Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Feyenoord moet streep zetten door terugkeer ‘verdrietige’ Castaignos

Laatste update:

Feyenoord hoeft niet meer te rekenen op de terugkeer van Luc Castaignos. Internazionale heeft hem verboden om op huurbasis naar Rotterdam te vertrekken, zo meldt Sky Italia. I Nerazzurri, die de Schiedammer vorig jaar voor circa drie miljoen euro overnamen, willen de spits alleen verkopen of verhuren aan een club in eigen land.

/

“Ik had graag op huurbasis naar Feyenoord gegaan”, vertelt de negentienjarige spits. “Het is jammer dat ik de club niet kan helpen. Van Inter mag ik alleen verhuurd worden aan een andere club uit de Serie A, maar in Italië wil ik alleen voor Inter spelen. Nu moet ik dus vertrekken. Inter zal me helpen bij een transfer.”

“Ik kan niet ontkennen dat ik verdrietig ben, maar zo zit de voetballerij in elkaar”, sipt Castaignos, die vorig seizoen tot zes optredens in de Serie A kwam. Hierin maakte hij één doelpunt, de winnende op bezoek bij Siena (0-1). “Ik wil de fans graag bedanken die mij gesteund hebben in het moeilijke jaar dat ik heb gehad. Het spijt me dat ik mijzelf niet heb kunnen bewijzen.”

Bekijk hier het doelpunt van Castaignos tegen Siena:

Kun jij de beslissing van Internazionale begrijpen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Laa feyenoord hem dan maar weer terugkopen ofzo, kan nooit verkeerd zijn.

19 juni 2012 om 20:25

Niet doen, stomste is om nu maar te gaan kopen nu je net financieel gezond bent.
Dit beleid nog een paar jaar doorzetten tot er een goede balans is gevonden tussen inkomsten en uitgaven en dan kijken of je in dit soort spelers kunt investeren.

Ik snap Inter niet, waarom alleen verkopen of verhuren in de Serie A/b?
Wat is daar de meerwaarde van?
Guidetti was toch een succes in Rotterdam Zuid... Als er geen andere serieuze clubs komen stagneert zijn ontwikkeling.. dat kan nooit goed zijn

19 juni 2012 om 20:35

Verkopen kan natuurlijk naar een andere competitie.

Gaat erom bij het verhuren dat het voor Inter makkelijker is om hem in de gaten te houden en het niet zoveel kost om een wedstrijd van hem te bekijken....

19 juni 2012 om 22:52

En dat hij in Italië gewend raakt.

19 juni 2012 om 20:53

Inter's vraagprijs is minimaal 7 miljoen en er zijn clubs die dat willen betalen (bijvoorbeeld West Ham). Feyenoord kan daar dus nooit mee concurreren.

19 juni 2012 om 21:57

Inter heeft niks te zeggen castaignos wil echt niet naar Engeland die jongen wil graag terug naar Nederland. Ik zie hem volgend jaar graag bij PSV en ik weet ook zeker dat dat mogelijk is.

19 juni 2012 om 22:29

Jij denkt dat PSV weer met geld gaat smijten en dat hij de Eredivisie verkiest boven een basisplaats bij West Ham in de Premier League? Ik denk dat je te veel loopt te fantaseren. Laat PSV eerst maar eens fatsoenlijke vleugel spelers halen, dan gaat Matavz ook renderen. Ze moeten in dienst spelen van hem en niet voor zichzelf zoals Lens en Mertens dat doen.

19 juni 2012 om 22:54

Denk jij nou echt dat die jongen weer naar Engeland wil. Ik denk echt dat hij terug wil naar nederland. West ham united of PSV de keuze zou voor mij snel gemaakt zijn natuurlijk Psv. Die jongen wil niet voor niets terug naar Feyenoord hij heeft het daar niet zo leuk als in Nederland.
Inter schijnt interesse te hebben in mertens dus waarom geen leuk ruildealtje verzinnen. Ik hoop dat PSV dit deze transferperiode gaat doen ik denk dat het mogelijk is.
verkopen:
labyad 4 miljoen
manolev 1 miljoen
toivonen 12 miljoen
mertens 5 miljoen + castagnois
in totaal 22 miljoen
kopen
leerdam 1 a 2 miljoen
narsingh 5 miljoen
assaidi 5 miljoen
maher 8 miljoen
in totaal 20 miljoen
Met dit team word psv denk ik echt wel kampioen ook.

tyton
leerdam
marcelo
zanka
willems
van bommel
maher
strootman
narsingh
castaignos
assaidi
19 juni 2012 om 23:01

Memphisdepay,
Assaidi lijkt naar Galatasery te gaan of hij loopt volgend seizoen gratis weg.
Castaignos zal niet naar een andere club in Nederland willen gaan.
Die jongen heeft een club en dat is Feyenoord, die gaat eerder naar een subtopper in het buitenland.
Van Bommel moet zijn conclusies trekken en stoppen volgend jaar.
Maher word door AZ niet verkocht.
Leerdam en PSV lijkt me ook niet echt logisch, anders moet Feyenoord er een strik erom heen doen en hem persoonlijk afleveren.

Edit: Wat doe je met Wijnaldum, Matavz en Lens?

19 juni 2012 om 23:17

Jij bent de reden dat PSV supportertjes 9 van de 10 keer gewoon extreem zielig zijn, Denk je echt dat je Toivonen voor 12 mil kan verkopen?, die imbeciel is de meest gestoorde speler in de Eredivisie, Narsingh heeft aangegeven alleen naar Ajax te willen, Maher gaat echt geen stap omlaag doen, Assaidi gaat ook sowieso niet naar Psv, en Castaignos gaat nooit van z'n leven naar PSV als ie met West Ham in de PL basis kan spelen.

19 juni 2012 om 23:17

Assaidi zal psv zeker boven galatasaray verkiezen en wil graag met zijn vriend narsingh samen blijven spelen.
Ik denk dat Castaignos best de stap naar Nederland weer wil maken. Wijnaldum en Fer is hetzelfde verhaal die hadden zogenaamd ook 1 club.
Van bommel kan nog wel een jaar mee op eredivisie niveau zelfs wel 2.
Voor 8 a 9 miljoen zal az zeker willen onderhandelen over Maher die zelf ook aan heeft gegeven een stap hogerop te willen maken.
Leerdam is een goede speler een veel betere speler dan Manolev.wijnaldum gaat op de bank en word bij een goed bod meteen verkocht dan haal je meteen markus henriksen van rosenborg bk.
Matavz gaat ook op de bank en bij een goed bod word hij ook verkocht PSV moet dan een jong talent halen voor in de spits die nog een paar jaar in de jeugd kan rijpen.
Lens is wissel en word ook bij ieder goed bod verkocht voor lens haal je niemand terug we hebben toch depay.
Ik vind dit realistisch hoor zoals ik het hierboven op heb gesteld maken we 1 miljoen winst. Dat zal natuurlijk niet lukken maar we hebben denk ik toch wel een transferbudget. Het is toch niet zo raar of wel soms?

19 juni 2012 om 23:23

Ja ik denk echt dat toivonen met een 2 jarig contract voor 12 miljoen kan gaan.
Ik las laatst op twitter nog geruchten dat hij voor 18 miljoen naar rubin zou gaan dus 12 miljoen lijkt mij een erg goed bedrag anders beur je er wel 10 of 9 voor.
PSV een stap omlaag voor Maher het is maar goed dat hij daar zelf niet zo over denkt. Narsingh heeft helemaal niet aangegeven ajax boven psv te verkiezen ook legt ajax niet 5 miljoen neer bij hereveen. PSV is echt wel beter dan west ham hoor. Waarom denken jullie overal de hoofdprijs voor te kunnen vragen en alles voor een zacht prijsje over te kunnen nemen. Jullie ajax supporters denken ook dat elke speler naar ajax wil.

20 juni 2012 om 08:48

@marksuarez
Als ik jouw reactie lees denk ik dat vooral jij extreem zielig bent. Inderdaad, natuurlijk wordt Toivonen niet voor 12 miljoen verkocht, 7 is meer in de richting. Maar de rest van je reactie is echt heel triest. Eerst PSV supporters onnodig bashen (die eerste opmerking raakt kant nog wal), verder je opmerking over Toivonen, zijn gedrag op het veld is soms slecht, maar verder is het voor Eredivisiemaatstaven gewoon een prima speler en zeker geen imbeciel. Narsingh wil graag naar Ajax maar staat open voor elke Nederlandse topclub (bron: Thijs Slegers), Die opmerking over Maher slaat natuurlijk helemaal nergens op. Assaidi gaat niet naar PSV omdat hij grof wil verdienen en PSV juist het salarishuis aan het inkrimpen is. Castaignos waarschijnlijk idem, hij heeft bij Inter een dik salaris en wil dat niet kwijt, vandaar dat hij verhuurd wil worden aan Feyenoord, dan houdt hij zijn salaris. Bij verkoop gaat hij echt niet terug naar Nederland, dan moet hij veel te veel inleveren.

Conclusie is dat jij opmerkingen maakt dien nergens op slaan en sommige feiten met domme argumenten onderbouwt. Kijk eerst eens naar jezelf voordat je anderen zielig gaat noemen!!!

20 juni 2012 om 09:28

Bij Feyenoord zou hij nog CL kunnen spelen, bij PSV alleen het bijtoernooi, dus daar moet hij in ieder geval Niet naar toe

20 juni 2012 om 10:37

Hoe komen jullie erbij dat hij bij West Ham basisspeler zou zijn? Ook daar zou hij niks meer dan een reserve speler zijn. Hij is gewoon een hele beperkte spits die opviel in een elftal met uitsluitend onervaren en ontoereikend spelersmateriaal. De stap naar Inter had hij nooit kunnen maken, zelfs al draaide Inter afgelopen jaar totaal niet.

Castaignos is een leuke speler voor de eredivisie, maar zal zich echt enorm moeten gaan ontwikkelen om alleen maar aansluiting te kunnen vinden met het niveau in een topcompetitie.

20 juni 2012 om 11:15

Volgens mij hou je er in je berekening geen rekening mee dat van die 12 miljoen voor Toivonen ook nog een bepaald bedrag naar Toivonen en co gaat. Daarnaast ga ik er vanuit dat de clubs van wie PSV deze spelers gekocht heeft een doorverkoopclausule in de deal hebben opgenomen.

19 juni 2012 om 21:06

Serieus? Wil je een speler terugkopen die na één goed seizoen tegen Feyenoord zei: Allemaal vrienden, maar ik ga lekker bij Internationale spelen. Daaaaaaaaaag.

Castaignos heeft zelf een keuze gemaakt toen voor internationale. Waar verstandige mensen nog minimaal 1 a 2 jaar in Nederland een constant niveau proberen te halen. Dat hij dan bij Inter totaal niet aan de bak komt is dan ook een logisch gevolg.

Nu is meneer verdrietig dat hij niet naar Feyenoord kan en dat hij graag terug had gewild. Helaas pindakaas voor Luc met zijn krokodillentranen.

Volgens mij was het toch echt 3 miljoen waarvoor hij naar Inter vertrok, niet 1,5 miljoen.

Voor Inter is het alleen maar gunstiger hem aan Feyenoord te verkopen, maar ze geven de voorkeur aan een andere Italiaanse club. Apart...

19 juni 2012 om 20:26

Nee ze willen hem aan een Italiaanse club verhúren. Niet verkopen.

Iets dat ik ook wel logisch vind.

19 juni 2012 om 22:30

Oh ja? Alleen verhuren en niet verkopen? Ik ben jaloers dat jij op de Universiteit zit, terwijl ik naar het HBO gaat. In ieder geval niet op basis van Nederlands.

"i Nerazzurri, die de Schiedammer vorig jaar voor circa drie miljoen euro overnamen, willen de spits alleen verkopen of verhuren aan een club in eigen land."

20 juni 2012 om 00:24

Domme fout inderdaad, je hebt helemaal gelijk, bedankt voor de verbetering, begrijp alleen niet waar de sneer voor nodig is. Je schrijft namelijk zelf ''ik naar het HBO gaat'', of is dat onderdeel van je sneer?

Maar goed, ik lees misschien verkeerd, maar op mij kwam het dus over dat ze hem alleen willen verkopen, of verhuren aan een club in eigen land.

Dus het ''verkopen'' los van ''verhuren aan een club in eigen land''.

Jammer voor Feyenoord.

Luc kan nog zo verdrietig zijn maar hij hoorde gewoon bij ons te blijven!

19 juni 2012 om 20:32

Hij had ook moeten blijven, een te enthousiaste stap in zijn carriere die hem nu opbreekt. Hij was gewoon veel en veel te jong om zo'n stap te maken.
Daarnaast overigens snap ik niet waarom Inter de enige club is waar hij voor uit wil komen. Ik bedoel, is er nu al clubliefde terwijl je er vrijwel nooit hebt gespeeld?

19 juni 2012 om 21:56

Komt op mij meer over dat hij het gewoon helemaal niet naar zijn zin heeft in italie.
Hij wil gewoon vertrekken neem ik aan.

20 juni 2012 om 09:27

Een oud gezegde: Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten.

Hij heeft zelf de deur naar Feyenoord dichtgegooid door veel te vroeg naar Italie te vertrekken.
Nu moet hij niet lopen zeuren.

Tsjah wat moet je hier nou van zeggen, jammer dat hij niet beter begeleid is. Zo'n jonge knul is gewoon een worst voor gehouden en hij heeft gehapt, nu heeft ie buikpijn....

19 juni 2012 om 20:33

Inderdaad. Wat ik alleen niet begrijp is waarom hij geen zin heeft in een andere Italiaanse worst. Een worst uit Palermo of iets dergelijks. Maar het moet perse een (inter)milanese worst zijn.

19 juni 2012 om 22:21

Vrij logisch dat het bestuur van Internazionale Castaignos alleen verhuurd naar een andere italiaanse club, want dan wordt hij leert van de Italiaanse competitie en dan speelt hij tegen bikkelharde verdedigers in tegenstelling tot de Nederlandse verdedigers...

Zoals iedereen hier boven al schreef, jammer dat hij zo vroeg naar het buitenland is gegaan. Het is gewoon een grote stap van een Nederlandse subtopper naar een Italiaanse topper. Hij stond pas misschien net 1 jaar in de basis bij Feyenoord, dus hij had daar nog zoveel kunnen leren (vooral van Makaay, spitsentrainer). Als hij zich zou blijven ontwikkelen dan zou Inter het jaar daarna ook wéér op de stoep staan...
Hopen voor hem dat ie zich in de basis kan spelen bij een middenmoter in de Italiaanse competitie.

Wanneer gaan spelers eens inzien dat als je een te grote stap maak er gewoon niet komt!

19 juni 2012 om 20:30

Ja, TIm Krul en van Persie zijn keihard afgegaan. Zonde van die talenten...

19 juni 2012 om 20:40

Arsenal is simpelweg een andere verhaal, Wenger haalt die spelers en Wenger gaat niet weg, en al zou hij weggaan dan komt er wel een ander clubicoon dat jaren zal blijven.

Krul is naar Newcastle gegaan en dat is zeker geen absolute top, iets dat Inter normaal gezien wel is.

Castaignos had vooraf kunnen inzien dat het domme stap was.

19 juni 2012 om 20:41

Wow je weet twee voorbeelden te noemen bij het wel goed is gegaan. Nu is vast het tegendeel bewezen

19 juni 2012 om 20:41

Wow je weet twee voorbeelden te noemen bij het wel goed is gegaan. Nu is vast het tegendeel bewezen

19 juni 2012 om 20:43

wow je weet twee voorbeelden te noemen bij wie het wel goed ging. Het tegendeel zal nu wel bewezen zijn.

19 juni 2012 om 20:51

Verschil is wel dat van Persie wegging na meer dan 60 wedstrijden in het eerste van Feyenoord. Tevens ging hij weg met uefa cup op zak. Wel een verschil met Castaignos.

19 juni 2012 om 22:37

@wouter

Gaan we zo doen?
Er zijn meer voorbeelden van tegenvallers, dan succes gevallen!

Vincent Van Den Berg: SC Heerenveen - Arsenal - Excelsior Maassluis. Hij steekt er niet eens boven uit in de Hoofdklasse (niet eens Topklasse, JL of laat staan Eredivisie).

Jordy Brouwers: Ajax-liverpool-ado-almere City. Hij is niet eens basisspeler bij Almere City.

Sergio De Windt: Ajax - Juventus - SV Huizen. Oeii, en hij deed het daar ook niet al te best.

Van Aanholt: Psv-chelsea, niet eens basiswaardig bij Vitesse (met alle respect).

Geen zin om nog meer voorbeelden op te noemen, maar we moeten het maar is zien of Castaignos de top van de Eredivisie nog haalt. Erg zonde, want zijn potentie was toch minimaal Europese subtop.

Hopelijk herpakt hij zich, hier in Nederland.

Ik kan niet zeggen dat ik medelijden met hem heb. Laat zich verleiden door het grote geld en moet nu overnieuw beginnen, heeft een jaar aan belangrijke ervaring gemist en had nu net zo belangrijk als Guidetti kunnen zijn. Nu is het maar afwachten waar hij terecht komt en zal bij elke andere club een lagere status hebben dan voorheen.

tja zeer spijtig voor deze jongen, maar hij komt er echt wel. Ik vind hem een van de beste spitsen in wording

Het eerste wat ik zou doen als Castaignos zijnde is die zaakwaarnemer van hem de deur wijzen. Die man geeft helemaal geen adviezen in het belang van Castaignos. Nu is Castaignos de dupe geworden van een spel dat gespeeld wordt door clubs, daar waar hij nu bij een club had moeten spelen waar hij een basisplaats heeft. Die jongen moet nog oppassen dat zijn carrière niet als een nachtkaars uit gaat als het zo door gaat. Laat het een les zijn voor de nieuwe generatie goudzoekers.

jankpaard zeg, wel eerst flink cashen en vervolgens de pruillip volledig losgooien....

Heb ik iets gemist? Hij wil/moet persé vertrekken bij Inter?

19 juni 2012 om 20:43

Hij kan ook blijven maar dan hoeft hij niet eens te komen trainen. Inter zit gewoon niet op hem te wachten dus dan kan je beter inderdaad je heil ergens anders gaan zoeken. Helaas heeft Castaignos zijn toekomst compleet uit handen gegeven waardoor hij er zelf absoluut geen invloed meer op heeft.

Wat is dat nou weer voor rare actie van Inter? In Nederland zouden we juist blij zijn als een speler niet naar de concurrent vertrekt, maar naar het buitenland gaat. Waarom moet ie zo nodig in Italie blijven?

Sinds wanneer bepaalt een club eigenlijk waar je naartoe gaat? Dat bepaal je toch helemaal zelf als er genoeg geld op tafel wordt gelegd?

Ik hoop dat ie ooit nog wel terugkeert bij Feyenoord, want het blijft een groot talent.

19 juni 2012 om 20:27

Inter is nog steeds de werkgever van Castaignos. Dan bepaalt Castaignos niet zelf waar hij heen gaat.

19 juni 2012 om 22:16

Dat bepaalt hij uiteindelijk wel. Hij is niet verplicht zich te laten verhuren en mocht Inter overeenstemming bereiken met een andere club over de verkoop van Castaignos, dan is er nog altijd de handtekening van de speler voor nodig.

19 juni 2012 om 20:28

Stel az koopt een 18jarige speler van macedonie. Hij blijktnog niet goed genoeg en az wil hem verhuren. Hij wil zelf naar zijn oude club in macedonie. Az wil liever dat hij aan een club in nederland verhuurt word zodat hij kan wennen aan de speelstijl en wil niet dat hij naar zon kleine competitie gaat omdat het niveau daar te laag is. zo denkt inter er denk ik ook over in dit geval.

19 juni 2012 om 20:33

Ja, maar er staat ook dat ie niet verkocht mag worden aan een buitenlandse club, maar wel aan een Italiaanse club.

19 juni 2012 om 20:38

of je kan ook lezen dat het alleen bij het verhuren hij in Italie moet blijven en verkoop ook naar het buitenland kan....

19 juni 2012 om 20:39

Nee dat begrijp je verkeerd. Er staat: ''willen de spits alleen verkopen OF verhuren aan een club in eigen land.'' ofterwijl ze willen hem verkopen.
Of ze willen hem verhuren aan een club uit eigen land.

19 juni 2012 om 20:53

Hmm.. zo had ik het nog niet gelezen. Zo zullen ze het bedoel inderdaad.

Helaas heeft Feyenoord geen geld om hem te kopen.

19 juni 2012 om 20:29

Is toch best logisch. Bij Feyenoord is de kans kleiner dat hij veel in waarde vermeerderd en bij een andere Italiaanse club waarschijnlijk wel. Bovendien zou hij bij een andere Italiaanse club de competitie leren kennen en er aan wennen, waardoor hij bij Inter een grotere kans zou hebben succesvol te zijn.

19 juni 2012 om 20:39

Bij Feyenoord speelt hij Europees voetbal en misschien CL. Als hij daar 2 goede potten speelt en een doelpunt maakt schiet zijn waarde omhoog.

19 juni 2012 om 20:51

Nou, dat denk ik niet, ik denk dat hij nu als bankzitter bij Inter meer waard is dan als hij een paar doelpuntjes voor Feyenoord scoort. Bovendien is het maar de vraag of Feyenoord cl speelt.

Neemt niet weg dat het voor Feyenoord supporters zeer zonde is!

19 juni 2012 om 21:05

Als gehuurde speler van Inter die het goed doet internationaal en elke week speelt ben je minder waard dan dat je in Milaan op de bank zit???
Ligt het aan mij?

Alleen maar goed voor die jongen.. Gaat na een half seizoen leuk voetballen gelijk weer naar een club die veelte groot voor hem is.

Dit kun je vooraf allemaal al bekijken en vaststellen.

Laat zo'n jongen dan ook maar lekker rotten op de bank bij Inter voor de centen, want daar gaat het je om als je naar Inter gaat op 19 jarige leeftijd.

19 juni 2012 om 20:33

Ja joh, want als je 18 bent en je wordt helemaal gek gemaakt door een of andere louche zaakwaarnemer en er komt een gigantische berg geld voor je neus kun je echt een afgewogen besluit maken. Op je 18e zijn je hersens dus niet volgroeid en ben je nog niet heel goed in staat te beoordelen wat goed voor je is. Zoiets zou een zaakwaarnemer moeten weten en regelen. Iemand heeft hem vertelt dat hij een basisplaats zou kunnen krijgen bij Inter. Dat kon helemaal niet, want hij had nauwelijks een jaar gespeeld in de Eredivisie.

Fijn dat je iemand zoveel gunt, omdat hij een foute beslissing heeft gemaakt. Als jij nu voor een studie kiest die niet bij je past en waar je ontzettend slecht in bent, omdat iemand anders je er van heeft overtuigd die er persoonlijk baat bij heeft, moet je dan ook de rest van je leven maar wegrotten achter de kassa bij de supermarkt of verdien je het om nog een kans te krijgen?

Wat een trieste reactie van jou zeg. Bah!

On Topic:
Snap trouwens niet dat hij niet naar Feyenoord mag. Talenten ontwikkelen zich geweldig in Rotterdam. Kijk naar Ryo en Guidetti. Vervelende club met een slecht beleid

19 juni 2012 om 21:51

Als je op je 18e nog niet zelf beslissing kunt nemen en logisch kunt redenere is er gewoon iets goed mis met je..

Je kunt toch nagaan. Er staan 4 topspitsen voor mij, Inter heeft genoeg geld om vervangers te halen en eigen jeugd gaat voor. Meneer had naar een kleinere club moeten gaan, er was interesse genoeg.

Daarnaast je studie vergelijking slaat nergens op.
A) Als je je studie kiest op basis van een mening van een andere, kun je net zo goed niet gaan studeren.
B) Wou je het salaris van een kassadame vergelijken met het salaris van iemand die speelt bij Inernatzionale?

Ik gun die jongen het beste, maar eerst naar Inter gaan voor het geld i.p.v sportieve verbetering. En als het niet lukt weer met hangende pootjes terugkeren.

Maarja voetballers hé kunnen niet zelf nadenken...

19 juni 2012 om 22:10

Op je 18e zijn je hersens nog niet volgroeid. Dan kun je nog niet alle beslissingen goed nemen. Zeker niet zulke belangrijke. Waarom denk je dat ontzettend veel studenten eerst een foute keuze maken met hun studie of aangeven dat ze maar wat gekozen hebben zonder er bij na te denken. Je hersenen groeien door tot je 25e ongeveer. Voor die tijd ben je nog niet helemaal volwassen. Zeker het deel van je hersenen waarin je keuzes maakt en verantwoordelijkheid kunt nemen voor je eigen keuzes. Zeker bij mannen is de ontwikkeling van de frontale hersenkwab wat trager. Dus ja dan kun je nog niet heel goed zelf een beslissing nemen. Dat is ook niet erg, want het is een fout en daar leer je van. Maar zeggen dat ie moet wegrotten gaat veel te ver.

De verlgelijking gaat om de vergelijking. Het gaat niet om de hoeveelheid salaris, maar om het recht op een tweede kans.

Zonde van talent en hopelijk leren andere talenten van dit verhaal.

Is nog jong zal vast een aardige club vinden maar heeft wel een jaar voetballen gemist had nu wat verder kunnen zijn in zijn ontwikkeling.

Dat een club als Inter zo met jonge talenten omgaat slaat toch nergens op, wat is het probleem bij Feyenoord zou hij aan spelen toekomen zichzelf ontwikkelen en als ze hem alsnog zouden willen verkopen zichzelf in de kijker spelen.

Heeft volgens mij wel wat meer dan anderhalf miljoen gekost, maar dat terzijde denk ik wel dat er Nederlandse clubs en Engelse clubs interesse gaan hebben.

hoezo wil die niet voor een ander italiaanse club voetballen? dan heeft hij het wel erg hoog in de bol zitten

19 juni 2012 om 20:37

Hij heeft het niet naar zijn zin in Italie. Die knul is 19. Bij inter is het nog wel wat, je zit in milaan enzo, maar als je naar resp. Catania moet ofzo, ga je toch echt naar een deel van Italie waar zo'n jonge gozer niet op zit te wachten. Hij heeft er geen familie en vrienden. Word een triest verhaal dit.

20 juni 2012 om 19:39

maar zoiets had ie van te voren toch ook wel kunnen bedenken een jaar geleden; had ie verwacht dat ie binnen 2 jaar in de basis van de nerazzurri zou spelen? een verhuur periode lag wel degelijk voor de hand lijkt me

Jammer, maar ik zei het gisteren eigenlijk al. De enige reden waarom ze zo lang hebben gewacht met het melden, is omdat ze hem niet aan Feyenoord wilde verhuren. Hij wordt verhuurd in een grotere competitie. Jammer had hem graag naar Rotterdam zien komen, nu opzoek naar een alternatief of Immers/ Fernandez in de spits. Achahbar zal dit seizoen ook doorbreken gok ik dus ik voorzie geen problemen.

Als je dan toch eenmaal die stap hebt gezet naar Italië, vind ik dat je niet moet zeuren als ze je dan aan een Italiaanse club willen verhuren. Zo leert hij het Italiaanse systeem en doet hij daar ervaring op, wie weet kan hij dan later wél slagen bij Inter. Bovendien zou hij in Italië meer in waarde vermeerderen dan bij Feyenoord. Vanuit Inter gezien vind ik dit logisch.

Sla je slag PSV zodra je de mogelijkheid krijgt Matavz van de hand te doen leg maar 5 miljoen bij Inter neer je ziet aan alles dat deze jongen hier niet blij is. Hij is een zeer goede spits en zou echt perfect bij psv passen snel werk hard is een goede afmaker en heeft vell potentie.

19 juni 2012 om 20:37

Jij denkt dat de clubs in de rij staan voor Matavz, na het seizoen dat hij heeft gedraaid? Keep on dreaming.

19 juni 2012 om 20:44

Nee natuurlijk niet! Maar er is vast wel een club die voor hem wel een gokje wil wagen we kunnen hem ook gewoon halen en dan 4-4-2 gaan spelen lijkt me wel wat. Toivonen zal sowieso vertekken. Volgesmij heeft inter ook wel wat interesse in mertens ruildeal en dan voor psv nog enkele miljoen lijkt mij wel een goede deal. Met depay hebben we toch al een goede speler voor de positie van mertens.
Dit lijkt mij een haalbare opstelling voor volgend jaar
verkoop
labyad 4 miljoen
toivonen 12 miljoen
mertens 5miljoen castaignos
kopen
narsingh 5 miljoen
maher 8 miljoen
leerdam 1 a 2 miljoen.
je zou zelfs assaidi er nog bij kunne halen dan heb je narsingh zeker binnen.

20 juni 2012 om 07:43

labyad gaat weg voor niks

Helaas, nu kijken of van Geel nog iets anders in huis heeft, achabar komt nog tekort vind ik en Fernandez alleen is niet goed genoeg, misschien kunnen ze inplaats van die Noor een andere spits van
Man city huren. Of anders gewoon Fernandez erin.

Helaas. Hij wilde het zelf ook. Wat een klote zaakwaarnemers ook altijd

Ben toch benieuwd wie er nu komt. Er moet toch een spits komen, Fernandez is leuk, maar mist te veel kansen.

Luc, je had graag terug willen komen? Als je niet honger was naar geld had je nu een een held geweest bij Feyenoord. Maar heeft deze gozer ook die zaakwaarnemer Rialoa ofzo iets?

19 juni 2012 om 20:41

Arie Treffers als ik het goed heb. Ik snap niet dat spelers zich altijd zo gek laten maken. Waarom nemen ze niet een bekende(hun vader ofzo)? Als je echt goed bent komt je sowieso wel bij een mooie club voor een goed salaris. Dan weet je in ieder geval zeker dat er geen misbruik van je wordt gemaakt.

19 juni 2012 om 20:56

Nee een vader moet je niet nemen Zie Laby van Psv. Beste zaakwaarnemers zijn gewoon mensen die houden van voetbal of een grote speler zijn geworden en jeugd of jongen spelers goede kans wil laten geven. Willem moet gewoon een zaakwaarnemer worden van de jonge Feyenoorders.

19 juni 2012 om 21:22

Je moet ali B nemen!
Zegt het niet voor het geld te doen en wil alleen dat de jongens beter worden.
Ik denk dat hij ook wel een gezellige vent is en dat hij ook wel goed geinformeerd is over zaken en er veel van afweet.

Naja, nu dan maar een leuke club uitzoeken in Italie waar die bij voorkeur voor meer dan een jaar verhuurd aan kan worden.

Feyenoord heeft nog altijd Cisse en Gyan..misschien is Koef terughalen uit Canada welk een optie. Als Feyenoord geld had gehad voor een nationale speler zou het Dost moeten halen. Dat vind ik nou een Feyenoord spits.

19 juni 2012 om 22:17

De Rotterdamse haven heeft Gyan, of bedoelde je die niet? ; Koef is allang over de top man, totaal overbodig geworden. Daarnaast verkoos hij een aantal jaar geleden toen Feyenoord wel interesse toonde bankzitten bij PSV boven een vaste waarde worden in Rotterdam, dus laat hem maar lekker in de VS blijven.

19 juni 2012 om 22:19

Gyan Fernandez! Koef is goed voor Feyenoord.

19 juni 2012 om 22:28

Je weet toch wel dat Bas naar vfl Wolfsburg is vertrokken?

Haha. Dit is een goede verkoop praatje. Omdat hij niet verhuurt wil worden aan een andere serie a club. wil inter hem verkopen. Zou het Mischien kunnen zijn dat je niet goed genoeg bent. Want je had geen probleem om verhuurt te worden aan een serie b club.

Zonde dat hij niet bij Feyenoord is gebleven. Dan was hij daar nu uitgegroeid tot een dragende speler terwijl hij Inter blij moet zijn dat hij er 6 mocht spelen.

Als hij graag naar Feyenoord wil moet hij gewoon alle opties afwijzen die Inter voor hem uitzoekt. Misschien willen ze op de laatste dag dan toch nog wel verhuren aan Feyenoord.

19 juni 2012 om 22:32

Daar kan Feyenoord toch niet op wachten i.v.m. de voorronde van de Champions League. Ze gaan binnen nu en 2 weken een andere spits presenteren, dat kan niet anders.

Waar slaat het op dat Inter zijn club is en hij niet verhuurd wil worden aan een andere Serie A club? Waarom zou ie dat niet willen.. Volgens mij moet ie gwn weg omdat ie niet goed genoeg is en brengt ie het wat rooskleuriger.

Dit wordt een gevalletje Babel Braafheid Elia. Goeie spelers maar zonder enige vorm van toekomst planning en uiteindelijk verdien je dan vele malen minder als dat je had kunnen verdienen. dom dom dom.

Ik snap niet dat hij niet verhuurd wil worden aan een Italiaanse club. Hij heeft eerst de geleidelijke weg al overgeslagen, dan lijkt het mij toch slimmer om gewoon eens te luisteren en ervaring op te doen in de Serie A. Snapt hij niet dat hij nu gewoon nog niet goed genoeg is? Hij moet daar wedstrijden spelen, trainen en op alle fronten sterker worden.

Als meneer Castaignos echt zo verdrietig is, moet hij dat bij zichzelf zoeken, omdat hij veel te vroeg naar het buitenland is vertrokken. Iedere kenner of supporter kon dit zien aankomen.

Dat Inter hem alleen binnen Italië wilt verhuren is logisch. Castaignos moet wennen aan Italië, aan het spel en de competitie daar. Dan ga je hem niet na een jaar weer uitlenen aan een club in Nederland, want dan leert hij Italië niet kennen.

19 juni 2012 om 21:48

HIj word gek gemaakt door dollartekens en zijn zaakwaarnemer.
Over 10 jaar gaan een stuk minder jongens omdat ze hebben gezien dat toptalenten niet heel erg ver komen bij een buitenlandse club. Het is slechts een kwestie van tijd.

De enige die succesvol is geweest door op jonge leeftijd naar een topclub te gaan is vpersie. Castaignos had er dit jaar meer in kunnen schieten voor Feyenoord dan Guidetti dat deed omdat hij dan in een beter functioneerde team zou zitten. Zeg nou zelf, 15 goals in een matig ploegje vorig seizoen is wel heel erg goed voor een 18 jarige jongen (toen ie bij feye was).

19 juni 2012 om 21:36

Dat weet ik niet hoor. Guidetti was buiten het veld misschien nog wel belangrijker dan op het veld. Met zijn grote bek en zijn daden op het veld heeft hij het team volgepompt met zelfvertrouwen waardoor ze op een gegeven moment zonder hem ook goed presteerden. Guidetti heeft die jongens dat vertrouwen gegeven door op de juiste momenten te scoren en alle aandacht op zich te richten. In zijn schaduw ontwikkelden andere spelers zich ook stormachtig. Zo'n rol had ik Castaignos niet op zich zien nemen. Komend seizoen komt Castaignos in een aardig geoliede machine waarin hij zeker een grote waarde had kunnen worden.

Luc Castaignos heeft gewoon 'n verkeerde keuze gemaakt. Hij moest vorig jaar niet weggaan bij Feyenoord, want daar had hij dan nog gewoon 'n basisplaats gehad, maar zoals wel meer jonge spelers: als er 'n grote club komt als Inter, Chelsea, Real Madrid, etc dan zijn ze meteen de geld tekens voor hun ogen, en dan zijn ze weg.

Maar wel jammer voor Feyenoord. Maar opzich moet het geen probleem zijn dat hij niet terugkeert, want voor de spits heeft Feyenoord Guyon Fernandez al, en Lex Immers kan daar ook nog spelen, en dan ook nog te bedenken dat Elvis Manu en Anass Achabar daar kunnen spelen.

En ik vind het ook niet erg dat hij niet terkeert op huurbasis. Want stel dat hij het goed zou doen, dan zou niet Feyenoord er met het geld voor hem van door gaan, maar Inter. En ik vind ook dat gehuurde spelers de ontwikkeling van jeugdspelers in de weg lopen, want in die jaar tijd dat de gehuurde spelers er zijn, konden eigenlijk jeugdspelers meer ervaring op doen.

Je betaald nu de prijs voor het vroege weggaan, laat dit een lesje zijn voor andere talenten.

Wederom een jonge Nederlandse speler die geen geduld heefy gehad en daarvoor nu moet boeten. Financieel zou het allemaal best interessant blijven voor Castagnios maar zijn " loopbaan" is indicatief voor waarom er geen jeugd is die echt op niveau kan bijsluiten bij Oranje.Al de Nederlandse spelers gaan veel te vroeg naar uit buitenland zonder dat ze werkelijk het niveau en de ervaring hebben om daar werkelijk door te breken. Zolang dit proces zich door blijft zetten maak ik me meer dan ernstige zorgen om bijvoorbeeld het Nederlands elftal en de carrieres van de jonge spelers in het bijzonder. Ze maken het zichzelf simpelweg onmogelijk om zich werkelijk, op een cruciaal tijdstip, door te ontwikkelen.

Vrees dat we niet meer zoveel van Castagnios zullen horen.Wederom een speler die niet aan carriere management heeft gedaan.

Iedereen riep van te voren dat hij spijt zou krijgen van zijn vertrek. Maar toch koos Castaignos ervoor. Hij moet bij zichzelf te rade gaan of hij wel de juiste mensen om zich heen heeft. Iedereen zag dit aankomen behalve hijzelf en zijn zaakwaarnemer die enkel euro's in zijn ogen zag.

Ook al kregen ze hem gratis, dan nog niet terugnemen. Eerst perse weg willen en dan terug komen krabbelen.

De vereniging van profvoetballers zouden hem moeten kopen, kan hij lezingen doen bij de teams uit de A jeugd hoe ze hun carriere moeten plannen hopelijk komt het goed met hem!

Missen ze niks aan dat hij niet komt.

Dit is gewoon zuur voor Feyenoord. Inter koopt zo'n jongen gewoon goedkoop als handelswaar, hopende het jaar erop hem voor meer te verkopen. Door dat gedoe met dat wel of niet rechtsgeldig contract loop je gewoon veel centen mist voor een talent dat anders gewoon nog een paar jaar voor Feyenoord kan spelen, belangrijk kan worden en vervolgens voor meer verkocht kan worden dan nu gebeurd is.
Nu zou het voor Feyenoord alsnog een goede optie zijn een goede spits aan te trekken, aangezien ik nog niemand er klaar voor vindt die positie over te nemen, maar dat gaat helaas dus niet gebeuren.

Wel eigen schuld, dikke bult voor Castaignos, zo jammer dat al die jongens meteen denken dat ze zo geweldig zijn en Feyenoord daarmee gewoon niets teruggeeft voor de opleiding. 1 schamel jaartje en 'slechts' 3 miljoen wat, zoals gezegd, meer had kunnen zijn.
Laat dit nou eindelijk een les zijn voor die jongens die meteen naar een topclub willen!

Toentertijd vond (bijna) iedereen het al een onverstandige stap. Hij was pas 18, had een basisplaats bij Feyenoord en zich daar fantastisch kunnen ontwikkelen. Helaas zag meneer enkel het grote geld en heeft hij niet stil gestaan bij het feit dat hij bij Feyenoord zijn carrière stapsgewijs had kunnen opbouwen. Eerst meerdere jaren presteren bij Feyenoord en dan pas de stap maken naar een grote club in het buitenland. Helaas . . . hij zal nu vast een andere aardige club (met bijpassend salaris) vinden, maar of hij daar dezelfde kansen en ontwikkelingsmogelijkheden krijgt als hij bij Feyenoord zou krijgen . . . ik denk het niet. Uiteindelijk komt het er dan op neer dat hij niet het optimale uit zijn carriere weet te krijgen. Klinkt misschien een beetje voorbarig, maar ik geloof dat heel veel spelers door een ' te vroege' overstap naar een grotere club hun sportieve toekomst om zeep helpen.

Typisch Italiaans, die regelen dat onderling.
Veel succes voor Castaignos, maar als hij daar blijft raakt hij cruciale tijd kwijt.

Heel logisch dat Inter hem in de Serie A wil laten, je wilt tenslotte dat hij tegen de verdedigers oefent type '' butcher'' en niet tegen Vvv, ADO en Excelsior.

Kan iemand mij vertellen waarom hij alleen voor Inter wil spelen in Italie?

Snap die jongen niet helemaal, na 1 leuk jaar bij Feyenoord toen ze in de subtop eindigden moest ie snel naar Inter, en nu Feyenoord 2e is geworden wil hij graag weer voor een jaar terugkomen.. Zelfde geval als De Guzman en Drenthe

Castaignos heeft in ieder geval voor nu zijn eigen glazen ingegooit. Ik kan het gewoon niet snappen dat er nog elke jaar jongens zijn die in 'sprookjes' geloven. Jammer voor deze jongen, maar hij had ook gewoon kunnen blijven in Rotterdam en ook daar groeien. In ieder geval heeft hij nu wel meer geld...

Op zich ook wel begrijpelijk van Inter. Hopelijk is er dan wel een andere Italiaanse club überhaupt geïnteresseerd.

Van Geel heeft nu in ieder geval duidelijkheid en nog tijd genoeg om verder te kijken. Er was budget werd vertelt, hopelijk wordt er een goede spits gekocht die later ook flink geld kan opleveren.

Het is vreemd waarom hij niet in Italië voor een andere club wil spelen. Als hij wordt verhuurd kan hij tenminste aan spelen toekomen en zo zich in de kijker spelen.

Ben hier niet rouwig om. Hij wilde vorig seizoen per se naar Inter, dan hoef je ook niet terug te komen voor een seizoen.. Lekker op de bank bij Inter blijven zitten, daar zal hij vast goed voor betaald worden..

Luc moets eens leren een bal aan te nemen ,zwaar overschatte speler.

Ajax, sla je slag. We zoeken nog een talentvolle 2de spits die de concurrentie met Sigi aan kan. Lijkt mij een goede optie, ben benieuwd hoe Hij er tegenaan kijkt.

dit is jammer voor feyenoord had zeker een gerrandsi geweest op goals .
nou moeten ze nog nog maar even verder zoeken of immers in de spits ??
en elamadhi gaat tog ook waarschijnelijk weg ??

mulder
janmaat
de vrij
vlaar
martins indi
vilenha
vormer
clasie
schaken
immers
goossens

Pfff, als die jongen nu eens gewoon had nagedacht Voor hij vertrok. Toen was namelijk alleen Feyenoord het beste voor hem: 1e keuze in de spits, vertrouwen van de trainer en publiek, wekelijks voetballen in een competitie die je nog lang niet bent ontgroeid. Maar neen, onze niet zo bijster slimme voetballertjes denken alleen aan geld en status, en verneuken zo hun hele carriere in 2-4 jaar tijd. Jammer, weer een talent dat verloren gaat.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren