Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Persie senior: 'Barça niet reëel, Real is geen team, nóóit Man City'

Laatste update:

Bob van Persie heeft zich uitgesproken over de toekomst van zoon Robin. De spits van Arsenal is al maanden onderwerp van gesprek, omdat hij er met de club nog niet is uitgekomen voor wat betreft contractverlenging. Arsenal wil graag langer dan tot 2013 door met haar aanvoerder, maar Van Persie laat the Gunners nog wachten. Vader Van Persie sluit een aantal potentiële werkgevers vast uit.

/

In gesprek met El Mundo Deportivo stelt Van Persie senior dat een overstap naar de Spaanse top en naar competitiegenoot Manchester City allemaal niet aan de orde zijn. “Het zou geen zin hebben om naar Barcelona te gaan, want daar speelt Leo Messi al. Real Madrid zou een goede optie zijn, maar dat is geen team, meer een verzameling van sterren. Daar zou Robin dus ook niet echt passen”, aldus de vader van de spits.

Van Persie wordt naar verluidt ook begeerd door Manchester City, dat al een paar keer spelers weghaalde bij Arsenal. Onder meer Emmanuel Adebayor, Gaël Clichy en Samir Nasri maakten die overstap, maar Van Persie zal hen volgens zijn vader niet volgen. “Dat zou hij nóóit doen. Het is namelijk onmogelijk dat hij voor een andere Premier League-club zal spelen.” In Italië gaat men er nu vanuit dat Juventus wél een optie is. Van Persie senior spreekt zich over die club echter niet uit.

Robin van Persie zal niet voor Barcelona, Real Madrid of Manchester City gaan

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dan wordt dus het Juventus. Ik geloof niet, dat hij gaat verlengen. Anders had hij dit allang al gedaan.

8 juni 2012 om 18:51

hij speelt gewoon poker met Arsenal; aankopen doen en dan krijg je mijn handtekening. Logisch, is het niet?

8 juni 2012 om 18:57

Ik denk dat hij het wel een beetje gehad heeft met Arsenal er is niks meer te behalen alleen als ze nieuwe dure spelers kopen dat gaat Arsenal toch niet doen.

Juventus wil terug naar de top en wil een top spits. Van Persie is voor hun nummer 1 en ik denk ook dat Robin een nieuwe uitdaging aanspreekt.

8 juni 2012 om 19:00

je hoeft geen dure spelers te kopen, maar goede spelers. En niet elke speler is overpriced. Het meerendeel wel, maar dan koop je ipv 3 twee goede spelers. No stress,.

8 juni 2012 om 19:02

Ja inderdaad, Wenger moet gewoon een paar toppers halen, dan kan hij daarna door met zijn goede beleid. Anders gaat Arsenal het gewoon niet redden!

8 juni 2012 om 19:36

Nee, want Arsene Wenger is niet de manager die je op die manier kan manipuleren. Daar is hij veel te trots en koppig voor. Hij gooit je dan met aanvoerdersband en al de deur uit. Van Persie heeft zich te schikken in zijn plannen of hij gaat weg.

8 juni 2012 om 19:44

Pardon?? Denk jij niet dat Arsene Wenger ook weer invincible side wilt hebben? Denk jij niet dat Wenger ook gek wordt van het constant missen van prijzen? Heb een beetje meer respect voor Arsene ja, hij heeft meer bereikt dan dat jij in je leven zult bereiken. Bah.

8 juni 2012 om 22:12

weer dat gezeik met aankopen. kijk ik ga het even uitleggen. Wenger zit al sinds mensen heugenis in de voetballerij en dat doet hij met een bepaalde visie en een bepaald beleid en hij doet het prima. dus wie zijn jullie en wat hebben jullie bereikt om hem te bekritiseren?

8 juni 2012 om 22:58

je zal alleen nog aan juventus denken, maar zou ik daar zelf niet graag heen willen met wat er daar gaande is.

8 juni 2012 om 23:46

Nee. Als hij echt weer terug zou willen, zou hij ook effectief gaan versterken. Nu doet hij dat niet. Hij vind het wel prima, hoe het nu gaat. Elke jaar Champions League voetbal, geld stroomt binnen. Dit kan je opmaken uit alles wat er de laatste jaren rond Arsenal speelt. Af en toe een Vermaelen of Podolski ophalen, ga je echt niets mee winnen.

Btw, ik heb alle respect voor Wenger van de wereld. Hoe ik Wenger heb beschreven is gewoon een feit. Hij is koppig en trots. En hij gaat zijn eigen plannen echt niet omgooien, omdat Robin van Persie niet zou willen verlengen. No way. Dat jij dit niet kunt of wilt geloven, ligt toch echt aan jouw zelf.

Hoe is het relevant, wat ik ga presteren in m'n leven ?

Hij kan het weten, maar ik vind dat Real wel een team is, ze zijn niet voor niets boven Barcelona geëindigd dit jaar.

8 juni 2012 om 18:56

Dat had echt te maken met individuele opvliegers van Ozil, Ronaldo, Benzema, ( Di Maria)...en nog wat andere zaken. Barcelona dat ook gewoon een minder seizoen kende door blessures, pech met de wedstrijdleiding,...

Héél de wereld kan toch zien dat dit geen 'team' is. Het positiespel laat te wensen over. Tegen tegenstanders die kunnen voetballen vallen ze echt door de mand. Hoeveel wedstrijden hebben ze eigenlijk gedomineerd dit seizoen? Dat terwijl ze de sterkste selectie ter wereld hebben.

Ik zie Robin eerlijk gezegd niet bij Madrid spelen, al was het wél een team. Robin is niet de spits die er enkel is om te scoren. Hij moet echt aan de bal komen en dat wil iedereen bij Real , zeker voorin. Bovendien wil dat zeggen dat het ten koste gaat van Benzema die jonger is en qua potentie beter kan worden.

De beste optie lijkt me echt gewoon Juve. Juventus is in Europa aan het terugkomen. Al weet ik niet hoe ze het gaan flikken als Pirlo stopt. Juventus heeft een spits nodig en ze kunnen echt geweldige zaken doen in de CL. Langs de andere kant schat ik Arsenal hoger in dan Juventus, dus zou het sowieso een stap terug zijn.

Robin moet dus gewoon bij Arsenal blijven en daar een held blijven. Ik blijf erbij , met 2 gerichte aankopen voorin en op het middenveld, doen ze gewoon mee om de titel en CL.

8 juni 2012 om 19:00

@grandepulga2

Wat een smoesjes allemaal. Barcelona en Madrid hebben duidelijk even vaak de scheidsrechter tegen gehad. Of ben je bijvoorbeeld al de wedstrijden tegen Malaga en Villareal vergeten, waardoor Barcelona nog mocht ruiken aan het kampioenschap.

Je hoeft wedstrijden niet te domineren om ver te komen, kijk bijvoorbeeld naar Chelsea en Bayern, de finalisten van de CL. Hebben die zoveel wedstrijden gedomineerd? Dat valt dus ook reuze mee.

Verder zie ik Robin van Persie alleen bij Madrid spelen als Higuain zou vertrekken, en volgens mij is dat niet aan de orde.

8 juni 2012 om 19:04

@ Grandepulga2

Barcelona dat ook gewoon een minder seizoen kende door blessures, pech met de wedstrijdleiding,...
''elke team heeft blessures en pech met wedstrijdleiding vooral in spanje''

Héél de wereld kan toch zien dat dit geen 'team' is. Het positiespel laat te wensen over. Tegen tegenstanders die kunnen voetballen vallen ze echt door de mand. Hoeveel wedstrijden hebben ze eigenlijk gedomineerd dit seizoen? Dat terwijl ze de sterkste selectie ter wereld hebben.

''genoeg wedstrijden om kampioen van spanje te worden, en halve finale CL te halen''

V. Persie past niet bij geen een van deze 3 teams(man city, real, barca) gewoon bij Arsenal blijven prijzen win je niet want Man City heeft geld, Man Utd heeft goeie lichting, Chelsea heeft geld. Tottenham is een goeie team in wording.

8 juni 2012 om 19:06

Het gaat idd niet altijd om wedstrijden domineren, zeker in de spaanse competitie, omdat de andere teams niet zoveel kwaliteit hebben.
Maar in de CL kom je meestal te kort als je niet goed als team speelt.
Je haalt nu Chelsea aan, Chelsea speelde niet het mooiste voetbal, maar Chelsea speelt wel degelijk als team, op haar eigen manier.
Real is dat nog niet, dat zag je ook tegen Bayern, ondanks de kwaliteiten die ze hebben, kwamen ze gewoon te kort.

8 juni 2012 om 19:53

Dat was niet puur door het team, maar ook door een stuk geluk tegen zowel Barcelona en Bayern. Niks mis mee overigens, maar of dat team aspect nu een dusdanige rol heeft gespeeld weet ik niet.

8 juni 2012 om 22:11

Ze hebben vrijwel iedere wedstrijd in het seizoen gedomineerd. Behalve natuurlijk tegen Bayern en tegen Barcelona.. Soms waren ze wel de betere tegen Barca, maar gedomineerd? neuh...
Maar ik zie gasten soms met geniaal samenspel.. Tik-tik weg en dat soort taferelen..
Maar uiteraard zal ik niet ontkennen dat ze ook vaak scoren uit individuele acties.. Vaak wel erg mooie en knappe acties zoals je waarschijnlijk wel weet als echte Real Madrid volger.

8 juni 2012 om 23:08

@tipi09,heb je hem weer met zijn anti real.real kwam juist niets te kort tegen Bayern.het was vooral Mourinho die gefaald heeft met zijn opstelling en resultaat voetbal.wat denk je dat er gebeurt zou zijn moest Real thuis 90 min op de aanval hebben gespeeld.altijd maar doen als of dat jouw ploeg hier de enigste ploeg is die kan voetballen.het as puur door Mourinho zijn verdedigende tactiek dat Real door de mand is gevallen.maar ja ik neem aan dat jij als Anti real supporter te blind en te hypocritisch is omdat toe te geven.

9 juni 2012 om 02:39

@grandepulga2

Individuele opvliegers? Schei toch uit man, als er 1 team heeft gebouwd op individuele opvliegers is dat Barca wel. 50 goals voor messi de clubtopscorer, en de nummer 2 in de lijst is sanchez met 11 goals, nou lekker team zeg. Real Madrid heeft het record voor meeste goals gescoord en meeste punten behaald, dat doe je niet in je eentje maar als team. Dat heeft niks met Barca te maken.

En de Scheidsrechter die jullie tegen zit? Oh dat is zeker nieuw, de laatste keer dat ik checkte was het zo dat na elk wissewasje op het veld 9 barca spelers om de scheids stonden om hem te overhalen om een kaart te geven, iets wat jammer genoeg nog vaak lukte ook. Ik snap dat je als Barca fan een bepaalde afgunst tegen Real hebt, maar baseer je eventuele mening wel met feiten, en niet met sentimenten en nagepraat. Dankuwel.

9 juni 2012 om 16:11

jij hebt officieel geen verstand van voetbal, hoe kan je real geen team noemen.

8 juni 2012 om 18:57

Ik denk niet dat hij zozeer dat vindt... want 'daar speelt Messi al' is ook een waardeloos argument. Ik denk dat hij gewoon wil benadrukken dat Real en Barça niet de vervolg clubs van Van Persie gaan worden! Italië blijft dan eigenlijk over als enige optie.. Maar ik zeg;
moooi bij Arsenal blijven! En hopen op wat mooie aankopen....

8 juni 2012 om 19:00

Robin kan wel naar Real gaan maar dan hebben ze 3 top spitsen Benzema Higuaín en Van Persie en wie ga je nu tevreden houden? Higuaín favoriete speler van de fans. Benzema favoriet van Mourinho of Van Persie die net voor veel geld gehaald is.

Ik denk dat Robin op weg is naar Turijn want hij wilt dat Arsenal nieuwe grootte spelers haalt voor veel geld. En daar heeft Arsenal gewoon niet het geld voor.

8 juni 2012 om 19:59

Als van Persie naar Real zou gaan wordt hij 3e spits.
Hij is niet beter dan Higuain of Benzema. Bovendien is hij ook nog ouder.
Praat je dan over een betere stand-in dan ben ik nog steeds van mening dat Adebayor beter is. Klaag niet en een goede speler ook al aardig op leeftijd alleen duur.

Bij Barcelona zal hij ook op de bank eindigen tenzij Messi uitwijkt en hij Villa op de bank houdt. Sanchez en Messi spelen sowieso.

8 juni 2012 om 20:12

Daarom dat zou dan gewoon een onzin aankoop zijn.

Nou hij is wel beter als Higuaín of Benzema misschien wel gelijkwaardig. Maar om hem als stand-in te halen zou belachelijk zijn.

Bij Barcelona zal hij ook niet passen het is een spits. En ik denk niet dat Messi gaat uitwijken voor Van Persie doet hij ook niet voor Villa.

En City die hebben genoeg aanvallers en stand-ins dus dat zou heel idioot zijn dat hij daar naar toe gaat en het zou ook niet leuk zijn voor de fans.

Zelf als Juve fan hoop ik dat hij naar Juventus komt. Juve heeft zo'n grootte top spits nodig. Sinds de hoog tijden van Trézéguet hebben ze er geen een gehad. En hij zal een waardige nummer 10 zijn voor Juve.

9 juni 2012 om 02:44

Ik vind Higuain en Benzema zeker niet beter dan V persie. Wat Robin dit jaar heeft laten zien is echt van grote klasse. 30 goals in de sterkste competitie v/d wereld met een team dat de druk van een topteam heeft maar zeker mindere spelers in de selectie heeft. De techniek en het inzicht van Robin zijn fenomenaal, en de mentaliteit van hem ook. Harde werker, die alles geeft voor zijn club. Ik denk dat ALS hij zou komen, we zo zouden moeten spelen.

Iker
Arbeloa
Ramos
Pepe
Marcelo
Kaka
Xabi
Ozil
V Persie
Ronaldo
Benzema
9 juni 2012 om 10:37

dat had met individuele kwaliteiten te maken, met een ronaldo, ozil enz.

en real is constanter geweest..

Nogal opmerkelijk dat dit een dag voor de belangrijke EK wedstrijd naar buitenkomt en dat zijn vader dit zegt en niet Robin zelf.

8 juni 2012 om 18:54

Wat ook ontzettend vreemd is, want dit artikel in EMD is al behoorlijk oud.

Gewoon bij Arsenal blijven..

Juve blijft de beste optie als hij echt weg wil voor de prijzen. Maar oh wat zou het prachtig zijn als hij blijft. Het heeft ook wel iets, legende van Arsenal worden maar geen prijzen winnen. Gun hem die en Arsenal natuurlijk wel !

8 juni 2012 om 18:55

Iedereen doet alsof prijzen heilig zijn; walgelijk. Iedereen zegt; een speler als RvP moet prijzen winnen. Sinds wanneer moet iets? Bovendien zou het Robin gewoon sieren om Arsenal trouw te blijven na al die jaren dat Arsenal hem trouw was. Maar ik ben er meer overtuigd van dat hij gewoon een spel speelt om zo versterkingen binnen te halen.

8 juni 2012 om 19:00

Prijzen zijn wel degelijk belangrijk of zou jij graag elk jaar top 4 spelen zonder echt mee te doen voor de titel. Terwijl Van Persie echt wel een stap hoger op aankan

8 juni 2012 om 19:02

Ik speel liever in de top 4 en waar ik me echt goed voel dan dat ik me niet op mn gemak voel en de ene prijs na de andere prijs win. Materialistische onzin wat je roept.

8 juni 2012 om 19:03

Je speelt een spel om de beste erin te zijn/ worden. Om iets te bereiken. Om je naam aan prestaties en zilverwaar te verbinden. Je wordt niet profvoetballer zonder ambitie om iets te winnen.

Tuurlijk moet een speler als RvP voor de prijzen gaan. Dat is niet meer na logisch.

8 juni 2012 om 19:04

Mee eens ja. Tegenwoordig word veel goedgekeurd door het idee dat ten alle tijde gepresteerd moet worden en het liefst doormiddel van prijzen winnen. Natuurlijk is het niet alles, voetbal blijft vermaak en Arsenal staat voor 1e instantie voor vermaak.

En je hebt helemaal gelijk, Arsenal heeft V. Persie gemaakt, ofja Arsenal, Wenger hah Maar punt is dat het inderdaad dat het ethisch verantwoord zou zijn om te blijven en ik verwacht ook wel dat ie dat doet.

Hij maakt Wenger gewoon wakker.

8 juni 2012 om 19:12

Prijzen betekenen niet alles in deze wereld. Als je dat echt zo vind, dan kun je het meerendeel van de voetbalclubs wel opheffen.

9 juni 2012 om 01:32

Als je individueel goed genoeg bent om prijzen te pakken, is het ook logisch dat mensen naar je prijzenkast kijken.

tja, ik geloof echt niet dat RvP de Italiaanse competitie iets vind; hij heeft altijd zijn voorkeur gegeven aan de Engelse competitie. |voor de rest heeft het allemaal weinig zin om zo veel te speculeren; laten we lekker wachten tot na het EK.

gewoon bij arsenal blijven.. paar goede spelers erbij halen en ze spelen volgend jaar weer voor het kampioenschap

lewandoski van persie zou een dodelijke koppel zijn

Zijn vader ziet het zo he, dit betekend niet dat Robin zelf het ook zo ziet. Ze vragen die man voor zijn mening en hij geeft ook keurig zijn mening.

Persoonlijk denk ik dat Robin wel bij gaat tekenen alleen hoop ik wel dat hij kan forceren om versterkingen te krijgen. In verdedigend opzichte komt Arsenal te kort, niet in de basis maar de back-ups zijn zeer matig.
Sagna,vermaelen en Koschielny zijn 3 geweldige verdedigers maar als die weg vallen komen er zeer zwakke mensen er voor terug. Er moet meer concurrentie komen. Zo denk ik aan Rami van Valencia. Goede en sterke verdediger en opbouwend ook zeer sterk. Zet hem naast Koschielny en Vermaelen als LB en bij blessures Vermaelen in het centrum.
Er moet zeker een RB komen aangezien Sagna nu weer geblesseerd is en dit kan wel weer een dikke 5maanden duren.

Scorendvermogen hebben ze ook niet al te veel. Podolski hebben ze gekocht voor scorendvermogen maar ze moeten wel meer dan 1 speler halen vind ik. Als Robin van Persie uit valt dan hebben ze amper tot 0 scorendvermogen en dat is wel triest, vind ik.

8 juni 2012 om 18:57

Je kun nu eenmaal niet 5 uitmuntende centrale verdedigers hebben...
Mertesacker heeft zich prima staande gehouden en ik snap gewoon niet dat jij niet ziet waar werkelijk het probleem is; namelijk het middenveld. Zonder Arteta hebben we maar 1 wedstrijd gewonnen... Er moet gewoon een balafpakker erbij a la M'vila, Nigel de Jong. Arsene Wenger zei het ook al; onze defensieve middenvelders zijn aanvallende middenvelders.

8 juni 2012 om 19:07

Weet jij hoeveel M'vila en De Jong mogen kosten, en of een transfer van City naar Arsenal wel reëel is?

8 juni 2012 om 19:10

Mvila rond de 22-25
De Jong ligt er aan of hij zijn contract verlengt ( maar ik denk dat hij niet op het lijstje van Wenger staat vanwege zijn salaris )

8 juni 2012 om 19:15

Het is wel reel dat een speler van City naar Arsenal wil. Alleen door het geld bij City raken ze verwend en eisen ze belachelijk hoge salarissen elders waardoor het nutteloos zou zijn om interesse te tonen. Daarvoor moet je in de jeugd kijken waar ze tevens ook veel verdienen. Geld niet alleen voor City maar ook voor andere topclubs waaronder Chelsea.

Maar M'villa is wel te doen, alleen ik zou eerder voor (en dat zeg ik al langer) voor Fellaini gaan. Dan staat je middenveld ijzersterk met Wilshere, Hij is ontzettend technisch dus op dat niveau kan hij met gemak mee, je hoeft hem niet te vormen of iets want hij speelt al echt lang als een baas. 24 jaar en met Wenger als coach kan hij zomaar de beste dm worden op wereld. Beter dan Essien op zijn top.

8 juni 2012 om 19:19

M'villa is een mooie en aardige speler maar ik zou never nooit meer dan 15miljoen voor hem betalen, wil Stades Rennes meer?dan kijk je naar een andere speler. Verdedigende middenvelder voor 20mil+, dacht het niet.

Eigenlijk zou ik Kroos halen. Die kan zowel controllerend als #10 spelen en is een fantastische speler. Volgens mij is hij goedkoper als Gotze en ik vind hem ook wel beter.

Ik weet niet hoeveel hij moet kosten maar voor zo'n speler kun je altijd wel wat meer betalen als M'villa vind ik.

Verder kun je verdedigende krachten van de Ligue 1. halen. Arsene kent heel die league uit zijn hoofd en kent letterlijk ook alle contracten, hij kan voor relatief goedkoop goede verdedigers halen.

Verder hoeven ze geen middenvelders want ze hebben Arteta,rosicky,willshire en Song die goed genoeg zijn.
Kroos vind ik toch wel wat toevoegen en beter dan die. Op de wings heb je dan AoC en Podolski. Walcott mag van mij weg. Het gaat moeilijk met een verlenging en er zijn genoeg clubs die hem willen, allemaal met veel geld. Verkoop hem en koop een andere (betere)

Verder hebben ze ook nog Gervinho en Arshavin die terug komt dus ja... Alleen hoop ik dat AoC een basisplaats krijgt want hij is een fantastische,jonge speler. Er komt ongelovelijk veel dreiging van die jongen, echt een genot om hem te zien

8 juni 2012 om 19:22

Waarom een 10 halen als we duidelijk behoefte hebben aan een balafpakker? Alsjeblieft ga elke wedstrijd van Arsenal terugkijken en analyseer de tegengoals.. Dan zul je begrijpen wat ik bedoel. En 20 miljoen voor Mvila is niet veel; dat is tegenwoordig gewoon de marktprijs voor een speler van zijn kaliber ( Stade-rennes sterkhouder, basisspeler in de Franse ploeg )

8 juni 2012 om 19:23

@ Zola# Bigipz(zie mijn post; Fellaini velen malen beter als M''villa

Fellaini vind ik echt een super middenvelder alleen als het klopt heeft hij vorige zomer zijn contract verlengt en dus kan Everton vragen wat ze willen. eigenlijk moesten ze hem vorige jaar halen met Arteta erbij maar nu kan Everton dik 20miljoen vragen. Ik vind die 20miljoen wel waard voor Fellaini want ik vind hem echt een geweldenaar maar ik denk niet dat Wenger dat doet.

Met Fellaini erbij is Arsenal gelijk uit de problemen op het middenveld. Hij kan ook als aanvallende middenvelder worden gebruikt want hij is gewoon de ultieme all-rounder. Vind hem velen malen beter als M'villa of wie dan ook in de controllerende rol.

Met Fellaini en een aantal verdedigers erbij zit je al goed, alleen nog 1 of 2 scorendvermogende spelers erbij kan geen kwaad.

Ja joh Real is geen team! Mafketel, hoe krijg je het dan voor elkaar om zoveel records te breken in een seizoen.

8 juni 2012 om 19:12

Hele goede spelers kopen, dan verbloem je al veel. Jammer alleen dat wanneer ze tegen een team moesten met ook kwaliteits spelers maar wel een team ze er helemaal niet aan te pas kwamen.

Sowieso moet je het ook lezen als zijnde dat het elf bv-tjes zijn bij elkaar, daar is niets over gelogen.

8 juni 2012 om 19:16

Het is vaak gebleken dat het juist hartstikke moeilijk is om van een team met sterspelers een hecht team te maken, ik vind juist dat het Mourinho hartstikke goed gelukt is om er een sterk team van te maken.

8 juni 2012 om 22:16

Maar ergens geef je dus wel toe dat Madrid is wat de vader van Van Persie zegt. Ik zeg niet dat het helemaal geen team is maar Madrid is niet zo goed omdat het een team is maar vanwege de spelers die het heeft, zo goed heeft Mourinho het dus niet gedaan als gelijkwaardige teams zoals Barcelona en Bayern het veel beter deden team-technisch.

Ik denk overigens dat waneer je Ronaldo weghaalt Madrid veel beter zou zijn geweest als collectief, en dus beter bestand zou zijn geweest tegen bijvoorbeeld Bayern. Als Van Persie naar Madrid zou gaan heeft hij gewoonweg een grote kans dat hij ondergesneeuwd wordt omdat hij dan niet de ballen krijgt die hij bij Arsenal wel krijgt.

8 juni 2012 om 23:13

Het kwaliteit dat Real heeft is drie keer wat dat overschat ploegje Bayern heeft.bayern won puur door de blunders van Mourinho.ga ergens anders wat zever verkopen

9 juni 2012 om 05:04

Qua spelers? Ja hoor, dat geloof ik ook wel dat ze meer kwaliteiten hebben slimmerd, L E Z E N , ik zeg toch heel duidelijk qua teamspel, je weet wel, elf spelers, samen spelen enzo?

Als het de fout van Mourinho was (wat ik niet vind) dan geef je me ook gelijk, dan is het dus de teamprestatie (hetgeen de taak van de trainer is) waarin ze tekort komen tegen gelijksoortige tegenstanders. zucht

Je moet eens leren andere meningen te respecteren in plaats van het agressieve jongetje te spelen.

9 juni 2012 om 10:40

ronaldo, en heel veel goede spelers kopen voor iedere positie. die op ieder moment het verschil kunnen maken

hopelijk weet papa van persie dat Messi op meerdere posities speelt
en ik denk dat ik eerder Robin geloof dan zijn papa

Ik zou toch Real wel mooi vinden. Is misschien geen vriendenploeg, maar toch wel een verdomd goed voetballende. Hij zou er best tot zijn recht komen, denk ik. En dan doe je echt om alle prijzen mee. Anders, lekker bij Arsenal bijtekenen en jezelf onsterfelijk maken bij een mooie club.

Barca is inderdaad geen optie want die hebben een Messi, Real was misschien geen team maar ook dat behoort inmiddels tot het verleden. City is geen optie die hebben een miljoen spitsen.

Waar o waar zal RvP heengaan. Denk gewoon dat het Arsenal wordt, niemand gaat de hoofdprijs betalen voor een speler die nog een eenjarige contract heeft.

dan wordt het dus arsenal of juventus.
Overigens ben ik het er niet mee eens dat real geen team is, maar als hij zo denkt heb ik er geen problemen mee

Real geen team hahaha oke.
Als je aan je prijzenkast wilt werken is Real een goeie optie.
Maar Real heeft amper interesse in v. Persie zolang Higuain en Benzema blijven.
Joselu en Morata komen er al aan.

We zien wel wat er gaat gebeuren. Het zijn vooralsnog ook enorm veel speculaties van de media en de kranten. Men kan hier zoveel plaatsen als men wilt maar het kan ook gewoon zijn dat Robin Van Persie allang voor zichzelf heeft uitgemaakt wat hij wilt doen.

Zijn vader mag dan wel zeggen dat het geen opties zijn en ik kan zijn redenatie wel begrijpen met oa Barca en City maar dan nog wil ik het eerst eens allemaal zien. Dat Juventus heel de tijd genoemd wordt kan best zijn, maar het kan ook zijn dat Robin het niet wilt, ondanks de geruchten. Dan mogen er al zovéél linken zijn geweest naar Juventus, ofwel van voetbalgrootheden zoals Gullit ofwel van kranten die Robin in Turijn hebben gezien..

Arsenal is nog steeds ook een sterke ploeg, alhoewel een contractverlenging had geweigerd of had uitgesteld, het is en blijft nog steeds ook een goede optie voor hem. We zien wel, achter een goede maand weten we waar hij gaat spelen.

Bob ziet het goed! Robin moet niet naar Barcalano, Real of Man United gaan, hij moet zijn contract bij Arsenal gewoon met 5 jaar verlengen. Hier is hij onsterfelijk en zal voor eeuwig als een legende voort leven in de harten van de Arsenal supporters. De laatste jaren van zijn actieve loopbaan zal Robin doorbrengen in Kralingen, waar hij als trainer / speler zijn laatste kunstje gaat vertolken. Ik sluit niet uit dat Van Persie daarna Excelsior opkoopt en als voorzitter de ''oud papier'' club ombouwt tot een volwaardige eredivisie club.

Waarom zou hij bij Barcelona niet met Messi kunnen spelen? Robin in de spits en Messi daarom heen bewegend. Denk dat je dan meteen het beste aanvallende duo ter wereld hebt.

En ik vlak de Serie A compleet uit! M.a.w. hij blijft!

Bedankt Bob!

Kijk, dit is nou een realistische blik op het voetbal waarin ook nog eens clubliefde mee wordt gewogen.

Super!

Iedereen weet toch al lang dat hij gewoon bij Arsenal blijft.
Daar heeft hij alles en hij zal ook een contract voor 3 jaar geen tekenen na het EK en dan gaat ie rond de 7.5 miljoen per jaar verdienen. Schrijf maar op een nota.

Haha, heerlijk dit. Hij beschrijft het heel mooi

gelukkig we hoeven hem ook niet, we hebben al een keer Nederlandse kamp gehad de resultaat is bekend voor iedereen, alleen van Gol was een succes-.

haha zijn vader kan beter zeggen dat robin niet beter is dan een benzema of higuain dan cliché dom gelul te vertellen over real is geen team. Real is meer een team dan arsenal;

Zie Van Persie niet snel naar Arsenal gaan, om nou Italiaans te leren voor de twee topjaren dat je daar voetbalt lijkt me niet echt logisch.ook heb je meest al een jaar nodig om je een beetje aan te passen. Ik denk dat hij gewoon bij Arsenal blijft.

Denk niet dat het handig is om naar Juventus te gaan. Denk namelijk dat Juventus niet (veel) beter is dan Arsenal. Enige 2 clubs waar hij echt een stap omhoog zou gaan zijn Barcelona en Real Madrid. Het lijkt me sterk dat hij naar Barca gaat omdat Messi echt niet naar de zijkanten gaat uitschuiven. Bij Real kan hij Benzema wel vervangen, maar die doet het prima en is niet(veel) minder dan van Persie.

Stel hij vertrekt.
Arsenal wint de Premier League en wint ook nog eens de Champions League.
Ik ga dan echt lachen.
Maar ik hoop dat hij gewoon blijft, en dat er een goede CAM en een CVM en misschien een linksback.

grappig om te horen/lezen dat vader van persie real madrid geen team vind maar meer een verzameling van sterren.. ze hebben dit jaar echter anders bewezen.
ik denk niet dat robin ergens anders gaat werken dit volgende voetbaljaar dan bij arsenal!

Dit lijken mij vrij duidelijke argumenten. Robin wil de man zijn om wie alles draait in het team. Bij Barca is dat Messi al, bij Real Ronaldo. City speelt in de zelfde competitie als Arsenal en hij wil dat Arsenal blijkbaar niet aandoen, klinkt logisch.

Wat blijft over? Een Italiaanse topper dus Internazionale, Juventus of AC Milan maar die laatst genoemde heeft al genoeg spitsen en weinig geld. Bayern Munchen lijkt mij ook een goede optie of verlengen bij Arsenal en daar een ware legende worden. Ik denk dat hij na het EK ''gewoon'' bijtekent, hij wil Arsenal duidelijk maken dat het serieuze versterkingen moet halen. Als Arsenal erin slaagt om Afellay aan te trekken, kunnen ze niet meer stuk bij van Persie.

Natuurlijk wordt de naam van Van Persie aan Man.city gekoppeld. Alleen valt het mij op dat Mancini 2 uitspraken heeft gedaan, die de situatie voorlopig duidelijk maken:
a. wij hebben 4 klasse-aanvallers en als die blijven ben ik er meer dan tevreden mee (aguero, Dzeko, Balotelli en Tevez)
b. de aanval is de laatste linie waar versterkingen worden gezocht.

Ook opmerkelijk dat Van Persie helemaal niet zo populair is bij City-fans. Zij zien dat hij vaak fysieke problemen heeft (op het laatste seizoen na), in veel topwedstrijden zich te weinig laat zien en geen toegevoegde waarde heeft bij een koppeling aan 1 van de 4 spitsen. Ook zij verwachten dat Van Persie bij Arsenal blijft of naar het buitenland gaat, wat wellicht verklaart dat zij niet zo positief zijn over hem. Net als ik trouwens, want van mij hoeft hij niet naar City te komen. Ik denk nl. dat Van Persie in een ander team wel eens zwaar kan gaan tegenvallen (zie bv. ook Oranje).

Dus Papa van Persie hoeft zich geen zorgen te maken dat zijn zoontje naar de City komt. Papa blij, City-fans blij.

8 juni 2012 om 20:56

ja want dzeko en tevez en aguero en balotelli blijven allemaal for sure he!! ze worden met allerlei clubs in verband gebracht, alle vier dusja. denk even na. een van de eigenaren van city gaat niet voor niks uiteten met van persie hoor. Dat is niet omdat het zo'n aardige gozer is!

v. Persie gaat arsenal echt niet verlaten voor een simpel clubje als juventus hoor. Qua stad is turijn super maar dan ook echt super lelijk, helemaal niks vergeleken met londen. Maar ook qua club stelt juventus niks voor en daar zal van persie arsenal niet voor laten gaan hoor. Hij zal alleen arsenal verlaten voor of barca of real! En ik denk het liefst barca aangezien daar en ibi speelt en cesc. Mensen hebben het over ibi naar arsenal maar ik denk dat je beter robin naar barca kan sturen!

8 juni 2012 om 22:52

Je kan veel zeggen hoor, maar niet dat Juventus een simpel clubje is..
Ik stel Juventus en Arsenal zelfs aan elkaar gelijk qua niveau, achterban, stadion etc.

Pff vader v persie voelt dat zijn zoon te goed is voor city real of barca. Zijn vader weet dondersgoed dat hij op de bank zou zitten bij alledrie. Benzema, Aguero, Messi, hij speelt ze niet uit de basis.

Als het dan een club moet zijn, laat het dan maar Juventus zijn. Mooie club, veel historie en ook nog een hoog niveau. Gaan volgend jaar ook gewoon CL spelen. In ieder geval mooi dat hij niet naar City gaat, clubliefde en fatsoen bestaan gelukkig nog in de voetbalwereld.

Géén team werd Spaans kampioen met een ruime voorsprong op barcelona meneer van Persie,blijf maar bij Arsenal ,die hebben toch al jaren succes?waarom altijd zo minachtend over Real?modeverchijnsel?

Zeg ik iets geks als ok Borussia Dortmund zeg? Aanvallend, attractief voetbal en ze spelen de laatste jaren voor de titel.. En anders Bayern munchen?

Haha zelfs als Real Madrid hier 1000 goals scoort op één seizoen,alle ploegen in de pan hakt,het mooiste voetbal speelt,records na records verbreekt,alle monden dicht snoer zoals ze dit seizoen vrijwel heel het seizoen deden.barcelona terug kan vernederen zoals enkele jaren geleden deden.en dan nog alle prijzen weet te winnen,zullen er nog altijd van die Barcelona pijpers zijn die afkomen met "real Madrid is geen team,maar alleen sterren"."real Madrid doet te veel geld op en bla bla bla".ik trek mijn broek af en ge kunt allemaal mijn geile reet kussen.het dominerende Real Madrid die zowat 60% van de voetbalgeschiedenis heeft geschreven is langzaam maar zeker terug op gang aan het komen.en of Van Persie nu mee in het ritje wilt rijden of niet,is zijn eigen keuze en niet die van zijn pa of van al die haat supporters met hun jaloezie.

Ik ben het helemaal met papa Van Persie eens : bij Barcelona speelt nu eenmaal ene Lionel Messi in de spits, bij Real heb je geen ploeg maar een verzameling van ego's die allemaal roepen dat ze de grootste hebben en dan hebben we nog City.... Dat is toch geen voetbalploeg meer sedert de intrede van Mansour ? Nu is het een hobby van een sjeik die met zijn geld geen blijf weet en als hij het speeltje beu is, dan werpt hij het in de hoek.

Dus RVP niet bij Barcelona, Real of City en ik onthou dat de enige ploeg die pa Van Persie eigenlijk wel zag zitten eigenlijk Barcelona was maar dat Messi zelfs voor RVP te groot is om uit de ploeg te spelen.

Een mooie afsluiter voor deze vrijdagavond.

die vader van van persie heeft officieel geen verstand van voetbal. Als je real geen team vindt heb je er absoluut geen verstand van.

Barca en Real zijn te hoog gegrepen bovendien is de druk te hoog. Hij moet zich afvragen welke rol hij wil gaan vervullen. Die van diepe spits of de rol van nummer 10. Ik zou hem graag bij Bayern willen zien ipv. de serie A.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren