Voetbalzone

De Boer: 'We waren blij geweest als hij de aanbieding had geaccepteerd'

Woensdag, 27 juni 2012 om 14:55

Frank de Boer had graag gezien dat Ismaïl Aissati behouden bleef voor Ajax, maar legt zich neer bij een definitief vertrek van de middenvelder. Woensdag zei de coach tijdens de persconferentie van Ajax dat de 23-jarige Utrechtenaar van hem aan boord had mogen blijven. De club kwam er echter niet met Aissati uit tijdens de onderhandelingen.

Bekijk de voorpagina voor het laatste nieuws.

Poll

Ajax heeft genoeg moeite gedaan om Ismaïl Aissati te behouden

27 juni 2012 om 14:57

Ik verwacht dat Aissati weer terug zal gaan naar Vitesse. Let maar op dezelde week als Rutte bekent maakt dat hij naar Arnhem vertrekt, zal Aissati hetzelfde wereldkundig gaan maken.

27 juni 2012 om 15:03

Ja ik verwacht dat ook, Ik denk af en toe nog terug aan zijn debuut in de CL tegen milan toen hij echt heerlijk speelde als 17/18 jarig jochie, Arsenal had direct intresse en alles wees erop dat dit een hele grote zou gaan worden ergens is hij blijven steken in zijn ontwikkeling en dat vind ik heel jammer, Hopen dat hij bij vitesse veel aan de bak komt en uiteindelijk toch nog een mooie transfer kan gaan maken naar een mooie buitelandse club.

Ik wens Aissati veel succes en heb echt bewondering voor zijn vechtlust bij jong ajax, Waar hij wekelijks uitblinker was en dat werd beloont met een oproep voor het eerste elftal als hij ooit terug komt in de arena met vitesse krijgt hij van mij iniedergeval een mooi applaus !!

27 juni 2012 om 15:12

geweldig knap van jullie. de hele wereld heeft kunnen lezen dat vitesse al ruime tijd contact met hem en ome sigi heeft dus zo een scoop is dit niet.

aissati jongen je hebt groot gelijk, als je elders meer pegels kan verdienen moet je gaan, want bij ajax zal je nooit basisspeler worden. bedankt voor je bijdrage aan de 31e en vooral voor die heerlijke goal tegen psv!

27 juni 2012 om 20:06

dat is zijn niveau, hij kan daar redelijk verdienen, geruchten doen al langer de rondte. done deal waarschijnlijk ja.

Verder gun ik hem het beste, ik ben blij dat ajax niet is ingegaan op de tegenaanbieding. als het zo is als frank de boer zegt, en ze hadden heel wat water bij de wijn moeten doen, kunnen ze dat transferbudget beter gebruiken voor een speler die meer nodig is. CV / vleugelaanvaller.

Tot slot wordt ik zo ziek van al die eikeltjes van zaakwaarnemers. Ze hebben enorme waffels in de media, terwijl ze de makkelijkste baan ter wereld hebben. Enige drempel is dat je het jezelf kan aandoen om zo laag te zitten.
uitmelken van sport, andermans talent en carrières verknallen.

Chapeau!

28 juni 2012 om 14:44

@ Clckworkorange

Ik kan je uit vrij betrouwbare bron vertellen dat Aissati alleen onder belachelijke omstandigheden bij vitesse wilde blijven. Het is gewoon een geldwolf.

27 juni 2012 om 14:59

hadden ze meer moeten bieden beste frank nu gaat ie weg en mag ajax een opvolger gaan zoeken... had dan t geld aan aissati gegeven.... krijgt ie nu waaarschijnlijk bij vitesse echt jammer

27 juni 2012 om 15:03

@ the-fan

Opvolger? Aissati heeft het goed gedaan, maar Ajax heeft voldoende alternatieven die op zijn posities uit de voeten kunnen. Ajax wil nog een rechtsbuiten halen en heeft Schone al gehaald. Daarbij komt Klaassen eraan en begint ook Serero aan de deur te kloppen.

27 juni 2012 om 15:08

als ik hem was zou ik niet tekenen als hij gaat tekenen moet hij wel weten als je uitvorm bent laat Ajax je in de steek

27 juni 2012 om 15:11

@ vanbastenh

Als je uit vorm bent dan laat iedere club je buiten de basis. Onzinargument dus. Aissati was bij Ajax goed af zoals het 't laatste halfjaar ging. Hij wilde in principe ook blijven, maar de tijden zijn voorbij dat Ajax voor niet basisspelers grote salarissen wil betalen.

27 juni 2012 om 15:19

ja maar Ajax haalt je dan ook niet meer terug als je uitvorm bent

27 juni 2012 om 15:21

@ vanbastenh

Hoe is Aissati dan terug gekomen in Ajax 1?

27 juni 2012 om 15:27

Als je uitvorm bent laat Ajax je in de steek? Sorry hoor maar dat zien hebben we de afgelopen jaren wel gezien. Volgens mij heeft ajax nog steeds vertrouwen in de kwaliteiten van Sulejmani en willen hem graag bij Ajax houden.
Het verschil is, waar Sulejmani zo ver ik weet salaris in wilt leveren om bij Ajax te blijven en zich te bewijzen wilt Aissati(lens) dit niet. Jammer maar helaas. Iedereen zijn eigen keus.

27 juni 2012 om 16:22

Ik bedoel een paar jaar

27 juni 2012 om 16:26

Mee eens. Zo'n gezeur dit van die zaakwaarnemer. Hij krijgt gewoon een bod wat bij z'n positie past. Het is nou niet zo dat hij in die 4 jaar zoveel heeft bijgedragen aan Ajax. Een beetje realiteitszin zou geen kwaad kunnen.

Ik snap dat zo'n zaakwaarnemer het hoogst haalbare wil halen, maar je moet ook wel kijken naar de waarde van je client.

Ajax is juist duidelijk. Je hebt 't goed gedaan 't laatste half jaar, dus we willen je de kans geven dat voort te zetten. Hier heb je een bod wat bij jouw positie past. Maar verder gewoon wel stellig en duidelijk zijn: dit is 't. We gaan niet meer betalen.

Ajax heeft al herhaaldelijk aangetoond je salaris te verhogen bij goede prestaties. Maar schijnbaar is er geen voetballer meer op deze wereld die snapt wat "loon naar werken" betekend.

Maargoed, pest is ook dat hij z'n wil waarschijnlijk wel elders krijgt. Dat is verder ook z'n goed recht, maar ga dan niet lopen piepen dat Ajax hier niet aan meedoet, en dan Hamdoui er nog 's bijpakken wat niet relevant is en overigens 't resultaat van z'n eigen ego, niet dat van Ajax.

27 juni 2012 om 15:03

Daarvoor in de plaats haal je al Schöne. Hoeveel meer mensen wil je hebben. Aissati blijft een middenvelder. Vind het een goede voetballer, maar leid op cruciale momenten balverlies.

27 juni 2012 om 15:06

is toch niet tevergelijken schone met aissati....en hen-nie we zijn op 3fronten as seizoen actief... en een serrero? aub en klaassen moet zich nog bewijzen

27 juni 2012 om 15:55

De jonge jongens moeten zich allemaal nog bewijzen. En Aissati heeft dat helaas te weinig gedaan om die plek bezet te houden. Dit is gewoon een juist beslissing van Ajax.

27 juni 2012 om 18:57

Aissatie heeft zich ook nog steeds niet bewezen.
Is geen basisspeler en denkt ook nog even dat hij met de interesse van Vitesse een beter contract er uit kan slepen.
Daarbij zijn er genoeg vervangers voor hem.
Serrero, klaassen, rits,de jong, schöne, Eriksen Jansen.

27 juni 2012 om 15:03

Ajax voert onder Frank voor het eerst in jaren juist een verantwoordelijk beleid. Take it or leave it, de macht van de spelers op economisch vlak is al extreem groot.

Zoals de situatie Narsingh, al vrees ik dat de ouderwetse handelsgeest van Ajax die jongen in no time binnen had gehaald, met de positieve economische gevolgen van dien bij een toekomstige transfer. Al heeft dat ook een waslijst aan overbetaalde spelers opgeleverd.

27 juni 2012 om 15:11

das waar wat je zegt ... maar doen ze mounir weg en komt er geld vrij om deze jongen tebehouden die ons een grote bijdragen gaf in de titel... maar nee ipv daarvaan laten we elham met 1.8miljoen lekker in het 2e spelen

27 juni 2012 om 15:57

El Ham laat zichzelf met 1.8 in het tweede spelen. Dat is oude koeien uit de sloot halen. MEH heeft in deze situatie niks met Aissati te maken. Het geld dat vrij zou komen door Meh's vertrek zou bovendien beter besteed kunnen worden.

27 juni 2012 om 15:04

aissati zat op de bank het grootste deel van het seizoen ik denk dat een jeugdspeler dat ook wel kan doen en aissati deet het leuk maar kan het niveau gewoon niet aan

27 juni 2012 om 15:11

Aissati kan het niveau wel aan anders had hij niet gescoord tegen PSV en Heerenveen

27 juni 2012 om 17:20

Aisatti heeft goed gespeeld de laatste wedstrijden en is zeer waardevol geweest voor Ajax. De Boer geeft ook aan dat hij daarom had mogen blijven, maar niet tegen iedere prijs. Logisch als je van de 4 seizoenen slechts een gedeelte van één seizoen goed genoeg hebt gespeeld.

27 juni 2012 om 18:58

Wauw 2 goals.
Stuur hem naar barcelona of Madrid.

27 juni 2012 om 15:07

nee kerel, dat is precies wat ajax niet had moeten doen. ajax is compleet naar de klote geweest en er bovenop gekomen door vast te houden aan een filosofie ondersteund door simpele principes. een belangrijke daarvan is financieel beleid. hoe kan je nou succes hebben of serieus genomen worden als je daar bij de eerste de beste tegenvaller van afwijkt?

spelers moeten duidelijkheid hebben: dit is wat je bij ajax kan verdienen, meer niet. als je het niet genoeg vind zijn er inderdaad clubs zoals vitesse die meer betalen, prima, succes.

zelfde geldt voor narsingh toch? prachtspeler die iedereen er graag bij heeft. maar als hij een uitzonderingspositie wil qua salaris en je hapt toe is het eind zoek. want elke speler met wie je contractbesprekingen aan moet neemt het hoogst haalbare als uitgangspunt. bovendien, een miljoen op die leeftijd lijkt me nog niet misselijk. die gasten moeten graag voor ajax spelen, of niet. laat het geld smijten zonder resultaat maar aan anderen over.

27 juni 2012 om 15:34

Helemaal mee eens!

27 juni 2012 om 15:11

Sorry, maar Aissati was een van de grootverdieners en bij Ajax vonden ze (volledig terecht) dat dat gezien de kwaliteiten van hem gewoon niet terecht was. Daardoor kreeg hij een verlaagde aanbieding, waarin hij, zoals de Boer zegt, kon verdienen wat Ajax het waard vind om hem te betalen. Is hij het daar niet mee eens en wil hij meer, dan kan hij heel simpel een andere club gaan zoeken.
Ik heb echt respect voor Aissati, zeker gezien hoe hij zich heeft terug geknokt afgelopen seizoen, maar voor iedere speler zijn er grenzen qua salaris en door falend beleid de afgelopen jaren heeft Aissati een tijd lang een contract gehad dat ver boven die grens lag. Nu krijg hij een aanbieding die op de grens ligt en dan is het accepteren of wegwezen en die keuze is dus nu gemaakt. De club die moet betalen bepaalt waar de grens ligt in dit geval, dus als een andere club wel bereid is Aissati grof geld te betalen dan is dat prima, maar Ajax heeft daar dus blijkbaar geen zin meer in.
Geen probleem, ik wens Aissati het beste en Ajax heeft voldoende alternatieven dus valt ook niets te verwijten.

27 juni 2012 om 15:02

Die Sigi Lens zet zichzelf dus te kijk.

Ajax heeft naar de mogelijkheden een goed bod gedaan (vergeet niet dat Aissati in principe geen basisspeler is). Als je dan een tegenbod ontvangt van Lens en Aissati dat ver verwijderd is van je oorspronkelijke aanbod, dan moet je hem laten gaan. Ik vind het dus vrij logisch, maar begrijp niet wat dit met gedrag te maken heeft? Dus als een club niet biedt wat Sigi Lens wil dan is er sprake van slecht gedrag???

27 juni 2012 om 15:13

want Ajax is natuurlijk heilig en doet nooit iets verkeerd.. het zijn altijd de zaakwaarnemers..

Pfff.. Wat een onzin toch altijd dat mensen precies weten hoe de vork in de steel zit. Ik denk dat ajax zeker niet de makkelijkste is, zeker gezien het feit hoe ze el Hamdoui behandelen.. Klopt natuurlijk helemaal niets van

27 juni 2012 om 15:21

@ bassethound

Wat heeft Ajax dan fout gedaan? Vertel het dan eventjes meteen erbij. Ajax heeft een bod gedaan en heeft het tegenbod van Lens niet positief beantwoord waardoor Aissati dus transfervrij is. Lijkt mij volkomen logisch en los te staan van andere zaken.

27 juni 2012 om 15:22

Klopt wel wat je zegt, maar zo goed als geen enkele zaakwaarnemer kiest voor een carriere...ze zijn allemaal op geld uit.
Die jansen vind ik wel een goede zaakwaarnemer.

27 juni 2012 om 15:29

Lens overkomt het nu al twee keer. Hij wil zelf gewoon veel geld overhouden, zie ook de transfer van El Hamdoui. Deze spelers heeft Ajax voor de breedte, dus waarom dan heel veel geld in investeren?
Vroeger was het een eer voor Ajax uit te komen en deed je daarvoor wel eens water bij de wijn. Nu gaat het alleen om geld en is het mooi om een tegenbod te doen die heel ver van het bod van Ajax af ligt. Om zo nog eens extra geld binnen te krijgen.

Ajax zal ook zeker niet de makkelijkste zijn. Maar zaakwaarnemers ook echt niet.

27 juni 2012 om 16:25

Ajax is inderdaad heilig binnen de eigen deuren! Ajax is hier de baas en bepaald wat Aissati mag verdienen. Als Aissati daar niet mee akkoord gaat, prima toch? Wat is daar verkeerd aan? Ajax bepaald alles binnen zijn eigen deuren en spelers met zaakwaarnemers dansen binnen die deuren naar de pijpen van Ajax. Bevalt het je niet? Zoek als zaakwaarnemer een oplossing waar de baas Ajax mee kan leven!

27 juni 2012 om 19:44

Zo zo zo, hen_nie.

Jij bent een echte insider, niet?

Een tegenbod dat ver verwijderd is van het oorspronkelijke aanbod..... volgens jou.
Je maakt me nieuwsgierig!
Wat was dan het oorspronlijke bod en wat het tegenbod? In euro'tjes graag...

27 juni 2012 om 22:45

@ oleguapa

Dat weet ik niet, maar dat was toch echt wat Frank de Boer op de persconferentie zei. Dus wat dat betreft had je beter niet kunnen reageren en de persconferentie kunnen bekijken.

27 juni 2012 om 15:02

Sigi Lens baalt gewoon dat hij nu centen misloopt. Nu moet hij een transfervrije speler slijten. EN dat levert natuurlijk maar een paar centen op. Een driejarig contract bij Ajax had zijn zakken wer wat verder gevuld. En in plaats van zijn verlies nemen, gaat hij ouderwets zwartepieten.

Succes Sigi!

27 juni 2012 om 15:04

Die Lens, die baalt natuurlijk als een stekker want nu loopt hij weer even zijn commissie van het voorgestelde salaris mis, net als dat hij bij El Ham een hoop geld mis liep!! Dat is gewoon de frustratie van een zaakwaarnemer maar Ajax heeft groot gelijk. Dit is de aanbieding en dit kun je maximaal verdienen als je bij Ajax wilt blijven voetballen. Anders houdt het op helaas, graag in een Ajax-shirt of niet, take it or leave it!

Prima beleid. Het moet afgelopen zijn met de oren laten hangen naar de eisen van de spelers waardoor de clubs in financieel noodweer komen.

Misschien komt het nog goed voor Aissati en Lens en meldt zich een mooie buitenlandse club voor hem die wel dat salaris wil betalen. Dat is hem wel gegund na het afgelopen seizoen. Heeft zich knap terug geknokt in de basis na een periode bij jong Ajax.

27 juni 2012 om 15:13

Waarom zie ik altijd toch dat Aisatti zich heeft teruggeknokt? Dat heeft hij helemaal niet gedaan. Het was eerder dat Ajax belachelijk veel geblesseerden had en daardoor bij gebrek aan beter Aisaitti maar een kans wou geven, iemand die al op het hoogste niveau had gespeeld.

Dat is niet terugknokken, dat is iemand erin zetten omdat je niks anders hebt. Maar misschien heb ik de situatie verkeerd begrepen..

27 juni 2012 om 15:20

Tuurlijk hebben de blessures een rol gespeeld bij het terughalen van Aisatti. Maar hij verdiende het ook, werkte gewoon hard door bij Jong Ajax en blonk daar wekelijks uit. Ozbiliz en Ebecilio hebben basisplaatsen gehad door blessures, maar Aisatti heeft zich daar boven geknokt. Nieuwe kansen in het voetbal komen altijd door andere spelers die uitvallen / uit vorm zijn, dus dat is niets nieuws. Hij heeft wel zijn kans gegrepen en dat heeft ervoor gezorgd dat hij volgens Ajax een nieuw contract voor 3 seizoen verdiende. Daar zou ik al heel erg blij en trots op zijn als ik Aisatti was. Maar om dan een tegenvoorstel te gaan doen die ver van het limiet af ligt, ja dat is dan wat teveel van het goede. Ik begrijp het volkomen van Ajax. Jammer Sigi!

27 juni 2012 om 17:20

Daarvoor in de plaats moet Aissati ook wel wat doen. Hij komt niet zomaar weer terug bij de selectie. Aissati liet toch ook Ebecilio en Ozbilliz op de bank. Natuurlijk terecht, maar die twee zaten al bij de selectie. Verder had Ajax er ook voor kunnen kiezen om Lodeiro, Lukoki, Fischer of de Sa erin te zetten.

Anderzijds had Ajax ook in de spitspositie een probleem en werd El Hamdaoui niet terug gehaald bi de selectie, omdat hij niet presteerde.

27 juni 2012 om 15:04

Waar zaakwaarnemers wel niet goed voor zijn. Van de 4 jaar maar 1 seizoenshelft op zijn top kunne presteren, vervolgens bied Ajax je een 3 jarig contract aan maar meneer vind dat niet genoeg en doet een tegenvoorstel.

Wellicht had hij dit moeten overdenken en ipv naar de centen te kijken, kijken naar zijn prestaties en mogelijkheden. Vind Aisatti meer aanvulling dan echt een versterking voor Ajax.

27 juni 2012 om 16:06

Dit lijkt me inderdaad het punt dat de relatie tussen Ajax en Sigi Lens tot een absoluut nul punt bereikt is. Dit lijkt me ook een van de(!) redenen dat een overgang van Drenthe naar Ajax onmogelijk is.

27 juni 2012 om 15:04

Zal wel flink uit elkaar gelegen hebben dan, want een speler als Aissati doe je lijkt mij niet zomaar weg. Maar de tijden dat clubs alles kunnen bieden is ook wel voorbij dus ik vind het ook wel goed dat Ajax een grens steld.

27 juni 2012 om 15:04

Zo'n zaakwaarnemer moet zelf eens normaal doen ipv naar ajax te kijken. Vooral meneer Lens. Mounir is gewoon een geldwolf die al lang in Italië kon voeballen voor 1mil per jaar. Maar ze moesten beiden weer meer hebben. Aissati mocht blijven maar moest waarschijnlijwel inleveren. Als ze dan zelf weer met een te groot tegenbod komen, dan kijkt ajax wel verder in deels eigen jeugd. Da is verstandig meneer Lens, en niets meer en niets minder.

27 juni 2012 om 15:10

Utrechtenaar? Issie uit de kast dan?

On: Waarschijnlijk zal hij bij Vitesse ook een belangrijkere rol kunnen spelen, dan kan hij na een goed seizoen meer in de kijker zijn gespeeld dan bij Ajax, mogelijkerwijs. Voor Ajax leuk voor de breedte, maar vast zou hij het dit seizoen toch weer niet maken.

27 juni 2012 om 15:28

ja meneer Lens en bij ajax lopen ze ook al een tijdje mee en weten dat geldwolven als jij denken dat clubs alles willen betalen voor spelers. Maar nu krijg je nu de rekening gepresenteerd heb jij je hand overspeeld en wil de oud werkgever niet eens meer met jou en je client praten. Dan heb je toch wel wat uit te leggen volgens mij. Hopenlijk doet aissati zn ogen open, want ik kan me niet voorstellen dat ze bij bv vitesse meer betalen dan ajax.

27 juni 2012 om 15:44

Dit is logisch dat het niet zou lukken, stel Aissati verdiend nu 1.2 miljoen per jaar en krijgt een nieuwe contract met het bedrag 800.000 per jaar wat doe je dan als speler. Je kan toch niet verwachten van een speler dat hij erop achteruit wilt gaan maar eerder vooruit. Als je een speler zo graag wil behouden dan geef je op zijn minst zijn huidige salaris. Ik zou als ik Aissati was lekker naar het buitenland gaan en misschien wel naar Duitsland.

27 juni 2012 om 15:47

Op zijn minst zijn huidige salaris. Dat salaris werd 4 jaar geleden betaald toen de hemel de limiet was en Marco van Basten er 30 miljoen doorheen mocht smijten. De tijden zijn verandert en alle Nederlandse clubs zitten in zwaarder weer. Bovendien heeft Aisatti in de drie jaar daarna absoluut niet laten zien wat er van hem verwacht werd met zo'n hoog salaris. Alleen het laatste half jaar heeft hij goed gespeeld. Vind het dus allerminst redelijk dat hij wat in moet leveren, hij moet al blij zijn dat hij uberhaupt al een nieuw contractvoorstel kreeg.

27 juni 2012 om 16:12

Dus als jou werkgever aangeeft dat hij je dolgraag wil houden en een hele goede werknemer bent, maar in verband met bezuinigingen kan ik je alleen minder bieden dan je huidige contract. Accepteer je dat dan om van bijv. 2000 netto per maand naar 1500 te gaan verdienen kun je toch niet maken tegenover je werknemer, dan ben je toch niet meer gemotiveerd om naar je werk te gaan.

"we waren blij geweest als hij de aanbieding had geaccepteerd.”
Dan zou ik Ajax zeggen waarom biedt je hem een contractvoorstel aan die ver onder ze huidige contract is. Kun je hem beter geen contract aanbieden, de statement van F. de Boer geeft al aan dat het aanbod laag was.

27 juni 2012 om 16:55

Ja lekkere vergelijking ook.

Stel dat hij van 1 miljoen naar 750k terug gaat. Daar kun je nog steeds vorstelijk van leven. Als je van 2000 euro naar 1500 euro netto teruggaat kom je echt wel in de problemen met je hypotheek, vaste lasten etc. Bovendien kun je natuurlijk altijd naar een andere werkgever.

Aisatti en Lens hebben gegokt en verloren. Aisatti heeft een mooie bijdrage geleverd en Ajax wilde dat belonen met een drie jarig contract met een prima salaris maar dat was kennelijk niet voldoende.

27 juni 2012 om 16:27

Ajax wil hem helemala niet zo graag behouden, Ajax wii hem er wel bijhouden voor een lager salaris. Wat is daar onduidelijk aan? Wie ben jij wel niet om te bepalen wat Ajax moet overhebben voor hem?

27 juni 2012 om 16:52

Als je iemand niet wilt houden bied je hem geen contract aan?? Sinds wanneer blijft een speler bij een team voor een lager salaris, dan mankeert er iets wel met die speler nooit dus!!!!! Het is toch vrij logisch dat Narsingh ook al niet meer wil komen, ze verdienen niets bij Ajax.

27 juni 2012 om 15:49

Die Marokkanen zijn wel erg geldgericht hier in Nederland zeg, echt niet normaal en dan zeggen dat Nederlanders van die gierige mensen zijn!?

Noem eens één Marokkaan die niet moeilijk doet over geld?

27 juni 2012 om 16:29

Het is in dit geval niet eens de grootste schuld van deze jongens. Ze hebben een zaakwaarnemer ie zijn hand heeft overspeeld, overal hoge fee wil verdienen bij transfers en denkt binnen de deuren van Ajax de baas te zijn. Helaas, Ajax is de baas en heeft Aissati een aanbieiding gedaan voor 3 seizoenen, maar wel 4 ton inleveren op zijn huidige salaris van 1,2 miljoen euro. Niet akkoord? Prima! Deurtje verder kijken.

27 juni 2012 om 16:49

Zou jij 1/3 van jouw salaris inleveren dan als je een grote bijdrage hebt geleverd aan het binnenhalen van een grote opdracht (kampioenschaal) als je naar het bedrijfsleven verplaatst?

27 juni 2012 om 17:17

Een grote bijdrage???? 16 wedstrijden 2 doelpunten,dat is nou niet bepaald indrukwekkend en is zeker niet zo een grote bijdrage als sommige mensen hier op VZ willen doen geloven.
Tuurlijk was zijn goal tegen PSV belangrijk,maar veel meer waarde als dat heeft hij niet gehad.

27 juni 2012 om 18:00

Nou, voor 800.000 euro per jaar ben ik best bereid om hard te rennen, ik weet niet hoe het met jou zit, maar de gemiddelde Nederlander zou voor dit geld ook zijn uiterste best doen.

Sterker nog, velen zouden het gratis doen als ze de wetenschap hebben dat ze de 3 jaar ervoor voor meer dan 3,5 miljoen euro hebben gekregen zonder daar veel terug voor te hebben kunnen geven.

Bij Vitesse liep het eerder ook al mis voor hem omdat hij schijnbaar te veel geld vroeg en kijk wat hij geleerd heeft!

27 juni 2012 om 18:09

Zijn bijdrage heeft een rendement van een half seizoen op 4 seizoenen.....
Dat is een achtste van hetgeen Ajax heeft begroot toen ze hem kochten. Dan mag je salaris toch ook wel iets zakken bij een nieuwe aanbieding bij slechtere financiële omstandigheden?

27 juni 2012 om 16:47

Nee, van Bommel was niet geldgericht toen hij PSV verliet en hen geen cent gunde itt Afellay.

27 juni 2012 om 17:58

Van Bommel was niet onrealistisch, dat zijn veel Marokkanen de afgelopen jaren wel geweest.
Kijk naast Aisatti, de afgelopen 3 jaar 3,5 miljoen euro rijker als ik het goed begrijp terwijl hij in al die tijd nauwelijks iets heeft betekend voor Ajax, ja nu eindelijk 2 doelpuntjes.lees ik nu.
Ik weet het niet hoor, maar ik gok zo dat hij tijdens zijn verhuurperiode nog meer gescoord heeft, moet dat verspreid over 6 seizoenen dan 6 miljoen euro kosten? Als ja, dan lijkt me dat vorstelijk betaald.

27 juni 2012 om 16:58

Het is niet zo verwonderlijk meneer Lens is nou eenmaal de anti ajacied die heeft gegokt met een achterlijk tegenaanbod en dat Ajax het dan voor gezien houd vind hij vreemd maar goed met Hampie was hij ook al zo bezig.

27 juni 2012 om 17:10

aissati ik gun je het beste je hebt je als een geweldige prof gedragen ook na hoe ze met je om zijn gesprongen bij ajax en hoop dat je na je volgende club nog naar een leuke buitelandse club kan om je zakken tevullen dat heb je verdiend!

27 juni 2012 om 17:19

de enige die waarschijnlijk in deze ,zijn zakken gaat vullen is Lens .
Spelers zijn vaak gewoon speelballen van zaakwaarnemers ,die onderhand is moeten gaan beseffen dat overal de hand steeds meer op de knip gaat

27 juni 2012 om 19:01

Jah klopt wat je zegt snap echt niet wat die zaakwaarnemenrs toevoegen het zijn alleen maar gelfwolfen die helemaal niet aan de speler denken kijk maar naar bouy van ajax ellia enz genoeg spelers die te snel naar een tegrootte club gaan en dat alleen maar omdat de zaakwaarnemer er dan veel geld op verdiend!

27 juni 2012 om 17:13

Sigi Lens hahaha, die loopt altijd naar de media als zaken niet zo lopen als hij denkt.

Ajax zal beslist een redelijke aanbieding hebben gedaan, hoewel ik er van uit ga dat de bomen wat minder hoog groeien dan in het verleden. Alleen Lens denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft en gaat andere eisen stellen. Die legt Ajax naast zich neer en is er direct klaar mee, begrijpelijk.

Over Elhamdaoui ....... DIe wilde nadat er een deal was met een andere club nog even bij Ajax verhaal gaan halen door er financiëel een slaatje uit te slaan. En dus krijg hij samen met vriend Lens het deksel op de neus. Gevalletje terecht.
Ik zou me als ik prof was nog wel een keer op mijn kop krabben voordat ik met Lens in zee zou gaan als zaakwaarnemer.

27 juni 2012 om 21:43

Ja, en Ajax loopt ook zelf naar de media als zaken niet zo lopen als zij willen (zie El Hamdaoui). Wat wil je hier nou mee zeggen? Alsof Lens niet serieus te nemen is. Hij wil gewoon het beste voor zijn cliënt en meestal komen club en zaakwaarnemer daar wel uit, hoor, als er bereidheid is van beide kanten. Maar Ajax begint zo langzamerhand een reputatie te krijgen van gierigaards, en dat pikken spelers en zaakwaarnemers gewoon niet. Als Ajacied schaam ik me voor de positie die mijn club keer op keer inneemt tegen jongens die van grote waarde kunnen zijn.

28 juni 2012 om 18:01

Het is wel duidelijk ja, dat ik Lens verre van serieus neem. Dat is alleen een zakkenvuller, dat blijkt wel.

Bij Ajax lekt nog wel eens wat uit ja, vooral in het verleden. Maar over transfers zijn ze meestal secuur en discreeet. Meh, Aisatti hebben simpelweg hun hand overspeeld, met dank aan hun "goede" zaakwaarnemer.

En ik heb geen enkele reden om me te schamen voor de werkwijze van Ajax. Sterker nog, ik vind het klasse dat ze een bod neerleggen wat redelijk is en dan zeggen take it or leave it. Duidelijk en goed beleid, uitgaande van de redelijkheid van het bod.

28 juni 2012 om 19:44

Maar dat is geen onderhandelen. Wat is dat voor arrogant zakendoen? Op deze manier gaat Ajax alleen maar spelers mislopen, let op mijn woorden. En dat allemaal omdat Frankie arrogant wordt nadat ie per ongeluk kampioen is geworden met jeugdspelers die veel te vroeg gebracht zijn.

27 juni 2012 om 17:56

Goede beslissing van ajax. Ben benieuwd wat er met aissati gaat gebeuren... ik denk dat rkc wel geinteresseerd is...

27 juni 2012 om 18:41

Denk niet dat dit een gemis is voor Ajax, hij zal zijn heil wel gaan zoeken bij een andere eredivisieclub.
Toch jammer was vroeger een groot talent bij Psv.

27 juni 2012 om 21:45

Dramatisch dit. De Boer laat hiermee zien dat hij Aissati altijd als voetveeg heeft gezien. Eerst mocht hij gewoon naar het 2e, heeft nooit een eerlijke kans gehad omdat hij wegens persoonlijke omstandigheden er niet bij was aan het begin van het seizoen (schandalig dat hem dat kwalijk genomen werd), toen iedereen of geblesseerd was of hopeloos uit vorm heeft Aissati een paar goede wedstrijden gespeeld en nota bene de wedstrijd tegen PSV opengebroken, en nu doen ze hem een lachwekkend contractvoorstel zodat hij zelf wel naar de achterdeur loopt. Wat een schande.

28 juni 2012 om 14:17

Vindt het jammer dat aissati niet bij ajax kan blijven, maar sigi lens, moet hierbij niet het mehke bijhalen. Dat zijn zij toch wel zelf eigen schuls aan. Het is normaal, wanneer het te veel uitelkaar ligt, dat de wegen scheiden. Hopelijk komt hij goed terecht.

28 juni 2012 om 15:05

Ik zou graag zien dat psv hem terughaalt.

Hij ging destijds weg omdat hij wienig speelminuten kon maken omdat affelay de voorkeur kreeg.

ik herrinner mij nog een wedstrijd tegen milaan dat hij pirlo de hele wedstrijd uitschakelde. heerlijk!

gift em nog een kans! een middenveld met strootman, van bommel en aissati zou niet mistaan

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Ajax

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
1.Ajax7652
2.PSV6960
3.Feyenoord6926
4.Vitesse6426
Voor de complete stand: Eredivisie
SpelersPositieW
Daley BlindVerdediger342
Siem de JongMiddenvelder3412
Toby AlderweireldVerdediger332
Christian EriksenMiddenvelder3310
Lasse SchöneMiddenvelder326
Ricardo van RhijnVerdediger310
Voor de complete selectie: Clubpagina Ajax.
Programma 
Uitslagen
Voor de alle wedstrijden: Clubpagina Ajax.

39 fans
Middenvelder, 24 jaar

In de wandelgangen

Woensdag 19 juni
Galatasaray dreigt slachtoffer te worden van de dadendrang van AS Monaco. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.328125 seconden.