Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Van Real Madrid winnen is makkelijker dan Spanje op het EK verslaan’

Laatste update:

Bayern München is nog één wedstrijd verwijderd van het spelen van de Champions League-finale in haar eigen Allianz Arena. Het team van Jupp Heynckes verdedigt woensdagavond in het Santiago Bernabéu een 2-1 zege op Real Madrid. Manuel Neuer weet dat hij een drukke avond tegemoet gaat. “Real Madrid zal immers moeten scoren om een ronde verder te komen”, erkent de doelman.

/

“In het heenduel stonden we verdedigend goed opgesteld en zo moet het er woensdag ook uitzien”, benadrukte Neuer dinsdagavond. Voor Bastian Schweinsteiger zijn vooral de eerste twintig minuten belangrijk. “Dan moeten we geen enkel doelpunt tegenkrijgen”, gaf de middenvelder aan. “Het Santiago Bernabéu is dan op haar sterkst en dat zal van invloed zijn op de spelers van Real Madrid. We zullen goed moeten verdedigen.”

Het maken van minimaal één uitdoelpunt is ook van belang voor Bayern. “We zullen minimaal één keer moeten scoren. Ik weet zeker dat Mario Gómez gaat scoren. Hij is erg gemotiveerd. Zijn familie komt naar het stadion en hij heeft de Spaanse zon gezien. Hij is er helemaal klaar voor.” Schweinsteiger weet niet wat moeilijker is: van Real Madrid winnen of de huidige wereldkampioen Spanje verslaan. “Spanje blijft het beste land, maar Real Madrid is Barcelona genaderd. Ik weet niet. Van Real Madrid winnen is denk ik makkelijker dan Spanje op het EK verslaan.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het zal geen doelpunten regenen morgen. De 2 beste keepers van de wereld staan dan op het veld...

Ik gok op een 0-1 overwinning voor Fc Bayern

24 april 2012 om 19:38

Ik denk wel dat real Madrid thuis zal gaan scoren tegen München.

24 april 2012 om 19:56

Ieder zijn mening maar ik vind Neuer niet de 2e beste keeper na Casillias en ik denk wel dat er minimaal 3x wordt gescoord.

Ik denk zelfs op een 3-0 of 4-1 voor Real Madrid.

24 april 2012 om 20:13

Neuer komt bij mij niet eens in de top 10 Keepers voor.
Hij maakt veel te vaak van die domme blunders.

24 april 2012 om 21:19

http://www.youtube.com/watch?v=dcnzidwpbck

Kort filmpje van toen ie nog bij Schalke zat.

Hij is er niet slechter geworden,

Hij pakt zoveel punten voor Bayern dis dat ben ik het niet met je eens

24 april 2012 om 21:28

Filmpje heb ik niet nodig.

Ieder zo zijn favorieten. Ik vind Rene Adler veel beter.

25 april 2012 om 07:24

Ieder zijn mening.

Ik vond Adler meer potentie hebben dan Neuer maar die keepte gewoon geweldig, en hij haalt er het maxiamale uit.

Maarja ieder zijn mening toch!

off ; Ik vind Torres beter dan Eto'o
Ieder zijn mening toch;

24 april 2012 om 21:24

Op dit moment vind ik Casillas en Buffon de 2 beste keepers van de wereld!!!

25 april 2012 om 12:20

Ik vind muslera de beste en daarna komt casilias

25 april 2012 om 12:30

Overduidelijk Muslera ..

Die heeft ondertusse rekor van Galatasaray op zijn naam.. met de minste tegendoelpunten per seizoen..

en als je terug kijkt heeft hij copa amerika gewonne met Uruguay.. zoveel penaltys tegen gehouden..

na 2 jaar speelt die voor een top club en dan pas praten mensen over zijn kwaliteiten. Mensen volgen het turks voetbal laatste jaren steeds meer maar volgen niet specifiek de spelers, hoe goed zij presenteren.

24 april 2012 om 23:41

Jij gokt op winst bayern dan moet je stoppen met gokken a frankenstein want real wint van bayern real hebt barca verslagen liga is binnen en bayern gaat kapot gemaakt worden

25 april 2012 om 07:37

De allerbeste keeper is altijd nog Petr Cech

On:

Ik denk dat bayern ten onder gaat met een 2-0 overwinninf, ze zullen wel goed stand houden, maar vliegen eruit

Zelfvertrouwen is goed. Maar denkt Bayern nou echt dat ze kans maken tegen een team dat op elke positie behalve op de spits positie een betere voetballer heeft staan? Tegen een team dat gemiddeld drie goals per wedstrijd scoort.
Real gaat dit klusje klaren.

24 april 2012 om 19:13

Dus Bayern moet naar jouw luisteren en gewoon helemaal niet gaan...
Waarom zou Bayern geen kans maken tegen Real Madrid? Bayern Munchen heeft ook een zeer goed elftal. Met Robben,ribery en Gomez. Verdediging is matig maar dan heb je wel nog Neuer op goal die tot de beste van de wereld behoort/

24 april 2012 om 19:16

Juist in de spits heeft Real een veel betere voetballer dan Bayern Munchen.

24 april 2012 om 19:27

Inderdaad. Ik vind Ribery voetballend echt niet onderdoen voor Ronaldo. Als Ronaldo onvoorspelbare schot niet zou hebben dan zou Ribery zelfs beter zijn imo. En Robben en Di Maria daar hoeven we natuurlijk niet al te lang over te praten. Man man wat een prutser is die Di Maria toch. Heeft een goede lange pass in de voeten maar hoevaak zien we tegenwoordig nog een geslaagde dribbel? Tis veel te rommelig vergeleken met zijn Benfica tijd. Hij heeft die vorm eigenlijk nooit meer gehad sinds hij bij Real Madrid speelt. Dat hij zo nu en dan een beslissende pass geeft doet daar niets aan af. Blijf het gewoon een lelijke rommelige voetballer vinden.

Moet echt een x met iemand rond de tafel gaan zitten. Heb het gevoel dat Di Maria veeel beter kan.

24 april 2012 om 19:37

Gadverdamme wat zeg je nou steekpass ?
Als ronaldo zijn onvoorspelbare schot niet had was ribery zelfs beter?
Juist ja zeker hij is amper zo constant en verder ga ik amper op in .
Vroeg me alleen af of je sarcastisch was of serieus ?

24 april 2012 om 19:43

Jesus meen je dit nu egt?ribery beter dan Ronaldo?hoe dom moet je daarvoor niet zijn.dat is het zelfde dat mensen Neymar op het zelfde niveau als Messi en Ronaldo zetten.zoek toch een andere sport ofzo

24 april 2012 om 19:45

Vind die zogenaamde skills maar niets aan. Ronaldo is goed wanneer hij de ruimte krijgt met zijn snelheid maar hoevaak zie je hem in de korte ruimte gecontroleerd zijn tegenstanders uitspelen?

Vind Ribery gewoon een gecontroleerdere(?) techniek hebben. Heb bij Ronaldo vaak het gevoel dat hij zelf ook niet weet wat hij doet. Het zijn vaak scharen zonder dat hij ook maar iemand passeert.

Vind hem in die zogenaamde skills- style echt fake. Dat jij het daar niet mee eens bent veranderd daar helemaal niets aan.

Als teamplayer schat ik Ribery trouwens ook hoger in.

24 april 2012 om 20:00

Dat je dit nog egt meent ook maarja die laatste zin maakt het wel af

(als teamplayer schat ik Ribery trouwens ook hoger in.) ja vechen in de kleedkamer bedoel je zeker ofniet

als ronaldo niet wist wat die deed zou hij egt niet elk jaar er ongeveer 40 goals maken

dus kom op man praat voortaan effen serieus

24 april 2012 om 20:03

Ribery is voetballend beter dan Ronaldo daar heb je gelijk in, er zijn trouwens wel meer spelers die voetballend beter zijn dan Ronaldo.

Maar niemand en dan ook echt niemand ( behalve Messi ) heeft het rendement van Ronaldo, ondanks zijn beperkte techniek in de kleine ruimtes krijgt die het toch voor elkaar om de winnende te scoren in El Classico heeft die 8 goals in de CL / 42 in de primera division en 54 in totaal dat doet niemand hem na..

24 april 2012 om 20:10

Dat is precies wat ik ook probeer te zeggen. Maar sommige hierboven begrijpen het woord ''voetballend'' niet echt. Dat hij een enorm hard schot heeft of goed kan koppen wilt niet zeggen dat hij voetballend beter is dan bijvoorbeeld Iniesta. Stel dat hij dat schot niet zou hebben dan zou hij niet eens in de top 10 van de wereld staan.

Maargoed dit is mijn mening. Hoeft niet perse de waarheid te zijn natuurlijk.

24 april 2012 om 20:35

Normaal reageer ik niet op provocaties zoals deze, maar ik ben van mening dat Ribery niet eens de vergelijking waard is vergeleken met Ronaldo.

Wanneer zie je Ronaldo in de korte ruimte zijn acties maken? Hij maakt de ruimte door slim weg te lopen, dat is ook een kwaliteit, die Ribery niet beheerst. Tegen Barcelona, als je die wedstrijd hebt gekeken, kon je goed zien dat Ronaldo zijn techniek geweldig is, er waren telkens 3 man bij hem in de buurt en nog kon hij behoorlijk wat acties maken.

Ribery is een geweldige teamspeler die over het algemeen altijd voor eigen succes gaat. Alle belangrijke vrije trappen wil nemen waardoor hij commentaar krijgt van medespelers, en daarna zijn eigen spelers op hun bek mept.

Ronaldo heeft een hoop ingestudeerd en geoefend, maar zoals al vaker gezegd is deze man zover gekomen door al het harde werk, en niet door het aangeboren talent zoals Messi dat heeft. Natuurlijk is Ronaldo ook gewoon een uitzonderlijk talent, maar door het harde werken is hij nu de beste speler van de wereld. Ik ben ervan overtuigd mochten we de Champions League winnen dat hij ook de gouden bal weet te winnen, iets waar Ribery van mag blijven dromen.

24 april 2012 om 21:38

Ga jij ff 1 op 1 tegen Ronaldo spelen en vertel mij daarna nog maar eens hoe slecht de man is in de kleine ruimte. Je hebt wel humor

24 april 2012 om 21:57

Heb je er nog een vz ;
Maar dit ga ik niet melden of anders gaan die moderators nog harder trippen.

Euuuh kweenie wat jij denkt maar messi is sws de beste, goudenbalverkiezingen had hij maar 19%(zeker) en messi 60% (niet zo zeker) en ronaldo wint die bal niet meer messi denk ik wel miss nog 5x meer (agter elkaar)

25 april 2012 om 00:14

Interessant dat je de Gouden Bal noemt. Dit zou inderdaad wel eens het jaar van Ronaldo kunnen zijn, bovendien heeft hij nog een groot podium waarop hij zich kan laten zien(EK) en Messi niet dit jaar. Ik vind de vergelijking Ribéry/Ronaldo maar niks trouwens. 1tje speelt in dienst van zijn spits en de ander is een individualist. Daarnaast is het gewoon een feit dat Ronaldo een veel beter team om zich heen heeft. Ben benieuwd of Ronaldo tot dergelijke dingen in staat zou zijn geweest als hij bij Bayern had gespeeld.. Maarja als als als

24 april 2012 om 19:24

iedere positie behalve de spits positie?
Met alle respect en zonder de moeite te nemen om alle posities te vergelijken...
Ik denk dat Benzema toch echt beter is dan Gomez... Ook Higain schat ik hoger in eigenlijk..

24 april 2012 om 19:30

Higuain en Gomez zijn imo gewoon gelijk. Beide voetballers zijn totaal niet bij het teamspel betrokken. Verschrikkelijk om zulke spitsen te hebben die ongelofelijk afhankelijk zijn van aanvoer. Krijg je een keer met overdreven anti teams te maken, kom je als middenveld er heel moeilijk doorheen, doen zij ineens mee voor spek en bonen. Nogmaals verschrikkelijk zulke spitsen.

Rooney Messi Benzema, heerlijke spitsen die meer kunnen dan alleen afmaken.

24 april 2012 om 20:14

@steekpasss,

Met die Ronaldo-opmerking maak je jezelf natuurlijk helemaal belachelijk, maar ook hier ga je weer flink de fout in.

Ik ben het met je eens dat spitsen als Rooney, Benzema en Villa voetballend beter zijn dan de spelers die jij noemt.
Echter moet je niet vergeten dat Higuain helemaal geen spits is die enkel intikkertjes maakt en puur afhankelijk is van zijn aanvoer.
In het seizoen 2008/2009 maakte hij vaak eigenhandig goals (de aanvoer was absoluut niet geweldig en hij had een egoïstische Robben naast zich) en die kwamen vaak voort uit een geweldige actie. Hij scoorde toen ook meer dan 20 doelpunten in La Liga (hij liep ruim 1 op 2)! Zijn loopacties zijn trouwens sowieso briljant.

Ten slotte: jij zegt dat het verschrikkelijk is om zulke spitsen te hebben in je team. Ook dit ben ik niet met je eens.
In een team heb je dit soort spelers nodig. Je hebt het hier over specialisten op het gebied van het afmaken van kansen.
Barcelona zou een dergelijke speler goed kunnen gebruiken, want naast Messi staat er geen killer.

24 april 2012 om 21:48

Ja kan iemand mij uitleggen wat imo is want ik het iedereen in mijn klas gevraagt maar.....

Higuain is wel beter dan gomez

24 april 2012 om 23:24

Klopt, maar als Ronaldo spits zou spelen, zou hij natuurlijk ook in dat rijtje passen. En je vergeet iemand:

Sergio 'kun' Agüero !!!

24 april 2012 om 19:35

Semihkaya heeft duidelijk de heenwedstrijd gemist. Of lag dat aan de zogenaamde behoudende tactiek van Mourinho... Ja dus niet he. Het grootste deel van de wedstrijd werd met Ozil Ronaldo Benzema Di Maria gespeeld. En ook toen leek het spel helemaal nergens op. Ik blijf het zeggen......het spel leek nergens op, zoals wel vaker dit seizoen.

Schat Bayern als geheel sterker in dan Real Madrid. Als we gaan kijken naar namen dan zou Argentinie makkelijk wereldkampioen kunnen worden. Maar we weten allemaal hoe goed de spelers functioneren als geheel.

Bayern is gewoon een goed georganiseerd elftal. Ze moeten in Madrid zeker niet naar jou luisteren. Jij denkt er namelijk iets te makkelijk over.

24 april 2012 om 19:48

Bayern kreeg een tijd geleden nog kansloos 2-0 kletsen van Man City.je gaat mij nu toch ook niet zeggen dat je Man City ineens vind dan Real.doe toch eens een beetje normaal in plaats van al die zever te komen verkopen.je zegt dat Ribery beter zou zijn als Ronaldo moets Ronaldo zogezegd onvoorspelbare shot.hoe kan je deze site nog serieus nemen met mensen zoals jij

24 april 2012 om 19:52

Oei oei oei, ik heb vast iets verkeerds gezegd over Real Madrid.

Ga eens wat doen aan je grammatica voordat je met zulke stoere taal aan komt zetten. Begrijp namelijk geen drol van wat je probeert te zeggen.

24 april 2012 om 20:42

Steekpass, tweede keer dat ik op jou moet reageren, en zoals gezegd, ik reageer niet vaak op provocaties.

Real Madrid speelde natuurlijk ook gewoon voor de overwinning, maar mogen ze in een uitwedstrijd een keer achterover leunen, nog steeds niet veel weggeven overigens, als ze, zoals jij zegt, eigenlijk nooit goede wedstrijden spelen, vind ik het knap dat ze toch echt het record qua meeste doelpunten ooit maken in de Primera flink gaan opschroeven in dit tempo, met altijd zeer goed en aanvallend spel.

Ik denk dat jij meer wedstrijden moet kijken van zowel Bayern Munchen en Real Madrid. Bayern speelt in eigen huis vele malen sterker als uit, en dat blijkt ook wel uit de punten die ze thuis behaald hebben. Terwijl Madrid over het algemeen thuis helemaal ijzersterk is en gewoon enorm veel doelpunten maakt, vergeet niet dat Real met 1 goal al door is.

24 april 2012 om 20:15

Robben is echt niet slechter dan di maria, Scweinsteiger schat ik in vorm ook hoger in dan Alonso & Lahm is ook beter dan arbeloa dus ik weet niet waar je het over hebt.

24 april 2012 om 23:33

Tis maar de vraag of Di Maria gaat spelen Ozil speelt tegenwoordig vaak op de vleugels. En daarbij is Mourinho een veel betere trainer dan Heijnkes Een zekere overwinning voor Real Madrid

Ik hoop dat Bayern wint. Ik wil nou wel eens wat anders zien dan Barca-real. Aangezien ik Chelsea weinig kans geef om te winnen, zie ik dus in de finale Barca - Bayern.

24 april 2012 om 19:13

Chelsea geen kans om te winnen bedoel je. Chelsea heeft 'weinig' kans om de finale te halen ;

24 april 2012 om 19:32

Inderdaad, maar ik bedoelde eigenlijk te zeggen:
'aangezien ik Chelsea weinig kans geef om te winnen tegen Barca, zie ik dus in de finale staan: Barca en Bayern.

No shit sherlock!

Natuurlijk is winnen van Spanje moeilijker dan winnen van Madrid ze herbergen dan ook 3x zoveel kwaliteit.

Maargoed.. Het wordt morgen zeer spannend, Bayern lijkt er klaar voor en Madrid heeft met een 1-2 op Barcelona ook een goede generale repetitie achter de rug.

24 april 2012 om 19:16

Spanje 3x zo goed als Real , moet een grap zijn.

Spanje heeft op dit moment niet eens een fatsoenlijke spits en buitenspelers.

Het zijn gewoon Xavi/xabi/iniesta/pique/ramos/casillas die het doen, de rest zijn allemaal mee voetballers.

24 april 2012 om 19:20

Ik vraag me af je serieus bent of dat je een troll bent?

Wat te denken van

- Silva
- Mata
- Llorente ( daar heb je,je fatsoenlijke spits )
- Torres ( Mits in vorm )
- Jordi alba
- Busquets
- Villa
- Puyol
- De Gea / Reina / Valdes

Moet ik nog doorgaan?
Dacht het niet he..

24 april 2012 om 19:23

mata, jesus navas, pedro, en dan heb je villa (geblesseerd) reyes. dus buitenspelers genoeg en voor de spits positie hebben ze nog Soldado, Llorente en Negredo.

24 april 2012 om 19:30

@united

Hoeveel van die spelers in dat lijstje van jou zouden een basisplek hebben of verdienen op basis van hun kwaliteiten bij Real? Enkel Silva is een kandidaat, maar daar hebben we Özil al. Verder zou Alba heel misschien kunnen, maar verder absoluut niks.

Beetje rare opmerking dus. Spanje herbergt iets meer kwaliteit, en dat komt vooral door de manager en onze Catalaanse vrienden (xavi, Iniesta, Cesc).

24 april 2012 om 19:33

Haha precies..

Dan vergeet ik nog

- Fabregas
- Pique
- Jesus navas
- Santi cazorla
- Nacho monreal
- Arbeloa
- Javi martinez
- Pedro

Spanje heeft echt een absurd goede selectie, die zouden met 10 geblesseerden nog steed favoriet zijn voor het EK.

24 april 2012 om 19:41

Spanje heeft veel te veel tikkers. Als ze met compact spelende tegenstanders te maken krijgen dan hebben ze het verschrikkelijk moeilijk. Het afgelopen Wk hebben ze er in elke ronde wel kunnen uitvliegen. Tegen Duitsland speelde ze zo erg asociaal op balbezit zonder dat er maar iets werd gecreëerd. Daardoor was Duitsland eigenlijk machteloos. Heel gelukkig dat zo een goal dan ook valt uit een corner want zo makkelijk ging het allemaal niet.

Let maar op het aankomend Ek. Spanje gaat helemaal niets klaarspelen. Iniesta/xavi en co gaan lekker op het middenveld tiki taka doen en weer helemaal niks creeeren, Zoals ze dat bij Barcelona ook doen. Maarja daar hebben ze Messi lopen die mits in vorm het wel ff doet allemaal.

24 april 2012 om 19:42

Helemaal geen rare opmerking hoor.

De vraag hier luidt: Wat is moeilijker? winnen van Spanje of winnen van Real, niet: wie zou er in de basis staan bij Real.

Het is ook raar om een club met verschillende nationaliteiten te vergelijken met een land waar uitsluitend alleen maar Spanjaarden spelen.

Natuurlijk ga je een Benzema / Ronaldo / Kaka / Di maria niet uit de basis spelen, maar nog altijd heeft Spanje veel meer kwaliteit.

De basis van Real is absurd goed maar wat daarachter komt valt wel mee hoor, alleen Kaka en Higuain zouden absolute top zijn.

24 april 2012 om 19:45

Ik lig krom van het lachen om je opmerking. Spanje heeft qua aanvallers veel meer dan Oranje kan dromen. Hierboven zijn al zat namen genoemd door mede Vz-ers die er gelukkig wel verstand van hebben.

24 april 2012 om 19:52

Winnen van Spanje is moeilijker imo. Omdat zij met dat positiespel van hen, tegenstanders helemaal kunnen uitschakelen. Dat zij zelf ook niets creeerer en amper gevaarlijk in zo'n wedstrijd veranderd daar helemaal niets aan.

Denk dat je tegen Real wel wat vaker aan de bal komt en zelf ook iets kan betekenen in zo'n wedstrijd. Tegen Spanje word je helemaal lamgelegd door al die tikkers in het team.

24 april 2012 om 20:07

En de mensen vergeten verder nog dat de spelers van Real (en andere clubteams) 9 maanden lang dag in dag uit op het trainingsveld staan en 50+ wedstrijden samen spelen.

Vandaar dat bij mij de kwaliteit van een Ek/wk altijd tegenvalt. De entourage maakt een hoop goed dat dan weer wel.

24 april 2012 om 20:08

Dus iemand met een andere mening wordt op deze site troll genoemd ?

Ga een eind fietsen.

De 3 keepers die je hebt opgenoemd mogen de veters van Casillas niet eens aanraken laat staan strikken.

Puyol speelt op zijn laatste krachten, Villa is gebleseerd en voor zijn blessure zwaar uitvorm.
Alba/llorente zijn beide gehyped, Busquets is de grootste mee-voetballer.
Mata is op 10 niet beter dan Ozil, en op linksvoor niet beter als Ronaldo en daar begon de discussie ook Spanje dat beter is dan Real.madrid.

Het is gewoon een domme vergelijking van jou, club teams vergelijken met landen gaat gewoon niet.

24 april 2012 om 20:09

Sahin/coentrao/lass zijn alle 3 absolute top.

Wat zijn de Duitser arrogant straks gaan ze vol op hun bek bam ,we winnen met 6 goals bam voor de Duitsers

24 april 2012 om 19:14

Je verwijt dat Duitsers arrogant zijn? En wat jouw reactie betreft is niet arrogant?

24 april 2012 om 19:18

ik moet zeggen ik verwacht dat we het varkentje wel effe gaan wassen . Robben moet daar weg om er een gek zit in Munchen die hem zwaar mishandelde .robben verdiend een betere club waar men veel meer respect voor hem heeft . Het blijven Duitsers die haten Robben

24 april 2012 om 19:21

Robben is sowieso zeer geliefd bij het publiek van Bayern...
Die gek kan anders wel heeel goed voetballen.

24 april 2012 om 19:16

Hahah. Ik vind juist dat ze het nog 'netjes' brengen in tegenstelling tot jou grote vriend C. Ronaldo en de rest.

24 april 2012 om 19:20

Ronaldo straalt zelfvertrouwen uit en zelfzeker daar kunnen de meeste niet tegen .ook ziet hij goed uit ,daarom zijn de meeste jaloers op hem. Kunnen de meeste kudde niet tegen.

24 april 2012 om 19:24

Ja maar dan is het toch nog wel arrogant? Kijk zijn berichten maar eens terug. Over het algemeen zijn ze sowieso heel erg zelfverzekerd bij Real. Ik noem het eerder arrogant hoe zij het overbrengen.

Off: Ronaldo ziet er anders helemaal niet goed uit, veelste veel gel in zijn haren

24 april 2012 om 19:27

Daarom al die haat en fluiten ze hem overal uit zeker . Zo is het mensen misgun je alles als je alles hebt en mooi uit ziet .

24 april 2012 om 19:30

Jij hebt zeker de caveman out of bed look van Messi ?
On:
Hij is niet arrogant als je Ronaldo in interviews hoort is hij gewoon realistisch, ik vind hem zelfs steeds meer een modelprof worden, hij heeft zich vorig jaar lichamelijk en voetbaltechnisch enorm ontwikkeld en is nu vooral rustiger geworden en maakt minder domme acties (overtredingen e.d.) .
Terwijl Messi vorig jaar nog wegliep nadat hij een prijs overhandigt kreeg zonder 1 antwoordt te geven op de interviewers....

24 april 2012 om 19:36

Ja maar zo is het niet bij iedereen, gelukkig zijn er nog wel mensen die objectief kunnen zijn. Maar ik merk inderdaad bij veel mensen dat ze een soort haat aan Ronaldo hebben omdat hij alles is wat hun nooit zullen zijn.

24 april 2012 om 20:09

@ gforce je haalt nu toch niet werkelijk die Jappaners erbij die allemaal 'in de broek van Messi' wilden inclusief de mannelijke verslaggevers?

24 april 2012 om 19:22

Madrileense arrogantie spreekt weer boekdelen.

24 april 2012 om 19:53

Ga anders nog wat in een hoekje janken!

ik denk eerder moeilijker.. want Ozil speelt nu tegen de duitsers en niet voor ;-)

24 april 2012 om 19:17

Liever alleen Ozil tegen je dan Xavi, Iniesta en Xabi Alonso/fabregas.

Ik denk dat Spanje balvaster is als Real omdat bij Spanje Xavi en Iniesta spelen en net zoals bij Barcelona kan Spanje daardoor balbezit op kunst doen lijken.

Maar Real maakt wel veel makkelijker een doelpunt dan Spanje want de nationale ploeg beschikt over geen pure afwerker als Cr.

Tegen Spanje zal je als tegenstander minder balbezit hebben dan wanneer Real de tegenstander is maar de Madrilenen scoren wel heel wat makkelijker dan de nationale ploeg.

Real geeft trouwens weinig om balbezit ; vele Realgoals vallen door een razendsnelle omschakeling bij balverlies van de tegenstander.

Denk 4-1 voor Real, Bayern zal wel scoren met de 3 toppers voorin en dan nog Schweini rest is echt geen wereldtop.

Lahm zal finaal voorbij worden gelopen door Cr7, gustavo zal dol gespeeld worden door Ozil en wss een kaart pakken.. Benzema speelt Badtsturen sterretjes hopen dat Boateng nog een leuke wedstrijd speelt anders wordt het prijs schieten voor Benzema..

Hopen dat Kaka op rechts speelt, veel diepgang en zodoende komt Alaba niet op en zal Ribery het moeilijk krijgen alleen voor in. Marcelo zal vooruit gaan spelen en zodoende zal Robben mee moeten, niet zijn sterkte punt.

Zie alleen Neuer moeilijk doen, geweldige keeper!

Real scoort gemiddeld 3x thuis, dus waarom nu niet met die matige verdediging die alleen uit jongetjes bestaan en zeker niet CL finale waardig is.

4-1 laat me niet lachen. Dat real steeds wint van osasuna en Levante wil niet zeggen
Dat ze eve Bayern weg spelen!

Real heeft nog niks bewezen in cl dus geef Bayern meer kans!

24 april 2012 om 19:50

Nee ze hadden normaal gesrpoken moeite met Osasuna, terwijl ze dit keer keihard hebben gewonnen.
Bovendien heeft Bayern ook vrij weinig bewezen buiten het feit dat ze in eigen huis gewonnen hebben tegen Real. Ze hadden van M.city verloren in de groepsfase, gelijkspel tegen napoli en ze hadden met alle respect Villarreal gehad. Toen kwam Basel en toen Marseille.
Dus Bayern moet het ook aankomende wedstrijd bewijzen dat het van sterke ploegen kan winnen (op Real na)

24 april 2012 om 20:01

Haha idioot je spreek je zelfs gewoon 2x tegen.dat zijn juist de 2 ploegen waar dat Barca tegen heeft verloren.welke zever ga je nu nog uitkramen.real nog niets bewezen?ga toch ergens anders wat de hatelijke ramp toerist uithangen.

24 april 2012 om 20:17

Had je het tegen mij, Realzidane? Zoja. ik had het in het begin over Real. Dat zij van Osasuna hebben gewonnen.

Ronaldo moet beslissen in grote wedstrijden!
Waar was hij tegen Bayern? Bakt er niks van man.

Kinderlijk geschoten die bal een op een.. Laat me niet lachen

24 april 2012 om 19:40

Ben je ook weer zo een gloryhunter die zomaar wat roept zonder verstand.

24 april 2012 om 19:43

@madridlove,

Van waar die frustratie? Ik ben zelf ook een trotse Madrid-fan, maar waarom noem je hem meteen een ''gloryhunter die zomaar wat roept zonder verstand''?

Ami312 heeft gewoon gelijk. Normaal schiet Ronaldo die ballen met twee vingers in de neus erin dus deze moest ook gewoon 100 procent zitten. Verder was hij inderdaad gewoon nergens tegen Bayern, met uitzondering van zijn assist. Telkens balverlies bij 1-op-1 duellen en heeft verder vrij weinig rendement getoond.

24 april 2012 om 19:47

@ Madridlgaylove: Hahaha, Nerd. Je noemt iemand een gloryhunter en je support Real?

Hypocriet

Messi (L)

24 april 2012 om 19:48

Ik ga me niet verlagen tot jou niveau.

24 april 2012 om 19:52

Moet je zeker niet doen niet hypocriet sukkeltje.

24 april 2012 om 20:10

Je maakt jezelf belachelijk als internet hooligan ,stoer ben je .

24 april 2012 om 20:14

@sahin #05

Die man heeft 42 goals gescoord dit seizoen.hij zorgde nog geen 3 weken geleden ervoor dat Real niet weer punten verloor tegen Atletico,sporting Gijon en tegen Real grootste rivaal Barcelona.en nog kom jij hier doen alsof dat hij onder doet omdat hij eens een match niet scoorde.als je iemand de schuld wilt geven voor die match moet je Mourinho de schuld geven voor zijn lelijk tactiek.hoe kan je nu nog altijd met zever afkomen dat Ronaldo niet belangrijk is tijdens grote matchen.hij heeft nog geen 4 dagen geleden het hele Camp Nou doen zwijgen.hij heeft al 4 Clasico's achter elkaar zitten scoren,terwijl dat Messi al 4 niet meer gescoord heeft .messi heeft tijdens de match tegen Chelsea ook niet al te goed gespeeld.je hoort toch ook geen enkele Barca supporters met zever als ''messi is niet belangrijk tijdens grote matchen'' afkomen.jij bent al even laag als ami321.

Bayern gaat het morgen heel zwaar krijgen, net als Chelsea vanavond. Ik denk dat Barca en Real madrid alsnog doorgaan, hoewel het ook wel leuk zou zijn om geen herhaling van de Clasico te hebben en ook een andere finalist als Barca zou weer eens leuk zijn.

de meeste denken zomaar eens te.winnen.van een bayern maar dat zal niet zo gemakerlijk gebeuren jaa in de.competitie draaien ze niet altijd even gemakerlijk , maar in de cl zijn.ze behoorlijk sterk dus wordt een mooie goede wedstreid en diegene die winnen zal is de terechte.!br en.have fun vanavond ! chelsea speelt gelijk straks

Met ribéry en Robben heb je ook mensen die iemand voorbij kunnen
Komen en assist geven.. En gomez is lang en sterk dus die is altijd aan het loeren.

Hoop dat Bayern ze op gaat rollen. En dan onze Cr7, dat hij weer moge janken als een baby.
Pepe, Ramos en Marcelo weer flink aan de bak gaan om te gaan schoppen op alles wat beweegt. Mourinho weer spastisch langs de zijkant staat te gebaren.

Misselijkmakend zooitje uit Madrid dat geobsedeerd is door Barcelona en Messi.

real madrid wint wel met een nulletje of 3 4 ze zijn wel veel beter en het is een mooiere ploeg.

Real zal minstens 1 scoren in eigen huis en dan moet bayern scoren dat zal misschien wel lukken. Real zal dan aanvallend spelen en ook 1 willen scoren. Denk dat het 2-1 word en dan met verlenging Real doorgaat!!!

Hala Madrid!!!!!!!!!!!!!!

Real heeft bijna op alle posities een (net) betere speler rondlopen. Alleen Robben en Gomez zijn beter en Lahm schat ik gelijkwaardig in met Marcelo hetzelfde geldt voor Alonso en Schweinsteiger

Ik denk dat Bayern met de geweldige buiten spelers Robben en Riberi een goeie kans maakt.
Ze hoeven maar een keer te scoren en Real moet er 3 maken! Real heeft altijd velen goeie sterke en
dure spelers, maar vaak is het net als Inter Milan vaak geen team. Vele ego trippers als Ronaldo.
Die wel goed zijn maar ook zichzelf behoorlijk overschatten en beginnen de huilen als ze gehaakt worden. Veel gaat er ook mis en dan vind ik hem mentaal niet zo sterk. Hij gaat zitten mokken en laat
zijn schouders hangen of raakt gefrustreerd en geirriteerd. Dan brengt hij zich zelf helemaal uit zijn concentratie en maakt helemaal niets meer klaar. Ik heb dat al vaak gezien.
Dus ik zou zeggen ga een paar keer op zijn tenen staan haha.

Spanje is natuurlijk sterker dan Real, maar Duitsland is ook sterker dan Bayern.
En in dit geval gaat het vanavond een hele lastige pot worden voor Bayern.
Ik hoop dat ze met dezelfde mentaliteit voetballen en doorgaan.

25 april 2012 om 09:49

Ik lees alleen maar wie de beste keepers wel niet zijn, waarom staat courtois daar niet bij, ik vind hem (persoonlijk) nu al beter dan De Gea.

Finale Bayern vs Chelsea is een mooi affiche, als ik de wedstrijd van bayern herinner tegen real thuis waren de duiters veel sterker dan real. enkel die lucky uit goal heeft het een beetje gered voor real maar als het ik zo bekijk zie ik bayern vanavond ook weer gewoon winnen van real.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren