Voetbalzone

De Guzman sluit terugkeer naar De Kuip niet uit: 'Ajax zou ik niet doen'

Zondag, 17 juni 2012 om 07:00

Jonathan De Guzman degradeerde met Villarreal uit de Primera División en hoopt bij de club te kunnen vertrekken. De middenvelder werd even in verband gebracht met Hamburger SV, maar zag dit niet concreet worden en zoekt verder. Een terugkeer naar Nederland behoort tot de mogelijkheden en als Feyenoord hem denkt nodig te hebben, kan Martin van Geel bellen.

/

Feyenoord heeft met Lex Immers net een nieuwe aanvallende middenvelder gehaald en van een terugkeer naar De Guzman is dan ook geen sprake, maar de geboren Canadees houdt zijn opties open. "Als er een club is die met mij en Villarreal in gesprek zou willen gaan dan zouden er dingen kunnen gebeuren", zegt hij tegen RTV Rijnmond. "Ook een terugkeer naar Feyenoord sluit ik niet uit. Ajax zou ik in ieder geval niet doen."

De Guzman werd opgeleid bij Feyenoord en volgt de club nog op de voet. "Het was heel leuk om te zien wat ze het afgelopen seizoen hebben gepresteerd met jonge spelers", vindt hij. "Twee belangrijke spelers als Georginio Wijnaldum en Leroy Fer zijn vertrokken, maar ze hebben het toch opgepakt als team. Dat was heel mooi om te zien. Ik hoop dat het zo doorgaat met Feyenoord."

Ook het Nederlands elftal houdt De Guzman in de gaten: "Dat is heel belangrijk voor mij. Het is nog steeds een ambitie om daar voor te gaan spelen. Het is wel afwachten. Ik denk dat er na het EK een nieuwe generatie zal komen, waar ik ook bij zal horen. Het is nu belangrijk voor mij om weer te gaan spelen. Dan zal ik me bezighouden met het WK in 2014."

Poll

Ik zie Jonathan De Guzman Oranje halen

17 juni 2012 om 00:12

Eerst naaierig weg gaan en nu op hangende pootjes terug?
Ik ben geen feyenoord fan maar laat hem lekker ergens anders heen gaan, een opportunistische rat is het.

17 juni 2012 om 00:49

Meneer de Guzman is dan ook niets veranderd. Nu Feyenoord weer hot is en de aansluiting naar boven weer gevonden lijkt te hebben past de club ineens weer in het plaatje van de Guzman. In de tussentijd heeft hij het er zelf niet al te best vanaf gebracht want het is altijd de grote de Guzman show. Alles draait om hem en iedereen moet daar voor wijken. Onbetrouwbare jongen is het die ook nog eens geen enkele morele waardes heeft. Lekker weg laten die jongen, wat er nu rondloopt gaat het veel verder schoppen.

17 juni 2012 om 02:17

Ben het helemaal met je eens, Alleen die laatste opmerking is lichtelijk lachwekkend, Denkje nou echt dat spelers als Goossens en Immers meer talent hebben op die positie dan De Guzman? De enige speler die het (''hoop ik'') verder gaat schoppen dan de Guzman is Vilhena mits hij de goeie keuze's in zijn Carierre bliijft maken en nog minimaal 4 jaar bij feyenoord blijft, Maar verder begrijp ik je volledig ik zou zo een jongen ook niet terug willen.

haha leuk hij zegt ajax zou ik niet doen, Denkt hij nou werkelijk dat Ajax de Guzman wel zou doen dan?

17 juni 2012 om 11:04

Volgens mij staan Goossens en Immers nog niet in de basis of wel? Er zit nog een hele groep talenten bij Feyenoord die het waar kunnen gaan maken. Je hebt Vilhena, Sleegers en Steenvoorden die allemaal kwaliteiten hebben voor het middenveld. Wat in ieder geval boven water staat is dat die jongens een betere mentaliteit hebben en nog de kans hebben zich te bewijzen. De Guzman vindt zichzelf al jaren helemaal het mannetje, waaruit ook ooit het 'van Hooijdonk incident' is voortgekomen die zijn petje door midden knipte in de kleedkamer. Verder is hij duur, onbetrouwbaar en weinig loyaal. Ook nog een blessure gevoelige jongen dus genoeg redenen om hem niet te nemen.

17 juni 2012 om 01:44

Hij zei zelf dat hij nooit een nieuw contract van Feyenoord toen aangeboden had gekregen. Feyenoord heeft dit nooit ontkent of bevestigt.

17 juni 2012 om 04:52

Dat heeft hij later beweerd terwijl toen der tijd juist gezegd werd dat hij geen vernieuwd contract wou tekenen. Je kan dus ook stellen waarom de Guzman dat niet gelijk recht ging zetten maar daar pas later mee kwam.

Dat Feyenoord niet in een welles nietes spelletje meegaat is naar mijn idee prima. Als club moet je verstandig zijn en afstand van zulke dingen nemen. Je wint er immers niets mee dan behalve negatieve publiciteit in de media. Het zou toch niet best zijn als een club op elk gerucht of wittewasje moet reageren.

17 juni 2012 om 11:09

Hij heeft een contract aangeboden gehad maar die is later volgens mij ingetrokken. Toen hij inderdaad echt transfervrij was en er geen enkele club voor hem was heeft Feyenoord hem niet opnieuw een contract onder zijn neus geduwd. Uiteindelijk moet de Guzman Feyenoord nog op zijn knietjes bedanken, want als Feyenoord geen oefenwedstrijd tegen Mallorca had gespeeld had hij niet zijn gedroomde club uit Spanje gehad.

17 juni 2012 om 09:48

Zo denken Feyenoorders ook! een vriend(feyenoord SCC houder) zei precies hetzelfde als jij tegen mij.

Ajax wil hem geen eens, en Feyenoorder denk ik ook niet.
Wat zal hij qua salaris moeten kosten?
Waar zou hij op het veld moeten staan dan?
Met vormer, goossens, immers en clasie .

17 juni 2012 om 10:50

Wat dat laatste betreft, op de plek van Vormer, Goossens of Immers natuurlijk, dat is simpel. Hij is een paar klasses beter dan een Immers of Goossens. Goossens hadden ze al aangetrokken toen ze nog niet wisten dat ze 2e zouden worden maar de aankoop van Immers is onbegrijpelijk.

18 juni 2012 om 07:09

Ja maar dan zou het weg gegooid geld zijn, dat ze elders hadden kunnen investeren.
Dat zou tegen alle principes in gaan die Feyenoord stelt.

17 juni 2012 om 11:08

Je hebt helemaal gelijk.
Wanneer het slecht gaat met de club wilt dol graag naar het buitenland.
En nu wanneer ze Cl halen wil hij gelijk weer terug ik zou hem niet halen als ik Feyenoord was.
Het zelfde geld Wijnaldum en Fer

17 juni 2012 om 00:13

Maar of Feyenoord jou terug wil... Ik denk het niet. En Ajax heeft jou ook niet nodig jongen, ook Feyenoord denk ik eigenlijk niet, dus .

17 juni 2012 om 00:15

nou, ik zou hem toch wel erbij willen hebben hoor of tie financieel haalbaar is iets anders.

17 juni 2012 om 00:21

Het meerendeel zal hem niet terug willen, gezien de manier waarop hij (gratis) vertrokken is.

17 juni 2012 om 00:23

Als ik fan van Feyenoord was, dan zou ik hem absoluut niet terug willen... Maar zo denkt iedereen er dus anders over. En financieel zal hij denk ik sowieso al niet haalbaar zijn.

17 juni 2012 om 00:57

Tuurlijk hij heeft zich niet populair gemaakt bij het Legieon. Maar als financieel haalbaar blijkt te zijn (wat ik niet verwacht) dan moet je hem gewoon halen, hij is een zoveel betere 10 dan immers.

17 juni 2012 om 00:37

Haha je kan veel beter De Guzman hebben dan Lex Immers. De ene is en echte nummer 10, een pure voetballer. Lex Immers is een hard werkertje met- voor een middenvelder- een aardig scorend vermogen.

Maar denk ook niet dat de Feyenoord-supporters zijn komst heel erg op prijs zouden stellen.

17 juni 2012 om 01:46

Precies, ik hoef hem echt niet meer terug te zien hoor.. Valt in het rijtje Fer en Wijnaldum!

17 juni 2012 om 02:23

Fer kan ik nog begrijpen, Maar wijnaldum verdient in mijn ogen toch iets meer krediet, Die jongen houd van Feyenoord en hij voelt zich helemaal niet thuis in eindhoven hij heeft na zijn transfer zelfs nog een fiks bedrag geinvesteerd in de jeugdopleiding dat is toch ook wel een teken van liefde? Kan je niet gewoon respecteren dat hij van een subtopper over wou stappen naar een topclub? Als jij bij Liverpool speelt (zelfde verhaal als feyenoord ook een beetje vergane glorie) & United klopt aan dan ga je toch ook gewoon weg in belang van je ontwikkeling salaris enz enz? Ik zou er zelf ook wel moeite mee hebben als een speler de overstap maakt naar een andere nederlandse club, Als vertonghen nu naar PSV gaat zou ik daar nooit vrede mee hebben omdat dat een directe rivaal is & feyenoord al een aantal jaar geen echte rol van betekenis heeft gespeelt in de competie, Want zeg nou eens eerlijk niemand had verwacht dat feyenoord het dit jaar zo goed zou doen. Wijnaldum is weggegaan omdat hij vond dat zijn ontwikkeling stil stond, hij is nu in eindhoven eracther gekomen dat dit niet aan feyenoord licht maar aan zichzelf, Hij heeft talent dat kan ik niet ontkennen maar hij is nog steeds de postbode van 6 jaar geleden zonder enig overzicht of sneldenken/doen in ze spel, Hij schreeuwt moord en brand voor die nummer 10 positie maar komt daar gewoon heel veel voor te kort.

17 juni 2012 om 00:14

De Guzman zal niet gaan naar Feyenoord, hij verdient te veel en heeft de ploeg imo op een schandalige wijze verlaten.
Ik denk niet dat de supporters blij zullen zijn met een eventuele terugkeer van De Guzman.

17 juni 2012 om 00:53

klopt helemaal, hij wou oh zo graag weg, en nu terug willen keren, wat mij betreft hoef dat niet

17 juni 2012 om 09:53

Joh Twente staat hem al op te wachten.

17 juni 2012 om 00:14

Geen zorgen Ajax zou jou ook niet willen aantrekken, matige speler die Feyenoord bovendien behoorlijk genaaid heeft.

17 juni 2012 om 00:16

Haha, als Ajacied zijn dit soort uitspraken toch altijd genieten. Net als Buys indertijd die naar Feyenoord ging van ADO en toen zei 'als Ajax me had gewild, had ik het niet gedaan!', terwijl Ajax nooit interesse in hem had gehad. Het onderstreept de machtsverhoudingen maar weer eens. Ik kan me namelijk moeilijk voorstellen dat Johnny Heitinga morgen zegt: 'ik sluit een terugkeer naar Ajax niet uit, maar Feyenoord zou ik zelf niet doen.'

17 juni 2012 om 00:23

Die vrag stelde de journalist dat snap je toch wel of weet je nog steeds niet hoe dit wereldje in elkaar steekt? je hebt blijkbaar het gevoel dat ajax de god van nederland is omaar dat is ajax niet niet alles draait om ajax

17 juni 2012 om 00:33

Marionn dat is helemaal niet waar hij kwam zelf met Ajax. Waarom zou de interviewer beginnen over Ajax als er alleen interesse is van Twente?

17 juni 2012 om 00:53

Interviewer: 'zou een terugkeer naar Nederland een optie zijn?' Jdg: 'ja zeker'
Interviewer: ' Zou je dan ook terug willen naar Feyenoord, waar je toch op een nare manier weg gegaan bent?' Jdg: 'feyenoord sluit ik zeker niet uit als beide clubs er uit zouden komen. Maar eigenlijk sluit ik geen enkele club uit.' Interviewer: 'ook Ajax?' Jdg: 'nee, Ajax zou ik in ieder geval niet doen.'

Dit is zo ongeveer een doorsnee gesprek tussen een voetballer en een journalist. Dus hoezo zou het raar zijn als er naar gevraagd zou zijn?

17 juni 2012 om 01:43

Hij kan er toch ook gemakkelijk zelf mee zijn gekomen?

Interviewer: ' Zou je dan ook terug willen naar Feyenoord, waar je toch op een nare manier weg gegaan bent?' Jdg: 'feyenoord sluit ik zeker niet uit als beide clubs er uit zouden komen. Maar eigenlijk sluit ik geen enkele club uit, behalve Ajax.'

Simpelweg punten scoren bij de fans van Feyenoord die hier waarschijnlijk wel doorheen prikken.

17 juni 2012 om 05:23

Je ziet het toch echt verkeerd hoor!
Als je over Goden wilt spreken in het voetbal, dan is Ajax toch echt wel de enige echte voetbal-god in Nederland. Geen twijfel mogelijk, andere clubs komen niet eens in de buurt!

17 juni 2012 om 09:52

@livinglegend

Ik geloof er zelf niets van. Hij wilt terug kunnen keren naar Feyenoord, maar weet zelf heel goed hoe hij nu ligt bij het legioen. Om een wit voetje te halen zegt hij dat hij nooit naar Ajax zal gaan (scoort altijd goed daar). En ik geloof ook wel dat hij dat nooit zou doen, maar hij zegt het wel met een duidelijk doel. Hij weet exact welke 'sollicitatie' hij in dit interview wilt doen. Als de interviewer die vraag niet gesteld had (waar ik nog steeds niet van overtuigd ben), had hij dit echt niet laten liggen en was er alsnog zelf mee gekomen. Het hele Ajax verhaal komt hem iets te gelegen uit.

17 juni 2012 om 11:16

Ow, ja ik denk zelf ook dat hij er zelf mee is gekomen hoor. Ik dacht ik schets even een voorbeeld hoe een interview kan gaan waarin de journalist er naar vraagt. De Guzman is glad als een aal en heel erg vol van zichzelf. Hij degradeert met Villareal terwijl Feyenoord, de club waar hij per se weg moest, de vCL haalt. Ineens ziet hij weer kansen voor zichzelf en wil maar wat graag zich laten zien op dat platform. Om de kans groter te maken gaat hij lopen slijmen in de hoop dat supporters hem weer in de armen sluiten na zijn schandalige vertrek. Voor mij heeft de Guzman als mens al lange tijd geleden afgedaan en dit doorzichtige toneelstuk van hem als Feyenoorder daar prikt iedereen wel doorheen denk ik.

17 juni 2012 om 13:39

Waarom zou hij er zelf mee komen? Er wordt, veelal door Ajacieden, vaak het excuus gebruikt als een eigen speler iets 'raars' zegt, dat het door de journalist is uitgelokt, terwijl dat nu wordt gezien als iets wat niet tot de mogelijkheden behoord

17 juni 2012 om 02:37

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=115695

voila!

17 juni 2012 om 00:17

Meeste Feyenoorders zullen hem wel niet willen
vinden hem een verrader
en ze hebben niet echt een middenvelder nodig
wel een spits .... dus Castaignos is wel welkom hahah

17 juni 2012 om 01:48

Wat is de clou?

Ik hoef hem inderdaad niet terug te zien in de Kuip.. Met mij vele anderen! Feyenoord was toch niet goed genoeg? Castaignos daarentegen bracht goed geld op en is op het goede moment verkocht! Voor zijn ontwikkeling was het beter om langer te blijven, maar dat geld van Inter kwam goed uit voor Feyenoord..

17 juni 2012 om 11:18

Ik vind die 9 ton na aftrek van kostenposten die Feyenoord er aan over heeft gehouden anders een fooi. Zo'n jongen als Castaignos had na 2/3 jaar bij Feyenoord in het eerste gewoon 15 miljoen op kunnen brengen. Maargoed, daar heeft Feyenoord in ieder geval nog wat centen aan over gehouden en die vertrok naar een echte topclub.

17 juni 2012 om 00:17

Jonathan de Guzman heeft Feyenoord op een zeer vervelende manier verlaten, ik denk dan ook niet dat ze zitten te wachten op die jongen. Als er dan iemand het recht heeft om te zeggen dat hij te vroeg is vertrokken en graag nog een kans zou willen krijgen in het eerste van Feyenoord, is het Royston Drenthe wel. De Guzman zou, als hij echt ballen heeft, vertrouwen moeten tonen in Villarreal, die club heeft het echt nodig. Laf gedrag noem ik dit.

17 juni 2012 om 02:30

De Guzman niks voor het zwakke middenveld voor barca? Ik denk dat hij iniesta binnen de korste keren uit de basis speelt Haha.

Inderdaad echt triest gedrag, Ik heb echt een voorliefde voor spelers die hun club trouw zijn gebleven in slecte tijden en zelfs tijdens een degradatie een hele grote held van mij is daarom ook Pavel Nedved die Juve tijdens de degradatie trouw bleef ondanks intresse van Barcelona en andere topclubs & wat is het resultaat nu? Juve is weer kampioen Nedved heeft een baan in het bestuur met een contract voor leven, Het siert spelers die trouw blijven aan de club die ooit vertrouwen in ze stelde & het zou echt mooi zijn als hij er voor zorgt dat ze weer promoveren naar de hoogste spaanse Liga als hij dit doet en gewoon heel belangrijk word voor Villareal kan hij gewoon over 2 seizoen een hele belangrijke speler zijn & een echte publiekslieveling, Zou ook het vertrek van nilmar & de rossie betreuren vooral nilmar villareal heeft voor hem hun transferrecord verbroken hij heeft het wegens blessure's nooit echt waargemaakt & hij wil nu vertrekken voor de helft van het bedrag? Een schande enig moreel is menig voetballer vreemd.

17 juni 2012 om 00:18

Omhoog gevallen speler hij zou het wel even maken in Spanje,drenthe idem dito,en vd Wiel wil ook naar Spanje tikkie terug,maar wel vooruit spelen hoor.ajax en Feyenoord wiifen jou niet misschien Agovv
of Cambuur Leeuwarden.

17 juni 2012 om 00:32

maar vd wiel speelt al 6/7jaar in het eerste , is een ander vehaal dan deze mannetje die jij opnoemt.

ontopic: feyenoord heeft het afgelopen seizoen prima gered zonder dit soort mannetje, dus de guzman....zoek lekker ver....orane hoef je ook niet aan te kloppen.

17 juni 2012 om 00:23

Hou toch op met die terug kom praatjes, komt toch niks van. Als er een club $ 1 meer bied ga je daar toch heen!

17 juni 2012 om 00:28

Jammer dat hij Ajax er weer moet bijhalen. Alsof Ajax hem zou willen. Ajax heeft genoeg middenvelders die ook nog eens beter dan hem zijn. Wat Feyenoord betreft ; Ik denk niet dat de supporters hem terug willen hebben. Destijds wilde hij per se weg bij Feyenoord en hij weigerde zijn contract te verlengen. En wat het Nederlands elftal betreft : Blijf lekker dromen, international wordt je niet bij Nederland. Er zijn middenvelders in overvloed dus de concurrentie is meer dan moordend.

17 juni 2012 om 00:34

Las eerder dat hij te duur was voor Hsv. Lijkt me sterk dat een nederlandse club hem kan betalen.

17 juni 2012 om 00:39

ik weet niet of die jonge nog een drive heeft om een tastbare prijs te winnen in zijn carriere. Dat is hem nog steeds niet gelukt, of hij moet de grappigste zijn geweest bij feyenoord. Bij ajax is die kans wat groter en er zijn in het verleden wel meer speler van feyenoord naar ajax gegaan of omgekeerd. Dus ik zie niet goed in wat zijn drempel is om in amsterdam te ballen mocht ajax al een meerwaarde zien in deze speler. Ik neem aan dat het sportieve aspect ook een rol zal spelen bij deze speler

17 juni 2012 om 05:18

Ik denk eerder dat hij het niveau niet heeft om bij een club terecht te komen waar ze om de prijzen spelen..

17 juni 2012 om 00:42

Beide clubs hebben hem ook niet nodig, bij ons niet omdat hij ook vertrek op een niet al te beste manier en Ajax? Die wachten zeker ook niet op je omdat zij al genoeg middenvelders hebben en zeker nog genoeg breedte hebben uit de jeugd.

17 juni 2012 om 00:57

Nou Feyenoord had hem uitstekend kunnen gebruiken. Die missen nu een echte nummer 10 met kwaliteit, daar had De Guzman voor kunnen zorgen. Al zal hij financieel wel onhaalbaar geweest zijn en kan ik begrijpen dat Feyenoord-supporters hem niet zo graag terugwillen. Maakt het dus een lastig verhaal.

17 juni 2012 om 00:50

Op donderen met deze gast.
Serieus ik wind me echt op als ik dit soort berichten lees.

Toen hij nog bij Feyenoord zat wist hij niet hoe snel hij wou wegwezen, en nu het in het buitenland wat minder gaat weet hij niet hoe snel hij weer wil terugkeren.
Nou ik hoef hem niet meer! Serieus liever een speler met 3x zo weinig kwaliteit maar wel met passie voor het spelletje en voor Feyenoord dan deze speler.

Voor elke Feyenoord is loyaliteit een van de belangrijkste onderdelen van het voetbal. Voor ons supporters is Feyenoord nou eenmaal heilig, daar kun je over gaan zeuren maar het is nou eenmaal zo. En als iemand dan zoiets doet als De Guzman dan hoeft hij echt niet meer terug te komen.
Daarnaast hebben we met Immers, Vilhena en Goossens al 3 nummer '10' in onze selectie.

17 juni 2012 om 01:51

Precies, helemaal met je eens!

Feyenoord was niet goed genoeg voor hem.. Nu ineens wilt meneer met hangende pootjes terug naar de Kuip.. Probeert zich nog even geliefd te maken door te roepen dat Ajax niets voor hem is.. Moet je eens opletten als Ajax aanklopt bij meneer de Guzman.. Die tekent binnen twee minuten dat contract! Geef een jongen als Vilhena maar de kans, dan ben je een stuk beter af!

17 juni 2012 om 10:04

Haha. Net of we bij Ajax zitten te wachten op een onbetrouwbare smeerlap als De Guzman. Daarnaast heeft Ajax al veel middenvelders die op de 10 positie kunnen spelen als Eriksen, Janssen, De Jong, Schone en ook Thulani Serero. Het aantrekken van de Guzman zou alleen maar verspilling van budget zijn. Daarnaast zou het de verhoudingen tussen Ajax en Feyenoord (supporters) niet echt verbeteren, integendeel zelfs.

18 juni 2012 om 00:00

Sil95:
Ik zeg niet dat Ajax hem wil, sterker nog, Ajax heeft hem totaal niet nodig, maar als ze zouden komen blijken zijn woorden toch niets waard te zijn!

17 juni 2012 om 00:53

Helaas, maar Feyenoord heeft net de kersverse topper Lex Immers binnengehaald voor het uitstekende bedrag van bijna 1 miljoen euro......

Dit was een uitstekende aanwinst voor Feyenoord geweest, maar ik denk niet dat Feyenoord hem kan betalen. Ook denk ik niet dat de Feyenoorders hem heel erg waarderen, maar kom op zeg, de keuze tussen Jonathan De Guzman en Lex Immers.... Das zowat hetzelfde als de keuze tussen een Aston Martin en de nieuwe Opel......

17 juni 2012 om 01:56

Ik zou ook niet naar de Eredivisie gaan. Is een stapje terug

17 juni 2012 om 02:09

Kan iemand nou eens even uitleg geven hoe zijn vertrek gegaan is. Ik lees alleen dat hij op een vervelende manier is vertrokken. Watskebeurt?

17 juni 2012 om 02:34

Ik heb hier niet bijster veel van meegekregen dus ik vraag het: Hoe heeft hij Feyenoord dan verlaten? Want meereendeel van de reacties zeggen dat ie Feyenoord heeft genaaid

17 juni 2012 om 06:01

Hij raakte geblesseerd na de wedstrijd tegen Groningen waar hij rood had gekregen. Feyenoord wou verlengen. Maar hij weigerde dit. Hij was zogenaamd boos om en mislukte transfer van mancity. Maar dat was gebakken lucht. Een vaag tussenpersoon nam contact met Feyenoord op en Gudde wou een bankgarantie zien. Die kon die vage tussenpersoon niet leveren. Spartak Moskou wou m toen overnemen tegen een aardig bedrag in de daaropvolgende winterstop. Maar de guzman voelde zich te goed voor spartak. De contract liep af. En Feyenoord wist z'n standpunt en deed dus geen aanbieding meer. En dat was t zo ongeveer.

17 juni 2012 om 05:16

Haha, alsof Ajax zit te wachten op de Guzman!!? Ik begrijp heel goed wat hij met de uitspraak bedoelt, maar hij had dat stukje over Ajax ook gewoon achterwege kunnen laten. Gewoon uit respect..
Maar ook omdat een club als Ajax niet zit te wachten op een voetballer van zijn niet echt hoge niveau, dan hadden we net zo goed b.v. Rodney Sneijder kunnen houden..

17 juni 2012 om 07:47

Kwalitatief gezien zou ik hem erg graag bij willen hebben. Gezien zijn verleden bij Feyenoord snap ik dat de meeste hem niet zouden willen hebben. Van mij mag hij echter, voor een mooi bedragje welliswaar, komen.

17 juni 2012 om 07:57

De Guzman en zo zijn er nog en paar uit de jeugd die voor het geld gekozen hebben (niets mis mee)
als ze dan ook maar willen zien dat dit een verkeerde keuze was en dat ze weer onderaan moeten beginnen en dat de keuzes nu dan ook beperkt zijn

17 juni 2012 om 08:28

dat hij toen vertrokken is omdat hij dacht dat ie beter kon krijgen is hem natuurlijk goed recht maar om dan vervolgens trachten terug te komen omdat feyenoord nu opeens even beter heeft gepresteerd en dan zo'n "open" sollicitatie voor oranje dat gaat er bij mij niet in..
hij kan lekker wegblijven wat mij betreft..

17 juni 2012 om 08:32

Gelukkig willen we bij ajax niet en in rotterdam willen ze je denk ik ook niet. We hebben wel genoeg middenvelders onderhand bij ajax, en bij feyenoord mogen ze je helemaal niet

17 juni 2012 om 08:42

Leuke voetballer echter zie ik het gebeuren dat, als Ola verkocht wordt, De Guzman wel eens op 10 zal gaan spelen in Eindhoven.

17 juni 2012 om 08:57

Triest dat de meeste ex Feyenoorders gaat zonodig iets over Ajax te praten om zo populair te maken...

17 juni 2012 om 13:44

Jij denkt niet dat het tot de mogelijkheden behoord dat de journalist hiermee komt? Hierboven stond een mooi voorbeeld-interview:

Interviewer: "sluit je een terugkeer naar Nederland uit?"
De Guzman: "nee hoor, ik zou daar best wel willen terugkeren."
Interviewer: "gezien je Feyenoord-achtergrond, zou je dan ook terugkeren als bijvoorbeeld PSV of Ajax aan zou kloppen?"
De Guzman: "hmm, dat weet ik eigenlijk niet, maar ik denk niet"

Sites als deze kunnen dit interview makkelijk vervormen in de trend dat hij graag terug wil naar Nederland, maar dat hij niet naar Ajax wil ; !

17 juni 2012 om 09:24

Tja,de Guzman kon ook naar Twente. Best kans dat ze eruit waren gekomen met Villa Real. Denk dat hij rond de 5 miljoen moet kosten.
Maar uiteindelijk was geld toch belangrijker en ging die met HSV in gesprek. Nu zijn die afgehaakt vanwege de transfersom en zie je hem weer in de media verschijnen.
Feyenoord gaat echt geen miljoenen voor hem betalen als die zelf gratis is vertrokken.

17 juni 2012 om 10:27

Open sollicitatie, en dan moet je natuurlijk op je CV die opmerking hebben staan, daar scoor je punten mee. Hij komt wel een beetje laat met z'n sollicitatie, nu heeft die club beperkte Lex Immers aangetrokken.

17 juni 2012 om 10:38

Hahaha...zo grappig altijd dat het er altijd even bijgezegd moet worden dat zulke gasten niet naar Ajax zouden willen. Niemand vraagt erom, maar toch melden ze het even. Echt iedere keer weer.

En deze maakt het nog belachelijker. Een speler die door de club waar ie dan schijnbaar zo graag naartoe terug wil door alles en iedereen wordt uitgekotst. En dan met zo''n slijmverhaaltje komen.

17 juni 2012 om 10:46

In en intriest. Door het nieuwe succes zou hij ineens terug willen keren bij de club waar hij zich ooit te groot voor voelde. Bah.

17 juni 2012 om 10:47

Haha wil De guzman zich weer populair maken bij Feyenoord?

Ajax heeft genoeg middenvelders dus we hebben jou niet eens nodig.

17 juni 2012 om 10:58

Populaire praatjes,gewoon een beetje stoer doen om de feyenoord supporters voor zich te winnen.is gewoon een waardeloze speler,bij feyenoord was het al niets,en bij villareal is hij wederom gruwelijk door de mand gezakt.ajax heeft op elke positie een betere speler dan deze de Guzman,dus hij hoeft zich geen illusies te maken om ooit nog eens om de landstitel in NL te spelen.

17 juni 2012 om 11:39

Zegt die ook alleen maar omdat Ajax geen interesse heeft in zo'n matige speler. Ook Feyenoord heeft em niet nodig.

17 juni 2012 om 12:14

Wegblijven met die ondankbare tweevoeter.

Dat hij dit nog in z'n bolletje heeft, ongelooflijk. Niet het vertrek maar wel het vertrek na jarenlang in de lappenmand te hebben gezeten en zonder ook maar 1 euro gelimiteerde transfersom aan Feyenoord te gunnen, plus de babbeltjes achteraf maken het 'uitgesloten' om terug te komen.

En voor de ajaxfans die zijn opmerking ineens serieus nemen, denk s.v.p. even na zeg. Dit zegt meneer de guzman alleen in een poging om weer enig krediet te winnen bij het Feyenoord Legioen. Ajax zit financieel en sportief momenteel veel ruimer in de mogelijkheden en dat weet meneer guzman ook. En als ajax toch een keer zou bellen naar guzman dan is zijn zogenaamde afkeer voor ajax voor een dubbeltje te koop, geef hem een knaak en hij zal erbij zeggen dat hij nooit meer naar Feyenoord wil.

Ooit hoopte ik dat we dit hoofdstuk dicht konden laten, gaat die ineens over een terugkeer praten! Zelfs al zou hij alsnog een miljoen bij Feyenoord inleveren, gewoon wegblijven en snater dichthouden. Nooit meer terugkomen. En Oranje? Nou, zó slecht is het nou ook weer niet en ik heb nog liever een geboren Nederlander van de A1 van Top Oss in Oranje dan een Canadees die hier alleen maar een jeugdopleiding doorlopen heeft om de club uiteindelijk te naaien en met lege handen achter te laten. Opzouten Guzman.

17 juni 2012 om 16:28

"dit zegt meneer de guzman alleen in een poging om weer enig krediet te winnen bij het Feyenoord Legioen."

Meer dan dat betekenen deze woorden ook niet. Ik ben een Ajacied, maar ik ben nu niet echt van streek hoor...hoe dan ook heeft deze jongen in het buitenland ook heel weinig laten zien.

17 juni 2012 om 13:18

Ik kan mij herinneren dat Feyenoord een bod van 10 miljoen niet heeft geaccepteerd van deze jongen van Manchester City. Volgens mij is deze jongen verder niks te wijten

17 juni 2012 om 13:41

Hahah nog kapsones ook. Dat hij geen voorliefde voor Ajax heeft is daargelaten maar dat hij nu zelfs nog eisen gaat stellen is tekenend voor hem als persoon. Gelukkig is hij niet goed genoeg voor Ajax.

17 juni 2012 om 14:00

Kiezen bij welke club je gaat spelen is dus heel belangrijk, dat blijkt uit het verhaal van De Guzman. Hij maakte de overstap naar een club waarvan hij dacht dat deze een stap vooruit was en nu is hij een speler die al meer dan een half jaar amper gespeeld heeft en met een langdurig contract vast zit aan een gedegradeerde club. Probeer daar maar weer eens uit te komen als blijkt dat er weinig clubs concrete belangstelling voor je hebben.
Een terugkeer naar je oude club waar je bent opgegroeid zou normaal gesproken altijd een optie zijn in zo'n situatie maar dat heeft hij wel een beetje verknald door de wijze waarop hij vertrokken is.
Boontje komt om zijn loontje?

17 juni 2012 om 15:23

Denk dat feyenoord hem niet eens wilt na wat hij allemaal gedaan heeft naar de club en hij is gewoon een matige spelers die overval op mallorca na mislukt is. En Ajax wilt hem helemaal niet hebben omdat we betere spelers hebben dan De Guzman.

18 juni 2012 om 20:32

Die Canadese Goossens is totaal uit Vormer, hij is Immers niet van de hoogste Clasie ;

19 juni 2012 om 19:37

Goede speler!! Ik las trouwens net ook dat AZ intresse in hem heeft, weet iemand daar meer van?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

Voetbalzone video

Villarreal

Stand
Selectie
Actuele wedstrijden
 TeamPnt+/-
1.Elche7725
2.Almería6819
4.Girona6718
Voor de complete stand: Liga BBVA
SpelersPositieW
Bruno Soriano LlidoMiddenvelder332
SennaMiddenvelder315
Ikechukwu UcheAanvaller3013
Jaume Costa JordaVerdediger290
Voor de complete selectie: Clubpagina Villarreal.
Programma 
Uitslagen
Voor de alle wedstrijden: Clubpagina Villarreal.

22 fans
Middenvelder, 25 jaar

In de wandelgangen

Woensdag 22 mei
Guus Hiddink laat nog niets los over zijn toekomst. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Wat beoogde Advocaat nu werkelijk met zijn terugkeer bij PSV?

Al in december baalde Dick Advocaat van het dagelijkse pendelen naar zijn werk. Tijdens zo’n geestdodende rit tussen Den Haag en Eindhoven (en weer terug) betastte hij zijn pols en vroeg zich nuchter af of hij niet beter kon gaan vissen op de pier van Scheveningen. Lees verder

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 3.234375 seconden.