Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Van Persie snapt Van Marwijk: ‘Ik lees jullie krantenstukjes ook niet’

Laatste update:

Bert van Marwijk wond zich al op over de constante waterval aan vragen over de spitspositie bij het Nederlands elftal. Die strijd wordt gevoerd door Klaas-Jan Huntelaar en Robin van Persie. Laatstgenoemde neemt niet eens de moeite om kritische vragen of kritiek van bijvoorbeeld Marco van Basten en Ruud Gullit waar te nemen.

/

“En ook jullie krantenstukjes lees ik niet”, vertelt de linkspoot van Arsenal in Sp!ts. “Ook mijn medespelers zie ik langs de tafel met kranten en tijdschriften lopen zonder ze open te slaan, dat vind ik een goed teken. Iedereen is enorm gefocust op die eerste wedstrijd tegen Denemarken. We moeten ervoor zorgen dat we straks top zijn, we moeten het gaan doen. Meningen van anderen doen er niet toe, laat ons maar in die tunnel zitten.”

De 28-jarige Rotterdam zegt ook minder lang te balen van kans dan tevoren. “Iedereen mist kansen”, beseft Van Persie. “Afgelopen seizoen heb ik bewezen dat zo’n misser snel uit mijn hoofd gat. Het kwam vaak genoeg voor dat ik in de beginfase van een wedstrijd naast schoot en dat ik in de laatste minuten nog beslissend was.” Oranje oefent zaterdag tegen Noord-Ierland en op 9 juni begint het EK met het duel met Denemarken.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goed zo Robin!! Jij bent onze grote topper...laat je niet afleiden door al die n00bs die liever huntelaar in de spits hebben!! Iedereen met een beetje gezond verstand ziet dat jij onze beste spits bent!! Succes tegen Denemarken!!!

1 juni 2012 om 20:37

Laat hem maar op de achtergrond spelen op linkshalf, zoals vroeger bij Feyenoord. Toen kon er tenminste een elftal van hem de volle winst pakken. Maar met zijn speloverzicht en zijn anticipatie doet hij niks meer, en juist voor combineren en voortzetten is hij niet in de wieg gelegd. Nu staat hij voorop elke echte aanvaller of spits in de weg, enkel alleen omdat hij zelfs een fabuleuze techniek heeft. Egotrip!

1 juni 2012 om 21:10

Ik denk dat Maestro.7 deels gelijk heeft.
Het voordeel voor Bertje is dat hij 2 verschillende spitsen in z´n team heeft.
Van Persie is een meevoetballende spits die ook op andere posities in de aanval goed uit de voeten kan. Huntelaar is een killer die vooral in het strafschopgebied zeer dodelijk is.
In een wedstrijd als tegen Duitsland heb je meer aan een Huntelaar. Veel kansen zal hij niet krijgen en de ruimtes zullen klein zijn maar er hoeft maar één klein gaatje te vallen en Bam, hij ligt erin.

Van Persie is een betere optie tegen een team als Denemarken. Hij kan zich af en toe terug laten zakken, kaatsen en medespelers in stelling brengen.

1 juni 2012 om 21:28

Nee Deurknop, je vreest dat ik gelijk heb. Heb jij gemerkt dat vroeger ooit Van Gaal ene Edgar Davids in de spits zette -om af en toe terug te zakken, kaatsen en medespelers in stelling te brengen- ? Heel erg vergezocht zijn zulke kunstmatigheden. Wel grappig dat zulk een organisator in het elftal in een tactisch hopeloos team voorop speelt. Arsenal déjà vu.

1 juni 2012 om 23:24

Je kan ook zeggen dat tegen een team als Duitsland je er moeilijk doorheen komt en dus verder van het doel afspeelt waardoor je een meevoetballende spits nodig hebt.

1 juni 2012 om 22:16

mensen met voetbalverstand weten dat nederland beter af is met huntelaar in de spits dan van persie in de spits. Dat zie je in elke wedstrijd die oranje speelt. Als huntelaar erin staat draait het elftal. Met van persie erin loopt het niet. Dat zag je afgelopen wedstrijd tegen slowakije ook. Ven persie werd gewisseld en gelijk begon oranje beter te voetballen.
En denk ook dat de meeste het wk niet zijn vergeten waar van persie danig door de boot zakte.

1 juni 2012 om 22:33

Onzin.. Oranje begon beter te voetballen toen v/d Vaart erin kwam

1 juni 2012 om 23:17

in de eerste wedstrijd tegen Bulgarije zag ik een paar aanvallen waar die gewoon sneijder en van persie in de wegliep waardoor de bal 5 seconden later bij van persie terecht kwam dat noem ik nou niet goed mee kunnen voetballen... Toen sneijder eruit ging, ging het beter lopen dat had niks met huntelaar te maken want die heeft 1x de bal aangeraakt in het kwartier dat hij mee deed... Huntelaar is geen aanspeelpunt je speelt eigenlijk tot de 16 van de tegenstander met 10 man. Vind je het gek dat hij zo weinig ballen krijgt hij laat zijn medespelers niet aansluiten door op hen te kaatsen hij wacht gewoon af totdat afellay rond de 16 is en de voorzet geeft. Dat moet je niet willen als Nederlander zijnde, ik snap jullie punt best, want van persie had weinig gescoort maar daar ligt het probleem van nederland helemaal niet. Het probleem zit hem in Wesley Sneijder. De discussie moet in Nederland eigenlijk zijn Sneijder of van der Vaart. Dat het nu van persie of huntelaar is slaat nergens op, want je ziet aan alles dat van Persie andere spelers beter laat voetballen. Als hij niet in de spits positie staat trekt hij verdedigers met zich mee en dat is zooo belangrijk voor een sneijder/van der vaart of een robben die dan weer ruimte krijgt om zijn dribbel te maken

1 juni 2012 om 23:37

@feyenoordSam: dat hebben we gezien op het vorige WK. RVP is een fantastische voetballer, maar niet op de 9 in oranje, wel wat mij betreft op de 10..

2 juni 2012 om 01:27

ohhjaaa dat Wk....kan het mij amper meer herinneren, dat is zoooo lang geleden. Tijden zijn veranderd jongentje. van Basten was ook dramatisch slecht op het WK 1990...awas dat een rede om het te passeren op het ek 92???

2 juni 2012 om 08:08

Het hele team was slecht in '90. De tijden zijn niet zo verandert als je de afgelopen twee jaar de wedstrijdstatistieken en doelpunten van deze twee spitsen met elkaar vergelijkt. Kaatsen en meevoetballen is leuk, maar een spits moet scoren.

Ja snap Van Persie wel. Wat maakt het hem uit wat de kranten vinden. De bondscoach bepaalt wie er speelt en daar moet je je maar in passen. Goede zaak, gewoon focussen op Denemarken. De groepsfase wordt allesbehalve makkelijk, dus gelijk volle bak gaan!

jaja dat zou ik ook zeggen als je, ondanks dat je er niet hoort, in de spits gezet wordt door BVM Praat maar lekker met hem mee, vriendjespolitiekselectie. De best renderende speler hoort in de spits, dat is Kjh, en niet de beste vriendjes van Bvm.

1 juni 2012 om 20:38

Van Persie was dit jaar veel beter dan Klaas Jan. alleen in het Nederlands elftal komt het er niet uit. Maar als je van Persie op 10 zet dan wordt Sneijder weer boos en zo gaat het maar door.

De ideale opstelling zonder gezeik is deze.

Steek
Wiel
Heitinga
Mathijsen
Willems
Bommel
V der vaart
Robben
V. Persie
Sneijder
Huntelar
1 juni 2012 om 20:41

En waar is Afellay dan?

1 juni 2012 om 20:50

@afca013

Huntelaar: 55 goals
Van Persie: 48 goals
Huntelaar: 50 wedstrijden
Van Persie: 49 wedstrijden

Dit zijn de statistieken.
Huntelaar is bij 7 doelpunten meer betrokken geweest.
Maar dan wel in alleen maar competities van lager niveau:
Bundesliga + Duitse beker + El
tegen
Premier League (beste competitie ter wereld!) + FA Cup + Cl
En dan de Carlingcup nog niet eens meegerekend.
Dat betekent dus dat Van Persie het eigenlijk beter doet, als je naar het verschil in niveau kijkt.
Dus daarom slaat alle kritiek op zijn plek in het nl elftal echt helemaal nergens op, hij was de beste speler in de PL, en misschien wel de 5e van de wereld! (Na Messi, Ronaldo, Xavi, Iniësta.) Dan hoor je toch gewoon in de basis van het nl elftal?

1 juni 2012 om 21:40

Maar het gaat er nu toch niet om hoe ze bij hun clubs spelen?
het gaat nu over Oranje en daar doet Huntelaar het veel beter!!

zal de statestieken daarvan eens voor je opzoeken!

WK en EK kwalificatie:
Huntelaar 20 wedstrijden 16 goals
Persie 25 wedstrijden 12 goals

WK en EK eindtoernooi
Huntelaar 2 goals in 5 wedstrijden in 134 minuten
Persie 4 goals in 15 wedstrijden in 1551 minuten

bron: http://www.voetbalstats.nl

dus op basis van die statistieken hoort Huntelaar zeker in de basis!!

1 juni 2012 om 22:08

@hihi

Hoe vaak moet ik de mensen op deze site nog vertellen dat Huntelaar meestal scoort als hij invalt of tegen een klein land speelt?
Van Persie moet zijn krachten verdelen over 1,5 uur, Huntelaar over 20 minuten, omdat hij invalt.
Dus kan Huntelaar dynamischer spelen, omdat hij zijn krachten maar over een kortere periode hoeft te verdelen.
Daarom gebruik ik de statistieken bij de club als maatstaf.
Dat spreekt dan in het voordeel van Huntelaar, maar zoals ik net al zei: die speelt telkens minstens een niveau lager.

1 juni 2012 om 22:16

Goed werk maar wel de halfe waarheid:
Goals zijn belangrijk maar aantal assisten en goede pases doen er ook toe.
Al zijn de pases wel minder belangrijk maar het zegt wel iets over een speler.
Ik heb die gegevens niet maar iedereen weet dat Van Persie een completere speler is in vergelijking met Huntelaar. Leuk dat Huntelaar zoveel scoort maar brengt hij andere ook in scorings positie?
Dat is nou juist waar Van Marwijk ook naar kijkt:
-doelpunt productief.
-oog voorandere.
-balbehandeling.

Van deze 3 eisen is Huntelaar het beste in de 1ste eis maar zoals ik al zei is Van Persie completer en dus de spits voor Oranje omdat we een combinerende ploeg zijn.

1 juni 2012 om 22:17

Oja, dat heet heel erg makkelijk redeneren..

Huntelaar komt er meestal pas in rond de 75e minuut, dan heeft hij nog maar een kwartiertje om zich te bewijzen en een goal te maken, Van persie daarintegen heeft al 3 kwartier lang de tijd gehad om een goal te maken of ergens anders belangrijk te wezen, en dat lukt hem gewoon niet in Oranje, jammer maar niks aan te doen.
Dus ik vindt het knapper als je in 134 bijna netzoveel presteerd als iemand die 1551 minuten maakt..

En het is echt gelul dat hij zijn krachten moet verdelen over een langere periode en daarom minder presteerd, dan moet hij maar een conditie krijgen als werkpaard Kuyt!!! Die moet er dan eigenlijk altijd in omdat hij altijd maar kan blijven gaan en niet zo snel moe wordt!

1 juni 2012 om 22:21

Weet jij wel dat het als invaller moeilijker is als dat je in de basis start, althans dat zeggen de voetballers zelf:

De wedstrijd heeft al een bepaald niveau en als invaller moet je meteen op dat niveau acteren. Als je in de basis speelt kan je langzaam aan het niveau wennen, dat is toch anders.''

Daarbij komt ook nog eens dat v Persie, alleen dit jaar goede cijfers heeft, in de voorgaande jaren waren ze stukken minder, Klaas Jan scoort gewoon overal waar hij speelt.
v Persie speelde tegen Slowakije in de spits, op eens stond ie naast Robben te spelen als RB, wil ie een voorzet geven, naar wie??? Want de spits is weer eens van zijn plek weggegaan, hijzelf

1 juni 2012 om 22:23

van persie heeft vaker tegen een kleiner land gescoord dan huntelaar.
En nivo in duitsland is niet lager dan in engeland.

Daar gaat je pleidooi

statistieken spreken gewoon in het voordeel van huntelaar, hij is gewoon beter face it.

1 juni 2012 om 22:24

@hihi

"en het is echt gelul dat hij zijn krachten moet verdelen over een langere periode en daarom minder presteerd, dan moet hij maar een conditie krijgen als werkpaard Kuyt!!!"
Dan moet hij de conditie die hij dan heeft alsnog over 90 minuten verspreiden.
Dus wat jij zegt is gewoon "gelul".
Waarom zouden we Huntelaar in de basis zetten, omdat hij zoveel scoort?
Kom op zeg, alsof je daar wat aan hebt!
Wat heb je aan een spits die veel scoort tussen de 2 cv's van Denemarken waar hij nooit wordt ingespeeld,
Wat heb je aan een houten klaas tegen Duitsland, daar moet je ook kunnen voetballen, niet alleen wat balletjes de goal in koppen!
Wat heb je aan een houten klaas tegen Portugal?
Van Persie maakt het de cv's lastig, Huntelaar echt niet!

Huntelaar hoort gewoon niet in de basis van dit Oranje.

1 juni 2012 om 22:27

Je hebt echt wel gelijk, maar waarom heb je een spits? Juist, om doelpunten te maken!

En Huntelaar heeft bij Schalke ook veel assist's gegeven voor zijn doen en begint hij zichzelf meer bij het spel te betrekken, dus hij kan echt wel meevoetballen. en heeft van de andere 2 eisen echt wel iets.

En als je de gehele WK nogeens overnieuw kijkt, zie je toch echt dat wij geen combinerende ploeg hebben, dit wil iedereen graag maar het lukt gewoon niet..

1 juni 2012 om 22:27

@limboroy

Duitsland niet lager dan Engeland?!
Kom op zeg!
Iedereen weet dat het in Engeland moeilijker is.
Mertesacker was een topspeler in de Bundesliga, in de PL is hij niet eens meer de schim van de speler die hij daar was.

Daarnaast brengt Van Persie ook veel meer voetbal, hij strooide tegen Duitsland bijvoorbeeld met slechte passes. Hij kan alleen scoren, verder is hij gewoon niet goed genoeg.

1 juni 2012 om 22:28

Vertel eens wat Robin van Persie op het WK 2010 gepresteerd heeft dan, toen hij er moest staan?

1 juni 2012 om 22:32

Achja, waarom zouden we de iemand die veel goals maakt buiten het veld zetten? Laten we lekker Van Persie daar neer zetten en hopen dat hij weer 1 goal maakt in het hele toernooi.

En tegen Duitsland had hij Elia(?) en Kuyt naast zich lopen en ja het hele team faalde toen gewoon en dat is niet te wijten aan alleen Huntelaar.

Geloof je zelf wel wat je zegt? ik geef je 1 voorbeeld:
Wat heb je aan een spits die veel scoort tussen de 2 cv's van Denemarken waar hij nooit wordt ingespeeld.
Goh ja, wat zouden we daar nou aan hebben? misschien omdat we dan wel winnen?

Ik heb helemaal geen zin deze discussie met je verder te voeren als je nieteens je eigen standpunt goed weet te verdedigen..

1 juni 2012 om 22:34

@afca013

Moeilijker?
Ik voetbal zelf en heb er nog nooit last van gehad.
Wat maakt het eigenlijk uit dat een wedstrijd een bepaalt niveau heeft?
Als jij nog fit bent, en je directe tegenstander moe, dan kun je gewoon over het hele veld rennen, zonder tegenstander. Dat maakt het dus niet moeilijker.

"daarbij komt ook nog eens dat v Persie, alleen dit jaar goede cijfers heeft, in de voorgaande jaren waren ze stukken minder, Klaas Jan scoort gewoon overal waar hij speelt."
Het EK is dit seizoen, alle seizoenen daarvoor maken niet uit, het gaat om de huidige vorm.

Daarom hoort RvP n de spits.

1 juni 2012 om 22:38

@hihi

"wat heb je aan een spits die veel scoort tussen de 2 cv's van Denemarken waar hij nooit wordt ingespeeld."
Alleen een verkeerde term, had natuurlijk houten klaas moeten staan.
Daar heb je toch ook niets aan?
Van Persie is bewegenlijk, de 2 cv's van Denemarken absoluut niet (met alle resoect).

"achja, waarom zouden we de iemand die veel goals maakt buiten het veld zetten? Laten we lekker Van Persie daar neer zetten en hopen dat hij weer 1 goal maakt in het hele toernooi."
Dat was toen, het EK is nu, en nu is Van Persie in vorm.
Wat hij het WK heeft gepresteerd boeit niet, anders kunnen we net zo goed Cruijff en Van Basten weer opstellen, die hebben in het verleden ook goed gepresteerd.

Je kunt dan wel zeggen dat ik mijn standpunt niet goed verdedig, maar ik vind jouw argumenten waardeloos.

1 juni 2012 om 22:38

Als het over de huidige vorm gaat dan doen die 2 spelers niet onder voor elkaar, je moet de juiste mix erin zetten, en dat is kjh omdat die rendabeler is, en juist op dit soort toernooien moet iedere kans een goal zijn.

Daarom kjh in de spits

Maar goed ieder heeft zijn eigen favoriet, hier kunnen we nog uren zo niet dagen over door blijven gaan

Overigens geef je aan dat kjh alleen tegen kleine landen scoort, dat is iets wat rvp dus ook al niet doet, enkel 4x tegen San Marino en 2x Hongarije, dat zijn toch ook geen toplanden of wel?

1 juni 2012 om 23:01

Van dit soort onzin word ik inmiddels echt gestoord onderhand. Huntelaar scoort altijd en rvp alleen het laatste jaar?!?

We pakken de stats voor de laatste x erbij
Laatste 3 jaar:
Huntelaar
2009-2010 Milan 30 wedstrijden 7 goals
2010-2011 Schalke 35 wedstrijden 13 goals
2011-2012 Schalke 47 wedstrijden 48 goals (waarvan 13tegen 3e divisieniveau)

Rvp
2009-2010 Arsenal 20 wedstrijd. 10 goals
2010-2011 Arsenal 33 wedstrijd. 22 goals
2011.2012 Arsenal 47 wedstrijd 37 goals zonder c divisie wedstrijden en carlingtoncup

1 juni 2012 om 23:25

Ik mis de factor gespeelde minuten in je statistiek.

2 juni 2012 om 00:08

@tom12,

op de europese topscorerslijst krijg je zowel in duitsland als engeland beide 2 punten per doelpunt terwijl je in de nederlandse competitie geloof 1,5 punt per doelpunt krijgt dus volgens mij worden de bundesliga als premier league als gelijkwaardig beschouwt.

off.
omdat v persie volgens jou mss wel de 5e beste speler ter wereld is moet ie in het nederlandselftal.? allemaal leuk die statistieken maar verduidelijk dan ook gelijk waarom nederlands succesvolste voetballer seedorf bijna nooit bij het nederlands elftal gezeten heeft. en waarom dat bouma er wel bij zit en zo kan ik nog wel even doorgaan..... het antwoord is: de keuze van de trainer, hij moet een geheel maken en de 11 opstellen waarmee hij het meeste succes kan behalen. als dat met v persie is okay, maar huntelaar verdiend zeker n kans temeer robin het op het wk niet heeft laten zien.

2 juni 2012 om 00:17

@ scrabble,

laat statistieken maar zien sinds ze bij het nederlands elftal gekomen zijn rvp vanaf 4 juni 2005. en kjh 16 augustus 2006 en de gespeelde minuten erbij kijken wat dan de resultaten zijn.

2 juni 2012 om 08:13

Ja is leuk, maar we spelen nu niet bij Arsenal of Schalke maar bij Oranje, kijk de statistieken van het Nederlands elftal even na en zeg me dan wie er in de spits hoort. De spits met 6 doelpunten sinds het Wk, of de spits met 15 doelpunten.

2 juni 2012 om 12:20

@haroldvan Der

Wat maakt het uit dat er mensen zijn die zo'n lijst maken?
Het niveau in Engeland ligt gewoon hoger, kijk alleen al naar het coëfficiënt.
Ook het argument kijk naar het wk slaat nergens op, toen was hij uit vorm, nu is hij in topvorm.
Maar gelukkig kiest Van Marwijk wél voor RvP en dan hoor ik jullie na het ek nog wel.

2 juni 2012 om 12:22

@daanbanaan

Van Persie heeft minstens de halve kwalificatie niet meegedaan door blessure's. Van Persie is net zo'n killer.
Wat is knapper, er meer scoren dan Mario Gomez, of er meer scoren dan Tevez, Aguëro, Balotelli, Rooney, Adebayor enzovoorts?
Van Persie is gewoon beter, en daarom moet hij in de spits.

3 juni 2012 om 13:23

@tom12, het maakt totaal niets uit of mensen lijsten maken met statistieken. zeker voor diegene die er waarde aan hechten is het leuk, als je spelers gaat vergelijken maak hem dan volledig en niet enkel ten voordelen van één speler. en dan bedoel ik kijk vooral naar de minuten die huntelaar maar speelde in madrid en milaan en zet daar zijn doelpunten tegenover.

niveau in engeland ligt inderdaad wat hoger maar dit maakt toch niet meteen dat je een betere speler bent zoveel verschil is er nu ook weer niet.

wat betreft het WK argument, toen was hij uit vorm zeg je ? als hij toen al in de basis stond terwijl hij uitvorm was dan kan klaas beter thuisblijven zolang bert bondscoach is. maar je kan ook zeggen dat dit seizoen n uitschieter is want dit heeft hij nog nooit laten zien.

maar buiten dat ik nederland geen titelkans toedicht hoop ik dat van persie ons minimaal naar de finale schiet. daarna n andere bondscoach waarbij klaas jan mss wel eerlijke kansen krijgt.

Wat een topper is Van Persie faalt al 4 jaar lang in de spits... Of je hem spits kan noemen is een andere vraag, maar daar loopt hij niet! Hij loopt over, maar niet waar hij moet staan in de spits namelijk...hij is geen Messi die er mannetjes voor bij kan gaan ...daarvoor is hij houterig zo in Van Basten termen te spreken, Van Basten zei dat hij houterig is geworden dat viel mij en hem ook op...

1 juni 2012 om 23:24

je moet eens kijken naar wat hij tegen die verdedigers doet bal afschermen en snel de bal naar de zijkanten overspelen. hij duikt de zijkanten in om zo ruimte in het midden te krijgen voor robben, sneijder. Je kan met huntelaar gaan spelen maar die lokt geen verdedigers met zich mee wat ook erg belangrijk is. Goals tellen kunnen we allemaal maar ik ben van mening dat als je niet 70% op de helft van de tegenstander zijn helft zit en niet in het strafschop gebied komt echt kansloos bent als je huntelaar opstelt

Wel mooi hoor de enige die Huntelaar in de spits willen zijn Ajax fans.
Zo zie je maar weer dat die geen verstand hebben.

1 juni 2012 om 20:52

Het is topscorer... Kluivert is nog altijd topscorer van oranje!


Ontopic: ik vin dat rvp en Bert gelijk hebben. Gewoon niet op de kritiek letten van die halve trainers! Kijk als hiddink, cruyf of van gaal het zeiden dan kan ik dat begrijpen! Maar mensen die niks gepresteerd hebben, geven kritiek alsof zij het beter hebben gedaan!!

1 juni 2012 om 20:46

Een meerderheid van de Nederlanders wil Klaas Jan in de spits, die zijn niet allemaal voor Ajax kan ik je zeggen. Maar goed als we op dit soort waardeloze argumenten moeten discussiëren komen we niet veel verder.

Er zou maar een inhoudelijke reden zijn om Van Persie als spits neer te zetten. Heb de bondscoach hem ook niet horen geven. Ja zijn gevoel zegt dat hij Robin moet neerzetten. Daar hebben we wat aan.

1 juni 2012 om 23:29

met robin is er chaos in de verdediging ze moeten veel gefocuster opletten want hij duikt alle gaten in huntelaar staat stijf toe te kijken hoe sneijder en robben combineren en bij de 16 komt hij in actie. ik noem dat een balletjesafwachter. Heb je op het EK niks aan, zo ga je het EK niet winnen je moet iemand hebben die kan meevoetballen met het elftal want je hebt gevaarlijke buitenspelers met robben, afellay, narsingh en kuyt. dat zijn spelers die naar binnentrekken en hoe kan je ruimte creeren in het midden? door een loopactie naar de buitenkant als spitszijnde dan maak je robben perfect voor het schot of voor de steekbal die robben kan geven achter de defensie voor vpersie voor de voorzet of het schot

1 juni 2012 om 21:44

Hier een Ajax fan die graag Rvp in de spits ziet.

Echter is de tandem van de posities 10 en 9 denk ik zeer bepalend. Zo denk ik bijvoorbeeld dat Rvp in de spits beter rendeert met Van der vaart achter zich (allebei heer en meester in de combinatie).

Maar aan de andere kan zie ik ook de tandem Sneijder/huntelaar als een ideale. Dit omdat Huntelaar directer in kansrijke positie komt door zijn slimme positiespel en Sneijder die in staat is hem te bedienen.

On: Robin heeft gelijk, geen aandacht besteden aan randzaken maar focussen op dat ene doel!

1 juni 2012 om 22:27

goh en alle feynoorders willen van persie in de basis,

maar ik moet je teleurstellen, er zijn genoeg mensen die niet voor ajax zijn maar wel huntelaar in de spits willen..
Dus wie heeft er geen voetbalverstand?

1 juni 2012 om 23:32

als je huntelaar in de basis ziet staan heb je geen redelijk beeld van hoe het nederlands elftal speelt,nee. Nederlands elftal is een combinatie elftal dat combineerd met een bewegelijke aanspeelpunt die wat toevoegt aan het positiespel.

Huntelaar = ongeschikt
Van Persie = geschikt
De Jong = ook geschikt

1 juni 2012 om 23:39

huntelaar voegt op alle fronten wat toe.
Hij is een afmaker, hij trekt het gat open voor medespelers. Hij kaatst de bal goed terug. Alles wat een spits nodig heeft zie je terug bij huntelaar.
Dat zie je ook bij van persie. Maar gezien het verleden is van persie geen goede keus als spits.

En de jong? Welke? Luuk? Die komt nog veel te veel te kort. Net zoals zijn broer.

1 juni 2012 om 22:30

en als van persie zo goed is, waarom draait het nederlands elftal niet als hij speelt, en als huntelaar speelt wel?

1 juni 2012 om 22:55

uhmmm oranje heeft met RVP in de spits maar 1 wedstrijd verloren en dat was tegen spanje....hoe bedoel je het draait niet???

1 juni 2012 om 23:29

uhm tegen bulgarije stond hij ook erin..

spits of niet maakt geen reet uit

1 juni 2012 om 23:33

stond hij rechtsbuiten en huntelaar in de spits

van Persie scoorde en huntelaar niet

was een briljante goal van van persie door een magnifieke loopactie, je ziet gewoon dat het een topspeler is en die ik altijd als eerste zal noteren in de spitspositie

2 juni 2012 om 01:37

hahaha limboroboy...jij loopt wel met je eigen domheid te koop. Toen was huntelaar toch spits??? RVP speelde in de volgende wedstrijden meer dan 50% vd wedstrijd als spits:

Bulgarije en Albanie in 2006
Mexico, Ghana, Hongarije, Denemarken, Japan, Kameroen, Slowakije, Brazilie, Uruguay, Spanje in 2010
Hongarije, Hongarije, Brazilie in 2011
Slowakije, Zitserland 2012

In deze wedstrijden scoorde hij 9x en gaf minimaal 5 assists

Van al die wedstrijden is dus alleen tegen Spanje verloren....

1 juni 2012 om 22:48

als jij denkt dat Alleen Ajax supporters Huntelaar in de spits willen zou ik maar eens aan je eigen verstand gaan twijfelen. mij maakt het persoonlijk niet uit.!want beide rendeneren toch niet met Sneijder op 10.

1 juni 2012 om 23:42

Wel vreemd dat 75% van de AD lezers liever Huntelaar in de spits ziet. Of zijn dat ook allemaal Ajax fans?

2 juni 2012 om 00:14

ik stem op vlaar in de spits, minder kans op fatale fouten

van persie doet toch eigenlijk wat messi doet bij barcelona ? weg van de spitspositie en mee het spel bepalen en dan oppeens opduiken voor het doel en scoren. Bij barcelona lukt het, waarom lukt het bij oranje dan niet ?

1 juni 2012 om 20:49

Bij Barca lopen andere type aanvallers dan bij Oranje, Van Persie is lang niet zo goed als Messi(geen schande overigens), Ibrahimovic die een geweldige spits is slaagde ook niet bij Barca en bij Barca ligt er op het middenveld veel meer kwaliteit dan bij oranje zodat men daar veel meer bruikbare ballen krijgt.

1 juni 2012 om 20:50

Omdat Van Persie Van Persie is, en Messi Messi is.

Wat zijn het allemaal toch een stel verwende pubers.nu het voetbal slecht is en er terecht kritiek is zijn de heren boos maar wanneer men toevallig presteert op het EK dan lopen de heren weer met de borst vooruit en hoor je ze weer overal.hetzelfde geldt voor van Marwijk,ze krijgen ipv verdienen een pracht salaris en is er terecht kritiek dan is meneer boos.reken maar dat we er de eerste ronde eruit liggen,want met dit elftal wordt het niet wat.veel spelers die dit seizoen nog geen drie wedstrijden achter elkaar hebben gespeeld,een aantal over het paard getilde voetballers en een aantal dat nog niet in de Hoofdklasse kan meekomen(bouma,willems)dan is het heel circus achter de rug en kunnen onze jongens genieten van een vakantie zonder te worden gestoord door die vervelende journalisten.

1 juni 2012 om 20:55

Een beetje net zoals de 'fans' dus.

"wij" winnen, maar "het Nederlands elftal", of 'zij' verliezen.

Stoer hoor, maar dan weet je dus ook niet waar je over praat, want je hebt de inhoud immers niet gelezen. Natuurlijk snap jij van Marwijk omdat hij je altijd opstelt en je keer op keer de kans geeft om te falen als spits in oranje.

En zo is het, focussen op het EK :D !! met als eerst Denemarken!!

Iedereen weet het altijd beter.. deze opstelling nee die opstelling..
dit is niet goed, dat is niet goed!

Beetje vertrouwen! Het is gewoon een goede groep, met de verdediging als zwakte helaas..
daarom moet er een blok voor met van bommel en de jong, anders krijg je er menig om de oren van duitsland en portugal!
En tja, wie van marwijk ook kiest in de voorhoede het zijn allemaal toppers! Die tijdens de wedstrijd gewoon op hun best moeten zijn! Je hebt zoveel keus!

Ik heb der vertrouwen in dat het goed komt! Zolang ze maar alles geven! Duitsland en Spanje hebben betere spelers.. daarom moet er een hecht team van ons staan!
Ook al is dat soms met minder mooi voetbal, we willen toch kampioen worden of niet dan!!

En iedereen maar zeiken op van Marwijk haha. Iedereen op voetbalzone hier heeft een andere mening over de opstelling, en die hebben zelfs geen verantwoordelijkheid.. Moet je nagaan hoe "makkelijk" van Marwijk het heeft;-)

Ik snap van Marwijk wel *slijm slijm slijm
Ik lees ook al die stukjes niet *slijm slijm slijm
Ik heb een klik met affelay hoor Bert *slijm slijm slijm

Hoe bedoel je ik lik me na een basis plek in de spits toe.

1 juni 2012 om 21:53

Ik denk eerder omdat hij een aardig balletje kan trappen, hij een basisplek krijgt.

Dit lijkt me ook een ideale opstelling, lekker veel beweging en komende en lopende mensen. Heerlijk hollands tiki taka voetbal!! Vergeet resultaat, het gaat om het spel, is het spel goed, komt het resultaat. Ze hebben het alleen maar over resultaat tegen denemarken. Kijk spanje twee jaar geleden, resultaat 1e wedstrijd klote, maar spel was goed en dan volgt de rest vanzelf!!

Stekelenburg
van der Wiel
Heitinga
Mathijssen
Wilems
Robben
Bommel
Affelay
Sneijder
Van der Vaar
Van Persie
1 juni 2012 om 22:21

Mooie Fifa opstelling maar niet realistisch. De aanvallende ingestelde spelers gaan echt niet mee verdedigen dus worden we compleet overlopen.

1 juni 2012 om 23:36

te aanvallend hij gaat eerder zo worden

maart
greg
johhny
joris
jetro
mark
nigel
arjen
wesley
ibi
robin

“afgelopen seizoen heb ik bewezen dat zo’n misser snel uit mijn hoofd gat. Het kwam vaak genoeg voor dat ik in de beginfase van een wedstrijd naast schoot en dat ik in de laatste minuten nog beslissend was.”

Dat vind ik dan niet snel hoor. ;

Het is goed om gefocust te zijn, maar ik denk eerder dat ze wel degelijk weten wat er speelt, gezien de reacties van Van Marwijk en Van Bommel na de wedstrijd tegen Bulgarije en de reactie van Van Marwijk vandaag. Van Persie weet natuurlijk ook wel dat er getwijfeld wordt aan zijn laats in de spits in Oranje. Ik vind het een beetje arrogant om niet in te gaan op kritiek, maar goed, dat is niet het sterkste punt van Van Marwijk, Van Bommel, Sneijder en Van Persie. Ze hebben de mazzel gehad dat er steeds kon worden gewezen op het resultaat van het WK, maar ze moeten hun ogen niet sluiten voor persoonlijke terugval en vooral terugval van het team als geheel. Ik snap wel dat Van Persie niet op de twijfel over de spitspositie in wil gaan, want wat moet hij nou zeggen over zijn prestaties in een oranjeshirt. Je kunt niet blijven verwijzen naar je prestaties in het Arsenalshirt, want dat telt hier niet. Ik voorzie een eerste wedstrijd tegen Denemarken die verkeerd loopt en vervolgens een ommezwaai met een andere spits (huntelaar) en dan loopt het wel, zoals Van Basten in 1988.

1 juni 2012 om 22:59

mss kan RVP nog even aanhalen dat hij inmiddels al 10e op de topscorerslijst van oranje staat. WAt issie toch slecht eej???

1 juni 2012 om 23:36

Van Persie: 9e met 26 doelpunten in 64 wedstrijden, gemiddeld: 0,41.
Meer hele wedstrijden, omgerekend 50,2 volledige wedstrijden, gemiddeld 0,52 doelpunten per hele wedstrijd.

Huntelaar, 7e: 31 in 52 wedstrijden , gemiddeld: 0,60.
Vaker als wissel ingebracht, omgerekend 33,5 hele wedstrijden, gemiddeld 0,93 doelpunten per hele wedstrijd.

Bedankt dat je me nog even een extra punt voor de keuze voor Huntelaar in de spits aangaf. Was ik vergeten.

2 juni 2012 om 01:23

jij bent echt lomp hej??? Waarom moet je huntelaar er nou bijhalen?? Het gaat er nu toch even om of dat RVP wel of niet presteert in oranje?? JIj (en velen andere) beweren dat RVP nooit presteert in oranje....dan geef ik even aan dat hij inmiddels 10e staat op die lijst en dus wel degelijk presteert in oranje en nu kom jij met cijfers van huntelaar. DIe boeien mij vrij weinig.

Ik wil overigens toch eveniets kwijt. Misschien dat als RVP tegen al die bananenrepublieken in de spits had gstaan hij er inmiddels 40 in had geschoten. Zou mij niks verbazen....maar zoals jij weet stond RVP vrijwel altijd rechtsbuiten in oranje....dan scoor je zoieso minder eej, dsus jouw cijfers raken kant noch wal

2 juni 2012 om 10:57

Cijfers worden altijd wel aangehaald als het om Van Persies prestaties gaan bij Arsenal, maar mogen niet aangehaald worden als het om Oranje gaat? Onzin. En ik mag Huntelaar er niet bijhalen, omdat hij beter presteert dan Van Persie in Oranje? En Van Persie speelde toch ook in de spits tegen Japan, Slowakije, Bulgarije, Kameroen en dergelijke? Wat een napraten van iedereen toch hier. Kijk naar de resultaten en staar je niet blind op wat er in Engeland en Duitsland gebeurt, maar kijk naar de prestaties in Oranje en huiver: brrrrrrrr

2 juni 2012 om 13:13

gast luister, jij zegt dat RVP niet presteert in oranje. 8 jaar geleden maakte hij zijn debuut en sindsdien heeft hij hele goede wedstrijden gespeeld in het oranjeshirt. Zeg dus niet dat hij nooit iets presteert in oranje, want dat loop jij de hele tijd te verkondigen. Dan moet je even terugdenken aan het wk 2006, toen hij de beste speler van Nederland was of de kwalificatie voor het EK 2008, waar hij Nederland persoonlijk naartoe heeft geschoten. Ook was hij op het wk helemaal niet zo slecht. Tegen Uruguay en Spanje was hij de beste aan Nederlandse zijde en na het WK tegen Hongarije speelde hij ook geweldig.

Ach ja, hij zal wat anders zeggen!?
Het een-tweetje met van Marwijk is vorige week al gespeeld, om Huntelaar te naaien..
Ik heb persoonlijk mijn buik vol van figuren als van Persie, Sneijder, Robben en van Bommel. Als ze zich niets aantrekken van de mening van het volk, moeten ze lekker in lege stadions gaan spelen. Kijken of ze het dan nog steeds zo leuk vinden. Het volk maakt een vedette en heeft ook recht om zijn mening te geven wanneer ze dat maar willen!

De 1e keer dat ikgeen spanning voel zo vlak voor een groot eindtoernooi,omdat het me dit keer weinig kan schelen wat de uitkomst word.. tuurlijk europees kampioen is altijd lekker, maar ik hoop stiekem op een afgang van bertje dat hij ophoepeld zodat ik weer kan genieten van het nederlands elftal.. als deze man geen huntelaar en van persie samen opstelt dan lach ik om een nederlaag.. dan is het gedaan met deze vreselijke arrogante man.. iedereen had de finale kunnen halen met zulke spelers en een dosis geluk... Exit bert van marwijk dat zou het positieve kunnen zijn van dit Ek

1 juni 2012 om 22:19

Volgens mij speelde beide ook tegen Bulgarijë, verloren we en met ontzettend slecht spel. Van Marwijk gaat vlak voor het EK echt zijn systeem niet veranderen en terecht.

Als je puur kijkt naar de doelpunten en wedstrijden van beide spelers, zie je gewoon dat Huntelaar een veel beter gemiddelde heeft en ik vindt het dus onterecht dat hij op de bank moet plaats nemen!

WK en EK kwalificatie:
Huntelaar: 20 wedstrijden 16 goals
Persie: 25 wedstrijden 12 goals

WK en EK eindtoernooi
Huntelaar: 2 goals in 5 wedstrijden in 134 minuten
Persie: 4 goals in 15 wedstrijden in 1551 minuten

bron: http://www.voetbalstats.nl

Ik weet niet of deze site elke keer wordt bijgehouden, maar dit was de eerste site die ik tegenkwam als het op resultaten van beide spelers ging..

1 juni 2012 om 22:01

Dat is als je alleen let op de statistieken, maar een wedstrijd tegen Duitsland of Spanje win je echt niet met een houten klaas voorin, als hij geen aanvoer krijg heeft hij niks te zoeken op het veld. Van Persie kan nog meevoetballen enzo.

1 juni 2012 om 22:10

Ja, maar als Van Persie steeds wegloopt in het centrum en niemand neemt hem over, dan houd je ook niemand over die een voorzet erin kopt..

En Huntelaar begint dit jaar steeds beter mee te voetballen, dus ik zou maar eens wedstrijden van Schalke04 gaan bekijken en niet alleen de Wk finale en een oefenwedstrijd tegen Duitsland.. waar Huntelaar aanvoer kreeg van Elia(?) en Kuyt.. -.-

1 juni 2012 om 23:24

Maar, daarom moet je VDV op 10 zetten, die kan ook in de spits spelen(hij scoort best vaak) en eventueel inschuiven als RvP is ingezakt.
Ik denk ook dat VDV en Van Persie de beste combinatie is.

1 juni 2012 om 22:14

persie: 4 goals in 15 wedstrijden in 1551 minuten

Knap hoor, per wedstrijd gemiddeld meer dan 100 minuten spelen.

1 juni 2012 om 22:21

Als je een beetje nadenkt heb je in elke wedstrijd 2x een blessure tijd, deze zit er ook bij.. En misschien zit er ergens nog een verlenging bij ofzoiets..

verder kan je alle informatie zelf op de site vinden die ik erbij heb gegeven, dus...

1 juni 2012 om 22:30

Dan kom je echt niet op meer dan 100 minuten man. Denk zelf na. Hij heeft 2x een verlenging gespeeld op een groot toernooi, geloof ik. Daarbij, blessuretijd wordt in dat soort statistieken natuurlijk niet meegenomen, daar het als compensatie geldt voor het oponthoud wat er in de wedstrijd is geweest. Daarnaast was van Persie op het EK 2008 3x invaller en is hij vaak vroegtijdig gewisseld.

tuurlijk snapt van persie van marwijk
kan die nog dieper in ze kont kruipen
een mooie goede clubvoetballer maar ze kans al gehad en verprutst en nu aan slijmen bah wat een karakter

Hoeveel spelfouten kan je in een stuk maken. 10 punten in mindering voor voetbalzone. Wat een amateuristische terugbende is dit toch ook.

OT. Geef van persie groot gelijk.

Met die Sneijder en van Persie in de basis liggen we er toch meteen uit. Van Persie speelt gewoon beroerd in het Nederlands Elftal en Sneijder loopt zich alleen maar te ergeren en voert ook geen ene flikker uit. Van Marwijk durft de beste beslissingen niet te maken en daardoor is de hele generatie verpest. Met anti-voetbal 2e worden op het WK en op het EK na 2 speelrondes al weten dat je eruit ligt. Van Der Vaart en Huntelaar staan in de basis en er zit meteen meer voetbal en power in. Ik zeg niet dat ik Sneijder en van Persie geen goeie voetballers vindt, maar van Persie presteert gewoon niet in dit NL Elftal en naar mijn mening is Van Der Vaart voetballend gewoon beter dan Sneijder. Aan de andere kant snap ik van Marwijk omdat van Persie en Sneijder toch meteen beginnen te zeiken over dat ze in de basis moeten, terwijl ze gewoon niet goed presteren. Jammer dit, zeer jammer.

wat een Slijmbal is die Van Persie toch

ik hoop van harte dat wij Europees Kampioen worden, maar ik zie het somber in! we hebben een bondscoach die onbegrijpelijke keuze,s maakt /een slecht spelende Sneijder verkiezen boven Van Der Vaart/ en teveel spelers die zich te weinig aantrekken van de terechte kritiek.

1 juni 2012 om 23:15

Ik zou graag zien dat ze in een ander systeem spelen met drie voorwaarden: 1. Persie en Huntelaar moeten beide spelen, 2 goed bezetten flanken en 3 voldoende power om ook verdedigende taken uit te kunnen voeren: Ik denk dan aan deze opstelling

Stekelenburg
Bouhlarouz
Heitinga
Mathijssen
Robben
N. de Jong
Schaars
Affelay
Sneijder
Huntelaar
Persie
1 juni 2012 om 23:29

Met z'n zwakke verdediging moet je niet met 3 man gaan spelen

1 juni 2012 om 23:39

Als ze toch zwak zijn...waarom opstellen?? Willems omdat hij zo goed kan opkomen?? Tegenstanders spelen zelden met een buitenspeler..dus daar hoeft het ook niet voor. Door een goede bezetting op het middenveld kunnen veel problemen worden voorkomen.

tuurlijk lees jij geen kranten anders zag je dat mensen liever klaas jan in de spits zien namelijk een echte goalgetter

Ach ja ik heb ook het liefst Huntelaar in de spits en van de vaart op de plek van Sneijder.sneijder voegt niks toe op dit moment. Ik hoop zo dat van Marwijk af gaat op het EK het begon al met het selecteren van de spelers.denemarken word al lastig. Laat staan dat we van Duitsland en Portugal gaan winnen. 3 wedstrijden en we gaan weer naar huis.br

Wat een onzin zeg. Je bent minder gefocust als je wél de krant leest? Maar gedurende EK wel blijven Twitteren? Omtrent het Nederlands Elftal hoor je niets anders dan die politiek correcte antwoorden op vragen. Laat het op het veld zien, want tot noch toe heeft de media gewoon gelijk. Het veldspel is om van in slaap te vallen!

Op het WK hebben we volgens mij ook de finale gehaald met Huntelaar op de bank, met alle respect voor Huntelaar.

Stekelenburg
vd Wiel
Heitinga
Mathijssen
Willems
v Bommel
vd Vaart
Robben
Sneijder
Afellay
v Persie

Ik heb wel een voorkeur voor Van Persie in de spits. Waarom? Omdat het een veel betere voetballer is en zich ook heeft ontwikkeld tot doelpuntenmachine. Maar met Van Persie moet het wel zo zijn dat de 4 grote jongens voorin, de creatievelingen Robben, Sneijder, Afellay en Van Persie, beter op mekaar afgestemd raken. Dan kan je het Barcelona-positiespel een beetje overnemen: alles in beweging, door mekaar heen en verschillende mensen die op verschillende plekken in de 16 opduiken. Dit lukte o.a. in de voorbereiding op het WK 2010 en in de kwalificatie een paar keer uitstekend. Nu is het nog niet wat het moet zijn, omdat vooral Sneijder totaal uit vorm is.

Maar wanneer op niveau is kan het echt geweldig worden. Raakt Sneijder niet in vorm, wisselen voor Van Der Vaart.

1 juni 2012 om 23:45

Welke kwalificatie dan? Zit toch niet zo te zwetsen. Huntelaar heeft sterren van de hemel gespeeld in de kwalificatie. beste wedstrijd tegen Zweden. 4-1 waarbij Huntelaar en Affelay beide twee keer scoorden en elkaar blindelings wisten te vinden.

Onze grote vriend Van Persie deed niet mee en werd totaal niet gemist.

Lees de profielschetsen maar eens van spelers in de VI, er is nauwelijks een voetballer die ooit iets leest. Het heeft helemaal niet met focus te maken, maar met de capaciteiten om een krant/tijdschriften te lezen en er een gezonde analyse van te kunnen maken.

Echt waardeloos als Huntelaar vanavond niet in de basis staat. Huntelaar is topscorer in de Bundesliga, en verdient sowieso een kans! Die kans heeft Van Persie al 1000 maal gehad en niet gepakt. 80% van de mensen die hem verdedigt zijn Arsenal/rvp fans. Wie objectief kijkt ziet dat de feiten (doelpunten/minuten speeltijd) in het voordeel van Huntelaar zijn. Van Persie fans gaan dan allemaal argumenten verzinnen als: als Van der Vaart speelt zal Van Persie beter spelen etc. Ik verwacht niet dat Van Marwijk Huntelaar een kans geeft, hij heeft een zwak voor van Persie (vermoedelijk uit zijn Feyenoord tijd met de Uefa Cup winst) en zal hem altijd opstellen. Nog even een feitje in het voordeel van Huntelaar (en waarom hij moet spelen).
Topscorers EK kwalificatie
1 klaas Jan Huntelaar Nederland 12
2 miroslav Klose Duitsland 9
3 mikael Forssell Finland 7
3 david Villa Spanje 7
4 gergely Rudolf Hongarije 6
4 robin van Persie Nederland 6

Dus Huntelaar mag ons eerst naar het EK loodsen om vervolgens op de bank plaats te nemen. Eigenlijk zou Bert een systeem moeten verzinnen waarbij Huntelaar en Van Persie beiden spelen. Van Persie is immers ook topscorer van Engeland.

Van Persie is bij de club een topper maar in Oranje eigenlijk een flop. Op de WK heeft hij zich niet kunnen bewijzen. Nu in de wedstrijd waar Huntelaar en hij samen speelden liep het niet en werd er verloren. De daarop volgende wedstrijd waarin van Persie speelde was het voetbal ook weer niet geweldig maar werd er onder andere gewonnen door een eigen goal. Hou hierbij het lijstje van barca22 en je moet tot de eenvoudige conclusie komen dat Huntelaar gewoon móet spelen. Hierbij heb ik nog het gevoel dat de combinatie Narsingh Huntelaar de beste optie is. Narsingh speelt in tegenstelling tot bijvoorbeeld Robben wél af op Huntelaar. waar Robben toch een aantal keren voor eigen succes zal gaan, net als alle gevestigde Oranjespelers die toch ook behoorlijk voor zichzelf bezig zijn. Vooral als ze bij hun club wensen te vertrekken...

Volgens mij kijken de meeste mensen niet naar het Nederlandselftal. Ik vind van Persie echt een geweldige speler, maar telkens loopt hij uit de spits om de bal maar te kunnen hebben. Zo zie ik in heel veel wedstrijden van Persie uit positie lopen. Dat geeft niet als er iemand anders de op de spits positie gaat staan, maar dat is dus niet zo, dus worden de ballen ingeleverd of van de zijkant netjes in de handen van de keeper geschoten. Huntelaar heeft de naam dat hij altijd op de goede positie staat. Ach ja als van persie het dit EK niet laat zien, dan hoop ik echt dat Van Marwijk toch zal gaan aftreden als bondscoach.

Sneijder is toch niet Heilig??? Met Robben en Ibi op de flanken en Huntelaar EN v. Persie in de 16 is het Nederlands elftal op papier veel gevaarlijker. Je kan de de "box" vullen met wat spelers. Met sneijder achter v Persie is het gewoon te makkelijk verdedigen. Zorg met dreiging van de flanken en v Bommel die de bal weer oppikt buiten de 16 dat je konstante druk houd.

steek
wiel
heitinga
mathijsen
schaars
de jong
persie
bommel
robben
huntelaar
ibi

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren