Voetbalzone

Iniesta: 'In sommige fases deed Frankrijk me denken aan Barcelona'

Vrijdag, 22 juni 2012 om 00:20

Spanje kan zaterdag aan de bak in de kwartfinale van het EK. De ploeg van Vicente Del Bosque treft Frankrijk, dat weliswaar teleurstelde in de laatste groepswedstrijd tegen Zweden, maar voor deze 0-2 nederlaag liefst 23 interlands op rij niet verloor. Andrés Iniesta denkt dan ook dat het logisch is dat er van onderschatting van de tegenstander geen sprake zal zijn.

/

De smaakmaker van Spanje is onder de indruk van Frankrijk. "Ze hebben een erg sterk team en onder Laurent Blanc proberen ze een beetje te voetballen zoals wij", zei Iniesta. "In sommige fases van wedstrijden deden ze me denken aan Barcelona. Het is logisch dat zij veel balbezit willen hebben, want ze hebben zeer sterke en technisch begaafde spelers in het team rondlopen. We zullen op ons best moeten zijn om Frankrijk te verslaan."

Blanc weet dat 'zijn' Frankrijk de underdog is, maar hoopt Spanje te kunnen verrassen. "Ik heb de wedstrijden van Spanje tegen Kroatië en Italië teruggekeken", zei de bondscoach van Frankrijk. "Deze ploegen brachten Spanje in de problemen en kregen ook kansen om de wedstrijd te winnen. Het waren wel twee verschillende strijdplannen: een team verdedigde alleen maar (Italië) en het andere team (Kroatië) probeerde het eigen spel te spelen. Ik hoop dat Frankrijk voor het laatste strijdplan kan gaan."

Poll

Spanje wint van Frankrijk

22 juni 2012 om 00:23

Wordt een eitje voor Spanje verwacht ik, lekker tikken tot ze moe zijn en dan toe slaan.

22 juni 2012 om 00:30

Iniesta heeft gelijk, Met name voorin met Nasri, Benz en Ribery spelen ze heerlijk op de combinatie. Je ziet ook de slimme looplijnen tussen de opponenten door, 1-2 keer raken van de bal.

Alleen missen ze net als Spanje een killer, Benz is natuurlijk world class en heeft echt een bepaalde sierlijkheid; Maar scoort momenteel niet.

Maar het kan zo omslaan, en dan kan hij de smaak te pakken krijgen ( Zie CR7 )

Spanje zal denk ik lichtelijk domineren, maar ze gaan het lastig krijgen wanneer France opperbeest speelt.

22 juni 2012 om 00:36

Benzema is een redelijke spits, maar dan houdt het toch echt op, je kunt hem zeker niet gaan vergelijk met Cristie, die op die manier wedstrijden kan openbreken.

22 juni 2012 om 00:41

Redelijk ? Benz zweet één en al klasse.

Z'n veld spel is gewoon marvelous en fabuleus; Ik kan echt van deze jongeman genieten.

Zijn first touch is magnifiek, de controle over bal is magistraal.

Hij heeft alles eigenlijk; Kracht, perfecte lengte en bouw, schot, passing, wendbaarheid, draaicirkel.

Echter gaat het momenteel met de afronding minder, maar hij is aan de bal veel beter dan Cr7, met alle respect voor Cr7; Want die scoort aan de lopende band.

22 juni 2012 om 02:14

@ Impeccable

Helemaal mee eens! Benzema gaat uitgroeien tot de beste spits op aarde. Afronding komt wel.. hij heeft afgelopen seizoen er 24 ingeprikt.

22 juni 2012 om 02:20

Zo Impeccable, je hebt slim gebruik gemaakt van je Barca-avatar, dat in combinatie met een flinke dosis veren in Benzema's rectum heeft je een mooi groen randje opgeleverd. Nu wil ik graag je èchte ongezouten mening als je het niet erg vindt.

22 juni 2012 om 08:38

Ik ben ook een pure Barça-fan maar ik kan ook wel genieten van Benzema. Hij is technisch zo sterk en ook fysiek is hij gegroeid en bovendien gedraagt hij zich voorbeeldig op en naast het veld in tegenstelling tot een paar op hol geslagen spelers bij Real. Ik kan alleen niet genieten van Benzema als hij tegen Barça speelt.

22 juni 2012 om 10:30

@zieke
Ik had je liever inhoudelijk zien reageren, want ook een Barca fan kan van andere spelers genieten; Ook spelers van de aartsrivaal.

Zidane prees Iniesta en gaf aan dat hij qua voetbal stijl op hem leek.
Ik prijs Benz, omdat het een puike voetballer is.

Of verkondig ik larie koek?
Zo ja, dan zou je enigszins het recht mogen hebben om op zo een manier te reageren.
Zo niet; Wil je dan a.u.b stil zijn.

22 juni 2012 om 10:46

Een beetje jammer dat je zo moet reageren, ondanks dat ik geen fan ben van Real wil dat niet zeggen dat ik niet kan genieten van Benzema of een andere speler uit die ploeg?

Wat een onzin, die avatar van jou moet gebruikt worden op jou rectum, misschien dat die ziekte er uit geschopt kan worden!!

22 juni 2012 om 11:38

Een redelijke spit?? Deze man is een van de 5 beste spitsen op aarde nu al. De goals die hij scoort zijn niet normaal. Waar lijdt jij het vanaf dat hij redelijk is, van dat hij nog geen een van de 3 goals die Frankrijk heeft gescoord gemaakt? Dan was Ronaldo in de eerste twee wedstrijden ook redelijk dus?

22 juni 2012 om 00:45

Ik heb frankrijk trouwens zelden als Barca zien spelen blijkbaar zijn hier mensen die dat wel hebben gezien, maar dit geheel terzijde.

Nou dat betwijfel ik nog wel hoor, Ik vind dat spanje erg matig heeft gespeeld dit toernooi tot nu toe ( en met matig bedoel ik ze kunnen 10x beter ) Italie heeft veel grotere kansen gekregen dan Spanje en ook Kroatie kon zomaar stunten met die grote kans van Rakitic dan was de wedstrijd heel anders gelopen, Positiespel beheersen de spanjaarden als de allerbeste, maar het gaat om het scoren en daar hebben ze best wel moeite mee eerlijk gezegt, Ik word ook moe van dat spel van Spanje en in mindere mate Barca, Bij barca heb je nog messi die uit het niks een fenomenale aktie kan maken en de wedstrijd kan beslissen of een Alves die ineens opkomt en een assist aflevert of een schot uit de 2e lijn afvuurt op goal maar dit spanje mist power in mijn ogen om makkelijk over frankrijk heen te walsen, Ik vind frankrijk tot nu toe ook wat tegenvallen op dit toernooi en tot mijn grote spijt heeft Benzema het nog niet laten zien maarja wat niet is kan nog komen. Desallniettemin zie ik spanje nog steeds als topvaforiet puur en alleen omdat ze gewoon de beste spelers ter wereld hebben, De volledige spaanse bank zou bij menig topland gewoon basis staan.

22 juni 2012 om 00:49

pff ik zou het nog langer maken, Spanje wint, vertrouw De voetbalkenner van Nederland nou maar;

22 juni 2012 om 08:56

Frankrijk heeft vooral in de wedstrijd tegen Ukraine veel combinatievoetbal gespeeld. Er was zelfs een moment waar ze op korte ruimte op de 16-meter van de tegenstander kort combineerden en dat deed me toch ook wel denken aan Barça.

Ze kunnen echter niet het balbezit monopoliseren zoals Spanje dat doet over een gehele wedstrijd. Ik denk dus dat Spanje het meeste balbezit zal hebben en Frankrijk gaat proberen te counteren met hun snelle spelers Ribery, Menez, Benz, Nasri etc. Het zal nipt worden maar ik zou ook gokken op Spanje.

22 juni 2012 om 10:53

@cr7pro

Spanje, Duitsland, Portugal, Italie, Frankrijk, Griekenland of Engeland wint het EK, vertrouw de voetbalkenner van Europa maar ;

@jiani/afca_1995,

Kijk de oefenwedstrijf Duitsland - Frankrijk van Februari even terug, beide team op volle sterkte, en Frankrijk speelde Duitsland helemaal weg.

Wordt een spannende wedstrijd, beide landen imponeren nog niet echt, en als Spanje zo speelt tegen Frankrijk als tegen Kroatië, dan scoort Frankrijk iig wel 1-2 keer

22 juni 2012 om 14:28

@ bruijnie:

dat klopt, en tegen Letland speelde ze ook heel aardig, maar dat zijn oefenwedstrijden. daar koop je niks voor. Onder druk lijken de mannen toch weer allemaal voor zichzelf bezig te zijn. Frankrijk kan fantastisch voetballen maar dat zijn geen jongens die voor elkaar door het vuur gaan. Dan ga je niet van Spanje winnen. Die zijn veel meer een collectief. En technisch ook nog eens beter maar dat is een ander verhaal.

22 juni 2012 om 01:01

Spanje heeft alleen moeite met dat 'toe slaan' ze missen een echte killer voor de goal die ze eerst wel hadden met Villa en Torres. Torres is nog steeds totaal niet in vorm (2x tegen Ierland scoren zegt natuurlijk niks). Ik denk dat Frankrijk en Spanje erg aan elkaar gewaagd zijn in de komende wedstrijd, een makkelijke zege zal het in ieder geval niet worden. Frankrijk is ook gemotiveerd tot het bot na de blamage op het WK twee jaar geleden.

22 juni 2012 om 00:32

Ik denk dat het een moeilijke wedstrijd gaat worden voor Spanje, als Frankrijk een beetje zijn best doet. (en dus niet speelt zoals tegen Zweden). Frankrijk heeft veel beweeglijke en gevaarlijke spelers rondlopen die zo een doelpunt kunnen maken. Als een duveltje uit een doosje, zoals Evert ten Napel zegt. Het is dus zaak voor Spanje om druk naar voren te zetten en vooral kansen te benutten. Dus met een spits spelen.

22 juni 2012 om 00:37

Ja Paco, weet je; Ze spelen echt frivool en fris, echter zag ik toch een zwakte achterin. Mexes is nu ''gelukkig'' geschorst en Koscielny is sowieso beter, sneller, slimmer dan Mexes.

Mexes z'n timing is echt belabberd en hij grijpt ook gevaarlijk en slecht in, voor de rest kan France tijdens een omschakeling de Spanjaarden pijn doen.

Persoonlijk denk ik dat France ook momenten krijgt dat ze Spanje naar achter kunnen drukken; Zie Italië

Ik denk dat Benz gaat opstaan, doet hij meestal tijdens grote wedstrijden.

22 juni 2012 om 00:43

Ja, die schorsing van Mexes is een geluk bij een ongeluk. Hopelijk speelt Koscielny een puike wedstrijd, zodat hij de plaats van Mexes in de (semi) finale over kan nemen.
Wat Benzema betreft: Hij speelt, buiten zijn doelpuntloze statistieken, wel een aardig toernooi. Vooral tegen Zweden zag je hem als een van de weinigen echt drang naar de goal hebben (al resulteerde het helaas alleen in afstandsschoten, en zonder succes).
Toch oogt hij altijd als een ietwat onzekere jongen, die bij Real vooral door het vertrouwen en de coaching zo is opgebloeid. Hopelijk laat hij morgen zien wat hij kan!

22 juni 2012 om 00:53

Zizou hé, die liet hem echt opbloeien. Ik las een artikel waarin Benz beschreef hoe Zizou hem precies geholpen heeft; Heel mooi.

Ook Mou hield vertrouwen in hem en maakte hem duidelijk dat hij hem als nummer één spits zag.

Hij oogt naar mijn inziens lichtelijk ongemakkelijk; Hij is één van de sterk houders en de bal is z'n vriend; Maar de goals...

Hij weet van zichzelf dat hij het redelijk goed doet, want hij geeft wel assists.
Alleen wil hij zo graag scoren, die afstandschoten gaan er telkens net niet in.

Hoop ook dat hij wat laat zien, want soms zie ik een Benzizou aan de bal. : )

22 juni 2012 om 00:25

Iniesta moest eigenlijk de opvolger van Guardiola worden.. hij kan net als Guardiola veel veren in de kont van de tegenstander stoppen...

Frankrijk heeft helemaal niets weg van Barcelona.. al spelen ze wel sterk voetbal.. met spelers als Ribery,benzema en Nasri moet dat wel... maar wel een heel erg andere type spel dan Barcelona.

22 juni 2012 om 00:30

Mooie sneer weer, ben je niet vergeten 'm ook bij het bericht van Löw over de Grieken (!) te plaatsen? Hij is immers trainer en had blijkbaar ook opvolger van Pep 'veer-in-de-kont-stopper' Guardiola kunnen worden. Of hebben we het daar niet over omdat hij geen onderdeel van Barça is? Een beetje typisch dat ik bij een topic over Löw die waakt voor onderschatting voor Griekenland geen gezeik lees maar dat bij het topic over een Barçaspeler die een compliment (tenminste, als het zo mag worden opgevat) uitdeelt aan Frankrijk bij reactie numero 3 al raak is.

Blij vlagen heeft het er iets van weg. Soms spelen ze op balbezit met technische spelers. That's all...

22 juni 2012 om 00:37

@ Estelada

Je hebt helemaal gelijk. Het is een provocerende reactie van Ac_milan. En dat doet hij inderdaad vaak bij een topic over Barcelona en niet ergens anders. Hij heeft kennelijk wat haat overgehouden aan het spel van Barcelona in de afgelopen 4 jaar.

22 juni 2012 om 00:38

Het is geen sneer richting Barcelona... maar wel richting Iniesta en Guardiola.. ik vind Barcelona een mooie club.. Guardiola een goede trainer en Iniesta een goede speler.. maar ik vind dit overdreven.... Dit Barcelona moet een van de sterkste teams ooit zijn.. Frankrijk is niet meer dan een outsider voor een EK en het moet je aan Barcelona doen denken???

Jullie zijn veel sterker dan dat... Dit Barcelona heeft al zo een 3 jaar elke tegenstander gedomineerd.. daar zal geen enkel land(zelfs Spanje) niet aan kunnen tippen...

22 juni 2012 om 00:40

Fr-barca

Hm ik heb hem vaak wel hoog zitten maar dit is gewoon niet nodig. Het toont gewoon de subjectieve haat bij de mensen voor Barça, het meten met twee maten. Tenzij het natuurlijk een grapje van hem was, maar dan mogen allebei mijn reacties hier verwijderd worden want dan is er sprake van een fundamenteel misverstand.

22 juni 2012 om 00:40

Ac_milan22

Iniesta zegt toch ook nergens dat ze op hetzelfde niveau zitten? Hij zegt enkel dat het spel in sommige opzichten overeenkomsten kent. Als hij zou zeggen dat Frankrijk net zo goed zou zijn als Barça dan zou ik die opmerking ook moeilijk serieus kunnen nemen. Barça is veel beter, maar Frankrijk kent in bepaalde opzichten dezelfde spelopvatting. Althans, dat lijken ze bij vlagen te uiten.

Verder waakt hij, net als Pep en nu dus ook Löw, voor onderschatting. Terecht, anders ben je snel gezien. Natuurlijk weet hij dat spanje op haar niveau sterker is dan Frankrijk en dat Barça weer boven La Furia staat maar als je het te gemakkelijk neemt en dit uitstraalt eindig je vrij snel als Oranje, roemloos thuis.

22 juni 2012 om 00:40

@fr-barca

Ik heb helemaal geen hekel aan Barcelona... Barcelona en Milan zijn altijd "warme" clubs geweest.. daar hou ik van.. ook hebben we altijd met respect tegen elkaar "gestreden".

Het voetbal van Barcelona geef ik juist een compliment hiermee.. ik weet niet hoe je aan haat komt?

22 juni 2012 om 00:43

@ac_milan
Ik heb soms wel de indruk dat je een hekel aan Barcelona met die rare, beetje hypocriete reacties. Bijvoorbeeld juichen wanneer Real van Barca wint. En de eerste twee zinnen waarmee je begon zijn provocerend. Als jij een sympathie hebt voor Barcelona dan ga je niet zo''n reactie geven.

Wat Iniesta en Guardiola de afgelopen jaren hebben gedaan is geen ''veer-in-de-kont'' steken. Dat is een overdreven woord. Het is gewoon doodgewoon om voorafgaand een wedstrijd een compliment te geven aan de tegenstander en uitleggen waarom de aankomende wedstrijd moeilijk is. Je weet immers nooit wat de vraag van een journalist was geweest waarop Iniesta die antwoord geeft.

Iniesta heeft gewoon respect voor de tegenstander. Bovendien plaatst hij zijn team in de underdogpositie wat misschien goed kan uitpakken. Gezien de laatste jaren is het vaak gebeurd bij Barcelona en dat is ze niet verkeerd uitgekomen.

22 juni 2012 om 00:46

Ac_milan22

Ik geloof inmiddels dat het geen sneer was maar vind de denkwijze niet terecht. Zeker niet wat betreft deze uitspraak van Iniesta. Bovendien zou ik het mooi vinden als men (niet per se jij) wat consequenter zou kunnen zijn en nu Löw ook zou bekritiseren aangezien hij met de titelfavoriet tegen de opa's van Griekenland aantreedt en waakt voor onderschatting. Toen Pep dit deed was de wereld te klein, al moest hij tegen Milan of Chelsea.

22 juni 2012 om 00:50

@estelade

Ik zie de overeenkomsten niet echt.. maarja, zal er beter opletten.. misschien zie ik het verkeerd.. het was trouwens inderdaad een klein grapje.. maar zoals ze zeggen in elke grap zit sowieso een kleine kern van de waarheid.. ik ben nog steeds bij me punt.. alleen wist niet dat jullie het zo "aanvallend" zouden op pakken.. wat natuurlijk wel goed is is dat hij respect heeft voor zijn tegenstanders... die zijn natuurlijk niet de minsten..

@fr-barca

Nou.. ik vond Guardiola soms overdrijven.. al was hij wel echt een gentleman..

respect is op zijn plaats.. Spanje is sowieso geen underdog.. wat hij ook zegt.. ik vond het een beetje te veel van het goede..jullie niet.. kan toch?

22 juni 2012 om 00:51

@estelada

Daar heb je gelijk in.. tegen Guardiola werd het vaak sneller gezegd.. maar dat komt omdat er veel Madrid-barca fans zijn op deze site en die het ''slechte'' sneller in hun ''rivaal'' zien dan bij een ander... maar je hebt zeker gelijk, mensen zijn niet consequent.

@fr-barca

Als Real Madrid van Barcelona wint vind ik dat leuk omdat ik het vooral Kaká, maar ook Ozil en C.ronaldo gun..

22 juni 2012 om 00:55

Ac_milan22

Ok prima. Misschien was vatte ik het serieuzer op dan nodig was. Het zit 'm ook niet zozeer in jouw opmerking maar in de inconsistentie op voetbalzone. Best vermoeiend soms maar ach. Een meningsverschil houden we, is alleen maar gezond lijkt me.

22 juni 2012 om 00:58

@ Ac_milan22

Zelfs als je een torenhoge favoriet bent dan probeer je jezelf in de underdogpositie te plaatsen. Zo hadden we dat vanmiddag ook met de persconferentie van Löw. Duitsland is duidelijk favoriet en dat geeft Löw toe, maar toch probeert Löw dat weg te wuiven.

Het is gewoon een trend om de tegenstander een compliment te geven.
En Guardiola heeft inderdaad voor elke team iets goeds te zeggen. ''real Valladolid heeft twee geweldige spitsen'' heeft hij ooit gezegd

22 juni 2012 om 01:10

Nou dan hahahah... dat is toch overdreven, maarja.. die man heeft veel bereikt..

22 juni 2012 om 00:33

@ Ac_milan22
De spelers die je zojuist opnoemt, combineren en kaatsten erg veel met elkaar, en zij laten soms zeker een glimp zien van het Barca spel.

Zij bezitten immers de kwaliteiten om dat te kunnen praktiseren, ook Ben Arfa en Cabaye kunnen het, maar Nasri Benz en Ribery zijn wereld klasse en begrijpen elkaar erg goed.

22 juni 2012 om 00:34

Ik vind het slim van Iniesta, hij kiest gewoon eieren voor zijn geld. Anders had Ac_milan22 je arrogant gevonden wanneer je niet positief was over de tegestander, hij kiest voor ''veren in de kont steken". Slimme keuze als je het mij vraagt.

Om even in jouw stijl te blijven zet ik er nog een emoticon achter zodat het lijkt alsof het me niks intresseert

22 juni 2012 om 00:34

@ac_milan22

Iniesta zegt dat het spel van Frankrijk af en toe deed denken aan Barcelona. Jij hebt waarschijnlijk Frankrijk niet zien spelen of je hebt alleen naar je Mexès zitten te kijken.
Frankrijk speelde bij vlagen zeker wel het spel van Barcelona. Die combinaties in de korte ruimtes op de rand van de zestien meter gebied komen wel degelijk overeen met Barcelona.

Denk eens aan het moment in de wedstrijd tegen Oekraïne toen Frankrijk heel veel combineerde in de korte ruimtes op de rand van de 16 meter gebied d.m.v. korte passes. Ze hielden lang balbezit onder een luid fluitconcert van de Oekraïense supporters en vervolgens schoot Cabaye op de paal. Als die bal zat dan was het één van de mooiste doelpunten van het EK!

22 juni 2012 om 02:36

Ik ben met Ac Milan eens eigenlijk. Over het feit dat Frankrijk helemaal niets van Barcelona heeft. En ik snap ook waarom hij een ''sneer'' deelt. (imo, was het een grap, maargoed).

Low zei toch niet dat Griekenland als Duitsland speelt? Of dat Griekenland ''resemblance'' van Duitsland heeft? hhaha lol. Nou dat is dus de vergelijking tussen Frankrijk en Spanje. Twee verschillende ploegen. Niet dat Frankrijk verdedigend speelt als de Grieken, maar het is gewoon verschilllend. Maar dat is een mening, aldus de mijne.

Verder denk ik niet dat Iniesta het niet meent ofzo hoor. Hij heeft in mijn ogen niets vekeerds gezegt, alleen deel ik zijn mening dus niet! Iniesta is eigenlijk de enige Barca speler die ik in me team zou willen hebben, omdat hij altijd wel positief is Netals Kaka. Zulke spelers slaan geen vliegen dood.
Mssn bedoelde hij, dat Frankrijk ook technische spelers heeft (net als Barca), maar het spel is not even close. Frankrijk speelt gewoon directer.

Edit: Ik weet niet tegen welke ploeg, maar alleeen 1xtje deed Frankrijk mij aan Barcelona denken. Ze scoorden na 20plus paasjes ofzo iets dacht ik. Dat was een heerlijke aanval. Maar voor de rest? Nah..

22 juni 2012 om 00:25

Tegen Oekranië deed me één aanval wel aan het barca spel denken. ik verwacht een leuke wedstrijd

22 juni 2012 om 00:40

Weer zoon mooi media praatje. Aangeven dat ze zoals Spanje willen spelen, dus eigenlijk minder zijn en tegelijkertijd ze een veer in de kont steken.. Beetje doorgestoken kaart dit..

Hopen op een paar goeie momenten van Benzema, Nasri en Ribery. Spanje eruit en dat maakt mijn EK compleet,

22 juni 2012 om 00:46

Oh. Waarom ben je dan een hond? Omdat je misschien het voetbal van Spanje niet leuk vindt om te kijken? Omdat je misschien de Franse nationaliteit bezit? Omdat misschien een van je favoriete voetballers bij L'equipe zit?
Dus....

22 juni 2012 om 00:57

Wat een dooddoener, gedraag je een beetje volwassen en laat je emoties opzij.

De Fransen spelen heerlijk voetbal..

22 juni 2012 om 01:00

Dan botsen de egos weer, dan krijg zoals als de wedstrijd tegen Zweden...

22 juni 2012 om 01:04

selectief ben je wel, de hele kwalificatie was prima en ook tegen de Engelsen en Oekraïners was het effectief en netjes.

22 juni 2012 om 00:58

Weer een speler die niks te melden heeft en alleen maar open deuren intrapt...

Het lijkt Pep Guardiola wel die steekt ook bij iedere tegenstander veren in de kont...

22 juni 2012 om 01:00

Moet hij dan zeggen dat ze die Fransen wel even gaan op rollen(wat wel het geval zal zijn) ?

22 juni 2012 om 01:01

Zeg dan wat je vind...

Zeg dan we gaan winnen van de Fransen...

22 juni 2012 om 01:03

ja, eigenlijk wel.
ik zou wel eens een voetballer willen zien/horen die zoiets gewoon eens uitspreekt.
niet zozeer dat spanje wel even wint van frankrijk (want dat betwijfel ik ook) maar wel dat spanje gewoon favoriet is en dat ze dat hebben bewezen de afgelopen 2 toernooien...
en niet dit overdreven gedoe want het slaat nergens op, frankrijk komt niet in de buurt van barca, ja misschien soms wat eindeloos getik maar dat was het dan ook...

22 juni 2012 om 01:21

En als hij dat nou niet denkt Ek-hell? Of ben jij de vader van Andrés?

Als je klaar bent met opzoeken wie Andrés is mag je dit zeik-bericht van je ook bij het topic over Löw plaatsen. Tenminste, als je ook maar enigszins objectief bent.

Crazydj07

Dat is dan toch ook waar Iniesta het misschien wel over heeft? Balbezit en rondspelen, bij vlagen dan. Niks over het niveau, de effectiviteit, het baltempo, pressiespel of Messi.

22 juni 2012 om 06:55

Misschien is niet iedereen zo arrogant om zich te goed te voelen tegenover andere ploegen en spelers.
Wat wint spanje daar nu mee om te zeggen dat ze favoriet zijn, het brengt gewoon extra druk mee.
Alleen de domste spelers houden zich daarmee bezig, en het is juist goed dat iniesta vindt dat ze op gelijke voet staan want het moment dat spanje hun beter dan de rest zal voelen zal ook het moment zijn dat ze eruit liggen hoor. Onderschatting is het begin van het einde

22 juni 2012 om 08:25

Als Iniesta echt een voorbeschouwing wil geven, dan zegt 'ie gewoon eerlijk dat Spanje als team een stuk beter is dan Frankrijk en dat Spanje gewoon gaat winnen.

Alle respect voor Frankrijk, maar Spanje is gewoon beter als team.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Spanje

Selectie
Actuele wedstrijden
SpelersPositieW
Álvaro ArbeloaVerdediger50
Sergio RamosVerdediger52
Sergio BusquetsMiddenvelder50
Andrés IniestaMiddenvelder50
Cesc FàbregasMiddenvelder50
PedroAanvaller54
Xabi AlonsoMiddenvelder40
Voor de complete selectie: Clubpagina Spanje.
Programma 
Uitslagen
Voor de alle wedstrijden: Clubpagina Spanje.

509 fans
Middenvelder, 29 jaar

In de wandelgangen

Dinsdag 21 mei
Aras Özbiliz was overbodig bij Ajax, maar timmert in Rusland aardig aan de weg. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Wat beoogde Advocaat nu werkelijk met zijn terugkeer bij PSV?

Al in december baalde Dick Advocaat van het dagelijkse pendelen naar zijn werk. Tijdens zo’n geestdodende rit tussen Den Haag en Eindhoven (en weer terug) betastte hij zijn pols en vroeg zich nuchter af of hij niet beter kon gaan vissen op de pier van Scheveningen. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.65625 seconden.