
Leroy FerMiddenvelder285
Robbert SchilderMiddenvelder282
Voor de complete selectie: Clubpagina FC Twente.
Programma 
Uitslagen
Voor de alle wedstrijden: Clubpagina FC Twente.

97 fans
Aanvaller, 22 jaar

In de wandelgangen

Vrijdag 24 mei
Aras Özbiliz zou in de belangstelling staan van Spartak Moskou, maar dat blijkt toch niet zo te zijn. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.078125 seconden.