Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Narsingh is er nog niet uit: 'Ajax en PSV zijn allebei mooie clubs'

Laatste update:
/

Dat Luciano Narsingh in de zomer weggaat bij sc Heerenveen, wordt steeds aannemelijker. De flankaanvaller draait een geweldig seizoen, leverde zaterdag tegen Heracles Almelo alweer zijn twintigste assist af en vormt een sterk duo met Bas Dost. Ajax deed reeds een bod op hem, maar ook PSV zou Narsingh graag aantrekken. De hoofdpersoon in het verhaal is er nog niet over uit waar hij na de zomer speelt.

Op de laatste dag van de transfermarkt bracht Ajax een bod uit op Narsingh, die er toen voor koos niet weg te gaan uit Friesland. Hij wilde rustig over de belangstelling uit de hoofdstad nadenken en liet Ajax dan ook wachten. Nadien volgde een nieuw bod, maar Heerenveen veegde dat van tafel. Deze week werd duidelijk dat PSV als concurrent voor Ajax opgedoemd is voor Narsingh.

“Ajax en PSV zijn allebei mooie clubs en met beide word ik in verband gebracht. Het is gewoon even afwachten. Ik wil er staan nu Heerenveen me nodig heeft. Gelukkig krijg ik veel vertrouwen van trainer en medespelers”, sprak Narsingh na de 4-2 overwinning op Heracles Almelo aan Eredivisie Live. “We willen ons rechtstreeks plaatsen voor Europees voetbal. Daarom moesten we winnen in Almelo. Dat is gelukt.”

Luciano Narsingh vervolgt zijn loopbaan in het shirt van...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hij gaat echt wel naar Ajax, PSV heeft hem ook niet nodig ze hebben Lens namelijk al.

28 april 2012 om 21:25

Lens ziet PSV als tussenstap dus misschien vertrekt hij wel naar Barca ofzo...

28 april 2012 om 21:30

Lens naar Barca?
Nice joke, maar Narsingh ziet Ajax/psv ook als tussentap.

28 april 2012 om 21:42

Ik denk dat Narsingh om 2 redenen eerder naar Ajax zou gaan.

1. Bij Ajax heeft hij meer kans op speeltijd, aangezien de vleugels niet zeker zijn van hun basisplek en we daar zeker wel wat extra kwaliteit kunnen gebruiken.

2. Hij komt van Amsterdam oost en zat in de jeugd bij Ajax.

Dit lijken mij toch goede redenen om Ajax uiteindelijk boven PSV te verkiezen. Dan vergeet ik nog het feit dat Ajax de CL ingaat (90).

29 april 2012 om 00:31

Mischien heeft hij wel wraakgevoelens, omdat Ajax hem de kans toen niet heeft gegeven en dat hij nu kiest voor PSV

29 april 2012 om 01:22

PSV kan die jonge waarschijnlijk niet eens betalen en anders vind ik het knap hoe ze steeds aan dat geld komen. Ik denk dat PSV een vies spelletje aan het spelen is om de vraagprijs omhoog te laten lopen zodat Ajax meer moet gaan dokken voor deze speler. Wanneer hij teveel gaat kosten gewoon een andere speler gaan halen.

29 april 2012 om 08:24

Zo kan ik ook wel 2 redenen opnoemen waarom hij naar PSV gaat.

1. Bij PSV krijgt hij misschien een hoger salaris en dan gaat hij gewoon.

2. Hij is weg gestuurd bij Ajax en dat zit hem nog steeds niet lekker. Hij wil bij PSV het ongelijk van Ajax aantonen.

En dan vergeet ik nog dat PSV nog meedoet voor de 2e CL plaats....

29 april 2012 om 09:21

Ja maar Ajax is zeker van de CL dus dat telt toch iets zwaarder

29 april 2012 om 09:58

1. Als je ziet wat er nu op rechts speelt bij PSV komt hij daar ook aan spelen toe.

2. Huntelaar zat in de jeugd van PSV maar wilde niet blijven dus waarom zou het dan een garantie zijn dat Narsingh terug wil?

29 april 2012 om 10:44

lens naar barca !!! wat een onzin hij bakt er psv niet eens wat van man laat me niet lachen

29 april 2012 om 11:40

Het mooiste is dat jij er serieus op reageert.

29 april 2012 om 13:14

Beterschap met je grap.

28 april 2012 om 21:26

Psv heeft hem juist wel nodig..
We hebben iemand op de flanken nodig die fatsoenlijk kan voorgeven.
PSV had afgelopen zomer ook al interesse.
Ajax heeft anders ook Sulejmani.

28 april 2012 om 21:33

het is aannemelijk dat sulejmani vertrekt aangezien hij een verlaagde aanbieding krijgt.

28 april 2012 om 21:40

Dan zal er eerst een club moeten zijn die intresse heeft en er toch een redelijk bedrag voor op tafel moeten leggen.

29 april 2012 om 01:25

Voor beide clubs is het gewoon luxe PSV supporters moeten niet zeiken Lens moet daar gewoon uit de voeten kunnen en bij Ajax hetzelde Sulejmani moet gewoon beter gaan voetballen want niet zo makkelijk bij die jonge is puur omdat het mentaal is.

28 april 2012 om 21:36

We hebben hem allebei niet nodig.
Zou het top vinden als hij naar Ajax komt daar niet van maar wat me wel als laatste moeten willen is tegen elkaar op gaan bieden dan gaan we zoiezo veel te veel betalen voor een speler en dat moeten we niet willen.

28 april 2012 om 21:40

Denk dat als hij naar een Nederlandse club gaat, dat hij naar Ajax gaat, hij komt uit Amsterdam en we speler volgend jaar ook naar alle waarschijnlijkheid Champions league

29 april 2012 om 00:02

Narsingh gaat gewoon naar Ajax !

29 april 2012 om 10:12

Narsingh is echt niet dom, hij houdt hier alleen maar de deur op een kier voor als de transfer naar Ajax mislukt. Hij gaat nu toch niet zeggen dat hij helemaal niet naar PSV wilt? Dan hoeven de supporters hem namelijk ook niet meer als hij daar toch komt te spelen.

29 april 2012 om 11:13

Maar je vergeet dat Labyad weggaat en misschien gaat Mertens ook wel wel weg. Als Labyad weggaat gaat Wijnaldum naar het middenveld en dan heb je voorin Mertens die misschien ook weggaat en dan heb je Narsingh wel nodig!

30 april 2012 om 00:20

En ajax heeft hem wel nodig? Die hebben sulejmani,Boerrigter, ebecilio, ozbiliz die kunnen allemaal daar spelen bovendien zou dit een goede vervanger zijn voor labyad dan Wijnaldum op 10 en Narsingh rechtsbuiten! Toivonen, pieters en manolev verkopen dus dan heb je ook geld

Zou inderdaad bij beide goed passen, lijkt me een uitstekend talent.
Als ik dan toch zou kiezen als ik hem was zou het Psv zijn, tenzij ajax sulejmani verkoopt

28 april 2012 om 21:27

Laat PSV nou eerst wat meer aan de verdediging doen. Met Zanka hebben ze een prima verdediger en als je dan ook Moisander en Nuytinck weet te strikken (gezamenlijk rond de 9 miljoen) dan is het goed.

Depay een kans gunnen, voorin staat PSV goed, achterin niet.

28 april 2012 om 21:33

Zowel Moisander en Nuytinck wilt PSV niet zijn alle bij precies de zelfde spelers als Zanka een mandekker dus Psv moet naast Zanka een opbouwende verdediger zetten Viergever is een goede kandidaat in mijn oog voor die positie verder gaat het volgend jaar wel goed komen met de verdediging PSV is er druk mee bezig verwacht voor volgend jaar 2 á 3 nieuwe aankopen voor in de achterhoede en Koch aansluiten bij Psv1, Verkoelen wordt verhuurt aan FC Eindhoven.

28 april 2012 om 21:53

Zanka kan ook als RCB staan, terwijl Nuytinck op LB en LCB kan staan. Wat is er mis met links Nuytinck, centrale duo Moisander-zanka ?

28 april 2012 om 21:57

Willems - Zanka - Marcelo - Hutchinson

Niks mis mee.

28 april 2012 om 21:59

Met alle respect: Willems is niet slecht, maar dat is niet het niveau waar PSV momenteel naar streeft.
Hij is in potentie de beste van de Eredivisie samen met Nuytinck, maar we hebben het over nu. Af en toe laten invallen, maar ik vind Narsingh overbodige luxe.

28 april 2012 om 22:06

Nuytinck in potentie de beste van de Eredivisie? laat me niet lachen.
Veels te langzaam, heeft alleen een beetje body, totaal niet nederlandse topclub waardig.

28 april 2012 om 22:15

Niet? Hij is verdedigend goed en daar kan nog veel meer bij en als hij niet Nederlands topclub waardig is vertel mij dan is waarom Ajax, Juventus, Napoli, Wba, etc. interesse in hem hebben?

28 april 2012 om 22:18

Ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat de interesse van juventus napoli en west brom onzis is. Dat van Ajax is denk ik vooral door de media en omdat hij jong is. Hij is noway goed genoeg voor ajax.
Hij kan gewoon simpelweg niet met ruimte in zijn rug voetballen, helaas.

28 april 2012 om 22:34

Laat maar je beschikt over een andere mening over mij en dat mag, discussieren hierover heeft geen zin.

Ik raad je even wel aan om naar Nuytinck te kijken, snelheid mist hij, maar hebben Puyol en Terry die ook dan?
Hij is verdedigend goed, jij beschikt over een andere mening, dat mag. Het heeft geen zin om hier verder op in te gaan.

28 april 2012 om 22:37

Jammer, toch altijd wel leuk om te discussiëren hoor.

Maar die hebben ipv snelheid wel inzicht (puyol & terry)
Terwijl dat niet het geval is bij nuytinck. (volgens mijn optiek dan)

28 april 2012 om 22:42

Ze hebben niet veel snelheid, inzicht wel en kopsterk wat Nuytinck ook is.

29 april 2012 om 04:10

PSV zou juist wel met Willemse moeten spelen. Ze spelen geen Champions League, maar Eredivisie. Daar kun je jonge spelers zich prima laten ontwikkelen, zoals Ajax en Feyenoord vaak genoeg laten zien. Daarnaast moet PSV ook eens naar de portemonnee kijken vind je niet? Anders krijgen ze straks het Feyenoord scenario op de muil.

29 april 2012 om 08:37

Ik zeg alleen dat het geld van PSV beter gebruikt kan worden voor verdedigers ipv Narsingh. Daarbij heeft PSV vorig jaar maar 8 miljoen uit eigen zak uitgegeven (als je de inkomsten van transfers meerekent).

Dit jaar wordt waarschijnlijk Toivonen verkocht of Wijnaldum, prima. Haal met dat geld een fatsoenlijke verdediger.

Verder geef ik je gelijk over Willems, maar wie weet spelen ze volgend jaar CL.

29 april 2012 om 17:52

9 miljoen voor Nuytinck en Moisander zou een ongelofelijk slechte besteding zijn.

Moisander is zo ongelofelijk overschat...

Kom naar Ajax ,Ga je de CL in en je strijd weer mee om het kampioenschap en je kent de club van vroeger alleen deze keer hoop ik op een betere afloop dan

28 april 2012 om 21:29

Zou een hele mooie aanwinst voor Ajax zijn en hij kan daar verder groeien in zijnontwikkeling en hij komt uit amterdam en is daar nog altijd ,dan gaat ook mee hangen in zijn keus .maar je bent welkom Narsigh

28 april 2012 om 21:38

Hij heeft bas dost gesproken zo te horen. Die zegt heeft gezien hoe het met Dost ging. Het is pas rond als je krabbel er staat. Maar voor volgend seizoen is ajax een mooiere club voor narsingh omdat ze in de cl uitkomen.

Als dick advocaat de nieuwe trainer wordt gaat die 4-4-2 spelen en niet 4-3-3. Bij frank de boer komen dan zijn kwaliteiten meer tot zijn recht. Ik snap wel waarom ie dit zegt. Hij wil na het seizoen ff 5 miljoen biedt en dat het rond is. Dan denkt ie echt niet aan psv.

Luciano kom maar naar PSV samen met Matavzs kan dat een mooi koppel worden. Alle Ajaxieden zijden dat hij nooit naar PSV zou komen omdat hij een Amsterdammer is, maar ik denk dat hij wel komt. Marcel Brands gaf laatst nog aan een of 2 versterkingen op de flanken te willen hebben Beerens en Narsing dat zou geweldig zijn.

28 april 2012 om 22:50

Deze jongen houdt gewoon zijn opties open om straks niet door supporters gek gemaakt te kunnen worden. Als hij graag naar PSV wilt dan wens ik hem veel plezier. Ik hoop dat Ajax niet meegaat in hoge bedragen. Ik heb ernstige twijfels of hij wel door kan gaan groeien.

29 april 2012 om 08:38

Ja, Brands heeft vast wel gezegd dat hij nieuwe spelers wil kopen, ipv de jeugd door te laten stromen........

Beerens zou een goede aankoop blijven. Ik vind het nog steeds raar dat alleen AZ interesse in hem had. Uitstekende flankspeler.
Narsingh moet het maar bedenken. Geen van beide clubs heeft hem echt nodig, hoewel hij beide clubs een kwaliteitsinjectie zou geven.

29 april 2012 om 10:33

De jeugd van PSV gaat erg goed er komen voor volgend jaar spelers als Depay,koch en Ritmzemaaier naar het eerste en Locadia,zoet en Verkoelen worden weer verhuurd verder zijn er spelers als Bazoer,bentacourt,brenet Bakkali dus de jeugd gaat erg veel kansen krijgen. Ik denk dat een speler als Narsing eigenlijk een must is voor PSV hij kan Matavzs erg goed bedienen en aan de linker kant een speler als Beerens dat zou geweldig zijn.

Hij zou beter naar PSV kunnen gaan. Daar hebben ze niet echt iemand.
Mertens ene kant, Matavz in de spits en Narsingh andere kant.
Toivonen kan weg en dus Wijnaldem op 10.

Ajax heeft Boerrichter en Suljeymani al op de flanken

28 april 2012 om 22:51

Wijnaldum is geen 10 maar iemand voor rechtsbuiten daarnaast hebben ze ook een Lens nog die daar regelmatig staat.

Ik denk dat wanneer Narsingh zou kunnen kiezen hij toch voor Ajax kiest, die jongen woont nog in Amsterdam en komt van de opleiding bij Ajax en wil daar echt wel slagen. Die zal niet voor Psv kiezen wanneer hij de keuze hebt.

Ik denk nog steeds dat hij gewoon na het seizoen naar Ajax vertrekt.

28 april 2012 om 23:21

Lens is geen echte rechtsbuiten. Narsingh wel. Bij Ajax zou hij ook wel kunnen slagen, natuurlijk maar dan moet Suljeimani wel weg want anders heb je er 2???

29 april 2012 om 00:13

De laatste tijd staat lens nooit meer rechtsbuiten

Ik verwacht gwn dat Narsingh naar Ajax gaat, ik denk dat dit vooral te maken heeft dat Ajax zijn jeugdliefde is en dat Ajax volgend jaar naar alle waarschijnlijkheid champions league gaat spelen wat daardoor denk ik de doorslag geeft

29 april 2012 om 10:04

Het word psv , hij heeft gesprek gehad al met Brands en psv heeft 4.2 geboden en psv bied 15% bij door verkoop aan Heerenveen .
Ajax is aanzet nu .
En als je gisteren naar de samenvatting hebt gekeken dan heb je kunnen zien dat hij bij psv beter uit is , hij moet het puur op snelheid doen en de ruimtes zijn klein als je bij ajax speelt

Ben echt benieuwd hoe Narsingh het gaat doen bij een topploeg, ik vind hem namelijk echt een goede speler voor een counter ploeg. Bij Ajax of PSV zal hij vaak de dominerende partij zijn dus is dat een heel andere speelstijl.

28 april 2012 om 21:32

Mee eens, het is een jongen die het voor een deel van zijn snelheid moet hebben, ben inderdaad benieuwd hoe hij het doet zonder snelheid, alhoewel hij nog steeds een goede voorzet heeft, wat wel belangrijk is.

Hij lijkt mij voor beide Sigthortsson en Matavz een geschikte buitenspeler.

28 april 2012 om 21:40

Op 5 meter kan hij toch ook genoeg snelheid ontwikkelen.
Dus ik verwacht niet zo veel aanpassingsproblemen.
Net zoals overmars die kon dat ook makkelijk.

Past goed bij Psv, PSV is ook een van de grootste counterploegen van Nederland.

Ajax zou hij ook prima passen, hij kan nog veel leren. HIj begint ook steeds beter in de kleine ruimtes te worden!

28 april 2012 om 21:37

Ik hoop dat psv naast Narsingh nog een stuk of 4 aanvallers koopt... vooral niet letten op de verdediging inderdaad.

28 april 2012 om 21:40

PSV heeft een buitenspeler nodig die assists geeft op Matavz.

28 april 2012 om 21:44

Matavz is ook niet de juiste speler voor Psv, ze konden beter een talent kopen en Lens als diepe spits gebruiken past beter bij het spelletje wat PSV wilt spelen. Tegenstander laten komen en ook de verdedigingsfouten afstraffen.

En dan echt beter een talent van een spits kopen die minuten pakt en dan daarna vaste 1e spits kon worden.

28 april 2012 om 21:46

Dat psv een buitenspeler nodig heeft om matavz van assists te voorzien is helemaaal niet relevant als je verdediging een gatenkaas is...

28 april 2012 om 21:51

Ze hebben Zanka al gehaald, ze moeten alleen nog een rechtsback komen.
En als v Bommel voor de verdediging gaat spelen staat het al gelijk een stuk steviger.

28 april 2012 om 23:57

Van Bommel komt gewoon naar PSV hoor.

29 april 2012 om 09:44

Ik hoop met recht dat hij het net zo goed zal doen als Cocu in zijn speler-tijd. Dan kunnen jullie strijden voor een voorronde CL plek komend seizoen.

Sulejmani is een prutser eerste klas, zou me niets verbazen als die er volgend jaar niet meer staat.
Alsof Narsingh serieus nadenkt over Psv, een club die waarschijnlijk geen cl haalt, geen sfeer heeft, saaie supporters, matige selectie en veel minder salaris. Daarbij is het ook nog eens een Amsterdammer.

28 april 2012 om 21:51

Matige selectie? Ik hoor heel het seizoen alleen maar lui zeggen dat het schandalig is dat PSV niet kampioen wordt met deze selectie.
En veel minder salaris? Denk je dat hij meer dan 1 miljoen per jaar kan gaan verdienen in Amsterdam?

28 april 2012 om 22:03

Hij gaat daar sowieso meer verdienen, de selectie van Psv is inderdaad matig. Je bent gewoon verblind door de prijskaartjes van die jongens. Mertens, leuk tegen de kleintjes. Matavzs matig en niet in het team passend, Wijnaldinho een enorme miskoop, Derijck slecht, zoals de hele verdediging. Strootman zwaar overschat, heeft al een halfjaar geen goede wedstrijd gespeeld. Toivonen , aardig seizoen maar ook geen speler die je naar een hoger niveau brengt.

Zo kunnen we doorgaan, tis gewoon een waardeloos team dat door de hoge prijskaartjes een verkeerd zelfbeeld heeft gekregen. Het enige voordeel voor ze is dat Pieters en Toivonen volgend jaar weg zijn.

De grap is ook nog eens dat deze voor 30 !!! miljoen euro zijn gekocht. Kopen was altijd het sterke punt van psv, jeugd stelt niets voor. Het grappige is , dat wanneer het niet meer gaat met kopen , het weer een provincieclubje gaat worden.

28 april 2012 om 22:17

Toch vreemd dat de scouts van Europese topclubs er anders over denken. Maar die zullen wel niet zo'n superieur inzicht hebben als jij!

Want volgens mij is er toch door menig topclub interresse getoond in Strootman en Mertens.
Is er al een paar keer meer dan 10 miljoen geboden voor Toivonen(o.a. door Chelsea).
Heeft Newcastle nog altijd zeer veel interresse in Pieters, toch ook een club die bekend staat om z'n uitstekende aankoopbeleid.
Wijnaldum is in mijn ogen ook geen topaankoop geweest, maar zit is nog maar z'n eerste seizoen bij Psv.
Matavz is in mijn ogen zeker niet slecht, vandaar ook dat Napoli hem nog steeds wilt hebben. Zijn toch erg goed in aanvallende spelers scouten.
Derijck is back-up, dus geen basis spelers. Zo kan je bij iedere club een verdediger bedenken die er niets van bakt. Bij Ajax bijvoorbeeld Ooijer of Bruno silva.

28 april 2012 om 22:25

Dan vraag ik me dus af, hoeveel keer is er daadwerkelijk een bod geplaatst bij Psv? Hoevaak heeft Psv de laatste jaren dan daadwerkelijk een speler verkocht aan een topclub?

Allemaal leuk en aardig , die scouts waar jij van afweet, ik durf er namelijk veel geld op te zetten dat ze allemaal niet bij een topclub komen en allemaal te kort komen.

Eerst zien dan geloven dus

28 april 2012 om 22:54

Volgens mij hebben we het nu over de huidige selectie, dus het gebrek aan spelers die de afgelopen jaren naar topclubs zijn vertrokken is niet echt van toepassing.
En hoe vaak er een bod is geplaatst op Toivonen(neem aan dat je op hem doelt) is volgens mij(als mijn geheugen mijn niet in de steek laat) 3 keer. 13 miljoen door Wba(geen topclub) en 2 keer een bod van 11+ door Liverpool.

De eerst zien dan geloven gaat alweer op voor alle spelers uit de eredivisie. Je zou dan net zo goed kunnen zeggen dat geen enkele speler uit de eredivisie ooit bij een topclub komt, want "eerst zien, dan geloven".
Maar prima, ik wil er best nu 100 euro om wedden dat binnen nu en 3 jaar een van de aankopen bij een topclub speelt!
En dat zijn dan: Man U, Man City, Chelsea, Arsenal, Real, Barca, Juve, AC Milan, Inter en Bayern?

28 april 2012 om 22:05

volkomen mee eens begrijp nog steeds niet waarom ajaks daar 16 miljoen voor
betaald
en cabral ben jij 8 april in de kuip geweest nou dat was geen saaie boel daar oor

28 april 2012 om 22:10

Liever een Cabral die niets kost en een jeugdspeler is van de club ( van de eigen kweek ja, dat ken jij niet he) dan 5 miljoen betalen voor een mislukte rechtsvoor. Psv, zielloos clubje, geen sfeer, geen publiek en geen uitstraling. Koopt zich nu het verval in en is over een paar jaar een provincieclubje ala Heerenveen, zoals het hoort.

28 april 2012 om 22:17

aub niet weer een feyenoorder naar psv
diw wijnaldum was voor 100 euro nog te duur

28 april 2012 om 22:18

vadaar wij ook 21 titels hebben he

28 april 2012 om 22:26

PSV B1 - Feyenoord B1 2-1 hoe voelt die aankomen! voel het! Verder heeft PSV een meer dan uitstekende jeugdopleiding die allemaal later van toevoegende waarde worden; Depay groot NL talent gaat de wereldtop halen,locadia speelt met alle jeugd-elftallen van Oranje gaat een betere speler worden dan Matavzs,mokhart is verhuurd aan FC Eindhoven is een van de redenen waarom FCE zo hoog staat,zoet het succes van RKC is groot aan hem te danken is daar een van de sterkhouder,bakkali wordt gezien als het 'aller grootste talent van PSV ooit' dan moet je heel wat kunnen en kon overigens naar MAN City, Ritmzemaaier heeft een geweldige traptechniek dit wordt later een verbeterde Janssen,koch is een beest in de verdediging stopt iedereen in zijn broekzak,verkoelen zoekt alles voetbalend uit wordt volgend jaar verhuurd aan FC Eindhoven, Brenet gaat later het Nl-elftal halen heeft al 15 assist(voor een rechtsback) en staat verdedigend zijn man en Cabral als jij daar blij mee bent in de selectie?

28 april 2012 om 22:34

komend seizoen word bakkalie toegevoegd bij de 1e van psv
samen met locadia psv is er zich van bewust wat reker heefd gedaan funest was voor psv op financieel beleid en dat word door sanders goed opgelost
en so whot als wij geen voorronde cl halen jammer dan
maar psv op de goede weg wij betalen geen abnormale salarissen meer aan spelers en als narsing dan toch naar ajax gaat we hebben hem in drie deuls een poepi laten ruiken ik geloof dat het 13-3 was voor psv
graag of niet het moet voor een voetballer een eer zijn om voor psv te spelen
PSV Forever IN MY Heart

28 april 2012 om 22:35

Jeugdteams zeggen natuurlijk niets, het gaat om de doorstroom en daadwerkelijk van waarde zijn in het eerste elftal. Behalve de typische Psv jongen Labyjat (heeft de echte Psv mentaliteit en weet niet hoe snel die weg moet) kan ik niemand noemen.

28 april 2012 om 22:41

man wat zit je dom te praten bij feyenoord spelen toch ook alleen maar
spelers uit de jeugd omdat jullie geen rooie cent hebben om spelers te kopen
dank zij dat geweldige beleid van feyenoord de afgelopen jaren en jullie strijden toch ook om cl tewijl feyenoord niets te zoeken heefd in de cl
omdat jullie de voorronde niet doorkomen

28 april 2012 om 22:46

Ahaha ga je serieus dat gemaakte carnaval sfeertje tijdens de beker finale sfeer noemen?
Boeruh, boeruh en waar is dat feestje 90 minuten lang zingen noem ik geen sfeer.
En jullie ploegje is ook overschat.
Strootman half jaar leuk gedaan, Mertens niet meer gezien, Wijnaldum wordt zwaar overschat, Matavz speelt niet in het juiste systeem.
Dat PSV een zielloos clubje is gewoon waar.
Anders zou Labyad wel bijtekenen en jullie geld opleveren.

En dat jullie 21 titels hebben komt door het kopen.
Vele successen van jullie zijn gekocht.
Die enige Ec-1 titel van jullie werd gewonnen met een team vol ex-ajacieden.

28 april 2012 om 22:52

Als ik de ranglijst goed bekijk, heeft Feyenoord meer punten dan Psv,oftewel is het betere team. Volgens mij was Feyenoord ook twee keer de betere tegen Psv.
Daarnaast heeft Feyenoord idd een klote periode achter de rug door slecht beleid, gelukkig heeft Feyenoord altijd een goede jeugd gehad, die ze er weer bovenop kan brengen. Psv heeft nu net zo;n dramatisch beleid en heeft geen jeugd om op terug te vallen, oftewel grappige tijden voor de rest van Nederland komen eraan.

Ik vraag me af, kan een sfeerloos clubje zonder hart en ziel nog sfeerlozer worden in de komende troosteloze jaartjes? Die vraag zal binnen enkele jaartjes beantwoord kunnen worden.

28 april 2012 om 22:52

Als je de onderlinge wedstrijden tussen PSV en Feyenoord hebt gezien heeft Feyenoord meer te zoeken in de voorronde Champions League dan Psv. Feyenoord heeft ieder geval een wat gebalanceerder elftal dan Psv. Daarnaast heeft Feyenoord met zijn jeugdspelers een veel grotere inbreng voor het Nederlandse voetbal.

28 april 2012 om 22:54

die voelden zich beter thuis bij psv als bij ajaks
de grote spelers op de aarde hebben bij psv gespeeld
en daar kan die nummer 14 van jullie nog een puntje aanzuigen
romario ronaldo kezman van nistelrooi nilis gomez robben cocu van bommel moet ik nog ff doorgaan???

28 april 2012 om 22:57

welke plaats staat feyenoord op de europese ranglijst
denk jij werkelijk dat die jochies tegen de clubs opkunnen in de voorronde cl
als guidettie weg is en bakkal zakt het als een plum pudding in elkaar

28 april 2012 om 22:59

wij zijn niet in categorie 1 beland

28 april 2012 om 23:01

@cabral.
Je ziet de fans al bang worden dat we oude tijden gaan herleven met Ajax en Feyenoord die de Eredivisie domineren en de CL in gaan.
Daarom dat koopgedrag en de frustraties van de ''fans''.
Ze zien ook dat jeugd in het eerste loont en dat Ajax en Feyenoord succes hebben met het pad die beide zijn ingeslagen.
Daarom die haat.

28 april 2012 om 23:07

Ahahaha Cruijff was 1 van de beste zo niet de beste van zijn tijd.
Ibra, Vdv, Sneijder, Nigel, Chivu, Stekelenburg spelen allen zeker bij clubs die niks te zeggen hebben en geen wereldtop zijn.
En Ajax van '95 was de wereldtop.
Mvb, Bergkamp,rijkaard etc.
Moet ik doorgaan?
Enigste verschil...
Meeste wereldtop bij ons zijn eigen opleiding.
Bij jullie ook zeker?

28 april 2012 om 23:10

haahah die cabraldebest. PSV overtreft feyenoord op alle fronten, wie niet trouwens Zullen we het even over feyenoord hebben? Investeringsfondsen voor kevin Hofland en tim de Cler hahaha.

En over sfeer, welke club heeft er facking microfoons op het veld staan om 'sfeer' te creeeren. En zingen hebben ze al helemaal nooit gedaan bij feyenoord. Ook niet gek ook, de grootste homoclub van nederland

ga maar weer lekker hand in hand staan met die nichtenmaatjes van je

Hand in hand kameradern, hand in hand voor weer geen prijs.

28 april 2012 om 23:15

en Ajaxcitizen nog zon kleuter op de site lekker man. Ja knap he die jeugdopleiding als je zelf overal alle talenten wegkoopt. Petje af man. Ajax kan geen spelers kopen, sulejmani en cvitanich daar hebben wij alle spelers voor in de zomer van gehaald. En dan nog Sno, Wielaert, Atouba, Urzaiz etc etc.
En dan nog mertens afkraken, 19 goals 11 assists. Dat heeft niemand bijna ajax. Fkenneth vermeer is jullie topscorer.

Als ajax morgen kampioen wordt zijn er ipv 2 miljoen opeens 8 acht miljoen ajax fans. Dat neppe van ajax trekt mensen aan - fakeclub .

Oja ik zie je ook al in de kont kruipen van die feyenoorder. Blijkbaar geen idee dat dat een rivaal is?
noem jezelf geen ajax fan: dwaas.

28 april 2012 om 23:18

Oftewel jij bent voor Psv omdat je prijzen kunt winnen?
Dat noemt men successupporters ofwel nep supporters, zeker over de paar jaar wanneer Psv weer een subtoppertje is opeens voor Ajax he?

Ik identificeer me met een club vanwege de clubcultuur en de eigen jeugd, sfeer en mooi voetbal. Dingen die Psv allemaal niet heeft, geen clubcultuur (of je moet koopclub daaronder verstaan) geen eigen jeugd, geen sfeer en geen mooi voetbal ( al ongeveer 25 jaar niet) .

28 april 2012 om 23:22

Markie mark, je snapt het hele principe niet, gezien je tweede post. Er zijn maar twee echte clubs in Nederland, die een echte bijdrage hebben gehad aan de vorming van het Nederlandse voetballerij. Daarnaast kunnen echte voetbalfans een echte clubcultuur ook waarderen. Helaas heeft Psv dat niet maar daar hoef je niet zo boos om te worden. Als Psv over een paar jaartjes failliet is, kun je wel voor een echte club worden hoor

28 april 2012 om 23:24

markzor
Ga lekker huillie huillie.
Al die psv-ers huilen als anderen over die 30 miljoen lopen te zeuren, maar zelf doorgaan over Sulejmani.
En wie is er hier de kleuter als jij hand in hand weer geen prijs loopt te typen?
Dat zegt veel over jullie.
Daar gaat het alleen bij jullie clubje om.

Ik ben en blijf Ajacied, in goede tijden en slechte.
Wat kan ik eraan doen dat Ajax meer gezinnen en minder fanatieke fans in het stadion zet?
Dat er succes supporters zijn mag jij niet eens over klagen.
Jouw club is 1 en al gloryhunters.
Geen sfeer, alleen als het goed gaat.
Mertens meeste goals tegen de kleintjes.

En wij betalen die clubs voor hun talenten.
Dat jullie een jongetje van 13 dwingen om in Eindhoven te wonen bij een gastgezin om bij de club te blijven is niet onze schuld.
Wij bieden hem dan lekker betere voorwaarden.

En hoe bedoel je in de kont kruipen van Cabral als hij gewoon feiten op tafel legt en ik vind dat hij gelijk heeft?
Ben het bijna nooit eens met een Feyenoorder, maar hij zegt niks meer als de waarheid over jouw koopclubje.

29 april 2012 om 02:51

Hahahahahhahahahahaha sorry maar dit slaat echt alles maar dan ook alles, Ik ben het echt nergens mee eens van a tot z sla je onzin uit. Het enige waar ik me in kan vinden is je mening over bakalli dat is inderdaad een wereld talent, Grote heren als platini zeggen niet zomaar op jeugd toernooien dat hij een hele grote kan worden.

Ritzemaier geweldige traptechniek & word volgens jou een verbeterde versie van janssen? Van daar dat hij zoveel minuten heeft meegepakt dit seizoen.

Koch is een beest in de verdediging en heeft iedereen in zijn broekzak? Dit slaat ook totaal nergens op PSV is namelijk dit seizoen door het ijs gezakt en verdronken in het water met name door de verdediging, Dus als koch een beest in de verdediging is waarom heeft hij niet vaker gespeelt dan? Als hij zo goed is moet hij dramatische spelers als Marcelo Bouma & Derijck gewoon uit de basis kunnen spelen toch? Minimaal 1 van die 3 ?

Ik heb laatst een stuk gelezen dat alleen de talenten die het waarschijnlijk nooit gaan redden aan eindhoven worden uitgeleent (in de vi) maar als jij dat als een goed teken ziet moet jij weten.

Brenet gaat later het nederlands elftal halen mooi mag ik je glazen bol een keer lenen? Aangezien jij hier meer dan 10 conclusie's trekt over ''talentjes'' die nog werkelijk niks maar dan ook niks hebben laten zien, De meeste spelers die je noemt hebben amper 30 min eredivisie ervaring.

Locadia is technish ook heel matig hij scoort wel aan de lopende band & hij gaat het eerste waarschijnlijk wel halen maar om nou te zeggen dat hij beter dan matavz word is wel een beetje voorbarig niet?

Depay die volgens jou de absolute wereldtop gaat halen kan je ook nog over twisten, Normaal speelden 18/19 jarige spelers die werden gezien als potentiele wereldtoppers in de eredivisie bijna elke wedstrijd, Maar bij psv zijn ze wel erg zuinig op hun ''''talenten'''' dus die wereldtop wat jij voorspelt zal er waarschijnlijk nooit van komen.

Bang beleid spelers altijd maar 3 minuten geven om inte vallen.

Kopen kopen koopavond.

Alles wat Cabraldebest zegt is gewoon de waarheid sorry.

29 april 2012 om 03:03

Weetje wat het allerergste is van al die spelers die je opnoemt? Geen 1 komt uit de eigen opleiding dus je kan wel blij roepen over spelers die bij jullie hebben gespeelt maar dat bevestigt alleen maar meer wat voor provincie koopclub psv is, Ronaldo & Romario waren overigens ook als de kippen verdwenen toen er ergens anders een grotere en mooiere club langs kwam, Zelfde geld overigens voor Labyad.

Van Bommel & Kezman onder grote spelers scharen? Dan kan ik er wel een stuk of 10000 opnoemen die bij ajax hebben gespeelt. Kezman is overal gefaald behalve bij Psv.

Als dat volgens jou grote spelers zijn kan ik er een stuk of 1000 opnoemen.

Ibrahimovic Cruijff Vanbasten Kluivert Vermaelen Overmars Vandervaart Sneijder Frank&ronalddeboer Seedorf Davids Suarez Bergkamp Bogarde Vandersar Nigeldejong Huntelaar Pierkeizer Koeman Jarilitmanen Laudrup Lobont Pienaar Oliseh Rijkaard Stam Sjaakswart.

Ik vergeet er voor de lol nog een stuk of 50

28 april 2012 om 23:22

Idd , ze moeten Jerson Cabral halen

PSV heeft in principe de beste selectie van Nederland maar een hecht team is het verreweg..
Volgend jaar met v.bommel en Zanka zal de schaal naar Eindhoven komen denk ik....

28 april 2012 om 23:24

Je formuleert het verkeerd, Psv heeft by far de meest overschatte selectie van Nederland in de afgelopen jaren, open je oogjes maar snel anders worden het nog sneuere jaartjes voor je.

28 april 2012 om 23:41

Ik denk dat je je Ajax bril even weg moet doen !

Ajax presenteert weliswaar goed maar de spel is ronduit schandalig.
Het is dat PSV of AZ er optimaal van gebruik maakten na de winterstop maar dit Ajax zal volgend echt geen kampioen worden.
Er lopen simpelweg te veel middelmaat als Blind(?),enoh(?) en Imbecellio(?) .

28 april 2012 om 23:50

Strootman (?) Wijnaldum (?) Pieter (?) Toivonen (?) Matavzs (?) Hutchinson Marcelo (?) Bouma (?) Labyjat (?) is toch ook allemaal middelmaat.
Misscien overdrijf ik, Mertens en Toivonen hebben het tegen de mindere goden ook wel aardig gedaan. Iedere niet -psver ziet dat de rest voor veel te veel is gekocht.

Ik had ook hoop dat Strootman de nieuwe man op het middenveld zou worden, vindt het oprecht jammer dat die al een half jaar enorm slecht is en zie hem geen progressie maken.

Hoop dat Psv de jeugd die ze kopen (willems) volgend jaar de kans geven , aangezien dat echt een grote wordt en Pieters misschien wel de slechste Oranje basisspeler allertijden is.

Daarnaast zijn Enoh Blind en Imbeciel gewoon wisselspelers, moet je eens voorstellen wanneer Psv zoveel blessureleed had gehad, die hebben geen eigen jeugd en midden in het seizoen kun je niets kopen he.

29 april 2012 om 00:27

Jong de goede lichting van PSV is beter als die van Feyenoord en gelijk aan die van Ajax! met Ritzemaaier,locadia,depay,bentacourt,zoet,brenet,k... en Bakkali hebben wij topspelers in huis terwijl zij bij jullie al weggaan voordat ze een contract hebben kunnen wij toch niks aan doen dat ze weinig vertrouwen hebben in Feyenoord!

29 april 2012 om 02:02

Haha Xavi, je naamgenoot zou zich schamen als hij zou leze wat een onzin jij met zijn naam schrijft. Speelt Ajax slecht ja? Ik zou zeggen kijk eens een hele wedstrijd van Psv, want dat lijkt niet eens op voetbal. Een ongeïnspireerd zooitje os het bij jullie club en het zal alleen nog maar verder afglijden met deze directie. Succes met supporteren de komende jaren want het gaat heel zwaar voor je worden zo zonder prijzen. En als we het hebben over middelmaat bij Ajax zou ik maar niet beginnen over die verdediging van jullie. Bouma, Marcelo, Manolev, Engelaar, Matavz, Derijck tis werkelijk om te huilen

Narsingh is meer nodig bij Ajax dan Psv, ook hebben ze veel meer middelen in Amsterdam dan in Eindhoven. Hij is Amsterdammer komt uit de jeugd opleiding Ajax heeft veel meer geld en bij Ajax is hij ook verzekert van een basisplaats.

28 april 2012 om 21:38

Welke middelen hebben ze precies in Amsterdam die ze niet bij PSV hebben?

28 april 2012 om 21:42

Ze hebben bij Ajax meer geld (mede doordat ze waarschijnlijk weer Champions League spelen) en daarbij kunnen ze hem aanbieden met oud-topvoetballers als Overmars en Bergkamp te trainen.

28 april 2012 om 21:42

Een goede verdediging. ;

Nee ik ben ook benieuwd wat ajax veel meer heeft dan psv.

28 april 2012 om 21:48

Bij PSV kan hij met Cocu trainen. Dat is echt geen rede om voor een club te kiezen hoor.
En ik denk dat het qua salaris niet heel veel uit zal maken hoor.

28 april 2012 om 21:52

Geld, sfeer, historie, uitstraling, geboortestad , Cl , beter elftal.

Oja en tegenwoordig ook nog eens echt publiek, iets dat psv niet heeft.

28 april 2012 om 22:07

Geld? dat weet ik niet zo hoor PSV en Ajax zijn beide gezonde club's verder als PSV de CL haalt(wat ik verwacht) is dat alleen maar extra geld. Sfeer? toen het bij Ajax slecht ging was er toen sfeer waar was het kun je me dat vertellen. Historie? wat bedoel je daarmee 7x in 10 jaar kampioen dat is toch echt wel een grote historie of niet dan?. Uitstraling? waar was de uitstraling toen Ajax slecht speelde?. Geboortestad dat heeft er ook niks mee te maken hij is weggestuurd bij Ajax denk je dat hij dat zomaar vergeet zijn droom lag toen in puinen dat vergeet zo'n jongen niet. CL? ja hij is dan verzekerd van CL maar hoeveel kans heeft hij dat Ajax dan weer in EL speelt erg veel terwijl PSV in pot B eindigt en tegen mindere ploegen speelt en eerder door kan gaan naar de laatste 16 van de CL. Beter elftal? ik weet het niet hoor op de verdediging na vind ik het elftal van PSV erg goed en met spelers zoal's Bommel,zanka,jung en Beerens zal het volgend jaar goed komen, eenieder geval een sterker elftal dan Ajax of Twente verder kijkt hij ook gewoon naar de spits die PSV heeft en hij weet zelf ook dat Matavzs een soort gelijke speler is als Dost maar dan is Matavzs nog beter en dat kan bij zijn spel erg goed meewerken. Ik zal niet weten waarom hij eerder voor Ajax dan voor PSV zal kiezen.

28 april 2012 om 22:20

Ajax is zoveel jaar geen kampioen geworden en daar zat het standaard vol, dat lukt psv niet. Tegenwoordig heeft Ajax een goed publiek, in voor en tegenspoed , nog niet zo goed als Feyenoord btw. DIt terwijl Psv het stilste en negatiefste publiek heeft de laatste jaren.

Psv is ook niet zo'n gezonde club hoor, 30 miljoen uitgeven terwijl je het zelf niet in de kas hebt zitten om er van uit te gaan dat je kampioen wordt of de spelers met dikke winst kunt verkopen ( wat beide niet lukt) lijkt me ook niet echt goed beleid.

Bommel Zanka Jung? De laatste twee zullen waarschijnlijk weer nieuwe Macelo'tjes of Manolevjes zijn gezien het scoutingswerk van Psv en Bommel is echt al heel aardig over de top heen, heb je niets meer aan.
De selectie van Psv is nu gewoon zwaar overschat, setje middelmatige voetballers die voor Veel te veel zijn ingekocht. Jullie Psvers denken helaas door de prijskaartjes dat het fantastische spelers zijn, gefopt is het enige wat ik daarover kan zeggen.

Salaris is bij Ajax veel beter, zelfs blind verdient bijna een miljoen .
Amsterdam is daarnaast ook nog eens een veel leukere stad en zijn geboortestad.

Daarnaast weet je wanneer je bij Ajax speelt , er een veel beter / grotere club je eerder weghaalt dan wanneer je bij Psv speelt. Kijk de clubs maar naar waar Ajax de spelers aan verkoopt en waar Psv ze aan verkoopt.

Oftewel, bij een club met een enorm verleden en waar de toekomst rooskleurig is of een club in verval?

28 april 2012 om 22:24

blind is voor een pakeje boter nog te duur man

28 april 2012 om 22:39

@real psv ars #77
"geboortestad dat heeft er ook niks mee te maken hij is weggestuurd bij Ajax denk je dat hij dat zomaar vergeet zijn droom lag toen in puinen dat vergeet zo'n jongen niet. "

In een interview in de Telegraaf van woensdag 1 februari 2012 geeft Narsingh aan dat Ajax zijn voorkeur geniet.
Zijn woorden letterlijk gequoted:
"„ajax is een club waar ik graag voor wil uitkomen.” De vleugelaanvaller, dit seizoen al goed voor vijf treffers en twaalf assists, heeft in elk geval geen hard feelings naar Ajax. „Ik ben in de E’tjes weggestuurd, maar daar was ik het eigenlijk wel mee eens. Ik blonk niet echt uit, heb me pas veel later goed ontwikkeld.” "

en

"„ajax heeft een streepje voor. Ik ben toch een Amsterdammer en hoop dat Ajax bij me terugkomt. Maar PSV of FC Twente zou ook heel mooi zijn. Het zou een droom zijn om met samen met mijn ploeggenoot Oussama Assaidi naar Ajax te gaan.”"

Dus je speculeert er een eind op los zonder je goed te informeren.

En je begint met beter efltal maar dit seizoen had PSV ook een betere selectie dan Ajax en toch staan ze onder Ajax die continu last had van blessures. Bovendien noem je nu namen op van spelers die nog niet eens bij PSV onder contract staan en van wie je nog niet eens weet wat die gaan brengen:
- heeft Van Bommel al bij PSV getekend?
- Beerens? Die speelt volgens mij nog bij Az.
- Zanka is nog maar afwachten wat die gaat brengen want vorig seizoen waren er ook genoeg blij met Derijck.
- Jung? Wie is dat?

Dat jij niet weet dat hij als Amsterdammer alsnog een lichte voorkeur heeft voor Ajax kan maar er zijn in mijn ogen op dit moment genoeg redenen om voor Ajax te kiezen in plaats voor Psv:
1. Narsingh kent de club al
2. Het is duidelijk hoe Ajax wil spelen
3. Narsingh is bekend met de voetbalvisie van Ajax
4. Van Ajax is het al bekend wie er voor de groep staat
5. Hij krijgt persoonlijke trainingen van een oud-buitenspeler genaamd Overmars

28 april 2012 om 22:53

Bij PSV is het ook gewoon vol hoor weet niet hoe je daarbij komt? PSV gaat niet voor niets 8.000 extra zit plaatsen plaatsen als het nooit vol is dat is dan gewoon geldverspilling, stil en negatief? bij het kampioenschap van Ajax tegen Twente was het stadion nog niet eens 100% vol dus wat praat je jong. PSV is een uitermate gezonde club zijn niet voor niets naar categorie 3 gegaan net zoal's Ajax en Twente hoe kom je erbij dat PSV het geld niet in de kas had? ging PSV dan begroten op CL? dacht dat ze daar van af wouden! doe je huiswerk voordat je wat zegt! Verder gaan er zeker speler met winst verkocht worden! Matavzs,lens,mertens,strootman,wijnaldum,toivonen en Pieters worden allemaal begeerd door clubs met veel geld. Ik vind het een schande dat je Jung en Zanka vergelijkt met Marcelo en Manolev, Zanka wordt begeerd door grote topclub's Arsenal, Man C en Ac milaan en ook nog eens aanvoerder is van FC Kopenhagen en Deens international terwijl Jung in 2. Bundesliga de beste verdediger is en het altijd goed doet. Bommel is misschien over de top heen maar is gewoon een van de sterkhouders van AC Milaan hij kan zeker nog 2 jaar lang mee terwijl Kuijt nog maar afwachten wordt of hij het niveau van Feyenoord nog aan kan!
Middelmatige spelers? Mertens,matavzs,strootman en Tyton zouden bij Feyenoord allemaal in de basis staan! Als een speler als Blind 1 miljoen verdient bij Ajax juich ik dat alleen maar toe joh daar geniet ik gewoon van veelte veel betalen voor slechte spelers ga zo door! verder verdient Blind nooit 1 miljoen haha hoe kom je erbij V/D Wiel verdient 1,2 en Elhamdaui 1,8 miljoen dat zijn de 2 best betaalde spelers van Ajax dus kwa salaris is er geen verschil. Waarom wou MAN UTD dan Stekelenburg niet? Afellay naar Barca vergeten? Ruud naar MAN Utd, Kezman naar Chelsea? Hier spreekt gewoon iemand met weinig voetbal verstand het maakt niet uit waar je speelt, als je maar presteert dan komen de club's wel! PSV in verval? weet het zeker van niet geen begroting CL meer salaris houding max 1mil, goede jeugd lichting, beste trainingscomplex Nl,uitbreiding stadion etc etc etc.

28 april 2012 om 23:13

Kezman , Chelsea was nog geen echte topclub en is er zwaar gefaald.
Affelay is gewoon gehaald om door te kunnen verkopen, gaat echt geen basisplaats veroveren, tribuneklantje
Van Nistelrooy , hoelang geleden was dat?

Hier heb je dus de enige drie voorbeelden de laatste 15 jaar en daarvan zijn er twee geen basisspeler. Goed gezien man!

Manolev en Marcelo werden ook als grote spelers binnengehaald, net zoals die twee prutsers die jullie nu halen ja. Lig dubbel om de opmerking dat Milan Zanka zou willen hebben, alsof die liever naar een groot duf dorp voor veel minder salaris ipv naar milaan wil.
Bommel wordt de nieuwe Bouma, een echt toppertje ja!

Verder, als je niet ziet of hoort dat het Psv publiek en suf, sfeerloos en inspiratieloos naast enorm negatief is , dan ben je blind of doof. (sneu voor je )

Ik zeg niet dat het stoer is dat Ajax zoveel geld betaald, het alleen gewoon een feit dat Ajax meer betaald.

Verder is Psv niet gezond, ze maken al jarenlang gewoon lekker veel nettoverlies en hebben daarnaast nu ook nog eens voor 30 miljoen fantastische aankopen gedaan.

De doorstroom van jeugd is daarnaast dramatisch en als er dan eens in de 5 jaar eentje doorbreekt, wil die m gelijk nokken.

Tyton is een fantastische keeper maar Feyenoord prefereert een Nederlandse jongen uit de eigen jeugd, Mertens is beter als bv schaken ( mag ook wel voor 7 miljoen) en de rest is overschat. Strootman is een prutser die het alleen tegen kleintjes kan en mag de schoenen van Clasie niet poetsen.

Uitbreiding zou jammer zijn, heb je de komende jaren nog meer lege plekken.
Calimero clubje

28 april 2012 om 23:24

Of een club waar het altijd negatief is en waar elke detail uitlekt ?
Doe maar de rustige Eindhoven en ik denk Narsingh ook !
Laat de Mounirs van deze wereld maar naar Amsterdam hahah !

28 april 2012 om 23:49

Dzsudzsak is vorig jaar voor meer dan 15 miljoen verkocht.
En Marcelo voetbal de tweede seizoenshelft gewoon heel aardig.
En Zanka is niet voor niks op zijn 21ste al aanvoerder van Kopenhagen.
Bovendien PSV heeft ook een jonge keep er Zoet, die is er alleen nog niet helemaal klaar voor maar die staat ongetwijfeld binnen een paar jaaronder de lat bij Psv.

En die jongen die de schoenen van Clasie niet mag poetsen heeft wel al een aantal interlands achter zijn naam staan en gaat mee naar het EK, iets waar Clasie alleen maar van kan dromen.

En ik vind het buitengewoon knap dat jij beter dan de Knvb weet of PSV gezond is of niet.

28 april 2012 om 23:52

@q_asd1975
Geloof je dat? dat hij er mee eens was dat hij weggestuurd was als 8-jarige jongen bij Ajax als je zo jong bent en wordt dan opeens weggestuurd is dat gewoon klote geloof er niks van wat Narsing zegt. Ik denk niet dat het zijn droom was om met Assaidi bij Ajax te spelen, maar om met hem weer in een ander team te spelen dus als PSV beiden kan halen (hoop van niet 1tje genoeg) zou dat ook goed voor Luciano geweest zijn en ook omdat de voorkeur van Assaidi uitgaat naar PSV in plaats van Ajax, was in de zomer bijna van ons. Mark van Bommel gaf aan bij PSV te komen als Van Gaal geen trainer was verder gaf hij ook aan dat CL niet noodzakelijk was dus die komt naar Psv. De droom van Beerens is om bij PSV te slagen, PSV wilt hem nu en verder gaf Beerens ook aan pas terug te keren als Rutten niet meer trainer, Rutten is weg en er lijkt gewoon geen weg meer terug voor Beerens die hij ook niet terug wilt belopen. Zanka is 10x beter dan Marcelo,bouma en Derijck bij elkaar verder zaten er topclub's als AC Milaan en Arsenal achter Zanka aan en is hij ook nog aanvoerder van Kopenhagen(21jaar pas) en Deens international. Jung is de beoogde rechtsback van Psv, doet het fantastisch in de 2. Bundsiliga en lijken de berichten van Elfin Rik en Thijs Slegers steeds steeds concreter te worden voor deze jongen.
1. hoelang speelde hij in de jeugd 2 jaar ofso en dat was 13 jaar geleden is in die tijd veel gebeurd hoor.
2. Het is ook duidelijk hoe PSV wilt spelen hoor met veel assist aan Matavzs en de opbouw vanuit de verdediging.
3. 13 jaar geleden man is veel gebeurd.
4. Bij PSV is het ook grotendeels bekend Dick Advocaat wordt de nieuwe hoofdcoach van PSV althans dat verwacht ik.
5. Dat kan natuurlijk een pluspunt zijn.

28 april 2012 om 23:55

Laten we het anders stellen dan, wie is er dit jaar belangrijker en beter geweest dan? Eerlijk is eerlijk, dat is Clasie geweest.
Dat strootman een paar interlands heeft gespeeld is volledig te wijten aan de hype die is ontstaan na zijn hoge transferbedrag en zijn paar goede wedstrijden in het begin.

Daarna is het gewoon heel wat minder geworden, 2de seizoenshelft is gewoon heel erg matig.

Dat doedelzak voor 15 miljoen is verkocht zegt ook geen reet, Babel en Drenthe zijn ook voor zulke bedragen verkocht, (daarentegen wel aan grote clubs)

28 april 2012 om 23:57

Advocaat de nieuwe trainer? Dat zullen dan weer heel erg aantrekkelijke jaren worden voor Psv, houden ze daar dan werkelijk nooit rekening met het publiek?
Arme mensen daarzo, weer jarenlang naar de saaiste voetballende trainer en dus ploeg kijken

29 april 2012 om 00:00

Dszudzsak was gewoon een van de beste spelers van de Eredivisie en is niet voor niks voor zoveel geld verkocht.

En Strootman is wel degelijk heel belangrijk voor PSV geweest het is ook niet voor niks dat er allerlei clubs interesse hebben.

29 april 2012 om 00:09

Jong als ik alle namen moet noemen ben ik over 2 jaar nog niet klaar! Manolev en Marcelo werden als grote namen binnengehaald? Vast en zeker weten nog nooit naar Zanka gekeken is in de Deense competitie de beste verdediger en ook nog een aanvoerder en Deens international, dus kan de interesse van topclub's meer dan duidelijk begrijpen. Dat hij voor PSV kiest in plaats van Ac Milaan betekend dat hij een goede mentaliteit heeft en liever naar zijn sportieve ambities gaat kijken. Bommel gevalletje Bouma? haha laat me niet lachen is gewoon een sterkhouder van AC Milaan dan kun je zeker nog 2 jaar lang mee met PSV dus gevalletje Bouma never nooit! Ik zou maar uit kijken met Kuijt gaat jullie zo weer de afgrond in helpen staat niet eens in de basis bij Liverpool. PSV is toch niet voor niks naar de beste categorie ge gaan bij PSV is CL geen must meer kwa financiën terwijl dat bij Ajax en Twente wel zo is, dus is CL inkomsten gewoon extra geld. Wie wilt hem dan gelijk nokken? dit zeg je zeker omdat Labyad weg is gegaan. De doorstroom van de jeugd is gewoon erg goed met spelers als Depay,bentacourt,mokhart,koch,verkoelen,brenet,loc... Ritmzemaaier en Bakkali. Psv heef 2 betere keepers dan Feyenoord Tyton en Zoet, laatst genoemde komt 'uit de slechte jeugdopleiding van PSV zoal's jij dat zegt'
.haha Clasie zou nooit voor Feyenoord1 spelen als het er niet goed uitzag kwa financiën terwijl Strootman het bewees bij Sparta,utrecht en nu weer PSV plus Oranje international en gaat meer naar het EK. Uitbreiding is net juist een must er kunnen te weinig supporters in en er is een wasleist aan seizoenskaarten. Volgend jaar zullen we het zien met een toptrainer als Dick en een goede lichting. Volgend jaar wordt PSV kampioen op het jubileum jaar!!!!

29 april 2012 om 02:10

@real psv ars #165
Jouw posts zijn alleen maar suggestief en speculatief zonder enige fundering terwijl ik zelfs de woorden van Narsingh kan citeren.
Als jij een speler niet gelooft die zelf aangeeft dat hij het er mee eens is dat hij in het verleden weggestuurd is dan houdt het eigenlijk op. Dan heb je in mijn ogen gewoonweg een bord voor je kop.
Daarbij speculeer je een eind want volgens mij hebben zowel Van Bommel, Jung en Beerens nog niet getekend. En ook Assaidi heeft niet bij PSV getekend of ik moet iets gemist hebben.
Over Zanka: ik weet dat het een groot talent is maar of het eruit gaat komen, is nog maar de grote vraag. Vaak genoeg komt het er niet uit.
En hoewel Assaidi natuurlijk een zeer goede speler is, denk ik zelf dat die direct naar het buitenland zal gaan. Voor Nederlandse clubs lijkt mij Assaidi in ieder geval onbetaalbaar geworden.

1. Ajax blijft Ajax. Hoewel er in die jaren veel veranderd is, blijft de club nog steeds hetzelfde in de zin van de cultuur die er binnen de club heerst. Noem het arrogantie noem het branie noem het zelfverzekerdheid maar dat zal er altijd zijn bij Ajax. En aangezien je zelf aangeeft dat het zo lang geleden is waarom zou Narsingh dan nu nog rancuneus zijn? Dat zou van hem niet zo slim zijn aangezien hij weet dat Ajax een goede springplank is naar een Europese topclub en hij getraind kan worden door Bergkamp en Overmars.
2. Hoezo is het duidelijk? Gaat PSV 4-4-2 spelen? 4-1-3-2? Zo duidelijk is het voor mij niet aangezien het ook nog onbekend is welke spelers er volgend jaar zijn en welke er aangetrokken gaan worden. Ook is het onzeker wie er voor de groep staat. Itt PSV streeft Ajax een bepaald soort voetbal na waar niet alleen resultaat belangrijk is maar ook de manier waarop er gevoetbald dient te worden.
3. De voetbalvisie van Ajax is teruggekeerd. Bedenk ook even dat er nu een trainer voor de groep staat en een technische staf die zelf een verleden hebben met Ajax. Voor Narsingh zal dit ook familiair aanvoelen.
4. Speculatief aangezien Dick Advocaat nog steeds niet heeft getekend bij PSV of heb ik dat ook gemist? Jij verwacht het maar het is nu nog niet bekend.
5. Kan een pluspunt zijn door een persoon getraind te worden die als buitenspeler bij Ajax, Barcelona en Arsenal en Oranje gespeeld heeft? Lijkt me geweldig voor een buitenspeler als Narsingh in zijn ontwikkeling.

Natuurlijk zou Narsingh voor PSV kunnen kiezen maar zoals hij zelf aangeeft, wilt hij nu het seizoen eerst afronden met Heerenveen en dan ziet hij het wel. Misschien is tegen die tijd wel bekend hoe de selectie van PSV er volgend jaar uitziet en wie er de trainer is en of PSV Champions League (dan wel voorronde CL) of Euroleague speelt.

Ik wil hierbij even benadrukken wat ik al meerdere malen inzake berichtgeving rondom Narsingh heb aangegeven:
In mijn ogen is Narsingh geen noodzakelijke aanwinst voor Ajax. Ajax zou zich nu eerst moeten richten op een goede vervanger voor Vertonghen of in ieder geval een goede LCV die als backup kan dienen (boilesen dan wel Blind kunnen in mijn ogen op LCV spelen) en een LB.

als ajacied kan mij het vrij weinig schelen, of hij naar ajax of psv gaat hij maakt bij geen van beide het verschil. ik zou het als ajacied zorgerlijker vinden als assaidi naar psv zou gaan. van mij mag die naar ajax komen maar als hij als ras amsterdammer voor eindhoven kiest dan hoeft ie voor mij zijn kop niet eens meer te vertonen behalve is zijn wijkie oost

En als ie naar psv wil, dan hoef ik hem bij Ajax niet eens te zien. Dat zou genoeg zeggen over zijn ambitie... met de kampioen ballen of een beetje naar oost europa voor een potje europa league...

28 april 2012 om 21:56

Dus alle spelers die Ajax de afgelopen jaren heeft gehaald(met uitzondering van afgelopen zomer) zijn spelers zonder ambitie die jij liever niet bij Ajax ziet?

28 april 2012 om 22:24

Ajax speelt al 3 jaar op rij CL. Daarvoor zijn we 2x 3e geworden en daarvoor weer 3x 2e (oftewel met uitzondering van 2 jaar speelden we de afgelopen 8 jaar gewoon voor Cl...
Deentje, ga maar naar bed toe, want ik denk dat je een beetje ondoordachte dingen zegt..
Om even antwoord te geven op je vraag: Nee Dus..

28 april 2012 om 22:46

Als je 2e wordt is het lang niet zeker dat je CL gaat spelen. Dus dat konden de spelers toen niet weten. En bovendien kan PSV ook nog 2e worden dit seizoen. Veranderd dat dan ineens je kijk op de situatie?

Wel lekker hypocriet om nee te antwoorden omdat er toch zeer veel spelers zijn aangekocht door Ajax in de jaren dat Ajax Zeker geen CL ging speler.
Ik noem een: Aissati, Sulejmani, Cvitanich, Sno, Eno, Rommedahl...
Allemaal spelers zonder ambitie die jij nooit bij Ajax had willen zien? Neem aan dat je dat toen ook zei?

28 april 2012 om 23:26

Dus toen PSV in 2004 t/m 2008 Nederland heerste en Ajax al 4 jaar de groepfase van CL niet kon halen , mocht geen enkele speler meer naar Ajax i.p.v Psv.

Ik heb veel domme reactie gelezen hierzo , maar van jou is toch de dieptepunt....

Als hij kan kiezen, kiest hij voor Ajax.

Dit zegt hij echter omdat hij natuurlijk niet weet welke bedragen er door Heerenveen geaccepteerd gaan worden. Stel je voor dat hij zegt: 'ik kies voor Ajax'. Als Ajax dan niet met een toereikend bod komt en PSV wel dan levert dat scheve gezichten op bij de fans van je nieuwe club. Ik denk echter dat Ajax en Heerenveen er wel gaan uitkomen.

Ik ben wel erg benieuwd hoe Narsingh het straks bij een topclub gaat doen. Hij heeft bij Heerenveen bewezen een prima buitenspeler te zijn, maar of hij dat een stap hoger ook kan moet nog blijken.

28 april 2012 om 21:48

Hoe weet je dat zo zeker dat als hij kan kiezen, kiest hij voor Ajax. Ik kan me nog een paar momenten herinneren:
VI - Johan Derksen zij dat Narsing en PSV in een mondelinge akkoord was gekomen en dat Heerenveen weer naar een andere buiten speler zocht.
Leven als een prof: Ik weet niet als ik naar Ajax ga PSV is ook een mooie club.
Assaidi: Narsing zij dat hij graag met Assaidi zou gaan spelen, Assaidi wilt maar al te graag naar PSV komen om daarna de top te halen.
dus ik kan me wel een paar redenen bedenken waarom hij naar PSV zou gaan.

28 april 2012 om 22:01

@ real psv ars

Narsingh komt van Ajax, woont in Amsterdam. Bij Ajax wordt hij direct basisspeler aangezien wij weinig rechtsbuitens hebben (bij PSV loopt Lens) en Ajax speelt zeker CL als ze kampioen worden.

28 april 2012 om 22:42

@real psv ars #51
Omdat Narsingh dat zelf in een interview heeft aangegeven.

"„ajax heeft een streepje voor. Ik ben toch een Amsterdammer en hoop dat Ajax bij me terugkomt. Maar PSV of FC Twente zou ook heel mooi zijn. Het zou een droom zijn om met samen met mijn ploeggenoot Oussama Assaidi naar Ajax te gaan.”"

Hopelijk begrijp je wel wat "ajax heeft een streepje voor" inhoudt.

Hij gaat gewoon naar de club die het hoogste bedrag aan Heerenveen betaald.
Hij zegt zelf dat hij geen hele grote voorkeur heeft dus hij gaat gewoon naar de club die een akkoord bereikt met Heerenveen.

28 april 2012 om 21:41

@ J040

Inderdaad, daarom zegt hij het nu zo. Bereiken beide clubs een akkoord met Heerenveen dan zal hij voor Ajax kiezen.

28 april 2012 om 21:50

Ik denk dat Heerenveen het slim speelt en Ajax en PSV gewoon tegen elkaar op laat bieden.

28 april 2012 om 22:05

@j040 #27
Volgens mij zegt hij helemaal niet dat hij naar de club gaat die bereid is het hoogste bedrag te betalen.
Hij geeft alleen aan open te staan voor beide clubs maar dat hij zich nu eerst wil richten op Heerenveen.
Ik denk dat Narsingh ook eerst wil weten wie er bij PSV volgend jaar voor de groep staan en wie er eigenlijk allemaal vertrekken. En op welk Europees niveau zowel Ajax als PSV volgend jaar acteren.

28 april 2012 om 23:56

Ik zeg ook niet dat hij dat zegt.
Heerenveen accepteert het beste bod, dus naar die club kan hij dan.
Als Ajax minder dan PSV bied kan hij best naar Ajax willen maar dan gebeurt dan gewoon niet.

29 april 2012 om 01:48

@j040 #168
Hoezo "als Ajax minder dan PSV bied kan hij best naar Ajax willen maar dan gebeurt dan gewoon niet." ?

Wie zegt jou dat Heerenveen dan geen eieren voor haar geld kiest?
Het gaat er niet alleen om of de clubs er met elkaar uitkomen maar ook of de speler naar die club wil toegaan. Dus Narsingh heeft zelf ook nog iets in te brengen.
Op dit moment wil Narsingh zich eerst richten op Heerenveen en daarna ziet hij wel wat er op hem afkomt.
Dus jouw bewering dat hij naar de club kan gaan die het hoogst biedt, klopt volgens mij niet. Narsingh kan ook gaan naar een club die niet het hoogste biedt als hij er persoonlijk niet uitkomt met die club. Of Heerenveen laat Narsingh volgend seizoen transfervrij vertrekken.

29 april 2012 om 14:44

Ja maar Narsingh zegt toch dat het hem niet uitmaakt.
Dus hij zal er heus wel met zowel PSV als Ajax uitkomen.
En als Heerenveen het bod van PSV accepteert omdat het hoger is dan dat van Ajax, gaat Narsingh toch gewoon naar Psv.

29 april 2012 om 15:27

@j040 #228
Jij zegt dat ook al zou Narsingh naar Ajax willen dan gebeurt dat niet.
Dat klopt volgens mij niet.
Als Narsingh perse naar Ajax wil en Ajax biedt minder dan PSV dan hoeft Narsingh niet naar PSV te gaan. Je doet namelijk net alsof het allemaal van Heerenveen afhankelijk is terwijl Narsingh uiteindelijk er ook iets over te zeggen heeft.
Nu zegt Narsingh inderdaad dat PSV een mooie club is maar dat is iets anders dan wat je voorheen schreef. Je schreef namelijk dat ook al mocht Narsingh naar Ajax willen hij naar PSV moet gaan wanneer PSV meer biedt. Dat klopt niet!

hij moet naar ajax samen met derk op links sigi in de spits en hij op recht is een hele goede aanval dat zou heel goed zijn voor ajax een echte aanwinst en hij speelt ook nog CL wat ook aantrekkelijker is terwijl psv niet eens EL gaat spelen want ik denk dat ze zesde worden.

28 april 2012 om 21:43

sinds wanneer speelt de winnaar van de beker geen europa leage????

28 april 2012 om 21:59

Dus omdat jij denkt dat PSV 6e gaat worden, mag de beker winnaar niet eens europees voetbal spelen? Dat ze dat toestaan bij de Knvb.
Ook vreemd dat de 6e plaats niet play-offs mag spelen voor europees.

Heeft u hier nog een bron van, want dan ben ik niet helemaal op de hoogte namelijk!

28 april 2012 om 22:07

ik was ff vergeten dat ze beker winaar waren maar de CL lijkt me toch wat aantrekkelijker dan EL.

28 april 2012 om 22:20

eerst nadenken als je met grote mensen praat he

28 april 2012 om 22:26

en dat noemt de Boer arrogant, nou ik ken wel een arrogante boer....

28 april 2012 om 22:37

ohh wie dan als ik vragen mag??

28 april 2012 om 23:29

Het is voor jouw bedtijd jongeman !

PSV zal volgend jaar hoge ogen gooien , met Zanka en Van Bommel moet het goed komen !

Narshing beetje spanning inhouden rad echte Amsterdammer gaat niet naar PSV denk eind van deze maand hij naar Ajax gaat.

Zeg alvast Narshing welcome home

28 april 2012 om 21:53

zijn jullie niet bang dat hij weer vervelend word en weer weg geschopt
zeker met z'n dictator als die de boer

29 april 2012 om 02:18

Ja vreselijk zo'n dictator die ons in anderhalf jaar tijd twee keer kampioen maakt en wint van Milan en Manchester United. Afschuwelijk.

Moet wel lachen om sommige Psv'ers hier die zo vol frustratie zitten vanwege de slechte prestaties en dan hier onzin over andere clubs uit gaan slaan. Misschien moeten ze even geband worden tot na de competitie zodat ze afgekoeld zijn en weer hun gezonde verstand gebruiken kúnnen, want dat moet wel ergens aanwezig zijn.

On; zoals ik al eerder meldde. Heerenveen en Ajax zijn al rond voor het bedrag van 5 miljoen en Narsingh tekent voor 5 jaar of 4 met een optie. Geloof dit verhaal, of niet. Je zal er na de laatste wedstrijd van Heerenveen achter komen dat ik gelijk had.

ajax wil narsingh en dat is te begrijpen ongeloofelijk 20 assist niet normaal
hij is 22 ik zeg volgend jaar naar ajax gaan goed ontwikkelen 2x kampioen
worden en dan naar een topclub uit engeland of italie en dan een van de
beste vleugelspelers van de wereld worden met zijn explosiviteit snelheid
en goeie voorzet kan hij het nog ver schoppen

Narsingh verbetert alleen maar zijn positie voor de salarisonderhandelingen. Ajax moet nu een paar ton extra betalen en één jaartje minder lang het contract aanbieden, zodat Narsing alweer over twee jaar in de positie zit om een nieuwe transfer af te dwingen.

Narsingh heeft men niet nodig bij Psv. Lens, Depay of Mokthar kunnen volgend seizoen op rechtsbuiten spelen en een redelijke voorzet geven. Ze zouden bij Psv eerder een linksbuiten moeten zoeken die een voorzet kan geven, zoals Tadic, maar daar zijn ze nu te laat mee. Bovendien snap ik de hele interesse in een voorhoede speler niet als je ziet wat de verdediging heeft lopen prutsen dit seizoen. Volgend jaar moet er gewoon een nieuwe rechtsback komen en nog een centrale verdediger. misschien nog een linksback om te concurreren met Willems wanneer Pieters vertrekt.
Er valt echt geen peil te trekken op dit beleid van Psv. Als je zo graag vleugelspelers wilt die voorzetten geven, waarom heb je dan Mertens gekocht :S. Als je toch een linksbuiten met een voorzet zoekt, misschien kunnen ze Cabral dan goedkoop oppikken bij Feyenoord. Heeft momenteel het niveau niet maar heeft voldoende potentie.

Narsingh is bang dat hij straks het verkeerde wiel kiest, als Heerenveen teveel vraagt en hij wilt naar Ajax maar Ajax betaald dat niet kan hij straks niet meer naar Heerenveen. Hij speelt het safe.

Maar een Amsterdammer heeft altijd meer oren naar Ajax.

denk niet dat psv hem nodig heeft, tenzij lens wordt verkocht. Maar zelfs dan zou ik het beter voor hun vinden als ze wijnaldum op rechtsbuiten zetten en een creatieve nummer tien halen

Ras amsterdammer gaat naar ajax en blablabla lens komt vanwaar ook alweer? Amsterdam zeker? Psv maakt gewoon een goede kans om hem binnen te halen dit omdat ajax veel meer flanspelers heeft dan psv volgens mij hebben zij al boerrigter sulejmani ozbiliz ebicilio lodeiro die daar uit de voeten kan bij psv hou je over mertens depay en lens maar die kan ook in de spits en aangezien voh weggaat heb je dus 2 centrumspitsen matavz lens en opkomende locadia en 2 flankspelers mertens depay enventueel lens dus kan daar er nog altyd 1 bij he narsingh dus en over die verdediging zanka komt een rechtsback komt en al wordt marcelo verkocht wordt daar ook een vervanger voor aangetrokken plus van bommel tel uit je winst

28 april 2012 om 22:09

lodeiro is een middenvelder die zeer waarschijnlijk weggaat
verder zijn ebecilio, ozbiliz en lukoki nog niet van het gewenste niveau en verwacht ik dat er minimaal een wordt verhuurd.

ik denk dat narsingh naar psv gaat.. ajax gaat het namelijk met een bod van 3 miljoen niet redden

28 april 2012 om 22:52

Je denkt ook zeker dat 3 miljoen het uiterste bod is wat Ajax in gedachte had.
We zullen zeker wel meer bieden als 3 miljoen, maar geen absurd hoog bedrag net als bij Sulejmani.

@ ucla

Psv wil een flank met voorzetten aan de ene kant voor matavz te laten functioneren waarom moet mertens zo een assistenkoning zijn al maakt hij zelf de goals? Matavz heeft gewoon iemand nodig die hem bedient dat zal narsingh worden is dat zo raar beleid of gewoon logica? En cabral halen want hij heeft potentie daar doe je het allemaal voor potentie plus dat is helemaal een egoist dus heb je weer niks aan matavz gelukkig zit jij niet in het bestuur want dat zou pas een raar beleid zijn

Menig Ajax supporter kan wel denken dat hij alleen voor Ajax zal kiezen omdat zijn hart daar ligt maar daar geloof ik niks van. Als je weggestuurd wordt bij een club dan lijkt het mij niet vanzelfsprekend dat je hart daar nog steeds ligt. Het is en blijft een smetje.
Volgens mij heeft hij duidelijk aangegeven dat hij open staat voor de hele top en niet alleen Ajax.

On topic: Ik kan dit soort uitspraken als Heerenveen supporter wel waarderen, het drijft zo lekker de prijs op. Overigens maakt het mij geen zak uit waar hij heen gaat als het maar genoeg oplevert.

28 april 2012 om 22:11

mensen denken dat hij naar ajax gaat omdat hij altijd positief over een terugkeer gaat en volgens mij heeft hij al een keer gezegd dat hij een (lichte) voorkeur heeft voor ajax.
Verder is dit voor heerenveen inderdaad ideaal, want zo gaat de prijs alleen maaromhoog zoals jij zegt

28 april 2012 om 22:29

Boerrigter moest ook weg bij Ajax en was zo blij als een kind toen hij terug mocht komen.
Overigens denk ik dat Narsingh zijn voorkeur wel degelijk uitgaat naar Ajax, hij wilt nu alleen niet op een paard wedden en zegt daarom dat Psv ook een mooie club zal zijn.

28 april 2012 om 22:29

@fan4live #78
"menig Ajax supporter kan wel denken dat hij alleen voor Ajax zal kiezen omdat zijn hart daar ligt maar daar geloof ik niks van. Als je weggestuurd wordt bij een club dan lijkt het mij niet vanzelfsprekend dat je hart daar nog steeds ligt. Het is en blijft een smetje."

Misschien heb je het gemist maar Narsingh heeft zelf afgelopen februari aangegeven in een interview in De Telegraaf dat hij en terecht weggestuurd is en dat hij een lichte voorkeur voor Ajax heeft. Let wel dit is een interview en niet een interpretatie van Narsingh.

"zoals bekend meldde Ajax zich de afgelopen wintertransferperiode te laat voor Luciano Narsingh. De vleugelaanvaller, dit seizoen al goed voor vijf treffers en twaalf assists, heeft in elk geval geen hard feelings naar Ajax vanwege ervaringen in het verleden.

'ik ben in de E’tjes weggestuurd, maar daar was ik het eigenlijk wel mee eens. Ik blonk niet echt uit, heb me pas veel later goed ontwikkeld.' De buitenspeler denkt in de Arena van toegevoegde waarde te kunnen zijn. 'ik kan voor snelheid op de flanken zorgen, ben een speler met een actie en een voorzet. Met zulke goede spelers achter me kan ik alleen nog maar beter worden.'

Ook geeft Narsingh nog maar eens aan dat hij hoopt op een zomerse transfer naar de club uit de hoofdstatd. Narsingh: 'de trainer van Ajax zei in De Telegraaf mooie dingen over me. Ik hoop dat Heerenveen en Ajax er na deze transferwindow uit zullen komen. Ajax is een club waar ik graag voor wil uitkomen.'

'ajax heeft een streepje voor. Ik ben toch een Amsterdammer en hoop dat Ajax bij me terugkomt. Maar PSV of FC Twente zou ook heel mooi zijn. Het zou een droom zijn om met samen met mijn ploeggenoot Oussama Assaidi naar Ajax te gaan'. "

Zoek het artikel maar op De Telegraaf site woensdag 1 februari 2012 06.00

Wat hij nu aangeeft, is dat hij natuurlijk open staat voor beide clubs en dat hij zich nu eerst wil richten op Heerenveen.

Heeft PSV dan uberhaupt geld voor Narsingh? Na de miljoenen aankopen afgelopen zomer. Al heeft Narsingh al wel aangegeven dat hij PSV ook hoog heeft zitten

28 april 2012 om 22:20

...

29 april 2012 om 00:17

Aldus de penningmeester van psv

20 mio verkocht, 22 ingekocht dus een saldo van min 2 milj, hoe weet jij dat PSV 8 milj heeft op dit moment? Beheer jij hun bankrekeningen?

Dan vergeet je ook nog eens Willems voor 8 ton, Tyton voor 2,5 milj als ie blijft

Zijn Toivonen en Pieters al verkocht dan? Weet jij dat ze 15 milj op gaan brengen? Of ben je ook al TD van Psv. welke club wil er veel gaan betalen voor een Lens?

Wie zit er hier nu onzinnige dingen te schrijven????

29 april 2012 om 02:41

Zodra het hier weer eens gaat over de financiële huishouding van welke club dan ook, sta ik er echt versteld van hoe goed geïnformeerd de gemiddelde bezoeker van Voetbalzone is. Alsof ze zelf de boekhouding bij de desbetreffende club doen.

Uiteraard is bijna alles, net zoals het bovenstaande gewoon complete onzin.

Onn: Ik ga er van uit dat Narsing voor Ajax zal gaan kiezen en dat de clubs er onderling ook wel uit zullen gaan komen.

PSV moet eerst maar eens een nieuwe trainer aan gaan stellen alvorens zich bezig gaan te houden met de aankoop van nieuwe spelers.

29 april 2012 om 11:58

Dat doen de meeste Ajax supporters? Van Narsingh hij komt wel hoe weten Ajax supporters dat je komt ken je hem persoonlijk?

@ svdh

Psv heeft meer geld dan je denkt ze gaan niet voor niets naar catorgorie 3. Daarbij hebben ze vorig jaar zowat niks uit eigen zak betaald. Dzudzsak verkocht voor 14 miljoen.maza 5miljoen affelay 3.5 miljoen amrabat 2.5 miljoen en salcido 2.5 miljoen

Tel dat op dat is 27.5 miljoen en gaven 28 miljoen aan vervangers aan daar heeft psv egt onder geleden

28 april 2012 om 22:22

Sirieus ik dacht 22 mil

Graag of helemaal niet . Bij Ajax zal ie beter uit de verf komen gezien de speelstijl bij PSv als Advocaat komt wordt het 4-4-2 past ie totaal niet in . Daarbij zal Ajax ook beter betalen en speelt ie CL . Wat ik in eindhoven echt niet zie gebeuren. Maar zoals gezegd graag of helemaal niet anders ga je lekker naar naar de lampies klaar.

Als Narsingh beide clubs mooi vindt moet hij maar naar PSV gaan. Als PSV de hoofdprijs wil betalen dan is dat ook prima. Ajax is met Frank de Boer zeer goed bezig en zet het voortbestaan van de club niet meer op het spel door onverantwoord hoge investeringen. We zijn benieuwd wat het netto bedrijfsesultaat was van PSV NV over het jaar 2011-2012.

28 april 2012 om 23:37

Fantastische reactie. Sterker nog, als Narsingh die in Amsterdam geboren is, bij Ajax in de jeugd gezeten, al in de Arena na Ajax heeft gekeken, een goed gesprek met Frank de Boer had en nu ineens psv een optie vind mag hij meteen naar Eindhoven verkassen. Zulke spelers heeft Ajax niet nodig. Het Ajax van dit seizoen en het Feyenoord met veel eigen kweek laten aan iedereen zien dat hart en ziel soms belangrijker is dan het uitgeven dan meer dan 30 miljoen euro...zelfs na al het blessureleed heeft Ajax toch weer de meeste doelpunten gescoord. Narsingh kan Ajax zeer zeker helpen, maar als meneer bij psv meer geld kan verdienen en geen garantie heeft van cl voetbal gaat hij toch lekker naar psv?

Ik denk dat ie het bij beide clubs niet zal redden, Maar misschien heb ik het mis.
Maar als ik hem was en kon kiezen dan zou ik naar Ajax gaan. CL en er wordt mooi voetbal gespeeld. 2 dingen die PSV volgend jaar niet zal hebben..... ;

als ik hem was zou ik naar psv gaan als ze cl spelen.
en dan kan je met een 4-1-3-2 spelen
matzavz lens
mertens wijnaldum narsingh
strootman
willems zanka van bommel hutchinson
tyton

29 april 2012 om 00:23

Ten eerste is het al eind augustus voordat het 100 procent zeker is of psv CL gaat spelen, en ten wteede, als je met deze opstelling gaat spelen, dan weet ik zeker dat jullie volgend seizoen wederom geen kampioen worden

Lijkt mij dat Ajax hem moet laten schieten. Een speler moet duidelijk aangeven dat hij graag naar Ajax wil.

Narsingh is nog druk met Heerenveen. Daar ligt zijn focus op dit moment en terecht!.

Ajax is concreet geweest en ja Ajax ziet ie wel zitten...maar voorlopig is en kan hij daar niets mee. Het is aan de clubs en aan zijn zaakwaarnemer.
Verder heeft ie al meermaals aangegeven zich ook pas te gaan richten op volgend seizoen, na de competitie. Dus direct houd hij zich er niet mee bezig. Daar heeft ie een zaakwaarnemer voor.

Als dan andere clubs ook interesse tonen (hoe concreet dat weet niemand), ook dan kan ie daar niets mee en desgevraagd antwoord ie ook diplomatiek, dat ie naast Ajax ook PSV wel een mooie club vindt. Wat moet zo'n jongen anders zeggen?.
Het zijn allemaal voorspelbare vragen met voorspelbare antwoorden.... zo is het altijd al geweest en zo zal het altijd wel blijven....

29 april 2012 om 02:55

Als je het mij vraagt weet deze jongen allang waar hij wil gaan spelen. Hef wachten is alleen nog ( of misschien is het al zo ver) tot de clubs er uit zijn en het moment dat ze het naar buiten gaan brengen. Hoogstwaarschijnlijk zal dit pas na de laatste speelronde zijn.

Overigens betwijfel ik of dat de interesse van PSV ooit concreet is geweest. We weten immers allemaal dat PSV bij het niet halen van CL (die kans is behoorlijk aanwezig) voor een groot deel afhankelijk zal zijn van de opbrengsten van spelers. Met andere woorden, PSV zal eerst moeten verkopen alvorens zij nieuwe aankopen kunnen doen.

PSV mag Narsingh niet kopen, zij hebben al met geld gesmeten vorig jaar de zomer en dan staan ze 6e. PSV heeft ook een bijzonder slechte verdediging dus daar moeten zij in investeren en sparen.

Narsigh komt uit Amsterdam. Ook speelt hij meteen in de Champions League. Bij de grootste club van Nederland.(kwa prijzen en hoofdstad). Ajax staat er veel beter voor dan Psv, het lijkt me voor Narsigh prettiger om bij Ajax te spelen.

Bij PSV heb je: Mertens, Lens, Depay, Labayad, Wijdaldum(?) als concurrentie.
Bij Ajax heb je: Boerrigter, Sulejmani,-(goede concurrenten) en Ebecilio, Özbiliz, Lukoki, de Sa.

Voor een aanval is het toch wel prettiger om een speler te hebben met een goede voorzet R-been op R-buiten. Wat bij Sulejmani niet het geval is.

Dit lijkt me een goede opstelling voor volgend seizoen. (ik weet niet wie de opvolger van Vertonghen moet worden).

Vermeer
van Rhijn
Alderweireld
aankoop ?
Boilesen
Eriksen
Anita
Janssen
Narsigh
Sigthorsson
Boerrigter
28 april 2012 om 23:35

@ajaxjoris

Natuurlijk mag PSV wel Narsingh kopen..... daar is niks verboden aan.

Wat wel raar is, is dat men wederom de prioriteit daarmee legt op een verkeerde positie en dus verkeerde speler.
Voor komend seizoen hoort de prio te liggen op het zwakste deel van het team. De Verdediging.

En voorlopig is Zanka oftewel Jorgensen de enige naam die gehaald is. Ennn, waarvan het nog afwachten is overigens hoe of hij terugkomt van de blessure die hem heel lang aan de kant hield. Maar zelfs al komt ie helemaal terug op zijn eerdere Kopenhagen niveau dan nog heb je wel wat meer nodig..........

En om nog terug te keren op Narsingh. Een speler, die al meerdere keren heeft aangegeven graag naar Ajax te willen gaan en waarvan de zaakwaarnemer als zo goed als rond is met Ajax zelf (contacten dateren al van af winterperiode), zou je die nog wel willen halen als PSV zijnde?. Ik bedoel..... met die wetenschap kom je namelijk normaal gesproken in de wachtkamer te zitten en heb je een hoger nummer dan de wachtende voor je....

29 april 2012 om 00:19

Wat jij zegt ben ik het niet helemaal mee eens (sorry voor dat duimpje omlaag, ik klikte per ongeluk met mn muis :-p), en wel om twee verschillende redenen:

* Je geeft het zelf ook al aan: PSV heeft de verdediging al versterkt. Een tweede positie die versterkt moet worden, is de plek naast Strootman. Je ziet namelijk een duidelijk contrast tussen de twee seizoenshelften dit jaar: in de eerste helft werd PSV geen strobreed in de weggelegd en kon het harteloos combineren. Dan zijn ze dodelijk, met uitslagen als 6-1 (excelsior, Groningen) en 7-1 (roda). De tweede helft wordt er meer druk gezet op het team, waardoor de nadruk bij PSV op de 6-positie komt te liggen, de plek van Strootman, iets wat hem te veel werd en hij uiteindelijk 'verzoop'. Door Van Bommel te halen, heb je nu een tweede 6 langs Strootman staan, waardoor de druk voor hem ook wat minder wordt. Thijs Slegers en Rik Elfrink, twee Psv-watchers, kwamen afgelopen week aan dat Van Bommel binnen een paar weken naar Nederland zou komen om zijn contract te ondertekenen, dus die lijkt zo goed als binnen, waardoor PSV verder kan kijken.

* Narsingh is een verbeterde uitgave van Lens. Lens is snel, is Narsingh ook. Lens kan voorzetten, kan Narsingh beter. Lens is alleen wat doelgerichter, maar als rechtsbuiten is dat geen pure noodzaak. Door Narsingh te halen, versterk je meteen de spitspositie, de plek van Matavz: deze krijgt een soort van tandemgenoot, net zoals Tadic, iemand die de achterlijn opzoekt en de bal op het bolleke legt!

Het zou dus wel degelijk een slimme aankoop zijn van PSV ;-)

29 april 2012 om 03:14

Ik ga me niet mengen in jullie discussie betreft Narsing. Deze jongen zal toch wel naar Ajax gaan.

Maar je geeft aan dat PSV de verdediging al versterkt heeft. Mijn vraag: waar dan?

Onze verdediging is van een bedenkelijk JL niveau. Om dat niveau op te krikken heb je meer nodig dan een Jorgensen die van een zwaare blessure terug komt.

Rodenski heeft gewoon gelijk. Als de interesse van PSV concreet is, richt het zich voor wat betreft versterkingen weer op de verkeerde positie!

29 april 2012 om 23:07

Jou laatste alinia, Ik begrijp wat je bedoelt, dat Narsigh(zoals hij nu bij Dost doet) alle assists geeft, en dat dat heerlijk is voor een spits, dus hij kan Matavz indd heel goed bedienen, hetzelfde geld voor Sightorsson, maar niet voor de Jong.

In Amsterdam woont zijn fammilie en vrienden ook van zijn vriendin en met hun pasgeboren kind willen ze weer naa huis,dat is een reden, en Ajax is zijn club psv niet hij dolt nu op een leuke manier,ajax speelt chaml en Ajax kan meer bieden aan heerenveen en hem meer salaris bieden. Psv zou het ow zo graag willen ajax aftroeven haha maar dat gaat niet gebeuren

28 april 2012 om 23:39

Hoe graag ik je gelijk wil geven ben ik bang dat Narsingh ook best naar psv wil gaan. Als hij daar meer gaat verdienen kan hij zo maar voor hun kiezen. Als hij echt naar Ajax wil ga je niet naar de concurrent...

29 april 2012 om 00:24

Je doet net alsof de afstand Amsterdam-eindhoven de straal van de hele aarde is, maar als ik een beetje gasgeef, rijd ik dat echt binnen anderhalf uur hoor...

Je theorie is erg vaag. Buiten het feit dat een club als PSV totaal niet geïnteresseerd is in Gouweleeuw (maakt nog te veel fouten, en dat bij een subtopper), zou het bovendien erg dom zijn, omdat je dan het imago 'koopclub' creëert. Ik weet het, het klinkt stom uit de mond van een Psv-supporter, maar een gemiddelde Nederlander krijgt dan het idee dat Ajax tijdens een gemiddelde transferperiode geïnteresseerd is in een 50-tal spelers, en er uiteindelijk maar vier of vijf van koopt/haalt

De hele voorhoede van Heerenveen gaat weg. Assaidi naar het buitenland, net als Dost. Narsingh naar Ajax. Djuricic gaat dan ook vast. Wordt nog lekker volgend jaar. Zoveel talent en kwaliteit inleveren, kutzooi.

Pff, wat wordt het niveau van deze site bij sommige topics laag. 9-jarige jongetjes die de 'vijand' gaan afbranden. Laten we het erop houden dat Ajax en PSV allebei prachtige clubs zijn. Clubs die jaarlijks voor Europees voetbal spelen, dat altijd kan rekenen op het publiek als het moet en clubs waar je gewoon hartelijk ontvangen zal worden. Ajax staat er algemeen bekend om dat alles er wat harder er aan toe gaat dan bij Psv, nou dan is dat maar zo.

Als Luciano naar Ajax vertrekt, begrijp ik dat volkomen. Hij woont in Amsterdam, is daar opgegroeid dus waarom niet zou je zeggen?

Als hij naar PSV vertrekt, wat ik van harte zou toejuichen als supporter, is het toch ook prima? Alsof hij zich hier in Eindhoven niet zou kunnen ontwikkelen maar alleen in Amsterdam?

Jongens, kom op zeg, laat die jongen zijn keuze houden en ga niet andere clubs lopen afbranden..

Edit: Verder word ik wél strontziek van al die mensen die zitten te zeiken over dat PSV geld uitgeeft. Wat moeten we dan? Failliet gaan, en Nederland verliest één van de grootste voetbalclubs? Moeten we dat dan doen? Natuurlijk niet, wij hadden dat geld nodig en dat die 30 miljoen dan niet nuttig besteed wordt is de fout van de technische kant bij Psv, niet van ons als supporters! Bovendien werden die kosten ook nog eens gedekt aan inkomsten van spelers, doorverkoopsommen en noem maar op..

28 april 2012 om 23:45

Je vergeet er wel even bij te zeggen dat Ajax al maanden achter Narsingh aanzit, dat de speler zelf al bijna voor Ajax had gespeeld en dat psv nu ineens interesse toont. Dat mag, en ook Narsingh mag van mij naar psv, maar dat Ajacieden hier misschien vaak niet netjes reageren is ook duidelijk. Nogmaals, Narsingh had gewoon moeten zeggen: "ik wil naar Ajax." Door het feit dat hij nog een week geleden in de Arena was en met de Boer heeft gesproken ga je dan nu niet zeggen dat ook psv een optie is. Vergeet niet dat psv een grote concurrent is van Ajax.

28 april 2012 om 23:47

Helemaal mee eens, maar wie zal erachter komen wat Narsingh nou daadwerkelijk vond van dat gesprek met de Boer? We zullen het allemaal afwachten

29 april 2012 om 00:08

Kiest hij voor psv dan zal het zo zijn. Misschien moest hij vanavond gewoon een act opvoeren, wie weet. Als tegen iedereen gaat zeggen dat psv geen optie wat moet hij dan doen als de ploegen er niet uit komen? Ik ga er van uit dat Narsingh met een goed gevoel Heerenveen wil verlaten dus wie weet of er al achter de schermen een deal tussen de speler en Ajax is. Hoe dan ook we zullen zien.

29 april 2012 om 00:28

Lijkt mij verstandiger van nasingh om de komende tijd dit soort uitspraken te vermijden, gewoon antwoorden dat je speler bent van heerenveen, en als er wat bebeurd dat we het dan vanzelf wel horen.

Hoe kan je nou voor psv zijn man effe serieus ik mag het mischien niet zeggen maar ik vind het echt een kloteclub. Ik zou daar nooit naar toe gaan ze kopen alleen maar ze kunnen amper een paar fatsoenlijke verdedigers opleiden. Manolevje kopen voor veel geld Hutchinson is een groot drama Bouma kan echt niet meer. Derijck is ook niet meer wat het is geweest en Marcelo is ook waardeloos kortom word niks met psv.

Feyenoord heeft teminste een goede opleiding denk aan jongens als De Vrij Martins Indi Wijnaldum Fer De Vilhena Ake Bruma Castaignos Van Persie Leerdam Rekik Clasie Mulder. de meeste jongens die in de basis staan bij feyenoord komt uit de eigen jeugd. wat een grap 30 miljoen investeren en geen kampioen zijn als feyenoord dat mocht doen stonden ze eerste.

28 april 2012 om 23:50

Wellicht omdat ik in Eindhoven geboren ben, heb leren kennismaken met de club, er verbonden aan raakte, en ik nooit meer deze club in de steek zal laten?

Bovendien, iedere club maakt miskopen dus ook PSV in het geval Manolev. Jullie Sekou Cissé, gehaald voor veel geld, bakt er ook niet veel van? Bouma kan inderdaad niet meer, maar daarom hebben we Zanka (transfervrij) gehaald. Marcelo heeft zo zijn ups en downs maar begint steeds constanter te worden.

Die 30 miljoen is gewoon verkeerd geinvesteerd en dat mag de directie zich aanrekenen, daar hoeven wij als supporters toch niet afgeseveerd te worden door jullie subjectieve mensen?

Keuze is al gemaakt, clubs moeten er nog uitkomen, narsingh laat de media in ongewis vanwege concentratie op heerenveen, Frank heeft narsingh allang gesproken volgend jaar Narsingh-siggi-boerrigter in de Chaml, Narsingh laat die kans niet liggen

Als Ajax weer van plan is 16.5 miljoen te aan betalen voor een Heerenveen speler denk ik dat hij naar Ajax gaat haha

29 april 2012 om 00:30

Denk dat PSV op dit moment eerder geneigd is om dat soort dingen te doen

Ik moet het nog zien of hij een aanwinst zal zien voor 1 van deze 2 clubs. In de onderlinge duels met de top 6 vond ik hem geen enkele keer overtuigen. Tegen kleinere teams gaat het makkelijker, maarja daar word je niet voor naar ajax of psv gehaald.

29 april 2012 om 00:07

Ik vond hem in Eindhoven wel aardig spelen, was Pieters ook op snelheid de baas, maar daar kon hij inderdaad niet echt beslissend zijn. Verder is hij in topduels mij niet opgevallen, maar als je bij Ajax of PSV speelt staat er ook een beter team om je heen.

Ik hoop dat Narsingh zich niet gek laat maken en een keuze maakt die voor hem het best is. Als er drie clubs in de running zijn dan kan Heerenveen daar een financieel slaatje uit slaan, maar het gaat natuurlijk om de speler Narsingh. Het zou doodzonde zijn als die jongen naar Wolfsburg gaat omdat die club meer wenst te betalen dan Ajax en Psv. Daarnaast moet hij zich afvragen bij welke club hij de meeste kans maakt op een basisplaats in zich ook realiseren dat bij zowel Ajax als PSV momenteel andere spelers zijn positie bekleden. Garanties op een basisplaats zal hij nooit krijgen maar hij zal dus wel tegen Lens of Suljemani moeten opboksen.

@007

Keuze is al gemaakt, clubs moeten er nog uitkomen, narsingh laat de media in ongewis vanwege concentratie op heerenveen, Frank heeft narsingh allang gesproken volgend jaar Narsingh-siggi-boerrigter in de Chaml, Narsingh laat die kans niet liggen

Als hij verstandig is (ondanks de hevige concurrentie) kiest hij voor Ajax. Ten eerste omdat de prestatiedruk veel groter is, daadoor blijf je scherp spelen. Ten tweede, je krijgt meer aandacht van grote clubs. Ten derde, je weet nu al wie volgend jaar de coach is. Ten vierde, Ajax speelt attractief voetbal en aanvallend voetbal, waardoor je als aanvaller nog meer opvalt. Nog meer onderbouwing is niet meer nodig tok :P

psv doet dit omdat ajax die jeugdspeler van psv overgenomen heeft.

Ik denk dat dit ingefluisterd is door die voorzitter om nog meer te vangen voor hem.

Van mij hoeft deze jongen eerlijk gezegd niet eens meer naar Ajax te komen. Ik vind het echt een fantastische voetballer, en was ook één van de eerste die hem hier de hemel in heeft geprezen. Niet alleen als voetballer maar ook al mens heb ik hem erg hoog zitten. Maar hij weet dat Ajax interesse heeft en dat Ajax hem graag wil overnemen. Ajax wil een marktconform bod uitbrengen wat Heerenveen echt wel gaat accepteren, gezien het éénjarig contract en gezien het feit dat ook Heerenveen op de centen moet letten. Als je dan alsnog zegt dat ook PSV een fantastische club is dan hoeft het van mij al niet meer. Dan wil hij dus niet persé naar Ajax.

In de winterstop prees ik hem er nog voor dat het goed was dat hij bij Heerenveen bleef, dat hij zijn club niet in de steek zou laten voor een stapje hogerop. Dat prijst zijn karakter. Dat hij niet voor de snelle weg kiest en niet alle schepen achter zich verbrand.

Verder snap ik PSV ook niet hoor, ze hebben met Matavz, Toivonen, Mertens, Wijnaldum en Lens al 5 spelers die eigenlijk allemaal moeten spelen op één van de vier offensieve posities. Dan willen ze ook nog Narsingh erbij halen. Dat betekend dus dat twee van deze zes namen geen basisplaats hebben. Als je dan ook nog een talent als Depay achter de hand hebt dan denk ik dat een offensieve versterking niet de prioriteit heeft. Ik heb het aan het begin van het seizoen al gezegd, het verschil in kwaliteiten tussen het defensie en aanval is dermate groot, dat gaat je opbreken. Dat is ook de reden waarom ik PSV over het gehele seizoen nooit als serieuze titelkandidaat heb gezien.

Nee ondanks dat ik Narsingh een fantastische voetballer vind, laat hem maar lekker naar PSV gaan. Hij had ook kunnen zeggen, in Nederland verlaat ik Heerenveen alleen voor Ajax. Dat deed hij niet, ik hoef bij Ajax geen voetballers te zien die net zo lief voor PSV spelen. Geef mij maar Özbiliz of Ebecilio, halen het qua kwaliteit bij lange na niet vergeleken bij Narsingh, maar willen wel echt voor Ajax spelen.

29 april 2012 om 08:33

Rugu

Ben het helemaal met je eens. Prima geschreven. De uitlating van deze jongen zou voor mij ook een reden zijn hem niet over te nemen van Heerenveen.

29 april 2012 om 10:40

Het is voor jullie te hopen dat de bestuuurders van Ajax beslissingen meer nemen op basis van ratio en niet zo hun onderbuikgevoelens laten spreken... Jezus wat een huilverhaal, omdat hij heeft gezegd dat PSV ook een mooie club is....

29 april 2012 om 14:12

Dit zijn geen absoluut geen huilverhalen. Ik wil spelers bij Ajax zien die vol voor Ajax gaan, ik hou er niet van als spelers al hun opties open houden. Dus als Strootman net zo lief voor Ajax speelt dan vindt jij dat geen probleem? Ik wil spelers met toewijding aan Ajax zien. En nogmaals, ik heb Narsingh nog steeds, ondanks deze uitspraken erg hoog zitten. Maar niet voor Ajax.

@rugu

Wat een lap tekst om niks, welkom in de voetbalwereld,hij zegt dat omdat hij dan de media voldoense voed,zodat hij zich kan concentreren op heerenveen, vind het overdreven vam jou om dan meteen te zeggen dat hij niet welkom is,beetje kinderachtig ,ook om erbij te zeggen dat je hem hoog heb zitten, ik kan je vertellen dat interreseert narsingh niks!! Leef en laat leven jij bent niet zijn woordvoeder

29 april 2012 om 14:20

Zeker geen lap tekst om niks. Als hij het zegt om de media te voeden en zich te concentreren op Heerenveen dan vind ik dat nog onverstandiger. Daarbij snap ik hem ook wel, het is een erg beleefde en bescheiden jongen, dus zo'n uitspraak past misschien ook wel bij hem, maar misschien niet verstandig. Daarbij hoor je mij echt niet zeggen dat hij niet welkom is, ik zeg alleen als hij net zolief voor PSV speelt als voor Ajax dan hoeft hij van mij niet te komen. Is dat zo onlogisch dan?

En hoezo is het kinderachtig om erbij te zeggen dat ik hem hoog heb zitten, persoonlijk, wat ik van hem heb gezien en het feit dat hij Heerenveen trouw is gebleven in de winterstop heb ik hem gewoon hoog zitten. Dat heeft niks met mijn eerste alinea te maken.

Verder vraag ik me af, je eerste woorden zijn ''wat een lap tekst om niks''. Ik neem aan dat dat je inleiding is over je eigen stukje? Het is inderdaad een lap tekst om niks.

Narsingh kan beter zijn mond even houden.br Nog 2 wedstrijden dan ben je hopelijk zeker van Europees voetbal en anders nog de playoffs dat is momenteel toch wel wat belangrijker

ten eerste als narsingh naar psv wil moet hij mooi gaan ben niet overtuigd dat hij voor Ajax van belang is , en Sulemani moet gewoon weg is echt een drama !!! geef fischer op die positie maar eens een kans

Ajax, van harte, niet zozeer met het as kampioenschap, maar om het feit dat jullie Twente hebben neergezet waar het hoort. Een regionale subtopper, ondanks of dankzij een koopzieke voorzitter.

Als het aan mij ligt verleng je met Aisatti (als hij wil) en bespaar je 5 miljoen. Enige probleem is dat hij dan naar psv gaat en die kunnen daar een goede slag mee slaan.

Misschien dat hij het na vanmiddag wel weet. In Amsterdam speel je zeker Championsleage. In Eindhoven zeer waarschijnlijk niet.

hij gaat denk ik gewoon naar ajax gaat ajax speelt 99% zeker cl en daar gaat narsingh dan voor denk ik dan kan hij mooi op rechts spelen

Psv kan hem niet eens betalen met al het schuld wat hun hebben. Ze moeten het geld van de gemeente hebben om een paar spelers te halen!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren