Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Müller: 'We reizen als aangeslagen boksers naar het EK'

Laatste update:

De Duitse ploeg is sinds zaterdagavond compleet. De acht internationals van Bayern München meldden zich zaterdag in het trainingskamp van die Mannschaft en hopen bij de nationale ploeg de teleurstelling van de verloren Champions League-finale van zich af te kunnen spelen. "We reizen als aangeslagen boksers naar het EK", zegt Thomas Müller in gesprek met BILD.

/

Müller scoorde in de finale tegen Chelsea, maar het was niet voldoende voor de eindzege. "Voetbal kan soms erg wreed zijn en de Champions League wordt niet altijd gewonnen door de ploeg die daar het meest recht op heeft", zei de aanvallende middenvelder. "Maar ondanks de nederlaag komen we met veel vertrouwen bij de nationale ploeg. We weten dat we op het hoogste niveau van Europa kunnen presteren en dat we voor niemand bang hoeven te zijn. "

Titelhouder Spanje kan de borst alvast nat maken. "In de Champions League hebben we gezien dat Real Madrid en zelfs Barcelona te verslaan zijn", aldus Müller. "Na het WK van twee jaar geleden waren we erg teleurgesteld en we willen niet weer tweede of derde worden. We willen dit jaar echt iets groots neerzetten en daarvoor zullen we ploegen met zeer veel kwaliteiten moeten verslaan."

Duitsland is favoriet op het EK

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Toch raar dat de titel in de tekst helemaal niet terug komt..... Sterker nog, de tekst zegt totaal iets anders dan de titel wil doen vermoeden.

27 mei 2012 om 11:12

Beter lezen een optie? ;

"we reizen als aangeslagen boksers naar het Ek", zegt Thomas Müller in gesprek met Bild.

27 mei 2012 om 11:24

Dude..... Misschien moet jij beter lezen....

"voetbal kan soms erg wreed zijn en de Champions League wordt niet altijd gewonnen door de ploeg die daar het meest recht op heeft", zei de aanvallende middenvelder. "maar ondanks de nederlaag komen we met veel vertrouwen bij de nationale ploeg. We weten dat we op het hoogste niveau van Europa kunnen presteren en dat we voor niemand bang hoeven te zijn. "

Hoe kan je nu een aangeslagen bokser zijn, maar alsnog veel vertrouwen hebben? Hoe valt dat te rijmen? Nee, niet. Verder....

"in de Champions League hebben we gezien dat Real Madrid en zelfs Barcelona te verslaan zijn", aldus Müller. "na het WK van twee jaar geleden waren we erg teleurgesteld en we willen niet weer tweede of derde worden. We willen dit jaar echt iets groots neerzetten en daarvoor zullen we ploegen met zeer veel kwaliteiten moeten verslaan."

Hier zegt hij juist het tegenovergestelde........ Of weet jij niet wat een aangeslagen bokser is?

27 mei 2012 om 11:29

Je zegt dat het raar is dat de titel niet in de tekst terug komt, terwijl dit wel het geval is. Namelijk in de 1e alinea.

Dat het verhaal vervolgens over heel iets anders gaat klopt, maar het staat er wel degelijk dus zeg je iets wat niet klopt.

27 mei 2012 om 14:14

Lees gewoon in de dikgedrukte tekst:

"we reizen als aangeslagen boksers naar het Ek", zegt Thomas Müller in gesprek met Bild.

Duidelijker kan toch niet?

27 mei 2012 om 14:14

Acht Duitse Internationals die KO zijn geslagen dankzij de grote boxer Robben.

Nederlanders met allemaal een grote mond en vervolgens thuis verliezen van Bulgarije haha

27 mei 2012 om 16:05

Volgens mij stelde alle teams uit de poule des doods flink teleur. Zijn hard ah trainen he?
Denk ook niet dat er veel Nederlanders zijn die (serieus) roepen dat we dit EK even aan winnen. Het spel vh Nederlands elftal rommelt nogal de laatste wedstrijden.

Hoop dat de opstellng er zo uit zien ,

Neuer
Aogo
Boateng
Hummels
Lahm
Schwein
Kheidira
Podolski
Ozil
Gotze
Gomez
27 mei 2012 om 11:01

Denk inderdaad ook dat het er zo ongeveer uit zal gaan zien, alleen zullen Podolski en Gotze denk ik wel omgedraaid zijn, want Podolski komt vaker vanaf links, maar je kan hier wel uit opmaken dat de verdediging het zwakke punt is, net als bij ons.

27 mei 2012 om 11:04

Een verdediging met Boateng, Badstuber, Hummels en Lahm lijkt me eerder van toepassing. En een dergelijke verdediging is gewoon van een uitstekend niveau.
Khedira als spielmacher tegen Zwitserland, enough said. Geen waarde aan deze uitslag hechten dus.

27 mei 2012 om 11:05

Tuurlijk, het is zeker geen slecht niveau. Maar ik denk dat daar toch de kansen liggen, want hun aanval gaat het onze verdediging heel moeilijk maken en dat middenveld is technisch zo begaafd dat we het daar ook moeilijk mee kunnen gaan hebben.

27 mei 2012 om 11:20

Nou Lighters, ik vind Badstuber en Boateng toch matige verdedigers. Van Hummels heb ik nog niet genoeg gezien moet ik eerlijk zeggen en Lahm is een goede back, maar daar red je geen hele verdediging mee. Ik verwacht trouwens Höwedes als rechtsback en Hummels met of Mertesacker of Badstuber centraal.

27 mei 2012 om 11:36

Ja , ik twijfelde ook al , Gotze of Podolski op links

27 mei 2012 om 11:38

Badstuber heb je gelijk , maar ik vindt boateng zeker Duitsland waardig hoor , Hij mist in mijn ogen alleen
het goede fysieke gedeelte

27 mei 2012 om 11:42

Höwedes als rechtsback , nee daar zou denk ik 99% voor Philip Lahm kiezen ,
Ik zou afwisselen in de wedstrijden tussen Mertesacker en Boateng.
Zo zou ik bijvoorbeeld voor Boateng kiezen als ze bijv, tegen spanje speelden , omdat spanje fysiek niet zo sterk is en het meest op techniek gaat spelen ,
Mertesacker zou ik bijv. kiezen tegen Nederland aangezien hij dan het fysieke spel kan opvangen

27 mei 2012 om 11:50

Nu ja, de verdediging met Lahm, Badstuber en Boateng hield goed stand tegen Real Madrid. Dus het zal wel meevallen. Müller speelt sowieso in plaats van Götze, want die is pas terug na maanden blessureleed.

27 mei 2012 om 11:59

dan heb jij badstuber en boateng niet zien samen spelen tegen real? bayern heeft de beste verdediging vd bundesliga dus het minst goals tegen. tegen real hielden ze makkelijk stand dus weet niet waarover je praat... maar boateng en badstuber zijn nog jong en kunnen heel wat leren!

ik denk dat lahm en boateng op de backs gaan spelen en centraal badstuber en de geweldige hummels

27 mei 2012 om 13:47

Ik vind Boateng een goede verdediger die zeker een meer waarde kan zijn voor de ploeg Lahm is gw wereldklasse Hummels is ook wel een grote geworden bij dortmund maar ik zou niet kunnen zeggen dat hij het goed kan doen op het EK en Badstuber is tot nu toe een matige verdediger.

27 mei 2012 om 14:04

Badstuber een matige verdediger en Boateng goed? Als ik dit zo lees dan vraag ik me wel eens af hoeveel mensen echt naar wedstrijden van Duitsland en Bayern kijken. Badstuber werd gezien als beste centrale verdediger in Duitsland in het eerste half seizoen en ook van het hele seizoen hoort hij bij de beste. Speelt vele malen beter als Boateng die constant de fout ingaat.

Ook bij duitsland is Badstuber de enige verdediger die constant een hoog niveau haalt. Hij speelt vele malen beter als Hummels en is bij het nationale team ook de enige centrale verdediger die toch kan rekenen op een basisplaats.

27 mei 2012 om 11:02

Ik hoop dat de opstelling er zo uit zal zien

Ter Stegen
Trasch
Howedes
Mertesacker
Schmelzer
Bender
Gundogan
Rolfes
Schurrle
Muller
Cacau
27 mei 2012 om 11:03

Haha, ik hoop in ieder geval dat Mertesacker speelt, die kerel is verschrikkelijk sloom en verzwakt de verdediging nog erger.

27 mei 2012 om 11:04

Oh je bedoelt de slechtste opstelling zodat Nederland kan winnen?

27 mei 2012 om 11:14

Ja, dit zou voor ons het beste zijn. al is het nog steeds geen slecht team dan.

27 mei 2012 om 11:51

Lol Träsh en Rolfes zitten niet eens in de selectie, dus dan wordt het inderdaad een makkie voor Nederland.

27 mei 2012 om 12:02

met deze opstelling van jouw haalt duitsland 1op9 in de groep, dat puntje halen ze tegen denemarken ;

dit zal wrs de opstelling zijn

Neuer
Boateng
badstuber
Hummels
Lahm
Kroos/khedir
schweini
Muller
ozil
pold/reu/GÖT
Gomez
27 mei 2012 om 19:52

Het word hopelijk zo iets:

Neuer
Boateng
Per/Hummels
Holger/Boate
Lahm
Khedira
Schweinie
Ozil
Kroos
Podolski
Klose
27 mei 2012 om 13:27

Aogo zit niet eens bij de selectie.

27 mei 2012 om 22:51

Ik zou Ozil en Gotze omwisselen, Ozil kan denk ik beter aan de zijkanten spelen dan Gozte.
Voor de rest ziet het er prima uit.

en de psychologische oorlogsvoering is begonnen daar trappen we toch niet meer in ,meneer van marwijk.

Die 5-3 van gister zegt mij geheel niets. Duitsland doet het vaker in voorbereidingen op een groot toernooi zeer pover, maar als het toernooi eenmaal begint staan ze er, no doubt. Bovendien misten ze gister een groot deel van wat normaliter basisspelers zijn.

Muller zal waarschijnlijk meer banken als spelen op het EK

Ik ben benieuwd. Vooraf had ik Duitsland gestipt als de grote favoriet, maar het zal interessant worden om te zien hoe de Bayern-spelers zich oppakken na zo'n tegenslag. Het is toch een belangrijk deel van de selectie. Overigens zit het met het doorzettingsvermogen van Duitsers doorgaans wel goed, dat is in de historie vaak genoeg het geval gebleken, ook buiten het voetbalveld...

Stel je niet aan, je speelt 1 slechte partij, maar dat maakt je in die poule zeker geen underdog, dus dat hoeft Duitsland ook zeker niet te proberen. Het is een oefenwedstrijd en jullie hebben veruit één van de beste selecties, ook al oogst de verdediging wat minder, maar ik denk toch wel dat meerdere het met mij eens zijn dat Duitsland sowieso wel uit de poule komt, ook al kunnen verassingen zich altijd voor doen.

Ik zie Duitsland samen met Spanje de beste kansen hebben om het EK te winnen.
Maar ik zie landen als Engeland,portugal en Frankrijk ook ver komen.
Als de Duitsers zo Spelen weet ik zeker dat ze de Finale gaan halen
Zo heeft Duitsland ook een luxe probleem achterin met spelers als Mertesacker,lahm,howedes,hummel,boateng,badstuber,...

Neuer
Lahm
Mertesacker
Boatang
Schemlzer
Schweini
Khedira
Muller/Ozil
Ozil/Kroos
Podolski
Gomez

Haha wat was Low doorgeslagen gisteren.

Een middenveld met Khedira, Gotze, Ozil.

Haha, dan vraag je gwn om een paar harde counters. Jammer dat zijn arrogantie nu al afgestraft wordt en niet straks op het EK.

27 mei 2012 om 11:20

Heb je uberhaupt gekeken gisteren naar Duitsland? Misschien opgevallen dat er geen enkele speler van Bayern Munchen in stond en dit dus enorm scheelt?

De normale defensie van Duitsland: Neuer, Lahm, Boateng, Badstuber en de linksback is denk ik Schmelzer.
Gisteren de defensie: Howedes, Mertesacker, Hummels en Schmelzer
Je mist dus van de 5 verdedigende spelers er dus al 4.

Normale middenveld van Duitsland: Sweinsteiger, Khedira, Muller en Ozil.
Op het middenveld speelde gisteren: Gotze, Schurrle, Khedira en Ozil (45 min).
Ook hier mis je er dus 2, waarvan de andere 2 maar 45 min speelde.

Voorin Podolski en Klose, ik vraag me af of dat blijft staan, Gomez klopt toch hevig aan de deur en ook daar zal Klose niet onomstreden blijven.

Om maar aan te geven dat dit elftal totaal niet leek op wat we op het EK te zien krijgen.

27 mei 2012 om 11:41

Wat is dit precies voor bullshit?

Heb ik ergens gezegd dat ik verwachtte dat dit de basis-elf gaat zijn?

Ik merk op dat dat middenveld totaal doorgeslagen en uit balans was en volgens mij blijft dat zo, ondanks jouw uitleg.

Ik heb trouwens de wedstrijd niet gekeken, maar....volgens mij heb ik dat ook nooit nergens gezegd.

27 mei 2012 om 11:44

Dit heet experimenteren. Je weet wel, dat wat Nederland totaal niet doet.

Duitsland weet nu hoe het in situaties moet reageren. Staan ze 1-0 achter met nog 30 minuten te gaan? Low weet nu dat hij 4-1-4-1 kan spelen met een extra aanvallende minddenvelder. Low weet nu ook dat dat alleen kan zolang er een Kroos of Schweinsteiger staat, raakt Schweinsteiger geblesseerd dan weet Low nu dat Khedira het niet aankan om in een 4-1-4-1 opstelling te spelen. Low gebruikte de oefenwedstrijden waar ze voor zijn, namelijk dingen uitproberen. Heeft helemaal niets met arrogantie te maken.

27 mei 2012 om 11:45

Echt he, Duitsland gebruikt de oefenpotjes dan ook echt om te oefenen. Wij gebruiken ze om de spelers tevreden te houden en te laten spelen. Waarom zou je ooit mensen op plaatsen opstellen waar ze toch niet zullen spelen?

Gewoon inspiratieloos.

27 mei 2012 om 11:58

Inderdaad. Van de 17 spelers die gisteren gespeeld hebben, waren er maar 6 mee naar het WK. In de basis stonden slechts 5 spelers die tegen Spanje gespeeld hebben.

Bij Nederland stonden 9! spelers in de basis die tegen Spanje gespeeld hebben. Dat kan je toch moeilijk experimenteel noemen. Bovendien staat Bulgarije 80 plaatsen lager op de Fifa ranking dan Zwitserland.
Na gisteren lijkt mij bij Duitsland nog het minste reden tot stress.

27 mei 2012 om 12:09

Volgens mij hebben we een aardig experiment uitgevoerd door vdv op de flank te verkrachten, weten we ook gelijk weer dat dat geen optie is op het Ek...wat mij betreft een echte emperiment dus...

27 mei 2012 om 13:06

Tjah, dat de opstelling nog niet eens compleet is geeft wel aan hoe weinig Nederland heeft zitten experimenteren in de afgelopen 2 jaar. Van Marwijk is nu al 4 jaar trainer en nog heeft hij geen vaste opstelling, met een 1-0 achterstand zal hij dus puur gaan gokken met wissels. Een extra aanvallende middenvelder erbij zetten op het middenveld gaat een grote gok worden terwijl Duitsland het allemaal al heeft uitgeprobeerd.

Wat een geneuzel! gaan ze zich zelf nu de underdog positie aanpraten? Duitsland komt heel ver op het EK. Nederland? nadat ik mij gisteren 90 min heb zitten vervelen denk ik dat ze gewoon wel eens laatste in de poule kunnen worden! We zullen woensdag kijken, dan speelt Bert hopelijk met de juiste mensen op elke positie en speelt ook Duitsland met het sterkste elftal.

27 mei 2012 om 11:21

Ik snap het niet. Duitsland speelt ruk en dan is het maar een oefenwedstrijd, 'ze staan er wel op het Ek.' Nederland speelt ruk en het is niks waard en Nederland wordt vervolgens laatste in de poule? Wat een pessimisme. Nederland heeft ook gewoon een behoorlijke selectie toch.

De goeie oude Duitsland truc........zucht

Dat Duitsland hoge verwachtingen heeft doet mij persoonlijk heel goed.
Als het misgaat vanaf het begin pakken ze het draad niet meer op. Te hoge verwachtingen kan soms te fataal aflopen als collectief.
Vandaar dat ik denk dat Nederland in een betere positie verkeerd !

Dit was 'n oefenwedstrijd. Dus het zal heel Duitsland dan ook niks boeien dat ze met 5-3 hebben verloren van Zwitserland.

Als het zo'n nederlaag was op 'n EK of WK dan zou ik het nog wel verrassend vinden. Maar nu doet echt iedereen alsof Duitsland geen kandidaat meer is om het EK te winnen, maar dit is 'n oefenwedstrijd. Meestal gaan deze wedstrijden nergens over.

En Duitsland mistte ook 'n paar spelers van Bayern Munchen, met Thomas Muller, Mario Gomez, Toni Kroos, Bastian Schweinsteiger, Holger Badstuber, Jerome Boateng, Philipp Lahm en Manuel Neuer.

Op het EK zou ik in deze opstelling spelen: (4-2-3-1).

Neuer.

Lahm / Boateng. - Boateng / Hummels. - Badstuber / Howedes. - Lahm / Schmelzer.

Khedira / Kroos. - Schweinsteiger / Sven of Lars Bender.

Schurrle / Reus. - Gotze / Ozil / Kroos. - Podolski.

Gomez / Klose.br

27 mei 2012 om 11:45

Ja m De opstelling ben ik het niet mee eens , maar De oefenwedstrijd boeit niet zo veel ze misten , Schweinsteiger Kroos Lahm Boateng Neuer Müller Gomez , dat zijn heel wat belangerijke spelers

27 mei 2012 om 11:45

Geen Muller? Een van de beste spelers in de afgelopen 2 jaar bij Duitsland wil je eruit halen voor een Reus of Schurrle die vrijwel elke wedstrijd teleurstellen? Reus en Schurrle zullen nooit de voorkeur krijgen boven Muller aangezien Muller gewoon beter is en veel beter speelt.

27 mei 2012 om 11:49

Heb je gisteren gekeken? Hoe speelde Ozil?

27 mei 2012 om 11:52

Geen goede wedstrijd, werd in de rust ook gewisseld. Dat hij geen goede wedstrijd speelde is natuurlijk ook niet vreemd aangezien Gotze meer naast het stond dan achter. Omdat een type Schweinsteiger werd gemist lag het tempo zo laag dat Ozil helemaal vast stond als de bal eindelijk naar voor ging.

Het werd ook goed duidelijk dat Muller gewoon op rechts hoort te staan, Muller en Ozil vinden elkaar zo makkelijk dat het onzin is om Muller eruit te halen voor een Schurrle of Reus die toch altijd minder spelen met Ozil.

27 mei 2012 om 13:34

@ isimic

Dat heeft Nederland al 4 jaar. Alleen is het bij Oranje de aanvoerder die het verstoort.

Hahahah, ik wist al dit ik een speler was vergeten.

En het is ook nog 'n fail om Thomas Muller te vergeten, want het gaat in deze over hem.

Dit is m'n nieuwe opstelling: (4-2-3-1).

Neuer.

Boateng. - Badstuber. - Hummels. - Lahm.

Khedira / Kroos. - Schweinsteiger / Sven of Lars Bender.

Muller / Reus / Schurrle. - Gotze / Ozil / Kroos. - Podolski.

Gomez / Klose.

Denk dat die Duitsers hun revanchegevoelenss nog wel eens kunnen gaan omzetten in een Europees Kampioenschap. Hebben echt een geweldige selectie.

Neuer
Lahm
Boateng
Badstuber
Schmelzer
Khedira
Schweini
Götze
Özil
Podolski
Gomez

We kunnen nu nog helemaal niets zeggen over wie de favorieten zijn om naar de kwartfinales te gaan. Niemand uit "de poule des doods" kwam gisteren als winnaar uit de bus. Je zou kunnen zeggen dat Portugal het beste heeft gepresteerd, maar dat is gebasseerd op cijfers. Als je ziet dat hun tegenstander Macedonië was, zou ik zeggen dat zij het juist het slechtst hebben gedaan. Als ik zou moeten kiezen, zou ik Denemarken aanwijzen als beste ploeg van de oefeninterlands van gisteren (uit groep B). Zij hadden de sterkste en meest aanvallende tegenstander, maar lieten toch zien dat ze een solide verdediging hebben. En 3-1 verliezen van Brazilië als Denemarken zijnde, is zeker geen slechte prestatie.

Speelt Duitsland met Klose of Gomez in de spits op het EK?

Wat een gezeik allemaal zeg !
What the fuck wie waar speelt of weet ik wat.
Gelange de oefenwedstrijden, van welk land dan ook, kun je toch totaal niks zeggen hoe het toernooiverloop eruit ziet.
off topic: het ergste vond ik nog dat het NL XI werd uitgefloten na de zeperd tegen Bulgarije, das echt weer typerend voor het Nederlands "gelegenheidssupporterslegioen", dat helaas grotendeels bestaat uit kinderen en maloten die er eigenlijk geen hol van snappen maar die het altijd zo gezellig vinden dat de auto's,de huizen, de kroegen, de buurtsuper,ah & Blokker weer zo ''gezellig'' oranje zijn versierd !
Een applaus was beter op z'n plek geweest en het geloof dat Nederland ook dit toernooi gewoon weer ver gaat komen.
Of we echt reeël kans maken op een herhaling van '88 is maar de vraag,maar dat we tot de absolute kanshebbers behoren is wel een feit.
Daar kan een nietszeggend zeperdje tegen Bulgarije niks aan veranderen, evenmin b.v. als de tik die de Duitsers van Zwitserland ontvingen.

Ik denk dat ze Götze en Kroos op het middenveld gaan zetten met Schweinsteiger, Ozil en Khedira.

edit: Op de plek van Aogo had ik beter Lahm moeten zetten en van Mertesacker Hummels.

Neuer
Boateng
Mertesacker
Badstuber
Aogo
Schweinsteig
Khedira
özil/Müller
Kroos
Götze/Podols
Gomez

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren