Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

'Ajax en Valencia hadden akkoord over transfersom kunnen hebben'

Laatste update:
/

Gregory van der Wiel staart zich niet meer blind op een transfer naar Valencia. De rechterverdediger van Ajax staat volgens zijn zaakwaarnemer Hakim Slimani open voor andere clubs. “Gregory heeft besloten niet meer op één paard te wedden“, claimt de belangenbehartiger in gesprek met Voetbal International.

“Er had allang een akkoord tussen de clubs kunnen zijn, de eerste gesprekken vonden zeven maanden geleden plaats”, stelt Slimani. “Maar Ajax bleef een te hoge transfersom vragen. Het heeft allemaal veel te lang geduurd, daardoor is Gregory anders tegen de situatie gaan aankijken.

“Als hij met Oranje een goed EK speelt, staat er misschien wel een nóg mooiere club dan Valencia op de stoep”, aldus Slimani, die wil niet zeggen of andere buitenlandse clubs zich reeds gemeld hebben. Het contract van Van der Wiel met Ajax loopt over iets meer dan een jaar ten einde.

Speelt Gregory van der Wiel komend seizoen voor Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat Ajax veel geld vraagt is inmiddels al duidelijk ja...

Dat je aan van der Wiel wilt verdienen, oké. Tot op een bepaalde hoogte.

Helaas doen ze dit ook bij anderen Inclusief mounier!

25 april 2012 om 11:46

mounir is een slecht voorbeeld.
in dat hele verhaal weet je gewoon niet meer wat je wel en niet moet geloven.
je had beter cvitanich kunnen noemen, ajax heeft niks aan die gozer, hij wil zelf bij boca blijven maar ajax geeft boca geen uitstel voor de eerder overeengekomen termijn wat betreft het optie lichten dat in het huurcontract opgenomen is.

25 april 2012 om 11:48

Waarom is dat dan een slecht voorbeeld?? Tot op heden zijn er nog steeds genoeg clubs die hem maar al te graag willen overnemen..

25 april 2012 om 11:53

Klopt, maar dat ze afhaken moet je Ajax net verwijten maar Mounir zelf. Hij vraagt veel te hoge salarissen aan de belangstellende clubs. Het transferbedrag, ongeveer 2,5 miljoen is echt niet het probleem.

25 april 2012 om 11:55

zoals ik al zei, je weet niet wat je moet geloven.
kortom, wat je nu zegt zou ook zomaar onzin kunnen zijn (want waar heb je die aanname vandaan en waarop heb je dat gebaseerd?)
het is 1 groot spel geworden tussen ajax en mounir.
zonder verder op de soap door te gaan is het voor mij wel duidelijk dat heel erg veel over deze soap als onzin betitelt kan worden aangezien het ene bericht keer op keer het andere bericht tegenspreekt.
je kan dus niet meer geloven wat er geschreven wordt over mounir en ajax.
en dat betekent dus weer dat je ook helemaal niet (zeker) kan weten of ajax daadwerkelijk te veel vraagt of dat het mounir is die keer op keer dwars ligt.
dat weten we niet door al dat gezeik en weet je wat? ik wil het ook niet eens meer weten.
mounir is klaar, een gesloten boek.
het enige bericht dat ik nog lees en wil lezen over hem is op ajax.nl dat hij officieel vertrekt...

25 april 2012 om 12:07

Die willen hem voor niets overnemen. Logisch dat Ajax toch wel iets van hun investering terug willen zien.

In het geval van van der Wiel is 10 miljoen best een schappelijk bedrag. Wordt regelmatig meer betaald voor spelers met minder kwaliteit. Als Valencia dit dan niet wil ophoesten waarom zou Ajax dan water bij de wijn moeten doen? Want met alle respect, Valencia is een fantastische club, maar het is geen droomclub. Althans, niet in mijn ogen en blijkbaar ook niet in die van van der Wiel.

25 april 2012 om 12:13

Crazydj07 wat Mounir betreft heb je......helemaal maar dan ook helemaal gelijk. Ik vraag me wel af hoe jij, als het om Cvitanich gaat, wel precies weet hoe de vork in de steel zit?

Kortom wij weten niet waarom sommige transfers niet glad gestreken worden. Op een of andere manier is Ajax of Valencia er niet van overtuigt dat de deal het beste voor de club is. Waarom niet? dat weten we niet. Misschien wil Ajax meer dan Valencia wil geven of misschien gaat het niet eens om de hoogte vh bedrag maar wil Valencia in termijnen betalen en kan/wil Valencia geen bank garantie neerleggen...wie zal het zeggen.

25 april 2012 om 12:51

@ramm70,

de reden dat mounir nog in amsterdam ligt niet aan Ajax maar aan deze man zelf. Ajax is in de afgelopen 12 maanden 3 x rond geweest met een club over de beste man, maar het liep elke x spaak op de wensen van deze ''semi-prof...

Ajax heeft hetgoed recht te vragen wat ze willen voor spelers bij hun onder contract. ik vind 9 miljoen voor de rechtsback van de nr 2 van de wereld zelfs een koopje.

Makkelijk altijd naar a'dam te wijzen, maar heb dan iig kennis van zaken

25 april 2012 om 14:24

Ajax deed moeilijk over een bankgarantie die Fiorentina niet kon geven omdat de banken op dat moment gesloten waren. Ajax kwam namelijk pas heel laat met die fax aanzetten.
Anders zat Mounir in Italië. Dus dat is zeker niet op zijn eisen afgeketst. Heeft de voorzitter van Fiorentina nog verklaard.
Mag van mij naar Twente komen als Luuk weg gaat. Zoveel keus zal die niet hebben na een jaar Jong Ajax. Of is die transfervrij?

25 april 2012 om 16:34

@fctenschede, zoek de verklaring van Slop nog maar eens op op de website van de Nos. Hij heeft uitgebreid uitgelegd hoe het echt is gegaan (volgens Ajax) en heeft daarbij de punten van die voorzitter van Fiorentina keurig weerlegt. Altijd makkelijk, tegen Ajax aanschoppen maar doe iedereen een lol en bekijk het verhaal eerst eens van beide kanten voordat er weer met het vingertje wordt gewezen.

25 april 2012 om 17:28

@leon, tja, dat probeerde ik ook juist aan te geven in mijn eerdere post en eigenlijk wilde ik een nutteloze discussie over mounir (terwijl het over van der wiel gaat) voorkomen maar helaas, het is niet gelukt...

25 april 2012 om 11:51

Wij bepalen zelf wel wat we vragen, daar hoef jij je niet mee te bemoeien.

Als Valencia hem wil betalen ze maar de hoofdprijs.

25 april 2012 om 11:56

Mijn idee. Als buitenlandse clubs de poot stijf houden en vervolgens een goede prijs ontvangen is het een goede onderhandeling. Maar Nederlandse clubs zouden hun spelers maar voor een prikkie weg dienen te geven?

25 april 2012 om 11:52

Ik vind het juist goed dat Nederlandse clubs is een keer geld gaan vragen. We laten ze al vaak genoeg voor een dubbeltje gaan. Laat die clubs maar eens betalen, als ze een speler echt willen hebben komen ze heus wel over de brug.

Edit: Post was onder Ramm70 geplaatst, niet Vak410-

25 april 2012 om 14:51

Wat bazel jij onzin zeg!!
De bakker op de hoek VRAAGT toch ook wat hij voor zijn brood wilt hebben!!!
Dat mensen dit er voor neerleggen en niet dat smerige supermarktbrood is hun pakkie aan......en of het het waard is beslis jezelf.
Snap je hem?
Wij hebben liever niet dat onze talentjes voor weinig de deur uit lopen en oh war ben je grappig met je moenier!

25 april 2012 om 23:36

Hoezo de verkopende club bepaalt toch simpelweg wat een speler moet kosten, en ja dan neemt ook die club voor lief als een speler niet verkocht word en vervolgens of transfervrij de deur uitloopt of met een hoog salaris in het tweede speelt.

Net zoals nu bijvoorbeeld Heerenveen gewoon bepaald wat Narsingh moet gaan kosten, kunnen we het allemaal niet mee eens zijn maar of Heerenveen gaat akkoord met een lagere prijs of hij vertrekt volgend seizoen transfer vrij of naar een andere club die het geld wel bied. zo simpel ligt het.

ajax is 1x flink omlaag gegaan met de transfersom.
dat ajax daarna vasthoudt aan een bepaald bedrag dat hier als ''te hoog'' wordt omschreven is een goed recht.
de speler heeft namelijk helemaal niks te willen zolang clubs er niet uit komen, zo simpel is het...

25 april 2012 om 14:25

Dan moet Ajax ook niet zeuren als hij in 2013 gratis de deur uit loopt en Ajax helemaal niks oplevert.

25 april 2012 om 14:35

laten we wel zijn hè.
valencia kwam heel erg snel voor van der wiel, dan kun je nog vrij veel eisen als ajax zijnde.
er komt namelijk nog een ek aan en je hebt tot september om hem te verkopen.
je kunt altijd nog zakken met je prijs als je dat zou willen maar op dit moment zou het wel erg dom zijn om voor een 2e keer te zakken terwijl je nog maar in april zit (en toen was het januari/februari)

Ja ajax gaat voor de miljoenen voor van der wiel.... of voor de miljoenen van de Cl.. keuzes moet je maken natuurlijk!!! Met een goed EK denk ik dat hij gaat vertrekken, maar zal er denk ik geen topclub komen... of misschien cheslsea nog!!

25 april 2012 om 11:54

Of Barca want Alves gaat weg Real is ook opzoek maar dat wordt waars Richards maar als ze die niet kunnen krijgen dan..

stiekem hoop ik wel een beetje dat vd wiel vertrekt want ik vind eerlijk gezegd dat v rhijn niet voor hem onderdoet, daarnaast loopt z'n contract af en zie ik hem niet snel verlengen ook al was het alleen maar om volgend jaar als nog een afkoopsom te ontvangen!

een goed EK betekend waarschijnlijk meer belangstelling van meer clubs dus kan ajax voordeeltje uitslaan.

25 april 2012 om 12:27

Precies. Waarom zou je in godsnaam akkoord gaan met een, naar jouw mening (ajax), te lage transfersom als je bijna zeker weet dat hij in het verloop van deze zomer alleen nog maar meer waard gaat worden. Een zaakwaarnemer die zo'n bedrag dan 'te hoog' noemt, man daar moet je toch alleen maar om lachen. Wat een clown.

25 april 2012 om 15:07

Ach, Hakim Slimani heeft zijn reputatie al meer dan waar gemaakt. Een van de meest louche figuren in dat wereldje, valt in de categorie Mino Raiola.

Ajax moet gewoon voet bij stuk houden en zeker het EK afwachten.

Hij kan beter weggaan...

Ricardo van Rhijn staat helemaal klaar en Ajax kan nu nog een geldbedrag vangen. Ik denk dat Ajax hem voor een miljoen of 7 lekker moet laten gaan.

Voor dat bedrag dan rondkijken voor een getalenteerde nieuwe rechtsback aangezien die in opleiding niet lijkt te lopen...

Vermeer
van Rhijn
Alderweireld
Chivu
Poulsen
Eriksen
Anita
Janssen
Narsingh
Sigthorsson
Boerrigter
25 april 2012 om 11:50

poulsen moet niet komen boilesen is beter en chivu komt denk ik toch niet dan moeten we een jonge speler kopen

25 april 2012 om 11:54

En de man van 16 miljoen? Naar de bank of verkocht?
Ik denk niet dat de boer sulej op de bank gaat zetten...

On: vd wiel is klaar voor een stapje hogerop, en ajax wil geld voor hem zien, lastige situatie.
Ik hoop dat hij zsm verkocht wordt.

25 april 2012 om 12:17

Indien Narsingh gehaald wordt is de kans heel groot dat Sulejmani op de bank komt mits hij zich niet heel snel verbeterd. Boerrigter en Narsingh voegen veel maar toe aan het teamspel van Ajax.

Veel zal afhangen of Sulejmani zijn contract verlengt. Anders komt Ajax in dezelfde situatie als met van der Wiel. Ajax zal er ook veel aan gelegen zijn hem te verkopen deze zomer, omdat het de laatste kans is om er nog geld voor te vangen.

25 april 2012 om 12:39

Zeker waar, en indien narsingh komt, dan hoop ik dat sulej snel weg is.
Goede speler, maar te duur voor de bank..

Jammer he Slimani.. Het lag allemaal weer aan Ajax..

Je kan ook afzien van je transferfee, was de aankoopsom ook goedkoper. Maar nee, het ligt allemaal aan Ajax.

Waarneer gaat Valencia nu eens de belasting betalen? Elk jaar proberen ze iedereen voor een appel en een ei te kopen bij Ajax terwijl zij zelf de astronomische bedragen vraagt voor hen spelers?

Maar Ajax bleef een te hoge transfersom vragen

Ajax kan helemaal geen te hoge transfersom vragen, Valencia kan alleen te weinig bieden. Het is een speler van Ajax, en hij heeft voor zover ik weet geen gelimiteerde transfersom in zijn contract. Dus Ajax kan vragen wat het wil. Als Valencia daar niet mee akkoord wil is dat hun goed recht (en verstandig ook, met die dikke belastingschuld), maar dat is niet het probleem van Ajax.

Als je hem voor 4-5 miljoen weg gaat doen kan je hem beter nog een jaar houden en gratis weg laten lopen.

vind van de wiel wel een goede voor real. Hij is toch veel beter dan Arbeloa?
dus waarom niet

25 april 2012 om 11:48

daar ben ik het mee eens arbeloa is niet zoon goede speler en best al oud, van der wiel zou hem goed kunnen vervangen.

“maar Ajax bleef een te hoge transfersom vragen." Misschien bleef Valencia een te lage transfersom bieden. Jammer maar helaas voor Valencia dan. Met een goed EK blijven er wel andere clubs komen. Ajax heeft geen haast om Van der Wiel te verkopen. Het is nog april.

Heeft vd Wiel dan een clausule in zijn contract meneer Slimani? Nee, dus dan kan jij wel vinden dat Ajax een te hoog bedrag vraagt maar Ajax staat vol in zijn recht door te vragen wat het wil.

Grote kans dat hij blijft

Maar hoe dan ook

Ajax volgend jaar met gerichte aankopen spelers uit de jeugd zoals Fischer, en de selectie heeft weer meer ervaring Ajax is dan weer beter en sterkerbr Elk jaar word Ajax beter, komende jaren is er geen spanning meer Ajax gaat door op de Ajax visie en is niet meer te stoppen

Het word wel spannend voor plek 2 wand die ploegen blijven wel aan elkaar gewaagd

Tja, de goede mensen die Iphones verkopen en ik hadden ook al lang een deal kunnen hebben, maar ze blijven maar vasthouden aan die veel te hoge vraagprijs.
Welke prijs gevraagd wordt voor van der Wiel is een zaak van Ajax, pas wanneer er overeenstemming is met een andere club komt de zaakwaarnemer om de hoek kijken.

Trieste opmerking van de zaakwaarnemer, die blijkbaar gewoon zo snel mogelijk centen wil verdienen aan een transfer. br Beste rechtsback van nederland, vaste waarde in de basis van de nummer 2 van de wereld. Ajax staat in het volste recht om een bedrag rond de 8 tot 10 miljoen te veagen. Had Valencia hem graag willen hebben, hadden ze maar wat dieper in de buidel moeten tasten.

Ik zou Van Der Wiel wel graag bij Arsenal of of bij een van de clubs in Madrid of Ac Milan want Abate is ook niet al te goed

Clubs als Valencia willen altijd voor een dubbeltje op de eerste rij zitten,

Slimani is een grappige man.
Wat hij eigenlijk wil zeggen is dat Ajax water bij de wijn had moeten doen.

Ik vind het bijna beledigend voor Van der Wiel, hij is beslist meer waard dan een paar miljoen.

Ajax vraagt niet te veel.br Maar valencia betaald te weinig.

Van der Wiel kan bij zoveel clubs terecht als hij zijn niveau haalt.

Hij is een betere rechtsback dan bv Bosingwa (chelsea), Jones of Rafael (man Utd), dan zou ik ook niet naar Valencia gaan

je zou ook kunnen stellen: Valencia heeft te weinig geboden i.p.v. Ajax vraagt een te hoog bedrag. het ligt er maar aan vanuit welk oogpunt je het beijkt!

Typische opvatting van een zaakwaarnemer. Ajax vraagt teveel... lekker makkelijk. Nee Valencia bied te weinig. Er is volop interesse voor V.d Wiel, die Hakim zou zelf ook moeten weten dat er genoeg clubs zijn die meer gaan bieden op vd Wiel dan Valencia. Ajax is helemaal niet gebaat bij een snel vertrek en is het dus logisch dat ze vast houden aan hun transfersom.

Ajax heeft geleerd van haar eerdere transfers.
Het is niet zo dat spelers goedkoop weggaan, of de clubs bieden wat ze vragen en anders komt hij gewoon niet.
Ajax heeft tijd en moeite in vd wiel gestopt en ze willen dat uitbetaald zien krijgen in de transfersom, logisch lijkt mij.
Een goed Ek zou voor zowel vd wiel als ajax een voordeel zijn, omdat de interesse dan groeit.

Ajax hoopt hier gewoon op wat meer miljoenen voor van der Wiel. Al die ophef is onnodig, ieder bedrijf wat iets wil verkopen bepaalt de prijs. Nou is dat in de voetbalwereld niet iets maar iemand maar het feit blijft dat ajax hier de prijs mag bepalen. Vind men (valencia in dit geval) dat te veel dan koop je hem niet.
Ajax denkt/hoopt meer geld te vangen na een goed wk, Dat is hun goed recht toch. En als clubs hem voor die tijd willen kopen dan bieden ze maar meer. Het is inderdaad een risico wat ajax neemt want na een slecht wk daalt de prijs natuurlijk.

Dit is vergelijkbaar met Heerenveen / Ajax om Narsingh hier vraagt Ajax te veel en denkt het als ploeg uit een competitie van jan lul een een vermogen te kunnen vragen

De onderhandelingen duren wel erg lang en ik vraag me af of Van der Wiel zelf wel naar Valencia wilt op dit moment.

Goed dat hij naar andere clubs gaat kijken want Valencia lijkt een gesloten boek.

“maar Ajax bleef een te hoge transfersom vragen." Moet niet gekker worden dat zaakwaarnemers gaan bepalen wat een club voor hun spelers mogen vragen.

Vind 8 miljoen mooi bedrag, maar als je 10 kan krijgen waarom niet?

Die Slimani is ook bang dat ie niet kan cashen, krijg je dit soort idiote uitspraken?

"maar Ajax bleef een te hoge transfersom vragen" hahahaha wat een idioot die Slimani. Waarom zegt ie niet: "maar Valencia bleef te weinig over hebben voor Vdwiel".

En meneer Simani, slim ben je niet, maar eh, Valencia heeft een paar honderd miljoen schuld, waarom moeten ze die transfer überhaupt van betalen?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren