Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Criticaster Verheijen kraakt Oranje: 'Fysiek nog slechter dan op WK'

Laatste update:
/

Inspanningsfysioloog Raymond Verheijen kraakt de verrichtingen van Nederland zaterdag tegen Denemarkem. Het team van Bert van Marwijk ging in het eerste duel van het EK met 0-1 onderuit. De Nederlander, tijdelijk assistent van Dick Advocaat, staat bekend om zijn uitgebreide analyses en pittige tweets.

"Ik ben nog altijd sprakeloos na het optreden van Oranje tegen Denemarken", twittert Verheijen. "Wat een tactische chaos! En fysiek was het met Oranje zelfs slechter gesteld dan twee jaar geleden bij het WK. De spelers van Nederland waren veel te statisch. Ik ben het eens met de publieke opinie dat Oranje uitgeput oogde."

Verheijen maakte tijdens het EK in Oostenrijk en Zwitserland ook al deel uit van de technische staf van Rusland. Vier jaar geleden waren de Russen, toentertijd onder leiding van Guus Hiddink, in de kwartfinale te sterk voor Oranje. Verheijen is sinds het EK van 2000 actief op alle grote toernooien voor landenteams en is tegenwoordig assistent-bondscoach van Armenië.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

zucht, we weten het wel. We hebben verloren, ondanks dat we beter waren. De mannen weten hun taak nu.

10 juni 2012 om 01:21

Verheijen kraakt elke grote land of club af (vooral in UK) na een nederlaag. Hij is gewoon aandachtsgeil en ik vind het jammer dat VI steeds aandacht aan deze man geeft terwijl hij vooral dus in Engeland wordt uitgekotst.. Als Italie of Spanje morgen verliezen dan zegt ie precies hetzelfde.

10 juni 2012 om 12:34

Deze man meent inderdaad een patent op fitte spelers te hebben.
Feit is wel dat Rusland er enorm fit uit zag, dat Rusland maar 1x per dag traint, en dat meestal de ploegen waar Verheijen bij betrokken is er fit uitkomen.
En ook dat Oranje erg loom overkwam.

Maar het blijft een vervelende vent.

10 juni 2012 om 16:08

Hij zit niet bij Rusland. Hij claimt dat hij Rusland van informatie voorziet vanwege zijn banden met Advocaat in het verleden, maar in het echt is hij assistent trainer van Armenie.

Er lijkt een kern van waarheid in te zitten, bij Nederland oogde niet iedereen meer fit, terwijl een voetballende ploeg als Oranje de tegenstander toch kapot zou moeten kunnen spelen.

10 juni 2012 om 00:45

Nou.. V.persie, Sneijder en Afellay ogen fitter dan in 2010 hoor.. Robben niet, dat wel.. De duo erachter is nog precies hetzelfde.. waar achterin een jonge kerel bij is gekomen die fysiek top in orde is(willems).. dat is de oorzaak zeker weten niet!!! De bal ging er gewoon niet in haha..

10 juni 2012 om 00:57

Van Persie en vooral Sneijder leken inderdaad topfit, maar Afellay absoluut niet vond ik. Speelde een aardige eerste helft, maar kon het de Tweede helft veel minder belopen. Ben ook wat teleurgesteld in de meters van De Jong en Van Bommel die het drukzetten niet wilden of konden opbrengen.

10 juni 2012 om 01:01

Van Bommel moeten ze direct naar huis sturen. Wat een miskoop van PSV terwijl die nog geen minuut heeft gespeeld. Hij kan het niveau gewoon niet meer aan..

10 juni 2012 om 01:01

Sneijder fitter dan in 2010 ben ik het volstrekt mee oneens. Speelde het beste seizoen uit zijn carriére gedurende dat jaar en speelde een subliem WK. Vooral in moeilijke wedstrijden stond hij er en hij werd notabene gedeeld topscorer.

Diezelfde vorm zie ik de laatste weken (en seizoen) niet meer terug tot aan deze wedstrijd. Hij speelde een fantastische wedstrijd maar één zwaluw maakt nog geen zomer. Ik denk dat het te vroeg is om zijn vorm als "beter als in 2010" te omschrijven.

Overigens ben ik het verder met je eens. Niets aan toe te voegen verder!

10 juni 2012 om 01:05

Van De Jong hoef je het sowieso niet te verwachten , meestal kun je het nog het meest van Van Bommel verwachten. Maar uitgerekend onze aanvoerder was in mijn ogen de slechtste van het veld. Blonk uit door foute passes , een onnodige gele kaart en vooral door te traag of niet aan te sluiten als Nederland aanviel.

10 juni 2012 om 01:08

@the_one_t

Je moet Afellay vergelijken met Kuijt in 2010.. al is hij niet fitter.. dan nog is het een verbetering...

@frikx

V.bommel is fantastisch.. hij en De Jong zijn de stille krachten waardoor de verdediging niet keer op keer faalt... kijk maar naar dat doelpunt.. het is toch ongelofelijk hoe kinderlijk die word gemaakt?

@whhyyyyyy

Sneijder speelde al 2 of 3 wedstrijden voor Inter best goed en voor Nederland is het ook zijn 2e achter elkaar.. ik verwacht veel van hem.

10 juni 2012 om 01:23

@ Ac_milan22

Ik vind Afellay inderdaad een verbetering ten opzichte van Kuyt, maar De Jong en Van Bommel halen niet hun niveau van 2 jaar geleden. Robben evenmin, al was hij natuurlijk in het begin geblesseerd.

10 juni 2012 om 01:27

@the_one_t

Vandaag de verdedigende duo niet inderdaad.. maar dat komt wel goed, ze halen sowieso bijna elke wedstrijd minimaal een voldoende.. aan V.bommel en De Jong ligt het zeker weten niet. Ik denk gewoon dat het puur pech was, niets anders.

10 juni 2012 om 01:52

@ac_milan22

Ik ben niet (meer) zo overtuigd van Van Bommel. Ik vind dat hij veel te weinig meters maakt en zich te weinig laat gelden. Zijn passes voegen te weinig toe aan het spel en het vooruit verdedigen, waar hij altijd sterk in was, gaat hem ook niet meer zo goed af. Ik vraag me dus af of hij het lichamelijk nog aan kan. Hij is tenslotte alweer 35, redelijk oud voor een voetballer op zijn positie. Als hij ook verdedigend zijn taken niet meer kan uitvoeren dan kan je beter een meer voetballende speler op zijn plaats zetten, want wat is anders de waarde/functie van Van Bommel in het Nederlands elftal? 2 jaar terug was hij geweldig, zeer sterk toernooi toen van hem, maar zijn niveau is nu niet in de buurt meer van wat hij toen liet zien.

10 juni 2012 om 08:36

@adzevedo, eens, en snap jij dan waarom Van Marwijk dan toch, als hij een verdedigende middenvelder eraf moet halen, De Jong eraf haalt en niet Van Bommel ? Pure vriendjespolitiek, oranje gaat ten onder aan de klefheid van dat Limburgse kliekje en de lafheid van de coach.

Er klopte tactisch na dat goal geen ene reet meer van, het elftal viel in twee blokken uit elkaar en het veld was mijlenlang, wat de fysiek sterke Denen alleen maar in de kaart speelde. Oranje kon totaal geen druk zetten en was volledig afhankelijk van de bevliegingen van Sneijder, de kansen die we kregen (en die kregen we wel) waren niet het gevolg van goed veldspel, maar de genialiteit van Sneijder.

Het scenario is duidelijk. We spelen hoogstens gelijk tegen Duitsland, Portugal wint van de Denen en dan volstaat een salonremise voor Duitsland en de Denen. Duitsland doet daar graag aan mee want die zijn oranje liever kwijt voor de rest van het toernooi.

Exit oranje, exit Bert. Ik zal daar niet rouwig om zijn, want ik ben laffe schoonpa meer dan zat. Evenals zijn schoonzoon.

10 juni 2012 om 01:02

We zitten echt in de vlaar op dit moment, hij eruit mathissen erin en boem alles staat weer.nederland gaat dit ek winnen verdomme, die duitsers kunnen er niks van,spanje heeft een spits die niet kan scoren,italie heeft die strontvervelende balotiollo,engeland is een nijlpaardenteam, en frankrijk tsja wasda eigenlijk!

10 juni 2012 om 01:10

Vlaar was wat onzeker inderdaad, maar haalde nog wel een voldoende, maakte in verdedigend opzicht geen fouten, maar had opbouwend meer initiatief moeten tonen.

Het gaat me veel te ver om de schuld bij hem neer te leggen. Juist Heitinga liet zich kinderlijk voorbij spelen bij de tegengoal. Interessant vond ik ook commentaar van Jan van Halst op Heitinga, dat hij achteruit liep in plaats van vooruit te verdedigen. De twee minsten aan de kant van Nederland waren Van der Wiel en aanvoerder Van Bommel, waarvan ik het een raadsel vind waarom hij mocht blijven staan...

10 juni 2012 om 01:15

Vlaar was een zwakke factor samen met hetinga en wiel,willems op 18jarige leeftijd hield zich beter staande dan de rest in de verediging.ik wil wiel niet tegen podolski en ronaldo zien dat wordt bibberen.maar we moeten gewoon 442 spelen met the hunt en persie ,middenveld met de jong sneijder vdv en affelay.en dan is er echt niets aan de hand in balbezit zijn we verdomme de allerbeste maak daar ook gebruik van!nu zijn we met vingers aan het wijzen naar een schuldige onnodig!

10 juni 2012 om 01:20

Sleutel ligt bij Van Marwijk. Buiten de eerste 20 minuten en de eerste 5/10 minuten na rust was het spel niet goed genoeg. Ben benieuw of het iets gaat doen en zo ja wat. Jou opstelling lijkt me een goed alternatief. Bert hoef daarvoor neit eens zijn formatie om te gooien want hij kan Van Persie in de rug van Huntelaar laten spelen en Sneijder naast Van Bommel of De Jong.

10 juni 2012 om 01:25

Juist en als je voor staat kun je nog altijd terugschakelen naar een wat controlerende of gewoon een verdedigende opstelling je mag 3keer wisselen.ik ben benieuwd ,vmarkwijk moet nu haast wel want zo kun je niet tegen duitsland aankomen waaien,ze zijn ook niet geweldig maar speel je net als vandaag word het een drama terwijl er zoveel voetbal in de ploeg zit jammer!

10 juni 2012 om 01:46

Mensen die vinden dat Willems zich goed staande hield moeten zich beseffen dat hij bijna nooit echt achterin stond. Vlaar moest de linkerkant bijna in zijn 1tje bestrijken met soms de hulp van Nigel en Mark waardoor hij er daardoor wat minder uitzag.

Willems gaat goed mee naar voren, maar blijft veel te vaak hangen daar.

10 juni 2012 om 14:53

nou, vaak zag het er op linksachter niet goed uit, alleen die Jacobs deed niets met de ruimte die hij kreeg. Een geluk bij een ongeluk.

Wat het alsmaar opkomen van Willems betreft: Als hij echt nodig is in de aanval zet hem dan linksbuiten en Affelay of vanpersie linksback. Natuurlijk is dat kolder, maar het is net zo onzinnig dat Willems ergens op linksbuiten de aanvallers in de weg loopt.

We hebben voorin zoveel kwaliteit dat de verdedigers gewoon op eigen helft moeten blijven om de ruimtes voor de aanvallers niet dicht te lopen.

Hij heeft een punt, hoe meer wedstrijden de Duitsers spelen hoe fitter ze worden. We moeten niet vergeten dat Kuijt bankzitter was, Sneijder en Afellay kenden een ongelukkig seizoen door blessures, De Jong bankzitter bij City. Een goeie conditie is een randvoorwaarde om een wedstrijd naar je hand te zetten.

10 juni 2012 om 01:02

Het speelt meestal in je voordeel dat je in het afgelopen seizoen niet al teveel wedstrijden hebt gespeeld. Op een Ek/wk zijn meestal de spelers die zweven tussen de bank/basis voor hun club de spelers die het best presteren omdat ze nog zo fit zijn. Spelers die elke week bijna 2 keer aan de bak hebben moeten komen lopen meestal op hun tandvlees nog voor het tornooi is begonnen.

Dan kunnen we gerust zijn dat het nog goed komt met Oranje

Dit is toch die deskundige die in januari van de daken schreeuwde dat de Boer alles fout deed bij Ajax ten aanzien van de fitheid van de spelers?

ik word moe van deze media geile man,alles wat hij doet en zegt is negatief.hij lijkt mij erg gefrustreerd.misschien komt het omdat in nederland geen club hem wil?

Hij heeft gewoon gelijk,een handvol spelers is over datum,o,a Kuijt v Bommel, van der Vaart,

10 juni 2012 om 00:54

van der vaart over datum?dat kan helemaal niet,hij is nog niet eens 30 en speelt in een zware competitie.ik had zelfs gestart met hem op het middenveld.

10 juni 2012 om 01:32

Hij viel anders wel heeel erg slecht in .

zouden ze op het wk fysiek slecht zijn geweest?dan haal je de finale toch niet lijkt me.ik had niet de indruk dat ze fysiek niet in orde waren.ze speelden redelijk goed vond ik alleen scoorden ze niet.het was ook zeker geen tactische chaos.had nederland wel zijn goals gemaakt dan had inspanningsfysioloog,niet trainer,verheyen zijn mond wel gehouden.

Onze spelers maakten inderdaad een zeer slaperige indruk, waardoor mijn ogen af en toe ook dichtvielen. Dan nog deze prachtige zomer en mijn bankrekening en ik kan mijn geluk niet op

Ik had nou niet het idee dat het aan de fitheid lag daar lijkt me niet zoveel mis mee
Maar Verheijen roept altijd wat ... hij kent de testresultaten niet eens
beetje onproffessioneel om dan zoiets te roepen ...komt aandacht tekort?

10 juni 2012 om 01:14

http://www.bbc.co.uk /sport/0/football/16138512 (spatie zelf weghalen)

Verklaart misschien ook wel wat ....

10 juni 2012 om 01:34

ja dat verdiende niet de schoonheidsprijs
Moest ie daarom ook weg bij Wales?
Armenie zal wel niet meer leuk zijn , misschien hoopt ie dat iemand dit leest en denkt he laten we hem eens inhuren?

Nu moet ik denken aan al die nederlanders die riepen dat nederland turkije gaat oprollen in september nadat turkije van bulgaraije en portugal won.
Nou ik heb nieuws voor jullie sinds turkije nieuwe trainer heeft (imo beste turkse trainer incl fatih terim) zijn ze nog stuk sterker dan dit denermarken.
Nederlanders denken door het wk dat nederland echt top is net als duitsland en spanje enz. Maar no fucking way.
Nederland had finale gehaald met geluk,afbraakvoetbal en omdat andere grote landen het lieten afweten.
In ieder geval nederland staat weer met twee benen op aarde en beseffen ze dat ze niet meer dan een leuke ploeg zijn. Alhoewel dat onder bertje ook heeeeel ver te zoeken is.

PS: Gregory van der wiel is de aller aller slechtste rechtback dat nederland ooit heeft gehad. Wat is die jongen slecht zeg niet normaal.

10 juni 2012 om 01:28

Over VD Wiel kon je wel eens gelijk hebben
Elke supporter van elk land roept dat zijn land gaat winnen ...ook Turken
Een wk finale haal je echt niet alleen met geluk
Iedere NL supporter weet al heel lang dat de verdediging niet geweldig is
Iedereen weet ook dat de aanval wel heel goed is
De meesten noemen Spanje en Duitsland als favoriet
Turkije is weer goed bezig
volgens mij zijn dat meer de feiten dan wat jij allemaal opkalkt

10 juni 2012 om 01:30

Wanneer speelt dat donner kebab elftal van jouw dan dit tournooi?
En hoeveel wk finales heeft turkie gehaalt???
En wanneer won dat geweldige team van jouw uit het dat omkopingsland voor het laatst de europese titel??
Oordelen over anderen terwijl jezelf nog nooit een fatsoenlijke prestatie geleverd hebt is of heel dom of heel provocerend.

10 juni 2012 om 01:40

ik heb nergens gezegd dat turkije meer heeft gepresteerd dan nederland. Ik heb alleen gezegd dat heel veel supporters hier nederland heel erg overschatten. Nederland is een absolute smaakmaker geweest op bijna alle ek's en wk's (behalve met bert) maar ze zijn geen top killer prijspakker favoriet als Spanje , frankrijk, duitsland, etc etc. En dat ze nu al denken dat ze kwalificatie makkelijk doorkomen en turkije oprollen. Dat is niet reeel maargoed.

Het is eigenlijk ongelooflijk welke conclusies je na deze wedstrijd kan trekken, met name in de verdediging. Van Vlaar had ik helemaal niets verwacht, hij speelde een prima wedstrijd, hetzelfde geldt voor Willems. Heitinga zag ik als de beste verdediger van Oranje, hij verdedigde zeer slecht bij het doelpunt van de Denen. Ik had verwacht van Van der Wiel dat hij goed zou spelen, puur op basis van zijn goede WK. Maar ook hij heeft prutswerk geleverd. Dus hulde aan Vlaar en Willems!! Zij hebben tenminste hun niveau gehaald!

@buraksener Je hebt helemaal gelijk,over van der Wiel overschatte speler.geef mij maar Boulahrouz,
die speelde bij Stuttgart de afgelopen competitie hele goete wedstrijden.

10 juni 2012 om 01:47

Dankjewel, En hoe raar het ook is Boulahrouz staat wel altijd klaar en speelt sterk voor oranje terwijl die bij zn clubs nix laat zien of vaak geblesseerd is. En sneijder moet een linie zakken en van persie op 10. robben op links en affelay op rechts hunter in de spits. dan heb je tenminste weer de basis element van het voetbal. ( bij balbezit het veld breed houden) en krijgt huntelaar goede bruikbare ballen vanaf ze zijkant. Maar bert kijkt naar zn systeem en dan naar de spelers terwijl het andersom moet zijn. Jammer nederland is dan niet het sterkste maar ze hebben wel leuke spelers die aanvallend moeten spelen

10 juni 2012 om 01:52

Boulahrouz is echt niet beter dan Vdw, waarom denk je anders dat Stuttgart zijn contract niet verlengd heeft en hij nog steeds geen club heeft gevonden? Normaliter heeft een Oranje speler aan aandacht geen gebrek als hij transfervrij is, maar Bouhla dus niet.

Als Willems is geselecteerd, had Bert net zo goed van Rhijn kunnen oproepen die meer indruk had gemaakt afgelopen seizoen en beter is dan zowel Greg en Khalid.

Hopelijk gaat van Marwijk het nu zien. Wat iedereen al lang en breed weet, moet eerst met shocktherapie duidelijk worden. Zie bijgaand de 11 die er moeten staan.

Van Persie is een goede voetballer, daarom mag ie een zwervende rol ergens rechts van de spits. Maar als diepe spits toch echt huntelaar. Mooi voetbal is belangrijk, maar er moeten ook ballen in het netje. Statistieken liegen niet: van Persie scoorde afgelopen seizoen 3 goals per 10 wedstrijden, waarvan 1 penalty. Dat is dus een gemiddelde van 1 op 5 exclusief penalties.

Verder moet er dominanter gevoetbald worden. 1 controleur eruit en van der Vaart erin. En de verdediging moet echt leren aansluiten. Met zo''n lang veld kan je niet domineren. Juist als je volledig op de helft van de tegenstander staat, worden de afstanden korter.

Van der Wiel was niet om aan te zien. Die komt niet meer terug. Verder neig ik ernaar om een middenvelder (van Bommel of de Jong) centraal achterin te zetten, omdat de opbouw zo slecht is. Steeds achterzetten ipv voorzetten. Maar omdat Matthijsen terugkomt, eerst maar kijken hoe het gaat met hem erbij. Bovendien was Nigel volledig onzichtbaar. Heeft ie wel gespeeld eigenlijk??

Robben schoot op de paal, maar had hem moeten afleggen. Was een 100 goal geweest. Waarom wordt die jongen niet aangepakt. Hij speelt rechts omdat hij dat zelf zo graag wil, heb ik gehoord. Hoezo omdat meneer Robben dat wil? Zet die gast op links en dwing hem dan eens om buitenom te gaan en spits te bedienen. Die jongen weet echt niet meer wat dienen is. Toen ik buitenspeler was, haalde ik de cornervlag en gaf ik hem 2e paal voor. Als ik te vaak binnendoor kwam, kreeg ik een ram van de spits. Je moet in dienst spelen van de afmaker.

Ik vind trouwens ook dat van Marwijk niet te lief moet doen voor vedetten. Gewoon op de bank ermee. Als Robben weer vergeet assists te geven die 100 goals opleveren: Narsingh erin. Als van Persie met zichzelf in de knoop raakt, gewoon op de bank zetten. Niet als straf ofzo, maar gewoon zonder discussie. Al die tere zieltjes.

Stekelenburg
Boularouz
Heijtinga
Matijssen
Willems
Van Bommel
vd Vaart
van Persie
Sneijder
Robben
Huntelaar
10 juni 2012 om 08:39

Helemaal eens Scherpschutter, Van Persie heeft zich ernstig gediskwalificeerd en moet zijn ogen uit zijn kop schamen met zijn gemekker over dat hij in de spits wil spelen. dan staat hij er en maakt hij het voor de zoveelste keer niet waar, het is om helemaal horendol van te worden want hjij verknalt het hele toernooi voor ons met zijn kansen misserij. Ik verwijt hem niet dat hij die kansen mist, dat doet hij niet expres, maar zijn gemekker om in de spits te spelen wel.

10 juni 2012 om 10:07

Als er iemand heeft gemekkerd dat hij de spits van Oranje moet zijn is dat Huntelaar wel

10 juni 2012 om 10:20

@spaiz, eens, maar er is een groot verschil. Als Van Persie niet in de spits staat vindt Van Marwijk echt wel een andere positie voor hem in het elftal, rechtsbuiten bijvoorbeeld. Kjh, als hij niet in de spits staat, belandt ineens op de bank. Logisch dat je dan mekkert.

@scherpschutter
Ik ben het eens met jou analyse. Ik vind wel dat De Jong erin mag voor Van Bommel. Hij heeft tegen de Denen beter gespeeld dan Van Bommel(meer ballen verovert). Narsingh mag erin voor Van Persie, hij heeft het nog nooit laten zien in Oranje!! Al zal het moeilijk zijn om hem te passeren, het blijft een prima speler natuurlijk...

Natuurlijk maken ze zich druk. Begrijpelijk, maar Nederland speelde toch gewoon goed vond ik? Als je zoveel kansen creeert, dan win je 90procent van je wedstrijden! Ook tegen Duitsland en Portugal! Nederland heeft niet verloren, omdat ze slecht waren. Nederland heeft verloren omdat ze geen geluk hadden. En om te winnen moet je ook geluk hebben. Denmark creeerde toch amper wat? Maargoed.

Ik heb de herhaling van de wedstrijd Duitsland tegen Portugal net gezien en ik merkte dat Duitsland best matig speelde (voor hun doen dan). Portugal is niet beter dan Denemarken (als team), dus dat bied hoop toch? Een winst/gelijkspel tegen Duitsland is zeker te behalen.

Deze nederlaag kan positief pakken. Ik denk dat BvM nu met beiden spitsen zal starten of tenminste met vdV naast dj/vb.

Wat ik grappig vond, was toen men om Huntelaar begon te schreeuwen. Nou die komt erin en mist ook gelijk een openkans. Het ontbrak gewoon aan geluk.

10 juni 2012 om 04:29

@blink 182
Rvp heeft in 70 min wel 5 kansen gemist ( als het er niet meer zijn) rvp heeft zijn kansen gehad bij het Nederlands elftal geef Huntelaar gewoon 1 keer 90min de kans verpest die het dan zet je hem op de bank
Want dankzij hem konde we meedoen aan het ek en 2 jaar terug het wk maatje heel veel mensen vergeten dat

Jongens hoop dat jullie hebben kunnen zien dat van persie nooit meer in de spits mag bij het Nederlands elftal
Als er iemand nu nog wil zegge dat het niet zo is dan is het denk ik familie van bvm want die is de bilemaatje van rvp
is zeker te bang dat rvp boos word
En geloof maar niet dat bvm tegen Duitsland met Huntelaar speelt want in zijn ogen speelde rvp zooooo geweldig

Laat die man ff zijn mond snel dicht houden! Nare vent, constant dat negatieve gedoe tegen het Nederlands elftal of tegen een Nederlandse club. Als NL er gisteren 3 had gemaakt had je deze meneer niet gehoord. Altijd achteraf praten is het makkelijkste wat er is. En als assistent bondscoach van.. ja ja armenië kun je het alleen maar goed doen, grote meneer! Bah!

Vind dat Van Bommel wel erg onomstreden is bij Van Marwijk. Had hem eraf gehaald in plaats van De Jong. Met De Jong en Van der Vaart tegen Duitsland lijkt me goed. Zie Van Bommel niet op Ozil spelen.

Volgens mij hebben ze momenteel allemaal(in ieder geval teveel spelers die in de basis staan) een te groot ego, dus is het meer een mentaal dan fysiek probleem. Zelfs Stekelenburg zegt dat ie beter geworden is, maar ik vond hem er toch niet erg sterk uitzien bij het doelpunt.
Ze kunnen allemaal slecht tegen kritiek met name Sneijder en Van Bommel terwijl die kritiek wel gerechtvaardigd is.
Van Marwijk houdt de verkeerde mensen een hand boven hun hoofd. Teveel dezelfde leeftijden, te weinig echte goede routiniers(30 ) en te weinig frisse aanwas, die willen vechten voor hun plek.
Gooi het roer nu maar helemaal om en maak is een verrassende opstelling.

Stekelenburg
Kuyt
Heitinga
Boulahrouz
Willems
De Jong
Persie/Vaart
Strootman
Narsingh
Huntelaar
Robben

Begin dan maar met Van Bommel eraf te halen.

Die loopt geen meter te veel. Sterker nog, die loopt meters te weinig. Hij kan het niet meer bijbenen. Hij is wel erg afhankelijk van Nigel de Jong. Als je dynamisch wilt spelen, dan heb je niets aan twee controleurs. Door het stilstaande voetbal van met name Van Bommel, kwam je met druk zetten telkens te laat en werden de ruimtes tussen de linies te groot. Bert roept dan afloop dat je in zo''n situatie moet inzakken. Pff, je moet in zo''n situatie over spelers beschikken die dat kunnen belopen.

Nederland was idd 2 jaar geleden fitter,maar dat kwam ook door dat de spelers zoals Sneijder een top seizoen hadden,toen waren de verwachtingen niet hoog nu verwachten iedereen dat ze het EK kunnen winnen.bert gooit alles op Affelay,die heeft heel lang niet gespeeld en er zijn er meer die pijntjes hebben of krijgen kijk maar naar Sneijder of Mathijsen.ze moeten meer zelf kritiek krijgen,niet zoals Van Bommel dat het aan de anderen ligt en meer samen spelen,niet als verwende ego´s.haal spelers eruit die matig spelen.

Stekelenburg
Boulahrouz
Heitinga
Mathijsen
Willems
Van Bommel
Sneijder
Narsingh
Van Persie
Van der Vaar
Huntelaar

Waarom neemt iemand nog de moeite om iets te herhalen of publiceren wat deze man zegt?
Het type aasgier, op zoek naar aandacht. altijd maar kritiek en vooral achteraf. Wees dan een vent en heb boute uitspraken voorafgaand aan de wedstrijd. Nu lijkt hij teveel op een goedkope Johan C

Ik ben het volledig met hem eens dat het er op leek dat Nederland uitgeput oogde. Van Der Wiel totaal niet gezien op de rechterflank, Robben geen kracht voor actie's/duels te winnen, Van Der Vaart viel in alsof hij met stront tussen zijn tenen liep en Der Bommel en De Jong speelden ook daadwerkelijk niet op hun niveau. Je kan zeggen wat je wil maar deze beste man heeft hier wel een punt. En dan heb ik het nog niet eens over Van Persie gehad.

Die Verheijen heeft altijd wel wat te zeuren. Wijsneus dat het is. Toen we tijdens het WK ver kwamen hoorde je niks van deze clown.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren