Voetbalzone

Marcelo kan actie Cissé met PSV-shirt niet waarderen: 'Idioot!'

Dinsdag, 8 mei 2012 om 11:10

Dol van vreugde liet Sekou Cissé zich zondagavond even gaan. De aanvaller bereikte met Feyenoord de derde voorronde van de Champions League door op de tweede plaats te eindigen. Door de zege werd PSV veroordeeld tot de derde plaats en deelname aan het toernooi om de Europa League.

Bekijk de voorpagina voor het laatste nieuws.

8 mei 2012 om 11:27

Niet goed dat is duidelijk, maar met die emotie die gaande is kan ik me voorstellen dat ze gebeuren ondanks dat het niet goed is

8 mei 2012 om 11:29

Nee, je gaat niet op een shirt van een ander team stappen wat je emotie ook is. Deze man verdient nog een schorsing voor zulk soort gedrag.

8 mei 2012 om 11:35

@vakt040 :

Ja inderdaad vreselijke actie dit bahh! Hoe durft hij om let wel op een shirt te stappen! Tjongeee jongee hij doet hie rniks slechts aan!

Hij roept niks in het openbaar zet niet aantot slechte dingen! (ja misschien dat iedereen op een shirt gaat staan) sowwww heey!

Kom op hoor isniks ergs aan!

8 mei 2012 om 11:38

Zeg ook niet dat ik persoonlijk geraakt wordt door zijn actie, zeg alleen dat het niet netjes is en hij een voorbeeldfunctie heeft en dit gedrag dus niet kan.

8 mei 2012 om 11:51

Goh als hij dit in zijn eigen land gedaan had had iemand zijn beide benen gebroken en zijn knieschijven kapot geschoten.

@eerlijk010
Nu is het emotie zeggen ze, als het een Feijenoord shirt was geweest door laten we zeggen Jan Vertonghen had je anders gepiept zeker?
Nee straf hem maar zoals ze Jan Vertonghen ook gedaan hebben.

Toch wel triest om te zien dat een club als Feijenoord zo af gezakt is en op deze manier tonen geen topclub meer te zijn

8 mei 2012 om 11:57

Eerlijk010, hij zet niet aan tot slechte dingen? Moet cisse volgend jaar eens een corner komen nemen aan de fanatieke kant van Psv.

Dit zijn gewoon dingen die niet goed vallen bij supporters, vergelijkbaar met wat Vertonghen riep over 'kut kakkerlakken'

8 mei 2012 om 11:58

Goh Eerlijk010 .... als onze Ola Toivonen dat met een shirt van feyenoord had gedaan? Had je ook geen probleem gevonden?

8 mei 2012 om 11:59

Nu is heel Feyenoord afgezakt omdat één speler dit doet?
Ga je gal lekker ergens anders spuwen Louwke80. Wat ben jij lachwekkend.

Ik denk dat we de 2e kamer moeten vragen of ze dit kunnen onderzoeken..

8 mei 2012 om 11:59

Jan vertonge riep het zijn maar K*t Kakkerlakken in een volle zaal! Waar Ajax en Feyenoord met elkaar al in opspraak zijn! Net als Lex Immers riep van ... jacht dat kon ook niet vond ik nee!

Als Jan dit zou hebben gedaan had je me ook nietgehoord hoor haha kom op hoor! Iets met van een mug een olifant maken?

Hoezo is door deze actie Feyenoord geen top club meer dan? Je geeft zelf aan dat Jan ook iets heeft geflikt! Dus ik kan concluderen dat Ajax ook geen topclub meer is?

Jonge hou toch op met die trieste provocerende reacties man!

8 mei 2012 om 12:00

Nee het is niets ergs maar als wij PSV fans dit bij jullie Feyenoord shirt zullen doen weet ik zeker dat jij het wel erg gaat vinden. Iedereen die hier nu reageert verdedigt zijn eigen club en daar is niets mis mee, maar blijf objectief en wat als wij PSV fans dat hadden gedaan.

8 mei 2012 om 12:04

@rudeboy65 : Als Ola dit had gedaan, had hij dat lekker moeten doen! Dit werkt niet tot provocatie bij supporters of dingen die in een stadion voor opschudding gaan zorgen ik komend voetbal jaar!

Ja volgend jaar zal hij een warm onthaal krijgen in Eindhoven! Maar daar heeft hij alleen zich zelf mee verder niemnd toch? Is niet dat zoals met die leuzen die wel eens worden geroepen dat een heel stadion nu op shirtjes gaat staan!

Stel jullie niet zo aan hoor pfff

8 mei 2012 om 12:05

"toch wel triest om te zien dat een club als Feijenoord zo af gezakt is en op deze manier tonen geen topclub meer te zijn"

Eén speler die zich misdraagt, niet de hele club.
Omdat jij zo kortzichtig bent zeg ik toch ook niet dat heel voetbalzone.nl kortzichtig is.



8 mei 2012 om 12:07

inderdaad! er gebeuren altijd wel dingetjes uit emotie... ik weet nog wel dat PSV kampioen werd en dat oa Affelay voor de camera dingen over Ajax aan het schreeuwen was.... Ach dat hoort er allemaaal bij! waar maakt die Marcelo zich druk om zeg!

8 mei 2012 om 12:19

Ken je feiten! Naar goed Islamitisch gebruik, dus niets met benen en knieschijven. Behoorlijk kansloze reactie, concentreren jullie je nou maar op jezelf, daar heb je het al druk genoeg mee! Tabee

8 mei 2012 om 14:48

Ik vind het gewoon een domme actie en is helemaal nergens voor nodig. Wat mij betreft disciplinair straffen met een schorsing.

Wat me nog meer bevreemd, wat doet een Psv shirt in de Kuip? Een verdwaalde Psv fan die is overgestapt naar het Feyenoord geloof en afscheid kwam nemen van zijn shirt ofzo?

8 mei 2012 om 11:31

Erg handig was het natuurlijk niet om te doen, maar in de emotie worden dingen geroepen en gedaan die niet verstandig zijn. Ik noem Vertongen die over kakkerlakken zingt, Immers die op Jodenjacht ging, Cissé die een shirt vertrapt, en Koeman die z'n kont afveegde met een shirt van het Duitse elftal. Tal van voorbeelden die stom zijn. Het zou Feyenoord sieren er in een verklaring officieel afstand van te nemen en misschien Cissé te beboeten.

8 mei 2012 om 11:41

al deze voorbeelden zijn anders; dat was net na de strijd, dus in emotie.
deze actie heeft Niets met emotie te maken. psv heeft helemaal niks te maken met heel feyenoord of de 2de plaats van ze. vergeldingsactie van de 10-0 was het ook niet, dat is allang goedgemaakt in de kuip en is tijden geleden gebeurd.

dus dit is dom, heel dom. ik hoop dat hij gestraft word. wat bezielt iemand om dit zomaar te doen, terwijl er geen enkele aanleiding tot is.

8 mei 2012 om 12:04

Stolichnaya,

Ik ben het volledig met Kolkman eens. Al deze acties zijn dom en niet goed te praten! Ze zijn echter wel allemaal emotioneel. Feyenoord heeft op dat moment net de tweede plaats behaald. Hadden ze dit niet bereikt dan had psv de tweede plaats behaald.

8 mei 2012 om 12:28

Ik wil wel eens het beeld zien dat Cissé daadwerkelijk met zijn voet op het shirt staat. Op de foto is het meer als grap, lachend doen alsof hij er op gaat staan.

Kom maar op met de beelden voor het ik het gedrag goed of afkeur, want dit is gewoon van een mug een olifant maken als dit het enige bewijs is van, De aanvaller vertrapte het Psv-shirt al dansend, dan vind ik het erg magertjes.

8 mei 2012 om 11:33

Achja, na die 10-0 nederlaag vind ik dit geen ramp. Ik bedoel, na zo'n vernedering kun je dit in een emotionele bui doen. Ik veroordeel het niet, alleen zou ik als het andersom was geweest ook wel op mijn teentjes zijn getrapt.

8 mei 2012 om 11:39

@El Fenomeno ,
Je veroordeeld het niet maar als het andersom was geweest was je wel op je teentjes getrapt?????
Geeft een beetje aan hoe je in elkaar zit.

8 mei 2012 om 11:42

10-0 is geen vernedering meer hoor, vele malen erger!

Maar wat cisse doet kan toch niet?
Hij maakt het nu alleen maar erger met de psv-fans...
Ga gewoon je feestje vieren en ga niet zulke domme dingen doen.

8 mei 2012 om 11:44

Ik denk dat elke voetbalsupporter op zijn teentjes zal zijn getrapt als iemand ''zijn'' shirt van zijn club vertrapt, ongeacht de reden of motieven die er achter zitten.

Ach, de PSV fans lachten de spelers en staf na de 10-0 nederlaag letterlijk in het gezicht uit, dat vind ik net zo erg. Er wordt hier van een mug een olifant gemaakt.

8 mei 2012 om 12:06

Nee jullie proberen weer van een olifant en mug te maken

8 mei 2012 om 12:21

@EL Fenomeno

Er word helemaal niks opgeblazen , dit is namelijk zeer onsportief gedrag wat onnodig haat aanwakkert. Exact hetzelfde toen Vertonghen tijdens de huldiging in 2010 de microfoon pakte en begon te zingen. Maar ja , toen betrof het Feyenoord die beledigt werd en nu een Feyenoorder in de fout gaat begint het bagatelliseren.

Net als Vertonghen 2 wedstrijden onvoorwaardelijk schorsen die Cisse, geen enkele twijfel over mogelijk.

8 mei 2012 om 12:22

@El Fenomeno, Psv-fans en spelers is wel een verschil. De Psv'ers worden hier belachelijk gemaakt door de fans en dat kan ik begrijpen, kleinere begroting, niet zo'n grote investering en dan toch boven PSV eindigen, knap en de reactie valt te begrijpen, maar een speler zou toch beter moeten weten. Ik heb ook geen enkele Psv-speler na de 10-0 gehoord over het uitlachen van Feyenoord, de meeste hadden zelfs medelijden en de rest ging toch nog in ieder geval met respect om.

Overigens moet je wel opletten met het generaliseren, want veel Psv-fans vonden het ook zielig wat er die dag met Feyenoord gebeurde en gunde het Feyenoord niet, alhoewel de vreugde uiteraard overheerst, maar veel hebben echt geen Feyenoorders uitgelachen, alhoewel er ook veel waren die dat inderdaad wel deden.

8 mei 2012 om 12:49

Dit zijn twee op zichzelf staande voorbeelden die niets met elkaar te maken hebben. Tijdens de wedstrijd is het belangrijk te winnen en het liefst zo veel mogelijk, hoe stom zou het gestaan hebben als ze die kans op 10-0 niet benut zouden hebben.. in de wedstrijd is dat natuurlijk volkomen geaccepteerd.

Wat Cisse hier schijnt te doen is dat compleet niet, minachting voor een andere club waar je gewoon respect voor dient te hebben. Dat supporters het doen, tsja.. maar spelers moeten beseffen dat dit gewoonweg niet kan. Verkeerd voorbeeld, verkeerd gedrag zonder enige vorm van excuus in de vorm van alcohol oid.

8 mei 2012 om 14:09

El Fenomeno,

Als je je tegenstander wilt vernederen dan doe je dat op het veld door te winnen, zoals wat PSV toen deed met 10-0, maar ga niet zo schijnheilig een shirtje van je tegenstander vertrappen, want dat is gewoon zielig.

Een schorsing van 2 wedstrijden zal ook gewoon terecht zijn.

8 mei 2012 om 11:34

Dit is weer zo'n typisch voorbeeld van een eindeloze discussie. Nu doet Ciss'e het vanwege blijdschap, emotie na zo'n lange blessure, en de behaalde resultaten, tegenover de miljoenen van Psv.
Hetzelfde was toentertijd met de actie van Jan Verthongen. Iedereen walgde ervan hier in Rotterdam, maarja, de Ajax supporters genoten met volle teugen.

Schei toch uit, laat die voetballers lekker een feesie bouwen, en de rest een beetje kleineren, ook dat is topsport.

8 mei 2012 om 11:48

Wat Jan vertonghen deed kon niet
Wat Cissee doet is m.i. het zelfde
Of het nu verbaal of in gebaar is je moet je tegenstanders niet kwetsen
Ludieke opmerkingen horen erbij, maar helaas zie je hier steeds minder van
Alleen laten we er nou niet weer zo'n ophef over maken , want dat resulteert alleen in haat en nijd naar elkaar, omdat als reactie hierop ook weer met en uit emotie dingen geroepen wordt
Cissee mag sorry zeggen , desnoods koopt hij een PSV shirt en Laat die tekenen door alle Feijenoorders en geef die dan aan Marcelo
Dat zou ik lachen vinden.

8 mei 2012 om 11:54

Er wordt gewoon een hoop ophef gemaakt om een klein dingetje, zie mijn reactie hieronder. Er gebeuren ergere dingen hoor. Verthongen zong over kakkerlakken, Lexie Immers ging op Jodenjacht, Koeman veegde zijn kont af met het shirt van Duitsland, tja, dat gebeurt gewoon. En dan kan iedereen zeggen, maar dit was een paar uur later, ja die jongen wordt opgefokt door 30,000man, en eentje gooit met opzet een PSV shirt, om te kijken wat ze er mee doen.

Dingen gebeuren mensen, en er gebeuren ook wel ergere dingen.
Theo Bos, ernstig ziek, daar hoor je bijna niks over, geen nieuws of niks meer, geen vitesse fans die daar nog wat aan doen, maar Cisse die een psv-shirtje vertrapt, wat een schande, die jongen zou de bak in moeten! Schei uit, get over it, en leer leven met deze dingen, er zijn wel belangrijkere dingen in de wereld dan een PSV shirt

8 mei 2012 om 11:39

Ach, houd is op met die emotie. Tegenwoordig wordt alles onder t mom 'emotie, strijd en passie' geschoven en goed gevonden. Dit getuigt van een boel dis-respect en vind dat ze daarvoor Cissé wel op te matje mogen roepen en voor bestraffen. Een beetje meer respect voor de tegenstander is wel op z'n plaats en nee ik ben geen Psv'er.

8 mei 2012 om 11:47

Het gaat erom, dat bijna elke Feyenoordsupporter hier wel de humor ervan inziet, na die slechte jaren, Wijnaldum die 'een stap hogerop' wilde ( Is het in mijn ogen ook, alleen dit jaar niet), en na die verschrikkelijke 10-0. Het is misschien een beetje respectloos, maar ik kan hem wel begrijpen moet ik bekennen. Ik keur het niet goed, maar ook niet af. Het is gewoon iets wat op het moment gebeurt. En kom op, een beetje stampen op een shirtje, hier wordt ook wel weer een enorme Heisa van gemaakt zeg. Hij verbrandt het niet, hij schopt geen supporter onderste boven, nee hij staat op een psv shirtje, ik heb ergere dingen mee gemaakt hoor.

8 mei 2012 om 11:54

Laat zulke acties lekker aan de supporters over en ga daar zelf niet in mee, want je weet dat t alleen maar voor negatieve gevolgen zal zorgen. Ik blijf erbij dat ik dit erg respectloos vind en dat Cissé daar voor gestraft moet worden, is door de club of Knvb, maakt niet uit.

8 mei 2012 om 11:57

Door de club zal hoogstwaarschijnlijk niet gebeuren, aangezien dit in overleg zal gaan met Koeman, en die heeft ook iets dergelijks gedaan. En de Knvb zal het een te licht vergrijp vinden.

Als Cisse gewoon ff de camera beet pak en zegt, het spijt me van mijn actie, en het zal niet meer gebeuren, ik werd meegenomen door de emoties. Klaar.

8 mei 2012 om 12:10

Hehe, omdat Koeman zoiets ook heeft gedaan in z'n jonge wilde jaren wil niet zeggen dat hij t hier opeens openlijk zal goed keuren. Als de club m niet bestraft hiervoor, dan zal PSV of de openbare aanklager wel een klacht indienen lijkt mij. Gebeurt t niet, dan zal ik er ook niet wakker van liggen, tenzij t een Ajax-shirt was geweest

Zoals Vertonghen en Immers ook werden bestraft voor een dergelijke actie, mag Cissé er ook wel een wedstrijd of 2 voor krijgen.

8 mei 2012 om 11:44

En nu is het allemaal uit emotie? Julie zitten altijd te zeiken op psv zoals laatst bij strootman en dat mag niet en dit is uit emotie? Lekker objectief bezig hoor, volk.

8 mei 2012 om 14:19

Voetbalzone kent meer dan 600 duizend leden. En jij weet echt zeker dat diegene die de daad van Cissé proberen goed te praten ook diegene waren die Strootman bekritiseerde? Wow, mag ik jou hersens lenen? Wat een geheugen heb jij.

Geef nou gewoon je mening over de daad van Cissé en ga nou niet oude koeien uit de sloot halen, want daar schiet je nu toch niets mee op. De meesten hier op VZ geven vaak hun mening uit een emotionele oogpunt en zijn dan ook niet objectief.

8 mei 2012 om 11:27

Onbegrijpelijk zo'n actie, en al helemaal van iemand die nog geen pepernoot raakt. Zou wel beetje meer respect verwachten van een prof. Ik verwacht van Feyenoord uit wel een sanctie, deze persoon heeft een voorbeeldfunctie en mag toch verwachten dat je zulk gedrag van je spelers niet accepteert.

8 mei 2012 om 11:30

Hij heeft in weinig minuten toch redelijk wat (belangrijke) goals gemaakt dit seizoen.

8 mei 2012 om 11:30

@ Vakt 040 Idd maar als supporters dit doen kan ik het nog wel begrijpen, maar als speler kan je zoiets gewoon niet maken.. En al helemaal niet zn 2e rangse flapdrol die nog nooit iets heeft voorgesteld..

Dit is gewoon onrespectvol naar je 'collega's' toe maar hieruit blijkt nog maar weer eens dat de 10-0 nog steeds diep zit..

8 mei 2012 om 11:39

@vakt040:

En jij zit zelf ook in een klooster?

Kom op hoor je kan dingen ook erger maken dan ze zijn hoor! Hij gaat op een shirt staan, je doet net alsof hij over het stadion van PSV staat te pissen!

hijd oet dit na een 10-0 afstraffing, na dat spelrs van Feyenoord PSV als een stap omhooog zagen! Een PSV dat zich machtig voelde aan Feyenoord.

en dan gaat hij uit blijdschap op een shirtje staan poehhh poehhh.

8 mei 2012 om 11:58

@eerlijk010,
Lees het hele verhaal even zou ik zeggen.
"vanmorgen retweeten we al een foto die via Sp!ts journalist Johan van Boven ontdekt werd, van Sekou Cisse die tijdens de huldiging van Feyenoord een shirt vertrapte. Later zou het shirt op de tribune in de fik gestoken zijn. Inmiddels heeft de foto landelijk de aandacht getrokken in de media. Of een en ander nog gevolgen heeft, is vooralsnog onduidelijk"
Als jij dat accepteert hoor je niet in Nederland thuis dan moet je naar een bananenrepubliek verhuizen waar dit soort dingen schering en inslag zijn.
Normale mensen hebben nog normen en waarden en respect voor anderen, als jij dan aankomt met zo'n reactie als hierboven laat je duidelijk blijken dat die normen en waarden en respect naar anderen bij jou ver te zoeken zijn.

8 mei 2012 om 11:27

En terecht, blijdschap is zeer zeker begrijpenlijk. Maar een beetje respect is toch niet raar? Smakeloze actie van cisse, weg is al mijn sympathie voor die gozer.

8 mei 2012 om 11:28

Beetje triest van Cissé. Al snap ik aan de andere kant ook wel dat je als je zo blij bent gekke dingen doet.

8 mei 2012 om 12:18

Ach ja en als de volgende keer een jongen in een Feyenoordshirt in elkaar wordt gemept puur en alleen omdat hij een Feyenoordshirt draagt dan spreekt iedereen daar (terecht) schande van. Maar dat soort dingen worden gevoed door dit soort gekke dingen. Nog niet zo lang geleden stond heel Feyenoord op hun achterste benen toen Jan Vertongen hun kutkakkerlakken noemde, dit is gewoon vergelijkbaar en ik vind dat Feyenoord hun maatschappelijke verantwoordelijkheid moet nemen en een passende straf uit moet delen.

8 mei 2012 om 11:29

On-topic: Ik vind het een beetje respectloos.

Off-topic: Laat ze nu maar feest vieren. Er komen nog genoeg wedstrijden PSV - Feyenoord en Feyenoord - PSV waar eindelijk weer eens naar uit te kijken valt. Feyenoord is gegroeid, en is het dus eindelijk weer een topwedstrijd! Wij gaan revanche nemen! ^^

8 mei 2012 om 11:29

Is ook niet netjes van Cissé. Je moet elkaar respecteren ook al ben je concurrenten.
Een kleine humoristische sneer is oké want rivaliteit mag en is gezond. Maar dit gaat te ver en is een te lage actie.

8 mei 2012 om 11:40

Dit is toch ook een humoristische sneer? Beter dan scheldende liedjes zingen. Je vindt het zeker wel geniaal dat Koeman het ook ooit deed.

8 mei 2012 om 11:49

Op een clublogo trappen vind ik niet humoristisch. En toen Koeman het deed, ik moest toen nog 3 dagen wachten op het levenslicht. Dus daar heb ik niets van meegekregen. Maar dat is ook niet netjes wat hij deed.

8 mei 2012 om 11:52

Ik zie hem nergens op trappen.er ligt een shirt op de grond en hij houdt zijn voet erboven. Misschien is het symbolisch bedoeld omdat ze hoger staan dan Psv. Als hij er echt op staat te stampen houdt hij het shirt toch ook niet vast, dan ligt het wel op de grond.

8 mei 2012 om 11:29

Ik ben er ook niet blij mee. Ik vond Cissé ook veelte uitgelaten die dag. Maar als je via Twitter gaat reageren, net zoals Strootmannetje, laat je je wel erg kennen. Als zijn mening nu gevraagd werd, maar nee.

8 mei 2012 om 11:53

Dus je mening via Twitter delen mag niet? maar op een andere club's shirt dansen mag wel?

Jij begrijpt het...

8 mei 2012 om 12:04

Ik begrijp het heel goed ja. Jij maakt ervan dat ik zeg dat hij zijn mening niet mag delen via Twitter. Dat mag hij, maar dan mag ik ook antwoorden dat hij zich laat kennen.. Daarbij veroordeel ik ook nog eens wat Cissé doet. Leg mij geen woorden in de mond die ik niet zeg.

8 mei 2012 om 11:30

Ik vraag me dan vooral af wie er nou een PSV shirt koopt om het vervolgens weg te flikkeren, beetje zonde van het geld.

8 mei 2012 om 11:54

ach, deze actie heeft PSV in ieder geval weer 80 euro opgeleverd!

8 mei 2012 om 11:30

Haha wat kinderachtig .......... Snap dat je blij bent maaar zo reageren dan ben je niet goed in je hoofd ......en je hebt maar een tweede plek je bent niet eens eerste. Haha zegt wel weer veel over zijn niveau

8 mei 2012 om 11:30

Je kan nou allemaal gaan roepen over dingen die Cissé wel of niet moet doen. Zeker jij, Vakt040, het is inherent of hij nou goed speelde dit seizoen of niet. Als het bij jou club gebeurde zou je echt niet zo leren.

Laten we even wel wezen, wie neemt er in vredesnaam een Psv-shirt mee naar de "huldiging" van Feyenoord.

8 mei 2012 om 11:40

En hoe hard was jij aan het huilen na de "het zijn maar kut kakkerlakken" van Jan Vertonghen?

8 mei 2012 om 11:40

Ja want voor de grap op een shirtje gaan staan is hetzelfde als schelden.

8 mei 2012 om 12:14

Het is allebei denigrerend. Als de rollen omgedraaid waren dan spraken ze van schande in Rotterdam.

8 mei 2012 om 12:23

het was niet alleen op het shirt staan,dat shirt is erna in de fik gestoken.

8 mei 2012 om 11:31

revanche na de 10-0 afstraffing ;

8 mei 2012 om 11:32

Dus is het ook meteen terecht, dat de volgende keer als cisse tegen psv speelt. op het veld even aangepakt word, want zo werkt het ook.

8 mei 2012 om 11:32

Niet zo gek dat Cisse even terug wilt "trappen" nadat ze zijn fijn gestampt in Eindhoven... Verder ben ik het wel eens met Marcelo maar met zulke jonge gozers kan je niet verwachten dat het altijd brave schooljongetjes zijn..

8 mei 2012 om 11:33

Ik vraag me af wat zo'n supporter met een PSV shirt doet.. Zal wel een van die 7000 extra jaarkaart houders voor volgend jaar zijn.

8 mei 2012 om 11:33

Het was een PSV shirt met Wijnaldum achterop, maar dit is niet zo slim van Cissé.
Hopelijk heeft die ze teen niet geblesseerd met deze actie!

8 mei 2012 om 11:41

Dan vind ik het al helemaal triest, als het om Wijnaldum gaat. Domme actie, natuurlijk doet hij niks geweldadigs, maar ik vind het een trieste actie en al helemaal als Wijnaldum er weer bij betrokken wordt, die continu aangeeft nog altijd een zwak te hebben voor Feyenoord en de eerste was om Feyenoord te feliciteren. Maar goed.

8 mei 2012 om 11:55

En de eerste om Feyenoord in de steek te laten. Ik wist niet eens dat het een shirt was met Wijnaldem erachterop, dan is deze actie nog ongeveer 10x zo terecht.

8 mei 2012 om 12:03

Ja dat had ik gehoord weet het ook niet 100% zeker, maar het zal me niet verbazen als Wijnaldum achterop stond.

8 mei 2012 om 15:33

@krent

Doe f normaal man, met Wijnaldum waren jullie geen 2e geworden, want dan had hij op de plek van Bakkal moeten spelen, en hij past niet in het Feyenoord-systeem van Koeman. Ben hem dankbaar!

ON: Gelijk schorsen, dit soort dingen doe je gewoon niet. Uit emotie slaat al helemaal nergens op, die moet je juist kunnen beheersen! Gewoon een zeer domme actie, waar een schorsing op moet staan, net als bij Vertonghen en Immers.

8 mei 2012 om 11:33

dit is inderdaad niet netjes van cisse maar de ontlading bij feyenoord was zo groot dan gaan mensen gewoon rare dingen, dat is nou eenmaal zo en dat zal altijd zo blijven. cisse zal wel met een reactie komen van. ''het was in een opleving gebeurd maar nu heb ik er wel spijt van''. maar laten we er nou niet een megaprobleem van gaan maken en weken erover doorpraten.

8 mei 2012 om 11:33

Dit getuigd van weinig respect! Gewoon je eigen feestje vieren en niet bezig zijn met andere clubs. Wel vind ik dat Cisse weer de speler aan het worden is die hij bij Roda ook was. Geen topper, maar zeker een heel nuttige aanvaller met veel snelheid en kracht.

8 mei 2012 om 11:34

Niet zo slim en erg dom deze actie. Je weet nu dat als je bij PSV speelt het zwaar krijgt. Gewoon dom. Je moet respect houden voor andere clubs. Kijk ik ben ook erg blij dat we 2e zijn geworden. En wat vindt ik het leuk en lekker dat we PSV achter ons hebben gehouden.

8 mei 2012 om 11:34

Nouja, het is natuurlijk wel een beetje onvolwassen van Cissé, maar met de 10-0 afstraffing vorig seizoen en de vreugde van het halen van CL voetbal gecombineerd, kan ik het nog snappen. al blijft het niet handig natuurlijk.

8 mei 2012 om 11:35

Een huldiging na een tweede plek, iemand die moeite neemt een Psv shirt mee te nemen naar het stadion, en dan deze actie van Cisse. Nee Feyenoord is allang geen topclub meer.

8 mei 2012 om 11:42

Steengoeie beargumentatie! De definitie van een topclub is wat mij betreft duidelijk:
- Je mag geen feestje vieren als je na een afgelopen rampzalig seizoen de vCL haalt
- De aanhang mag niet te fanatiek zijn (geen provocerende actie proberen aan te wakkeren)
- Je mag je emoties niet laten gaan als voetballer.

8 mei 2012 om 11:49

Een topclub behaalt prijzen en is niet tevreden met een tweede plek. ZIe jij Ajax en Psv al een feestje vieren na een tweede plek? Dat is nog nooit gebeurd.

Mocht dat gebeuren dan zijn zij ook geen topclubs meer net zoals Feyenoord nu. Ze waren het ooit maar nu niet meer, en dit soort dingetjes zijn daar een teken van.

8 mei 2012 om 11:59

Jij snapt gewoon helemaal niks van de situatie waarin Feyenoord de afgelopen jaren zat.
Uiteindelijk was de weg naar boven weer in geslagen, maar het structureel meedoen met het kampioenschap zou nog even op zich doen wachten. Nu blijkt dat het veel beter gaat dan verwacht met een fantastisch resultaat voor die ploeg. Ieder topteam moet weer vrezen in de kuip. En volgend jaar zal het alleen maar beter gaan.

Die andere punten die je opnoemde, waarom Feyenoord geen topclub zou zijn, zijn natuurlijk belachelijk.. maar dat snap je zelf waarschijnlijk ook wel...

8 mei 2012 om 12:04

Ik snap het heel goed en daarom zijn ze geen topclub. Als je laatste prijs van 10 jaar geleden is en je voor het laatst in 1999 landskampioen bent geworden dan ben je geen topclub. Dan kun je nog zo veel fans hebben, maar dat is geen definitie van een topclub.

Kijk eens naar clubs in Duitsland. Die stadions van de nr 16 zitten bij wijze net zo vol als bij Feyenoord en Ajax. Zijn dat dan ook topclubs? Nee want ze pakken geen prijzen.

Feyenoord was ooit een topclub toen ze structureel mee deden om prijzen en dat is nu gewoon niet meer het geval. Misschien vanaf nu wel weer maar zeker de afgelopen 10 jaar niet meer. Ik begrijp de ontlading en dat ze het vieren, maar daarom zijn ze geen topclub.

8 mei 2012 om 12:09

Gelukkig. Dan is Feyenoord vanaf vandaag dus weer een topclub, bedankt!

8 mei 2012 om 12:11

Zoek het woord structureel eens op :-)

9 mei 2012 om 00:40

Feyenoord behoort tot het rijtje 'traditionele topclubs' de laatste jaren.
Feyenoord was een middenmotor/subtopper door de ongelooflijk diepe put waar we in zaten, zowel financieel als soms sportief. Na de Uefa cup winst (feyenoord was toen een topclub!) raakten we in verval.

Ajacieden en Psv'ers, en veel andere clubsupporters ook, zullen nooit het gevoel ervaren van hoe het is om in zo'n financiele als sportieve malaise te hebben gezeten en dan met het kleine budget wat je hebt, al die grote ploegen met die grote monden keihard te snoeren en gewoon verdiend 2e te worden ook! Het betekent dat Feyenoord, als 'traditionele topclub' er weer aankomt om, in jouw ogen, een echte topclub weer te worden.

8 mei 2012 om 11:35

Het is een provocerende actie van Cissé. Ook al lopen de emoties hoog op, je moet het gewoon niet doen. Kijk naar Jan Vertonghen die riep ook dat Feyenoorders maar (...) kakkerlakken zijn bij de huldiging, die werd daar voor geschorst. Eigenlijk zou Cissé dan nu ook geschorst moeten worden.

8 mei 2012 om 11:42

idd als die hiervoor niet geschorst word meet de knvb met twee maten. Maar het zal wel een waarschuwing worden.

8 mei 2012 om 11:36

Respectloos zeg! Volgens mij heeft PSV Feyenoord weinig aangedaan om dit soort sentiment goed te kunnen praten. Of gaat Cissé ook op shirtjes van de andere 15 ploegen stampen om te laten zien dat Feyenoord 2e werd? Erg treurig, maar ik denk dat de verdedigers van PSV die niet zullen vergeten. In de eerstvolgende ontmoeting zal Cissé het waarschijnlijk bezuren. Als pakweg Marcelo even 'per ongeluk' op 'de teen' gaat staan is het weer huilen geblazen... Kijken hoe lang hij er dan uit ligt.

8 mei 2012 om 11:37

Cissé nam de spreekkoren iets te serieus : Hij staat boven (op) wijnaldum

8 mei 2012 om 11:38

Mensen kom op zeg. Het is toch meer dan logisch wat Cisse hier doet? Hij is er gewoon nog steeds kapot van dat PSV de kampioenswedstrijd heeft gewonnen......

8 mei 2012 om 11:38

Dat mannetje moet met zijn poten afblijven van ons mooie shirt! Zo zie je maar weer dat hij zich, na die paar minuutjes speeltijd die hij heeft gekregen, zich al een koning vindt. Waardloze provocerende actie. Hopelijk een dikke schorsing en nog een keer 10-0 voor PSV tegen F noord.

8 mei 2012 om 11:38

Moet ie niet doen maar Psv'ers moeten zich ook niet laten kennen. Gewoon negeren en kijken naar volgend seizoen.

8 mei 2012 om 11:39

Haha wat een idioot! Een speler die in al die jaren zo goed als niets gepresteerd heeft, denk dat zijn goals in 3 jaar Rotterdam op 2 handen te telen zijn en dan dit gedrag durven vertonen. Misschien een manier om populair te worden bij de supporters.. Zal de eerste 2 wedstrijden van het nieuwe seizoen wel missen.

8 mei 2012 om 11:39

Haha, het is alleen maar goed voor de shirtverkoop van psv :l

8 mei 2012 om 11:39

Ach ja die 10-0 gaat de boeken in, dit shirt incident is iedereen over een paar jaar echt wel vergeten!

8 mei 2012 om 11:50

Al sinds 2008 geen kampioen. Dat gaat ook de boeken in.

8 mei 2012 om 12:00

Dat overkomt iedere club wel eens een paar jaar achter elkaar. Maar die 10-0 dat is nog niet eerder gebeurd in de Eredivisie!

8 mei 2012 om 12:02

Als Ajacied mag je dit zeggen, haha!

Ik heb zelf, als Feyenoorder, het gevoel dat PSV langer op het kampioenschap moet gaan wachten dan Feyenoord..als ze niks aan die verdediging doen in elk geval wel..

8 mei 2012 om 12:09

PSV - Volendam was ook 10-0, in het seizoen 97/98!

8 mei 2012 om 12:22

Bizar dat onze Floris dat niet meer wist. Toen was hij 20 notabene! ;

On: Het shirt incident hoeft ook helemaal niet de boeken in te gaan. Het stelt allemaal niet zoveel voor.

8 mei 2012 om 12:30

@hugoboss92, bij Ajax moesten ze er 7 jaar op wachten en Feyenoord staat sinds '99 al droog, dus dat zegt niet zoveel. Uiteraard is het een lange periode, maar het is niet de eerste keer in de geschiedenis dat dit voorkomt, wat me meer pijn doet is dat we in die 4 jaar niet eens de 2de plaats hebben kunnen bereiken, iets wat voor die jaren vrij vanzelfsprekend was als we geen kampioen werden, dan waren we tweede achter Ajax, maar blijkbaar wil dat niet meer echt lukken.

8 mei 2012 om 12:32

klop inderdaad en dat wist ik ook, maar het was Feyenoord nog nooit eerder overkomen..

8 mei 2012 om 12:46

@hugoboss92,
Net zoals die 6 jaar achter elkaar geen kampioenschap in A'dam dat gaat ook de boeken in.
Oh nee wacht even dat staat al in de boeken.

8 mei 2012 om 14:23

Die 10-0 gaat ook bij Feyenoord de boeken in als de ommekeer van een zwartepagina in de geschiedenis van onze club....
Na deze wedstrijd vonden investeerders het genoeg en sloegen de handen in 1, na deze wedstrijd liet het legioen weer zien hoe groot ze zijn (100 procent onvoorwaardelijke steun, vooral met de volgende wedsrijd tegen Vvv), de spelersgroep die inzag dat er iets niet goed zat met als reslutaat dat Been een tijd later zou vertrekken.
In het geheel heeft de club een complete metamorfose ondergaan en eigenlijk moeten wij PSV dankbaar zijn voor die nederlaag..

Mij zal het nooit herrineren aan een nederlaag maar aan een wederopstanding......

Verder natuurlijk niet netjes wat Cisse doet, maar goed er gebeuren wel ergere dingen door supporters waar je nooit iemand over hoort, mocht dit andersom gebeuren zou het mij iedergeval ook niets uitmaken.

8 mei 2012 om 11:40

Als een Ajacied dit had gedaan was Koeman de eerste die moord en brand zou schreeuwen. Heeft altijd wat te zeuren. Maarja blijkbaar mag je wel je kont afvegen met een shirt van het Duitse elftal maar niet op twitter zetten dat 020 de baas is in 010(wat van der wiel niet eens zelf bedacht had).

8 mei 2012 om 11:40

Die Marcelo probeert nu iets te starten met z'n #morerespectcisse. Dat is ook best wel een loser actie. En dan loopt er iemand hier genaamd Vakt040 die een schorsing voor Cisse wil. Waar gaat dit heen? Nee het is niet goed om op een PSV shirt te stappen, dat is een lage actie. Maar het wil toch gewoon zeggen van kijk, we hebben PSV dit jaar onder ons kunnen houden en daar zijn we blij mee. Ik bedoel die Cisse heeft werkelijk vier hersencellen in zijn hoofd. Hij is al 8 jaar in Nederland en spreekt de taal nog niet bijzonder goed. Dat hij zijn vreugde dan een beetje primitief uitdrukt vind ik niet zo'n ramp.

8 mei 2012 om 11:42

Iemand geeft hem om een of andere reden een PSV shirt, wat moet je er dan mee doen? Groot gelijk heeft Cisse

8 mei 2012 om 11:42

Haha, heeft Ronald Koeman ooit zijn reet afgeveegd met een Duits shirt? Dat wist ik helemaal niet! Best grappig haha, ga het meteen opzoeken op youtube.

8 mei 2012 om 11:44

Ik hoorde dat Cisse voodoo uit oefende op het PSV shirt en dat in Afrikaanse kringen dit op manier deze gedaan wordt. Niets mis mee..

Wat een zeikerd Marcelo, had PSV ook moeten stoppen na de 4-0 ipv 10-0 Feyenoord te vernederen?

8 mei 2012 om 12:07

Kom op he. Hoezo lekker objectief?

Dit is toch gewoon een respectloze en onnodige actie van Cisse? Niemand kan het daarmee oneens zijn. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk door het goed proberen te praten, puur en alleen omdat je voor Feyenoord bent. Je hoeft niet alles goed te praten als het over je eigen club gaat hoor. Zou je het leuk vinden als Toivonen dit deed met een Feyenoord shirt als de rollen omgedraaid waren?

8 mei 2012 om 12:46

Mij zou het weinig interesseren wanneer iemand dat met een Feyenoord shirt zou doen, moeten ze toch zelf weten?
Cisse wil hier alleen maar de leuke jongen uithangen voor het publiek.

Mocht het fout zijn wat Cisse doet, dan is een collega uitschelden voor idioot dan ook niet fout?

Het is dat er een foto van is gemaakt anders had nooit iemand dit geweten of gezien.. ik zie er gewoon het probleem niet van. Of het nou een Psv/az/ajax/real of Barca shirt is..

Cisse met zijn IQ zal het probleem al helemaal niet zien..

8 mei 2012 om 15:48

"cisse wil hier alleen maar de leuke jongen uithangen voor het publiek."
Ja, en? Als ik naar Rotterdam ga met vrienden en daar alle ruitjes in ga gooien om stoer te doen, dan mag het dus ook?
Of als ik naar De Kuip loop en daar op een Feyenoordshirtje ga stampen, denk je dat ik dan geen klappen krijg? Dit hoort gewoon niet.

"mocht het fout zijn wat Cisse doet, dan is een collega uitschelden voor idioot dan ook niet fout?"
"cisse met zijn IQ zal het probleem al helemaal niet zien.."
Tegenstrijdig, vind je ook niet? Als hij zelf niet inziet dat dit fout is is hij toch een idioot? En idioot, wat een scheldwoord, ik sta paf...

"het is dat er een foto van is gemaakt anders had nooit iemand dit geweten of gezien.."
Ja, en? Het is nu gezien, dus het moet maar bestraft worden.
"ik zie er gewoon het probleem niet van."
Het is provocerend, en beledigd psv, dat weet je zelf toch ook wel?

8 mei 2012 om 12:39

Ik ben van jou beter gewend Forzae. Jouw vergelijking slaat werkelijk nergens op. Er is nogal een verschil tussen iemand gewoon sportief vernederen of gewoon zeer respectloos met je concurrent omgaan. De spelers van PSV gingen gewoon puur voor inderdaad met zoveel mogelijk winnen, maar na de wedstrijd was er geen speler die respectloos over Feyenoord praatte en een aantal hadden zelfs medelijden met Feyenoord. Een shirt vertrappen is echter zeer respectloos en hoewel ik een dergelijk actie door de emotie enigszins kan begrijpen (net als de kakkerlakken van Vertonghen of de Jodenjacht van Immers), is het gewoon fout wat hij hier doet en het zou jou, ook als Feyenoorder, sieren afstand te nemen van dergelijke acties.

8 mei 2012 om 11:45

Je zou die laatste opmerking van Marcelo als een bedreiging kunnen zien ;-). Maar eh, mensen moeten hier niet zo over zaniken. We zijn toch geen mietjes zeg! Gezeik altijd. Psv'ers die een beetje achter hun computer met een zuur gezicht zielig gaan ouwehoeren over respect. Kom op man, wees een vent. Het is gewoon een dolle actie van Cissé, in zijn eigen stadion met geen Psv'er in de buurt nota bene. Die jongen is na al die ellende met zijn teen in de zevende hemel nu hij uitzicht heeft op de Champions League, net als zijn maatje Kalou. Je hebt wel erg lange tenen als je hier over valt. Toen Ronald Koeman zijn reet afveegde met dat shirt op het EK hoorde je in Nederland geen mens over respect, iedereen vond het prachtig. En dat was wel een stukje erger. Hypocriet gedoe altijd hier.

8 mei 2012 om 11:46

De actie is natuurlijk niet goed te praten, maar als we al gaan huilen omdat er op een shirt wordt getrapt?

BTW die actie van Koeman was destijds echt grandioos. Komt deze natuurlijk bij lange na niet bij in de buurt!

8 mei 2012 om 11:46

Tja, is natuurlijk zonde van zn schoenen;

On: Ik vind dat dit best kan, zeker omdat hij gewoon dat shirt in zijn hand gedrukt krijgt. Wat moet hij dan? De fans verwachten zoiets en genieten daarvan. Wat heeft Eindhoven daar dan in godsnaam mee te maken?

8 mei 2012 om 11:58

En wat zou jij zeggen op het moment dat het een Ajax shirt zou zijn?

8 mei 2012 om 12:11

Dan zou ik het ook helemaal niet erg vinden. Ik zou misschien een keertje zuur kijken, maar dat is juist het idee ervan! Ik vind het ook niet erg dat Vertonghen over kutkakkerlakken zingt. Het verhaal over de jodenjacht van Lex Immers gaat dan weer te ver in verband met de tweede wereldoorlog, net zoals dat "bommen op Rotterdam" te ver gaat.

Maar als het een Ajax shirt zou zijn, zou ik het echt niet zo erg vinden. Ik zou het namelijk ook niet erg vinden als een Ajacied dit zou doen met een Feyenoord shirt.

8 mei 2012 om 11:47

Je moet respect tonen voor je tegenstanders. Niet netjes van cisse. Kijk ik weet ook wel dat we met 10-0 verloren hebben bij hun. Maar hebben we ze al niet genoeg gestraft voor deze 10-0. We hebben ze vorig seizoen al het kampioenschap ontnomen door thuis van hun te winnen. En nu verspelen ze weer door ons de 2e plek. We hebben onze gram toch wel weer dik terug gehaald.

8 mei 2012 om 12:36

oke ik snap dat jullie graag het idee dat jullie ook vorig enigszins invloed hebben gehad in de competitie maar laat ik jullie uit de droom helpen, enigste ploegen die psv vorig jaar van de titel hebben gehouden zijn ajax en twente door meer punten te halen dan psv. Dat feyenoord een keertje heeft gewonnen van psv wil niet zeggen dat ze daardoor geen kampioen zijn geworden...

8 mei 2012 om 11:50

Het is flauw en onnodig, daarbij heeft psv fey vernederd met de 10-0, maar dat is nog geen reden om dit te doen.

8 mei 2012 om 12:01

En daarna heeft Feyenoord bijna alle wedstrijden gewonnen van Psv. Die 10-0 is echt verleden tijd nu.

8 mei 2012 om 11:51

Is toch heerlijk, wat maakt het uit, het is toch maar een shirt. Niemand had verwacht dat Feyenoord de strijd met Psv zou winnen en dat is toch gebeurd en na de 10-0 van vorig jaar denk ik dat er nog wat oud zeer zit bij sommige spelers van Feyenoord en dat is terecht.

8 mei 2012 om 11:52

Moet kunnen na zo een seizoen, ik kan zijn emotie goed begrijpen.

8 mei 2012 om 11:52

Doet mij een beetje denken aan het kakkerlakken-incident van Vertonghen. Ook een sneer op afstand en kleineren van die tegenstander op afstand. Ik vind het allemaal niet zo erg, maar hoe consequent is de knvb in deze?
Daarnaast is de reactie van Marcello een beetje vreemd. Omdat je misschien nog eens bij die andere club gaat spelen, moet je je inhouden en anders zou het wel kunnen? Beetje egoïstische gedachte. Respect heeft daar niets mee te maken, terwijl ik denk dat je het uit respect voor een tegenstander niet zou moeten doen. Maar goed, zo kun je wel zien hoe sommige spelers bij hun club zijn: als doorvoerhaven in hun eigen persoonlijke carrière.

8 mei 2012 om 11:53

Ach joh, wat maakt dit uit, dit is toch gewoon grappig. Wat moet hij dan doen als hij een Psv-shirt naar zich toegeworpen krijgt, dan bedenk je dit toch gewoon.

Ik vraag me wel af waarom iemand een Psv-shirt meeneemt naar de kuip?

8 mei 2012 om 12:39

waarschijnlijk om deze reactie uit te lokken

8 mei 2012 om 11:55

Ach zo zie je maar dat ze zichzelf zien als een klein clubje. Triest om een eens grote club zo te zien afglijden. Maar goed 3 keer kampioen in 40 jaar doet zoiets met je schijnbaar

8 mei 2012 om 12:57

Haha als je nu nog steeds niets van de emoties snapt dan heb je de afgelopen seizoenen onder een steen gelegen. Maargoed, ik denk zelf dat het afglijden van PSV nu is ingezet. Boze supporters, spelers willen weg, geen trainer en miljoenen verkwanseld.

8 mei 2012 om 11:55

Hetzelfde deed Afelly door in 2008 te schreeuwen dit is de 4e Amsterdam.. en van Gaal deed het met z'n welbefaamde speech 'we zijn de beste' en nu doe Cisse dit.. Trouwens Jol ook met z'n beker in z'n reet...het is echt allemaal afkeurend gedrag hoor..

Wees groot als verliezer en als winnaar... Dit werkt ooit alleen maar tegen je dus Marcelo heeft groot gelijk..

8 mei 2012 om 11:56

Cisse di zichzelf al compleet belachelijk heeft gemaakt met zijn teen heeftdenk ik geen rechtvan spreken!
Vind dat de club een gepaste straf moetgeven.
Ondanks ik Psv helemaal niks vind is dit niet goed te praten.

8 mei 2012 om 11:59

Ach, lig er niet wakker van. En al helemaal niet zolang een matige speler als Cisse zoiets doet.

Moord en brand schreeuwen toen ze zelf voor kakkerlakken uitgemaakt werden, maar ondertussen verlaag je jezelf wel tot hetzelfde niveau.

Ik zou zeggen geniet van dr beelden!

8 mei 2012 om 12:59

Er zijn heel veel Feyenoorders die het gewoon afkeuren hoor. Van mij hoeft het ook niet. Volgens mij hebben wij sportief al genoeg lange neus getrokken naar Psv. Dan hoef je niet meer op zo'n shirtje te springen lijkt me. Bovendien beetje respectloos naar een club die toch samen met ons k***patienten herdacht tijdens de onderlinge wedstrijd op een prachtige manier.

8 mei 2012 om 13:11

Ben het met eens! Ik denk dat we er het beste maar zo min mogelijk aandacht aan moeten besteden.

8 mei 2012 om 11:59

Associaal gedrag, moet gewoon bestraft worden, voorbeeldfunctie heb je gewoon. Mocht die gebeuren met een Ajax of Feyenoord shirt was de wereld waarschijnlijk ook te klein geweest. Dus die personen moeten al helemaal niet praten over grappig zijn.

8 mei 2012 om 12:01

Tsja niet goed te praten uiteraard. Je moet ten allen tijde respect hebben voor je tegenstanders. Daarom kan ik ook niet inzien hoe Koeman Cissé moet gaan aanpakken. Destijds heeft Koeman zichzelf ook belachelijk gemaakt.
Cissé mag wel even zijn excuses maken aan Psv, onder het mom van een drankje en een feestje dat het gebeurd is. Dat Marcelo zich hiermee bemoeit vind ik wel wat overdreven.

8 mei 2012 om 12:01

Waardeloze actie. Vertonghen werd bestraft, ik stel voor Cisse ook.

Hoewel, bij nader inzien kan hij het ook bedoelen in de zin van ''we hebben PSV onder ons gelaten en daarmee vertrapt''. Maar dan nog moet je het niet doen.

8 mei 2012 om 12:01

Niet goed van Cisse. Doet mij denken aan de actie van Lexie Immers in het spelershome van Ado en ook aan de feyenoordspelers die na de verloren bekerfinale tegen Ajax direct van het veld afliepen. Ook ons aller Jantje met zijn Kakkerlakkendeuntje sloeg de plank mis.

Gebrek aan respect. Niet nadenken, maar doen. Gewoon niet slim.

8 mei 2012 om 12:01

ach, als je hier al niet tegen kunt kun je echt niks hebben,
Marcelo moet lekker in een hoekje gaan huilen.
Zelf heeft heel PSV het hele seizoen lang een wanprestatie geleverd en als je er niet tegen kunt dat er dan grapjes over gemaakt worden had je maar beter je best moeten doen.
Edit: kom op, het is maar een shirtje, waar doet iedereen zo moeilijk over??

8 mei 2012 om 12:03

Haha ergens vind ik het ook weer heerlijk dat de afgunst blijkbaar zo diep zit. Hoge bomen vangen veel wind, zullen we maar zeggen. Des te zoeter zal de eerstvolgende goede periode weer smaken.

Haha en welke eencellige neemt er trouwens een Psv-shirt mee naar de Kuip? Ach ja dit is eigenlijk zo laag en wanhopig dat ik er alleen maar van kan genieten.

8 mei 2012 om 12:03

dit heeft niks met een gram te halen te maken.je bent een sportman die een voorbeeld functie heeft.en dan hoor hij zich te gedragen,en het is respectloos naar psv toe.ongeacht hoe blij je bent met de 2e plek.als dit op het ek gebeurd met een shirt van oranje dan hadden we nu al 1000 reacties gehad en was iedereen op z,n pik getrapt.

8 mei 2012 om 12:04

Vind dit ook te ver gaan, slaat nergens op. had heerenveen nog gespeeld voor de 2e plek en in de 2e helft ook door was gegaan net als in de 1ste dan was die wedstrijd heel anders afgelopen en dan had hij zwaar voor schut gestaan met die handeling van hem..

8 mei 2012 om 12:04

Zo worden muggen dus olifanten.

Hij kan slechts het shirt aantrekken. Hij stapt er gewoon een paar keer op. Nou ja, niet echt iets waar je jezelf toch druk om zou kunnen maken lijkt me. Blijkbaar toch wel.

8 mei 2012 om 12:05

Ik vind het ook niet netjes van Cisse. Ik vind het om eerlijk te zijn heel respectloos en onnodig. Mensen die dit nog leuk vinden vind ik ook maar van een treurig niveau.

8 mei 2012 om 12:09

Ach ja. Cissé stapt op een Psv-shirt, de ene helft van de voetballiefhebbers roept ''schande! Respectloos! Dat doe je toch niet?'' en de andere helft roept ''stel je niet aan, geen big deal, dit soort dingen gebeuren in de emotie''. Volgend seizoen komt Cissé met Feyenoord weer naar Eindhoven, dan krijgt hij bij elk balcontact een fluitconcert en hier en daar een spreekkoor en dan roept weer de ene helft ''schande! Respectloos! Dat doe je toch niet?'' en de andere helft weer ''stel je niet aan, geen big deal, dit soort dingen gebeuren in de emotie''. En zo houden we elkaar een beetje bezig.

8 mei 2012 om 12:09

boeiend, ik zou t zelfde doen ( niet met een psv shirt natuurlijk )

8 mei 2012 om 12:09

Niet slim van hem maar ook geen ramp vind ik. Ik lees sommige reacties over een eventuele schorsing maar dat zou ik onzin vinden. Gewoon intern op aanspreken en niet mer doen. Iig niet voordat we eerste worden lol

8 mei 2012 om 12:27

Mee je dit echt? Hij heeft een voorbeeldfunctie!! Gewoon schorsen.

8 mei 2012 om 12:45

@dante, alhoewel ik een schorsing ook overdreven vind, heb je wel vergelijkbare incidenten in een kort verleden. Herinner het zingen van kakkerlakken door Jan Vertonghen of het zingen van Jodenjacht door Lex Immers, hierop volgden ook schorsingen en ik kan de mensen die nu om een schorsing vragen dus ook wel begrijpen, alhoewel ik het met je eens bent dat ik een schorsing in deze overdreven vind.

8 mei 2012 om 12:54

Ben het met je eens Peerk. Een schorsing zou me niet verbazen, maar persoonlijk vind ik een tik op de vingers voor dit soort incidenten voldoende.

8 mei 2012 om 13:08

Daar zou het mee kunnen worden afgedaan als dat voor iedere speler zou gelden. Maar je kan nou niet zeggen wat de afgelopen 2 jaar streng bestraft is nu met een waarschuwing afdoen , dan zou er sprake van willekeur zijn.

Dus omdat de Knvb 2 jaar terug met Vertonghen de norm heeft gezet , zal men niets anders kunnen dan ook nu 2 duels onvoorwaardelijk eisen.

8 mei 2012 om 12:09

ach mag het volgend seizoen niet lukken bij Feyenoord Cissé kun je altijd nog een die hard hooligan voor de club worden..

8 mei 2012 om 12:09

Ik ben benieuwd wat de knvb hier mee gaat doen.
Dit valt in dezelfde orde als Jan Vertonghen die 2 jaar terug een supportersliedje zong op een huldiging in de Arena en hiervoor een schorsing aan zijn broek kreeg en in mindere mate Lex Immers die anti-semitische teksten na een overwinning op Ajax in het supportershome van Ado zong.
Het lijkt mij dat als men deze spelers een schorsing oplegd dat die hier ook op zijn plaats zal zijn.
Verder heeft Feijenoord dit seizoen bewezen dat ze geen topclub meer genoemd mogen worden.
Het vieren van een overwinning op Ajax alsof ze zojuist de Champions League hebben gewonnen . ( Vlaar liep zelfs afgelopen zondag nog met een shirt met die uitslag als rugnummer)
En vervolgens een huldiging omdat ze 2e zijn geworden . ( Sinds wanneer is dit een prijs ? )

8 mei 2012 om 12:11

Voor iedereen die roept dat dit niet kan: Het kan gewoon hoor. Zijn fotos van. Als je je shirtje even langs brengt op zuid doe ik voor hoe dat gaat.

8 mei 2012 om 12:12

Wat zou er door het hoofd van meneer Cissé gaan? Waarschijnlijk niet zo heel veel, want dit is echt een trieste actie van Cissé. Beetje populair gaan doen en oh oh oh wat vind de de kuip hem een stoere vent. Hij zou eens moeten weten dat hij een voorbeeld functie heeft en dat hij dik voor betaald word. En dat er al mensen zijn die dit gedrag normaal vinden geeft aan dat de normen en waarden in het hedendaagse voetbal erg aan het vervagen zijn.

8 mei 2012 om 12:59

Cisse heeft iets heel doms gedaan, klaar. Maak er niet zo'n probleem van. Als hij zich nou structureel zou misdragen, oke. Maar nu dacht hij iets spontaans te doen voor de ogen van de supporters. Hij weet zelf ook wel dat ie fout zit.

8 mei 2012 om 12:12

En ik herinner me nog zo dat Vertonghen 2 jaar geleden tijdens de huldiging iets riep waardoor ineens half Rotterdam Zuid verontwaardigt over was. Onprofessioneel , onnodig de haat aanwakkeren en beledigend. Maar als ik de reacties van de Feyenoorders nu lees is men zeer terughoudend met het veroordelen van Cisse. Want ja , dit is niets anders dan wat Vertonghen deed : onprofessioneel , onnodig de haat aanwakkeren en beledigend. Dat kan de aanklager niets anders doen dan 2 duels onvoorwaardelijk eisen voor dit gedrag van Cisse.

8 mei 2012 om 12:18

Tja, wat dat betreft heb je gelijk.

Ik ben persoonlijk van mening dat de actie van Vertonghen helemaal niet bestraft had hoeven worden en dat vind ik dus ook van deze actie. Het is gewoon humor, maar het is natuurlijk wel een beetje hypocriet. Desalniettemin moet de Knvb hier consequent optreden, zoals ze dat ook bij Vertonghen deden.

8 mei 2012 om 13:02

Ik vind het dom want het is niet nodig. Als je gewonnen hebt en boven iemand bent geëindigd dan heb je in feite de ander al te kijk gezet. Het zal de roes van het moment wel zijn want er zijn legio voorbeelden van mensen die zich totaal te buiten gaan in hun euforie.

Je krijgt het ook alleen maar als boomerang terug als je een keertje slecht speelt en in onderlinge wedstrijden krijg je een hels fluitconcert. Als men wil dat supporters zich gedragen dan moeten spelers dat ook doen. Interne boete lijkt me voldoende en houdt hem maar een wedstrijd aan de kant.

8 mei 2012 om 13:32

Natuurlijk zal het wel de emotie van het moment zijn waarop Cisse uit zijn bol gaat , maar was dat bij Vertonghen dan anders ? Beide hebben ongetwijfelt wat alchol op en zijn in een euforisch stemming. Vertonghen kreeg destijds 2 duels onvoorwaardelijk geeist (werden 3 , waarvan 1 voorwaardelijk omdat Ajax protesteerde). De meningen erover liepen uit elkaar , maar uiteindelijk oordeelt de tuchtcommissie. En die gaf aan wat de straf voor dergelijk gedrag was.

Nu hebben we een zelfde soort geval , het kan toch niet zo zijn dat de aanklager dit aan zich voorbij laat gaan ? 2 jaar terug een soortgelijk geval , nu dus ook de soortgelijke consequenties die toen daarvoor stonden. Het zou mooi zijn als Feyenoord er afstand van neemt of hem zelf wil bestraffen , maar de Knvb moet ook een signaal afgeven dat voor iedere speler dezelfde regels gelden.

8 mei 2012 om 14:16

Ja ik vind een symbolisch iets toch net een tikkeltje anders dan je woordelijk kwaad uitspreken over een andere club. Daarom vind ik het niet vergelijkbaar met Immers of Vertonghen. Ik bedoel hoe vaak steekt een speler wel niet een middelvinger op, Kah stopte het shirt van Suarez in zijn broek, Bosvelt liet zijn kadetjes zien aan het Ajax uitvak. Daarom vind ik dat dit wel iets lichtzinniger opgevat kan worden.

8 mei 2012 om 12:13

Mastodon, er was een feestje. Volgens mij kun je geen feyenoorder officieel quoten die het een huldiging noemt.

8 mei 2012 om 12:15

Met deze comment geeft Mastodon aan totaal niets te snappen van de grootte van de prestatie die Feyenoord afgelopen seizoen heeft geleverd. Als je ziet van waar ze komen, dan is een 2e plaats een wereldprestatie, en dat mag gevierd worden.

Verder is het niet goed te praten wat Cissé heeft gedaan, maar er zijn verzachtende omstandigheden. Een daarvan is de sfeer die er hing in de Kuip, dat geeft je een onoverwinnelijk gevoel en als jonge jongen doe je dan dingen, oppgehitst door het publiek waarschijnlijk, waar je later spijt van krijgt.

8 mei 2012 om 12:18

En toen Jantje kutkakkerlakken riep stond heel Rotterdam op zijn achterste poten,het blijven ook zielige mensen daar maar laat ze maar 2de worden,1 goede tegenstander in de voorronde en het is lekker EL voor de hypocrietjes dus nog niks meer bereikt dan Psv.

8 mei 2012 om 12:18

Ik vind het wel overdreven allemaal. Cissé krijgt volgend seizoen een lekker onthaal in Eindhoven, dat is toch goed genoeg. Ik vind dit meer een beetje plagen heen en weer. Hoort erbij.
Lachwekkender vind ik de reactie van Marcelo. Je weet nooit wat er in het voetbal gebeurd? Kerel, het seizoen is voorbij. Dit resultaat staat in de boeken. Volgend seizoen begint iedereen weer op 0. Maar die tweede plaats neemt niemand Feyenoord meer af. Als we nu nog weet ik hoeveel speelrondes te gaan hadden, dan had ik die reactie gesnapt. Nu vind ik hem gewoon dom.

8 mei 2012 om 13:05

Ik denk dat hij doelt op een eventuele transfer van Cisse naar PSV over tig aantal jaren als hij allang weg is bij Feyenoord. Dan komt deze keihard terug en heeft meneer wellicht spijt. Al zie ik Cisse nooit naar PSV gaan. Broodvoetballer is het die dit waarschijnlijk ook deed om populairder te worden bij de achterban.

8 mei 2012 om 17:33

Cissé gaat toch vertrekken naar het buitenland, die blijft niet eeuwig bij Feyenoord. Al zal het geen mooie club zijn, blijft toch een beetje een beperkte voetballer. En waarom hij daarna überhaubt nog terug zou keren naar Nederland zou mij een raadsel zijn.

8 mei 2012 om 12:18

Het is vind ik allemaal niet zo heftig. Het zit altijd op het randje van emotie, humor of haat. Als koeman zn kont afveegt met een Duits shirt is dat even leuk in de emotie, daarna zullen de verstandigen onder ons denken: dat kan niet.

Maar goed, we kunnen daar geen rekening mee houden. Als je vertongen aanpakt voor liedjes zingen, of Immers..en als je wedstrijden stil legt om spreekkoren...wees dan rechtlijnig Knvb en neem ook in de provocerende geval je maatregelen.

8 mei 2012 om 12:26

Diep en diep triest, dat een speler tot zo'n actie overgaat, persoonlijk hoop ik dat Feyenoord sanctie treft met deze speler. Vervolgens zal de Knvb wel een Boete opleggen, mogelijk met een schorsing, dit is geen collegialiteit tegenover je tegenstanders in de competitie. Ik snap überhaupt dat je een shirt van PSV wilt vertrappen. Dat Koeman dat in 1988 heeft gedaan is ook niet goed te praten, maar daar zit de haat toch net iets meer dan tussen de rivaliteit tussen PSV en Feyenoord.

Volgend jaar als er betere spelers bij Feyenoord komen, zie ik deze speler wel op de bank terecht komen. Het is ook niet goed te praten dat het mogelijk een shirt is waar Wijnaldum achter staat, dan is het nog erger. Want volgens mij speelde ze vorige seizoen samen en ik zou het ook erg vinden als hij dadelijk ook de shirtje van Fer (twente) heeft zitten vertrappen dat kun je gewoon niet maken. Zijn actie is gewoon niet goed te praten zeker als speler van Feyenoord, nu ze eindelijk weer een goed seizoen hebben gedraaid.

8 mei 2012 om 12:27

We mogen blij zijn dat het niet geblesseerd is geraakt bij deze actie....

Verder suffe actie van hem natuurlijk...

8 mei 2012 om 12:27

Beetje rivaliteit is altijd mooi. Ik snap best dat er wat opmerkingen richting PSV komen, maar dit soort dingen gaat net wat te ver. Het valt een beetje in de categorie van Vertonghen (met z'n kakkerlakken): het nodeloos vernederen van je tegenstander.

Maar we moeten het ook niet te groot maken, de enige die zich hierbij als persoon degradeerd is Cissé.

8 mei 2012 om 12:27

Psv toont weer ns aan wat een slechte verliezers ze zijn. Ze willen op alle manieren zorgen dat dit bekend word zodat Cisse een schorsing krijgt. Van een groot kampioen (zo noemen ze zichzelf) mag je ook verwachten dat ze groot kunnen verliezen blijkbaar is PSV nog niet zover

8 mei 2012 om 12:34

PSV toont aan? Waar? Marcelo zegt dit via Twitter en het wordt overgenomen door VZ. De organisatie van PSV heeft hier op geen enkele manier mee te maken.
Overigens vind ik dit een prima actie van Marcelo. Hij wil ons mooie shirt nog verdedigen, dat dat op deze manier moet is tegenwoordig blijkbaar de enige manier om aandacht te trekken.

8 mei 2012 om 12:28

Belachelijke actie natuurlijk van Cissé en dat zegt veel over zijn intelligentie. In een overmoedige bui het shirt van een concurrent vertrappen en waarschijnlijk ook nog het shirt van Wijnaldum. Ik heb ontzettend veel respect voor Feyenoord en vooral voor het legioen maar dit soort acties kunnen gewoon niet. Ook het continue uitfluiten van Wijnaldum moet een keer over zijn. Die jongen heeft Feyenoord een fiks bedrag opgeleverd en ook nog een fllinke donatie gedaan naar de jeugdopleiding. Erg netjes allemaal maar hij wordt op deze manier onrespectloos behandeld. En dat er mensen zijn die dit goed praten is ook jammer want dit is gewoon sneu. Hij zal volgend seizoen wel een striemend fluitconcert om de oren krijgen in Eindhoven, als hij niet geblesseerd is natuurlijk.

8 mei 2012 om 13:03

Die jongen had Feyenoord een nog fikser bedrag kunnen opleveren als hij had gedaan wat hij had beloofd en bij Feyenoord voor de prijzen ging spelen en nooit naar een andere Nederlandse club zou gaan. Dan is een donatie voor de jeugdopleiding - hoe triest om daar mee te koop te lopen - helemaal niks, puur en alleen bedoeld om goodwill te kopen.

Maar ja, ik heb dit wel 1000 keer proberen uit te leggen. Sommige mensen willen het maar niet begrijpen dat Wijnaldum persona non grata is geworden.

8 mei 2012 om 12:31

Ik snap spelers niet die een blauwe maandag bij een club rondlopen en uit het niks een soort van haat tegenover andere clubs hebben. Voor hetzelfde geldt voetbalde hij bij ajax en stond hij op het shirt van feyenoord te dansen.
Er zijn maar weinig (lees: te weinig) spelers die ook echt een gevoel hebben bij de club waar ze spelen.

8 mei 2012 om 12:33

deze jongen heeft natuurlijk ook wel een hele grote rol gespeeld voor feyenoord dit seizoen. D.omme actie van een in mijn ogen domme voetballer. Getuigd van geen respect voor je tegenstander

8 mei 2012 om 12:55

Een domme man in combinatie met een uitzinnige menigte levert dit resultaat op. Respectloos terwijl hij zelf bovendien nauwelijks in actie is geweest. De vreugde bij Feyenoord is begrijpelijk maar als ze straks die eerste voorronde niet overleven hebben ze dezelfde uitgangspositie als PSV terwijl die club met de beker nog wel een tastbare prijs heeft. Eerst maar eens afwachten dus.

8 mei 2012 om 13:02

Dat er nog mensen zijn die dit incident vergelijken met Vertonghen en Immers is echt belachelijk. Kut kakkerlakken(wanneer supporters dit roepen dan word er 5 jaar geen uit supporters meer toegestaan) en ''wij gaan op jodenjacht'' is natuurlijk van een hele andere orde dan Cisse die een shirtje vertrapt. Kah stopt ook het shirtje van Suarez in zijn reet en daar hoorde je niemand over. selectieve verontwaardiging zeg..

8 mei 2012 om 13:10

Klopt. Je woordelijk uitspreken over een club is anders dan een gebaar. Suarez stak ook zijn middelvinger op naar Feyenoord werd ook niks mee gedaan. Dat incident met Kah had je ook. Ik vind wel dat Feyenoord hem op zijn vingers moet tikken. Als sportman hoor je een voorbeeld te geven aan je achterban. Door dit soort gebeurtenissen laait er weer allerlei verkeerde rivaliteit op tussen beide clubs die onnodig zijn.

8 mei 2012 om 13:20

In het geval van Immers zou het belachelijk zijn , maar in het geval van Vertonghen heb je 2 situaties die bijna gelijk zijn. Het gaat namelijk in beide gevallen om dezelfde kernpunten :
1 onprofessioneel gedrag (de voorbeeldfunctie)
2 Het aanwakkeren tot haat
3 het beledigen van een club

Het enige verschil is dat Feyenoord dit keer aan de andere kant van de situatie staat. Dit is geen haar anders dan de fout die Vertonghen maakte , hier hoort dus dezelfde strafeis bij omdat de Knvb anders hypocriet zou zijn. Het is trouwens niet ''het zijn maar kut kakkerlakken'' geweest wat de aanleiding was tot de 5 jaar zonder uitsupporters , dat betrof de historische pijnlijkere teksten.

De tekst selectieve verontwaardiging is in mijn ogen van toepassingen voor de mensen die toen om een schorsing van Vertonghen riepen maar nu vinden dat er geen schorsing moeten komen.

8 mei 2012 om 13:11

Ach en toen PSV kampioen werd en Affelay keihard in de microfoon schreeuwde "helemaal niets in Amsterdam" werd er ook al raar naar gekeken. Ik vind het onzin, een beetje rivaliteit mag wel onder de supporters, maar niet onder de spelers? In Argentinie lachen ze om dit soort taferelen, dit stelt nog niks voor..

8 mei 2012 om 13:16

Ga je nu serieus normale uitspraken vergelijken met het vertrappen van een shirt? Shirts zijn heilig voor supporters en clubs, daar moet je gewoon van af blijven.

8 mei 2012 om 13:24

Serieus? Dus jij bent zelf persoonlijk gekwetst als een Feyenoorder op een PSV shirtje staat te dansen? Ik zou der om lachen, dit toont toch juist betrokkenheid bij spelers? Er word altijd maar gezegd, spelers zijn passanten, doen alleen hun werk, hebben geen clubgevoel. En dan uitten ze een beetje clubgevoel (door rivaliserende clubs te pesten (want meer dan dat is het niet)) en dan is het weer gelijk onprofessioneel en respectloos. Mensen, maak je toch es niet zo druk om deze kleine dingetjes. Hij doet er toch niemand fysiek pijn mee?

8 mei 2012 om 13:35

Ik ben niet persoonlijk gekwetst. Ik ben alleen van mening dat spelers tot op zekere hoogte van alles mogen roepen, maar van shirts blijf je gewoon af. Dat is gewoon not done. Daarom vind ik wat Cisse deed van een andere orde dan jouw voorbeeld.

8 mei 2012 om 13:25

Het is smakelooos en disrespectfull. Niet meer en niet minder.
Dat wordt volgend seizoen dus niet aflatende en aanhoudende fluitconcerten voor Cissé wanneer ie op bezoek komt met Feyenoord in het Philips stadion. Ook dat is logisch. Heeft ie ook verdiend dan.
Verder denk ik moeten we het niet groter en beangrijker maken dan dat.

8 mei 2012 om 13:25

kansloze actie van die cisse zeg. acties als die van koeman destijds, cisse nu, vertonghen die riep'kut kakkerlakken', moeten keihard aangepakt worden. Feit dat die Immers is vrijgesproken voor zijn geschreeuw vind ik ook bizar. Op deze manier heeft fairply en respect reclame campagnes ook totaal geen zin. Hele zielige actie van cisse. Daar heeft emotie niks mee te maken, maar gewoon gebruik aan denkvermogen.

8 mei 2012 om 14:09

Immers is niet vrijgesproken hij is vervolgd door Knvb.

Hij wordt niet ook nog eens door het OM vervolgd. Daarvoor is hij vrijgesproken omdat het OM van mening is dat Immers al proportioneel gestraft is door de Knvb en ADO zelf.

Dan vind ik ook nog een heel verschil tussen Immers en Vertonghen en Cissé. Immers deed (mogelijk onbedoeld) een bevolkingsgroep en andere overlevenden van de oorlog enorm kwetsen. Vertonghen richte zich enkel op een rivaliserende club. Ze kakkerlakken noemen is misschien niet chique, maar ik kan me niet voorstellen dat er ook maar iemand zich echt gekwetst voelde. Deze actie met het shirt precies hetzelfde. Waarom zo verontwaardigt?

Op die van Immers na vind ik deze acties een stuk minder verwerpelijk dan dat jij ze vind.

Dan vind ik de Spaanse taferelen veel verwerpelijker waar clubs van doping en scheidsrechter beïnvloeden beticht worden door hoge functionarissen binnen clubs. Of snoeiharde overtredingen of vechten op het veld.

8 mei 2012 om 13:49

Hoe komt een PSV shirt eigenlijk in de kuip of wie zat er daarvoor in dat shirt??

Domme actie, maar gebeurd dit niet al jaren op allerlei manieren. Het is dat iedereen tegenwoordig met mobieltjes incl internet rondloopt, vroeger waren hier alleen maar geruchten over en niet zo'n ophef

8 mei 2012 om 14:01

Ach ja het is misschien niet helemaal politiek correct; maar nu moet Marcelo niet gaan doen alsof hier een ramp gebeurd is. Ik vind een beetje rivaliteit best toelaatbaar. Het is beter dan een Balotelli die toen hij bij Inter speelde met een Milan shirt aan op de foto ging.

Laat Marcelo en de zijnen maar sportief wraak nemen door volgens seizoen Feyenoord van de mat te spelen.

8 mei 2012 om 14:02

Ik als feyenoorder kan je zeggen dat ik ook dacht waarom nou.

Dit soort acties hoeft van mij helemaal niet jammer dat cisse dit doet maar goed je kan moeilijk zeggen dat het een geboren feyenoorder is want als hij bij psv zat en hun waren 2e dan zag je het met een feyenoord shirt gebeuren....

Niks van aantrekken aub.

8 mei 2012 om 14:08

Even voor al die Psv'ers die denken dat wij Feyenoorders gefrustreerd zijn door die 10-0.....bij vele supporters is die 10-0 een het symbol van het nieuwe begin en het einde van een zwarte periode.
Die dag was de dag dat vele investeerders het genoeg vonden en dat er per direct iets moest gebeuren, die dag was de dag dat het ledioen de wedstrijden erna weer liet zien waarom wij de trouweste supporters waren en dat zolan spelers zich 100 procent geven wij hun onvoorwaardelijk steun zouden geven.....het was het begin dat er in de spelersgroep iets omhoog kwam van onvrede, die later zou resulteren in een vertrek van Been.....

Kortom wij zouden jullie juist dankbaar moeten zijn vor die 10-0.....

Wat Cisse deed was niet netjes maar ik denk dat het toch komt door alles wat er gebeurd is, Wijnaldum naar PSV de vernedering van PSV (die eigelijk een bevrijding is in mijn ogen) en de strijd om de tweede plaats het feit dat Feyenoord het lachterje was de competie.....het feit dat we ons weer melden in de top.
Het gebeurd vaker, ik was niet pissig om Verthongen, was niet boos op Immers, ws niet boos Van Gaal ook niet op van Gobbel.......oh en ook niet op Suarez die zijn middelvinger opstak......het is niet netjes maar komop er zijn ergere dingen en ik zie hier reacties van hoe schandalig het wel niet was, maar ik hoor en zie dingen van supporters die vele malen erger zijn.

8 mei 2012 om 16:27

In de ban van de emotie doe je wel eens dingen die niet kunnen. Echter enige vorm van respect dien je wel in acht te nemen, dit is ook bepalend of je uiteindelijk een topper wordt. Koeman was een topper maar deed deze actie omdat alle Nederlanders een hekel aan Duitsters moeten hebben (wat natuurlijk niet waar is!!).
De een maakt er geen probleem van, een groot deel wel. Toen ik zelf nog voetbalde en wij hadden een hekel aan een bepaalde speler/ploeg kon deze ploeg cq speler dit zeker merken.

In ieder geval fijn voor Feyenoord dat zij voorronde CL spelen want het is meer dan verdiend

8 mei 2012 om 14:22

Dit kan echt niet, neem aan dat Feyenoord deze jongen intern gaat schorsen. Anders hoop ik dat ze hem volgend jaar bij PSV uit aan de kant houdenn haha.

8 mei 2012 om 15:43

Ik wordt een beetje misselijk van mensen die beweren dat het allemaal wel meevalt. Dat supporters een hart hebben voor Feyenoord en daarom proberen Cissé in bescherming te nemen is niets mis mee, maar ga dan Cissé verdedigen en niet zijn daad.

Wat Cissé heeft gedaan kan gewoon niet en hij zal ook zeker bestraft worden. Als men Cissé in bescherming wilt nemen zeg dan gewoon dat deze persoon even een moment had waar hij niet goed nadacht en dom bezig was, maar zeg niet dat wat hij heeft gedaan wel meevalt.

8 mei 2012 om 16:07

Geloof dat elke club deze acties heeft... Immers,vertonghen, Afellay destijds enz... Het hoort niet, kan niet en moet bestraft worden maar maak er geen groot iets van.

8 mei 2012 om 16:26

Hele zwakke actie , zou bestraft moeten worden door feyenoord

8 mei 2012 om 16:27

Vertonghen kwam ook ooit met provocaties jegens Feyenoord en werd ook bestraft, dat doe je gewoon niet .

8 mei 2012 om 18:14

Give respect, get respect is aan zijn oren niet besteed. Zal allemaal wel uit lollige emotie zijn, moeten we niet té moeilijk over doen. Is echter jammer gezien het feit dat wij als Psv-supporters in de afgelopen uitwedstrijd met Feyenoord zeer respectvol zijn omgegaan met de steun actie destijds aan een doodzieke supporter. Niet dat we daardoor eeuwige roem of respect hoeven te verdienen hoor, was niet meer dan normaal dat er gehoor werd gegeven aan de oproep. Give respect, get respect heer Cissé, Karma can be a bitch.

8 mei 2012 om 20:54

Gewoon respectloos.
Maar dit is zeker een geen iemand met een verantwoordelijksheids gevoel.

Snap ook neit wie daar in de Kuip met een PSV shirt loopt; Gewoon beetje provocerend gedrag vind ik het.

8 mei 2012 om 23:29

Idiote actie van Cisse maar dat wat Koeman destijds deed is natuurlijk nog veel erger.

Reageer

Je mag reageren vanaf niveau 3.

Voetbalzone video

Feyenoord

Stand
Selectie
 TeamPnt+/-
1.Ajax7652
2.PSV6960
3.Feyenoord6926
4.Vitesse6426
Voor de complete stand: Eredivisie
SpelersPositieW
Daryl JanmaatVerdediger333
Jordy ClasieMiddenvelder332
Bruno Martins IndiVerdediger321
Lex ImmersMiddenvelder3212
Ruben SchakenAanvaller314
Joris MathijsenVerdediger290
Graziano PellèAanvaller2927
Voor de complete selectie: Clubpagina Feyenoord.

13 fans
Aanvaller, 28 jaar

In de wandelgangen

Donderdag 23 mei
Real Madrid wil Carlo Ancelotti vastleggen als de opvolger van José Mourinho, maar Paris Saint-Germain werkt niet mee. Lees verder

Uitgelichte documenten

Achtergronden
Populair actueel
Archief

Clubexperts

Actueel
Populair
Klassiekers
Titel
Beoordeling
Titel
Beoordeling

Bekijk onze Clubexperts

Titel
Beoordeling

Online Soccer Manager

Online Soccer Manager OSM

(Advertorial) Word nu ook manager van je favoriete voetbalclub. Laat de wereld zien dat jij de beste manager bent! Meer...

Voetbalzone is wettelijk verplicht toestemming te vragen voor het gebruik van cookies. Deze hoef je eenmalig te accepteren. Wij maken gebruik van functionele cookies en cookies voor het beheer van webstatistieken, advertenties en social media. De cookies bewaren geen persoonsgegevens en zijn dus niet aan een individu te koppelen. Klik op accepteren als je al geïnformeerd bent over het gebruik van cookies. Meer weten over cookies en hoe je deze uit kunt schakelen?
Pagina gegenereerd in 0.40625 seconden.