Voetbalzone

Rutten: 'De ambitie van de club heeft mij laten tekenen'

Zondag, 1 juli 2012 om 16:35

Fred Rutten heeft zijn eerste training als coach van Vitesse achter de rug. De oefenmeester tekende zondag een eenjarig contract in Arnhem en is de opvolger van John van den Brom, die naar de Belgische topclub Anderlecht verkaste. "De ambitie van de club heeft mij laten tekenen", zei Rutten op de website van zijn nieuwe werkgever. "Het is een mooi project."

Bekijk de voorpagina voor het laatste nieuws.

Poll

Ik verwacht dat Vitesse volgend seizoen hoger eindigt dan in het afgelopen seizoen

1 juli 2012 om 16:39

Ben benieuwd wat er allemaal nog gaat gebeuren. Hoeveel spelers zullen er nog komen? Hoeveel oude bekenden van Rutten? Allemaal afwachten. Rutten is zelf gewoon een uitstekende veldtrainer die Vitesse naar een hoger podium kan tillen. Ik ben er als Vitesse-supporter content mee.

1 juli 2012 om 17:20

Goede veldtrainer wel, geen goede hoofdcoach. Je hebt een charismatisch sterk figuur nodig als leider. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen.

1 juli 2012 om 17:36

Deels met je eens. Uiteindelijk moeten de mannen op het veld het werk doen, wat ze tijdens de trainingen hebben geleerd.

1 juli 2012 om 19:26

Uiteraard, je kan als speler alleen wel een extra boost krijgen door een sterke coach. Dat kan ook tot effect hebben dat je ook echt voor elkaar door het vuur wil gaan.

1 juli 2012 om 17:47

Misschien oude bekenden Engelaar?

1 juli 2012 om 19:31

Rutten is inderdaad een uitstekende veldtrainer... Maar is hij ook de juiste man om Vitesse op dit moment te gaan trainen. Volgens mij heeft Vitesse behoefte aan een sterke persoonlijkheid die boven de groep staat en goed met buitenlandse jongens kan werken. Het is maar de vraag of Rutten dit kan. Dit heeft hij volgens mij nog nergens bewezen, dus ben erg benieuwd. Vind het wel top dat hij op deze manier een nieuwe kans in Nederland krijgt!!

1 juli 2012 om 16:41

Rutten past wel bij vitesse, hij kan goed een team opbouwen

1 juli 2012 om 16:52

Dan past die juist niet bij Vitesse!

Vitesse is een club van komen en gaan... Wie redelijk presteert moet vervangen worden, en als een speler goed presteert, maar ze zien een betere moet die ook vertrekken!

Alleen al dat ze vorig jaar voor 2 posities een stuk of 8 vleugelaanvallers hadden en voor 1 spits positie 5 man.

1 juli 2012 om 16:57

Ja tuurlijk, daarom verlengt Bony ook tot 2016, net als Velthuizen en Kashia.
8 vleugelaanvallers? Geef mij de namen dan maar eens, dan praten we verder. Wat betreft de spitsen. Bony is natuurlijk spits nummer 1. Havenaar was transfervrij, zo'n kans laat je niet glippen. Lieder is gehaald met oog op de toekomst en speelt voornamelijk zijn wedstrijden in het 2e. Pedersen was verhuurd en Reis was herstellende van een blessure.

1 juli 2012 om 17:02

Ik dacht dat vitesse wel een team in opbouw is en volgens mij zijn er nog helemaal niet zoveel spelers weggegaan door hun goede prestaties.

1 juli 2012 om 17:03

Ja, dan nog is 5 spitsen belachelijk!

Ze verlengen Bony, Velthuizen en Kashia omdat ze niet dom zijn, en snappen dat ze daar geld voor kunnen vangen!

Chanturia, Davila, Ibarra, Jenner, Kazaisvili.. toen van Aanholt kwam, heeft Buttner er gespeeld, Sneijders (werd in januari verhuurd)

Excuus 8 = 7 .. nog te veel

1 juli 2012 om 17:28

Ik zie wel dat jij er bar weinig verstand van hebt haha!
Davila is gekomen naar Vitesse omdat hij bij Chelsea toch nooit zou halen, alleen Davila sprak geen woord engels dus Jvdb wilde hem er niet bij hebben en was overigens ook geen buitenspeler.

Jenner was al afgeschreven maar had nog een contract.

Van Aanholt is voor zover ik weet nog altijd een linksback!

Buttner heeft eigenlijk het hele seizoen op linksback gespeeld behalve in de wedstrijden dat dit niet mogelijk was.

En tsja wat moet je over snijders (niet Sneijders) zeggen, die jongen is bijna een heel seizoen geblesseerd geweest dus al met al zijn eigenlijk alleen Gio, Ibarra en Kazaisvili flankspelers van Vitesse die ook daadwerkelijk in aanmerking zouden komen voor deze positie.

1 juli 2012 om 18:01

Ik zie wel dat jij barslecht kan lezen..

Maar speciaal voor jou herhaal ik het even... Toen van Aanholt kwam, inderdaad als linksback, ging Buttner linksvoor spelen.

En over dat met van de Brom hem niet wilde omdat........ dat zal allemaal wel, maar dat wist je daarvoor toch ook al of die engels kon of niet. Beleid noem je zoiets! Of beter in dit geval geen beleid. Hoe kan je nou iemand aannemen en er later pas achter komen dat die niet aan alle eisen voldoet??

En dan zeg jij wat moet je met Jenner en Sneijders... ik weet niet of je de kampioen van Nederland hebt zien spelen. In jou optiek moet je dus 4/5 buitenspelers hebben van hetzelfde niveau? Bij ajax heb je Boerigter en sulejmani... en die zijn bij elkaar gewoon een jaar geblesseerd geweest... Dan kan je wel zeggen, tja wat moet je met Ebecilio.. die kan er geen zak van t.o.v. die 2 ... Klopt, maar volgens mij heeft ajax zich aardig met dit soort spelers gered (moet ozbiliz en lukoki niet vergeten) .... Dus dat moet een club als Vitesse zeker kunnen!!!

1 juli 2012 om 18:13

Wie weet word Bony nog wel verkocht dit seizoen, interesse genoeg. En van die biutenspelers is Jenner al weg en v. Aanholt zit er volgend jaar niet meer bij. Vitesse zit gewoon breed in de selectie niets mis mee. Dit is wat ik weet, misschien is die Kazaisvili ook wel weg of nog jong vitesse (ik ken hem niet), ben ook geen Vitesse fan. Maar wat is nou het probleem? ik hoop dat ze goed presteren in Europa, want dat is alleen maar goed voor het Nederlands voetbal.

1 juli 2012 om 18:27

Dat zijn niet allemaal vleugel aanvallers cmon.

ON: Vitesse lekker bezig en ik heb er wel vetrouwen dat het goed komt met Vitesse. Jordania heeft allen de rotte appels uit het bestuur gehaald. Ik denk trouwens dat het misschien wel positief gaat werken dat Vitesse 1 man heeft die alles bepaald. Top 6 moet haalbaar zijn met de spelersgroep van Vitesse.

1 juli 2012 om 18:46

Waarom is bony dan nog niet verkocht? zomaar 1 van de vele vragen die ik op je af kan vuren..

1 juli 2012 om 19:53

wolken17

Wat het probleem is..

Die hele club wordt kapot gemaakt, dat is het probleem... en ik ben zeker geen Vitesse fan, maar het is wel een club uit een grote stad en een club waarvan ik vind dat die op een normale manier mee moet kunnen doen in de subtop en niet door middel van het grootste handelshuis van Nederland uit te hangen! Wanneer Jordania weg gaat, want vroeg of laat gebeurd dat, wie betalen dan de salarissen? De club? heeft het geld niet, kortom.. als ze niet gaan bouwen aan een elftal dreigt een faillisemant vroeg of laat alsnog!

Ik vraag me wel eens af wat Vitesse supporters er van vinden. En ze zullen het met mijn mening niet eens zijn omdat ik negatief praat over de club.. maar ik heb het niet over de club ik heb het over het beleid..

Ik reageer op een opmerking: Rutten is goed voor vitesse omdat die goed dingen op kan bouwen.

Heel simpel bij Vitesse wordt momenteel niet gebouwd aan het eerste elftal... alleen de jeugdopleiding heeft een heel positieve impuls gekregen sinds Jordania. En met het geld dat die uitgeeft vind ik het niet meer dan normaal dat je 7e van Nederland wordt!

Daarnaast kwam meneer Jordania met een hoop bombarie binnen over landstitels in 3 jaar enz. Als je dan het 2e jaar met de hakken over de sloot europees voetbal haalt, lig je niet op schema, en kan je dit soort opmerkingen verwachten!

2 juli 2012 om 13:47

Shenkie, ik lees tot nu toe alleen maar aannames in jouw posts en weinig 'waarheden'. Arnhem is overigens 'slechts' de 14e stad van Nederland qua inwoners, kleiner dan bijvoorbeeld Almere, Apeldoorn, Breda en Enschede. Elke club is in principe een handelshuis, daar betaalt men immers vaak nieuwe spelers van.
Overigens is op dit moment zo'n 70% van de (vaste) uitgaven gedekt door inkomsten. Dat kan nog stijgen zodra er een nieuwe shirtsponsor is, er extra seizoenkaarten verkocht worden, transferinkomsten zijn of er meer sponsoren komen. In het verleden was dit percentage lager en dit zal in de loop der jaren stijgen als de huidige sportieve prestaties aanhouden of zelfs verbeteren. Jordania staat garant voor de tekorten en is contractueel verplicht dat ook twee jaar na een eventueel vertrek te doen. Aan AZ hebben we gezien dat twee jaar genoeg tijd is om als club orde op zaken te stellen...

1 juli 2012 om 16:41

Denk dat Rutte wel goed past bij Vitesse en misschien kan hij het spel dat hij met Twente destijds speelde evenaren.

1 juli 2012 om 16:42

Top trainer , met rutten komen we zeker verder de aankomende seizoenen, ben benieuwd!

1 juli 2012 om 20:41

Rutten is echt geen toptrainer. Heeft alleen met Twente gepresteerd en voor de rest het nergens geweldig gedaan.

1 juli 2012 om 20:43

Nou ik denk dat hij een van de eerste is die zijn onslag gaat krijgen in de eredivisie, deze man wordt totaal overschat, als je psv nog niet eens kampioen kunt maken, met het materiaal wat hij vorig jaar voor handen had, dan kun je er gewoon niet veel van.
Ik snap werkelijk waar echt niet wat jullie Vitessenaren zien in deze man, groepsfase EL niet halen en het is exit bij Jordania

1 juli 2012 om 16:42

Gaat wel goed worden door Menzo.

1 juli 2012 om 16:43

Haha, ach ja begrijpelijk dat hij dit zegt natuurlijk, maar er moet simpelweg (luxe) brood op tafel komen. En dan is Vitesse tegenwoordig een goede plek om dat te doen. Ik ben benieuwd wat hij ervan kan maken. Als hij lang blijft dan zal hij toch elk jaar weer een compleet nieuw team moeten coachen. Dat is niet makkelijk.

1 juli 2012 om 16:46

En hoeveel spelers uit de ploeg die Europees heeft gehaald zijn er inmiddels al vertrokken, dan?

1 juli 2012 om 16:46

Dat is de grootst mogelijke onzin die er bestaat. Onderbouw het eens, en op hoeveel plekken moet Vitesse nu weer nieuwe spelers inpassen ten opzichte van vorig seizoen? vooralsnog is niemand van belang vertrokken op van der Brom na.

1 juli 2012 om 16:46

ja want nu staat er ook een compleet ander team dan vorig seizoen. pfff hou gewoon je mond als je niet weet waar je over praat. De groep is nagenoeg het zelfde. Alleen zal Buttner nog vertrekken, en wellicht Bony. Dus zoveel is er niet veranderd

1 juli 2012 om 17:08

Deach..beter opletten joh... zoveel nieuwe zijn er nog niet, maar hoe dan, een goede trainer kan daar zeker mee over weg.

1 juli 2012 om 18:48

Ja, er is een echte leegloop bij vitesse en er is al een karrevracht aan nieuwe spelers gekomen

1 juli 2012 om 16:44

ik ben benieuwd wat voor beloftes Jordania heeft gedaan. Ik mag toch hopen dat Rutten geeist heeft dat er nog wat spelers bij gaan komen. Want de selectie is op sommige posities onderbezet. Maar ik heb er vertrouwen in dat dat nog wel goed gaat komen. Vorig jaar op de eerste training hadden we ook nog maar 12 veldspelers. Zoals Ted zegt: laat die kanonnen maar komen ;

1 juli 2012 om 16:46

Hij zit er nog maar net en nu al kunnen we de eerste lachwekkende quote noteren: "voorbereiden op een zware voorbereiding. In mijn hoofd ben ik al voorbereid."
Hij zal niet al te lichtzinnig moeten denken over de beloftes die hij aan Jordania heeft gedaan, want als hij de groepsfase van de EL niet haalt, kan het wel eens een kort avontuur worden. Jordania is er de man niet naar om de hand over het hart te strijken.

1 juli 2012 om 16:47

Vitesse-1,mag ik jouw wat vragen?
ik ben al langere tijd nieuwsgierig wat vitesse supporters vinden van de hele situatie met jordania,alle clubmensen worden weggestuurd en vervangen door vertrouwelingen van jordania
vinden de vitesse supporters dit een goede zaak of hebben zij daar toch veel moeite mee?

1 juli 2012 om 16:53

Je vraagstelling is suggestief. Er zijn helemaal geen clubmensen weggestuurd door Jordania en er zijn ook niet overal vertrouwelingen van hem aangesteld.

1 juli 2012 om 16:55

Buiten van der Kraan vraag ik me af wie er dan allemaal zijn weggestuurd?

1 juli 2012 om 16:56

Ik reageer ook maar even aangezien ik ook Vitesse supporter ben,

De komst van Jordania heeft de club een nieuw leven gegeven, club mensen worden niet weggestuurd enkel mensen die niet goed of goed genoeg presteren. Daar is ook niks mis mee je hebt een bepaalde ambitie en daar heb je ook goede mensen voor nodig. In het bestuur zitten/zaten een stel prutsers die het bij de plaatselijke C1000 nog niet gered hadden, hoe die ooit bij de grootste voetbalclub van Gelderland terecht zijn gekomen is vriendjespolitiek en het structurele geld gebrek. Jordania is nu langzaamaan het kaf van het koren aan het scheiden en zet er naar zijn beleving de beste mensen op de juiste posities. vooralsnog krijgt die dus de voordeel van de twijfel. Al hebben de meeste supporters geen twijfels bij Jordania, dat zie je vooral bij de buitenwacht. Mensen die niets met Vitesse hebben maar wel als eerste vooraan staan als het over Vitesse gaat, erg vervelend want ze weten nog niet eens 10% hoe het er aan toe gaat binnen de club en hoe groot de stappen zijn die gemaakt gaan worden naar de top

1 juli 2012 om 18:09

De kampen bij vitesse zijn enorm verdeeld, er is een groepje die alles wat er gebeurd allemaal prima vinden, dan is er een grote groep die zijn vraagtekens zet bij alle gebeurtenissen, en dan is er nog een klein groepje die het verschrikkelijk vind het bestuur weg is gestuurd.
Echter de club is uit handen gegeven en er is geen keuze meer, talenten uit londen opleiden,dat staat ze te doen, en of dat erg is, denk het niet, ze kunnen met deze talenten bij de top 5 aansluiten. Alleen kampioen worden zullen ze nooit, omdat er nooit geinvesteerd gaat worden in ervaring, wat wel nodig is om het kampioenschap te behalen.
Ik vind het wel mooi dat er toch weer een club bij is gekomen aan de top van het nederlandse voetbal.

1 juli 2012 om 18:31

Wat een onzin, je verzint het ter plekke. De supporters van Vitesse zijn inderdaad, net zoals bij de meeste clubs, onder te verdelen in twee groepen: 1. Zij die zich ook buiten wedstrijden en competitie om intensief bezighouden met alles omtrent Vitesse en 2. een grote groep die alles wel best vind en zich maar minimaal voor het randgebeuren interesseren.

Van die eerste groep is vrijwel iedereen ronduit blij met het vertrek van Van der Kraan en Helle. Die tweede groep is überhaupt niet geïnteresseerd in bestuurszaken. Er is he-le-maal geen enkele Vitessenaar die rouwig is om het vertrek van Van der Kraan en Helle, de opmerking dat het clubmensen zouden zijn is ronduit hilarisch.

Er mogen reglementair sowieso slechts maximaal drie spelers worden gehuurd van Chelsea. En die zijn dan ook alles behalve verzekerd van een basisplaats. In de basiself van Vitesse speelt precies één Chelsea huurling en die mag nog een jaar blijven. Dus je hele argument is gebaseerd op drijfzand.

2 juli 2012 om 06:05

Van Aanholt mag ook blijven en waarschijnlijk komt Davila ook weer terug.
Maar vergeet niet dat jongens als Reis, Ibarra en Chanturia ook met het geld van Abramovic is gefinancieerd, dus die wil gewoon dat deze jongens in de basis komen. Geef eens een andere reden dat vd Brom is weggestuurd dan?
Was gewoon omdat hij de spelers die hij (transfervrij) mocht halen van Jordania de voorkeur gaf, die eigenlijk voor de breedte waren gehaald. (aborah, vd Heijden, Hofs)

2 juli 2012 om 10:01

Er staat werkelijk nergens dat van aanholt en davilla terug komen,
Je verzint het ter plekke, als je de officiële websit van Vitesse bekijkt zie je dat er op dit moment 22 spelers in de selectie van het eerste zitten.

1 juli 2012 om 16:54

De ambitie ??? Laat mij niet lachen Fredje....

Het was OF Qatar OF Vitesse...nou dat zegt mij wel weer genoeg Fredje Rutten. Fredje heeft voor de zak geld gekozen. Zijn 1 keuze was een functie in Qatar, echter was het leven niet zoals hij daar wilde. Zijn vrouw moest daar gesluierd over straat. Het leven van zijn vrouw was daar niks waard. Daarom kiest laffe Fredje een club in Nederland. Vitesse kon hem een mooie zak geld bieden en zo was de keuze dus snel gemaakt.

Leuk om Fredje weer in de eredivisie te zien, altijd vermakelijk als laffe Fredje weer voor de camera komt. Die knul weet zich geen houding te geven. Dat moet dan het nieuwe gezicht van Vitesse zijn...hahahahaha laat me niet lachen...wat een aanfluiting !

1 juli 2012 om 18:22

Carlos Delgado,
Jouw ambitie is ook duidelijk.........opleiding: How to be a biljonair.
Je hebt iig goed opgelet in groep 1 van de basisschool, want knippen en plakken gaat je goed af.
Denk alleen niet dat het genoeg is om jouw ambitie te bereiken.
Dit is voor Fredje een nieuwe ronde en een nieuwe kans. Bij twente deed hij het goed waarom zou dat bij vitesse niet lukken. Alleen omdat het bij psv en schalke wat minder ging. Koeman bijv. heeft ook mindere periodes gekend bij verschillende clubs maar kijk hem nu bij Feyenoord.
Eerst werd hij overal uitgekotst en nu zien mensen hem het liefst als Bondscoach. Zo snel kan het gaan.

1 juli 2012 om 18:52

@carlos: menheer de ijdeltijt, kun jij je bevooroordeelde gedachtengang voor jezelf houden? Bij voorbaat dank! Wij hoeven van jou niet te horen wat Rutten denkt.

1 juli 2012 om 19:24

ijdeltijt of ijdeltuit ??? Ga eerst maar naar school voordat je feedback geeft op mijn mening.

2 juli 2012 om 10:48

ach, als jij niet ziet dat het een typefout is zegt dat meer over jouw geestelijke gesteldheid

4 juli 2012 om 16:38

Het zegt meer over jou Nederlandse taal beheersing... ; Ik vind het geen probleem dat je kritiek hebt op mijn meningsuiting, echter doe dat dan wel in fatsoenlijk Nederlands ;

1 juli 2012 om 16:56

Ik vraag me dan af waarom hij maar voor 1jaar heeft getekend als hij in de ambitie en het project van Vitesse gelooft.

1 juli 2012 om 17:05

Tegenwoordig tekent iedere trainer 1 jaar. Meestal zitten ze er ook niet langer. Doen ze het slecht liggen ze eruit, doen ze het goed stappen ze in de trein naar een grotere club. Anderlecht bijvoorbeeld Toch Johnnie?

1 juli 2012 om 17:15

@tweepak, je hebt helemaal gelijk. Zoals ik al zei; Fredje komt voor het geld.

1 juli 2012 om 17:21

Als die echt voor het geld gaat zou die wel naar Qatar zijn gegaan. Weet zeker dat ze daar wel een paar nulletjes extra erachter zetten op zijn maandsalaris dan wat Jordania doet. Natuurlijk speelt geld een grote rol maar is niet alles bepalend.

2 juli 2012 om 10:51

Waarom had Koeman dan voor 1 jaar getekend?

2 juli 2012 om 15:38

Omdat Feyenoord in een slechte positie zat. Mocht het misgaan was Koeman ook zo weer weg. Feyenoord presteerde echter boven verwachting.

1 juli 2012 om 16:56

Doelstelling zou landskampioenschap moeten zijn. Ik hoor het meneer Schouten nog zo zeggen:

'vanaf vandaag gaat Vitesse voor het landskampioenschap'

Rutten had tegen iedere subtopper in Nederland ja gezegd, en het is helemaal mooi voor hem dat het vitesse is, want daar is nog een zak geld te vangen ook!

1 juli 2012 om 17:06

En wat wil je precies zeggen met jou reactie.?

De doelstelling blijft gewoon overeind of dacht jij dat je in 14 maanden van middenmoter naar landskampioen kon gaan?

1 juli 2012 om 17:07

Leuk die ondertoon van je, maar draai het eens om. van degradatie voetbal na Europees voetbal. Dus als de stappen zo door blijven gaan dan kan Schouten wel eens gelijk hebben.

Maarja, Schouten is een malloot die gewoon blij was dat hij Vitesse met winst kon verkopen.

En ik denk niet dat Rutten tegen iedere subtopper ja had gezegd.
Het project die hij instapt krijgt steeds meer kleur.

even op een rijtje voor jou.

de club heeft sprongen gemaakt ( zoals ik hier boven ook aangeef )
De club heeft geld voor versterkingen ( dat hebben de meeste subtoppers niet )
Het trainings complex is van Europese top.
De amateurs vertrekken uit het bestuur en dergelijke en er komen mensen met kennis binnen.

Zo kan ik wel door blijven gaan. Een geweldig project.

1 juli 2012 om 17:03

Vitesse heeft hartstikke veel mogelijkheden en talent in de selectie. Mooi voor onze competitie. De eredivisie heeft straks de boer, koeman, advocaat, verbeek, rutten, van basten, maaskant als Nederlandse trainers in de (sub)top. Daar kan menig competitie een puntje aan zuigen.

1 juli 2012 om 19:04

Mooi rijtje trainers idd, alleen weet ik niet wat Maaskant er tussen doet..

1 juli 2012 om 19:10

Ik dacht, ik noem de trainer van Groningen ook maar.

1 juli 2012 om 17:35

Zo vervelend dat kinderen iets roepen vervolgens kom je met sterke argumenten en dan hoor je ze niet meer. Zeker weer buiten spelen.

shenkie
Carlos Delgado
Deach

In het bijzonder.

4 juli 2012 om 16:40

Volgens mij, maar dat kan aan mij liggen, reageer ik altijd op reacties. Tevens lees ik in bovenstaande reacties dat ik wel degelijk feedback heb gegeven op jou argumenten. eerst even goed lezen jochie, voordat je zomaar wat roept....

1 juli 2012 om 17:36

rutten is de trainer, jordania maakt uiteindelijk de opstelling; zo werkt het toch daar in arnhem niet?!

1 juli 2012 om 17:41

Tuurlijk daarom is een ervaren trainer als Rutten gekomen want jij weet alles wat er bij Vitesse gebeurd omdat jij alles wat de snor zegt gelooft!

1 juli 2012 om 17:51

rutten is een zeer ervaren trainer die al heel veel heeft bereikt in zijn trainerscarriére

1 juli 2012 om 18:00

Klopt ook , dat is ook de reden dat vd Brom is vertrokken. Die moest de spelers die gehuurd waren van Chelsea altijd opstellen. Daar had John schijt aan, hopelijk stelt Fred wel die spelers op anders hebben ze in arnhem volgend seizoen weer een andere trainer.

1 juli 2012 om 18:22

Je hebt John of merab persoonlijk gesproken ?

Zoniet dan ben je lid van de fanclub van snor.

1 juli 2012 om 19:22

Voor iemand die supporter is van Agovv heb je toch wel een hoop praatjes. Zonder vitesse had dat clubje van je niet eens voldoende spelers de afgelopen seizoenen, laat staan een trainer. Praat eens niet zoveel onzin man.
Dat je het niet eens bent met het beleid van vitesse, oke. Maar dat je zomaar elk gerucht overneemt........achja wat dacht je..ik zie het er meer doen dus doe ik er maar gewoon aan mee.

2 juli 2012 om 06:09

Ik ben Vitesse wel wat meer gaan volgen, maar de kans zit er dik in dat Agovv binnenkort niet meer bestaat, maar onder een andere naam door zal gaan.
Combinatie met samenwerking met FC Twente. Bij mijn club ben ik ook kritisch, en gaat ook alles zeer slecht, maar daarom mag ik toch ook wel commentaar op vitesse geven? Geloof mij nou maar dat Van der Kraan, Helle en Van den Brom nog wel een boekje open gaan doen over de manier van werken.

2 juli 2012 om 14:09

Van mij mogen ze eagle90. Ik heb echter Helle en Van der Kraan van dichtbij meegemaakt en kan je verzekeren dat het meer dan terecht is dat deze personen weg moesten. Beiden blonken nu niet echt uit in hun werk en misten gewoon de uitstraling die je nodig hebt om een club in de eredivisie vooruit te helpen, Enkel over het vertrek van Van den Brom heb ik mijn vraagtekens. Het zou mij niets verbazen als Van den Brom puur voor het geld gegaan is en bij een hoger bod volgend jaar ook weer weg is uit Belgie. Aan de andere kant kan het zijn dat hij inderdaad weg moest. Wat het precies is zullen we nooit weten gezien een geheimhoudingsclausule...

1 juli 2012 om 18:27

Kom je aandacht te kort of heb je een plaat voor je kop. Zie jou toch vaak op vitesse topics en dan is het je ook al vaak uitgelegd maar je blijft maar door gaan. Vraag er dan ook niet naar als je het toch beter weet.

2 juli 2012 om 20:52

echter de vraag is wie heeft er hier een plaat voor zijn kop? maar ik geef je gelijk ik zou ook in alles mijn club blijven steunen..hoe ondoordacht het ook is..; daarbij spreekt rutten over ambitie waarom neemt hij dan genoegen voor 1 jaar? of komt dat van jordania af zodat hij makkelijk van rutten afkomt wanneer er niet naar hem geluisterd wordt..?

3 juli 2012 om 11:58

Misschien wel omdat ze wederzijds eerst eens willen kijken of de klik er is en het gewenste resultaat eruit komt. Rutten gaf zelf aan dat hij 8 jaar bij psv heeft gezeten en geen revance gevoelens heeft tegen de club en dat de band die hij met psv had missschien ook wel bij vitesse komt.enz.enz.

Als VZ iets vermeld en de bron erbij zet kun je heel gemakkelijk het hele artikel opzoeken. Kost je waarschijnlijk te veel moeite maar dan ken je wel het hele verhaal.

1 juli 2012 om 17:46

is leuk dat fred rutten is gekomen hij is wel geschikt voor vitesse

1 juli 2012 om 17:58

het zal wel, maar wat mij betreft een standaard argument, tegenwoordig is iedereen en elke club ambitieus...

1 juli 2012 om 17:58

waarom kan ik op sommige nieuwsberichten geen reacties plaatsen? er staat "je kan pas reageren bij niveau 3"

1 juli 2012 om 19:19

Het antwoord staat in je vraag, je kunt pas reageren vanaf niveau 3. 100 punten of meer uit m'n hoofd.

ON: Rutten terug in de eredivisie! benieuwd hoe hij het gaat doen bij Vitesse, zeker geen slechte spelersgroep

1 juli 2012 om 18:04

Ik dacht,dat Vitesse voor het hoogste gaat. Dat gaat met Fred niet gebeuren. Hij heeft niet voor niets bij PSV gefaald.

1 juli 2012 om 18:05

Wederom heeft Jordania zijn droomcoach "louis van Gaal' niet kunnen halen voor zijn project.
Zou dit betekenen, ook het relatief late tijdstip van het aantrekken van Rutten, dat Louis zogoed als Oranje bondcoach wordt of domweg financieel niet haalbaar is geweest?

1 juli 2012 om 18:33

Rutten is een sympathieke trainer, maar niet de hoofdtrainer bij uitstek. Rutten kan de ambitie die Vitesse heeft nooit niet waar maken! Ook past hij niet bij Vitesse. Vitesse is niet een bepaald sympathieke club. Het zit allemaal net niet goed daar. Menzo in het ongewis, van Leeuwen die uitspraken doet. Jordania weet ik ook niet. Fred Rutten is een goedzak die daar genadeloos onderuit gaat!

Als men ambities zou hebben, en een persoon had willen aantrekken, dan was dat zonder enige twijfel van Gaal geworden. Los van het feit of van Gaal dat zou willen. Als je kijkt naar was Rutten bereikt heeft, is dat een mooi lijstje. 2e met Twente en Psv, hoofdcoach geweest bij Schalke, maar eerlijk is eerlijk, door sympathiek te zijn win je niets! En Rutten heeft ook niets gewonnen. Daaruit blijkt simpelweg het gebrek aan ambitie bij Vitesse!

Voor Rutten zelf betekend dit ook dat hij hier wel moet slagen (wat niet gaat lukken). Anders komt hij nooit weer bij een topclub aan de bak. Ik vind persoonlijk Rutten ook meer een assistent trainer dan een hoofdcoach!

1 juli 2012 om 18:33

Rutten is in de val gelokt. Jammer, maar Vitesse is eigenlijk een soort tweede Chelsea geworden. De trainer zou nooit echt z'n eigen gang kunnen gaan want de spelers van Abramovich moeten gewoon spelen. We zullen zien of dit huwelijk lang zal duren.

1 juli 2012 om 18:35

Welke spelers? Noem eens even de Chelsea spelers in de selectie van Vitesse.....

1 juli 2012 om 18:58

De transfermarkt is tot 31 Augustus open...noem het dan geen Chelsea2, Jordania is alleen maar bezig om de club vol te proppen met buitenlanders die winst moeten opleveren. Dit zie jij toch ook? De ziel van de club gaat gewoon verdwijnen en Vitesse gaat een club worden waar een koude en kille sfeer zal gaan hangen. Een 'spelers handelshuis'.

1 juli 2012 om 19:21

De transfermarkt is tot 31 augustus open, maar jij gaat er alvast vanuit dat er allemaal Chelsea spelers zullen komen die moeten spelen. Ondanks dat daar vorig seizoen en het jaar daarvoor ook geen sprake van was.

Eerlijk gezegd erger ik me dood aan alle lieden die niks hebben met Vitesse, niks weten van de club, maar mij weten te vertellen hoe de sfeer is rondom de club. Zelfs als vrijwel alle Vitesse supporters hier het tegendeel beweren.

Vitesse heeft niet meer of minder buitenlandse spelers dan menig andere eredivisieclub. PSV en Twente hebben er zelfs iets meer. Daarnaast hebben er sinds de entree van Jordania al meer dan 10 (!) spelers uit eigen jeugd een nieuw contract gekregen. Spelers die Vitesse misschien wel niet had kunnen behouden als Jordania er niet was geweest.

Dus nee, je verhaal is echt volledig uit de lucht gegrepen. Dat hele Chelsea/buitenlander/clubmensen worden weggestuurd etc. begint een beetje een grijsgedraaide plaat te worden.

1 juli 2012 om 19:21

Hah weer zo'n een die de waarheid in pacht denkt te hebben. Jou spreken we nog wel over een tijdje mannetje.

1 juli 2012 om 19:36

Misschien heb je gelijk, de toekomst zal het leren.

Maar;

Waarom zou je in hemelsnaam als je als Abramovic winst wil maken op spelers Vitesse kopen. Een club uit Nederland waar de belastingen er niet om liegen in tegenstelling tot andere landen. Een land waar de nationale bond er als geen enkel ander land bovenop zit als het om financien en geldstromen gaat. Een land waar nog maar zelden voetballers naar de absolute top worden verkocht, waar Chelsea bijgerekent wordt, voor de hoofdprijs. Daarbij mogen er maar maximaal 3 spelers vanuit de ene club naar de andere worden verhuurd dus een 2e Chelsea zal het nooit kunnen worden. Spelers van buiten de EU moeten 1,5 keer het salaris ontvangen in Nederland, is dat overal zo?

Het opleiden van spelers voor het eerste van Chelsea lijkt mij sowieso niet reeeel. De laatste die vanuit Nederland naar Chelsea 1 zijn gegaan zijn denk ik Kalou en Robben geweest.

Zou het dan niet verstandiger zijn geweest om een club uit Portugal te kopen, of Griekenland, of Rusland? Waar de geldstromen wat minder gecontroleerd worden, waar salarissen bruto netto veel gunstiger liggen en waar toch ook redelijk niveau wordt gehaald.

1 juli 2012 om 20:26

Volgens mij geld het van non EU spelers pas vanaf hun 21 en dan weer hoger als ze 23 zijn..en het telt wel in meer landen..wil nog wel toevoegen aan je verhaal de sponsor inkomsten en televisie gelden is bij ons ook nog is super laag vergeleken met andere landen.
Maar goed het is financieel niet super slim maar ook zakenmensen die goed geld verdiend hebben kunnen op hun bek gaan (wil niet zeggen dat hij het doet maar sluit het ook niet uit).

1 juli 2012 om 18:47

Ik had dit niet verwacht. Hij gaf duidelijk aan dat hij een sabbatical wilde nemen. Desondanks wens ik hem veel succes!

1 juli 2012 om 19:22

Ik vind het zeer grappig om steeds terug te moeten lezen dat vitesse o.a. een handelshuis, chelsea 2 en weet ik veel allemaal is. vooral grappig is dat de mensen die dat schrijven he-le-maal niks van onze club afweten of zich überhaut zich er ooit in verdiept hebben. Papagaaien van Derksen noem ik dat. Het schaamteloos kopieëren van het achterlijke gebrabbel van Derksen. Maar laat maar kletsen!

ON:
Rutten van harte welkom bij onze club! Ik heb veel vertrouwen in jou en ik weet dat je vitesse naar een hoger niveau kan tillen. Ik verwacht een mooi seizoen.

1 juli 2012 om 19:35

Voor de mensen die twijfels hebben.....zoek even het intervieuw op van Rutten, menzo en v.leeuwen met Radio 1 en dan hoor je hoe het er echt aan toe gaat ipv al die onzin die je overal hoort leest en ziet.
Nu weet ik dat dit voor sommige te veel moeite is maar praat dan ook geen onzin als je de feiten niet wilt aanhoren.

1 juli 2012 om 19:35

Mooie club voor rutten die ik als mens heel hoog heb zitten.als trainer is hij niet geschikt voor een club waar prijzen gehaald Moeten worden.
Dus in arnhem is hij op zijn plaats.

1 juli 2012 om 19:58

Denk dat de beker met PSV voor 95% op conto Rutten te schrijven is...

1 juli 2012 om 19:44

Ja tuurlijk Rutte: Ambiti€.

On.goede trainer voor een eredivisie Subtopper en niet voor een Topclub uit de eredivisie.dat heeft ie bewezen bij PSV want, hij had een geweldige selectie terwijl Met alle respect Feijenoord (een club die de laatste 10 jaar nooit meer dan 10 mil. heeft betaald voor een speler) hoger eindigt.

1 juli 2012 om 19:57

Een jaar geleden was iedereen negatief over Ronald Koeman bij Feyenoord maar is met een jonge ploeg toch maar mooi 2e geworden. Een zelfde effect zou ook met Rutten plaats kunnen vinden (maar dan plekje 4 denk ik, hetgeen voor Vitesse heel mooi zou zijn).

1 juli 2012 om 20:56

Waren de meesten na het afgelopen seizoen niet de mening toegedaan, dat het eigenlijk niet Ruttens schuld was, maar gewoon de schuld van de spelers van PSV die hem hebben laten vallen....? Of iets in die trand?.

Hij is idd weggestuurd bij PSV en wie weet is ie klaar om sportief revanche te nemen. Bijkomstigheid is wel, dat ie herenigd wordt met Jonathan Reis. Misschien krijgt Fred hem wel aan het spelen....zoals we ons dat herinneren van zijn korte periode Psv.

In ieder geval zullen de ontmoetingen tussen PSV en Vitesse misschien wel een extra lading krijgen hierdoor....wel leuk!.

1 juli 2012 om 22:26

Nou ik ben het niet helemaal mee eens. Volgens mij heeft geld ook een hele belangrijke rol gespeeld bij het kiezen voor Vitesse.

2 juli 2012 om 00:55

Heb niet echt een duidelijk beeld van de selectie van Vitesse. Heeft er iemand een opstelling ofzo zodat ik een beetje een idee heb?

2 juli 2012 om 06:12

Zoiets spelen ze meestal

Velthuizen
Yasuda
Kashia
Kalas
Buttner
Van Ginkel
Annan
Pröpper
Ibarra
Bony
Chanturia
2 juli 2012 om 12:05

Ik hoop wel dat iedereen blijft dan, anders moeten jullie snel een vervanger halen.
Hoe zit het met Buttner? blijft hij nou of zit hij al bijna in London?

2 juli 2012 om 14:23

Yasuda en Propper in de basis? Dat komt vrijwel niet voor...

2 juli 2012 om 12:03

Ik denk dat Vitesse een goed seizoen tegemoet gaat met Rutten als coach.
Top 5 moet misschien wel haalbaar zijn. Maar Groepfase Europa League moet je een beetje geluk hebben met de lotingen in de laatste 2 rondes.
Want Vitesse is een niet geplaatste ploeg en dan kan je zomaar de sterkste van de voorrondes loten.
Psv, Twente en AZ hebben meer geluk in lotingen omdat ze bij de geplaatste ploegen horen.
Voor Heerenveen en Vitesse is het de vraag wie ze loten en hoe ver ze komen.
Hopelijk loten ze gunstig en kunnen ze allemaal de Groepfase in. Dat zal heel goed voor het Nederlands voetbal zijn. Ik denk dat Feyenoord ook wel de EL Groepfase haalt.
Dan heb je 6 clubs in de Groepfase, dus bijna in elke poule een Nederlandse club, dat zal geweldig zijn. Succes Rutten dit seizoen met Vitesse, ik hoop dat je de verwachtingen waar kan maken.

2 juli 2012 om 13:42

Hoop dat Rutten slaagt bij Vitesse. Als hij niet direct presteert zal het moeilijk worden en het is maar de vraag of hij werkelijk zoveel versterkingen zal krijgen maar de potentie zit er jn principe wel. De ego's en onkunde helaas ook.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Vitesse

Stand
Selectie
 TeamPnt+/-
1.Ajax7652
2.PSV6960
3.Feyenoord6926
4.Vitesse6426
Voor de complete stand: Eredivisie
SpelersPositieW
Tomás KalasVerdediger341
Guram KashiaVerdediger332
Marco van GinkelMiddenvelder338
Renato IbarraAanvaller323
Mike HavenaarAanvaller3211
Patrick van AanholtVerdediger311
Voor de complete selectie: Clubpagina Vitesse.

33 fans
50 jaar
SeizoenClubW
2012- Vitesse 0
2009-2012 PSV 0
2008-2009 Schalke 04 0
2006-2008 FC Twente 0
1999-2001 FC Twente 0
Laatste voetbalnieuws

Toekomst Rutten blijft onzeker: 'Er is geen enkele ontwikkeling'

Het blijft vooralsnog onduidelijk of Fred Rutten ook komend seizoen werkzaam is bij Vitesse. De leiding van de Arnhemse club hoopte nog voor het weekend duidelijkheid te kunnen verschaffen, maar kwam...Lees verder

In de wandelgangen

Zaterdag 18 mei
Jeremain Lens maakt in de zomer mogelijk een droomtransfer. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Wat beoogde Advocaat nu werkelijk met zijn terugkeer bij PSV?

Al in december baalde Dick Advocaat van het dagelijkse pendelen naar zijn werk. Tijdens zo’n geestdodende rit tussen Den Haag en Eindhoven (en weer terug) betastte hij zijn pols en vroeg zich nuchter af of hij niet beter kon gaan vissen op de pier van Scheveningen. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling
  •  
    Door ( reacties)

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Pagina gegenereerd in 0.296875 seconden.