Update: Van Geel bevestigt interesse in Noor, maar ontkent bod

Dinsdag, 26 juni 2012 om 18:22
/

Harmeet Singh wordt al geruime tijd met Feyenoord in verband gebracht. De club uit Rotterdam-Zuid zou afgelopen week een formeel bod op de 21-jarige middenvelder van Valerenga uit Noorwegen hebben uitgebracht.

Bekijk de voorpagina voor het laatste nieuws.

25 juni 2012 om 19:47

Vergis ik me nou als deze jongen ook in de belangstelling van heerenveen stond? heb toen indertijd wat youtube beelden bekeken en dat zag er goed uit. zou een leuke aankoop zijn voor feijenoord maar hebben ze niet al genoeg middenvelders al hoewel een breedteversterking met het oog op een druk seizoen ook niet slecht

25 juni 2012 om 20:23

Je vergist je niet. Heerenveen had ook interesse.

25 juni 2012 om 23:06

El Ahmadi is verkocht, dus goede vervanger

26 juni 2012 om 19:03

is het al officieel?
En Singh is een goed talent. maar wel al sinds zijn 18e en tot nu toe is het nog wel een talent gebleven. ik ben in ieder geval erg benieuwd!!

25 juni 2012 om 19:47

Niet doen, we hebben genoeg middenvelders. Als die komt vraag ik me af of die aan spelen toekomt.

Ik vind dat hij ook erg weinig scoort: scoort in 100 wedstrijden, maar 8 goals lijkt me wat weinig.

25 juni 2012 om 20:50

Dat van het weinig scoren hangt natuurlijk wel een beetje af van wat voor 'n middenvelder hij is. Misschien maakt hij wel 30 assists in een seizoen, we weten het niet als VZ niet meer aan geeft dan "een middenvelder" en 8 goals.

25 juni 2012 om 21:02

Je moet toch wel toegeven dat 8 doelpunten wel heel weinig is als middenvelder, ik vind dat je als middenvelder minstens 5 doelpunten per jaar moet scoren, en dat doet hij niet.

25 juni 2012 om 21:09

@mr

Clasie scoort er ook niet meer dan 5 maar heeft echter een prima seizoen achter de rug.

25 juni 2012 om 21:22

Klopt helemaal. Maar dat betekent nog niet dat je hem gaat kopen, die Singh zal vast wel een goeie voetballer zijn, maar hij heeft mij nog niet overtuigd. En waarom zou Singh beter zijn dan Vormer, Goossens, Immers, Clasie, El Ahmadi of Mokotjo. Die zekerheid heb je niet, het elftal is in het middenveld goed vertegenwoordigd, daar hebben we geen spelers meer nodig.

25 juni 2012 om 22:07

@mr

Mee eens, ik probeer alleen aan te geven dat het aantal doelpunten dat een middenvelder zet niet doorslaggevend is voor de kwaliteit van een bepaalde speler.

25 juni 2012 om 23:23

@luzacovic

Kijk jij begrijpt het.. volgens mij zou Mrdammann Buffon niet eens in z'n team willen hebben want ja, hij scoort zo weinig!

26 juni 2012 om 00:13

Sorry, maar als je goed leest heb ik het over middenvelders, en ik weet dat Buffon totaal geen middenvelder is, of mis ik iets?

Dus, dit is gewoon erg goedkoop scoren!

26 juni 2012 om 02:52

Omdat hij een echte creatieve techniese nr 10 is en dat is bij Feyenoord alleen vilenha nog.... Met Immers heb je ook een 10 maar niet een creatieve speler

26 juni 2012 om 09:02

Het is een goeie speler, maar het behoeft geen prioriteit, omdat we al goed bezet zijn op het middenveld, dan kan je beter een spits halen.

26 juni 2012 om 18:43

Je vergeet 1 van de grootste talenten van nl. Tony vilhena

27 juni 2012 om 07:58

Klopt helemaal, die hebben we ook nog, kortom het is niet nodig om deze Noor te halen.

27 juni 2012 om 08:09

@mrdammann

Inderdaad, dan mis je iets.. scoren hoeft niet belangrijk te zijn voor een middenvelder, dat is afhankelijk van wat voor een middenvelder het is. Maar jij rekent hem wel op scoren af, wat dus misschien volledig onterecht is.

27 juni 2012 om 08:46

Ja, ik vind het fijner als een middenvelder wat meer scorend vermogen heeft, mag ik dat vinden, asjeblieft?

Maar wat ik hierbij wil zeggen is dat een speler als Singh heel lastig te beoordelen is als je alleen wat statistieken hebt en een youtube filmpje. Het is bijna onmogelijk om daar iemand op te beoordelen, en dan kijk ik naar zijn doelpunten, en dan zie ik 8 doelpunten in 100 wedstrijden, en dan denk ik: dat is wel wat weinig.

27 juni 2012 om 12:59

@mrdammann

En daar ga je de fout in, weinig ten opzichte van wat? Een aanvallende middenvelder die niets anders doet dan aanvallen, een verdedigende middenvelder die niets anders doet dan verdedigen.. Oftewel, een slecht punt om een middenvelder op af te rekenen als je zijn taak niet weet.

27 juni 2012 om 00:10

Mr, ik ben wel met je eens dat een middenvelder niet de prioriteit heeft, maar ik vind het pertinente onzin om een middenvelder te beoordelen op het aantal doelpunten, zeker als het de vervanger van El Ahmadi betreft (en dus controlerend). Zo heeft Karim zelf nog nooit meer dan 3 keer gescoord in een seizoen.

Andere middenvelders die nog nooit meer dan 5 keer hebben gescoord in een seizoen zijn o.a. Nigel de jong, Schweinsteiger, Xabi Alonso, etc. etc. Stuk voor stuk enorme prutsers uiteraard...

27 juni 2012 om 09:35

Ja, ik vind het fijner als een middenvelder wat meer scorend vermogen heeft, mag ik dat vinden, asjeblieft?

Maar wat ik hierbij wil zeggen is dat een speler als Singh heel lastig te beoordelen is als je alleen wat statistieken hebt en een youtube filmpje. Het is bijna onmogelijk om daar iemand op te beoordelen, en dan kijk ik naar zijn doelpunten, en dan zie ik 8 doelpunten in 100 wedstrijden, en dan denk ik: dat is wel wat weinig.

27 juni 2012 om 15:46

Dat mag je zeker vinden, net zo goed als dat ik het ermee oneens mag zijn.

Ik vind het overigens grappig dat je zegt dat een speler niet te beoordelen is op statistieken, want dat is namelijk precies wat je doet als je vindt dat hij te weinig scoort.

Ik kan ook niet beoordelen of deze jongen een aanwinst is, maar ik ga ervan uit dat vgeel en de scouts van Feyenoord zich bazeren op meer dan statistieken en een youtube filmpje.

Dat doet er verder niet aan af dat ik denk dat we voldoende goede middenvelders hebben om het seizoen mee door te komen en dat het daarom wellicht verstandig is om financiële middelen op andere plekken in te zetten.

27 juni 2012 om 17:36

Ik beoordeel hem niet, ik zeg alleen dat hij weinig scoort. Of hij een aanwinst weet ik niet, want daarvoor hebben we alleen statistieken en een filmpje.

25 juni 2012 om 19:48

ik ben benieuwd waarom Feijenoord weer een middenvelder wil hebben
lijkt mij nu toch een goed bezet geheel

25 juni 2012 om 20:19

Ze hebben hem in principe op dit moment ook niet nodig. Deze week kwam echter een bericht naar buiten dat El Ahmadi niet gaat verlengen bij Feyenoord. Ik denk dat het voor Feyenoord een buitenkansje is, en dat ze daarmee gelijk de opvolger van El Ahmadi in huis hebben...

25 juni 2012 om 22:25

Dank je voor de info
Alleen ik heb daar niets van gelezen , vandaar mijn opmerking
Ik denk echter dat Ruud Vormer de plaats van El Ahmadi kan opvullen
Verder denk ik ook dat Vilhena een heel goede opvolger kan zijn

25 juni 2012 om 22:40

Nee klopt dat bericht is ook niet op Voetbalzone verschenen, maar wel op meerdere Feyenoord fan sites. Mocht El Ahmadi vertrekken dan kan Vormer natuurlijk op zijn positie spelen. Alleen als Vormer de plek van El Ahmadi opvult, wie vult dan de plek van Vormer op? Leerdam en Mokotjo zijn wel aardige vervangers maar brengen niet bepaald iets extra's. Daarbij komt ook nog eens dat Leerdam een aflopend contract heeft en Koeman niet zo erg gecharmeerd is van Mokotjo.
Vilhena is nog erg jong om een volledig seizoen te laten spelen, dat is een speler voor de toekomst.

25 juni 2012 om 19:50

Dit is een heel erg goede speler Heerenveen wil deze speler ook heel er graag ze hebben volgens mij ook een bod uitgebracht van ongeveer 5 tot 8 ton dus vraag me af wat Feyenoord dan geboden heeft.

25 juni 2012 om 19:51

Dit betekent waarschijnlijk dat men ervan uitgaat dat El Ahmadi vertrekt , wil zijn contract niet verlengen en Feyenoord kan zich gezien de aankoop constructie van El Ahmadi het niet veroorloven hem gratis de deur uit te laten wandelen.

Is trouwens multi-inzetbaar , kan desnoods ook voor de verdediging of achter de aanvallers spelen.

25 juni 2012 om 21:00

Feyenoord zou er goed aan doen eens te kijken naar de noorse Markus Henriksen. Dit is een talentvolle speler die ook voor rond de 1 miljoen op te halen is. Dit is een geweldige goede CVM die op zijn jonge leeftijd al (tijdelijk) aanvoerder is van zijn elftal.

Is pas 19 jaar oud en heeft al 88 duels gespeeld bij Rosenborg. Ondanks zijn CVM positie heeft hij in 60 duels al 19 goals gemaakt. Is 2x kampioen geworden in Noorwegen en is zeker toe aan een stap hoger. Is bijna 1,90 meter en qua body zit het ook wel goed.

Een hele goede CVM die ook nog in het hart van de verdediging kan spelen.

25 juni 2012 om 21:11

Gezien zijn statistieken zal hij waarschijnlijk erg veel kosten. Zoveel knaken heeft Feyenoord niet op dit moment.

25 juni 2012 om 21:25

Deze jongen staat wel al in belangstelling van Psv, volgens mij wel een dure jongen..

25 juni 2012 om 21:29

Dat valt dus wel mee, vorig seizoen waren er een aantal clubs al lichtelijk geinteresseerd en een onbekende club heeft toen rond de 750.000 euro geboden. Dat was niet genoeg wat ze verlangden ruim het dubbele. Dus dan heb je het over 2 miljoen euro ofzo?

25 juni 2012 om 21:45

Feyenoord heeft inderdaad niet zo veel geld, maar ze hebben met Clasie, Vormer en Mokotjo al spelers die uit de voeten kunnen op de VCM positie, het zou daarom geen goede investering zijn. Feyenoord moet zich richten op een spits, dat is het enige wat er op dit moment echt ontbreekt.

25 juni 2012 om 21:47

2 miljoen heeft Feyenoord bij lange na niet , Feyenoord kon net die 700.000 die voor Immers werd gevraagd ophoesten en zonder een verkoop zal Feyenoord hem niet kunnen aantrekken !

25 juni 2012 om 22:13

Dat weet ik ook wel, Feyenoord moet ook niet gelijk bakken met geld uit geven. Maar deze speler is naar mijn idee echt een buitenkans. Als je dan toch een speler in Noorwegen bekijkt moeten ze deze ook bekijken.

Daar komt bij dat voor de speler waar ze nu interesse in hebben Heereveen ook al en bod van rond de 800.000 euro heeft geplaatst en dat ook niet geaccepteerd is. Dus dat zal ook wel een stuk duurder uitvallen.

Wanneer ze dus een speler verkopen en geld hebben om te investeren zou ik eerdoor voor Henriksen gaan dan voor Singh. Henriksen is jonger, heeft meer gescoord, heeft body, kopkracht en is multifunctioneel. Daarnaast is hij ook al even aanvoerder geweest dus dat zegt ook wel wat over die jongen.

25 juni 2012 om 22:33

Heerenveen had inderdaad interesse in deze speler en volgens geruchten een bedrag op hem geboden alleen is dat alweer een half jaar geleden. Ik begrijp best dat Vålerenga IF wat water bij de wijn wilt doen en hem voor minder wilt laten gaan omdat hij een aflopend contract heeft. Omdat niemand nog zo gek is om een bedrag van 800.000 euro voor een speler te betalen met een aflopend contract. De scouts van Feyenoord zullen ongetwijfeld wel weten wie Henriksen is, maar het past niet in het beleid van Feyenoord om een miljoenenbedrag voor zo'n speler neer te tellen. Hij kan misschien wel een buitenkans zijn, maar als Feyenood een les uit het verleden heeft geleerd is het om geld uit te geven wat je niet hebt. Daar komt ook nog eens bij dat Feyenoord al vier spelers heeft die op zijn positie uit de voeten kunnen. (leerdam was ik in mijn vorige post vergeten).

26 juni 2012 om 02:59

Wow wel een hoop klassen beter dan Immers.......!

26 juni 2012 om 10:25

PSV heeft interesse in deze speler indien Toivonen weggaat.

25 juni 2012 om 19:53

Wat mij hieraan verblijd is dat er eindelijk weer wat geld is om uit te geven.

25 juni 2012 om 19:56

goede vervanger voor bakkal en dan kan immers op de bank.

25 juni 2012 om 20:20

Het lijkt me niet dat Feyenoord Immers haalt voor de bank?

25 juni 2012 om 20:31

Je denkt toch niet dat immers voor de basis gehaald is, je hebt nog goosens, vormer, vilhena en leerdam, clasie en el ahmadi die zijn veel beter dan immers

25 juni 2012 om 20:35

Immers is zeker gehaald voor de basis , anders had Feyenoord niet zoveel moeite en geld betaald voor een breedte aankoop , een speler als Goossens is gehaald voor de breedte maar Immers is gehaald als potentiele basisklant.

Persoonlijk vind ik hem ook niet goed genoeg maar Feyenoord gaat het weinige geld wat ze kunnen uitgeven niet uitgeven aan een breedte aankoop.

25 juni 2012 om 20:35

Dan is het zonde van die €900.000,- wat dat is toch betaald voor hem?

25 juni 2012 om 20:46

Immers halen was een gigantische fout van Feyenoord en neigd naar een stukje wanbeleid. Immers is een hard werkertje met redelijk scorend vermogen, alleen totaal ongeschikt voor de nummer 10 bij Feyenoord. En dat je daar dan bijna een miljoen plus een talentvolle speler voor betaald is dat een flinke mispeer.

25 juni 2012 om 20:52

Ieder zijn mening daarin, ik heb ook reactie's gelezen van feyenoorsupporters die er heel blij mee waren! We wachten het af ;

25 juni 2012 om 21:54

Waarom is het een gigantische fout? Weet jij betere (betaalbare) opties dan? Ik kom alleen bij Alberg, maar goed die steekt er ook niet eens wekelijks met kop en schouders bovenuit bij Excelsior... We kunnen ook weer een talent voor de leeuwen gooien, maar wil je weer bovenin strijden en het redelijk doen in Europa is dat het domste wat je kan doen. Immers nu al afschrijven is pas een gigantische fout, de beste man heeft nog geen minuut bij Feyenoord gespeeld en is in jouw ogen al ongeschikt als nummer 10. Immers heeft vorig jaar laten zien dat hij met betere spelers om zich heen (tijdperk Bulykin) gewoon een prima voetballer is. Daarnaast is dit in mijn ogen absoluut geen wanbeleid. Wanbeleid is 7 miljoen betalen voor een speler die vervolgens niks brengt, 9 ton valt in mijn ogen nog mee. Immers en Bakkal scheelt trouwens niet zo gek veel in niveau, dus we gaan het zien.

25 juni 2012 om 20:25

Immers is gehaald als nummer 10 en deze jongen scoort niet veel, dus zal wel niet.

25 juni 2012 om 22:19

volgens mij scoort immers juist veel

26 juni 2012 om 10:27

Immers iis een ideale speler voor Feyenoord.. kan zelfs box to box aan indien nodig!

25 juni 2012 om 20:19

Waarom niet investeren in de eigen jeugdopleiding? Er loopt daar toch meer dat genoeg talent rond!

25 juni 2012 om 20:25

Als Karim inderdaad vertrekt hebben ze in ieder geval iemand nodig die er direct staat, Karim heeft zo'n beetje alles gespeeld. 3 posities middenveld, met Clasie, Singh, Vormer en Immers heb je daar dan 4 min of meer gelijkwaardige spelers voor. Vilhena moet nog rijpen, Goossens is breedte, Mokotjo kunnen ze beter een seizoen verhuren...

25 juni 2012 om 20:33

Daarom, als feyenoord(met alle respect) nou geld over had maar helaas. Zo snel mogelijk zwarte cijfers en dan wat extra talenten aantrekken.

25 juni 2012 om 20:27

Voor als El Ahmadi weg gaat. Want mocht hij gratis de deur uit lopen dan moet Feyenoord het transferbedrag van toen der tijd plus vijf procent terug betalen aan de vrienden van Feyenoord. Verwacht dus wel dat die weggaat.

25 juni 2012 om 20:38

Zal feyenoord van plan zijn om 4-4-2 te gaan spelen? of zelfs 4-5-1

25 juni 2012 om 22:10

Ik zie Koeman niet zo snel heel zijn tactiek omgooien. Ze hebben weliswaar veel middenvelders gecontracteerd, maar dat heeft ook voornamelijk te maken met het vertrek van Bakkal en van Haaren. John Goossens is bijvoorbeeld een veelzijdige speler die gewoon als back-up is gehaald, zodat je nog wat achter de hand hebt op de bank naast alle talenten die er normaal gesproken zitten, die je in de meeste fases niet voor de leeuwen kan, wil of durf te gooien.
Ze huren trouwens niet voor niks Omar Elabdellaoui, wat een flankspeler is. Schaken heeft een geweldig seizoen achter de rug, en Sekou Cissé liet aan het einde van het seizoen ook nog eens zien een aardig balletje te kunnen trappen. De huidige tactiek en formatie is een succes gebleken, dus waarom zou je niet op deze weg verder gaan?

Mulder
Janmaat
De Vrij
Vlaar
Indi
El Ahmadi
Immers
Clasie
Schaken
Fernandez
Cissé / Omar
25 juni 2012 om 21:18

Ik vind het sowieso al geweldig dat er weer een bod op een speler uitgebracht kan worden, verder ken ik deze speler niet.
Maar van Geel kennende weet hij heus wel wat hij doet, het elftal is al voor jaren vastgelegd en op eventueel vertrekkende spelers kan op dez manier ingespeeld worden.

Deze jongen schijnt een nummer 10 te zijn, en ik hoor ook dat hij weinig scoort, dat hoeft niet veel te vertellen.
In Noorwegen spelen ze op de Engelse manier, en een echte nummer 10 die nog jong is maakt daar nooit veel goals.
Een nummer 10 gaat pas veel scoren en assists geven na een paar jaar rijpen en wat heel belangrijk is, als hij in een aanvallend elftal speelt en dat kan van Valerenga niet echt gezegd worden.

25 juni 2012 om 21:25

Beter zorgt Feyenoord ervoor dat ze uit de min komen voordat ze spelers gaan kopen. En als ze in een linie genoeg hebben is het op het middenveld.

25 juni 2012 om 21:53

Singh is wel een talent
Volgens Noorse pers gaat Hannover een bod doen op Singh en Berisha
Liverpool schijnt ook intersse te hebben in Singh maar dat is een gerucht

25 juni 2012 om 22:07

Dit is wel echt een heel groot talent he, ik denk niet dat hij naar Feyenoord omdat hij word gevold door betere clubs. komt maar ik hoop zo van wel want dat gaat een publiekslieveling worden in de Kuip. Let op mijn woorden deze speler kan zo uitgroeien tot een van de betere middenvelders van Europa, hij is zo talentvol en hoop zo graag dat hij naar Feyenoord komt.

25 juni 2012 om 22:18

Mocht Feyenoord daadwerkelijk interesse in deze speler hebben, en andere clubs hebben ook interesse voor hem wilt dat niet per definitie zeggen dat Feyenoord kansloos is. Sommige "talenten" (hij is alweer 21) kiezen heel bewust voor een stap die in hun ogen goed is voor hun ontwikkeling, dus misschien deze jongen ook wel. De Nederlandse competitie heeft een goede naam en is een aantrekkelijke competitie / springplank voor jonge voetballers. Tel daarbij op dat Feyenoord vCL speelt en dat er tal van voorbeelden zijn van spelers als Miyaichi en Guidetti die het hier meer dan goed hebben gedaan. Dus ik acht Feyenoord niet kansloos, maar het ligt er natuurlijk wel aan wat voor andere clubs interesse hebben. Ik ken deze speler niet maar jij bent in ieder geval heel positief over hem. Het is mooi dat Feyenoord weer op de markt actief is op zoek naar dit soort spelers! Het gaat de goede kant op ongeacht of deze speler nou wel of niet komt.

25 juni 2012 om 22:27

Singh is geen rustig mannetje hoor
hij wil graag weg en maakt ruzie met trainer
De trainer heeft al gedreigd hem het hele seizoen op de bank te laten

25 juni 2012 om 22:15

.@ Josephinus
Inderdaad, daar dacht ik ook aan!

Dit moet feyenoord echt niet doen. Ik zeg: doe dit geld bij het budget voor een nieuwe spits zodat ze een duurdere dus betere spits kunnen halen. Feyenoord heeft al te veel middenvelders die qua niveau niet zoveel van elkaar schelen.
El Ahmadi
Clasie
Immers
Vilhena
Vormer
Goossens
Mokotjo
Elabdelloui ?

Totaal onnodig dus, hoe goed ie ook is

25 juni 2012 om 22:26

Feyenoord heeft/had geen brede selectie dus is het juist goed dat ze zich versterken in de breedte. Zeker als Feyenoord zicht plaats voor de CL of Europa League dan krijgen ze een ontzettend druk programma.. Je kan niet verwachten dat de spelers alle wedstrijden kunnen en zullen spelen, dus moet er gerouleerd worden. El Ahmadi heeft aangegeven zijn contract niet te verlengen bij Feyenoord, dus mochten ze hem nog willen verkopen moeten ze dat snel doen, en anders hebben ze met deze speler mooi een vervanger in huis. Vilhena gaat absoluut kansen krijgen, maar is nog geen speler waarvan je kan verwachten dat hij een heel seizoen zal gaan spelen. Goossens is een back-up die op meerdere posities uit de voeten kan, linksback, middenveld / tienpositie en eventueel linksbuiten dus een prima speler om op de bank te hebben. Mokotjo is ook een back-up die op de Vcm, rechtsback en centraal in de verdediging kan spelen. Je vergeet in je lijstje nog Leerdam, maar goed daar wil ik verder geen woorden aan vuil maken. El Abdellaoui is een flankspeler, dus geen middenvelder. Als een speler een meerwaarde kan zijn, en je kan hem voor een prikkie halen dan zou ik zo'n kans als Feyenoord zijnde absoluut niet schieten. Even ervan uit gaande nog dat jongens als El Ahmadi en El Abdellaoui aan het einde van komend seizoen weer vertrekken...

25 juni 2012 om 22:28

helemaal niet onnodig het gerucht gaat dat Mokotjo en Vihena verhuurd worden,el ahmadi wordt verkocht elabdelloui wordt verkocht dan blijven er nog 4 mid over dus hij kan er wel bij maar je kan ook een spits kopen

25 juni 2012 om 23:35

Ben van mening dat de prioriteit bij een spits ligt , maar goed als er niet teveel voor betaald wordt zou ik zeggen laat maar komen .

26 juni 2012 om 00:02

Charming foto!
Maar Feyenoord moet hier niet aan beginnen, geld stoppen in de schulden of een speler kopen die ze echt nodig hebben!

26 juni 2012 om 20:35

Welke schulde

26 juni 2012 om 00:25

nou ja... voor een dubbeltje op de eerste rang zitten noemen ze dat volgens mij..
feyenoord kan het toch proberen.. stel dat ze Ja hadden gezegd..
nu gaat het niet door.. jammer maar op naar de volgende..
succes ermee!

26 juni 2012 om 02:50

Hele goede speler heeft wel wat weg van Afalaey zou zeker niet misstaan als nummer 10 voor de komende jaren bij Feyenoord.....

26 juni 2012 om 07:37

Misschien willen ze Immers in de spits zetten om vervolgens deze Singh om 10 te laten spelen.

26 juni 2012 om 18:33

Laten we het hopen van niet.

26 juni 2012 om 08:01

Kunnen ze hem niet huren met een optie tot koop??

26 juni 2012 om 18:40

Hij heeft nog een contract voor een half jaar dus dat zal niet gaan. Dan kunnen ze hem beter gelijk gratis laten gaan.

26 juni 2012 om 18:30

een betere optie op 10 als Immers , Als Feyenoord genoeg geld heeft dan zou ik voor deze Singh gaan

26 juni 2012 om 19:26

Ken deze speler niet precies en ik zie ook Vilhena liever echt doorbreken dit jaar.

Ik hoop dat van Geel snel met een spits komt! Na het bericht van AZ lijkt mij Benschop toch wel een aardige optie! Beschikt toch over een hoop talent en heeft nog veel potentie.
Wat vinden jullie?

26 juni 2012 om 20:37

Is toch niet echt een afmaker die benschop. Vind ik.

26 juni 2012 om 21:49

Er zijn zeer vele kapers op de kust voor deze jongen waaronder engelse en duitse clubs en behalve Feyenoord zijn in Nederland Heerenveen en Vitesse geïntereseerd.

27 juni 2012 om 00:30

Singh is een onbekende speler, maar dat was Guidetti ook begin afgelopen seizoen. Als Feyenoord het lukt om die Singh te halen, en ook nog Elabdellaoui van Man.city, dan is het hopen dat het net zo'n schot in de roos is, als dat was met Guidetti en Bakkal.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Feyenoord

Stand
Selectie
 TeamPnt+/-
1.Ajax7652
2.PSV6960
3.Feyenoord6926
4.Vitesse6426
Voor de complete stand: Eredivisie
SpelersPositieW
Daryl JanmaatVerdediger333
Jordy ClasieMiddenvelder332
Bruno Martins IndiVerdediger321
Lex ImmersMiddenvelder3212
Ruben SchakenAanvaller314
Joris MathijsenVerdediger290
Graziano PellèAanvaller2927
Voor de complete selectie: Clubpagina Feyenoord.

In de wandelgangen

Vrijdag 24 mei
Galatasaray denkt over een week weer een spectaculaire aanwinst te kunnen presenteren. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.1875 seconden.