Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Brands druk bezig: 'PSV heeft interesse, we zullen ons best doen'

Laatste update:

Marcel Brands heeft zondag herhaald dat hij druk bezig is met de komst van Luciano Narsingh. De technisch directeur wil de aanvaller van sc Heerenveen graag naar PSV halen en de gesprekken tussen de clubs zijn inmiddels van start gegaan: "PSV heeft interesse, we zullen ons best doen."

/

Er is geld beschikbaar om een speler aan te trekken, benadrukt Brands in gesprek met het Eindhovens Dagblad. Narsingh staat bovenaan het verlanglijstje, maar PSV heeft nog geen bod gedaan op de international. "We hebben wel met Heerenveen gesproken", bevestigt Brands. Ajax heeft ook belangstelling voor Narsingh, maar de Amsterdammers hebben al een tijdje niets meer van zich laten horen.

PSV kijkt naast Narsingh ook nog naar andere spelers, zoals bijvoorbeeld Adam Maher van AZ en Ronnie Stam van Wigan Athletic, maar zolang niemand vertrekt is er geen noodzaak tot versterking. Bekend is dat Orlando Engelaar en Stanislav Manolev weg mogen en voor aanvoerder Ola Toivonen bestaat belangstelling uit het buitenland.

Dick Advocaat voelt wel wat voor een vertrek van Toivonen. "Mocht Toivonen voor een mooi bedrag vertrekken, dan kunnen we nog iets doen", zegt hij tegen Omroep Brabant. "Dan kan ik ook mijn tactiek aanpassen, want zonder Ola kunnen we dan met de punt naar achteren spelen. Dat doe ik liever."

Ik verwacht dat PSV Luciano Narsingh zal halen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
1 juli 2012 om 16:41

PSV blijft investeren maar het levert nog niks op.
Wie van PSV is er verkocht? Niemand.
Er gaan wat salarisposten omlaag? Narsingh en Maher gaan wel meer dan een miljoen verdienen. Van Bommel is er ook weer gekomen. Daarnaast.. deze spelers krijgen tekengeld. Dan ben ik Zanka nog vergeten.

Daarnaast geeft Sanders aan dat er dit seizoen nog verlies word gedraait en dat daarna de bedoeling is om break even te halen.
Hoe is dat mogelijk als je geen extra inkomsten genereert en toch extra investeerd.
Is de selectie van PSV zo matig? de aanval was goed afgelopen jaar en met de komst van Narsingh belemmer je de toekomst van Depay..

Als PSV dan nog geld over heeft, investeer het dan in een verlies en winstrekening met zwarte cijfers ipv met rode cijfers.

1 juli 2012 om 16:43

geen speler van psv naast engelaar (zolang die er is) verdient meer dan een miljoen, aangezien psv een salarisplafond heeft en zelfs van bommel hier nog binnen valt. Een narsingh zal er dus ook zeker binnen vallen net als een strootman wijnaldum etc

1 juli 2012 om 16:43

Het punt is dat psv veel kwaliteit heeft, maar dit er niet uit geperst door Rutten. Nu hebben we Advocaat die dit wel kan. Ook nog van Bommel die we vorig jaar misten. Depay gaat op links invallen voor Mertens.

1 juli 2012 om 16:46

Lijkt me ideaal voor de ontwikkeling van Depay.. iedere wedstrijd maximaal 20 minuten voetballen.
Zo een jongen moet toch meer kunnen voetballen, verhuur hem anders.. er zullen clubs voor hem in de rij staan en hem kunnen garanderen veel wedstrijden te spelen

1 juli 2012 om 16:48

Toivonen, oke.. de salaris post van Engelaar valt weg maar van Bommel + tekengeld zal hetzelfde kosten of zelfs meer.
Zolang PSV nog niks verkocht heeft.. moeten ze ook niks halen, of het is transfervrij natuurlijk.. dan heb je een redelijk goedkope investering

1 juli 2012 om 16:53

Psv is en heeft toch behoorlijk gesaneerd? Misschien heeft dat geld "opgeleverd" voor een extra aankoop. En wat die lucht boven het stadion betreft, ik denk dat de gemeente eindhoven daar wel +10 miljoen voor over heeft.

1 juli 2012 om 16:57

@googlelt

Als je geen verstand van zaken hebt zeg dan gewoon niks.

Ten eerste is er een salarisplafond sinds begin vorig seizoen bij Psv, iedereen met een nieuw contract zal niet meer dan een miljoen gaan verdienen. (Al zal v Bommel wel meer krijgen maar die is ook van de buitencategorie voor de eredivisie)

Ten tweede speelt Narsingh op rechts en Depay op links, dus Narsingh loopt helemaal niet de ontwikkeling van Depay in de weg.

Ten derde gaat PSV sowieso dik verdienen op de transfers. Wijnaldum, Strootman en Mertens hebben bij elkaar zo'n 18 miljoen gekost. Mits er geen kruisbanden afscheuren etc. maakt PSV hier makkelijk winst op bij een eventueel vertrek van deze spelers. Ook bij een eventuele komst van Narsingh zal erop verdiend gaan worden. Hij zal alleen al meer waard worden door het lange contract dat hij zal krijgen (ga maar uit van een jaar of 4/5 ten opzichte van dat ene jaar dat hij nu nog een contract heeft). Toivonen zal voor zeker 10 miljoen (misschien wel meer) vertrekken, heeft PSV mooi winst gemaakt aangezien ze Toivonen voor zo'n 4 miljoen overnamen.

Edit: Ohja Zanka en van Bommel zijn transfervrij overgekomen Daarbij heeft PSV nog een potje met geld liggen voor een aanvaller (narsingh wss). Voor verdere transfers zal er verkocht moeten worden, maar dat zie ik nog wel gebeuren, de transferperiode is nog lang.

1 juli 2012 om 17:00

Heel intelligent gesproken. Alle Nederlandse clubs hebben deze eeuw wanbeleid gevoerd, met Ajax, PSV en Feyenoord aan kop. Miljoenen zijn verdampt, bij Ajax het geld van de beursgang, bij PSV en Feyenoord resulteerde het in een zware schuldenlast van respectievelijk zo'n 80 en 50 miljoen. Het is duidelijk geworden, de Nederlandse clubs kunnen niet meer mee in the ratrace en moeten creatief zijn i.p.v. alles bij elkaar te kopen voor veel geld. Bij Ajax en Feyenoord is al dan niet gedwongen de knop omgegaan en wordt verantwoord beleid gevoerd; eigen jeugd krijgt voorrang en er is een salarisplafond ingesteld waar men zich aan houdt. PSV blijft doorgaan met dat wanbeleid, terwijl Tiny Sanders al ruim twee jaar roept dat er gesaneerd moet worden als de CL niet gehaald wordt. Met die beloftes van sanering is die deal met de gemeente ook gesloten, maar het zijn blijkbaar allemaal loze beloften geweest, want men is bezig met Narsingh en wellicht Maher. Dergelijk beleid, in mijn ogen paniekvoetbal want we zijn weer niet kampioen geworden, is niet te verkopen, vooral omdat de PSV voorhoede al sterk bezet is met jongens als Lens, Wijnaldum en Depay(rechtsbenig) die prima rechtsbuiten kunnen spelen. Argumenten dat er alleen gekocht wordt met geld uit verkopen kloppen niet en daarnaast houdt saneren in dat je schulden aflost met je inkomsten, niet dat je dat zo snel mogelijk weer uitgeeft.

edit: het salarisplafond van PSV is een wassen neus, want Brands heeft de vrijheid daarvan af te wijken in uitzonderlijke gevallen. Het probleem hiermee is dat het bepalen van een uitzonderlijk geval subjectief is, en we weten allemaal een Messi is niet te halen. Laten we Narsingh nemen, die heeft volgens Ajax een goed bod gehad, maar dat bod was volgens Raiola onvoldoende. Als dat bod in de buurt van het miljoen ligt, wat best zou kunnen, zou je bij wijze van uitzondering Narsingh meer moeten bieden. Echter, is Narsingh een speler met uitzonderlijke kwaliteiten? Volgens mij niet. Ik vind dat supporters weleens wat kritischer mogen kijken naar hun eigen club. Een Glasgow Rangers scenario is vorig jaar afgewend door de verkoop van de grond, maar het is nog steeds makkelijk om weer in zo''n wak te vallen, puur door boven je stand te leven en te verwachten dat dure aankopen duurder verkocht kunnen worden. Dat is pure speculatie die niet thuishoort in het Nederlands voetbal.

1 juli 2012 om 20:10

@mike 040
Jij redeneert als vele voetbalbestuurders, met het hart. Oliedom. Van Bommel is oud en geen buitencategorie, hij gebruikt Psv om zijn toekomst op lange termijn te regelen. Salarisplafond is leuk maar als je heel veel spelers hebt die maximaal verdienen terwijl je er maar 11 kunt opstellen, draai je nog min. PSV rekent zich rijk met een paar spelers die het leuk doen nationaal maar al drie jaar geen CL hebben gespeeld en voor hun Natonaal team ofwel reserve zijn ofwel spelen voor een b land. Kortom hoofd onder de koude kraan en denken aan de centjes anders is jou cluppie het tweede Feyenoord. En je weet dat die er nu bijna bovenop zijn door goed beleid en hun achterban. Iets dat Psv bij lange na niet heeft.

1 juli 2012 om 20:24

@doncoxxx
Goed gesproken, je slaat de spijker op z'n kop

1 juli 2012 om 23:30

Wat mij vooral opvalt is dat iedereen het continue heeft over we krijgen 18 miljoen binnen dus er kan ook 18 miljoen uit.. En de makelaars, het tekengeld en alle andere jaarlijkse kosten vergeten we dan maar gewoon? Daarnaast, scheurt er wel een keer een z'n kruisbanden en kan hij nooit meer voetballen heeft PSV straks geen budget om zon speler te vervangen.. Er komt dan namelijk niks voor binnen dus kan dan ook niks uit (zelfde denkwijze als hierboven). Struivogel technieken zijn het. We kunnen allemaal wel gaan speculeren dat Strootman, Mertens en Wijnaldum straks allemaal met winst worden verkocht, maar het kan ook allemaal vies tegen vallen als ze vertrekken met een contract van minder dan een jaar omdat ze niet weg willen door hun relaxte salaris wat boven het gestelde plafond ligt. (excuses voor het gebrek aan leesteken, een reactie vanaf een mobiele telefoon)

Ik word zo gek van psv !! haal eens een paar goede verdedigers ipv alleen maar aanvallers. De afgelopen 3 jaar hebben we titels weggegeven omdat de verdediging zo lek als een mandje was. Laat maher bij az en Narsingh bij heerenveen. Dat hebben we allemaal niet nodig. Een nieuwe RB en 2 goede centrumverdedigers.

1 juli 2012 om 16:35

Ze hebben zanka gehaald, een prima verdediger volgens mij, en met van bommel komt er meer balans op het middeveld. Een rechtsback is nog wel nodig maar verder denk ik dat het wel goed komt met de verdediging.

1 juli 2012 om 16:50

Ja sure Patito, PSV kan geen Thiago Silva's van deze wereld halen..

2 goede centrumverdedigers noem jij ff 2 goede centrumverdedigers die PSV kan halen..

Ik ben tevreden met Marcelo dat was de enige die nog goed stond te ballen achterin maar hij had allemaal pannenkoeks naast zich en achter zich ( Isaksson )..

Met Tyton op doel en Willems linksachter en Hutchinson als rechtsback ging het veel beter onder Cocu..

Tyton / Waterman
Hutchinson / Manolev
Derijck / Bouma voor de bank want ik verwacht een centrum Marcelo - Zanka
Pieters / Willems, Pieters zal wel blijven want die is geblesseerd en niemand heeft meer interesse in die gast toen zal Willems gaan spelen..

Tyton

Hutchinson - Zanka - Marcelo - Willems

en dan met Van Bommel met de punt naar achteren, nou dit lijkt me nog sterker als vorig seizoen.

1 juli 2012 om 16:56

Sterker als vorig seizoen ?? jij beweert daarmee dat psv vorig jaar een sterke verdediging had ? onder welke steen heb jij je 3 jaar verscholen ... ik ben ook voor psv en het moet gewoon kappen met al die aanvallers en aanv. middenvelders. Het probleem ligt achterin.

Ik zeg ook niet dat ze de thiago silva's moeten halen. Maar psv heeft altijd wel een oogje gehad voor verdedigers. Ik vind het gewoon belachelijk dat ze narsingh en maher willen , alsof die jongens psv op sleeptouw kunnen nemen.

1 juli 2012 om 17:02

Haha goeie grap " ik ben tevreden met marcelo "
Die marcelo kan er helemaal niks van wilems is nog te jong bouma heeft de snelheid van een bejaarde daardoor blijft hij maar achteruit lopen waardoor er een gat ontstaat tussen verdediging en middenveld + je krijgt van bommel die ook alleen maar naar achter gaat in plaats van vooruit te spelen en dan heb je nog manolev die beter is zonder bal dan met bal en hutchinson is een middenvelder en pieters zal gewoon linksback blijven spelen en willems op de bank

Als is psv was zou ik nuytinck van NEC kopen dat is een sterke talentvolle verdediger en ze zouden een goede rechtsback moeten halen en dan zou die marcelo kunnen blijven staan maar dan moet die kerel wel beter leren opbouwen

1 juli 2012 om 17:06

Nee ik zeg niet dat PSV vorig jaar een sterke verdediging had.

Ik zeg dit lijkt me nog sterker als vorig seizoen, met andere woorden ik vind deze verdediging ( als we ervan uit gaan dat Advocaat zo gaat spelen met de spelers die ik op noemde met Van Bommel met de punt naar achteren ) vind ik het sterker dan met Bouma en Manolev en Pieters of vind jij van niet dan ?.

En ik vind het niet belachelijk dat PSV Narsingh wilt hebben want dat is temniste een speler dat Matavz 20 goals of meer kan bezorgen wat Mertens en Lens dat niet kunnen die gaan altijd naar binnen en voor eige succes nou lekker dan voor Matavz..

Maher is niet nodig daar geef ik mensen wel gelijk in, veel te duur en je gaat Wijnaldum niet laten banken.

1 juli 2012 om 17:08

Ja mijn mening toch? Ik ben tevreden met Marcelo, temniste een verdediger die de beuk erin gooit wat meisjes zoals Bouma en Pieters en Manolev dat niet kunnen.

1 juli 2012 om 17:13

Als psv volgend jaar met willems pieters jorgenssen en manolev spelen, kunnen ze gewoon voor de titel spelen hoor. Zo slecht is dat niet. En met strootman bommel wijnaldum mertens lens/matavz dempay en tyton hebben ze dan een goed elftal. Geen paniek.

1 juli 2012 om 17:25

Ik ben het echt met jou eens over nuytinck maar de vraag is, hoe duur zou die moeten kostten

1 juli 2012 om 17:36

Dat vond ik ook al een mooie opstelling met Pieters centraal achterin Lannister!

als Narsingh zou komen hoeft er wat mij betreft niks meer te veranderen. alleen als Manolev weg zou gaan kun je daarvoor een vervanger halen omdat onze enige jeugdspeler op die plek die al klaar zou zijn voor de overstap (stefan Marzo) net naar Beerschot Belgie is gegaan. dus helaas geen talent op die plek): ik hoop nog steeds dat PSV Arias in een ruil met Labyad kan betrekken met Sporting Lissabon!

Tyton
Aankoop/mano
Zanka
Pieters
Willems
Van Bommel
Strootman
Narsingh
Wijnaldum
Mertens
Matavz/Lens
1 juli 2012 om 17:59

@qwertyuiop Zeg jij nu dat Narsingh gehaald moet worden, omdat Mertens en Lens hun werk niet normaal kunnen doen? En dat moet dan niet opgelost worden met een trap onder hun kont, maar met een nieuwe aankoop? Interessante redenatie. Als dit de centrale gedachte is achter de handelswijzen van Psv, dan begrijp ik ineens waarom er zoveel gekocht wordt.

On: Narsingh zou een sterke aankoop zijn, ware het niet dat PSV echt niet zit te wachten op meer aanvallers. Volgens mij staat het daar wel redelijk vol. En als de dekking op alle aanvallende posities niet goed is, ondanks de aankopen van vorig jaar, dan hebben ze een heel slecht beleid gevoerd.
Volgens mij heeft PSV belang bij verdedigers.

1 juli 2012 om 18:41

@oorquick

Marcelo kan er helemaal niets van zeg je, wat een grap!
En Willems te jong, terwijl 'jouw' Ajax Boilessen daar neer wil zetten.
Gewoon jaloers dat je het moest doen met Blind toen je 1e back uitviel?
Marcelo is ook beter dan Alderwiereld en Zanka is een toptalent die een van de beste verdedigers uit de Eredivisie gaat worden.
En Pieters kan ook in het centrum spelen en dat je dan Nuytinck nog de voorkeur geeft boven Gouweleeuw zegt eigenlijk al genoeg.
Ga psv eerst eens 2 seizoenen volgen en kom dat terug met beter commentaar.

ON: Narsingh zou het einde van Lens betekenen. Die is dan overbodig, dus dan moet hij eigenlijk ook worden verkocht. Narsingh kan wel geweldige voorzetten geven en zo Matavz topscorer van de Eredivisie maken.

1 juli 2012 om 19:31

Je zou zelfs nog met hutchinson-zanka-pieters-willems kunnen spelen.

on: Ik hoop dat Narsingh komt, hij kost idd een hoop geld maar lijkt een goede investering. Die rechtsback komt echt nog wel.

1 juli 2012 om 22:39

Nou Maher op de plaats van Gini pfff ik zie de schaal al weer naar eindhoven komen onder het gezang van guusje meeuwis

1 juli 2012 om 23:50

Met alle respect maar na het afgelopen EK zou ik toch niet te veel meer verwachten van Van Bommel. In het verleden heeft hij het goed gedaan, maar ik zou van hem maximaal een rol als begeleider voor talenten wegleggen. Verder denk ik dat hij het niveau niet meer aankan.

Bovendien ben ik het er volkomen mee eens dat psv een absurd wanbeleid voert. Hoe kun je nou zulke aankopen doen terwijl je afgelopen seizoen duidelijk heb gezien dat de verdediging de zwakste linie is. Dan zou je zeggen, koop 1/2 goede verdedigers van het geld waar je nu een (overbodige) aanvaller en middenvelder van haalt.

ze lijken het niet te begrijpen.

2 juli 2012 om 09:49

@ismail,

Vorig jaar hadden ze Guusje ook al geboekt :D

1 juli 2012 om 18:31

De verdediging was niet geweldig maar we hebben die drie jaar verspeelt omdat PSV te wisselvallig was en geen passie en strijd toonden.

Nu staat er gewoon een goeie verdediging ( in mijn ogen de beste van de eredivisie) alleen missen we nog een mannetje die de assisten geeft (narsingh) en iemand die Toivonen en Engelaar vervangt.

1 juli 2012 om 23:54

Beste verdediging van de eredivisie? Hoe kun je jezelf nog serieus nemen als je zulke onzin roept...

Pieters: matige verdediger, zowel aanvallend als verdedigend
Willems: talent, maar nog niet meer dan dat
Marcelo: redelijk verdedigend, aan de bal bijna amateuristisch
Manolev ?: begin ik niet over

2 juli 2012 om 01:50

noem 1 a 2 clubs met een betere verdediging en waarom.

Pieters: Samen met Willems heeft PSV de 2 beste/meest talentvolle linksbacks van de eredivisie in bezit.

Marcelo vind ik een goede verdediger maar door steeds die miscommunicatie met die kneus van een Issakson zag het er vaak knullig uit.

Zanka: Groot Talent/ hoge verwachtingen.

Manolev: Ik praat over nu en dan praat ik niet over Manolev. Als ik over nu zou praten dan zou ik over Atiba praten, want hij heeft het altijd perfect gedaan op de RB positie in plaats van Manolev.

Maarja jij kijkt door een anti-psv bril en dat soort mensen vind ik altijd apart. Eigenlijk een beetje respectloos tegen anderen. Maarja waarom zou ik er wakker van liggen en waarom neem ik dit uberhaupt serieus

Zowel Maher als Narsingh zouden prima aankopen voor PSV zijn.
Narsingh zal dan wel een vaste basisplek op rechts krijgen zodat Lens kan concurreren met Matavz voor de spits positie.

De persoonlijke voorkeur van Narsingh gaat zeker wel naar Ajax uit toch?
En hoe komt PSV eigenlijk aan dit geld? Iemand die dat weet?
Narsingh en Maher mogen echt niet voor een habbekrats vertrekken...

1 juli 2012 om 16:35

Voor Narsingh hebben ze nog geld over, die moet een miljoen of 5/6 kosten. Maher wordt alleen gehaald als Toivonen vertrekt, dat bedrag kun je ongeveer met elkaar vergelijken. Als Manolev wordt verkocht wordt er een rechtsback gehaald.

1 juli 2012 om 17:55

man man je wilt Toivonen toch niet vergelijken met Maher, Psv mag blij zijn als rond de 6 miljoen voor die Zweed krijgen, is toch door de mand gevallen op het EK. Met een goed EK had hij meer kunnen opbrengen.
Maher is minimaal drievoudige waard, grootste nederlandse talent sinds jaren in de eredivisie. De klasse druipt eraf bij hem.

1 juli 2012 om 18:58

Onzin, Toivonen is gewoon een goede speler en de statistieken spreken voor zich. Hij heeft soms wat rare trekjes maar is gewoon 10-15 miljoen waard en dat is Maher ook. Toivonen heeft de kwaliteiten en scoringsvermogen en Maher heeft de potentie.

Zou een mooie aankoop zijn. Ik hoop dat engelaar en manolev weggaan en toivonen mag ook best weg. Elke Club doet dit ajax zelfs met ruim het dubbele en psv betaald het grld nog terug veel clubs niet.

PSV investeert al seizoenen lang op een goede aanval, maar wat heb je daaraan als de defensie om te janken is?

1 juli 2012 om 16:41

Wat moet er met de defensie gebeuren. Leg dat eens uit wat er veranderen moet.

1 juli 2012 om 16:45

Marcelo komt tekort, Manolev ook, dus heb je nog een rechtsback nodig (En niet Ronnie Stam, die is bij Twente meteen weggestuurd toen ze om de titel mee wilden gaan strijden).

Zanka heeft nog niets bewezen en iedereen doet of hij top is omdat hij van Kopenhagen komt, maar kwam Hutchinson daar ook niet vandaan en was hij daar ook niet talent van het jaar geweest?

Willems is goed, niks mis mee. De verdedigingen van Feyenoord, Ajax en ook AZ zijn in mijn ogen beter, tenzij Ajax nu Viergever wegkoopt en een andere club Moisander, dan wordt het lastig.

1 juli 2012 om 16:54

Haha grappemaker Marcelo te kort..

Dat was de enige die nog goed stond te ballen achterin, in de lucht niet te kloppen ik zag Bas Dost 3 keer niet in de wedstrijd tegen PSV ( uit en thuis en Knvb Beker ) en zo zijn er nog meer voorbeelden, hij had de pech dat die clowns naast zich had denk aan ( Bouma, Isaksson, Manolev ).

Van Zanka moeten we wachten wat hij ervan kan maar ik ga er van uit dat die veel beter is dan Derijck en Bouma.

Willems lekker op de linksback, brengt veel meer dan Pieters die nog altijd 0 keer heeft gescoord want bijvoorbeeld Willems dat wel deed tegen Nec..

Rechtsback is een probleem inderdaad, maar Hutchinson kan die plek prima invullen deed het nog altijd beter dan Manolev.

1 juli 2012 om 16:58

Manolev die zal of verkocht worden en anders krijgt sowieso hutchinson al de voorkeur boven hem en deze heeft in de laatste wedstrijden van het seizoen bewezen een solide back te zijn, die nauwelijks op fouten te betrappen valt.

Marcelo is verdedigend gezien zeer sterk, hij wint elk kopduel en ook nog eens de meeste van de andere duels. Het enige probleem dat hij verder heeft is dat hij niet goed kan opbouwen en Bouma kon dat ook niet vorig jaar. Volgend jaar staat daar echter Zanka en die stond er ook bij Kopenhagen om bekend dat hij ook goed naar voren kon spelen en een erg goede pass had.

Ik denk dat wanneer Ajax Vertonghen verliest dat de verdedigingen van Ajax en PSV qua niveau niet meer zoveel zullen verschillen van elkaar

1 juli 2012 om 16:44

De defensie is misschien het zwakste punt, maar het grootste probleem is de organisatie. Door een verandering in de tactiek (komst Advocaat) en twee spelers (zanka en van Bommel) heb je in ieder geval voor de Eredivisie een veel betere ploeg ;

Geduld is een schone zaak.

Narsingh komt waarschijnlijk.

Dan zal dit wel gebeuren:

Maher als vervanger van Toivonen
Zuiverloon als vervanger van Manolev
Henriksen als vervanger van Engelaar (vooral qua salaris zal dat enorm schelen)

Dus over mensen die meteen beginnen met een nieuwe lening, waar komt dat geld vandaan: zie bovenstaande.

1 juli 2012 om 16:52

Mag ik je glazenbol?

Wat gaat er gebeuren met Lens, Depay en Wijnaldum.
En wanneer en voor hoeveel worden Toivoinen en Manolev verkocht?
En het lijkt mij dat van Bommel de plaats van Engelaar overneemt.
Henriksen is alles behalve zeker.

1 juli 2012 om 17:10

Lijkt me niet dat v. Bommel op de bank terecht komt. ;

1 juli 2012 om 17:18

Voor Toivonen worden bedragen tussen de € 10 en € 12 miljoen genoemd, en dat lijkt me niet gek aangezien Dzsudzsák voor +/- 14 miljoen is verkocht. Toivonen is een van de meest scorende middenvelders in Europa, vergeet dat niet!

Ga er eens van uit dat Manolev én Engelaar samen tussen de € 1,5 en € 2 miljoen worden verkocht, je bespaart je dan ook zo'n € 2,5 miljoen salaris op één jaar. Depay wordt de concurrent van Mertens (wss vaste invaller), Lens mag gaan concurreren met Matavz en kan daarnaast nog rechtsbuiten en Wijnaldum kan dan met Maher gaan concurreren om de nummer 10 positie.

Vergeet niet dat Maher (8 á 10 miljoen) ook nog eens als nummer 6 kan spelen, op de plaats van Van Bommel, die toch ook een jaartje ouder wordt en niet alles kan spelen. En Brands wilt op iedere positie een goede speler.

Als vervanger van Manolev komt dan Zuiverloon.en aan Hutchinson heb je een multifunctionele speler die dan als controlerende middenvelder én als rechtsback kan spelen.

Dus, het is niet alleen het verkopen van Toivonen en Manolev, maar ook Engelaar en daardoor komt er ook enorm veel salaris vrij dat je weer kunt besteden aan Maher, Zuiverloon en Henriksen.

Daarnaast staat bijv. een Lens ook in de belangstelling van een aantal clubs en nog meerdere spelers ;

1 juli 2012 om 23:58

Leuk dat jij een bedrag bedenkt wat psv voor toivonen zou krijgen, maar ik heb hem in geen enkele topwedstrijd gezien. Dat hij tegen clubs als vvv, graafschap etc. presteert interesseert buitenlandse clubs niet zoveel

1 juli 2012 om 16:59

Dus met het geld van Toivonen en Manolev, kunnen ze Maher, Zuiverloon en Hendriksen kopen, volgens jouw theorie
Narsingh zal dan wel uit het potje wat ze hebben betaald worden.

Gast, de verkoop van Ola en Manolev alleen al is niet eens genoeg om Maher te kopen, laat staan 3 spelers

1 juli 2012 om 19:34

Dat moet dus nog blijken. Maher en Toivonen zullen ongeveer het zelfde kosten. PSV heeft blijkbaar al geld staan voor Narsing. Daarnaast zullen er her en der wat spelers voor een habbekrats verkocht worden. Dat moet genoeg zijn voor een rechtsback.

2 juli 2012 om 07:20

Je vergeet natuurlijk dat er ook een doorverkoop percentage geboden kan worden, bijvoorbeeld, 9 of 10 miljoen met een doorverkoop percentage.. Daar laten ze hem echt wel voor gaan hoor ;

2 juli 2012 om 09:53

@jarich,

En ondertussen blijft PSV verlies draaien, ik zeg, goed bezig!

Pfff zijn sommige echt dom of doen ze alsof? br Steeds komen ze weer met opmerkigen als: Waar haalt psv het geld vandaan... In de tekst staat toch duidelijk dat PSV moet verkopen om te kunnen kopen? En PSV heeft nog standaard zo'n 5 mln transfergeld en daarvan willen ze Narsingh halen. Voor Maher, Henriksen en een rechtsback moeten er spelers verkocht worden zoals Engelaar, Manolev en Toivonen. Wat is hier niet duidelijk aan?

1 juli 2012 om 16:55

Ja het zal is voor sommige makkelijker zijn, maar veel geluk met het halen van Narsingh.

1 juli 2012 om 17:04

Maar waar komt het geld voor Narsingh vandaan? Vorig jaar moesten ze overeind gehouden worden door de gemeente en kochten ze ook al voor veel geld aan nieuwe spelers, dit jaar hebben ze weer geen CL (gevolg: begroting gaat naar beneden) en bovendien komen er momenteel alleen nog maar spelers (zanka, v. Bommel) en zijn er nog geen spelers weg, waardoor de salariskosten ook nog eens stijgen.

1 juli 2012 om 17:13

er is weer een flinke kostenbesparing geweest en daarnaast nog een paar meevallers met spelers van jong psv die weg zijn gegaan voor enkele tonnen. Daarnaast kan er nog een flinke meevaller komen wanneer Amrabat vertrekt bij Kayserispor omdat hier nog een doorverkooppercentage van 25% is bedongen

1 juli 2012 om 17:50

Oke, bedankt voor de reactie!

1 juli 2012 om 23:59

Als je dat allemaal bij elkaar optelt kan je Narsingh misschien voor 1 wedstrijd huren

2 juli 2012 om 11:44

Vraag me toch af waarom ik voor mijn eerste reactie 2 duimpjes omlaag krijg....

1 juli 2012 om 20:19

Het leuke vind ik dat PSV het steeds over Narsingh heeft. Eigenlijk al vanaf dat Ajax interesse toonde, maar PSV houdt zich steeds op de achtergrond. Het lijkt wel of ze alleen maar druk op Ajax willen zetten en meer niet. Het is net als op een veiling. Er zijn altijd partijen die de prijs omhoog proberen te drukken.;

2 juli 2012 om 07:23

Ik vind dat zo dom om te denken, leg mij nou is uit wat Psv er precies aan heeft om de prijs op te drukken.. Dat Ajax meer moet gaan betalen? Ja daar schieten ze echt iets mee op..

Volgens mij hebben ze eerder een verdediger nodig....

Ajax kan in de toekomst beter niet de interesse in spelers in de media uitspreken , PSV probeert toch die spelers te halen waar Ajax interesse in heeft.

1 juli 2012 om 16:53

Ja want PSV heeft ook scouts echter zitten die voornamelijk op voetbalzone te scouten wat voor namen er langs komen bij andere clubs.

1 juli 2012 om 17:04

Welke club doet dat niet? Overigens is dit gewoon Ajax' eigen domme schuld. Als je zo ongelooflijk loopt te treuzelen voor een transfer vertrekt hij gewoon naar een andere club.

Narsingh wilde in eerste instantie dolgraag naar Ajax, maar toen PSV kwam en daarbij 2 ton meer jaarsalaris bood was PSV opeens de enige club waar hij heen wilde.

Ik wordt daar kotsmisselijk van en dat zeg ik als Feyenoorder.

1 juli 2012 om 17:18

Nee dat klopt niet helemaal, Narsingh wil nu naar PSV omdat Ajax geen interesse meer heeft, althans, niet voor de vraagprijs die Heerenveen voor hem vraagt. Als psv wel die volle mep wil betalen, zal Narsingh er wel naar toe moeten, of nog een jaartje Heerenveen, want het buitenland wil hij nog niet, weinig keus voor die jongen, of psv of Heerenveen, of toch Ajax, maar tegen een sterk lagere prijs dan dat psv voor hem gaat betalen

1 juli 2012 om 18:54

@hengst

Waar ik ongepast van wordt is dat roddel en achterklap achteloos voor waar wordt aangenomen.

Iemand meld een keer "ergens" dat PSV 2 ton meer biedt, zonder bron, zonder bevestiging, en je blijft het overal als "feit" tegenkomen. Terwijl het waarschijnlijk baarlijke nonsens is.

Vanavond zitten weer hordes mensen te wachten op Vi-oranje. Niet voor de analyses, niet voor het voebalnieuws, maar voor de allernieuwste roddels van Derksen.
Zelfs Wilma Nanninga van Telegraaf Privé, onbetrwiste roddelkoningin van Nederland en meermaals betrapt op onzin, is geloofwaardiger dan die snor op het moment.
En da's heel jammer, want tot voor kort kon je Derksen serieus nemen. Nu niet meer.

1 juli 2012 om 18:55

PSV is in staat om de transfersom te betalen Ajax niet... Hoe komt iedereen er uberhaubt bij dat hij bij PSV 2 ton meer salaris krijgt? kun je me dan ook vertellen als je toch in je glazen bol kijkt voor hoeveel jaar hij tekent en op wat voor een kleur voetbalschoenen hij straks voetbalt???

Alsjeblieft zeg...

2 juli 2012 om 00:01

Dat is echt de grootste onzin die ik ooit heb gehoord, dat ajax het niet kan betalen en psv wel.

geef mij eens 1 reden waarom psv meer geld zou hebben dan ajax? psv voert al jaren wanbeleid en jullie ''fans'' praten dit alleen maar goed

geef eens toe dat er jaren met geld gesmeten is en dat jullie 3x op rij derde zijn geworden

als ik eerlijk moet zijn verwacht ik dat psv de komende jaren niet eens mee gaat doen om de voorronde CL

2 juli 2012 om 01:40

Jongetje luister,

Ajax kan het wel betalen maar heeft het niet voor Narsingh over, dus afgeketst. Bij PSV hebben ze nog wel een potje speciaal voor Narsingh vrij gemaakt om hem te halen.

Ik geef toe PSV heeft drie jaar op rij gefaald waar ze daar eigenlijk hadden moeten staan en Ajax/fc Twente/feyenoord heeft van oze mistappen geprofiteert.

Als ik eerlijk ben ga jij na de laatste alinea te lezen iedereen onderschatten en verwacht je dat Ajax met twee vingers in de kampioen gaat worden. Speciaal voor die soort supporters hoop ik dat hun club gaat falen. Want aj is een kanshebber maar kom op zo'n arrogantie. En dan maar blijven janken waarom iedereen een t*** hekel aan dat soort supporters heeft... :S

Je kunt wel zeuren over frustraties, maar het is gewoon honderd procent waar. Hoe kan het zo zijn dat een club die afgelopen jaar door de gemeente van een faillissement gered wordt, een speler nu meer kan, maar vooral meer wíl betalen dan de concurrent die 3 jaar op rij Champions League heeft gehaald en de financiën wél op orde heeft?

PSV zet haar structurele wanbeleid gewoon voort en zal over een paar jaar in dezelfde situatie zitten als Feyenoord enkele jaren terug.

Los daarvan moet PSV inderdaad in de defensie investeren en is Narsingh sowieso een overbodige aankoop.

1 juli 2012 om 17:02

Je hebt hier gelijk in het probleem bij PSV is niet de aanval maar de verdediging. Ze hebben genoeg doelpunten kunnen maken, alleen achterin is het telkens fout gegaan met een blunder keeper Isaksson en Bouma als verdediger. Narsingh en Maher zijn goeie aankopen, maar PSV heeft ze eigenlijk niet nodig.

PSV had vorige seizoen 87 doelpunten - 47 tegendoelpunten. Kan me nog herinneren dat met Gomes en Alex toen was het hooguit 20 tegendoelpunten

Ik zou eerder nu spelers halen als Leerdam, Gouweleeuw, Nuytinck, Viergever, de Vrij enz. Voetbal begint bij een goeie verdediging.

1 juli 2012 om 17:30

als ik 100 duimpjes kon geven had ik het gedaan, van wat je nu zegt is gewoon 100% waar maar de vraag is voor hoeveel laten ze die verdedigers gaan ik niet voor weinig misschien nuytinck en gouweleeuw, maar, hoe veel moeten ze kostten dat blijft de vraagt met elke speler

1 juli 2012 om 17:37

Ik ben het met je eens dat er ook in de verdediging investeerd moet worden, maar waarom noem je in godsnaam middelmaat als Leerdam, Gouweleeuw,nuytinck, de Vrij???

1 juli 2012 om 18:02

De Vrij..... Middelmaat ??????

Je doet je naam eer aan, dorpsgek

De Vrij heeft meer talent in ze rechterteen dan die
hele achterhoede daar bij elkaar in dat boeren achterland.

1 juli 2012 om 18:39

Flipa,

Regelmatig zie je dat niet de club met de meeste doelpunten voor kampioen wordt, maar de club met de minste tegen doelpunten. Persoonlijk vond ik het voetbal in de periode Gomes/alex niet het mooiste voetbal, met name zakelijk voetbal. Op die manier wordt je wel vaak kampioen, niet in paniek raken bij een gelijke stand rustig blijven voetballen enbij een voorsprong de boel dichtgooien. Enigzins vergelijkbaar met het kampioenschap van Twente onder Mclaren.

Over Isaksson is veel geschreven. Geen topkeeper maar ook niet zo beroerd als altijd wordt beweerd. Probleem bij hem is dat hij niet kan mee voetballen en meer een lijnkeeper is, dat kan voor onzekerhied zorgen bij de medespelers
Tyton krijgt n.m.m. te veel credits terwijl hij ook gewoon foutjes maakt (bijv. de 1-0 van Ajax). Bouma is geen topper, ik vind hem wel beter dan de Derijck (veel ffatale outjes in verdedigend opzicht of in de opbouw). Verder is Bouma te traag, wel behoorlijk in de opbouw en koppend sterk.

Als ik PSV was zou ik me eerst op de rechtsback positie versterken, Tamata is 2x niks (er vanuit gaande dat Manolev vertrekt). Centraal moet je niks doen, kwalitatief misschien niet allemaal goed genoeg maar voldoende spelers (zanka, Marcelo, Derijck, Bouma en eventueel Pieters). Alleen bij vertrek van een centrale verdediger versterken.
Daarnaast maak ik me ondanks de bezuinigingsoperatie zorgen over de financien van Psv. Over vorig seizoen werd nog een tekort begroot van 10 mln. Isakson is wel weg, maar daarvoor in de plaats v. Bommel gekomen. De (relatief) dure jongens z.s.m. lozen, bijv. Manoleve en Engelaar. Alleen bij een verkoop van Toivonen investeren in een ander type middenvelder.
PSV moet gaan voor kwaliteit i.p.v. kwantiteit en langzamerhand meer jeugd gaan inpasen (dan wel een kans geven).
De aanwinsten die voor veel geld gehaald werden moet zoveel mogelijk spelen om ze goed te kunnen verkopen, denk aan een Lens/wijnaldum, die anders buiten de boot vallen. .

Zou een topaankoop zijn voor Psv. Als PSV Engelaar, Manolev en Toivonen kan verkopen krijgen we een heerlijk elftal!

Tyton
Hutchinson
Zanka
Marcelo
Pieters/Will
Wijnaldum
Van Bommel
Strootman
Narsingh
Matavz-lens
Mertens
1 juli 2012 om 16:59

Verwachten opstelling dit inderdaad..

Als er geen rechtsback word gehaald dan zal Hutchinson wel op die plek gaan spelen en Manolev op de bank ( als die niet word verkocht.. )

Engelaar, Manolev, Labyad, Toivonen, moeten allemaal verkocht worden..

1 juli 2012 om 17:16

Zouden ze het redden tegen Ajax;
vermeer boilesen blind alderweireld van rhijn janssen eriksen anita boerrigter sigthorsson sulejmani,, zoals het er nu voorstaat? Maar zodra psv maher ook kan halen, wordt het pas echt spannend. Zeker als Ajax geen aankopen doet.

Op der 1 van der manier is PSV sneller en harder in het onderhandelen als Ajax, maar ik denk dat Ajax ook nog serieus voor Narsingh gaat.

1 juli 2012 om 16:57

Ik hoop het, vooralsnog heeft Ajax nog geen akkoord met Heerenveen over de transfersom. Dit terwijl ze al heel lang geleden een indicatie bod hebben gedaan.

1 juli 2012 om 16:59

Harder ???
PSV legt gewoon op tafel wat er gevraagd word zonder een beleid te voeren. Nee PSV is inderdaad sneller maar harder nee. Juist Ajax is momenteel harder ( wat we overigens jaren hebben nagelaten). Alle nederlandse clubs zou harder moeten zijn in de onderhandelingen.
Alleen dan weer niet zoals wij doen met Verthongen want dat slaat nergens op !!!

1 juli 2012 om 17:04

Als je Narsingh haalt weet je zeker, dat je een kwaliteit injectie in je selectie hebt. Bovendien moet Ajax ook niet alles op 1 speler alles laten hangen.

1 juli 2012 om 18:02

Voor zover ik het gelezen heb heeft Ajax één bod uitgebracht en psv nog niet. Zij hebben enkel met heerenveen gepraat. We zien wel hoe het loopt. Ik zou hem graag naar Ajax zien komen.

2 juli 2012 om 07:28

Ajax heeft ook geen bod uitgebracht, alleen nog maar een indicatie afgegeven wat ze willen betalen.. Net als Psv, echter verwacht ik dat psv deze week een bod gaat neerleggen, en dat hij volgende week bij de selectie aansluit..

Ik wil wel eens zien wat er met PSV gebeurd volgend jaar als ze weer geen (v)cl halen en ze halen Maher en Narsingh dit jaar. Want veel te verkopen hebben ze niet meer.
Die Brands is ook de grootste grappenmaker, vorig seizoen (of wanneer dan ook) zeggen ja we gaan nu goed de jeugd goed gebruiken en geen dure aankopen meer doen, maar wat doet meneer gelijk de eerst volgende transfer periode, gelijk weer (proberen) dure aankopen te doen. Ze snappen het daar bij PSV ook niet, volgens mij hebben ze toch wel wat een paar behoorlijke spelers lopen in de jeugd waarom gebruik je ze dan niet? Ik wil wel eens zien als PSV in de zelfde situatie komen als Feyenoord, want dan kunnen ze niet meer die dure aankopen doen. En moeten ze terugvallen op jeugdspelers en dat is volgens mij geen goed succes als je ziet dat het niet echt goed jeugd rondt loopt (op een paar na dan).

Er komen eerst berichten in de media dat als PSV dit jaar geen CL haalde, de begroting er 5/10 miljoen euro op achteruit zou gaan, vorig jaar hebben ze gemeentelijke steun nodig gehad om overeind te blijven, en nog steeds is PSV de enige ploeg die volle bak blijft investeren.

1 juli 2012 om 17:04

Tot dat het een keer ophoud, zoals ze in Rotterdam hebben meegemaakt. De laatste stuiptrekkingen om volgend jaar CL te halen, een kat in het nauw maakt rare sprongen zeggen ze toch wel eens.

Ben benieuwd naar de nieuwe seizoen en hoe psv gaat spelen

1 juli 2012 om 17:05

Ik denk in een 4-4-2 met 2 controleurs Van Bommel en Strootman en daarnaast 2 vleugelspelers. Mertens op links en dan in dit geval Narsingh op rechts mits hij komt.
Dan heb je voorin Lens en Matavz en ik heb het gevoel dat Advocaat Matavz beter maakt en zorgt dat hij aan de lopende band gaat scoren.

Toivonen moet verkocht worden en Wijnaldum komt op het bankje terecht.

Tyton
Hutchinson
Zanka
Pieters
Willems
Vacature
Strootman
Van Bommel
Mertens
Lens
Matavz
1 juli 2012 om 17:21

Nee, Advocaat zegt letterlijk dat hij hoopt dat Toivonen verkocht wordt, dan kan hij met de punt naar achter spelen i.p.v. met de punt naar voren: Dus 4-3-3 punt naar achter:

Mertens - Matavz - Lens(aankoop)
Strootman - Bommel - Wijnaldum(aankoop)
Pieters-zanka-marcello-manolev
Tyton

Punt naar voren:

Mertens - Matavz - Lens(aankoop)
Strootman - Toivonen- Bommel
Pieters-zanka-marcello-manolev
Tyton

1 juli 2012 om 17:35

Geloof er niks van dat Advocaat heeft gezegd dat hij hoopt dat Toivonen verkocht word. Komt een beetje lullig over op een speler lijkt mij.
En als hij met de punt naar achteren wilt spelen, dan moet je daarnaast wel 2 aanvallende mensen neerzetten en dat is Strootman in mijn ogen niet.

1 juli 2012 om 18:03

Brands heeft aangegeven dat de 4-3-3 zal blijven, dus 4-2-2 word het sowieso niet. Dit omdat je anders ook hel je opleiding om moet gooien enz. en juist daar is PSV de laatste 2 jaar goed mee bezig. Ik was vandaag op de training en die Depay is echt enorm gegroeid zeg, wat een beest.

1 juli 2012 om 18:07

Lees de laatste alinea van DIT artikel nog eens Daarnaast heeft Strootman voldoende diepgang en is dynamisch genoeg om die positie aan te kunnen; ik heb hem afgelopen seizoenen vaak genoeg op zien duiken in het strafschopgebied en toen speelde hij als controleur. Als Theo Janssen het al kan, kan hij het ook. Xavi doet het ook gewoon en die is totaal niet dynamisch, gewoon slim. Ideaal is een loper als Ramires op die plek te hebben, maar daar is er ook maar één van. Als je vroeg druk zet en je voert dat goed uit, hoeft je hele ploeg niet elke keer 50 meter terug te hollen bij balverlies.

En trouwens voor de mensen die zeggen dat PSV beter in de verdediging kan investeren, hebben het mis. Bouma gaat uit de basis, wat al een vooruitgang is, Zanka is gekomen en die stond voor zijn blessure in de belangstelling van onder andere Arsenal. Marcelo heeft zich ijzersterk ontwikkeld en is 1 op 1 de beste verdediger in de eredivisie. Alleen de rechtsback is zwak met Manolev al hebben we daar Hutchinson ook nog voor. Op linksback de eerste en tweede keus van Nederlands elftal. En dan nog Derijck, Bouma en eventueel Vukovic op de bank, in mijn ogen niets mis mee.

1 juli 2012 om 17:11

PSV had vorige seizoen 87 doelpunten - 47 tegendoelpunten.
Marcelo is geen zekerheitje in de verdediging, Zanka moet het nog maar laten zien komt net terug van een blessure. Derijck en Vukovic zijn niet goed genoeg en Bouma is bij iedereen bekend.

Willems is nog niet van absolute top gezien ze leeftijd zou ik hem zeker laten staan hij zal alleen maar beter worden. Pieters moet nog maar zien terug te komen van ze blessure.
Hutchinson is geen rechtsback denk niet dat hij graag nog op die positie wil spelen het is een middenvelder.

PSV heeft drastisch versterkingen nodig in de verdediging, de aanval is goed genoeg ze maken niet zomaar 87 doelpunten.

1 juli 2012 om 18:04

PSV heeft dit seizoen hopelijk Tyton nu een heel seizoen in de basis staan. Ook op het einde zag je dat onder Cocu de verdediging veel beter stond. Met Zanka erbij heb ik er wel vertrouwen in.

1 juli 2012 om 18:11

marcelo deed het vorig jaar voor de winterstop uitstekend maar daarna was hij ook geen schim meer van die speler.
Bouma, derijck, manolev en al helemaal vukovic komen gewoon te kort voor het niveau dat psv nastreeft. De basis zal zoals het er nu naar uitziet wss Hutchinson - marcelo - zanka - pieters (willems) worden maar als er iemand geblesseerd raakt is het pure middelmaat wat we dan moeten opstellen.
Daarnaast is het nog maar de vraag of zanka ook uiteindelijk die versterking word die wij hopen dat het is. Hij is net terug van een zware blessure dus de vlag kan nog niet meteen uit. Ik neem wel aan dat hij de voorkeur krijgt boven bouma anders kan je hem beter meteen weer verkopen. Ik zou toch zeker nog een rb en het liefst nog een cv zien komen. Informeer eens naar en gouweleeuw, nuytink wat ze kosten en kijk eens in belgie rond naar fatsoenlijke verdedigers.

Ik blijf me serieus verbazen wat mensen nog steeds lopen te provoceren op een achterlijke, niveauloze voetbalsite als voetbalzone.nl waar mensen hun frustraties uiten op ( in dit geval) Psv. Betwetertjes gaan dingen lopen verzinnen, als PSV heeft geen geld. Laat één ding duidelijk zijn voor alle kleine knulletjes hier, die ervan houden om PSV de grond in te beuken, door te beginnen over de financiele omstandigheden:

PSV heeft nog geen transfer gedaan!!! PSV laat alleen haar interesse blijken in een aantal spelers.
Sterker nog PSV heeft nog geen transfergeld uitgegeven!!!

Ik heb het al regelmatig gezegt, maar wat een ontzettend laag en dom volk zit hier op voetbalzone.nl.. onvoorstelbaar...

1 juli 2012 om 18:20

Oft: Als jij zo geniaal zou zijn zou dat door Voetbalzone wel worden omgezet in punten.
Ik geef je gelijk dat NL een land is met veel potloden. Maar voordat je andere daar op wijst moet je er voor zorgen dat je dat zelf niet bent. Je krijgt dan namelijk een hardere klap terug dan dat je geeft.

Ont: PSV heeft natuurlijk geld voor spelers maar kan alleen doormiddel van verkopen Narsingh en Maher halen, dan nog is de vraag of de clubs AZ en Heerenveen dan genoegen nemen met het bod dat PSV over tafel brengt.
Ze willen namelijk spelers kopen die al Nl-elftal waardig zijn op een jonge leeftijd en dat schroeft de prijs al aardig op. Narsingh zou ca 7.5mil kosten en dan maher van ca 14mil er bij.
Laten we het houden op 20mil om beide spelers te kopen en dat geld moet je maar hebben. Zelfs PSV en Ajax krijgen dat momenteel niet zo makkelijk meer bij elkaar.

1 juli 2012 om 18:56

Praatmaker,

Misschien moet je eens verdiepen in de financiele resultaten van PSV over de afgelopen jaren, misschien wordt je dan iets duidelijker. Om van Gaal te citeren, "ben ik nou zo slim of ben jij zo dom".

PSV heeft de afgelopen seizoenen forse verliezen geleden (incl. alle uitgaande transfers), tussen de 15-20 mln per jaar (zelfs in het jaar vd verkoop van Affelay).
Over het seizoen 2011-2012 werd het verlies begroot op 10 mln, incl. het voordeel van de herfinanciering vd leningen en nieuwe sponsors (waarschijnlijk excl. verkoop Dudzak mag ik hopen en de (boek)winst op de verkoop vd grond).
Alleen door een transactie met de gemeente konden ze afgelopen seizoen forse investeringen doen.
Afgelopen seizoen is wederom geen CL gehaald, ze zijn de jackpot dus misgelopen.

N.m.m. is er nog niet (voldoende) bespaard op de dure jongens. Isakson is dan wel weg, daarvoor komt in de plaats van Bommel (en twe nieuwe keepers).
Zanka is transfervrij gehaald terwijl er geen centrale verdediger is weggegaan. Ik hoop (en verwacht) dat Bouma wordt betaald o.b.v. zijn prestaties (wedstrijden).
Op het kleine grut is er iets bespaard, Wuytens, Oja, Marzo, Marzo en Zeefuik. Ander klein grut komt terug, Vuckovic en Nijland. Op die jongens ga je niks verdienen terwijl de afschrijving doorloopt. Die kun je misschien beter transfervrij laten gaan om maar te besparen op de salarissen.
Manolev en Engelaar zijn (nog) steeds niet weg. N.m.m. moet je pas investeren als die jongens weg zijn anders voer je (wederom) financieel wanbeleid.

Ze hebben zoveel aankopen gedaan vorig jaar en het was een teleurstellend seizoen. Je zou denken dat ze er van hebben geleerd maar nu hoor je weer dat ze interesse hebben in Narsingh en Maher. Versterk die achterhoede nou eens, met Manolev en Bouma wordt het weer niks dit seizoen, hoe goed je voorhoede ook is.

En zo word je kampioen. En waar het geld vandaan komt zal me worst zijn en ook wat iedereen daarvan vindt. Ik wil die platte kar weer door de straten van Eindhoven.

Tyton
Zuiverloon
Marcelo
Zanka
Pieters
v. Bommel
Strootman
Narsingh
Maher
Mertens
Matavs

Jammer ik had graag Maher op het middenveld gezien en die Moisander voor de opbouw in de verdediging met naast hem dat talent Viergever. Op het middenveld die vrijetrappenspecialist Elm...euh eigenlijk wel het halve AZ elftal als ik er zo over na denk. Toch vreemd, we kunnen blijven investeren en nog blijven ze daar in onze nek hijgen met die constante talenttoevoer. Het zal toch niet dat die Rosheuvel het straks beter doet dan Narsingh.. je weet het niet want Lens was daar ook zoveel beter met Mounir en dembele aan zijn zijde.
Wat is toch dat geheim van die kaasjongens!?

1 juli 2012 om 18:14

Beleid ;

Wat PSV doet is nog steeds Korte Termijn beleid , wat al vaker is bewezen dat dat niet goed samen gaat.
Tuurlijk ze hebben een Salaris Plafond , maar je moet wel ieder jaar , afschrijvingen betalen .
Hoe meer Transfersommen je hebt betaalt , hoe meer Afschrijvingen je per jaar moet betalen op je Eigen vermogen , waardoor je ook in de Rode cijfers kan geraken .. het is niet alleen je salarishuis , er komen nog veel meer randzaken bij te pas..

Zowiezo , Narsingh halen , terwijl je Lens/mertens en Depay hebt op de flanken , betekend dat je een aankoop op de bank moet houden (waarschijnlijk Lens ) die je destijds voor 3 miljoen + Marcellis hebt gehaald.
Als die op de bank zit , gaat zijn Transferwaarde naar beneden , en zal je op Lens verliezen maken , is dat gezond beleid ? nee..

Als je Lens verkocht krijgt oke , dan is Narsingh een goede aankoop , nu verpats je gewoon 3 miljoen op de bank , lekker beleid..

Kijk als een speler of , niet voldoet aan de kwaliteiten (miskoop ) , of hij heeft gedragsproblemen (waardoor je problemen hebt binnen de club door die speler ) , dan weet je dat je het af moet schrijven je transfersom , maar een speler als Lens heeft laten zien goed te kunnen voetballen..

In mijn ogen dus wanbeleid..

Zelfde als Toivonen vertrekt , wilt PSV Maher halen , terwijl je afgelopen jaar Wijnaldum hebt gehaald voor 5 miljoen , die op dat moment op de bank komt , want dan spelen Maher Strootman en Van Bommel in dat geval..

In dat geval , Wijnaldum is helemaal geen slechte speler , die word dus ook op de bank gegooit , en zijn Transferwaarde gaat ook naar beneden , en zal je ook zijn afschrijvingen moeten betalen , en dan zul je op zijn transfersom ook bijna niks meer van terug zien..

Dat is Wanbeleid , je moet kopen op je prioriteiten (lees spelers die je echt nodig hebt omdat je op die positie geen goede spelers hebt ).

In mijn ogen is dat bij PSV een Rechtsback , een een Linkercentrale verdediger voor langs Zanka.

In de tekst staat toch duidelijk dat PSV moet verkopen om te kunnen kopen? En PSV heeft nog standaard zo'n 5 miljoen transfergeld en daarvan willen ze Narsingh halen. Voor Maher, Henriksen en een nieuwe rechtsback moeten er spelers verkocht worden zoals Engelaar, Manolev en Toivonen. Wat is hier in hemelsnaam niet duidelijk aan?

1 juli 2012 om 18:11

Is mij helemaal duidelijk. Jouw reactie had dus bovenaan moeten staan, dan was het meteen klaar geweest. Allemaal die ongeloofelijk domme reacties hier, ik word er niet goed van. De meeste zijn gewoon reacties van: Ik ben voor een andere club en ik zal eens een stekende reactie plaatsen.

Dus Lennis super bericht, dank je wel.

Narsingh hebben we nodig om Matavz van doelpunten te voorzien.
Hij moet Matavz topscorer maken.

Maar Advocaat wil met de punt naar achteren spelen, dus dat wordt wel anders.
Meer resultaat gericht lijkt mij, goede keuze.

Dit zou goede opstelling wezen.

Tyton
?
Marcelo
Zanka
Pieters
Wijnaldum
Van Bommel
Strootman
Narsingh
Matavz
Mertens

Als Narsingh naar PSV zou gaan zou dat betekennen dat Maher niet komt.
PSV heeft veel geld maar teweinig, ook na de verkopen, om beide spelers aan te trekken.
Ik ben benieuwd.

Ik snap ook niet waarom Brands alleen maar aanvallers wil blijven halen, is het nog niet duidelijk na afgelopen seizoen dat het probleem achterin ligt? Hopelijk zal blijken dat Zanka een goede aanwinst is, want een beetje extra kwaliteit kunnen we op die positie wel gebruiken...

"dan kan ik ook mijn tactiek aanpassen, want zonder Ola kunnen we dan met de punt naar achteren spelen. Dat doe ik liever."

Waarom blijven ze bij Psv dan alleen maar aanvallende mensen aan willen trekken?
Ik bedoel Narsingh en Maher worden genoemd en Narsingh zijn ze nu mee bezig maar dan kunnen ze beter verdedigend wat extra investeren.

Ben heel benieuwd naar Psv ik verwacht dat Advocaat heel zakelijk zal gaan spelen is ook meer zijn ding en ben erg benieuwd naar van Bommel met name in de topduels.

voor de mensen die vragen waar het geld vandaan komt:

elke jaar wordt er voor het volgend jaar een begrotig gemaakt.
daarin wordt opgenomen welke kosten er vast gemaakt zullen worden ( aflossen lening , huur, electriciteit, onderhoud enz)

Daarnaast wordt er ook variabel rekening gehouden met eventuele kosten en opbrengsten ( verkoop, inkoop, eventuale inkomsten uit europees voetbal, toernooien , recettes en dergelijke)

En er wordt ook nog rekening gehouden met de vaste inkomen .

op basis van alle gegevens kan er simpel weg worden berekent hoeveel geld er vrij is om een transfer te doen.

narsign is hierin opgenomen.

elke andere aankoop kan pas gedaan worden als er is verkocht.

die is dus niet begroot!!!!!!!

trouwens een echte begroting komt nog veel meer bij kijken he.

Is Hutchinson verkocht? Die kan toch prima als RB spelen?

1 juli 2012 om 19:01

Inderdaad, dat kan hij prima.
En gezien het aantal middevelders is dat een prima optie.

Marcelo doet het steeds beter, Zanka mag zich bewijzen. Willems/pieters op links.
Pieters eventueel nog centraal. Bouma hooguit als backup.

Tyton erachter.
Ik ben dan ook echt niet zo bang voor de verdediging.

Maar ja, het aantal eigen meningen is hier dun gezaaid, napraterij is veel populairder.
En dus is de verdediging drama. Terwijl ik denk dat de landskampioen zich meer zorgen moet maken, daar valt de grote man weg uit de defensie. Maar daar hoor je niemand over.

2 juli 2012 om 07:31

Inderdaad, iedereen praat wel over een dramatisch seizoen, met slechts 1 punt achter op feyenoord, als ze slechts 1 wedstrijd meer in winst hadden kunnen omzetten, was het ineenkeer allemaal een stuk beter geweest, ze waren echt niet zo slecht als iedereen doet vermoeden, 1 punt verschil op de nummer 2..

Advocaat gaat net als Van Marwijk voor zekerheid vanuit een goede organisatie.
Dus ik denk dat Bommel naast Strootman voor de defensie gaat spelen.

Daarvoor Mertens - Toivonen / Maher - Wijnaldum / Narsingh

En in de spits Matavz of Lens.

Maher gaat wel een heel dure jongen worden. PSV zal dan aan de dubbele cijfers moeten denken.

Dick heeft aangegeven dat hij niet afwijkt van de tactiek die hij ook bij Rusland hanteerde. Dit wil zeggen vanuit een goede organisatie met veel beweging het doel v/d tegenstander zoeken. Dick zal gedurende de training de focus leggen op loopvormen(lijnen) en alle bewegingen die hiermee te maken hebben. Belangrijk worden dus de looplijnen van Mertens en Narsingh op de flanken.

Tyton
Zuiverloon
Zanka
Pieters
Willems
Bommel
Strootman
Narsingh
Maher
Mertens
Matavz

Iedereen zeurt wel dat PSV geen geld heeft, maar Narsingh zou juist ook geld kunnen opleveren. Hij kost rond de 3-4 miljoen euro en is nog ontzettend jong. Het zou dus een goede investering kunnen zijn. Je moet natuurlijk geen geld uitgeven als je het niet hebt, maar ik neem aan dat er dan nog wat ruimte voor is en dan zou dit een prima aankoop zijn. Volgens mij zijn het ook vooral Ajacieden die vrezen dat Narsingh naar de concurrent gaat en dan maar dit soort dingen zeggen om af te reageren.

Laat PSV maar lekker weer dure spelers halen, dan doet Ajax het wel weer zo veel mogelijk met jeugd, Ajax en Feyenoord hebben afgelopen seizoen bewezen dat je met jeugd veel verder kan komen, of is de jeugd zo matig bij Psv?

Ik vind het geen probleem dat ze Narsingh halen, Een echt in vorm verkerende Sulejmani is minstens gelijkwaardig, en anders hebben we nog een aantal jeugdspelers achter de hand. Ja Ajax heeft vorig seizoen laten zien dat je helemaal niet veel hoeft in te kopen om een succes elftal te hebben.

1 juli 2012 om 19:03

Miki moet op de bank gaan zitten van De Boer. Hij heeft nog maar een contract van een jaar en niet bijgetekend. Die kan hij niet opstellen.

Als hij zijn woorden waarmaakt tenminste.

1 juli 2012 om 19:14

Een sulimanie in vorm??? dat zou dan ook voor het eerst zijn sinds zijn vertrek uit heerenveen.

1 juli 2012 om 19:38

gelukkig is sulejmani geen dure speler xD top argument!

1 juli 2012 om 19:42

En hoeveel hebben jullie ook al weer betaald voor Sulemani?

On: Hoop dat het door gaat prima aankoop voor Psv!

2 juli 2012 om 07:33

Veel verder? 1 punt afgelopen jaar, en nog maar niet te spreken over de voorgaande jaren bij Feyenoord ;

En geen rechtsback? om nou het hele seizoen met Hutchinson daar te spelen... is ook niet alles.

haha competitie nog niet begonnen of advocaatje begint al met de punt naar achteren of terwijl nog saaier voetbal als met rutten en cocu haha

1 juli 2012 om 19:44

Begrijp je zelf wel wat je nu neer zet?

We zullen het gaan zien, met Narsing erbij geloof ik er iig weer wat meer in.

1 juli 2012 om 19:52

In 1 zin jezelf zo belachelijk maken is ook een kunst.
Weet je wel wat voor een onzin je zojuist gepost hebt?
Weet je uberhaupt wel wat de systemen inhouden??
Ik denk dat je er maar 1 woordje van wil snappen en dat is : achteruit.
Verder is het inderdaad hahahaha wat jouw opmerking betreft.
On : Dickie gaat er weer een ploeg van maken , daar ben ik van overtuigd.
Verzaken is bij de kleine generaal geen optie.
Ik hoop dat narcing komt , een van de toptalenten in nederland.
Verder ben ik benieuwd wie psv nog kan gaan slijten .
Toivonen (engeland?) manolev (rusland?) engelaar (vitesse?)
verder zijn ze verlost van isakson en dat marokaans onderkruipsel.
Mochten bovengenoemde vertrekken zal er een mooi potje vrij komen voor een paar versterkingen.

Hè gelukkig Marcel Brands blijft gewoon zijn best doen. En hopelijk ook nog steeds de verkeerde aankopen doen. Hiermee bedoel ik niet slechte voetballers halen, maar meer de verkeerde spelers halen.

En getuige de meeste reaktie's hierboven (een uitzondering daargelaten) holt het Eindhovense gewoon net zoals vorig jaar achter hun leider aan.

Koddig om te lezen, dat er nu een speler aangetrokken moet worden om te zorgen dat Matavz gaat renderen....goed dat je er alsnog achter komt, dat dus eigenlijk in het team van vorig seizoen dus met terugwerkende kracht Matavz een overbodige speler bleek te zijn, overbodig omdat ie niet bediend werd.
Dan haal je nu maar weer een speler voor vele miljoenen, zodat je dan straks ten minste van de rechterzijde hopelijk bruikbare ballen op Matavz krijgt.

Vorig jaar was het hosanna na de transferperiode in Eindhoven. Uiteindelijk bleken er dus toch fouten te zijn gemaakt. Dit jaar in de herkansing op de transfermarkt, goedkoop zal het niet zijn, en voor Eindhoven blijft het hopen, dat uiteindelijk Marcel Brands dit keer wel de goede aankopen doet en dat men volgend jaar mei niet alsnog tot de conclusie komt dat ie weer fouten heeft gemaakt.....

Van Driesje Mertens hoef je vooralsnog niet te verwachten dat ie ineens voorzetten gaat geven...dat is wel (vooral in het tweede deel van het seizoen) gebleken. Maar Dries is niet de enige ego-tripper geweest vorig jaar, Wijnaldum ook net zo goed. Speelt nog steeds veelal met zijn hoofd naar beneden, ogen op de bal gericht en ja dan ontgaat je wel eens waar medespelers staan.
Maar goed... de mogelijke aankoop van Narsingh kan dan iig uitgelegd worden als herstelwerkzaamheden van Brands. Elke euro daarentegen kan maar 1 keer uitgegeven worden. En aangezien vooral verdedigend het niet klopt, welliswaar Jorgensen is gehaald (waarvan je ook maar moet afwachten of ie na bijna een jaar niet spelen als gevolg van een blessure, weer terug komt op oude niveau), maar verder blijft verdedigend alles vrijwel bij het oude.
Hoge verwachtingen van Van Bommel (of het terecht is na het EK valt te bezien) en het verlengen van Bouma...waar je echt geen oorlog meer mee wint....maar wellicht wel goed is in de kleedkamer.

De beste reaktie hierboven vind ik van Doncoxxx reaktie-nummer 53, dacht ik....heeft ook niet voor niets een groen randje gekregen. Terecht dus in mijn ogen.

Narsingh wordt ook gehaald met het oog op de toekomst, als je Narsingh nu haalt, ontwikkeld hij zich, zeker met Advocaat flink door, waardoor die later voor het dubbele geld verkocht kan worden+ met hem gaat Matavz ook veel meer scoren, alleen maar voordelen

''als er niemand vertrekt dan is het niet genoodzaakt versterking te halen'' .. Maar als ze met Narsingh bezig zijn dan lijkt het me wel duidelijk dat er sowieso iemand vertrekt, zoals Toivonen bijvoorbeeld.
Wel grappig dat PSV steeds maar koopt als je ziet waar ze uiteindelijk weer staan..
Lachen toch!?

2 juli 2012 om 00:06

Ze zijn geobsedeerd door het grote ajax, daarom blijven ze maar met geld strooien zonder dat het wat oplevert

2 juli 2012 om 00:16

''als er niemand vertrekt dan is het niet genoodzaakt versterking te halen''

Zeg slimmeke, dit stond ervoor: "psv kijkt naast Narsingh ook nog naar andere spelers ... maar, " Dus dat staat helemaal los van Narsingh. Moeilijk hè, begrijpend lezen.

Narsingh is welkom, omdat het een goede speler is met veel potentie en omdat er op rechts voorin ruimte is. Labyrat valt daar weg. Lens is te wisselvallig en zou zomaar ook kunnen vertrekken.

Maar als Narsingh komt, lach ik inderdaad volop.

'we zijn bezig''ík speel toch het liefst met de punt naar achteren''

Pfffffffff Zo een jaar wordt het dus weer ijj die club uit Eindhoven: 5-4-1 tegen Nec,nac etc en 6-4 tegen de ploegen die om de titel mee doen.

Ik erger me nu al seizoen na seizoen aan PSV maar nu bereik ik een hoogtepunt!! wat een nare anti voetbal club is dat geworden in de loop der jaren!!!!!!

Ook over het transfer beleid:
Dat is er dus niet:beleid!!
Nee daar waar de gezondste club van nederland probeert alles te normaliseren met normale biedingen aan clubs en spelers komt de paniektrein uit eindhoven als een olifant door de porselijnen kast wel ff met hoge bedragen aangestormt tot......................... ze eind dit jaar weeeeeer 15 miljoen verlies draaien en het niet meer verklaart krijgen richting Knvb.

Ze hadden allang in de catogorie die feyenoord heeft verlaten moeten zitten dus ik begrijp niet waarom de Knvb hun het handje boven het hhofd houd

Beste eindhovense moderators: blijf van deze reactie af julllie weten zelf ook dat het wanbeleid gewoon doorgaat!!!!!!

Ik geloof dat het enige wat de niet PSV supporters zich onderhand nog werkelijk afvragen is hoe de financiële situatie van PSV ervoor staat. Maar juist de meest belangrijkste vragen worden niet gesteld. Iedereen die vraagt hoe Narsingh of Maher betaald moet worden stelt eigenlijk alleen maar een oppervlakkige vraag. Dus krijg je oppervlakkige antwoorden zoals de verkoop van Toivonen en een extra transferpotje achter de hand.

Wat mij meer interesseert is hoe het werkelijk met PSV zijn financiële huishouding zit. Ik ben meer geïnteresseerd hoe het staat met de financiële reorganisatie. Over 2010/2011 leed PSV namelijk een verlies van zo'n 15 miljoen euro, en dat was ondanks dat de omzet met 5 miljoen euro steeg. Toen verklaarde men dat men manieren ging zoeken om de inkomsten te verhogen en de kosten te drukken. Ik krijg persoonlijk niet de indruk dat PSV momenteel hard bezig is met saneren. Het zal in eerste instantie ook weinig uitmaken , omdat PSV weet dat de gemeente deal bij de cijfers over 2011/2012 is meegerekend. Maar uiteindelijk zal men toch dat gat moeten dichten , en daarvoor kun je niet alsmaar het geld uit de gemeente deal in de bres gooien.

En nog een mooie vraag, er word beweerd dat PSV een transferpotje van 5 miljoen heeft. Hoe is dat bedrag tot stand gekomen ? Een geheim potje heeft ook herkomst , ergens moet PSV dat geld vandaan hebben. Wanneer en hoe is dat potje tot stand gekomen en is dat bedrag terug te vinden in de financiële cijfers van PSV ?

PSV is zich goed aan het versterken dit seizoen. Advocaat, van Bommel en Zanka het zijn belangrijke factoren voor de opstelling van volgend seizoen. Ik verbaas me er echter wel over dat de sky the limit is op dit moment in Eindhoven. In mijn ogen is narsingh haalbaar, en komt matavz hierdoor beter tot zijn recht. Het is echter wel weer zonde van o.a. Lens (die het goed deed in de spits positie), depay en locadia. Jongens die bij Ajax of Feyenoord zeker al wel meer speeltijd hadden gehad.

Daarnaast verbaas ik mij over de hoge transfersom die men voor Toivonen denkt te vangen. Het aantal doelpunten is erg goed (21), daarentegen ook niet onbelangrijk als nummer 10 heeft Toivonen maar 2 of 3 assist in de competitie (veel te weinig). Als ik scout was zou ik zeker naar het aantal assist kijken als ik op zoek ben naar een nummer 10. Het betekent namelijk dat Toivonen veel in de 16 komt van de tegenstanders (makkelijk op het niveau excelsior, de graafschap etc) maar qua assist/ spelverdeling dus helemaal niks heeft in te brengen. Als je alleen maar op de helft van de tegenstander voetbalt heeft hij een grote meerwaarde, zo niet presteert Toivonen niks. Dit werd bewezen op het EK bij Zweden en in de topwedstrijden van Psv, daarin sneeuwde Toivonen volledig onder. Als vervanger heeft men Maher op het oog, deze lijkt mij onbetaalbaar.

Persoonlijk denk ik dat PSV kampioen wordt, met Ajax als achtervolger. Ik verwacht dat het gat vrij groot is met de rest. Als verrassing tip ik Vitesse dit seizoen!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren