Voetbalzone

Giroud spreekt over Van Persie: ‘Ik kom niet om zijn plek in te nemen’

Woensdag, 27 juni 2012 om 12:56

De komst van Olivier Giroud werd met gejuich begroet door de volgers van Arsenal, maar ook met gefronste wenkbrauwen. Komt de topschutter van de Ligue 1 misschien als vervanger van Robin van Persie? Nee, zo benadrukt de 25-jarige van Montpellier overgenomen spits.

/

“Als je naar een grote club gaat, weet je dat er al een fantastische spits loopt”, laat Giroud optekenen in de krant L’Équipe. “Ik weet wat ik kan verwachten. Van Persie is een fantastische speler die het afgelopen seizoen uitmuntend heeft gedaan. Hij zit al acht jaar bij Arsenal, ik hoop dat ik tijd krijg om me aan te passen en te verbeteren.”

“Ik ga hoe dan ook niet naar Arsenal om zijn plaats in te nemen”, klinkt het. Giroud kon ook naar Chelsea, maar koos toch voor Noord-Londen. “Chelsea is een mooie club, maar ik heb niet het idee dat manager Roberto Di Matteo me echt kent. Bij Arsenal steekt men veel tijd in een speler voordat men hem contracteert”, besluit de aanvaller.

Poll

Arsenal kan Olivier Giroud goed gebruiken

27 juni 2012 om 13:00

Geweldige speler. Blij dat hij Arsenal boven Chelsea verkoos.

27 juni 2012 om 13:01

Eens, ik vind dit ook zo'n typische Wenger aankoop.

27 juni 2012 om 13:07

Ja dat zat ik ook al te denken.

Echt typisch weer zo'n Arsene Wenger aankoop. Alleen ik vind ook dat het nu echt tijd voor echte versterkingen. Maar het enigste wat Arsenal op dit moment nog nodig heeft, is 'n linksback. Want ik ben niet weg van Kieran Gibbs en Andre Santos.

Doe mij dan maar iemand als Leighton Baines.

27 juni 2012 om 13:07

Ja dat zat ik ook al te denken.

Echt typisch weer zo'n Arsene Wenger aankoop. Alleen ik vind ook dat het nu echt tijd voor echte versterkingen. Maar het enigste wat Arsenal op dit moment nog nodig heeft, is 'n linksback. Want ik ben niet weg van Kieran Gibbs en Andre Santos.

Doe mij dan maar iemand als Leighton Baines.

27 juni 2012 om 13:18

Gibbs is nog jong en moet nog groeien.. ten slotte heeft hij wel Champions League voetbal gered met zijn late tackel tegen WBA

27 juni 2012 om 13:38

Ik vind het juist alles behalve een wenger aankoop, veel mensen hier vergelijken hem met chamakh, maar chamakh had er nog nooit meer dan 10 in een seizoen gescoord volgens mij... Wenger haalt nu eindelijk eens een speler van wie je kunt verwachten dat hij er direct staat, en niet eens voor zoveel geld!(das dus wel weer wenger)

27 juni 2012 om 13:47

Giroud is de verbeterde versie van Chamakh, hopelijk gaat hij het wel redden.

27 juni 2012 om 14:24

@hyper-hidde

Helaas voor jou, 16 goals is tot nu toe zijn top bij Bordeaux geen 10.

27 juni 2012 om 16:13

Precies, Giroud is geen B-garnituur, moge dat duidelijk zijn.

Giroud had een succes percentage van 19.8 tot eind januari, in vergelijking met Robin, die een succes percentage van 19.2 had, voor zijn tijdelijke vormdip.

Daarbij staat hij bekend om winnende goals te maken in grote wedstrijden:
PSG Coupe De France, St Ettiene Ligue 1

Zijn statistieken behoren dus niet aan die van B-garnituur, toch is het altijd afwachten of zo;n speler het daadwerkelijk redt.

27 juni 2012 om 13:05

Volgens mij kwam Oliver Giroud ook tekort voor Chelsea.

Bij Arsenal past hij goed, ik zou hem wel in de aanval willen zien met Robin Van Persie en Lukas Podolski. Maar Arsenal speelt in 'n 4-4-2 formatie, en dan zou ik met Giroud en Van Persie als diepe spitsen spelen.

Lukas Podolski en Alex Oxlade Chamberlian of Theo Walcott spelen met de punt naar voren.

Szscenny
Sagna
Koscielny
Vermaelen
Aankoop/Gibb
Walcott/AOC
Wilshere
Song
Podolski
Giroud
Van Persie
27 juni 2012 om 13:06

Ik snap je niet.....als je tekort komt voor Chelsea, kom je al helemaal tekort voor Arsenal. Arsenal is in vele opzichten een veel beter team dan Chelsea, kijk de ranglijst er maar op na bjivoorbeeld. Dat Chelsea de Champions League won is, zoals iedereen heeft gezien, enorm veel geluk geweest.

27 juni 2012 om 13:09

Nou ik vind dat Arsenal toch wel iets minder is dan Chelsea.

Bij Chelsea zijn het meestal echt dure en goede aankopen. Bij Arsenal zijn het meestal redelijke spelers, en acht van de tien keer haalt Arsene Wenger 'n speler uit de Franse Competitie.

En ik zie Arsenal niet zo gauw meer dan dertig miljoen betalen voor 'n speler, Chelsea wel.

Ik hoop dat je me nu begrijpt;

27 juni 2012 om 13:17

Chelsea minder dan Arsenal.. en dan worden ze 6e? in de competitie yeah right.. En jij zegt meteen dat Dure aankopen goede aankopen zijn uhu.. Wenger weet wat hij doet, en hij moet met het budget van Arsenal werken omdat de voorzitter / bestuurders graag winst willen maken maar niets in de club willen steken.. Maar over Dure aankopen, hoeft nog niet meteen goede aankopen te zijn.

Ik noem 1 speler waar dat al uit blijkt.. Torres.

Arsenal heeft een beleid en daar richt wenger zich op.. hij zou graag ook meer geld uitgeven voor een speler maar dat mag op dit moment niet...

27 juni 2012 om 13:17

Meen je dit nou? Dit is het enige seizoen in jaren dat Arsenal boven Chelsea eindigt en dat chelsea niet voor de titel streed. En toch wonnen ze de cl nog.

27 juni 2012 om 13:19

Nou geweldig met ze 11 voor het goal wachten.. chelsea heeft niets gebracht terwijl ze zoveel miljoenen investeren in dat team.. en eindelijk win je dan de championsleague Proficiat

27 juni 2012 om 13:20

Ja maar dat was omdat Chelsea gewoon 'n rotjaar had.

Als ze gewoon 'n goed seizoen hebben, dan strijden ze gewoon tot het einde van de competitie mee om de landstitel. Iets wat Arsenal niet doet.

27 juni 2012 om 13:35

Chelsea begon het jaar met een trainer die wilde verjongen en niet met mensen om kon gaan. Hij verpestte de hele sfeer en bij zijn vertrek was het een grote puinhoop. Matteo heeft een eenheid gesmeed en heeft met beperkt materiaal de CL en FA Cup gewonnen. En even realistisch, Chelsea is ieder jaar een favoriet voor iedere prijs. En prijzen + Arsenal is een slechte combinatie de laatste jaren.

27 juni 2012 om 13:37

en ook nog eens de FA cup.

27 juni 2012 om 13:43

Ben je beter als je het voor elkaar krijgt om, dankzij een miljardairtje, spelers te kopen voor meer dan dertig miljoen? Volgens mij gaat het om de ranglijst en Arsenal presteert het om met minder geld boven clubs als Chelsea, Tottenham en Liverpool te eindigen, die jaarlijks veel meer geld uitgeven aan transfers....

27 juni 2012 om 13:48

Ja ik weet dat het gaat om de ranglijst.

Maar Tottenham Hotspur heeft naar mijn mening ietsje minder geld dan Arsenal. Dus van hun is het ook goed.

Maar ik zie ook als reden de chaos die er onder Andre Villas Boas was. Hij deed allemaal dingen die eigenlijk niet goed waren. Hij liet spelers als Alex, Anelka (deze zijn al vertrokken), Drogba en Lampard uit de selectie.

Terwijl Didier Drogba en Frank Lampard toch wel de beste spelers waren samen met Petr Cech en John Terry.

Maar Chelsea won wel een van de twee grootste prijzen die er te winnen valt, namelijk de Champions League. Iets wat Arsenal al jaren niet meer heeft gewonnen, net als het kampioenschap;.

27 juni 2012 om 13:50

Mooie opstelling Rochester daar zal Arsenal nog ver mee kunnen komen! maar ik zou dan Giroud als diepe spits neerzetten en Van persie een beetje in een toivonen rol erachter neerzetten. als speler achter de spits het spel maken en ook vaak scoren!

En dan heb je op rechts ook nog de keuze tussen Gervinho, Walcott en Chamberlain!

Szscenny
Sagna
Koscielny
Vermealen
Aankoop/gibs
Wilshere
Song
Wa/Ger/Och
Van Persie
Podolski
Giroud
27 juni 2012 om 14:23

Arteta was afgelopen seizoen zo ontzetten belangrijk moet er eigenlijk ook in is wel lastig want zou liefst ook met giroud in de punt en van persie erachter maar omdat ik arteta erin wil hebben zou ik zo spelen.

Rechtsback zou ik een goede backup kopen omdat sagna toch wel vaker geblesseerd is. ( gebroken been los daarvan).
Centraal achterin.vermaelen en Koscielny staat nu eindelijk echt goed samen.
Mertesacker djourou als backups (matig maar is niet anders) en squilacci zou ik wegdoen.
Linksback zou ondanks dat het nog geen echte topspeler is gewoon gibbs laten staan. (santos backup_

Middenveld kwaliteit genoeg.
Als mvila nog komt zou ik wilshere eruit halen en kiezen voor 2 controlerende spelers die overigens wel stuk dynamischer zijn als bv vbommel/dejong.
Maar denk niet dat hij komt.
Ramsey,rosicky ,diaby , Frimpong goede backups.
Arteta nummer 10 als hij er niet is zou ik rvp daar laten spelen.
Met Chamberlain en Gervinho heb je aardige reserve spelers op de vleugels.
Giroud uitstekende wissel voor rvp die je evt ook op 10 kan zetten met giroud ervoor.

Szscenny
Sagna / ?
Koscielny
Vermaelen
Gibbs
Wilshere
Song
Walcott
Arteta
Podolski
RVP / Gir
27 juni 2012 om 14:47

@rochester Tottenham heeft de laatste 5 jaren na Chelsea en City het meeste uitgegeven op de transfermarkt. Dus meer dan Arsenal en United, dan moet je toch ook hoger eindigen he...

27 juni 2012 om 18:11

grapjas, je kan beter Arteta voor song neerzetten.

27 juni 2012 om 13:01

Misschien dan weer een Fransman en een Nederlander voorin bij Arsenal? Ben benieuwd .

27 juni 2012 om 13:06

Ja man , Bergkamp Henry tijden ... Dat was me echt een spitsenduo zeg ! Maar sowieso was toen eigenlijk het gehele team beter en meer ervaren dan dit huidige team van Arsenal. En Giroud V Persie als spitsenduo valt nog eigenlijk af te wachten , Giroud presteert nu maar 1 jaar goed he ..

27 juni 2012 om 13:12

Bergkam - Henry was echt prachtig, hoop voor Arsenal dat dit ook zo'n duo gaat worden .

Het gehele team was toen inderdaad beter, maar ze krijgen binnenkort ook Wilshere weer terug, hopelijk komt hij goed terug. En dan zal het niveau wel wat meer omhoog gaan. Maar toen met Pires en ga zo maar door was het natuurlijk alsnog veel en veel beter. Giroud speelt nog maar 1 jaar echt goed, maar heeft wel laten zien een goede spits te zijn. En Wenger maakt zijn spelers altijd wel beter, zeker als het een Fransman is haha.

27 juni 2012 om 13:14

1 jaar is lang genoeg om iemand te beoordelen.
Henry en Bergkamp waren mislukt in het buitenland voordat ze bij Arsenal terecht kwamen. Maar dat maakte ze kwalitatief niet minder.

27 juni 2012 om 13:30

Bwah ok , dat was idd wel een gouden gok dan , maar er zijn spelers die 1 seizoen alles kunnen en daarna geen bal meer raken , zo bijvoorbeeld Gignac en Gameiro , nog wat spelers waar ik niet direct opkom. Maar Giroud is wel spits die ook goed kan meevoetballen en niet enkel afhankelijk is van aanvoer zoals een Huntelaar of Inzaghi. Maar wat nu met Chamakh ? Bendtner gaat , maar Chamakh en Vela zijn er ook nog en die zijn niks beter dan een Bendtner..

27 juni 2012 om 14:51

Giroud heeft ook een redelijk aantal assists achter zijn naam staan, dus dat zit wel goed. Sociedad en Arsenal zijn aan het onderhandelen over Vela, dus daar verwacht ik ook wel wat van. Voor Chamakh zijn er ook genoeg clubs met interesse, voor Squilacci vreemdgenoeg ook. Zenit, Lazio en Fulham hebben interesse in Arshavin, Park kan naar een paar clubs in Frankrijk, Denilson kan terug naar Sao Paolo en er is vanuit Spanje ook interesse in hem. Diaby zou gevolgd worden door twee Franse clubs, Bendtner word gevolgd door Swansea, Qpr, Dortmund en Anzhi. Interesse genoeg dus voor onze overbodige spelers.

27 juni 2012 om 18:06

Sao Paolo gaat helaas niet zoveel betalen voor Denilson als Arsenal voor hem wilt.

Squillaci was in gevorderd stadium met Bastia uit Frankrijk, gek genoeg haha.

Arshavin is ook nog wel interesse in. Denk dat Zenith hem uiteindelijk ook wel wilt.
Park moet wel te slijten zijn ophelijk. Bendtner door het EK door meerdere clubs gelukkig! en Vela is een enorm talent (nogsteeds) die wel verkocht word aan Soceidad denk ik (helaas, ben fan van hem)

Chamakh wordt ook wel verkochjt, interesse niet te klagen!

27 juni 2012 om 23:47

Sao Paolo en Arsenal zijn bezig met onderhandelen, dus dat komt hoop ik wel goed, voor alle partijen beter denk ik. Echt vreemd dat er een club is die Squilacci wil, maar ach, ik klaag niet.

27 juni 2012 om 13:02

''bij Arsenal steekt men veel tijd in een speler voordat men hem contracteert” Bij Chelsea niet dan? Lukaku is al sinds zijn begin-tienerjaren gevolgd door Chelsea. Goede speler maar gelukkig gaat hij niet naar ons. Niet zoveel druk op Torres, en er is dan meer verdeeldheid in de PL.

27 juni 2012 om 13:06

Bij arsenal steekt men gewoon veel tijd in spelers die ze scouten, Ze praten ook veel met de spelers en proberen de spelers zo een goed mogelijk gevoel te geven, Ook speelt het denk ik mee dat wenger frans is daar voelt Giroud zich waarschijnlijk lekker bij.

27 juni 2012 om 13:08

Wel jammer dat die methode tot op heden nog geen succes heeft gebracht.
Vind sowieso dat Arsenal sinds Vieira/henry-tijdperk geen goede spelers meer gekocht heeft. Zijn allemaal creatieve 13 in een dozijn spelers, maar thuisgeven ho maar.
Als Van Persie daar de beste is geeft dat al genoeg aan lijkt me.

27 juni 2012 om 13:42

Van Persie was dit seizoen een van s'werelds beste spelers....
In de hele PL lopen misschien 2 of 3 spelers rond die echt beter zijn als V Persie.
Dan denk ik aan Silva, Aguëro en een Gerrard in goede doen.
Rooney schat ik gelijk aan V Persie.
En een speler als Wilshire is nu al een geweldige voetballer die alleen nog maar beter kan worden.
Vermaelen en Koscielny zijn een fantastisch verdedigend duo. Sagna is een topper op de rechtsback positie. En Song is een top CVM die ook nog jong is.

Dan heb je met Wallcot nog ongeloofelijk veel snelheid en een Chamberlain is een geweldig talent die het voor 90% zeker gaat maken als topvoetballer.

Ja typische 13 in een dozijn voetballers......

27 juni 2012 om 14:52

Dat is omdat sinds Chelsea is overgenomen door Abrahamovic goede spelers haast onbetaalbaar zijn geworden.

27 juni 2012 om 13:07

Bij Chelsea niet nee. Torres is een veel andere speler dan Drogbaen laat nou een groot deel van het spel van Chelsea op een Drogba type zijn afgesteld.

Arsenal doet zelden grote miskopen (park bijvoorbeeld heeft misschien een aantal miljoen gekost, dat is geen miskoop), bij Chelsea kan ik er toch vrij snel 2 of 3 noemen.

27 juni 2012 om 13:32

Chelsea speelt meer om de prijzen dan Arsenal, moeten dus vanzelf meer (en betere) spelers kopen, en dan zit er wel eens een flop tussen. Torres is echt wel met een idee gekocht hoor, Drogba was toen in de 30 en Torres is/was een geweldige speler. En nu zijn Hazard en Mata ook met een goed idee gehaald: aanvoer voor Torres. Het is allemaal zo logisch.

27 juni 2012 om 13:38

Ja allemaal enorm logisch. Het originele middenveld (dus het middenveld wat tot nu altijd achter Torres heeft gestaan) heeft niets aan een spits als Torres, erg logisch om Torres dan te kopen.

Goh, ik dacht dat Hazard en Mata waren gekomen om de lijnen te kalken.

Als Arsenal morgen Iniesta haalt dan denk ik ook dat hij gekomen is met het idee: aanvoer voor Van Persie. Wat denk jij?

27 juni 2012 om 13:04

Natuurlijk verkiest hij Arsenal boven Chelsea ... Want Wegner Verkoopt all zijn beste spelers en koopt de Franse jeugd weer in en zo blijven we door draaien prijzen vallen nooit helaas ..

27 juni 2012 om 13:05

Verstandige keuze van hem, gaat het vast en zeker wel goed doen daar!

27 juni 2012 om 13:06

Hij hoopt dat hij de tijd krijgt om zich aan te passen.

Als ik dat soort dingen lees heb ik er meestal niet veel vertrouwen in.

Gelukkig scoorde hij wel meer in Frankrijk dan Chamakh.

27 juni 2012 om 13:07

Met alle respect, maar mocht van Persie blijven, gaat dit dan niet weer gewoon zo'n nieuwe Chamakh worden? Ik bedoel, Chamakh is een behoorlijk goede speler, geen wereldklasse, maar het kan ermee door. Maar als je dan van Persie al in de spits hebt staan en 90 procent van de wedstrijden op de bank moeten zitten... dan verlies je dus wedstrijdritme, uiteindelijk ook kwaliteit en vooral zelfvertrouwen. Zo'n Chamakh is helemaal geen slechte speler, maar wordt slecht gemaakt omdat hij nooit speelt en dus zelfvertrouwen verliest, gaat er met Giroud niet hetzelfde gebeuren?

En mocht van Persie wel weggaan, dan heb ik twijfels of Giroud nou wel zo'n geweldige vervanger voor hem is, zo goed als van Persie ga je natuurlijk niet meteen krijgen voor een vervanger, maar Giroud moet het allemaal nog maar eens bewijzen in de PL, groot risico als Wenger hem als z'n nieuwe spits ziet voor volgend jaar. Gelukkig dat ze wel Podolski er nog bij hebben gehaald.

27 juni 2012 om 13:08

Dat hij niet de opvolger van Van Persie is, dat ligt voor de hand. Van Persie blijft namelijk gewoon. Van Persie heeft het bestuur gewoon een beetje onder druk gezet en wat aankopen geëist. Als club luister je daar normaal niet naar natuurlijk, maar in dit geval is het vrij logisch, wil je Van Persie behouden en volgend jaar meedoen in de strijd om de landstitel. In ieder geval is Arsenal goed op weg en met nog een verdediger en middenvelder erbij zie ik het wel goed komen.

27 juni 2012 om 13:09

Ik denk dat hij daar een mooie toekomst te goed gaat. Met Wenger als trainer en redelijk wat Franse spelers in de selectie zal hij het erg naar zijn zin krijgen. Ik hoop dat hij het daar goed gaat doen.

27 juni 2012 om 13:19

nou die belhanda nog

27 juni 2012 om 13:24

Ik vraag me af of hij misschien niet goed genoeg is voor Arsenal.
Hij komt over van Montpellier die met alle respect niet een hele grote clubs is, voordat ze kampioen waren hebben ze nog geen twee jaar daarvoor dacht ik in de Ligue 2 gespeeld. Dus zal zwaar worden, daarbij mag hij dan wel topscorer zijn, maar ik vind 25 doelpunten niet daverend veel dat je een superspits bent voor een top3 club in Engeland.
Daarbij speelt van Persie bij Arsenal de sterren van de hemel.
Ik ben benieuwd, hij heeft het voordeel dat hij Frans is, daar tekent Wenger natuurlijk wel weer voor!

27 juni 2012 om 13:31

Een uitstekende aankoop voor Arsenal.
Samen met nog 1 verdediger lijkt het me dat de selectie voor aankomend seizoen rond is.
Grootste prioriteit ligt bij het verlengen van het contract van Van Persie.
Zie ook mijn opstelling.
Met een ruit op het middenveld, en twee pijlsnelle Vleugels.

Szczesny
Sagna
Kocielny
Vermaelen
Santos
Song
Walcott/AOC.
Podolski
Arteta
Giroud
V.Persie
27 juni 2012 om 14:16

Ik vind dit in mij ogen een beter opstelling.

En anders in hetzelfde systeem spelen als dit jaar maar dan met van persie op de plek van rosicky en giroud in de spits.

Ik vind zoiezo dat Van Persie niet langer alleen in de spits kan staan hij heeft hulp nodig komend seizoen.

Szcezeny
Sagna
Koscielny
Vermaelen
Gibbs
Song
Wallcott
Wilshere
Podolski
Giroud
Van Persie
27 juni 2012 om 13:46

Als Persie blijft dan ziet het er goed uit, zo niet dan moet je nog wel wat aankopen doen.
Tevens stelt iedereen Sagna op maar die is weer geblesseerd en is echt lang weg. Ik denk dat niet voor November terug komt dus een nieuw RB erbij kan ook geen kwaad. LB is niet zeer nodig. Je kan altijd met Koschielny en Mertesacker spelen als je niet tevreden bent over Gibbs of Santos.

27 juni 2012 om 14:21

Ik denk en hoop dat Jenkinson de leegte tijdelijk opvangt voor Sagna weer terug is. Jenkinson is nog zo jong maar heeft ontzettend veel talent. Veel snelheid, agressie en is nergens bang voor. Met de juiste begeleiding is dit de toekomstige rechtsback van Arsenal en misschien Engeland. Verder is Jenkinson in tegenstelling tot veel andere spelers echt een Arsenalfan die speelt met zijn hart en ziel. In combinatie met toekomstige volwassenheid wordt dit een droom-verdediger. Over 3 jaar mag hij Sagna vervangen wat mij betreft.

On: Mocht van Persie blijven maakt Arsenal weer kans op prijzen. Vooral als er nog een aanvallende middenvelder komt.

27 juni 2012 om 14:54

Sagna word terugverwacht in de selectie voor de eerste wedstrijd, dus dat moet goedkomen. Alhoewel ik het wel met je eens bent dat er een betere back-up RB moet komen. Ik denk dan aan Yanga-m'biwa van Montpellier, die kan zowel centraal als op LB, RB en DM. Verder is M'vila gewoon nodig, net als Belhanda of een vergelijkbare speler.

@saidgunner Jenkinson speelt voor Finland(zijn moeder is een Finse), dus voor Engeland zal hij niet uitkomen. En hij heeft zeker potentie, maar het is enorm belangrijk dat hij iedere week speelt op dit moment. Een jaar verhuren kan dus zeker geen kwaad voor hem.

27 juni 2012 om 15:01

Juist, eindelijk iemand die het het als mij ziet ( @stravven )
M'biwa van Montellpier en Belhanda of een type als hem is zeer nodig.

Ik dacht laatst ook aan Kroos van Bayern munchen, als nummer 10. Ik vind hem echt een goede speler en je kent die Duitse spelers, altijd goede mentaliteit en opstelling. Kan goed passen en scoort ook nog een makkelijk voor een verdediger, weet niet hoeveel hij moet kosten maar ik vind hem echt heel goed.

Of in plaats van M'villa kun je ook Gustavo van Bayern Munchen kopen. Ik vind die Gustavo echt een under-rated speler. Speelt altijd top, verdedigend enorm sterk,verliest nooit de bal en maakt altijd de juiste keuzes.
Ik moet eerlijk zijn dat ik hem beter vind dan M'villa in alle opzichten. Hij is wel wat ouder dan M'villa denk ik, Gustavo is 25 jaar en ik weet niet hoe oud M'villa is maar ik vind die Gustavo toch wel wat beter.

Het liefst heb ik Fellaini, Wat een geweldenaar is dat zeg. Ik vind hem ver uit 1 van de beste in zijn posities, vooral in de Pl.
Verdedigend enorm sterk en aanvallend ook. Is letterlijk overal, heeft nooit balverlies, geeft altijd een goede bal en scoort ook nog eens veel voor een middenvelder. Heeft zich bewezen bij Everton en is toe aan een stapje hogerop. Chelsea zat achter hem aan maar ik zie hem liever bij Arsenal.

( Alleen is Fellaini wellicht te duur nu, Heeft zijn contract vorige jaar verlengt tot 2016 dus kan Everton vragen wat ze willen. Dat zou natuurlijk wel de ideale man zijn maar ik ga er vanuit dat Arsenal zo'n 20mil wou betalen voor M'villa.. Nou geef 25mil aan Everton of Maak een deal dat Everton 2 spelers kan huren die ze kunnen gebruiken; Ramsey en Ryo(ryo waren ze vorige jaar al ingeintresseerd) of wellicht Bendtner er ook nog eens bij.
Dan Doe je een deal van Fellaini voor Bendter en Ramsey Ryo verhuren en nog eens 20mil erbij. Zo ben je gelijk van Bendtner af en kunnen Ramsey en Ryo zich doorontwikkelen in plaats van op de bank ruimte maken voor niks. )

Wenger wou hem vorige jaar eigenlijk halen, samen met Arteta maar dat kon Everton niet maken tegenover hun supporters dus ging die deal niet door.
Zet Fellaini naast Song op het middenveld en je doet weer mee om de titel, als je natuurlijk Van Persie behoud.

27 juni 2012 om 16:00

Kroos of Fellaini zou inderdaad geweldig zijn, die kunnen alle twee overal op het middenveld spelen, als pure breker, als CM en als AM. Ideaal dus. Alleen denk ik dat ze financieel gezien niet haalbaar zijn, en ik denk ook niet dat Kroos wegwil bij Bayern.

27 juni 2012 om 14:02

Goede aankoop als ze nog goede backs kopen komt wordt het hopelijk weer een seizoen waar ze netjes top4 spelen en zo ver mogelijk komen in verschillende beker toernooien.

27 juni 2012 om 14:35

Ik vindt het een goede aankoop ookal is het weer een speler van Franse afkomst. Giroud is een beest!

27 juni 2012 om 14:44

Gaan ze misschien toch in een 4-4-2 spelen met Giroud en Van Persie? Anders zou ik het niet weten. Je kunt niet alle spitsen op de vleugels gaan zetten.

27 juni 2012 om 14:53

Dat zou egt jammer zijn als hij een spits op de vleugel zet zoals hij met Walcott gedaan heeft.

27 juni 2012 om 15:06

Ja ik vind dat ook maar raar. Walcott deed het niet slecht op de vleugels maar dat is wegens zijn snelheid. Hij is enorm snel en daarmee maakt hij nog enig kans op de wings maar zonder die snelheid was hij niet veel geworden. Hij zorgt voor diepgang en dat is weer ruimte voor Van Persie.

Ik hoop dat Arsenal Walcott en Van Persie kunnen behouden voor de club, zal ze alleen maar goed doen en hebben ze eindelijk weer een elftal wat mee kan gaan. Alleen verdedigend nog een aantal back ups zoals RB, noodzakelijk, en dan kunnen ze weer strijden hoor.

middenveld: Willshire,arteta,rosicky,song,(aankoop/m'villa waarschijnlijk)

Aanvall: Walcott,persie,aoc,podolski,ryo,arshavin,gervinho en Giroud

27 juni 2012 om 15:45

Walcott is nog steeds niet veel hoor, mensen raken al gelijk helemaal euforisch wanneer hij een lekkere wedstrijd speelt. Tuurlijk zorgt hij voor ruimte en geeft hij behoorlijk wat assist's, maar zijn persoonlijke bijdrage overall is vrij minimaal.

Op het EK valt hij lekker in en hij wordt opgehemeld. Zelfde geval vorig jaar Chelsea, iedereen was verbaasd. Het geeft je hoop, maar voor die wedstrijd was het armoedig en vervolgens na die wedstrijd heeft hij weer een hele reek matig gepresteerd.

Kortom, hij is 23 en speelt nog altijd als een talent. Hij hoort niet in de basis bij Arsenal, simple as that. Hij heeft een uniek wapen en daarom lekker om er bij te hebben, maar wel gewoon als stand-in.

Eigenlijk ben ik al wel klaar met hem, vorig jaar genoeg aan geergerd, daarom erg blij met Podolski die er oa voor gaat zorgen dat die 2 ( Mr Forehead ) die stap moeten maken!

27 juni 2012 om 15:48

Ik denk dat Arshavin verkocht word, maar het ziet er inderdaad goed uit.

Edit: Persie en Giroud wisselen met elkaar.

Szcezeny
Jenkinson
Vermaelen
Koscielny
Gibbs
Song
Oxlade
Wilshere
Podolski
Giroud
Persie
27 juni 2012 om 15:25

Rare aanwinst hij is wel goed maar in de spits hebben ze : Park , Chamakh,persie,podolski,giroud en Afobe

27 juni 2012 om 15:38

Chamakh kan weg, Park kan weg, Afobe te jong/talent, Vela wil vertrekken en Podolski is meer voor de flanken.

Giroud is beter dan al deze spitsen, hij geeft de mogelijkheid om fatsoenlijk 4-4-2 te spelen, als back-up te dienen en om wat druk weg te nemen bij Robin.

27 juni 2012 om 15:57

Ja je hebt wel gelijk maar op de flanken heb je ook al Gervinho ,walcott , Oxlade Chamberlain & Arshavin dacht ik.
Wenger koopt eigenlijk bijna alleen maar 3e garnituur spelers.

27 juni 2012 om 16:12

Giroud is geen 3e garnituur, mag dat even duidelijk zijn.

Giroud had een succes percentage van 19.8% tot eind januari, in vergelijking met Robin, die een succes percentage van 19.2% had, voor zijn tijdelijke vormdip.

Daarbij staat hij bekend om winnende goals te maken in grote wedstrijden:
PSG Coupe De France, St Ettiene Ligue 1

Zijn statistieken behoren dus niet aan die van B-garnituur, toch is het altijd afwachten of zo;n speler het daadwerkelijk redt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Arsenal

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
3.Chelsea7536
4.Arsenal7335
Voor de complete stand: Premiership
SpelersPositieW
Santi CazorlaMiddenvelder3712
Aaron RamseyMiddenvelder351
Per MertesackerVerdediger333
Mikel ArtetaMiddenvelder336
Olivier GiroudAanvaller3311
Lukas PodolskiAanvaller3211
Theo WalcottAanvaller3114
Voor de complete selectie: Clubpagina Arsenal.
Programma 
Uitslagen
Voor de alle wedstrijden: Clubpagina Arsenal.

30 fans
Aanvaller, 26 jaar

In de wandelgangen

Zondag 19 mei
Als Massimiliano Allegri vertrekt bij AC Milan, dan is de kans vijftig procent dat een Nederlander het roer van hem overneemt. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Wat beoogde Advocaat nu werkelijk met zijn terugkeer bij PSV?

Al in december baalde Dick Advocaat van het dagelijkse pendelen naar zijn werk. Tijdens zo’n geestdodende rit tussen Den Haag en Eindhoven (en weer terug) betastte hij zijn pols en vroeg zich nuchter af of hij niet beter kon gaan vissen op de pier van Scheveningen. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling
  •  
    Door ( reacties)

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Pagina gegenereerd in 0.359375 seconden.